Licitzárás előtt ne menj a PlayersRoomba
2014.07.31. 14:54 | Homár Hilda

Dina  Converse-ét tönkrevágta az EFOTT (vagy Dina), de nem ez a baj. Pörgős, életszagú beszámoló dramatizált betéttel a Mammut2-ben lévő PlayersRoomból. (A Szent György hava április, mondom az olyan hülyéknek, mint én. Mindenféle okosságok róla itt.)

Sziasztok,
Az imént voltam olyan szemtelen, hogy vissza mertem vinni Szent György havának utolsó napján a playersroom-ban, 23,000 magyar forintért vásárolt converse cipőmet. Mielőtt a csoport sava-borsa nekem esne, igenis releváns minden információ, mert bár valóban végig kellett járnia velem Kína eme remekművének az EFOTT fesztivált és igen, voltak napok, hogy a közértbe is együtt mentünk, felháborítónak, de nem is.. Kib@szottul felháborítónak tartom, hogy ne bírjon ki 3 hónapot.

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(0/5)
Alcatel One Touch Fire, te átok dög
2014.07.31. 08:58 | Homár Hilda

alcatel-one-touch-fire.jpg

Tamás édesanyja okostelefont vett, ami mellé rendszeres szervizlátogatással járó lehetőséget is kapott. Ezt 8 hónap alatt megunta az egész család, és odajutott, hogy valószínűleg szolgáltatót vált. Innen kívánunk nekik végtelen türelmet és buddhista hozzáállást a művelethez. (Fórumok szerint egyébként az Alcatel One Touch Fire-rel telefonálni tényleg nehézkes, az emailküldés is kicsit macerás, és mi tagadás, a zenelejátszás sem az erőssége, de formatervezett és tök jó fotókat csinál!)

2013-ban Édesanyám elhatározta, hogy ideje szert tennie élete első okos telefonjára. Bár nem a kor gyermeke, de számítógépet és internetet azóta használ amióta léteznek, így teljesen érthetőnek találtam az igényét. Legnagyobb bánatomra és az előzetes informálódásom ellenére, bár meg volt némileg kötve a kezem a peremfeltételekkel, ekkor adtam életem legrosszabb tanácsát. Imígyen szóltam: Alcatel One Touch Fire.

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(5/5)
Nem jött kártya, csak a számla, fizessen a tag utána
2014.07.30. 14:57 | Homár Hilda

BankCard-Doppellog-mit-paypass-personalisiert-2.jpg

Szegény Balázs. Nem lehet elégszer elmondani:

  • a bankkártya bár a mi nevünkre szól, a mi számlánkhoz tartozik, mi használjuk, valójában a bank tulajdona.
  • Ha aláírtuk a bankártya szolgáltatásra a szerződést, az él. Akár aktiváljuk aztán a kártyát, akár nem.
  • Ez a szabályzat szerint azt jelenti, hogy _nekünk_ kell szólni a banknak akkor is, ha nem érkezik meg a PIN-kód vagy a kártya!

Éberség emberek, éberség! Sok bosszúságtól kímélhetjük meg magunkat, ha képesek vagyunk legalább átfutni a rémesen hosszú és unalmas szerződések. Ha lehet, még mielőtt aláírnánk.

Kedves Vöröspáncélos!
Még hogy a bank nem figyel az ügyfelekre! Felhívtam az ERSTE Bank 06 40 222 222-es telefonszámát, hogy ugyan, mondja már el nekem, miért vonják havonta a Kártyaőr SMS díját, ha nincsen is kártyám.

Már a válasz is meglepett, hogy van kártyám, még egy évig érvényes is (tehát két éve lett kiadva), igaz, még nincsen aktiválva. Visszakérdeztem: hogy van kártyám? Hiszen nincsen is.

Na ezt nem kellett volna.

Homárfaktor:(3/5)
Ön dönt:(0/5)
Nyalakodó udvarló a Fragolában
2014.07.30. 09:04 | Homár Hilda

mlfw3859_medium.jpg
A Fragola egészen biztosan Budapest egyik legjobb fagyizója. Ki gondolta volna, hogy egyszer fúj rovatunkban fog felbukkani, hogy egy füst alatt ügyfél- és panaszkezelésre is kapjon egy virgácsot. Ma szomorúak a csillámpónik.

Kedves Homár, alább olvashatjátok rövid szösszenetemet az addig kedvenc fagylaltozónkról. A téma mikor lenne aktuálisabb, mint most a kánikulában. Mivel nem érkezett válasz a 3 hete elküldött levelemre betartom a benne leírt egyik ígéretemet. Üdv. S.Á.

„Tisztelt Fragola Csapat,

Mindenekelőtt szeretnék gratulálni a minőségi és egyedülálló fagylaltjaikhoz, a szokatlan, de nagyon finom ízekhez, a tartósan jó minőséghez, melyek miatt hajlandóak vagyunk évek óta akar húsz percet is autózni, mert sajnos a közelünkben nincsen Fragola. Ezt a levelem sem azért írom mert a fentiekben most csalódtunk volna, hanem a Csévi úton tapasztaltakat szeretném megosztani.

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(3/5)
A bőrönd befér a reptéri kucliba, a füle nem - hopp 15 000 huf!
2014.07.29. 14:37 | Homár Hilda

Clipboard011.jpg

Nem derült ki, hogy Niki olvasta-e tegnapi check in agentünk népnevelő írását, mindenestre gyönyörűen rímel rá a levele. A probléma a kézipoggyász mérete körül bontakozik ki. Levélírónk alaposan megsorozza a földi személyzetet, de kap egy szúrást a Tesco is. Bevallom, többedszerre sem sikerült megértenem, hogy az utolsó bekezdés hogy kapcsolódik a történethez, azt meg még kevésbé, hogy egy bárányhimlős gyereket hogy lehet leszállítani egy repülőgépről. MERT MIT KERES OTT EGYÁLTALÁN???

Segítő Orsiként meggugliztam ezt a fül dolgot, és ezt találtam a Wizz Air honlapján lévő üzletszbályzatban:
14.1.3. Kézipoggyászként utasonként kizárólag egy darab, legfeljebb 10 kg súlyú, 56x25x45 cm összméretű csomag fuvarozható. A méretbe beleszámítanak a kerekek, fogantyúk és külső zsebek is. Minden olyan Kézipoggyász után kezelési díjat számítunk fel, amelynek mérete meghaladja a 42x25x32 cm összméretet, egyébként a Kézipoggyászt ingyen fuvarozzuk. A Kézipoggyász fuvarozásárért fizetendő kezelési díj összegéről Telefonos Ügyfélszolgálatunknál és Honlapunkon tájékozódhat.

2014. július 16-án a kora reggeli géppel Eindhovenbe utaztam (W6 2271). Tapasztalt, sokat látott fapados utas vagyok, évi 3-4 úttal, nincsenek illúzióim, miért ilyen olcsó diszkont légitársasággal repülni.

Nos, a fent nevezett napon egy kisméretű kézipoggyásszal készültem, a bőröndöt korábban a Tesco-ban vásároltam, rajta a nagy matricával, hogy ez bizony megfelel a légitársaságok kis poggyászra vonatkozó szabványméretének. Hiába kínai gyártmány, mégiscsak egy nagy cég árulja, nyilván megmérte a Tesco mielőtt ráírta - gondoltam...

Homárfaktor:(3/5)
Ön dönt:(1,8/5)
Úristen, a MÁV elvesztett egy egész fülkét!
2014.07.29. 09:37 | Homár Hilda

Ma Magyarországon vonattal csak az utazik, akinek nem sürgős, sok pénze van és nem bánja, ha hol meleg van, hol hideg, hol valami más csalafinta trükkel áll elő az állami vasúttársaság. Pedig milyen jó az elsuhanó tájba belebámulni és a semmin vagy a mindenen mélázni, miközben szól a dcida-dzita, dzida-tcida. A vonatozás misztikus vonalát erősíti egyébként levélírónk is, aki egy csomó gyerekkel meg bőrönddel indult neki vonattal a Balatonnak, nem is sejtve, hogy egy kedves kalauzzal és Istennel tölti az utat. (A videó néhol durván szélzajos, de tök szép, és legalább mindenki a kedve szerinti zenét nyomhatja alá.)

Tisztelt Címzettek!

Az alábbi nevetséges történet 2014.07.25-én történt meg velünk. Összesen 5-en (3 felnőtt, 2 gyerek) szerettünk volna csúcsforgalomban a MÁV 17:30-as Budapestről induló járatával (878 járatszám) utazni a Balaton déli partjának egy távolabbi pontjába. A menetrenden szereplő menetidő általános késést is beleszámolva 3 óra. Ezt vállaltuk. Tudtuk, hogy zsúfoltság várható a vonaton. Erre készülvén vettünk 5 db IC pót- és helyjegyet jó előre bebiztosítván magunkat (számunkra az 51-56-os helyeket osztotta a rendszer).

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(5/5)
Akasztják a hóhért: posztol a check in-es
2014.07.28. 14:20 | Homár Hilda

JB.jpg

Múlt héten már volt egy posztunk, amit kiakadt ügyfél helyett egy ügyfélszolgálatos írt hasznos tanácsokkal a köz javára. Ezúttal egy korábban Ferihegy legnagyobb földi kiszolgáló cégénél check-in agentként dolgozó ("ő az a hülye, akivel üvöltözhetnek az utasok poggyászfeladásnál/beszállásnál" - írta) szedte össze a repüléssel kapcsolatos neuralgikus pontokat. Levele kicsit szigorú hangvételű, de szépen látszik belőle, hogy milyen sokféleképpen is bírunk bumburnyákok lenni mi utasok. N. szerint "A lentebb leírtak a legáltalánosabb problémák, amikkel egy nap rengetegszer találkozik egy ott dolgozó, miközben könnyen kiküszöbölhetőek lennének egy kis odafigyeléssel." Én azt mondom, hajrá odafigyelés, hajrá jófejség! És természetesen világbéke!

Kedves Homár olvasók!

Mivel itt az ideje annak, hogy megint mindenki elmenjen nyaralni, ezért megosztanék néhány megfontolandó tényt a repüléssel kapcsolatban, főként low-cost téren. Az index egyik cikke miatt jutott eszembe ez egyébként, hátha néhány embert megóvhatok a fölösleges dühkitöréstől. Nem fog tetszeni amiket leírok, viszont ezek a dolgok így néznek ki érdemes ezt tudomásul venni. Dolgoztam is a reptéren és utaztam is repülővel. Szóval, pontokba szedve:

Az állandóan épp szabadságon lévő cég
2014.07.28. 09:17 | Homár Hilda

Ezúttal a Hasznos Holmi Webáruházat szeretnénk pellengérre állítani. Az hagyján, hogy hibás a termék, amit küldtek, ez előfordul. De az milyen ügykezelés már, hogy minden héten új kimenő üzenetben állítják, hogy épp szabadságon vannak! Remélem, egyszer elnyerik méltó büntetésüket. A karmára esetleg rá lehet segíteni a Nemzeti Fogyasztóvédelemi Hatósággal.

Tisztelt Tékozló Homár!

Az alábbi esetet szeretném megosztani Önökkel, és ha tudnak tanácsot adni megköszönném.

TAVALY májusban vásároltam egy 3db-os bőrönd készletet a Vedvelemen keresztül a Hasznosholmi Web áruháztól.  Nyáron, a használat során több problémát is észleltem mindhárom terméken. A termékek hibásak voltak. A középső bőröndben a belső elválasztó cipzár olyan ferdén volt bevarrva, hogy akadályozza az összehúzást. Ezen kívül mindhárom bőröndben az egyik rögzítő műanyag kapocs bezárás után nem nyílik ki és a védőfólia egyikről sem távolítható el maradéktalanul. Jeleztem a Web áruháznak augusztusban, akik arra kértek, hogy az eredeti számlával küldjem vissza a 12kg-os szettet. (utólag láttam, hogy 10kg felett ezt nekik kellett volna megoldani)

Befizette a tartozást, mégis jöttek kikapcsolni az áramot
2014.07.25. 14:44 | Homár Hilda

Régi bölcsesség, de egyre nagyobb okosság, hogy, ha áram van, minden van. Elkezdtem elképzelni, hogy mit is jelent ma egy áramszünet, de gyorsan abbahagytam, mert olyan rossz volt. Lemerül telefonok, sötét monitorok és tévéképernyők, néma csönd, és még egy pati-kukit se lehet csinálni a mikróban! Most képzeljük el, hogy mindezt úgy kapja valaki a nyakába, hogy azt hiszi, mindent elsikált ahhoz, hogy e sötét (értitek!) jövő ne következzen be. Aztán mégis.

Az ilyen apokaliptikus vészhelyzetekre való felkészülésre ajánlom a fenti videót.

Tisztelt szerkesztőség!

Ezúton szeretném megosztani Önökkel, kellemetlen pillanataimat az ELMŰ-vel.

Két héttel ezelőtt (július 8.), bementem az ELMŰ egyik ügyfélszolgálati irodájába, ugyanis elmaradásom volt és szerettem volna rendezni, mielőtt lekapcsolnak a hálózatról. Március-április-május havi elmaradásaim voltak, összesen 18000 forint értékben. Kedves hölgy ül a pultnál, kiállít egy csekket majd elküld vele a postára (ugyanis a készpénes fizetés megszűnt.). Én mivel a tartozásom befizetésért fordultam, hozzájuk el is mentem oda majd visszatértem a befizetést igazoló szelvénnyel, a hölgy kedvesem mosolyogva lekönyvelte, mindenki boldog.

Homárfaktor:(4/5)
Ön dönt:(2,5/5)
Akasztják a hóhért: posztol az ügyfélszolgálatos
2014.07.25. 09:09 | Homár Hilda

 

Napalm nem egy csalódott vagy kiakadt ügyfél, hanem egy megviselt ügyfélszolgálatos, aki a hét elején írt levelet azért, hogy reagálhasson majd, ha bepanaszolják egy ügyben. Az érintett vásárló csak lóbált a Homárral, egyelőre nem csapott le vele, Napalm viszont gondolta leírja, milyen az élet a pult másik oldaláról nézve, illetve mire kell/kéne figyelnie a vásárlóknak a garancia témakörében. Hasznos holmik rovatunkból.

Sziasztok!

A napokban jeleztem felétek, hogy ha előkerül egy panasz, akkor szeretnék rá reagálni. Nos a blogot olvasva nincs még fent a poszt, talán nem is veszi a fáradtságot, bár nekem napi szinten küld x oldalas leveleket az ügyfél. Szeretném megfordítani a dolgot, mert mostanában sok hasonló 'panasz' merül fel, és kiváncsi vagyok a hozzászólók véleményére, azon kívül, hogy hülye a posztoló. A márkát amit képviselek viszont kihagynám a történetből, mert igazából nem releváns, mivel más márkák kapcsán is olvashatunk ilyen "problémákról". Ha úgy érzed, hogy a bejegyzésnek van információértéke, kérlek tedd elérhetővé.  

Nehéz lemondani a szolgáltatást a T-Home-nál
2014.07.24. 14:46 | Homár Hilda

 download.jpeg

Hosszú levél egy igen-igen sok sebből vérző T-Home kalandról.

Kedves HOMÁR !
Számodra és az olvasóid számára biztos unalmas már az újabb Thome téma ( ...valamiért csak a Thome nem unja meg!), de végső tehetetlenségemben fordulok hozzátok. A kálváriánk a következő:

2012. júniusában költöztünk Tiszanánára, ahol a Thome monopolhelyzetben van. Ezért minden ellenérzésünk ellenére ezzel a társasággal kötöttünk szerződést internetre, telefonra és SAT (tányéros) TV-re hűségidővel.

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(2,8/5)
Debrecenben pusztul a strand a stadion árnyékában
2014.07.24. 09:34 | Homár Hilda

A debreceni Nagyerdőben egy ideje serény munka zajlik. A terület rehabilitációjának keretében nemcsak a stadion készül/t el,  hanem egy csomó más fejlesztés is: mélygarázs, kibővített Békás-tó, megújult szabadtéri színpad, játszótér, kondipark, tanösvény, ködszínház (bizony!)  és idén májusban csudiszép szaunavilágot is avattak a Gyógyfürdőben. És mindezen zsírkirály frankóság mellett olvasónk szerint ott áll a strand, mint egy kis időkapszulába zárt szerencsétlenség. A képek alapján tényleg elég oldszkúl állapotban van. Ez kidől, az be, az kopott, amaz meg rozsdás, és bizony itt-ott a természet is kezdi visszavenni magának az épületeket. Nyilván minden nem megy egyszerre, de azért mondjuk a strandszezon előtt a padok lefestése nem tűnik olyan nagy etvasznak, hogy évek óta ne sikerüljön. Mindenestre megpróbáljuk megtudni, hogy az általános kiglancolásba beleesik-e majd a strand is valamikor.

Tisztelt Homár!
A mellékelt fotók Debrecenben a Nagyerdei Gyógyfürdőben készültek (a csilivili stadiontól 100 méterre), ahol 50 éve megállt az idő. Nehogy már Budapest azt gondolja, a romkocsmákkal egyedülálló divatot teremtett, íme, a romstrand!
 
Üdv: Lingár
Lehúzás a Bergusonnál FRISSÜLT!
2014.07.23. 15:34 | Homár Hilda

berguson_kerekpar_es_szerviz3.jpg

Ebben a történetben azt hiszem minden van, ami megkeserítheti egy szervizszolgáltatás igénybevételét: félretájékoztatás, csúszás, elfelejtés, túlárazás. Ja nem, az elkészült biciklivel végül is elégedett a tulajdonos, aki biztosan nem infarktusban fog elhalálozni. Sehol egy indulatszó, sehol egy káromkodás, de még felkiáltójel sincs! Hát hogy lehet ilyen higgadt Homár-levelet írni!

Kedves Homár!
Szeretném megosztani veled egy kerékpárszervizben szerzett negatív tapasztalataimat. Köszönöm, ha felületet biztosítasz neki.

Július 7., hétfő
Javításra szorult a biciklim, egy mountain bike. Az óbudai Berguson Kerékpárszaküzlet és Szervizre esett a választás, mivel a közelben lakom és a Testbike-on összességében jókat olvastam róluk. Hétfői telefonos bejelentkezésem után a következő hét keddjére kaptam időpontot, délelőtt 11-re.

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(4,3/5)
Spar Erzsébet megint FRISSÜLT!
2014.07.23. 08:59 | Homár Hilda

erzsut.jpgTöbbször foglalkoztunk már a Spar Erzsébet utalvány felhasználási poliszijével, de úgy látszik örök darab ez is. A témához korábbi poszt APEH-állásfoglalással turbózott Spar-válasszal és egyéb okosságokkal itt. A hivatalos levél nekem mondjuk csak arra magyarázat, hogy miért nem adhatnak vissza belőle, arra nem, hogy miért nem lehet ráfizetéssel használni, de ezt majd megpróbáljuk megint megtudni a Spartól.

Kedves Homár!
Az alábbi szösszenetet küldtem a Spár számára délutáni bosszantó vásárlásom eredményeképpen a Wesselényi utca 4/6 villamosmegállónál lévő üzlet elhagyása után. Ráadás ez már nem is az első alkalom volt. Sajnos a probléma létezik és tudnak is róla (!), az interneten keresve számos más helyen, fórumokban is említésre kerül.

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(1,8/5)
Lenovo-javítás Gyurcsók-módszerrel
2014.07.22. 14:49 | Homár Hilda

1569836(1).jpg

Olvasónk laptopja bedöglött, emiatt június 2-án felvette a kapcsolatot a Telemaxszal, a Lenovo hivatalos hazai szervizével. Majd 1 hónapig próbálta rávenni őket, hogy a javításhoz vigyék már el a gépet tőle. A Tmax eközben sokat ígérő, apró meglepetésekkel tartotta fenn az érdeklődését: hol automatikus választ küldött neki, hol postást csomaggal vagy futárt borítékkal, de a kütyü nem mozdult otthonról egészen július 7-éig. Lehet, hogy a Gyurcsók-féle távgyógyítást próbálták számítógépekre adaptálni, és ekkorra látták be, hogy nem fog menni? Azóta mondjuk semmi hír a gépről, de reméljük, a sztori végét a gyógyult Lenovon írja meg majd Csaba. A meglehetősen egyoldalú levelezésben egyébként csodálatosan követhető a folyamat, ahogy a civilizált, udvarias emberből a folyamatos ignorálás miatt kezd előbújni az orángután, és az udvariassági formulák meg a megszólítás helyét átveszik a felkiáltójelek meg beragadt a Caps Lock. 

06.02.
Tárgy: Automatikus válasz: LENOVO V370 javítás- Vác
Küldve: 2014.06.02. 10:38
Feladó: Lenovo <lenovo@tmx.hu>
Címzett: XXXXXXXX
Másolatot kap: 

Tisztelt Ügyfelünk!
Ez egy automatikusan küldött e-mail Lenovo készülékek szervizelésével kapcsolatban. Amennyiben már megküldte nekünk a saját és készülékének adatait (melyek alább olvashatók), szíves türelmét kérnénk, amíg kollegáink felkeresik Önt a készülék elszállításával kapcsolatban.

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(5/5)
40 perce várakozom, cérna elszakad
2014.07.22. 09:01 | Homár Hilda

 not-fair.gif_500x234

Ezt most speciel a Vodafone kapta, de úgy érzem, Csalódott Jenő mindazok nevében ordított az ügyfélszolgálaton, akik érezték már úgy, hogy csak addig fontosak a szolgáltatónak, amíg leszerződik élete végéig. 

Szombat délelőtt abban a reményben kerestem fel a Westend-ben lévő Vodafon ügyfél szolgálatot, hogy szerviz javításra leadott, jótállásos telefonomat reparálva vissza kapom, hiszen három SMS-t is küldtek, hogy a leadás színhelyén megjavítva átvehetem. Nem kell a hétköznapi tolongókat szaporítva feltartanom kedves ügyintézőiket. Ezelőtt két héttel kerestem meg őket, elunva 16 hónapos készülék visszatérő hibáit, vásároltam 70 ezer forintért egy telefont. A régebbit otthagyva hátha tudnak kezdeni valamit vele.

Béla így parkolt
2014.07.21. 14:08 | Homár Hilda

unnamed (13)_1.jpgaztán csodálkozott, mert jól megbüntették. Egyet nem értését a filozófia legalapvetőbb kérdéseit feszegető levelében tárta Közterület Felügyelet elé. Természetesen ontógiai fejtegetés ide, történelmi távlatba helyezés oda, egyáltalán nincs igaza, ahogy azt a Fegyületet szépen a válaszlevélben meg is indokolja neki, de szép próbálkozás volt, és az vesse rá az első követ, aki még sose parkolt a fenti módon. A mi szempontunkból egyébként az elgondolkoztató-rovat kérdései az igazán érdekesek. 

Tisztelt Hölgyem/Uram!

A tegnapi napon megbüntetett a Közterület-felügyelet a Bp. XIII. Thurzó utcában, a saját házunk előtt, szabálytalan megállásért (Kresz 40.§. (1) "nem az út menetirány szerinti jobb szélén történő megállás")-ért. A jogszabály, amelyre hivatkoznak, pontosan így szól:  "40. § (1)245 Járművel megállni - ha közúti jelzésből vagy a (2)-(5) bekezdés rendelkezéséből más nem következik - csak az úttest menetirány szerinti jobb szélén, azzal párhuzamosan, egy sorban szabad. A megállást irányjelzéssel jelezni kell."

Homárfaktor:(1/5)
Ön dönt:(2,3/5)
Kocsilezúzás az Árkádban
2014.07.21. 09:09 | Homár Hilda

63c3782a3d4fda006cdc4059bb62cdf4.jpg

A plázák parkolói nem őrzött parkolók, mégis valahogy - nyilván a zárt tér, a fizetőkapuk meg a kamerák miatt - ellenőrzöttebb helynek tűnnek az utcánál. Vagy olyannak, ahol legalább könnyen utána lehet járni a dolgoknak, ha gáz van. Éles helyzetben kiderül, hogy egy frászt. Addig oké, hogy rendőr kell a történtek visszanézéséhez, komoly ügynél úgyis hív az ember. De nem ritkán maguk a felvételek gyakorlatilag semmit sem érnek, mert csak pár zombimozgású foltot ábrázolnak szürkemassza háttér előtt. Mint az Árkádban, ahol az önkritikus parkolóőr, azzal vigasztalta olvasónkat, amikor nem engedte neki megnézni, hogy ki zúzta le a kocsiját, hogy úgyse látna semmit, mert "a parkolóban sötét van, a kamerák pedig régiek és rossz minőségű képet rögzítenek." 

(Hogy a 8 megapixeles telefonok korában isten szemét miért csak szimbolizálják, és nem helyettesítik a hivatalosan felszerelt biztonsági kamerák, arról itt egy cikk.)

Kedves Homár!

Nem egy hosszú sztori, de mindenképpen érdemes elolvasni, mivel ahol azt hiszed biztonságban van a kocsid, igazából nem is.

Homárfaktor:(4/5)
Ön dönt:(0/5)
Félár Tesco-módra
2014.07.18. 14:57 | Homár Hilda

10487472_736012626444965_431312419124995919_n.jpg

Hú, de mennyi ilyen típusú akciós táblát láttunk már! Jókat lehet röhögcsélni ilyenkor azon, hogy mekkora matematikusok dolgoznak ott, meg, hogy biztos nem telik számológépre, igazán elvetemültek meg nagyokat fröcsöghetnek a lúzer vásárlókat célzó becsapás/megvezetés szándékát feltételezve. A boltban az emberek nagy többsége vagy megkérdezné az eladótól az ésezthogyot, mielőtt bármit tenne egy ilyen ártábla láttán, vagy hagyná az egészet a francba. Nem úgy Moncsicsi! Aki igaza biztos tudatában konkrétan megvásárolta trükkös áras terméket, majd kardcsörtetve csatába indult először az éjszakai, majd a nappali Tesco-személyzet ellen.

Kedves homár!
2014. 07. 09-én tértem be a budaörsi Tesco áruházba. A sorok között kolbászolva odatévedtem ahhoz a részhez, ahol az érték-csökkentett műszaki cikkek vannak ( sárga címkés). Itt találtam egy Acer laptopot, melynél az eredeti, 114990 Ft-os ár mellett ott virított egy 50%-os leértékelés. Alatta mondjuk kicsit furcsállottam a 97742 Ft-os új árat. Mindegy gondoltam, mert a mínusz 50% az akkor is félár, ha maga a gazdaságos Jóisten száll alá, hogy kiszolgáljon engem a műszaki pultnál.

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(1,1/5)
Eheti OrangeStays
2014.07.18. 08:40 | Homár Hilda

Minden héten jön egy OrangeWays-ügy. Na jó, hazudtam. Múlt héten kettő jött. Már mi is unjuk, de kitesszük, hátha meg tudunk óvni néhány utazót a nyári nagy jövés-menés idején. És ehhez például ritka szép fotódokumentáció érkezett vidékimentől, plusz feltűnik benne kedvencünk, a papírbusz is!

Képes beszámoló az Orangeways egy délelőttjéről, avagy várjuk együtt a bécsi buszt! 2014. június 6. péntek

 

 

Homárfaktor:(5/5)
Ön dönt:(1/5)