Tékozló Homár

Lusta a posta vagy igazságtalan a posztoló?

2016.05.05. 11:12 | Homár Hilda | 59 komment

magyar_posta_1_1.JPG

Azt nem lehet a szemünkre vetni, hogy nem szoktunk minden céget és eljárást szidni, amit csak lehet, de ezúttal nem teljesen világos, ha egyszer a küldemény azonosítója nem nemzetközi postai azonosító, tehát nem szerepel a Magyar Posta rendszerében, akkor mégis honnan kéne tudniuk, hogy mi van vele? Megkérdezzük, hogy hogy van ez.

Szia Hilda!

A Magyar Posta hülyesége rendesen kiakasztott. Történt ugyanis még februárban, hogy mivel keveselltem az előlapi USB portok számát a számítógépemen, az AliExpresszről rendeltem két olyan kábelt, amit az alaplapra dugva és a gépházat megfaragva újabb portokat használhatnék. Kb. 3 hétre a rendeléstól számítva meg is jött a cucc, megfaragtam a kasztnit - és kiderült, hogy mindkét kábel döglött. Sebaj, jeleztem az eladó felé, hogy nem oké a cucc, ő meg március elején küldött másik kettőt. Április 25-én már szerettem volna tudni, merre járnak a kábelek, így a következő emailt küldtem a Cs. és Kir. Posta számára:

Olvasson tovább!

Ne itt egyen thai wokot!

2016.05.04. 15:19 | Homár Hilda | 79 komment

w06n.jpg

Klasszikus Összeomlás feeling, ezúttal mekis burger helyett thai wok kivitelben.

Kedves Homár!

Aki szereti a thai konyhát az vigyázzon a Thai Wok étteremmel! ( Budapest, Királyi Pál u. 13a, 1053). Nagyon szerettem ide járni, szerintem elég autentikus konyhájuk volt...így múlt időben. Lehet, hogy csak pillanatnyi elgyengülés történt a rendszerben,de a legutóbbi látogatás annyira csalódás volt, hogy többet biztosan nem eszünk itt. 

A kedvencemet pad thai-t rendeltem és mivel az volt a tervünk a párommal, hogy otthon eszünk, elvitelre kértük. Na ez hiba volt...mert így csak otthon derült ki, hogy mennyire silány minőségű ételeket kaptunk.

nempadthai.jpg

Elég sok thai helyet kipróbáltunk a fővárosban, én többször is jártam Thaiföldön szóval nem túlzás azt mondanom, hogy eléggé képben vagyok, hogyan kell egy curry-nek vagy pad thai-nak kinézni. Én rákos pad thai-t kértem amiben rák ugyan volt, de minden más szinte semmi. Pár szál répa volt a tésztához keverve és összesen kb.5 szál szója bab csíra-ennyi. Se zöldségek, se mogyoró se semmi..az íze is hozta a látványt, kb mintha üres tésztát ettem volna...szerintem bárki ennél jobbat dobna össze otthon minimális tudással. A párom curry-je inkább víztócsához hasonlított pár magányos zöldségdarabbal...de semmiképpen sem ütötte meg a korábban megszokott jó minőséget. Ha helyben fogyasztjuk, biztosan visszaküldjük...így viszont marad ez.

Sajnálom, hogy egy jó hely ennyire nem figyel már oda...marad a Parázs, mint törzshely ott még nem csalódtunk.

Üdv,

Vera

Kevés vagy sok kompenzációként egy 30%-os kupon?

2016.05.04. 12:34 | Homár Hilda | 80 komment

sony01.jpg

Bár a levelezés Zoltán állításával ellentétben épp azt bizonyítja, hogy a Sony nem tojta le ügyfele panaszát, azért levélírónk álláspontja is méltányolható: szeretne egy évekig működő készüléket, és nem akar egy olyan terméket megvenni újra - még, ha 30%-kal olcsóbban is -, amivel nem volt elégedett? Igaza van? Nincs? Ön mit gondol?

Kedves Homár! 

Ajánlom figyelmetekbe a Sony Magyarországgal történt levelezésünket, melyből kiderül milyen magasról sz@rják telibe az ügyfeleiket.  Ez most csak egy kisrádió probléma, de telefonnal, és Hifivel is volt már hasonló problémám.  Ez lenne a híres japán Sony minőség (és balkáni garanciális probléma megoldása, magyar módra?) Érdemes lenne foglalkozni vele, hogy  1 éves garancia lejárat után 1 hónappal kihez, és hova fordulhatok panaszommal?  Bezzeg a sokol rádió esőbe, hóba, fagyba, többször leesve is elnyűhetetlen volt.  Soha többé Sonyt.

Üdvözlettel:

Zoltán

Olvasson tovább!

Heteket mosógép nélkül, azt garantál a Whirlpool garanciája

2016.05.03. 17:15 | Homár Hilda | 74 komment

whirlpool-logo.jpg

Emlékszik még az idei húsvétra? Ugye, hogy őrült rég volt? Egy átlagos család 2 kisgyerekkel azóta legalább 14x mosott. Feltéve, hogy kímélik a gépet, valamilyen okból spórolnak a mosóporral vagy a vízzel, betegek a gyerekek és nem járnak játszótérre, apa külföldi úton van, vagy esetleg a papírruha a heppje anyunak, mert különben biztosan 20 mosás fölött járnak. Nem úgy azok, akiknek csak egy elromlott mosógépe meg 5 év garanciája van rá. 

2016. március 17., az előrelátónak gondolt módon 5 év garanciával vett Whirlpool mosógépünkből pár napja furcsa hangok jönnek, mintha a dob is súrlódna, gondolom csapágyas, felhívom a garanciális telefont. Persze az összes azonosító számra szükségük van számláról, mosógépről, mindenhonnan, sebaj, másnapra megvan, a telefonos kioktat, hogy biztos nem csapágyas, oké, akkor nem, mindegy, legalább küldik a szerelőt. 

Olvasson tovább!

Roller miatt szállították le a kisgyerekes családot a buszról

2016.05.03. 10:18 | Homár Hilda | 165 komment

165104_144747068917123_6622603_n11-630x350_1.jpg

Oké, a szabály, az szabály, mondhatnánk, de még csak ez sem igaz. A BKK üzletszabályzatában ugyanis egy helyen szerepel a roller, és ott bizony ezt mondják róla: "roller /.../ kézipoggyászként díjtalanul szállítható valamennyi járművön, amennyiben az utasok ruházatát, a jármű berendezéseit nem rongálja meg, illetve nem szennyezi be. " 

Kedves Homár, 

talán az olvasóknak és a BKK-nak is tanulságos az alább eset, ami még mindig hihetetlen, hogy velünk tegnap megesett :(.

Budapesten a Margitszigeten a 26-os buszon a Hajós Alfréd Nemzeti Sportuszoda előtti megállóban felszállást és jegyérvényesítést követően leszállított minket vezető, mert nem tudtam összecsukni a lányom gyerek méretű rollerét. A buszon alig ültek, 2 másik kisgyerekkel és a szüleikkel - köztük egy 7 hónapos kismamával - voltunk. A babakocsi, rajta a kismotor és a pótkerekes bicikli nem jelentett gondot sem a sofőr, sem a BKV számára. 

Olvasson tovább!

Se bakancs, se cserecipő, se szelvény

2016.05.02. 16:08 | Homár Hilda | 35 komment

playersroom_logo.jpg

Vajon miért tagadja le a cég, hogy átvette a szegecsét vesztett bakancsot?

Tisztelt HomárBlog!

Nem szeretek ilyenhez folyamodni, de ez most már kikívánkozik belőlem. Eddig többször vásároltam a Playersroomnál és nem volt negatív tapasztalatom.

Tavaly Októberben vásároltam a Playersroom-tól egy Dorko Snowtipro bakancsot egy kedvező akció keretében. A bakancs kényelmes, jó semmi gond nem volt vele. Egyik nap felpattant az egyik szegecs és mivel félő voltam hogy teljesen elenged, nem használtam tovább (ez február közepén volt kb.).

Olvasson tovább!

CBA, ahol a paprika nem, csak a biztonsági őr magyaros

2016.05.02. 10:44 | Homár Hilda | 73 komment

dsc_7707.jpg

Ha néha bekényszerülök a sarkunkon lévő CBA-ba, már meg sem állok a zöldséges saroknál, mert az embernek nem vacsora, hanem öngyilkossági gondolatai támadnak a valami teljesen érthetetlen koncepció miatt eleve csak és kizárólag II. osztályú, kornyadozó almák, krumplik, répák és egyéb növények láttán. Mindezt 3 sarokra egy piactól és 1-re egy biozöldségestől. Oké, hogy feladták a versenyt, de akkor nem lenne értelmesebb azon a 9 nm-en egy jó húsos pult inkább? 

De ez csak eszembe jutott. A  posztban más CBA-s problémák vannak.

Tisztelt CBA!

Az csatolt képen látható címkék a váci Széchenyi úti áruházukban találhatók a piros, sárga és zöld kaliforninai paprikákra felragasztva. A terméket azért vásároltam meg, mert az árcéduláján származási helyként Magyarország van feltüntetve már hónapok óta. Gondolom "véletlenül" lett ott felejtve és a szándékosság fel sem merül ebben az esetben... 

Olvasson tovább!

"Amíg biztosítást kell rábeszélni, addig minden happy"

2016.04.29. 14:42 | Homár Hilda | 58 komment

groupama_logo.jpg

Hát sok nóvum nicsn ebben a biztosítós esetben sem: az ügyfél csalódottan áll, mert a társaságnak nem akaródzik kifizetnie, amire számítottak tőlük, amikor beütött a baj. Biztosítós és úgy általában pénzügyi panaszokkla a Pénzügyi Fogyasztóvéldemi Központhoz lehet fordulni. 

Szemétláda Groupama

Ami engem rohadtul kiakasztott az az,hogy amíg az ügyfelet be kell húzni a csőbe,biztosítást kell rábeszélni addíg minden happy,de....amikor a havonta fizetett szolgáltatásért nyújtani is kéne valamit egy esetleges kárnál,akkor jön a lehúzom a rolót,és nem hallok meg semmit,nem érdekelsz szitu.Történetem a következő:

Olvasson tovább!

Vajon miért nem jó a kéttanús meghatalmazás egy ügyintézéshez?

2016.04.29. 11:43 | Homár Hilda | 73 komment

9029757_227949_afe707c3b0ffbd38294d3bc969cfd868_wm.jpg

Vannak, akik már a hivatali ügyintézés gondolatától is pánikrohamot kapnak, és őszintén szólva, meg is értem őket, általában annyi átláthatatlan szabály, bikfanyelven megfogalmazott tájékoztató és kiszámíthatatlansági faktor szegélyezi a feladatok kipipálásához vezető utat. De ma már legalább a neten utána lehet nézni a dolgoknak. Ez a legtöbb - egyben a minimum is - amit magunkért megtehetünk, meghatalmazás ügyben pl. itt. 

Tisztelt Nemzeti Agrárgazdasági Kamara / Földművelésügyi Minisztérium!

Panasszal kívánok élni területalapú támogatás beadványommal kapcsolatban, kérem mielőbbi intézkedésüket:

Az Önök, százmillió forintokért létrehozott csodálatos informatikai rendszere, a rendszeres  túlterheltség miatt több esetben nem üzemel, lefagy, a nyomtatványokat emiatt nem lehet kitöltetni, ráadásul az egész menürendszer katasztrofális és átláthatatlan, így az ember arra kényszerül, hogy bemenjen az Önök fióktelepére ügyintézni. Jó pár órát sorban állva remélhetőleg el tudja intézni az amúgy 10 perces feladatot, igazán Euórpai szintű hozzáállás.

Olvasson tovább!

Szomorúan jelentjük: a Gyradiko tulaja sem egy nagy kommunikátor

2016.04.28. 10:14 | Homár Hilda | 152 komment

p1150698.JPG

Sokadik alkalommal bizonyosodik be, hogy abból semmi jó nem származik, ha egy vendéglátóhely maga kezeli a facebook-és egyéb közösségi felületeit. Mindenki - nem utolsó sorban maga a hely! - jobban jár, ha a cipész marad a kaptafájánál, a szakács főz, a barista kávét csinál, a pincér felszolgál, a tulajdonos tulajdonol, a social területeket meg jól ráhagyják egy kommunikációs szakemberre. Egy jónevű, magára és a róla kialakult képre igényes hely esetén legalább is. Tessék, ez is miért kellett most. Pedig elfogult vagyok, mert tökre szeretem a Gyradikot.

Ne szórakozz G-vel! avagy a görög visszavág

Történetünk egy esős vasárnapi napon kezdődik, amikor feleségemmel úgy döntöttünk, hogy görögös ételre éhezünk és azt nem otthonunkban, hanem egy kellemes beülős helyen, egy étteremben szeretnénk elfogyasztani. A neten keresgélve a Gyradiko nevű görög „tavernára” esett választásunk. Választásunk nagyban megalapozta, hogy a weblapjukon egy kellemes, kifejezetten igényes hely képe tetszelgett.

Érkezésünkkor láttuk, hogy valójában egy fa épületszerkezetekből épült, büfé jellegű étkezdébe jöttünk, ahol az ételért hosszasan, 10-20 percig sorba kell állnunk. Úgy döntöttünk, hogy ez mégsem felel meg az előzetes várakozásainknak és nem kívánjuk igénybe venni a „gyors”büfé szolgáltatásait.

Olvasson tovább!