Tékozló Homár

Drágán adja a számlatörténetet a Citibank

2016.05.26. 15:46 | Homár Hilda | 12 komment

logo-citibank-transparent-background.png

Az ember azt gondolja, hogy az online bankolással minden bankügyet egyszerűbb elintézni. Hát nem.

Kedves Homár,

Előre bocsájtom, hogy meg vagyok elégedve a Citi Bankkal, 2000 óta vagyok náluk, ezalatt talán ha kétszer voltam benn fiókban, mindent el lehet online vagy telefonon intézni. A számlacsomagjuk is tökéletes számomra, hosszú évek óta teljesen nullás a költségem és nagyon sajnálom, hogy év végén kivonulnak. DE, most picit kiakasztottak.

Olvasson tovább!

Pénzért adja az amúgy is járó garanciát a Euronics?

2016.05.26. 10:54 | Homár Hilda | 65 komment

9531362901.png

Igazán trükkös megoldást alkalmaz a műszaki áruházlánc, ha tényleg így csinálja. Megkérdezzük.

Kedves Homár!

A minap érdekes dologra lettünk figyelmesek az Euronics áruházában. Telefon vásárlás előtt álltunk, a választás egy Huawei P8 Lite készülékre esett. Interneten gyorsan megnéztük az árakat, és örömmel láttuk, hogy az Euronics áruházakban éppen akciós ez a típus. Több ezer Ft-tal olcsóbb volt itt, mint máshol. Már a webáruházukban is szemet szúrt, hogy a készülékre 1 év garanciát vállalnak, holott minden más nagy műszaki áruház 2 év garanciával adja. Gondoltam biztos csak elírás.

Olvasson tovább!

5 telefon és 5 személyes ügyintézés sem volt elég a Telenornak, hogy rendezze az ügyet, amiben ő hibázott

2016.05.25. 15:13 | Homár Hilda | 58 komment

telenor_logo_1.png

Talán az eddigi legdurvább mobilszolgáltatós sztori, pedig aztán erős versenyszámról beszélünk!

A saját hibája miatt a Telenor durván szankcionálja a vétlen ügyfelet (mai magyar dráma)

Nyitány
Április 14-én a Telenortól vásároltam egy Lumia 950 típusú mobiltelefon készüléket az üzlet által kínált kedvező hitelkonstrukcióval, 12 részletre, melyből egy helyben, a vásárláskor fizetendő, a többi 11 a következő 11 hónap számláival együtt. Befizettem a kezdő részletet, boldogan hazavittem a telefont, minden működött, szuper.

Olvasson tovább!

Légitársaság hatósági szerepkörben?

2016.05.25. 09:08 | Homár Hilda | 60 komment

wizz_air.png

Elég bosszantó lehet itthonragadni egy útlevél érvényességi para miatt, de azt valószínűleg még olvasónk sem vitatja, hogy nem lehet bemondásra elhinni, hogy valahol a világban van neki  egy másik. A kérdés persze igazából az, hogy a Wizz Air kötözködhet-e a dolog miatt, vagy neki csak a jegyet és az okmányok meglétét kell csekkolnia.

Kedves Homár!

2016. 05. 09. hétfőn Isztambulba, volt jegyem a Wizzairrel, életvitelszerűen odakint élek, csak egy hétre jöttem vissza Pestre. Sokat utazok a közel-keleten, ennek okán 2 útlevelem van, a másodikat mindig csak egy évre kapom, igy a mostani pl. szeptemberben fog lejárni, mig a másik meg par évig érvényes (a félreértések elkerülése végett mind a kettő magyar).

Olvasson tovább!

Adjon hálát a sorsnak, hogy nem Márk szomszédja!

2016.05.24. 16:31 | Homár Hilda | 94 komment

upc-logo-1200x800.jpg

"A 45%-os csomagveszteség miatt le kellett mondanom a Netflix szolgáltatást, napközben az internetes bankolás csak a jó isten segítségével működik, illetve az online játék/hangalapú csevegés egyáltalán nem, vagy kritikán alul működik." - és most mindenki küldjön egy erősen támogató gondolatot Márk felé, hátha ma is egymilliószoros nap van épp, és végre megoldódik a problémája, mert ez rémes lehet.

Kedves Tékozló Homár,

Körülbelül 2 éve a UPC szolgáltatásának minősége rohamosan elkezdett romlani a területünkön. Ennek örömére többször is megkerestem a UPC-t. Nemsokkal az első bejelentés után egy szerelő állított be hozzánk aki a hibát nem találva modemet cserélt és kérte, hogy teszteljük a szolgáltatást.

Olvasson tovább!

A hely, ahol nem a "pitiző vendéglátós" az aranyszabály

2016.05.24. 11:43 | Homár Hilda | 239 komment

7649793_7b7848954b0ae68ad16b941d91c38e0b_m.jpg

Az elmúlt évek gasztroforradalmához kapcsolódóan generációváltás is zajlik a hazai vendéglátós szakmában. Ennek kapcsán egyre inkább úgy tűnik, hogy a minőségi, igényes, kézműves és dizájn szavak mentén alapított új egységek általában fiatal, gyakran más szakmában már sikeres tulajdonosainak nemcsak különleges kávékat vagy isteni sütiket köszönhetünk, hanem a "mindent a vendégért" szemlélet leáldozását is. A vendégnek természetesen egyáltalán nincs mindig igaza. A sérelmek egy részénél ráadásul nagyon sok múlik a csak az adott pillanatban érzékelhető hangulatokon, gesztusokon, szóval az egyértelmű pronyóságokat leszámítva, csak a jóisten tudná megmondani egy esetről utólag, hogy jogos panasz vagy kekeckedés. De a feltűnően öntudatos, már-már pökhendi panaszkezelés nem biztos, hogy jó irány.

Kedves Homár!

Engedjétek meg, hogy én is megosszam veletek történetemet. A helyszín Szeged volt, pár héttel ezelőtt történt. A Süti nem Süti nevű helyre mentünk be a párommal és a 4 kg-os, végtelenül kedves kiskutyámmal. Rögtön jött is az intelem, kutyával ide nem lehet bejönni. A párom abban a pillanatban fogta a kutyát és kiment vele a bejárat elé.

Olvasson tovább!

Milyen hal úszik a Rio Mare konzervben?

2016.05.23. 15:15 | homar herold | 101 komment

riomare.jpg

Az nem derül ki levélírónk leveléből, hogy hol vette a Rio Mare konzervet, de az biztos, hogy sikerült egy unortodox darabba belefutnia. Nem tudjuk, hogy a gyártónál felejtettek-e ki egy-két alkatrészt ebből az eledelből, vagy Rio mare is csak egyike azon termékeknek, amiket hamisítanak. Ha ez utóbbi akkor jó példája annak, hogy olcsó húsnak híg levében nem pont az úszkál, aminek úszkálnia kellene. 

Tisztelt Homár Szerkesztősége!

Pár napja vásároltam két doboz Rio Mare tésztás tonhalat, de sajnos a találáskor jött a döbbenet, hogy a csomagoláson látványosan jelzett "Pasta" sajnos egyáltalán nem található meg a termékben. Ahogyan az olivabogyó és a paprika darabok sem.

Olvasson tovább!

Hátrányos helyzetűek a MÁV otthonnyomtatott jegyei

2016.05.23. 10:25 | Homár Hilda | 138 komment

mav_logo_1.jpg

Én a vonatjegy kifejezés hallatán még kígyózó sorra és alig látható betűkkel nyomott, kunkorodó fecnire assszociálok, szóval már az otthoni nyomtatás lehetőségét is óriási hujjogással köszöntöttem most, hogy megtudtam, hogy létezik, de olvasónk témában összegyűjtött kérdései ezzel együtt is inkább tűnnek jogos felvetéseknek, sem mint rosszindulatú kötözködésnek.

Kedves Homár Hilda!

Az alábbi kérdéseket intéztem az imént a MÁV-nak. Úgy vélem ezek a kérdések és majd a MÁV válaszai érdekelhetik a Homár olvasóit is. A MÁV válaszát természetesen továbbítom számodra. Kérlek, a nevem ne közöld le!

Üdvözlettel, 

M.

Olvasson tovább!

Felszámoltás alá került a hotel, csak a vendégeket elfelejtették értesíteni a dologról

2016.05.20. 15:22 | Homár Hilda | 106 komment

3169979.jpg

Nincs kész a szoba időre? A wifi csak a recepció falára tapadva él? Hajszál volt a levesben? Nem tiszta az ágynemű? Mik ezek a problémák ahhoz képest, ha az ember érkezéskor azzal szembesül, hogy bezárt a hotel, ahova nyaralni indult, annyira, hogy felszámolják, úgyhogy a befizetett pénze is ugrott! A soproni Hotel Fagus honlapja már nem él, a nagy szálláskereső szájtok közül a Szállás.hu-t csekkoltuk, ott már nem foglalható, de ki tudja hányan lehetnek Ágiékhoz hasonló helyzetben?

Sziasztok! 

Lehet már Ti is tudjátok, lehet nem. 2016. május 9-től felszámolás alatt áll a Hotel Fagus Sopronban. Természetesen erről a pünkösdi hétvégére érkező vendégeket elfelejtették értesíteni, mint az a facbook oldalukon jól olvasható: 

Olvasson tovább!

70 ezres fejhallgató 3 ezerért?

2016.05.20. 09:48 | Homár Hilda | 75 komment

screenshot_2016-05-18_18_53_44_1.png

Hát a hülyének is megéri! Kivéve a webshopot, ugye. Nem is adták oda. Az eset analóg a hirhedt Media Marktos esettel, ahol már megismerkedhettünk a feltűnő értékaránytalanság fogalmával. Itt csak ismétlünk, hogy tudjuk.

Tisztelt Homár Hilda,

Történt, hogy a Samsung Experience Store-ban nézelődtem, szerettem volna egy vezeték nélküli töltőt vásárolni. Keresgélés közben vettem észre, hogy egy régebb óta kiszemelt, ám eddig túl drágának titulált termék ára jelentősen leesett. A szokásos 69 900 forint helyett mindössze 3 ezer forintért lehetett megvásárolni.

Elütés, vagy nem, ezt nem hagyhattam ki, rendeltem belőle egyet, természetesen csináltam a folyamatról screenshotokat. Ezeken tisztán látszik a 3 ezer forintos vételár, és hogy a termék már benne van a kosaramban. Online ki is fizettem, levonták a 3000 forintot és megerősítő emailt is kaptam róla, amiben még mindig az alacsonyabb összeg szerepelt.

Olvasson tovább!