Tékozló Homár

A legjobb reklámszatyor ever

Jung von Matt/Stop n' Grow-reklámszatyor

2006.02.02. 00:45 | jackyll | komment
Volt már olyan reklámszatyor, amibe azonnal belezúgott? Ugye nem. A konkurencia egylábúõzgida-medencéjébõl WTC-magasra szökell a berlini Jung von Matt ügynökség körömrágás-ellenes hirdetése. A Stop n' Grow körömrágást meggátoló, színtelen-szagtalan, ellenben undorító ízû gyógyhatású matéria népszerûsítésére hegesztett reklámszatyor funkcionalitásba integrált dizájnjával mintegy pszeudokusztomizálta üzenetét, ami minden vásárló kezében egyedi lesz, mégis ugyanaz. Ilyen olcsó interaktivitásról csak álmodhatnak a kreatívok, a Homár meg csak annak örül, hogy hagyták, hogy létrejöjjön. Beszarás.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása