A Homár csípi a nosztalgia-kámbekkeket, hiszen a hajdanvolt fogyasztók így eszmélhetnek legbrutálisabban cukormázas emlékeik jótékony homályából, milyen gusztustalan cuccokat tömtek magukba annak idején. Sanyi a Zizi visszatérésére lett figyelmes, ami nem csak a termék csomagolását, hanem annak szlogenjét ("Egyszer eszed, mindig veszed") is bõségesen továbbfejlesztette:
A minap találkoztam ezzel az egyedi remekmûvel. Azt hiszem, a csomagolás-költészet megszületésének lehetünk tanúi.Szimpatikus, hogy a gyártó rögtön elnézést kér a borzasztó rímparádéért, de ez nem oldozza fel õket a bûn alól, amiért a pokol tüzén fognak égni.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.