Tékozló Homár

Tehénre nézõ szoba

2006.08.10. 13:26 | jackyll | 1 komment

Újra nyaralás és újra Neckermann. A népszerû utazási irodával Zs.Á.-nak sikerült letesztelnie ugyan a Sandy Beach Hotel személyzetének vendégszeretetét, de õ sem járt jobban, mint elõzõ utasunk:

A Neckermannos cikkhez kapcsolódik az én esetem is, amibõl kiviláglik, hogy a cikket jegyzõ pár igen jól járt, hogy nem volt hely a Kos szigeti négycsillagos Sandy Beach Hotelben. Mi ugyanis ott "nyaraltunk" feleségemmel és három éves lányommal, Neckermann módra.

Kellemes alaphangulatot adott, hogy minket a Neckermann elfelejtett értesíteni, hogy a repülõgépünk nem reggel nyolckor, hanem 11:20-kor (késéssel 12:15-kor) indul. Így a három éves gyerekkel 5 órát töltöttünk feleslegesen a reptéren. A repülõgépen csak tejszínt és cukrot szolgáltak fel, kávét nem "a késés miatt nem volt rá idõnk". Visszafelé szintén két órás késéssel indult a gép. (Volt kávé) Családi, TENGERRE nézõ szobát foglaltunk, ezzel szemben egy közönséges méretû, egy legelõre, TEHÉNRE nézõ szobát kaptunk. A Neckermann saját besorolásában négycsillagosnak tünteti fel a hotelt, szerintük ez ilyen színvonalat jelent: - A hûtõszekrény külsõ ajtaja le volt szakadva. - A szekrényben egyetlen polc volt.

- A szekrényben lévõ fiókokról hiányoztak a fogantyúk, csak a helyükön tátongó lukakon egy ujjat bedugva lehetett kihúzni õket. - A szekrényben szedett-vedett vállfák lógtak, néhány közülük tisztítóban használatos drótvállfa. - A fürdõszobában ócska mûanyag lambéria borítás volt a plafonon. - Vacak mûanyag törölközõ tartó, ami erélyesebb törölközõ levételnél darabjaira esett szét.

- Nem volt konnektor sem a fürdõszobában, sem a szobában lévõ tükör közelében, csak onnan kb. másfél méterre. Mivel hosszabbítót nem vittünk magunkkal, így borotválkozni nem lehetett. - Egy nap meglepetésként nem takarítottak. - Az utolsó napon nem volt meleg víz. - Vasárnap száraz, elõzõ napi péksütemény. Kérdésemre a "manager" nevetve széttárta a kezét: "Hö-hö, it’s Sunday". (Az utolsó napon, hétfõn féltem megkérdezni a "managert" a meleg víz hiányáról, nehogy azt a választ kapjam: "Hö-hö, it’s Monday") - A "manager" kifejezetten durván rákiabálva tartotta távol a vendégeket az étteremtõl, amíg a szálloda infrastruktúrájához képesti túlzsúfoltság miatt nem volt szabad asztal. - Szintén a "manager" az úgynevezett görög esten felállított egy vendéget a székérõl, hogy a fõnöki asztalnál sorakozó tizenegy üres szék mellé odategye tizenkettediknek, ahelyett, hogy hozott volna valahonnan egy másikat. Ezt a hozzáállást elképesztõnek tartom, nemhogy a négycsillagos színvonaltól, de az alapvetõ vendéglátói normáktól is igen messze van. - Szerettünk volna kerékpárokat bérelni. Ez reggel kilenctõl lett volna lehetséges, de a szolgáltatást ellátók csak fél tízkor érkeztek meg, majd egy újabb fél óráig pakoltak, kerekeket pumpáltak. Egy órai várakozás után (a három éves gyerekkel) lemondtunk a biciklibérlésrõl.

A játszótéren egy fémbõl készült forgós játékról az utolsó pillanatban kaptam le a mezítláb rálépõ lányomat. A játék közepe teljesen szétrohadt, tele lukakkal, éles, rozsdás fémrészekkel. Egyébként a játszóteret éjszaka helyett késõ délután locsolták az öntözõrendszerrel, alkalmatlanná téve a használatra. Mindez 487 000 Ft-ért.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása