Tékozló Homár

Minden szentnek maga felé pörög a számlálója - "vírusmarketing" T-módra

2007.04.26. 13:17 | jackyll | 1 komment
Több irányból is hallotta a Homár, hogy a T-Online noirpornós vírusvideója jobban pörög, mint Bochkor a fúrópajzson. A filmet a találékony T-sek tették fel a cégcsoport házi videómegosztójára, a Videára, ahol posztunk élesítésének pillanatáig több mint 2,4 millióan töltötték le. A Homárnak is gyanús lett a dolog, hiszen Magyarországon alig több mint 3 millió ember internetezik. (A Videához nem is hasonlítható méretû Youtube-on április legnézettebb videója – egy Alanis Morissette-klip - 5,9 milliós letöltésen áll.) Ráadásul a videó egyáltalán nem volt virulens: összesen egyszer kaptuk meg, az egyik alkotótól, spontán senki nem küldte el a Homárnak. Vajon hogyan lehet ekkora forgalmat generálni a csoffadt magyar interneten? Egy halvány emlékfoszlány derengett fel a Homárnak, mintha a megújult Freemail kilépõoldalán lenne videóajánlat, és tényleg. Innen már nem kellett hozzá sok ész, a kódból kiderült, hogy az oldal minden freemailes kilépéskor 5 videó közül tölt be egyet véletlenszerûen, és mit ad isten, a "T-vírusfilm" is közte van. Talán ez a magyarázat, miért nem számolják a klipet a Videa legnézettebb toplistáján se. A vírusvideó kifejezést viszont ezennel hivatalosan is elbukták, hiszen ennél durvábban központilag már csak tévében nyomhatnák.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.