Tékozló Homár

Vodafone-számhordozás végbéltükrözéssel

2007.05.03. 11:03 | jackyll | 1 komment

Elégedetlen Ügyfél megunta az elõfizetését, és úgy gondolta az éppen otthagyni kívánt cég majd milyen készségesen fog neki segíteni a számhordozásban:

A történet egyszerû, drágának találtam az elõfizetésem, ezért úgy döntöttem, hogy átmegyek másik mobilszolgáltatóhoz. Persze a számom meg akartam tartani. Naivan azt hittem egyszerû dolgom lesz, bemegyek a vodafone-hoz kitöltenek pár papírt, kifizetem a 25.000 ft-ot, mert ugyebár még nem járt le a 2 éves hûségnyilatkozatom, és a szerzõdés tartalmazza, hogyha fel akarom mondani, egy és két év között az 25.000 ft lesz. Utólag beláttam, ez nem ilyen egyszerû :-)
Hétfõn felkerestem egy Vodafone képviseletet, hogy elindítsam a dolgot. Majdnem zárásra értem oda szóval, ha tekintettel ölni tudnának, már régen halott lennék. 20 perc telefonos egyeztetés után a csajszi rájött, hogy egyáltalán melyik papírt kell kitölteni a számhordozáshoz, amit ígénybe szeretnék venni. Végül kitöltöttünk minden papírt aláírtam stb. Kezdtem örülni hogy végre megszabadulok az áhitott szolgáltatótól, ugyanis közölték velem hogy 10 napon belül megkapom postán a 25.000 Ft-ról szóló csekket, valamint a számhordozási adatlapot, amivel tudok menni másik szolgáltatóhoz.

Szinte még haza sem értem, máris jött az sms, hogy a számhordozási igényemet elutasítják mert számlatartozásom van. Na ekkor durrant el az agyam. Az utolsó számlámat a fizetési határidõ elõtt 2 munkanappal befizettem. Más egyébb tartozásom nincs a Vodafone felé. Akkor miaz hogy számlatartozásom van? Felhívtam a 1270-et, ahol közölték velem, hogy amíg a számlájukra nem érkezik meg a pénz addig nem ál módjukban kiállítani a papírt... Nah de hol itt az igazság mondom én, hol érdekel engem az hogy a posta csücsül a Vodafone pénzén napokig-hetekig, a kezemben a csekkel ugyebár igazolom, hogy én befizettem.

Másnap délelött elfaxoltam a csekk másolatát. Délután jön az sms, hogy köszönjük a befizetését. Kezdtem örülni hogy végre felhívhatom az ügyfélszolgálatot, hogy újra indítsák el a számhordozási kérlelmemet. Itt közlik velem hogy a fent említett 25.000 ft-ot fizessem be mert addig nem tudják kiállítani a számhordozási adatlapot. Nah itt egy kicsit lekiabáltam az ügyfélszolgálatos fejét, tudom nem rajta kellett volna letöltenem a bosszúmat, de õ volt a telefon másik végén. :-))) Elmondtam neki, hogy elõzõ nap a boltban nekem mit mondtak, erre 3 percre félretett... majd visszajött a telefonhoz. Megérdeklõdte, náluk ez így mûködik, fizessem be és újra fáradjak be a Vodafone boltba, mert a számhordozási ígényt CSAK személyesen lehet benyújtani.

Az otp direktnek köszönhetõen még aznap átutaltam a 25.000 ft-ot. Legyenek vele boldogok. Következõ napon felhívtam a 1750-et, (ez a Vodafone behajtási osztálya) hogy megérdeklõdjem úgyan fent áll e még az a "nemlétezõ" számlatartozásom. Valamint hogy odaért-e már a 25.000-Ft-om. Gépihang benyögi azt az összeget, ami a számlatartozás... Rá 1 percre kaptam egy sms-t hogy az ön számtartozása ennyi meg ennyi. Nah itt kezdtem el gondolkodni, Hogyis mûködik ez a Vodafonnál? Egyik nap kapok sms-t hogy nincs tartozásom, másnapra meg hírtelen lesz, és ezt még sms-el is tudom bizonyítani?

Most a várakozási idõben tartok, amig "befutnak a pénzek" a kedves Vodafone társasághoz. Ugyanis ezt tanácsáltok, hogy várjak. Nagyon remek. Vodafone Bácsi nagyúr, nem érdemes vele kezdeni :-)))

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

athos026 2008.11.01. 12:57:06

Ez nem a Voda találmánya.Mielött megjött az eszem, dolgoztam a Pannonnál, ott is így működik a dolog.