Tékozló Homár

Re: Nem kizárólag a magyar reklámosok hibbantak meg – A megoldás

tollasos film

2007.05.07. 15:25 | szily | Szólj hozzá!

Röhögtünk, hogy milyen szar ez a tollaslabdás amerikai reklám, de nem tudtuk a hátterét. Rizsa most mindent elmagyaráz, kiderül például, hogy ki az a két – így utólag belegondolva tényleg gyanúsan nagydarab – csávó, aki lenyomja a nevetséges mitugrásznak beállított csingeket. Ki nem találnák. Részletek és összegek alant.

Hello!

A tollaslabdás reklám megfejtése:

Brian Urlacher napjaink egyik legnépszerûbb amerikaifutball játékosa.

David Ortiz valami hasonló, csak baseballban.

A sportok sajátosságaiból adódnak a poénok. Azért ez még mindig összehasonlíthatatlanul jobb mint a vizipólósok rudija.

Érdekesség:

Urlacher a SuperBowl sajtótájékoztatóján viselte a reklámot elkövetõ cég sapkáját, amiért 100,000$ büntetést fizetett az NFL-nek (amerikai profi foci liga), ugyanis csak a liga jóváhagyott támogatóinak logói szerepelhettek volna a közvetítésben.

Ezt a sapkát megkapta a chicago-i rádióállomás. Miközben arról beszélgettek adásban, hogy mi legyen vele, betelefonált egy nõ, aki elmondta, hogy terhes, a férje Afghanisztánban van és szeretné elárverezni, hogy így jusson pénzhez.

Meg is kapta. A hölgy, Crystal Stupar 15,000$-ral lett gazdagabb az eBayen keresztül a Vitamin Water Hat segítségével.

Rizsa

Nem igaz! A vízipólósok söre sokkal bénább még a pólósrudinál is!

A Homár

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.