Tékozló Homár

Airport 2007: 7 óra várakozás a JFK kifutóján

2007.06.28. 06:06 | jackyll | komment

A Homár titkos fétise az atomraszopatását videokamerájával rögzítő naivügyfél, mint Robert McKee, aki 7 órát ücsörgött egy Delta gépen a JFK kifutópályáján, étlen-szomjan, négy üvöltő gyerek között. Néhány óra földön körözés után a legénység közölte, jön a váltás, nekik lejárt a munkaidejük. Az új kapitány azonban a bejelentéskor még egy dugóban üldögélt, merthogy a 45 kilométerre lévő a newarki reptérről indult. A móka akkor tetőzött, amikor kiderült, nincs étel a fedélzeten, és nem mehetnek ki pizzáért, mert macerás visszajönni a terminálon, de már a személyzet sem tud semmit zsákmányolni a környékről, mert 9kor bezártak a boltok. (via Consumerist)

Szóvalhogyha önök is kellően ráizgultak a témára, meg lehetne nyomni ezt a webkettes izét, tegyék fel naiv videóikat például az IndaVideora, de igazából bármi jó, csak beágyazható legyen. Ha az örökkévalóság nem elég motiváció (a Google gyorsítótárjáé legalábbis), biztosan fel tudunk hajtani vmi fiatalosan dinamikus mobiltelefonos/digikemes/kamerás szponzort, nemdebár?
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amanitin2 (törölt) 2007.06.28. 08:50:01

a légitársaságok állati jópofák tudnak lenni. Nekem legutóbb 1 óra negyven percet késett a gép (menetidő 1 óra 15 perc, jegyzem meg), ebből egy órát a gépen töltöttünk. Mindezt egy kurva szó kommentár nélkül, hogy bocsi késünk ezért meg ezért, sietünk ahogy tudunk, lófaszt. Mintha ez lenne a normális. A csatlakozást azért értem el, mert az is késett ötven percet. Véletlenül szintén Alitalia.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.06.28. 08:55:45

mindenkinek mennyi baja van a közlekedéssel, most repülő, tegnap vonat...

én gyalog járok, és sosem késik a lábam, és sosem hagy otthon véleltenül :)

joogreg · gregkepek.freeblog.hu 2007.06.28. 09:01:19

hehe, de milyen empatikus hangon búgott bele a mikrofonba a pilóta. Én azonnal agyfaszt kaptam volna 2 óra várakozás után, de ennek a csávónak, még a keze se remegett...
gondolom ők ott elől zabálták a kaviárt.

azigazipostas 2007.06.28. 09:20:52

bennt az elso 10-ben :-)

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.06.28. 09:39:45

Le a diszkriminációval! Négy hisztériázó kisgyereket mindenkinek! Egyébként meg a magyar ember már rég tudja a megoldást: Lassan járj, tovább érsz!

nikii 2007.06.28. 09:52:56

Ez meg ki a f@szt érdekel?
Tudod mi az hogy blog?

zoldalma 2007.06.28. 09:57:46

Sajnos ez egyre altalanosabb eset, de en szerencsesebb voltam ezek szerint: ugyancsak JFK, ugyancsak Delta, junius eleje, Las Vegas a celvaros. A Delta gep egy ora kesessel indult volna, a fedelzeten volt etel, amit ki is osztottak a masodik ora elteltevel, az egyebkent penzert arult fulhallgatokat ingyen szetosztottak, majd elaludtam - idoeltolodas - a gep talan csak negy orat varakozott a foldon ÉS mindvegig tajekoztattak, hogy miert mozog es miert nem mozog a gep.

fodorb 2007.06.28. 10:23:36

Szerintem kamu az egész, és úgy van megvágva a video, hogy azt higyuk, hogy parkolt a gép végig a kifutón
de a hangok tipikusan repülés közbeniek,és a rázkodás is, nem mondom, hogy nem volt késés, mert lehet, hogy volt, lehetett akár hosszabb idő is, mi pl, Afrikában a reptéren 6 órát vártunk
EgyiptAir rel jöttünk volna, a Lotus gépe hozott haza minket, odafelé is EgyiptAir, de oda a Kairo Airlines vitt minket, lehet, hogy az Egyiptair ebben az esetben csak gyüjtőnév. Az uticél egyébként Bp - Hurghada volt

Attyna 2007.06.28. 10:41:57

Sajnos ez a késés nagyonis valós probléma. Anyukám két hete hasonlóan járt. Amikor leszállt a repülőről, simán elájult, mert egész nap étlen szomjan volt - mondanom sem kell, hogy nem önszántából (természetesen a magával vitt innivalót az elején elvették).
A röhej az egészben, hogy a kifizetett összegben benne van a kiszolgálási díj is (külön sorban hozzák az elszámolásban).

tehenke 2007.06.28. 10:43:08

6:30 Pm től 10:45 Pm ez a hét óra?

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.06.28. 10:45:51

Hát ez extra suxxz. Tehenke: azt hiszem, hogy említettek időeltolódást is.

zskrisz 2007.06.28. 10:51:08

New Yorkból Chicagoba szerettünk volna repülni, de délután hat helyett reggel (!) fél hétkor indult a gép. Este bezárták a repteret, szállásunk már nem volt. A csomagokat nem adták már ki, tehát még szállodába sem mehettünk, meg nem is tudtuk hogy mikor indul a gép majd. A reptér kapuja előtt éjszakáztunk, két repülős takarót meg két párnát sikerült kibulizni egy rendes őrtől.
Amikor reklamáltam, minden szemrebbenés nélkül közölte egy hölgy, hogy minden nap alszanak ott többen is, ez van és kész. Amerika...
Mi nem akartunk ott rohadni mint a többiek, akik láthatóan tényleg hozzá voltak szokva a helyzethez. Felültünk az első buszra és bementünk Manhattanbe. :) Akkor jöttünk rá, hogy éjszaka nem olyan vicces a környék, mint nappal, de ez már egy másik történet. :)
Végül is épségben odaértünk reggel Chicagoba.

としあき 2007.06.28. 11:04:25

tehenke: nézd meg jobban a videót, ott van benne a beszállókártya amire 4:30 van írva felszállásra, ami azt jelenti, hogy legkésőbb 4:00-kor már a gépen kellett lenniük.

indapasssucks 2007.06.28. 11:47:55

Legyen tiszta mindenkinek, hogy ha ez a Patroiot Act előtt történik, az amcsi utasok szétverik a gépet, a sajtó kijön, a delta meg fizeti a lelki sérülésért a kártérítést.

Thank you Mr Bush, son of a B(ush)

szikveez 2007.06.28. 12:04:52

Én egyszer Szöulban vártam 3 órát egy Jumbon, mert Kínában kiment valami radar. Kaja-pia, minden volt, tájékoztatás is (bár ez ugye se nem a reptér, se nem a légitársaság hibája nem volt). Lufthansával utazom akkor is, ők nagyon jók.
Lényeg, h utána láttam nemsokkal a NGC-en egy műsorban, h pár évvel előtte egy Jumbo várakozott több órát, s felszállás után nemsokkal felrobbant, mert felforrósodott a légkondi a várás alatt, s egy vezeték zárlatos lett, majd belelógott a kerozniba. Kössz...

sunshineboy 2007.06.28. 12:12:42

nem értetek a repüléshez

sozofe 2007.06.28. 12:30:51

Azért ez nem semmi, egyébként végig a földön voltak én nem hallottam repülésre utaló hangot. Én hetente repülök London és Budapest között. Ha LHR-re érkezünk vagy onnan indulunk akkor mindig +1-1,5 órát belkalkulálok, mert még olyan nem volt,hogy ne késsen. Tegnap esti járat innen Londonból 20:10 helyett éjfélkor szállt fel. De a legdurvább az Easyjet volt aki 5,5 órát késett és azt sem mondta búú vagy báá...

soundfish 2007.06.28. 12:51:39

hat igen...ez egy picit vad...
a szomoru az az,hogy masfel - 2 ora a minimum!

JFK sucks

Újlaki 2007.06.28. 13:26:57

Egy dolog egészen biztos: a repülőgép nem a kifutópályán várakozott, ott ugyanis másfél percenként fel- és leszállnak a gépek. Várni a forgalmi előtéren szoktak várni a gépek, esetleg a gurulóúton.

toi 2007.06.28. 13:30:32

jfk ratyi. le is lőtték érte.

MyBaby 2007.06.28. 14:05:54

Én tuti leszálltam volna , gyerekkel pláne, gyerek nélkül pedig felkelésre buzdítottam volna a jónépet.
Birka nép

highspeed 2007.06.28. 14:58:18

hát ez nagyon kész, van türelme a csókának. Mondjuk nekem eddig ilyenem nem volt, Air Berlinnel repültem anno Tegelre és percre pontosan érkezett v még hamarabb ennyi.. Luthansáról se panaszkodnak..

Tony Almeida 2007.06.28. 15:23:46

Mikor nászútra mentünk, 11 órát késett a gépünk.
Mondjuk közben kaptunk 2x ingyékaját a reptéren, de ez nem vigasztalt.

Valami lófasz csárterjárat volt.

Krisztina (törölt) 2007.06.28. 15:26:41

A Delta es a JFK engem sem kimelt, februarban ketto hopihe lehullasa miatt delutan otkor toroltek az osszes gepet masnap delig (valoban ketto darab hopehely volt)a csomagjaimat elhagytak, vegul vonattal huztam el NY-bol repulogep helyett, mert a masnap deli Washingtoni gepre is csak varakozo jegyet tudtak adni de persze karpotlas sehol, szallodat nem fizetnek es este 6-kor(!!! vegul is ez New York) a kavezok is bezartak a repteren. Ha valaki nem akar hatalmasat szivni, repuljon a lufthansival, meg ha dragabb is. Es sose szalljon at az USA-ban, ha egy mod van ra, mert a belfoldi jaratokat okkal-ok nelkul torlik.

Neménvótam 2007.06.28. 15:54:36

Még jó, hogy Magyarországon már semmi említésre méltó nincs.

bubuska 2007.06.28. 15:59:12

Baliba repültünk (volna) a Malévval, a gép eleve késett egy fél órát, beszállás után 1 óra üldögélés után kiszállítottak mindenkit, és össze-vissza rejtekutakon visszakerültünk a tranzitba. Ott a repülőgép összes utasa egyszerre szállta meg az infópultot, ahol közölték, hogy Amszterdam nem tudott fogadni, ezért majd mindenféle egyéb járatokon juttatnak célba. Újabb 1 óra várakozás után a 11 tagú magyar csoportot átterelték egy Lufthansa járatra és Frankfurt felé irányítottak, de közölték, hogy Frankfurttól már nem érvényes az eredeti beszállókártyánk, és ott kell igényelni. Frankfurtban több km-t mentünk a csatlakozó járatig, ami egy thai gép volt, természetesen már nem voltak egymás melletti ülésen helyek, jó, hogy nem a gép szárnyára ültettek... Végül a gépen a thai személyzet megszánt, és csere-berével a házaspárok mégis egymás mellé kerülhettek. Szingapur helyett a gép Bangkokba ment, ott kb. 3/4 órát bolyongtunk a városnyi méretű tranzitban, amíg megtaláltuk az újabb csatlakozást ... egy újabb thai gépet, ami aztán végre elvitt Balira. A poén mégsem ez. Az utazás végén az itthoni utazási iroda bali-i társirodája állítólag rendben lefoglalta a visszautat. Ezt faxon mindenkinek el is küldték a szállodai szobába. A Denpasar-i reptérre (időben) kiérve azonban az a meglepetés ért, hogy mivel a MALÉV anno nem jelentette le az odaút változását, a kinti repülőtársaság egyszerűen törölte az egész magyar társaság visszaút foglalását. Még szerencse, hogy a kinti társ-iroda képviselője, aki minket kikísért, intézkedett a repülőtársaságnál, és indulás előtt kb. 10 perccel végre bemehettünk a tranzitba, és rohanvást a repülőre. Innen már viszonylag síma volt az út attól a kis zavaró momentumtól eltekintve, hogy a kinti rekkenő hőség után a klímát levitték úgy stabilan 15 fok körülire, és mire Bp-re értünk, sikerült egy csodás magas lázzal járó megfázást összeszednem annak ellenére, hogy úgy betekertem magam a takaróba, mint egy múmia. Szóval ez sem volt kutyuska!

lokukijozsef 2007.06.28. 16:00:40

Ez teljesen hétköznapi dolog a JFK-n sajnos. Nekem eddig csak 6 óra volt a max késés, amiből 4 volt a repülőn ülve felszállás előtt. Még soha nem volt 1 óránál kevesebb késésem ezen a reptéren. :)

nilsholgersson 2007.06.29. 03:41:32

Ma munkába menet minden (össz. 2)lámpánál pirosat kaptam. Meg mögöttem még jópáran. És ez így megy nap, mint nap.
A hírérték közel azonos, írok még hozzá pár szívszorító sort és mehet ez is az oldalra! Ha kell, videóval.

bubuska: Balira én a szárnyon is elutaznék, még akkor is, ha 6szor kell átszállnom és óránként be kell másznom a pilótát szájjal levenni...

cornholio 2007.06.29. 05:58:04

Amszterdamból februárban emlékeim szerrint 6,5 óra késéssel indultunk Budapestre (Skyeurope). A csomagrakodók kocsija belyukasztotta a gép oldalát... Sok órát a gate előtti kb. 10*10m-es dobozban dekkoltunk a földön (tényleg, itt miért van kevesebb szék, mint a legkisebb gép ülőhelyeinek negyede?). Végül kitalálták, hogy az a gép aznap már nem repül, és másikat küldenek Pozsonyból, és minket visszaengednek a tranzitba enni-inni-pössenteni (adtak néhány euronyi bont). Addigra persze bezárt az összes büfé, kivéve egyet, de ott csak néhány tífuszosszendvics meg csoki volt. Végül hajnalban elindultunk.