Tékozló Homár

Autóklubot csak tagsági nélkül, ha lehet...

2007.07.17. 14:50 | jackyll | komment

A Homár a maga részéről eddig talán 2x menekült meg az Autóklub segítségével, de az biztos, amit naiv ügyfelünk ír, vagyishogy tagsági nélkül olcsóbbra jön ki a mentés, hiszen nyilván nem "olyan" számlát adnak róla...

Autóklubos sztorim van, ma esett meg velem: az Autóklubot hívni nem lehet, ha lehet nem jönnek és ha jönnének se legyek klubtag, mert az drágább, mintha nem lennék... Két évig boldog klubtag voltam, ebből az egyetlen pozitívum a havonta érkező magazin volt. Amikor egyetlen egyszer szükségem lett volna rájuk kb. 1 évvel ezelőtt, azonnal rájöttem, hogy le kell mondanom a tagságot: egy ismerős autójával utaztunk és vasárnap délelőtt az orfűi tó mellett megadta magát a fék. Akkor közölték velem, hogy a tagsági feltételekkel ellentétben csak órák múlva és csakis súlyos pénzekért jönnek ki megvizsgálni a kocsit, plussz a hétvégi felár, plussz a városon kívüli pótdíj, plussz a hiszékenységi adó és a naivitási illeték. Nem kértem belőlük.

Ma sajnos újra kapcsolatba léptem a KLUBBAL. Néhány hónapja vásároltam egy ősrégi, de kiváló állapotban lévő Kispolskit. A mai napig semmi gondom nem volt vele, reggel azonban indításnál nem történt semmi. Betoltuk, elindult, elmentünk vele Veszprémbe (kb. 20 km) - aksiproblémára gyanakodtunk. Kb. 3 órával később hazainduláskor ugyanaz a hiba, betolás sem segít. Gondoltam, majd az Autóklub segít. Nade: T-Mobileos céges csomagunkkal a 188-at hívni nem lehet: "nincs jogosultsága ebbe az irányba blablabla". Ekkor ismerősökkel megkerestettem a neten a központi vezetékes számukat. Ott közölték, hogy segítségre ne számítsak, maximum megadják a veszprémi vezetékes számukat. Szuper!

Veszprémi számot tárcsázom. Bájos hölgy közli, hogy ő sem segít, hívjam a 188-at. Mondom, hogy nem tudom. Mondja, hogy akkor keressek egy vezetékes telefont. Oké. Vezetékes utcai telefon közli, hogy innen ez a szám nem elérhető. És ekkor kapcsolok! Veszprém nem matávos körzet, innen nem lehet hívni a 188-at! Ekkor tesvért hívom, kérem, hogy hívja nekem matávos körzetből a 188-at. Hívja. Kb. 2 perc automata, majd várjon a kezelőre... semmi.  Újra hölgy a veszprémi számon. Megértő, ezért segít: van egy ismerőse, aki nem sárga angyal, hanem privát, majd ő megnézi a kocsimat.

Ismerőst hívom, nem ér rá, de mond másik ismerőst. És láss csodát: kijön, motortér kinyit, belenéz és azonnal mondja, hogy látja a hibát. 7ezerért elvontat, percek alatt megcsinálja és én szegényebb, de boldogabb vagyok.

Volt azonban még egy vicces pillanat a nap során. Amikor először beszéltem az Autóklubbal a veszprémi vonalas számukon, hölgy megkérdezi: "Ön klubtag?" Mondom, hogy már nem. Azt mondja: "Hú az jó, mert úgy drágább lenne." Visszakérdezek: "Drágábban jön ki a sárga angyal, ha klubtag vagyok?" Azt mondja szomorúan: "Hát igen, úgy valamivel többe kerül." Ehhez nem tudok mit hozzátenni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jude (törölt) 2007.07.17. 14:54:46

Aki elsőzik az nem sikeres ember.

Shadow82 2007.07.17. 14:57:18

Jé, mától kezdve napi feladvány is lesz? Na ki jön rá, hogy az utolsó bekezdés valójában a második?

grongo 2007.07.17. 14:58:47

"Shadow82 2007.07.17. 14:57:18
Jé, mától kezdve napi feladvány is lesz? Na ki jön rá, hogy az utolsó bekezdés valójában a második? "

vagy a harmadik.

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.17. 14:59:13

Aki autoklubtag az sikeres ember nem lehet.

Amugy van még ilyen, hogy autoklub mutyilanban? Aszittem már rég elvitte a népharag, meg a vadkapitalizmus. Miböl élnek ezek?

drdzson 2007.07.17. 14:59:26

ezzel nem értek egyet, az elsők a legsikeresebbek:)

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.17. 15:01:13

drdzson:

Meg az elsö pofont is ök szokták kapni:DDD

ex-Zep 2007.07.17. 15:02:17

Fura, én úgy tudtam, hogy klubtagságival kedvezményes óradíjat számolnak, mivelhogy fizeted a tagságit.

drdzson 2007.07.17. 15:03:03

valamit valamiért:), nagyon nemes hagyomány lett az elsőzés ki kellett próbálni!!
Ezek után már nyugodtan hunyhatom le a szemem az este:D

grongo 2007.07.17. 15:05:07

"Shadow82 2007.07.17. 14:57:18
Jé, mától kezdve napi feladvány is lesz? Na ki jön rá, hogy az utolsó bekezdés valójában a második? "

vagy harmadik.

Valóban második, tévedtem. A második autóklubbos sztori bevezetése.

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.07.17. 15:09:10

dzson: mindig az élen állóknak jut a pofonláda kinyitásának öröme :-))) utolsó (még)

boribonmackó 2007.07.17. 15:14:50

drdzson

Valamikor régen én is elsőztem.....

Aztán .........

Felnőttem....

TCSA · http://make.blog.hu 2007.07.17. 15:14:54

Aki nem ért az autójához, miért nem fizet be valami új távolkeleti taligára?

gyepetto baggio 2007.07.17. 15:18:09

sikeres embereknek komfort kartyajuk van, azzal ingye van. mondjuk ha nem birod felhivni oket, akkor kurvara mind1

autoklub.hu/index.php?mid0=1&mid1=4&mid2=8
autoklub.hu/fajlok/mak-tabla_2006.pdf

Holatengerhupikek 2007.07.17. 15:29:58

ha már a "klasszikusoknál" tartunk:
hülye elsőzők - elsőző hülyék

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.07.17. 15:40:30

elsőzni legalább annyi értelme van mint...
... nincs is értelme

miért olyan hívogató, amikor idejössz,és 0 komment van akkor azt írd be hogy első?

az elsővadászokat utálom. RSS-el vadászni a nagyblogok közül...

Nagyvakond 2007.07.17. 15:41:21

Aki tag, az sikeres embeör nem lehet.

Uff!

BékiPeti · http://kiberloves.blogspot.com 2007.07.17. 15:50:15

A T-Mobile-os céges telefonokról (Telemátrix) a rövid hívószámok elé egy 0-t kell tárcsázni.
Azaz: 0188 és jön a segítség. Vagy nem, de az már nem a telefonon múlik. :)

drdzson 2007.07.17. 15:54:44

szerintem azzal is probléma van, aki az elsőzésre reagál.......
Minden komment elején leírod a hallhatatlan gondolatokat?:

elsőzni legalább annyi értelme van mint...
... nincs is értelme

miért olyan hívogató, amikor idejössz,és 0 komment van akkor azt írd be hogy első?

az elsővadászokat utálom. RSS-el vadászni a nagyblogok közül...

TH 2007.07.17. 16:02:10

Igazán nem tisztem megvédeni az Autóklub hírnevét, de azért a feltételeket el kellene olvasni. Akinek a régi, klasszikus "kék" klubkártyája van, azokhoz bizony most is kijön ingyen évente 2x a sárga angyal. A jelenlegi káryák kondícióit ld. "gyepetto baggio 2007.07.17. 15:18:09" - nél.

boribonmackó 2007.07.17. 16:02:58

drdzson

Engem meggyőztél!
Valakinek kell elsőzni! mert ha nincs 1. akkor nincs 2.se és így tovább.

És akkor nem írogathatunk ilyen hülyeségeket.

Zaklató_Panda 2007.07.17. 16:13:34

Elsőzni ostab dolog!

huszonharmadik!!!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.17. 16:45:47

Járj biciklivel! Csak kerüld a fogaskerekűt! Vagy tanulj meg kickboxolni.

japanautos 2007.07.17. 18:30:52

TCSA 2007.07.17. 15:14:54
Aki nem ért az autójához, miért nem fizet be valami új távolkeleti taligára?

ezzel mélységesen maximálisan egyet tudok érteni...

Dervenkál Egon 2007.07.17. 20:29:23

Hát én nem tudom milyen kártyák vannak, de én kb. 10 éve vagyok Autóklub tag, és azon kívül, hogy Kovács Kázmér évente kétszer mond valami blődlit, egyetlen értelme van: a sárga angyalok. Eddig 3x volt szükségem a segítségükre. Mindhárom alkalommal 20 percen belül a helyszínen voltak, megcsinálták amit ÉN kértem (tehát nem kezdtek berhelni), és ingyé adtak egy számlát, vagy munkalapot vagy mit. Ja egyszer egy haverom kocsija teljesen lerohadt, na ott volt egy 8 ezer forintos trélerezés (az mondjuk nem óccsó). Azt meg kurvára nem értem, hogy nem lehet a 188-as számot hívni. Akkor ezek szerint a tudakozót se? Nekem is Trémobil céges telefonom van, de simán megy a 188.

Lehet, hogy vhol nem teljes az információhalmaz.

Tisztelettel: Dervenkál

RollingBoxer 2007.07.17. 20:38:36

Így jár az, akinek nincs egy haverja sem. Barátkozz az AutóKlubbal.

ronson 2007.07.17. 21:42:14

Nem szoktam hozzászólni az itteni hírekhez, inkább csak olvasgatok, de azért több dolog meglep, ezért gondoltam írok már végre.

1. Nem tudsz 188-at hívni.. blablabla...
Elképzelni nem tudom, milyen előfizetésed lehet, hogy nem tudsz hívni Segélyhívószámot!
Elég hihetetlen.

2. 15 éve vagyok klubtag és ezalatt azt tapasztaltam, hogy a fővároson kívül díjmentes a kiszállás!
Bp.-en valóban felszámolnak kiszállási díjat, de ez sem egy falrengető összeg.

3. Ami külön furcsa számomra (és általában emiatt nem olvasom el a hozzászólásokat), hogy az elmúlt 26 post-ból max. 3 reagál érdemben a témaindítóra, a többi csak elsőzik, stb...

B o r a t 2007.07.17. 22:30:17

Az autóklub ősi román vállalkozás.

Megdobbent 2007.07.18. 06:55:43

Borat ehe, en siman vissza is adnam nekik :)
süti beállítások módosítása