Tékozló Homár

A Malév tojik a partnereire

2007.07.26. 14:29 | jackyll | 69 komment
A Homár mindig biztos távolságból figyelte a pontgyűjtő akciókat, mert mint ahogy az "szőke nő" beszámolójából is kiderül, csak nyűg van vele. American Airlines pontokat akart beváltani a Malévnél, amit az amcsik el is intéztek (látszólag), a Malév irodájában meg hisztizni kezdett az ügyintéző, hogy mit képzel:
Az American Airlinesnal olyan sok pontom gyult ossze az idok folyaman, hogy gondoltam, a kovetkezo europai utamat a pontjaim terhere vennem meg. Namarmost kicsiny hazankban ugyebar nincs AA jarat, igy csak partner legitarsasagokkal tudok repulni. Fel is hivtam az AA-t, bebookoltak az utamat Malevvel es meg egy europai legitarsasaggal, levontak a pontokat, es mivel a papir jegyet kell kiallitani az utra az amerikai ugyintezo felhivta a figyelmemet, hogy a Malev irodajaba be kell mennem, az illeteket kifizetnem, es megkapom a jegyem. Ma delben beszaladtam a Malev Vaci uti irodajaba, ahol a kovetkezo eset tortent. Az ugyintezo (F.R.) a masodik mondatomnal felbeszakitott, hogy mit gondol az AA, hogy ok nem latnak egymas rendszerebe es mindenfele szakzsargonnal dobalozva elhuzott balra, hogy dohogjon az egyik kolleganojenel, mit kepzel a kedves ugyfel, majd egy kanyarral megiranyozta a felettese szobajat, meg foghegyrol odavetve nekem, hogy ez nem fog menni, de azert o megkerdezni, aztan az uvegajton keresztul lattam a felhaborodasat, hogy hogy mereszelek ilyet feltetelezni, hogy o jegyet fog nekem adni.

Kvazi sikongatva az oromtol visszault a helyere es ecsetelte, hogy innetol mossa kezeit, es forduljak ahhoz, akivel bookoltam, de inkabb ne is remenykedjek, hogy ilyen letezik, es ha Duna kartyam lenne, akkor hogyan mukodne mindez. Erre kezdtem kifogyni a turelmembol, es kozbevagtam, hogy ne meselje el, mindez hogyan mukodNE, mivel nem lesz Duna kartyam, ellenben itt van egy konkret eset, es erre koncentraljon, aztan szepen feladtam, elkoszontem, es megjegyeztem, azert a kiszolgalas stilusan meg lehetne csiszolni (a felhaborodas veget mar nem vartam meg).

Nem azzal volt a bajom, hogy nem tudott segiteni, hanem, hogy latszott rajta, hogy orul neki, hogy nem tudok kifogni rajta es kiszedni belole a repulojegyet, mert o aztan atlatott rajtam. Az mar csak hab a tortan, hogy egy baratnom egy utazasi irodanal dolgozik, es amikor vegso ketsegbeesesemben hozza fordultam, egy perc alatt tudta, mit kell tenni, atiranyitott egy utazasi irodahoz, akik, mint kiderult szinten kapcsolatban allnak az AA-val, es tudtak a foglalasrol, es minden ket perc alatt el lett intezve.

Mar csak az a kerdesem lenne, tegyuk fel, hogy meg ha nem is a Malevhoz tartozik a jegykiallitas, de hat megis egy oda-vissza utban involvalva vannak a dologban, akkor megis miert nem tudtak, hogy ilyen letezik, es mi a menete a dolognak. Vegul is AA partnerek vagy mifene.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fortocská 2007.07.26. 14:33:50

Majdnem első lettem, de elfelejtettem a jelszavam és nem tudtam belépni. Hogy fogom én ezt feldolgozni...

boribonmackó 2007.07.26. 14:59:43

Fortocská

Egy ingyen-papuccsal?

mch 2007.07.26. 15:01:23

A Malév ősi román...
Aki a Malévnél akar jegyet váltani...
Kötözd a jegyet egy téglához nehezéknek...
A Malévnél lehet mínuszba menni?
Tarháló malévesek, stb.

UI:
Az Árkádban minden rendben?

mbond 2007.07.26. 15:09:45

Volt poló az eladón? És papucs? És lejárt inkálos pass? Ha a háromból egy is akár igen, vagy nem, akkor jár a pofon. :)

jesszumpepi (törölt) 2007.07.26. 15:23:42

A MALÉV-et elsőként állítja falhoz a ...
Le kell tépni az ajtaját.
Aki MALÉV-vel utazik sikeres ember nem lehet.
Ingyencsont az ilyen ügyinetézőnek nem jár.
Ingyen Batz-papucs sem.

jesszumpepi (törölt) 2007.07.26. 15:24:58

Az ilyen ügyintéző lakását lepjék el a gabonafutrinkák.
WC-jében a vendégei kenjék a fikájukat a falra.

noob 2007.07.26. 15:25:28

Lehet, hogy F.R. nem volt a helyzet magaslatán. Bizonyára a Malév is a "munkát a csökkent értelműeknek" program keretein belül foglalkoztatja. No comment, a helyedben visszamennék, és az említett főnök orra alá dörgölném a jegyeket, és egy papírt amin annyi áll, hogy homar.hu :)

MÁS TÉMA:
Ezt az elsőzést nem lehetne befejezni? szvsz kicsit szánalmas, és marha unalmas :)

flasztermaszter 2007.07.26. 15:41:27

én speciel fültanúja voltam az esetnek és ilyenkor mondanám, hogy azért a másik fél is hozzátehetne a sztorihoz. Noob, miért gondolod, hogy a homar.hu olyan kaliberű oldal, amit a főnöke ismerhet? :)

Mária 2007.07.26. 15:53:43

Tépjétek le a malévgépek ajtaját.

Lesz, ami lesz!

Rák Attantam 2007.07.26. 15:56:23

Időközben kiderítettem az ügyintéző nevét. Most pedig közzé teszem, mégha kék ombuccmannok is potyognak majd a klímám beltéri egységéből.

Tehát F.R. = Frusztrált Ribanc

Vigyázz! Rendkívül népszerű név! Rengeteg helyen találkozhatsz vele! BKV jegypénztár, teszkó, ósan, ups ügyfélszolgálat, benzinkút.
Kábé olyan gyakori, mint a Kovács Béla. Szinte mindenhová csak az ilyen nevű csajokat veszik fel. Annyi van belőlük, mint gabonafutrinkából nyáron!

amerea 2007.07.26. 15:59:03

flasztermaszter
ha fultanuja voltal az esetnek, kerlek oszd meg velem, miben hibaztam? talan hogy mertem a pontjaimat hasznalni?

ynev 2007.07.26. 15:59:42

Sajnálom a rossz tapasztalatot. Én "Maléves-ként" csak annyit tudok mondani, hogy természetesen el kellett volna fogadnia az AA pontjaidat, és ki kellett volna állítani a jegyet. F.R. sajnos tényleg nem volt a helyzet magaslatán! Nem gondolom hogy noob megjegyzése "csökkent értelműek foglalkoztatásáról" túl humoros lenne. Azt hiszem akármerre megyünk mindenütt találkozunk ilyen ellenszenves és undok emberekkel. Remélem repülés után sokkal jobb élményekkel, és tapasztalattal leszel.

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2007.07.26. 16:13:12

www.oneworld.com/ow/ffp/earning-and-redeeming-miles

itt le van irva minden. ha award mile-okat gyujtesz barmelyik oneworld tagnal azokat siman at tudod valtani a masiknal. tehat az AA merfoldjeiddel NEM az AAnal hanem a Malevnal kellett volna foglalnod es akkor nem lett volna stressz...

papirjegyet meg kikuldik postan ha mar megvan a foglalas...

Ilyen irodakba csak a mazohistak mennek be szemlyesen...

Rák Attantam 2007.07.26. 16:16:18

One world
Third world
nem ugyanaz?

Ezexerint igen. :(

amerea 2007.07.26. 16:24:34

Ferci,

1. nem ismerem a star alliance-ot, csak az AAt, de ezt irta>>>>
AAdvantage Award Travel Reservations
We recommend making award travel reservations as soon as you know your travel dates. Award reservations can be made quickly and easily using AA.com. For upgrade award travel, or for travel on one of our partner airlines, please contact AAdvantage Reservations at 1-800-882-8880.

www.aa.com/content/AAdvantage/programDetails/awards/makingAwardReservations.jhtml

igy is tettem. partner airlinerol van szo, nem?


2. nem csak malev jegy, hanem atszallasos tema, mas legitarsasag is van benne... ezert is AAn keresztul foglaltam es nem maleven keresztul.

yx 2007.07.26. 16:31:09

Hát ez van! Ha nem tetszik a Malév lehet máshová is menni!
De ha esetleg másik társaságnál a repülés sem tetszik, ki lehet ugrani a gépből és meg lehet próbálni egyedül repülni, és akkor nem lehet reklamálni!

Rák Attantam 2007.07.26. 16:41:24

Most hallottam F.R.-től, hogy az AA pontjait be lehet váltani Batz papucsra Dubai-ban!
De tavalyi InKal-os passz legyen nálad, mert csak azzal lehet repülni! (Sebkötözés és látlelet felvétel útlevél vizsgálat és vámolás után az érkezési oldalon.)

flasztermaszter 2007.07.26. 16:47:25

sn,
nem értek annyira hozzá, de úgy tűnik, hogy foglaláskor az AA rossz helyre küldött=téves infót adott, akkor miért a Malévet hibáztatod?

amerea 2007.07.26. 16:49:45

flasztermaszter

akkor a kedves malevos kollega miert mondta hogy a malevnak ki kellett volna allitania a jegyet?
es mint mondtam, elfogadom, ha teszem azt rossz helyre votlam kuldve, de gondom van a stilussal es a tovabbkuldessel. a masik irodaban miert tudtak hova kell mennem, pedig ok nem is AA partnerek>?

flasztermaszter 2007.07.26. 16:56:46

Azért mert azt írja, hogy Maléves, te erre mérget is veszel? :)
naív ügyfél :)

vernarancs 2007.07.26. 17:31:51

A malevon mar ettem csirkeporkoltet es itt ez a lenyeg. Szittya ember csak malevvel utazik. Holnap megprobalom bvaltani a DM-es pontjaimat egy tengerentuli utazasra.

BiG_ 2007.07.26. 17:49:34

Ezért jó ejtőernyőzni. Ott csak foglalok, beülök, és csak a felfele vitelt kell kicsöngetnem. Lefele ugyanis "gyalog" jövök... :-)))

Üdv!

mergeske 2007.07.26. 18:02:00

Sziasztok okosok!
En ha beleszolok vmibe eloszor tajekozodom (ez szol a kedves utasnak SN, a lap szerkesztoinek es a nagyon okos hozzaszoloknak)! Egesz veletlenul en Malev Duna Clubtag vagyok! Mondhatom hozza tudok szolni a temahoz! Ha felmennenek a www.malev.hu -ra es elolvassnak a duna club szabalyzatot akkor meg se irtak volna ezt a cikket! Hogy gondoljak azt hogy egy masik ceg torzsutas programjaban levo ponokat bevalthatnak egy masik helyen!??? Csak hogy mindenki ertse vegyuk peldanak a McDonald's smartkartyajat , a smartpontokat se lehet bevaltani a Burger Kingnel! Ertik???????? Ha nem ertik akkor nem veluk, velem hanem ........ van a gond! Nekem csak jo tapasztalataim vannak a Malevval! Mindig kedvesek voltak velem!
Kulon szeretnek irni fercinek is! Gond van az angoljaval mert felreertette ami a megadott lapon irva vagyon! Ha atolvassa egy szotar segitsegevel akkor meg fogja erteni hogy mindeki a sajat legitarsasaganal valthatja be a ponjait! Okes mostmar a dolog???

na hi!
ui: ha van meg kerdes nyugottan forduljatok hozzam

efzsé 2007.07.26. 18:21:37

Bocsánat. MINEK VOLTÁL TE FÜLTANÚJA?
Falsztermaszter!
Ird már le kérlek a párbeszédet úhy, ahogy te hallottad, hogy amásik fél is meg légyen hallgatva...
Vagy valamit félreértettem?
Vagy tevalamit félreírtál? Hüm?

birdito 2007.07.26. 18:28:05

Mergeske. A McDonaldsnak nem partnere a Börger King, hanem figyeld a számat: KONKURENCIÁJA. Az AA-nak viszont a Malév PARTNERE. Nem tudom, fogod-e a különbséget.
Érteeedd????
Egyébként meg tök mindegy, hogy rossz helyre ment, vagy jó helyre, az ügyfélközpontú ügyfélközpontosnak kutya kötelessége illedelmesen viselkedni, ne adj Isten segíteni (bár ez nálunk Mo-n nem szokás). Tudod elégedett ügyfél visszajön, és mégtöbb pénzt hagy nálunk.

Tenoce · http://www.deezer.com 2007.07.26. 18:35:14

Mergeske: Eloszor el akartalak kuldeni az okoskodasoddal a p*csaba. De mivel latom nagyon megy neked az angol, bemasolom neked az alabbiakat:

"If you are a member of American Airlines AAdvantage® Program, British Airways Executive Club, Cathay Pacific Marco Polo Club, Finnair Plus, JAL Mileage Bank, Iberia Plus, LANPASS, Malév Duna Club, Qantas Frequent Flyer or Royal Jordanian Royal Plus, your rewards and privileges are extended throughout the oneworld® alliance.

You will earn miles in your own programme whenever you travel on eligible flights and fares of any oneworld alliance airline. Qualifying flights will also count towards advancing or maintaining your tier status. And, when you are ready to redeem your miles, you can do so across the alliance's some 700-destination worldwide network."

Marcsak teged tudnalak idezni:

"En ha beleszolok vmibe eloszor tajekozodom (ez szol a kedves utasnak SN, a lap szerkesztoinek es a nagyon okos hozzaszoloknak)!"

Szep Napot, Okostojas...

Sylba 2007.07.26. 18:36:02

Igen az ember megérkezik Magyar földre és rájön hogy ez sajnos igy megy. Kedves SN / azt hiszem te irtad a postot/ ez itthon igy megy. Ténlyeg lassan mázli szint ha kifogsz egy normális ügyintézőt itthon. :( Sajnos itthon még nem jöttek rá hogy esetleg ilyen kis dolgokkal mint kedvesség/utánanézés odafigyelés emberszámba vétele a vásárlónak többet érnének el.
Az emberek idegesek és ez halmozottan hátráltat ügymeneteket Egyébként meg nem is biztos hogy az ügyintéződ és a főnőke is érti-e a dolgát főleg ha valaki beültette őket és az abc-t el tudják olvasni van akinek ennyi elég. Ezzel szemben külföldön ilyen helyeken nem betett emberek ülnek hanem hozzáértőek...ergo probálnak és tudnak segíteni...

ténlyeg mi lett volna ha nincs az az ismerősőd az utazási irodánál bukod az egészet...????? szerintem igen...

jesszumpepi (törölt) 2007.07.26. 18:49:29

yx 2007.07.26. 16:31:09


Ha elfogadjuk ezt a logikát,akkor ha nem tetszik a kórház,ahol meg akarnak műteni,műtsd meg magad.

Mátészalka 2007.07.26. 18:57:50

Egyszer nagyon regen, amikor a Malevnek meg az Alitalia volt a partnere, utaztam Del Afrikaba Malev pontokkal. Januar elejen volt a kiut (foszezon), az adott napra nem volt hely turistaosztalyon. Sokaig igertek, hogy lesz, de nem lett. Nem baj, pont volt boven, legyen elso osztaly az adott szakaszra (Milano-Johannesburg). Malevvel, Alitaliaval (Budapesti iroda) egyeztetve, jegy kiallitva. Ezek utan a Milanoi atszallasnal leizzadtam, amikor nem akartak felengedni a gepre, mivel szerintuk nem volt rendben a jegy. Kiderult, hogy a budapesti Alitalia iroda elfelejtette atvezetni a valtoztatast, de szerencsere az elso osztalyon volt boven hely, igy megis utazhattam.

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2007.07.26. 19:08:48

Meg kell tanulnunk idegen nyelveken beszélni.
Az ügyintéző a gúnyos-felsőbbrendű-mosom-kezeim-nyelven szólalt meg, tehát illő, hogy mi is így tegyünk.

Alapvetően ahhoz, hogy elinduljon egy párbeszéd, létrejöjjön valami értékes és hasznos kommunikáció a felek között, nyitottnak kell lennünk, elfogadni a másikat.

Ilyenkor meg kell kérdezni, hogy hogy van a hüvelygombája. Vagy a trippere, amit a félimpotens pasija hozott haza a szomszéd 13 éves lányától. Esetleg hogy meddig kívánja még növeszteni a gyomrát vagy a tokáját, és hogy a nagy seggén nem keletkeznek-e spontán felfekvési sebek az ülőmunkától. Utána jelezni kéne, hogy maga az ügyfél, és a fizetése öntől függ. Ezután kijelenthetjük az igényt egy esetleg hozzáértőbb egyénre. Vagy a főnökre. Nem kell, hogy hozzáértő legyen, csak az említésére kicsit vegyen vissza magából az arc.
Semmi szükség idegeskedésre, kis emberismeret a lényeg, és máris meg lehet találni a közös hangot bárkivel.

suay 2007.07.26. 19:16:22

Kedves naiv utazó!

Azt gondolom, az nem mondható naiv utazónak, aki bármely légitársaság törzsutas programjának a tagja.Engedd meg , hogy segítsek neked abban, hogy ha az ügyintézéssel vagy az ügyintézővel van problémád mit kell tenned! Minden ilyen helyen található panaszkönyv, amiben megírhatod a gondod, illetve az ügyintéző felettesével is beszélhetsz, persze ehhez elengedhetetlen a civilizált viselkedés és neved is adnod kell hozzá.Sajnos nem lehet sunyi módon egy nyilvános web oldalon mocskolódni. Szóval ettől kezdve inkább szánalmas a törnénet mint sem hiteles!

biohazard 2007.07.26. 19:26:41

mergeske, most mér' nem szólsz?

flasztermaszter 2007.07.26. 19:29:28

efzsuzsa,
igen, valamit nagyon félreértettél. Attól nem ismered meg a másik fél álláspontját, ha én leírom azt a beszélgetést, aminek fültanúja voltam.
Vagy esetleg azt hiszed és arra célzol, hogy én vagyok az ügyintéző? :)

jesszumpepi (törölt) 2007.07.26. 19:38:55

suay


Már miért ne írhatna bárki nyilvános levelet az internetre?
A levél egyáltalán nem sunyi és nem mocskolódó.
Ha a MALÉV annyira jól végzezte a munkáját,a szóvivő,vagy a konkrét iroda vezetője is írhat a Homárnak.Biztos vagyok benne,hogy az ő álláspontjuk is fel fog kerülni.
A kommentelők nem buták,el fogják dönteni,kinek higgyenek.

marosy 2007.07.26. 19:59:56

Ez a honlap tele van románozással:

"A Malév ősi román..."(A Malév tojik a partnereire)

"A kutyanyál-szárítás ősi román szokás." (Pólószárítás légkondival)

"Amúgy pedig a Kraft ősi román kekszgyártó cég."(Újabb bojkott a Danone ellen)

"Annyi élőkultúra sincs benne, mint egy ősi román sírgödörben, mivel ők ezt megvizsgálták laboratóriumban."(Újabb bojkott a Danone ellen)

"A batz-papucsos ős-román édes anyukáját amúgy a biztonsági őrnek."(Dress code az Auchanban)

"Auchanba félmeztelenül vásárolni ősi román szokás."(Dress code az Auchanban)

"Ez ősi román módszer, adhatunk neki bacc papucsot (ez már lassan reklámértékű) és aztán felírhatom egy papírra, hogy ez nem volt szép."(Dress code az Auchanban)

mergeske 2007.07.26. 20:42:22

Kedves Songoman!
Most elküldöm azt a részt amit olvass át! Remélem most meg fogod érteni mi van odairva!

"To determine the award for your travel plans, please contact your frequent flyer programme's reservations with details of your chosen itinerary and your service representative will calculate the miles you are flying and advise you of the correct award to use.

For details of redeeming miles with your airline frequent flyer programme simply click on your programme below."
Es ez után lehet kiválasztani hogy melyik clubba tartozol!

Vágod????
Na pá!

mergeske 2007.07.26. 20:46:05

Kedves Sylba és okos társai!
Egyszer mennyetek be az emlitett irodába és nézzétek meg milyen kedvesek az ügyintézők! Nekem soha nem volt velük gondom mindig segitettek, kedvesen kiszolgáltak! Minden ügyfélszolgálati irodában ilyen embereknek kéne dolgozni!
Pá!

estvanka 2007.07.26. 21:12:08

Kűggyétek rájuk a BéDéKá pirézt! Az majd jó összesz@rozza őket!

amerea 2007.07.26. 21:12:36

suay
attol meg lehetek kvazi naiv ugyfel, mert eddig gyujtottem a pontokat, es sosem hasznaltam. ebben semmi logikai ellentet nincsen.

flasztermaszter
kivancsi volnek a beszelgetesre, ahogy te hallottad, ne csak mondogasd. tessek, vedd meg az illetot.

mergeske
attol mert veled kedvesek a malevosok, meg tortenhetett ilyen eset. ha akkora profi lennel, tudnad melyik klubnak kene a tagjanak lenni.. en is utazok eleg sokat malevval. nem szokott gondom lenni, ezt leszamitva. de ez elegge.

birdito
nalad van a pont. lehet hogy kurvara nincs kedve bevaltani, de akkor is meg kene tudnia mondania, hogy ekkor most mi van. nemhogy mint aliz csodaorszagban.. es meg buszke is ra.

sylba
nem hiszem, hogy buktam volna, mert mashogy is utana tudtam volna jarni. csak maga a szitu bosszanto. es igen, mashol mashogy megy.. nagyon varom mi mikor jutunk el oda..

Mateszalka
hehe.. jo kis sztori. nem vagyok meglepve az alitalian.. tudsz elni. de meg mindig partnerek ha jol tudom. (ki tudja meddig ugyebar)

Tuzes istennyila,
igen, talan igy kellett volna. miota hazakoltozem nem vagyok olyan agressziv, meg nem is tudtam, mi a teendo pontok teren, mert meg sosem valtottam be eddig.

ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2007.07.26. 21:20:18

Feliratkoztam mar minden pont gyujto akciora.. pl Lufthansa ..szep apro betus szabalyokat alkot.. a pontok lejarnak 3 eve alatt es persze addigra csak annyi gyulik ossze, hogy egy doboz teat tudtam rendelni.. altalaban evente 1,2x utazom haza az oceanon at...

Es amugy en is ugy ertettem hogy partnerek kozott lehet hasznalni a pontokat.. csak sokszor meg a partert is letagadjak :)

váj mí 2007.07.26. 21:47:19

marosy!
ne szívd mellre, ez csak gyenge kompenzácijjjó a "láfájett"-féle szoptatásokér' :D

amerea 2007.07.26. 22:00:05

ertekelem
ott is vannak dolgok amikre figyelni kell. pl erdemes egy csoportra egy feliratkozast csinalni vagy attranszferalni pontokat egyikrol a masikra. es onnantol egyre gyujteni, gyujteni, nem erdemes felvaltva utazni egyikkel masikkal..
en is ezt el akartam hasznalni mielott lejar, de transatlanticra nem volt eleg, igy maradt a szomszedolas..:-)

ducas 2007.07.26. 22:49:14

Fodor Renáta? Fekete Rozália? Fehér Rémike?
Mér nem lehet ezt a világi céglojális köcsögöt nevesíteni? Mitől félsz Te szerencsétlen lúzer? Oda vót e írva ennek végtelnül gusztustalan köcsögnek a mejjire a neve, vagy nem? Elolvastad, vagy nem? Akkó mija faszért nem írtad ide a címével, meg az irányítószámával együtt...Mer ez egy buta ügyfélellenes geci, aki nem a szolgáltatás színvonalának az emelésén ügyködik, hanem épp ellenkezőleg, takarodjon a szolgáltató szférából, mongyuk a hajléktalanellátásba...Bár ott se jósolok az ilyennek öt percnél tovább tartó jövőt... Dögöjjön az ilyen éhen, az összes kölykével együtt...Bár az ilyen még szaporodni is rest...
Nevet kiírni LÚZERKÉM, meg a címét, meg a beosztását, meg a céget ahun dógozik még vagy tíz percig a rohadék...

ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2007.07.27. 05:59:53

sn, köszi a javaslatot csak az volt a probléma, hogy érdemesebb váltogatni mivel pl a Lufthansa árai a tengerentulra neha duplaja egy Alitalia jegynek.. vagyis sokat nem érek a pontokkal. Meg öszintéen szolva mar annyi club kartyam van, hogy azt se tudom ki van csapatban, Skyklub, Jetblue, Delta, AA :)

Col.Maybourne 2007.07.27. 07:54:58

Alapvetoen a hibat az AA kovette el es nem a Malev. Az AA-nak, mint OneWorld tagnak igenis joga van (lenne) kiallitani szabadjegyet barmely mas, OneWorld legitarsasag jaratara, szabad helyek fuggvenyeben. A Malev nem tud AA pontokat levonni. Mint ahogy az AA sem SkyClub merfoldeket.
Mondjuk a OneWorldnel vannak ilyen jellegu gondok, a Star Alliance-nel nincsenek. Siman kiallitottak nekem egy szabadjegyet a pesti SAS irodaban Austrian jaratra... Es ott kellett kifizetni az illeteket is.
Udv,
(Star Alliance Gold, SN Platinum, Oneworld Sapphire...)

Hivatalos! 2007.07.27. 08:21:57

Kedves Homár!

Mint Önnek nagy tisztelője mind főtt mind elektronikus formában, nem magyarázni szeretném a bizonyítványt, csak pontosítani néhány fontos részletet, ami miatt egy kicsit félrecsúszott ennek a sajnálatosan rosszul megélt esetnek a megítélése. Persze ha bármelyik maléves kolléga kicsit is udvariatlan, arra nincs mentség, hiszen ilyen nem fordulhat elő.

Én inkább a pontok gyűjtésére és felhasználására, illetve a bonusz pontok alapján járó jegyek kiállítására vonatkozó eljárási szabályokról írnék. A panaszos utas American Airlines törzsutasként szerette volna felhasználni pontjait Malév járaton történő utazásra. Mivel a Malév a oneworld légiszövetség tagja, melynek az amerikai fuvarozó egyik alapítója, így erre természetesen jogosult is. Nem is ezzel volt a probléma, hanem azzal, hogy ilyen esetekben a szövetségen belül melyik légitársaság a jogosult a jegy kiállítására. A szabály az, hogy a jegy kiállítását mindig az a légitársaság végzi, amelyiknél az utas a törzsutas rendszer tagja. Ebben az esetben a kedves utas az American Airlines-törzsutasa, ezért az American Airlines vagy annak képviselője jogosult kiállítani a jegyét akár a Malév, akár a oneworld többi légitársaságának járatára. Vagyis a Malév a legnagyobb jóindulat mellett sem teheti ezt meg. Hadd írjak egy másik példát. Ha például egy Malév Duna Club tözsutas szeretné jegyre váltani pontjait, akkor a jegyet – szóljon az akár a Qantas által repült Bangkok-Sydney vagy akár az American Airlies által üzemelt New York-Los Angeles szakaszra, a jegyet mindig a Malévnak kell kiállítania, mivel Malév törzsutasról van szó.

Az American Airlines bónuszjegyek kiváltására természetesen van mód itt Budapesten is, mégpedig a Tensi Aviationhoz lehet fordulni, hiszen ők képviselik a világ legnagyobb légitársaságát Magyarországon.

Bízom benne, hogy az eset nem vette el sem a kedves utas, sem mások kedvét a velünk való utazástól.

Üdvözlettel:
Zboray András
Kereskedelmi vezérigazgató-helyettes

Ui: Észrevételünket tegnap délután küldük el a Homárnak. Sajnáljuk, hogy nem került még fel az oldalra.

Hivatalos! 2007.07.27. 08:32:58

Kedves Homár!

Mint Önnek nagy tisztelője mind főtt mind elektronikus formában, nem magyarázni szeretném a bizonyítványt, csak pontosítani néhány fontos részletet, ami miatt egy kicsit félrecsúszott ennek a sajnálatosan rosszul megélt esetnek a megítélése. Persze ha bármelyik maléves kolléga kicsit is udvariatlan, arra nincs mentség, hiszen ilyen nem fordulhat elő.

Én inkább a pontok gyűjtésére és felhasználására, illetve a bonusz pontok alapján járó jegyek kiállítására vonatkozó eljárási szabályokról írnék. A panaszos utas American Airlines törzsutasként szerette volna felhasználni pontjait Malév járaton történő utazásra. Mivel a Malév a oneworld légiszövetség tagja, melynek az amerikai fuvarozó egyik alapítója, így erre természetesen jogosult is. Nem is ezzel volt a probléma, hanem azzal, hogy ilyen esetekben a szövetségen belül melyik légitársaság a jogosult a jegy kiállítására. A szabály az, hogy a jegy kiállítását mindig az a légitársaság végzi, amelyiknél az utas a törzsutas rendszer tagja. Ebben az esetben a kedves utas az American Airlines-törzsutasa, ezért az American Airlines vagy annak képviselője jogosult kiállítani a jegyét akár a Malév, akár a oneworld többi légitársaságának járatára. Vagyis a Malév a legnagyobb jóindulat mellett sem teheti ezt meg. Hadd írjak egy másik példát. Ha például egy Malév Duna Club tözsutas szeretné jegyre váltani pontjait, akkor a jegyet – szóljon az akár a Qantas által repült Bangkok-Sydney vagy akár az American Airlies által üzemelt New York-Los Angeles szakaszra, a jegyet mindig a Malévnak kell kiállítania, mivel Malév törzsutasról van szó.

Az American Airlines bónuszjegyek kiváltására természetesen van mód itt Budapesten is, mégpedig a Tensi Aviationhoz lehet fordulni, hiszen ők képviselik a világ legnagyobb légitársaságát Magyarországon.

Bízom benne, hogy az eset nem vette el sem a kedves utas, sem mások kedvét a velünk való utazástól.

Üdvözlettel:
Zboray András
Kereskedelmi vezérigazgató-helyettes
Malév Zrt.

Col.Maybourne 2007.07.27. 09:04:26

Hmm... a vezerhelyettes is megerositett... :)))

Meklén és Tamara 2007.07.27. 09:09:25

G Roby tanulhatna panaszkezelést a Malév-től.

radiojerevan 2007.07.27. 09:24:04

Sok okostojás feleslegesen veri a nyálát… Ha rendszeresen repülnétek, tudnátok, hogy a Malev az egyik legszínvonalasabb légitársaság Európában… megkockáztatom: a világon. Szerencsétlenségemre meglehetősen sokat repültem/repülök, de annyira korszerű gépeket, kedves kiszolgálást, utasbarát hozzáállást még sehol nem tapasztaltam, mint a Malévnál. Ha csak tehetem, mindig ezt a légitársaságot választom, csöppet sem hazafiaságból, hisz ősi román vagyok, akkor már a Tarom lenne a preferált.
Előfordultam én is párszor a Váci utcában, és még arra is volt példa, hogy a pontokra vásárolt jegyeimhez a társaság szíveskedett ajándékként kiegészíteni a hiányzókat. Nem kell az egész társaságot hibáztatni azért, mert akadnak hülye dolgozói is. Hülyék az egész univerzumban vannak… Szóval barmok, ne acsarogjatok, míg nem utaztatok már eleget, és nem tudjátok miről beszéltek.
Üdv.
Az MA 1794665031 törzsutas

VIC20 2007.07.27. 09:26:02

Ceterum...
Istenem, de jó, hogy nem Budapesten élek, a vadak között, hanem vidéken, emberek között!

Vidéki fiú (törölt) 2007.07.27. 09:46:24

2005 áprilisában a Malév honlapján keresztül árajánlatot kértem repülőjegyre és bérautóra. Az alábbi automata válaszlevelet kaptam:

Tisztelt ...!

Üzenetét megkaptuk, munkatársunk válaszáig
szíves türelmét kérjük.
Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy
levelére munkanapokon 08.00-16.00 között áll
módunkban válaszolni.

Üdvözlettel:

Malév/Ügyfélszolgálat

Nos a válaszuk a mai napig nem érkezett meg...
Ellenben mindenki más válaszolt: Iberia, Austrian, Lufthansa, Al Italia

Aaronka 2007.07.27. 12:46:22

Tisztelt Zboray Úr!
A levele szerintem minden kérdésre választ adott. Köszönjük. Ha ezt így a kolléganője is elmondja az utasnak, nincs probléma.Mint mondta, Ő igazából a stílust kifogásolta.
Nem kételkedem benne, hogy ez egyedi eset volt,nem e z a jellemző Önökre.Nekem sem volt ilyen tapasztalatom soha a Váci úti irodában.
Üdv

amerea 2007.07.27. 13:34:19

Tisztelt Zboray András!
Koszonom a valaszat. Mindenesetre kerem, olvassa el a levelemet meg egyszer.
Ugy ultem ott azon a szeken, mint akit leforraztak, es eppen fogalmam sem volt mi a teendo.
Azt gondolom egy profi kollegatol ket dolog varhato el, profi kommunikacio es profi munka, amibe az informaltsag is bele tartozik. Innentol kezdve, hogy egy sugarnyi segitokeszseg sem derengett fel a helyzet megoldasaval kapcsolatban, nem tudom, mi mast fuzzek hozza. Nyilvan, ha ket kolleganojevel is beszelt az illeto, valakinek csak tudnia kellett volna, hol tudjak a jegyet kiallitani.
Mindenesetre meg egyszer koszonom a figyelmet, es nagyon remelem, egyedi esetrol beszelunk.

amerea 2007.07.27. 13:38:01

ps, in general./
azt hiszem hozza kell szoknunk, hogy innentol kezdve mindenki felelos azert amit csinal.
nyilvan a tarsasagok is jobban fognak figyelni az alkalmazottaikra, ne ilyen hireket olvassanak all of a sudden.
ez eleg nagy nyomas, de talan az ugyfelkozpontusaghoz hozza fog jarulni.

pleasantry 2007.07.27. 22:07:36

en tegnap lementem vasarolni a bo'tba, sorba voltam kenytelen allni mintegy 85 masodpercet a penztarnal, majd a penztaros koszont, elnezest kert, hogy megvaratott, es meg azt is megkerdezte hogy vagyok. esmegraadasul mindezenkozben a keze is jart.
nem magyarisztan.

pleasantry 2007.07.27. 22:11:48

itt koszonnem meg tovabba a lehetoseget, hogy ide egyaltalan nem illo, ellenben teljesen irrelevans kommentemet beirhattam.
koszonom.
es en kerek elnezest.
(azt hiszem amugy sokkot kaphattam, azert lehet)

Tamasssss 2007.07.28. 23:29:48

Annyi sok ember osszegyult itt akkor valaki arulja el nekem ha a Malev talan a vilag egyik legszinvonalasabb legitarsosaga akkor hogy lehet hogy nem kepesek egy normalis internetes foglalasi rendszert kesziteni??? Minden masodik kattintasra hiba uzenetet dob vagy el sem indul. Lehet, hogy Magyarorszagrol mukodik de en most kulfoldrol beszelek... Egyszer mar irtam a webmesternek amire kaptam egy semmit mondo levelet, hogy a rendszer atalakitas alatt van...gondolom evek ota. En egyszeruen nem tudom felfogni, hogy valami nagyfejesnek odabent nem esik le hogy napi miliokat buknak azzal, hogy az ember keptelen kicsikarni egy ar ajanlatot a rendszerbol. En is sokat repulok de azert nem malevval soha, mert kihullik az osszes hajam a foglalasi rendszeruktol. Ja a nagysikeru Duna klub kartyara azert nem neveztem le mert postan vagy faxon kell igenyelni...a 21. szazadban postan? Most ez komoly?
T.

vgera 2007.07.30. 10:18:07

ducas!

Te is és a történet írójával együtt a névtelenség homályát élvezed, amikor ilyen minősíthetetlen hozzászólásokat gyártasz, úgyhogy javaslom fogj vissza a stílusodból. Amit meg a címéről írtál még inkább minősít téged, nem is kommentálnám bővebben.

flasztermaszter!

Ha nem szeretnéd bővebben kifejteni miért írtad, hogy "én speciel fültanúja voltam az esetnek és ilyenkor mondanám, hogy azért a másik fél is hozzátehetne a sztorihoz", mert így ha nem is közvetlen, de mégis minősítetted sn-t, amit nem ártana alátámasztani tényekkel. Véleményem szerint igenis előrébb lennénk ha olvashatnánk a párbeszédről, mert így korrektebb képet kaphatnánk az esetről.

Hivatalos!

Köszönöm a hozzászólásodat, korrekt és a Malév becsületét is megmentette.

Üdv: Váczi Gergő

(de az egyéb személyes adataimhoz senkinek semmi köze)

vgera 2007.07.30. 10:33:32

Egyébként nekem eddig semmi bajom nem volt a Malévval, sőt a jegyeladással kimondottan elegedett vagyok. En az esetembol kifolyólag elég problémás utas voltam s a lehető legsegítőkészebb és legkedvesebb elbánásban részesültem, s ezek után bármikor találkoztam azzal a jegyértékesítővel nevem szólítva köszönt és így tovább. Más ügyfélszolgálatosokkal is jó tapasztalataim vannak.
Továbbá a Malév elismerten Európa egyik legjobb szolgáltatást nyújtó légitársasága, így nem tudom, hogy honnan veszik a kedves hozzászólók azt, amit a Malévról írtak, de kétségtelenül a weblap és az az által nyújtott szolgáltatás siralmas, valamint lehetnek kirívó, szokatlan esetek, mint a mostani. De kéretik nem messzemenő következtetést levonni és általánosítani.

shibuya 2007.07.30. 14:02:11

The most shittiest Airlines Top 5.:
1.Alitalia
2.Air France
3.Malev
4.Delta
5.SkyEurope
ennyit kommentelnek

enfr 2007.07.30. 15:02:59

Gondoltam, hogy én mint a dolog egyik főszereplője hozzászólok a dolgokhoz.
Kedves SN!
A segítőkészségemről csak annyit, hogy ha nem akartam volna segíteni, nem futkároztam volna két emberhez segítségért.
Az, hogy nem jutottunk el odáig, hogy elirányítsalak a megfelelő helyre, azért volt, mert Te közölted, hogy nem érdekel a Malév, majd igazi "magyar lány Amerikában él"módra távoztál.Le is írtad, hogy nem vártad meg a választ.
Ahhoz csak gratulálni tudok, hogy nem a panaszkönyvbe írtál vagy nem hívattad a főnökömet, talán hivatalosan is elitézhetted volna. De hát ha Neked tetszik ez az igen színvonalas oldal, ám legyen. Bár megjegyzem még a kezdőbetűimet sem volt jogod felírni a lapra, de hát ha Te ettől boldog vagy? Az, hogy a sok primkó a családom és egyéb állatfajtám halálát kívánta, szerintem egy kicsit durva,és nem is érdemlem meg. Amúgy mind majd kicsattanak az egészségtől, és a családom átlagéletkora 90 év.Én szerencsére nem vagyok akkora bunkó, hogy hasonlókat kívánjak bárkinek! Remélem, azóta már beszéltél a tökéletes tudással és igen magas segítőkészséggel rendelkező AA-s kollágákkal és megérdeklődted, hogy ugyan minek küldtek Téged hozzánk ezzel az üggyel.

A Többi hozzászólónak, akik nem halottak semmit, de mégis reagáltak üzenem, hogy egyik általuk megjelölt betegséggel sem rendelkezem, és hála istennek a WC-m is tiszta, főleg, ha vendégeket hívok.

Szerintem nem sikítoztam az irodában! Nem nagyon szoktam, ez mégis csak egy iroda!
Nagyon sajnálom, hogy ha esetleg a lelkivilágodba gázoltam ,nem volt szándékos. Ha még 30 másodpercig kíbírod, talán megmondhattam volna, hogy miért nem tudok segíteni, és hová is kell menned.
Szerencsére tisztában vagyok magammal, és azt hiszem, hogy elég jól végzem a munkámat, persze vol már olyan, hogy hibáztam. Ha Te nem is, a főnökeim és jó néhány utas tisztában van ezzel, és rengeteg köszönetet kapok Tőlük. Ha esetleg itt jársz és csokit szeretnél enni,feltétlenül keress fel, mert az utasoktól gyakran kapok 1-2 dobozzal!

Tamasssss 2007.07.30. 22:28:21

A főnököd kommentje valahogy jobban tetszett. Tőlem nem kapsz csokit ! :)

amerea 2007.07.30. 23:10:47

enfr,
en tisztan emlekszem arra, hogy azt mondtad, nem allithatsz ki nekem jegyet, es hivjam fel az AA-t, es hogy HA duna klub kartyam lenne, mi lenne a helyzet. ENNYI. ebben semmi nem iranyult arra, hogy 30 masodpercen belul megoldast talalunk A problemara.
masreszt mikozben te intezkedtel, en leforrazva ultem a szeken, mert vegkepp nem ertettem mi a helyzet, es szinten nem utalt semmi arra, hogy ez ki is fog derulni TOLED.
masreszrol nem elek amerikaban, de ez reszletkerdes.

amerea 2007.07.30. 23:19:33

ps. miert gond, hogy vegul ide irtam?? en igazat mondtam, es meg lehetoseged is van megvedeni magad.

amerea 2007.07.30. 23:41:41

ps2 a malevnak vajon van-e code of conduct-ja?

alkopop 2007.07.30. 23:59:39

Tamasss: "Annyi sok ember osszegyult itt akkor valaki arulja el nekem ha a Malev talan a vilag egyik legszinvonalasabb legitarsosaga akkor hogy lehet hogy nem kepesek egy normalis internetes foglalasi rendszert kesziteni???"
Nagyon igaz. Nekem többszöri nekifutásra sem sikerült használnom az online jegyfoglalást. Nevetséges.
süti beállítások módosítása