Tékozló Homár

"15 napos" hitelügyintézés a Raiffeisennél

2007.09.07. 12:09 | jackyll | komment
Már megint egy türelmetlen naivügyfél. Josef K. egyszer már megtapasztalta, hogy a Raiffeisen-hitelügyintézés 15 nap helyett 3 hónapig húzodott, de csakazértis megpróbálta újra, hátha rekordot dönt:
A sok tökéletes terméket, szolgáltatást hirdető reklámdzsungelben akarva-akaratlanul felmerül az emberben, hogy talán mégsem minden úgy igaz, ahogy mondják. Egy céget tekintve viszont volt alkalmam megbizonyosodni felőle, hogy ők komolyan gondolják. Biztos mindenki ismeri a Raiffeisen Bank reklámját. Tudják, az ügyintéző tapsol a kezeivel a fülén, miközben "Pa-Pa-Pa"-pázik. Na, ebben a bankban tényleg ilyen szinten foglalkoznak az ügyfelekkel...

2005 novemberében úgy határoztunk a párommal, hogy veszünk egy lakást, és ehhez 80%-ban bankkölcsönt veszünk fel. A Raiffeisen Bankra esett a választás. Gond nélkül hozzájutottunk a hitelhez, gyors és kedves kiszolgálásban volt részünk. Pár hét alatt hozzájutottunk az igényelt összeghez. A plakátokról ismert boldog, mosolygós pár benyomása egészen 2006 novemberéig ránk is átragadt. Úton-útfélen hirdettük a Raiffeisen Bank nagyszerűségét. Amikor pedig úgy álltunk anyagilag, annak rendje és módja szerint benyújtottunk hozzájuk egy részleges előtörlesztési kérelmet, a tőke kb. 30%-ára. A telefonos ügyfélszolgálatnál érdeklődve azt az információt kaptuk, hogy mindössze 15 nap az ügy elintézési határideje, és akár a Raiffeisen Direkt-en keresztül is beadhatjuk a kérelmet. Nem szaporítom a szót, nyilván nem minden olvasó múlatja idejét sárga-fekete ügyfélszolgálatos telefon mellett, röviden a mérleg: 2 kérelem (telefonon és később írásban is), 2 db, ügyvéd által a Raiffeisennek írt levél (válasz nélkül!), és számtalan telefonhívás. A Raiffeisen Bank komoly cég, semmi nem rendíthette meg a szokásos(!?) ügymenetet, csak az utolsó próbálkozásként a PSZÁF-nál kezdeményezett vizsgálat. Végül erre csak megmozdultak, és összességében röpke 3 hónap alatt letelt a 15 Raiffeisen-nap. Happy End, mondhatnánk, de sajnos mégsem.

Ugyanis idén nyáron újabb porszemet generálva a Raiffeisen Bürokrácia Zrt. ügyviteli fogaskerekei közé, 2007. július közepén benyújtottunk hozzájuk egy fedezetátviteli kérelmet. A lakásból családi házba vágytunk, tudom gyarló módon, tekintet nélkül bankunk hitelcsoportjának teherbíró képességeire. A házat - részben családi kölcsönből - megvettük, én pedig azon nyomban felhívtam a Raiffeisen Gittegylet Zrt. ügyfélszolgálatát, hogy most mi a teendő? A dolog persze nem jelentett nekik problémát (verbálisan sosem jelent, ilyen nagyszerű az én bankom), azonnal sorolták, milyen papírokra lesz szükség, és amikor rákérdeztem az átfutási időre, csak egy lakonikus "15 nap" volt a válasz. A kisördög persze bujkált bennem, hogy megtudakoljam, vajon Gergely-naptárban mennyi az, de aztán arra gondoltam, hogy talán még a Raiffeisen Pénzügyizseni Zrt.-nél sem léphetek kétszer ugyanabba a posványba. Hát, tévedtem.

Az új ingatlan 40%-kal magasabb értékű, mint a régi, erről rendben meg is született az értékbecslés, viszont ahhoz, hogy a két értéket összehasonlítsák, a hitelcsoporthoz kell küldeni az iratokat (Budapestre). Helyben (megyeszékhely) nyilván nem találtak olyan szakembert, aki a relációs jelet a megfelelő irányba tudta volna tenni. Persze még ez is bőven beleférhetne a 15 napba, de valahogy mégse megy ez nekik. A jelenlegi mérleg: 1 kérelem, 2 db, ügyvéd által a Raiffeisennek írt levél (válasz nélkül!), 1 levél a PSZÁF-nek, és számtalan telefonhívás. Az eredmény: szerződés ugyan aláírva, de a törlési engedélyt nem foglalták bele. Előbb látni akarják az új ingatlanon a terhelést, amiről viszont széljegyes tulajdoni lapot nem fogadnak el. Mehetne a kettő egyszerre is, mindenféle kockázat nélkül, de jaj, mit akarok én!?

Ha az abszurd ezen fellegvára is felpuhul, mégis hol hódolhatnánk a groteszk élmények utáni vágyainknak? Igazságtalan lennék azért, ha nem említeném meg, hogy pár napja azért felhívták az ügyvédemet. Érdeklődtek nála, hogy pontosan mi a probléma az előtörlesztési kérelmemmel!!! Amúgy a 47. Gergely-naptári napnál tartunk...

Azt viszont ezúton is szeretném kiemelni, és az érintetteknek külön is megköszönni, hogy a PSZÁF részéről mindkét esetben gyors, szakszerű, érdemi segítséget kaptunk! Le a kalappal előttük! Bocs a terjedelemért, nem én tehetek róla. Azért remélem, néhányan csak rászánták azt a Raiffeisen-tízpercet...
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az unatkozó eladó 2007.09.07. 12:13:29

Ha nem olvastam volna el a storyt, első lettem volna :-(

dXtr 2007.09.07. 12:16:14

hat bizony ez amator dolog volt :D

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.09.07. 12:18:06

A magyar bankrendszer, ha ember lenne, akkor rendkívül sikeres lenne.
Az emberek lehúzásában és átverésében.
A hülye politikusok meg hagyják ezt, mert tömik őket pénzzel.
Mindkét csoport egy rohadt kapitalista csürhe, akiket egyszerre fog falhoz állítani a forradalom.

Beaujolais 2007.09.07. 12:19:33

Gratula, végre valai aki a PSZÁF-et is elővette... Ez célravezető úgy látom Grat. Ezek szerint ne költözzek:-D

genghis 2007.09.07. 12:21:19

Raifnak fizetek en is, meg semmi gondom nemvolt... Bar nem is valtogatom negyedevente a lakasokat.:)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2007.09.07. 12:21:48

Aki egy ev alatt lakast tud valtani... sikeres ember lehet.

John_Doe 2007.09.07. 12:22:54

Papapapa, mondhatsz nekik amit akarsz úgy se hallják meg. Papapapa.

mbond 2007.09.07. 12:25:47

És ezek után még van ajtó a Raiffeisen bankfiókokon? :)

pazola 2007.09.07. 12:29:14

Aki a Rafinal vesz fel hitelt, ugye.. :P

John_Doe 2007.09.07. 12:33:08

A bankokon sajnos letépésbiztos ajtó van.
Ettől sikeresek.

TGV 2007.09.07. 12:34:54

itt ragadnam meg az alkalmat, hogy egy kerest terjesszek a nagyerdemu fele:

jo lenne egy homar-szotar azoknak, akik nem olyan szerencsesek, hogy vegigolvassak elejetol vegeig minden nap... esetleg linkakkel a tortenelmi-etimologiai kutatasok kedveert (peldaul a wikipedian?).
kihagytam par hetet es ugy erzem, hogy sikeres ember mar nem is lehetek anelkul, hogy megtudnam, hogy ki az a Palkovicsne, es mi az a Batz papucs...

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.07. 12:35:43

PSZÁF tényleg király. Korrektek, utánajárnak, és hát csak nagyobb foganatja van egy hatósági kivizsgálásnak, mint az ügyfél x-edik levelének/hívásának.

Gondolok itt többek között a Katuska-klánra.

Izgiribizgiriribizli (törölt) 2007.09.07. 12:35:53

Az összes bank egy szemét köcsög bürokrata gyarló állatfajta. Ez van. Ne várj tőlük sokat... ez Agyarország. Kedvenc cégem a Provident... 500-as téháemmel :)

Kisgenyó 2007.09.07. 12:40:03

1. a sárga bank jó a mindennapi szla vezetésben, de nem hitel igénylésre.
2. én akinek nincs hitele, tudom hogy ha lenne, a legocsmányabb papírmunkával az előtörlesztés járna.
3. aki már egyszer beszívta egy szolgáltatóval, minek megy oda mégegyszer? lásd. OTP, rönyó szervíz, ájerszvit...

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.07. 12:41:19

Meg úgy mellesleg herótom van a Sárga Bank reklámjaitól. A mostaninál kíváncsi lennék mit szólnának, ha úgy istenesen odabasznám a kocsiemelőt az ügyintéző asztalára. No meg annak a nünek az arckifejezése a végén... ÁÁÁÁÁÁ......

Taktikai Reset 2007.09.07. 12:53:54

Nem vittél az ügyintézőnek argentin mezt, az a baj.

A Raiffeisen amúgy ősi román bank.

Sol 2007.09.07. 13:24:45

ezért aztán minden létező ajtót le kell tépni

kritikusolvaso 2007.09.07. 13:29:17

amikor elkezdték ezt a pápápá-s reklámot nyomni, akkor felkerestem őket egy potom 600E forintos kölcsön miatt. A hölgy elémrakta azokat a papírokat amiket ki kell tölteni tőtetni. Hát látom hogy ott van a jövedelemigazolás papírja is köztük. Próbáltam hivatkozni a reklámjukra amire nagyon ideges lett a hölgy és kérdőre vont hogy: "Ugyan akkor honnan tudnák eldönteni hogy érdemes vagyok e a pénzre?"

Ezekután kifordultam és a mellettük álló otp-be bementem és 10 perc múlva a számlámon volt a pénz. Sőt azóta már vissza is fizettem előtörlesztéssel...

akkor most én sikeres ember vaygok batz papucsban?

Kismanó 2007.09.07. 13:33:41

TGV_nek ismét: Palkovicsné
(és a továbbiakban ajánlom a Homár keresőjét)
homar.blog.hu/2007/08/14/nyeremeny_nyeremenyado

Taurusz 2007.09.07. 14:57:49

Én is gondolkodtam, hogy bemegyek hozzájuk egy tűzoltóbaltával. Aztán, mikor megkérdi a kedves ügyintéző, hogy az meg minek, mondom, ha elkezdi, hogy: papapapa, akkor keresek egy másik ügyintézőt. Véres baltával.

Normális-e vagyok?

Aki homárban szótárt akar sikeres ember nem lehet.

Baxunyog 2007.09.07. 15:02:41

Te ennyire lúzer vagy hogy telefonálgacc egy banknak?

A Raiffaisen "kamatemelő"emelő szerkezettel lábon dobni az ügyintézőt aztán mehet a Batz-féle szuperfegyver

fidel73 2007.09.07. 15:24:40

Vérszegény éjszakai dúvad
Forradalmi Népbíróság elé az ilyen ősi kapitalista, népkárosító bandát! Tudom, hogy nem a tárgyhoz tartozik, de a Raiffinál dolgozik egy nőismerősöm (nem Anna), és qrva jó feneke van!
A "kamatemelő" Batz papuccsal jó ötlet.

bátor maszturbátor 2007.09.07. 15:27:53

palkovicsné laptopjai lassan őrőlnek. megvan még a raiffeisen ajtaja, vagy furcsa batz papucs nyom van rajtuk? sunyatta!!!

Zorro2007 2007.09.07. 15:36:07


Akkor gyorsan leirnam, hogyan megy Ausztriaban a hitelfelvetel es az elotorlesztes:
Kapsz hitelt, nyitnak egy bankszamlat ami ugye minuszban van, havonta szepen vonjak le a masik szamladrol a torlesztoreszleteklet, a hitelszamlad szepen megy a pozitiv iranyba.

Ha veletlenul elotorleszteni akarsz, egyszeruen befizetsz a hitelszamladra, ingyen es bermentve, ha meg a hitelszamlad eleri a 0-t automatikusan megszunkik es mindenki boldog...semmi koltseg az elotorlesztesre semmi ugyintezes,papir stb.stb...

syleecon 2007.09.07. 16:18:42

Zorro2007 2007.09.07. 15:36:07

Te vettél fel hitelt már Schnitzel-honban?

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2007.09.07. 18:12:09

Amikor én akartam 3 havi futamidejű 0%-os áruhitelt felvenni a mese következő volt:

1. Munkahelyi vezetékes telefon KÖTELEZŐ a mai mobilvilágban. (Előfizus mobilt nem fogadnak el, nem is hallott róla még a bank, hogy létezik ilyen.)

2. Otthoni vezetélkes telefon KÖTELEZŐ a mai mobilvilágban. (Előfizetéses mobilt meg... áh, lásd fejlebb.)

Mit tettem én?

Spórol 3 hónap, és megvesz 3 hónappal később.

És most verjetek ezért agyon.

Megdobbent 2007.09.07. 18:20:20

holex: nem verlek agyon, de aggyama egy szazast!

andika25 2007.09.07. 19:23:37

holex: a bankok valószínűleg jutalékot kapnak a vezetékes telefonszolgáltatóktól :)

andika25 2007.09.07. 19:29:30

Ez sem rossz: egy ismerősöm lakást szeretett volna venni. Május elején beadta a hitelkérelmet a (hova máshova?) Raiffeisen bankhoz. Telt-múlt az idő, néha jött egy telefon a banktól, hogy még kérnek valamilyen papírt, ezt az ismerősöm eljuttatta a bankhoz. Augusztusban már kezdett türelmetlen lenni, mivel 3 hónap eltelt, hitel sehol.
Telefon a banknak, kiderül, hogy egy ügyintéző elkeverte az egész anyagot (nem csak az övét), úgyhogy lehet előlről kezdeni az egészet. Persze jött a bank részéről a szánom-bánom, meg a kiemelt, gyorsított ügyintézés ígérete.

A vége az lett, hogy decemberben - talán karácsonyi ajándéknak szánták - közölte a bank, hogy mégsem ad hitelt.

renugard 2007.09.07. 20:03:46

Már régebben elgondolkoztam, hogy a Ráfázol bank telefonos dro....ügyfélszolgálata, vajon hogy hallja az ügyfelet, ha közben: pa-pa-pa-pa-pa-papapapapapa

Cartman (ex Cartman) 2007.09.07. 21:41:42

Mindenkinek ajánlom, aki nincs még valamilyen hitellel bankhoz "betonozva", hogy keresse fel valamelyik Takarékszövetkezetet. Frissen induló cégecském számláját a Szarvasi TKSZ-nél nyitottam. Kedvesek, segítőkészek, és főleg: MAXIMÁLISAN ÜGYFÉLCENTRIKUSAK! És az infrastruktúra is szépen alakul (Pl. kifejezetten korrekt Internet banking szolgáltatásuk van). Amint tehetem, a magánszámlámat is hozzájuk viszem...

nikii 2007.09.08. 11:31:27

Ti még hisztek a hirdetésekben? Egy 5éves gyerek még mindent készpénznek vesz amit a felnőttek mondanak. Most elárulom, Mikulás sincs.

Vegyünk három mosóport. Az egyik gyártó cége reklámra költ, a másik fejlesztésre, a harmadik inkább alacsonyan tartja az árat. Te melyiket nem vinnéd haza?

tuby smith · http://tuba-honlap.blog.hu/ 2007.09.08. 13:40:04

| pazola 2007.09.07. 12:29:14
|
| Aki a Rafinal vesz fel hitelt, ugye.. :P

Aki egyáltalán hitelt vesz fel, ugye...
és még a bankok nem akartak az extra profit miatt adózni.
Kapitalista csürhe, akit...

Maya101 2007.09.11. 10:06:10

...jaj....olyan sok értelmiségi emberke van itten....szörnyűűűű!!!
Román bank?!?!? Te csak romániában jártál?!? Ha oda valósi lennél akkor tudnád, hogy a Raiffeisen felvásárolta az egész román szaros bankhálózatot...és hogy a szó csengéséből már sejtheted, hogy a tulajok osztrákok...na de mind1! a hülyeségnél nincs is idegesítőbb dolog.
Nekem sincs gondom a lakáshitelemmel, bár nekem nincs is annyi pínzem hogy ennyi kecót és egy éven belül ennyit beletörlesszek a hitelebe...bár ha előre tudtam volna ilyen okos fejjel,. hogy 1 év múlva 30%-ot be fogok tudni törleszteni, lehet hogy megvártam volna inkább azt az egy évet és lehet hogy nem fizettem volna a BANK-nak addig a kamatokat feleslegese...de mindegy.Én nem védeni szeretném a sárga bankot de ezt már nem tudtam szó nélkül hagyni!

Cartman (ex Cartman) 2007.09.11. 10:38:25

"Százmillió forintos kár érte a Raiffeisen Bankot, mert egyik üzletkötőjük egy nullával többet gépelt részvények vásárlásakor. A Világgazdaság szerint 20 ezer helyett 200 ezer OTP részvényt vett."

Ez azért a Rafi-tól is durva! :-) Így már értem, miért kell pesti szakértő a relációs jel helyes használatához. Gondolom, egész team foglalkozik vele, ha már a helyiértékekkel is problémáik vannak... :-)

Cartman (ex Cartman) 2007.09.11. 10:45:53

Maya101!

Szerintem mindenképp jobban megéri lakáshitelt fizetni, mint albérletet. És ebből a szempontból mindegy, hogy ki mikor törleszt elő.

Maya101 2007.09.11. 10:53:01

Szia Cartman!:o)

Én nem tóm, 2 évig laktam albérletbe, mikoris rávettem magamat, hogy jobb a sajátomat fizetnem mint valakinek másnak csak a zsebébe rakni a zsét...De, lakáshitel elindításához azért kell nem kevés önerő (banki kts-ek, ügyvéd, földhivatal, illetékek...stb)...én albérletbe 42 ezerért voltam, a lakás törlesztőm meg 61 ezer. Ebből az első pár évben jóformán 10-15 ezer megy a tőkébe...kvázi 45-50 ezret ugyanúgy oadaadok a banknak...csak úgy...célszerűbb volt számomra azt a 20 ezret havonta elrakosgatnom:o))...én így számoltam ki, hogy nekem mi éri meg...és hogy mit vállalok bé....mert egy albérletből léphetsz bármikor, viszont egy saját lakásnál már nem....nagyon sokmindent tanultam az albérletekből (megnézni kik lesznek a szomszédok, minél kevesebb falszomszéd..annál jobb:o))!) így gyorsan eltelt az idő, és én már egyáltalán nem szeretnék ugrálni, mert nagyon jó lakást tudtam venni jó áron;o)! Az előtörlesztés meg nem fenyeget...hacsak nem nyerek a lottón...:o)))

Maya101 2007.09.11. 10:55:15

...és mint látjuk ebben az intézményben is emberek dolgoznak...

Cartman (ex Cartman) 2007.09.11. 11:07:54

Hát igen... Nem gondolkodunk egyformán, de ez persze nem is baj. Amikor én vettem fel a hitelt (amúgy én írtam a cikket, én küzdök most a bankkal), nekem fontos volt, hogy elő tudjak törleszteni, ezért választottam olyan konstrukciót, ahol adva van a lehetőség (pl. egy LTP-vel kombinált hitelnél ez almás). És azt is tudtam, hogy nem maradunk sokáig a lakásban, mert már akkor családi házat szerettünk volna. Azt persze nem sejtettem, hogy ilyen gyorsan tudok majd előtörleszteni, azt meg pláne nem, hogy másfél év után meglesz a ház is. Így sikerült. Csak azt nem értem, mi a jó ebben a cirkuszban a banknak. Ezek után nyilván csak addig maradok náluk, amíg a hitelem tart. Arról nem is beszélve, hogy a céges számlával már eleve eszembe se jutott hozzájuk fordulni. És nyilván nem csak itt "terjesztem az igét" :-), hogy aki teheti, kerülje el ezt az intézményt.

Maya101 2007.09.11. 11:29:52

Cartman!

Lenne 5letem...de azt csak veled osztanám meg....ha lehet és ha érdekel...

Cartman (ex Cartman) 2007.09.11. 11:32:11

Érdekel. Pár perc, és létrehozok egy postafiókot (ami van, nem szeretném nyilvánosságra hozni).

Maya101 2007.09.12. 12:32:06

Remélem megkaptad?!?!?
És nem haragszol...:o)))....

Cartman (ex Cartman) 2007.09.12. 20:33:28

Maya101!

Nem kaptam meg, ezért nem is tudom, miért kéne (vagy nem kéne) haragudnom... :-)


Chicken!

Ha nekem szólt, köszi, nem jelent gondot!

Cartman (ex Cartman) 2007.09.13. 09:32:36

Maya101!

"Remélem megkaptad?!?!?
És nem haragszol...:o)))...."

Ha ez az első leveledre vonatkozik, azt megkaptam és rögtön válaszoltam is rá (ha arra válaszoltál, azt viszont nem kaptam meg). Sőt, tegnap innen is küldtem üzenetet, de mivel bejegyzést is - ami nem jelent meg - kétséges, hogy mi működik ezen az oldalon... Van olyan fórum, ahol a Homárt lehet "anyázni"!? :-)))

atesz13 2007.12.15. 18:03:10

2005 áprilisában lakáshitel iránti kérelmet nyújtottam be a Raiffeisen Bankba. a megígért 4-6 hetes ügyintézési idő 8-10 hétre nőtt, 11,4 millió forint hitel felvételéhez kevés volt nekik a felajánlott 34 millóra értékelt ingatlan, nem is adtak csak 11,1 millót. de sebaj, kaptam hitelt dupla annyi idő alatt mint az ígérték. Örültem. Persze az első adandó alkalommal az első kamatperiódus leteltével több mint 10%-al emelkedett a törlesztőrészletem. De mindegy, gondoltam, inkább fizetek kicsit többet, minthogy átmenjek egy másik bankhoz,és egy ugyanolyan tortúrán essek át mint a hitelfelvételkor.

Mára találtam egy olyan bankot, ahol a törlesztő részleteim nem kevéssel csökkennének, ezért gondoltam kiváltom a raiffeisennél lévő lakáshitelemet valamint a diákhitelemet is egyszerre. 2 hitelből csinálok egyet.

Az új banknak a hitelbírálathoz szüksége van egy igazolásra a raiffeisen kupleráj Zrt től és a diákhitel központtól ,hogy mennyi az éppen fennálló hiteltartozásom.

A diákhitel központ szó szerint pillanatok alatt produkálta is ezt számomra.

Na de Papapapa bankunknak 14 nap alatt sem sikerült ezt még megtennie. Valószínű, merthogy Papapapa-znak, ahelyett hogy az ügyfélre figyelnének....

december 3-án kértem meg ezt az igazolást telefonos ügyfélszolgálatukon, ott azt mondták, hogy 3 nap alatt készül el. Már ezt a 3 napot is rohadtul sokalltam, de egye fene vártam. Többszöri telefonálásom után (kb 7-8 ezret költöttem telefonra míg utánanéztek mindennek) és sokadik panasztételem után az igényléstől számított 11. napon azt mondták, hogy elkészült, mehetek érte a bankfiókba. Naivan megörültem, és elindultam érte. Sajna a bankban láttam, hogy ugyan az igazolás az én nevemre és címemre van kiállítva de sem a hitelösszeg sem a fedezetül felajánlott ingatlan, sem a hitel tipusa, sőt még a bankszámlaszámom sem stimmel. Arról nem is beszélek, hogy valami 5 nappal azelőtti dátumra vissza volt dátumozva. Vagy ha nem volt visszadátumozva akkor 5 napig hol a pi...ba kavargott? Hát valahol a raiffeisen Katasztrófasúlytott övezet Zrt-nél. Azt meg sem merem kockáztatni hogy a dátumot meghamísították rajta és visszadátumozták.... bár ha jobban belegondolunk ????!!!!

na erre ismét panaszt tettem, és egy uj ügyintéző több órás utánanézés után elismerte hogy hibáztak, és megígérte hogy másnap a lakcímemre munkaidőben futárral kiküldik az igazolást. persze hiába vártam otthon egész nap a szabadságom terhére.

Megint hivtam őket, megint panaszt tettem.

Levelet írtam Pszaf nek, meg ahova kell kiváncsian várom hogy hány napot vagy hetet vagy hónapot kell várnom egy olyan papírra, amit máshol 45 másodperc alatt kiállítanak!!!!

Ja, és ezért az igazolásért levonnak a számlámról 600 forintot. Aranyosak igaz???

Rohadt tetü egy banda. Tuti hogy az összes felmerült költségemet rájuk verem. Ha kell még azért sem fogom sajnálni a pénzt hogy kifizessem a felszámolási eljárás megindításához szükséges illetéket. Vagy az ügyvédi költséget mikor beperelem őket, ha nem fizetik kia akárt amit okoztak és nem kérnek bocsánatot személyesen a felelősök...
süti beállítások módosítása