Tékozló Homár

Bevallottan 30 perc alatt kapcsol a T-Mobile ügyintézője

2007.09.13. 09:23 | szily | 51 komment

Medve Medve ma ügyet akart intézni a telefoncéggel, de pechjére olyat, ami nincsen benne a hangos menüben. Szopatták persze jó hosszan, az eset különlegessége, hogy nyíltan megmondták, miszerint náluk egy sima kapcsolás "olykor" fél órába kerül. Medve Medve levele a korinthusbéli céghez alant. Olvasónk megpendíti, hogy talán trükk révén lehet ISO-tanusítványa a vállalatnak. Mi erről sajnos semmit sem tudunk, talán majd Önök.


Ma reggel vidáman ébredtem és úgy gondoltam, hogy egy egyszerű kérdést, gyorsan, kölcsönös megelégedésünkre elintézek Önökkel. Sajnos csalódnom kellett! A 1430 felhívása egy rémálom, ha az ember nem akar valami újat megrendelni vagy olyat intézni, amit Önök szerint szokás intézni. Mint kiderült, sajnos egy nagyon egyszerű kérdést (mit jelent a nyitóegyenleg -1.549 és miért van ott, ha mindig rendesen fizettem??) NEM lehet elintézni. Az egy kisebb kaland, hogy eltaláljon az ember az ügyintéző kapcsolása menüponthoz, de aztán a nagyon kedves Ügyintéző közli, hogy nem Ő az illetékes, de kapcsol... majd amikor harmadszor vagyok kénytelen újrahívni (megszakadt a kapcsolás közben) végre kicsúszik a száján: " Ó, olykor bizony 30 percet is kell várni, tartsa türelemmel.." Ez nem az az Ügyfél kiszolgálás, amire az ember gondol, különösen nem egy ISO tanúsított cég esetén! Vagy talán mégis igaz, hogy a tanusítványuk lejárt és nem az egész cégre szólt amúgy sem, hanem csak egy kis részterületre???????

Várom válaszukat!

Tisztelettel:
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2007.09.13. 09:26:25

osi roman ceg...
egyik bankban, ahol voltam ilyen ugyfelszolis osztalyon 30 masodpercet sem szabad varatni a hivast, mert elszakad a fonoknel a cerna...

szasa 2007.09.13. 09:29:19

A budafon se jobb...
Ezek szerintem egymás között cserélgetik az ügyfélszolgálatosokat.:)

kutyavonat 2007.09.13. 09:33:30

az iso nem azt jelenti, hogy jó a szolgáltatás

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2007.09.13. 10:03:14

Az ISO annak van meg, aki tud fizetni érte. Pénzes a dolog, és egyáltalán nem a minőséget tükrözi.

Úgyhogy kedves Medve Medve egy dologban 100%-ig biztos lehetsz: olyan szolgáltatód van, akinek van pénze dögivel ilyen plecsniket vásárolni a Te pénzeden.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2007.09.13. 10:03:55

az iso azt jelenti, hogy a szolgáltatás minősége állandó, ami lehet konstans szar is...

dr. _mmm_ 2007.09.13. 10:20:34

Az ISO egy nagy humbuk. Van olyan ISO minősités amit nem is ellenőriznek.

theutat villám 2007.09.13. 10:32:14

Kedves medve medve. ha már ők nem válaszioltak, akkor én megmondom: valószínűleg túlfizetésed van a rendszerben, tehát a - előjeles összeg az ő tartozásuk feléd. Ez akkor fordulhat elő, ha kétszer fizetsz be számlát, vagy kapsz jóváírást valamiért stb. Egyszer én is duplán fizettem (csekken és neten is) és utána megkaptam. Azóta folyamtosan van -100 akárhány forint még mindig, a többit beleszámolgatták a számlákba. Ha a legközelebbi számlád személyesen és nem csekken/neten fizeted be, akkor ennyivel kevesebbet kell perkálnod. br
(gyorsabb vagyok, mint a tfos, akkor én már sikeres ember vagyok?)

fukisunni22 2007.09.13. 10:41:52

T-online-nál egy sima hibabejelentés a következő módon zajlik.

1234 felhívása után, "adja meg ügyféljelszavát, amennyiben nincs ilyen, vagy nem ismeri, nyomja meg az X jelű gombot. X jelű gomb megnyom, kérjük, adja meg ügyféljelszavát". Hehh, a kör bezárult.
Szerződés előkotrása, ügyféljelszó megtalása után bejjebb jutottam. Kb 7-8 perc után eljutottunk a menüponthoz, ahol jelezhetem, hogy hibát észleltem.
Ügyintéző kapcsolása, kb újabb 7-8 perc múlva megtörténik. Kedves munkatárs első kérése, hogy adjam meg az ügyféljelszavam. Mégegyszer! Ő nem látja azt, amit az elején bepötyögtem. OK, megadom, de még mindig nem értem, akkor minek kéri az elején. (anélkül be sem tudsz lépni)
Kb egy 20 perces telefonos ügyintézés után rögzítették a hibát. Majd jelzik, ha történik valami az ügyemben, addig is kérik szíves türelmemet. Eltelt két nap, hiba továbbra sem szűnt meg (nincs ADSL jel). Persze nem hívtak, de mivel nekem fontos az internetkapcsolat, ismét 1234-et hívtam. Procedúra ugyanaz, mint a korábbi hívásnál. A húsz perces bájcsevej végén, tiszteletteljesen megkérdeztem, hogy miért nem lehet ezt egyszerűbben intézni. A válasz a következő volt. Legközelebb e-mailben jelezze a hibát, az ingyen van és gyorsabb is. Azt már kevésbé tisztelettudóan kérdeztem meg, hogy ugyan hogyan írhatnék e-mailt, he nincs netem, de a kérdésem válasz nélkül maradt. Kb két hétbe telt míg a hibát kijavították, és a telefonszámlámon az 1234-es hívások miatt (nem ingyenes) közel 900 Ft-os költslégem is keletkezett.
Nesze nekünk ügyfélkapcsolt, ügyfélelégedettség, ISO minősítés stb...

marsellus wallas (törölt) 2007.09.13. 11:05:43

örülj, hogy nbe vagy kiemelt ügyfél...

én az vagyok...

ez azzal jár, hogy a 1400-t kell hívnom, ami pézzzbe kerül...

a VIP-ség (is) náluk a kib*szás...

T-ness=suck

cezi 2007.09.13. 11:06:46

az iso csak annyit jelent, hogy egy adott folyamat mindig ugyanugy megy. ergo ha egy uzem mindig selejtet gyart, de a folyamat, amig eljutnak a selejthez minden esetben azonos es dokumentalt, akkor kaphatnak iso minositest. csak minek.

rovidleszek · http://rovidleszek.blog.hu 2007.09.13. 11:11:08

legközelebb ha ilyesmit próbálsz csinálj igy
-ü.sz.tárcsázása
-legelső főmenünél nyomsz 1-est
-majd rögtön 0
hipp-hopp,ott egy ügyintéző lesz,az általános ügyintéző fajtából,azok értelmesebbek,tudnak szinte mindent

Nagyvakond 2007.09.13. 11:14:10

Végre rátértünk egyszer az ISO-ra is!
Bizony az előbbiek helyesen szóltak, ez is csak olyan szemvényvesztés, ami köll a Populusnak.

TeeCee :o) 2007.09.13. 11:15:30

Tévedés áldozatai vagytok! ;)
Az ISO-minősítést ugyan tényleg lehet hallani, hogy megveszik jópénzért, DE az ISO-minősítés nem azt jelenti, hogy valami JÓ!
Csak azt, hogy állandó, esetleg javuló minőséget szolgáltatnak, és ha valami hiba csúszik a gépezetbe, akkor kivizsgálják, hogy hiba mégegyszer ne kerülhessen bele. Vagyis: Állandó minőséget szolgáltatnak a sok dokumentáció és leírás alapján. Ennyi...

grenadirmars 2007.09.13. 11:17:11

T-Com ADSL szerződést szeretnék felmondani. Tudtok valami ISO minősített trükkről, amire figyeljek, nehogy megszivassanak?

rovidleszek · http://rovidleszek.blog.hu 2007.09.13. 11:22:24

a Tré-csoport mennyi "adományt"juttat el vajh a ISO szakiknak?

az ombi 2007.09.13. 11:28:36

Oda lekk menni személyesen, ajtaja letép, addig nem eljönni, míg nem kerítenek valakit aki tudja mi van.

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2007.09.13. 11:32:39

Eccer mi is vártunk vagy eggy órát, amikor kifogyott a körte ízesitésü feles, és mindenki ott toporgott a krimóba, és addig kénytelenek voltunk cserkóízüt inni, ami árt az egésségnek, mer metilin van benne, legalábbis eszt monta a Ferenc, aki eggy professzor, csak most ideiglenesen kirukták eggy kicsit, mer nem szerették a véleményét.

mollyqueen (törölt) 2007.09.13. 11:44:26

Hát, mintha a UPC-ről írtál volna....Ott is állandóan kapcsolgatnak ide-oda, s mire megoldódik (már ha), akkor is 15-20 perc...Jó kis plusz bevételforrás:elcseszünk valamit, aztán majd az ügyfél hív, s akkor még egyszer jól lehúzzuk...

Bástya elvtárs (törölt) 2007.09.13. 12:30:06

Korábban én is a T-Lila-nál voltam. Aztán egyszercsak a munkahelyemen kiderült, hogy az ADSL-t el lehet számolni, így jelentkeztem, hogy bekerüljek a céges flottába. Ez gördülékenyen ment, a felhasználónevem, jelszavam maradt. De az ügyélszámom és a jelszó az megváltozott, de erről a T-Lila elfelejtett kiértesíteni. Már nem emlékszem hogy hogyan, de valami iszonyú nagy küzdés árán jutottam el egy olyan ügyintézőhöz, aki felfogta a problémát. Önhibámon kívül nem tudom az ügyféljelszavamat.

De olyanra is emlékszem, hogy valami biztosítós ügyfélszolgáltat hívásnál kért tőlem jelszavat, de persze olyanom nem volt. Erre begépeltem, hogy 1234, ami el lett fogadva. Aztán kérdeztem az ügyis csajt, hogy miként van ez? Erre közölte, hogy mindenkinek ez az alap jelszava, aki akarja megváltoztatja, aki nem az nem...Gratula

Vorbis 2007.09.13. 12:33:59

Ha már az ADSL szóba került: tavaly a kutyám elrágta a telefonkábelemet, ott, ahol előjön a földből, és a ház falán felmegy valami dobozhoz. Bejelentettem a hibát a T-Online-nál, és vártam, hogy jönnek majd, ahogy igérték. Egy hét múlva felhívtam őket újra, és megkérdeztem, hogy miért nem kerestek. Az ügyfélszolgálatos közölte velem, hogy a szerelő lezárta a hibát "központban javítva" megjegyzéssel.

riotter 2007.09.13. 12:44:11

ezért 30-as az előhívószám?

tomi0313 2007.09.13. 12:45:30

én a tcomról nem mondok semmit...

kértem fix ip-t bent voltam, azt mondja tök jó már megy is

hazaérek nincs net..hibaüzenete cp 775

wow mondom tcom hívás 3. ember akihez kapcsoltak kközli vagy telefonon kérek segítséget 1500-forintért az informatikustól vagy kijön valaki 5000-ért... hát mondom informatikus vok legyen a telefon, a srác szerint minden jó volt (1500 bukta) kijön 5000 ért a fszi és közli (amit eddig senki) hogy más a felhasználónév mióta aktíválták a fix ipt...ugyhogy nekem nemcsak havi 3rugó a fixip, hanem 1szeri 6500 forint :)

zsoci 2007.09.13. 12:58:00

Ja mióta a Matávval eggyesültek már semmi se működik rendesen.

Dr Kangörény 2007.09.13. 13:04:22

Ha-ha-ha!
Az ISO minősítés gyakorlatilag annyit jelent, hogy mindent leírnak, mit-hogyan-kinek-mennyi idő alatt-stb.-kell megcsinálniuk. Ha azt írták le, hogy a kézi kapcsolás náluk legfeljebb 45 perc, akkor a fél órával tökéletes a teljesítményük.

Sitti 2007.09.13. 13:06:28

Ha felhívja a 1430-at mindössze két gomb megnyomása lett volna az ügyintézőhöz kapcsolás: Először "1" , aztán "0". Ez kb. 5 másodperc. Elmondja a baját az embernek és ő átkapcsolja a behajtási csoporthoz. Ez további fél perc. Ennyi....

D@ve\'89 2007.09.13. 13:38:32

Engem is várakoztattak már meg több mint15percen keresztül, elég idegesítő volt.ELöször ugye a robotot kell végig hallgatni, majd várni egy operátorra. A várakozás utána egy nő vette át az "ügyemet"majd azt mondta h kapcsolja a kollégáját és azzal a mozdulattal meg is szakította a telefonbeszélgetést, magyarán lerakta aztán kezdhettem elölről az egész telefonálgatást.Sz@r ügy, de majd 40perc telefonálgatás után sikerrel jártam!Vannak még csodák!

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.09.13. 14:05:01


Sitti

Persze, de a t-online-nál az egyes menü pont
az az:"új előfizetés megrendelése"!
Persze harmadik alkalommal én is rájöttem,
hogy hazudnom kell, de ez azért elég balkáni így.
Mindenesetre nekem is konkrétan két hét volt
amíg rendbehozták a vonalam, 5-6 negyvenperces
bájcsevely után.
Nagyon idegesítő.

peteraxx · http://www.revu.hu 2007.09.13. 14:24:12

A T-mobile szolgaltatasai elkezdtek hasonlitani a T-csoportra. En mult heten 58 percen at vartam platinakartyaskent arra, hogy pulthoz hivjanak. Ez regen max 2 perc volt. Most meg elottem elinteznek 10 t-online elofizetes, meg 20 t-home-ot, stb.

kapasz 2007.09.13. 14:24:26

Nekem tegnap egyáltalán nem sikerült ügyintézőhöz jutnom a 1430-on 2 x 47 perc alatt. Mindkét esetben 47 percig várakoztattak, majd megszakadt a vonal. Sugár korában ilyen nem volt.

cradbox 2007.09.13. 14:25:05

ehhe...

az ISO az nem jelent semmiféle minőséget. Az ISO - sok pénzért - azt jelenti, hogy az általad lefeketetett szabályzatok, utasításoknak megfelelően működsz. Ha az szabályozod le, hogy 1.5 óra alatt szolgálsz ki egy hívást, és így teszel, akkor ez ISO kompatibilis.

A Call Centerek pedig ügyesen be vannak programozva, különböző értékű ügyfelek különbözőképpen várakoznak. Van aki előrekerül, van aki meg vár. Persze ha beborul az egész, akkor nagyjából mindegy...:-)

grafitmacska 2007.09.13. 15:19:14

Megint pozitív tapasztalat! Vodafone-ügyfélszolgálat:történet elmesél, válasz
megkap, de újabb kérdések merültek fel. Érdeklődtem, hogy közvetlenül őt - aki kedves volt és készséges és nem vett részzt vagy csak sikertelenül a droidtanfolyamon - tudom-e közvetlenül hívni. Nem, de ha megint hivom az ügyfszolg-ot, közel ülő kolléganője biztos szól neki. Újabb hívás, persze más hang, más név, megtenné-e, hogy szól az imént már beavatott kolléganőnek. Igen, megtenné. Küld neki egy ímélt, hogy hívjon fel engem. Köszönet érte a Vodafone Ügyfélszolgálat két munkatársának: Tóth Ritának és Sárosi Tímeának.
XXI. század, Magyarország-Vodafone

plusminus 2007.09.13. 15:24:36

cradbox igazat szó. nehogy azt hidd, hogy a '95 óta ISO 9001 tanúsítvánnyal büszkélkedő T-Mobile majd pont most nem rendelkezik megújítással.

Ez presztízs kérdés náluk. Az éves SGS audit pedig mintavételes eljárás, tehát nem fogják neked kiszűrni, hogy pont az ÜSZI-nél találnak nemmegfelelőséget.

Amúgy ilyen ügyekben minőségi mutatókról beszélünk, a T-Mobile-t pedig ilyen téren, mint minden távközlési szolgáltatót, a Nemzeti Hírközlési Hatóság, aka NHH felügyel.

innentől kezdve, pénz, dorgálás oda, nincs miről beszélni.

egy tökéletes világban panaszkezelésre sem lenne szükség és hasonlók.

grafitmacska 2007.09.13. 15:32:01

Kimaradt a lényeg: ímél megkap, leányka felhív, mindenre válaszol és türelmesen, készségesen beszél velem, pedig hülye kérdéseim voltak.

lionking 2007.09.13. 20:45:05

marsellus wallas

Az a fizetősdi csak pár hónapot volt... azóta ingyenes

kiskicsicsiga 2007.09.13. 20:50:15

én multkor a Vfone üfélszolgálatát hivtam.először több mint 8 percet mondott be várakozásnak,majd hogy kevesebb mint 5perc,majd hogy több mint 10 perc.a vége 45 re jött ki...
a slusszpoén pedig az volt,hogy azért hivtam őket,mert minden 2.-3.hivásomnál akit hivtam,nem hallotta a beszédemet.tök kussot hallottak.mikor 45perc után végre megkérdezte tőlem valaki hogy miben segithet,hiába kiabáltam,vagy bármi ,csak 3Xbelehallozott,majd letette...

OftF 2007.09.14. 13:33:25

Az ISO arra jó, hogy garantáltan mindig ugyanazt a szart gyártst, vagy szolgáltasd.

OftF 2007.09.14. 13:34:35

Nekem pl. ISO minősítésű a helyesírásom, ezért a gyártst szót mindig így írom.

P. Malron 2007.09.14. 17:47:05

Ne nyígjá tesó!
Én a vodánál kurva boldog lennék a 30 perccel.

aljas 2007.09.14. 22:31:42

A 1430-1400 hívása tök ingyenes, és ebből adódik, hogy a hívások majdnem fele tök értelmetlen, ha a többség egy kicsit odafigyelne, akkor nem hívogatná minden sz..ért rögtön az ügyfélszolgálatot, és így azok szívnak, akiknek valóban lenne mit elintéznivalójuk.

Beige 2007.09.15. 08:35:06

Nekem anno 8 éve volt egy 45 perces várakozásom a Westelnél pont értem sétálva az első Pannon boltig........
Ez is olyan amilyen de van egy csodás 9-es gomb ......és visszahívnak......tényleg megteszik.

yogibear 2007.09.15. 09:12:39

Annyit azért nem árt tisztázni, hogy egy normális ember akkor telefonál be komolyabb ügyintézésre, amikor esetleg egy cégnek van háttérügyelete is... Ez mondjuk még külföldön is reggel 8-tól du5-ig tart. /Ez lenne az emberi időszámítás/ Mindenhol, még bankoknál is a telefonos ügyintézés nem helyettesíti a személyes besétálást, már csak azért is, mert a személyes ügyfélszolgálaton felkészültebb emberek ülnek, nagyobb háttérrel / Mert nem kell azt hinni, hogy egy telefonos kisasszonynak ugyan-olyan jogosultsága van ugyanazon rendszerekhez, mint a személyes ügyfélszolgálatosoknak. Ez egy rohadt nagy tévedés/.

Még az egészhez annyit, hogy én '98-óta vagyok ügyfele a Westel900/Westel/T-mobile-nak, és egyszer sem sikerült 5 percnél tovább várnom, vagy információt nem kapnom a cégtől. Persze én vagyok olyan rendes, hogy nem hajnal 2-kor telefonálok be, hogy 2 hete nem megy az sms küldés, meg ilyenek...

De vegyük akár a vodát vagy a pannont náluk még a személyes kiszolgálás is hagy némi kívánni valót maga után, nem még a telefonos ügyintézői rendszerük.

Mirko 2007.09.15. 19:37:21

Mostanában én is többször próbálkoztam a 1430-cal. Tíz perc alatt feladtam mindahányszor, nem vagyok komoly versenyző.

Most akkor megpróbálom itt, hátha van okos ember, aki tudna segíteni: volt SMS80 csomagom, amihez ajándékba járt a GO InfoSMS szolgáltatás - a reggeli névnap-időjárás meg az esti hírek sms jól jött, ingyér' belefért. Most lemondtam (hosszú évek után) az SMS80-at, de a GO maradt, és nem akarok érte valami négyszáz forintot fizetni havonta (mert hülye azért nem vagyok). Node: az online üfszolgálaton az istennek se találom a szolgáltatást mint olyat, így nehéz lemondani, marad(na) hát a telefonos üfszolgálat, mert arra meg nincs időm, hogy T-Pontokba járjak...

aljas 2007.09.15. 21:22:30

-Go, ezt küld el a 777-es telefonszámra sms-ben, és már le is mondtad. 75 ft-ba kerül a lemondás.

Jegkoko 2007.09.16. 10:08:27

A pannon ilyen téren sokkal normálisabb szolgáltató, mert nem váratják az ügyfeleket fölöslegesen ,egy haverom az ügyfélszolgálaton dolgozik és ő szokott dolgokat mesélni.

aljas 2007.09.16. 10:55:28

Én meg a 1430-on dolgozom, és amit írtál az hülyeség.

jesszumpepi (törölt) 2007.09.16. 16:06:01

aljas

Nem mindegy,hogy a nemiszervnek melyik végén vagy.
Vagy,ahogy Örkény írta,nekünk emlősöknek nem mindegy,hogy mi darálunk,vagy minket darálnak.

noob 2007.09.17. 09:34:11

tipikus mindenkinek mindent azonnal. Ügyfélszolgálatra vátni 10 percet nem, adsl hibára várni 2 napot nem. új szerződéskötéskor szerződést olvasni (amin rajta van a @fixip meg az új ügyfélazonosító) nem. Ezek után mit vártok? Ha valaki ekkora láma, az meg is érdemli...

Bunkó Béla 2007.09.18. 19:57:29

"XXI. század, Magyarország-Vodafone"

1 óra 30 perc! Nem csak bagatel 30. Igaz az első 1 órás várakozás után automatikusan szétkapcsolt mert ugye ez a módi "akármilyen" szabály miatt. Mivel ez már a sokadik ilyen esetem volt levideóztam az egészet kihangosított telefonnal és újra kezdtem rekordgyanusan a következő félórát.
Hungarisztán!
süti beállítások módosítása