Medve Medve ma ügyet akart intézni a telefoncéggel, de pechjére olyat, ami nincsen benne a hangos menüben. Szopatták persze jó hosszan, az eset különlegessége, hogy nyíltan megmondták, miszerint náluk egy sima kapcsolás "olykor" fél órába kerül. Medve Medve levele a korinthusbéli céghez alant. Olvasónk megpendíti, hogy talán trükk révén lehet ISO-tanusítványa a vállalatnak. Mi erről sajnos semmit sem tudunk, talán majd Önök.
Ma reggel vidáman ébredtem és úgy gondoltam, hogy egy egyszerű kérdést, gyorsan, kölcsönös megelégedésünkre elintézek Önökkel. Sajnos csalódnom kellett! A 1430 felhívása egy rémálom, ha az ember nem akar valami újat megrendelni vagy olyat intézni, amit Önök szerint szokás intézni. Mint kiderült, sajnos egy nagyon egyszerű kérdést (mit jelent a nyitóegyenleg -1.549 és miért van ott, ha mindig rendesen fizettem??) NEM lehet elintézni. Az egy kisebb kaland, hogy eltaláljon az ember az ügyintéző kapcsolása menüponthoz, de aztán a nagyon kedves Ügyintéző közli, hogy nem Ő az illetékes, de kapcsol... majd amikor harmadszor vagyok kénytelen újrahívni (megszakadt a kapcsolás közben) végre kicsúszik a száján: " Ó, olykor bizony 30 percet is kell várni, tartsa türelemmel.." Ez nem az az Ügyfél kiszolgálás, amire az ember gondol, különösen nem egy ISO tanúsított cég esetén! Vagy talán mégis igaz, hogy a tanusítványuk lejárt és nem az egész cégre szólt amúgy sem, hanem csak egy kis részterületre???????
Várom válaszukat!
Tisztelettel:
Den Hadnagy 2007.09.13. 09:25:51
Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2007.09.13. 09:26:25
egyik bankban, ahol voltam ilyen ugyfelszolis osztalyon 30 masodpercet sem szabad varatni a hivast, mert elszakad a fonoknel a cerna...
szasa 2007.09.13. 09:29:19
Ezek szerintem egymás között cserélgetik az ügyfélszolgálatosokat.:)
kutyavonat 2007.09.13. 09:33:30
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2007.09.13. 10:03:14
Úgyhogy kedves Medve Medve egy dologban 100%-ig biztos lehetsz: olyan szolgáltatód van, akinek van pénze dögivel ilyen plecsniket vásárolni a Te pénzeden.
HavocS · http://www.obsidianshell.com 2007.09.13. 10:03:55
dr. _mmm_ 2007.09.13. 10:20:34
theutat villám 2007.09.13. 10:32:14
(gyorsabb vagyok, mint a tfos, akkor én már sikeres ember vagyok?)
fukisunni22 2007.09.13. 10:41:52
1234 felhívása után, "adja meg ügyféljelszavát, amennyiben nincs ilyen, vagy nem ismeri, nyomja meg az X jelű gombot. X jelű gomb megnyom, kérjük, adja meg ügyféljelszavát". Hehh, a kör bezárult.
Szerződés előkotrása, ügyféljelszó megtalása után bejjebb jutottam. Kb 7-8 perc után eljutottunk a menüponthoz, ahol jelezhetem, hogy hibát észleltem.
Ügyintéző kapcsolása, kb újabb 7-8 perc múlva megtörténik. Kedves munkatárs első kérése, hogy adjam meg az ügyféljelszavam. Mégegyszer! Ő nem látja azt, amit az elején bepötyögtem. OK, megadom, de még mindig nem értem, akkor minek kéri az elején. (anélkül be sem tudsz lépni)
Kb egy 20 perces telefonos ügyintézés után rögzítették a hibát. Majd jelzik, ha történik valami az ügyemben, addig is kérik szíves türelmemet. Eltelt két nap, hiba továbbra sem szűnt meg (nincs ADSL jel). Persze nem hívtak, de mivel nekem fontos az internetkapcsolat, ismét 1234-et hívtam. Procedúra ugyanaz, mint a korábbi hívásnál. A húsz perces bájcsevej végén, tiszteletteljesen megkérdeztem, hogy miért nem lehet ezt egyszerűbben intézni. A válasz a következő volt. Legközelebb e-mailben jelezze a hibát, az ingyen van és gyorsabb is. Azt már kevésbé tisztelettudóan kérdeztem meg, hogy ugyan hogyan írhatnék e-mailt, he nincs netem, de a kérdésem válasz nélkül maradt. Kb két hétbe telt míg a hibát kijavították, és a telefonszámlámon az 1234-es hívások miatt (nem ingyenes) közel 900 Ft-os költslégem is keletkezett.
Nesze nekünk ügyfélkapcsolt, ügyfélelégedettség, ISO minősítés stb...
karas · http://www.karas.hu/ 2007.09.13. 10:47:05
marsellus wallas (törölt) 2007.09.13. 11:05:43
én az vagyok...
ez azzal jár, hogy a 1400-t kell hívnom, ami pézzzbe kerül...
a VIP-ség (is) náluk a kib*szás...
T-ness=suck
cezi 2007.09.13. 11:06:46
rovidleszek · http://rovidleszek.blog.hu 2007.09.13. 11:11:08
-ü.sz.tárcsázása
-legelső főmenünél nyomsz 1-est
-majd rögtön 0
hipp-hopp,ott egy ügyintéző lesz,az általános ügyintéző fajtából,azok értelmesebbek,tudnak szinte mindent
Nagyvakond 2007.09.13. 11:14:10
Bizony az előbbiek helyesen szóltak, ez is csak olyan szemvényvesztés, ami köll a Populusnak.
TeeCee :o) 2007.09.13. 11:15:30
Az ISO-minősítést ugyan tényleg lehet hallani, hogy megveszik jópénzért, DE az ISO-minősítés nem azt jelenti, hogy valami JÓ!
Csak azt, hogy állandó, esetleg javuló minőséget szolgáltatnak, és ha valami hiba csúszik a gépezetbe, akkor kivizsgálják, hogy hiba mégegyszer ne kerülhessen bele. Vagyis: Állandó minőséget szolgáltatnak a sok dokumentáció és leírás alapján. Ennyi...
grenadirmars 2007.09.13. 11:17:11
rovidleszek · http://rovidleszek.blog.hu 2007.09.13. 11:22:24
az ombi 2007.09.13. 11:28:36
Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2007.09.13. 11:32:39
mollyqueen (törölt) 2007.09.13. 11:44:26
Bástya elvtárs (törölt) 2007.09.13. 12:30:06
De olyanra is emlékszem, hogy valami biztosítós ügyfélszolgáltat hívásnál kért tőlem jelszavat, de persze olyanom nem volt. Erre begépeltem, hogy 1234, ami el lett fogadva. Aztán kérdeztem az ügyis csajt, hogy miként van ez? Erre közölte, hogy mindenkinek ez az alap jelszava, aki akarja megváltoztatja, aki nem az nem...Gratula
Vorbis 2007.09.13. 12:33:59
riotter 2007.09.13. 12:44:11
tomi0313 2007.09.13. 12:45:30
kértem fix ip-t bent voltam, azt mondja tök jó már megy is
hazaérek nincs net..hibaüzenete cp 775
wow mondom tcom hívás 3. ember akihez kapcsoltak kközli vagy telefonon kérek segítséget 1500-forintért az informatikustól vagy kijön valaki 5000-ért... hát mondom informatikus vok legyen a telefon, a srác szerint minden jó volt (1500 bukta) kijön 5000 ért a fszi és közli (amit eddig senki) hogy más a felhasználónév mióta aktíválták a fix ipt...ugyhogy nekem nemcsak havi 3rugó a fixip, hanem 1szeri 6500 forint :)
zsoci 2007.09.13. 12:58:00
Dr Kangörény 2007.09.13. 13:04:22
Az ISO minősítés gyakorlatilag annyit jelent, hogy mindent leírnak, mit-hogyan-kinek-mennyi idő alatt-stb.-kell megcsinálniuk. Ha azt írták le, hogy a kézi kapcsolás náluk legfeljebb 45 perc, akkor a fél órával tökéletes a teljesítményük.
Sitti 2007.09.13. 13:06:28
D@ve\'89 2007.09.13. 13:38:32
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.09.13. 14:05:01
Sitti
Persze, de a t-online-nál az egyes menü pont
az az:"új előfizetés megrendelése"!
Persze harmadik alkalommal én is rájöttem,
hogy hazudnom kell, de ez azért elég balkáni így.
Mindenesetre nekem is konkrétan két hét volt
amíg rendbehozták a vonalam, 5-6 negyvenperces
bájcsevely után.
Nagyon idegesítő.
peteraxx · http://www.revu.hu 2007.09.13. 14:24:12
kapasz 2007.09.13. 14:24:26
cradbox 2007.09.13. 14:25:05
az ISO az nem jelent semmiféle minőséget. Az ISO - sok pénzért - azt jelenti, hogy az általad lefeketetett szabályzatok, utasításoknak megfelelően működsz. Ha az szabályozod le, hogy 1.5 óra alatt szolgálsz ki egy hívást, és így teszel, akkor ez ISO kompatibilis.
A Call Centerek pedig ügyesen be vannak programozva, különböző értékű ügyfelek különbözőképpen várakoznak. Van aki előrekerül, van aki meg vár. Persze ha beborul az egész, akkor nagyjából mindegy...:-)
grafitmacska 2007.09.13. 15:19:14
megkap, de újabb kérdések merültek fel. Érdeklődtem, hogy közvetlenül őt - aki kedves volt és készséges és nem vett részzt vagy csak sikertelenül a droidtanfolyamon - tudom-e közvetlenül hívni. Nem, de ha megint hivom az ügyfszolg-ot, közel ülő kolléganője biztos szól neki. Újabb hívás, persze más hang, más név, megtenné-e, hogy szól az imént már beavatott kolléganőnek. Igen, megtenné. Küld neki egy ímélt, hogy hívjon fel engem. Köszönet érte a Vodafone Ügyfélszolgálat két munkatársának: Tóth Ritának és Sárosi Tímeának.
XXI. század, Magyarország-Vodafone
plusminus 2007.09.13. 15:24:36
Ez presztízs kérdés náluk. Az éves SGS audit pedig mintavételes eljárás, tehát nem fogják neked kiszűrni, hogy pont az ÜSZI-nél találnak nemmegfelelőséget.
Amúgy ilyen ügyekben minőségi mutatókról beszélünk, a T-Mobile-t pedig ilyen téren, mint minden távközlési szolgáltatót, a Nemzeti Hírközlési Hatóság, aka NHH felügyel.
innentől kezdve, pénz, dorgálás oda, nincs miről beszélni.
egy tökéletes világban panaszkezelésre sem lenne szükség és hasonlók.
grafitmacska 2007.09.13. 15:32:01
lionking 2007.09.13. 20:45:05
Az a fizetősdi csak pár hónapot volt... azóta ingyenes
kiskicsicsiga 2007.09.13. 20:50:15
a slusszpoén pedig az volt,hogy azért hivtam őket,mert minden 2.-3.hivásomnál akit hivtam,nem hallotta a beszédemet.tök kussot hallottak.mikor 45perc után végre megkérdezte tőlem valaki hogy miben segithet,hiába kiabáltam,vagy bármi ,csak 3Xbelehallozott,majd letette...
OftF 2007.09.14. 13:33:25
OftF 2007.09.14. 13:34:35
P. Malron 2007.09.14. 17:47:05
Én a vodánál kurva boldog lennék a 30 perccel.
aljas 2007.09.14. 22:31:42
Beige 2007.09.15. 08:35:06
Ez is olyan amilyen de van egy csodás 9-es gomb ......és visszahívnak......tényleg megteszik.
yogibear 2007.09.15. 09:12:39
Még az egészhez annyit, hogy én '98-óta vagyok ügyfele a Westel900/Westel/T-mobile-nak, és egyszer sem sikerült 5 percnél tovább várnom, vagy információt nem kapnom a cégtől. Persze én vagyok olyan rendes, hogy nem hajnal 2-kor telefonálok be, hogy 2 hete nem megy az sms küldés, meg ilyenek...
De vegyük akár a vodát vagy a pannont náluk még a személyes kiszolgálás is hagy némi kívánni valót maga után, nem még a telefonos ügyintézői rendszerük.
Mirko 2007.09.15. 19:37:21
Most akkor megpróbálom itt, hátha van okos ember, aki tudna segíteni: volt SMS80 csomagom, amihez ajándékba járt a GO InfoSMS szolgáltatás - a reggeli névnap-időjárás meg az esti hírek sms jól jött, ingyér' belefért. Most lemondtam (hosszú évek után) az SMS80-at, de a GO maradt, és nem akarok érte valami négyszáz forintot fizetni havonta (mert hülye azért nem vagyok). Node: az online üfszolgálaton az istennek se találom a szolgáltatást mint olyat, így nehéz lemondani, marad(na) hát a telefonos üfszolgálat, mert arra meg nincs időm, hogy T-Pontokba járjak...
aljas 2007.09.15. 21:22:30
aljas 2007.09.15. 21:23:46
így helyes
Jegkoko 2007.09.16. 10:08:27
aljas 2007.09.16. 10:55:28
jesszumpepi (törölt) 2007.09.16. 16:06:01
Nem mindegy,hogy a nemiszervnek melyik végén vagy.
Vagy,ahogy Örkény írta,nekünk emlősöknek nem mindegy,hogy mi darálunk,vagy minket darálnak.
noob 2007.09.17. 09:34:11
Bunkó Béla 2007.09.18. 19:57:29
1 óra 30 perc! Nem csak bagatel 30. Igaz az első 1 órás várakozás után automatikusan szétkapcsolt mert ugye ez a módi "akármilyen" szabály miatt. Mivel ez már a sokadik ilyen esetem volt levideóztam az egészet kihangosított telefonnal és újra kezdtem rekordgyanusan a következő félórát.
Hungarisztán!