Tékozló Homár

Várakoztatási rekord a UPC-nél

2007.12.14. 12:55 | jackyll | komment
Bonyolult feladattal támadta be halacs a UPC-t: nem elég hogy át akarta iratni all inclusive csomagját egy másik címre, a másik címen lévő kábeltévés előfizetést is meg szerette volna szünteti egyidejűleg. Vesztére. De legalább új (bár nem hitelesített) rekord született ügyfélszolgálati várakoztatásilag: 140 perc géphang.
Első lépés: ügyfélszolgálat, telefonon. Viszonylag rövid idejű várakozás után elmondhatjuk, mit szeretnénk: "A" ügyfél részére nyújtott szolgáltatást (tv, net, telefon) helyezzék át egy másik címre ("B" ügyfél), a lehető leghamarabb. Az ügyfélszolgálatos munkatárs közli, hogy "A" ügyfél szerződésének áttelepítését akkor lehet csak kérni, ha a mostani létezőt ("B" ügyfél, tv) már kikötötték. Van ugyan szakemberük arra, hogy kikössön, és másik arra, hogy bekössön, de a kikötős nem köthet be, a bekötős nem köthet ki, lévén a kikötős csak tévés és kerületi, a bekötős meg netes is, és ezért már alvállalkozós. Kikötés után kérjük majd az áthelyezést, mondják, rendben, majd figyelünk.

A kikötés három nappal később megtörténik, észre sem vesszük, nem tartják szükségesnek, hogy aláírjunk, papíron igazoljuk, csak a sikertelen tévébekapcsoláskor jövünk rá, hogy megvolt. Telefon az ügyfélszolgálatnak, hogy akkor hajrá, lehet iparkodni az áthelyezéssel. Megoldhatatlan a feladat. A hosszas reklámszöveget végigvárva még tíz perc várakozási időt jósol nekünk a rendszer, a következő menüpontnál már csak öt percet. Húsz percnyi "minden ügyintézőnk foglalt" után lazán kidob foglaltra, lehet elölről kezdeni. Egy idő után két telefonon próbálkozunk (a harmadikat még nem kötötték be, ugye), de hiába, húsz perc után foglalt megint...

Összesen 140 percet telefonáltunk, és a kedves géphangon kívül nem értünk el senkit, esélyünk sem volt az érdemi ügyintézésre.

Megunjuk, a neten próbálkozunk a szolgáltatás áthelyezésével. Ehhez regisztrálni kell, a regisztráció visszaigazolása megtörténik még, aztán a rendszer a továbbiakban nem hajlandó foglalkozni velünk, közli, hogy az előbb megadott, amúgy évek óta teljesen rendben működő e-mail cím (ahová a regisztráció visszaigazolása egyébként megérkezett) neki nem jó. Gyors helyzetelemzés után sejtjük, hogy a valami@valami.valami.hu felosztáson sokallt be, újabb e-mail címet szedünk elő a talonból, ez már csak valami@valami.hu. Az e-mail cím megváltozatása neten keresztül sikeresen meg is történik, aztán érkezik egy levél kedvenc szolgáltatónktól, hogy munkatársuk majd felveszi velünk a kapcsolatot, és  ha valami lenne, akkor erre és erre az ügyszámra hivatkozva hívjuk a méltán népszerű 1221-et, amit egyébként órák óta hiába próbálunk elérni...

Lassan lejár az ügyfélszolgálat munkaideje, de nem adjuk fel... Egyszer, hónapokkal ezelőtt már sikerült emberrel beszélnünk, hátha jár arra megint valaki...
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2007.12.14. 13:01:38

Hát igen ismét a UPC csodaügyfélszolgálata. Kár hogy erre nem vonatkozik semmi Hirközlési .stb törvény.

Céadaoin (user ID 44540) 2007.12.14. 13:01:41

hol van mindenki?
telefonál...??

alicecsodaorszagban 2007.12.14. 13:06:25

nekem a TIgázt sikerült így (nem ) felhívnom.
.

és egy másik drága cég, október óta ígéri a kábelt, és még mindig nem ért ide. érdeklődésemre a válasz: a héten jönnek.
szóval más cég is ilyen,

sőt, a hócipőm tele van, hogy bármilyen szolgáltatással kapcsolatba kerül az ember, vagy akár vesz egy csavarhúzót, azzal tuti, hogy még futhat pár kört, mert rossz, ki kell cserélni, át kell íratni, anyakönyveztetni kell, vagy bármi. mintha nem lenne a piacon verseny. mindenki szart ad el/ szolgáltat. (tiszelet az egy - két kivételnek)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.14. 13:22:37

alice
ne politizaljal:)
amugy az az erdekes, hogy szerintem ezt a telefont yomkodom es gep valaszol itt talaltak ki es rohamleptekben szokak le rola a cegek

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.12.14. 13:25:25

UPC? Vicc az a cég, komolyan..

laposmacska 2007.12.14. 13:35:38

egyébént vannak a upc-nek üzletkötői, velük kell beszélni telefonon, ők rendes, normális emberek. Nekem a nettet így sikerült elintézni két összesen 2 perces telefonnal, és negyedóra ügyintézéssel. Ügyes-e vagyok-e? Avagy sikeres embere-e? VAgy baccpapucs?

aranyhaj.blogspot.com 2007.12.14. 13:36:53

Van, ahová azonnal ugranak a szerelők UPC-t csinálni. (Értsd: pénzes emberekhez.)

aranyhaj.blogspot.com

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2007.12.14. 13:39:22

Ilyenkor meger egy probakozast, hogy az "uj elofizetes letesitese" vagy az ehhez hasonlo menupontot valasztjatok. Kapcsolni fogja a bacsit/nenit, ha meg ne... Mondanom kell? Papucsajto.

carppy 2007.12.14. 13:40:42

Problemam pont ugyanez volt a heten a UPCvel. Szeretnem internet es kabeltv elofizetesemet valamelyik akcios csomagra valtani (ujra alairni 1-2 evet), aztan miutan majdnem 1 oran keresztul probalkoztam a 1221-el, korulneztem a honlapon mit tehetek. Regisztraltam a fennt mar emlitett modon, sikerult is. Azonban ahhoz hogy ujra alairjak nekik neten keresztul, kell kuldeniuk egy pin kodot, amit postan kapok meg nehany napon belul. Azota is azt varom.
Ja es a 1221 mar az elejen a menu elott kozli, hogy elorelathatoan a varakozasi ido tobb mint 10 perc, majd a megfelelo menu kivalasztasa utan mar csak 5 percet emlit, de 15 perc utan meguntam es nem vartam tovabb...

Dr Gregory House 2007.12.14. 13:43:59

Hibás a cím! Ez nem rekord, hanem napi gyakorlat.

laposmacska 2007.12.14. 14:00:18

amúgy én telefonon intéztem már el velük ügyet 10 percen belül

és már az ügyfélszolgálaton is ültem egy délelőttöt. még szerencse, hogy épp táppénzen voltam :)

carppy 2007.12.14. 14:00:45

Na most megegyszer nekifutottam es elsore 3 perc varakozas utan emberrel beszeltem! Most probalja mindenki :)

gelsystem 2007.12.14. 14:01:41

én dolgoztam ezeknél a szemeteknél két évet......hogy száradt volna le a lábam, mikor beléptem hozzájuk v&#@#&ä[Đ>#{#!!!!!!
.
nembaj! antennát most sikerült lemondani, netet január végén......
:ÉS AKKOR BENYALINTHATTOK !!!!!!!!
aki az upc-cal áll szerződéses kapcsolatban -plána hűség-, az qvára nem sikeres ember!!!!!!!

tundrazuzmo (törölt) 2007.12.14. 14:03:23

Hát igen. És közben persze az "ellenünk szóló ügyintézés" pl. túlszámlázás, tartozás behajtás nem szenved késedelmet.

Egy csúnya falanszteri világban a következő is megtörténhet. Felhívod az ügyintézőt, hogy mi rendezd a számlatartozást. Amíg a géphanggal beszélve telik az idő, addig a folyamatok megállythatatlanul elrohannak melletted:

10. perc. Kiment a felszólító e-mail a UPC-től, hogy tartozol.
15. perc. Már átadták a tartozásod behajtását egy e-ügyvédi irodának.
23. perc. Az e-ügyvédi iroda kiküldte az utolsó felszólító levelet.
46. perc. Felkerülsz a BAR listára.
65. perc. Zárolják a bankszámládat.
79. perc. Az e-végrehajtó elkezdi árverezni a lakásodat.
103. perc. A tartozásod fejében eladott lakásod értékéből megkapod a maradék részt, amely a kezelési költségek, e-ügyvédi iroda, banki költségek levonása után egy pár százezer Ft.
140. perc leteszed a telefont, mert a lakásod új tulajdonosa költözik, és szeretné hívni a UPC-t az átíratás miatt.

:)

BAR csak vicc lenne...

homár molla2 2007.12.14. 14:25:06

nincsen már olyan hogy BAR lista. Zrt viszont van, csak nem tudom, mi az.

a kertész tömlővel 2007.12.14. 14:25:49

hhhHHHh
ez jo..és télleg ilyesmi a világ itthon.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.12.14. 15:10:05

Azt azért nem tudjátok überelni, hogy nálam a UPC azért kapcsolta ki a kábeltévét, mert a lakás előző bérlőjének ők tartoztak 800 forinttal!
Ez milyen?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.14. 15:12:30

nem kell tulfizetesbe keveredni
tessek pontosan fizetni

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.12.14. 15:18:25

A kedves királyi Államkincstár is baxik felvenni az 5 telefonszámból 3-at, 2 az ötből nem is kapcsolható...

:ide
Foglalt, foglalt, foglalt, foglalt, kicsöng, hosszan, hosszan, hosszen, nincs válasz, foglalt, foglalt
goto ide

Nemlajos 2007.12.14. 15:23:25

Én upc-nél vagyok hűségesküben, de ő szerintem engem megcsalt, mert - bár még 2 hónap hátravan az eskünkből - szeptember óta emeli a számlákon szereplő összeget, nem kicsivel. 3 hónap alatt már majdnem 2000-rel fizetünk többet. Írtam nekik mélt, jött is 10 percen belül az automata válasz, hogy 7 munkanapon belül válaszolnak, csak azt nem írták meg, hogy melyik a munkanap, mert azóta már eltelt egy hónap...

Hetszunyu Kapanyanyimonyok 2007.12.14. 15:24:32

tőlem most épp az Actel kér türelmet 20. perce, ezért egy kézzel gépelek.. :)

T_B 2007.12.14. 15:42:41

UPC-nél nem szabad belemenni a szerződésmódosítás menüpontba, mert végtelen várakozás az eredménye.
Válaszd a szerződéskötést, ott egyből felveszik, óbégasd le az illetőt, és foglalkozni fog a bajoddal.
Tapasztalat...

Dervenkál Egon 2007.12.14. 15:48:04

Nekem a Fibernet ad kábelt meg netet, mert a magentánál közölték, hogy ott ők nem akarnak több ügyfelet!!!! Szó szerint!
A Fibernet meg akart, viszont az üzletkötőjük (mer ügyfélszolgálat az nincs) két hétig sosem vette fel a telefont. Ment egy "Anyátokat a ravatalra" kezdetű mél, és már aznap telefonált az üzletkötő. Amikor megcsinálták, mondták, hogy hány ezer pénz a tv-bekötés. Én meg kérdeztem, hogy úgy volt hirdetve, hogy az Internet behúzása ingyenes. Hümmögetk, aztán közölték, hogy végülis, télleg csak egy kábelt hoztak, beirhatják internetnek is.
Pozitívum: az E-on villanyszolgáltatónál szerette volna elintézni a szomszéd néni, hogy ugyan írják már át a nevére az órát, mert a férje egy hónapja meghalt. Azt mondták neki, hogy csak a Pécsi ügyfélszolgálaton, személyesen (fejér-megyei település). Erre sírni kezdett nekem. Ránéztem a neten, ott az ügyfélszolgálat onlájn. És láss csodát, 1 perc alatt át volt írva az óra. Egy hét múlva meg jött a levél, hogy tényleg. Azt nem tudom, miért nem mondták a néninek a telefonban, hogy Interneten is lehet. Nem nézték ki belőle, vagy direkt szopatni akarták, úgyis ingyen van a vonat.

Cseber Lajos 2007.12.14. 16:23:14

Amikor nagyapám hazajött a hadifogságból, akkor egyből hívta a UPC-t. Mikor sajnálatos módon elhalálozott, akkor apám vette át a kagylót. De már rosszul hall egy ideje, így talán nem is venné észre, ha esetleg beleszólna az adminisztrátor. Ezért aztán nemrégiben én vettem át, éjszakánként virrasztva várom a kezelő jelentkezését. Gyermekeim is kezdenek felnőni, közeledik az idő, amikor leváltanak.

Igy múlik el az élet.

báró Leopold 2007.12.14. 16:58:40

Érdekes módon nekem a telefonos ügyfélszolgálattal még soha nem volt gond, a beszerelést és a javítást is mindig 1 napon belül elvégezte a UPC. Ellenben az árpád hídi ügyfélszolgálat...na az durván lassú.

LightBringer 2007.12.14. 19:10:47

Az a jó, hogy Mo-n mindenki panaszkodik, milyen rossz a telefonos ügyfélszolgálat. Ez csak azért lehetséges mert még nem próbáltak elintézni valamit Angliában telefonon... :D Az angol telefonos ügyfélszolgálatok 90%-a emelt díjas fizetős és 99,99%-a Indiába kapcsol, ahol egy angolul éppen hogy valamennyire beszélő Mukesh vagy Indumukhi fél órán keresztül beszél rá, hogy hívjál fel egy másik számot, mert ebben nem ő az illetékes, aztán ugyan ezt eljátszod még tízszer, aztán mikor elköltöttél telefonra £50-t, akkor jössz rá, hogy nem tudod kihívni a kábelszerelőt vagy a csatornatisztítót, csak ha bemész a központba gyalog. Aztán ha sikerül megbeszélni, hogy jön a szerelő pénteken, akkor tuti nem jön, majd amikor számonkéred, akkor közli, hogy más dolga volt, de 2 hónap múlva be tud tenni a munkalistájába.........

Ez Angliában olyan alap, mint a bárkinek a légzés.

struc 2007.12.14. 19:35:06

nekem sikerült beszélnem az UPC ügyfélszolgálattal már kétszer is! mindkétszer megoldottuk, végül visszatért az eltünedező netem:)mindkét hívás belefért 15 percbe.
plusz az UPC-s pasi azt mondta, hogy éjjel-nappal hívható a 1221, vagy mi a számuk:) - mondjuk én kedves szoktam lenni velük.
(mondjuk azt nem mondta, hogy fel is fogják venni - de hívni, azt lehet)

Jogging 2007.12.14. 21:44:40

Évekkel ezelőtt eljátszottam egyszer ezt a nyomógombos-telefonos-elszédülőst. 10 percig fárasztottuk egymást az ügyfelessel, de marketingfalakba ütköztem, úgyhogy köszöntem, leraktam, és írtam egy faxot. Fél óra múlva hívtak, elnézést kértek, stb. Azóta nincs rossz tapasztalatom velük kapcsolatban.
Igaz, tévém sincs, és nem vagyok sikeres sem, és ez már így is marad :-)))

mindegggy 2007.12.14. 22:52:49

Az UPC a zsidók cége, nem?
Rohadnának meg!!!

Sőt, az összes zsidó rohadjon meg!
A holokamu központjukban!

Tábornok 2007.12.15. 00:16:18

nem kaptam meg az sms eket, ezért probálkoztam a szolgáltató ügyfélszolgálatával, ahol jelszó is kellett, ezt persze nem tudtam, feltaláltam magam, net support, kreáltam jelszót, amit sms ben küldenek el.........
azóta csak telefonálásra használom a mobilt, bár kissé kellemetlen mentegetőzni naponta, hogy bunkó módon nem vagyok képes válaszolni az üzenetekre, s bunkó módon képtlelen vagyok személyesen bemenni az ügyfélszolgálatra.

ui.
pár nap után magától megoldódott a probléma, most fejeztem be a régi üzenetek törlését.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.15. 05:19:48

Vician egyszer asott arkot az UPC-nek
most nem azert mondom de a munkaatvevo nonek,
hat valami felelmetes...
a kabelt megtartotta
ez amugy Vacon volt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.15. 05:22:11

es meg mindig ugyanaz az 5 baccpacsker ugral
nem kene frissiteni, hatha megtetszik valamellik?
ma' a not
a pacsker nem erdekel
a cickojat se latni
hogy lehet igy pacskert eladni?

Jogging 2007.12.15. 10:37:33

Hagyma! Az nem lehet, hogy Te nem vagy sikeres!!!
Én is ezen Dr.Batzokon képedtem el, csak nem mell-hiányilag, és akkor egy nálam sokkal sikeresebb aszonta:

vernarancs 2007.12.13. 17:58:30
Jogging 2007.12.13. 17:47:29

Akinek megjelennek az indexes hirdetesek az nem lehet sikeres ember. Adblock for prezident.

Én akkor is sikeres takarítőnő vagyok!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.15. 11:12:23

hat latod, hogy nem vagyok sikeres, reggel 5 ora, oszt megyek mingya dolgozni
amerika attol sikeres, hogy itt dolgoznak is/otthon is/ de itt meg is fizetik
namost tom, ohgy lehetne varialni, hoy semmi reklam ne legyen, de ha mindenki varialna akkor index se lenne
Vacon volt egy takaritono, ezt mar tudom nem hiszed el, hat vazze....
akarmelyik Antonioni filmben jatszhatott volna

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.15. 11:14:28

ja es nem lathatnek bacc pacskerokat ha varialnek
igy legalabb latom milyen ortoped

joogreg · gregkepek.freeblog.hu 2007.12.15. 19:42:04

Kedvesek, azt nem gondoljátok végig, hogy a vonal másik végén is hasonló emberek ülnek, akiknek ugyanolyan szar tud lenni, hogy parasztkodnak velük napi 10 órában az előfizetők, nem csak telefonálni lehet, hanem írhattok mailt, esetleg felkelhetnétek korábban is ha az ügyeiteket akarjátok intézni, vagy vártok este 8-ig mert akkor a sok tapló elmegy sorozatot nézni és üres az IVR (gyengébbek kedvéért ez irányitja az ügyfeleket, ha a gyengeelméjű medvebocs be tudja gépelni a kódját) szóval attól, hogy valaki elképzel valamit, az attól még nem úgy van, a munkában is vannak szabályok, és nem akar mindenki átbaszni a palánkon, attól, hogy nem látod az arcát nem kell szemétkedni vele...

Condottiere 2007.12.16. 01:50:52

Kedves Joogreg!

Te most ironizálsz ugye? :D Mert akkro jót röhögtem. Ha komolyan gondolod, nos... Tudod, ha az ember jóval több mint 10 ezer magyar forintot költ bizonyos szolgáltatásokra,akkro elvárja, hogy grdüléknyen működjön egy, s más. Tudod kapitalizmus van, meg fogyasztói társadalom.

Amúgy a miskolci UPC is ott van a szeren. Azért az sem rossz, amikor miután 3-4 napja nincs Net, felhívom a hibabejelentőt, mire a vonal másik végén bejelentkezik a távgyógyász, aki szerint mindenre gyógyír, hogyha áramtalanítom a modemet. Miután ezeket a kötelező köröket lefutjuk, kiderül hogy más a gebasz. És az illető közli, hogy ha nincs javulás akkro 2 hét (!) múlva ki tud küldeni valakit. Ilyenkor szoktam én megkérdezni, hogy ok, de a 3 hetes szolgáltatáskiesést ki fogja nekem kompenzálni. Erre természetesen érdemi információ helyett az ügyfélszolgálatokról már anynira ismert "Én csak egy szerelő/ügyfélszolgálatos vagyok, apró fogaskerék a nagy rendszerben" sablont kapom. itt ugye felmerül a kérdés, hogy az összes apró kis fogaskeréknek, akit odaültetnek a telefon mellé netán véletzlenül nem az a dolga-é, hogy engem összekössön a nagy gépezettel?

Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy általában a modemet szokták állítgatni csak nem mindegyik át áll magától. Nem szokott két hétig tartani, ezért ki se jönnek, vagy nekem manuálisan kell beállítani az új frekvenciát, amit telefonon diktálnak be, vagy megoldják valahogy távolról. Természetesen a várható fennakadásról, vagy esetleg arról, hogyan lehet a modemet manuálisan állítani üzenetet nem kap a pórnép.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.16. 17:42:23

szerintem is ironizal
annak egesz jo

Bunkó Béla 2007.12.16. 18:07:47

LightBringer és akkor most ez legyen a mérce, örüljünk mert máshol szarabb?
Ostoba felfogás szerintem.
Hagyma Vácon még mindig nincs kábeles UPC csak tányéros tévé. Persze értem én Vicián csak elkezdte kiásni a gödröt de nem vették át és nem is fejezte be. Ezért nincs kábeles UPC Vácon. Sebaj nem is vágyunk rá.
Amúgy ebben az országban mindegy mi a szolgáltató neve, a minöség ugyanaz mindenhol mindennel. Nem tünt fel még senkinek?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.16. 18:56:37

lehet csak egy szakaszt vettek at
azert csodalkozom, hogy nem fejezte be
eleg tuhtig palinak ismertem

oiduft 2007.12.16. 21:07:19

Nem állítom, hogy a UPC a világ leggyorsabb és legmegbízhatóbb cége. Még csak nem is a legolsóbb. De:
- több, mint két éve vagyok az előfizetőjük, ez idő alatt egyszer volt másfél napos szolgáltatás-kiesés, és még vagy háromszor pár órás. Mondjuk már ez is több a kívánatosnál, de kibírtam, és még élek.
- Nem vacakoltam telefonos ügyfélszolgálattal, se internetes rendeléssel. Szépen elballagtam az irodába, ahol nem rettentem meg a végtelen sztámú várakozó ügyféltől. Pár órás várakozás után sorra kerültem, megkötöttük a szerződést, majd csodák csodája: két nap múlva beszambázott két szerelő, és bekötötte nekem a netet meg a tévét.
- talán csak szerencsém volt, de abban a pár esetben, amikor hibabejelentést eszközöltem, öt percen belül nemcsak hogy sorra kerültem, hanem még le is zavartam a mondókámat. Emberi hangnemben.

Merthogy a vonal másik végén is emberek ülnek, és olyan mukát végeznek, amiért őszintén szánom őket: nyűgös, ideges, panaszos, ingerült, néha agresszív és anyázó emberekkel beszélnek nap mint nap. Nem egy karrierálom, és bár megélhetést ad, ne adja Isten, hogy egy ügyfélszolgálatos házastársa legyek.

Megdobbent 2007.12.17. 07:46:29

Weh, UPC-nek a kozelebe sem mentem soha, cserebe vicceseket tudok elokkel telefonalni. Egyik legszarabb biztositot hivom (nem, nem a MAV az mindenben szar, hanem az Allianz), de szigoruan csak 16.00 elott, mert csak es kussnekem. 15.40-kor keresek nevszerint valakit, kozpontos(!!!) "kapcsolom, tartsa..." pattogok vissza fel nem vetel miatt mindig jon a szokasos, kortalan "kapcsolom, tartsa" szoveg, a legkozelebbi start-cel fordulonal kozbevetem "Na most akkor vegulis megsincs munkaido?" Kortalan rutin elkent valasz "Nem ertem a kerdest, kapcsolom, tartsa", de igy eldaralva gepiesen. Es hopp felvette Gizike vegulis, es kiderult, hogy mar tovabbpasszolta. Bravo! :) De vicces a magamfajta bo" 30-asnak, mert nosztalgikus :>

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2007.12.17. 07:49:35

Zrt=zártkörüen müködő részvénytársaság
NYRT =nyiltvánosan müködő részvénytársaság :)
A szolgáltatók ilyenek, ha nem fenyegetőzik az ember, nem zsaról, hülyének nézik, sajnos ez a mai helyzet.Ugyanakkor ők is ezt teszik az ügyfélel már eleve azt feltételezve hogy az ügyfél meg akarja őket kárositani.HA valamelyik szolgáltatóval gond van, meg kell őket fenyegetni a nyilvánosággal, attól félnek nagyon.

vokopeti 2007.12.17. 11:24:20

Én anno ugyan így jártam. Nem is hagytam annyiban. Az eredmény az alábbi linken:

www.nhh.hu/dokumentum.php?cid=11172&letolt

Märchenwald 2007.12.17. 12:02:00

A megelőző panaszok bosszantók, de....!!!!!
Lám-lám az a fránya vidék is jó valamire. Nekem szept-okt hónapban volt "afférom" a jupiszivel. Kábel TV lemondás, Chello + Direct rendelés 2 helyszínen.
10 percnél tovább nem tartott egyetlen telefonos manőver sem.
Tehát nem minden fenékig Budapest:)

Bunkó Béla 2007.12.22. 23:11:31

vokopeti ez mind szép és jó! Sőt le a kalappal és megérdemelték a bírságot a tetvek!
De kérdezem én rendben van ez így?
Ebben a tetves országban a hatalom ha épp nem lusta és van kedve büntetni, akkor a büntetés összegét vajon miért nem osztja szét a károsultak között???
Két gyerek veszekedik, egyik elvette a másik csokiját. Odamegyek én mint felnöt, beszélek velük. Megtudom mi a szitu és elveszem a tolvaj gyerek csokiját plusz kiveszem a zsebéből az aprópénzt amit ott találok. A csokit ott a helyszínen elkezdem felzabálni, az aprót zsebrebaszom és ráüvöltök az apaszomorítókra hogy takarodtok innét büdös kölkök!!! Aztán mint aki jól végezte dolgát mosolyogva megyek tovább és keresek másik két hülyegyereket.
Fosstaliga ország! Fosstaliga hatalom!
Szarházi NHH! Szarházi mondvacsinált fogyasztóvédelmi szervezetek!

Zsóti 2007.12.28. 21:20:39

Külsős üzletkötő mindössze annyira segítőkész, hogy elmeséli, egy évig ingyenes a plusz szolgáltatásként kért telefon előfizetése, aztán lemondható, csak az maradt ki a szövegből, hogy ez még plusz egy év után mondható le. Mivel már nem kell, de fizetjük, azt hiszem, nem csináltunk jó üzletet, hála az inkorrekt tájékoztatásnak.
De tudok még sztorit. Elmaradtam a befizetéssel, ez az én hibám, külön előfizető a tv és a net is, a netet és a tv-t kikapcsolták, majd nem kapcsolták vissza az internetet a tv elmaradása miatt, mert az nem tűnt fel nekik, hogy egy csatlakozásra kötötték a kettőt és amíg az egyik nem megy, addig a másik sem fog, függetlenül attól, hogy két előfizető van egy lakásban és az egyik rendezve van már.
És a hiábavaló telefonálásról is sokat lehetne mesélni, majd az általam írt levélre egy sablon-fénymásolt-választ küldtek, hogy köszönik az észrevételt, és előfordulhatnak még hibák.
Bezzeg a visszakapcsolás díját nem hibázták el, és azt sem, hogy mikor lejárt a hűségnyilatkozat, csak nem figyeltem (én, a hülye és figyelmetlen ügyfél, sokakkal együtt, akik ugyanezt megették) akkor azonnal a drága verziót számlázták, és telefonon még elmondták azt is, hogy néha küldenek email-t az ügyfélnek, de erről nekem kellene tudnom.
"Sajnos" maga a szolgáltatás, ha megy, jó, és nincsen a környéken más, így aztán maradtam, de az ügyintézésről nagyon rossz véleményem van.
süti beállítások módosítása