Első lépés: ügyfélszolgálat, telefonon. Viszonylag rövid idejű várakozás után elmondhatjuk, mit szeretnénk: "A" ügyfél részére nyújtott szolgáltatást (tv, net, telefon) helyezzék át egy másik címre ("B" ügyfél), a lehető leghamarabb. Az ügyfélszolgálatos munkatárs közli, hogy "A" ügyfél szerződésének áttelepítését akkor lehet csak kérni, ha a mostani létezőt ("B" ügyfél, tv) már kikötötték. Van ugyan szakemberük arra, hogy kikössön, és másik arra, hogy bekössön, de a kikötős nem köthet be, a bekötős nem köthet ki, lévén a kikötős csak tévés és kerületi, a bekötős meg netes is, és ezért már alvállalkozós. Kikötés után kérjük majd az áthelyezést, mondják, rendben, majd figyelünk.
A kikötés három nappal később megtörténik, észre sem vesszük, nem tartják szükségesnek, hogy aláírjunk, papíron igazoljuk, csak a sikertelen tévébekapcsoláskor jövünk rá, hogy megvolt. Telefon az ügyfélszolgálatnak, hogy akkor hajrá, lehet iparkodni az áthelyezéssel. Megoldhatatlan a feladat. A hosszas reklámszöveget végigvárva még tíz perc várakozási időt jósol nekünk a rendszer, a következő menüpontnál már csak öt percet. Húsz percnyi "minden ügyintézőnk foglalt" után lazán kidob foglaltra, lehet elölről kezdeni. Egy idő után két telefonon próbálkozunk (a harmadikat még nem kötötték be, ugye), de hiába, húsz perc után foglalt megint...
Összesen 140 percet telefonáltunk, és a kedves géphangon kívül nem értünk el senkit, esélyünk sem volt az érdemi ügyintézésre.
Megunjuk, a neten próbálkozunk a szolgáltatás áthelyezésével. Ehhez regisztrálni kell, a regisztráció visszaigazolása megtörténik még, aztán a rendszer a továbbiakban nem hajlandó foglalkozni velünk, közli, hogy az előbb megadott, amúgy évek óta teljesen rendben működő e-mail cím (ahová a regisztráció visszaigazolása egyébként megérkezett) neki nem jó. Gyors helyzetelemzés után sejtjük, hogy a valami@valami.valami.hu felosztáson sokallt be, újabb e-mail címet szedünk elő a talonból, ez már csak valami@valami.hu. Az e-mail cím megváltozatása neten keresztül sikeresen meg is történik, aztán érkezik egy levél kedvenc szolgáltatónktól, hogy munkatársuk majd felveszi velünk a kapcsolatot, és ha valami lenne, akkor erre és erre az ügyszámra hivatkozva hívjuk a méltán népszerű 1221-et, amit egyébként órák óta hiába próbálunk elérni...
Lassan lejár az ügyfélszolgálat munkaideje, de nem adjuk fel... Egyszer, hónapokkal ezelőtt már sikerült emberrel beszélnünk, hátha jár arra megint valaki...
Várakoztatási rekord a UPC-nél
Bonyolult feladattal támadta be halacs a UPC-t: nem elég hogy át akarta iratni all inclusive csomagját egy másik címre, a másik címen lévő kábeltévés előfizetést is meg szerette volna szünteti egyidejűleg. Vesztére. De legalább új (bár nem hitelesített) rekord született ügyfélszolgálati várakoztatásilag: 140 perc géphang.
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2007.12.14. 13:01:38
Céadaoin (user ID 44540) 2007.12.14. 13:01:41
telefonál...??
Bácsfi Diána a Centrálból.... 2007.12.14. 13:03:50
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2007.12.14. 13:03:58
alicecsodaorszagban 2007.12.14. 13:06:25
.
és egy másik drága cég, október óta ígéri a kábelt, és még mindig nem ért ide. érdeklődésemre a válasz: a héten jönnek.
szóval más cég is ilyen,
sőt, a hócipőm tele van, hogy bármilyen szolgáltatással kapcsolatba kerül az ember, vagy akár vesz egy csavarhúzót, azzal tuti, hogy még futhat pár kört, mert rossz, ki kell cserélni, át kell íratni, anyakönyveztetni kell, vagy bármi. mintha nem lenne a piacon verseny. mindenki szart ad el/ szolgáltat. (tiszelet az egy - két kivételnek)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.14. 13:22:37
ne politizaljal:)
amugy az az erdekes, hogy szerintem ezt a telefont yomkodom es gep valaszol itt talaltak ki es rohamleptekben szokak le rola a cegek
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.12.14. 13:25:25
laposmacska 2007.12.14. 13:35:38
aranyhaj.blogspot.com 2007.12.14. 13:36:53
aranyhaj.blogspot.com
pikula · http://ilovebp.blog.hu 2007.12.14. 13:39:22
carppy 2007.12.14. 13:40:42
Ja es a 1221 mar az elejen a menu elott kozli, hogy elorelathatoan a varakozasi ido tobb mint 10 perc, majd a megfelelo menu kivalasztasa utan mar csak 5 percet emlit, de 15 perc utan meguntam es nem vartam tovabb...
Dr Gregory House 2007.12.14. 13:43:59
laposmacska 2007.12.14. 14:00:18
és már az ügyfélszolgálaton is ültem egy délelőttöt. még szerencse, hogy épp táppénzen voltam :)
carppy 2007.12.14. 14:00:45
gelsystem 2007.12.14. 14:01:41
.
nembaj! antennát most sikerült lemondani, netet január végén......
:ÉS AKKOR BENYALINTHATTOK !!!!!!!!
aki az upc-cal áll szerződéses kapcsolatban -plána hűség-, az qvára nem sikeres ember!!!!!!!
tundrazuzmo (törölt) 2007.12.14. 14:03:23
Egy csúnya falanszteri világban a következő is megtörténhet. Felhívod az ügyintézőt, hogy mi rendezd a számlatartozást. Amíg a géphanggal beszélve telik az idő, addig a folyamatok megállythatatlanul elrohannak melletted:
10. perc. Kiment a felszólító e-mail a UPC-től, hogy tartozol.
15. perc. Már átadták a tartozásod behajtását egy e-ügyvédi irodának.
23. perc. Az e-ügyvédi iroda kiküldte az utolsó felszólító levelet.
46. perc. Felkerülsz a BAR listára.
65. perc. Zárolják a bankszámládat.
79. perc. Az e-végrehajtó elkezdi árverezni a lakásodat.
103. perc. A tartozásod fejében eladott lakásod értékéből megkapod a maradék részt, amely a kezelési költségek, e-ügyvédi iroda, banki költségek levonása után egy pár százezer Ft.
140. perc leteszed a telefont, mert a lakásod új tulajdonosa költözik, és szeretné hívni a UPC-t az átíratás miatt.
:)
BAR csak vicc lenne...
homár molla2 2007.12.14. 14:25:06
a kertész tömlővel 2007.12.14. 14:25:49
ez jo..és télleg ilyesmi a világ itthon.
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.12.14. 15:10:05
Ez milyen?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.14. 15:12:30
tessek pontosan fizetni
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.12.14. 15:18:25
:ide
Foglalt, foglalt, foglalt, foglalt, kicsöng, hosszan, hosszan, hosszen, nincs válasz, foglalt, foglalt
goto ide
Nemlajos 2007.12.14. 15:23:25
Hetszunyu Kapanyanyimonyok 2007.12.14. 15:24:32
T_B 2007.12.14. 15:42:41
Válaszd a szerződéskötést, ott egyből felveszik, óbégasd le az illetőt, és foglalkozni fog a bajoddal.
Tapasztalat...
Dervenkál Egon 2007.12.14. 15:48:04
A Fibernet meg akart, viszont az üzletkötőjük (mer ügyfélszolgálat az nincs) két hétig sosem vette fel a telefont. Ment egy "Anyátokat a ravatalra" kezdetű mél, és már aznap telefonált az üzletkötő. Amikor megcsinálták, mondták, hogy hány ezer pénz a tv-bekötés. Én meg kérdeztem, hogy úgy volt hirdetve, hogy az Internet behúzása ingyenes. Hümmögetk, aztán közölték, hogy végülis, télleg csak egy kábelt hoztak, beirhatják internetnek is.
Pozitívum: az E-on villanyszolgáltatónál szerette volna elintézni a szomszéd néni, hogy ugyan írják már át a nevére az órát, mert a férje egy hónapja meghalt. Azt mondták neki, hogy csak a Pécsi ügyfélszolgálaton, személyesen (fejér-megyei település). Erre sírni kezdett nekem. Ránéztem a neten, ott az ügyfélszolgálat onlájn. És láss csodát, 1 perc alatt át volt írva az óra. Egy hét múlva meg jött a levél, hogy tényleg. Azt nem tudom, miért nem mondták a néninek a telefonban, hogy Interneten is lehet. Nem nézték ki belőle, vagy direkt szopatni akarták, úgyis ingyen van a vonat.
Cseber Lajos 2007.12.14. 16:23:14
Igy múlik el az élet.
báró Leopold 2007.12.14. 16:58:40
LightBringer 2007.12.14. 19:10:47
Ez Angliában olyan alap, mint a bárkinek a légzés.
struc 2007.12.14. 19:35:06
plusz az UPC-s pasi azt mondta, hogy éjjel-nappal hívható a 1221, vagy mi a számuk:) - mondjuk én kedves szoktam lenni velük.
(mondjuk azt nem mondta, hogy fel is fogják venni - de hívni, azt lehet)
Jogging 2007.12.14. 21:44:40
Igaz, tévém sincs, és nem vagyok sikeres sem, és ez már így is marad :-)))
mindegggy 2007.12.14. 22:52:49
Rohadnának meg!!!
Sőt, az összes zsidó rohadjon meg!
A holokamu központjukban!
Tábornok 2007.12.15. 00:16:18
azóta csak telefonálásra használom a mobilt, bár kissé kellemetlen mentegetőzni naponta, hogy bunkó módon nem vagyok képes válaszolni az üzenetekre, s bunkó módon képtlelen vagyok személyesen bemenni az ügyfélszolgálatra.
ui.
pár nap után magától megoldódott a probléma, most fejeztem be a régi üzenetek törlését.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.15. 05:19:48
most nem azert mondom de a munkaatvevo nonek,
hat valami felelmetes...
a kabelt megtartotta
ez amugy Vacon volt
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.15. 05:22:11
nem kene frissiteni, hatha megtetszik valamellik?
ma' a not
a pacsker nem erdekel
a cickojat se latni
hogy lehet igy pacskert eladni?
Jogging 2007.12.15. 10:37:33
Én is ezen Dr.Batzokon képedtem el, csak nem mell-hiányilag, és akkor egy nálam sokkal sikeresebb aszonta:
vernarancs 2007.12.13. 17:58:30
Jogging 2007.12.13. 17:47:29
Akinek megjelennek az indexes hirdetesek az nem lehet sikeres ember. Adblock for prezident.
Én akkor is sikeres takarítőnő vagyok!!!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.15. 11:12:23
amerika attol sikeres, hogy itt dolgoznak is/otthon is/ de itt meg is fizetik
namost tom, ohgy lehetne varialni, hoy semmi reklam ne legyen, de ha mindenki varialna akkor index se lenne
Vacon volt egy takaritono, ezt mar tudom nem hiszed el, hat vazze....
akarmelyik Antonioni filmben jatszhatott volna
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.15. 11:14:28
igy legalabb latom milyen ortoped
brunhold · http://www.hackedgame.try.hu 2007.12.15. 18:26:10
joogreg · gregkepek.freeblog.hu 2007.12.15. 19:42:04
Condottiere 2007.12.16. 01:50:52
Te most ironizálsz ugye? :D Mert akkro jót röhögtem. Ha komolyan gondolod, nos... Tudod, ha az ember jóval több mint 10 ezer magyar forintot költ bizonyos szolgáltatásokra,akkro elvárja, hogy grdüléknyen működjön egy, s más. Tudod kapitalizmus van, meg fogyasztói társadalom.
Amúgy a miskolci UPC is ott van a szeren. Azért az sem rossz, amikor miután 3-4 napja nincs Net, felhívom a hibabejelentőt, mire a vonal másik végén bejelentkezik a távgyógyász, aki szerint mindenre gyógyír, hogyha áramtalanítom a modemet. Miután ezeket a kötelező köröket lefutjuk, kiderül hogy más a gebasz. És az illető közli, hogy ha nincs javulás akkro 2 hét (!) múlva ki tud küldeni valakit. Ilyenkor szoktam én megkérdezni, hogy ok, de a 3 hetes szolgáltatáskiesést ki fogja nekem kompenzálni. Erre természetesen érdemi információ helyett az ügyfélszolgálatokról már anynira ismert "Én csak egy szerelő/ügyfélszolgálatos vagyok, apró fogaskerék a nagy rendszerben" sablont kapom. itt ugye felmerül a kérdés, hogy az összes apró kis fogaskeréknek, akit odaültetnek a telefon mellé netán véletzlenül nem az a dolga-é, hogy engem összekössön a nagy gépezettel?
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy általában a modemet szokták állítgatni csak nem mindegyik át áll magától. Nem szokott két hétig tartani, ezért ki se jönnek, vagy nekem manuálisan kell beállítani az új frekvenciát, amit telefonon diktálnak be, vagy megoldják valahogy távolról. Természetesen a várható fennakadásról, vagy esetleg arról, hogyan lehet a modemet manuálisan állítani üzenetet nem kap a pórnép.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.16. 17:42:23
annak egesz jo
Bunkó Béla 2007.12.16. 18:07:47
Ostoba felfogás szerintem.
Hagyma Vácon még mindig nincs kábeles UPC csak tányéros tévé. Persze értem én Vicián csak elkezdte kiásni a gödröt de nem vették át és nem is fejezte be. Ezért nincs kábeles UPC Vácon. Sebaj nem is vágyunk rá.
Amúgy ebben az országban mindegy mi a szolgáltató neve, a minöség ugyanaz mindenhol mindennel. Nem tünt fel még senkinek?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.16. 18:54:12
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.16. 18:56:37
azert csodalkozom, hogy nem fejezte be
eleg tuhtig palinak ismertem
oiduft 2007.12.16. 21:07:19
- több, mint két éve vagyok az előfizetőjük, ez idő alatt egyszer volt másfél napos szolgáltatás-kiesés, és még vagy háromszor pár órás. Mondjuk már ez is több a kívánatosnál, de kibírtam, és még élek.
- Nem vacakoltam telefonos ügyfélszolgálattal, se internetes rendeléssel. Szépen elballagtam az irodába, ahol nem rettentem meg a végtelen sztámú várakozó ügyféltől. Pár órás várakozás után sorra kerültem, megkötöttük a szerződést, majd csodák csodája: két nap múlva beszambázott két szerelő, és bekötötte nekem a netet meg a tévét.
- talán csak szerencsém volt, de abban a pár esetben, amikor hibabejelentést eszközöltem, öt percen belül nemcsak hogy sorra kerültem, hanem még le is zavartam a mondókámat. Emberi hangnemben.
Merthogy a vonal másik végén is emberek ülnek, és olyan mukát végeznek, amiért őszintén szánom őket: nyűgös, ideges, panaszos, ingerült, néha agresszív és anyázó emberekkel beszélnek nap mint nap. Nem egy karrierálom, és bár megélhetést ad, ne adja Isten, hogy egy ügyfélszolgálatos házastársa legyek.
Megdobbent 2007.12.17. 07:46:29
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2007.12.17. 07:49:35
NYRT =nyiltvánosan müködő részvénytársaság :)
A szolgáltatók ilyenek, ha nem fenyegetőzik az ember, nem zsaról, hülyének nézik, sajnos ez a mai helyzet.Ugyanakkor ők is ezt teszik az ügyfélel már eleve azt feltételezve hogy az ügyfél meg akarja őket kárositani.HA valamelyik szolgáltatóval gond van, meg kell őket fenyegetni a nyilvánosággal, attól félnek nagyon.
vokopeti 2007.12.17. 11:24:20
www.nhh.hu/dokumentum.php?cid=11172&letolt
Märchenwald 2007.12.17. 12:02:00
Lám-lám az a fránya vidék is jó valamire. Nekem szept-okt hónapban volt "afférom" a jupiszivel. Kábel TV lemondás, Chello + Direct rendelés 2 helyszínen.
10 percnél tovább nem tartott egyetlen telefonos manőver sem.
Tehát nem minden fenékig Budapest:)
Bunkó Béla 2007.12.22. 23:11:31
De kérdezem én rendben van ez így?
Ebben a tetves országban a hatalom ha épp nem lusta és van kedve büntetni, akkor a büntetés összegét vajon miért nem osztja szét a károsultak között???
Két gyerek veszekedik, egyik elvette a másik csokiját. Odamegyek én mint felnöt, beszélek velük. Megtudom mi a szitu és elveszem a tolvaj gyerek csokiját plusz kiveszem a zsebéből az aprópénzt amit ott találok. A csokit ott a helyszínen elkezdem felzabálni, az aprót zsebrebaszom és ráüvöltök az apaszomorítókra hogy takarodtok innét büdös kölkök!!! Aztán mint aki jól végezte dolgát mosolyogva megyek tovább és keresek másik két hülyegyereket.
Fosstaliga ország! Fosstaliga hatalom!
Szarházi NHH! Szarházi mondvacsinált fogyasztóvédelmi szervezetek!
Zsóti 2007.12.28. 21:20:39
De tudok még sztorit. Elmaradtam a befizetéssel, ez az én hibám, külön előfizető a tv és a net is, a netet és a tv-t kikapcsolták, majd nem kapcsolták vissza az internetet a tv elmaradása miatt, mert az nem tűnt fel nekik, hogy egy csatlakozásra kötötték a kettőt és amíg az egyik nem megy, addig a másik sem fog, függetlenül attól, hogy két előfizető van egy lakásban és az egyik rendezve van már.
És a hiábavaló telefonálásról is sokat lehetne mesélni, majd az általam írt levélre egy sablon-fénymásolt-választ küldtek, hogy köszönik az észrevételt, és előfordulhatnak még hibák.
Bezzeg a visszakapcsolás díját nem hibázták el, és azt sem, hogy mikor lejárt a hűségnyilatkozat, csak nem figyeltem (én, a hülye és figyelmetlen ügyfél, sokakkal együtt, akik ugyanezt megették) akkor azonnal a drága verziót számlázták, és telefonon még elmondták azt is, hogy néha küldenek email-t az ügyfélnek, de erről nekem kellene tudnom.
"Sajnos" maga a szolgáltatás, ha megy, jó, és nincsen a környéken más, így aztán maradtam, de az ügyintézésről nagyon rossz véleményem van.