Ezennel, tarararamm, pofátlansági rekordot döntött az Invitel az Ez Még Egy Internetszolgáltatótól Is Durva kategóriában. Olvasónktól ugyanis, aki éppen válni készül a rokonszenves cégtől, vagy az ADSL-modemjét, vagy 40 rugót követelnek. Csakhogy a modem ötezerbe került és a Naiv Ügyfél tulajdona. Dehát próbálkozni persze kell, ha tízből egyszer bejön, már megérte, az meg kit érdekel, ha a hűtlen ügyfél kígyót-békát kiabál. Meghökkentő levél a hajtás után.
A nevem Varga Tamás.Régóta lelkes olvasótok vagyok,nem gondoltam volna,hogy egyszer velem is történik olyan dolog,ami miatt "kinyílik a bicska a zsebemben" és tollat ragadok.A történetnek a következő címet adtam:
40.000 Ft egy ADSL-modemért...
Tavalyi év végén úgy döntöttem,felmondom ADSL-internet előfizetésemet az Invitel Zrt.-nél.Elfaxoltam a felmondást,majd pár nap múlva meg is jött a válaszlevél,melyben megköszönik a bizalmamat,és felszólítanak,hogy egy hónapon belül adjam le az ADSL-modemet valamelyik T-Com Pontban,különben kiszámlázzák a modem 40.045 Ft-os(!) vételárát.
A történet érdekessége csak annyi,hogy a modemet egy,az Externet Kft.-nél kötött "Szereld magad ADSL-akció"keretében megvásároltam a T-Com-tól 5000 Ft-ért,2005 szeptemberében.Az Invitel Zrt.-nél egy szolgáltatóváltás után kötöttem ki,és nem értem,hogy mi köze van neki,egy magántulajdonban lévő eszközhöz,és mi alapján szeretne tőlem több,mint 8-szoros árat kérni.Természetesen a T-Com-nál is azt válaszolták érdeklődésemre,hogy a modem az én tulajdonom,mivel megvásároltam.Ezek szerint az Invitel,anélkül,hogy bekérné a T-Com-tól a szükséges információkat,hasraütéses alapon ilyen leveleket küldözget,hátha bedőlnek és küldenek neki modemet,vagy egy kis pénzt....
Figyelmeteket megköszönve,Üdvözlettel: Varga Tamás
Szalu · http://gameover-online.hu 2008.01.29. 00:22:43
Kisangyal 2008.01.29. 00:36:41
Szegény nyugdijjasokat is félrevezetik.
Felhivja, becsönget, füt-fát magyaráz, hazudik, aláiratja és már kész a baj, nem lehet visszacsinálni...
De aki nyugdijjas nem lehet sikeres, csak az invitel...
Megdobbent 2008.01.29. 00:38:10
borovi 2008.01.29. 00:40:22
Kisangyal 2008.01.29. 00:44:36
Hmmm nem értem...
Befizetek a Millényihez, hátha kiokosodom...
LiberAll 2008.01.29. 01:02:47
Én hasonlót fontolgattam a fibernettel ... de még eddig megúszták, talán túl nyugodt vagyok...vagy talán azért mert nincs kannám, s lusta vagyok elmenni venni :)
Újlaki 2008.01.29. 01:47:25
Vigyázz, a végén a kanna árát is behajtják rajtad. Nyolcszorosan.
ant 2008.01.29. 01:49:24
ant 2008.01.29. 01:50:35
sajt · http://sajt.tumblr.com 2008.01.29. 01:53:39
karatekutya 2008.01.29. 02:03:17
1. T-Com valszeg lejelentette - rosszul - azt, hogy a modem az a T-com-é és esetleg még el is adta az Invitelnek
2. Invitel szarul rögzített a rendszerében
Egyéni szívózás ilyen cégekben nincs, nincs ott arra idő.
Gera 2008.01.29. 02:22:57
jesszumpepi (törölt) 2008.01.29. 03:38:29
jesszumpepi (törölt) 2008.01.29. 03:40:50
beste 2008.01.29. 05:42:44
olajmunkás 2008.01.29. 06:44:29
Kisangyal 2008.01.29. 06:57:23
Jol tudom?
Adslfigyelo · http://adslakciok.blog.hu 2008.01.29. 07:06:53
Több mint két éve nem kell senkinek a plusz modem...
grigorij (törölt) 2008.01.29. 07:39:39
Az Invetel azonban a legroszabb szolgáltató! Drága, udvariatlan, szar!
Én még a Digitel2002, Vcom időkből emlékszem ezekre... Mindig egy-két éves késéssel biztosították az új fejlesztéseket és persze kétszeres áron! Amikor Pesten már ADSL volt, akkor a Dunakanyarban még csak ISDN - aranyáron...
És ovasgassatok fórumokat! Vajon miért gátolják, hogy saját ADSL router használj? Miért csak a tőlük bérelt működik kapásból??? Ezeket is lehetne vizsgálni!
Sajnálom azokat, akik az Invitelre szorulnak!
whoishe 2008.01.29. 07:43:36
v.tamás 2008.01.29. 07:45:13
Természetesen egyből felhívtam az Invitel ügyfélszolgálatát,ahol finoman elirányítottak a T-Com-hoz és az előző szolgáltatómhoz,ahol ugyancsak saját tulajdonúként volt regisztrálva a modem,tehát nem egyből a Homárhoz rohantam,mint durcás kisfiú az óvónénijéhez.
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.01.29. 07:50:50
Dr Kangörény 2008.01.29. 07:59:59
Jedlik 2008.01.29. 08:00:48
Hajtom is el rendesen az ügynőkeiket, akik kopogtatnak jól, hogy van vonalas telefonja? Anyátok.
Kábelbarát 2008.01.29. 08:03:17
Fogod magad, és megmondod a Tékomnak, hogy igazolja az Invityel zéerté felé, hogy a modem a tiéd. Mi ebben a nehéz. Esetleg, elküldhetnéd, a modem adás-vételi papírod egy másolatát az Invityelnek, hogy szívesen eladod nekik 40 ropiért, ha szerintük ennyit ér.
ddd.dino 2008.01.29. 08:05:51
Jedlik 2008.01.29. 08:07:47
gondoltam mmegkerdezem, hol reklamalhatnek, erre mondtak egy fax szamot, hogy oda kuldjek irasban, majd elbiraljak.
McFigyeltem 2008.01.29. 08:17:12
Gilderoy 2008.01.29. 08:18:26
2008.01.29. 08:19:39
Megjegyzés: a tékom se sokkal különb...
lókupec 2008.01.29. 08:24:46
Kábelbarát 2008.01.29. 08:27:03
levim 2008.01.29. 08:32:10
grafitmacska 2008.01.29. 08:38:23
naponta 3x 2008.01.29. 08:43:59
szakyss 2008.01.29. 08:46:08
Csípőskóbász 2008.01.29. 08:47:00
Jah, Netgear. Azóta is szidom, bárcsak ne küldték volna el. Legjobb esetben is helyet foglal, de általában menstruál, P2P nem lehet vele, mert meghal tőle. De azért a szolgáltató megveszi a szart, és kiküldi a felhasználóknak.
Dr Net Elek (törölt) 2008.01.29. 09:03:11
grafitmacska 2008.01.29. 09:05:09
puffancs 2008.01.29. 09:09:38
hogy mukodhet meg egy ilyen ceg, amirol mindenki tudja, milyen hatarokat feszeget!
az en nagyszuleimet is bepaliztak!!! ha mindenki tudja, miket muvelnek torvenyes kereteken belul, a szabalyokon kell valtoztatni....
ezert tart itt az orszag... ezert menekul mindenki onnan...
nigh5 2008.01.29. 09:09:43
puffancs 2008.01.29. 09:15:51
lehet benne logika? :)
ingyen szex videók ingyen pornó videók (törölt) · http://sexxx.blog.hu/ 2008.01.29. 09:23:47
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 09:28:44
Anno a Pantel ügyfélszolgálat nagyon korrekt volt. Szombaton éjszaka 3/4 12 kor hívtam fel, hogy akadozik a net (amit már korábban többször is bejelentettem.). Megkérdezték, hogy visszíhívhatnak e még aznap, azthiszem fél óra múlva vissza is hívtak, hogy leellenőrizték, és rendben találták náluk. (egyébként később kiderült, hogy nálam volt a hiba...)
betépett felhasználó 2008.01.29. 09:31:12
"A felhasználóknak a minimális sávszélesség mindig a rendelkezésükre áll, a nagyobb sávszélességhez pedig akkor tudnak hozzáférni, ha az adott
felhasználói csoport nem minden tagja veszi igénybe az ADSL szolgáltatást. A hozzáféréseken elérhető aktuális sebesség értékeket az Internet
pillanatnyi forgalmi viszonyai határozzák meg."
teccikerteni?
tisztelettel:"
MartinLeoJunior
Inwitel zrt felsovezeto, brit allampolgar
Koba 2008.01.29. 09:43:49
Koba 2008.01.29. 09:47:24
Érdemes elolvasni a hozzászólást...
MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2008.01.29. 09:51:33
68nyara 2008.01.29. 09:56:07
Nem fogják tudni megoldani, mert az pénzbe kerül, ez így viszont egy ördögi kör. Ügyfél nem akarja kifizetni (persze ő szempontjából érthető lenne) de megköveteli a szolgáltatást (pl. 24 órás üf.). Hogy érthetőbb legyen: senki nem kezd el hőbörögni ha vesz egy suzukit pl. és nem mennek ki trélerrel, csereautóval, sűrű elnézéskérések közepette, éjjel, vidékre, mert lerohadt a verda. Próbálta már valaki ezt Volvo sx 90-el, pl? Ja igen, annak benne van az árában.
68nyara 2008.01.29. 09:57:11
andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.01.29. 10:00:43
Amúgy a 40 nem nyolcszoros ár, hanem 20-szoros. Nagy tételben párezerért be lehet szerezni...
mirror75 2008.01.29. 10:05:15
Fucksee 2008.01.29. 10:05:52
trabant 601 · http://youtube.com/watch?v=Z3prOObnrmk 2008.01.29. 10:08:11
meg úgy alapból minden telefonon, ügynökön keresztül lebonyolított szerződéssel kapcsolatban
VAN meghatározva egy időpont (ált. 5-10 nap a szerződés aláírásától) ameddig DÍJMENTESEN elállhatsz a szerződétől.
Aztán más oldalról nem biztos, hogy a tájékozatlanokat védeni kell minden áron. Ha rokonod akkor világosítsd fel, hogy semmit ne írjon alá.
Az meg egy másik hülye magyar szokás, hogy mindent elhiszünk amit mondanak (ami nem feltétlenül hazugság csak hiányos) meg aláírunk mindent amit még csak el sem olvasunk. Hát így gratula minden póruljártnak.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.01.29. 10:08:45
A 40.045Ft-os modemek amúgy a Palkovicsné féle nyeremény-laptopokhoz-e ingyen-e járnak-e?
Invitellel egyéként sikeres ember nem köt szerzőést...
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.01.29. 10:09:02
Amúgy nekem a TVNET küldött ki két modemet. Hülye voltam, mert én meg visszavittem személyesen.. az a becsületes vérem...
Nekünk sajnos van vezetékes matáv telefonunk.. nem lehet lemondani, azon jön a DSL.. Van rajta rögzítő és kb. heti 2 "hihetetlen kedvező csomagajánlat" szokott jönni. Szépen ignorálom.. Eccer elértek, kérdeztem, hogy rögzítik a hívást? Hja... Akkor kérem várjon, adom a tulajt.. Oszt elmentem ebédelni a csóka meg várt türelmesen a telefonban.. tartson ő is szünetet, ne dolgozzon halálra :D
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2008.01.29. 10:11:08
Érdekes sztorim volt a P. mobilszogáltatóval, csak ha már szolgáltatóknál tartunk (megint).
Akadt ugyanis, hogy folyamatos előfizetője vagyok a pannonnak, de valamiért a decemberi számlát nem nagyon tudték kiküldeni. Borsos a számla, átlagosan 60e Ft szokott lenni cakli-pakli mindennel.
Egyből reagáltam is rá, hogy szeretném elkérni a számlát is, mert sajnos számla nélkül nem áll módomban nekik fizetni, kérem, hogy ezt értsék meg (mindezt persze halál kedvesen és udvariasan, hiszen nem akartam bonyodalmat.)
Nem telt el két hét (számla és válasz még sehol), küldik az első fizetési felszólítást, és, hogy a szolgáltatást opsz, gyorsan megszüntetik, ha a csekken lévő összeget azonnal be nem fizetem.
Ismét kapcsolatba léptem velük, hogy igazán elnézést kérek, hogy megint zargatom őket a hülyeségemmel, hogy ma magyarországon számlát merek kérni (amit eddig kaptam is rendesen tőlük), és ezzel bonyoldalmat okozok nekik, de komolyan szeretnék kapni egy számlát is, mert értsék meg, hogy egy megveszekedett huncutkát sem tudok nekik fizetni egy szimpla fizetési felszólításra, meg egy mellékelt csekkre. Ugye nem gond a számla? Nem, pesze. Nagyon köszönöm!
Reagálni nagyon hatékonyan és gyorsan reagáltak erre a megkeresésemre, és szolgáltatást számlatartozás címén délelőtt 11 óra valahány perkor fel is függesztették.
Majd leszokik arról, hogy számlát akarjon a hülye paraszt, mi? Gondolják ezt a P.-nél, mert hát mire véljem, hogy kétszeri, több hetes eltéréssel történő írásos megkeresésére, hogy szerenék végre egy számlát kapni, nem reagáltak vissza semmit (egyáltalán semmit!), és csak így kitalálják, hogy akkor inkább lekapcsolunk mindent, ha már a Kedves Ügyfél nem akar acégnek számla nélkül fizetni! Milyen ügyfél az ilyen?
Úgyhogy öröm ma magyarországon bármelyik szolgáltató ügyfelének lenni.
Fair Play, mi?
ON
bibiana 2008.01.29. 10:13:30
Úgyis mint Invitel zrt felsővezető brit állampolgár: nem hiszem, hogy a magasságos és hatalmas Albionban a brit korona alatvalói szótlanul eltűrik a "szolgáltató" cégek pofátlanságait és kezetcsókolva kérlelik a hatalmas multikat, hogy még jobban vágják át az őket eltartó fogyasztókat. Ami a sávszélességet illeti, ezek szerint úgy kell értelmezni a "szolgáltatás leírást" hogy amennyiben tíz felhasználóból kilenc nem használja az ADSL-t, akkor talán elérhető egy nagyobb sávszélesség?! Ez az Önök által reklámozott szöveg alapján a fogyasztók megtévesztésére alkalmas cselekedet, amit a Gazdasági Versenyhivatal és a Fogyasztóvédelmi Felügyelet szankcionál.A jogosan reklamáló felhasználóknak javaslom, hogy publicisztikai ökölrázás helyett tegyék meg a feljelentésüket az illetékes szervek felé, mert csak íly módon érhető el az inkorrekt módon üzletelő cégek megbüntetése. Egyébként már itt az ideje annak, hogy a hazánkban "garázdálkodó" ilyen-olyan külföldi érdekeltségű cégek, szolgáltatók és egyébb szerencselovagok értésére adjuk: NEM VAGYUNK HÜLYÉBBEK MINT A NYUGATABBRA ÉLŐ EU. POLGÁROK ÉS A NYUGATI SZEMÉT SEMMIVEL SEM KEVÉSBÉ SZENNYES MINT A "KELETI", MAGYARUL, VIGYÉTEK VISSZA A SZEMETETEKET ÉS VISELKEDJETEK VELÜNK ÚGY, HOGY ITT MI VAGYUNK ITTHON!!!! BIBIANA56
Nick? 2008.01.29. 10:21:03
Számla minek? Fizess és cidázz üzemmódban van a UPC is. Annyi volt, hogy egyszercsak nincs net. Semmi baj, call center 40 perc zene(?)halgatás után már mondom is, hogy valami nem OK. Közli a call centeres hombre, hogy aza baj, hogy van egy 2400 ft-s tartozásom nov óta, úgyhogy talaáljam ki hogy mit akarok. Internet havi 5000.- Hogy a 2400 miből jött ki azt nem tudjuk. Gondolom az egyik csekket csak félig fizettem be...
Én kértem elnézést. 2500ért visszakapcsolták. Kiszolgáltatottsági Adó befizetve...
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 10:22:47
Musaic (törölt) · http://www.musaic.hu 2008.01.29. 10:26:28
Ahogy csak tehettük, azonnal lemondtuk.
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2008.01.29. 10:27:21
Jobb, ha tudod, hogy a magyar multiknál magyar állampolgárok magyar aggyal, magyar módon basznak ki szintúgy magyar állampolgárságú, és magyar lakhelyű ügyfeleikkel.
Úgyhogy itt mi vagyunk egyedül, akik kibaszunk magunkkal.
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 10:30:58
ez nincs így. Utánakérdeztem az invitelnél, határozatlan szerződésem van.
betépett felhasználó 2008.01.29. 10:32:04
A zart rendszer nem tetszett, a jelenlegi szinten ellenszenves. Mondja kedves Bibiana, periferia lakojakent tenyleg komolyan gondolta, hogy olyan eletminoseg illeti Ont is, mint minket, mint oket, mint mindenkit aki az On szepremenyu otthonaban invesztal, rizikozik, gurizik a kozel-balkani mentalitassal? es mindezt csak azert, hogy vegre On(ok) is teljeskoru EU-allampolgarkent elhessen. Kerem ertse meg, vannak bizonyos torvenyszerusegek az eletben. pl.: Homo homini lupus est. sorry Magyarorszag, a 6:3-at nem felejtjuk!
M.L.j.
Koba 2008.01.29. 10:34:29
tehát a HTCC megvette ez invitelt, majd egységes márkanév alá hozta minden szolgáltatását (piackutatás stb után). De a lényeg a cikk után olvasható hozzászólásban van.
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2008.01.29. 10:41:21
OFF
Pl. a V.-nél is volt egy érdekes sztorim. Hogy honna, nemtudom, de megszerezték a számomat, mert tudják, hogy kiemelkedően magas telefonszámlát szoktam a jelenlegi szolgáltatómnál csinálni (akkor ez pont nem a V. volt), és hogy ők egy jóval kedveződd ajánlatot tudnak adni, ha átmegyek hozzájuk.
Átmentem, kötöttem velük (én marha) egy 2 éves hűségnyilatkozatot. Mivel az ügyintézőjük keresett fel, tudták, hogy menyni a telefonszámlám, és azt is, hogy a telefonálási szokásomon nem fogok változtatni, így várhatóan a V.-nél is egy hasonló nagyságrendű havi számlát fogok kitermelni.
10-12 nap után lekapcsolt a V., minden kimenő hívásomat tiltotta, és értetlenül néztem, hogy mi van és hívtam őket, hogy avassanak be.
Erre mondják halál nyugalomal, hogy mivel új ügyfél vagyok, és nagyon sok lett a telefonszámlán az első 10-12 napban (közel 20eFt), ezért addig nem telefonálhatok többet, míg ezt a tartozást ki nem egyenlítem kp.-ban, az egyik fiókjukba befáradva.
Csak lestem, hogy miről motyognak ezek, de halál nyugalommal közölték, hogy ez teljesen normális eljárás, hogy hóközben minden szó nélkül egyik pillanatról a másikra blokkolják a kimenő híávsokat, mert ott bent egy idióta eldöntötte, hogy aki egy hónapban 60eFt-ot telefonál átlagosan, az félhónap környékén fizesse be az addig telefonszámláját, mindezt mindenféle előzetes értesítés, jelzés, vagy kérés nélkül. TUDJAD, hogy ez így van, és persze a számlát ott is csak a hónap végén kapom meg, a hóközi befizetésről kapok egy csinos befizetési bizonylatot.
Tomboltam, de befizettem, mert mit tehettem volna, hirtelen, nem mondhatom snekinek, hogy "bocsi a V. letiltott, most nem tudlak hívni."
Kellemetlen szitu, és rohadjanak meg a buzi eljárásuk miatt.
Azóta ezekről is megvan a véleményem.
ON
Úgyhogy egy kutya ez mindegyik, Bástya Kolléga. Bocsi, Elvtárs. :)
buster 2008.01.29. 10:42:00
"Társadalmi célű hírdetés - Hírdetési célú társadalom. "
Nem a cégnek kéne értünk lenniük?
68nyara 2008.01.29. 10:45:00
Bebe84 2008.01.29. 11:01:05
Az ügyfélszolgálat munkaidőn kívül miért is dolgozzon? Ki dolgozik munkaidőn kívül? Senki. Hétköznap reggel 8-től este 6-ig elérhető. Ha pedig technikai segítségre van szüksége, azaz a fent említett hozzászóláshoz, hibát akar bejelenteni, akkor hívja a hiba ügyeletet, ami éjjel nappal, azaz 24 órában hívható.
Cpt. Flint 2008.01.29. 11:04:15
"egy kérdés:át-e vagyok b.szva ha egy hónapban 5.190 huffot perkálok egy 1600/150 kbps internet szolgálatatásért. ha igen lécci linkeljetek jobbat. thx."
Hááát... szerintem igen.
www.dunaweb.hu/index.php?page=adslcsomag
K0vasz 2008.01.29. 11:12:34
schokobanane (törölt) 2008.01.29. 11:18:31
neet 2008.01.29. 11:18:46
neet
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 11:19:53
tudok, mert én is vodás vagyok. A szerződéskötés után pár nappal küldenek egy üres csekket + egy levelet, amibel leírják ezt a hóközi befizetéses dolgot.
HAJRÁ INVITEL!!! 2008.01.29. 11:21:14
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 11:21:29
bibiana 2008.01.29. 11:33:33
-1) Én és még legalább tízmilliónyian Európa földrajzi közepén élünk immáron több mint ezer éve.Ez nem periféria.Albion inkább annak tűnik, pláne ha a térképre nézek.
-2) Nem vagyunk másodrendű emberek.
-3) A "rosszkor-rossz helyen" című magyarázkodás elég hitvány.
-4) Amit a szépreményű és eléggé gátlástalan multik úgymond ide invesztálnak, annak a többszörösét elviszik.
-5) Ha a "balkáni mentalitás"-t sértésnek szánta, akkor jusson eszébe, hogy az északi kelták, gaelek,druidák jottányival sem értek többet nálunk és ha jól tudom, az egyik "tengeri terroristájukat" - Sir Francis Drake- éppen az Önökre oly jellemző mentalitás avatta hőssé(és lovaggá).Gátlástalanságuk egyik XX.századi ékes történelmi bizonysága a Kinai ópiumháború. Tessék ebben egy kicsit elmélyedni.(törvényesített kábítószerkereskedelem angol módra)
-6) Hogy Önök -és más kolonialista, gyarmatépítő rendszerek utódjai ma Európa gazdasági elitjéhez tartoznak, az a volt gyarmataik kizsákmányolásának is köszönhető. Ez a gyarmatosítási törekvés mára nyelvi és gazdasági törekvésekben érhető tetten a XX. század második felétől.
-7) Csak remélni merem ezek után, hogy a 6:3-as "nem felejtjük" football meccs puszta élcelődésből, minden dehonesztáló jelentés nélkül került irodalmi és geopolitikai értekezésébe.
Perifériális tisztelettel: Bibiana
nybea 2008.01.29. 11:45:25
Szép ez az alma, csak éppen nem lehet beleharapni egyik oldalról sem, olyan szép nagy, fényes és gömbölyű!
A kérdés már csak az, hogy ki itt a legnagyobb bűnös?
1. Azok az emberek, akik koruknál, tájékozatlanságuknál, vagy naivságuknál fogva vannak olyan bátrak, hogy bármilyen szerződést aláírjanak egyik percről a másikra, majd viseljék a következményeket.
2. Az ügynökök, akik képesek eladni a lelküket, az összes empátiájukat és jóérzésüket azért, hogy szerződésenként x összeg üsse a markukat, már pedig pénzből élnek, így ha teljes tájékoztatással nem megy, akkor máshogy próbálkoznak.
3. A cég, aki tisztában kell, hogy legyen az ügynökök munkájával, ellenőrzési kötelezettsége van, ha más nem hát imázs szempontból, bármilyen peres esetben viszont boldogan rángatják elő az ügynökkel, mint egyéni vállalkozóval kötött szerződést, miszerint az ügynök elvégzett munkájával, okozott sérelmeivel kapcsolatban őt semmilyen felelősség nem terheli.
Bármelyik legyen is a jó válasz (már ha csak egy van), akkor is egy dolog biztos: egyik sem túl nyugatias megoldás. Bár miért is kellene arra törekedni???
Természetesen lehet, hogy ez az egész puszta feltételezés, csak városi legenda.
Bebe84 2008.01.29. 11:48:52
Sajnos az emberek tudatlanul, értetlenül, utána járás nélkül is csak pocskondiázni tudnak. Ez a legegyszerűbb. És nem utolsó sorban a leggusztustalanabb. Számomra érthetetlen...:(
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 11:58:32
nybea 2008.01.29. 11:45:25:
a kérdéseidben szerintem a 3. a legnagyobb bűnös. Nem kéne ennyire erőszakosan és szemét módon rátukmáltatni más emberekre a moslékot. Másrészről sokkal korrektebbnek mutatná magát a cég, ha egy ilyen jellegű szolgáltatást valójában akkor rendelődne meg, ha a felhasználó azt aktíválja, beszerelteti, beengedi a mesterember stb.
egy_ember 2008.01.29. 12:12:46
joa 2008.01.29. 12:14:14
betépett felhasználó 2008.01.29. 12:34:54
a) nevvel gunyolodni - nem illik.
b) ugyfelet atb@szni - nem illik.
c) konkurencia balfaszkodasa moge takarni inkompetenciankat - nem illik
d) alaptalanul igerni a csillagos eget - nem illik
e)elorelepes remenyeben homaron popsinyalizni a multi cegeret - nem illik.
De mindezek ellenere e dolgok rendszeresulten megtortennek. ES MUKODNEK:)
DaveSlim 2008.01.29. 12:41:08
No para, ez egy sablonlevél, mert alapesetben így működik. Ennyi.
Ne izgulj és nem kell rögtön homárra írni egy ilyen miatt. Szerintem.
Secnir 2008.01.29. 12:43:53
láttam én is. annyira undorító volt, hogy még a kasza is kiegyenesedett a kamrában.
közben azon mélázom (egyelőre felvetés szintjén), hogy vállalkozóként felhívom az Invitel-t. Mondjuk az ügyfélszolgálatot. Rögzítem. Elmondom, hogy
-szeretnék velük szerződést kötni, ahol is mint ügyfélmanageri munkakörben elvégezném a t. helpdesk (call center nem kívánt törlendő) munkáját. Jelentkezhetek-e erre a pozícióra?
-ha azt mondja, igen, akkor kiszámlázok havi 565.000.- ft-ot, mint szolgáltatást, hiszen szóbeli szerződést kötöttek velem, benne van az én vállalkozói leírásaim valamelyikében.
-az első fizetési felszólítást természetesen a telefonos szerződéskötés másnapján küldöm el.
-utána felszámolok 10.000.- ft. késedelmi kamatot, és átadom valamely behajtó cégnek.
ez így jó, vagy még dolgozzak rajta?
facsipesz 2008.01.29. 12:51:57
Nagyon hitelesen írja le ez a hozzászólás, hogy mi is a helyzet (még mindig): index.hu/tech/blog/2007/08/29/osztol_invitelnek_hivjak_a_htcc_osszes_c
Szóval, ha valaki szidja őket, képzelje ezt az egészet mögé. Viszont mondjon nekem ma valaki olyan magyar céget, ahol nem ez megy...:(
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.01.29. 13:02:59
így nem kell bajlódniuk velem, egyből tudni fogják
rendes vagyok
egy_ember 2008.01.29. 13:04:09
a-d) egyetértünk, és mi teszünk is ellene. más kérdés, hogy még nem eleget.
e) olvasni, értelmezni, gondolkodni, illik.
Bizonyára nehéz elhinned a számtalan trágár megjegyzés után, hogy van, aki szerint az invitel nem egy alávaló, szaros, népnyúzó, stb. cég. Talán ne legyél annyira eltelve a saját véleményedtől, talán nem az az egyetlen igaz hit, talán még egy fikablogba is írhat valaki pozitív véleményt, különösen, ha belülről látja, mi hogy műxik. talán.
előrelépés pedig nálunk nem ettől, hanem teljesítménytől függ. a multik már csak ilyenek, megnézik, mire/kire költik a pénzüket. mellesleg nekem itt nem szabadnba hozzászólnom, és a megfogalmazással vigyázok, hogy ne ismerjenek fel. a cégnél ez is le van szabályozva, mint szinte minden folyamat.
egyébként pedig sokan dolgozunk azért, hogy egy volt matáv hozzáállású cégből egy jó, és korrekt céget alakítsunk ki, amely ráadásul még törődik is az ügyfelekkel. még nem sikerült, és egy csomó hiányosság van, de ha elolvastad a hozzászólásokat, akkor látható, hogy a többség alap nélkül fikázza a céget, és ezzel a munkámat is. például azok a jónépek, akik mindenhol hozzáteszik, hogy szaros invitel, stb. mert? ez most a divat? na meg, hogy mocsok multi.
nem folytatom: ami valós hiba és kifogás, azt leszűrtem, a többi pedig a szokásos mocskolódás.
minden jót!
betépett felhasználó 2008.01.29. 13:06:53
egy_ember 2008.01.29. 13:18:18
ezt megbeszélhetjük személyesen is egy sör mellett.
a garázscéget viszont itt kell kikérnem magunknak, ez ugyanis éppen az Invitelre nem igaz. A folyamatai kidolgozottak, a nyilvántartásai, vezetők tájékoztatása, minden a helyén van. Lehet, hogy pökhendinek érezhető egyesek stílusa, de ettől még profik.
A Pantel nagyon jól jól bánt az ügyfelekkel, és ezt jó lenne kiterjeszteni az egész cégre, nagyon kreatív volt termékfejlesztésben, és ez szintén hasznos, de fél évig sepregettük a szemetet utána, és nem részletezem, hogy miket. Ha gondolod, leülhetünk egyszer megbeszélni.
Üdv,
egy ember
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 13:26:31
"Azt ne várja senki, hogy éjfélkor 30 percen belül helyreálítják 100 ezer ügyfél hibáját. Érdemes megnézni, hogy melyik szolgáltató milyen ügyfélnél vállal ilyet (segítek: kiemelt üzleti ügyfél havi pár millás forgalommal), tehát hülyeséggel ne hergeljük az egyébként is dühös embereket. Én a GTS-es ADSLM-mel sem tudok sokszor letölteni 1 megával sem, és hiába telefonálnék éjjel, nem lenne reakció. Ugyanis az emberek éjjel általában pihennek, még egy népnyúzó multinál is."
az a baj, hogy emberek egy szolgáltatónál ilyen mentalítással dolgoznak. Tudom, nincs milliárdos forgalmú cégem, meg nem fizetek havi többszázezret az internetért, csak havi párezer Ft-ot, és lakossági előfizető vagyok, nem céges. Kövezzenek meg érte. De ha lakossági előfizetőként én elvárom azt, hogy esténként 8-11 között lehetőleg ne legyen fennakadás. A T-Online ezt sajnos nem tudta biztosítani, hetente 2x volt kisebb nagyobb kimaradás. Ez számomra azt jelentette, hogy minden 3-4. este félórára-órára abba kellett hagyonom a maszekolást, ciki volt amikor épp egy ügyféllel foglalkoztam, aztán elment a net. Aztán magyarázkodhattam neki, hogy sajna T-Online.
A Pantels műszakilag sokkal stabilabbnak tapasztaltam, és fennakadás esetén a műszaki segítségszolgálaton hozzáértő emberekkel tudtam beszélni, akik tudtak mit kezdeni azzal, ha beolvastam nekik egy traceroute üzenetet.
A GTS nem tudom, hogy miként képzeli azt, hogy 3 megabitet igér, és 1 megabitet sem ad. A pantel nálam 3 mbit-et igér, és eddig ezt betartotta. Remélhetőleg az invitel nem vetemedik arra, hogy ezt a korábbi szolgáltatást "túl jó"-nak találja, aztán hozzáigazítja a t-online minőségéhez.
Mondjuk szerintem amint ezt megteszi, sec-perc alatt le fog lépni egy csomó ügyfél.
Tesco4you (törölt) 2008.01.29. 13:29:03
Ez az akcio 2.5-eve volt.
Most az AOL egy celeron-os laptopot ad ajandekba, ha naluk fizetsz elo 1.5-evre.
Ugyan ez a laptopos akcio volt az ORANGE telefon tarsasagnal is.
Valamint nem utolso sorban a TREE-nel van feltoltos Internet is. Ha veszel elerest £15-ert(de lehet csak 10£ nem tom pontosan) akkor van neted 1 honapig, ha nem veszel nincs. Egy kulsos usb-s 3G cuccal megy es nem kell lekotnod magad.
Na ezt hivjak versenynek es ugyfel centrikus gondolkodasnak.
Peldaul hol van az Orange MO.-rol?
Mivel hogy meg Romaniaban is van.
Ja ott is van verseny!
I see.
:(
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 13:32:13
arra én is kiváncsi lennék, hogy miféle szemetet kellett utánuk sepergetni. Külső szemlélőként én azt látom, hogy az invitel pedig kreativ a termékek visszafejlesztésében. Itt pl. a pantel IP alapú 2300 Ft-os telefonszolgáltatására gondolok, amiben havi 100 órányi ingyenes belföldi beszélgetés volt. Ezt megszüntették.
facsipesz 2008.01.29. 13:35:33
:DDDDD Erről nem vitázom, nyilván nem egy cégnél dolgozunk, mindenesetre a lojalitás már megvan, másra talán nincs is szükség:)
"de fél évig sepregettük a szemetet utána, és nem részletezem, hogy miket."
Talán kicsit ésszel kellett volna elintézni az emberek kirúgását, és akkor most nem ez lenne a helyzet, ami van. Egy kis cég (Invitel) bekebelezett egy jól működő nagyobbat (nem emberlétszámban értem), és a folyamatok összefésülése sajnos a böszmeség, kisebbségérzés, "megmutatjuknekikerőbőlkiittafőnök" meg egyéb jólfejlett emberei értékek mentén történt.
Valljuk be, az Invitelnek soha nem volt jó híre. A Pantelnek meg talán valami. Lehet, hogy kellett volna tanulni tőlük kicsit, hogy ezt hogy érték el az ügyfeleknél?....
Mindenesetre a konkurenciának nem kell aggódnia egy darabig:)
betépett felhasználó 2008.01.29. 13:39:55
ilyen az orangenel sincs. ami van, az annyi, hogy 100%an reszletre vasarolsz egy /pillanat szalonkepes, de mire lepengeted elevult kutyut. Nem kell x%onresz, nem kell reszletkepes fizu/kereset (vagyis kell, de nem ugy, mint egy banki hiteljovahagyasnal). kb. ennyi.
Es ajanlom figyelmedben a forum.softpedia.com/index.php?showforum=328 cimet, lolopok nyelven van, de a lenyeg ertheto: az RObeli Orange is ott nyul le, ahol csak megteheti. Es megteheti barhol.
UPC detto. es igy tovabb.
Es meg valami: oszinten hiszem, hogy a kozepvezetoktol lefele rohadt(tabb) a rendszer e multiknal. POnt azok szarnak rad, akik a helyiek kozul alulrol kapartak fel magukat a letran. Ha naponta ab@sszak kismillio helyen, akkor o miert legyen mas. ejsze egy csoka nem csinal tavaszt.
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 13:45:24
Az ilyet miért kell ráeröltetni az üzleti felhasználóra? Ez szintén csak azt eredményezi, hogy csomó ember helyből le fog lépni.
Mrs.Incredible 2008.01.29. 13:50:23
egy_ember 2008.01.29. 13:53:42
Egyetértünk, egy szolgáltatásnak nem szabad kimaradoznia rendszeresen, bárki is nyújtja azt. az ügyfélszolgálat elérhetőségére írtam, amit írtam.
Egy nagy ügyfélnél a kapcsolattartót szinte bármikor lehet hívni. ez a munkája.
nem tudom, a világon hol van olyan, hogy valaki vesz egy tömegszolgáltatást, és olyan kiszolgálást kap, mint a kiemelt ügyfelek. ha ez lenne, a kiemelt ügyfél még jobb szolgáltatást akarna - joggal.
AZt hiszem, arról nincs vita, hogy másmilyen a konfekció 10-18 óráig, és másmilyen egy úriszabó, aki helybe megy a legfontosabb ügyfeleihez, amikor az ügyfél ráér.
Ettől persze korrekt, pontos kiszolgálást mindenkor és mindenkinek nyújtani kéne.
Egyes IP alapú szolgálatásokkal gond volt néhány téren, amiről nem írhatok. A termék jó volt és népszerű, de mögötte nem minden volt rendben, ami menet közben derült ki.
facsipesz 2008.01.29. 13:59:03
Most az ügyfélnek kuss, mert nekünk jó:)
Különben én úgy tudom, hogy maga a Pantel nem volt veszteséges, csak az egész cégcsoport (HTCC) buktáját már nem tudta kitermelni.
Pepin bácsi 2008.01.29. 14:41:10
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 15:17:27
bocs, de mi az hogy joggal? Egy kiemelt ügyfél panaszakor a szolgáltató köteles a hibát azonnal elhárítani, ennek nem teljesülése esetén súlyos kötbéreket fizet. Au ügyfél így szerződik, alapjávavéve ezt fizeti meg, nem feltétlenül azt, hogy a kapcsolattartó hajlandó este is elhárítani a hibát.
Lakossági ügyfélként kifejezetten sérelmezem azt, amit pl. a t-online csinál), hogy tömegkiszolgálásra hivatkozva a műszaki segítségnyújtás valójában egy helpdesk, ahol az az ember akivel beszélek, nem képes rögzíteni egy olyan felhasználói hibajelzést, hogy pl. egy "traceroute" ilyen vagy olyan eredményeket ad.
Egyébként tényleg nincs szükség arra, hogy hajnalban a lakossági ügyfél szakemberrel beszéljen, de az minimum elvárható lenne, hogy ha a lakossági ügyfél informatikus végzettségű kapcsolattartó hibajelzése ne süllyedjen el a bürokrácia útvesztőjében.
Egyébként az ominzóus hibajelzésemnél a hiba valóban nálam volt, de nem az én készülékemben. A problémát az okozta, hogy modemet és a routert egymásra tettem, a modem (szolgáltató cucca) pedig túlmelegedett. amióta szellősebb helyen van, a problémák gyakorlatilag megszüntek. :) De ezt a pantel is tudja már, mert kb. 2 hónappal később felhívtak és megkérdezték, hogy megoldódott e a probléma, ami miatt őket többször is hivogattam.
Egyébként a voda 3g műszaki segítségnyújtásával is elégedett vagyok. Telefonon keresztül sikerült segíteniük abban, hogy a bluetoothos vodás telefonomhoz bekonfuguráljak egy kölcsön notebookot, hogy legyen rajta a nyaralásom alatt legyen benne internetet. Álláspályázat miatt hívtak fel, és muszáj volt akkor a semmi közepén hozzáférnem az internethez - köszönhetően annak hogy akkor sikerült elintéznem amit kell, meg is kaptam az állást.
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 15:27:41
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 15:34:55
nem akarok rossz májú lenni, de nem a technológia rossz. a skype tud sikeres lenni? Illetve a különféle hívókártyák?
Félek, hogy csak a managementnek nem tetszett valamiért...
szabadság_egyéniség_internettség 2008.01.29. 15:42:00
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 16:01:54
vitacé 2008.01.29. 16:15:23
amúgymeg ennyi gyökért egy oldalon régen olvastam már.... :/
jusztlaci meg szintén "magasan kvalifikált".. mesélhetnének itt páran róla..
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 16:30:37
A 2200 Ft-os díjcsomag pedig - jó tudni hogy ilyen is van. Én az invitel honlapján sajnos nem találtam, én ezt a linket néztem.
www.invitel.hu/portal/hu/lakossagi/termekek/internet_in/kettoazegyben/article.0003
a perdíjak pedig: www.invitel.hu/portal/hu/lakossagi/termekek/hang_in/article.0004
Egyébként a t-com, t-online honlapja olyan, hogy az égvilágon semmit sem lehet megtalálni rajta, annyira kusza az egész. Nincs ügyfél, aki átlátná akár a tizedét is.
jusztnak nem a magasan kvalifikálását kell nézni, hanem hogy beleérez abba, amit azért érdemes megkritizálni.
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 16:40:58
Te inviteles vagy?
egyébként egy alaposabb keresgélés után az alábbit találtam:
www.invitel.hu/portal/hu/lakossagi/termekek/hang_out/hang_hagyomanyos/article.0011
figyelmedbe ajánlom a *-hoz fűzött magyarázatot.
* T-com előfizetési díjon túl fizetendő
vagyis 3990+2200 Ft-ért van most az a szolgáltatás, amit a pantel szimpla 2300ft-ért odaadott.
Na jó, célszerű figyelni arra, hogy az ember az 59. percben tegye le a telefont.
Mondjuk a 100 órát közel nem használtam ki, de azért az jól jön, hogy nincs többtízezres telefonszámlám azért, mert 16,5 ft-os perdíjért kell hívni távolságit.
vitacé 2008.01.29. 16:46:01
vitacé 2008.01.29. 16:51:15
vitacé 2008.01.29. 16:53:25
vitacé 2008.01.29. 16:56:51
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 17:43:32
Én 3 dolgot linkeltem be. Az egyik az a link, amikor beírom, hogy www.invitel.com, majd rámegyek az internetre. A második link ezen az oldalon van, a telefon perdíjainál. Laikusként azt gondolom, hogy ha babrálni szeretném a jelenlegi előfizetésemet, akkor már ezen díjcsomagok valamelyikére kell átmennem.
A 3. link pedig a kiegészítő telefonszolgáltatások t-com területen - nekem úgy tűnt, hogy ez az a bizonyos 2200Ft-os díj amit említettél. Anno egyébként ezt is lehetett kötni a pantelnél, azoknak, akik nem akarták felmondani a meglévő szerződésüket a t-comnál, ez aszthiszem 1500Ft volt.
Zárszóként csak annyit írok, hogy nincs semmi blöff sem az írásomban, az persze meglehet, hogy valamit elfogalmaztam, ha ilyet látsz, akkor szólj, és kijavítom.
az out és cps szolgáltatások nem tudom hogy mit jelentenek. Gondolom ezen valamelyike azt a szolgáltatást jelenti, hogy a telefonon begépelsz egy előhívószámot, aztán utána tárcsázol, és olcsóbban beszélsz ( a beszélgetés ekkor ip-n megy.) nekem úgy tűnik, hogy a 2200Ft-os díjcsomag is valami ilyesmi. Hogy ez melyik ügyfélnek jó vagy nemjó, azt nem tudom. Mindenesetre javaslom, hogy nézd meg a jajah.com oldalát. Unokatesóm Londonban lakik, ezen keresztül szoktam vele beszélgetni, tök ingyen, a pantel sem számolt fel plusz díjat. A hangminőség pedig teljesen normális, nem volt jelentős a késleltetés. Egyébként valami 1 órás meg 100órás limit ennél a jajahnál is van, ez nem kicseszésből van, hanem inkább azért, hogy az unfair felhasználást korlátozzák.
Elképzelésem szerint ide kellene az invitel szemléletének felfejlődnie, oda, ahova a pantel már sok-sok évvel ezelőtt eljutott.
Egyékként nem gondolod, hogy picit ciki, hogy láthatólag inviteles kolléga vagy, de úgynézki nem ismered a szolgáltatásotokat, illetve az elődötök (pantel) szolgáltatásait?
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 17:51:01
Tudod, én mondjuk szeretnék felmenni 6Mb/768k-ra, vagy 24Max/768k -ra, de ezt már nem lehet.
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 18:00:14
szerintem amik az hozzászólások az inviteles kollégk részéről születtek, azok nagyjából állják a helyüket, ezzel nem vitatkozom. Amiről itt ez a topik szól szerintem, az invitel bizonyos magatartásainak megkritizálása, de ez itt egy blog, ezt lehet szerintem.
Az általam megemlített dolgok szerintem ódivatú szemléletből fakadnak, bármely cégnél igaz, hogy a leglassabban ez változik meg egy cégen belül. Ami ezen túl van, az pedig a díjcsomagok és a hozzáállás kisértetiesen hasonlítása a t-coméhoz. Itt nem szemléletre gondolok, hanem az üzleti dolgokra. Nem vádolok senkit sem kartelezéssel, de szerintem jelen szituban megvan a lehetősége az invitelnek, hogy kartelezzen a t-commal...
de hogy ez így van e vagy nem, azt szerintem egyiknőnk sem tudhatja.
ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2008.01.29. 18:20:59
_van_ 24 órás ügyfélszolgálata. Ja és nem legendákból hallottam, hanem egy olyannál dolgozom... A vodkafon meg az invitel pedig kéz a kézben a két legszemetebb gárda magyarlandban, pedig azért éles a verseny az ügyfelekkel való kib@szás terén... továbbá : ha nem küldenek számlát akkor nyugodtan jelezd a GVH-nak és a fogyasztóvédelemnek a tényt, hogy számla nélkül akarnak fizettetni veled. Továbbá az APEH is jót csámcsogna a dolgon. Így elsőre ömlesztve ennyi :)
vitacé 2008.01.29. 18:29:45
és igen, ha változtatni akarsz a szerződésen, akkor az inviteles díjcsomagokat kell nézned, de nem invitel területre szólókat és semmiképp nem 2az1-ben adsl szolgáltatást. ezek csak invitel szolgáltatási területen elérhetők.
vitacé 2008.01.29. 18:33:13
ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2008.01.29. 18:51:10
Továbbá : a kiemelt ügyfelek felé a szolgáltató általában nem kicsi kötbért fizet, igen. Mondjuk eseményenként 6 számjegyű, euróban mért összeget. Viszont a normál felhasználók felé is kötelesség a hiba mihamarabbi elhárítása, ami nem 24-72 órát jelent normális helyen, hanem 0-12 órát.
De nekem legalább nincs okom dühöngeni, már megszoktam hogy ez csak egy álom itt Magyarisztánban :)
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 20:25:11
cinvitel 2008.01.29. 18:29:45
naív júzerként honnan a fenéből tudjam, hogy melyik díjcsomag érvényes rám? Unokatestvéremmel néztük a múlt héten az invitel csomagokat, mivel ő is ugyanazt a csomagot szeretné magának, mint amin nekem van 8900 Ft-ért. Körbenéztünk a honlapon, és azt találtam, amit mutattam. Ezekszerint rosszat néztünk.
Anno a pantel honlapján amikor rámentem arra hogy internet, egyértelműen látszódott, hogy mi vonatkozik t-com os körzetre, és azon belül is mi vonatkozok a normál adsl-re és a teljes hurokátengedésre. volt is egy térkép, ahol meg lehetett nézni, hogy elérhető e nálam. Igazából fogalmam sincs, hogy az unokatestvéremnél melyik elérhető, gondolom ő is t-comos.
Azt nem értem, hogy miért nem 2 az 1-ben szolgáltatást kell néznem. Az unokatestvérem telefon+adsl-t szeretne olyat mint az enyém. Az nem 2 az 1?
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 20:31:52
cinvitel 2008.01.29. 18:33:13
magamra vettem, mert az írásodból nem derült ki világosan, hogy kiknek szántad.
Az ügyfélszolgálat felgyújtása nekem elkerülte a figyelmemet. Én az ajtó letép, batzpapuccsal fejbever, tatakolbászt felnyom, ősi román cég jelzővel ellát, meg amúgyis amikor idejöttünk ellopták a románok a lovainkat, hozzászólásokat olvastam. Gondolom ezek egyikét sem vetted komolyan, azt pedig a saját fantáziádra bízom, hogy ezen szankciók pontosan mit is takarnak.
ha valaki fenyegetőzik, azt esetleg fel lehet jelenteni, fel lehet neki mondani a szerződését stb. stb., minősíteni szerintem nem illik annak tükrében, hogy cinvitel nicket választottál magadnak, és feltünően jól informált vagy a díjcsomagokat illetően
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 20:42:52
no igen, csak ha megnézed az általános szerződési feltételeket, akkor abban az áll, hogy 98%-os éves rendelkezésre állás alatt nem vagy jogosult felmondani a szerződést, a kötbér összege pedig az előfizetési díj időarányos részének háromszorosa, legfeljebb a havi előfizetési díj 25%-a. Vagyis, ha havonta 8-10 alkalommal ki-kimarad 1-1,5 órára (az esti órákban), akkor az még így is jóval 99% fölött van, az időarányos rész pedig pár száz Ft. Viszont az én szempontomból annyit jelent az a 8-10 kimaradás, amit a T-Online-nél tapasztaltam, hogy az esti órákban 20-30%-os valószínűséggel lesz egy legalább fél órás kimaradás. Te is érzed, hogy nem ugyanaz.
Ilyen kimaradásokkor a Pantel műszaki segítségnyújtása mindig nagyon készséges volt, egy_ember szerint kvázi kiemelt felhasználónak tekintett a pantel. A T-online pedig, már a tájékozató szövegben hallotta az ember, hogy elnézését kérünk, de átmeneti fennakadások vannak, fél óráig fel sem vette senki sem a telefont, aztán az ember panaszát valami szőke helpdeskes csaj fogadta, a hibajelzésemet pedig nagy ívben leszarták.
neet 2008.01.29. 22:25:02
elküldtem az invitelnek a lemondó levelemet. Szerinted? ;)
neet
kgyu 2008.01.30. 10:19:42
Ez hol található a weblapon?
Milyen adsl csomaggal lehet ezt rendelni?
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.30. 11:35:46
valóban van ilyen díjcsomag, de sajna nincs fenn az interneten, mert még nem kezdődött el az értékesítése - tudtam ma meg az ügyfélszolgálaton
A véleményem továbbra is az, hogy az invitel nem igazán akar új ügyfeleket.
renugard 2008.01.30. 17:19:58
andika25 2008.01.30. 18:23:02
Nem zavarja őket, hogy a netet anno a T-lánytól rendeltem (kábelnet), az sem érdekes, hogy a modemet is a T-lányzótól kaptam. Az pláne nem számít, hogy a T-lánynak már rég visszaadtam az eszközt, internet sincs már vagy két éve (tőlük).
A 17 ezret még megfejelték kéthavi tv-előfizetési díjjal, holott az arra kötött szerződés már megszűnt(nem is szolgáltatnak). Mert ők még úgy tudják, hogy nálam van net, ergo szolgáltatás nincs, előfizetési díj van.
Még tekintsem magam szerencsés embernek, mert egyáltalán küldtek egy szerelőt (T-Kábelest), aki vitte volna a nemlétező modemet, amit nem is tőlük kaptam. És mivel volt szerencsém közölni a jóemberrel, hogy én már rég visszaadtam az eszközt, talán keressék házon belül, nos ebből - szerintük - az következik, hogy kártérítést kell fizetnem, mert nem adtam vissza a modemet (amit nem tőlük kaptam).
Röhej.
Bunkó Béla 2008.01.30. 21:47:33
Itt veritek a nyálatokat és fényezitek a csíra díszdobozos garázscégetek rothadt rozsdásan született hírnevét?
Ugyan már, nem lehettek ennyire hülyék (és mégis) hogy azt gondoljátok mindent el lehet adni a magyarnak szövegeléssel mint az olcsójános politikusok. Hozzájuk jártok továbbképzésre? Tudjátok minél parasztabbak vagytok és minél rafináltabban akarjátok szopatni az ügyfeleket az ügyfelek annál edzettebbek és a sorok között is olvasni tudó kreatív magyarrá válnak. Ebből az következik, hogy leszarják magasról a gyenge ügyvédi védőbeszédeteket és beleröhögnek a gennyes pattanásoktól bűzlő pofátokba a felmondó szerződésüket átadva. Az igaz hogy sok konkurencia nincs mert ezerrel kartelesedik ez az ország minden szolgáltató cége, de tudod eljön az az idő mikor ezt is leszarjuk is úgy döntünk hogy akkor már inkább semelyik szolgáltatónál nem kötünk szerződést. Na ez lesz az a pillanat mikor ráébredsz hogy nincs munkahelyed és ott kéregetsz az aluljáró lépcsőjén mégjobban bűzlő ápolatlan seggszaggal sírdogálva. Már előre bocsánatot kérek az akkori rúgásomért, amit a fejedre mérek.
Szedd össze magad. Állj fel és magyarázatok helyett dolgozz meg a pénzünkért! Kezd talán a nekem kézbesítendő válaszlevéllel amire több mint egy hónapja nem volt időd! Tudod a törvény előírja hogy 30 napon belül köteles vagy válaszolni, éppen ezért utószóként annyit mondanék hogy hallasz még rólam. Készüljetek az izmos pénzbírságra. Tudod nemrég a Trékom haverotokat fingatták meg 75 milkára, szerintem keressetek egy megvásárolható csokigyárat és fektessetek be ott hogy sok-sok milkátok legyen a büntire.
Szánalmas szutykok vagytok, én meg azért mert nem szüntettem még mindig meg a szerződésem nálatok. Ne feledd az aluljárós szösszenetet, ami késik nem múlik!
Bunkó Béla 2008.01.30. 21:49:48
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.31. 09:03:14
A véleményedet valalmi szalonképesebb megfogalmazásban is előadhattad volna.
Sajnos szerintem is az a megoldás, hogy fel kell mondani a kábeltv-t, internetet, a telefont, és mobiltelefont. A készülékeket pedig vasvillával szépen kirámolni a lakásból. Nagyszüleink, szüleink anno még megvoltak ezen készülékek és szolgáltatások nélkül. Sokkal kényelmesebb életünk lenne szerintem ezek cuccosok nélkül.
Az Inviteles értékesítős nő tegnapi hozzáállásásával kapcsolatban egyébként mára megfoalmazódott egy komoly problémám. Miként képzeli azt, hogy ő hivatalból nem ismeri azt a szolgáltatást, amire én éppen előfizetek arra hivatkozva, hogy azt a terméket az a cég értékesítette, akit felvásároltak? Az ilyen némbert szerintem ki kéne rugni a fenébe. A másik dolog pedig ami kiakasztott. Ha nem lakossági előfizetőként veszem igénybe a szolgáltatást, hanem céges előfizetőként, akkor mire fel számláznak ugyanazért a szolgáltatásért 30%-al többet? Cserébe természetesen az embert nem kezelik semmivel sem kiemeltebben, nem hárítják el a hibát gyorsabban. És nem tudják garantálni, hogy a szolgáltatásban nem lesz kisebb kimaradás, mint a sima lakossági ügyfél esetén.
Mert ép ésszel fel lehetne még fogni, hogy ha valaki lakossági előfizetőként MUNKÁRA szeretné használja a netet (pl. távmunka), akkor az mondjuk fizessen elő valamilyen üzleti előfizetésre, mert annál tudnak arra odafigyelni, hogy az ügyfélnek lehetőleg ne okozzanak kárt azzal, hogy időnként elmegy a net. De nem, erre nem hajlandóak gondolni, őket az nem érdekli. Az ügyfél csak fizessen, és örüljön, hogy luk van a seggén.
Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.31. 09:14:37
Magam részéről sajnálni tudom az értetlenkedésemet, de sajnos maradi a gondolkodásom, így azt tudom megérteni, hogy van A termék, B termék, és C termék és ezek közül kell egyet választanom. Az ennél bonyolultabb kombinációkba csak belezavarodom.
Baaah 2008.01.31. 11:39:51
Ezen szarrá röhögtem magam.
Komolyan, hol élsz ember?
Bunkó Béla 2008.01.31. 20:09:08
A megszólításomnál döntsd el hogy szimpatikus vagy unszimpatikus vagyok.
A kettő együtt nem megy! Vagy kedves vagy bunkó de mindenképpen Béla. :)
De télre a fréfával (megfelelő betűk felcserélendők) a véleményem szalonképesebb is lehetne ha akarnám. De nem akartam, direkt lett ilyen.
Ezt dobta a gép, ezt érdemelték ki. Rászolgáltak, éppen úgy mint ahogy a kormány tagjai.
Bocs hogy nem szeretem öket.
gti 2008.02.01. 00:16:43
az sx 90-ért biztos nem megy a volvo, mert olyan sajnos nincsen.
(szöröstalpu dolog azt sugallni, hogy hozzátok már mentek érte, aztán nem tudod milyen tipus is valójában)
xc 90-es van és azért is csak akkor mennek ha garanciális, és ha van suzukid "assistence" szolgáltatással, akkor bizony azért is mennek. Amit irtál az inviteles témáról az meg pont ugyanakkora hülyeség, mint a példa amit hoztál rá.
Cleanx 2008.02.04. 15:25:39
"AZt viszont látni kell, hogy az Invitel akkor is az akciós árat (pl. díjcsomag alacsonyabb efi díját) számlázza ki, ha már lejárt a hűségnyilatkozat, és az efinek nem kell újra aláírnia 1 évre."
4 eve vagyok huseges elofizeto -2 ev huseg kotott- 4mbit-en ~9800Ft-ert.
Az ujonnan belopo mindezt (febr.1)
-3 645 Ft(Havidíj az első 6 hónapban)
-7 290 Ft(Havidíj a 7. hónap után)
-0 Ft (Belépési díj)
aron kapja meg..,akkor mirol beszelunk ?
Akkor lenne korrekt a ceg, ha en is megkapnam az uj ugyfelek-et megilleto arakat.
Eszembe se jutna valtani.
neet 2008.02.06. 13:37:14
Jippíí, köszönöm, homár, köszönöm, homártársak! :)
Most kaptam kézhez talpnyaló levelüket, melyben bocsit kérnek, eltekintenek mindenféle számlától, egyebek. (Tudjátok, a telefonos szerződéskötős, nevet, pluszköltséget elhallgató, szemét, genya hozzáállású telemarketingesék által (is)fenntartott lepratelep.)
Köszi a tv megfelelő paragrafusait, a fogyvédet és köszi mindent. És hmost felhangosítom a telefonom, ami hetek óta sóval van felszórva és lenémítva. Éljen! :)
neet