Tékozló Homár

A szürkeimport-monitor sem jobb

2008.02.18. 10:14 | jackyll | 88 komment
Az okosok szerint Magyarországon nem érdemes lcd-monitort venni, mert ide csak a kézzel szelektált szarokat hozzák. Nem tudni olvasónk esetében ez történt-e, mindenesetre a szürkeimportált Samsung monitor semmivel sem jobb az itthon hivatalosan forgalmazottnál, sőt, még a központi szerviz sem veszi vissza:
Ezt az Edigital lapjára írtam kommentnek, gondoltam nektek is elküldöm: "Mindenképpen próbáljátok ki a samsung 206bw-t, mielőtt megveszitek. Én először egy háttámla-elválásos készüléket hoztam haza, aminek nem lehetett állítani a kontrasztját. Na jó, visszaviszem másnap/szombaton/ de a boltban nem tudták megállapítani, hogy nem az én hibámból jött szét az a szar. Oké, akkor elküldik a szervizbe, majd hívnak. Keddig vártam, és személyesenelmentem a visegrádi utcai szervizbe, ott azt mondták hogy ők sem tudják megállapítani hogy mi van, elküldik a samsung márkaszervizbe.

Mivel nekem fontos volt hogy gyorsan megkapjam, ezért vállaltam hogy magam viszem el, ajánlottak egyet az aradi utcában. Oké, elvittem oda, samsung szerviz de basztak átvenni tőlem, mert hogy ők csak háztartási gépekkel meg plazma-LCD tévékkel foglalkoznak, jó, akkor mi legyen. Elküldtek az Árpád útra, közel a városkapu metrómegállóhoz, egy eldugott szervizbe, ott átvették tőlem. Na jó, ott is ültek rajta két napot, hívom őket hogy akkor most mi van, azt válaszolták hogy megrendelték hozzá a hátlapot. Na várjunk, nekem gyorsan kell, úgyhogy tőlük is elhoztam, írtak is egy papírt/szakértői véleményt/ hogy nem az én hibámból jött szét a hátulja.

Viszem vissza a boltba, ott a boltvezető széttárja a kezét, hogy cserére jogosító igazolás kell neki, kérjek azt mert ezzel a "szakértői véleménnyel" nem tud mit kezdeni. Anyám, mibe keveredtem basszus...vissza újpestre, ott meg azt mondták hogy nem cserélik ki, mert az Edigital nem a magyarországi Samsung képviselettől rendeli meg a terméket, sorry.

Na most vagyok szarban gondoltam, a bolt nem foglalkozik velem, a szerviz szarik rám, visszavittem a visegrádi utcai Edigital szervizbe, ott előadtam ezt a sztorit, és ők is fel voltak háborodva hogy miért tartott be nekem az árpád úti szervizes, egy szó mint száz: kaptam végül egy új monitort a visegrádiban, és hazavittem. És pixelhibás volt. És másnap/ma/ visszavittem. És most már minden jó.

Szóval: Akárki akármit mond is hogy az Edigital szervizébe nem érdemes a Samsung cuccokat vinni, ne higgyetek nekik, mert csak szopás van belőle máshol. És mindig nézzétek meg, mit vesztek, ne legyetek ilyen balfaszok mint én..."
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nikii 2008.02.18. 10:22:14

- Elromlott a gép, nem csinál semmit.
- Persze uram, de mi van a monitoron?
- Semmi.
- Nincs ott se egy ikon, se egy kurzor?
- Nincs, egyedül vagyok az irodában.

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.02.18. 10:23:32

Amúgy a márkaszervizek mind ezt csinálják. Lásd: Nokia Mobil Ask, Samsung, HP, stb.

Nem feltétlenül az e-digital volt jó fej. Bár velük nekem is jó tapasztalataim vannak.

Én nem cipelgettem volna a monitort, annyi szent. Az első szervízben asztalborogatás és fogyvéd. Jó napot.

vernarancs 2008.02.18. 10:26:25

samsung=sarsung
tilos ilyen gagyikat venni.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2008.02.18. 10:32:15

A Samsung azért mostanában már nem szokott olyan szar lenni, sőt, sokszor jobb, mint a sok éves átalg bármelyik másik márkából...

pizsama 2008.02.18. 10:35:55

Jó, akkor már csak a következő kérdés marad: Hogy a jó büdös életbe döntsem én el, hogy az adott üzlet a hivatalos márkaképviselettől szerzi-e be a árut? Honnan kéne nekem azt tudnom? Egyáltalán kell-e nekem azt tudnom?

Amit meg az Edigitalról írtál, elég fura, ugyanis az adott termék adatlapján ez fogad:

www.edigital.hu/files/images/forgalmazas.gif

Szóval a szürkeimportos cím is félrevezető...

Vrungel kapitány 2008.02.18. 10:50:18

kit érdekel honnan hozták be, beszart, ha az edigital vállalt rá garit akkor rendezze, én nem futkoznék az tuti.

HZCs 2008.02.18. 10:58:02

Így jár aki bóvlit vesz. Samsungot csak mazochisták vegyenek. Selejt cuccok gyájtőneve LG-vel együtt.

daat 2008.02.18. 11:01:41

A Samsung nem igazán egy kategória az LG-vel..

HZCs 2008.02.18. 11:10:02

lehet, de mindegyik szemetet gyárt

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.02.18. 11:10:39

8 éves 15" ACER LCD-m van. semmi baja. NINCS pixelhiba. kicsit kopott, kicsit szürkül a műanyag borítás. ennyi.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.02.18. 11:11:45

melóhelyen meg zíroksz van. enneksesincs semmi baja. ezt nem tudom hány éves.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2008.02.18. 11:12:51

Pár éve még nagyon jó volt a Zamzung garancia hozzáállás. Most egy rakás szar. Addig volt jó, míg lelépték az LG-t...

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.02.18. 11:14:27

Nálam négy éve tökéletesen müködik a Samsung monitor, napi kb. 6 órában. A plazmájukra sincs panaszom. Én is szívtam a fogam, de nincs rá panasz.
Akkor most mi van, hö?

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2008.02.18. 11:34:07

1., Szerintem a Samsung kiválló termékeket gyárt, nekem az általam használtak közül (pl. lcd tv, hűtő, mp3 lejátszó) egyikkel sem volt még semmi bajom. (kopp, kopp, kopp) Bizonyos tekintetben szerintem lazán túllépte már a sony-t is, amit abból is gondolok, hogy egyszer magam olvastam, hogy a sonynak nagy fejtörést okoznak, már a pozíciójukat veszélyeztetik.

2., Ezt a garanciális szerelés dolgot sosem értettem. Mi az, hogy van egy beazonosíthatóan gyári termék (tehát valamelyik saját üzemből jött ki), van hozzá számla (tehát nem lopott a cucc), akkor mi az, hogy egy szervíz nem csinálja meg, mert nem itt/vagy ott vették???

Lehet, hogy az én jogérzékemmel van a baj, de szerintem egy eredeti samsung logós terméket a földkerekség összes samsung szervízében kötelesek lennének megjavítani. És ez más márkára is igaz...

daat 2008.02.18. 11:36:53

"lehet, de mindegyik szemetet gyárt"
Grat, ez aztán a vélemény alátámasztás.
És melyik a jó szerinted?

Tréfagörény 2008.02.18. 11:39:01

Nekem sincs bajom a samsung monitorokkal, volt már párhoz szerencsém, de semmi gondom nem volt velük.
Mondjuk arra kiváncsi vagyok, hogy aki legagyizza a samsung monitorokat, az vajon milyen monitort kínálna helyettük ebben az árkategóriában?
Már csak azért is kérdezem mert a világ monitorainak nagy részében samsung vagy philips/lg lcd panel van. Pl. Acer, Dell, Fujitsu/Siemens stb.
(A másik nagy részében meg AU Optronics. Pl. Asus, Viewsonic.)

winston01 2008.02.18. 11:44:56

Így van, 2-3 nagy gyártónál készül szinte az összes LCD-panel.

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.02.18. 11:47:58

csocsoreszd meg a palkovicsnet, majd baccpapuccsal jol helyreigazitja a monitorod hatso felet

carppy 2008.02.18. 11:49:37

En is kivancsi lennek, akkor mi az ami jo? Nekem is samsung van, egy 22``os lcd, igaz 1 db pixel hibaval (ez nekem megert -20ezret az arbol), semmi baja nincs. Minek vegyen az ember 2x annyiert, ha ugyanazt a funkciot latja el? Ez sznobizmus...

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.02.18. 11:51:23

ez a szurkeimport olyan mint a szurkemarha?

Sadist 2008.02.18. 12:02:25

Pardon, Samsung gyártja talán a legjobb TFT monitorokat. Magyarországon szerintem még mindig csak ők vállalnak 0 pixeles hibagaranciát

HZCs 2008.02.18. 12:07:35

"Grat, ez aztán a vélemény alátámasztás."

Azt mivel magyarázod, hogy vinyó, dvd író (6 darab volt), porszívó, tévé mind szar, amit vettünk? Ezzel számomra bebizonyította, hogy szemetet gyárt. És nem 1 kategóriában, mert pl tévé, porszívó se egy kategória. Úgyhogy nekem nem jött be, az tuti, hogy több samsungom nem lesz, ha rajtam múlik.

Grafit Macska 2008.02.18. 12:09:10

Én Samsung hűtőről hallottam, hogy kifejezetten szar, két éves, működik, de olyan hangon, mint egy traktor. A szervizesek azt mondták a barátnémnak, hogy bocs, ezzel nem tudunk mit csinálni, ez ilyen...

daat 2008.02.18. 12:15:07

HZCs 2008.02.18. 12:07:35
A TFT monitorokról beszéltünk, vagy a porszívókról?? Egyébként meg a vinyói még mindig az egyik legjobb megbízhatósági rátával rendelkeznek ,dvd írójuk olcsó,de ha nem napi 50 db-t írnak vele,akkor bírja. Nekem meg nem 6! db volt a kezemben! A többihez nem értek így nem nyilatkozom, követhetnéd ezt a példát! A hozzászólásoddal meg te bizonyítottad be, hogy halvány lila gőzöd sincs,hogy miről beszélsz,csak fikázol a vakvilágba... Még mindig érdekelne egyébként,hogy szerinted melyik a jó monitor, mert azt sikerült kihagynod.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.18. 12:25:35

Aki a Samsungot szarozza, az utoljára 20 éve látott utoljára ilyen márkájú cuccot...

HZCs 2008.02.18. 12:28:21

Általánosságról beszéltem, nem tft monitorról. Az a 6 darab író pedig 1 jó lemezt se írt. Felőlem lehet a legmegbízhatóbb márka, de ha valamit vesz az ember, és nem 1-et (mert sokan 1 termékből vonják le a következtetéseket), akkor hadd állapítsa már meg MAGÁNAK, hogy az adott termék milyen minőségű. És mivel nekem eddig minden (nem 1, és nem 1 féle)samsung termékem selejtes volt, ezért megállapítottam, hogy nem a piacon a helye. De mindenki a saját kárán tanul. :)
Melyik a jó tft monitor: mivel nekem nincs (vagyis csak a laptopban van, aminek nem ismerem a márkáját), ezért ezt a választ kihagyom. De 1 biztos: tudom melyik az a "márka", ami biztosan nem lesz :P

gven · http://gvenphoto.blogspot.com/ 2008.02.18. 12:30:24

nemtom, mi baj van a Samsung cuccokkal...grafikai és fotós melókhoz használom a CRT-it, olyan a telefonom, néhány háztartási gépem, és nagyon meg vagyok elégedve...

daat 2008.02.18. 12:39:01

Nem csodálkoznék,ha ugyanazt az 1db írót sózták volna rád 6x. Valóban azt állapít meg az ember amit akar, csak aztán ne lepődjön meg,hogy más meg azt állapítja meg,hogy hülyeséget beszél.

HZCs 2008.02.18. 12:54:52

És csak a szériszám matricát cserélték ki. Ez akkor azt tükrözné, hogy a szerviz hozzáállása milyen. És az utolsó íróm más típusszámú volt. Valószínű ott is csak a matricát cserélték.
Én csak annyit kívánok neked, hogy olyan jó minőségű samsung cuccokkal legyél körülvéve, mint én, és akkor kiderül, ki beszél hülyeséget.
Felőlem lehet jó minőség, de ha én már 10x csalódtam benne, akkor ne magyarázza meg nekem senki, hogy márpedig az jó.
De hogy 1 jó szót szóljak róla: a mikrohullámú sütő (ami eme remek gyárból jött) még mindig működik, és jópár éves. De sajnos a mérleg egyik felében csak ezt tudom elhelyezni, az előbb felsoroltakat pedig a másikba (ja, van egy minihifim is, csak azt már látni se bírtam, így a szekrény aljában van, és nem azért, mert olyan jó :D).

Ariadne12 2008.02.18. 13:08:52

A panaszos rossz irányban dühös, az Edigitalt kellene szidnia, nem a szervizt. Kicsit visszakeresve van már pár írás az Edigitalról, rég tudni lehetne, hogy ezt játsszák, a mi kárunkra. Aki ezek után ott vásárol és meglepődik, az így járt...

A jelenlegi szabályozás alapján a kereskedőhöz kell vinni alapesetben a hibás terméket, jótállási jegyen megjelölt szervizhez pedig ha akarod, viheted. Vagyis egyszerűbb elvinni a kereskedőhöz, intézze ő a továbbiakat, köteles bevenni és elintézni. Más kérdés, hogy Edigitalék köztudottan maguk hozzák be a cuccokat, ezért a garanciális dolgokat is messziről kell intézniük, vagyis előre látható, hogy sok időbe telik. Bár 15 napos javításra törekedniük kell így is...

Továbbá ha három munkanapon belül viszed vissza, a kereskedő szintén köteles egy másik ugyanolyan típusú készüléket adni, vagy ha nem megy, a teljes vételárat visszaperkálni (151/2003. Korm. rendelet), javítással nem húzhatja az időt.

Szóval azért panaszkodás előtt érdemes lett volna körülnézni legalább a fogyasztóvédelem honlapján, akkor lehet kevesebb macerával jutott volna a végeredményhez.

elwood 2008.02.18. 13:14:43

Itt sok minden ööszefolyik.

1) A három napon belüli azonnali csere mintha megszűnt volna kötelesség lenni, ez opcionális. (Szóljon valaki ha tévedek.) A garanciális javítás lehet akár 30 nap is. Ha neked azonnal kell az baj, ez garancia, nem rendelkezésreállás.

2) Elvitted egy rossz szervízbe, ahol nem ezt javítják. Ez biztos bosszantó, de miért kevered a cég minőségével ? A Samsung chip-től a hadihajóig mindent gyárt nyilván a különböző jellegű termékek garanciáját más partnerekkel szerződi. Előtte telefon a szervízbe és megmondják hogy vidd-e ...

3) A szürkeimport kérdést jó lenne megoldani, unió van már vagy mifene, tényleg nem megy még a garancia ?
Ajtót letépni.

4) Nekem Samsungból eddig bejött egy tv, egy monitor (E-digitaltól !), két HDD, egy DVD játszó. Egy asztali DVD író nem ír stabilan DVD-t ez minusz.
Nekem nem tűnik gagyinak ...

Ariadne12 2008.02.18. 13:16:19

Ja még egy: az első évben a kereskedőnek kell bizonyítania hiba esetén, hogy nem gyártási hiba volt, hanem a készülék vásárlónak való átadása után keletkezett. Ez ugyebár legtöbbször lehetetlen, és ilyenkor a kereskedő viseli a bizonyíthatatlanság következményét, ezért is találták ki így - vagyis javít, cserél, visszafizet. Vagyis ha nem tudják megállapítani, kinek a hibájából romlott el, akkor ők a hunyók. ;)

Ariadne12 2008.02.18. 13:18:11

elwood:
Tévedsz. Lásd itt
www.fvf.hu/data/cms8480/151_2003_Korm_rendelet.pdf
7. §. Azt jelenti, hogy ha három munkanapon belül visszaviszed, akkor nem szöszölhet javítással, hanem köteles cserélni (ugyanolyan másik példányra), vagy visszaadni a teljes vételárat.

daat 2008.02.18. 13:20:29

Azt írtam, nem csodálkoznék,nem azt,hogy az történt! Én összesen nem találkoztam 6 rossz íróval a kezem ügyébe kerültek között,így elégé furcsa az eseted, bár igazából másra tippelnék..
Az totál mellékes,hogy tft monitorról volt szó, és nem a samsung teljes palettájáról, de legalább megosztottad széleskörű tapasztalataid. Az még nem merült fel benned,hogy nem a készülékekben van a hiba?
Részemről vita lezárva, sok sikert az általad nem bóvlinak tekintett márkákkal ésremélem sosem lesz szükséged monitorra, mert akkor biz elég nehéz lesz kikerülni..
Én meg maradok a gagyinál, csak használat előtt bedugom a konektorba :)

The end

Ariadne12 2008.02.18. 13:22:47

Ehh, bocs, hogy nem írtam egyben. Szóval ami megszűnt, az a hibátlan áru szó nélküli kicserélésének lehetősége, az nem kötelező már.
Ez alól is kivétel egyébként a távollévők között kötött szerződés (pl. netes vásárlás), ott 8 munkanapon, vagy adott esetben akár 3 hónapon belül visszaküldheted, és visszakérheted a pénzedet indoklás nélkül. No persze senkit nem bíztatnék visszaélésre, ezt csak azért találták ki, hogy ne lehessen kamu képekkel megszívatni a vásárlókat.

daat 2008.02.18. 13:29:05

Az Edigital meg híres a szürkeimportjáról, úgyhogy aki náluk vásárol annak legyen benne a pakliban,hogy nehézkes a gar érvényesítés. (ennek ellenére fényképezőt én is ott vettem:) )

elwood 2008.02.18. 13:39:40

crazymokus, köszi.
(Bár a törvény szövegét nem értem, de elhiszem, hogy erről szól. "Csereigény bejelentése" mi az, rossz-e a készülék )

Akkor viszont az E-digital-nak cserélni kellett volna egyből. Szarjanak sünt.

Ja, három Samsung HDD. Silentseek laptop vinyó. Nagyon csendes. Tényleg.

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.02.18. 13:43:59

nem rohogni!
7 eve vettunk egy samsung hutot, es itthon a kibontas utan /kb 800 m2 folia/ derult ki, hogy az ajtaja letepodott. ijedelem, telefon etc. masnap mar hoztak is az origin cserepeldanyt, vittek a masikat. azota kussba muszik a sarokba, csak neha torlom le rola a port. ja es anno 150e volt,, ugyhogy ne mondja senki hogy occo.

HZCs 2008.02.18. 13:45:38

Azt egyébként hogy lehet ellenőrizni, hogy szürkeimportból származik-e a cucc? Mert vettem én is ott már wifi kártyát, routert, webkamerát...
Most egyik ismerősnek ajánlottam onnan egy western digital és egy hitachi vinyót, de wd-re kiskerekben 3 év a gari, itt 1. Hitachira legalább ez is 3-at vállal. valószínű akkor wd szürke, hitachi nem?

Ariadne12 2008.02.18. 13:50:04

Ez a szürkeimport dolog érdekes, nem is biztos, hogy pontos. Mert nem hiszem, hogy kötelező a hivatalos magyar nagykerektől vásárolni. Simán megteheti egy cég, hogy maga jár ki Németországba mondjuk beszerezni a cuccokat, amit aztán ott gariztat is. Elvileg ez akár működhetne is, csak sajnos megint bejön a jó magyar boltos mentalitás: sz*rnak a vásárló fejére, amikor panaszkodik, hogy miért két hónap a javítás...

daat 2008.02.18. 13:52:01

Majdnem sehogy,de a legelső problémánál kiderül. :)
"Hitachira legalább ez is 3-at vállal. valószínű akkor wd szürke, hitachi nem? " Nem biztos,hogy van összefüggés. Ha minden 1 év garos lenne ami szürkeimportos,akkor a számtechcuccok nem kis része lenne 1 éves.. hogy finoman fogalmazzak :)
1 év és a wd sem túl pozitív tulajdonság. Ajánljak vinyót? :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2008.02.18. 14:00:02

Amúgy a Samsungnál tényleg 0 pixelhiba a megengedett. Az első LCD tv-men volt egy darab hibás pixel. Visszavittem a boltba (MM), azonnal hívták a sansungot és mondták, hogy hagyjam ott a tv-t és vigyek egy másikat. Szó nélkül cserélték azonnal.

Kíváncsi lennék melyik cég jár el még hasonló modon...??

HZCs 2008.02.18. 14:00:20

Nekem nem kell, egyébként nincs wd-m, és mostanában nem tervezek vinyót venni, mire veszek, addigra a most rossznak számító cégek is lehetnek jók, és vice versa.
Engem aggaszt, hogy miért 1 év, ha máshol 3. Végülis nem nekem lenne, de nem szeretnék szart ajánlani, ezért vagyok oda a gariért.
13:20-as üzenetre: igen, én vagyok ahülye, mert elb@sztam kb 40 dvd-t feleslegesen. Több oprendszerrel, több íróprogival, több géppel.
De ha itt tartunk: ajánl vinyót :) (lehetőleg olyat, ami nem 2 napot bír ki)

HZCs 2008.02.18. 14:01:57

Azt, hogy honnan lehet megállapítani a szürkeséget, még mindig érdekel. Gondolom a kedves eladók nem csicsergik el az első betérő érdeklődőnek, aki rákérdez :D

Ariadne12 2008.02.18. 14:18:50

HZCs:
Egy év - három év eltérés magyarázata:
A kereskedő köteles továbbadni annyi jótállást, amennyit ő is kap, tehát ha a gyártó 3 évet vállal, köteles a kereskedő is feléd 3 évet vállalni. De ezt sokan hajlamosak elfelejteni, és csak a jogszabály alapján kötelező 1 évet vállalják be. Ettől még ki lehet perelni belőlük a gyártó által vállalt pl. két évet LG dvd íróknál, 3 évet Abit alaplapoknál, stb.

HZCs 2008.02.18. 14:24:53

Hát tényleg sokan, mert nem ez az első hely, ahol különböző idejű garanciát látok.

Ariadne12 2008.02.18. 14:30:20

Kellő "jogi aláfestéssel" ki lehet kényszeríteni belőlük, hogy valóban továbbadják a több évet, de én inkább eleve nem vásárolok ott, ahol nem adják meg... Volt 2 év garos LG DVD íróm, épp a két év letelte előtt pár héttel halta meg magát, kicserélték. :)

Samsung 2008.02.18. 14:54:08

Kedves Fórumozók!

Mint a Samsung Zrt. IT Kereskedelmi és Marketing üzletágának vezetője, a fenti eset vizsgálata a szervizes kollégákkal együtt nekem jutott részemül, tekintve, hogy a jelenelgi legnagyobb IT-s partnerünkről van szó, mint szállító. A vizsgálat eredményeként elmondhatom, hogy a fenti ügy egy teljesen szokatlan eset, amely a Samsung-on belüli rendszerhibára vezethető vissza, és sajnos háromszor is előfordult 5 munkanap alatt: a szériszámokat egy adatbázisban tároljuk, mind az adatbázisban, mind a feldolgozó szoftverben hibák voltak, melyet kollégáink az eset után azonnal orvosoltak. Sajnálattal tapasztaltuk, hogy az egyik legfontosabb partnerünk kiemelkedő teljesítménye egyetlen apró (ráadásul nem is saját) hibából adódóan csorbult, így ezen fórum segítségével is szeretnénk megövetni őket. Aki a fentiekkel kapcsolatosan hivatalos dokumentumot szeretne kérni, kérem forduljon az Extreme Digital-hoz, akinél ma már elektronikusan, 2 napon belül pedig hivatalos, írott formában is megtalálja a Samsung Zrt. támogató levelét.
Hiba sajnos nálunk is előfordul időnként, mentségünkre legyen mondva, hogy ez a 3 eset az elmúlt 10-12 évre nézve az egyetlen ilyen jellegű bakink volt, így a szervizünk teljesítési rátája egész Európára nézve továbbra is kiemelkedő.
Bár valóban nem 100%-os a hibamentességünk, termékeink meghibásodási rátája kiugróan alacsony, amire büszkék vagyunk.

Köszönöm mindenkinek a figyelmét, aki elolvasta eme hivatalos hozzászólást is.

Üdv.,
Németh László
IT Üzletágvezető

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.02.18. 14:57:19

Őszintén, én utálom az LG-t, DE

(LG monitorom van segííítséééég)
(pixelhibás is! :-D )

Szóval a munkahelyemen Philips LCD TV-k eletronikáit gyártjuk.
A tesztereken tele van minden LG és Philips LCD moncsikkal + TV-kkel.
Ezek napi 24 órában mennek (folyamatosan megy a gyártás).
Gyakorlatilag 1 ment tönkre eddig, mert 220V helyett 380V-ra lett kötve. De azt 2 hétig bírta... :-D És utána megjavítottuk ott helyben.

Szóval, tartósak ám ezek... még a gagyi LG is.
Arról nem beszélve hogy philipsen kívül mibe is rakják még az elektronikákat amit mi gyártunk. Samsung, Pana, Sharp, LG, meg még vagy 5 másik. Még a menüjük is ugyanaz talán.
Márka... minőség... ugyan már. Más a műenyag körülötte.

moli 2008.02.18. 15:06:26

"""visszaviszem másnap"""

3 napon belul csere szo nelkul. buta voltal, foleg akkor, mikor magad vitted el, hiszen kivetted a hibas monitort a folyamatbol.

fotozz.hu/cikket_megmutat?cikk_ID=70
fotozz.hu/cikket_megmutat?cikk_ID=72
fotozz.hu/cikket_megmutat?cikk_ID=73

Extreme Digital 2008.02.18. 15:43:25

Tisztelt Vásárlóink,

a jelentős gyártóknál, így a Samsung szervizhálózatában is sajnos előfordul, hogy nem igazolják le a vizsgált készülék gyári számát, azonban ismételt ellenőrzésre az előbukkan.
Addigra az Ügyfél szervize emiatt elutasításban részesül.

Megerősítjük, hogy hivatalos Samsung viszonteladók vagyunk, az általunk
forgalmazott valamennyi Samsung monitor a Samsung Zrt.-től származik,
érvényes rá a 72 órán belüli szubpixelhiba-garancia és a 3 év szervizgarancia.

Minden ilyen esetben mi meg sem várva a Samsung szerviz helyesbítését,
azonnali garanciális cserét eszközöltünk minden kedves Ügyfél részére,
kárpótolva Önöket az elszenvedett eljárásért.

Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk.

Extreme Digital Szerviz

elwood 2008.02.18. 15:58:10

Jéé, itt komoly ügyfélorientált hozzáállásokat lehet olvasni a cégektől.

Respect.

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.02.18. 16:02:42

Nu. Edigital riszpekt. Mondom én. Aki Homárt olvass, rossz ember nem lehet :D

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.02.18. 16:04:27

Nem lehetne szűrni a minicity-re? Ezek a csodaemberkék mindenhova beteszik magukat a szaros linkjeikkel.

Ariadne12 2008.02.18. 16:37:45

Hoppá. De ha így van, akkor miért nem voltak ilyen nagyon korrektek akkor és ott? Nagyobb nyilvánosság nélkül nem megy? Így utólag könnyű...

HZCs 2008.02.18. 17:02:10

Ez is előrelépés. Legközelebb majd jobban figyelnek, korrekt hozzáállás volt mindkét fél részéről.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.02.18. 17:25:35

Riszpekt azoknak a cégeknek ha kiállnak magukért. Jó ötlet az is, hogy a nyilatkozat megtekinthető az üzletben! Így valószínű nem fogom magamnak reggelni a Microsoft nevet :D

Amúgy sztem oly sokan leírták azt, hogy az adott cégek jók (talán többen, mint az ellenzők) szóval grat az ingyenreklámnak is az IT szektorban potenciális 15-40 év vásárlókan ! :) Ennél jobb reklám aligha..

Amúgy van hdd-m, monitoraim de némi promócióért LCD tévé területen hajlandó vagyok bármilyen fórumon dícsérni és/vagy aluljáróban nagy táblával hirdetni, hogy milyen kafa. :D

Ariadne12 2008.02.18. 17:35:28

Tényleg szép amit írtak, és remélhetőleg nyolclábú Homárunk utána is jár annak, hogy valósak-e ezek a szép szavak(nekem annak tűnnek). A gondom csak azzal van, hogy egészen pontosan ugyanilyen problémák voltak az Extreme Digitallal a kezdetektől fogva, pl.
www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?showtopic=1073
(de csak azon a fórumon különböző helyeken van még számos panasz rájuk, rá lehet keresni) és a panaszos írás azt jelzi, hogy semmi sem változott valójában. Sajnos nem hinném, hogy egy szép hozzászólás itt varázsütésre megváltoztatja sokéves gyakorlatukat... De persze szép lenne. :)

zoli bp 2008.02.18. 18:33:26

Szerintem sincsen baj a samsunggal,az egyik ismerösöm nálluk dolgozik Jászberénynél és ő is jókat mond rólla. Sőt van egy Z 400as telóm is ami samsung,nyáron beleömlött egy jó deci pezsgő, (az fránya alkohol),elöször lefagyott,de késöbb szervíz nékül megjavult,nem kell fikázni,egyedi dolog lehet ez az edigitalos ügy,de nagyon érdekes az tény..Arról,h volt 7 gagyi vinyód valszeg szériahiba lehet,nekem is volt anno egy asus 40xeres olvasóm,nagyon sokszor elromlott,mindig kicserélték,de végül azóta is használja öcsém...

Kisangyal 2008.02.18. 19:37:00

Pár éve uj tévére volt szükségem, de nem tudtam milyet vegyek. Azt tanácsolták LGt ne, mert a müanyag boritása rossz minöségü és a legkissebb höingadozásra is pattogo hangot ad. Végül vettem egy JVCt. Éjjel pattog. :S

Kisangyal 2008.02.18. 19:40:24

Jah, meg Samsung vigyázzonnagyonjo tévénk van és semmi gond vele, rendesen müxik. :)

Fucksee 2008.02.18. 20:23:34

Edigital sztem a legjobb magyar webshop, már kb 5ször rendeltem tőlük, 2 munkanap alatt kihozták, a másik meg az h elég jó kis fórumok kapcsolódnak a termékekhez.

Ilyen gondom szerencsére még nem volt náluk.

Samsung tör föl, rájött hogy a lebutított termékekkel nem nagyon fognak sok sikert elérni. Most bő nyállal látok náluk innovációt, lásd a korábban szarrá szidott termékeiket, pl: fényképezőgépek, kamerák, telefonok...

Bár én még várok pár évet h Samsung termékem legyen.

ARK-9 (törölt) 2008.02.18. 21:09:56

edigitaltól kb. 10x rendeltem, 2x ki is hozták - mindkettőt 3 napon belül vissza kellett vinnem, mivel használhatatlan volt (Olympus 770UZ és Fuji 9500). Természetesen mindkettő javítása több hónapot vett igénybe, mindenféle cserekészülék biztosítása nélkül... A maradék nyolc olyan árucikk volt, amit a konkurencia árainál némileg kedvezőbb árfekvésben hirdettek - "természetesen" ezekre azóta is (mindenfajta visszaigazolás nélkül) várok... Úgyhogy :

Ha nekem nincs valamim, azt a konkurenciánál akár 20% -kal olcsóbban is adom!" :-))

HZCs 2008.02.18. 22:09:37

Nekünk is elég nagyokat pattog a samsung műanyag tv, de én mindig azt hittem, hogy hőingadozástól van. Ezek szerint nem csak attól :)

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.02.18. 22:23:58

Nálunk is Samsunk a tévé márkája, már elég régóta működik és faszán.

(Az igazi az LG tévé volt, beépített tetrissel, de azt sajnos ellopták eccer régen. Azóta sem tetriseztem)

HZCs 2008.02.18. 22:34:10

:D
Pedig az egy tévének nagyon hasznos és elengedhetetlen része :D

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.02.18. 23:11:47

@ARK-9: Na igen, nekem is van ilyen Extreme Digital Online történetem, bár csak egy. (Utána már eszembe sem jutott hozzájuk menni bármiért is. ;-) )

Kb. két éve rendeltem tőlük egy Fuji fényképezőgépet, 256 megás xD-kártyával. Összesen kb. 100 rugó. Nemtom, volt-e, van-e kiszállítási határidejük, de ez pénteken vagy hétfőn volt, és csütörtökön megkérdeztem tőlük, hogy miafaszvan. Erre kiderült, hogy még nem adták föl, mert nincsen memóriakártyájuk. (Érted, nem a fényképezőgép, hanem memóriakártya, amelyből - az ember azt gondolná: - hegyek állnak a raktárban.) És akkor, mondom, mi lesz? Hát majd holnap, pénteken. Na jó, legyen. Másnap délutánig hiába vártam, felhívtam őket; mondták, ja igen, ma elcseszte a futárszolgálat, és többeknek nem érkezett meg a rendelésük, meg is szüntették velük a szerződést. (Azt' vagy így volt, vagy kamuztak.) Írtam nekik levelet, hogy akkor most már ne is küldjék, mert nem fogom átvenni, azon nyomban elmentem az éppen akkor megnyílt Saturnba, és 100 helyett 130-ért megvettem hajszálpontosan ugyanazt. (Érted, éppen akkor nyílt meg, ömlöttek az emberek, vittek mindent, ami mozgatható volt, mégis egy olyan fél-háromnegyed óra múlva - amelynek nagy része a befelé menő sor kivárása volt, mert egyszerre csak X embert engedtek be - már mentem is kifelé. Szervezés.) Rákövetkező hétfőn megérkezett a csomag, oszt' jól nem vettem át. Bukta.

Nem is az volt a gond, hogy balfaszkodtak a raktárkészlettel, hanem hogy arra nem vették a fáradságot, értesítsenek, mégis mi a helyzet a rendeléssel.

rákenrolldetektív 2008.02.18. 23:37:20

Valaki megemlítette, hogy Samsung meg az LG nem egy kategória...
Nem is. Az LG sokkal megbízhatóbb cuccokat gyártés minőségben éppencsak lemaradnak a Samsung csilli-villi hi-tech xaodáitól, amiért a Samsung kb 40-60%-a drágább is..Bár nekem is Samsung monitorom van, viszont amikor ellenőrizgettük a MediaMArktban, csak ötödikre sikerült pixelhiba mentes készüléket találni...nem gyanús?
Viszon minden tiszteletem a MediaMarkt-os vevőszolgálaté, ugyanis mindenben segítettek...

rákenrolldetektív 2008.02.18. 23:38:29

Nem írom le, hogy melyik Media-ba volt, mert szerintem egyből kirúgnák őket, amiért segítettek a vevőnek...:S

besz@rok 2008.02.19. 00:18:02

...hmmm erdekes. Nekem vagy 10 eve ugyanaz van es semmi baj se nem van vele. Igaz nem is Samsung, meg nem is LCD, de mukodik!

besz@rok 2008.02.19. 00:19:13

... bar az ekezeteket nem latom rajta!

DaM 2008.02.19. 12:22:49

Nem volt időm minden hsz-t végigolvasni, de talán okosodnak páran az én sztorimból is. Aki elhiszi és megfogadja, annak remélem hasznos lesz, a többieknek pedig szívük joga nem elhinni/nem megfogadni. :)
Extreme1: tudomásom szerint egy viszonylag nagy forgalmat bonyolító számtech. boltból veszik a legtöbb IT cuccukat. Megerősíti számomra egy az üzleti kapcsolatban érintett munkatárs, plusz árnyalja az, hogy a két társaság árazásából az ED-é magasabb 3k-val. :)
206BW: nekem is ilyen van. Tudtam, mire vállalkozom, kb. az 5. lett jó. Ha feltúrod a szakmai újságokat, fórumokat, rájöhetsz (a terméken a matrica pedig megerősíti), hogy a monitorok paneljeit sem a Samsung gyártja - csak a széria életének az elején. Utána "outsource", annak a minősége pedig sokszor kifogásolható. Szerencsére legalább a pixelgari rendben van, de nem ők az egyedüliek, akik valóban 0 hibára garantálnak - tudtommal. A Samsung DDR memóriáiról abszolúte jó véleményem van, a HDD-k sem hagytak cserben (bár tapasztaltam nagyobb meghibásodást időközönként, ez a gyártósor kérdése lehet szvsz és minden gyártónál előfordul). A hűtőjüket hírből ismerem, azzal a gariidő alatt nem lehet szívni, utána már inkább (sokszor nincs alkatrész a kötelező időszakot követően, vagy csak titkolják a szervízpartnerek). Röviden: vannak sikeres termékeik, de sajnos sokszor alpári a minőség és/vagy hozzákapcsolt szolgáltatás. Pl. DVD írójuk esetében is osztom a 6 rossz hardvert birtokló érzéseit, nekem egy darab volt ugyan, de cserélve 1x, mindkét alkalommal elég magas rontást eredményezett, pedig mindig bolti lemezeket és nem is a gyatrábbakat etettem vele.
Extreme2: garancia az ED-nél. LOL, tőlük van a monitorom, van tapasztalat. Szóval a nagy szitu az, hogy akarva vagy akaratlanul, de a visszacserélt termékeket a készletnyilvántartásuk bevételezi, majd simán kiadja a síkagyú raktáros újként - ha épp peched van. Nekem az 5 csere alatt 1x visszaadták ugyanazt (5 percen belül), egyszer pedig egy másik ürgéét vihettem volna haza (ráadásul nemcsak a terméken látszott a kezdődő használat, hanem a garilevélen is). Samsung vinyót is vettem náluk, de csak 1x. Furi mód elsőre egy használtat adtak ki (csavarnyomok, stb) aztán szó nélkül cserélték egy bontatlan, zsírújra a helyszínen. Szóval az Üvegtigris1-ből vett idézet alapján "jó gyerek ő (Gaben), csak hát morálisan ingoványos.." Néha vásárolgatok az ED-nél, de mindig körültekintéssel teszem és ha van jobb alternatíva (pl. PC bolt) akkor ott teszem meg. Egészségünkre. :-)

NorbArt 2008.02.19. 14:24:13

Pár szót hozzátennék én is csak a tisztánlátás végett.
Egy számtech. kisker vezetőjeként van picit rálátásom minderre. Tanácsképpen mondanám hogy LCD monitort sosem szabad venni kipróbálás nélkül, sőt mindenzt nálunk annyira komolyan vesszük, hogy mi próbáltatjuk ki a vevővel. Az említett tipus ha valaki picit utánnaolvas tudni fogja hogy ngyon elvétve akad belőle NEM pixelhibás darab. Tudni kell továbbá, hogy az olcsóbb samu modelekbe mégcsak nem is samsung panel van hanem mondjuk Acer, viccesen hangzik de így van. Szomorú de a fogyasztókat, vásárlókat egy terméknél kizárólag az ára érdekli. Mondanám, hogy mi mindent Samsung, LG stb. hivatalos disztibutorokon szerezzük be. Sajnos velejárója, hogy ezért picit drágább is, DE nem kipostázós hónapokat várós gari van rá, hanem rendes márkaszervizes gari. Lényeg hogy ezt sose senki nem fogja megérteni miért jobb így, a pár ezer forinton minusz miatt akár sokkal többet is bukhat. CSak a benzint számoljuk a sztoriban már ott van mintha rendes helyen vette volna...
Tanácsom csak, hogy számítógépet a számtechboltból! Egy hely valahol Budán a vár alatt...

Agicer 2008.02.19. 15:09:55

2-3 éve még szuper volt a Samsung szervizhálózat, dolgoztam is nekik néha-néha, de voltak átszervezések, meg kavarások stb. azóta egy k@ki. 2007. Szept. metro LCD tv-t vettem, nem volt benne a dobozban/on a garancialevél. Jeleztem az ügyfélszolgálaton, felvették, iktatták, korrekten jártak el. Majd értesítenek... Azóta 2x telefonáltam és 3x személyesen voltam bent érte. Semmi. Elküldték a Samsung felé az igényt, és ennyi. Off a legutóbbi "látogatásomkor" a Metró ügyfélszolgálatánál az Úr az elvárhatónál is tökéletesebb módon és hangnemben kezelte a problémámat. Ritkaság és ezért ezt meg is jegyezném. On
Régebben azonnal megcsinálták a készülékeket itt a helyszínen, most meg elviszik. Vagy hoznak cserét vagy nem (nagy háztartási gépekről beszélek) és több nap mire elkészül.

Glock 2008.02.19. 16:00:54

Ööö, úgy látom az extrém digital fikázás nem is annyira a felhasználói élményekből táplálkozik. Végigolvasva a hozzászólásokat inkább tűnik úgy, hogy néhány váraljában eldugott számtech boltocska irigyli az ED sikereit és megragad minden nyilvánosságot azért, hogy halassa a hangját. Khhhm, khhmm, amikor a bolha köhög :-)

Szóval, hogy én is elmeséljem az ED-s élményeimet: karácsony előtt gondoltam meglepem a családot egy LCD TV-vel, kb 2-3 nap alatt sikerült kiválasztani a megfelelőt, rákerestem hol kapom meg legolcsóbban. A gép kidobott néhány forgalmazót: Pixmania, Edigital, AV Planet, stb...
Pixmania valami francia szutyok, csak szívnék a garral, köv Edigital, magyar gar, segítőkész telefonos, este 9-ig nyitva mammut. Azért a bizti kedvéért felhívtam AV Planetet is, kb hasonló hozzáállás, de macerás lett volna odaérni zárásig. Elmenetem Mammutba Edigitalhoz, megnéztem a TV-t, kifizettem, hazavittem, család tökre örült, azóta használom.

Ja, csattanó az nincs, csak annyi, hogy megmutassam milyen egy átlag felhasználói élmény, bár én nem látok a dolgok mögé, nem látom a nagy céges háttérkapcsolatokat, a vérvörösen ízzó konkurencia háborút a háttérben, és akkora szakértője sem vagyok a témának :-)

Egész egyszerűen azt látom, hogy van egy probléma (ami tényleg elég bosszantó), jön egy tájékoztatás a gyártótól, jön egy tájékoztató a forgalmazótól - szerintem mindkettő korrekt és teljes választ adott a problémára, nem beszélve arról, hogy mivel nem nagyon szoktak gyártók és forgalmazók fórumozgatni, olyan érzésem támadt, hogy ez a két cég komolyan veszi a felhasználói panaszokat -, aztán 2 nap múlva még ezen csámcsognak az egyéb számtech boltok.

Ariadne12 2008.02.19. 16:27:31

Glock:
A szomorú csattanó akkor következne, és remélem nem fog, ha elromlana az a tv. Vásárolni kiválóan lehet náluk, a gondok akkor kezdődnek, ha elromlik valami...

NorbArt 2008.02.19. 17:00:34

Kedves Glock !

Nem kifejezetten értem a válaszodat és stílusodat!(sajnos) Remélem el is olvastad amit írtam és azért válaszoltál rá, de abból amit írtál nem egészen ez látszik. Ha mégis veszed a fáradtságot és visszalapozol, elolvasod figyelmesen rájössza a következőre: Senkit nem fikáztam, irígykedni meg végképp nem... Nem vagyok az ki bármilyen konkurencia miatt is rosszul aludna, megvan a kialakult vevőkör, aki hozzánk jár tudja miért jár ide. Én még soha senkit sem akrtam meggyőzni arról hogy mi márpedig a valakik, a többiek pedig senkik. Egészséges verseny van, nem más. Mindenkinek szive joga eldönteni egy vásárlásnál mi a szempont és mi nem az... Eldugott boltocskára hivatkozásodat nem kommentálnám, tájékozatlanságod és névtelen becsmérlésed mindent elmagyaráz... Szándékosan nem is írtam melyik "boltocskáról" van is szó, mert ez itt sem nem a reklám, sem nem az egymás pocskondiázásának helye. Mindenki úgy boldogul ahoyg tud... További sok sikert az életben...

Glock 2008.02.19. 17:27:18

Kedves NorbArt!

Ne haragudj, nem szerettelek volna megbántani, visszavontam a "boltocskát". Nem nagyon érdekel sem az ED, sem a többi számtech bolt, amíg udavariasan kiszolgálnak és nem vernek át a garral.

Csak egy észrevétel volt a "számítógépet a számtechboltból.." gondolatra.

yesser · http://antifa.blog.hu 2008.02.19. 22:57:36

Azért egyetek gyümölcsöt is!

fm! 2008.02.20. 11:07:09

Évek óta rendelek edigital-tól mindig teljesen korrektek voltak, néha a "raktáron" felirat nem fedi a valóságot, de ez legyen a legkisebb probléma...
A Samsung 931 BF monitorom beadta az unalmast (LCD panel hiba) 2 hónap után, de gariban javítva, azóta semmi baja.

malloc (törölt) 2008.02.20. 21:04:40

Én is VOLTAM ügyefelük az Eksztrém Dizsitálnak. Hangsúlyozom, VOLTAM. Lehet nem volt elég a pénz amit náluk hagytam, hogy ügyfélnek nézzenek egy idő után.

márna 2008.02.21. 13:55:38


TISZTELT GLOCK...
Saját ÉLMÉNYEM, AZ ÁLTALAD VÉDET CÉG VÁLASZÁT IDÉZNÉM, A BÉKÉLTETŐ TESTüLET AJÁNLÁSÁT NEM VESSZÜK FIGYELEMBE, NEM FOGADJUK EL,, MAGYARÚL MEHETSZ A SUNYI P,,,,ÁBA
Most várom a bírósági tárgyalás kitűzésének időpontját.
Garanciás jog következetes megsértése,,,,
Saját élmény amit az Extrém Digitálnak köszönhetek.
Nem kitalált, szívesen mellékelem a dokumentált anyagot

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.02.21. 16:38:41

@márna: Láttuk már többször is, hogy valaki hozzászólásban panaszkodott: a Homár nem tette ki cikkbe az ő sirámát. Szóval, pleez, csinálj egy weblapot, és tedd oda ki az összes doksit. (Mások is ezt szokták csinálni.)

Samanoske 2010.08.02. 22:18:21

Mocsok egy banda,a hibás vinyót csesznek visszavenni mert az állítólagos tesztprogramjuk szerint jó,az enyém szerint meg nem.Bevittem az egész gépet és a szervizes gyerek Malik László olyan papírt rakott elém amin a gép alkatrészeit át se vették(ami nem igaz),én megemlítettem,hogy ez mi erre mint egy dedós gyerek bevágta a durcit és "oké"felkiáltással nekiesett a gépemnek...na ezt a látványt nem kívánom senkinek.Flegma,lekezelő,nemtörődöm,az ilyet rúgják ki!
Drága is!
süti beállítások módosítása