Tékozló Homár

Re: mínusz egy ajtó? Az plusz húszmillió - A Quantum visszavág

2008.02.29. 01:33 | szily | 223 komment
Ezt már szeretjük: a Naiv Ügyfél odavág, mire az érintett azzal a svunggal visszacsap. Vihart kiváltó korábbi posztunkban "Dóra" azzal vádolta a Mediterrán lakópark beruházóját, hogy késve, kritikán aluli minőségben adták át a lakását, majd utána szívatták, letagadtatták magukat, szóval fingatták rendesen. Alant olvasható a Quantum Lakásépítő Kft. ügyvezetőjének válasza. A bemutatott dokumentumrészletek alapján úgy néz ki, hogy a Homár a tényeket nem elégggé csekkolva sejtette azt, hogy Dóra határidő után kapta volna meg a lakását. A sztori ettől még riasztó és szövevényes, annyira az, ami már meghaladja a Homár lehetőségeit, így a témát feldolgozásra átpasszoltuk az Index gazdasági rovatának, akik, reméljük nemsokára megírják a frankóközelit. A poszt végén egy rakás kép látható a lakásról (update 1. - Ráadásul NEM Dóra lakásáról, mint az a kommentekből kiderül) , amik sokmindent nem bizonyítanak persze, de nagy mennyiségben igen dekoratívak.

Tisztelt Olvasó!

Kérem, ne hagyja magát félrevezetni! Szeretném, ha legalább a kétely megfogalmazódna Önben, hogy Dóra velünk, velem kapcsolatos blogja nem objektív, a valóságot nem pontosan tükrözi, ezért elfogultságában indokolatlanul kelti rosszhírünket.

Az általam vezetett cég új lakások építtetésével és értékesítésével foglalkozik. Elsődleges üzleti érdekünk, de egyébként is célunk, hogy a vevőink elégedettek legyenek a munkánkkal, hiszen a tőlük nyert referencia nyújtja számunkra a legjobb reklámot.

Nem vitatjuk, hogy – már csak a nagy számok törvénye miatt is – előfordulnak hibák, hiányosságok, adott esetben kommunikációs zavarok. A felelősség elől – eddig sem - ezután sem kívánunk kitérni, a valóban fennálló hibáink kijavítását vállaljuk, mint ahogy Dóra panaszától függetlenül már korábban intézkedtünk a földszinti elválasztók elhelyezéséről is.

Úgy ítéljük azonban meg, hogy Dóra levelei, azok hangneme közel sem áll arányban az őt ért sérelemmel, irányában is igyekeztünk a legmesszebbmenőkig eleget tenni a kötelezettségeinknek és kielégíteni minden teljesíthető igényét (nem ilyen viszont az ajtó elhagyása, amely a jogszabályi előírások miatt valóban jelentős többletköltséget és határidőcsúszást eredményezett volna minden vevőnk számára). Sajnáljuk, ha ebbéli törekvésünket ő nem értékelte.

Azért, hogy meggyőzzük az olvasót, hogy a Dóra által állítottak alapvetően ellentétesek a valósággal, az alábbiakat rögzítjük:

Dórával 2007. október 26-án kötöttünk szerződést, amellyel ő megvásárolni kívánt tőlünk egy lakást és egy tárolót, az általunk építtetett házban.

A szerződésben arra vállaltunk kötelezettséget, hogy a megvásárolt részeket legkésőbb 2008. január 15-re készre jelentjük, majd ezt követő 15 napon belül az ingatlan állapotát közösen ellenőrizzük, az esetleges hibákat 30 napon belül kijavítjuk. A birtokbaadás határideje a jogerős használatbavételi engedély elnyerését követő 15 nap volt. Az engedélyt 2008. január 9-én kaptunk kézhez. A szerződés - ezen felül – további 90 napot is biztosított a számunkra - jogkövetkezmények nélkül -, ha esetleg csúsznánk a határidővel. Ez azt jelenti tehát, hogy a birtokba adás akkor is szerződésszerű lett volna, ha arra csak 2008. április 9-én került volna sor.


Voltak azonban olyan vevőink, köztük Dóra is, akik arra kértek bennünket, hogy a megvett ingatlant a szerződés szerinti határidőt megelőzően adjuk át a számukra, hogy a Karácsonyt már az új lakásban tölthessék.

Miután az épület műszaki állapota - habár még nem volt tökéletes, de - balesetveszélyt már nem jelentett (korábban persze az építési terület a balesetek elkerülése érdekében nem volt állandóan látogatható) és a lakások és egyéb helyiségek rendeltetésszerű használatra alkalmasak voltak, a kéréseket – bár nem járt kevés munkával és költséggel, amelyet maradéktalanul mi viseltünk - teljesítettük. Az érintettekkel december második felében a szerződést módosítottuk. Dóra a módosítást 2007. december 21-én írta alá, és ugyanezen a napon a lakást – a szerződésben megjelölt méretben - és a tárolót birtokba is vette.

Ma már tudom, hogy hibát vétettem azzal, hogy emberi gesztusként lehetővé tettem, hogy Dóra a jogerős használatbavételi engedély megszerzése előtt birtokba vehesse a lakását, amivel az általam képviselt Társasággal szemben támadási felületet képeztem, lehetőséget adva egy vevőnek a hiányosságokkal való visszaélésre. Ezt sajnos beláttam.

A birtokba vételkor Dóra rögzítette a tapasztalt hibákat, amelyeket elismertünk, és amelyek kijavításáról intézkedtünk.
Dóra  azonban a birtokba vételt követően újabb hibákat vélt felfedezni, amelyek kijavítását kérte. A szerződésünk értelmében a birtokbaadás után felmerülő esetleges hibák kiküszöbölése érdekében a vevő közvetlenül az épületet megépítő kivitelezővel szemben érvényesítheti a jogait.
Ebből eredően a birtokba vétel után ismertté váló hibák kijavításával már nem minket, hanem a generálkivitelezőt kellett volna Dórának megkeresnie.

Bár nem a mi feladatunk volt tehát, mégis magunk is intézkedtünk a birtokba vételkor nem jelzett, de valóban fennálló hibák orvoslása végett.

A generálkivitelező eleget téve a kötelezettségének a hibák kijavítását megkezdte. A Dóra által feltett képeken található hibák/hiányosságok jelentős része szerződésszerűen kijavításra került, amelyet az alább látható 2008. január 19-én kiállított, Dóra által aláírt, jegyzőkönyv bizonyít.
A Dóra által a birtokba vételt követően megküldött – valószínűleg nem utolsó – hibalistáját a generálkivitelező folyamatosan javítja és javítani fogja.

Kétségtelen, hogy a birtokbaadás után én magam nem kerestem a kapcsolatot Dórával, ami bizonyára hiba volt, de a javításokkal kapcsolatos problémák – mint fentebb jeleztem – már nem minket érintenek, továbbá nem is tartom feladatomnak, hogy magam menjek el Dóra csempézésénél a fugázás színét ellenőrizni, a munkatársaim viszont minden alkalommal (akár éjszaka is) igyekeztek a rendelkezésére állni, annak ellenére, hogy Dóra velük szemben sem ütött meg mindig emberi hangot.

Tehát nem igaz Dóra azon állítása, hogy Társaságunk nem elérhető. Kollegáim szinte mindennap beszélt(n)ek vele, illetve a generálkivitelező több alkalommal végzett javításokat lakásában. A magunk részéről továbbra is folyamatosan állunk Dóra és más ügyfeleink rendelkezésére is, azonban Dóra magatartása, mint ahogy írásainak tartalma és stílusa is, egyáltalán nem illő a helyzethez.

Meg kívánom jegyezni, hogy a jövőben sem fogjuk tolerálni az indokolatlan, erőszakos magatartást, álláspontunk szerint ez nem vezet eredményre. Mi a problémák megoldásra szeretnénk összpontosítani.

A magam részéről úgy ítélem meg, hogy Dóra megfogalmazott éles kritikája erősen túlzó. Nincsenek kétségeim afelől, hogy Dóra álláspontja e levéltől nem fog változni, és fel vagyok készülve arra is, hogy további támadásokra számíthatok még tőle. Természetesen ennek igyekszem majd elejét venni többek között azzal, hogy továbbra is teszünk erőfeszítéseket, hogy a lakás elérje azt az ideális állapotot, amelyet Dóra elvár.

Ha azonban Ön, kedves olvasó, szeretné ellenőrizni, hogy mi is az igazság az általunk beruházott ingatlant illetően, szívesen állunk a rendelkezésére, és megmutatjuk azt. Mellékelünk azonban néhány fényképet, amelyen a ház jelenlegi állapota látható jelezvén, hogy a Dóra által közölt fényképeket is a munkatársaim készítették és bocsátották a rendelkezésére, de azok a fényképek sokkal korábbi állapotot tükröznek.

Végezetül meg kívánom jegyezni, hogy Társaságunk, ahogy a múltban úgy a jövőben is mindent el kíván követni, hogy vevőink (ezért Dóra is) jogos panaszai maradéktalanul megoldásra kerüljenek. Ez jelen vitától függetlenül a kötelességünk.

Tisztelettel: Kapcsos Mátyás

a Quantum Lakásépítő Kft.

ügyvezetője

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iguana 2008.02.29. 01:52:55

Szep ez a level, korrekt a hozzaallas. De mitol 20misi egy ajto, ha nem keri a kedves lako?

tüpptürüpp 2008.02.29. 02:18:19

második?

érdekes képek. csak hát ez nem az a lakás, ugyanis az földszinti volt, ez meg minden, csak nem az. az ideges vevő miatti hangnem ezerszeri említése pedig már fárasztó. elég egyszer is elmondani, elmondani. abból is megértjük, megértjük.

mellesleg ajtóletépést 1 milláért kedvezményesen vállalok!

Kisangyal 2008.02.29. 03:21:20

Igaz, a másik földszinti lakás volt, ez pedig nem az.

Kisangyal 2008.02.29. 03:25:41

És a burkolatokat meg a szineket nézve sem ugy tünik.

úrilány 2008.02.29. 04:01:48

de szép kis ingyenreklám....

JustMeee 2008.02.29. 06:02:37

Hoppá... Micsoda fordulat... :)

Aláírtunk egy nullás jegyzőkönyvet, utána meg "amazonkodunk"?

:DDD

jesszumpepi (törölt) 2008.02.29. 06:06:21

Jöjjön egy axióma!

Fölösleges ajtóból nem lehet kocsonyát főzni.

Vidocq001 2008.02.29. 07:09:48

Ez kemény. Én az építőiparban dolgozom, piacvezető szak kivitelező cég, műszaki igazgatójaként. Nekem úgy tűnik, mintha mindkét fél hazudna egy "picit"...

Megdobbent 2008.02.29. 07:13:44

Es persze a fentieket nem _rogzitette_ agyas ur, hanem kozolte. Mi a faszomat rogzitett vele es hova, kerdem en naivan, a magyar nyelv (bar az ekezetnelkuliseg ugyanakkori) birtokaban? ;)

crazydemon 2008.02.29. 07:29:00

Zrt= Zárt Részvénytársaság

Ez ugyanaz a lakás lenne? Még a csempe színe sem ugyanaz mint a tulajdonos által felrakott képeken a napsárga falról meg ne is beszéljünk, én azt sem találom a mostani képeken. És ez valóban első emelet, de tuti nem a földszint...

Azért elég érdekes, vajon a konyhának van másik bejárata vagy azon a 10 centis résen kell bepaszírozni a használóknak magukat ami a pult és a fal között van?

Vidocq001 2008.02.29. 07:33:53

Persze, hogy nem ugyanaz a lakás. Gondoljátok, hogy Bogi kisasszony a fikázás után majd megengedi, hogy a lakásának a javított változatát, közzétegye Kapcsos Úr? Az előző verzióban lehet, hogy egy kissé elfogultan irkáltam be. Szakmai ártalom... :) De ahogy Bogi kisasszony is beírkált, itt a lehetőség, hogy közzétegye lakásának újabb képeit, természetesen dátumozott fotókkal!!! Lássuk történt-e változás...?

Vidocq001 2008.02.29. 07:37:28

Jah és még valami! Valóban szoktak készülni a hibalista felvételkor fényképek! És sajnos ilyen vagy még szörnyűbb képekkel talalkozhatunk, úgy mint az előző postban. Persze ha szereplési vágyam van és rossz hírét akarom kelteni valakinek akkor közzé teszem azokat. Én magam is rengeteg ilyen fotót készítek, nap mint nap. Tudjátok, szakmaai ártalom...:) Na most nyilván nem ezeket fogom kitenni cégünk honlapjára, referencia fotóként :D

crazydemon 2008.02.29. 07:43:37

Nem készülnek az építtető részéről a javítás után is képek? Mert logikus lenne, legalábbis számomra hogy amikor átvetetik hogy kijavítottuk, akkor azt is lefényképezzük, bizonyítván mi kijavítottuk, és akkor az jöhetett volna ide, nem egy másik lakással villogni itt.

Vidocq001 2008.02.29. 07:44:04

Summa summarum, Kapcsos Úr sokkal többel állt elő, mint Bogi kisasszony! Bogi kisasszony lássuk a legújabb képeket a lakásáról! Jah és még valami. A használatba vétel után valóban a generál kivitelezőt kell baszogatni!

Grafit Macska 2008.02.29. 07:46:45

Szerintem ez a lakás az, amit megmutatnak a kedves tőrbecsalandónak, aztán adnak neki egy olyat, amit Bogi is kapott! Vagy ez, ami haszonban megmaradt a beruházónak és ő vagy a pereputtya lakik benne, azért van normálisan megcsinálva!!!

demizson bobby 2008.02.29. 07:57:49

"továbbra is teszünk erőfeszítéseket, hogy a lakás elérje azt az ideális állapotot"
Wazze,szerződés szerint már el kellett volna érnie.Tévednék?
Mit akar itt bizonyítani nagytotál képekkel?Hááá hülye,aki azt hiszi nincs a képeken hiba.Jahogy egy makrofotón nem látszik,hogy már ki van festve a pecó? azannya.Megnézném közelről azt a fürdőszobai radiátorbekötést.Na meg hogy nem is az a lakás? Logikusan gondolva ugye, akkor itt most a legjobbat látjuk.ez úgy hiányzott.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.02.29. 08:05:40

Mindenkeppen ertekelni kell, hogy felvettek a kesztyut. Ezek utan en nem feltetlenul erzem egyoldaluan atbaszasnak a dolgot.

reszemrol respect.

Sokorai_Atala 2008.02.29. 08:10:47

Próbálom rendszeresen azzal fékezni magam, hogy jogállamban élünk. (Jó idealista vagyok)Akinek igaza van perelje be a másikat és az ügyvédek eldöntik.

Pepin bácsi 2008.02.29. 08:15:42

Sokorai:Akinek igaza van, perelje be a másikat és az ügyvédek meggazdagodnak. Így hangzik helyesen.

Sokorai_Atala 2008.02.29. 08:19:39

Ok, Pepin, de valaki járjon jól:)

2008.02.29. 08:23:33

Ajtótéma: mellékhelyiség és konyha között lehet, hogy még mindig kell minimum két ajtó (emiatt volt egészen hülye elrendezése régen néhány házgyári lakásnak). Ha ez még mindig szabál (a szabál az szabál), akkor nem lehet 20 misiért sem összehozni, hogy ne kelljen, ha meg nem muszáj, akkor nemértem, hogy miért a szívózás... Vidocq, hol az igazság ajtóügyben?

traxx 2008.02.29. 08:27:45

Hát igen, szép képek, jó távoliak...
Ja, hogy az esetleges hibákat csak közelről lehet látni?

vape 2008.02.29. 08:28:03

A szerződés szövegezése aztán tényleg olyan, hogy abból úgy 3. elolvasásra az ember talán átlátja, mik is a _valódi_ határidők. "2007. november 15. napjától számított 60 napon belül...", meg ehhez hasonlók. Miért nem lehet azt beleírni, hogy "legkésőbb 2008. január 15-ig"?
Egész biztos csökkenne a felesleges viták száma, ha egyszer az életben elkezdenének világosan fogalmazni a szerződésekben (is).

demizson bobby 2008.02.29. 08:35:44

Megszólalt már 2 nagyfőnök. Már csak az építésvezetőt várom.
Egyébként ez úgy megy,hogy ha engem zaklatnak az építő cég helyett,akko továbbfaxolom nekik a bejelentést egy felszólítással,és csókolom. Történt-e ilyen?

Gumidomino 2008.02.29. 08:41:51

Mindenki hazudik itt: KI az a DÓRA? Na?

Bástya elvtárs (törölt) 2008.02.29. 08:47:49

no akkor ideje lenne, ha mindenki előállna a valódi képekkel, illetve azt is részleteiben le kellene írni, hogy miért nem lehet azt az ajtót elhagyni? Miért kerülne 20 millába?

zstibi (törölt) 2008.02.29. 08:52:59

Ja, ja, friss képeket kérünk a Dóra/Boglárka lakásáról!!! Gyerünk Bogi!

K0vasz 2008.02.29. 09:13:59

Nekem egyre inkább úgy tűnik, hogy mindenki olvassa a homárt:D

Egyébként a konyhába jutás azon az 5 centis résen keresztül érdekes lehet:)

Gumidomino 2008.02.29. 09:25:54

hülye voltam. már tudom hogy ki Dóra.

most akkor mi is van az ajtóval?
1.nem szólt időben
2.alapító-okirat módosítás kellene
3.20 millió forint kellene
4.az önkormányzat nem venné át
5.csúszna az átadás
6.ott megy az egész ház vezetékezése
7.nem is, csak az ő lakásáé
8.szakembereket kellene hívni
9.mégis megoldható a dolog. hihetetlen.

Felesleges kisregényt írni. Felsorolás Boglárkától, pontonként válasz Mátyástól.
Egy állítás - egy tagadás így nem sokra mentek.

Több mint két hónap után legalább jelentkezett a mindkét oldalról sokat hivatkozott MÁTYÁS! wow.

demizson bobby 2008.02.29. 09:26:45

Majd beugrik,ahogy Petrocelli csinálta.

LyukasBogrács 2008.02.29. 09:33:42

Nekem a konyhába egybeépitett kocsma nagyon tetszik. Mennyi vizezett Kalinka vodka-narancsot lehet majd otthon kortyolgatni! És a ruhatárral sem lesz gond.

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2008.02.29. 09:34:54

Nekem erősen úgy tűnik, hogy Sz.B. az a kifejezett kekec vevő. Agyára megy a kivitelezőnek, mindenben hibát keres, és közben nem hajlandó emberszámba venni a dolgozókat. Azok felbaszódnak, és az eredmény tessék.

Nincs olyan, hogy hibátlan kivitelezés elsőre. Aki ezt mondja, annak bilibe lóg a keze. Azért van már a szerződésben ott a kijavítására az időtartam, mert előre tudják, hogy _lesz_ hiba. Higgadtan, gondosan végig kell menni, és lehetőleg minél többet elsőre kiszúrni. Listát csinálni, aztán majd javítják. De nem, Sz.B.-nek ez így nem volt jó, ő szerintem folyamatosan kiosztotta a munkásokat, lehet, hogy ordított is velük, és ha tehette, beleugatott félúton a munkába. Ennél idegesítőbb dolog nincs. Persze, hogy ahol tudtak, ott basztak ki vele. Nem védeni akarom ezt a fajta "bosszúállást", mert az ügyfél az ügyfél, de valahol akkor is ő fizetett elő a saját hercehurcájára.

Ez az én olvasatom.

linne 2008.02.29. 09:43:44

Meggyőztetek. Nem veszek társasházi lakást. Se a Quantumtól se mástól. Inkább egy kocsmát saját bárpulttal. És igazi vodkába fojtom a bánatom.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.02.29. 09:45:48

"De nem, Sz.B.-nek ez így nem volt jó, ő szerintem folyamatosan kiosztotta a munkásokat, lehet, hogy ordított is velük, és ha tehette, beleugatott félúton a munkába. Ennél idegesítőbb dolog nincs. Persze, hogy ahol tudtak, ott basztak ki vele. Nem védeni akarom ezt a fajta "bosszúállást", mert az ügyfél az ügyfél, de valahol akkor is ő fizetett elő a saját hercehurcájára."

se te se én nem szeretem, amikor a napi munkáma úgy ellenőrzik, hogy negyedpercenként beleugatnak, hogy ne így, hanem úgy. De az építőiparban vannak munkalépések, amiket javasolt leellenőrizni. pl. mielőtt öntik a betont, össze kell kötni a dróthálót. Ha már belement a beton, akkor nem látszik, hogy össze lett kötve. Ha ezt nem ellenőrzöd le, akkor az később bosszulja meg magát.

demizson bobby 2008.02.29. 09:50:36

Az elvtársnak max. igaza van, nem beszélve arról,hogy a melósokat akkor is le kell ellenőrizni,amikor nem kell.
Értitek,nah.
Kőkemény tapasztalat!

demizson bobby 2008.02.29. 09:52:47

Nem tudom elolvasni az apróbetűs részt!
héhohé, olvashatatlanok a jegyzőkönyvek :(

Kisangyal 2008.02.29. 10:00:46

Akkor küldjenek képeket a comcédok is és irjanak a Homárra a segédmunkások is!
Béláim az Urban! Gondolkozzunk! :DDD

LyukasBogrács 2008.02.29. 10:06:51

Minden tiszteletem a munkásoké, akik tisztességes munkát végeznek önállóan, és még a beledumálást is elviselik.

Tudom, hogy ez utóbbi nekem nem menne. Valószinűleg öt percen belül visszapicsognék a megrendelő hölgynek, akinek még az adott szerszám / munkadarab megnevezése is gondot jelent :

- Azt nem úgy hivják!
- Csinálhatnám úgy is, ahogy mondja, de akkor valakinek biztos a fejére fog esni.
- Már kész lennék, ha nem szólnának bele percenként.
- A tudomány mai állása szerint ez lehetetlen.
- Csúnya. És? Mondtam, hogy kész van?
- Ha ennyire értesz hozzá, akkor miért nem te csinálod?

volga 2008.02.29. 10:08:22

Ez az Bogi, ne hagyd Magad!!!

DaveSlim 2008.02.29. 10:12:16

"nézz már ki az ablakon"... ez (is) földszinti.... persze nem biztos, hogy ez az a lakás, amiről szó van :)
de nekem tetszik. jó kis lakás.

demizson bobby 2008.02.29. 10:13:42

Bogi mé nem mégy forgatókönyvírónak? Én már rég felpakoltam volna vmi jutyubra az összes beszélgetést lelőve az összes poént.
Kérlek,kérlek tedd közzé! (Ugye nincs mit titkolni?)
Ha már így pártodat fogom. :D

Dora, a tulaj 2008.02.29. 10:14:56

Kedves Hozzászólók!

sajnos azt kell közöljem, nem vagyoka kekec vevő, nem ugattam a munkásoknak, ott sem voltam az építkezéskor, így jó pár társammal együtt várjuk, a még felmerülő - egyelőre NEM látható - hibákat.
Mivel már szerkezetkész volt a ház, mikor először láttam. :(
Tehát nem pattogtam a munkásoknak, senkivel nem ordítottam, sőt nem is beszéltem munkásokkal, míg át nem adták a lakásomat dec.21-én.
Nem ellenőrizgettem, nem utasítgattam, ott sem voltam!
Amikor először láttam, és nem volt jó a burkolat, azt Csora Dánielnek jeleztem (kivitelezés).
Ennyi volt az átadásig.
Aztán a LÁTHATÓ hibákat vettük jegyzékbe...és azóta sem utasígtgatok senkit, ha bejönnek hozzám, és a múlt pénteki dolog megtröténik, leírtam már, hogy reagálok:
nem hagyom magam lerázni, ami NEM ordibálást jelent, vagy eféle, csak szépen csendben megjegyzem, hogy nem fogadom el a dolgot.
Kapok rá valamilyen választ és csókolom.
És kedves Andoridus!
rólam aztán azt tuti nem mondhatod, hogy nem veszek bkit emberszámba, mert nálam humánusabb embert, keveset ismerhetsz...erről talán, nem is az ismerőseimet, de a már említett két burkolót (túró rudi stb), talarítónőt, a melegburkolót, akit kedvesen, NEM kiabálva, felháborodva hívtam vissza, mikor a szegőléc javításának javítását kellett elvégezni (értsd: nem volt leragasztva, azt mondta, leragasztotta, mégsem sikerült, visszahívtam, h fussunk neki mégegyszer, akkor már jó lett)...akiknek aztán semmi közük hozzám...

Dora, a tulaj 2008.02.29. 10:17:48

Kedves Demizson Bobby!

nem, nincs mit titkolni! :(
úgy gondolom, ezzel még várnék.:)
Tanulságos kis 20 perces felvételem van többek között pl, de majd később..
Van néhány rövidebb is!
Persze, mindegyik előtt ott van, h Kedves X, a beszélgetést rögzíteni fogom...

Dora, a tulaj 2008.02.29. 10:18:48

Kedves DaveSlim!

"nézz már ki az ablakon"... :)))
ez nem földszinti..:)

Kisangyal 2008.02.29. 10:21:45

Nekem ugy tünik, hogy a Boglárka a nyerö...

Összefogni többi lakoval, jol megszivatni!

tüpptürüpp 2008.02.29. 10:29:05

Ezek után már csak Dóra és Boglárka fényképe hiányzik. Női olvasok kedvéért Kapocs úré.

Dora, a tulaj 2008.02.29. 10:32:39

Kedves Remete bácsi!

Kapcsos úr kb. Columbo felesége..:) sosem látni, csak szó van róla...
Dóra pedig Bogi, tehát max. egy kép..:)

demizson bobby 2008.02.29. 10:32:52

szerződésnél ki kő harcolni,hogy x Ft jóteljesítési garancia címén visszatartható,a hibamentes átvételig.Aszt ha nem jönnek javítani,akko kihívni az iparost jópénzért.
Persze úgyse mennek bele :)

Kisangyal 2008.02.29. 10:33:06

Nemtom... ezek után valahogy nem tudna lázbahozni az ürge. Nem vagyok kiváncsi kapocs ur képére.

2008.02.29. 10:38:29

Csak az egyik felmerült dologgal kapcsolatban:
Általában az új házaknál azt csinálják, hogy építettő lepaktál valamelyik kábelszolgáltatóval és akkor most innentől ők szolgáltatnak.
Aztán megetetik a lakókkal, hogy kizárólagosság van, ezt kell szeretni

2008.02.29. 10:42:14

Hoppá, hova tűnt a hozzászólásom vége?

Megpróbálom újra, mert most csak az elejét látom...

Csak az egyik felmerült dologgal kapcsolatban:
Általában az új házaknál azt csinálják, hogy építettő lepaktál valamelyik kábelszolgáltatóval és akkor most innentől ők szolgáltatnak.
Aztán megetetik a lakókkal, hogy kizárólagosság van, ezt kell szeretni!

Ez az, amit nem szabad besz*pni! Közgyűléssel meg kell szavaztatni, hogy jöhessen(ek) másik szolgáltató(k) és lehet válogatni.

Kisangyal 2008.02.29. 10:45:05

Nem vagyok szakértö az ügyben, de az biztos, hogy emberevö vadállattá változnék, ha egy épittetö korlátozna a szabad szolgáltatoválasztásomba vagy mimbe a saját lakásomban.
Gerincét kitépni, vacsorára megenni!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.02.29. 10:47:53

faszom! kinek van ideje arra hogy ezt a hosszú szart elovassa?

biztos hogy szép meg jó, de nincs kedvem 7092 karakteres mentegetőzést olvasni. majd egyszer veszek ki szabit, és azzal a múlkori idiótával együtt elolvasom aki olyan kurva sokat küldött hogy mennyiségi rekorder

carppy 2008.02.29. 10:53:48

Boglarkat keressetek iwiw-en. Nincs sok, ugyhogy meg fogjatok talalni.

demizson bobby 2008.02.29. 10:55:47

Carppy: dehát már rég megtaláltuk,és tudjuk,hogy van deguja.
Torpedó: ez meg hogy jött ki? Nálam csak 7032 karakter van.

2008.02.29. 10:57:48

Kisangyal:
azért ahhoz, hogy szabadon választhass szolgáltatót, először a technikai hátteret kell biztosítani (kiépíteni). Namost ezt az a cég építi ki, akivel lepaktál az építtető. Aztán ha ez nem jó, hívni kell egy másikat és ő is kiépíti a maga rendszerét, mert nem fog osztozkodni a konkurenciával.
(Én ezt láttam a gyakorlatban.)

vernarancs 2008.02.29. 11:04:47

LyukasBogrács 2008.02.29. 10:06:51

Az a baj ezzel, hogy en meg olyan munkast nem lattam aki rendes munkat vegzett volna ha a tulaj nem all folyamatosan a nyakan az egyik labaval. Eleg szomoru, hogy nekem laikusnak kell felugyelnem a szakember nemtorodomseget.

tüpptürüpp 2008.02.29. 11:05:24

tényleg van deguja? így már minden érthető! az ajtón lévő rágásnyomok, a hiányzó fuga és az egyszerre kiégő izzók. talán nem kéne hagyni, hogy a vezetékekre is rákapjon ugye! etessétek inkább mogyoróval - mondjuk kapocs úréval.

Kisangyal 2008.02.29. 11:10:04

Akkor már miért nem a kapcsos matyi wiwjét irtad ki? Ugy látom rutinosabb versenyzö. Fater meg a liftes a vállalkozásban... már legalább tudjuk miért nem müxik.

carppy 2008.02.29. 11:10:07

Szerintem nem o az, egy masik Sz.B.-nak van olyan a kepei kozt, hogy lakasavato!

Dora, a tulaj 2008.02.29. 11:10:19

Nálunk már kiépítette a rendszert a másik szolgáltató, csak a házba nem engedik be. effektive az ajtónk előtt áll a net!

demizson bobby 2008.02.29. 11:10:32

:) jó ötlet remete bácsi!
én elvinném csibészelni,és lenne belőle harcidegu.

Dora, a tulaj 2008.02.29. 11:12:00

hint: nincs lakásavatós képem fent..:)

Kisangyal 2008.02.29. 11:12:12

Elhiszem :) de biztosan van valami megoldás...

demizson bobby 2008.02.29. 11:12:32

Carppy: az első 150 hozzászólás arról szólt,hogy hány és milyen diplomája van.Azt is csekkold.

fokaorr 2008.02.29. 11:13:38

milyen gaz bemutato lakast fotozni, hogy lam milyen szepen dolgozunk

nyilvan koszono viszonyban sincs, a lakok szamara atadott lakasok minosegevel

kisbaratod · http://kisbaratod.wordpress.com 2008.02.29. 11:14:43

Lám lám visszasírjuk még a paneldzsungelépítést. Ott nem volt 6 féle ajtó, meg választék. Volt 1 és azt szerette mindenki. Amúgy nem értem aláírta, átvette, aztán megint talált hibát? akkor hogy lehet úgy aláírni? Darabokra kell szedni a lakást! Valamit biztos elrontottak!

Kisangyal 2008.02.29. 11:15:15

Dora, a tulaj!
Viszont ha a Te wiwedet láttam tiplizz a profilodhoz gyorsan adatokat törölni.

Sanyi 2008.02.29. 11:16:24

Fogadj egy ügyvédet, küldess nekik felszólítást, ha nem működik akkor pereld be őket! Akkor talán nem kell beleőszülnöd. Ha meg több lakással is gond van akkor csinálhatjátok együtt.

demizson bobby 2008.02.29. 11:25:00

Kisangyal: 2-3 hónapig el sem tudta érni a delikvenseket, hidd el nem fogják hívogatni :D

demizson bobby 2008.02.29. 11:26:55

Különben is a Kapcsos Mátyás telefonszámát adta meg :)

Dora, a tulaj 2008.02.29. 11:30:14

Ja, vicces lenne:)
egyébként eddig sem bújkáltam, ezután sem fogok..:)

Kisangyal 2008.02.29. 11:34:08

Akkor számcsere lesz a vége, elszabadulhat a pokol, vigyázz az ilyenekkel. De demizson bobby 2008.02.29. 11:26:55 ötlete is jo :)))

linne 2008.02.29. 11:40:17

És most várjuk mit reagál Kapcsos Mátyás...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.02.29. 11:40:37

azért minkét fél megéri a pénzét...
jól mutatna ez a post, a zugügyvéden is!

-kapcsos úr, kiteregeti ide a szerződéseket (bármibe lefogadom, hogy ebbe a vevő nem ment bele!)

-a kedvetlen vevő pedig felvételt készítette a beszélgetésekről, minek előtt nem tájékoztatta az eladót... olyan személyiségi jogok megsértése szaga van :o)

linne 2008.02.29. 11:42:04

most írta hogy tájékoztatta őket hogy felvette a beszélgetést...

Dora, a tulaj 2008.02.29. 11:43:04

Kedves RosszQtya!

Ha figyelmesen olvastál, ott van, hogy SZÓLTAM, H FELVÉTEL KÉSZÜL!
végső elkeseredésemben, kénytelen voltam felvenni.

májgeriberi 2008.02.29. 11:43:20

Nálunk volt olyan az "újépítésűlakóparkok"
valamelyikében, hogy a nő megbotlott aztán átesett gipszkartonostól a szomszédba! LOL :D
Én nem hiszek ennek a levélnek.
Mindent meg lehet magyarázni mindent meg is szoktak!
Nézte valaki a másik posztban a képeket???
Én most építkezem NEM újépítésűlakóparkban hanem kertes téglaépítésű családi házban! Ott sem dolgoznak másképp, tegnap csináltak valamit ma bontják mert elbaszták! Nevetséges!
Attól függetlenül szerintem mind a kettő egy nagy fasz és most egymásra találtak!
Jó nekeik..

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.02.29. 11:43:34

egyébként meg ha az én kérésemre, hogy időelőtt beköltözhessek egy lakásba, az építettő nekem átadja, akármilyen állapotban, kutya kötelességem megköszönni, hisz tett nekem egy gesztust! még akkor is, ha hibás a teljesítés! minimum mosolyogva várom míg kijavítják!

ebből is látszik, hogy foggal körömmel ragaszkodnia kellett volna a szabályokhoz az építőnek!

kapcsos úr, tanulság?
április 9ai átadásra váró lakást április 9én kell átadni és soha nem lenni többet emberségesnek, mert akkor szopás van :o)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.02.29. 11:45:22

Dora, a tulaj 2008.02.29. 11:43:04

Kedves Dóra, Boglálrka, akárki!

nincs az a marha, aki tudja, hogy a vágóhídra viszik, előre el is mondják neki, ezek után egy magnó társaságában nyilatkozik :o)

bár várom kapcsos úr reagálását erre :)

Dora, a tulaj 2008.02.29. 11:45:59

És valóban nem kérdezett meg, h közzéteheti-e...pl, mert az nem csak a nevem (mint neki, hanem pl személyes adatok, bár az Ő alkalmazottaié ki vannak takarva :)).
de persze no para!

Dora, a tulaj 2008.02.29. 11:47:10

Kedves RosszQtya!

pedig a felvételen rajta van, hogy szólok...ha hiszed, ha nem :) (Nem Kapcsos úr a beszélgető partner, egyik felvételen sem).

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.02.29. 11:48:21

hát akkor aki bírka, így járt :o)

simisimi kis buksiját batzpapuccsal :o)

linne 2008.02.29. 11:48:34

ha nem tudja normálisan átadni, mert nem felel meg a feltételeknek, akkor a következő a megoldás: Sajnálom kedves Dóra/Boglárka csak április 9-én költözhet. Ennyi. Ha vki normális akkor dúli fúli de megérti.

Dora, a tulaj 2008.02.29. 11:49:55

igy van, ha nem kesz, nem kell atadni, es nyel az ugyfel...ha meg atadja, javitani kell.

linne 2008.02.29. 11:53:15

engem is rengeteget szívatnak beruházók, fővállalkozók meg többi alvállalkozók....mert én is az vagyok...csak abban a hálátlan szerepben, hogy mindig nekem kell a más mocskát eltakarítani...hogy dolgozhassak...és mindig a már rojtos idegrendszerű tulajokkal lelkizek órákat....mert én vagyok ott legutoljára...:))

demizson bobby 2008.02.29. 11:58:23

linne: finomtakarításban utazol? ;)

linne 2008.02.29. 12:01:35

nem, kertben:)) és az összes maradék gipszkartont, drótot csomagolóanyagot stb (amit a kollégák ottfelejtenek) kénytelen vagyok össszeszedetni mert különben nem jutok munkaterülethez...de olyankor nem spórolok a decibellel...:))

Dora, a tulaj 2008.02.29. 12:02:05

ja, még annyit: azzal nem vádoltam, h késtek, csak azt mondtam, nov.30 volt a határidő, ami után még a műszaki ez+az az jön,és dec.20-szal mondták, h átadjék. egy napon nem paráznék..:)
azért viszont igen, h nem javítanak időben..

Tajparaszt 2008.02.29. 12:02:49

A legszívesebben ájánlanám a vásárlói ápróbetűs rész bevezetésit:

-Amennyiben nem a vállalt határidőre készítik el a kívánt minőségben az általam ..... ........, úgy vagyoni kártérítést kapok és jogot arra , hogy a vállalkozót szeneslapáttal szájba csaphassam. Bla-bla-bla. Tisztelettel: Bla-bla-bla.

Áz idén má 3 vájogvetőt csáptám meg, lázul a lapát vége, a mindenit neki...

Dora, a tulaj 2008.02.29. 12:03:56

tajparaszt, köszi...meg mások is..ma nagyon elemetekben vagytok...jó, hogy megnevettettek! :)

linne 2008.02.29. 12:04:20

nem vályog? vagy vájog? mi az igazság?

linne 2008.02.29. 12:06:07

így is van ne szomorka ültessél zöldeket jobb lesz minden..

demizson bobby 2008.02.29. 12:07:35

linne: a gipszkarton Vidocq területe,az nem én voltam :D

linne 2008.02.29. 12:09:02

ha vki szemetel kölcsönkérem paraszt lapátját...:))

Dora, a tulaj 2008.02.29. 12:12:34

linne! azon leszek....ha majd vegre valaszt kapok a kerdeseimre, amik a kertet is erintik..:)

Corruptor 2008.02.29. 12:44:11

És még ronda is a lakás...

Bástya elvtárs (törölt) 2008.02.29. 12:58:31

Dóra, miért nem teszed be te is azokat a képeket, amik a mostani valós állapotot mutatják?

Dora, a tulaj 2008.02.29. 12:59:38

be fogom...
majd ha lesz időm megjelölgetni, a fent emített módon.
kis türelem! :)

A ROMANOK 2008.02.29. 13:00:49

Fúúúú .. hát ez megalol ... új építésű lakóparkban lakást venni ...
Akkor már inkább régiépítésűben a téglatömbházas fajtából, és kedv szerint átalakítani ... ára töredéke. No és válogatni is lehet ... környék, szolgáltatók, miegyebek, ha már mindenáron tömbházban akar valaki lakni.
Vagy romos családi házat megvenni, falaktól/esetleg alapoktól újraépítettni, ismerős építési vállalkozóval, bónusz a kert ... árban ugyanott.
Soha nem értettem, miért jó egyeseknek sok millát kidobni egy nagy adag lócitromért + a járulékos idegbajért.

Ja, a lókupec nálunk van túszként... de a tetves lovai nélkül ;)

2008.02.29. 13:10:01

Kapcsos Úr a matematikához biztosan nem ért. Ezt a nagy számok törvényére vonatkozó megjegyzése bizonyítja. Sebaj.

Hazudik is, mert jótállás kérdésében az építtetőn is számon lehet kérni a hibákat, sőt perelni is lehet párhuzamosan a kivitelezővel.

A legszomorúbb, hogy az üzlethez sem ért, csak a harácsoláshoz, mert másképp nem próbálná lerázni a vevőit akiknek pár napja még a seggét nyalta, ha a problémájukkal keresik.

Elfelejt arról is szót ejteni, hogy az építtető általában visszatart valamennyit a kivitelezőnek járó pénzből pont az ilyen hibák, reklamációk fedezeteként, így sokkal könnyebben léphetne fel a hibák kijavítása érdekében mint a vevő akinek semmi sincs a kezében. Ha akarna.

2008.02.29. 13:12:37

A képeket nem nagyon értem. Miről készültek? Mire vonatkoznak? Mi értelmük?

A ROMANOK 2008.02.29. 13:19:22

Nagy valószínűséggel a cég bemutatólakásáról készültek a fotók, amelyek kizárólag az újabb palimadarak léprecsalását szolgálják. Van rá egy fogadásom, hogy abban a lakásban soha senki nem lakott, a megkapóan randa teddy-mackó ellenére sem :PPPPP

dwdHU 2008.02.29. 13:42:38

de legalabb jol neznek ki

demizson bobby 2008.02.29. 13:53:58

Romanők vagy románok? Mindegy is...,Pepint adjátok vissza, a lovakról még beszélünk.

Sun 2008.02.29. 14:01:50

Dóra neked hiszek, és, ha elfogadsz egy tanácsot, minél gyorsabban köss jogvédelmi biztosítást. Szinte biztos, hogy a későbbiekben is fel fognak merülni hibák, és az idő múlásával egyre kevesebb esélyed lesz nélküle a jogaidat érvényesíteni.
Hiába vagy végtelenül türelmes, kedves, és együttműködő, megpróbálnak átvágni. Foghatják különböző szabályokra, szerződési feltételekre, gyakorlatra, ha nincs a diplomáid között a jogi is, nem vesznek komolyan.
És mielőtt meggyanúsítanak, hogy palkovicsné laptopjáról, távmunkában, és batz papucsban vagyok üzletkötő, jelzem, hogy nem, csupán elégedett ügyfélként tanácsolom:)

batib 2008.02.29. 14:10:31

KApcsos Úr egy faragatlan bunkó. Életem legrosszabb döntése volt, hgoy bárminemű üzleti kapcsolatba kerültem Vele!
MINDEN OLVASÓT LEBESZÉLEK a QUANTUM-tól való vásárlásról.
Gondolom a kis Matyi is tanult marketinget. Mert jogot biztosan nem.
A szerződésük 1000 módon megtámadható.

Ja és Matyi, menj el szabira, mert már tikkelsz a stressztől. Nem ér ennyit egy lehasznált A6-os. KEll majd az energia a bíróságon.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.02.29. 14:10:57

pontosabban "elégedett naiv ügyfélként..."

batib 2008.02.29. 14:11:42

Emellett mutasson fel a quantum egyetlen elégedett ügyfelet a házból. Ha tud...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.02.29. 14:16:28

demizson bobby 2008.02.29. 10:55:47
Torpedó: ez meg hogy jött ki? Nálam csak 7032 karakter van.

akkor elszámoltad kezdjed elölről :)
megszólítással és aláírással együtt betettem wördbe az meg ennyit írt ki. most is 7092 még nálam. igaz még több mert a beszúrt képeken nem tudom megszámolni :)

Tibee 2008.02.29. 14:17:29

Én csak azt nem értem, hogy miért nem lehet egy lakást majdnem tökéletesre megcsinálnia az építtetőnek elsőre?

Mokele-Mbembe 2008.02.29. 14:20:33

Mer az pénzbe kerül...

Sun 2008.02.29. 14:32:52

Bástya elvtárs, én mindenkivel szemben naiv, jóhiszemű ügyfélként viselkedem...egy darabig.

demizson bobby 2008.02.29. 14:34:46

Torpedó: tisztára,mint a "hívjon most,nyerjen,nyerjen" című műsorokban. Kérdésünk:hány karakter K.M. magyarázó levele? :)
Tibee:Minden lakás kivitelezésénél legyen mondjuk 10 apró hibád.Na most ugye nem az apróságokkal fogsz törődni,hanem inkább nekiállsz a következő lakásnak,mert ha azt "befejezted", akkor készrejelented a munkát,kapsz egy teljesítésigazolást és számlázol.Ha eltökölsz az apró dolgokon-akár más hibáját kell kijavítanod-,akkor később végzel,később jutsz pénzhez.Szóval már rég pörög az átutalási határidő,amikor visszajárogatsz hibajavításra.Persze ez ettől szerteágazóbb magyarázatot igényelne,de cirka ez a lényeg.Az időnyerés.
Más: alig várom,hogy megjelenjen az első Kapcsos Matyi felhasználói nevű júzer.

Sun 2008.02.29. 14:43:24

Az egyik utazási irodával kacsolatban épp most telt be nálam a pohár, és pert indíttatok velük szemben, ha nem a számomra megfelelő választ kapom tőlük, természetesen hivatalos állásfoglalásként.
Megengedhetem, hogy naív ügyfél legyek minden szolgáltatónál, biztosítónál.
Ha baj van, jöjjenek a jogászok, nincs veszítenivalóm.

Sun 2008.02.29. 14:47:51

Alig várom, hogy megjöjjön a válasz, mert igazi, homárnak való csemege:)

=Ford Prefect= 2008.02.29. 14:51:36

Túl sok a para. Úgy is jön a vogon építész flotta...

kerület 2008.02.29. 16:20:51

A mi kis házunk csak 19 hónapot csúszott az átadáskor, de így is szar minőséget sikerült produkálni a beruházónak/kivitelezőnek. Pedig nem is a quantum volt.((
A helyzet az, hogy nem szabad aláírni azokat a szar egyenszerződéseket, amit az orrotok elé tolnak. Én, bár nem vagyok sikeres ember, legalább a fizetési részleteket átvariáltam, az uccsó rész nem töredék pénz volt, hanem combos, amit csak a használatbavételi engedély után kellett (volna) kifizetnem, de a qrva sok hiba, és csúszás miatt beszámítóztuk. Persze szigorúan szerződésmódosítással. Azóta is jönnek elő a hibák, amit szavatosságban/gariban javíttatok.

Összességében: szerződni csak saját ügyvéd jelenlétében, a saját feltételek beépítése után lehet, mert különben ezek a mai magyar építőipari kft-k átbasznak. Annyi közük van az építéshez, hogy ilyen-olyan módon a tanácstól szarért-hűgyért megveszik a telket, oszt gyorsan akarnak rajta meggazdagodni. sajnos ezeknek az audis/bömös/mercis/lexusos sikerembereknek a mi hülyeségünk miatt sikerül is. Általában.

Balance Of Power 2008.02.29. 16:38:11

Szoval megegyszer: regi, gangos, belvarosi szazeves berhaz! Felejtsuk el az uj epitesu lakasokat (es Romanok-nak is igaa-zuk van).
Azert azt tenyleg dobbenetes, hogy uj epitesu lakast vasarolt ismeroseim kozul 10-bol legalabb 8 megszivta valamivel...

Kifordított kacagány 2008.02.29. 16:44:01

mennyivel egyszerűbb saját kérót építeni, vagy használtat venni........

én ha építtető lennék, be nem engedném költözni a lakókat a legeslegeslegutolsóutáni határidő előtt az tuti. olyankor ha kell a kecó, vihetni, ha nem akkor nem. sokkal egyszerűbb, mint ez a felesleges hercehurca

demizson bobby 2008.02.29. 16:50:23

egy kis hercehurca,amit az alkalmazottaid kezelnek,még neked is megérné,hogy x10millió forintokat 3 hónappal korábban lásd a bankszámládon.

Kifordított kacagány 2008.02.29. 16:52:06

Balance Of Power 2008.02.29. 16:38:11
miért ne szívta volna? mindenki olcsón akar jót. olcsón pedig csak hulladékot lehet kapni. ha az építtető azt mondja plussz 5 misi, akkor a drága vevő nem veszi meg, hanem elmegy máshova, ahol olcsóbban kapja meg. költséget meg csak úgy lehet csökkenteni, hogy olcsó munkásokkal, olcsó alapanyagból építkezünk úgy, hogy helyenként mindkettőt ki is spóroljuk ha lehet. Boglárka sem a két szép szeméért költözhetett be, hanem gondolom azért, hogy minél hamarabb pénzhez jusson a vállalkozó. cserébe a boldog tulaj meg bosszús tulaj lesz, mert egy félkész lakásba költözik, ami számos tekintetben minőségi problémákkal is küszködik.

Kifordított kacagány 2008.02.29. 16:53:49

demizson bobby 2008.02.29. 16:50:23
nekem nem, mert ha nem jön be, akkor nekem kell kommunikálnom a hülyékkel, amit utálnék. de tény, hogy nagyon sok más embernek ez nem szempont. nekik van igazuk

Balance Of Power 2008.02.29. 16:57:00

Igen, igen, meg azt is hallottam, hogy uj lakasra kedvezobb feltetelu a hitel. Mindesetre azt nem ertem, miert van meg egyaltalan kliens, annyira rossz a hire az uj epitesu lakasoknak, lakoparkoknak. Pedig alapvetoen egy tok jo dolog a lakopark (mas kerdes, hogy a vilagon mindenutt, ahol jartam, ugyanugy nez ki mindegyik, mindegy, hogy Del-Amerika vagy Nyugat-Europa). Ezert ilyenbe sose koltoznek (panelbe se, de az egy mas tortenet). Persze az is igaz, hogy van, akinek nincs mas valasztasa, mint az ujepitesu (biztos nincs?)

Sun 2008.02.29. 17:00:10

A kedvezőbb lakáshitelek miatt vásárolják az új építésű lakóparkok lakásait... Bp-en a telek, + házépítés rá, több 10 millába kerül. A használt ingatlannál meg a gatyájuk is rámegy az illetékre.
Már a hitel igényléséhez is hitelt kell felvenni, annyiba kerül.
Marad az új építésű, szuper sz@r lakóparki változat...

Kifordított kacagány 2008.02.29. 17:02:15

már gondoltam rá, hogy miután annyi probléma van az új lakásokkal, milyen jó megélhetés lenne, ha az ember a régi gmk-hoz hasonló társulás keretein belül építene ilyen társasházakat. a vevők örülnének, mert átlátható lenne, hogy hova megy a pénzük(a részmunkák befejezése után részletekben fizetnének), beleszólásuk lehetne az építésbe, a pénzükért minőségi árut kaphatnának, stb és még én is tisztességgel megélhetnék mint fővállalkozó abból, hogy levezénylem az építkezést.
aztán jobban belegondolva rájöttem, hogy ez nem működne. a minőséget nem akarná mindenki megfizetni, előjönne az olcsójános gondolkodás. ha azt mondanám, hogy ez vagy az ennyibe kerül, akkor az drága lenne, kellene az olcsóbb megoldás. ugyanaz lenne a vége a dolognak, mint most itt.

Balance Of Power 2008.02.29. 17:02:20

viszont amit igy megnyernek a reven, azt ezek szerint elveszitik a vamon

Kifordított kacagány 2008.02.29. 17:05:25

Balance Of Power 2008.02.29. 16:57:00
nem csak a hitel kedvezőbb, hanem a szocpol is a duplája(helyesebben a használtnál a fele). az meg ugye nem kis összeg, hogy eldobja a csóringer magától. más kérdés, hogy a sok bosszúság és probléma később lehet, hogy többe fog kerülni.

demizson bobby 2008.02.29. 17:07:36

Kacagány
az előzményekben már vázoltuk a Vidocq-val,hogy az önköltségi ára ezeknek a lakásoknak kb 50-60,de max 70%-a az eladási árnak.
Gondolj csak bele: már vagy 20-an leírták itt,hogy ennyi pénzből saját maguk is felhúzzák a házat.Ami szép benne,hogy igazuk van,szóval képzeld csak el,hogy pl az építőanyagokra 5-60%-os kedvezményeket kapsz és úgy építkezel,ráadásul minimum szinvonalon akkor kijön,hogy az ingatlanpiaci befektetéseken extraprofit van.Na ebből kéne kicsit visszavenni,hogy élhetőbb lakásokat építsenek, hogy ne menjenek tönkre az alvállalkozók, és a túlságosan nagy hiteleket felvevők.

kerület 2008.02.29. 17:08:36

Kifordított kacagány 2008.02.29. 16:52:06
Azért a 300e+-os m2 árak nem éppen olcsók. Az önköltség ennek nagyjából 60%-a. A többi a Mátyásfélék haszna.
Ennyiért már lehetne minőséget is gyártani.Szvsz túl mohók, egyszer majd beleszaladnak egy qrva nagy pofonba, aztán még ők lesznek megsértődve.

Sun 2008.02.29. 17:13:10

Igen, de valószínűleg a szokásos "Miért pont én járnék rosszul?" gondolkodásmód miatt bíznak az ingatlanügynökökben, és a kivitelezőkben.
Aztán meg naná, hogy beüt a baj.
Több ismerősöm tapasztalta, hogy a jól kinéző, alaposan szemrevételezett, és úgy átvett lakóparki lakásukban sorra mondta fel minden a szolgálatot. Pl. zuhanyzás közben az összefolyón feljött a víz, és úszott a fürdőszoba, összerepedeztek a falak, vagy eső esetén beázott a lakás.
Persze most már kénytelenek ott maradni, mert nem tudják eladni, senkinek se kell.

demizson bobby 2008.02.29. 17:14:51

Hozzáteszem, hogy az extraprofitnak a magyar műszaki szabályozás nem szab gátat.Egyéb jogi háttérről zsír urat kérdezzétek :D

Balance Of Power 2008.02.29. 17:15:43

Nem ertem, hogy miert kell kibaszni a vevovel es leszarni, hogy gyulnek es gyulnek a rossz referenciak... Hat nem az elegedett ugyfel a jo mindket felnek? Van egyaltalan etikai kodexe az epitkezesi vallalkozoknak vagy barmilyen minosegi eloiras? Persze Urambatyamorszagban ez sem er sokat...

Kifordított kacagány 2008.02.29. 17:16:31

demizson bobby 2008.02.29. 17:07:36
a probléma itt az van, hogy te azt akarod megmondani, hogy a fővállalkozó mekkora haszonkulccsal dolgozzon. mekkora legyen az a kockázati tartalék, amit beépít az árba. mert ugye minél szarabbat alkot, annál nagyobb az ő kockázata is. nem neked kell eldönteni, hogy ők mennyit kérnek, neked azt kell eldönteni, mennyit akarsz adni. nem kötelező velük építtetni, mindenki építhetne önállóan is. lehet, hogy olcsóbb lenne, lehet, hogy nem.
a tény viszont az, hogy akárhogy is választanak akik új lakáshoz akarnak jutni, nem hajlandóak többet költeni azért, hogy biztosítva legyen a minőség. ostobaság persze, de ez van. így szépen mindenki igazodik az elvárásokhoz.
szerintem még soha nem volt olyan lakásvásárló, aki azt mondta volna, hogy fizet 3-4-5 millával többet, ha a szerződésbe beletesznek még néhány pontot, ami biztosítja neki, hogy egy minőségi lakásba költözhet.

Sun 2008.02.29. 17:20:32

kacagány, én tudok egyet, de két hónapjába telt, mire kersztül tudta vinni az akaratát. Sőt, belefoglaltatta azt is, hogyha nem lesz kész a lakás az ígért határidőre, visszaadják neki a foglaló teljes összegét.
Azóta már egy felújított kertesház boldog tulajdonosa:)

Kifordított kacagány 2008.02.29. 17:22:15

kadim 2008.02.29. 17:08:36
az élet drága. a mátyás félék haszna pedig abból adódik, hogy nincs elvárva a minőség.

demizson bobby 2008.02.29. 17:14:51
szabadáras ez is mint minden. azért mondtam, hogy te ne akard eldönteni, hogy más mennyiért dolgozik. az nem lehet megoldás, hogy ugyanazt a szart olcsóbban kapod. inkább arra kell törekedni, hogy jobbat kapj. ha már majd természetes lesz az, hogy jót kapsz a pénzedért, akkor az árak is csökkenni fognak, mert verseny van. amíg csak az árverseny számít és a minőség nem, addig nem lesz jobb. tessék jobb szerződéseket kötni.

LyukasBogrács 2008.02.29. 17:23:13

Bogi iwiw-je szerintem az, amelyik apróhirdetésben árul egy lakitelki lakást 14 és félért.

Mazsola és Tádé 2008.02.29. 17:26:21

Ja majdnem elfelejtettem. A konyhás képen... komolyan húsz centi van a fal és a pult közöt???? Hm... kényelmes lehet.

Mazsola és Tádé 2008.02.29. 17:28:19

Persze valószínűleg valahol eldugva van egy ajtó is. :)

kerület 2008.02.29. 17:35:25

Kifordított kacagány 2008.02.29. 17:22:15
Persze, hogy drága. De nem csak a beruházónak.))))
A minőség elvárt, de a teljesítés elmarad mögötte, pedig megfizetik, hidd el. Hacsak nem debilek a beruházók, ilyen árak mellett futja a luxusautókra. A probléma az, hogy egy-két szarul teljesítőtt nem fingattak meg a vevők, így az egész piac elkanászodott. A sok egyszerű ember meg csak szív. (Persze ők is hülyék, mert a szerződés jogi alátámasztására sajnálnak 100-200e-t hozzáértő ügyvédtől. Arányaiban ez a lakás 0,3-1 %-a, max.)

kerület 2008.02.29. 17:36:45

Ajtó nincs, de egy könnyű helikoffer jár a konyhához. Nem csak a bejutást segíti, de az alacsonyaknak a pohár levétet is.)))

Kifordított kacagány 2008.02.29. 18:10:36

demizson bobby 2008.02.29. 17:14:51
azt adják el amit megvesznek. ha ki lehet baszni a vevővel, akkor megteszik, ha azzal kereshetnek. miért ne?

Sun 2008.02.29. 17:20:32
ő járt el helyesen. ha mindenki tenne is azért, hogy a megfelelő biztosítékokat megkapja, akkor a piac igazodna ezekhez a feltételekhez is. persze könyebb azt mondani, hogy biztos nem lesz gond és máshol sincsenek jobb feltételek.
igazából meg is értem, könnyű nekik, nem a saját pénzüket költik, hanem a bankét.

Kifordított kacagány 2008.02.29. 18:25:26

kadim 2008.02.29. 17:35:25
"Persze ők is hülyék, mert a szerződés jogi alátámasztására sajnálnak 100-200e-t hozzáértő ügyvédtől."

erről beszélek

joszip 2008.02.29. 18:42:20

Már a múltkor is elmondtam, most is elmondom: a Quantum NEM a Mediterrán Lakópark beruházója, hanem az EGYIK beruházója, konkrétabban a huszonakárhány házból KETTŐT épít.

www.mediterran3.hu/index.php?menu=3&col=2

Te buta homár :)

demizson bobby 2008.02.29. 18:50:07

Kacagány: távol álljon tőlem,hogy mások nyereségét meghatározzam,inkább csak minősítem és következtetéseket vonok le.Egyrészt egyetértünk,mert én is arra biztattam mindenkit-itt is már vagy 2x-, hogy a lakás nem kenyér,amit leemelünk a polcról,ezért körültekintően,segítőkkel(jogi,műszaki) kiegészítve kell venni.
A piaci igazodásokról:értem én a Marshall (így írják?:)) kereszt lényegét,de -és itt tér el a véleményünk- a lakások kivitelezésének, és a műszaki megoldások szinvonalát nem a vevőnek kéne kikényszeríteni-ahogy az sajnos manapság is csak ritkán fordul elő-,hanem egy vevőorientált jogi-műszaki szabályozásnak.Hogy a minőségi elvárások irányítsák az árakat ahhoz szerintem még kell pár évtized.De akorra meg már iszonyatos túlkínálat lesz.(feltéve,hogy kellően állékonyak a mai épületek:) )

demizson bobby 2008.02.29. 19:03:49

"azt adják el amit megvesznek. ha ki lehet baszni a vevővel, akkor megteszik, ha azzal kereshetnek. miért ne?"
na jó, na jó, de ezért vagyunk itt,hogy inkább ne! ;)

Emberzetvédelmi főfelelős 2008.02.29. 19:28:31

Dóra (aki Boglárka), kérlek ne hagyd magad mindeféle Vidocq-októl idegesíteni magad! Neked van problémád, nem neki. Kívülről könnyű beleszólni az ügybe. Sok sikert a megoldáshoz!

demizson bobby 2008.02.29. 19:39:44

Dehát a Vidocq az ő pártján állt!
Nem baj,csak más nevet kell odagondolni :)

Sun 2008.02.29. 21:11:07

Kifordított kacagány 2008.02.29. 18:10:36
Nagyon előrelátó volt, a mai napig sincs meg két teljes emelet a ház befejezéséhez. Anyóshoz menet minden alkalommal mosolyog... no nem a találkozás miatt:)

OFF
A másik komoly probléma, hogy a vásárlók nem mérik fel jól az anyagi helyzetüket, már a hitel igénylése felemészti az összes pénzüket.
Olcsó lakást keresnek, felveszik a szocpolt, aztán meg néznek, hogy a 36 nm-es lakásban hová tehetik a megszületett csemetét?! Főleg ha már igényli a saját teret. Ja, és arra sem gondolnak, hogy a vállalt gyermek miatt az egyikük keresete kiesik, viszont a család/lakás fenntartási költsége nő.
Baromira nem látják át az egészet.
Az apró alapterületű lakások kiindulópontnak, legénylakásnak jók, azonban sokak számára ezek a megfizethetőek, szocpollal kiegészítve, 25 éves hitellejárattal. Bebetonozzák őket oda, nem tudnak majd elmozdulni semerre.
Több mint elszomorító:(
ON

ernőbá 2008.02.29. 21:24:25

A Quantum Kft míírt is nem enged be a házba más szolgáltatót? erre legyen szíves válaszolni kedves Kapcsos Úr! Elég sok lakó jelezte már igényét ezzel kapcsolatban. Feltételek adottak, elég lenne egy beleegyezés, de a leendő lakókat mégis lekorlátozzák.
Boglárka, az ügy valóban versenyhivatalnál van? Remélem így sikerül elérni valamit. Elindult egy aláírásgyűjtés is ezzel kapcsolatban.

Kifordított kacagány 2008.02.29. 21:45:49

demizson bobby 2008.02.29. 18:50:07
a vevőnek vevőorientált jogi-műszaki szabályozás hiányában magának kell gondoskodni arról, hogy a megfelelő minőséget megkapja és igen a vevőnek kell kikényszeríteni, hogy egyáltalán legyen olyan, hogy vevőorientált jogi-műszaki szabályozás. a piac mindenképpen a vevő igényeihez igazodik. változás mindaddig nem várható, amíg a vevő nem fogalmazza meg az igényeit. elsősorban a vevőnek kellene itt változni. teszem azt úgy, hogy ha nem kapok meg valamit úgy ahogy az nekem kell, akkor inkább nem kell. mint ahogy az akiről Sun is beszélt. itt kell kezdődnie a problémamegoldásnak.

amit én ezekről a szép új házakról tudok, nem tartom kizártnak, hogy a panelek még állni és működi fognak, amikor ezeket már ledózerolják és újat építenek a helyükre.

Kifordított kacagány 2008.02.29. 21:48:27

demizson bobby 2008.02.29. 19:03:49
persze, inkább ne, de hamegteheti, akkor senki nem ellensége a saját pénztárcájának, tehát megteszi és a moralitástól eltekintve bizony igaza is van. ahhoz, hogy ne tegye meg, ahhoz kényszer kell. ez az oldal is egyfajta kényszer. még ha nem is célzott.

Nemlajos 2008.02.29. 21:49:30

Bakker, hiába mondjátok, hogy saját mennyivel olcsóbb, meg jobb, ezt tudja az is, aki egyébként most készül éppen itt lakást venni (vagy bárhol), csak éppen nincs másfél milkónál több kp-ja, és gyereke is csak eztán lesz. No, az újépítésűnél ez már elég, hiszen kap szocpolt, és elég a 10% önrész a hitelhez, de használtnál 8 milkó felett kemény illeték, csak meglévő gyerek után fizet állambácsi, és csak fél szocpolt, ésatöbbi, ésatöbbi.
Higgyétek el, végigrágtuk, és mi is szerettünk volna inkább egy 80m2-es kerteset, csak éppen az is ennyibe fájna, de arra senki nem adna pénzt előre. Ami meg olcsóbb, onnan meg a munkahely van messze. Hja, mellesleg Sajóvelezden 7 milkáért három szintes, 200m2-est is kapni, no de most akkor onnan jársz be Pestre dolgozni??? (250km)Bizony, nem vagyunk sikeresek, és már nem is leszünk.
Egyébként Zuglóban egy téglaépítésűben egy 60m2-es kétszobás pont annyi, mint egy újépítésűben egy 45-50m2-es, csak, nem győzöm hangsúlyozni, az előzőre senki nem ad pénzt, míg az utóbbira...
Szóval igenis hazárdírozunk, és reménykedünk, hogy pont mi nem fogunk rosszul járni. Ez a magyar valóság.

Kifordított kacagány 2008.02.29. 21:54:09

Sun 2008.02.29. 21:11:07
alapvetően ez így van sajnos. az emberek nagy része képtelen arra, hogy önállóan gazdálkodjon az erőforrásaival. előre gondolkodni ezen a téren meg még kevesebben tudnak. sajnos ezt csak most tanuljuk és vannak akik nem vagy csak lassan tanulnak.
én egyébként eleve hibás elgondolásnak tartom azt, hogy mindenki saját lakást akar. ez sokszor sokkal többe kerül, mint ha élete végéig bérlakásban élne. remélem ilyen kultúra kialakul néhány éven belül nálunk is. ha jól emlékszem az előző kormánynak voltak ilyen jól hangzó tervei, hogy támogatott bérlakások. időközben valószínűleg rájöttek, hogy ez nem jó nekik, mert kevesebb bevételük lesz belőle.

Kifordított kacagány 2008.02.29. 21:58:06

ernőbá 2008.02.29. 21:24:25
lehet, hogy tévedek, de számomra teljesen logikus, hogy nem engednek semmilyen másik szolgáltatót oda. az itt olvasottakból kiderül, hogy még áprilisig van idejük befejezni az építkezéseket függetlenül attól, hogy a lakások nagy része már lakott. addig ott olyan cégnek semmi keresnivalója, aki esetleg az ő kárukra kókányol. gondolom még nem minden lakás lakott.
persze ha már az jó volt, hogy előbb jutottak pénzhez azzal, hogy korábban adták át a lakásokat, akkor cserébe ezt megengedhetnék.

Kifordított kacagány 2008.02.29. 22:03:43

Nemlajos 2008.02.29. 21:49:30
bocs, hogy ezt mondom, de ez a ti saját ostobaságotok. nem azért, hogy megsértselek, nem személyeskedésnek szánom, de mindenki addig nyújtózkodjon amíg a takarója ér. ha nincs pénzed ne vásárolj, ha kevés van, akkor azt vedd meg, amire jut. még ha messzebbről is kell bejárni miatta. nem 2-3 év alatt kell utolárni a nyugatot(így nem is fogjuk soha). sajnos ez egy rossz magyar gondolkodás, hogy beleugrunk minden szar hitelbe, csak tudjunk venni valamit. ebben az országban majdnem mindenki túlvállalja magát. többek közt ennek is köszönhető, hogy annyira elborult hitelkonstrukciókat tudnak az emberekre tukmálni.(az asszony most kapott egy "kiemelt" ajánlatot hitelre mint jó adós. órákig röhögtem rajta)

Quantum 2008.02.29. 22:13:45

Tisztelt Olvasó,

A korábbi (2008.02.29. 01:33-kor megjelentett) levelemmel kapcsolatosan az alábbiakat szeretném megjegyezni:

1. Levelemben nem állítottam, hogy a képek Sz. B. lakását mutatják. Ezt bizonyítja a következő idézet is: „Mellékelünk azonban néhány fényképet, amelyen a ház jelenlegi állapota látható jelezvén, hogy a Sz. B. által közölt fényképeket is a munkatársaim készítették és bocsátották a rendelkezésére, de azok a fényképek sokkal korábbi állapotot tükröznek”
A képek az épületek jelenlegi állapotát kívánták illusztrálni, illetve néhány már beköltözött lakó lakását mutatták.

2. Mivel az Index.hu tájékoztatása alapján, a blog keretein belül nem lehetséges az elmúlt napokban készült valamennyi fénykép (több mint 250 db) megjelenítése, ezért ezeket következő címen tettük megtekinthetővé:

www.mediterran3.hu/galeria

Megtalálhatóak Sz. B. lakásáról a mai napon (immáron a sokadik műszaki bejárás alkalmával!) készített képek is, természetesen a valós hibákat is mutatva javítás előtt és után is:
(a képeket a generálkivitelező képviselője készítette)

www.mediterran3.hu/galeria/szanto

A generálkivitelező tájékoztatása alapján a fenti munkálatok Sz. B. megelégedésére szolgáltak. Tudomásunk szerint, Sz. B. lakásában (a generálkivitelező szóbeli közlése szerint) minimális hibák maradtak, amelyeket a megállapodásuk alapján a jövő hét folyamán a generálkivitelező kijavít. (külső párkány csiszolása, vörös fuga javítása, kádcsap beállítása)

Reményeim szerint ezt követően jelen ügy minden fél megelégedésére lezárul.

Nagy örömmel vettük tudomásul, hogy az Index.hu a maga módján erőfeszítéseket tesz a valóság bemutatására, ezért a tőlünk telhető minden eszközzel elő kívánjuk segíteni az Index.hu gazdasági rovatának munkáját. Várjuk jelentkezésüket. Egyúttal sajnálatunkat szeretnénk kifejezni azért, hogy bár a tények feltárását (pl. egy helyszíni szemle alkalmával), már a Sz. B. által elindított blog megjelenésének napján sürgettünk, ennek ellenére erre ezidáig nem került sor.

Ha valaki a Sz. B. által feltett kérdésekre szeretne választ kapni vagy egyéb a projekttel kapcsolatos kérdése van vagy az általunk építtetett ingatlanokat meg szeretné tekinteni – és erre időt is kíván áldozni – akkor kérjük, vegye fel Társaságunkkal a kapcsolatot és kollegáim (előre szeretném tájékoztatni a későbbi félreértések elkerülése érdekében, hogy sajnos nem jómagam) mindenben állnak rendelkezésükre.

Továbbá még egy (engem rendkívül zavaró) apróság. Az eredeti, általam irt levél befejezése pontosan a következő volt:

„Tisztelettel: Kapcsos Mátyás
a Quantum Lakásépítő Kft.
ügyvezetője
e-mail: info@quainv.hu
cím: www.mediterran3.hu

Tisztelettel,
Kapcsos Mátyás

ui: Magánemberként a következőket szeretném batib=Bátki Tibor Úrral közölni:

1. Egy 4 éves Peugeot gépjárművel rendelkezem és nem áll szándékomban lecserélni
2. Nem tegeződtünk és ezen nem kívánok az Ön esetében változtatni
3. Szeretném, ha minden vevőnk legalább olyan örömmel teli jó hangulatban venné birtokba lakását, mint ahogyan azt Ön és édesapja tette.
4. Amennyiben nem követ meg magatartásáért, abban az esetben minősíthetetlen megjegyzései miatt jogi eljárást kezdeményezek Önnel szemben

Quantum 2008.02.29. 22:16:13

Tisztelt Olvasó,

A korábbi (2008.02.29. 01:33-kor megjelentett) levelemmel kapcsolatosan az alábbiakat szeretném megjegyezni:

1. Levelemben nem állítottam, hogy a képek Sz. B. lakását mutatják. Ezt bizonyítja a következő idézet is: „Mellékelünk azonban néhány fényképet, amelyen a ház jelenlegi állapota látható jelezvén, hogy a Sz. B. által közölt fényképeket is a munkatársaim készítették és bocsátották a rendelkezésére, de azok a fényképek sokkal korábbi állapotot tükröznek”
A képek az épületek jelenlegi állapotát kívánták illusztrálni, illetve néhány már beköltözött lakó lakását mutatták.

2. Mivel az Index.hu tájékoztatása alapján, a blog keretein belül nem lehetséges az elmúlt napokban készült valamennyi fénykép (több mint 250 db) megjelenítése, ezért ezeket következő címen tettük megtekinthetővé:

www.mediterran3.hu/galeria

Itt megtalálhatóak Sz. B. lakásáról a mai napon (immáron a sokadik műszaki bejárás alkalmával!) készített képek is, természetesen a valós hibákat is mutatva javítás előtt és után is:
(a képeket a generálkivitelező képviselője készítette)

www.mediterran3.hu/galeria/szanto

A generálkivitelező tájékoztatása alapján a fenti munkálatok Sz. B. megelégedésére szolgáltak. Tudomásunk szerint, Sz. B. lakásában (a generálkivitelező szóbeli közlése szerint) minimális hibák maradtak, amelyeket a megállapodásuk alapján a jövő hét folyamán a generálkivitelező kijavít. (külső párkány csiszolása, vörös fuga javítása, kádcsap beállítása)

Reményeim szerint ezt követően jelen ügy minden fél megelégedésére lezárul.

Nagy örömmel vettük tudomásul, hogy az Index.hu a maga módján erőfeszítéseket tesz a valóság bemutatására, ezért a tőlünk telhető minden eszközzel elő kívánjuk segíteni az Index.hu gazdasági rovatának munkáját. Várjuk jelentkezésüket. Egyúttal sajnálatunkat szeretnénk kifejezni azért, hogy bár a tények feltárását (pl. egy helyszíni szemle alkalmával), már a Sz. B. által elindított blog megjelenésének napján sürgettünk, ennek ellenére erre ezidáig nem került sor.

Ha valaki a Sz. B. által feltett kérdésekre szeretne választ kapni vagy egyéb a projekttel kapcsolatos kérdése van vagy az általunk építtetett ingatlanokat meg szeretné tekinteni – és erre időt is kíván áldozni – akkor kérjük, vegye fel Társaságunkkal a kapcsolatot és kollegáim (előre szeretném tájékoztatni a későbbi félreértések elkerülése érdekében, hogy sajnos nem jómagam) mindenben állnak rendelkezésükre.

Továbbá még egy (engem rendkívül zavaró) apróság. Az eredeti, általam irt levél befejezése pontosan a következő volt:

„Tisztelettel: Kapcsos Mátyás
a Quantum Lakásépítő Kft.
ügyvezetője
e-mail: info@quainv.hu
cím: www.mediterran3.hu

Tisztelettel,
Kapcsos Mátyás

ui: Magánemberként a következőket szeretném batib=Bátki Tibor Úrral közölni:

1. Egy 4 éves Peugeot gépjárművel rendelkezem és nem áll szándékomban lecserélni
2. Nem tegeződtünk és ezen nem kívánok az Ön esetében változtatni
3. Szeretném, ha minden vevőnk legalább olyan örömmel teli jó hangulatban venné birtokba lakását, mint ahogyan azt Ön és édesapja tette.
4. Amennyiben nem követ meg magatartásáért, abban az esetben minősíthetetlen megjegyzései miatt jogi eljárást kezdeményezek Önnel szemben

ernőbá 2008.02.29. 22:17:05

Kifordított kacagány 2008.02.29. 21:58:06
A cégnek akit nem engednek be már adottak a feltételek, hogy akár holnap szolgáltathasson mindenféle kókányolás nélkül. A vezetékek a házig ki vannak építve, csak az elektromos hálózatra kellene csatlakozniuk.

szolgáltató:„A héten minden házhoz kiépül a hálózat! Viszont se a Quantum Kft. se a Kész Kft., nem segít az épületeken belül. 1 héten belül szolgáltatni tudna a Comunique Kft., de a beruházók a kényszerkezelt időszakra hivatkozva az épületeken belül nem engednek rákötést az ELMŰ hálózatára. ”

Quantum:
„Az internetszolgáltató jelenleg az Enternet, de amint a társasház megalakul, természetesen Önök, a lakók többségének (nem egyes lakók és nem a Quantum Kft.) döntése alapján választhatják meg azt, hogy melyik rendszert, kiszolgáló céget választják. ”
az árak magukért beszélnek

www.comunique.hu/com.php?com=internet_dij_aram
www.enternet.hu/egyeni/adsl/t-com/

Sun 2008.02.29. 23:00:44

Kacagány, először a franciáknál találkoztam a bérlakások magas számával. Kedvesen elmagyarázták, hogy náluk a bérlakások és a magánlakások 85-15 %-ban oszlanak meg. Őszintén meglepődtem, mert nálunk pont fordított a helyzet, ezt szoktam meg.
Mindenesetre meggyőztek, amikor indokolták miért is választják szívesebben a bérlést. Az első helyen szerepelt az esetleges változások miatti gyors költözés, lakáscsere.

Sun 2008.02.29. 23:09:23

Nemlajos, -semmi közöm hozzá, de-szerintem alaposan fontoljátok meg a lakásvásárlást, mert sajnos megjárhatjátok.
Készítsetek tervet, gondoljatok végig mindent.
Használt lakás vásárlása esetén, pedig az APEH felé benyújthattok mentességi, vagy csökkentési kérelmet az illeték összegével kapcsolatban.

Sun 2008.02.29. 23:27:35

Kedves Kapcsos Mátyás!
Vegye figyelembe, hogy támadásával Ön, -és ezzel együtt cége- egyre hiteltelenebb.
Bár javuló tendenciát mutat, most már csak 7 alkalommal írta le Dóra nevét, és kevesebb karakterrel kifogásol.
Nagyon kíváncsi vagyok az ügy végére, és a még előjövő fenyegetések forgatókönyvére... először volt ugye az, hogy nem is Önök a hibásak, mindent megcsináltak, az ügyfél goromba, majd a perrel fenyegetés. Várom a folytatást...
Remélem az úgyis tudom a címedet, ezt még megkeserülöd rész nem jön el.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.03.01. 00:39:57

Quantum 2008.02.29. 22:16:13

kedves Quantum - vegye már észre, hogy nagyon gáz, amit itt művel. Az újonnan befugázott csempe pedig hogy néz ki? Nem lehetett volna ugyanolyan szinű fugaanyaggal megcsinálni, mint ami előtte volt? Eleve mér nem lehet már a kezdetekben úgy megcsinálni valamit, hogy azt a mester ne bassza szét?
A nyitóposztban betett képek tényleg gyönyörűek - de ki hiszi el, hogy ha én kisemberként veszek önöktöl egy lakást, akkor azt is ilyen szépre megcsinálják? Nem lóg bele a kezem a bilibe, hogy elhiggyem.

Emberzetvédelmi főfelelős 2008.03.01. 09:37:01

Kedves Kapcsos Úr!

Ön szégyentelenül csúsztat. Biztosak vagyunk abban, hogy cége száz és száz csodálatos lakást épített. De tudja, hogy itt és most nem erről van szó. Látja ezek az ügyfelek már ilyenek: mindig csak a rosszat látják.

Remélem, hogy majd a jövőben tananyagként bekerül valamilyen gazdasági kommunikációs tankönyvbe az Ön megnyilvánulása: így nem szabad a t. ügyféllel bánni. Remélem, hogy eljututnk oda egyszer és meghalljuk a hírt: a Quantum Kft-t felszámolják és Kapcsos urat 100 millió forintra bírságolják és örökre eltíltják hivatása gyakortlásától.

Minden tisztelet nélkül:

EGY ÜGYFÉL, AKI VÁSÁRLÓ
(már ha megérti, hogy mire gondolok...)

Kisangyal 2008.03.01. 11:31:47

Tán Ludas Matyinak képzeli magát? 3x? :DDD

Szegénységi bizonyitvány már megvolt, ne erölködj Hüvely Matyi! Bár szerinted a negativ a reklám...

Kisangyal 2008.03.01. 11:33:04

Ja és az én apukám erösebb bibiiiii

demizson bobby 2008.03.01. 11:38:15

Sun: a lakosság ötöde itt él pest megyében,itt van munkahely,itt a pénz.Innen senki nem költözik el,nem úgy mint Francio.-ban,ahol van 50 nagyváros,ahova érdemes költözni.Ráadásul ha bérelsz,akkor az emberekre amúgy sem jellemző megtakarításod sem lesz (értsd:20év múlva lakástulaj vagy).
Kapcsos Mátyás:ilyen stílus csak a filmekben van.Kapjon már a fejéhez.

Kifordított kacagány 2008.03.01. 12:22:30

Quantum 2008.02.29. 22:16:13
az a vége nem kellett volna. pedig már épp meg akartam jegyezni, hogy mennyire szimpatikus az, hogy nem kezdett válaszolgatni a személyeskedő megnyilvánulásokra. kár volt.

ernőbá 2008.02.29. 22:17:05
ez mind csak azt támasztja alá amit mondtam.

Sun 2008.02.29. 23:00:44
no igen, nem mindig rossz az ami más mint amit megszoktunk.

demizson bobby 2008.03.01. 11:38:15
az asszony elköltözött és nem bánta meg. megtehetnék mások is, bár tény, hogy nem egyszerű.
egyébként az alapkoncepció, miszerint budapest köré tömörülünk, alapvetően hibás és ez már több nyugati országban is bebizonyosodott, nem csak nálunk. lehet, hogy könyebbé teszi a munkavállalást, magasabb keresetet biztosít, de sok tekintetben drágábbá teszi az életet, az életminőség pedig nagyságrendekkel rosszabbá válik.
szerintem nagyvárosba nem érdemes költözni. legfeljebb a vonzáskörzetébe.
abban teljesen igazat adok, hogy ha valaki 20 év alatt kinyög egy lakást, akkor arra nem költ sokkal többet, mint ha bérletre költene. viszont egy saját lakás emellett várhatóan nagyob költségekbe kerül, nagyobb a kockázata és a lecserélése is felemészt közel akkora összeget, mint amennyiért már megvásároltuk. egy embernek az élete során többféle lakóhelyre van szüksége. másra van szükség függetlenként, ifjú párként, kiscsaládként, nagycsaládként, nyugdíjasként, stb. ezeket a változásokat rugalmasabban, olcsóbban lehet követni, mint egy saját lakással amibe gyakorlatilag egy élet munkáját kell befektetni. természetesen változások szükségesek, hogy a bérlakások olcsóbbak, versenyképesebbek lehessenek, de szerintem követendő példa.
és hogy ez amit mondtam mennyire reális? nos, a saját példám a bizonyíték rá. én is saját lakásba ruháztam be és bár nem kell hiteleket nyögnöm rá 20 évig(igaz legalább annyi ideig fog készülni), olyan kötöttséget jelent amit valószínűleg szivesen elcserélnék egy bérlakás kötetlenségével, ha veszteség nélkül ki tudnék szállni belőle.
mellesleg európában és a világon nem csak budapest létezik mint nagyváros.

demizson bobby 2008.03.01. 12:36:32

Kifordított kacagány 2008.03.01. 12:22:30
Tudtam én, hogy egyetértünk :)

Sun 2008.03.01. 12:42:52

Kacagány, tökéletesen összefoglaltad:)
Itthon mindenki ragaszkodik a saját lakáshoz, mert akkor a maga urának érezheti magát. Pedig annyi, de annyi kiadó lakás van... És egy bérlakással valóban le lehet követni akár a munka miatti, akár a családi változásokat.
Elfogadnál egy nagyon jól fizető, de más városban lévő mukát? Ja, nem lehet, mert mi lesz a lakással?!?
A saját tulajdon visszatartó erejű. És ha hozávesszük még a családot, iskolás gyermekkel, rájövünk, hogy végképp nem mozdulhatunk.

demizson bobby 2008.03.01. 12:50:23

Azért egy egész blogot lehetne indítani a főbérlők viselt dolgairól.
Van egy évtizednyi tapasztalatom. :(

Sun 2008.03.01. 12:54:29

Demizson, legközelebb gyere hozzám bérlőnek, és megváltozik a véleményed:)

demizson bobby 2008.03.01. 13:02:29

Szólj, ha szabad lesz a pecó.Mit lehet tudni! :)

demizson bobby 2008.03.01. 13:04:58

Jah, remélem nem éppen a tiedet bérlem! :D

Visszakanyarodva:én még várok Boglárkától némi kommentárt.

Sun 2008.03.01. 13:21:47

Az én kecómat tutira nem, júniustól lesz kiadó:) Addig a cuccaink "bérlik"...

Csatlakozom, légyszi Dóra, írd meg mi a helyzet!

Nemlajos 2008.03.01. 14:43:40

kacagány, a bérlet nagyon jó ötlet, 4 éve nyögöm (előtte 9 év kollégium), hidd el, egy kutyával, és születendő gyermekekkel albérletet keresni majdnem olyan eredményes, mint az ötös lottóra várni! Nincs idegtépőbb, mint az albérletkeresés, pláne, ha hirtelen (vagy akár nem is hirtelen) kiderül, hogy mondjuk a saját lakásod elkészülte előtt még egyszer kell költöznöd, pedig nem szeretnél. Szóval jó albérletet kifogni nem egyszerű, nem beszélve arról, hogy valóban, 20 évig fogom nyögni a sajátomat, de pont annyit fogok fizetni havonta, mint amennyit másnak fizettem, a gyakorlatilag semmiért, hiszen bármikor kirakhatott bárki egy hónap felmondási idővel...
Én is ismerem az ideális helyzeteket, hogy pl. előre gondolkozom, és nem vágok bele gyakorlatilag null. pénzzel lakásvásárlásba, de bizony 30 felett el kell gondolkoznod, hogy akkor kell-e család, és kockáztatsz-e albérletbe szülést (ezt is lehet, de azért évente gyerekkel költözni, orvost váltani, majdan iskolát, stb...), vagy maradsz nyugisan albiban, és lemondasz a családról.
Persze lehet olyan albérletet kapni, ami évekig kiadó, olcsó, és rendes a bérlő. Ötöst is lehet nyerni a lottón.

tc 2008.03.01. 17:35:51

Ezt a postot és az előzményt olvasva felmerül a kérdés, hogy ki is az agresszív és erőszakos. A tisztelt ügyvezető szám szerint 25-ször írta le az ügyfél nevét, miközben ő a korábbi postban pontosan 0-szor az övét. Némelyik mondatba már cipőkanállal kellett beerőltetni, de megtette. Miközben egyértelmű volt, hogy az ügyfél nem szeretné publikálni.

Az is komoly, hogy már a szerződésbe leírják, és ki is hangsúlyozza az ügyvezető úr, hogy átadás (fizetés) után már le is van ejtve a tisztelt vevő, ők a garanciális problémákkal nem foglalkoznak. Helyette a vevő próbálja meg elintézni xy-al. Pedig ha az általa eladott áru hibás, akkor kutya kötelessége neki elintézni/utána járni, hogy a hiba meg legyen oldva. Ha nem így lenne, akkor lényegében ő nem is vállal jótállást.

Továbbá némileg álszent az a rész, hogy puszta emberszeretetből költözhetett be az ügyfél a teljes elkészültség előtt. Valószínűleg az egy kicsit sem számított, hogy így hamarabb fizetett.

Ez a válasz meggyőzött arról, hogy sose legyek ennek a cégnek az ügyfele.

ui: A képeken látható, hogy képesek jól is megcsinálni a lakásokat. Így akkor még nagyobb hiba, hogy nem tették minden lakás esetében.

demizson bobby 2008.03.01. 22:01:21

Szerintem K.M. otthon pityereg a sarkoban, és nem érti ezt az egészet.Nincs hozzászokva,hogy felsővezető létére be kellene tövig nyalni.....
No meg, gondolom már reménykedik,hogy nem gyűrűzik tovább a sztori.

LyukasBogrács 2008.03.01. 23:55:14

Még ha mindent ki is javitanak tökéletesre garanciában, most komolyan: nem lehetett volna elsőre rendesen mindent megcsinálni?

Egyébként jó lesz ez,
www.mediterran3.hu/galeria/szanto/DSCF5370.jpg csak hiányzik a falról egy gitár. Majd szólok Tisztelt Biró Ádám cimnek.

Ez a fregoli formájú szobadisz is illik ide:
www.mediterran3.hu/galeria/szanto/DSCF5365.jpg
Az asztalra tennék egy Palkovics laptopot.

Ebbe a karámba pedig a lovakat lehet parkolni, a gyerek a tavalyi lovastábor óta még a budira is lóháton jár.
www.mediterran3.hu/galeria/szanto/DSCF5363.jpg

Nyuli 2008.03.02. 18:03:43

Hát, ha valaki az én lakásomról tenne ki képeket, amiken a személyes targyaim, berendezéseim látszanak, elég pipa lennék!

Az tuti, hogy ez sérti a létező összes személyiségi jogot.

Pato 2008.03.02. 18:32:07

Én csak szeretném megköszönni Boglárkának, hogy "megmentett" a Kapcsos Úr, Quantum névre hallgató rémálmától, akivel épp a jövőhéten szerződtem volna egy lakásra. Életem legnagyobb hibája lett volna, még jó, hogy időben "született" a cikk. Kapcsos Úrnak gratulálok, tipikus építkezési vállalkozó, csak éppen stílusa nincs..

ricardo montelban 2008.03.02. 19:34:43

a maci a legkirályabb. csak nem ezt a fajtát ígérték.

Kifordított kacagány 2008.03.03. 07:47:36

Nemlajos 2008.03.01. 14:43:40
évekig volt pesten egy kiadó lakásunk(amíg aztán bele nem olvadt a házunkba az is), úgyhogy van némi fogalmam a dologról. szerintem most is lehet kiadó lakásokat találni gond nélkül. azt sem tartom reálisnak, hogy egyik napról a másikra kitesznek az albérletből, hiszen egy hosszú távu bérlet sokkal kényelmesebb, gyümölcsözőbb adott esetbe.
természetesen mint említettem már, változásokra szükség lenne ezen a területen. de az igény a változásra nem egyenlő azzal, hogy az alapkoncepció hibás lenne.

Subba Sógor 2008.03.03. 09:05:57

dicsák egy lakótelep :))))

Dora, a tulaj 2008.03.03. 09:21:56

Na, eloszor is:
sorry, de mint azt korábban említettem, - sajnos némi kizárólagosság miatt, vagy nevezzük malőrnek - otthon még nincs net.:(így csak most tudok majd válaszolni!
Kedvbes Kapcsos úr figyelmét, még minden reagálás előtt felhívnám arra, hogy nem járultam hozzá, hogy a képeket közzétegye, ahhoz igen, h a HIBÁK JAVÍTÁSÁT FOTÓZZA a megbízott! (és nem a lakásom különböző pontjait!!)
Tegye közzé,azokat, amik a hibajavításról szólnak, de talán semmi köze a témához a szárítómnak, esetleg az IKEA-s kanapémnak, a komódomról és a mikromról nem is beszélve. Valószínűleg az aszalt szilva és barack sem a javítást dokumentálandó került a képre! :)
a többit is megválaszolom, folyamatosan.

Dora, a tulaj 2008.03.03. 09:25:44

Kedves LyukasBogrács!

nem árulok semmilyen lakást, örülök/örülnék, hogy ez az egy a fejem felett van...lassan egész jó állapotban...végül is csak 70 nap harc árán:)

Dora, a tulaj 2008.03.03. 09:27:29

R.T.F.M!

valószínűleg tetszik Kapcsos úrnak a nevem..:)
jól hangzik, nem?

demizson bobby 2008.03.03. 09:31:44

...jól,csak olyan kislányos.;)
Lehet,hogy ha Béla lennél,nem lenne miről beszéljünk :)

Dora, a tulaj 2008.03.03. 09:32:14

Laja73!

jaja, bizony, a Repkény (70-es, Téglagyártó 13) és 60-as házat építteti a Quantum.

Dora, a tulaj 2008.03.03. 09:33:33

Kedves Bobby!

a többi lakóval folytatott beszélgetés alapján, a "Béláknak" sem megy könnyebben! :)

Dora, a tulaj 2008.03.03. 09:36:10

Emberzetvédelmi felelős!

Köszi, igyekszem, halad az ügy...bővebben később!

Dora, a tulaj 2008.03.03. 10:40:10

Ernőbá!

a Versenyhivatalos dolog nem az én ügyem, a korlátozott szolgáltató tud ebben nyilatkozni!

Dora, a tulaj 2008.03.03. 10:43:27

Kedves Kapcsos úr!

Valóban nem állította, hogy az én lakásom, mégis mindenki úgy értelmezte, hiszen a szövegkörnyezetből ezt lehetett kiolvasni. És, ha nem ez volt a cél, vajon miért nem tűntette fel, hogy a csatolt képek, pedig a 2.-3. emelet északi oldalán (ha jól látom) lévő lakásban készültek. Mi, a déli oldal fszt-jén lakunk..de ez, végül is csak egy kis kitérő hozzászólás részemről.
Emitten, visszatérnék a korábbi megjegyzésemre, miszerint nem járultam hozzá, hogy a lakásomról olyan képeket készítsen (készíttessen) vagy tegyen fel,amik nem a hibajavítást tükrözik (ahhoz sem, hogy feltegyen bármilyet, de ez most mellékes).
Valószínűleg, nem tudok minden másodpercben a fotózó kolléga mellett lenni, hogy lássam, mikor, mit fényképez. És, ha már így alakult, megkérdezhetett volna, de sebaj, nekem nincs rejtegetnivalóm. Emitten - csak párhuzamként - megjegyezném, Ön mit szólna, ha a kocsija rendszámát és típusát (Batib rátapintott a lényegre! :) ) közzétenném, az aláírásával és lakcímével?
Ahogy tette hasonlóképpen Ön is, az én személyes dolgaimmal, adataimmal. Szerintem, a Batibhoz intézett fenyegetés lenne a vége. Én vajon miért nem így reagálok?

demizson bobby 2008.03.03. 10:43:55

Hát akkor gratula az eddigiekhez.
Azért a rudival tessék vigyázni,mert komoly bajok lehetnek belőle.A melósoknak bárkinél élénkebb a fantiáziajuk (1 melós= 10 Tolkien).
Szabványos átváltás.

demizson bobby 2008.03.03. 10:45:40

Itt vmi zizi van,most nem azt látom,mint amire reagálottam. :(

Dora, a tulaj 2008.03.03. 10:50:02

És akkor most jöjjön a péntek, ahogy azt korábban megígértem:
hazaértem 14:05-re, ééééééés már a szemben lévő raktár-lakás ajtajában várt Bacsa úr, beljebb invitáltam Őt és a javító brigádot.
Megérkezett Ullmann úr is és Csora Dani.
Átnéztük, átbeszéltük a javítandó dolgokat. Megegyeztünk abban, hogy a kinti munkálatokat pénteken és ma végzik, a belsőkből, amit lehet, pénteken megcsinálnak.
Megpróbálom dióhéjban...
Este 8-kor mentek el, tehát 6 órán át javítottak nálam.
Ez idő alatt kedélyesen csevegtünk, közben néha a házat érintő dolgokra rákérdeztem (pl. parkoló, rendezési tervvel a kezemben...lift GSM rendszere, mely aznap már hirtelen működött! :), és efféle nyalánkságok), melyekre nagyrészt konkrét választ kaptam.
Ennek nagyon örültem. Miként annak is, hogy tudtunk, nevetve, kedélyesen, normális ember módjára, kedvesen stb. beszélgetni, 6 órán keresztül!
Előre hoznám, mint slusszpoént, a következőt:
Bacsa úr, távozásukkor elnézést kért a kellemetlenségért (nem tudom, hogy a hercehurcáért, vagy a hátrahagyott koszért, és a javítási procedúráért), de az államat a mélygarázsból szedtem össze! És legyen bármi az oka, azt kell mondjam, hogy váratlanul ért, és nagyon örültem neki.
Tehát javítás:
a burkoló szakember kb.1,5 óráig próbálta felszedni 6 járólapról, a korábban (nem általa) ráfirkált feliratokat. A mai napig nem tudjuk, hogy a vétkes mivel követte el, sósavval sem sikerült két csempéről eltávolítani. Sajnos, ahonnan sikerült,az most (matt a lapom) fénylik, és nem csúszik, érdesebb lett a felülete...reméljük, idővel ez lekopik.
Így két lap cseréjét meg kellett oldani. Kiszedték a konyhai rossz fugát, és újrafugázták a jó színnel (most szép, nem rózsaszín végre!).
Beszilikonozták a WC ajtó melletti rést. Javították, a fürdőben lévő rossz fugákat (a sárgákat sikerült, kiszedés-újrafugázás...a pirosakat nem, az, az elkövetkező két hétben talán megoldódik, ugyanis hibás a fugaanyag, foltosodik. Vagyis fehér, a piros helyett.)
Javították a zsalut. Melyet ígéretük szerint ma befejeznek, a külső ablakpárkánnyal együtt.
A tárolót illetően nem jutottunk előrébb, azt én fogom javítani.
A csap még ferde, majd ha lesz szakember, megoldódik - ígérték.
Egy kis sérülés keletkezett a javítás közben itt-ott, ezeket folyamatosan hozom helyre, ahogy észreveszem őket.
Csak nagyon halkan tenném közzé, azt a megjegyzést - melyet NEM én tettem - hogy vajon, erre miért kellett addig várni, míg már médiahajcihővé nőtte ki magát az ügy...a megjegyzést tevő furcsállta, hogy 70 nap után, változott a modor, és a hozzáállás, és megoldódni látszanak a dolgok.
Vagyis magyarul: miért kell botrányt csinálni, hogy valami úgy működjön (ennyi idő után), mint annak működni kellene alapból?
Örömmel látom, hogy a Quantum - utólag bár - most már rendelkezésre áll, azok számára, akik érdeklődnek ezek után. Szerintem, senki nem fogja zokon venni, hogy nem maga Kapcsos úr fogja a telefont felvenni, amennyiben nem azt a választ kapja, mint én, hogy csak ő reagálhat, ő az illetékes.:)
Egy szónak is száz a vége:
pénteken javítottak, van még elmaradás, de nagyon jó úton haladunk! Ullmann és Bacsa urakkal jót beszélgettünk, Csora Dani hozta a formáját (vele eddig sem volt baj:P), a javító szakemberek (remélem nem baj, ha közlöm a keresztnevüket) Robi és Lackó kitettek magukért. Meg is beszéltük az említett urakkal, hogy klónozni kéne őket (halkan teszem hozzá, hogy: esetleg az ő hozzáállásukkal és tudásukkal rendelkezőket felvenni..de tudom, hogy nagy az Isten állatkertje, és nem lehet mindenki tökéletes.. kívánom a Manufernek, hogy találjon még jó pár hozzájuk hasonlót, és akkor talán nem lesz ennyi javítanivaló! :) )
A javítás után éjjel 1-re végeztünk, a párommal, a sósav és egyéb "hulladékok" eltávolításával.
Kezdünk lakás-formát ölteni.
Pénteken, jól eső érzéssel mentem aludni(végre aludtam, bár nem sokat, talán 5 órát, de az is sokkal több, mint az utóbbi hónapokban): megnyugodott a lelkem.. lehet ebben az országban - a felmerült gondokon felülemelkedve - ember módjára kommunikálni (a kivitelezőkkel), viccelődni, választ kapni, rendesen javítani, megoldani, megoldást keresni (lásd piros fuga színének rendbetételére kapott ígéret pl.).
Én minden egyes munkafolyamatot megköszöntem, és a végén is kinyilvánítottam köszönetemet (bár nem volt túró rudolfom:P).
Mosolyogva váltunk el. Az én hibám, de ilyenkor hajlamos vagyok szinte megfeledkezni, hogy ezt hogy értem el, milyen harcok árán, mit okozott ez nekem lelkileg, testileg...
Képes vagyok mosolyogni, és a végeredményt látni.
Mert, én már csak egy ilyen félresikerült ember vagyok. :)
Nem ordibálok, anyázok, aggresszívóskodom, nem keresek kifogást, elnézést kértem, amiért a BKV-s közlekedésnek köszönhetően pénteken 5 percet késtem, és még sorolhatnám.
És nagyon-nagyon örülök, hogy haladunk.
Kedves Olvasó!
a fejleményekről majd írok...mindenki legyen résen a saját lakásánál..és higgyétek el, kis emberként is el lehet érni, amit szeretnétek, csak kitartás kell hozzá!

üdv, Bogi

demizson bobby 2008.03.03. 10:52:45

Uhh, igen,de rossz helyen. Te mahinátor! ;)

Dora, a tulaj 2008.03.03. 10:54:53

köszi az "aggódalmat" :)
tudok vigyázni magamra..:)
meg aztán a VérDegu...tudod:)...a Páromról nem is beszélve! :)
pénteken, éppen befutott a "végszó" előtt..úgyhogy a rudolfot én kaptam tőle..:)
félreértés ne essék, a Túró Rudolfot..mert nem volt otthon kaja, és majd éhen haltam! :)

demizson bobby 2008.03.03. 11:03:03

Kezd eldurvulni a helyzet :D :D

Dora, a tulaj 2008.03.03. 11:05:24

ugye...sosem gondoltad volna, h idáíg fajul..:))
egy lakás para..:P
(ps: csak javítottam a hozzászólást, azért látod lejjebb)

demizson bobby 2008.03.03. 11:36:36

Ok, mindent értek. Az én lakásomat majd női brigádok csinálják.Csak olyat veszek! Lesz rudi minden mennyiségben, vélhetően óriás :-D.
Csak nehogy K.M.-né legyen a brigádvezető.

Kifordított kacagány 2008.03.03. 11:44:42

persze az is lehet, hogy médiahajcihő nélkül is megoldották volna a problémákat, csak valamivel később. ezt már soha nem fogjuk megtudni

demizson bobby 2008.03.03. 11:59:28

azért necces lepakolni a perzsaszőnyeget, mielőtt kiszedik a fugát.
Dóra: most csekkoltam a ...meglátod. :) :(

Dora, a tulaj 2008.03.03. 12:02:15

mit csekkoltál?
se perzsa, se egyéb szőnyegünk nincs..
ahogy tv-nk és miegyébmásunk sem..:)

demizson bobby 2008.03.03. 12:08:06

bocsánat, mindig elfelejtem,hogy félmondatokból,csak én értem magam. :)
leveleim nézegettem.
kacagánynak szólt a szőnyeges dolog

Dora, a tulaj 2008.03.03. 12:18:46

okés..:)
nem,nem...értelek én is..:)néha a félmondatokból is..:)

demizson bobby 2008.03.03. 12:34:03

rosseb, elvesztettem az előző hozzászólásomat.ako újra:
:) sejtem melyik félmondatokra gondolsz :)
Más:azért az érdekes,hogy ilyen kedélyesen elcsevegtetek.Kíváncsi lennék,hogy a kedves főnökeik ezt belsőleg hogyan kommunikálták.

Kifordított kacagány 2008.03.03. 12:45:59

demizson bobby 2008.03.03. 11:59:28
ez így van. ezért nem lett volna szabad idő előtt megengedni a költözést. persze a pénz az nagy úr. meg gondolom úgy gondolták, ha valamilyen hiba nem tűnik fel a tulajdonosnak, akkor azt majd jól nem javítják. költségcsökkentés ugye. pech, hogy feltűnt és egyszerre több is.

demizson bobby 2008.03.03. 12:56:54

Kifordított kacagány 2008.03.03. 12:45:59
jaja, itt jegyezném meg,hogy ismerősnél felsoroltam neki kb 10 pontot, hogy ezt, meg ezt javítassa ki.Mai napig úgy áll,ahogy volt, és mindez azért, mert gondolom nem volt "lelke" számonkérni.
hááát....no comment :)

Dora, a tulaj 2008.03.03. 16:04:33

Ja, ezt még hozza akartam tenni (a cikk eleje miatt):
Ezt már szeretjük: a Naiv Ügyfél odavág, mire az érintett azzal a svunggal visszacsap, és a végén Naiv Ügyfél (reméljük, hogy) boldogan távozik.:)
Az érintettek megnyugtatására: nem az élők sorából! :)
nemsokára megyek, és meglesem a mai javításokat!
Holnap pedig, remélem fülig vigyorral írok a fejleményekről! :)

Dora, a tulaj 2008.03.04. 08:48:23

Na, ma reggel megcsinálták a csapot...én még nem láttam, a párom szerint vízszintes :)
Az ablakpárkányt meg holnap csinálják meg, ha minden igaz.
Haladunk, haladunk..:))))

demizson bobby 2008.03.04. 10:30:00

Így minden napra jut valami kellemes meglepetés. A hosszú kapcsolat titka...! :D

Dora, a tulaj 2008.03.04. 10:34:55

jaja, simán..hosszú és gyümölcsöző...akarom mondani, javítgatós..:)

Dora, a tulaj 2008.03.05. 09:46:53

na:
a csap már majdnem egyenes, nem néztem meg vízmértékkel, majd este..:)
és az ablakpárkányok közül az egyik már szinte tökéletes (na jó, olyan, amilyennek most már elfogaom).
a másikat nem néztem meg, mert sötét volt és sár.
azt majd ma délután!

demizson bobby 2008.03.05. 13:13:56

hooogy?sötéét?hát még villany sincs?
:D

Dora, a tulaj 2008.03.05. 13:20:04

:))))
igen, a teraszon van, de a nappali előtt nincs, úgyhogy ott sötét van:)

demizson bobby 2008.03.05. 15:11:44

és még hol van a cserebogár szezon?
nálunknál annyival rosszabb a helyzet,hogy nem is lesz villany.
Albi (ugye-ugye):panel folyosón minden 2. neon "ég" csak,mondván,hogy spórolnak.Persze pont az én ajtómnál van vaksötét.:)Kiegészítve azzal,hogy a világítás egész éjjel megy, mert ugye az infra az luxus.
Társasházi közösség, jeeeee!
A jó isten mentsen meg az ostoba emberektől! (hát még ezek közösségétől!)
süti beállítások módosítása