A minap érdekes dolog történt velem. Elküldtem a notebookomat garanciális szervizelésre. Egy Asus A6VA Szériás majd 340.000Ft értékű gépet. Jött a futár érte vitte is az NSE-hez mindezt díjmentesen. Pár napra rá jött a hidegzuhany kapok egy számlát amit fizetnem kellene 93000Ft-ot, mert külső behatás miatt az alaplap elvesztette a garanciáját. A hiba nem is azzal volt az tökéletesen működött.
A hiba az volt hogy a kijelző felnyitására szolgáló relé kifeszítette a burkolatot és azt szerettem volna cseréltetni, meg a dvd írót, mert az meg nem működött. A hangkártyám egyik kimenetén pedig a tartó pöcök kiesett, ez miatt alaplapot akartak cserélni. Mondom nem szórakozok velük burkolatot dvd-t cseréljenek benne gariban az alaplap meg maradjon, kibírom (működik az úgy is).
Meg is jött piros borítékban jegyzőkönyv fél órára rá a notebook. Hazaérek, kibontom, örülök mintha új lenne. Bekapcsolom, erre csak azt hallom hogy a gép megy, az lcd sötét. Nem kapcsol be. Vihette vissza a futár. Érdekes, hogy a szerviz nem ellenőrzi, hogy működik-e a gép miután visszaküldi? Kíváncsi vagyok a fejleményekre. Többit még kommentálom, amint informálódom újra.
A többszörösen félrekezelt laptop balladája
Grantyt egy körben kétszer tréfálták meg az NSE szervizében. Először közölték, hogy száz ropi a már nem garanciális alaplapcsere - bár a dvd-író volt hibás -, azután pedig visszaküldték neki a gépet, amin ekkor a kijelző nem működött:
Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.03.13. 14:17:33
sermájer 2008.03.13. 14:17:57
Manyizga (törölt) 2008.03.13. 14:18:13
hófehérke (törölt) 2008.03.13. 14:21:33
Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.03.13. 14:22:23
hófehérke (törölt) 2008.03.13. 14:24:28
hófehérke (törölt) 2008.03.13. 14:26:11
punpa 2008.03.13. 14:39:20
Pepin bácsi 2008.03.13. 14:41:45
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.03.13. 14:43:08
Bácsfi Diána a Centrálból.... 2008.03.13. 14:43:37
Köszönöm...
Dr Net Elek (törölt) 2008.03.13. 14:50:02
pios = fizecc
zöld = még többet fizecc
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.03.13. 14:50:50
nipp 2008.03.13. 15:00:06
"Az ASUS örömmel jelenti be, hogy vásárlóink még tökéletesebb kiszolgálása érdekében 2008. január 25-vel notebookjaink, PDÁ-ink és LCD monitoraink szervizhelyzetének javításába fektetett munkánk első gyümölcseként megszületett az ASUS magyarországi ügyfélszolgálata. Az ügyfélszolgálaton keresztül csehországi szervizközpontunk javítószolgáltatásait és terméktámogatását lehet igénybe venni. Magyarországi szervizpartnerünkként az NSE Hungária Kft. természetesen továbbra is végzi termékeink szervizelését, tehát ügyfeleink számára immár két lehetőség érhető el az értékesítés utáni szolgáltatásokhoz:
ASUS ügyfélszolgálat: 06-1-505-4561
NSE Hungária Kft., 06-22-513-420"
Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.03.13. 15:01:39
elwood 2008.03.13. 15:04:00
Mi az, hogy egy relé kifeszítette ... ?
Esetleg ráült valaki ...
Kicsit még kerekíteni kéne a sztorin ...
Majmász Gedeon 2008.03.13. 15:05:05
93000Ft-ot = 93 000 Ft-ot
Faszé' nem lehet rendesen írni a számokat?
A többieknek meg: a szerviz rövid i!
Gr3g · facekontroll.blog.hu 2008.03.13. 15:12:19
princessophia 2008.03.13. 15:18:49
Majmásznak: a számok rendesen vannak írva! /Csak egy kicsit egybe sikerült/
Amúgy tényleg fontos neked a helyesírás, vagy ez csak valamilyen fóbia?
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.03.13. 15:30:10
Secnir 2008.03.13. 15:51:22
EGY TUCATszor megmondtam: addig ne menj el a szervízből amíg előtted le nem ápolják a gépet, a fene tudja mit tesznek bele..."
mit tesz a hosszú évek rutinja, magam is hasomlót akartam írni...
Marvin (törölt) 2008.03.13. 16:07:28
Lerajzolnad mire gondoltal? Aztan majd en is rajzolok neked egy relet.
bugger · http://buggersbugging.blogspot.com/ 2008.03.13. 16:53:00
BiG_ 2008.03.13. 17:30:50
Megrendeltem a javítást - tényleg, korrekt, netes pikk-pakk, semmi papírozás -, futár jött, csomag el.
Most várok.
Aztán elmesélem, hogy csehül-e állok, vagy sikeres-e vagyok.... :-)))
Üdv!
Decesso (törölt) 2008.03.13. 18:01:07
andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.03.13. 18:59:31
fakkjú 2008.03.13. 19:02:02
fakkjú 2008.03.13. 19:03:12
Ábelesz-kobelesz 2008.03.13. 20:31:00
Láttál már te relét pajti?
Fingod sincs mi az, különben nem irnál ekkora marhaságot.
Szerintem ezért kellett fizetni. Biztos azt gondolták (helyesen), "ez olyan hülye, hogy kifizeti még az alaplapot is!"
Ábelesz-kobelesz 2008.03.13. 20:32:51
"
Inkább ne!
zsoci 2008.03.13. 20:36:27
HZCs 2008.03.13. 22:22:31
Ja, és én hollandiába is kiküldtem a gépet írócserére. Na mit kaptam? Samsungot. Működött? Nem :) El is adtam.
Nem az asussal van itt a gond, hanem azokkal az alkatrészekkel, amiket ilyen noname szutykoktól vesz.
frantyi 2008.03.13. 22:23:15
Akárhová mész mindenhol asus, Fujitsu-Siemens, Dell meg Thosiba van, az a tuti! Ha ne agy isten rákérdező DELL Latitude-ra vagy IBM-re akkor meg néznek, vagy aranyárba mérik....
frantyi 2008.03.13. 22:32:31
frantyi 2008.03.13. 22:33:59
BOCS
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.13. 22:44:52
Nagyon leesett a színvonal.
Ha ennyi pénzért veszel lapit akkor vegyél egy másikat, telik rá és ne sirj.Ha piszkáltad az alaplapiot akkor meg nem jár garancia, csokolom.
joa 2008.03.14. 08:23:21
Zsirparaszt 2008.03.14. 09:09:46
Zsirparaszt 2008.03.14. 09:11:16
Zsirparaszt 2008.03.14. 09:20:37
winston01 2008.03.14. 09:40:43
Vidocq 2008.03.14. 10:17:52
Éljen!
Muhammad 2008.03.14. 12:32:53
Muhammad 2008.03.14. 12:35:01
próbafül 2008.03.14. 14:11:51
Ezt így kicsit erősnek érzem. Monitorból speciel sosem vennék mást...
Granty 2008.03.14. 14:26:39
Nekem a notebookom munkaeszköz, így egy olyan fajtát választottam 2 éve ami jó lesz egy ideig. Rás esett a választás.
Megkaptam a notebookom, és jó az LCD. Munkalapon Mechanikai helyreállítás szerepel. De a szervizes felhívott, hogy náluk megy és nem tudja mi a baj. Gondolom azután hívoo miután javították.
A notebookot szét sem szedtem.Nem piszkáltam alaplapot. Csak gondolom miután már egyszer cseréltek benne, dvd íro helyett 2006-ban így most már nem akartak.
Muhammad 2008.03.14. 15:44:50
Muhammad 2008.03.14. 15:51:48
Granty 2008.03.14. 15:55:38
Marvin (törölt) 2008.03.14. 18:23:56
Ennek a mondatnak nekifutnal meg egyszer?
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.14. 19:33:06
Az elő nem fordulhat hogy lemerült az aksi vagy le volt csukva azért nem láttad a képernyőt, esetleg háttal ültél neki mert azt hitted falra vetít képet? :D
Legalább a cég fizette az egész gépet? :D
300ból 3 évig évente cserélsz gépet, gazdaságosabb mint 486-ost venni régen 200ért és csodálkozni ma :D
Ábelesz-kobelesz 2008.03.15. 10:53:11
Télleg???
Az emberek 60-70 százalékának is az.
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.15. 15:12:47
Granty 2008.03.17. 08:40:38
Komolyan szánalmas egy két ember aki ide jár. Ez Magyarország. Sok az irigy ember.
Tajparaszt 2008.03.17. 10:06:17
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.17. 13:33:55
300ért kapsz egy tized kombájnt aztán ha elromlik még támogatást is kapsz a szervízhez, na az munkaeszköz :D Nincs benne alaplap de a dvdje az tuti :d
Bástya elvtárs (törölt) 2008.03.17. 16:20:42
"ez itt e reklám helye..." - szóval többrétegű nyákra felületragasztott IC-t (északi híd) hogy a picsbe forrasztasz meg, megmondanád?
avensis (törölt) 2008.03.17. 16:32:19
naívügyfél 2010.06.17. 11:19:55
A Display Kft szolgáltatása nem sokat javult az elmúlt időszakban. Az én beadott gépemre két hét javítási határidőt adtak, majd amikor rákérdeztem, hogy mikor lesz kész, a kolléga igen csak neheztelni kezdett rám, merthogy nekik annyi munkájuk van, mit akarok még én is.
Számomra hihetetlen, hogy ilyen stílussal, hangvétellel és hozzáállással miként lehet megélni. Mindenesetre annyit segítettem nekik, hogy ezek után átvittem a gépet egy másik szervízbe, nehogymár miattam terheljék túl magukat.