Tékozló Homár

Re:re: mínusz egy ajtó? Az plusz húszmillió - A Quantum levelet ír

2008.03.17. 15:10 | ge | 97 komment
Előző részeink tartalmából: Dóra megvádolja az építtetőt, az építtető ír nekünk és helyreigazít, és most Dóra ismét levelet kap, amiben elnézést kérnek tőle és többek között felszólítják a további nyilvános közlés elkerülésére. Itt a Homár Mounika Show következő része, mi csak elnézően mosolygunk azzal a kis táblával a kezünkben. De vajon erre mit válaszol majd Dóra?

Amúgy halad a javítás, szombaton jönnek megint. Eddig már összesen, munkaórában kb. 3 napot töltöttek nálam az elmúlt időben..:))) Nem nagyon akartam már belemenni a levelezgetésbe, mindössze szeretném, ha nyoma lenne annak, hogy mi az igazság, és hogy mit gondolok a levélben leírtakról, ezért fogok válaszolni nekik. Ja, febr. 27-i a „dátum” a levél alján, és márc. 6-án jött, csak nem voltam otthon.
Hajtás után pedig maga a levél.



Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoli bp 2008.03.17. 15:27:23

Nevetséges ez a hozzállás a quantumtól,ezek után biztos nem keresném fel őket,többek között ezért is jó ez a site,végre a kis ember is lehetőséget kap....

BiG_ 2008.03.17. 15:27:24

Negyedik menet nem lesz-e?

Üdv!

homár molla2 2008.03.17. 15:31:05

mindig jót röhögök azokon a cégvezetőkön, akik tényleg elhiszik, hogy most az ő jó hírük meg céges személyiségi joguk meg versenyhátrányuk megsértésének tényállása fennforog, mivel valakik valahol elmondták/leírták, hogy egy rakás fost nem ér a becses cégük munkája nagy valószínűséggel. fejben persze már el is költötték azt a huszonnyócezermilliárd ajrót, amit ezért nekik a bíróság meg is fog ítélni lehetőleg még a héten. azért szerencsére nem eszik ilyen forrón a kását, Kapcsos úr. kár halálba égetni magát, kérjen elnézést, oszt csináltassa meg a melósokkal, amit elvállalt. ajánlom magamat.

Secnir 2008.03.17. 15:31:57

Nem tett Dóra semmi rosszat, Kapcsos úr arra hivatkozott, hogy az Indexen ne jelenjen meg semmi csúnya róluk, meg ami az indexen megjelent, azért majd erkölcsi kártalanítás meg ejnye-bejnye.
könyörgöm, ez a homár nem az index :)
egy bukott pere már van.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.03.17. 15:33:54

Másik meg, talán ha megrendszabályoznák a generálkivitelezőjüket, avagy normálisan viselkednének az ügyféllel, akkor nem jelennének meg ilyenek a Homáron.

Persze a cégvezetésbe való felvételnek gondolom nem fetétele a logika :-D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.03.17. 15:35:27

Írd azt, hogy "Tisztelt _MODERÁLVA_ _MODERÁLVA_! A _MODERÁLVA_ _MODERÁLVA_ _MODERÁLVA_ és _MODERÁLVA_ _MODERÁLVA_ _MODERÁLVA_ de _MODERÁLVA_ _MODERÁLVA_ _MODERÁLVA_ _MODERÁLVA_ _MODERÁLVA_ _MODERÁLVA_ _MODERÁLVA_ meg _MODERÁLVA_ _MODERÁLVA_ _MODERÁLVA_"

--

A QUANTUM kérésére a fórum moderátora törölt egyes szavakat.

lókupec 2008.03.17. 15:37:00

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.

Kájzerszóze 2008.03.17. 15:43:24

ez nagyon szép. és még lókupac is visszatért......

mi vár még ma vajon????

geusz 2008.03.17. 15:43:25

A cégről mindent elmond a levél formátuma, igényessége, megszerkesztettsége.

Ja, és nem utolsó sorban a stílusa...

További fontos dolog, hogy szerintem ennek a társaságnak a jóhírét nagyon nehéz megsérteni. Mert ugye, ami nincs, azt hogyan lehetne?

megmondtam előre 2008.03.17. 15:43:37

Engem is kitöröltek pedig első lehettem volna....
Minden lovat?

LightBringer 2008.03.17. 15:44:36

Azért kíváncsi lennék azokra a jogszabályokra, melyek megtiltják az adott szerződésekkel kapcsolatos információ cserét! (Kivéve, ha ez benne van a szerződésben vagy valami szupertitkos állami, katonai szerződésről van szó, stb.) Ha egy bármilyen, bulvár médiának joga van magánszemélyek (nem sztárok) életében vájkálni, akkor ez sem hiszem, hogy törvénybe ütközne. Főleg figyelembe véve, hogy az Internet egy speciális közeg.

Layosh 2008.03.17. 15:46:44

Jóhírnév...bruhahaha.
Nehogymár ne legyen jogom panaszkodni. Kommunizmus van itt vagy mi, jóhogynem tarkón nem lövik szegény Dórit.

mqqq 2008.03.17. 15:46:59

Ez a Dóra azért ritka idegesítő picsa lehet, még ha igaza is van. Remélem sose lesz ilyen ügyfelem.

Kájzerszóze 2008.03.17. 15:47:59

elég ha a felek megállapodnak a titoktartási záradékban, nem kell állami dolognak lenni: tipikus esete lehet egy kölcsönszeződés is.......

a jóhírnév inkább érdekes? van-e neki? hol vette?

úrilány 2008.03.17. 15:50:43

mivel az előző részek nekem kimaradtak, talán inkább nem csatlakoznék be a helyi szappanoperába....

Coccinella Septempunctata (törölt) 2008.03.17. 15:51:21

quantum: sértődött ovodás, kb. 5 éves értelmi szinten. bepisált a sarokba, és azt gondolja, hogy ha rajta kívül senki nem látja, akkor meg sem történt...

betépett felhasználó 2008.03.17. 15:56:40

Kedves Dora, hogy te milyen gecimaci voltal!!
ezt nem nezem el neked!
kiabrandultam beloled!
----------
felszolitalak, hogy azonnal szuntesd meg a feszultseget!!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.03.17. 15:57:51

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lesüllyedsz a szintjükre és legyõznek a rutinjukkal!

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.03.17. 15:57:56

Namost ha jól értem:

Adott egy ügyfél a macerásabb fajtából...
Adott egy cég amelyik nem teljesíti a szerződésben foglaltakat...

Ha a cég szó nélkül megoldja a problémlát, akkor ügyfél örül (cég kevéssé, mert nem tudott lecsenni a termékből semmit) és nincs további gond.

DE!

Jelenleg minden céggel szemben az ügyfélnek kötelességei vannak, amit a cég érvényesíthet, de az ügyfél jogai a legtöbb esetben a nullával egyenlők!

Ha valaki elmondja egy cégről a véleményét, és a vele történteket, akkor jogilag még bűnöző is lesz???
Rossz hírnév? Miről beszél?

Tipikus magyar groteszk a javából...
Ha elmondod, hogy átverlek, még be is perellek...
Gratula...

pizsama 2008.03.17. 16:02:13

A Quantum jobban tette volna ha szép sunnyogva kinyalja Dórácska fenekét, és mindent egy szó nélkül rendbehoz, aminek hatására az ügyfél kielégülten nyilatkozott volna a Homáron, hogy mégis rendesek ezek a srácok! Ehelyett fenyegetés, újabb komment Dórától és persze nyílvános lejáratás a jussuk. A "jó bornak nem kell cégér" mondást nem tetszik ismerni, mi? Tessék előbb kifogásolhatatlan szolgáltatást nyújtani, akkor talán majd lesz jóhírnevük...

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.03.17. 16:04:29

Ez lényegében egy bujtatott fenyegetés. A lexebb benne, h látszik nem jogi téren jártas ember irta, mert akkor ott lennének a megfelelő jogi hivatkozások is. Ajánlom Kapocs úr figyelmébe mielött komoly pénzeket költ el feleslegesen az alábbi irást: www.fogyasztovedelem.com/forums/lofiversion/index.php/t1767.html Ami fontos még, h Kapocs úrnak kétséget kizáróan kell tudni bizonyítani hogy az állítás valótlna, márpedig a készült jegyzőkönyvek nem erről tanuskodnak. De a legxebb rész az első oldal alján van, ahol ezt irja: "Amennyiben ... Ön a vélt érdekeinek védelmében továbbra is olyan eszközt vesz igénybe, amely amellett h érdeksértő, jogellenes is, úgy a lehető leghatározottabban leszünk kénytelenek fellépni Önnel szemben". Felhívom a figyelmet két dologra. Egyik h vélt érdekeinek védelmében. Tehát bármi amit mostantól úgy nem úgy gondol ahogy Kapocs úr. A másik h szó sem esik jogi felelősségre vonásról ebben a részben, csak h leghatárottabban, ami jelenthet verőlegényeket is, vagy bármi nem törvényes eszköt. Szóval ez lényegében egy fenyegető levél ami alapján Dóra akár mehet is a rendőrségre h megfenyegetve érzi magát.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.03.17. 16:06:03

Nem a konkrét eset.

Néztem, milyen szar munkát csináltak, mintha direkt lenne. Kérdeztem a mérnököt hogy most mi van? Nem ugyanannyi fáradtség rendesen megcsinálni, mint szarul? Elmagyarázta hogy igen, de az építtető a vevőktől előre elkéri a pénzt. A házra felveszi a bankkölcsönt. Az alvállalkozókkal feleáron csináltatja meg, azt sem fizeti ki. Na most az alvállalkozótól milyen munkát várnál?

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.03.17. 16:12:34

Megint elolvastam mert nagyon bosszant. Lényegében egy bekezdés vmi elnézésféle, a többi pedig hárítás meg fenyegetés meg mocskolódás. EHeheh meg fizetett hirdetést vett az indexen h tisztáramossa magát?? Elképzelem milyen önelégült mosollyal adata postára a levelet, h milyen ügyesen meg jól elintézte az ügyet. Asszem ez alapján mindenki levonhatja a tanulságot. A cég hű a nevéhez (kvantum=mérhető) mert a hülyeség is mérhető..

Dora, a tulaj 2008.03.17. 16:15:57

Kedves Olvasók!

válasz megy, majd ide is jön! :)
Igen, az a baj, h én lezártnak tekintettem, és minden egyes nap, ha valami pozitivumot tapasztaltam, azt közzétettem emitten, mert szerintem ez így korrekt.
Nem sunnyogtam el, értesíteni a kedves Közönséget arról, hogy hogy áll a javítás, sem arról, milyen kedvesek azóta a Manufernél.
Mindössze nem esett jól ez a levél.

Dr Net Elek (törölt) 2008.03.17. 16:16:22

Én egyébként úgy látom egyébként, hogy elég gyürött az a levélpapir...Csak nem?

Dora, a tulaj 2008.03.17. 16:20:08

kedves atpijkamo!

nem értelek..mire gondolsz, amikor azt írod, moderálták a dolgokat?

Nemlajos 2008.03.17. 16:20:33

azt gondolom, ha ez a levél nem születik meg a Kapcsos Úr tollából, már rég nem olvasnánk negatív híreket a portája tájáról. Így meg... Ejnye!

Bástya elvtárs (törölt) 2008.03.17. 16:24:42

Dora, a tulaj 2008.03.17. 16:15:57

Kedves Dóra!

Üzletelni nem szabad érzelmi alapon - hasznos dolog szerintem, aki ezt megtanulja.

Káposztakukac 2008.03.17. 16:25:21

na ja, azért ez egy eléggé korrekt válaszlevél volt, már bocs. láttunk itt már durvábbat is.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.03.17. 16:36:57

Kedves Dora, a tulaj!

Elképzeltem, mit kéne válaszolni, elképzeltem, mit szólna a moderátor, stb, stb, és rögtön a fiktív végeredményt írtam. Nem akartam vicsorral gyengíteni, bocsi, azt hittem egyértelmű. Bár dwdHU kitette, azért pótolom: :))))

Mindenesetre, hajrá Dóra!

demizson bobby 2008.03.17. 16:41:17

azé erre semmi szükség nem volt.tipikus maga alatt történő favágás.
mi van már a párkánnyal? villany van-e? :)

Dora, a tulaj 2008.03.17. 16:42:18

a párkány "kesz". mondjuk, hogy így már elfogadható.
villany eddig is volt, a teraszon - mint azt említettem.
csak a kertnél nincs.

demizson bobby 2008.03.17. 16:45:39

jah, télleg a kertnél :) nem abból lesz a parkoló :)))
...de régi ügy.....:)

Dora, a tulaj 2008.03.17. 16:53:26

dede, abból. de ma felhívott reggel a "Manufer", és kedvesen megígérték, hogy utánanáznek, hogy miért nem a rendezési terv szerint készülnek ott a dolgok.
én bízom bennük!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.03.17. 16:54:51

Ha ezt a hozzászólásomat kiteszi a homár a webre, akkor beperelem, mert a közzététellel azt a valótlanságot terjeszti, hogy beperelem.

Gy.k.:))))))))

demizson bobby 2008.03.17. 16:58:53

volt már re:re: a homáron? mintha eddig még egy ügy se jutott volna.

Dora, a tulaj 2008.03.17. 17:00:18

hát nem örülök neki:(
én szívesen lezártam volna, ahogy a hozzászólásokból is látszi, egy ideje, már csak update-eltem, ha volt mit.
A Manufer javít, a Quantumot meg nem értem...mire jó ez nekik?

cs1 (törölt) 2008.03.17. 17:03:59

Remélem az ilyen Quantum féle söpredék cégek a sunyi vezetőikkel - pl. Kapcsos Mátyás- előbb vagy utóbb jól bebuknak néhány pert és megtanulják, hogy az ügyfélnek mindig igaza van (max. ha nincs akkor ügyesen, udvariasan lerázzák... de nem fenyegetik, nem fikázzák stb.). Egyszer jól beszopják majd az tuti... én pl. ezzel a levéllel valszeg tényleg jó néhány kört megtettem volna csak, hogy beszopassam őket...

Ilyen undorító fenyegetőzést még nem láttam hivatalos levélben...

cs1 (törölt) 2008.03.17. 17:15:35

ja... és amiről Kapcsos Matyika példát vehetne: L...h.rr frigónk elromlott - 2 év talán 4-5 hónap után, 2 év garancia volt rajta.

Sejthetitek azt az anyázódást. Egyrészt egy Lh. hogy gondolja, hogy elromlik másrészt meg ez bazi sokba fog kerülni, mert még ha egy gagyi alkatrész is kell csak bele, ugye ki kell hívni a szervízt, óradíj, kiszálási díj. Kiakadtam, írtam egy e-mailt Svájcba az anyacégnek, hogy mennyire csalódott vagyok, a frigó 1,5-2* annyiba került mint a konkurens frigók és 2 év után bekrepál...

A lényeg, hogy másnap!!! jött a levél a magyar!!! forgalmazótól, hogy hová jöjjenek a szervízesek, természetesen függetlenül a garanciális időtől INGYEN és bérmentve kiszállnak, megnézik, kijavítják a hibát, biztosítják az alkatrészt!!! (még a Homár se kellett hozzá csak egy egyszerű emil az info@-os címükre)

Ki is jöttek, megnézték, hozták az új alkatrészt (az egyik hőmérő krepált be, tényleg bagatel tétel). Hát ezt nevezem ügyfélközpontúságnak. És nekünk TÉNYLEG nem volt jogalapunk a reklamációra (max. a felháborodásra), mert a garancia már lejárt amikor bekrepált a frigó!!!! (azóta is tökéletesen működik... kopp-kopp)

Tanulhatnának ebből a gagyi magyar cégek

Dora, a tulaj 2008.03.17. 17:17:57

amúgy sokat gondolkodtam, h a levelet megosszam-e Veletek.
végül úgy döntöttem, h olyan lelkesen támogattatok, nem hagyom félbe a történetet.
és ezúton is, már nem tudom, hanyadszor köszönöm meg a Manufereseknek, hogy mostanában pozitivan állnak a dolgokhoz, segítőkészek stb.
Ami persze teljesen normális (szerintem, alapból), de a történteket figyelembevéve, én ennek is nagyon örülök!

Zorro2007 2008.03.17. 17:38:25

Picit gyurott a level es a barna csik is hianyzik a kozeperol...:)

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.03.17. 17:39:57

Kapcsoltam Matyi, kapcsoltam. Az az érdekes, hogy ehhez a Homár kell. És még így sem teljesen korekt a dolog. Kvantum van itt a fejekben, akarom mondani szürke vákum: Quantum.

2008.03.17. 17:42:34

Dóra, borítékolom, kapsz egy levelet, amiben majd a személyiségi jogaik mellett levéltitok sértegetőnek titulálnak és azzal fenyegetnek, h 30 év építkezéseken történő kényszermunkára perelnek polgárilag.
ezekből az agysebészekből simán kinézem ezt a baromságot is :D

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.17. 17:42:37

Tisztelt quantum!Drága Matyikám!

Ha most egy kocsmában egy pofa sőr mellett beszélgetve ilyet mondanál nekem mint kuncsaftnak én kivinélek a hóba, ha nincs akkor csinálnék, meghuznám az orrod, szenet szögelnék a hasadra és rádfognám hogy hóember vagy.
De mivel nem kocsmában vagyunk és tudtommal a kuncsaft az első, nálunk legalábis, a felmerült panaszra nem kezdünk fenyegetőzni meg kétségbe vonni az állításokat.Nálunk nem, felétek lehet.Felétek nyilván divat valószínüleg nem is kerültök be a céggel a 100 legnormálisabb szolgáltatócég közé.
Mi ha vétünk elnézést kérünk.Javítjuk.

További "rengeteg" "elégedett" ügyfelet ;)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.03.17. 17:57:28

kvantum azért nem kér elnézést, mert ő még úgy tudja, hogy az az, mikor megb..ssza a kecskét, és közben elnéz a két szarva között.

de hogy itt olvassa a kommenteket, talán rájön, hogy mégsem

a legjobb ez: "... a szerződés teljesítével összefüggő magatartásunk olyan indulatokat váltott ki Önből..." és ennek a folytatása.

hát finoman fogalmazva, amikor a szerződött kőmíves ferdén húzott fel egy falat nálam a házban, és váltig állította, hogy az merőleges a másik falra, mikor a centi szerint sem volt az, vagy fordítva tette fel az ablakot, és mikor kinyitottam az leugrott a zsanérról a földre és ilyenek, hát mit mondjak, olyan indulatokat váltott ki belőlem a dolog, hogy tényleg nem tudtam objektíve eldönteni: magam vágjam el a torkát, vagy mit tegyek.

és ezután volt képe azt mondani anyuci pici fiának rólam: "ha meglátom a feleségét, mindig ideges leszek".

így van ezzel mekk mester is a levélből dórikával, nem érti a problémát

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.17. 18:04:55

Érintve vagyok az építőipar témában, kivitelezés rész...Nem mindenki áll úgy hozzá hogy csak vágok egy vigyort mert az még jól jöhet.Van aki atomtámadásnak veszi ha a dolgait kritizálják.Sok mulik ugye a kivitelezőz, alválalkozon, munkásokon, de csak a főmufti viszi el a balhét.Talán ha nem azzal keménykedne aki megtömi a zsebét hanem azzal aki kiveszi belőle a pénzt, nem volna homáron :D A negatív reklám is reklám ugye :D

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.03.17. 18:29:42

Azt észrevettétek, hogy "társaságunk személyiségi jogait"? A legjobb duma! 8^)

Jogging 2008.03.17. 19:11:45

És "február 29-én sort kerít" a detonátor - végre precíz - beszerelésére...

jesszumpepi (törölt) 2008.03.17. 19:18:10

Elgondolkodtam,hogy életem során milyen nagy-nagy pofátlanságokról értesültem.
A levél hatására eszembe jutott egy dolog,amit régen olvastam:a II.világháborúban a vidéki zsidókat marhavagonokban szállították el a koncentrációs táborokba.Ez közismert.
Az viszont nem ,hogy a németek benyújtották a számlát a magyar államnak,komoly pénzt kellett kifizetnünk a zsidók elszállítási költsége címén.
Miért írtam ezt le ide?A pofátlanság örök és állandó,legfeljebb más-más formában, de mindig felüti a fejét valahol.

Briguszka 2008.03.17. 20:14:22

az ilyen " pofa be, mert mész a bíroságra" levelet baccpapuccsal kéne a Quantum vezetőjének a homlokára rátapasztani
Hajrá Dora!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.03.17. 20:29:10

csak nekem van olyan érzésem, hogy Dórika ezt nem viszi el szárazon?

lelki szemeim előtt a már ügyvéddel szerkesztett keresetlevél: nagy nyilvánosság előtt elkövetett rágalmazás, jó hírnév megsértése, és az általa okozott x milla kár megtérítése, mert a poszt óta a kutya nem épített velünk házat, és az eddig jogszabály ellenesen a használatbavételi engedély kiadása előtt átadottakban (EZ PERSZE ITTEN MOST NEM SZÁMÍT TISZTELT BÍRÓSÁG) is hirtelen rengeteg kifogás merült fel.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.17. 21:02:21

A fordított ablak nagyon ütős :D Szerencsére nekem van egy antialkoholista kőmívesem az után nem kell javítgatnom.Egyik szakmám festő, házat nem
építek mert az összedől.De a mókuskereket ismerem ami megy az építőiparban.Határidő, főfej cseszteti a kivitelezőket alválalkozókat aztán nagy a káosz, de legalább a legtöbb helyen nem a tulajt szívatják.Na nehogy azt hidd hogy máshol nem vannak gondok, vannak de ha reklamálnak már széles mosoly, úram/hölgyem már telefonálok is , minden a legnagyobb rendben lesz.aztán ha nemis de csillogóra kényeztetik az ember posiját.Kapcsos úr ott cseszte el hogy reagált és azt is csúnyán.Ha nem reagál még mindig lehetne igaza mert nem mutatta volna be az ő vevőüldöző álláspontját.Majd újra reagált és ezzel tökéletesen bizonyította hogy maga sem biztos az igazában.A nagy cégek ezt egy rövid, tömör sajnálkozással lezárják amiben egyúttal még elnézést is kérnek akkor is ha semmit nem vétettek.Nagyon sokat kell még tanúlni néhány embernek komunikáció szakon :D Tudni kell úgy elküldeni valakit hogy az várja hogy induljon ;)

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.17. 21:09:09

Rágalmazás?Engem miért nem raktak ki mondjuk azért hogy színvaknak fekete-fehér tévét adtam el színes árban?Persze nem adtam, nade mindennek van valami alapja.
Itt speciel hogy a vevő elégedetlen, a quantum meg magyarosan szolva teszik rája és még fenyegetőzik is.A jó hírnéven lehet javítani fogalmazás terén.Az elnézést szó sűrű használata meg hasonlók. Á, mindegy.Mint amikor a kutyámnak magyarázom hogy ne tapossa le a virágokat.Az ő szemszögéből én vagyok a hülye hogy nem kergetheti keresztül a macskát mert az tök jó kis játék :D

amerea 2008.03.17. 21:13:03

mekkora arrogans level. tisztelt igazgato ur. ha az on lakasa allna igy romokban, netan mar egy ket pofont is lekevert volna.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.03.17. 22:00:45

az általuk épített mediterrán lakóparkról az indexen is van fórum.

örülök, hogy nem ott lakom...

idézet következik:
"Én már beszéltem vele a múlthéten. Aki nem hagyja jóvá az a Kapcsos Mátyás aki szerint nincsenek meg a Comunique engedélyei, arra, hogy szolgáltasson. Valaki csúsztat :) Az aláírásgyűjtés neki nem volt meggyőző, nem érdekli, hogy mit szeretnének a lakók. Tehát te nem döntheted el, hogy kitől szeretnél internetet jelenleg. Aki ezt eldönti az Kapcsos Úr.
25.-én elvielg lesz egy lakógyűlés ahol szavazhatunk is."

további részletek itt: forum.index.hu/Article/showArticle?t=9074309&la=77290649

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.17. 23:16:50

Mikor a BKV keresett meg, hogy rontos a társaság jó hírnevét, ennek még következményei lesznek:)

maccar 2008.03.17. 23:35:39

Szerintem ebben a cipőben jár majd minden emberke, aki újépítésű lakást vásárol. Az építtető fűt fát ígér, amíg le nem zajlik a pénzátadás, majd jön a fekete leves, az ígérgetés, a trehány munka kijavítása, a kegyetlenül nehéz garanciális sérelmek helyreállítása. Az építtető, meg az alvállalkozó(k), (akik rendszerint együtt vannak) egymásra mutogatása. Gusztustalan szitu, részvétem.

amerea 2008.03.17. 23:49:19

ezert lakom en 1800 vege fele epult hazban:-))

postakocsi 2008.03.18. 00:02:14

a magyar építőiparnak három nagy ellensége van:
az egyenes, a derékszög és a határidő...

trewq 2008.03.18. 00:49:04

Ráadásul egy offshore cég a Quantum kft tulajdonosa:

Walldale Holding Limited
CY-1105 Nicosia, Agious Andreas P.C, Ledra House, Agiou Pavlou 15.
A szervezet képviseletére jogosult személy adatai:

Kézbesítési megbízott: Dr. Sándor Róbert (an.: Dr. Rosta Vera)
1011 Budapest, Pala u. 6.
A szavazati jog mértéke minősített többségű befolyást biztosít.
A tagsági jogviszony kezdete: 2006/07/19

A cég gondolom nem Kapcsos úr tulajdonában van, és nem azért jött létre, hogy adóoptimalizáljon.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.03.18. 02:16:31

ma' a multkor is irtam epitessetek Viciannal
a legjobb
igaz, vaci
ez a Kapcsos meg eleg gaz
" en" fiztem O szolgaltat/na/ aztan minosit
hehe

Dr. Stein (törölt) 2008.03.18. 05:43:32

Már nem is merek mondani semmit.

ekkerjoz 2008.03.18. 06:35:11

Kapcsos, Kapcsos, ilyen hülyeséget csinálni, vedd már észre, szerencsétlen, annak van igaza, aki fizet. Ilyen ütődött hangú, hatóságot utánzó levelet írni egy vevőnek, több, mint öngól. Nem ezért fizetnek a finanszírozók, baszod. Ez lesz az utolsó ilyen munkád, nagyon valószínű. Reménytelen...

2008.03.18. 06:59:34

.hát..sajna nem az lesz, hogy megbízás nélkül tönkremegy T. ügyvezető és tulajdonosai által birtokolt Quantum nevű cége..ennek oka, hogy Mi vagyunk a marhák, hogy ezek után is megbízunk bennük és munkát adunk nekik..ilyenkor hiányzik igazán egy öntudatos állampolgári (fogyasztói) magatartás ami tönkreteszi az ilyen céget és annak vezetőjét elküldi a p..be..)

demizson bobby 2008.03.18. 07:15:34

Persze, hogy megbízol bennük,mert nincs "szégyenfal". Vannak ugyan kamarák,meg fiszlifaszli szervezetek,amelyek többszáz-millióséves bevételükből nem futja sem szabályozásra, sem lobbitevékenységre.
Pár hete néztem,hogy pl. a gépész kamarának van valami 3700 tagja.Azt szorozzátok kb 35-40.000 Ft éves tagdíjjal....no és mit kapsz cserébe?
igen, lóval kezdődik.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.18. 08:26:03

Lóval? Egy hintót? :D
BKV-nak van jó hírneve? :D

Kifordított kacagány 2008.03.18. 08:52:02

azért szép próbálkozás volt, nem?

Navarone 2008.03.18. 09:06:51

Teljesen igaza van az építtetőnek.

Majmász Gedeon 2008.03.18. 10:15:47

Ez hivatalos levél akar lenni? Mert akkor hol van róla a pecsét?

tücsökbogár 2008.03.18. 10:51:35

" Az Ön magatartása nyílván nem képezheti alapját közöttünk súrlódásmentes együttműködésnek" ... "Önhöz sem méltó háború"...

Kapcsos Mátyásnak sikerült összehozni egy gusztustalan, arrogáns stílusú levelet. Gratula, ügyvezető úr. De fel tud menni az ilyen f@szfejektől a pumpám.

Csabikuci 2008.03.18. 12:01:16

A Quantum egy ősi román cég, ilyen hozzáállással menjenek romániába építkezni. :)

demizson bobby 2008.03.18. 12:25:24

jah, a 3gránit már ott van!

Sun 2008.03.18. 16:39:32

Hihetetlen, Dórinak igaza van, él a nyilvánossággal, és ezért ki kell a cégnek javítani a hibákat... Micsoda felháborító gazság ez egy egyszerű tulajdonostól/vevőtől!!!

demizson bobby 2008.03.18. 16:55:43

azért ilyenkor felértékelődik a baccpapucs,mer ott ha jól emlékszem lett egy ingyépéldány. itt meg? hol az ingyészoba?a baunusz terasz?

tc 2008.03.18. 16:58:14

A Quantum hírnevét leginkább Kapcsos úr reagálásai rontják. Szerintem más nem is tudná már ilyen mélységekbe taszítani a megitélését. Érdekes lesz, ha ezek után saját magát fogja perelni :)

Mókás az a rész, hogy a "társaságunk személyiségi jogait nem tartja tiszteletben" :) Pláne annak tükrében, hogy Kapcsos úr tiporta két lábbal az ügyfél személyiségi jogait (akinek tényleg van olyan).

Emellett a nyílt fenyegetés ... a Kapcsos úr által okozott hírnév károk ügyfélre való áthárítása ... el kéne gondolkodni, hogy ki is sérti a szabályokat, írni egy bocsánatkérő levelet és gyorsan lezárni az ügyet.

A reklámok mit sem segítenek, ha az emberek ezt a hozzáállást látják az ügyvezető igazgatótól. (Igaz igy tényleg objektív a tájékoztatás.)

Dora, a tulaj 2008.03.18. 17:04:18

van tovabb is...lessetek..:)
na, remelem itt a vege..

Primavera 2008.03.19. 00:47:58

Azért hülyeséget ne írjatok. A jogi személynek is vannak személyiégi jogai:
1959. évi IV. törvény a Polgári Törvénykönyvről
75. § (2) A személyhez fűződő jogok védelmére vonatkozó szabályokat a jogi személyekre is alkalmazni kell, kivéve ha a védelem - jellegénél fogva - csak a magánszemélyeket illetheti meg.

Dora, a tulaj 2008.03.19. 09:19:07

tegnap este mar megint nem volt meleg viz (es futes) az egesz hazban! :(
jomunkasemberkent felhivtuk azt a szamot, amit a futessel es vizzel kapcsolatos hibak kikuszobolesere adott a Quantum.
mit ad Isten? kiderul, hogy ez egy siofoki(!!!!) ceg, akivel a Quantum NEM kotott karbantartasi szerzodest!
igy ok majd a mai nap folyaman, valamikor kijonnek (a furdest, egyebeket koszonjuk szepen), es megjavitjak,de nem vallalnak keszenleti szolgalatot.
Kerdem en: minek kaptuk ezt a szamot? (felhivtam a muszakisokat is, de mivel keso volt,nem vettek fel).
ugyhogy tegnap este hideg volt es idegroham! :(

Yoda mester 2008.03.19. 10:10:35

Ha kőműves, festő, gázszerelő, akkor cukorbetegeket kell csak dolgoztatni.
Az a biztos.
Ha még él, akkor biztos nem ivott :)

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.19. 10:18:01

A cégnek is vannak jogai de addig ne dobálozon vele mig a vevő jogait tiporja sárba.Eszembe jut haverom esete mikor megbilincselt egy gazembert mert a nyilt utcán megszírt egy nőt erre a csávó elkezdett üvöltözni hogy őt korlátozzák a szabadságjogaiban :D
Azért álljon már meg a menet :D
na meg most ez a karbantartós dolog...
Nemis baj ha nem állnak szerződésben a quantummal, szépen iras velük jegyzőkönyvet a hiba okáról és ha az a kivitelszésből származik és nem attól hogy belecsapott a menykű akkor pereld le Matyiról a gatyáját is.

Dora, a tulaj 2008.03.19. 10:19:03

Yoda mester!

köszi! :)
legalább jót derültem! :)

Dora, a tulaj 2008.03.19. 10:20:23

állítólag áramszünet volt...bár a mikró órája nem állt le! :)

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.19. 16:48:14

A cukorbeteg is tud inni, attól függ milyen tipusú cukorbeteg :D A magyar melósnál ez nem kizáró ok, láttam én már tetőn kacskaringozó ácsot is, mint akinek rácsaptak a fejére úgy kovájgot pár sőr után :D
Egyszer egy kőmüves dobott hátast álványról, ráesett a betontárolóra és kinyilt a feje mint a mesekapű.Egy nagy alkesz volt, egy nappal elötte volt fizetésnap és nem kapták meg a pénzüket, szín józan volt, a kordinációja meg igy nem volt tökéletes.Látni kellett volna ahogy 10percen belül kiürül az épitkezés
és mindenki aki feketén dolgozott elhúz.A szegény csávót sem tudom hogyan intézték utólag.

Dora, a tulaj 2008.03.20. 09:25:47

Tegnap történtek (update:P):

reggel beszéltem a kivitelezőkkel a melegvíz és a parkoló miatt.
Azt mondták, hogy megjavították a kazánt, de csak dél körül lesz melegvíz.
Majd beszéltem a megbízott közös képviselővel. Ő a szomszédunknak azt állította, hogy előző este kint volt egy szakemberrel javítani (ami azért furcsa, mert nekem azt mondta, hogy este fél 10-kor, mikor szólt neki egy lakó, már késő volt ehhez).
Majd azt a választ kaptam még tőle, hogy reggel a kivitelezők már javítottak, és már van melegvíz.
Szomszédom 1/4 11-kor ment el otthonról, nem volt melegvíz.
Délután hazaért, és kaptam egy telefont, hogy még mindig nincs. Mondtam, hogy írjon nekem később is, hogy mi a helyzet, mert későn érek haza.
Este 8-kor még mindig nem volt melegvíz (akkor már kb. 24 órája).
Holott több ízben is azt a tájékoztatást kaptuk, hogy már van.
Felhívtam a kivitelezőket, akik elmondták, hogy kivették a kezükből az irányítást és a közös képviselőt hívjam (nagyon kedves volt az úr!).
Párom felhívta a hölgyet, aki nem mutatkozott be, nem köszönt, csak beleszólt a telefonba, hogy ne mondja, itt vagyok a 3.-on. Mire párom bemutatkozott, és megpróbálta elmondani, miért telefonálunk, a hölgy ezt nem igen hagyta...elmondta, hogy a kazán így rossz meg úgy, de már megcsinálták. És majd holnap (azaz ma) folytatják. MIre megpróbáltuk megkérdezni, hogy mikor lesz melegvíz, másodszori nekifutásra azt a választ kaptuk, hogy egy óra múlva. Másfél óra múlva megnéztük, és végre, több, mint egy nap múltán lett melegvízünk!
A parkoló alakulóban, de még vitás ügyek vannak (gondolom a beruházó részéről), úgyhogy addig, a kertész valamivel (viacolor vagy kerítés) kijelöli majd a leendő helyét.

HandG 2008.03.20. 16:28:31

Tisztelt Quantum Ügyvezető ÚR!
Először is, kifogástalan minőségben kellne dolgozni! Másodsorban érzésem szerint, mely stílusából szívárog elém, ha Dóra nem próbálkozott volna meg a nyilvánosságra hozatalával, talán még annyi sem történt volna, mint ami.
Ez magyarország, ez az építőipar (is) és ez a jellemző hozzáállás.....
DE EZ NEKÜNK VÁSÁRLÓKNAK NEM TETSZIK!
Ennyi!

Ami Önök tehetnek, és ott kell kezdeni először. Kifogástalan I. osztályú munkát kell csinálni! Első nekifutásra!!!!!
És ne jöjjön azzal, hogy ez nem annyiba kerül, hanem többe!

Nem ismerem Önöket személyesen, de az utóbbi 2 évben kevés olyan építőipari "szakemberrel" találkoztam aki tényleg kiváló munkát tudott végezni.
Remélem nincs még ISO minősítésük, mert akkor a szarminőség állandósult!:)

Zsán · http://alleskapot.tumblr.com/ 2008.03.21. 17:24:51

Kapcsos úr! Ahogy azt a leveléből megtudhatjuk, Önök elolvassák a kommenteket is.
Ezért meg kell, hogy jegyezzem - abban a reményben, hogy eljut Önhöz a véleményem:

Maga nem sikeres ember. Monnyonle.
süti beállítások módosítása