Tékozló Homár

Vécézéskor megkínozza a mozgássérülteket a budaörsi Tesco

2008.05.05. 10:40 | szily | 68 komment

Mi lenne logikusabb, mint kulcsra zárni a mozgássérült-vécé ajtaját? Balázsnak nem egyszerű menet az ilyesmi, meg is szenvedett Budaörsön. A végén ráadásul - egyfajta kiengesztelő bónuszajándékként - igazi Sziget-(mármint a fesztivál értelemben) élményt is kapott, teljesen ingyen, még port sem kellett nyelnie hozzá. Sztori alant.

A kis dolog is számít, Tesco!

A mai nap délelőtt, elmentünk a Tescoba az üzletsorra, hogy eledelt vegyünk a vadászgörényünknek. Mivel eközben mi is megéheztünk, gondoltuk eszünk valamit a kinti éttermekben. Problémánk még itt se volt, minden ízlett, és eléggé tele is ettem magam. Viszont falatozás közben rám jött a kis dolog.

Tudni kell még itt rólam, hogy egy baleset következtében, ha nekem ki kell menni, akkor kb. 5 percem van erre, különben a „szobatiszta” szó nem biztos hogy megfelelő jelző lesz rám. Tehát elindultam a férfi wc-k felé, s mikor oda értem (2perc) vettem észre, hogy amin régen urak felirat volt, most a hölgyek részére van fenntartva. Sebaj gondoltam, egyenjogúság van, biztos közben megtanultak a lányok piszoárba pisilni, mentem megnézni a régi nő oldalt. Viszont az meg abszolút nem üzemelt, az okát nem tudom, de nem is nagyon néztem, mert ekkor már csak kb. 2 percem volt az 5-ből. Újabb remek ötlettől vezérelve, célba vettem a mozgássérült wc-t, elvileg az vagyok, még ha járóképes is, de az meg kulcsra volt zárva, ezzel erőteljesen lecsökkentve a bejutás lehetőségét. Hogy ki őrzi a kulcsot, azt ne kérdezzék.

Ekkor észrevettem az egyik fajtársam, aki a folyosó végén kimegy az épületből, és eltűnik jobb kéz felé egy fém kordonnal körbe vett területen. És ekkor én is felfedeztem az A1-es méretű lapon a megmentő feliratot, a férfi mellékhelységek koordinátáit. Örömöm rövid életű volt, ugyanis 6-7 toi-toi, vagy más márkájú (már ha ilyen esetekben lehet márkáról beszélni) mobil pöcegödör tornyosult. Ekkor már 4 percet ütött az óra, tehát szorított az idő, én meg mást szorítottam. Nem volt mit tenni, be kellett venni a várat. Beléptem, és ekkor olyat láttam (később kiderült, hogy ennek nem így kéne lenni), ami még a kemény horroron edződött gyomromnak is majdnem sok volt. Szóval kb. mint a régi falun lévő pottyantós wc-k. Csak míg ott a „dolgok” elég mélyen a jótékony félhomályban kuksolnak, addig itt szinte nappali fénnyel megvilágított tömény 200-300 liternyi gyönyör nézett vissza rám. Teljesen megzavarodva, gondoltam inkább keresek egy eldugott fát, vagy üres üveget a kocsiból, vagy bármit, csak ne ezt, de nem volt IDŐM!!! Szóval megtörtént az aktus a Toi és köztem. Ha az élményre kíváncsiak, tudom ajánlani látogassanak el a budaörsi áruházba, viszont szerintem ne egyenek előtte, úgy lassabban lehet menekülni.

UI: mikor eszembe jutott a homár, és visszamentem fényképezni, akkor egy másik fülkét választottam, és ott láttam, hogy ennek hogy kéne valójában kinézni. Tehát elvileg egy rendes angol wc-hez hasonló dolog kéne hogy ott legyen, aminél a lefolyó részt is egy fedlap takarja, viszont amelyik 2-be én előzőleg bementem, ott ez a teljes belső rész hiányzott.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taurusz 2008.05.05. 10:44:35

A Tesco egy mocskos kapitalista csürhe, akit elsőként fog falhoz állítani a forradalom!

upho 2008.05.05. 10:48:10

en masodikra biztos felburitanam

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.05. 10:51:24

Jóétvágyat. Amúgy tényleg undorító. Biztosan Kurva GAZDASÁGOS.

punpa 2008.05.05. 10:51:32

Értem már mi az az agyonreklámozott Teszkó színes... szép zöld!

sway 2008.05.05. 10:53:05

ma már sikeres nem leszek...

sajnálom a post íróját...

tecsó meg elmehet a...

euAgWzgmmtq7K 2008.05.05. 10:53:34

a lényeg, hogy INGYEN LEHETETT-E SZARNI, VAAGY NEM?

punpa 2008.05.05. 10:56:50

Ott nem fizetek egy petákot sem, ahol nincs fospunpa!

Petr 2008.05.05. 10:58:02

hát magam is műtétek során keletkezett"időzárral"küzdök, szal itéljen el mindenki,én a tele budit is "örömmel" veszem,ha zárható....

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2008.05.05. 11:11:23

Azok a rohadt toi-toi-k már hetek óta ott vannak. Ezt most miért? Teszkógazdaságos budi, a vécékben meg majd tejet árulnak, vagy mi van?

Szelíd hangorkán 2008.05.05. 11:29:09

Én is voltam pénteken a Toszkában, és én is elmenem vécére. Igaz, én nő vagyok, tehát én a férfi vécét használtam, mert az most a női. Értitek...
De elég könnyen megtaláltam, mert egész jól ki van plakátolva, hogy mi merre található. Szóval azt nem értem, hogy miért tekergett 2 percet a páciens a vécék körül. A férfi(most női) vécétől 1,5 méterre nyílik a vészkijárat, amerre a férfivécék felé ki lehet menni, ahogy a kép is mutatja, ki van írva, hogy merre. (El is mentem arra, hátha ott is ki lehet menni az áruházból, nem kell kerülőt tenni, de csak a tojtojok álltak sorfalat.)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.05.05. 11:29:34

ez most mi ez?
csatornázási gondok vannak a teszkó alatt. van ilyen, mit kellene csinálni? szereztek toitoit...
ja, hogy a többi koszos volt, csak épp nem azt fotózták le...?

és akkor erre most mit kellene mondani?
...

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.05. 11:30:08

Megtaláltam az akció szórólapját. nem hazudott a Tecsó, mert pontosan ezt igérte :D

www.andreiground.com/pictures/tecso-300lit-menta-szorp-budaors.jpg

(utólagos engedelmeddel felhasználtam a képedet, bár nem szoktam ilyenet)

Petr 2008.05.05. 11:39:58

nem is járok tecsóba...még egy többlett indok hogy mért nem fogok ezután se oda menni....kicsi a rakást játszani..

71Nyul 2008.05.05. 11:50:32

mondjuk a benzinkutnál olcson meglehet venni a napi betevő itókát.

samthecruel 2008.05.05. 12:01:43

Egy A1-es méretű lapot nem nehéz felfedezni :) 594.00 x 841.00 mm

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.05.05. 12:02:02

Most ez akkor hogy...?
Miért nem a szutykos vécét fényképezted le?

Petr 2008.05.05. 12:08:55

ez amugy olyan szürreális..Kafka regénybe illő....a vészkilyárat egy egész "másvilágot" rejt....toj toj országot...a toj toj királlyal..és kedves nejével...toj toj néval...alias:vécésnéni..

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.05.05. 12:09:31

andrei,

te nagyon kreatív elme vagy!

egyébként az a tény, hogy a tecsóban van wécé egyáltalán igen dícséretes dolog. még jó, hogy nem csak blokk ellenében lehet vizelni, mint néhány mekiben. (ja, a hungáriánál az m3-as felhajtó előtti mekiben fizetni kell 300 HUF-ot a parkolásért, amit aztán leehetsz. de mi van akkor, ha csak egy sajtburgert veszek kétszázért???????????)

szóval talált már valaki budapest székesfővárosban utcai vécét, ami nyitva van és be is merészkedett?

a lövölde téren vagy egy szép régi, zöld, kifejezetten tetszetős kis épület "szükség esetére". soha nem láttam nyitva.... ezért van az összes kapualj széthugyozva!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.05.05. 12:12:59

elnézést kérek majmász gedeontól: természetesen vécé, vagy WC

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.05. 12:20:03

MPP: Ez nem kreativitás, hanem megbotránkzás és odamondás. Remélem a klotyó nem sértődik meg a tecsóval való egylapon említésért.

AlulírottFentemlített 2008.05.05. 12:33:55

Fostalicska egy hely !
Szarjanak tüskésráját!

Secnir 2008.05.05. 12:35:11

felgyújtani, szigorúan felgyújtani

Petr 2008.05.05. 13:02:48

Secnir: ...a mekit is és a tecsot is felgyújtani...és még ide venném az összes security szolgálatot is, és az apeh is éghetne...kihagytam valamit ??

Petr 2008.05.05. 13:15:28

ők is megérdemlik ? mit tettek?..vagy mit nem? mért kell égniük? :)

moderátor 2008.05.05. 13:29:09

Petr, csodálom a fiatalságodat :)

Oldalt kereső: Pallasz.
A legnagyobb folytatásos homársztori volt.

Petr 2008.05.05. 13:36:29

sajnálom hod lemaradtam....eddig nem volt netem...szal itt említhetném meg a Júpíszí nevü telostévésnetes céget..hát azok se sietik el a jó munkát :)

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.05. 13:39:30

Petr és moderátor: az nem Pallasz Hotel, hanem Pállasz Fotel!

Petr 2008.05.05. 13:42:23

sőtt..Fallasz Fotel...oda nem ülnék be...

Petr 2008.05.05. 13:50:09

hotel fotel motel...egy kutja...viszont a fallasz pallasz..?? nem mind1. :)
na persze ízlések és pofonok..

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.05.05. 14:16:57

Falun te meghalnál.

Ha bemész a csajokhoz, biztos nem lőnek le. Láttam már embert, aki túlélte. Lesz egy kis anyázás, de végszükségben ki lehet bírni.

Petr 2008.05.05. 14:23:46

most akkor van élet a halál után vagy nincs...?
tapasztalt utazók beszámolóit várom ...

Okádó Mikádó 2008.05.05. 14:28:16

Tényleg, hol van a mi majmász gedeonunk, mostanában nem látom. El szorok it neki egykis csemegét hátha, meg lyelenik.

nudlee 2008.05.05. 14:42:58

Híreket mondok :

Most vettem DrPeppert és kólás redbullt itt, Budapesten, eldobom az agyam!

DrPepper - Völgy-G. Kft. +36209567508
RedBull cola - BALANCEVIZ Kft. +36209567508

juppi :D
tessék forgalmazni!!!

Tajparaszt 2008.05.05. 14:45:39

Egy újpesti próbateremhez tartozó wc annyira tele volt fosva, hogy szó szerint az ülőkéig ért a sz@r. De volt abban minden. Papír, betét, tampon, és a különböző állagú nagydolgok különböző szín és állag kombinációba összekeveredve.
Gondoltuk lefotózzuk. Egyszer még jól jöhet lemezborítónak:)

Petr 2008.05.05. 14:49:52

nekem elfogyott már...bocsi..ha picit előbb szólsz..

Petr 2008.05.05. 14:51:31

mamusz esetleg..?

punpa 2008.05.05. 15:21:29

Redbull Colát HOL???

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.05. 15:30:01

Jóétvégyat DrPepperhez és a Redbull kólához. A két szám meg azonos és te biztos balancevíz-völgy ügynök vagy.

Amúgy meg fasza moslék lehet. Főleg így összekeverve.

sántakígyó 2008.05.05. 15:41:55

Van-e elet az orangutan?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.05.05. 16:06:04

Gyíkok, a tesco-ban a mozgássérült retyó kulcsa a vevőszolgálaton van, hogy a sok drogos/homokos/csöves/köcsög ne tegye tönkre, mert abból csak EGY darab van.
Na most lehet anyázni!

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.05. 16:09:19

Delustavoltam, hogy eddig nem írtam mást, mint a groundot. Amúgy ez a wp egy kalap izé.

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.05.05. 18:29:07

Nem értem. Egyik tele volt, a másik nem. Akkor átmegyek a másikba. Ha nagyon kell, akkor gyorsabban. Aki visszamegy wc-t fotózni az nagyon nem sikeres.

Soni 2008.05.05. 20:53:32

Egyébként érdekes, a tescónak angliában van értéke! Sokkal többmindennel foglalkozik(kaják, biztosítások, sőt még van Tesco internet is), és erős középkategóriába sorolható, néha felsőbe! Persze az árát is elkérik, de így legalább nem kell félni hogy szart vesz az ember ha tescoba megy.

Marvin (törölt) 2008.05.05. 21:13:34

"székesfővárosban"

Ezt a kifejezest de ku@vara utalom!!! Komolyan mondom, elkezd tikkelni a szemem, mikor olvasom...

Marvin (törölt) 2008.05.05. 21:16:42

Soni 2008.05.05. 20:53:32 :

Sot! Pragaban is sokkal kulturaltabb a Tesco, mint nalunk. Arra a kovetkeztetesre jutottunk, hogy a Tesco minden orszagban alkalmazkodik a tarsadalom szintjehez, es azt nyujtja, amire ott igeny van.

Az utobbi evben lathato, hogy kezdenek megjelenni nalunk is a szinvonalas sajat markaju termekek. Ha igaz az elmeletem (?), akkor ez jot jelent. Kezdunk kimaszni a pocegodorbol.

Marvin (törölt) 2008.05.05. 21:18:08

Majmasz Gedeonnak meg biztosan ravertek a kezere, ami a nadragjaban szokott lenni, mikor itt elvezettel javitgat es nyelveszkedik.

szajberpiraty 2008.05.05. 21:55:13

Hát igen egy Toi-Toi mobilbudi igen durva tud lenni. Aki járt már Kecskeméten repülőnapon, és próbált anyagot cserélni egy ilyen műanyag szarraktárban, az tudja...

Szerintem a teszkó -rá nézve gazdaságosan- nem cserélteti naponta ezeket a fosraktárakat (ahogyan kellene szerintem) csak ritkábban, így persze elkeveredik a sok barna mackó a sport szeletekkel.

Mindenesetre a felelős szarjon drótkefét, szöges ágyat fakírral, esetleg hat cigánylányt megjárt intim törlőkedőt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.05.05. 22:03:35

aze ilyen budit.....
nalunk is van
epitkezeseken meg uccabalokon
1 -2 napig

pleasantry 2008.05.05. 22:06:36

szajberpiraty, mwhahah :D

2008.05.05. 22:29:55

SZóval szaros volt a kló, de nem sikerült lefényképezni, mert... miért is? Kurva gyenge ez a sztori.

csak Norrisz! 2008.05.06. 00:24:36

én az ilyen klotyóüzemeltetőket egy forgó-pörgő rúgással...

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.06. 00:35:39

Valaki ezt a kommentet dobta nálam a Tescos cikk kapcsán. Gondolom kicsit összekavarta a weboldalakat a gyöngyöm. Ott ugyanis teljesen irreleváns :))

"2008.05.05 18:10 Sziszi
Én nem vagyok mozgássérült,de ha te az lennél gyalogolnál e a bejáratig azért, hogy a mozgássérült embereknek és csak azoknak fentartott helyen lusta fatalok parkoljanak!Te is megtudnád ha az lennél"

bikafity 2008.05.06. 09:41:28

A tesco budiját nem a tesco teszi tönkre,vagy fossa tele,hanem az oda járó vásárlók.

a_mark 2008.05.06. 10:33:57

Egyébként a kép alapján meg nincs is tönkretéve, hanem a vegyszer van benne ami hatástalanítja a kakipisit. Már megint a hiszti, hiszti, hiszti!

Attilajukkaja 2008.05.06. 14:15:24

A_mark

Igen, mar megint a hiszti, hiszti. A mozgasserultekkel hogy banunk az egy dolog, de a magyar WC kultura siralmas, ha egyaltalan van olyan. Amugy nekem a rendszervaltas pl. ezt hozta: sok kulturalt WC van ma mar nalunk is, mig azelott egy sem volt! Egy naciot az alapjan is meg lehet itelni hogyan banik az oregekkel, nehezsegekkel kuszkodokkel, es hogy milyen a WC-je!
Szerinted meg meddig kell hisztiznunk?

Till S. Seemann · http://seemann.blog.hu 2008.05.06. 14:41:29

Én a veszprémi teszkóba szoktam járni. Hát... Ott tűrhető a helyzet, de nem fényes.

Egyébként csak Smartiest szoktam venni, mert az alap indok a sport! Gondoljatok bele ingyen edzőterem, bátraknak kosárlabda pálya és az igazán hardcoreok még gyakorolhatják a tizenegyesrúgást két plazmatévét használva kapufának;)

A másik teszkós szórakozásom, hogy ha látom valamelyik egyetemista nagyon unja már a pakolást, akkor oda megyek hozzá és kérek tőle valami lehetetlent. Akkor ő segít, én meg mondom neki, hogy menjünk körbe sétáljunk egyet, ingyen pihenője van. Általában örülnek neki.

Na szóval! Éljen a Teszkó Szabadidő Központ!

Na jó... Nem...

AlulírottFentemlített 2008.05.06. 15:58:47

Tudom, hogy ki szarta szét a budit !

Zsákfos a bolondos !

Attila26 2008.05.06. 18:01:16

Hát az a hejzet multkor én is bele futottam ebbe a hejzetbe.Én hamar felismertem a nyomokat mere kell haladni,de mikor megláttam inkáb ugy döntöttem azért ezt mégse.Igy hát egyböl meg is fordultam.

A repülős nap emlékei miatt fordultam visza ott pont az fogadot amit irtak elötem.jó meleg van benne...,belátsz az ajára,és őrülhetsz ha nem szédülsz bele!

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.05.08. 00:07:35

Női mosdóba simán bemehettél volna. Még ha maradt is piszoár, nem hiszem, hogy bárki használná.

Attee 2008.05.08. 22:30:10

Gondolom, kényszerhelyzet szülte a toik alkalmazását, valami brutális csatornaprobléma lehet a női klotyóban, amihez tán még a betont is fel kell verni.
Szerintem ezzel alapvetően nincs gond, azt is mondhatták volna, hogy elnézést, de technikai okok miatt egyáltalán nincs klotyó.

Bár ez a férfiből női wc nem tudom, mennyire jó megoldás, de korrekt a hölgyekkel szemben... bár a pissoárokat nem tudom, hogy tudják használni.:)
Hölgyeim, elő a kreativitással:)

Attee 2008.05.08. 22:31:13

Mondjuk tény, hogy a rokkantbudit szemétség zárva tartani...

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.05.13. 05:55:41

:) Azért kell zárva tartani mert egyébként minden szociálisan hátrányos helyzetű oda járna .... Olyanok akik egyébként nem oda valóak inkább bele.Az azért furcsa hogy ilyen retyok vannak tesconál, valami hatalmas csődugulásnak kellett lennie.Egy ilyen retyo kb 50embert tud kiszolgálni 3-4 napig :D Egy tescoban azért többen vannak...

GumiNyuszi 2008.06.23. 03:30:46

Nemrégiben én is jártam egy ilyen klotyóban... valami ilyesmi volt kiírva:

"A mobil vécéfülke rendeltetésszerű használat mellett, 10 személy részére, napi 8 órás munkaidőt feltételezve (nemtom kiknek szánták) 7 napig elegendő kapacitással rendelkezik. Az efölötti használat egészségtelen."

Továbbá:

"Az üzembentartó köteles az előírt időközönként a karbantartást elvégezni!" - gondolom, karbantartás alatt az ürítést, fertőtlenítést értik.

Nos, a meglátásom az, hogy karbantartás helyett marad a szarbantartás. 2008. június elején láttam ezt a budit, a kifüggesztett karbantartási naplóban az utolsó bejegyzés valamikor 2007. augusztusában történt. Ami persze irreális, de ajánlhatnám az ANTSZ figyelmébe; nyilván gyakoribb, de nem naplózzák.

Az is egy dolog, hogy olyan, amilyenné tesszük. Viszont nem szabad mindenkire általánosítani. Él bennem a remény, hogy a magyar kultúra normális kerékvágásba terelődik egyszer, s kimászunk a slamasztikából, MINDEN tekintetben. De addig is gondoljatok, feleim a gyönyörű, festőien szép, illatos, színvonalas mosdókra, vécékre! Én már láttam olyat! :)
süti beállítások módosítása