Tékozló Homár

Rendszeresen átveri a Wizz Air a római utasokat

2008.05.30. 00:43 | szily | 116 komment
Megnyugtató, hogy a népszerű fapados cég nem utazik direkte a papokra. Nemrég ugyanis, a Jól megszivatott egy papot a Wizz Air című posztban egy szeminarista kalandjait olvashattuk, aki érvényes jeggyel és 2 órával az indulás előtt már a reptéren volt, több társával együtt mégsem jutott fel a gépre. A rémtörténet hatására írta meg most N. A saját kálváriáját. Idén február 13-án ugyanis pontosan ugyanez történt vele, csak ő másnap (egy újabb jegy kifizetése után) feljutott a következő gépre, cserébe láthatott utast leordító stewardesst. Panaszaira a cég persze azóta sem válaszolt, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság pedig lepattintotta a panaszosokat. Sztori hajtás után.

Elolvastam szegény reverendás barátunk történetét e kellemes céggel, és nem hittem a szemeimnek. Azt hittem, a mienk egyedi eset, de ezek szerint nem. Velünk ugyanezt megcsinálták február elején, 13-an ragadtunk Rómában! Érvényes jegy, 2 órával korábban kint (Fiumicino), üdítő sorbanállás - a hölgyeknek szinte "égett" a keze alatt a munka, talán ezért is kellett olyan sokszor elhagyniuk a helyüket és felfüggeszteni a munkát, meg telefonálgatni - majd a pofára esés, amikor az orrunk előtt bezárt a bazár, s otthagyott minket a Wizzair, kottára ugyanúgy, mint az olvasott esetben. Se elnézést, se bocsánat, saját mobiljainkról felhívtuk az itthoni irodát, ahol hosszas és számunkra igen olcsó cseverészés után annyit tudtak nekünk segíteni, hogy ÚJRA megvetették velünk a hazafelé útra szóló jegyeket, a másnap reggeli gépükre. És csók. Egy egész nap a reptéren, éjszaka a padokon, kaját oldd meg, ahogy tudod, miután kiélvezkedted magad Rómában (olcsó hely), és kifizetted a maradék pénzedet egy újabb jegyre. A másnapodat (hétfő) Olaszországból intézd el, beszéld le főnökkel, hogy bocsika, de holnap nem mész, még egy kicsit Rómában maradsz, és egyéb programjaidról (pl.: gyerekeid) is onnan intézkedj. A legérdekesebb mégis a másnap reggel volt. Miután nem mertük (meg nem is igen tudtuk miből) elhagyni a repteret, mi voltunk az első sorbanállók. A chekkolós hölgy igen friss memóriával rendelkezett, így rémlett neki még az előző reggel, így véletlenül sem mivelünk kezdte a sort. Mindegy, feljutottunk a gépre, elhelyezkedtünk, majd amikor a kapitány közölte az utasokkal, hogy kis késés várható, mivel vannak lent rekedtek utasok, akiket meg KELL várnunk, akkor kicsit elszakadt a cérna. Hogy is van ez? Ma bal lábbal keltem fel, vagy nemet mondott tegnap este az a kis szőke, akkor most rossz kedvem van, és itt hagyom az utasokat (akik mellesleg tejeltek a szolgáltatásért, és minden rájuk vonatkozó játékszabályt betartottak), másnap meg minden oké, helyreállt a lelki békém, hát akkor megvárom őket, legyen egy jó napjuk. ??? Szóval erősen érdeklődni kezdtünk az utaskísérőktől az anomáliákról. Mi még szerencsésnek mondhatjuk magunkat a férjemmel, mert olyantól kérdeztünk, de a hátrább ülő sorstársaink csak kapkodtak a parókáik után, úgy leordította őket a bájos és szolgálatkész stewardess. Ez ám a kiszolgálás! Természetesen földet érés után azonnal panaszunkkal fordultunk a Wizzair megfelelő helyére (ahol csak írásban vagy e-mailen lehet nyavalyogni) először egyenként, majd tömegesen. Azóta sem kaptunk választ, lassan május vége van. Úgyhogy a póruljárt szeminarista se reménykedjen semmiben, nagy ívben le vagyunk .... részükről. Mivel telefonon leráznak a call centerben (én már próbáltam velük emeltebb hangon is társalogni), lehetetlen velük felvenni a kapcsolatot. Nem létezel számukra. Ezek után azért megkérdezném, hány ilyen vagy ehhez hasonló eset fordult már elő ennek a fantasztikus cégnek a praxisában??? Forduljunk közösen bírósághoz? Ugyanis ma Magyarországon NINCS nekik felügyeleti szervük (próbálkoztam a Légügyi Felügyelettől a PSZÁF-en át a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságig), akiknek jogkörük lenne ebben az ügyben eljárni a Wizzairrel szemben – legalábbis ezt a meghökkentő választ kaptam végül az NFH-ban egy hölgytől. Akik szintén nem vették a fáradságot, hogy írásbeli panaszomra rámozduljanak. Csak miután telefonon is rájuk kérdeztem. Jól működnek itthon a dolgok. Végül arra a fantasztikus döntésre jutottak, hogy mivel a kérdéses eset nem Magyarországon történt, így az olasz fogyasztóvédelemhez kell fordulnunk. Fordultunk is. Egy készséges hölgy (az NFH-tól) elküldte írásbeli panaszunkat az olaszoknak, azóta sincs semmi hír. De igazából nem is értem, hogy mit várunk az olasz hatóságoktól??? Ejnye-bejnye? Tiszta agyrém. Egyszóval, azóta sincs semmi válasz a Wizzair részéről, de hál' Istennek, mástól se. Utolsó kínomban már a médiát is „kipróbáltam", üdítő változásként a Hír Tv-től jött ma egy megkeresés, miszerint érdekelné őket az ügy. Mindkettő is (elmeséltem, hogy ez nem egyedi történet). Így hát ezúton is arra szeretném kérni a – szintén – póruljárt fiatalembert, amennyiben ő is szeretné valamilyen módon „megoldani" az ügyet, vegye fel a kapcsolatot. Velem, vagy a Hír Tv-sekkel. Esetleg a többi utastársat is megkérdezheti. Minél többen vagyunk, az nekünk annál jobb. Talán mégis csak lesz valami eredmény…? Ja, és jól meggondolni, hogy utazol-e Wizzairrel!!!
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m e o w · http://eletfalun.blog.hu/ 2008.05.30. 00:55:59

Hm.... "február elején tizenhárman ragadtunk kinn", és nem február 13-án.

Mertcsak 2008.05.30. 01:19:39

Most értem haaza a kocsmahivatalból. Ez így k..va hosszú,majd hónap elóvasom.
Nyugodalmas jóccakát mindenkinek.

jesszumpepi (törölt) 2008.05.30. 01:26:41

Ki rosszul alszik,új posztot lel.

8-as 2008.05.30. 01:33:39

wizzair - a mi fapadosunk

jesszumpepi (törölt) 2008.05.30. 01:36:46

Mindenki,aki felelős ezügyben,illetve nem veszi komolyan a felmerülő panaszokat,vagy lesöpri,hogy nem az én asztalom,KAPJON VESEGÖRCSÖT,ÉS KÖZBEN SZARJON SÜNT.

Inot 2008.05.30. 03:03:17

Sajna a római földi kiszolgálás olyan amilyen. Nem érdekli őket, ha ott áll az ember elöttük... vége a munkaidőnek, akkor ciao!
Amit tudni kell, hogy abban az esteben ha érvényes repülőjeggyel rendelkezel és nem késed le a check-in időt (ami indulás elött 2hval kezdődik és Wizzsir esetében 40 percel indulás elött zár) kötelesek felvenenni a járatra. Ha jól tudom a FCO repülőtéren a fapadosokat desztinációkra lebontva 1-2 pulton checkolják tehát ha a kedvesnek nem mondható agent be is fejezi a munkáját, menjetek oda egy másik agenthez, aki Wizz air jáaratot kezel és követeljétek hogy hívja fel a flight supervisort, vagy a képviseletet.
Nem tart semeddig átlépni a másik járatba és felvenni a csomagot, csak a járatszámot kell átírnija...
Checkinesként tudom, hogy jelenleg az egyetlen légitársaság aki nem várja meg az utasokat a Ryan air, de ők ezt az ált. fuvarozási feltételekben le is írják.
Az olaszokról még annyit, hogy fene vinné el a jó dulgukat hogy hetente sztrájkolnak és nem foglalkoznak az utasokkal... de elérik amit akarnak.
Ps.: ha legközelebb a budapesti reptéren jártok kérjetek az agentektől olyan kis füzetet amiben le van írva az utasok jogai! Érdemes ha utazás közben nálatok van, van mire hivatkozni. (persze angolul, hogy az olaszok kisasszony is megértse).
A wizz air eddig sem tartozott azok a légitársaságok közé akik azt a szolgáltatást adják amiért fizetünk, megjegyzem van amikor full korrektek.
Sok desztináció, kevés rossz állapotban lévő gép, lestrapált fáradt személyzet.
Ők a gépet nem törlik mert akkor kártéríités jár, csak késetik... akár 24 órát is... akkor is csak 16 eur pénz jár és ingyé átfoglalják a jegyed...

Megdobbent 2008.05.30. 04:58:10

Nah a skyeurope-nak nem volt olaszorszagban gondja, idoben indult, chekin rendben volt, stb...

Gondolkodtunk tavaly, hogy ezzel a vizerrel menjunk-e (miutan a sky epp haldoklott), de vegul Malevval mentunk, jo kajat adtak, gps kint az lcd-ken, mitobb zene jon a karfabol, hat mi kell meg? :>>>>

ui: a wizzair ott dogoljon meg, ahol van, pont annyi utasuk legyen, mint ahany tamagato commentjuk itt, de 10 evre elosztva, koszi ;)

WizzAir 2008.05.30. 04:58:13

dark future
az imád meghallgattatott .
már csődben vannak , ezért van ez a sok szivatás .
eladják a helyeiket , és bezárnak , azért még megvárják a nyár végét .
egy belső ember !

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.05.30. 06:15:31

tudom hogy az ido penz, de a nyugalmam fontosabb mindkettonel, ezert megyek menetrendszerintivel. nem is tudom mit kezdenek ket igenkicsi gyerekkel a fenti helyzetben. viszont ha epp csodbe kivan menni, ki tudja nem jelenik-e meg masutt mas neven. en mar biztos rajukboritottam volna az asztalt februar ota, csodalom a nyugalmad. reverendas kispajtas nem hiszem, hogy szerepelne, olyan szerenyen irta meg a sztorijat

szajberpiraty 2008.05.30. 07:24:26

Wizerrel utazni nem egy sikeres dolog (ezek szerint)

Szarjanak egy marék krokodilcsipeszt, vagy két nyitott esernyőt!

Col.Maybourne 2008.05.30. 07:28:21

Meg mindig van aki fapadossal utazik... Szanalmas... Soha nem tanultok.
Csak a STAR ALLIANCE!

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.05.30. 07:36:32

Nem tudom mi a baj a Wizz Air-rel, én nem utazok velük és nincs semmi probléma :)

hejesirasbalynok 2008.05.30. 07:38:24

remélem amíg a reptéren várakoztatok, addig az éjjel a románok nem lopták el a lovaitokat

Tenoce · http://www.deezer.com 2008.05.30. 07:45:34

Megerositem Ergo 1600 infojat, kiegeszitve, hogy a Varadi az elmult honapokban egy csomo befektetesi alapnal hazalt a reszvenyeivel. Ja es meg valami augusztusra en mar nem vennek WizzAir jegyet...

Lófő (törölt) 2008.05.30. 08:11:02

Válaszd inkább a MAgyar LÉgi Vasútakat!

Labancz 2008.05.30. 08:34:40

Songoman és Ergo 1600 információinak kiegészítése:
Augusztusra ne vegyél jegyet VISSZAFELÉ!
Ne menjél vissza Madarsko-ba!
Ha nem akarsz várni az EURO-ra, szeretnél 1 kulcsos adórenszert és 10%os gazdasági fejlődést, gyere hozzánk lakni!
Szlovák Migrációs és Bevándorlási Hivatal

erdomester2 2008.05.30. 08:41:10

A Ryanair azért nem várja meg az utasokat, mert fél óránként el kell indulnia, így nem is takarítják a járatokat idő hiányában. Ja és a stewrdik nem kaptak megfelelő felválogosítást, mikor mit kell tenni. Ez egy régebbi videó róluk, de egy mostani stewardess szerint semmit nem változtak. Érdemes végig nézni.
www.youtube.com/watch?v=ZkKPirksymQ

LouiS 2008.05.30. 08:41:46

Nekem sem volt velük soha semmi problémám, de valami probléma lehet, ha most hirtelen két ilyen sztori előkerült.

Az üvöltöző stewaredess-re is kiváncsi lennék. Nyilván többen is voltak a gépen, ha tényleg ordítozott, akkor azt más is megerősítheti, a kislányt pedig úgy kirúgják, hogy hazáig repül :)

Mellesleg érdeklődve várom, hogy a HírTV milyen anyagot rittyent a sztoriból.

loggoll 2008.05.30. 08:44:17

A témában kötelező olvasmány a következő könyv
Ács Gábor: Fapados forradalom
www.alinea.hu/fapados.php

Egy fejezet csak azzal foglalkozik, hogy ha jogsértés ér minket (vagy legalábbis úgy érezzük), akkor mit tehetünk.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.05.30. 09:06:54

Wizz Air Hungary Légiközlekedési Kft.
Airport Business Park C2, Lőrinci út 59.
2220 Vecsés, Hungary

Ennek az irodának kell bebaszni az üvegét téglával. Esetleg ajtót letépni.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.05.30. 09:08:43

Az hogy a stewardess ordibál az utassal? Könyörgöm, ilyenkor miért nem áll föl valaki, hogy "elég hamar kapja össze magát, mert megbaszom a poggyászom hátán."

baobab 2008.05.30. 09:10:54

tény, hogy Rómában nagy a kupi!
a 2 Wizz check-in-nél mintha egyszerre akarnának becsekkoltatni a bp-i, varsói, pozsonyi stb. utasokat.

decemberben hajszálhíján és is Rómában marantam.

Sanyi 2008.05.30. 09:13:30

bocs, de ez kikívánkozik, szóval:

Olaszországba menni ôsi román szokás ... :)

toi 2008.05.30. 09:14:56

"Checkinesként tudom, hogy jelenleg az egyetlen légitársaság aki nem várja meg az utasokat a Ryan air, de ők ezt az ált. fuvarozási feltételekben le is írják."

mi kétszer repültünk a ryanair-errel most áprilisban. innen bremába, bremából malágára, de semmi problémát nem tapasztaltunk. itt simán ment minden, bremában kellett sorba állni egy jó órát, de időben indult, és senkit nem hagyott ott.
lehet, hogy a mi esetünk volt az egyedi:)

fm! 2008.05.30. 09:16:17

Olcsó húsnak híg a leve, és a Wizzair-el tényleg így van. Milyen megoldás az, hogy ha például a gép nem tud felszállni, akkor is simán otthagynak a reptéren? Köszi, egyszer elég volt belőle...

tp3t3r 2008.05.30. 09:19:28

Nincs valami kötelező kártérítés ilyen (több mint x órás késés) esetekre?
Egy másik posztban találtam a kommentek között ezt a dokumentumot: www.nfh.hu/data/cms8477/legi_utasok_jogai.pdf

Ez egy utópia?

baobab 2008.05.30. 09:20:12

korrigálok:

decemberben hajszál híján én is Rómában maradtam.

Adblock_júzer · http://addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/adblock-plus/ 2008.05.30. 09:29:09

baobab: decemberben hajszál híján én is Rómában maradtam.

Minden út Rómába vezet.

csg 2008.05.30. 09:31:55

Én sosem értettem, hogy miért kell fapadossal utazni. Sokszor drágább, mint a normál járat, vagy a város mellett száz kilóméterrel rak le. A járattörtlés veszélyeiről nem is beszélve. Ezek még tovább emelik a költségeinket és végül sokkal többet csengetünk, mintha vettünk volna egy olcsó Alitalia jegyet Rómába...

baobab 2008.05.30. 09:34:34

csg:

a Wizzair is, Skyeurope is elég régóta a fontosabbik reptéren rakja ki az utasait Rómában. a Leonardo da Vinci-n.

(mit mondott Leonardo da vincsi? hogy büdös a ..., de fincsi) :)

pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2008.05.30. 09:36:36

Beszarok. Mennyi fikázó hozzszólás, pedig a helyzet egyértelmű. Hiába írta le már több hozzászóló is a helyzetet korrekten a lúzer kispap esete nyomán, a Homár újra benyeli. Röhej.

1. A Wizz nem hunyó, hanem a reptéri földi kiszolgálás az.
2. Ennek ellenére ilyen esetben díjmentesen át kell foglalniuk a következő járatra.
3. Addig kell hisztizni a helyszínen, főnököt hívni, stb, amíg ki nem verjük belőlük az ingyen átfoglalást és a jegyzőkönyvet, hogy mi ott voltunk időben. Ezzel pedig simán pert is lehet nyerni.

Még annyit, hogy valaki korábban írt a fapadosokról szóló könyvről, abban az van, hogy a perek nagy részét az utasok megnyerik.

A Wizz szerintem nem rossz cég, legnagyobb baja, hogy kurva sokat késik. De esetünkben tényleg a reptér, illetve a kiszolgáló cég a hunyó, mit nem lehet ezen felfogni? Ha a tróger szar reptéri szolgáltatás miatt a gép megcsúszik egy órát, akkor jó esetben csak kiesik a gép a résidejéből, aztán egész nap mindig hátrasorolják, nap végén meg már 5 órát késik és azért rinyálna mindenki - joggal. Rosszabb esetben lejár a személyzet munkaideje és ott marad a gép még néhány órát. A fapadosok nem arra vannak kitalálva, hogy a repterek szopassák őket. Ide ráadásul a Wizz kényszerből jár, mert néhány járatukat valami kapacitásszűkítés miatt kikúrták Ciampinoról, ami egy kicsi fos hely, de legalább meg lehet fordítani a gépet 30 perc alatt, nem kell hozzá 90. És az sincs messzebb Róma központjától.

Én havonta repülük fapadossal, eljutottam eddig kb. 20 olyan helyre, ahová a drága hagyományos cégekkel sose sikerült volna. Szóval aki azt mondja, hogy így jár, aki fapadossal utazik, annak egyszerűen fingja nincs a dolgokról.

pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2008.05.30. 09:40:28

A Ryanair 100-szor szemetebb cég, csoda, hogy nem arról megy a fika. Persze velük kevesebb magyar utazik.

kamaz7 2008.05.30. 09:41:06

Ergo 1600, Songoman!

Most akkor mi van a Wizzair-rel?

Októberre van 5 jegyem, ami elég sokba került...

háténvagyokaz 2008.05.30. 09:43:08

Sose utaztam fapadossal (de ettől még nem vagyok sikeres). Szomszédék Austrian Airlines-a azonban igen kellemes meglepetést okozott a közelmúltban. Valami oknál fogva nem pontosan emlékeztem a gép indulási időpontjára, ezért nem másfél, hanem fél órával indulás előtt értem ki a reptérre. Check-in természetesen zárva. Maléves hölgy segített volna de nem fért hozzá az OA rendszeréhez, viszont telefonált egyet. Ennek hatására 2 perc múlva megjelent egy fiatalember az OA-tól és szinte kézen fogva végigcipelt a secutity check-en, odaszólt a kapuhoz, hogy van még egy kallódó utas, majd -mivel teljesen zárva volt a kapunál is a rendszer - kézzel írtak nekem egy beszállókártyát (ezt megőriztem, asszem kuriózum:) ), visszahívták a buszt és csak annyit mondtak, hogy legközelebb ha lehetne, picivel korábban érjk ki.
Ja, mindez egy bécsi járatra, amiből azért volt még aznap 2-3... És tényleg én voltam a hunyó.
Úgyhogy innen is köszönet az OA minden érintett munkatársának. Az általam okozott mintegy 5 perces késésért pedig bocsi az utastársaknak:))

beccuska 2008.05.30. 09:51:28

Sokszor repültem már fapadossal, és alapvetően tetszik a koncepció. Nem hiányzik pl a kaja egy 2 órás úton. De a Wizzair tényleg nem a legjobb, sokat késik, főleg az esti járatok. És persze a légikisasszonyok sem valami kedvesek, különösen a magyarok. Találkoztam már lengyel wizzairesekkel véletlenül a budapesti járaton, felé is tűnt, hogy jé kedvesek, aztán derült ki, hogy lengyelek. Mikor először utazttam easyjettel, ott meg különösen hüledeztem, hogy ja, hát így is lehet???

baobab 2008.05.30. 09:55:15

Ergo 1600, Songoman!

de most tényleg, mi van a Wizzairrel?

júliusra van Párizsba szólo jegyem és augusztusra is kell vennem, mert ott van a szerelmem.

bár láttam, hogy október környékén párizsi jegyek már nem léteznek... oda a szerelemnek?

folyamatosan nézem a Malév és az Airfrance jegyeit is, de azok mindig, mindig drágábbak!

most találtam meg Niki Lauda légitársaságát... elég jónak tűnik!

avogadro00 2008.05.30. 09:58:47

ilyenkor amúgy mért nem mehet az ember a rendőrségre, mért kell fogyasztóvédelem meg minden. ezt nevezik csalásnak, vagyis vettél valamit és nem adtak érte semmit, magyarul átvertek, becsaptak, ilyenkor egyből mehetne a feljelentés és akkor a nyomozás kideritené, hogy kinek van igaza (a fogyasztóvédelem erre sosem lesz képes)

Rob67 2008.05.30. 10:11:54

Néhány adat a fapados árakról...

RyanAir jún 14-21 Sármellék-London 47.000 + csomagfeladási díj + 13.500 Sármellék-Budapest transfer (ez normál esetben csak 6.700, nyárra egy kicsit felárazták, de ilyen a magyar...)

Wizzair jún 14-21 Budapest-London 40.000 + csomagfeladási díj

British Airways jún 14-21 Budapest-London 57.000 + 0

A fapados és a nem fapados között olyan elenyésző az árkülönbség (ha van egyáltalán, mert a RyanAir már drágább), hogy javaslom a kényelemért cserébe NE fapadozzatok.
Nagyobb ülések, kiszámítható menetrend, normális kiszolgálás, étel, stb.
Mitől fapados a fapados? Én azt hittem azért mert az olcsóbb jegyárat némi komforthiánnyal fizetem meg, ami még bevállalható lenne.
De itt ez már nem áll fenn...
Halgassatok rám, sokszor veszem, vettem igénybe mindkettőt.

Misiek 2008.05.30. 10:12:21

Tavaly decemberben vettünk Varsóba jegyet a Wizzair-tól, és december végén repültünk. Feleségem a kisgyerekkel január végén akart visszajönni. Január elején kaptam egy storno-számlát a visszaútról (semmi egyéb értesítés), amely egyébként kevesebb volt a visszajáró pénznél. A telefonos ügyintéző elmondta, hogy január közepétől megszüntették a varsói járatot. Az volt a szerencsénk, hogy még volt az utolsó napi gépükön hely, így feleségem a két éves gyerekünkkel, ha pár nappal korábban is, haza tudott jönni. Az ügyintéző tehát a maga módján segítőkész volt, ugyanakkor a Wizzair eljárása felháborító. Hoznak egy hirtelen üzleti döntést, az nem számít, hogy aki így nem tud visszarepülni, jóval drágábban tud másik társaságnál egy csak oda (ami drágább, mint az oda-vissza) jegyet venni. Írtam a Wizzair ügyfélszolgálatának, persze nem válaszoltak (ez egy ilyen cég, úgy tűnik). A mai napig nem kaptunk bocsánatkérést, illetve magyarázatot, hogy miért akartak kevesebb pénzt visszaadni, mint ahogyan az az eredeti jegy tételes felsorolásában volt. A feleségem családja lengyel, jó volt az olcsó járat (nagyszülők, stb.), de nélkülük is megy tovább az élet.

Morgo1229 2008.05.30. 10:14:22

Menjel Malevvel, aztan rajossz, hogy kik a mocskos rablok. Egy jegy leginkabb 5-10-szer kerul annyiba naluk. En kethavonta wizzairrel jarok es meg vagyok elegedve mindennel.

kamaz7 2008.05.30. 10:23:45

én 26600 Ft-ért vettem októberre Londonba oda-vissza jegyet, és ebben már benne van a 4000 Ft-os poggyászdíj és a 2000 Ft-os fizetési költség is.

euAgWzgmmtq7K 2008.05.30. 10:23:49

lassan írom (:)), hogy mindenki értse:
E Z É R T N E M K E L L F A P A D O S S A L U T A Z N I

utána meg főleg nem rinyálni. így jártál. mit vártál 3000 forintért?

psy 2008.05.30. 10:24:57

háténvagyokaz 2008.05.30. 09:43:08

OA=Olympic Airways (görög)

az Austrian az OS

amúgy valaki tényleg elmondhatná hogy akkor most mi is van ezzel a céggel. tényleg eltűnik innen? ennyi volt a bp-ről olcsón utazásnak?

Bandi NL 2008.05.30. 10:30:07

Ki ez a sok f.sz aki allandoan beirja, hogy ugyanannyiba kerul fapadossal utazni, mint a nemzeti legitarsasagokkal?? Azert mert talalsz egy jegyet pubi, ahol a nemzeti olcsobb mint a fapados az nem jelenti azt, hogy ez minden esetben igy van...
Nyilvan legtobbszor (sokkal) olcsobb a fapados -kulonben senki sem jarna veluk- hogy aztan milyen szolgaltatast nyujtanak (pl otthagyas) az mas kerdes...

kamaz7 2008.05.30. 10:33:45

jaja! Fapadossal ki lehet fogni akár 20000 Ft-os jegyet is oda-vissza, poggyászdíjjal, fizetési költséggel. Ha reggeli időpontot választasz nagy az esély, hogy nem késik a gép. Sokak számára (pl. nekem) így vált megfizethetővé pl. egy 4 napos római városnézés. És ez tök jó dolog!

báró Leopold 2008.05.30. 10:37:47

Én 2400-ért vettem jegyet oda-vissza Bergamoba. Marosvásárhelyre 2200-ért oda-vissza. Azért Malévnál ilyen nincs...

Morgo1229 2008.05.30. 10:44:04

Az a baj, hogy az ilyen hoborgok miatt lesz minden jol bevalt szolgaltatas egyre dragabb, mert valaki majd kitalal egy uj szabalyt, meg fogyasztovedelem, meg birsag. A vegen ugyis az utassal fizettetik meg. Szerintem baromsag a hoborges. Mindenki vegzi a dolgat. A tanar rosszul tanitja a gyereket a suliban, te internetezel a munkahelyeden, a masik rosszul csempezi a furdoszobadat, a negyedik felrekezeli a beteget...

Lady Grey 2008.05.30. 10:44:47

Kecsegtető kilátások! :-/
Kb két hete vettem meg a wizzair repülőjegyemet augusztusra, igaz nem Rómába hanem Gironába... Remélem nem járok pórul.

baobab 2008.05.30. 10:45:03


London oda-vissza: 6.000!!! (pont az adokat nem kellett kifizetni)

Amsterdam o-v: 20.000

Róma o-v: 30.000

Milánó (azaz Bergamo): 25.000

Malmö o-v: 23.000

Párizs o-v: 13.000

szóval nekem eddig mind olcsó volt és csak egyetlen egyszer késett a Wizz 6 órát, utolsó menete volt aznap, eleve csúszásban volt és ezért, de speciel hála a sztrájkolóknak már aludtam padon reptéren "rendes" légitársaság járatára várva is... szóAl!

toi 2008.05.30. 10:49:58

ryanair: budapest-brema: 13800 Ft 2 főre, brema-malaga: 130,62 euro 2 főre,
clickair: malaga-barcelona: 55.50 euro 2 főre,
barcelona-budapest: 145,62 euro 2 főre.

ez nemzeti járattal a négy-öttszörösébe került volna.
mondjuk minden le volt foglalva két hónappal előtte.

Lady Grey 2008.05.30. 10:54:09

Rob67 2008.05.30. 10:11:54

Ez azért így nem igaz. Ha időben megveszed a jegyet a Ryanair járatára akkor nagyon olcsó. Én pl alles zusammen kb. 7000 HUF-ért repültem oda-vissza Sármellékről Londonba februárban. Igaz, nem adtam fel poggyászt. Viszont többe került, hogy Stanstedről bejussak a Liverpool streetre, majd vissza...

báró Leopold 2008.05.30. 10:54:15

Másfelől érdekesnek találom a wizzair csődjéről szóló híreket, ugyanis a wizzair most indított ukrám belföldi járatokat és vásárolt vadiúj gépeket. Persze ez azt is jelentheti, hogy Váradi meghülyült, de azért nem olyan buta ember ő

tréfás kedvű felhasználó 2008.05.30. 10:57:08

az ilyen elejtett "csődbe megy a Wizzair" mondatok elég szánalmasak, főleg bármilyen indok, ne adj Isten bizonyíték nélkül. Én is mondhatom, hogy senki ne vegyen a Malévra jegyet októbertől, mert mittudmén, de max 1-2 embernek a fülébe tudnék egy jókora bogarat ültetni.
Szóval tényleg megkérnék mindenkit, hogy a frusztrációját a Wizzair-rel szembe ne ilyen módon töltse ki, vagy esetleg valamilyen féle fajta bizonyítékokkal szolgáljon.

Ettől függetlenül a Wizzair római járata monnyonle!

Pityke őrmester 2008.05.30. 11:07:45

d.hardman 2008.05.30. 10:23:49
Rob67 2008.05.30. 10:11:54

NÉHA tényleg olcsóbb a bőrpados, mint a fapados, de általában nem. Én mindig megnézem a Malév és a BA jegyeit vásárlás előtt, általában a fapados ár duplája. Bár párszor sikerült kifogni.

NÉHA tényleg késik a fapados de általában nem vagy nem tobbet mint a bőrpados.

Vagy itt van például a British Airways nemrég lezajlott botránya (5-ös terminál) Azért örülök hogy nem vettem akkorra Malév vagy BA jegyet...

Ilyen meg nincs, hogy "mit vártál 3000 forintért", ők annyit kértek a jegyért, Te kifizetted, kötelességük teljesíteni a szerződést.

A posztban leírtakat meg teljes mértékben az olasz kiszolgálószemélyzetnek tessék köszönni.

Félreértés ne essék, én nem védem a Wizzairt, én is szívtam már miattuk párszor...

Col.Maybourne 2008.05.30. 11:16:51

En sohasem utazom fapadossal (pedig evi minimum 200 ezer merfold a teljesitmenyem) mert:
1. A varostol xszaz kilometterre szall le.
2. A menetend katasztrofa. Same day return nem lehetseges.
3. Nem repul oda ahova szeretnem.
4. Nincs through check-in. (Ertsd: nem tudsz atszallni, a csomagodat nem tovabbitjak.)
5. Nincs (vagy nevetseges) a torzsutas programjuk.
6. Nincs lounge access.
7. Taplo a kiszolgalas.
8. Problema eseten sz@rnak a fejedre.
9. Nincs kaja.
10. Dragabb mint a hagyomanyos, meghozza sokkal ha mondjuk holnapra kell jegy holnaputani visszauttal. En igy utazom, soha nem tudom mikor hova megyek, csak max egy hettel elotte ismert az uticel. En sajna nem tudok x (x>6) honappal elore tervezni.

A fapados azoknak valo, akik mar most el tudjak tervezni, hogy jovo decemberben elmennek mondjuk Romaba.

pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2008.05.30. 11:34:44

Na kolléga faszán felsorolt a fapadosokkal kapcsolatos tévhitekből jópárat.
1. A fapados ugyanúgy bemegy a városba. Kivétel 2 van: a Wizz és a Ryanair. Esetünkben épp ez a baj, Rómában kivételesen a Wizz is bemegy a túlzsúfolt szar reptérre, ezért nem bírja tartani a menetrendjét.
2. Semmivel sem taplóbb a kiszolgálás, mint a nem fapadosoknál (kivétel a Ryanair)
3. Kaja van, csak fizetni kell érte.
4. Nézzünk átlagot, s ez alapján sokkal, nagyságrendekkel olcsóbbak, mint a nem fapadosok. A Ryanair messze a megolcsóbb, 41 eurós az átlagjegyár.

Aki tényleg akkora király, hogy nem bírja ki lounge nélkül, meg nem bírja mag között a csórókat, az tényleg menjen hagyományos céggel, 5-ször annyiért. Nincs ezzel baj, csak nem léne tapasztalat nélkül, marhaságokkal alátámasztva fikázni a fapadosokat.

Még egyszer: a Wizz és a Ryan a fapadosokon belül egy külön kategória, ultra-low cost. A Ryan nagyon olcsó, a Wizz viszont ehhez képest szerintem drága. Mellesleg tulajdonosi átfedés van köztük, egyetlen közös útvonaluk sincs, szándékosan nem zavarják egymás köreit. Szóval meglepő lenne, ha a Wizz csődközelben lenne, a sokkal drágábban és szarabb üzleti modellel működő SkyEurope is bírja még

Col.Maybourne 2008.05.30. 11:43:16

pocskoszuru,
1. Most akkor bemegy, vagy nem megy be? A ryanair azert elegge nagy kivetel, nem?
2. A business / first class check-innel nem taplok, ezt elhiheted. Ha taplon viselkedik, akkor repul onnan, ezt elhiheted...
3. Az a szaraz haromszog szendvics neked kaja? Sajnallak... Az elhiszem, hogy te, aki nem hivataszeruen utazol kibirod a ket orat kaja nelkul. Ha ez lenne a melod kicsit maskeppen velekednel.
4. Olcsobb... Hmmm. Szerinted mennyi a jegy mondjuk BRU-TLL utvonalra fapadossal? Ugy van Nulla forint. Mert ilyen jarat n(s)incs. Igy konnyu olcsonak lenni, ugye?

A lounge meg tenyleg azert kell, mert en ott is dolgozom. Elegge felidegesitetek a biztonsagi ellenorzesnel, a duty-freeben azzal, hogy toketlenul viselkedtek, nem tudjatok a szabalyokat, okoskodtok. Csodalod ha nem birlak benneteket?

bloggernorber 2008.05.30. 11:50:55

o te nagy repuloszakember, ne villogjal mar ....ceges szamlara konnyu repkedni a dragabikkal .....

pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2008.05.30. 11:51:11

Engem is felidegesítenek a taplón viselkedők, szabályokat be nem tartók. De ettől még utazok fapadossal, mert nem vagyok a saját pénzem ellensége.
Ahova nincs fapados, nyilvánvaló, hogy hagyományos céggel megyek. Ahová van, de bonyolult, oda is (pl.IST)
Ryanair nagy kivétel, de add össze csak az easyJetet, Germanwingst, Norwegiant és egyértelmű, hogy a többség ugyanazokat a zsúfolt városi reptereket használja, mint a hagyományos cégek. És akkor az Air Berlint említettem, ami szintén fapadosnak hívja magát, pedig nem az.
Ja, ha az első osztályt hasonlítjuk összes az ultra-low cost fapadossal, persze hogy hatalmas a különbség. De árban itt már 20-30-szoros differenciáról beszélünk.
Mellesleg egyre több fapados ad jó kaját pénzért. A gusztustalan háromszög szendvics pedig inkább jellemző a hagyományos cégekre, mint a fapadosokra.

tréfás kedvű felhasználó 2008.05.30. 11:56:07

Col.Maybourne 2008.05.30. 11:43:16

nincs is több kérdésem, már meg is válaszoltad, amit akartam :) Sok sikert a business / first classon.


amúgy en Finnországban élek és tavaly óta esélytelen fapadossal hazamenni vagy akár csak egyszerűen megközelíteni Magyarországot vagy Erdélyt. És mit ad Isten, azóta 250 eurónál kezdődik egy odavissza jegy (igen, 1-2 hónap előrefoglalással) szemben a tavalyi 150-nel. Nem hiszem, hogy ez lenne a korrekt hozzáállás, de inkább szidjuk csak a fapadosokat, csak úgy általánosan, mert az jó.

Col.Maybourne 2008.05.30. 12:06:37

pocskoszoru,
korrekt hozzaallas, haromszog szendvicset mar tenyleg ettem a BA-n. Egyszer. tobbszor nem kertem...
Nem mondtam, hogy mindig businessen utazom, de pl a torzsutas programok egyik elonye, hogy hasznalhatod a business / first check-in pultot, tovabba nem kell aggodni a tulsuly miatt sem. Egyreszt legalabb 30kg-t vihetsz ingyen (a muszereim es a spec felszereles siman kitesz ennyit), masresz ha 32 kg akkor sem szolnak semmit.

Bettyno 2008.05.30. 12:06:41

Én kedden repülök a barátnőimmel Rómába (Fiumicino), ez 33 km-re van a központtól. A jegy mindennel (adó+poggyász díj) együtt oda-vissza 26 ezer Ft volt. Szerintem nagyon olvcsó, tavaly airFranceszal repültünk Párizsba, oda-vissza 40ezerért, valami extra akciós jeggyel, a kaja egyébként eszméletlen finom volt! :-)
Eddig nem idegeskedtem, hogy wizzair, de most úgy vagyok vele, hogy ki fogunk menni hazafelé a repülőtérre 3 órával az indulás előtt és mindkét check-in sorban fog állni valaki, mert én nem akarom megszívni a hülye, lusta, hozzá nem értő földi személyzet miatt. + Megkértem pár ismerősömet, hogy imátkozzon értünk...:-)

Gumidomino 2008.05.30. 12:08:31

Col.Maybourne
melléfogtál.
Ezt itt lenéző dicsekvésnek veszik, amit nem szeretnek a kommentelők!


Sőt, szerintem mindenhol. :)

Col.Maybourne 2008.05.30. 12:12:38

bl · monnyonle.baralehel.info 2008.05.30. 11:56:07

HEL-BUD 144EUR+TAX, augusztusra. Carrier: MA
Nem ertem mi a problemad. Az illeteket meg a fapadoson is ki kell fizetni nem?
Egyebkent a kerozin arak 40%-kal emelkedtek tavaly ota. Ne vard az azonos arat.

Col.Maybourne 2008.05.30. 12:16:09

Gumidomino,
A mi koreinkben a te hozzaszolasodat meg oktalan irigykedesnek nevezik.
Nem hobbibol repkedek, mint te.
Valoszinusitem, hogy 2 honap alatt tobbet repulok, mint te egesz eletedben fogsz. Lehet, hogy kicsit maskepp latom es az is lehet, hogy nagyon kicsit jobban ertek hozza.

pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2008.05.30. 12:18:07

Bettyno:
Nem kell ima, csak józan ész. Elvben mínusz 40 percnél zár a csekkin, ha sokan vannak, akkor később, ha ez közeledik, nekeiállsz zsezsegni, kérdezősködni. Az marad ott, aki áll bénán a sorában és csak imádkozik. Ne parázz emiatt, nehogy nyaralás közben is erre gondolj.

Kopi3.14 2008.05.30. 12:21:49

Aki nem erti miert kell fapadozni, annak ket info: sok varos nem erheto el Bp-rol, csak fapadossal. Pl Koeln. Es a nem tul oclso nemet fapados Germanwingsnel is meguszhato a mutatvany altalaban 200€ alatt, minden illetekkel, ami azert nem minden esetben mukodik nagyobb tarsasagoknal. Legalabbis amiket eddig nezegettem szukseges idokben.

moonclown 2008.05.30. 12:22:30

1.Minke mentek Rómába?:)
2.A fapados jegyek olyanok mint amikor a szaki 2000 ft-ért dolgozik óránként...

Dr. Fotos 2008.05.30. 12:23:49

Aki hirtv-bol tajekozodik, sikeres ember nem lehet. Hat ha meg nyilatkozik is nekik.. :)

hc 2008.05.30. 12:27:57

Aki olcson akar utazni az ne nyafogjon es ha kint marad egy napot az mef belefer. Miert nem vettel jegyet a Malevnal es biztos hogy nem jarsz igy tehat kuss legyen

baobab 2008.05.30. 12:28:11

Col.Maybourne!

aki fapadossal utazik általában vakációzni megy, ezért nem vesz nyitott repjegyet 200ezer Forintért.

én speciel nem úszom a milliárdokban, ezért utazom zömében fapaddal.

és hiába van esetleg messzebb a várostól a reptér, még így is olcsóbban jövök ki. időm meg van, ha vakációzni megyek.

A Tyne folyó déli partja 2008.05.30. 12:32:09

nekem Wizzairhez még nem volt szerencsém, viszont három éve fapadossal röpködök, ebben volt Easyjet (semmi gond, egyszer késtek 40 percet, de az belefér) Ryanair (az is, odafele is, meg vissza is, tesóm reptéren dolgozik airside-on, azt mondja, olyan nincs, hogy ne késnének), Jet2, az meg még 20 perccel előbb is ért be, hazafele is, meg visszafele is, sőt, kb. egy órával a check-in kezdete előtt értem oda, azért megkerestem a helyet, hogy odataláljak majd időben, aztán simán felajánlották, hogy becsekkolhatok.
arról, hogy hol rak le a gép: easyjettel lutonból mentem pestre, közép angliából. heathrow messzebb lett volna, na meg otthon se pesti vagyok, onnan is épp elég volt hazajutni.
ryanairt newcastle reptértől használtam, nincs is másik reptér a városban. fapados, nem fapados odajár, kész. (és az a reptér se a város közepén van, nyilván).
jet2 manchesterből ugyanígy, tudtommal ott sincs másik reptér.

a kajához: hát, nem tudom, de nekem sose hiányzott, hogy nem hoznak valami ehetetlen brit kaját a repülőn, viszont, ha akarok vehetek. és akkor csak arra adtam ki pénzt, amit el is fogyasztottm...jobban tetszik, mintha megvenném a jegy árában a kaját is, aztán otthagynám.

u.i.: a ryanair newcastle-dublin járatán magyar stewardessek volta:)

Kisgenyó 2008.05.30. 12:33:04

Col.Maybourne,

Ott a pont!
Ryannel repültem a hónap elején Dublinba, már check-in nyitáskor kint voltam a reptéren. 2 percre rá már kígyózott a sor, mindenki túlbiztosítva magát inkább hamarabb jött.
Engem 3 perc híján hagyott már ott a Ryan Glasgowban, így hát én is meg vettem a jegyet a következő járatra, tanultam a helyzetből. Most semmi probléma nem volt. Sőt visszafelé a mi sorunk kígyózott, míg a Rigába menőnél nem volt senki, úgyhogy átszólt a kislány, hogy aki akar menjen oda, majd ő becsekkolja Bp-re.
A fapadossal mindig számítani kell arra, hogy esetleg nem 2, hanem 3 jegyre lesz szükség egy retúrhoz.

tréfás kedvű felhasználó 2008.05.30. 12:42:40

Col.Maybourne 2008.05.30. 12:12:38

a problémám, hogy a +TAX-et is ki kell fizetni. Igaz, ebben az esetben mindösszesen 238 EUR-ba kerül az általam említett 250 helyett, vagyis 12 EUR-val csúsztattam, ezért elnézést is kérek. Szerintem 100 EUR-val NEM ment fel sem a kerozin, se a benzin, de még a plutónium ára sem egy év alatt. (Wizzair-nél pl ugyanannyi, mint tavaly [gondolom náluk is emelkedtek a benzinárak] csak ahhoz előbb el kéne osonjak Stockholmba, ami egy élmény, de csak akkor, ha van egy felesleges napom. Államvizsga előtt nincs.) Azt viszont érzed, hogy te most Augusztusra akartál nekem jegyet venni, ha jól tudom az a legerősebb indok a fapadosok ellen (teljes joggal), hogy jó előre be kell vásárolni, hogy kellemes árat fogjon ki az ember.

szerintem teljesen felesleges vitatkozni, mind a két üzleti modell megéri a pénzét.

polgár jenő (törölt) 2008.05.30. 12:49:03

"mivel vannak lent rekedt ek utasok"

milena [törölt] 2008.05.30. 13:04:44

Ó, egyszer bebuktam én is, az igaz, hogy szerencsére közel sem ennyire :)

Mindössze annyi történt, hogy jöttem a Clickairrel Barcelonából. Poggyász sehol, de nem csak az enyém ám, hanem a fél utaskoszorúé se. Mentünk bejelenteni, mondta a hölgy, hogy majd megjön, de a házhozszállítást/kártérítést felejtsük el, mert nincs nekik semmilyen képviseletük Magyarországon. És amúgy meg örüljek, hogy budapesti vagyok, mert így legalább nem kell külön emiatt visszajönnöm Budapestre.

Másnapra meg is jött, ki Ferihegyre, a kiadóhölgyek hm... stílusát elszenved, ennyivel megúsz :)

Akihabara 2008.05.30. 13:04:55

Colonel...
Valoszinuleg sok mindenben igazad van, de szeintem a sracoknak az: "En annyit repulok ket honap alatt hogy te annyit eletedben nem fogsz." stilus nem tetszik. Te, mivel vagy a ceged fizeti a jegyet, vagy jol jovedelmez a sajat vallalkozasod egy teljesen mas celcsoportjaba tartozol az utazoknak. Vannak itt diakok vagy eppen olyan kommentelok akiknek egy repulout nem tomegkozlekedes hanem elmeny. Nekik (is) bosszanto ha valami gebasz van a rendszerben. A tomegkozlekedestol ugyanazok az elvarasok mint a tobbe kerulo szolgaltatasoktol: pontossag, tisztasag, udvariassag. Szerintem ezekbol egy fapados ceg sem engedhet. Vagy nincs igazam?

Tibi76 2008.05.30. 13:09:55

Nekem meg a British Airwaysből van elegem!
az elmúlt pár évben 2 x jöttem velük vissza Londonból, egyszer 2 órát, másodszor 3,5 órát késtek! De kaptunk ám kompenzációt, 5 kemény fontot!
És persze ott is néztek bután, hogy így a gép, meg úgy, meg nincs pilóta, bla-bla-bla...

Pedig pont azért mentem velük Londonba (40 évbes akcióban), mert ugyanannyiért vittek, mint a fapadosok, és gondoltam kényeztetem magam akkor! Hát kurvára nem érte meg!

A wizzair Párizs mondjuk gáz, iszonyat messze van a várostól, olyan bp-tatabánya távolság, a szállodában nem is tudták, hogy van ilyen reptereük! :)

A fapados meg pont annak jó akinek való, aki tud előre tervezni, és olcsón akar világot látni, a loungeos piperköc üzletembereknek ott az összes többi!

Azért a fapados szidásnál érdemes megemlíteni, hogy kimutathatóan megugrott miatta turizmus, és minden érintett ország gazdaságának jót tett!

Sajnos a kerozin árának emelkedése lehet, hogy be fog dönteni párat közülük...

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2008.05.30. 13:11:38

Totál mindegy, ki a hunyó, a WizzAir vagy a helyi reptéri személyzet, az utas szempontjából ez érdektelen.
Egy a lényeg: ha megveszem a jegyet egys adott társaság járatára, jó eséllyel nagyot szívok, vagy elvisznek rendesen?
Az előbbi esetben ha valakinek úgy is megéri, hogy ottragad, késik, nem kezelik normálisan, szívatják, az menjen az olcsó fapadossal, aki meg többre értékeli a kényelmet és normálisabb kiszolgálást, annak ki kell fizetnie a nem fapadost.
Az elmúlt 10 évben kb. százszor voltam repülős utakon a munkám miatt, fapadost sose használtam épp a fennt említett problémák miatt, no meg a cég legalább a turistaosztályt fizeti a nem fapadoson. Sokféle légitársasággal jártam, de ilyen esztelen szívás sehol nem volt, mint amiket már annyiszor olvastunk a fapadosokról.
Nem mondom, hogy mindig rendben minden, volt már 3-4 óra késés, de leginkább az időjárás (reptér lejegesedése) vagy központi hiba (légiirányító rendszer leállása) miatt, és olyankor minden járat késett.

A Tyne folyó déli partja 2008.05.30. 13:13:27

baobab: jelentem, én fapadossal nem vakációzni járok, hanem haza, külföldi létből:) de általában akkor is így éri meg, legalábbis eddig, birminghamből sehogyse megy gép pestre, newcastle-ből meg easyjet járt oda, de azt megszüntették sajna, mielőtt idejöttem. marad tehát vagy jet2 manchesterből, vagy newcastle-ből valami átszállós, ba heathrowig, ott átszállni, aztán pest, vagy párizson keresztül.

Navarone 2008.05.30. 13:19:25

Malmö-be utaztam WizzAir-rel, egészen pontosan a húgomat kívántam meglátogatni, aki Koppenhágában lakik. A Malév jegyára Koppenhágába 55 ezer Ft volt, a WizzAir 16 ezer. Különbség: NEGYVENEZER forint. A reptérről ötezer forint volt a jegy a Malmöi vasútállomásra, onnan pedig négyezer volt a vonatjegy Koppenháhába. Az összes megspórolt pénz kettőnknek a párommal: HATVANEZER forint.


Írjatok legközelebb a nem-fapados járatok rémségeiről is! Malévről tudnék mesélni! Ezek persze nem érdekesek.....

pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2008.05.30. 13:22:08

Mér nem repülsz Birminghamból Pozsonyba? Olcsó, 2 cég fapados vetélkedik.

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.05.30. 13:23:57

pöcsköszörű2008.05.30. 12:18:07
nekeiállsz zsezsegni,
:DDDD

baobab 2008.05.30. 13:28:36

Animacs!

azért írtam oda, hogy "általában".

én Rómába járok dolgozni, általában nemfapaddal, de volt már olyan, hogy a fapadot választottuk (amikor még volt Skyeurope, Wizz, Malév és Alitalia, volt miből mazsolázni), mert olcsóbb volt, így logikusabb, plusz a cégem sem lopja a pénzt, azaz nem saját maga ellensége!

Gumidomino 2008.05.30. 13:37:04

Col.Maybourne 2008.05.30. 12:16:09

hát ezt megkaptam.

bocsáss meg. a véleményed nagyon sokat jelent nekem, mert te két hónap alatt repülsz annyit mint én valószínűleg soha életemben. csak a stílust kifogásoltam. ne is fordíts rám figyelmet, így jó ahogy írsz. Te tudod.

bp-göteborg 2008.05.30. 13:47:38

Üdv

Egy korábbi kommentelő szerint a Wizzair nem töröl járatot, hogy ne kelljen kártéríteni. Hát, nekünk 12 óra sz*rozás után törölték, közben csomagok elzárva (járattörlés után a váróba kiszórva), átfoglalni nem volt esély. Pl. a Varsói utasoknak sem, miközben 3 másik varsói Wizz járat szállt fel, láthatóan nem teltházzal. Mellesleg átfoglalást 5 óra késés után fel KELL ajánlani az utasoknak. A vecsési székhelyű WizzAir képviseletében viszont abszolút senki nem volt a helyszínen (Ferihegy 1).

A kártérítési igényre 30 napig nem volt válasz. Ezután telefonáltam, ügyfélszolgálatos hölgy kérdésemre írogatni kezdett a Kamupedia keresőjébe, mely azt dobta ki, hogy a levelet (e-mail) nem kapták meg, ugyanis VECSÉSRE küldtem, ők meg Budapesten vannak - tehát másodszor is kiderül, hogy ez óriási távolság egy légitársaságnak.

Persze kártérítés nuku, és következő fél éves huzavona során a jegyár kb. 90%-át sikerült visszatéríteniük, abszolút rejtélyes pénzösszegek formájában (köszönőviszonyban nem voltak 1 vagy több jegy árával)

Bónuszként a 'késés' okai:
4 óra - késés műszaki hiba miatt (kimenni nem lehet, étel-ital drága, dohányozni tilos)
2 óra - alkatrészre várunk Frankfurtból (új szárnyak? bébielem?)
3 óra - nem sikerül elvámoltatni az alkatrészt
3 óra - (fél órás halasztásokban adagolva) magyarázat nélkül
4,5 másodperc - járattörlés bejelentése, viszlát.

Valszeg egyébként vannak jól és gyengébben teljesítő járataik (az egyikből lehet spórolni a másikra, így low-cost, vagy inkább szerencsejáték).

Amit nem nagyon törölgetnek, azt meg repülőgépnek hívják.

A Tyne folyó déli partja 2008.05.30. 14:00:53

pöcsköszörű: mert már nem arra lakom:)
akkor szerintem nem ment, vagy én nem találtam meg a lehetőséget. lutonba viszonylag egyszerű volt eljutni, és normál időpontokban ment a busz. newcastle-ből meg a közvetlen pesti easyjet járat megszüntetése után még a környékre se jár semmi, úgyhogy nagyon jó:( ezért manchester, de ha nem jönnének értem kocsival, akkor reptéren kéne éjszakázni a hajnali vonatig:(
east midlands airport ryainares megoldás szintén, ha még bham környékén laknék. (Bhambe be lehet jutni,csak én nem ott laktam,hanem 40 percre tőle, oda meg már nem lenne csatlakozás) de ezt csak akkor vezették be, mikor már eljöttem onnan:)

Atosz 2008.05.30. 14:06:12

Üdv Mindenkinek!

Nekünk is volt negatív tapasztalatunk Rómába a Wizzel, még az olasz utasok is hőbörögtek már a kiszolgáló személyzetnél.
A biztonság kapcsán elmondanám, hogy van bizony sok biztosítás amivel le tudja fedezni magát az ember az esetleges problémák kapcsán. Én kötök mindig külön biztosítást, de van még teljes körű biztosításom egyébként is, ami az utazásokra is kiterjed egészen a tolmács illetve a jogi segítségnyújtásra kiterjedően is. Ilyen biztosítást több banknál is kapok extra bonuszként a tőlük igénybe vett szolgáltatások kapcsán. Aki tudja miről is beszélek tudja, hogy milyen helyzetben is vagyok anyagilag, de ennek ellenére szerintem simán bevállalható a fapados. Kicsit talán kalandosabb de nekem ezt külön bejön.

Atosz

Col.Maybourne 2008.05.30. 14:46:03

Akihabara,
Igazad van bocs. nekem valoban nem elmeny a legikozlekedes, hanem inkabb tomegkozlekedes... Ha tehetnem private jettel mennek, annyira azert sajnos nem megy jol...

A lehetetlen angliai repterekrol (NCL, BHX)hazajaroknak:

BHX: napi 6 jarat BRU-be, onnan van napi 4 BUD-re. (Brussels Airlines)
NCL: ez valoban kemeny dio. Jelen pillanatban csak LHR-on keresztul jarhato az ut ertelmesen. Mar ha LHR-t ertelmesnek lehet nevezni. Javaslom vonat EDI-be es onnan utazni.

nilsholgersson 2008.05.30. 15:15:54

col. maybourne

same day return? te drogdíler vagy, bazz!
a 25 kilós műszeredet pedig nem veszem be. de szerintem senki. :)

denamano 2008.05.30. 16:29:49

az utóbbi időben többször repültem a budapest-róma vonalon, "megvolt" a sky, a malév és a wizz is. természetesen a wizz végzett az utolsó helyen (visszasírom a sky-t), de szerintem rómában éppen hogy a földi kiszolgáló személyzettel van a baj, illetve a rendszerükkel.
amikor decemberben jöttem hazafelé, túlsúly miatt fizetnem kellett, de ezt nem intézhettem el a check-in pultnál (mint mondjuk itthon), át kellett cocókáznom a terminál túlsó végébe, ott befizetni az x eurót (persze a hölgynél nem volt érme, nem tudott normálisan visszaadni, úgyhogy a szintén büntetett utastársaktól kellett aprót kuncsorogni), majd vissza, csak ekkor vették fel a csomagomat, és megkaptam a beszállókártyát. a biztonsági kapu átlépése szintén élmény volt, főleg hogy félórával indulás előtt még mindig a kapun kívül volt az utasok kvázi harmada. az már a leglényegtelenebb, hogy a beszállás az egyik legutolsó kapunál volt, esküszöm láttam a birkákat legelni...:) nem tudom, mennyire játszott szerepet a ferihegyi sztrájk, de cirka 30-40 perces késéssel indultunk. hozzátenném, az olaszok állították, hogy nem tudunk felszállni a gépre.
a februári hazajövetel már simábban ment, check-in, poggyászfeladás, biztonsági kapu, túra a beszálló kapuig, felszállás a gépre, semmi para. ellenben ismét késve indultunk, ezúttal 20 utasról nem tudták a gépen, hogy mi történt. elnézést kértek a stewardessek és megvártuk a hiányzó utasokat!
szóval szerintem az FCO emberei inkább hibásak, mint a wizz, de lehet, hogy szimplán csak szerencsém volt.

A Tyne folyó déli partja 2008.05.30. 16:50:59

col.maybourne, birmingham közepétől lutoni reptér simán elérhető, 2,5 óra national expressel (ami stanstedig meg emlékeim szerint.). és amikor még én használtam, mindig jó volt a repülő ideje is, mármint úgy ért be, és indult, hogy a busszal el lehetett érni, a csatlakozást is Redditchbe/ ből, nem kellett sose sehol ottéjszakázni.Birmingham környékieken ott van az East Midlands reptér is, Ryanair megy, de az is úgy ér be visszafele, hogy nem biztos, hogy a környező városokba van csatlakozás.birminghambe viszont tuti.
innen meg (NCL, azaz mellette vagyok, Gatesheadben, de ott nincs reptér:)
az általad javasolt az egyik megoldás, vagy a manchesteri, viszont oda a busz 5,5 órát zötykölődik, a vonat 3 óra alatt megteszi, de jóval drágább. és visszafele nem is érném el a csatlakozást, de az egy szem alkalommal, mióta onnan járok, kocsival hoztak és vittek, meg most is jönni fognak értem, úgyhogy ok.
de ha a tesóm nem lenne....akkor éjszakázás reptéren lenne.

egyébkét még valami a repterek messzeségéről: ugye, sok helyen csak egy van, fapados nem fapados odajár, és közben eszembe jutott a Ferihegy. hát, ott ahova a fapadosok járnak, még közelebb is van a városhoz....

Kyrae 2008.05.30. 19:00:55

Szintén február elején voltam rómában a férjemmel, oda-vissza kettőnknek 40 rugó volt. Pontosan indult, és még a gépre is felengedtek :) Mivel már jártunk ott és tudtuk, milyen k.nagy, mi jóval hamarabb kimentünk a reptérre (2,5-3 órával korábban asszem), így nem is volt semmi gond.
Én spec. örülök, hogy ilyen olcsón is lehet már utazni..

Sylba 2008.05.30. 20:15:12

Annyival szeretném a kommenteket kiegészigeni hogy vannak repterek ahová fapadosokat is beengednek és ezek nem kieső repterek. Ez egy sztereotipia hogy csak kieső repterek vannak. Pl Hamburgban is leszáll a Wizz és az Easyjet is sőt a GErmanwings is. Köln pl Germanwings Air Berlin és egyéb fapados leszállohely. Szoval okés hogy vnnak fapados repterek de vannak városok országok ahol ezt nem tudják megtenni.

pl kölnben is a Wizz is leszáll sőt az Easy is. Tehát nem hiszem hogy ez reális lenne.

A másik hogy a Wizzair terjeszkedik máshová szoval megszünni nem fog bár mivel most USA-ban nagy repcsicégek szüntek meg lehet hogy egy-két fapados is elhalálozik vagy ha van eszük inkább egybeolvad lásd Air Berlin Ltu és egyéb egybeolvadások.

Ha pedig nem lehet repjegyet venni annak két oka van egyrészt hogy lehet hogy kivonul a Wizz vagy pedig még nincsen meg a menetrend. De mivel az Sky is ezt csinálta tavaly hogy csak szeptemberben jelentették be hogy kivounulnak jogosan hiszen tuti akkor hogy sok ember a jegyét lecserélte volna és tuti hogy pánik lett volna.

Harmadrészt az s néha hülyeség hogy a fapad jegy és a rendes repjegy egy áron van ami nem fapad. A lényeg a fapadnál hogy néha olyna városokba is elrepit ahová más nem visz el vagy csak egy-két és több átszállással. És vannak nagyon jo kis lehetőségek is. PŰl ha valaki Düsseldorfa menne oda ugye Lufthansa megy csak elég horror áron. Láttam már 50000 ft-ért is jegyet. Ezzel szemben ott van a Germanwings ami igaz hogy egy reptérrel alrébb Kölnben rak le de ha időben foglalsz 10000 Ft-ért odarepit mindenkit plusz négy ejro vonattal és az is simán olcsobb ezt nem szabad elfeledni.

VALLJUK BE ÖSZINTÉN AMI OLCSOBBAN IS ELÉRHETŐ MIÉRT FIZETNÉL TÖBBET ÉRTE???ezért jo a fapados repcsi amikből van nagyon pozitiv példa is Air Berlin és nekem a személyes kedvenc Germanwings.

jesszumpepi (törölt) 2008.05.30. 20:15:58

Szeretem a 101 kiskutya című filmet.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.05.30. 21:37:09

@jesszumpepi: Te, a "kapjon vesegörcsöt", na, az durva volt...! X-O

helviti 2008.05.31. 00:02:09

"A wizz air eddig sem tartozott azok a légitársaságok közé akik azt a szolgáltatást adják amiért fizetünk, megjegyzem van amikor full korrektek.
Sok desztináció, kevés rossz állapotban lévő gép, lestrapált fáradt személyzet.
Ők a gépet nem törlik mert akkor kártéríités jár, csak késetik... "

Akkor úgy látszik mi azon szerencsés kivételek közé tartoztunk, akiknek törölték a járatát. Mondjuk szívesen utaztunk volna, de így utólag azt mondom h jobb h nem velük mentünk.

anarch 2008.05.31. 00:27:56

Az Air Berlin-t miért nevezi mindenki fapadosnak, ezt sosem értettem. Azért mert lehet venni is cuccokat a gépen az ingyenen felül, vagy miért? Vehetsz velük átszállós jegyet, nem kell minden pluszért fizetni, gyakran a fő reptereket használják. Szóval valaki mondja már meg az AirBear miért fapad?

Maybourne, a fapadosok alapvetően nem business utasokra hajtanak, egy-két kivételtől eltekintve. Ezért nincs launge, pláne nem business launge, kaja, stb. Same-day return pedig van ha a menetrend engedi (értsd: van többször gép), mert ők általában darabonként adják el a jegyeket, nem pedig párban mint a "hagyományosok". Pl. ugye a hagyományosnál általában benne kell lennie egy szombat éjfélnek hogy emberi árat kapj, különben üzleti útnak minősítik és sokszoros árat számolnak. Általában.

Ha már Rómáról van szó, az Alitalia is csődben van, igaz ez már nagyon-nagyon régi hír :)

nilsholgersson 2008.05.31. 02:13:45

nesztek. a guru megmonnya a frankót a wizzair oldalán. röhögni nem ér.

Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója elmondta: “Európai utasok milliói döntenek a Wizz Air mellett és utaznak velünk. Büszke vagyok rá, hogy a mennyiség nem megy a minőség rovására. Ezt utasaink nem csak jegyvásárlással díjazzák, de idén több díjat is nyertünk magas színvonalú szolgáltatásaink elismeréseképpen. A Wizz Air jó úton halad afelé, hogy hamarosan Kelet-Közép Európa legnagyobb légitársasága legyen.”

továbbá..

Professzionális személyzetünk elkötelezettsége és odaadása emlékezetessé teszi a Wizz Air gépek fedélzetén töltött órákat.

A Wizz Air munkatársainak meggyőződése, hogy a különbség az egyes emberekben rejlik. A csapat 100%-san felkészült, ügyfélorientált szakemberekből áll, akik mind szigorú etikai szabályok alapján dolgoznak, kiváló csapatszellemben. A motivált, professzionális és multi-kulturális menedzsmentnek köszönhetően a Wizz Airnél a magas szintű vezetői képességek és a motiváció a fő húzóerő és a siker egyik kulcstényezője. Jelenleg közel 800 dolgozója van a cégnek.

én eddig szerettem őket, de ezek a szavak kifakasztják a gennyet belőlem..

majki@ 2008.05.31. 08:03:02

kwmwz7: "jaja! Fapadossal ki lehet fogni akár 20000 Ft-os jegyet is oda-vissza, poggyászdíjjal, fizetési költséggel."

Hát azért ennél lényegesebben jobb árak is vannak :-) Pölö 0,01 € jegyek is vannak tokkal-vonóval(tax-szal). Csak szemfülesnek lell lenni. Ja, nem a W6-nál, hanem az FR-nél természetesen.

CIGÁNY 2008.05.31. 08:41:30

CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY CIGÁNY

tréfás kedvű felhasználó 2008.05.31. 09:41:18

CIGÁNY 2008.05.31. 08:41:30

SPAM linket a blog.hu-ra!

Etihad 2008.05.31. 13:11:11

Én elég sokszor repültem már Wizzairrel és semmi gondom nem volt. Amugy a nagy római reptér FCO sokkal messzebb vana várostól mint a kisebb Ciampino (CIA). Ha 2 hónappal utazás előtt foglalsz tuti hogy a fapados az olcsóbb!! Ryanair-el is jók a tapsztalataim, bár náluk a bőrőnd drágább mulatság mint a jegy önmagában...

Etihad 2008.05.31. 13:13:41

Tavaly ősszel: Bp- Róma ( Wizzair) Róma-Milánó (Ryanair) Milánó- Bp (Wizzair) összesen 20ezer ft volt!! Utazzon Alitáliával meg Malévval akinek két anyja van.

Parasite 2008.06.01. 03:50:19

ne sírj bazdmeg ha 20ft-ért akarsz repkedni a büdöspicsábamárebbeazországbamár! itt mindenki 1Ft-ért akar minden luxust és még nyalják is neki fényesre mindenét, amilye van!

hublo 2008.06.02. 01:20:36

Wizzair új trükkje hogy nem fogadja el a bank kártyát a fizetésél, hibára hivatkozik és az ügyfélszolgálat tárcsázását javasolja ami emeltdíjas.

nathanp · http://loscatrachos.blog.hu 2008.06.02. 10:34:55

húsvét, VIE-FCO-VIE, flyone.it. e-ticket 25.000k. schwechaton automata check-in 6 perc, rómában lufthansa pultnál 10.

berti a csúnya fiú 2008.06.07. 16:06:32

Húúúúúúú, de eldumáltok a lényeg mellett! Jó sok hozzászólás csak nem témába vágó! Merthogy!
A szerződés szerint 40 perccel indulás előtt a check-in BEZÁR! Kutyát nem érdekli, hogy ott vagy-e vagy sem, és maximum a földi kiszolgálás jóindulatán múlik, hogy pár perccel tovább nyitva tart-e.
Nem hiszem el, hogy 2 órával előbb kint volt a reptéren, csak azért írta be, hogy fedezze előttünk a késését ráadásul ez BIZONYÍTHATATLAN. Ha pöcsölnek is a check-in-es olasz libák KÉT ÓRA alatt végigérek a sorban.
A kis drága egyszerűen elkésett aztán most megy a hiszti. Ennyi.
süti beállítások módosítása