Történetem egyszerű, de tanulságos - a lehúzás egyik tipikus formája. A kérdésem csak az, hogy ez mennyire legális?
A Wizz Air légitársaság nemrégiben megváltoztatta ügyfélszolgálatának telefonszámait mégpedig emeltdíjas telefonszámokra. Ez főleg annak ismeretében felháborító, hogy a WizzPlus nevű szolgáltatásukat csak telefonon keresztül lehet igénybe venni. Így a felajánlott - vagy mint esetemben a korábban már megkapott - kedvezmény jelentős része a telefonköltségre megy el. Ha ez nem a fogyasztók tudatos megtévesztése, akkor semmi. És bár a vonatkozó törvényeket nem ismerem részleteiben, de őszintén remélem, hogy a fogyasztók ilyen jellegű megkárosítását (emeltdíjas ügyfélszolgálat) a magyar törvények nem támogatják...
Üdv:
H.G.
A Wizz Air objektíve a legpofátlanabb cég
A Homár megemeli, kicsit lengeti, majd földig hajtja fogyasztóbőr süvegét: a Wizz Air a maga területén elért a lehetőségek elméleti határához és szinte fénysebességgel száguld a szenyósági bajnokság aranyérme felé. A fogyasztóbarát repülős cég új húzása az, hogy emeltdíjassá tették az ügyfélszolgálati telefonjaikat. Igen, jól hallották, bármi ügyfélkérdés, - panasz, elintézendő akad, az vezetékesről 225 forint percenként, mobilról még több. Az az olcsójános, aki cselesen mailben intézné az ügyeit, ennél a pontnál kijózanodhat: E-mail üzenetét nagyjából 3 hét alatt tudjuk megválaszolni. Amennyiben kérése fontos, kérjük, lépjen kapcsolatba callcenterünkkel. Muhaha. H.G. azt kérdezi, hogy ez nem törvénytelen-e. A témára ráuszítottuk az Index gazdasági riportereit, amint van eredmény, beszámolunk róla, de aki nálunk többet tud, írja meg bátran! Levél hajtás után.
Mária 2008.06.04. 14:49:58
Mert akkor megyek szendvicsért, üdítőért :)))
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.06.04. 14:53:05
Az ügyfélszolgálatnak ingyenesnek kell lennie. Azon lehet vitatkozni, hogy a helyi húvás tartifáját ki fizeti, de emeltdíjas semmiképpen nem lehet.
Ez nem egyszerű lehúzás, ez pofátlanság.
Egyébként pedig az ügyfél választ szolgáltatót...
ajandeknapmintnap.info · http://www.ajandeknapmintnap.info 2008.06.04. 14:54:26
hejesirasbalynok 2008.06.04. 14:56:08
románok jártak erre, tőlük már kérdezted?
egyébként nem érdemes a fogyasztóvédőkkel példálózni, mert ők is emeltdíjasak lesznek.
Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.04. 14:58:00
Parasztok vagyunk!!
Üdv:
WizzAir
Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.06.04. 15:07:29
Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.04. 15:08:49
Szumi 2008.06.04. 15:11:04
Szumi 2008.06.04. 15:13:20
Romániából kell őket hívni, ot fele annyiba kerül.
Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.04. 15:14:55
Joco74 2008.06.04. 15:20:17
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.06.04. 15:22:20
a telefon intézményét meg már töröljék el végre, és vezessék be a cset, és skype alapú kommunikációt a nagy cégek, hivatalok!
kurvapicsába, majd én is emelt díjas számot veszek magamnak, és szarok fizetni az apehnek, meg mindenkinek azt hivogassanak, hogy mivanmá...
Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.04. 15:22:22
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.06.04. 15:23:39
minden cégnek akinek van ügyfélszolgálata kötelező normál díjas számot tartania! lásd smsweb-es szarok, de a legszemléltetőbb példa a pannon volt, aki 20/percért tartotta fent egy ideig az ügyfélszolgálatát, míg az orrára nem koppintottak...
stillhungry 2008.06.04. 15:24:06
Szóval én szerettem volna velük utazni, csak egyszerűen nem tudtam náluk jegyet foglalni :-(
Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.04. 15:25:36
érvszűkület 2008.06.04. 15:27:50
Kedves H.G., a WizzPlus opciót Itt találod:
book.wizzair.com/online_booking/wizzplus_booking/
LepkePillangó 2008.06.04. 15:32:59
HZ · http://nagyvilag.blog.hu 2008.06.04. 15:33:44
fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.06.04. 15:36:00
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.06.04. 15:36:37
csak nehogy valami bajod legyen belőle, fenetudja lehet hogy 2 perc alat nevet kötnek a lekepillangóhoz :)
stillhungry 2008.06.04. 15:37:47
FPéter 2008.06.04. 15:38:15
szarjanak emelt díjas repülőgép méretű tarajossült, a farkával előre.
Fersynando 2008.06.04. 15:43:46
milenda 2008.06.04. 15:46:34
elwood 2008.06.04. 15:47:02
(Vagy csak szopatnak ...)
tomasso 2008.06.04. 15:48:14
Misiek 2008.06.04. 15:49:27
5perc 2008.06.04. 15:54:06
tp3t3r 2008.06.04. 15:54:29
remélem minden rendben lesz mert jövő héten velük megyek...
valaki meg tudja nekem mondani, hogy ebből itt mi "alkalmazható" vész esetén:
www.nfh.hu/data/cms8477/legi_utasok_jogai.pdf ?
köszönöm!
csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2008.06.04. 15:55:00
demizson bobby 2008.06.04. 15:56:39
Ma se értem mé nem vettem elő a nuncsakut.
pan77 2008.06.04. 16:00:39
Tavalyi Párizsi útnál, sokáig ment a dilemma, hogy fapados, de végül nem az lett. És mekorra mák. Hazafelé lekéstük a gépet, de ingyen kicserélték a jegyünket, bár majd egy napot dekkoltunk a reptéren. Átszállásos fapadosos alkalmai ismerőseink-honfitársainak, már nem úszták meg ilyen könnyen. A Prága-Budapestért fizetettek annyit a géplekésésük miatt, mint mi az egész komplett hosszú hétvégéért...
Szóval ha gáz van, akkor a fapadossal szívsz.
tommygun 2008.06.04. 16:01:34
hejesirasbalynok 2008.06.04. 16:01:59
úgy kell neked, minek veszel el lengyel nőt? :)
nincs elég magyar? :)
És - nem mellesleg - a MAGYAR KIRÁLYI FOGYASZTÓVÉDELEM-nek csúfolt förmedvény szarjon emeltdíjas telefonfülkét, mert az ő dolguk lenne, hogy erre odafigyeljenek.
Egyszer kaptam egy mailt amerikából, hogy bevonták a Thomas a gőzmozdony favonatokat, mert mérgező a festék rajtuk (ólom). Utánanéztem, itthon is árulták, nosza emil a fogyasztóvédelemnek. Azt írták, hogy köszönik szépen a figyelmeztetést, de ne a Játékokat Ellenőrző Alosztályra (vagy valami ilyesmi, a honlapjukon volt a cím), hanem a Játékvonatokat Megfigyelő Főosztályukra jelentsem be a gondomat. Nem ők tették át hivatalból másik osztályra, hanem nekem írták meg, hogy mit csináljak. Na ilyenkor az ember esze megáll.
Hepiend: a mai napig kapható kishazánkban a mérgező játék.
hejesirasbalynok 2008.06.04. 16:03:53
Lacquo 2008.06.04. 16:04:33
Inkább az a pofátlanság, hogy a fapados, van, hogy annyiba kerül, mint a nem fapados. Akkor miért az a neve? Szinte nagyobb luxus fapaddal menni, mert ár/érték arányban rosszabb?!
Az üfsz. magas árát nem csodálom, máshol is van ilyen. Lehet nem Mo.-n, de van.
Jah, és LEHET nem dombornyomottal is jegyet venni.
Amúgy, ami nem Wizzair téma, és pofátlanság, az a folyadékfelvitel. Kidobatják a cumisüveget, kidobatják a bontatlan parfümöt (inkább elrakják), de persze vedd meg benn, az ugyan olyan, de sokkal drágább üdítőt, ami nyilván le lett ellenőrizve, persze. Jó üzlet ez is!!! Mert ebben sztm sokkal több az, mint a terrorista cselekmények csökkentése.
shibuya 2008.06.04. 16:09:59
Lof@sz lesz itt nem vizummentesseg.Ez az igazan jo penz nekik.En voltam olyan nem sikeres hogy parszor befizettem.De legalabb a magyar delegatusok meg mehetnek eveken keresztul targyalni errol fizetett uton.
ezvan.
UI.:a fent emlitett cegek kozul csak a MKB a jo, nekik tisztelet, eddig problema nem volt veluk soha.
hejesirasbalynok 2008.06.04. 16:11:00
Lacquo 2008.06.04. 16:12:24
De csinálok nemsokára egy mixet, oda Wizz, vissza Easy, a csúnya lányokkal. :)
Imitudenski 2008.06.04. 16:19:38
az emelt dıjas alatt talalhato telefonszamon pedig egyeb kerdesekben kaphatok felvılagositast, ahol mar a jol bevalt modszer mukodık, mınt az osszes tobbı ugyfelszolgalatı telefonnal, hogy a bejelentkezesnel ıs gombot kell nyomnı, hogy mıt akarok, mıre pedıg megtalalnam a lathatatlan menuben a kezelot, atıranyıt ujra az emelt dıjas szamra.
ez a link:
hungarian.hungary.usembassy.gov/niv_overview_hu.html
tp3t3r 2008.06.04. 16:23:08
alfredo 2008.06.04. 16:25:12
Rohaggyá meg gyorsan! Mit gondolol te magadról, hogy itt járatod le a légitársaságot! Nincs ingyenebéd! Meg ingyenreggeli sem. Nem dolgozik ingyen senki sem! Azért adják neked olyan olcsóért a jegyet, mert a telefonon bejön a profit. Mi nem tetszik ebben, he? (hö?)
Vegyél biciglit, waze és húzd el a kondenzcsikót!
Pre-sie-dent
Nemet tej(termekek) (törölt) 2008.06.04. 16:26:18
AK 2008.06.04. 16:35:59
ptarjan 2008.06.04. 16:36:55
"Köszönjük levelét, amelyet Ügyfélkapcsolati Osztályunknak küldött.
Felhívjuk figyelmét, hogy panaszának kezelése, átmeneti erőforrás problémák miatt, több, mint 30 napig is eltarthat."
Es tenyleg, b+! A 100+ nap (es meg nincs valasz...) valoban tobb, mint a 30!!!
Egyebkent arrol erdeklodtem naluk, hogy hogy a rakban van, hogy a weboldaluk hirek szekcioja tele van olyan jol hangzo hirekkel, hogy "megnyitotta", "elinditotta", "felujitotta", "kiterjesztette", "atadta", "bovitette", de egy budos szo nem esik arrol, ha egy letezo jaratot megszuntetnek. Az ma' rossz PR, mi?
Col.Maybourne 2008.06.04. 16:39:27
egydecis uvegekben elmeletileg igen.
Annal nagyobbal ne probalkozz, ehhez a fapadosnak semmi koze (pedig nem szoktam oket vedeni...)
2008.06.04. 16:39:54
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2008.06.04. 16:52:17
OFF
T-Online (!) ügyfélszolgálaton történt, hogy internetáthelyezést kértem (volna), egy költözés miatt.
ügyintézőt csak a 8-ik hívásra(kb. 20 perc telefonálás után), és csak az új előfizetés megrendelés (!) menüpontban kaptam, egyéb problémákra úgy látszik elég az automata is a hülye régi barmoknak, de az újaknak még jár az élő szavas seggnyalás a T-Online-nál.
sebaj, legalább megvolt az ügyintéző, és kértem az áthelyzesét a netnek, de az sajnos 10e Ft lesz, kb. 30 nap... hm... érdekes, hogy az új belépők 2 hónapot ingyen kapnak, és egy ezressel kevesebb a havi díj, kb. 30 nap... mindkettő kb 30 nap? igen. oké, akkor lemondom a netet (hűségidő után ugye ezt megtehetem), és előfizetek egy újra (!). persze, ez működik.
csak értelmetlen, hogy miértkell ilyen procedúrát végig csinálni, ha csak egy áthelyezést kérek.
de van újítás, elektromos ügyintézés:
1. letöltöm a weboldalról a nyomtatványt
2. kitöltöm
3. elfaxolom(!) nekik.
elmailben szkennelve nem lehet?
sajnos az lassabb (!!!).
itt már nem bírtam a cérnát, és megkérdeztem a hölgytől, hogy nem szégyel ilyet mondani egy internetszolgálató ügyfélszolgálatán? mert Önök azzal foglalkoznak, nem? vagy lehet, hogy én járok mégis rossz helyen?
úgyhogy a lemondás megtörtént, a bekötéssel sem volt semmi gubanc (leszámítva, hogy a nagy T-Csoport-nál a kábeles inernetet egy T-Kábel nevű alegységnél kell megkezdeni, ott kell külön(!) kuncsorogni egy kábelbekötésért, és csak ezután tudok elmenni egy másik alegységhez(!), hogy megkérjem a netet.)
semmi gond. biztos "jobb Veled a világ". anyáddal. vagy egy rothadó patkánnyal. azzal könnyebb, de nem Veled.
ON
bocsi, ez kikívánkozott most. :) bár ennek se a kommentben a helye. csak hogy az anyázók hozzá tudjanak szólni. :)
RS 2008.06.04. 17:10:11
Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2008.06.04. 17:11:20
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.06.04. 17:12:32
sandinista 2008.06.04. 17:20:48
Legalabbis Brusszel/Charleroi viszonylatra ez biztosan igaz. SkyEurope kb. 15%-ban kesik, atlag 20 percet, Wizz 75%-ban, atlag 1,5-2 orat (4x utaztam veluk, tobbszor nem fogok).
Relative sok tapasztalat utan meg a buszozassal egyutt is hamarabb erkezik meg az ember.
Az is kozrohej, h az Austrian Airlines fele annyiert tud jegyet biztositani, mint a "fapados" Wizz... Tonkre fognak menni, es meg is erdemlik.
bp-göteborg 2008.06.04. 17:55:36
Aki ezen spórolna: levélre 3 héten belül nem válaszolnak, s minden bizonnyal később sem.
Korábbi WizzAires postban írtam, h ennek az oka az ügyfélszolgálat szerint röviden annyi, hogy a mailt rossz városba küldtem. És ez komoly.
... miért nincs külön WizzAir blog?
bp-göteborg 2008.06.04. 17:56:46
Úgy értem, legyemmá
Főúr1127 (törölt) 2008.06.04. 18:02:11
Ennyi idő alatt én egy repülőt is szerzek. Vagy építek. Mindenesetre ha egy üsz-is kapcsolása átlag 3 perc, és párszor még szét is bont, akkor a gép árát megspórolom, ha nem telefonon próbálkozok.
Sikeres-e vagyok?
Labancz 2008.06.04. 18:17:58
LouiS 2008.06.04. 18:24:11
www.mfor.hu/cikkek/Verfurdot_hozhat_a_fapadosok_piacan_a_magas_olajar.html
És egy idézet:
"Wizz: ötszörösére nőtt a poggyászdíj
Szintén az "adók", illetékek és plusz díjak legkülönbözőbb fajtáit hárítja az utasokra a Ryanair-modellt követő Wizz Air. Bár Kázmér Natasa szerint ez nem áll feltétlenül összefüggésben a magas olajárral, az tény, hogy a szolgáltatásokért kért díjak az utóbbi időben néhány esetben igencsak megugrottak.
A poggyászfeladás kezdetben például még ingyenes volt, tavaly ősszel már 780 forintba került, jelenleg pedig négyezer forintot kérnek el minden egyes feladott bőröndért. Szintén drasztikus mértékben emelkedett a call-center hívásának költsége: márciustól percenként 225 (!) forintot kell annak az utasnak fizetnie, aki telefonon szeretne jegyet venni vagy éppen csak érdeklődni."
Cselo 2008.06.04. 18:26:34
Labancz 2008.06.04. 18:43:08
Az igazság az, hogy nem is szeretnék semmilyen tapasztalatot ezzel a "céggel".
Nekem megfelel a Malév az utazásaimhoz. Meg nem is igen futja 4000Ft-os feladási díjra és percenként 225-ra, hogy csevegjek velük.
Nekem elég, ha Stockholmban rám mosolyog a csekineskisasszony, amikor extra forintiok és koronák nélkül vesz át a 28kg-os csomagomat.
Persze lehet, hogy én vagyok a luser... :-)
Valaki más 2008.06.04. 18:44:47
Distans 2008.06.04. 18:50:23
Lacquo 2008.06.04. 18:51:15
ovarzolee 2008.06.04. 19:23:51
No mindegy.
Kb. 2 hétmúlva kaptunk egy számlát egy kisebb összegről. Nem is néztem meg nagyon a bizonylatot.
Aztán autót akartam bérelni már meg is nyomtam a megrendelő gombot, mikor a rendszer visszaküldött a járatszámhoz. Mivel nem voltak velem a papirok, ezért rákerestem a járatra, ahol döbbenten láttam, hogy a járatot törölték. No ekkor néztem meg a számlát, ami mínuszos volt és nem is az eredeti összegről szólt. Na akkor hívjuk fel őket. A sztornó számla alján volt vonalas szám is. Egy úr jelentkezett, aki elmondta, hogy nem indul el a járat és ezért 3 lehetőségünk van.
Késöbbi átfoglalás,
más úticél, de adnak + 20% bónuszt
illetve a pénz visszafizetés.
Megbeszéltük négyen és a pénzt kértük vissza. 3 nap alatt itt volt a 182 000 forint.
Aztán a Norvegiannal foglaltunk.
A kárunk fejenként 11 000 ft + 1 nap szállás és autó bérlés.
Ami még pofátlanság, hogy mivel fotós vagyok, zért kb. 3 000 forintomba került, hogy megtudjam az ügyfelesektől, hogy hogyan vihetem a plusz cuccot. (kellene vennem egy teljes árú jegyet)
Szóval igaz a mondás az olcsó mindig drágább.
LouiS 2008.06.04. 19:31:10
2008.06.04. 19:36:44
Nah itt még azon se lepődnék meg hogy ha az is emeltdíjas lenne!
ovarzolee 2008.06.04. 19:43:53
Közben a norvegian jegye persze drágult. A sztornó számla mellé miért nem lehetett egy kis kisérő szöveget írni.
Fairy Girl 2008.06.04. 19:52:45
Amúgy meg mindig szarást kívántok a genyóknak :)
Hát én azt kívánom, hogy ne szarjon egyik ilyen se vagy 3 hétig, aztán akkor majd megtudja. :D
De azért a sünös megoldás se rossz.
nilsholgersson 2008.06.04. 20:14:24
Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója elmondta: “Európai utasok milliói döntenek a Wizz Air mellett és utaznak velünk. Büszke vagyok rá, hogy a mennyiség nem megy a minőség rovására. Ezt utasaink nem csak jegyvásárlással díjazzák, de idén több díjat is nyertünk magas színvonalú szolgáltatásaink elismeréseképpen. A Wizz Air jó úton halad afelé, hogy hamarosan Kelet-Közép Európa legnagyobb légitársasága legyen.”
Professzionális személyzetünk elkötelezettsége és odaadása emlékezetessé teszi a Wizz Air gépek fedélzetén töltött órákat.
A Wizz Air munkatársainak meggyőződése, hogy a különbség az egyes emberekben rejlik. A csapat 100%-san felkészült, ügyfélorientált szakemberekből áll, akik mind szigorú etikai szabályok alapján dolgoznak, kiváló csapatszellemben. A motivált, professzionális és multi-kulturális menedzsmentnek köszönhetően a Wizz Airnél a magas szintű vezetői képességek és a motiváció a fő húzóerő és a siker egyik kulcstényezője. Jelenleg közel 800 dolgozója van a cégnek.
navajonki 2008.06.04. 20:28:10
ant 2008.06.04. 20:34:33
> Aki nem tud a Wizzair.com-on WizzPlusból > foglalni, sikeres ember nem lehet.
>
> Kedves H.G., a WizzPlus opciót Itt találod:
> book.wizzair.com/online_booking/wizzplus_booking/
Ezzel csak az a baj, hogy bar "WizzPlus foglalas" a neve, semmi koze ahhoz, ugyanis az egy kulon szamla, amit ezen a feluleten keresztul nem ersz el...
brokerceg 2008.06.04. 20:44:07
Egyébként meg:
domain: wizzair.hu
(...)
telefon: +36 1 777-9300
WizzAir 2008.06.04. 20:50:44
De a hívás után sem fog történni semmi , ez is csak a profitunk emelése érdekében történik .
üdvözlettel a WizzAir vezetősége .
glad az egyetlen 2008.06.04. 20:57:13
Amúgy a wizzair-el egyszer probálkoztam és miután értesítés nélkül törölték a járatunkat, meg is fogadtam, hogy többször velük soha, sajnos azonban skyeurope elpártolt innen. Ugy látszik becsületessen nehéz megélni...
ant 2008.06.04. 21:11:55
moty 2008.06.04. 21:14:15
szajberpiraty 2008.06.04. 21:19:14
hlnp 2008.06.04. 21:52:32
Volt viszont egy alkalom, amit sosem felejtek el. A brüsszeli járaton iszonyú sok gyerek utazik, és egyik alkalommal történt meg velem a horror: már az ereszkedés legeslegkezdetén a velem egy sorban ülő gyerek hányni és sírni kezdett, ami egészen a leszállásig tartott, persze nem volt zacskó kitéve, és EGYETLEN LÉGIUTASKÍSÉRŐ SEM sietett a szülők segítségére! Se zacskó, se mosdóba kivinni, se gyógyszer, dögöljön meg, ha már egyszer felszállt! Meg mindenki más is a folytogató hányásszagban, ami szintén elviselhetetlen volt. És a végén a légiutaskísérő nő! azt mondta, hogy leszálláskor ők sem állhatnak fel, így nem tehet semmit.
Mindez a nilsholgersson által idézett "A csapat 100%-san felkészült, ügyfélorientált szakemberekből áll, akik mind szigorú etikai szabályok alapján dolgoznak, kiváló csapatszellemben."-ről jutott eszembe.
hlnp 2008.06.04. 21:56:18
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.06.04. 23:30:18
De nem kaptam, mert pont abban a nehany (kb. 10) oraban allt at a domainnevem egy masik szerverre, es az uj szerveren meg nem mukodott minden tokeletesen, ezert a malev altal kuldott e-jegy e-level szepen visszapattant. Ez latszott a logokbol. Bar valahol azt olvastam (szerintem a malev site-on), hogy e-ticketing eseten nem kell vinni a jegyet, a foglalasra mar szep kover betukkel ra volt irva, hogy mindenkepp vigyem. Vegulis jogos, valamivel igazolni kell a vasarlast (persze eleg lenne, ha leirnak, hogy melyik kodszam kell). Na mindegy, irtam emilt a malevnak, hogy nem kaptam meg a jegyet, lesznek szivesek ujra kuldeni. Azota is valaszolnak, pedig ennek mar jo par hete. Vissza is jottem azota :).
Szoval draga penzert is szarnak az emilezo ugyfelre, nem csak az olcso repjegyert. Es akkor arrol meg nem beszeltunk, hogy:
- miert nem a repjegyet dobja vissza a website a fizetes utan, minek bohockodni azzal, hogy az e-mail cimre kuldik a jegyet (amin ugyanazok az infok vannak, mint a jegyen)
- miert nem ellenorzik az e-mail cimet a regisztracio soran (ez az utolso gagyi website is megteszi)
- ha mar regisztraltam, akkor miert nem tudok belepni, hogy letoltsem a repjegyet, ha veletlenul elveszett volna (vegulis az e-mail azert elveszhet, az egy olyan)
- miert nem kezelik valahogy a visszapattano leveleket (egyeb adatokat is meg kellett adni).
vomit 2008.06.04. 23:46:55
csak egeszen keveset kell utanaolvasni, hogy mennyire kamu volt az egyszeri fenyegetes a gepen kutyulhato bombarol.
The Liquid Bomb
www.schneier.com/blog/archives/2008/04/the_liquid_bomb.html
Would a hair-gel bomb actually work?
www.boingboing.net/2006/08/16/would-a-hairgel-bomb.html
On Dave Farber's Interesting People list, a chemistry grad student posts his analysis of the implausibility of mixing acetone peroxides in an airplane out of ingredients smuggled aboard.
esetleg ez is merlegelendo:
When Airport Security cannot differentiate a US Marine General recipient of the Medal of Honor from a terrorist, Americans have all the information they need to know.
lewrockwell.com/roberts/roberts229.html
Andrei87 2008.06.04. 23:51:09
Valaki említette, hogy miért használják a Charleroi-Brussels South nevet Belgiumba, ez a vásárlók megtévesztése. 1. Ez a hivatalos neve a reptérnek. Röppenj el oda, és kb. MS word méretekben gondolkozva 800milliós betűkkel van kiírva ez a terminálra. 2. Ha te olyan jó vagy földrajzból, hogy amúgy magadtól tudod, hogy hol a fenében is van Charleroi Európában akkor gratulálok, de ez szerintem az utasok segítése és nem megtévesztése.
Amúgy én is átéltem már a Charleroi helyett Liegebe landolunk effektust, merthogy elromlott a gép, de akkor is kerített a wizzair valami másik társaságtól 2 órán belül gépet. A malévnak 11 órán át javították a gépét Görögországba, nem hogy valahonnan máshonnan szerezzenek gépet. Mégsincsenek nagy szövetségeseik, most már nem is tudom melyikben vannak...
Szóval mindenki mérje fel, hogy mit akar kapni a pénzéért. Nekem fél órás késés és 1 óra plusz utazás megér 30-35ezret. Amúgy meg tartom, hogy a Charleroi jobb mint a Brussels National. A Nationalen kb. lehet fél órát sétálni mire megkapod a csomagodat és tekintve hogy 5 percenként szállnak le a gépek, várhatsz is rá bőven. Vonat 15 perc a belvárosba, kb. 5 euróval kevesebb mint a busz Charleroiból és ugyanott tesz le.
Aki minőségi utazást akar menjen KLM Business Class-szal és ha máshogy nem megy, akkor odateleportálják a célállomásra időben.
pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2008.06.05. 00:16:36
A faszér nem lehet azokat kúrogatni, akik rá is szolgálnak?
malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.06.05. 00:22:47
"LiègebeN"
"GörögországbaN"
Jobbágy-e vagy?
hlnp 2008.06.05. 00:27:34
Calogero 2008.06.05. 03:46:07
Calogero 2008.06.05. 03:47:13
Tilcsák Bea (törölt) 2008.06.05. 07:38:05
1.semmi nem írja elő, hogy milyen díjas telefonszámot kell az üfsz-on működtetni.
2. nem az a lényeg, hogy dombornyomott legyen a kártya, hanem : ha van rajta CVC/CVV kód, akkor lehet vele neten fizetni.(az a megtévesztő, hogy általában ezek a kártyák dombornyomottak is, ez egy régi "maradvány, hogy imprinteren lehessen használni. de összefüggés nincs.)
EuG 2008.06.05. 08:47:52
2 riporter beépült pár hónapra stewardess-ként, rejtett kamerával ruhába varrva.
Ott is ment persze a lehúzás, utazók szivatása, biztonsági szabályok áthágása, műszaki színvonal romlása ezerrel.
A belső munkatársak egyenöntetű véleménye ez volt: If you pay nothing, you can expect nothing.
Ha 1 Ft-ot fizetsz valamiért, ami soktízerebe kerül, ne várj semmit. Örülj ha nem Te tolod be a gépet a kifutóról.
Sikeres ember nem utazik fapadossal. :)
BiG_ 2008.06.05. 09:23:26
Csak a kedvező ár/érték arány fenntartása érdekében...
Üdv!
Emiceha 2008.06.05. 10:38:22
ovarzolee 2008.06.05. 10:53:50
Navarone 2008.06.05. 14:02:31
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.06.05. 16:09:33
Amúgy a weboldalukra ha meg kitesznek egy FAQ-t akkor nem lenne ennyi káromkodás feléjük.
Járattörlések: simán el tudom fogadni, de csak akkor, hogy legalább azonos rangú, célállomású másik járatra átraknak, vagy 100% pénzvisszafizetés. Ha ez a törlés előre kiszámítható volt mert pl. gazdaságossági megfontolások miatt tették, akkor 150% pénzvissza vagy hasonló összegű utalvány, de csak utazás előtt 1 hónappal.
Amúgy meg legyenek pontosabbak! Bár nekünk csak 10 percet kellett várni...
A sztyuvikról: a 3 közül akit láttam az egyik csinos volt, a másik kedves, a 3. meg sztem a főnök rokona lehetett :)) Pofákat vágott meg morcoskodott, beszólt az utasoknak nyilvánosan, hogy ne fényképezzék ráadásul olyan ronda volt, hogy bottal sem piszkálnám... Legalább csinos lett volna vagy kedves...
wizzairkarosult 2008.07.30. 16:57:16
ÉRDEMES PERRE MENNI, ÉRTESÍTENI A WIZZ AIR VERSENYTÁRSAIT, SZÓLNI A MÉDIÁNAK. MEGTESSZÜK, HA KELL, MÁR TÖBBEN VAGYUNK. 400 eurot kaphatunk a tövény szerint, de val. perelni kell a Wizz Air -t. Megtesszük. csatlakozz. Már vesztett ilyen pert a Wizz. Irj: wizzairkarosult@gmail.com
Olvasd el: http: //nol.hu/cikk/478285/
és: http: //www.nfh.hu
utóbbinál írd be a portál keresőjébe: járattörlés
bár elmarasztalta őket a fogyasztóvédelem már, de valódi kártérítést csak a per hozott.
csatlakozz!!! segítünk!! más wizz air károsultak is írhatnak, megírjuk a teendőket!!
Barika66 2008.09.22. 16:00:30
Barika66 2008.09.22. 16:10:42
Nem hiszem el, hogy ezt meg lehet tenni.
Ezekiel 2009.09.08. 14:47:57
A kommentelők egy része szerencsétlen Maléves akik fosnak hogy kicsinálja őket egy kis fapados, mint a SkyEurope-ot, a másik része meg a tipikus szánalmas irigyjóska, mert nem telik neki fapados 5filléres jegyre, vagy ha telik is akkor 1filléres köll neki, mi több, neki fizessen a cég. :)
Utaztam már egy párszor a Wizz Airrel, de sok más légitársasággal is és ezek nem csak hogy olcsók, de tiszta a gép, jók a sztyjúi csajok és ki nem szarja le hogy nem a főreptérre száll le, ha egyszer busszal vagy vonattal egy pár ajróért elvisz oda ahol lennem kell.
Akinek nem teccik, vegyen maléves jegyet, ha sikerül neki talán még akár hasonló áron..
Ami a témát illeti: szerintetek mitől ilyen olcsó egy fapados jegy, zsenikéim?.. Mert nem tartanak fel 500 ügyfélszolgálatist hogy órákig tudjon csevegni a kedves ügyfél velük hogy vajon miért nincs 3 fajta kávé a gépen, vagy hogy mikor repülnek már végre Honolulura is öt fillérért, vagy hogy miért kell fizetni a poggyászért. Mint az orvosi váróban, amikor melóznom kellene de órákig várok Mari nénire mire megbeszélik az élet dolgait. Szépen felemelték a dijat, hagy tanulja a nép hogy mi a f***nak kell mindent magyar hatékonysággal intézni. Minden fenn van a weben, tessék olvasni. Akinek komplikált, ne repüljön, mert a végén a reptéren is eltéved és úgy jár mint Tom Hanks hogy sosem jut ki az útvesztőből.. ;)
Szóval ha belegondoltok, avval hogy felemelik a küszöböt, alacsonyan tudják tartani az árakat. Ez egy egyszerű gazdaságtani számolás.
Túl sok az időtök hogy ilyeneken rinyáltok, a helyett hogy azokról cikkeznétek ami ténylegesen bosszantó, mint például a UPC qrva monopolhelyzete és ez által hogy bánik az ügyféllel vagy olyan cégek ahol az alacsony telefonköltség miatt órákig várok hogy sürgős ügyeimet tudjam intézni.
Csóközön! :X
Egy gonosz olcsón utazó, fapadost kedvelő :)
tiborc2008 2009.10.07. 08:38:28
tiborc2008 2009.10.07. 09:01:51
Hát ha malévesek fikázzák a nyomorultat, akkor te simán lehetsz vizeres. Biztos Schwechatot is a malévesek javasolták.
2009.12.19. 22:00:09
2009.12.19. 22:01:58
Krahen 2010.03.31. 11:31:27
Nem emelt díjas ügyfélszolgálat száma:
06-1-577-6161.
pikírt 2011.11.03. 13:54:28
pikírt 2011.11.03. 19:01:44
Vagy azota ingyen utaznak a Wizzairen...?;DD
tomapicur 2012.03.05. 21:34:49
Mindenkinek tudom ajànlani a repülést de ha lehet ne velük!