Tékozló Homár

A Wizz Air objektíve a legpofátlanabb cég

2008.06.04. 14:48 | szily | komment
A Homár megemeli, kicsit lengeti, majd földig hajtja fogyasztóbőr süvegét: a Wizz Air a maga területén elért a lehetőségek elméleti határához és szinte fénysebességgel száguld a szenyósági bajnokság aranyérme felé. A fogyasztóbarát repülős cég új húzása az, hogy emeltdíjassá tették az ügyfélszolgálati telefonjaikat. Igen, jól hallották, bármi ügyfélkérdés, - panasz, elintézendő akad, az vezetékesről 225 forint percenként, mobilról még több. Az az olcsójános, aki cselesen mailben intézné az ügyeit, ennél a pontnál kijózanodhat: E-mail üzenetét nagyjából 3 hét alatt tudjuk megválaszolni. Amennyiben kérése fontos, kérjük, lépjen kapcsolatba callcenterünkkel. Muhaha. H.G. azt kérdezi, hogy ez nem törvénytelen-e. A témára ráuszítottuk az Index gazdasági riportereit, amint van eredmény, beszámolunk róla, de aki nálunk többet tud, írja meg bátran! Levél hajtás után.

Történetem egyszerű, de tanulságos - a lehúzás egyik tipikus formája. A kérdésem csak az, hogy ez mennyire legális?

A Wizz Air légitársaság nemrégiben megváltoztatta ügyfélszolgálatának telefonszámait mégpedig emeltdíjas telefonszámokra. Ez főleg annak ismeretében felháborító, hogy a WizzPlus nevű szolgáltatásukat csak telefonon keresztül lehet igénybe venni. Így a felajánlott - vagy mint esetemben a korábban már megkapott - kedvezmény jelentős része a telefonköltségre megy el. Ha ez nem a fogyasztók tudatos megtévesztése, akkor semmi. És bár a vonatkozó törvényeket nem ismerem részleteiben, de őszintén remélem, hogy a fogyasztók ilyen jellegű megkárosítását (emeltdíjas ügyfélszolgálat) a magyar törvények nem támogatják...

Üdv:

H.G.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2008.06.04. 14:49:58

Lesz ma még poszt?

Mert akkor megyek szendvicsért, üdítőért :)))

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.06.04. 14:53:05

De igen, ez Mo.-on törvénytelen.

Az ügyfélszolgálatnak ingyenesnek kell lennie. Azon lehet vitatkozni, hogy a helyi húvás tartifáját ki fizeti, de emeltdíjas semmiképpen nem lehet.

Ez nem egyszerű lehúzás, ez pofátlanság.

Egyébként pedig az ügyfél választ szolgáltatót...

hejesirasbalynok 2008.06.04. 14:56:08

Lókupec!
románok jártak erre, tőlük már kérdezted?

egyébként nem érdemes a fogyasztóvédőkkel példálózni, mert ők is emeltdíjasak lesznek.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.04. 14:58:00

Annyit kérek a telefonért, amennyit van pofám! A tisztelt utasok húzzanak a picsába! Örüljön, hogy 1 Ft a repjegy, igaz, hogy a repülő valahol a halálfaszán száll le, qrva messze a célállomástól. Oszt akkor mi van?
Parasztok vagyunk!!

Üdv:
WizzAir

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.06.04. 15:07:29

A WizzAir szarjon emelt díjas repülőt Rómában.

Szumi 2008.06.04. 15:11:04

25 fős, velük utazni vágyó csoportokkal kapcsolatos, e-mail-ben érkező kérdéseket 48 órán belül válaszolnak meg....

Szumi 2008.06.04. 15:13:20

Bocs, legalább 26 fős..
Romániából kell őket hívni, ot fele annyiba kerül.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.04. 15:14:55

Ez már durván matek, hogy akkor hányan kell utaznunk, hogy 1 órán belül válaszóljanak, ha 25 főnél 48 óra? Simán lehetne érettségi kérdés!

Joco74 2008.06.04. 15:20:17

Az amcsi vízum ügyintézése is emeltdíjason meg, ha jól tudom... ez milyen vicces :)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.06.04. 15:22:20

miért is kell nekik telefonálgatni?
a telefon intézményét meg már töröljék el végre, és vezessék be a cset, és skype alapú kommunikációt a nagy cégek, hivatalok!
kurvapicsába, majd én is emelt díjas számot veszek magamnak, és szarok fizetni az apehnek, meg mindenkinek azt hivogassanak, hogy mivanmá...

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.04. 15:22:22

Nekem nem volt az, mikor qrva drágán kértem telefonon időpontot, mert csak úgy lehet, aztán ehhöz képest főttem a napon kb. két órát az előre egyeztetetthez képest! Fasza volt! Most már tudok rajta röhögni :D

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.06.04. 15:23:39

persze, hogy törvénytelen!
minden cégnek akinek van ügyfélszolgálata kötelező normál díjas számot tartania! lásd smsweb-es szarok, de a legszemléltetőbb példa a pannon volt, aki 20/percért tartotta fent egy ideig az ügyfélszolgálatát, míg az orrára nem koppintottak...

stillhungry 2008.06.04. 15:24:06

engem még nem is a lehúzás része háborított fel leginkább. Történetem a következő: repjegyfoglalás magánúthoz, nincs dombornyomott kártyám, így online nem tudtam náluk foglalni... Vonalas telefonom már rég nincs otthon, munkahelyemen 90-es szám le van tiltva. Az egész családom a vodafonnál előfizető, viszon 70-es hálózatról nem lehet felhívni wizzair jegyfoglaló számát, mert, ahogy a telefontársaság műszaki ügyfélszolgálatosa megjegyezte: a 90-es szám szolgáltatója nem kötött szerződést velük.
Szóval én szerettem volna velük utazni, csak egyszerűen nem tudtam náluk jegyet foglalni :-(

érvszűkület 2008.06.04. 15:27:50

Aki nem tud a Wizzair.com-on WizzPlusból foglalni, sikeres ember nem lehet.

Kedves H.G., a WizzPlus opciót Itt találod:
book.wizzair.com/online_booking/wizzplus_booking/

LepkePillangó 2008.06.04. 15:32:59

Utólog már bánom, de én is vettem a "Wiccesnél" repjegyet. 1 hónappal indulás előtt kiderült, hogy nem tudok elutazni. Jóvá akartam íratni a jegy árát későbbi felhasználásra. Erre csak telefonon volt lehetőség (ha még van egyáltalán), mert nem akartam mondjuk Göteborgba utazni, csak azért mert rámszáradt 1 jegy. Ekkor szembesültem a 90-es körzetszámú telefonnal, majd az emilre 3 héten belül válaszolunk dumával. Olyan dühös lettem, hogy felhívtam a Fogyasztóvédelem ügyfélszolgálatát, ahol egy unott pali közölte velem, hogy "És? Olyan ügyfélszolgálatot üzemeltet, amilyet akar"... Erről nem vagyok teljesen meggyőződve, de még nem volt időm utánajárni. Interneten végül módosítottam a foglalást de azt, hogy mekkorát buktam, majd csak akkor tudom meg igazán, ha visszaértem. Azóta tiltólistára tettem a magam részérő a társaságot

HZ · http://nagyvilag.blog.hu 2008.06.04. 15:33:44

Az a vicces ebben, hogy a magyar szám állandóan foglalt, ha kapcsolatot akarok, egszerűbb valamelyik nemzetközi számot hívni, ami természetesen még drágább.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.06.04. 15:36:00

Mekkora lúzerek vagytok. Fapadossal utazni......akkor már inkább biciklivel.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.06.04. 15:36:37

lepkepillangó. de kemény vagy. már utazás előtt, tuti rejeggyel fikázod a céget.
csak nehogy valami bajod legyen belőle, fenetudja lehet hogy 2 perc alat nevet kötnek a lekepillangóhoz :)

stillhungry 2008.06.04. 15:37:47

hát bocsi, ha el szeretnék menni nyaralni külföldre, de a nyaralásra szánt pénzt nem csak a repjegyre akarom elkölteni....

FPéter 2008.06.04. 15:38:15

Tufaállat 2008.06.04. 15:08:49
szarjanak emelt díjas repülőgép méretű tarajossült, a farkával előre.

Fersynando 2008.06.04. 15:43:46

Faszomat a Wizzairbe, ekkora moslék céget még nem baszott a világ az tuti!

milenda 2008.06.04. 15:46:34

Nem szívesen fosztom meg az elsőségtől a Wizzairt, de az Orangeways már korábban bevezette a 90-es ügyfélszolgálati telefont.

elwood 2008.06.04. 15:47:02

Az emelt díjas legalább valami szextelefon ?

(Vagy csak szopatnak ...)

tomasso 2008.06.04. 15:48:14

nekem még például soha semmi bajom nem volt veluk!....mondjuk, nem is repultem!

Misiek 2008.06.04. 15:49:27

A Wizz Air nem tartja be az e-maileknél a három hetes válaszolási határidőt. Ha valami nem tetszik nekik, tojnak az "ügyfélre" és nem válaszolnak. Történetem. Tavaly decemberben vettünk Varsóba jegyet a Wizzair-tól, és december végén repültünk. Feleségem a kisgyerekkel január végén akart visszajönni. Január elején kaptam egy storno-számlát e-mailben a visszaútról (semmi egyéb értesítés, hogy miért, és hogy hol kapnám meg a pénzt), amely egyébként kevesebb volt a jegy eredeti áránál. A telefonos ügyintéző elmondta, hogy január közepétől megszüntették a varsói járatot. Az volt a szerencsénk, hogy még volt az utolsó napi gépükön hely, így feleségem a két éves gyerekünkkel, ha pár nappal korábban is, haza tudott jönni. Az ügyintéző tehát a maga módján segítőkész volt, ugyanakkor a Wizzair eljárása felháborító. Hoznak egy hirtelen üzleti döntést, az nem számít, hogy aki így nem tud visszarepülni, jóval drágábban tud másik társaságnál egy csak oda (ami drágább, mint az oda-vissza) jegyet venni. Írtam a Wizzair ügyfélszolgálatának, persze nem válaszoltak (erről beszéltem az elején). A mai napig nem kaptunk bocsánatkérést, illetve magyarázatot, hogy miért akartak kevesebb pénzt visszaadni, mint ahogyan az az eredeti jegy tételes felsorolásában volt. A feleségem családja lengyel, jó volt az olcsó járat (nagyszülők, stb.), de ezen kívül semmi pozitív (na jó, a légikísérők kedvesek voltak mindig, de maga a cég...).

5perc 2008.06.04. 15:54:06

Tényleg jó ötlet. Emelt díjas számot kérek magamnak és az összes szolgáltatónak azt adom meg elérhetőségnek. Sztem kötelező nekik elfogadni.

tp3t3r 2008.06.04. 15:54:29

a bánatba!
remélem minden rendben lesz mert jövő héten velük megyek...

valaki meg tudja nekem mondani, hogy ebből itt mi "alkalmazható" vész esetén:
www.nfh.hu/data/cms8477/legi_utasok_jogai.pdf ?

köszönöm!

demizson bobby 2008.06.04. 15:56:39

Nekem egy londoni járaton el volt törve a székben az istentudja micsoda és folyton hátradőlt. Fél percenként jöttek sztyuvik,hogy hajtsam má előre.
Ma se értem mé nem vettem elő a nuncsakut.

pan77 2008.06.04. 16:00:39

Lehet, hogy első blikkre olcsó a fapados, de ha megkapirgálod azért kilóg a lóláb.
Tavalyi Párizsi útnál, sokáig ment a dilemma, hogy fapados, de végül nem az lett. És mekorra mák. Hazafelé lekéstük a gépet, de ingyen kicserélték a jegyünket, bár majd egy napot dekkoltunk a reptéren. Átszállásos fapadosos alkalmai ismerőseink-honfitársainak, már nem úszták meg ilyen könnyen. A Prága-Budapestért fizetettek annyit a géplekésésük miatt, mint mi az egész komplett hosszú hétvégéért...
Szóval ha gáz van, akkor a fapadossal szívsz.

tommygun 2008.06.04. 16:01:34

Szerintem azzal kéne megszivatni őket hogy megtiltják nekik a Charleroi-Brussels South használatát, ugyanis a fogyasztók megtévesztése ha a célállomástól 60 kmre és másik városban levő repülőteret a célállomásról nevezik el. SZFehérvár sem lehet Budapest West.

hejesirasbalynok 2008.06.04. 16:01:59

tomciu,

úgy kell neked, minek veszel el lengyel nőt? :)
nincs elég magyar? :)

És - nem mellesleg - a MAGYAR KIRÁLYI FOGYASZTÓVÉDELEM-nek csúfolt förmedvény szarjon emeltdíjas telefonfülkét, mert az ő dolguk lenne, hogy erre odafigyeljenek.
Egyszer kaptam egy mailt amerikából, hogy bevonták a Thomas a gőzmozdony favonatokat, mert mérgező a festék rajtuk (ólom). Utánanéztem, itthon is árulták, nosza emil a fogyasztóvédelemnek. Azt írták, hogy köszönik szépen a figyelmeztetést, de ne a Játékokat Ellenőrző Alosztályra (vagy valami ilyesmi, a honlapjukon volt a cím), hanem a Játékvonatokat Megfigyelő Főosztályukra jelentsem be a gondomat. Nem ők tették át hivatalból másik osztályra, hanem nekem írták meg, hogy mit csináljak. Na ilyenkor az ember esze megáll.
Hepiend: a mai napig kapható kishazánkban a mérgező játék.

hejesirasbalynok 2008.06.04. 16:03:53

a wizeres gépeket a MÁV biztosítja?

Lacquo 2008.06.04. 16:04:33

Nekem volt utazásom velük is. Szuper, hogy az összes légiutaskisérő hölgy kedves, szép, csinos volt, oda és visszafele is. Nem ez a legfontosabb, de egy jó pont. Szépek a magyar lányok. :) Easyjettel is mentem már, angol nők. No comment.

Inkább az a pofátlanság, hogy a fapados, van, hogy annyiba kerül, mint a nem fapados. Akkor miért az a neve? Szinte nagyobb luxus fapaddal menni, mert ár/érték arányban rosszabb?!

Az üfsz. magas árát nem csodálom, máshol is van ilyen. Lehet nem Mo.-n, de van.

Jah, és LEHET nem dombornyomottal is jegyet venni.

Amúgy, ami nem Wizzair téma, és pofátlanság, az a folyadékfelvitel. Kidobatják a cumisüveget, kidobatják a bontatlan parfümöt (inkább elrakják), de persze vedd meg benn, az ugyan olyan, de sokkal drágább üdítőt, ami nyilván le lett ellenőrizve, persze. Jó üzlet ez is!!! Mert ebben sztm sokkal több az, mint a terrorista cselekmények csökkentése.

shibuya 2008.06.04. 16:09:59

a wizzailt azt hagyjuk.szar volt, az is es valoszinuleg az is marad.raereztek arra, hogy az amerikai kovetseg mennyi penzt szerez ebbol.mert persze az automata elmondja a 643.-ik menupontig a lehetseges kapcsolasokat ami mar 2000 forintocskadba kerult, (vodkafone-rol nemlehet) majd ha le is egyeztetted akkor kb egy rahedli papirt kinyomtatsz es 100 dollar kp befizetese utan (az MKB bankban) nem kapod meg a vizumot.
Lof@sz lesz itt nem vizummentesseg.Ez az igazan jo penz nekik.En voltam olyan nem sikeres hogy parszor befizettem.De legalabb a magyar delegatusok meg mehetnek eveken keresztul targyalni errol fizetett uton.

ezvan.

UI.:a fent emlitett cegek kozul csak a MKB a jo, nekik tisztelet, eddig problema nem volt veluk soha.

hejesirasbalynok 2008.06.04. 16:11:00

én egyszer utaztam a wizerrel, Magony Szilvi ült mellettem (a MÁV-nál biztosított kocsiját a ferihegyi rokiparkolóban hagyta) végig laptopozott (nyerte valami Palkovicsnétől) de aztán kialakult egy f.sznyálhíd, ami azért megbocsáthatóvá tette az egészet, egy ilyen gumicsizmás falusi tervezőmérnöknek mint én már ez is valami. Pedig már kezdett kinyílni a zsebemben a faszkorbács.

Lacquo 2008.06.04. 16:12:24

Jah, én mentem Easyjettel, mint mondtam, és ugye nagy magasságban hideg van odakinn. ...benn is, mivel fagyott benn a fal, nem gyenge.
De csinálok nemsokára egy mixet, oda Wizz, vissza Easy, a csúnya lányokkal. :)

Imitudenski 2008.06.04. 16:19:38

csak annyit szeretnek hozzafuznı a temahoz, hogy hasonloan pofatlan dologgal talalkoztam mar a minap, megpedig az amerikai nagykovetseg honlapjan, ugyanis vizummal kapcsolatos kerdesem lett volna, erre vastag betuvel belemondjak az arcomba, hogy 400 HUF+AFA elleneben percenkent kaphatok informaciot.
az emelt dıjas alatt talalhato telefonszamon pedig egyeb kerdesekben kaphatok felvılagositast, ahol mar a jol bevalt modszer mukodık, mınt az osszes tobbı ugyfelszolgalatı telefonnal, hogy a bejelentkezesnel ıs gombot kell nyomnı, hogy mıt akarok, mıre pedıg megtalalnam a lathatatlan menuben a kezelot, atıranyıt ujra az emelt dıjas szamra.
ez a link:
hungarian.hungary.usembassy.gov/niv_overview_hu.html

alfredo 2008.06.04. 16:25:12

Tisztelt Ügyfél!
Rohaggyá meg gyorsan! Mit gondolol te magadról, hogy itt járatod le a légitársaságot! Nincs ingyenebéd! Meg ingyenreggeli sem. Nem dolgozik ingyen senki sem! Azért adják neked olyan olcsóért a jegyet, mert a telefonon bejön a profit. Mi nem tetszik ebben, he? (hö?)
Vegyél biciglit, waze és húzd el a kondenzcsikót!

Pre-sie-dent

Nemet tej(termekek) (törölt) 2008.06.04. 16:26:18

En eddig egyszer utaztam fapadossal: Easyjet. Semmi baj nem volt veluk, egyet leszamitva, amit irt valaki elottem altalanossagban ertve a fapadosokra: kidobattak velem a vizet. Nekem az az erzesem, hogy a repuloteri biztonsagi szolgalatot direkt azert alkalmazzak - nem a sajat penzunkon -, hogy utana, ahogy elottem szolo is irta, megvetessek dragaert a sajat vizuket. De miert is kellene, hogy asszisztaljon ehhez az adofizetok penzen fenntartott repteri biztonsagi szolgalat? Par dl folyadekot barmilyen biztonsagi szabalyok szerint felvihetek!!!

AK 2008.06.04. 16:35:59

A legjobb az az egeszben, hogy pl. daniabol semmilyen szamon nem elerheto a wizzair "ugyfelszolgalata". Malmobol kellett volna Bp-re repulnom, elotte Koppenhagabol autoval Malmoig. Az uton tortent egy baleset, ami miatt telefonalnom kellett volna egy atfoglalas miatt. Egyszeruen nem lehetseges. Meg emelt dijert sem....

ptarjan 2008.06.04. 16:36:55

Nekem a februar 18-an irt emailben kerdeseimre nem birt valaszolni maig a WizzAir, csak egy formalevelet, ami igy kezdodik:

"Köszönjük levelét, amelyet Ügyfélkapcsolati Osztályunknak küldött.

Felhívjuk figyelmét, hogy panaszának kezelése, átmeneti erőforrás problémák miatt, több, mint 30 napig is eltarthat."

Es tenyleg, b+! A 100+ nap (es meg nincs valasz...) valoban tobb, mint a 30!!!

Egyebkent arrol erdeklodtem naluk, hogy hogy a rakban van, hogy a weboldaluk hirek szekcioja tele van olyan jol hangzo hirekkel, hogy "megnyitotta", "elinditotta", "felujitotta", "kiterjesztette", "atadta", "bovitette", de egy budos szo nem esik arrol, ha egy letezo jaratot megszuntetnek. Az ma' rossz PR, mi?

Col.Maybourne 2008.06.04. 16:39:27

wlk,
egydecis uvegekben elmeletileg igen.
Annal nagyobbal ne probalkozz, ehhez a fapadosnak semmi koze (pedig nem szoktam oket vedeni...)

2008.06.04. 16:39:54

wlk: nem vihetsz fel. 100ml-nel (=1 dl) nagyobb folyadekot csakis akkor, ha azt a duty free-ben vetted, es ott helyben bezacskoztak, a jegyed masolataval (szamaval) egyutt. ami a kezipoggyaszodban van, es 100ml-nel nagyobb, elveszik es kidobjak minden jaraton, nemcsak fapadoson.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2008.06.04. 16:52:17

nem csak a wizz-air ilyen...

OFF

T-Online (!) ügyfélszolgálaton történt, hogy internetáthelyezést kértem (volna), egy költözés miatt.

ügyintézőt csak a 8-ik hívásra(kb. 20 perc telefonálás után), és csak az új előfizetés megrendelés (!) menüpontban kaptam, egyéb problémákra úgy látszik elég az automata is a hülye régi barmoknak, de az újaknak még jár az élő szavas seggnyalás a T-Online-nál.

sebaj, legalább megvolt az ügyintéző, és kértem az áthelyzesét a netnek, de az sajnos 10e Ft lesz, kb. 30 nap... hm... érdekes, hogy az új belépők 2 hónapot ingyen kapnak, és egy ezressel kevesebb a havi díj, kb. 30 nap... mindkettő kb 30 nap? igen. oké, akkor lemondom a netet (hűségidő után ugye ezt megtehetem), és előfizetek egy újra (!). persze, ez működik.

csak értelmetlen, hogy miértkell ilyen procedúrát végig csinálni, ha csak egy áthelyezést kérek.

de van újítás, elektromos ügyintézés:
1. letöltöm a weboldalról a nyomtatványt
2. kitöltöm
3. elfaxolom(!) nekik.

elmailben szkennelve nem lehet?

sajnos az lassabb (!!!).

itt már nem bírtam a cérnát, és megkérdeztem a hölgytől, hogy nem szégyel ilyet mondani egy internetszolgálató ügyfélszolgálatán? mert Önök azzal foglalkoznak, nem? vagy lehet, hogy én járok mégis rossz helyen?

úgyhogy a lemondás megtörtént, a bekötéssel sem volt semmi gubanc (leszámítva, hogy a nagy T-Csoport-nál a kábeles inernetet egy T-Kábel nevű alegységnél kell megkezdeni, ott kell külön(!) kuncsorogni egy kábelbekötésért, és csak ezután tudok elmenni egy másik alegységhez(!), hogy megkérjem a netet.)

semmi gond. biztos "jobb Veled a világ". anyáddal. vagy egy rothadó patkánnyal. azzal könnyebb, de nem Veled.

ON

bocsi, ez kikívánkozott most. :) bár ennek se a kommentben a helye. csak hogy az anyázók hozzá tudjanak szólni. :)

RS 2008.06.04. 17:10:11

Asszem torveny rendelkezik a support vonal biztositasarol, mely nem kerulhet tobb penzbe mint a helyi hivas

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2008.06.04. 17:11:20

vasárnap repülünk wizzel rómába. kettős hendikep.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.06.04. 17:12:32

Vigyázzatok, a wizair is a mavnál van biztosítva, nehogy olyan repcsivel ütközzetek, amin rajta van a wizair felirat!!!

sandinista 2008.06.04. 17:20:48

Aki fapadossal akar repulni, a legegyszerubb, ha elbuszozik Becsbe es onnan megy SkyEurope-pal. Olcsobb is lesz, es kevesebbet is fog kesni.

Legalabbis Brusszel/Charleroi viszonylatra ez biztosan igaz. SkyEurope kb. 15%-ban kesik, atlag 20 percet, Wizz 75%-ban, atlag 1,5-2 orat (4x utaztam veluk, tobbszor nem fogok).

Relative sok tapasztalat utan meg a buszozassal egyutt is hamarabb erkezik meg az ember.

Az is kozrohej, h az Austrian Airlines fele annyiert tud jegyet biztositani, mint a "fapados" Wizz... Tonkre fognak menni, es meg is erdemlik.

bp-göteborg 2008.06.04. 17:55:36

"E-mail üzenetét nagyjából 3 hét alatt tudjuk megválaszolni. Amennyiben kérése fontos, kérjük, lépjen kapcsolatba callcenterünkkel."

Aki ezen spórolna: levélre 3 héten belül nem válaszolnak, s minden bizonnyal később sem.

Korábbi WizzAires postban írtam, h ennek az oka az ügyfélszolgálat szerint röviden annyi, hogy a mailt rossz városba küldtem. És ez komoly.


... miért nincs külön WizzAir blog?

bp-göteborg 2008.06.04. 17:56:46

"... miért nincs külön WizzAir blog?"

Úgy értem, legyemmá

Főúr1127 (törölt) 2008.06.04. 18:02:11

WIZZEEEEEE! 3 hét egy E-mail válaszhoz.

Ennyi idő alatt én egy repülőt is szerzek. Vagy építek. Mindenesetre ha egy üsz-is kapcsolása átlag 3 perc, és párszor még szét is bont, akkor a gép árát megspórolom, ha nem telefonon próbálkozok.

Sikeres-e vagyok?

Labancz 2008.06.04. 18:17:58

3 orvos álljon az ágyánál és együtt mondják "sajnos".

LouiS 2008.06.04. 18:24:11

Esetleg érdemes ezt elolvasni:

www.mfor.hu/cikkek/Verfurdot_hozhat_a_fapadosok_piacan_a_magas_olajar.html

És egy idézet:

"Wizz: ötszörösére nőtt a poggyászdíj

Szintén az "adók", illetékek és plusz díjak legkülönbözőbb fajtáit hárítja az utasokra a Ryanair-modellt követő Wizz Air. Bár Kázmér Natasa szerint ez nem áll feltétlenül összefüggésben a magas olajárral, az tény, hogy a szolgáltatásokért kért díjak az utóbbi időben néhány esetben igencsak megugrottak.

A poggyászfeladás kezdetben például még ingyenes volt, tavaly ősszel már 780 forintba került, jelenleg pedig négyezer forintot kérnek el minden egyes feladott bőröndért. Szintén drasztikus mértékben emelkedett a call-center hívásának költsége: márciustól percenként 225 (!) forintot kell annak az utasnak fizetnie, aki telefonon szeretne jegyet venni vagy éppen csak érdeklődni."

Cselo 2008.06.04. 18:26:34

Ezt a blogot nem a MALÉV, vagy valamelyik konkurens légi cég találta ki ellen reklám céljából? Ugyanis jó néhányszor utaztam már a WizzAir céggel, soha semmi problémám nem volt, most is van náluk élő foglalásom. Jellemző, hogy Marosvásárhelyre olcsóbban megyek velük, mintha autóval mennék és nem 8 óra az út, hanem 45 perc. Szerintem aki itt fikázza őket, semmilyen tapasztalattal nem rendelkezik.

Labancz 2008.06.04. 18:43:08

Cselo:
Az igazság az, hogy nem is szeretnék semmilyen tapasztalatot ezzel a "céggel".
Nekem megfelel a Malév az utazásaimhoz. Meg nem is igen futja 4000Ft-os feladási díjra és percenként 225-ra, hogy csevegjek velük.
Nekem elég, ha Stockholmban rám mosolyog a csekineskisasszony, amikor extra forintiok és koronák nélkül vesz át a 28kg-os csomagomat.
Persze lehet, hogy én vagyok a luser... :-)

Valaki más 2008.06.04. 18:44:47

RS: A világ összes részén az ügyfélszolgálat pízért van. Egy dolog van ingyen: hibabejelentő.

Distans 2008.06.04. 18:50:23

Ryanair sem jobb, e-mail-en csak elfogadni lehet a változásokat, mint pl. hogy 12 órával elörehozzák a visszaút indulási idöpontját. Két telefonszámon lehet elérni öket, az egyik 4 svéd koronába került, a másik 15 koronába került percenként. Az 4 koronás folyamatosan foglalt volt...

Lacquo 2008.06.04. 18:51:15

A folyadéklimit nem a Wizzairhez kapcsolódik, hanem az összes légitársasághoz. én sajnálom, hogy nincs már Skyeurope. Poggyászdíjon igen meglepődtem. Gáz! Örüljünk, hogy vannak fapadosok, mert normállal megúszni egy utat illetékekkel együtt oda-vissza 12-15e Ft körül pl. Malévval nem nagyon megy.

ovarzolee 2008.06.04. 19:23:51

Mi 4-en május elején foglaltunk Pestről Oslóba jegyet. Bár a kifejezés erős, mert a Wizzair nem Gardermoenre megy, hanem a Torpra. mintha azt mondanánk, hogy Budapest-Paks reptér.
No mindegy.
Kb. 2 hétmúlva kaptunk egy számlát egy kisebb összegről. Nem is néztem meg nagyon a bizonylatot.
Aztán autót akartam bérelni már meg is nyomtam a megrendelő gombot, mikor a rendszer visszaküldött a járatszámhoz. Mivel nem voltak velem a papirok, ezért rákerestem a járatra, ahol döbbenten láttam, hogy a járatot törölték. No ekkor néztem meg a számlát, ami mínuszos volt és nem is az eredeti összegről szólt. Na akkor hívjuk fel őket. A sztornó számla alján volt vonalas szám is. Egy úr jelentkezett, aki elmondta, hogy nem indul el a járat és ezért 3 lehetőségünk van.
Késöbbi átfoglalás,
más úticél, de adnak + 20% bónuszt
illetve a pénz visszafizetés.
Megbeszéltük négyen és a pénzt kértük vissza. 3 nap alatt itt volt a 182 000 forint.
Aztán a Norvegiannal foglaltunk.
A kárunk fejenként 11 000 ft + 1 nap szállás és autó bérlés.
Ami még pofátlanság, hogy mivel fotós vagyok, zért kb. 3 000 forintomba került, hogy megtudjam az ügyfelesektől, hogy hogyan vihetem a plusz cuccot. (kellene vennem egy teljes árú jegyet)
Szóval igaz a mondás az olcsó mindig drágább.

LouiS 2008.06.04. 19:31:10

Nem védem a Wizzt, de köztudomású róluk, hogy főként ún. másodlagos repterekre mennek. Egyébként foglalásnál kiderül, hogy pl. Oslo az bizony Torp (120 km-re a norvég fővárostól). Meg aztán lehet kicsit kutakodni is, hogy pontosan hol száll le a gép.

2008.06.04. 19:36:44

mindegyik emeltdíjas szám mellett kötelezően kell lenni helyi tarifával hívható ügyfélszolgálatnak

Nah itt még azon se lepődnék meg hogy ha az is emeltdíjas lenne!

ovarzolee 2008.06.04. 19:43:53

A gond nem is a reptérrel volt, hanem azzal, hogy ha nem veszem észre a járat törlését, akkor még ma is azt hiszem, hogy van jegyem.
Közben a norvegian jegye persze drágult. A sztornó számla mellé miért nem lehetett egy kis kisérő szöveget írni.

Fairy Girl 2008.06.04. 19:52:45

Mint az idióta tévés játokokban: a hívás nem garancia arra, hogy a hívó adásba is kerül :D Lehet itt is áttértek arra, hogy csak minden 36. ügyfelet engedik ügyintézőhöz, mert annyi a panasz.

Amúgy meg mindig szarást kívántok a genyóknak :)
Hát én azt kívánom, hogy ne szarjon egyik ilyen se vagy 3 hétig, aztán akkor majd megtudja. :D

De azért a sünös megoldás se rossz.

nilsholgersson 2008.06.04. 20:14:24

egy újra bemásolt szösszenet a wizz oldaláról:

Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója elmondta: “Európai utasok milliói döntenek a Wizz Air mellett és utaznak velünk. Büszke vagyok rá, hogy a mennyiség nem megy a minőség rovására. Ezt utasaink nem csak jegyvásárlással díjazzák, de idén több díjat is nyertünk magas színvonalú szolgáltatásaink elismeréseképpen. A Wizz Air jó úton halad afelé, hogy hamarosan Kelet-Közép Európa legnagyobb légitársasága legyen.”


Professzionális személyzetünk elkötelezettsége és odaadása emlékezetessé teszi a Wizz Air gépek fedélzetén töltött órákat.

A Wizz Air munkatársainak meggyőződése, hogy a különbség az egyes emberekben rejlik. A csapat 100%-san felkészült, ügyfélorientált szakemberekből áll, akik mind szigorú etikai szabályok alapján dolgoznak, kiváló csapatszellemben. A motivált, professzionális és multi-kulturális menedzsmentnek köszönhetően a Wizz Airnél a magas szintű vezetői képességek és a motiváció a fő húzóerő és a siker egyik kulcstényezője. Jelenleg közel 800 dolgozója van a cégnek.

navajonki 2008.06.04. 20:28:10

Mi tavaly nyáron mentünk Rodoszra a gép több mint négy órát késett és adtak egy szaros ezer forintos kupont, hogy nosza, vásároljunk ebből!(Aki volt már a reptéren az tudja, hogy egy zsömle 990 ft)Szal a pofátlanságról ennyit...

ant 2008.06.04. 20:34:33

> érvszűkület 2008.06.04. 15:27:50
> Aki nem tud a Wizzair.com-on WizzPlusból > foglalni, sikeres ember nem lehet.
>
> Kedves H.G., a WizzPlus opciót Itt találod:
> book.wizzair.com/online_booking/wizzplus_booking/

Ezzel csak az a baj, hogy bar "WizzPlus foglalas" a neve, semmi koze ahhoz, ugyanis az egy kulon szamla, amit ezen a feluleten keresztul nem ersz el...

brokerceg 2008.06.04. 20:44:07

Nem azért, de én március közepén utaztam a wizzairrel és már akkor is a 0690-es ügyfélszolgálati számot tüntették fel.

Egyébként meg:
domain: wizzair.hu
(...)
telefon: +36 1 777-9300

WizzAir 2008.06.04. 20:50:44

Felhívjuk a tisztelt utazóközönség figyelmét , ezentúl ügyfélszolgálatunkat csak extra-super emelt díjas (725.-/min.)vonalon hívhatják fel .
De a hívás után sem fog történni semmi , ez is csak a profitunk emelése érdekében történik .
üdvözlettel a WizzAir vezetősége .

glad az egyetlen 2008.06.04. 20:57:13

Ezt az emeltdíjas ügyfélszolgálati számot egy munka közvetítő cég már eljátszotta évekkel korábban.

Amúgy a wizzair-el egyszer probálkoztam és miután értesítés nélkül törölték a járatunkat, meg is fogadtam, hogy többször velük soha, sajnos azonban skyeurope elpártolt innen. Ugy látszik becsületessen nehéz megélni...

ant 2008.06.04. 21:11:55

Ja, hozzatennem meg, hogy magyar vezetekes (de nem matavos) szamrol sem lehet oket felhivni... van ennel meg lejjeb?!

moty 2008.06.04. 21:14:15

Én sem akarom védeni a wizzt, de gondoljunk bele, egy Malév jegy Bp.-ről ezekre a w által repült helyekre min 55-60000 ft.-ba kerül. Ezt meg lehet úszni ezzel a fapadossal 15-20000 Ft.-ból, még ha be kell buszozni/vonatozni a reptérről adott városba, akkor is max feleannyi a jegy. Ha meg valakinek nem tetszik a fapados, tessék buszozni 20-24 órát, ahogy kb 6 évvel ezelőtt tette mindenki akinek nem volt pénze repülőre. Ott fel lehet vinni a másfeles pillepalackot a lefőzött teával, meg a busz a városközpontban áll meg... :)

szajberpiraty 2008.06.04. 21:19:14

Wízerrel utazni abszolút sikertelen dolog, úgy tudom, hogy vak és süket pilótákat alkalmaznak, akik ráadásul még csúnyábbak is mint a mongol utaskísérők.

hlnp 2008.06.04. 21:52:32

Az elmúlt három évben havi rendszerességgel utaztam a Wizzel, és bevallom, szerencsésnek mondhatom magam, mert az évek során egyetlen engem érintő járatot sem töröltek, az indulási időpontok módosítása sem volt két-három óránál több,ÉS egyszer sem kellett több, mint három órás késésért szívnom eddig ... remélem, legutolsó tervezett utammal sem lesz baj. Ez persze nem a Wizzair méltatása volt a részemről, hanem a vakszerencse - ismerőseim sokszor és nagyobbakat szívtak.

Volt viszont egy alkalom, amit sosem felejtek el. A brüsszeli járaton iszonyú sok gyerek utazik, és egyik alkalommal történt meg velem a horror: már az ereszkedés legeslegkezdetén a velem egy sorban ülő gyerek hányni és sírni kezdett, ami egészen a leszállásig tartott, persze nem volt zacskó kitéve, és EGYETLEN LÉGIUTASKÍSÉRŐ SEM sietett a szülők segítségére! Se zacskó, se mosdóba kivinni, se gyógyszer, dögöljön meg, ha már egyszer felszállt! Meg mindenki más is a folytogató hányásszagban, ami szintén elviselhetetlen volt. És a végén a légiutaskísérő nő! azt mondta, hogy leszálláskor ők sem állhatnak fel, így nem tehet semmit.

Mindez a nilsholgersson által idézett "A csapat 100%-san felkészült, ügyfélorientált szakemberekből áll, akik mind szigorú etikai szabályok alapján dolgoznak, kiváló csapatszellemben."-ről jutott eszembe.

hlnp 2008.06.04. 21:56:18

Egyébként a Malévnál meg a szintén gyerekkel utazónak azt mondta egyszer a légiutaskísérő, hogy mivel a gyereknek nem vettek jegyet, az egyébként féligüres gépen ültesse szépen az ölébe, kap hozzá gyerekkiegészítős biztonsági övet is, de nehogy le merje tenni a szabad helyre, mert akkor le is szállhat. No comment

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.06.04. 23:30:18

Na azert e-mailre nem csak akkor nem szokas valaszolni, ha fapados a legitarsasag meg ha ezzel megfosztod oket 10-20 percnyi emeltdijtol. En a malevtol vettem par hete online repjegyet 53 000Ft-ert. Ugyneveztek, hogy e-jegy (a technika csodaja). Fizetes elott biztos, ami biztos regisztraltam (persze e-mail cimmel), bar nem lett volna kotelezo, de hat megis az az igazi. Aztan fizettem, majd kaptam valaszkent egy weboldalt, ami a foglalas visszaigazolasa volt, de nagy betukkel szerepelt rajta, hogy az nem e-ticket. Azt majd e-mailben kapom.

De nem kaptam, mert pont abban a nehany (kb. 10) oraban allt at a domainnevem egy masik szerverre, es az uj szerveren meg nem mukodott minden tokeletesen, ezert a malev altal kuldott e-jegy e-level szepen visszapattant. Ez latszott a logokbol. Bar valahol azt olvastam (szerintem a malev site-on), hogy e-ticketing eseten nem kell vinni a jegyet, a foglalasra mar szep kover betukkel ra volt irva, hogy mindenkepp vigyem. Vegulis jogos, valamivel igazolni kell a vasarlast (persze eleg lenne, ha leirnak, hogy melyik kodszam kell). Na mindegy, irtam emilt a malevnak, hogy nem kaptam meg a jegyet, lesznek szivesek ujra kuldeni. Azota is valaszolnak, pedig ennek mar jo par hete. Vissza is jottem azota :).

Szoval draga penzert is szarnak az emilezo ugyfelre, nem csak az olcso repjegyert. Es akkor arrol meg nem beszeltunk, hogy:
- miert nem a repjegyet dobja vissza a website a fizetes utan, minek bohockodni azzal, hogy az e-mail cimre kuldik a jegyet (amin ugyanazok az infok vannak, mint a jegyen)
- miert nem ellenorzik az e-mail cimet a regisztracio soran (ez az utolso gagyi website is megteszi)
- ha mar regisztraltam, akkor miert nem tudok belepni, hogy letoltsem a repjegyet, ha veletlenul elveszett volna (vegulis az e-mail azert elveszhet, az egy olyan)
- miert nem kezelik valahogy a visszapattano leveleket (egyeb adatokat is meg kellett adni).

vomit 2008.06.04. 23:46:55

a folyadekok bevonasa a statualas (a la A TANU) es a retteges fenntartasa miatt van.
csak egeszen keveset kell utanaolvasni, hogy mennyire kamu volt az egyszeri fenyegetes a gepen kutyulhato bombarol.

The Liquid Bomb
www.schneier.com/blog/archives/2008/04/the_liquid_bomb.html

Would a hair-gel bomb actually work?
www.boingboing.net/2006/08/16/would-a-hairgel-bomb.html
On Dave Farber's Interesting People list, a chemistry grad student posts his analysis of the implausibility of mixing acetone peroxides in an airplane out of ingredients smuggled aboard.

esetleg ez is merlegelendo:
When Airport Security cannot differentiate a US Marine General recipient of the Medal of Honor from a terrorist, Americans have all the information they need to know.
lewrockwell.com/roberts/roberts229.html

Andrei87 2008.06.04. 23:51:09

Nekem igazából semmi komolyabb bajom a wizzairrel. Két nagy csomaggal utazok Eindhovenből, így is fele annyi mintha Malévval jönnék haza. Szerencsére Maastrichtból 3 reptér is kb. 2 órás közelben van ahonnan megy fapados, tehát van választási lehetőség.

Valaki említette, hogy miért használják a Charleroi-Brussels South nevet Belgiumba, ez a vásárlók megtévesztése. 1. Ez a hivatalos neve a reptérnek. Röppenj el oda, és kb. MS word méretekben gondolkozva 800milliós betűkkel van kiírva ez a terminálra. 2. Ha te olyan jó vagy földrajzból, hogy amúgy magadtól tudod, hogy hol a fenében is van Charleroi Európában akkor gratulálok, de ez szerintem az utasok segítése és nem megtévesztése.

Amúgy én is átéltem már a Charleroi helyett Liegebe landolunk effektust, merthogy elromlott a gép, de akkor is kerített a wizzair valami másik társaságtól 2 órán belül gépet. A malévnak 11 órán át javították a gépét Görögországba, nem hogy valahonnan máshonnan szerezzenek gépet. Mégsincsenek nagy szövetségeseik, most már nem is tudom melyikben vannak...

Szóval mindenki mérje fel, hogy mit akar kapni a pénzéért. Nekem fél órás késés és 1 óra plusz utazás megér 30-35ezret. Amúgy meg tartom, hogy a Charleroi jobb mint a Brussels National. A Nationalen kb. lehet fél órát sétálni mire megkapod a csomagodat és tekintve hogy 5 percenként szállnak le a gépek, várhatsz is rá bőven. Vonat 15 perc a belvárosba, kb. 5 euróval kevesebb mint a busz Charleroiból és ugyanott tesz le.

Aki minőségi utazást akar menjen KLM Business Class-szal és ha máshogy nem megy, akkor odateleportálják a célállomásra időben.

pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2008.06.05. 00:16:36

Szánalmas ez a Homár. Ezer értelmes ember leírta, hogy a fapados sokkal olcsóbb, ezért az utas kompromisszumot köt és nagyobb aránnyal szív, mint a többi cégnél. Ehhez képest megy ez a Wizz-széria és olyanokkal basztatja a céget, amiről vagy nem tehet, vagy szabad döntése. amúgy meg olvasni kéne magyar sajtót. Ez az ügyfélszolgálatos dolog két hónapos hír, több helyen is volt róla szó már, még nyomtatásban is olvastam valahol.
A faszér nem lehet azokat kúrogatni, akik rá is szolgálnak?

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.06.05. 00:22:47

"BelgiumbaN"
"LiègebeN"
"GörögországbaN"

Jobbágy-e vagy?

hlnp 2008.06.05. 00:27:34

Kedves pöcsköszörű! Az, hogy valami olcsóbb, illetve fapados, az jelentheti a kompromisszumok kötésének kényszerét, meg a szolgáltatás alacsonyabb színvonalát, ez nem is vitás. De akkor is szolgáltatást jelent, amiért fizetsz, ők meg vállalnak valamit. Ja, és ne felejtsük el, hogy az ő oldalukon az üzleti haszon ezekből a bfizetésekből van. Megéri nekik. Miért ne lehetne, hogy megérje az utasnak is? Az meg, hogy az ügyfélszolgálatos dolog két hónapos hír, elég szomorúvá teszi a dolgot, hogy pl. külföldről LEHETETLEN felhívni, plusz vodafon számról, plusz egyéb nem Matáv vonalasról is (ezt ma ki is próbáltam) és ez két hónapja változatlan, többszörösen szomorúvá és aktuálissá teszi a problémát. Merthogy ez az, vitán felül.

Calogero 2008.06.05. 03:46:07

Ez valóban gusztustalan és remélem tesznek is valamit ellene majd,de ettől függetlenül az előttem szólókkal ellentétben,hála Istennek még soha semmi bajom nem volt a Wizz Airrel,pedig elég sokszor utaztam már velük. Soha nem késett még,mindig tündérkék voltak a stewardesek stb,stb. Azon meg senki ne csodálkozzon,h mindenfajta díj emelkedik náluk pillanatnyilag a többszörösére,a nemzetközi sajtó szerint már rég be is kellett volna csődölniük ezekkel az árakkal,ezen olajárak mellett..

Calogero 2008.06.05. 03:47:13

úgy értem minden fapadosnak,nem csak a wizz aitnek persze :-)

Tilcsák Bea (törölt) 2008.06.05. 07:38:05

FYI:
1.semmi nem írja elő, hogy milyen díjas telefonszámot kell az üfsz-on működtetni.
2. nem az a lényeg, hogy dombornyomott legyen a kártya, hanem : ha van rajta CVC/CVV kód, akkor lehet vele neten fizetni.(az a megtévesztő, hogy általában ezek a kártyák dombornyomottak is, ez egy régi "maradvány, hogy imprinteren lehessen használni. de összefüggés nincs.)

EuG 2008.06.05. 08:47:52

A BBC-n volt talán nem is olyan régen egy 45 perces riport a brit fapadosról, a Rynair-ról.

2 riporter beépült pár hónapra stewardess-ként, rejtett kamerával ruhába varrva.

Ott is ment persze a lehúzás, utazók szivatása, biztonsági szabályok áthágása, műszaki színvonal romlása ezerrel.

A belső munkatársak egyenöntetű véleménye ez volt: If you pay nothing, you can expect nothing.

Ha 1 Ft-ot fizetsz valamiért, ami soktízerebe kerül, ne várj semmit. Örülj ha nem Te tolod be a gépet a kifutóról.

Sikeres ember nem utazik fapadossal. :)

BiG_ 2008.06.05. 09:23:26

Ha már emeltdíjas, akkor legalább a gépen a légikísérő hölgy ad plusz szolgáltatást is, de nem telefonon? :-)))
Csak a kedvező ár/érték arány fenntartása érdekében...

Üdv!

ovarzolee 2008.06.05. 10:53:50

Még annyit, hogy a norwegian 15 percen belül válaszolt e-mailben! A fotós kérdésemre.

Navarone 2008.06.05. 14:02:31

Miért kellene egy ügyfélszolgálati telefonszámnak ingyenesnek lennie? Ez egy plusz figyelmesség, ha ingyenes, de nem kötelező!!

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.06.05. 16:09:33

Amíg a szolgáltatásukkal meg vagyok elégedve batzok felhívni a ÜSZ-t.

Amúgy a weboldalukra ha meg kitesznek egy FAQ-t akkor nem lenne ennyi káromkodás feléjük.

Járattörlések: simán el tudom fogadni, de csak akkor, hogy legalább azonos rangú, célállomású másik járatra átraknak, vagy 100% pénzvisszafizetés. Ha ez a törlés előre kiszámítható volt mert pl. gazdaságossági megfontolások miatt tették, akkor 150% pénzvissza vagy hasonló összegű utalvány, de csak utazás előtt 1 hónappal.

Amúgy meg legyenek pontosabbak! Bár nekünk csak 10 percet kellett várni...

A sztyuvikról: a 3 közül akit láttam az egyik csinos volt, a másik kedves, a 3. meg sztem a főnök rokona lehetett :)) Pofákat vágott meg morcoskodott, beszólt az utasoknak nyilvánosan, hogy ne fényképezzék ráadásul olyan ronda volt, hogy bottal sem piszkálnám... Legalább csinos lett volna vagy kedves...

wizzairkarosult 2008.07.30. 16:57:16

Utazott (volna) valaki Wizz Air -rel London Lutonból Budapestre 2008. július 23-án 20.30-kor? A Wizz Air járatát törölték, és csak két nap múlva hozott minket a Wizz vissza Pestre. Semmi segítséget nem aott a Wizz Air. Sem frissítő, sem szállás, sem transzfer.
ÉRDEMES PERRE MENNI, ÉRTESÍTENI A WIZZ AIR VERSENYTÁRSAIT, SZÓLNI A MÉDIÁNAK. MEGTESSZÜK, HA KELL, MÁR TÖBBEN VAGYUNK. 400 eurot kaphatunk a tövény szerint, de val. perelni kell a Wizz Air -t. Megtesszük. csatlakozz. Már vesztett ilyen pert a Wizz. Irj: wizzairkarosult@gmail.com

Olvasd el: http: //nol.hu/cikk/478285/
és: http: //www.nfh.hu
utóbbinál írd be a portál keresőjébe: járattörlés

bár elmarasztalta őket a fogyasztóvédelem már, de valódi kártérítést csak a per hozott.
csatlakozz!!! segítünk!! más wizz air károsultak is írhatnak, megírjuk a teendőket!!

Barika66 2008.09.22. 16:00:30

A nem emeltdíjas számuk: 061 470 9491

Barika66 2008.09.22. 16:10:42

Ja a fiam is július 23-án jött volna haza, július 29. óta SEMMIFÉLE választ nem kaptam (kivéve, hogy a visszaút árát 35 nap után visszakaptam). Mi extra Pozsonyon keresztül hazahozattuk a gyereket, mert ugye egy 16 évest nem hagy az ember egyedül 2 napig Londonban, Írországból hazafelé.
Nem hiszem el, hogy ezt meg lehet tenni.

Ezekiel 2009.09.08. 14:47:57

Hogy mekkora egy lúzer banda vagytok :).
A kommentelők egy része szerencsétlen Maléves akik fosnak hogy kicsinálja őket egy kis fapados, mint a SkyEurope-ot, a másik része meg a tipikus szánalmas irigyjóska, mert nem telik neki fapados 5filléres jegyre, vagy ha telik is akkor 1filléres köll neki, mi több, neki fizessen a cég. :)

Utaztam már egy párszor a Wizz Airrel, de sok más légitársasággal is és ezek nem csak hogy olcsók, de tiszta a gép, jók a sztyjúi csajok és ki nem szarja le hogy nem a főreptérre száll le, ha egyszer busszal vagy vonattal egy pár ajróért elvisz oda ahol lennem kell.
Akinek nem teccik, vegyen maléves jegyet, ha sikerül neki talán még akár hasonló áron..

Ami a témát illeti: szerintetek mitől ilyen olcsó egy fapados jegy, zsenikéim?.. Mert nem tartanak fel 500 ügyfélszolgálatist hogy órákig tudjon csevegni a kedves ügyfél velük hogy vajon miért nincs 3 fajta kávé a gépen, vagy hogy mikor repülnek már végre Honolulura is öt fillérért, vagy hogy miért kell fizetni a poggyászért. Mint az orvosi váróban, amikor melóznom kellene de órákig várok Mari nénire mire megbeszélik az élet dolgait. Szépen felemelték a dijat, hagy tanulja a nép hogy mi a f***nak kell mindent magyar hatékonysággal intézni. Minden fenn van a weben, tessék olvasni. Akinek komplikált, ne repüljön, mert a végén a reptéren is eltéved és úgy jár mint Tom Hanks hogy sosem jut ki az útvesztőből.. ;)
Szóval ha belegondoltok, avval hogy felemelik a küszöböt, alacsonyan tudják tartani az árakat. Ez egy egyszerű gazdaságtani számolás.

Túl sok az időtök hogy ilyeneken rinyáltok, a helyett hogy azokról cikkeznétek ami ténylegesen bosszantó, mint például a UPC qrva monopolhelyzete és ez által hogy bánik az ügyféllel vagy olyan cégek ahol az alacsony telefonköltség miatt órákig várok hogy sürgős ügyeimet tudjam intézni.
Csóközön! :X

Egy gonosz olcsón utazó, fapadost kedvelő :)

tiborc2008 2009.10.07. 08:38:28

Rászolgál a vízér, ócska trutyi lehúzós társaság. Az emeltdíjas telefon is bizonyítja. Egyszer vettünk tőlük oda-vissza jegyet online, bankkártyás fizetéssel. Honlapjukon végig forintban volt megjelölve a vételár, szép kerek forintösszeg lett a vége. A banki terhelés meg vagy 1500 ft-tal több lett, bankom szerint valutakonverzió miatt, mivel nem forintot kértek, hanem valutát. Lehet, hogy érdemes lett volna megbaxtatni őket, de végülis beértük annyival, hogy soha többé vízér.

tiborc2008 2009.10.07. 09:01:51

@Barika66:
Hát ha malévesek fikázzák a nyomorultat, akkor te simán lehetsz vizeres. Biztos Schwechatot is a malévesek javasolták.

2009.12.19. 22:00:09

@EuG: Ja és a gépet az utasoknak kell vezetniük, mi? XD

2009.12.19. 22:01:58

Az egészben az a különös, h én eddig úgy tudtam , nekik sem érdekük b.. a vevőket, különben secperc alatt tönkremennek, mellesleg a mittomén melyik repülőgéptársaság olyan nagy szarban van (vagy volt), h a vécézésér is fizetned kellett..

Krahen 2010.03.31. 11:31:27

Hátha valakinek segít.
Nem emelt díjas ügyfélszolgálat száma:
06-1-577-6161.

pikírt 2011.11.03. 19:01:44

Ooo, izee...Homar jogaszcsapata mire jutott...??
Vagy azota ingyen utaznak a Wizzairen...?;DD

tomapicur 2012.03.05. 21:34:49

Valoban jo annak aki nem tudott eddig nyomott kàrtyàs jegyet venni. Nekem sajnos volt ilyen kàrtyàm és online vettem is jegyet. Legalàbbis ezt gondoltam. Végigzongoràztam amit kellet és a sok sok oldal utàn ahol mindig egy két aprosàg még hozzàcsapodott a jegy àràhoz eljutottam a végösszeghez és az àtutalàsi adatokhoz. Ezt meg is tettem ös ugy gondoltam akkor jöhet a visszaigazolàs és aztàn az utazàs. De erre a mai napig vàrhattam ös még tovàbb is. A telefonon nem elérhetöek se igy se ugy! A kitöltött panaszra csak egy visszaigazolàs jön és nem történik semmi sem. Közben megtudtam egy màsik irodàn keresztül ahol felvették a telefont, hogy törölték a foglalàsz, mert pàr forintal kevesebb érkezett meg a szàmlàjukra. Persze erre még utalàst sem kaptam a mai napig és arrol ne is szolja, hogy a pénz az még sehol sincsen!
Mindenkinek tudom ajànlani a repülést de ha lehet ne velük!
süti beállítások módosítása