Tékozló Homár

Jamesbondozva dobta le az utast a buszról az ellenőr

2008.06.05. 00:01 | szily | 240 komment
Na takarodjál le! Hol máshol hangozhatna el egy ilyen mondat, mint a magyar gengszterizmus fészkében, egy tömegközlekedési járművön, természetesen egy vérszomjas verőember ellenőr szájából. Pesti Norbert békésen zötykölődött a 941-es buszon, ahová a sofőr beleegyezésével egy defektes kerekű bringás is felszállt. Aztán hamarosan szinte repülnie kellett lefelé, minthogy lelökdöste egy magát később James Bondként azonosító, a többi utassal is konfliktusba keveredő ellenőr. A BKV végre tartalommal kezdi megtölteni a hamis, üres, értelmetlen "városi gerilla" kifejezést, ugyanis az egyik megalázott utas legalább jól behorpasztotta a busz oldalát. No pasarán, elkezdtük gyakorolni a bénító karateütéseket, éjszakai járatra pedig soha többé nem szállunk fel nuncsaku nélkül. Teljes sztori hajtás után.

Jómagam a XXII. Kerületben lakom, így a 941-es buszra szálltam fel június 3-án 2.óra 15 perckor. Akkor szállt fel két fiatalember is, egyikük egy kilukadt kerekű, drága mountain bike-ot hozott, megbeszélte a sofőrrel, hogy így kézben nem tudja hazavinni, váltott jegyet is. Felszállt tehát. (alapvetően nem értem a hozzáállásukat a biciklisták ellen, hisz egy nagyobb babakocsi, vagy épp egy piaci kofa is nagyobb csomagot hoz fel, mint egy odatámasztható bicikli, de mindegy.)

Később felszállt a buszra 3 ellenőr.

2 elhaladt a biciklis mellett, mert észlelték a problémát, így nem kötözködtek. Egy azonban a busz végéből odament, és kiabált a sofőrnek, hogy álljon meg a busszal az út közepén. Megálló sehol. Kinyílt az ajtó, és az ellenőr minősíthetetlen hangnemben, fenyegetően, testi erejét felhasználva letessékelte a 2 fiatalt és a biciklit. Beszólt mindenkinek, még a lázongó utasoknak is, akik szintén látták, hogy a fiatal nem szórakozásból, lustaságból van fent a buszon.

Aztán a busz elindult, és a felhergelt, otthagyott két fiatal közül az egyik meg is rongálta a buszt kívülről. Erre sok utas egyetértett abban, hogy megérdemli a BKV, aki ilyen alkalmazottakat tart. A buszban oldalt horpadás keletkezett. Jómagam gratuláltam James Bondnak, hogy újabb „híveket” szerzett cégének a fradi szurkolók mellé.

Kedves BKV.

Nem gondolom, hogy olyan nagy bevétel származik egy 15 utasos éjszakai járaton 3 ellenőrt dolgoztatni, és ha a rongálást is belevesszük, bizony önöknek rossz volt a tegnap estéjük. A busz utasai közül én érveltem a biciklisek mellett, de mindenki egyetértett abban, hogy az ellenőr megjelenése (kollégái után) felesleges volt, undorító stílusa, „majd én megmondom mi van itt”, ill. „Hogy hívnak? James Bond!”, „na takarodjál le” kiakasztotta a teljes közönséget. Ha gondolják, próbaperrel is próbálkozhatok, mert ez az ügy állatorvosi lova maguknak. Egyre több lesz a biciklista pesten, nem gondolják komolyan, hogy ez a hozzáállás tartható lesz, ugye?

Nagyjából ennyi, mindezt megküldöm természetesen a főnökeiknek is, a város vezetőinek. És a sajtónak, aztán magyarázkodjanak maguk. A kép minősége rossz, az utak is rosszak, de kivehető a kollégájuk… Délbuda James Bondja…

Pesti Norbert

köztisztviselő

Budapest Főváros, VII. Kerület, Erzsébetváros Önkormányzata
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

punpa 2008.06.05. 00:05:03

Nem az első BKV-s sztori. A forradalom bizonyára az ellenőröket fogja először a flahoz állítani.

pleasantry 2008.06.05. 00:05:23

ah, milyen messzirol irok, es megis en ertem ide eloszor! :)

pleasantry 2008.06.05. 00:06:29

ugy ertem, masodszor.. :D

punpa 2008.06.05. 00:08:02

Szily, hol van a cikkben említett kép?!

hófehérke (törölt) 2008.06.05. 00:29:53

gondolom személyiség jogok vagy vmi ilyesmi... bár nem értek hozzá.

Mr.paksimogyoró 2008.06.05. 00:36:55

Bkv reakció: Megvizsgáltuk az esetet, és ellenőreink minden előírást betartva intézkedtek, a hőzöngőknek meg nincs igazuk,mert egy kar nélküli utast például a buszon hagytak, tehát nem az ellenőrök emberségével volt a baj, és egyébkéntis, kollégáink emlékeztek az esetre, és az nem is úgy volt! Mindkettő részeg volt, és az utasokat inzultálták, és az egyik még a bicikliláncot is levette,és azzal fenyegetőzőtt!!

Mr.paksimogyoró 2008.06.05. 00:39:37

1 megoldás van: Akit még érdekel,hogy milyen körülmények között utazik,indítson polgári engedetlenségi akciót! Sztrájkoljatok kedves budapesti emberek a köcsög bkv ellen! Szegedről szorítok! :)

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.06.05. 01:09:28

Kicsit hiányosnak érzem a sztorit... ha 2 elsétált mellette és nem volt gond nekik, akkor ezt látván miért akart volna a harmadik paraszt módon viselkedni, ha az utas nem provokál, van jegye, sofőr is felengedte.

Píter 2008.06.05. 01:17:18

Az ellenőrt kellett volna lelökni a buszról a kerekek alá. Az ilyen idióta, kiskirály ellenőröket ki kéne írtani, ezek semmire nem használhatóak, de a BKV megtalálta őket és az utasaik kikészítésére alkalmazza őket. Ömlenek a panaszok, a turisták is a bkv ellenőrökre panaszkodtak a legtöbbet, a bkv meg hallgat, meg bizonygatja, hogy ők milyen jól csinálnak mindent, az egészet fel kéne számolni, mkit kirúgni a fenébe, főleg a szuper menedzsmentet és a nyilatkozgató barmaikat és új céget alapítani magánkézbe, állami garanciával, na akkor lenne rend...

tápláló kasmírkivonat 2008.06.05. 02:09:13

jól szájba kellett volna verni az ilyet..kicsit már sok van a rovásukon.Érvényes jeggyel tudod mikor rakott volna le..lehet próbálkozni a köcsögnek.Bazzeg,nincs olyan nap,hogy ne lenne valami hasonló hír..velem jó vásárt csinálna egy ilyen-végtelenül békés vagyok,de nehogymár megalázzon egy ilyen senkiházi-ok nélkül...próbálja csak meg.Soha nem hagynám ezt-mert pont erre számít-remélem összeakadok egy ilyennel mihamarabb!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.05. 02:50:29

itt a'merikaban ez ugy van, hogy a busz elejen kivolrol van bicajtarto
ketto fer el
es akkor oda felteszi aki felteszi
es ennyi

mókus 2008.06.05. 02:58:13

most abban mi a poén, hogy a buszt megrongálták? Az ugyanis rongálásnak minősül, nem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.05. 03:04:49

en tovabbra is azt tudom mondani, ha velem barki, mar ilyen ellenorfele csak hasonlo hangnemet megutni probalna
akkor mar hivom is a 911-et
/ jo,volt egy csajom vacon es csunyakat ordibalva kessel a kezeben rohant utanam a havas uttesten, ejjel akkor nem hivtam rendort, nade egy ellenor.../

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.05. 03:11:33

bar itt meg ellenort nem lattam
elmeseljem, hogy tortent az uldozes?

hófehérke (törölt) 2008.06.05. 03:25:33

most nézd a meccset, de utána feltétlen!

renugard 2008.06.05. 05:21:27

Hagyma! Csipásan pillogva várom a sztoridat. Izgalmasabb lehetett, mint a 3548. bunkó BKV-s történet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.05. 05:49:43

hatjovan
de aztan ne vadojjatok, hogy csetelek
meg nem is lesz erdekes, bar aki latta jol szorakozhatott
egy februari pentek este fajjeroztunk a viciannal, meg a nommel meg meg vot egy bajszos pasi
na ez nem is erdekeds, de hazamentunk
oszt a csajom elment tusolni
egyutt szoktunk de akkor kulon tusolt, mer en nyertem sok pezt es neotont hallgatott
en meg kontroll csoportot akartam es beszoltam neki
es akkor felkapta a kek furedokopenyet es uldozobe vett
fele se vot trefa en felmeztelenul farmerban, O meg ilyen pongyolaban utanam nagy kessel a kezeben vegig a teli ejszakaban a havas ujhegyi uton vacon
sokat futottunk aztan elfaradtunk es nem szurt le
montam hogy nem lesz erdekes
kikaptak a pingvinek is
joccak
hat igy vot

silent76 2008.06.05. 06:09:53

Hogy lehet, hogy egy köztisztviselö még nem lopott annyit, hogy ne kelljen éjszakai busszal járnia ???

Érthetetlen.

Meg persze az is, hogy a buszvezetö miért nem avatkozott közbe, és szállította le az ellenöröket, elvégre ö a fönök a buszon, csakúgy, mint a repülön a kapitány. Vagy nincs igazam?

Cselo 2008.06.05. 06:34:44

A BKV-t (vezetését)tulajdonképpen most már csak egy dolog zavarja, de az qrvára: az UTAS!
Nélkülünk, utasok nélkül egész jól eldagonyáznának a maguk kedves kis korrupt pocsolyájában! Felvennék az államtól az adóforintokat, kiosztanák egymás közt a lóvét, ellopnák amit még meghagytak, aztán a többit lesz@rják magasról! Mi meg csak zsörtölődjünk nyugodtan, úgy sem érdekel senkit! :-((( Ezen csak a polgári engedetlenség változtathat!

Cselo 2008.06.05. 06:39:05

Ide figyelj silent76! Te összetéveszted a köztisztviselőket a politikusokkal! Én is voltam köztisztviselő, láttam, hogy a politikusok mennyit lopnak, miközben a mi fizetésünk hideg vízre is alig volt elég! Azt hiszed, hogy a köztisztviselőket a pénznek még csak a közelébe is engedik? Nagyon tévedsz! Ne bántsd a köz szolgáit, inkább a korrupt politikai bagázs, és azok csicskásainak elsöprésében gondolkodjál!

Cselo 2008.06.05. 06:48:38

Nemrég jártam Marosvásárhelyen. Nincs állami, vagy városi tulajdonú közlekedési vállalalat. Magáncégek közlekedtetnek buszjáratokat. Nagyon rugalmasan alkalmazkodnak az utazói igények változásához, akár egyik napról a másikra hoznak létre új járatokat, vagy módosítanak a vonalakon. Például létesült egy új lakópark, és másnaptól már meghosszabították az oda vezető járatot, sőt a menetrendet is úgy módosították, hogy mindenki el tudjon jutni időben iskolába, munkahelyre stb. Ja! És ajegy kb fele annyiba kerül mint Budapesten, pedig nem kapnak állami támogatást és a gázolaj ott is annyiba kerül, mint nálunk. Na erre varrjon gombot a BKV!

Sir Mortzosch 2008.06.05. 07:13:27

Cselo,

Isten hozott nálunk :)
Ugye nem olyan szar, az annyiszor leírt, gyalázott stb stb Románia, ezen belül Erdély?
hahh

Lófő (törölt) 2008.06.05. 07:21:14

ha nem lenne ez a jó kis békávé,akkor megdöglenénk az unalomtól a munkahelyen:D

miledez 2008.06.05. 07:26:01

A bicó balesetveszélyes egy buszon, ezért nem lehet felvinni, nem?

Sir Mortzosch 2008.06.05. 07:26:20

Mondanám, hogy munkahelyeden dolgozz, de hát az vesse rád az első követ.. :D

2008.06.05. 07:26:42

Itt tévedés van. Bunkóság az, ha nem köszönnek vissza. Ez viszont felháborító aljasság.
Gondolom a BKV most azonnal kirúgja páros lábbal ezt a gengsztert úgy, hogy az életben nem kaphat olyan állást, ahol emberek közelébe kerül.
Vagy nem ?

Sir Mortzosch 2008.06.05. 07:28:38

ViKtOr - vagy nem. Sőt, tutti nem.
A BKV nem érted/értünk van, hanem önmaga zsebéért. Ezért kellenek dzsémszbondok, akik az imidzst emelik.

2008.06.05. 07:37:13

Ha én lennék egy vállalat vezetője, előbb-utóbb rájönnék, hogy akkor lesz tele a zsebem, ha a jobbik arcomat mutatom a kuncsaftoknak, megpróbálnám elhitetni, hogy nemcsak a pénzre megyek.
Vagy leszarnám az egészet, legfeljebb lelépek pár tizmilliós végkielégítéssel.

gabcigirl 2008.06.05. 07:43:30

Végre már, hogy jó fej és életszerűen gondolkodik egy bürokrata. Így tovább!!!

naneee 2008.06.05. 07:44:47

Képet ide azonnal!

funfun 2008.06.05. 07:46:39

Miért van az, hogy minden napra jut egy hasonló történet, és miért nincs az, hogy a Regőczi-Kiricsi kommunikációs páros még véletlenül sem reagál ezekre? Vagy úgy van rendjén szerintük minden, ahogy van? És mindig az ellenőröknek van igazuk, ugye? Egyébként Berlinben lehet a BVG-n (helyi BKV) biciklit szállítani biciklijegyért, kivéve a buszon. Bár ott is láttam, hogy a sofőr engedte defektes biciklit felhozni. Diákoknak pedig INGYENES a biciklifuvar. A kedves fővárosi (papíron) környezet- és biciklibarát vezetés miért nem vezeti be ugyanezt Budapesten? Tényleg magánkézbe kellene adni a BKV-t, az egész vezető bagázst meg jól kirúgni. Umbuldázni, kenőpénzezni azt tudnak, csak közlekedési vállalatot vezetni nem.

indexipo 2008.06.05. 07:50:05

mókus, ha van mögötte ideológia, akkor nem rongálás!: DDDDDDDDDDD
na megyek leszavazom a kisvukot az imdbn... : DDD

Labancz 2008.06.05. 07:57:45

Az esetet kivizsgálja a BKV, majd közlik, hogy az utasok részegek és erőszakosak voltak, inzultálták a zellenőrt.
Ügy lezárva...
40-60m HUF végkielégítés felvehető 8-12h között a pénztárban.

labi 2008.06.05. 07:59:09

Az esetet kivizsgáltuk, ellenőrünk jelentése szerint a kerékpárosok részegen, sörrel a kezükben, szabálytalanul szállították a kerékpárjaikat. Ezt fenntartjuk.
Ön is részeg volt, még jobban. Belekötött az ellenőreinkbe pálinkásüveggel a kezében. Ezt is fenntartjuk, bármit is mond.
A rongálás miatt a feljelentést megtettük.

Tisztelettel:

Mocskos Békávé Sálálálálá

Labancz 2008.06.05. 08:02:09

Silent76: Nem érted? Lopott, de csak egy leeresztett kerekű bringát. Éppen azt vitte volna haza, amkor jött az incidens.
Na, ilyenek a köztisztviselők. Régen jól bezárták őket a Wekerle telepre, hogy ne mászkáljanak minden felé az éjszakában. Ma meg itt tartunk. Verekednek, buszt rongálnak.

ninimimi 2008.06.05. 08:10:29

Bevallom, végig sem olvastam, mert a békávés verőember sztoriktól már egyre fokozódó hányingerem van. Ettől még persze nem lehet elégszer szólni erről a borzalmról, ez igaz!
De mi van itt?! Mi ez a hallgatás az "illetékesek", a FELELŐS vezetők részéről? Micsoda megalázása, semmibe vétele ez azoknak, akik az utóbbi 18 évben Demszkyre és embereire szavaztak?! Olvassa ezt valaki az SZDSZ-ben, akit még érdekel a pártja?!

sztrelnyikov 2008.06.05. 08:17:36

Jómagam öntudatos biciklista vagyok. Szétvet az ideg, ha bunkó autósok nem adják meg az elsőbbséget... stb. De azért az már tényleg pofátlanság, hogy bringával felszállni a buszra. Ez tök TILOS! Nem kicsit, nagyon.

És nem véletlenül! Egy babakocsi nem keni össze olajjal a többi utast. A bicikli viszont igen.

Nekem is volt már defektem a város másik végén éjszaka. Akkor bizony nincs más, mint haver/asszony/ riasztása vagy taxi.

Ettől még tényleg túl sok mindent megengednek maguknak az ellenőrök, de a konkrét esetben igaza volt.

Potenciális Disznó 2008.06.05. 08:18:57

punpa 2008.06.05. 00:05:03

Ide lassan már a kínai nagy fal is kevés lesz.

Megdobbent 2008.06.05. 08:20:47

silent76: wehe, en voltam par hetig koztisztviselo vagy 10 eve, akkoriban a (havi) fizetesem nem adta volna ki a havi ebedpenzemet, igaz, nem is volt ilyen kajautalvanyos dozs, mint manapsag :)

Egyetlen lanyt tudtam "hatalommal uzerkedes"-sel felvetetni pedagogusi allasba, na most gondolhatod... :>>>

Miss Marple 2008.06.05. 08:21:15

Egy dolgot nem értek: mi a rossebet csinált a másik két ellenőr és a sofőr? Három kollega nem bír egyet legyűrni? Vagy megfékezni legalább? Vagy csak tanúnak kellettek, hogy a biciklisták tettleg inzultálták az ellenőröket? Vagy James Bond volt a brigádvezető?

ÉS ÉN SOHA, DE SOHA NEM SZAVAZTAM A DEMSZKYRE. SOHA.

sztrelnyikov 2008.06.05. 08:23:05

Miss Marple: nem elég NEM szavazni. (mert azzal mégis Demszkyre szavaztál) Szavazni kell MÁS-ra.

Thyb 2008.06.05. 08:24:21

Valami kezd derengeni. Nem az lehet a háttérben, hogy a BKV vezetés ezzel a hozzáállásával, az ilyen minősithetetlen viselkedésű és messze az átlag alatti inteligenciával rendelkező (tisztelet a kivételnek, mert olyanok is vannk) ellenőrökkel akarja elriasztani az utasokat a töm.közl.eszközöktől, hogy aztán jogos legyen a járat leépités???
Lehet, hogy a háttérben még extra bonuszt is kapnak a BP-i taxi társaságoktól. Elvégre a fizetésük fix, és nem is keresnek rosszul, még akkor sem, ha egyetlen utas sincs, s fullon deficites a teljes működtetés.
Nem tudok más magyarázatot találni arra, hogy szolgáltató cég vezetőiként, hogyan, vagy honnan képzelik azt, hogy ez a tipusu szolgáltatás bárminek is megfelel.
Kb a régi Gulág vezető tiszteket tudnám hasonlásképpen venni, akik azt gondolták a szibériában általuk vezetett munkatáborról, hogy az egy 5 csillagos szálloda.

Lassan odajutunk, hogy a Metron akövetkező fog elhangzani: "Déli pályaudvar végállomás következik. Megkérünk mindenkit, hogy hagyja el a szerelvényt, s erre figyelmeztessék utastársaikat is, miután kitakaritották a kocsikat."

ninimimi 2008.06.05. 08:25:39

Azért mégis végigolvastam. Kár, hogy a végén az a horpasztás "jó ürügy" lehet az utasok elleni sározásra. Pedig az - önmagában valóban "rongálás vétsége" (enyhítő körülményekkel) tényállás - a világon semmit nem kisebbít az előzőleg történtek súlyán, az elképesztően aljas gyakorlaton, ami az utasok, az állampolgárok ellen büntetlenül folyik.

LyukasBogrács 2008.06.05. 08:26:53

Itt nem lehet bicót felvinni a tömegközlekedésre. Néha gyalog is alig fér el az ember. Vigasz, hogy ellenőrök sincsenek, beléptető kapuk vannak.

És tegnap felszállt egy csaj pináig érő rövidnadrágban. Egyből kellemes lett az utazás. Nem adtam át a helyem, álljon csak előttem, amig stirölöm.

Gumidomino 2008.06.05. 08:29:15

Kedves Utasunk!

Köszönjük, hogy észrevételével megkereste társaságunkat, és nagyon szívesen, hogy utazhat velünk.

Bejelentése alapján megkerestük a szolgálatot teljesítő sofőrt, és az utazási feltételekben, valamint a BKV Zrt. belső szabályzatában rögzítettek alapján a kerékpáros felengedése miatt állásából azonnali hatállyal elbocsátottuk.

Kérjük, továbbra is segítse munkánkat, ön fontos nekünk.

Thyb 2008.06.05. 08:33:35

Sztrelnyikov

most még igen, viszont a Kerékpáros Klub épp most tárgyal a BKV vezetéssel, miszerint bizonyos járatokra felvihatő lesz a gép.
A bővebb és folyamatos tájékoztatásról az alábbi linken kaphatsz felvilágositást: kerekparosklub.hu/munkamegbeszeles-a-bkv-nal

Nos, igen lehet riasztani barátot, meg feleséget akinek van, de egy fősulis aki nem kimondottan van elengedve pénzel, az kit hivjon? Megköszönném minden olyan fiatal nevében akik nem képesek más alternativával megoldani az ilyen esti szállitást, ha megadnád telefonszámodat, s szükség esetén szivességből besegitenél.

Nem hiszem, hogy bárki aki bringával közlekedik, szivesen kér szivességet a BKV-tól, de a szükség törvényt bont (néha), s ha te meg én meg is tudjuk ezt oldani, nem biztos, hogy mindenkinek van rá lehetősége.
Ugyhogy pls ne a saját vagy az én helyzetemből indulj ki, hanem azokéból, akiknek nincs lehetőségük máshogy cselekedni.
Előre is köszönöm.

Rob67 2008.06.05. 08:33:43

Hol a fénykép?
Akarom Dzsémszbondot látni
Ne b@sszameg hogy több a személyiségi joga és emiatt nem lehet...

Bondon 2008.06.05. 08:40:03

Ez nem rablás? Elvették a pénzét (gondolom a jegyárat nem kapta vissza) és lelökdösték a buszról.

simon1 2008.06.05. 08:44:34

Megoldás 1: jogos önvédelem.
Megoldás 2: rendőr bácsi-> csoportos garázdaság (busz, utasok=tanuk maradnak és intézkedést megvárják) + magánvádas kts.

Majd a Budai 2008.06.05. 08:49:08

...es ha tenyleg James Bond volt? Oruljon a biciglis, hogy nem olte meg. Allitolag a kiralyno engedelyevel megtehette volna.

Thyb 2008.06.05. 08:50:26

popej:
mi volt jogos önvédelem? a busz oldalának behorpasztása? Azt nem nevezném annak, amugy is 3 tagbaszakadt ellenőrrel mit lehet kezdeni? pont tegnap volt fenn, hogy egy fiatal társaságot rendesen elvertek.
Feljelentés? A multkori Eszter (?) féle cirkuszból az érvénytelen jeggyel világosan látszott, hogy egyes rendőrök milyen szinten vannak összekovácsolódva a BKV-s gestapóval. Nem biztos, hogy valamire mentek volna, ha rendőrt hivnak. Na meg mire a rendőr kiér, addig mi történik? A busz elhuz és kész.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 08:54:56

A rendőrök nem lehetnek 1 szinten a BKVval, mert a BKV az nem 1 szint, hanem mindennek az alja, a rendőrök morálja, intelligenciája megatöbbi a halálfaszán sincs.

sztrelnyikov 2008.06.05. 08:56:59

Thyb: ha majd nem lesz TILOS bringát felrakni a buszra, akkor okés lesz ez a sztori. De addig nem.


Az fősulisokról meg: amikor én még egyemista voltam, gyalog mentünk haza a város másik végéből a bulikból, mert nem volt éjszakai tömegközlekedés. Belehaltunk? Lehet, de az biztos, hogy már elmúlt.

Tököm tele van a szabálytalan, elkényeztetett bringásokkal. Ezek miatt utál minket mindenki. Szarért nem lehet megállni a pirosnál? Szarért kell jobbról előzni, ha egyszer tilos? Szarért kell felrakni a bringát metróra, buszra?

Thyb 2008.06.05. 09:00:33

Tufaállat:
Sajna ezzel sem tudok egyetérteni. Itt sem kellene általánositani. Sajna kutya kutyába nem harap (max megd..ja), de ott is vanak persze minősithetetlen egyedek. Némelyik még önmagára is veszélyes, nem hogy a közre. A készenlétiek egyrésze lehet, hogy egyébként pont BKV ellenőrként ténykedik, amióta megtiltották nekik, hogy kidobósat játszanak a szórakozóhelyeken, igy most az utasokon gyakorolnak. Értelmi, fizikai és méret szint szerint nagyon is el tudom képzelni, hogy nem 1-2 készenlétis tépkedi a jegyeket mellék állásban. Ezek után meg mit várhatunk egy rendőri intézkedéstől.
Ugyanakkor a rendőrök között is van normális, ezt én is tapasztaltam már.

ajandeknapmintnap.info · http://www.ajandeknapmintnap.info 2008.06.05. 09:03:29

Tisztelt köztisztviselő úr!

Panaszát kivizsgáltuk, a vizsgálat a következőkkel zárult:
Aznap éjjel nehéz volt beazonosítani a behorpasztott buszt, mert az összes ramaty állapotban van. Hosszas keresgélés után megtaláltuk az ellenőr hármast akit ön látott.
A programjuk megvizsgálása során kiderült, hogy véletlen az egyik munkatársunk rosszul állította be őket, és ez miatt csak 1 ellenőr volt bunkó üzemmódban a másik kettő sajnos nem. Ezért elnézését kérjük.
A hibázó munkatárasat aki rosszul állította be őket kirúgtuk.
Ezúton közölnénk azt is hogy a buszvezetőt köteleztük egy tanfolyamra is, amit 40 fok melegben kellett végigülnie. Természetsen az egész tanfolyam alatt tisztában volt vele, hogy azért van ott mert rendes volt egy utassal. Valószínű, hogy azóta már odacsukott 1-2 embert az ajtóval ez miatt.
Kérem fogadja őszinte bocsánatkérésünket a fentiek miatt, és ígérjük többet ez nem fog előfordulni.

Üdvözlettel:
BKV

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 09:05:42

Thyb
Biztos van köztük is értelmes, én magam 1db-ot ismerek.
Viszont az millen fasza, ha egyben rendőr is az ellenőr, legalább ha rendőrt akarsz hívni, elég ha az ellenőr leveszi a karszalagot, sapkát feldobja, fölbassza a rangjezést téppppőzárassan, aztán lehet fölvenni a jegyzőkönyvet, hogy aszongya: Mi vót a porbléma kíremszépen? :DD

Thyb 2008.06.05. 09:06:00

Sztrelnyikov:
ha jobbról előz a bringás az a baj, ha a két sávoson a két kocsisor között halad és ugy előzi meg a jobb sávban állókat akkor az a baj. Jó lenne már kitalálni, hogy mi a franc kéne. Piroson áthaladni tilos, ez aláirva.
Ha a busz soffőr felenged (gondolom Ő ismeri a szabályzatot) akkor neked mi bajod van mindezzel??? A buszon Ő a kapitány s innentől Ő parancsol. A srác nem erővel vitte fel, hanem a soffőr beleeggyezésével. Mitől különbek a karácsony idején fenyőfákat szállitók a buszon???? Ugy tudom, hogy az akkora méretű poggyász szállitása is tilos.

alumi 2008.06.05. 09:06:11

Nagyon zsírül csinálja a B(e)K(aphatod)V(azze')!
Felvesz hírességeket, hogy ezzel is erősítse a cég imidzsét..: Toldi Miklósok, Bunyós Pityuk, James Bondok, BrúszLík..Mi jöhet még? Korda Gyuri?

Azért az is figyelemre méltó, hogy mennyi antiszoc ember van a kötelékben. Oké, hogy ezért a fizetésért, és ezért a béka segge alatt hat méterrel presztízsű állásért nem menza tagok állnak sorba, de minimálisan azért legalább egy alap pszichológiai, szociológiai tesztet elvégeztethetnének velük...Ennyi gőzzel bemehetnek akármelyik vidéki késdobálóba, és ott is castingolhatnak...megkozkáztatom, még onnan is színvonalasabb bagázst túrnának össze. (Lehet, hogy egy-két ex lipótos is rohangál kék karszalaggal..)

hijarna 2008.06.05. 09:06:56

Egyszerű a képlet: ha megveszi a jegyet a bringának is, és mondjuk nincs tele a busz vagy a metró, akkor nem kurvára mindegy, hogy felszáll?

kalapjakab (törölt) 2008.06.05. 09:07:27

Rohadt BKV!
Amilyen az ország/városvezetés, olyan a cégük is!
Dögöljetek meg, szemetek! Én megütök egy ilyet, ha látok, vazze!!!!

Thyb 2008.06.05. 09:09:50

Tufa:
Őszintén ezen sem csodálkoznék, bár akkor tuti repülne, mert munkaidő alatt nem állhatna be a gestapóhoz jegyet kezelni, ha meg nincs műszakban akkor nem járhatna el az ügyben. Az kicsit tényleg sok lenne, ha saját magát aktivvá/inaktivvá akkor helyezné, amikor neki tetszik.
Max elővenné a jelvényét, aztán nekiállna lóbálni, hogy nosza hivj csak rendőrt te kis köcsög, meglátjuk, hogy ki huzza a rövidebbet.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 09:10:20

Amúgy, ha valaki rosszul viseli, hogy nap,mint nap megbaszatják a jóistennel a qurvannyát, nem kötelező ellenőrnek állni! Menjel el a faszba utcát seperni! Úgyis elég ganésak!

nyünyőke 2008.06.05. 09:11:34

Thyb
Ha nincs műszakban a rendőr, szolgálatba helyezheti magát. Ha jól tudom, ezt bármikor megteheti, kivéve, ha ivott. Vagy javítsatok ki.

Potenciális Disznó 2008.06.05. 09:12:17

Corbantis 2008.06.05. 09:06:56

A szabályok szerint egyelőre nem. Egyrészt a sofőr megengedte, és és vélhetően elfért az a bringa, és az ellenőr magatartása valóban ööö helytelen volt.
Másrészt viszont egyszer azt kérjük számon a BKV-tól, hogy nem tartja be a szabályokat, egyszer meg azt, hogy betartja? Ez lassan olyan van-rajtad-sapka-nincs-rajtad-sapka típusú vicc lesz.
Sajnos.

Thyb 2008.06.05. 09:13:12

Primula:
a jelen állapotok között a felsorolt követelményeknek maga a BKV vezetés sem felel meg -legalább is az utóbbi időben történő incidensek kezeléséből kiindulva-. Osztan akkó nehogy má egy beosztott okosabb jobb meg szebb legyen oszt majd engem tesznek lapátra.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 09:15:07

Potenciális Disznó:
A BÖKÖVÖ akár betartja a szabályokat, akár nem, szopjon ki egy batyu faszt Regőczivel és kis csapatával az élen!!!

Thyb 2008.06.05. 09:16:46

Laura:
én ugy tudtam, hogy egy balesetnél stb segithet a mentésben és az irányitásban, de jegyzőkönyvet vagy hivatalból nem járhat el. Ahoz ki kell hivni a szolgálatban lévő kollégákat, de elnézést, ha ezzel kapcsolatban tévednék. Ugy is jön majd valaki aki teljes egésszében képben van.

hijarna 2008.06.05. 09:17:28

Tufaállat 2008.06.05. 09:15:07

És szarjanak süncsaládot. XDDD

Potenciális Disznó 2008.06.05. 09:18:54

Corbantis 2008.06.05. 09:17:28

A Sünök nevében fel vagyok háborodva!
:)
Nem lehetne inkább drótkefét?

Thyb 2008.06.05. 09:19:03

Corbantis:
nem értem, hogy miért akarsz te rosszat a sünöknek? Azok tök rendes állatok, ezekhez képest.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 09:20:33

Akkor nőjjön saskarom a tökükre, és forrjon be a seggüklika! :D

hijarna 2008.06.05. 09:20:34

Nos igen, helyesbítek: szarjanak szintetikus sünöket (alias. drótkefe). Egy raklappal minimum.

hijarna 2008.06.05. 09:21:51

Azon csodálkozom, hogy még nem vonultak a népek BKV palota elé sztrájkóni (úgyis divatba jött ez a fajta tiltakozási módszer).

Thyb 2008.06.05. 09:22:02

és utánna smirgli papirral töröljék ki

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 09:23:25

Qrva meleg van! Inkább a BKV palotában benne kellene sztrájkolni, biztos van légkondi, nem úgy,mint a járműveken!!

sztrelnyikov 2008.06.05. 09:28:23

Thyb:
Sok mindenben egyetértünk: pl a fenyőfaszállításban is. Nem csak azért, mert meghaladja a csomag méretét, hanem mert összekeni gyantával az utasok ruháját.

A buszsofőr lenne Isten után az első a buszon? :) OK. Legyen. (De akkor eskethessen is.) Viszont ebben az esetben egyértelműen ő a hibás, hogy felengedte.

Értem én, hogy tök üres a busz és akkor elfér hátul egy bringa, nem zavar senkit. Csak hát, ahogy a Monty Python is megmondta: ma egy tornapapucs, holnap az egész világ. Jönnek majd a szimpatikus DH-s gyerekek és tolják fel a mocskos gépeiket a tömött 7-esre.

A bicikli JÁRMŰ: úton a helye, nem a buszon. Viszont meg kell adni neki az elsőbbséget. A buszvezetőnek is!

hijarna 2008.06.05. 09:32:08

Thyb 2008.06.05. 09:22:02

És feküdjenek szögesdrót-ágyba.

nyünyőke 2008.06.05. 09:32:46

Thyb 2008.06.05. 09:16:46

"én ugy tudtam, hogy egy balesetnél stb segithet a mentésben és az irányitásban, de jegyzőkönyvet vagy hivatalból nem járhat el. Ahoz ki kell hivni a szolgálatban lévő kollégákat, de elnézést, ha ezzel kapcsolatban tévednék."

Most jut eszembe, hogy csak nekem van igazam, bizony szolgálatba helyezheti magát és jegyzőkönyvezhet is meg minden, mert velem már meg is tették.
Hosszú a sztori, de a lényeg az volt, hogy elkezdett üldözni kocsival (civil kocsi) két civilruhás rendőr. Nem álltam meg, mert nem tudtam, hogy rendőr. Aztán az út szélén vártak "rendes" rendőrök, nekik megálltam, erre a civilruhás kiszállt a kocsiból, közölte, hogy ő most akkor szolgálatba helyezte magát és a többit el is küldte. És vett fel jegyzőkönyvet meg minden.

Szóval, elvileg persze, megeshet, hogy épp kéri a jegyedet, aztán ha rendőrt hívsz, ott is van egyből:D

Thyb 2008.06.05. 09:33:35

Respect. Ebben nagyon egyetértünk!!!
Meg a DH-s dologban is.
Mindazonáltal ez egy éjszakai járat volt, amit nem hiszem, hogy a 7-eshez hasonló tömöttséggel rendelkezett volna.
Én személy szerint a buszsávban sem tekerek, ellentétben sok bringással. Ha az buszsáv és a kéktáblán nincs fenn a fehér bringa, akkor nem megyek bele, kivéve a Blaha és Keleti közötti szakasz ahol a multkor egy piros hetes majdnem belelökött a mellettem poroszkáló kocsisorba.
Tényleg, ha Buszsáv van a jobb oldalamon, normál kocsisor a baloldalomon, akkor ott vajon elhuzhatok a dugóban álló autók mellett jobbról?

Thyb 2008.06.05. 09:35:52

Corbantis:
de a fakir ágyban csak minden 3-ik szeget kell benne hagyni mert amugy eloszlik a testsuly, s elvesziti az általunk elvárt funkcionalitás hatásfokát.

newyorkman 2008.06.05. 09:36:05

Reagalas egy megkegyzesre!

Igen ,igen es igen!A bicikli a buszon fokozottan balesetveszelyes!De csak akkor ha a buszon biciklizel vele!Ezentul telen cipoben sem lehet buszra szallni mert az a jeges,csuszos buszmegalloban es a buszon csuszhat.Kulonben is mit gondol a "kedves" utas,hogy egyaltalan a BKV-takarja hasznalni.Eert vettek fel a BKVH-t(= "diszkret szekuriti"),hogy az utasok ezen rossz szokasat megszuntesse!!!

simon1 2008.06.05. 09:38:01

Thyb: jogos önvédelem pl. a könnygáz spray használata (kezdőknek), a pofánrúgás (haladóknak) stb. A busz behorpasztása rongálás (szabs). A rendőrség személyi állománya milyen viszonyban van az BKV ellenőrökkel nem lehet tudni, de ha nem megfelelő az intézkedés, bejelentés a Fõvárosi Ügyészségi Nyomozó Hivatal. 1056 Budapest, Belgrád rkp. 5-ben (tel: 266–5730) ahol az intézkedés helyét, idejét, az intéskedő rendőr azonosítószámát és a már említett tanukat felsorolva bejelentést teszel. Egy-két év és történik valami.

Chrom 2008.06.05. 09:38:16

Sziasztok!

1. Kezd egy kicsit a Homár BKV-ellenes kampánya úgy tűnni, mintha fizetnének érte, hogy lejárassa őket. (Nem a BKV-t védem, mielőtt valaki elkezdene habzó szájjal nekem esni.)

2. Hogy jön ahhoz az ellenőr, hogy bárhol megállítsa a buszt, ugyanis a buszért és az utasokért a SOFŐR FELEL, tehát a sofőr is hibázott.

3. A másik két kolléga miért nem fogja vissza a jamesbondot, tehát ők is hibáztak.

4. Az is egy utolsó paraszt, aki dühében rongálni kezd, mert a javítási költségeket is az utazóközönség zsebéből fogják kirántani. (Nem konkrétan erre az egy javításra gondolok, hanem általában.)Tehát a biciklis utas is hibázott.

5. Nagyon nem szeretem az ilyen okostojásokat, mint a köztisztviselő bácsi, aki ül a buszon, járatja a pofáját, nyomja a műfelháborodást, de meg sem mozdul. Akkor védte volna meg a srácot, vagy kérte volna el az ellenőr számát, szerezzen a buszról tanúkat és úgy ugráljon. De ez a "majd én küldök mindenkinek ejnyebejnyét" és "egy hétig fel vagyok háborodva" és "derettentőendühösvagyok" álszent magatartás ez kifordítja a gyomromat. Paff a bűvös sárkánynak van ekkora hatása kb.

6. Egy fényképpel, egy hibázó sofőrrel (mert biciklit tényleg nem lehet szállítani), egy rongáló utassal (mert a BKV 2 perc alatt bizonyítani fogja, hogy szándékos rongálás történt), tanúk nélkül egy próbaperben apám úgy fognak körbe röhögni, hogy csak na. Sok szerencsét.

BiG_ 2008.06.05. 09:38:29

Szarjanak fúrópajzsot :-)))

Üdv!

hijarna 2008.06.05. 09:41:03

De kettőt egyszerre! Boros-Bocskor bukkanjon fel a lukadban! :-))))

hijarna 2008.06.05. 09:43:45

Bochkor, vagy hogy írják. Mindegy, a lényeget értitek.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 09:45:07

Minden bkv ellenőrnek esernyőt dugni a seggébe és kinyitva kihúzni! :)

hijarna 2008.06.05. 09:47:06

Tufaállat 2008.06.05. 09:45:07
Minden bkv ellenőrnek esernyőt dugni a seggébe és kinyitva kihúzni! :)

Az nem elég fájdalmas. Szarjanak kombájnt. :-)

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 09:49:11

Corbantis :

Jó rendben, de félúton faroljon meg és tolasson! :)

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 09:51:06

Még a végén megsajnálom ezt a genyószívó céget :D
Na jó, lehet, hogy nem!

Vájett Törp 2008.06.05. 09:55:04

Primula

Csák Norriszt kifelejtetted, most má egy lyukas buznyákot se adnék az életedért!

kettyoskate 2008.06.05. 09:57:39

Mennyi most egy havi bérlet? Én jegyet használok, de annak az árát is irreálisnak tartom.

Nekem is voltak rossz élményeim az ellenőrökkel, volt, hogy kurvának neveztek, volt hogy suhancnak. Jót nevettem rajtuk.Igazából nem tudom mitől hiszik azt, hogy ők a megváltók...

hihetetlen..

hijarna 2008.06.05. 09:57:39

Ó, hogy a Csákk Norissz legyintse meg a BKV-t, amikor csoportosan szarják a fúrópajzsot XDDDD

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 09:59:58

kettyoskate:

Nem megváltók, hanem mocskosszemétszarfaszúköcsögprimitívtajparaszttulibunkótetűcsűrhe! Akik ezért a gány melóért még pénzt is kapnak!

2008.06.05. 10:02:28

Télleg kezd gyanús lenni ez a sok BKV ellenes cikk. Nem-e agymosás folyik-e itt-e ?

Jobb a bkv-n levezetni az emberek dühét, mintsem a politikusokon.

csakhalkankérdezem.

anti és apu 2008.06.05. 10:03:20

én ezt egyszerűen nem értem! jó, hogy felháborító, amit a köcsög ellenőr csinált, de behorpasztani ezért egy busz oldalát? egyetérteni vele, mert megérdemelte a BKV? milyen rövidlátó, bosszúálló, tipikus magyar felfogás ez? gondolkozzon már mindenki, aki itt helyesel. Szerintetek azt a horpadást kia fasz fogja kifizetni? az ellenőr! komolyan mondom, megáll az ember esze, annyi agya van itt egyeseknek ebben az országban!

hijarna 2008.06.05. 10:05:13

anti és apu 2008.06.05. 10:03:20

Az a horpadás lehet fel sem tűnik a géppark fostalicska állapotához képest....

kettyoskate 2008.06.05. 10:05:37

Nem az ellenőr fogja fizetni hanem a buta magyar nép, azzal, hogy megveszed a jegyet a bérletet és az anyám kínját!

anti és apu 2008.06.05. 10:05:52

mármint "az ellenőr?"

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 10:06:02

Kulics:
Én leütésenként kapom a pénzt az itt leírtakért! Nem tudom, kitől, nem találkoztunk, csak egyszer láttam,de akkor kínai gyártmányú nejlon harisnyát viselt (a fején), emilen tartjuk a kapcsolatot, mindig rendesen fizet. :DD

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.06.05. 10:07:39

Az írásbeli érettségik megkezdtekor a földalattin láttam egy A5-ös méretű ragacsot, ez volt ráírva:
"Tanuljál, különben BKV-elenőr lesz belőled."
Bár ti ezt biztos ismeritek, én jót röhögtem rajta, különösen az aktualitásán.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 10:08:46

anti és apu:

Kedves anti! Apukádnak üzenem: a horpadást senki nem fogja kifizetni (az ingyen van), a javítást kell majd kifizetni, azt persze nekünk! :)

Chrom 2008.06.05. 10:09:53

kettyoskate

Te inkább deszkát használsz? Komolyan kérdem, mert erről van egy sztorim. BKV-s,de nem BKV ellenes:)
Amúgy egy felnőtt bérlet 8250 FT...

Chrom 2008.06.05. 10:11:26

kettyoskate, leginkább anyámkínját veszünk:) Mert az tény, hogy nem szolgáltatás, amit kapunk:) A múltkor mág old school sárga buszt is láttam, valamelyik vonalon!!!

Nadams 2008.06.05. 10:11:30

Tisztelt Defektes gumis Utasunk!

Panaszlevele kivizsgálása folymatban van. Mivel az Ön által jelzett incidens, és az Ikarusz 1971-ben okozot kár nagysága kiemelt figyelmet érdemel, felállítottunk egy vizsgáló bizottságot (20 fő) és egy akció projekt team-et (20 fő). Külön erre a célra elkülönítettünk 800 Millió forint forrást, hogy minden a vizsgálathoz szükséges erőforrás rendelkezésre álljon.
Tekintettel a BKV Zrt. nehéz anyagi helyzetére felszólítjuk, hogy az okozott 77 Millió forint kárt haladéktatalunl fizesse meg az éppen végkielégítését váró Gipsz Jakab vezérigazgató úr számlájára.
Őszintén reméljük, hogy legközelebb ha James Bond többszörösen kitüntetett Győzike díjas ellenőrünkkel találkozik, akkor nem keverednek ismét egy BKV költség oldalon ilyen mértékben megterhelő konfliktusba.
Üdvözlettel:


BKV Zrt.

kettyoskate 2008.06.05. 10:12:55

Tanuljál, különben James Bond lesz belőled!

hijarna 2008.06.05. 10:15:06

vezérürü(lék) XDD

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 10:15:59

avogadro00:

Mivel itt mégiscsak Dzsémsz Bondról van szó, szerzői jogdíjak miazmásból kifolyólag csak egy kisebb összeg befizetése után áll módunkban kiadni a fent nevezett fotót!

hijarna 2008.06.05. 10:17:42

Vessük be a dzsémszbond ellen a cápafogúúúút :-))) Adakozzatok emberek a cápafogúnak....

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 10:18:50

A cápafogó rágódjon a Regőczi faszán napi három órát! :)

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.06.05. 10:22:40

Izé, a BKV azt mondja, hogy "Kerékpár csak a HÉV vagy a fogaskerekű járművek kijelölt peronjain szállítható, egy vonaljegy érvényesítésével."

www.bkv.hu/feltetelek/hasznalat.html#kezipoggyasz

Persze az nem jogosítja fel az ellőrt minősíthetetlen viselkedésre.

kettyoskate 2008.06.05. 10:24:33

mi az hogy deszkát használok? na meséld el a story-dat kedves Chrom!

8250 Forint? ez komoly?

KisörDÖG 2008.06.05. 10:24:50

Szevasztok!

Én hiszem , hogy egy elszigetelt esetről van szó! Kautikus a vállalat kivülről is meg belülről is! Nem szabad ezt a cégre vagy a többi alkalmazottra vetiteni!
És az ordenáré Trágár kifejezéseket mellözhetnétek!
köcce

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 10:25:36

Bastie:

Aróól viszont nem írnak, hogy egyéb, nagyobb állatok (ellnőr stb.) milyen feltételekkel szállítható és hol?! :D

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 10:27:37

KisörDÖG
Ja! Persze! Elszigetelt, de legalábbis elhatárolt eset volt, mármint a bkv majd jól elhatárolja magát az esettől!

hijarna 2008.06.05. 10:29:55

Tufaállat 2008.06.05. 10:25:36

No igen, állatok is csak pórázon, szájkosárra szállíthatók... javaslom, hogy írjanak ki közbeszerzési pályázatot BKV-ellenőrök felszerelésére a fent említett segédeszközökkel.

Thyb 2008.06.05. 10:30:05

Tufa:

dehogynem, szájkosár, póráz, a lábakon és kezeken lánc, meg bilincs. Komolyabb esetben kocsihoz rögzitve, mint Dr.H.

Thyb 2008.06.05. 10:31:38

Mielőtt valaki félreértené, Hannibálra gondoltam és nem Housra.
Egyébként azzal lehetne riogatni a buszon seftelőket, hogy vagy felmutatják jegyeiket, bérleteiket, vagy elengedjük az állatot.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 10:40:42

De akkor legyen ott náluk az oltási könyv is , hátha harapnak!

Thyb 2008.06.05. 10:43:55

az a minimum, mivel, hogy pedigrével és törzskönyvvel nem rendelkeznek

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 10:46:38

Hehe! Most jut eszembe! Még szerencse, hogy az ellenőrök hordába verődve kurva bátrak!
Néhány hónapja a 28as villanyoson 3 ellenőr "jegyeket bérleteket!" harci kiálltással vetette magát a "munkába", majd egy háromajtós szekrény méretű bakcigányokból álló kisebb (2-en voltak) csoportot lazán, szó nélkül megkerülve egy kisz kínaira vetették magukat nagy bőszen!
Muhahaha!!!!! (Ez igazi gonosz nevetés volt!)

Attilajukkaja 2008.06.05. 10:49:37

Szajkosarat nekik!
Amugy szabalyok ide vagy oda, egy normalis ellenor nem tesz ilyet. Itt is csak az egyik volt veszett, a masik ketto nem. Nem Zeusznak hivtak veeltlenul? (Utalas Kelemen Annacska verszomjas ebere, amelyrol megallapitottak, hogy nem veszelyes miutan haromszor emberre tamadt. Ezek kozul egy oreg neni karjat teljesen szettepte.)

mijazma!? 2008.06.05. 10:51:02

Azt hogy BKV-s vezetők EZÉRT nagyon sok píztet kapjanak, (vagy EZÉRT kapjanak nagyon sok píztet) azt ti intéztétek el kedves butapestiek. Azaz megérdemlitek, nincs itt kérdés. Arra kell csak vigyázni, hogy erre nyugatra ne szaporodjatok, élvezzétek csak tovább ott a szart, amit szépen csináltatok.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 10:51:42

Ezek után öreg néne kétszer is meggondoja...

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 10:53:33

mijazma!? :

1. én pl. nem vagyok pesti.
2. nem emlékszem, hogy mostanában bármitis elintéztem volna a bkv-nek
3. mégis szopom a faszt a többi utassal együtt nap, mint nap!
4. Gyere sűrűbben pestre!!! :)

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 10:54:55

Bassza meg! Itt a Regőczi! Mennem kell!

SzőkeNő Szarvas 2008.06.05. 10:55:30

Hmm... elég faramuci ez az egész közlekedési helyzet Mo-on, bár ezzel nem mondtam újat.. mindenesetre elgondolkodtató, hogy arról szövegelnek, arra bíztatnak, hogy HAGYD AZ AUTÓDAT A P+R PARKOLÓBAN ÉS UTAZZ BKV-VAL, hogy tehermentesítsd a várost. Bevallom, jómagam is az autóval közlekedők közé tartozom és mint a többségnek, nekem sincs egy fikarcnyi ingerenciám sem lecserélni az autót a BKV-ra, különösen azon rémtettek következtében, amikről most már nap, mint nap hallani mindenhol.

Ezen felhívással ellentétben azonban a BKV csökkenti a járatokat, a Belvárosba autóval viszont lassan már sehova sem lehet behajtani, a parkolókat már meg sem említem /ti.Centrum és tsai/, kacérkodnak a "páros napon páros rendszám, páratlanon páratlan" idióta ötlettel is, biciklizni sem lehet, mert a szabályok ellentmondásosak, stb.. szerintem zárjuk le az egész országot, ne közlekedjünk... maradjon mindenki ott , ahol van...


..esetleg, amennyiben a fenti ötlet-mint tudjuk- nem kivitelezhető, végre rendet kellene rakni ebben a kib@szott kuplerájban (is)...

Az évente egyszer látványosan megrendezett, seggnyaló biciklis nap ill. a BKV-sok lelövése sajnos nem megoldás... egyéb javaslat?

Thyb 2008.06.05. 10:56:16

Atti:

Jamesbond volt a neve. Néztem a fajták között, de fajtának nincs feltüntetve. Lehet, hogy egy keverék-korcs?

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 10:56:20

HAHAHAHAHAAAAAAA! Nem is jött meg!

Biztos be se szokott járni. Megnézném a bkv-s vezetőség jelenléti ívét :)

Thyb 2008.06.05. 10:59:09

Szőkenő:

"Az évente egyszer látványosan megrendezett, seggnyaló biciklis nap"

ez itten most nekem nem lenni tiszta, kifejteni bővebben?

mielőtt elkérem a bérletét

SzőkeNő Szarvas 2008.06.05. 10:59:44

Ps: Ha még egyszer nekem karikázik vmelyik tahó biciklis a JÁRDÁN /!!?/, a jövőben szemrebbenés nélkül fel fogom lökni... aztán mehet panaszkodni bármelyik BKV-Rendőrörsre, akár Demszkyvel karöltve is...

SzőkeNő Szarvas 2008.06.05. 11:02:32

Thyb: Nagyon szivesen. Arra utaltam, hogy attól, hogy a biciklisek egy nap gondtalanul használják a város bizonyos utcáit, számukra sem válik megoldottá a közlekedési helyzet. Ez az egész biciklis nap is egy seggnyalás a bringások felé, de semmivel sincs előrébb vele senki sem. Nemde?

Thyb 2008.06.05. 11:03:23

Tufa:
1.még állományban
2.még állományban
3. kilépés alatt
4.még állományban
5.tartózkodási hely ismeretlen, rendszeres fizetés átutalással rendezve
6.még állományban
2-3-4-es igazgató uraknak: jó lenne ha befáradnának, munkaszerződésüket aláirni, amelyre az elmult 3-5 évben nem került sor, tisztelettel Személyzeti Osztály vezetőhelyettes

U.I. A személyzeti Osztály vezetőjével nem tudtuk felvenni a kapcsolatot az elmult gél év során, hogy személyesen irja alá.

Baaah 2008.06.05. 11:05:31

Aki itt lejarato kampanyrol, meg szegeny bkv stb. szoveggel jonnek ajanlom a bkvfigyelo szot butni a gugli-ba naponta nem egy! ilyen sztori jelenik ott meg

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 11:07:28

Jó lenne mostmár a bkvt nem figyelni, hanem figyelmeztetni, egy jó nagy vazelines gumicsizmás seggberúgással!!

KRRR 2008.06.05. 11:07:44

Berlinben (oké tudom más, de lehetne példát venni) minden metrószerelvénybe, ami nem is annyira óriási, fel lehet vinni 1 db biciklit az ilyen defektes esetekben. Miért ennyire nehéz ez nekünk???

Thyb 2008.06.05. 11:07:45

Ha a járdán teszi, akkor nyugodtan. Előre is elnézést kérek mindenkitől, akinek szétnyomom a vádliját a bringauton, ahol semmi keresnivalója, sem kutyasétáltatás sem más indokból. :D
Egyébként egyetértek veled ilyenmód a CM-el kapcsolatban. Ha annyi pénzt forditanának a kerékpáros közlekedés fejlesztésére amennyit a CM és a támogatásról győzködő kommunikációjukra és ezekkel kapcsolatos PR fogásokra, akkor a BP-i kerékpáros közlekedés már régen megoldódott lenne.

SzőkeNő Szarvas 2008.06.05. 11:08:28

Tufaállat! Hogy Te milyen liberális vagy! Vazelin?????

Thyb 2008.06.05. 11:09:32

Tufa:
a jegy/bérlt mellé még mi költsünk gumicsizmára is?
amugy meg a nagy turót, a gépzsir sokkal olcsóbb mint a vazelin, s erre a célra tökéletesen megfelel.

Jasperek 2008.06.05. 11:10:01

Kiveszed a bicikli első kerekét(ha szerencséd gyorszáras) és máris bicikli alkatrész amit lehet szállítani a BKV-n.Nekem még szerencsére nem volt rá szükségem ,de elméletileg így szabályos.Főleg ha a sofőr megengedte és amúgy sem voltak sokan a buszon.Az ellenőr meg bekaphatja.Bár akkor sem kell a busz oldalát verni.

MimiMeirah 2008.06.05. 11:10:35

Meddig megy ez meg igy? Minden egyes nap van valami hasonlo hir. Gondolom nem azert, mert sokan a BKV rossz hiret akarjak kelteni, hanem azert, mert ezek valosagos esetek. Budapest varos vezetosege meddig szandekozik ezt meg elturni? Miert van az, hogy a BKV menedzsmentjenek (valamint ellenor es biztonsagi csapatanak) alkalmazottai sokadszorra bizonyithatjak alkalmatlansagukat? Hiszen naprol-napra meggyozodhetunk arrol, hogy a BKV haza tajan, hogy ugy mondjam igen csak sulyos problemak vannak, ugyanis a jogszabaly sertesek most mar allando jelleggel mindennapjai(n)k reszeve valtak. Ugy tunik az egesz BKV szepen, raadasul nem is lassan, am annal biztosabban rohad belulrol. Elo "zombikkal" van tele, akiknek minden kepesseguk es eszkozuk kimerul az agresszioban, mert, hogy olyan sotetek, mint a belsozseb.
Meddig mehet ez igy meg? A BKV kommunikacioja meg persze, hogy semmit sem, vagy egyertelmu hazugsagokat prezental (tobbsegeben az utasok serelmere), mert a mindennapos gyakorlat soran rajottek,hogy ezt siman megtehetik. Nem tortenik semmi, holnap es azt kovetoen is ugyanazok a seggfejek fogjak ugyanazokat es meg sok mas jogszabalyokat megszegni, mikozben a kutya sem torodik az egesszel azokbol a korokbol, ahol valoban rendelkeznek szankcionalasi joggal. Nem vagyok Magyarorszagon, de ezeknek a hireknek hallattan, remelm, hogy sokaig meg csak latogatoba sem kell arra jarnom.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 11:11:14

Ok! Legyen gépzsír, a BKV műhelyéből, a gumicsimmát meg fizesse a BKV!

SzőkeNő Szarvas 2008.06.05. 11:14:00

Thyb: Egyetértek. ..és azért vagyok ilyen agresszív a járdán cajgázókkal szemben, mert itt, ahol lakom, nap,mint nap ezzel találom magam szembe.. ráadásul még ők vannak megsértődve, ha jelzed, hogy a járda a gyalogosoké..igaz, nincs biciklis út és az úttest is életveszélyes, de akkor sem az a megoldás, hogy inkább a gyalogos legyen veszélyben a saját magát féltő biciklis miatt.. különösen úgy, hogy egy iskola is van itt, ahol sokszor rohannak ki gyerekek, mert ugyi, ők járnak a suliba és szemrebbenés nélkül közéjük hajt egyik-másik állat.. nem általánosítok, emberfüggő, ki hogy közlekedik,.. mint ahogy az is, hogy aki emberből van, a 2., 3. ilyen eset után már nem verbálisan reagál a hasonló, napi szintű atrocitásokra..

Tény, ebben az utcában nincs BKV... sikeresek vagyunk-e? :))

SzőkeNő Szarvas 2008.06.05. 11:18:06

...ugye az városi legenda, hogy akit kirúgnak a Centrum Zrt-től, mert nem hozza a napi büntetéskvótát, az automatikusan felvételt nyer a BKV ellenőr részlegébe..? :)

..és ugye az is kacsa, hogy a Rendőrtiszti Főiskola hallgatóinak kötelező szakmai gyakorlataként elismerik a BKV közlekedési eszközein ellenőrként eltöltött időt is...

Thyb 2008.06.05. 11:18:23

Nos, a járdán való közlekedésre meg vannak a szabályok, hogy mennyivel és hogyan lehet közlekedni. NEM tilos a közlekedés, csak szigoru szabályok vonatkoznak rá. 10 km/h kötelező csengő stb. Ha kirugod alólla a bringát feljelenthet s az neked lenne probléma a végén. Nemcsak idő, de a kárt is ki kellene fizetned amit ezzel okoztál. Ezért ezt a helyedben meggondolnám. Soke bringás felelőtlen, ez kétségtelen, s sokan nem tartják be a szabályokat. Őket fel kell jelenteni.

De sajna mostmár lépnem kell. Megyek jegyeket/bérleteket ellenőrizni. :)

Attilajukkaja 2008.06.05. 11:28:56

Thyb

Szerintem, megiscsak Zeusz lesz az ellenor valodi neve: o volt a foatyauristen es nem sokat teketoriazott!

BobChemistry 2008.06.05. 11:37:54

hihetetlen, hogy mi történik a fővárosban a BKV járatain (is)
néha, amikor ott járok, szinte már imádkozok, hogy kössön már belém egy hasonló képességekkel megáldott ellenőr, szivesen elküldeném melegebb éghajlatra néhány pofon kíséretében

elwood 2008.06.05. 11:39:10

1) A BKV nemzeti kincs. Tilos privatizálni.

2) Én megbüntetem és soha többet nem utazom BKV-val, ha megrohadok az autóban akkor sem.

3) A biciklis a legtürelmetlenebb népcsoport, ha nincs dugó akkor is elgurul mellettem a pirosnál, hogy züldre váltásnál minél több autó előzze vissza a kisszerű életét kockáztatva.

4) Az ilyen ellenőr meg szarjon biciklit az éjszakai járaton, szüges gumikkal.

Attilajukkaja 2008.06.05. 11:57:18

Nem akarom vedeni a bunko ellenoroket, de az utasok is megerik a penzuket. Nem egy olyan esetnek voltam tanuja, ahol a bliccelo szivatta meg oket, pedig csak a munkajukat vegeztek. Egy normalis tarsadalomban a csalo, bliccelo elszegyenli magat, ha rajtakapjak. Nalunk pedig nem kevesen (foleg nem kisnyugdijjasok!) sportot uznek abbol, hogy ingyen utaznak es buszken meselik utana, hogyan sikerult atverniuk az ellenoroket. Nem csoda, ha ok is bekemenyitenek neha!

Céadaoin (user ID 44540) 2008.06.05. 12:07:16

Végigolvastam, szemezgettem...

BeKaphatodVazze >>> :-D :-D

Szintetikus sün >> :-D :-D

A buszsofőr lenne Isten után az első a buszon? :) OK. Legyen. (De akkor eskethessen is.) >> :-D :-D

Győzike-díjas >> :-D :-D

sztrelnyikov 2008.06.05. 12:17:08

Basszus Thyb, akkor te is ilyen önérzetes bringás vagy? Jól van.

Tegnap voltam nagyon ideges. Előtte pont olvastam vagy itt a homáron vagy a BKV-figyelőn a felháborodott apukát, hogy köcsög bringások majdnem elsodorják a gyerekkel együtt. Megyek haza: paraszt apuka a bringaúton legelteti a purdét. És tuti meg van győződve róla 100%-ban, hogy ez egy járda!

Szőkenő: nézd meg annak a "járdának" az elejét meg a végét, nincs-e ott buzinagy kék kresztábla fehér bringával.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 12:22:04

Höhö!
Mekkora a "buzinagy"? Bevezethetnék, mint SI mértékegységet. Ált. iskolások matekórán biztos élveznék :D

Thyb 2008.06.05. 12:22:33

Itt irták, ezzel nap mint nap szembesülök a Vasutirendező- Árpádhid közti bringaut szakaszon.
Hol kutyát sétáltatnak, hol gyereket, hol gyerekek kutyát. Vannak akik párban sétálgatnak kéz a kézben az ut közepén.
Bringásokkal is gond van, de gyalogosokkal is, egyik sem akarja ismerni a jobbra tarts szabályt. Pedig az érvényes járdán, kerékpáuton, és közuton is.
Amit a legjobban utálok amikor a sztrádán az olasz neki áll nézegetni és beáll a két sáv közepére.

sztrelnyikov 2008.06.05. 12:33:16

A vicces, hogy valaki (gondolom sok pénzt kapott érte) kitalálta, hogy a bringautakat viacolorból kell építeni. Ez frankó dolog, mert szar rajta bringázni, viszont a gyalogosok imádják. A bringásnak ugye sima aszfalt a jó (kisebb az súrlódás), amiből a járdák vannak. A dagály-strandnál éleződik ki az osztályharc: viacoloron sétálók és aszfalton bringázók, illetve az öntudatos aszfalton gyalogló és viacoloron bringázók között.


Olasz: de cserébe ezt te is megteheted náluk, mert ott így szokás. Ott egyszer majdnem megbüntetett egy rendőr, hogy miért lassítok a STOP tábla előtt, ahelyett, hogy "avanti, avanti"...

Bejjja 2008.06.05. 12:46:22

Kisördög, túl sok az elszigetelt eset ahhoz, hogy ne kezdjünk általánosítani. Azok, akik színvonalat tudnának nyújtani, elenyésző kisebbségben vannak.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.06.05. 12:47:49

Olasz: de cserébe ezt te is megteheted náluk, mert ott így szokás. Ott egyszer majdnem megbüntetett egy rendőr, hogy miért lassítok a STOP tábla előtt, ahelyett, hogy "avanti, avanti"...

Attól függ, északolasz vagy délolasz?

Nápolyban egy hét alatt egy autóst láttam csak zebránál megállni. Az is római volt. A piros lámpát is leszarják.

temporary 2008.06.05. 12:50:41

A levélíró azon mondatával, miszerint "egyre több lesz a biciklista pesten, nem gondolják komolyan, hogy ez a hozzáállás tartható lesz" nem értek egyet. Bicikli szállítása buszon tilos. Babakocsinál, kofa tartozékainál hossza miatt nagyobb helyet foglal el, a fel-leszállást akadályozná. A fenti eset azonban kivételes, nem csúcsforgalomban történt, nem lustaságból, a vezető is hozzájárult (más kérdés, úgy is megoldható az ügy, ahogy sztrelnyikov hozzászóló említette, magam is toltam már haza biciklit Nagykovácsitól a IX. kerületig). Emberséggel megoldható lett volna az utazás. Az "ellenőr" viselkedési módja természetesen nem elfogadható, fegyelmi következményeket kellene maga után vonnia.
A tettleg fellépni szándékozókat pedig emlékeztetni szeretném, hogy - hacsak nem önvédelem céljából teszik - az közfeladatot ellátó személy elleni erőszaknak minősülne (alapesetben is három évig terjedő szabadságvesztés).
A buszvezető független az ellenőröktől, azokat nem utasíthatja.
Mindezeket nem a BKV védelmében, hanem a korrektség érdekében jegyeztem meg.
Thyb figyelmébe: kerékpárral járdán csak akkor szabad közlekedni, ha az úttest kerékpár közlekedésre alkalmatlan. Ez alatt az értendő, hogy fizikailag alkalmatlan, ha csak nagy az autóforgalom vagy kerékpárral közlekedni tilos, akkor nem szabad a járdán biciklizni.

Hompi 2008.06.05. 12:50:58

Én úgy néhány héttel ezelőtt tapasztaltam a következőt:
Blahán várom a 4-6ot kisebb tömeg társaságában.
Combino be, emberek le, emberek föl.
Azt látom, hogy valahogy furcsa tolongás történik az ajtó előtt, de gondoltam csak megint a szokásos "fölszállokosztnemmegyekbeljebb" van. De nem úgy van. fölszállva azt látom, hogy az ajtónál áll egy figura elektromos autóval. Szvsz a tag kb 50 év körüli volt, és nemigen látszott mozgássérültnek vagy ilyesmi, de ezt inkább nem az én tisztem megítélni.
Kb 1mx1,5m területen foglalta a helyet, amolyan golfautó nagyságrendben, négy kerekű meg minden. Nyilván beljebb nem gurult mert akkor az életben nem jött volna ki.
Tény, hogy ahogy keresztbe oda beállt, a felszállóknak kb 30-40cm helye maradt mellette, hogy elslisszoljanak a kocsi közepe felé, ahol éppen emiatt rengeteg hely volt, az ajtóban meg a tömeg.
1 megállót utaztunk így, és a Rákóczin feltűnően elkezdett helyet csinálni a kisautóval, persze olyan nem hangzott el, hogy legyenszives engedjék ki őt.
A megállóban komótosan kitolatott a Combinóból, előremenetbe kapcsolt, és hussssss már ott sem volt.
Én meg önkéntelenül is azt gondoltam, hogy a pofám leszakad....
Ez most hogy viszonyul egy kerékpár méreteihez??
Így utólag nagyon sajnálom hogy nem fotóztam körbe a szitut...

Bejjja 2008.06.05. 12:51:39

Off:

Napi hír: Parkolóövezetes táblák nincsenek a Kreszben, ergo nincsenek parkolóövezetek, ergoergo semmi joguk megbüntetni ha nincs parkolási cédulám. Továbbá félórát fizetek, tíz perc után eltávozom, helyem nincs fenntartva, és többszörösen van parkolási díj kifizettetve ugyanarra a helyre! :-) Viva la Cetrum!

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 12:53:32

temporary:

Az ellenőr, mint egy gazdasági társaság alkalmazottja vajjjjon mitől lát el közfeladatot?? :)

Bejjja 2008.06.05. 12:58:27

BobChemistry, legyél nő, vagy cingár 30 kg-s, vagy tizenéves szintén cingár, stb. Azon nyomban rádvetik magukat.

Ariadne12 2008.06.05. 12:59:26

temporary:

Ezt a fizikailag alkalmatlant honnan veszed? Egyáltalán nem így van, alkalmatlan attól simán lehet, hogy életveszélyes a forgalom rajta. Egyébként értelmezhetetlen is, mivel amit útnak hívnak, az azért út, mert fizikailag lehet rajta közlekedni. ;)

Bejjja 2008.06.05. 13:03:00

Tufaállat, SI rendszer nem kémiaórán van? :-)

sztrelnyikov 2008.06.05. 13:10:40

crazymokus: pedig úgy van az. Ha csak szimplán veszélyes, akkor ott kell menni: ha 3 méter mély vizesárok van rajta keresztben, akkor szabad a járdán (max 10 km/h-val.

Ezt a sok mértékegységet (méter, km/h) csak az SI-buzik kedvéért használtam.

Bejjja 2008.06.05. 13:11:37

Kerékpárügy: Lánchíd, annak is a közepe. Már előre hallottuk a fék sikolyát, mielőtt a középen lévő beugró híddarabhoz értünk, egy kis kanyarodó. Bringás nem fékezett időben, majdnem neki a "falnak". Miközben került, felkászálódott rá és azzal a lendülettel nekem jött és a vádlimon jelentékeny kék-zöld foltokat csinált. No bocsánatkérés. A párom csak azért nem csapta le, mert mint kiderült, a sisak alatt nőnek látszó idióta volt. Azért mondom, hogy nőnek látszó, mivel a száját mocskolódó, lekurvázó, anyázó szavakon kívül intelligens megnyilvánulás nem hagyta el.

Újítás: Lánchíd egyik oldala gyalogos út, másik oldala kerékpáros út.

Ariadne12 2008.06.05. 13:18:58

sztrelnyikov:

Ahol 3 m mély vizesárok van keresztben, az nem út ;). A KRESZ sehol sem utal arra, hogy "fizikailag" kellene alkalmatlannak lennie, egyszerűen alkalmatlant ír, vagyis egyéni megítélés alapján is lehet alkalmatlan.

Mondom, mutassátok már meg, mi alapján kell "fizikailag" alkalmatlannak lennie, mert én ilyen kitételről nem tudok.

sztrelnyikov 2008.06.05. 13:19:08

Lánchíd: haver ment át rajta. Jött szembe három ember. Amikor odaértek, péppé verték a havert. Nem szóltak, nem vettek el tőle semmit. Továbbmentek.

Valami lehet ott a Lánchíd közepén. Már Szerb Antal is megírta, hogy van ott valami...

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.06.05. 13:20:25

Bejjja:
Ott is, meg fizikán is. Ok! Matekon lehet, hogy nem nincsen! :D

Thyb 2008.06.05. 13:21:02

Tempoary: milyen jogon gyalogolnak gyalogosok Kenesén a kijelölt (nem megosztott) kerékpáruton???
A házak előtti járdát a Kenesei önkormányzat simán kinevezte kerékpárutnak és felfestett rá egy sárga elválasztó csikot. Bezzeg a házak előtt más járda nincs. Ilyen esetben akkor a gyalogosok vajon miért nem a 71-es műuton flangálnak??? Az általad irottaknak az lenne a megfelelője.

moonclown 2008.06.05. 13:21:14

Nem járok évek óta BKV-val, főleg éjszakaival.Láttam hogy 5-6-8 biztonsági bohockodik a megállókban.Bicklinek nem buszon a helye, a modor az akkor is egy más kérdés.

Mondjuk városban sem bicikliznék...

De azért lehetne egy partizáncsapatot indítani a bkv-sok ellen.

Pár részeg Fradista,újpesti,diósgyőri, stb, + pár jól szituált külföldi szigetes:9Mert 1-2 bézbólütő.

sztrelnyikov 2008.06.05. 13:23:24

Oké, slendrián kifejezés a fizikai. De tény: ha tábla nem tiltja és nincs rajta 3 méter mély vizesárok, akkor az úton kell biciklizni.

Mondok egy példát: Váci út azon szakasza ahol nincs bringaút. 70-nel tépnek rajta a kamazok. Teljesen életveszélyes. Fizikailag járható (nincs vizesárok). Tábla nem tiltja. Ergo kötelező azon bringázni.

Szerintem erre gondolhatott temp.

2008.06.05. 13:23:55

én simán utálom a városi bicikliseket. náluk agresszivebb állatfajta nem létezik.

Ariadne12 2008.06.05. 13:27:22

sztrelnyikov:

Direkt megnéztem a KRESZt, mivel szipmlán alkalmatlant ír, ezért ha kamionok száguldanak rajta tömött sorokban, akkor az nekem alkalmatlan, tehát nem megyek rajta. A példádban szereplő út alkalmatlan, a KRESZ alapján tehát mehetek a járdán - nem tiltja semmi, sőt engedélyezi a KRESZ.

A jog nem így működik, ha egyszer nem írja, hogy fizikailag legyen alkalmatlan, akkor bármilyen szempontból is alkalmatlan, lehet a járdán menni. Lásd Margit-híd. Csak a forgalmat feltartva és elég veszélyesen lehetne bringázni az úton, ezért a déli járdán szoktam menni, bár utálom a gyalogosszlalomot. Elvileg a felújítás után lesz végre valami keróút féleség.

Szóval mivel ti sem tudjátok megmondani, mi alapján lenne a fizikai alkalmatlanság feltétel, ezért nem feltétel. ;)

Ariadne12 2008.06.05. 13:35:19

Egész pontosan: a KRESZ az alkalmatlanságnál "úttest" kifejezést használ, ami szintén a KRESZ meghatározása szerint "az útnak a közúti járművek közlekedésére szolgáló része". Na ezért mondom, hogy nem létezik olyan úttest, amin 3 méteres árok lenne...

Br (törölt) 2008.06.05. 13:41:04

Pár hónapja este 10-kor felszállt két ellenőr a kék metróra, Újpest irányában. Utánuk egy nagy darab, kövér faszi civilben. Ezek hárman jókedvűen beszélgetteek, majd a két ellenőr elkezdte a jegyek bérletek ellenőrzését. A nagy darab faszi ugyanekkor elővett egy sokkolót és a két ellenőrt megtámogatandó, megfenyegette az utasokat, hogy akinek nincs érvényes jegye, és még szemtelenkedni is próbál, annak a valagába fog csípni a fegyverével. Ezután vonult a két BKV-s után, és közben csattogtatta a sokkolót, bele az emberek arcába, mindezt nevetgélve. Mikor az egyik utas (szintén nem kis darab srác) agyát elöntötte a szar és felugrott, hogy leordítsa a sokkolós csávó fejét, akkor a dagadt visszaüvöltött, hogy kussoljon, mert ő rendőr és azt csinál amit akar...Welcome to Hungary!

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.06.05. 14:02:33

Ellentétben a levélíróval úgy gondolom az ominózus horpadásnak az ellenőr homlokán kéne lennie.
Elég suttyó megoldásnak gondolom ugyanis, hogy addig szépen engedelmeskedve leszállnak, de amint becsukja az ajtókat rögtön nekiáll cspkodni a busz oldalát...

Legalább köpte volna le az ellenőrt aztán szalad el, vagy vette volna fel telefonra az esetet.

Bejjja 2008.06.05. 14:03:45

Sztrelnyikov, :-)

Én egy kicsit pontosabban határoztam meg a dolgokat mint Szerb Antal. Egy idióta hülye picsába botlottunk. Szívem szerint a Dunába dobtam volna bringástul. A Lánchíd két oldala nem bringaút, rengeteg gyalogos, rengeteg a turista. Szerencsére nem jellemző ez a viselkedés, eddig mindig elfért mindenki.

Lord_Cica (törölt) 2008.06.05. 14:04:42

Én úgy tudom, hogy a bicikli csomagnak számít, ha eltávolítják pl. az első kerekét.

Apropó, miért nincs a bicikliken pótkerék? :)

NetzArbeit 2008.06.05. 14:05:03

Rendőr - sokkolóval = ügyészség!

Bejjja 2008.06.05. 14:05:49

Tufaállat, ma már mindennek mindenhez köze van :-)Én személy szerint soha se tudtam bemagolni az SI-t, így nekem a buzinagy is belefér :-)

temporary 2008.06.05. 14:08:29

Hompi:
A tömegközlekedési eszközökön utazásnál nem csak a méret számít. Ha csak az számítana, ki kellene tiltani a babakocsis kisgyerekeseket, rokkantakat is. Csakhogy az ő esetükben - nem számítva saját autót, taxit - nincs más alternatíva, mint a gyaloglás, viszont a biciklis tud tekerni.
Tufaállat:
A Btk.-tól: 137. § 2. pont:
"közfeladatot ellátó személy:
a) a postai szolgáltató végrehajtó vagy biztonsági szolgálatot ellátó alkalmazottja, a közforgalmú tömegközlekedési eszközt működtető gazdálkodó szervezetnél végrehajtó vagy biztonsági szolgálatot ellátó személy, továbbá a közúti személyszállítási szolgáltatást végző más személy"
crazymokus:
A járdán kerékpározás esetében így értelmezendő (ld. KRESZ tankönyvek, de pl. plasma.szfki.kfki.hu/~csillag/kerekpar_kresz/Kerekpar_KRESZ.pdf 4. oldal). A földút példája szerepel, a "fizikai" kifejezéssel ilyenekre utaltam volna.
Jogszabályok esetében sosem az egyéni értelmezés számít - ilyesmivel lehet próbálkozni hatóság, bíróság előtt -, végső soron bíróság dönt.
Thyb:
A kenesei viszonyokat nem ismerem, de az elválasztó vonal arra utal, hogy gyalog- és kerékpárútról van szó. Ha nem így lenne, akkor ha nincs járda, a KRESZ szerint gyalogosok közlekedhetnek kerékpárúton.

Bejjja 2008.06.05. 14:10:17

moonclown, egyetértek. Városban bringázni? Nem vagyok túlélő típus, első nap elgázolnának :-) Meg szívni a szmogos levegőt? Azt sem értem, aki a belvárosban kocog. Tobb gázt, meg koszt szív be futás alatt, mint általában. az egyik legegészségtelenebb dolog.

Thyb 2008.06.05. 14:12:29

Bejja:
A lánchid az egyetlen ahol kerékpározni tilos, nem mintha a Szabadsághid jobb lenne. A lánhidon kivül minden hidon szabad egyébként közlekedni minden más hidon szabad, hol bringauton, hol az uttesten. Bringa utas az Árpád, a Margit és a Lágymányosi valamint az UVH, uton járható Szabadság (bár ott akkor előzés nincs), Petőfi, Erzsébet hid.

Bejjja 2008.06.05. 14:14:52

Szerintetek, hogy ha valakinek nincs autója, de bringája és BKV bérlete vagy jegye van, és mondjuk a Budai hegyek környékén akar kerekezni, hogy jut el oda?

Thyb 2008.06.05. 14:15:52

Temporary:
defektes bringát elég nehéz tekerni

A felfestés a hivatalos kerékpárut jobb-baloldalát jelölik, nem azt, hogy gyalogos bringás, az utca végén pedig egyértelműen csak fehér bringa van a kék mezőben és nem a Fehér bringa/ gyalogos jelzés.

Ha ismered a Kreszt akkor gondolom tudod mi a kettő között a különbség.

Nocsak (törölt) 2008.06.05. 14:18:20

Kezdem úgy érezni, hogy lassan ombucmannhoz kellene az utazóközönség nevében fordulnia valakinek, vagy az alkotmánybírósághoz, vagy az emberjogi bírósághoz, mert folyamatosan a közbiztonsághoz való jogunk, az emberi méltóságunk sérül!
Azokat a cégeknek a nevét, akiknek ilyen alkalmazottaik vannak, szégyenszemre ki kellene függeszteni nyilvánosan, feltűntetni minden létező portálon, és komolyan sok-sok millió forintra, valamint működéstől való eltiltásra kellene bűntetni! Nem járható út ez már, ami most a "biztonsági emberekkel" kapcsolatban történik! És hiába a sok panasz, nem történik sermmi pozitív változás!!!

sztrelnyikov 2008.06.05. 14:18:52

Bejja:

Felteker a hegyekbe. Nem olyan bonyolult.

Thyb 2008.06.05. 14:19:03

Bejja: odateker, vagy addig tolja, esetleg hiv egy tehertaxit

amugy vicc nélkül, azok a srácok, akik DH-znak (arról lehet felismerni őket, hogy baromi magas a villa és a kerék közötti táv, valamint sokuknak full face bukója van) általában eltekernek a fogaskerekűig és ott arra felszálva mennek fel a hegyre. Azok a gépek a lefelé száguldozásra vannak kitalálva, nem pedig a hegyre feltekerésre. Vagyis a hegy aljáig Ők is eltekernek.

temporary 2008.06.05. 14:22:40

Thyb:
Defektes bringát valóban nehéz tekerni, én csak arra utaltam, többek között mi a különbség babakocsi-kerekesszék és bicikli között. Defektes kerékpár szállítását tudtommal nem szabábályozza külön a BKV, így arra ugyanaz vonatkozik, mint működőképes kerékpárra.
Ha az a helyzet, hogy nincs járda, csak kerékpárút, akkor KRESZ 21. § (1): "A gyalogosnak a járdán, ahol pedig járda nincs, a leállósávon, az útpadkán vagy a kerékpárúton kell közlekednie."

prometheus_X 2008.06.05. 14:23:19

A BKV kommunikációja mostanság egyértelműen arra megy ki, hogy védük a cég alkalmazottait (kidobóembert, kallert, sofőrt, mindenkit) a büdös geci utasokkal szemben. Ez totál logikus, hiszen az alkalmazottak fizetik a mi utazásainkat, nem pedig mi fizetjük az ő fizetésüket. Az a lényeg, hogy ha az ellenőr vagy a kidobó, vagy a sofőr egy megállóban tarkón lő egy embert, akkor a BKV hangsúlyozza ki, hogy az illető renitensen viselkedett és/vagy nem volt utazásra jogosult, ergo a kivégzés, mint eljárás teljesen jogszerű volt, sőt remélik hogy ez elrettentésül fog szolgálni a jövőben is.

Egyértelműen elrettentésül szolgál a köztörvényes bűnözők (itt: bűnözésre hajlamos alkalmazottak) párfogása egy közlekedési vállalat részéről, olyannyira, hogy remélhetőleg eljön az idő, amikor az egész város el lesz rettenve és mindenki majd autóval jár - inkább repülővel mert a reggeli és esti csúcs már most is csak felfelé kerülhető meg, oldalirányba már nem.

Thyb 2008.06.05. 14:23:21

Macko:

a BKV-t bezárni? Most vagy azt kell feltételeznem, hogy nem vagy pesti, vagy nem vagy komplett (már bocs).

A BKV-t napi szinten millió feletti ember használja. Azér azt bezárni, mert van egy rakás paraszt munkatársuk nem hiszem, hogy lehetséges lenne.

Le kellene kapni őket mobillal és felrakni a képüket valahová. Amolyan megbélyegezés cimén (normális ember kilépne, bár ezek nagyrésze olyan alacsony inteligencia hányadossal rendelkezik, amelynél az ebihal is akadémikusnak tűnhet).

Ariadne12 2008.06.05. 14:30:41

Temporary:

Ez nem elég, valaki írt valamit jó szándékkal és ennyi. Meg pláne a földút abszolút alkalmas kerékpározásra, főleg montival. :D Ráadásul földút mellett mondhatni soha nincs járda, szóval ez megint értelmetlen. És mondom, a KRESZ fogalmai szerinti úttest kivétel nélkül mindig alkalmas lesz "fizikailag" a kerékpározásra, az viszont nagyon is esélyes, hogy egyébként konkrétan életveszélyes, valszeg pont erre találták ki ezt a szabályt.

Megnéztem hivatalos forrásban is (jogtár), de ott sincs erről több sajnos. Jogász vagyok, számomra egyértelmű a szöveg. :) Azért vigyázzatok magatokra...

Bejjja 2008.06.05. 14:43:34

A város egyik feléből a másik végébe? Elmegy az egész napom azzal, hogy csak odajussak, ahol nyugodtan, egészséges levegőn tudjak bringázni. Ez is elég morbid, hogy nincs megoldva az utazás ha valaki nem akarja az egész várost áttekerni mocsokban, meg dugóban, csak azért mert kerékpárt nem szállít a BKV,

Thyb 2008.06.05. 14:51:25

Bejja, ha megmondod, honnan hová szeretnél eljutni, akkor talán tudunk alkalmas (legjobb) utvonalat javasolni.

temporary 2008.06.05. 14:56:13

crazymokus:
Igen, gyakorlatilag elég nehéz elképzelni olyan utat, ami kerékpározásra alkalmatlan, de gépjárművel való közlekedésre alkalmas. De a jogszabályokat nem én hozom, hatóság és bíróság sem vagyok. A jogalkotó akaratáról én sem tudtam többet kideríteni. A gyakorlatban nem is nagyon veszik szigorúan, legalábbis ahhoz képest, mennyi járdán kerékpározó van, én egy esetről sem hallottam, amikor csak ezért megbüntettek volna egy biciklist.

szgyula 2008.06.05. 14:58:02

Meg jobb kerdes: 5 eves lanyom kerekparja hogy jut el a KRESZ parkba?

Esetleg lehet nemetektol tanulni. Metron, HEV-en lehet (nehol csak csucsidon kivul) kerekpart szallitani. Sot, a BKV megfeleloje kifejezetten osztonzi erre az embereket.

Thyb 2008.06.05. 15:03:38

Fentebb linkeltem, hogy folynak a tárgyalások ez ügyben. Az, hogy végül milyen eredménnyel fognak zárulni, milyen tömegközlekedési eszközök vagy épp mely járatok lesznek kijelölve kerékpárszállitásra is alkalmasnak az még a jövő zenéje, de elég komoly érdeklődés van mindkét féltől, hogy ez mihamarabb megoldódjon.

sztrelnyikov 2008.06.05. 15:06:09

bejja: amíg Budán laktam, abban az irányban tekertem ki a városból. Most, hogy Pesten lakom, most a másik irányba. A lényeg, hogy simán ki lehet jutni. Vác, Börzsöny nagyon szép. Nem kell mindig a Hármashatárhegyre menni. Ha meg az a kedvenc, akkor hozzál érte áldozatot.

Bejjja 2008.06.05. 15:26:44

Thyb ez igazán rendes tőled :-)

Bejjja 2008.06.05. 15:28:17

szgyula, ez lett volna a másik kérdésem. Egy dolog hogy egy ember hogy jut el, de ha mondjuk már gyerekkel menne. A metró is már nagy segítség lenne

Bejjja 2008.06.05. 15:37:00

sztrelnyikov, nem hiszem, hogy nekem azt az áldozatot kell hoznom, hogy ha egyik napon bringázni akarok, akkor a felét az odajutással kell töltenem csak azért mert ebben a városban a közlekedés feltételei még mindig egy kissé balkániak. Miért képtelen ez az ország egy kicsit felzárkózni? És ráadásul nem is olyan nagy dolog, hogy a kerékpár szállítása megoldott legyen. Vonatokon is van egy kocsi, ahol tárolható. Pld metrón is egy kocsi lenne kijelölve, ahová bringával is fel lehet szállni. Ha egy utas anélkül száll oda fel, és zavarja, az már az ő gondja.

Bejjja 2008.06.05. 15:38:57

Egyébként túrázni sokat járok mindenfelé, ismerem a Börzsönyt. Szóval te is ilyen beállítottságú vagy :-) öröm olvasni :-)

Thyb 2008.06.05. 15:39:20

Dél Budáról ami könnyen elérhető az a Kamara erdő, vagy a János hegy, Észak Budáról HHH vagy a Pilis, Észak pestről a Börzsöny, vagy a HHH, Kelet ill. Dél-Pestről a Cinkotai erdő (bár nem oly nagy, de főleg gyerekkel turázni megfelelő), Csepelről meg ... Hát nem igazán érhető el semmi, de onnan ahoz is sokat kell tekerni.

Thyb 2008.06.05. 15:43:50

Bejja, a vonatokhoz kapcsolt kocsi és a metró között azért van egy óriási különbség. Szerinted ha a kisföldalattit nem nézzük, akkor mennyi szerelvény fut egyidőben kinn a pályán? Nem 1 és nem 10, és akkor ez mellett még ott vannak azok amelyeket épp takaritják a visszafordulóra. Szal elég sok + kocsit jelentene ez. Akkor már egyszerűbb kivenni valamely kocsinak a hátsó ajtó mögötti két padot. Oda elég sok bringa beférne riderrel együtt.
Ha pedig nincs ott bringa, akkor álló helynek elmegy.

Pema 2008.06.05. 16:46:56

Na de hol a kép ?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.06.05. 16:49:42

Az miét nem jó, hogy ha van hely, akkor abicklis egy plusz buszjegy ellenében hadd szállítsa a biciklijét? Persze tudom, a bevétel nem kell, a BKV nem mehet csődbe.

Bejjja 2008.06.05. 17:01:15

Thyb, ja. Igen. Annyi megoldás van rá. Én csak felvetettem az én ötletem, de ennél jobbak is vannak. Csak a szándék hiányzik. Úgy érzem.

atpijkamo, egyszer engem még a kutyámmal sem vett fel a buszsofőr, holott szájkosár, póráz, buszjegy, minden megvolt. Eldöntötte, hogy én nem szállhatok fel. A BKV úgy döntött, hogy a biciklis sem utazhat.

zoll-i 2008.06.05. 17:02:33

Jamesbond főszereplésével bemutatjuk az Urban Legend című színes szélsvásznú filmet...

SzőkeNő Szarvas 2008.06.05. 17:34:02

Sztrelnyikov: Nincs... mint ahigy szemetes sincs széles e vidéken, utca hosszat.. de az már egy másik poszt...

Attilajukkaja 2008.06.05. 17:46:45

Lord_Cica!

Van potkerekes bicaj is: ugy hivjak, haromkereku. A haromkereku bicikli amugy is egy nyelvi ellentmondas, hiszen a bi-cikli szo szerint ket kereket jelent :o)

Temporary!

Igenis van olyan ut, ami kerekparozasra alkalmatlan, de gepjarmu vezetesere alkalmas. Szinte az osszes ut ilyen a belvarosban, mert eletveszelyes mindket fel szamara. Nem a katyuk es 3 meteres vizesarkok teszik alkalmatlanna, ahogy ezt mar tobben is megjegyeztek. De attol meg alkalmatlanok. A Hajtas Pajtas munkatarsai sokat tudnanak errol meselni.

Amugy, nekem gyakran kell atkelni autoval a Szilagyi Erzsebet fasoron, ahol egy kerekparut megy vegig. A fak es a bokrok nagyon sokat elvesznek a latasi terbol. Multkor probaltam besorolni a forgalomba es a balrol ezerrel jovo autokat neztem, kozben jobbra is oda-odatekintgettem gyalogosra, biciklisre figyelve. Vegre el tudtam indulni (masodpercek toredekere gondoljatok), de nem lattam, hogy jobbrol egy biciklis eleg gyorsan jon. Nem utkoztunk es semmi baj nem tortent, de neki bele kellett fekeznie, amitol nagyon duhos lett. Menet kozben, mert meg sem kellett allnia, nagyot ravagott az automra hatulrol es jol lecsulazta. Mar nem igazan hallottam, miket kiabal utanam, de sejtem, hogy nem a csaladfamhoz szeretett volna csatlakozni. Eloszor kicsit megijedtem (jesszusom, mi a franc volt ez???), aztan lelkiismeretfurdalasom tamadt, mert figyelmetlen voltam, ...vegul jol elkuldtem en is magamban a biciklist meg azt is, aki olyan helyre teszi a kerekparutat, amit nem lehet rendesen belatni. Lampa nem volt es a biciklis sokkal gyorsabban jon, mint a gyalogos. En mar eleg regen vezetek es a reflexeim nem biciklistakra, motorosokra lettek beidomitva. Nem rajuk figyelek osztonosen. Az agyammal tudom, hogy rajuk is figyelni kell (igyekszem is), de meg nincs meg nalunk ennek a szemleletnek a kulturaja. Ez meg igenyel majd egy kis idot, de tamogatom a bicikli projektet, annak ellenere, hogy nem vagyok benne erdekelt.
Csak jo lenne, ha a biciklis tabor is belatna, hogy az autosok nem mindig rosszindulatbol nem adnak nekik elsobbseget. Budapest nem Amszterdam. En ott is majdnem balesetet okoztam, mert az ut atkelesenel csak az autokra koncentraltam, emiatt egy biciklis majdnem kitorte a nyakat. Igaz, nem kopott le es nem is szitkozodott. En surun bocsanatot kertem tole, o szo nelkul elfogadta. Lehet, hogy most gyomorfekellyel kezelik a Holland Allami Korhazban a visszafolytott indulatok okozta panikrohamok miatt?

Tutanhamon 2008.06.05. 18:28:46

A BKV vezetői egy dologban érdekeltek. Minél kevesebb járat, annál kevesebb gond.

Pannon Puma 2008.06.05. 19:12:12

két évig jártam pesten biciklivel munkába, sose volt balesetem, bár kedves ismerőseim meséltek mindenféle trolivezetőkről (viszik a pálmát), meg buszvezetőkről.

a metróban a pluszkocsi nem férne el, bár lehetne félkocsi is.

az, hogy a biciklisek sokszor anyáznak és agresszívek, egyfajta adaptáció eredménye, mint a deviáns gyerek, aki nem "rossz", hanem valami problémája van. kedvencem az Andrássy út, meg a bucikra fittyet hányó taxisok és egyebek.

egy kvázi üres éjszakai járaton surmóság tahónak lenni egy biciklissel, akinek baja van, és meghúzza magát a sarokban. én vittem buszon 10centi vastag, 2m*1,4-es szivacsot öszetekerve, nem kötöttek belém, pedig összecsavarva is nagydarab. úgy helyezkedtem, hogy ne zavarjon senkit. egy normális bicikli pedig nem tocsog az olajban, ezt a nevükben kikérem magamnak (nekik). ha nem normális, akkor is csak az egyik fele.

Pannon Puma 2008.06.05. 19:14:15

mellesleg aki attól fél, hogy piszkos lesz a ruhája/bőre, az még csak ne is gondoljon tömegközlekedésre. a buszon már a padló is tocsog az olajban (azzal mosnak föl, vagy mi?), ezt egy bicikli nagyságrendekben nem befolyásolja.

mikimaus (törölt) 2008.06.05. 19:44:03

Egyetlen kérdésem volna: mióta állíthatja meg (jogszerűen) a BKV-ellenőr a járatot két megálló között? Sőt! Mióta van egy BKV ellenőrnek egyáltalán intézkedési, diszpozíciós joga a buszvezető felett? Holnap majd útvonalat is módosíttat egyikük-másikuk, ha úgy ítéli meg, vagy ép kihagyat megállókat?

Más kérdés, hogy ebből az egészből tipikusan (!) nem a bunkó ellenőr fog rosszul kijönni, hanem, ismerve a BKV félkatonai hierarchiáját, éppen a jószándékú és utasbarát buszvezető, aki ugye felengedte a biciklistát...

És persze még vele fogják megfizettetni a burkolaton okozott kárt is...


Szép estét mindenkinek!
Maus Robi

Pannon Puma 2008.06.05. 19:48:52

a buszvezető talán azért állt meg (engedelmeskedett), hogy meglegyen az enyhítő körülmény - tehát minden egybevág, amit írsz. neki se volt jó napja, meg a bicajosnak se. a többieket nem tudjuk, de a harmadik kalauz biztos kielégült.

különben meg a nagyvárosi közlekedésben tényleg csak akkor lehet a biciklinek komoly szerepe, ha kombinálható pl. a tömegközlekedéssel. és hogy most tárgyalnak erről: múltkor azt mondja bp főépítésze, hogy serényen dolgoznak a városépítési irányelven vagy min, magyarul hogy hova milyen stílusú, méretű stb. objetumot lehet építeni hogy egységes legyen a kép. felmerül a kérdés: mi a lószart csináltak eddig, ogy ilyen nem volt??

Pannon Puma 2008.06.05. 19:50:27

mert ugye huszonharminc éve simán beépítettek a gótikus templom mellé egy tízemeletes panelt, nade aki ezt tette, elkövette, az '90 után is ottmaradt garázdálkodni?

Pannon Puma 2008.06.05. 19:58:31

most került ki az index elejére egy cikk az új BKV etikai kódexről. a baj az, hogy a nyelvezete ekkicsit nehéz lesz az uraknak/hölgyeknek...

Attilajukkaja 2008.06.05. 23:54:39

Mikimaus velemenyet mar en is megfogalmaztam magamban!!! Jogos.

Attilajukkaja 2008.06.06. 00:25:05

ctc.

Neked is megy az ot pont!

2008.06.06. 08:59:28

Első kereket leveszed, a vázat és a kereket, 2 külön kezedben elhelyezed, és van a bkv szabályzata szerint is 2 megfelelő méretű csomagot, amihez nem is kell külön lyukasztani. (esetleg ha nagyon kötözködik a a kaller, a kormányt úgy tartod, hogy párhúzamos legyen a vázzal)

kérdések órája 2008.06.06. 09:10:31

BKV:"Van mire büszkének lenni!" muhahaha
Köszöntjük a Magyar Banánköztársaság Zártkörűen Műkődő Részvénytársaság Demszkivilágvárosi Fiókjában!

Moething 2008.06.06. 13:43:06

hát... a magyar nép még mindig rendkivül okos...miután leszállt, megrongálta a buszt, mert az megérdemelt volt: hát gratulálok. másik dolog, ha valaki belvárosi és kellemes környezetben akar biciklizni, hát oldja meg magának. mi ez a sirás hogy senki nem biztositja be neki a bicikli elszállitását az istentudjahogy hova? meg amig kibiciklizel elmegy az egész napod? jaj, mindjárt sirva fakadok...az ember állitólag tud gondolkozni, tehát képes találni olyan sportlehetőséget amit befednek a keretei. magyarország ilyen marad amig az emberek homáron fognak sirni és a másiktól várni minden hülyeségükre a megoldást, meg panaszkodni úton-útfélen, meg busztbehorpasztani mert az jogos. meg még sorolhatnám.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.06.07. 00:10:10

Amúgy hogyan lehet behorpasztani egy buszt? Én kb. 20-szal fejeltem le egyet frontálisan, azt' - hogy rohadjon meg - nem volt rajta egy horpadás sem, én meg szédültem utána egy ideig...

Krisi 2008.06.08. 12:40:50

Thyb:
"Ha annyi pénzt forditanának a kerékpáros közlekedés fejlesztésére amennyit a CM és a támogatásról győzködő kommunikációjukra és ezekkel kapcsolatos PR fogásokra, akkor a BP-i kerékpáros közlekedés már régen megoldódott lenne."

Mielőtt valami baromságot írsz, legalább olvass utána, nyomorék lárva! Ha tudnád, mi az CM, akkor nem írnál ekkora orbitális faszságot. Az egész szervezetnek kb annyi pénze van, mint egy kisnyugdíjasnak, az összes plakátot, szervezést meg hasonlókat saját pénzből csinálnak önkéntesen. Vagy láttál már CM-es óriásplakátot, esetleg tvhirdetést? Fhasz.

Amúgy nem védem a járdázó bicikliseket, őket mindenki utálja, mielőtt előjönne ezzel valaki, valamint kb annyira szabálytalanok a városi bringások, mint az autósok vagy a gyalogosok. De utáljuk őket nyugodtan, mert gyorsabbak. Ezaz!

Ilyen egyébként csak Magyarországon van, minden benne van a sztoriban: biciklis meghúzza magát, mert tudja, hogy szabálytalan, bár ezzel senkit nem akadályoz, ellenőr meg kihasználja, hogy jelen esetben mindenek felett áll, és visszaélve pillanatnyi fölényével megalázza a kerékpárost, aki kicsinyes és aljas bosszújaként kárt okoz egy vétlen járműnek. Balkán ez bázzeg.

Krisi 2008.06.08. 12:42:50

Amúgy a biciklis is hülye, én mindig hordok magamnál defektjavító eszközöket, ezáltal nem szoktam buszozni.
Egyszer mentem éjszakaival haza, akkor leszedtem az első meg a hátsó kereket, ezáltal kézipoggyász méretű lett a gép, ennyi.

bratan 2008.06.09. 23:48:06

fel kell gyújtani az ilyen kallerokat... azt' visítozzon
süti beállítások módosítása