Tékozló Homár

Újabb csendes díjemelés a Pannonnál

2008.06.06. 13:30 | jackyll | komment
Róbert szerint nem csak a hívásrészletezést jóárasította a Pannon értesítés nélkül az elmúlt hónapokban, hanem a fix perces tarifákon túli beszélgetések árát is. Legalábbis az ő 500-as, mára nem létező csomagjában:
A történet előzménye az a pár évvel ezelőtti megkeresés volt, amikor egy rendkívül kedves hangú hölgy a Pannon ügyfélszolgálatától felhívott és beajánlotta a Pannon 500-as néven futó, akkor új szolgáltatását. Mivel a csomag kedvezőbbnek tűnt az akkoriban használt díjcsomagomnál, így hát váltottam, sőt, még egy kiegészítő szolgáltatásra is hagytam magam rábeszélni, a díjcsökkentőnek nevezett extra kedvezményt ígérő szolgáltatást is megrendeltem. Az új szerződésem alapján 500 percet beszélhettem a havi díj fejében, ami elérése után a többi perc is a tarifacsomag 20 Ft-os percdíján került volna számlázásra, mivel azonban az extraként megrendelt és kifizetett díjcsökkentő szolgáltatást is megrendeltem, így a Pannon a havi beszélgetések összesítése után a forgalmi díjakat az eggyel nagyobb tarifacsomagra is kiszámolta és nekem a kedvezőbbet számlázta. Működött is ez a rendszer egészen idáig, amikor az e havi számlám olvasgatása közben furcsa dologra lettem figyelmes. A számlán a forgalmi díjak a szokott 1 helyett két sorra voltak bontva: lebeszélhetőségen belüli és lebeszélhetőségen felüli hívásokra. Az előbbihez bruttó 20, az utóbbihoz bruttó 35 Ft-os egységár tartozik.

Telefont ragadtam, kérdést szegeztem, érveltem, értetlenkedtem, felháborodtam. A kedves ügyfélszolgálatos közölte, hogy januárban módosították az általános szerződési feltételeket, így az 500 percen túl eső beszélgetések a korábban külön díj fizetés mellett megrendelt díjcsökkentő szolgáltatás ellenében nem az eggyel nagyobb díjcsomag kedvezőbb tarifáival, hanem a szerződés - a törvény értelmében napilapokban megjelentetett, ügyfélszolgálati faliújságon kifüggesztett, a Pannon weboldalának valamelyik eldugott szegletében kihirdetett, de nekem, mint a szerződőnek el nem juttatott - módosítása értelmében már ezen a 75%-kal növelt áron kerül kiszámlázásra és ez így rendben is van - szerintük.

Felvetődik bennem az eset általános tanulságain túl pár költői kérdés:
- Tényleg nem sikerül ennyi idő után sem felnőni a szolgáltatói szerephez ezeknek a cégeknek (nem gondolom, hogy bármelyik másik mobilszolgáltató máshogy áll az ügyfelekhez) és bármit megtehetnek?
- Vajon megfelelőek azok a törvények, amelyek nem kötelezik a szolgáltatókat arra, hogy egyoldalú szerződésmódosítások esetén értesítsék az érintett ügyfeleiket direktben is (akár egy sms, e-mail, vagy más egyéb is megfelelne, tőlem akár még a rendszeresen megküldött és sok pénzért nyomtatott újabb ajánlatokat tartalmazó borítékaikba is belerakhatják, ha sokallják a postaköltséget)?
- Komolyan gondolják a szolgáltató cégek hogy hosszú távon sem lesz semmi hátránya a hasonló inkorrekt hozzáállásnak?

Egyébiránt a szolgáltatások között most is szerepel egy hasonló csomag 500 helyett 600-as kivitelben és most is hirdetik, hogy "A csomagban foglalt percek lebeszélése után a percdíj nem változik!" 12 év után viszlát, Pannon!

Egy volt ügyfél:
D Róbert
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mertcsak 2008.06.06. 13:35:12

Soha nem voltam pannonos. Nem is leszek.

Gumidomino 2008.06.06. 13:35:56

harmadszorra is undorító!

Parasite 2008.06.06. 13:36:41

ó, én már második hónapja nem vagyok pannonos. 97' óta voltam náluk, soha egy jó szót nem kaptam ezért. hozzá kell tennem, nem is marasztaltak, amikor közöltem, hogy én bizony most hordoznám a számomat el :) jó üzletpolitika!

Charlie Drop 2008.06.06. 13:37:18

Hm, nem rossz sztori... pláne, hogy gyk. fillérekért lehetne beszélni, de nem MO.-n :(

Van Balkáni számom is, mert soka vagyok arrafelé, mondhatni 10-ed annyiba van ott egy beszélgetés mint, itt egy bármilyen halandó ember által elérhető csomagban

ajandeknapmintnap.info · http://www.ajandeknapmintnap.info 2008.06.06. 13:38:43

Szerintem a többi is átvág, csak másképp. Mindegyiknek megvan a saját módja...

Mertcsak 2008.06.06. 13:42:16

ajandeknapmintnap.info ·

Így van ez. Mindegyik simliskedik,csak van aki ügyesen,van aki pofátlanul.

Gumidomino 2008.06.06. 13:45:10

Egyszer valaki igazán szánhatna időt arra, hogy valamelyik szolgáltatónál a szerződés aláírása előtt két sort tollal ráírjon:

"Ügyfél a saját Általános Szerződési Feltételei alapján (mely megtalálható a bejárati ajtaján jól látható helyen kifüggesztve) jogosult arra, hogy a részéről történő szerződésmódosítás tényét a bejárati ajtaján jól látható helyen kifüggesztve közzétéve, annak közzétételétől számított 15. napon a módosítást életbe léptesse a Szolgáltató külön hozzájárulása nélkül, kifogás hiányában."

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2008.06.06. 13:46:51

Hja, kérem ez egy ilyen ország!!!!

Én most tudtam meg (gondolom vagyunk még pár 10ezren ebben az országban), hogy a lakáshitelhez kapcsolódó adóvisszatérítés 3,4 millió éves jövedelemhatárig jár 100%-ban, azon felül állambácsi elkezdi visszavonni a lovettát.

Valahol biztos kihirdették ezt is, de én életemben először szembesültem a ténnyel, pedig tavaly sem kerestem magam halálra!

Nagy szívás ez mind... Várja az ember a pénzt, tervezgeti mire költi azt a "rohadt sok" pénzt erre jön az sms, hogy járni jár, csak nem jut, érd be a 2/3-val, de olyanról is hallotam, aki semmit nem kapott.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.06.06. 13:54:01

Nem lehet szerződést módosítani azügyfél tudta nélkül.

kavinton 2008.06.06. 14:16:42

Elvi kerdes? Marmint etikus vagy torvenyes lepes volt a pannon reszerol ez? Etikusnak nem etikus mert uzleti lepes volt. Torvenyesnek meg torvenyes, mert betartottak az EHT meg a tobbit. Szoval 0:1 a pannon javara.
Aztszem ebben a kerdesben inkabb a torvenyalkotokat kellene bantani, mivel az EHT-t pl ok nem modositjak az ujkor szellemenek megfeleloen. Ez meg egy regi kor maradvanya.

kavinton 2008.06.06. 14:19:21

aaaaa
nem jo a beszolasom :) az elso ket kerdesem nem idevago most vettem csak eszre

Zenyatta Mondatta 2008.06.06. 14:20:25

Igazán hibáztatni az NHH-t kell, illetve azokat a -fogyasztók szempontjából rossz- törvényeket, amelyek lehetőséget adnak ilyen egyoldalúnak látszó szerződésmódosításra (bankoknál dettó). Tekintettel arra, hogy minden nyavalyás szolgáltatónál, banknál még a végbéltükrözésről is kell fénykép, hogy beazonosítsanak, elő kell írni, hogy kizárólag ajánlott levélben (nem a számla mellé odabaszva), névre szólóan címzetten kiértesítve történhet bármiféle szerződésmódosítás, ráadásul úgy, hogy az ügyfélnek kell adni 30 napot, hogy a régi feltételek mellett felbonthassa a szerződését, ha akarja.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.06.06. 14:20:30

Az első telefonom pannonos volt, amíg el nem lopták (szerencsére).

Utána átmentem az akkori Westelhez ami most a nagy magenta cégcsoport tagja.

Vettem egy telefont 2 éve a nagy piros cégnél, és elkezdtem használni a hozzá tartozó kártyát.

Észrevétel: A Pannon árban és minőségben is szar. A T-Mobile kicsit drága de jó szolgáltatásaik vannak. A tétető király. A Vodafone olcsó (9ft/perc) is és jó is, a térerővel sincs probléma. Azért viszont harakszom, hogy az SMS1000 nevű szolgáltatást megszüntették.

Persze ez csak az én véleményem, eltérhet másétól.

johnplayer 2008.06.06. 14:34:42

Yodafonnal jártunk így, köztisztiviselői beetetés volt, azután sms-t kaptunk a 2x árról... Küldtek értesítést, de hogy mért emeltek? Eléggé sok ember írta már alá a 2 éves hűségest? Apátok f*. (ló volt)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.06.06. 14:35:06

BKV. hogy jó a vodafon térereje? ez vicc ugye? az ország nem csak budapestből áll :)

árban tényleg jó a vodafon, viszont éppen a pannon miatt hagytamott a vodát, mert olcsóbb.

a westel mindíg is a legdrágább volt, vodás koromban olcsóbban hívtam westelt, mint a 30-as az arany társkártyás párját..

beszt:
térerő: pannon,t-mobile
tarifa: vodafon, pannon
szolgáltatás: voda, pannon

wörszt:
térerő: vondafon felejtős, hacsaknem az életünk 100% főváros, vagy megyeszékhelyen éljük.
tarifa: t-mobile
sunyiság: pannon, voda, t-mobile

amit utálok: új telefonokba szolgáltató menük beállítása, ha nem lehet átállítani az extra gáz. különösen a képernyő sarkába betett WAP, ami kivakarhatatlan...

Rwindx 2008.06.06. 14:42:01

Ma reggel vettem kézhez a pannonos számlámat, érdekes tétel volt rajta közel ezer jó magyar ft-ért: csomagváltási adminisztrációs díj. Neten váltottam csomagot. Az elmúlt kb 9 évben többször váltottam csomagot a pannonnál, de most először testáltak rám ilyet.
Kapják be.

Az a baj fogalmam sincs milyen szolgáltatóhoz menjek. T-* elvből kilőve, pannont ugye nem aktuális, voda nem vonz annyira.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.06.06. 14:45:49

a pannonnál mindíg is volt csomagváltási díj. 5 éve is volt akkoriban 900 Ft volt.
ez nem egy újkeletű cucc.

Rwindx 2008.06.06. 14:46:40

Sztem nem volt, pannononlineon keresztül biztosan nem.

homár molla 2008.06.06. 14:48:23

de a pannonnál lehet mínuszba menni sms-sel, áhá.

elwood 2008.06.06. 14:50:35

"Az a baj fogalmam sincs milyen szolgáltatóhoz menjek. T-* elvből kilőve, pannont ugye nem aktuális, voda nem vonz annyira."

Menj a UPC-hez, csak ott egy festékesvödörrel fel kell festeni a ház körül, hogy meddig van térerő.

Rwindx 2008.06.06. 14:51:44

elwood: Köszi, megyek veszek festéket...

Tony Torpedo 2008.06.06. 14:55:04

Mondjuk miért csak utólag hápog mindenki? Amikor aláírtad a szerződést, tudomásul vetted a szerződési feltételeket is. Ennyi. Utólagos reklamációnak helye nincs.

gC 2008.06.06. 14:58:15

Szeritnem baromi nagy szükség lenne a 4-ik hálozat nélküli szolgáltató belépésére amiről lehetett pletykákat olvasni jó pár hete. Komolyan az egykori 100 milliárdos nagyságrendű beruházások amivel a hálózatot kiépítették már rég megtérültek, és a baromi nagy marginból olyanokra költik a pénzt mint az SMS meg az EDGE meg a csomó hülyeség amikor mindenki csak telefonálni meg legfeljebb SMS-t küldeni akar, lehetőleg olcsón. Ezt az igényt kéne valakinek kielégítni, nem kell felesleges szolgáltatásokat fejlesztni, meg őrült módon reklámozni 100% feletti penetrációnál. El vannak kényelmesedve az urak ez van.

gC 2008.06.06. 14:59:15

Természetesen SMS helyett MMS-t akartam írni az első alkalommal...

Rwindx 2008.06.06. 15:00:57

Tony Torpedó: szép és jó elmélet, csak éppen egyoldalú szerződésmódosításkor kitörölheted vele.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.06.06. 15:04:36

Nekem a pannon volt az első az tetszett benne, hogy van "Adótorony információs " szolgáltatásuk azaz ha egy alapos kocsmázás után ránézel az árokban fekve a telefonodra legalább a várost emgtudod...

Aztán jött egy vodás barátnőm, így gazdaságossági okokból kifolyólag kellett egy vodkát is venni (akkor jött be az országba a voda)
Aztán a 2. 3. csaj is vodás volt, most meg kénytelen vagyok vodás maradni, mert a menyasszonyom is az... :)

Amúgy pl. külföldön is van saját háló, bár nem tudom mit sírtok itt a térerővel kapcsoltban nekem mindenhol ment az országban.

Az ügyfélszolgálatuk számát nem is tudom mert problémám nincs velük igaz amióta nem előfizus vok, hanem feltöltős még reklámokat sem kapok hál' istennek.

Marasztalni akartak az előfizusok közt, de kérdeztem az ügynököt, h tudja mennyit álltam sorba hogy végre lemondjam? Nem tudta - mondom 3 órát!! elhiszem hogy jobban járnék azzal a vip csomaggal amit ajánl, de mondom akkor se állnék megint ennyit, ha fele lenne a tarifa..

A prepaid-et meg bebatzom a kukába ha megunom, oszt annyi...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.06.06. 15:05:32

Te Torpedó! Mióta óccsó a pannon.
A Trémobil nem óccsó de a pannon világverő az árakban. Nem is értem, hogy van előfizetőjük!

Monorau Bukurea 2008.06.06. 15:14:19

Én áprilisban itthon az ajtómra kifüggesztettem, hogy május 1-jétől 35 forint helyett 29-et fizetek csak percenként, amire a Szerződés 17/a pontja jogosít fel, amit kézzel firkantottam a szerződés két sora közé, amíg az ügyfélszolgálatos nem figyelt oda.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.06.06. 15:27:42

az eslő pár hsz-hez:
ugyanolyan genynes mind.
én pölö a vodát utálom, de ezer éve pannonos vok, és legalább ha telefont veszek, jóval olcsóbban kapom, cserébe a hűségemért
(ami igazából lustaság, csak, mert egyszerűen szar vok utánanézni a többi cég árainak)

Alfonzhal 2008.06.06. 15:30:15

Valaki összefoglalná a poszt tartalmát két mondatban?

Landsmann 2008.06.06. 15:36:04

Akkor egy kis tisztánlátás gyalázkodás helyett: A 35 Ft-os percdíj január 15-től van. Furcsállom, hogy eddig nem vették észre.

A másik pedig a hívásrészletezés. Javaslom elolvasásra az ÁSZF-et, akkor kiderül, hogy ami eddig ingyenes volt, az ezután is ingyenes. Amiért fizetni kell egyesek szerint 590 Ft-ot, az eddig sem volt ingyen, az 360 Ft volt. Szóval 360 Ft-ról emelték 590 Ft-ra az utólagos, vagy újra kinyomtatott hívásrészletezést.
Mielőtt valaki elkezdi verni a nyálát és szapulni egy céget, előpször nézzen utána a dolgoknak, különben magát járatja le.

Labancz 2008.06.06. 15:37:44

A 20-as számom jó régen át lett hordva a trémobilhoz. Pannyon kb fél év után 42Ft kamatot számlázott ki... Luzerek!
Ravatalra velük.

Óriáspolip úr 2008.06.06. 15:41:58

Nyilván nem szép és etikus dolog amit a P tett, de:
1., Jelentkezzen aki szerződéskötéskor elolvassa az ÁSZF-et!
(Nem látom a jelentkezőket!... Áháá, ott a 100.000. sorban az úriember, az egyetlen!)

2., A sarki közértnél miért nem reklamál senki, hogy már megint emelték a Kőbányai Homályos árát? He?

Labancz 2008.06.06. 15:45:15

Landsmann: Gondolom Pannonos vagy, mármint dógózó. Ugye? :-)

Roltii 2008.06.06. 15:48:38

Landsmannek van igaza, tényleg januárba kirakták a honlapjukra...szerintem is nagy geciség....és nem ez volt az engem érintő legrosszabb változtatás, hanem, hogy hálózaton belüli átírányítás megszűnt ingyenenesnek lenni....most már két telefont hordozok magammal, qrva jó...

elwood 2008.06.06. 15:49:24

Aki apróbetűs ÁSZF-eket olvasgat annak nincs ideje sikeresnek lenni.

A szolgáltató ne abból éljen, hogy rejtett feltételekkel lehúzza a becsapott vevőit.

Monorau Bukurea 2008.06.06. 15:50:59

Az ÁSZF-eket mindenféle (nem csak mobiltel) szolgáltatónál kéthetente módosítják, különféle csip-csup okokból, meg nevenincs akciók ki-berakosgatása miatt. A Vevő mint szerződő fél a szerződését érintő lényegi változásokat szeretné megismerni, de a módosítások nincsenek felcímkézve úgy, mint "marginális baromság" vagy "sunyi áremelés". Valahol rögzíthetné a szabályozó, hogy melyek azok a szerződésmódosítási esetek, amelyeknél papíron vagy elektronikusan, de kötelezett a szolgáltató a másik fél közvetlen megkeresésére. Tipikusan ilyen lehet a tarifák változása.

Tony Torpedo 2008.06.06. 15:56:12

És talán azt is észre kéne venni, hogy ez egy SZOLGÁLTATÓ. Nem a máltai szeretszolgálat, nem Teréz Anya, hanem egy szolgáltató. Meghatározott díj ellenében meghatározott szolgáltatást nyújt. Ha emeli az árait, jogod van elállni a szerződéstől, nem kell rögtön reklamálni.

Labancz 2008.06.06. 15:57:35

elwood: Egyetértünk!

Hiszen az a cég sem sikeres, amelyik citoren xsara flottát tart fent.

Labancz 2008.06.06. 16:00:08

Tony T.
és lehet hozzá bégetni, mint a birkák?
Mert lassan az lesz az ÁSZF-ben, hogy Pannon ügyfel bégessen és havonta adja le az ügyfélszolgálaton a frissen nyírt gyapjút...

inyesmester 2008.06.06. 16:00:49

Felhívtak a Pannontól/azt hitték, hogy én írtam ide/és közölték, hogy januárig visszamenöen jóváírják a különbözetet.
Arra a kérdésre, hogy ezt mindenkinek megteszik-e azt válaszolták, hogy aki az ügyfélszolgálaton kéri, annak igen.
Annyiban maradtunk, hogy ezt ide is leírom/tudtak a postról/
Tehát megállapíthatjuk, hogy egyre szebb állat a Homár

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.06.06. 16:04:06

"Hurrá Torpedó · www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.06.06. 14:35:06
BKV. hogy jó a vodafon térereje? ez vicc ugye?"

Saját tapasztalat. Hegyeken ahol voltam jó volt. Utazás közben mindig jó (metró, földalatti vonat, stb.) nem szakad meg, Budapesten is jó:) Kerekdombon is jó volt, Hetényegyjázán is jó volt, Ozorán is jó volt, nem sorolok többet. nekem tényleg jó mindenhol a térerő:)

Landsmann 2008.06.06. 16:04:19

Nem dolgozok és sohasem dolgoztam a Pannonnál. (utána lehet nézni, nem nehéz) Csupán ha valaki hülyeséget ír, azt úgy gondolom, cáfolnom kell.

váj mí 2008.06.06. 16:29:14

inyesmester

Miből gondolták, hogy te voltál? Netán egyik kezedben bacc pacskerrel, a másikban egy féltéglába csomagolt szerződéssel mentél reklamálni? ;)

Deviáns 2008.06.06. 16:32:22

klarky 2008.06.06. 13:46:51
... 3,4 millió éves jövedelemhatárig jár 100%-ban, azon felül állambácsi elkezdi visszavonni a...

és csak 5 évig jár, + gyerekenként 1 év


ez a jellemző a magyar politikára... gyakorlatilag megszűntettek egy kedvezményt, miközben az elméleti lehetősége fenn áll, aki nem akarja igénybevenni, az csak a mézes-mázas szöveget látja, hogy van adókedvezmény. Csakhogy amennyiért ma lakást lehet venni (~10M), fel kell venned olyan kölcsönt, aminek a törlesztése 80-100E, a 3,4M nettóban max havi 160E,a bank nem áll veled szóba ilyen feltételekkel..., max, ha a párod is keres ennyit.

Szóval: ha jogosult vagy a visszatérítésre, a bank nem ad hitelt, ha viszont a banknak megfelelő a jövedelmed, nem vagy jogosult a visszatérítésre.

Kinek is jó ez? a poltikusok kampányolhatnak vele, illetve az adócsaló vállalkozóknak, akik papíron minimálbérre vannak bejelentve, és mégis bírják fizetni a törlesztést.

Ebből következően az APEH helyében írnék egy szűrőt az adatbázisukra, hogy ki igényelt vissza a törlesztése után, és mennyi az éves bevétele / törlesztése. Aztán meghívnám a gyanús elemeket vagyonosodási vizsgálatra, hogy akkor honnan futja....

hansolo 2008.06.06. 16:36:59

nos, velem is megesett eme történet.
én novemberben vettem észre apofátlan áremelésüket, szintén a részletes híváslista és a számla alapján.
hívom a telefonos ügyfélszolgálatot, elmondom hogy nemár, a válasz pedig, hogy a törvényben előírt hírdetményben közölték a tarifaemelés tényét. ezt pl egy napilapban meg is teszik, oszt joccakát.
erre avval jövök, nehogymár, ilyenkor küldhetnétek egy sms-t, az azért mégiscsak beleférhetne, pláne egy mobilszolgáltatótól. persze semmi jó nem sült ki belőle, le lettem rázva. na mondom, akkor most írunk egy jó kis levelet a fogyasztóvédelemnek, nem úgy van az! rá két napra jön a válasz, hogy panaszomat a hírközlési főakármi szervnek továbbították, és foglalkoznak az üggyel. megint 2 nap, hív a pannon hízelegve, hogy díjmentesen váltsak tarifát. e..e..! mondom, csak nem bírságot kaptak? egyszerre míly kedvesek lettek. tarifaváltás helyett javasoltam az teljesen ingyenes telefonálást, a hűségnyilatkozat végéig, aztán csá! olyat nem lehet..akkor ennyi.
...
azóta van egy újabb stikli!
nevezetesen, ápr 04-töl, minden hétvégén és ünnepnapon hálónbelül ingyé...erröl még sms-t is küldtek, hogy érdeklődjön az ügyfélszolgálaton (fejlődnek, ha valami változás van, megy az sms).
jön a részletes számla, a hétvégi hívásoknál egy darab nulla sincs!
na most akkor hogy is ingyenes ez?
folyt köv...
addig is levél a fogyasztóvédelemnek, tattara tattara...

Landsmann 2008.06.06. 16:46:17

Nem a hívásrészletezpő a lényeg. A számlán kell egyösszegben jóváírva lenni az ingyen beszélgetéseknek. Előtte ugyanúgy le van számlázva, majd a számlából levonják az ingyenes részt.

johnplayer 2008.06.06. 16:50:14

A voda térerejével semmi baj sincs, aki nem hiszi, utánnajárunk. Még az első vodás időkben olyan rendes volt a csaj, hogy ideadta a készüléket (kifizetve) és felírta, hogy térerő kiesés miatt 3 napon belül visszaveszi. Így, írásban. Elmentünk Hajdúböszörménybe a hét végén, a másik nap pedig vissza Balatonra. Mindig volt térerő, és amit szeretek még bennük az, hogy a full extra 150K-s mobilt is megveheted kártyával, oszt kész.
Nem is ez a baj velük, hanem a pofátlan csomagmódosítás.
Ki kérte?!
Főleg, hogy az ügyfél ugye le van fogva, 2 éves hűségnyilatkozattal, addig lehet szívatni ezerrel, de a többi szolgáltató is ezt csinálja: rendelkezésre állási díj, f*szvakarási díj, ez-az. Nem szolgáltat, csak a pénzedet viszi a multi.

hansolo 2008.06.06. 16:51:43

valóban, csakhogy a "forgalmi díj kedvezmény" c. sorban olyan összeg szerepel, ami elsőre hasraütésszerü.
tudom, ez egyrészröl a tarifacsomag szerinti lebeszélhetőség, plusz a "0"-ás hétvégi és ünnepnapi hálónbelüliek összege.
de akkor is!
tipikusan NEM ügyfélbarát a számla, kellett rajta vacilálni eleget...vagy megbuknék egy Pisa teszten...

hatR 2008.06.06. 17:05:38

mocskos pannoneknal nem az elso hogy valamit suttyomban valtoztatnak, nekem pl. eltoroltek a csomagom, es nem szoltak rola. igy tortenhetett, hogy 15 MB adat forgalomert kiszamlaztak 15.000 ft-ot. mikor reklamaltam kiderult, hogy iylet lehet, persze lehetne modositanom masik csomagra, hogy ne legyen dragabb, de az 2 ev husegnyilatkozattal jar. elmehetenek az annyukba.

hansolo 2008.06.06. 17:08:46

de messze van még a jövő március, akkor jár le a hűségnyilatkozat.
soha többet Pannon!!!

(de akkor ki?!)

Landsmann 2008.06.06. 17:15:59

Érdekes, nekem nem volt velük bajom, pedig 9 éve vagyok náluk és ugyanaz a számom is.

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2008.06.06. 17:21:20

Én voltam pannonos, de nem leszek újra :)

hatR 2008.06.06. 17:34:33

en kb 9 vagy 10 eve vagyok pannonos, de az utobbi masfele evben viszont nagyon meggyuloltem oket. mar vagom a centit, nemsokara vegre elhuzhatok toluk :)

Ofélia . 2008.06.06. 17:44:48

Szerintem kár nyüszögni csa az ember vérnyomását emeli.Eggyik kutya másik eb.Mindegyik arra aspirál,hogy az ember nem olvassa el rendesen a szerződét és utál ennyi összegért pereskedni.
Sajnos az ország nagy része még mindig bedől a reklámoknak.

Senkinek ne higgy. Háromszor ellenőrizz.

art · http://www.nyctrip.blog.hu 2008.06.06. 17:48:09

Én is beszoptam a 35 Ft-os szivatást. Ráadásul a hipergáz wap-ot is. 1 kB=0.80 Ft, azaz egy mp3 dal letöltése kb. 5-6000 Ft. Emellett persze van egy olyan csomag is, amiben 100mega=2000 Ft, de erről is csak akkor szereztem tudomást, mikor a majdnem 10.000-es wap forgalmamra rákérdeztem. Megkérdeztem, hogy miért nem szóltak, azt mondták, hogy a törvényben fogleltaknak eleget tettek. Menjenek a pi..ába!

hatR 2008.06.06. 17:55:46

igen, mindig azzal takaroznak, hogy megjelent egy napilapban. :]

[Sven] 2008.06.06. 18:00:23

voltam pannonos. többet nem lennék. témobilos vagyok és az is maradok, szerintem hihetetlen olcsó, csak tudni kell tarifacsomagot választani. vodás soha nem lennék, az mkit átbasz h baszna bét is, és egyébként is a vodások annyira egybevágnak egy bizonyos társadalmi réteggel...

Ofélia . 2008.06.06. 18:02:40

Azt a napilapot gondolom az igazgató kedves mamája adja ki alsóbörgözdön

szajberpiraty 2008.06.06. 18:10:43

Egyik sem jobb a másiknál, így aztán szarjanak csak sünt szépen. Esetleg pitbull kutyus csináljon nekik fasznyálhidat.

Ofélia . 2008.06.06. 18:20:44

Lökött= van mobilja

Lököttebb= minden családtagnak vett, hogy soha ne legyen nyugalma.

Leglököttebb= elhiszi, hogy annyiért használja amit a cég igéreteiben szerepel.

Ja wap katasztrófális szívás is lehet

ZetoR 2008.06.06. 18:33:59

egyforma az összes, ne is csodálkozzatok rajta. biznisz iz biznisz...
viszont az, hogy a társaságok nem azon vannak, hogy megtartsák az előfizetőiket.... tényleg gáz.
pl angliában az O2 ingyen nokia n90 készüléket ad, csak hogy ne vidd el a számodat! itthon mikor kapnál ilyet? :)

Nem Penny hajója 2008.06.06. 19:18:13

ZetoR: én ma kaptam a Pannontól levelet, amiben hízelegnek, hogy jófej ügyfél vagyok és Nokia 2630-at és Nokia 2760-at ajánlgatnak ingyé. (A két legfapadosabb modell).
Angliában N90 van 0 forintért, nálunk ezek. :))

glad az egyetlen 2008.06.06. 19:29:11

Bő 5 éve pont azért hagytam ott őket, mert akkor már másodjára játszotték el ezt velem.

Érdekes mód hasonló szituban a Voda tudott küldeni sms-t és némi kompenzációt is felajánlott.

glad az egyetlen 2008.06.06. 19:33:24

"...témobilos vagyok és az is maradok, szerintem hihetetlen olcsó, .... vodás soha nem lennék, az mkit átbasz h baszna bét is, és egyébként is a vodások annyira egybevágnak egy bizonyos társadalmi réteggel... "

Húú Sven, Te aztán nagy májer vagy!
Vazzze, vakít a tökéletesség dicsfénye mely körül leng téged, mert te überszuper T-mobis vagy.

Mennyire egyszerű, hogy elég megenta szinbe öltöznünk aztán máris jó fejek lettünk!

Szánalmas vagy! :(

Lulu13 2008.06.06. 19:49:47

Tisztelt D. Róbert!

Szeretnék én is olyan anyagi helyzetbe lenni hogy ne kelljen átnéznem a telefonszámlámat,mert nekem már a (!)FEBRUÁRI(!) számlában feltünt hogy megváltozott a percdíjam.Tehát akik csak most veszik észre azoknak szívből gratulálok...

IKSZ 2008.06.06. 20:01:15

T-Mobile-os vagyok 12 éve.
NHH v. NIF méri a szolgáltatókat (ügyfélszolgálat, számlareklamáció, térerő), és abban a Voda egy szar, míg a T-Mobile első! A Pannon meg közte.
Mindenki azt választ, akit akar. De aki sokat használja a mobilt és nem csak sms-re, meg beszédre, az gondolja meg kit választ!
Havi 3000 percet beszélek mobilról, és utazok eleget az országban.

amatőr 2008.06.06. 20:06:07

Ez a Pannon már nem az a Pannon mint régen volt. A kék logós időszak óta már teljesen szar. Még a régi szép időkben volt olyan, hogy kollegeámmal egy épületben kábeleztünk, és kerestük össze az érpárokat (akkor még nem volt ilyen "majdnemjáték" PMR rádiónk), és a szokásos lezserséggel nem tettem le a végén, mert majd a hívó úgyis leteszi. Csak azt felejtettem el, hogy akkor épp én hívtam, aztánm valahogy megszakadt. 92 percet sikerült összehoznom a 2000-ben még nem is annyira olcsó percdíjakkal, és küldtek egy brutális számlát. Megkifogásoltam, jelezve, hogy lehet hogy én vagyok a hunyó. Kaptam egy szép levelet, valami olyasmit,hogy "... fél évre visszamenőleg elemeztük az Ön telefonálási szokásait, és tekintettel a körülményekre, csak az Ön átlagos 3 és fél perc beszélgetési időtartamának megfelelő összeget számlázzuk, kérjük a jövőben figyeljen oda a hívások elbontására, Üdvözlettel, Pannon"

Küldtek egy sztorno számlát, és egy helyesbített számlát, a korrigált végösszeggel, Hol van ma ettől a hozzáállástól a Pannon? Sehol...

wgabor 2008.06.06. 20:19:06

Mi pont ma váltottunk Pannonról Vodafone-ra. Nekünk is '98 óta volt Pannon előfizetésünk, de az utóbbi idő (a kék logós időszak) huncutságait meguntuk. Még van 6 hónap hűség az egyik számra, de azt átállítom a 999 Ft-os csomagba és csak a percdíjakkal már jobban járok, nem is kicsit. Félek, hogy itt se mindig mindenben korrektek, de a Pannont már nagyon untam. Ja és 10 év hűség után 2/3 áron vettem ugyanazt a telefont (de nem egy ilyen készülék volt) a Vodánál, mint a Pannon hűségprogramjával.

IKSZ 2008.06.06. 20:23:25

Na és könnyen kiadta a számhordozásit a Pannon?
Amúgy a Pannon eladó, és most képes a gatyát letolni, csak hogy jobb statisztikát tudjon felmutatni a leendő vevőjének.

Landsmann 2008.06.06. 21:02:58

Aha, megint az Orange-os szöveg. Évek óta mindig előhozakodik vele valaki. Hát most sem lesz belőle semmi.

glad az egyetlen 2008.06.06. 21:25:59

Már más is írta, én is irom, hogy ma már abszolút nincs probléma a Voda térerjével. Nekem pl még soha nem volt ilyen problémám az elmúlt 3 évben.

Sajnos ez egy olyan Urban Legend amit a kezdeti idők, rég múlt tapasztalataira alapoznak és ezek s személyek nem meglepő mod T-com-os vagy Pannonos userek.

glad az egyetlen 2008.06.06. 21:28:25

T-com is kepszt amúgy a számhordozás miatt.

Egy ismerősöm pl bement hogy elszeretné vinni tőlük a számát és azt hogy kell, a válasz az volt: "itt van néhány készülékünk, válasszon egyet kérem" :-)))
Amúgy maradt az illető, hiszen erőssen az érdeklődő fázisban volt még csak.

Layosh 2008.06.06. 22:35:16

Nekem is kezd elegem lenni a pannonból. Már nagyon a T felé kacsingatok. Persze minden hónapban kapok pannon levelet, hogy épp milyen faxa készüléket adnak nekem ingyen, ha aláírok 2 évet.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.06.07. 00:48:38

Én voltam pannonos. De akkor még új volt Magyarországon. Itt meg nincs pannon. Se régi, se új. És ennek most nagyon örülök. Van helyette mást szídni :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.07. 00:56:35

Abszolút nem értem hogy miért maradnék egy drága szolgáltató előfizetője attól hogy felajánlanak egy új telót...
Attól még nem lesz olcsóbb...

Másrészt meg kell a halálnak csillivilli telefon, 2 nap múlva elvesztette az értéke 100000%-át... Én általában használt (és független!) telót használok, legnagyobb megelégedésemre. Ha meg nem műxik akkor megjavítom :)
A drága ilyenolyanfasza telóknak meg a szolgáltatásai tizedét sem használom.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.06.07. 10:07:38

Egyébként valószínű, hogy a novégoknál ez a tuti.

Katt: www.telenor.com/

hawkeye 2008.06.07. 11:32:43

BKV: Vodafon egy pénzmosoda, mobilszolgáltatással csak mellékesen foglalkoznak.
Ügyfélszolgálat 00-ás WC kategória.
Térerő: aluljáró, villamos, troli felsővezeték alatt szakad.


T-mobil: drága ár, közepes szolgáltatás, kamu kedvezmények.


Pannon: tavalyig jó volt ('96 óta), de most mintha elment volna az eszük. Sumákolnak, értesítés nélkül tarifát változtatnak, stb.
Az ÜF szolgálat szerint nem tudnak mindenkinek SMS-küldeni a tarifaváltásról.
KÉRETLEN NÉVNAPI ÜDVÖZLETET TUDNAK??? :(((

Nem tudom mi zajlik náluk, de nagyon rossz irányba mennek....

lolperec 2008.06.07. 12:27:20

ismerek nem egy olyan embert aki 70es számot hordozott pannonhoz a trémobiltól.. :D
sok sikert a többi szolgáltatónál.. :)

avatartalan 2008.06.07. 12:32:55

hogy a faszba lehet 500 percnél is többet beszélni 1 honap alatt?????
na jó,1 nönek nem nehéz,de értelmes férfiember...amit nem lehet 2-3 perc alatt elintézni telon ahhoz személyes tali kell,vagy hagyni a picsába.
nekem a pannon 50 is sok havonta,talán ha felét ledumálom,céges és saját témákban együtt.

Decesso (törölt) 2008.06.07. 12:35:01

Én a T-mobile-nál vagyok, és amikor változott a percdíj akkor küldtek egy sms-t, hogy megváltozott...

dugcy 2008.06.07. 12:36:09

1) nem újabb emelés, hanem jan 15-től emeltek.
2) fél év alatt nem tűntek fel a plusz sorok?

Stress Testing As A Service 2008.06.07. 15:55:21

Én eddig pannonos voltam, tervezem új készülék vásárlását, de nem a pannonnál az biztos. Régen egyszer részegen lehugyoztam a fő épületüket Pécsett, nem bántam meg.

shibuya 2008.06.07. 17:03:55

en eddig a pannonnal vagyok a legjobban kibekulve.
vodafonek meg mocskosabbul csinaljak.
magenta, haaaaat.a T-Offline-rol ne is beszeljunk.
Naluk a ugyfelorientaltsag mint elv nem letezik...

crow 2008.06.07. 19:47:01


Ezt kb 4 hete küldtem...


Tisztelt Ügyintéző!
Szomorúan értesülök a neten keresztül, a folyamatos árváltozásokról... Az említett változásokról sms-t vagy bármilyen értesítést elfelejtenek küldeni.
Ha az ember nem olvas fórumokat sajnos nem is tudja. Az elmúlt 10 évben mint előfizető hűséges voltam de meg kell jegyeznem Önök értem vagy a hozzám hasonló előfizetőkért vannak és nem fordítva. Belőlem.. a hasonló előfizetőkből élnek és veszik fel havonta a fizetésüket.. Lassan elő kellene húzni a mellényzsebből a kispapírt " a vevő az úr" ..Sajnálatos hogy szóróanyagra melyet kapásból a szemétbe dobok futja, értéktelen-- semmitmondó .. a hordozott információ töredékét tartalmazza ...
félrevezető.. vevő megtévesztésére alkalmas... A szolgáltatást igénybe vevő fogyasztók megbecsülésére nem.. Nem lenne csoda ha néhányezren elkezdenének átvándorolni a konkurenciához. ( a felháborodás a netes fórumokban elérhető...magyar ember banga .. nem reklamál ...lenyeli.. )Mentségükre legyen mondva a konkurencia is ilyen hátulról jövő támadásokkal emelésekkel űzi át az előfizetőit. Semmi gond .. majd néhányan egyhavi telefonálgatás után közlik hogy a faliújságra és néhány napilapba az alsó sarokba kitették hogy e havi díjaikat nem fizetik vagy mondjuk nem 27 forintot fizetnek percenként...hanem 2 forintot. Érthetetlen hogy közel 10 év előfizetés után sem képesek írásban tájékoztatni hogy a kb. 2 éve szerződésben rögzített tarifacsomag feltételei megváltoznak.Én szerződő fél vagyok.Szerződésem alapján .. van jogom fogyasztani és fizetni.. De valahogy az élő tarifa csomagom változásáról tájékoztatást kapni változás esetén írásban tájékoztatni nincs.. DE ha esetleg nekem bármilyen adatom változik avval köteles vagyok tájékoztatni önöket.. Legalább annyi hogy kiértesítenek személyesen. Más cég ezt meg tudja tenni.. egy távközlési cég nem! Nehéz lenne tény ként közölni hogy 1,5 x fizeted a percdíjnak ha a tarifa csomagot lebeszéled.. (ha tetszik , ha nem).Ez egyenes dolog.. ?Tudom jön a betanult szöveg.. jó képzés... mint a robotok.. 2 országos napilapban és a neten megjelentettük.. .. Pont azt a két országos napilapot nem olvastam..(mert nem fizettem elő) A neten ez el van rejtve.. Kezdőlapnak a szerződésem folyamatos változásának követése érdekében be kell állítanom a www.pgsm.hu-t?
Lehet hogy egy céggel ezt meg lehet csinálni de egy idő után az egyéni előfizetőknek tele lesz a hócipőjük az ilyen jellegű ügyfélközpontúsággal..
Az arculat váltás ezen formája nekem nem szimpatikus.. meg gondolom hogy még két évet aláírok-e..
Levelem az egyéni előfizetők ..vevők, fogyasztók megbecsülése érdekében íródott.. néha a tájékoztatás többet jelent mint egy ajándékba elküldött SIM kártya.....
Tisztelettel xy


ez volt a válasz...
Tisztelt xy Úr!
Kérjük, hogy érdemi válaszunk megírása érdekében, küldje el címünkre az összes vonatkozó GSM számát, valamint jelszavait (amennyiben számlás előfizetőink közé tartozik és jelszót nem adott meg, úgy ügyfélszámát).
Várjuk visszajelzését.
Tisztelettel,
yyxx
Pannon
Internet Ügyfélszolgálat

Erre azt tudom mondani gusztustalan.. undoritó...faq..faq

Egyébbként ha érdekelné a dolog öket akkor lépnének..

glad az egyetlen 2008.06.07. 20:10:14

hawkeye:
"...BKV: Vodafon egy pénzmosoda, mobilszolgáltatással csak mellékesen foglalkoznak.
Ügyfélszolgálat 00-ás WC kategória.
Térerő: aluljáró, villamos, troli felsővezeték alatt szakad.

Pannon: tavalyig jó volt ('96 óta),.."

Ezekszerint a mostani vodafon nem saját tapasztalat ha te 96 óta pannonos vagy.
Az ügyfélszolgálattal volt dolgom, ahohy apannonál is és nem volt különbség.

Crow:
"...Mentségükre legyen mondva a konkurencia is ilyen hátulról jövő támadásokkal emelésekkel űzi át az előfizetőit..."

Érdekes de vodánál eddig küldtek sms-t az emelésről és ahogy egy T-mobilos írta nekik is.
Saját tapasztalat ez vagy csak refloex köpködés?

Birom az ilyeneket...


Glad
(ex panonos vodás)

Főúr1127 (törölt) 2008.06.07. 22:59:51

Egyik sem kifejezetten jobb a többinél. Nekem egy T-mobile-os, és egy Vodás kártyám van (feltöltős), meg egy előfizus Pannon de ezek közül a T-mobile-os a legjobb.

Mondom is miért.

A Voda, szerény véleményem szerint egy aljas, sunyi, szemétláda rendszert üzemeltet. Az alacsony SMS / percdíjakkal meghülyítik a kevésbé tehetős réteget, majd átbasszák őket (már bocsi, de ez van).

Először is nincs egy ingyenes egyenleglekérdező számuk (T-nél van, és úgy tom a pannonnál is. javítsatok ki ha nem...).

Az én rövid Vodás történetem:
Sok vodás ismerős + vodás barátnő, T-mobile-os kártya. Ugyebár ezek rühellik egymást, és a Vodát hívni eleve kétszer annyiba kerül hívni, mint a pannont. Nagyszerű gondolat (ja persze), menni, venni Vodás kártyát.

Első adag pénz lebeszél, elírogat, árak azok, mint a brosúrában. Második adag pénz furcsa módon hamar elfolyik. Magamra fogom, csak SMS-megy a kövi pénzől, de valami nem stimmel. 3000 Ft feltöltés, 18 Ft/sms, az elvileg 166 sms. Régi teló, angol szoftver, eleve nem tud ékezetes karaktereket írni, úgyhogy kiesik a 1db ő=7db betű dolog. Üsz kérdés, milyen hosszú 1 db SMS? 160 karakter. Stimmel, mert a teló is számolja. 47 üzi ki, a 48. marad. Nincs pénz.

Tarifaváltás? NEM! Árváltás? NEM! Miaf@sz?!

Üsz. Miért fogy jobban a pénz mint kéne? Általános hülye visszakérdések (internet, roaming, MMS, stb, persze mindre nem, nem, és nem), végül aktiváljam újra a csomagot. Nem baj, megcsinálom, és ha már helyben vaok, feltöltöm az egyenlegem.

Teszt. Barátnőm hívása, fél perc (tényleg), elvileg 10 ft, úgyis volt egy kérdésem. Hívás vége, SMS jön az ön egyenlege 2458 ft. Szem elkerekedik, megnéz újra. Kijöttem az üzletből, kaptam egy SMS-t a feltöltésről, plusz fél perc telefonálás (26 mp), azaz egy félperces egység. Mindez 542 ft-ért (minimum, ugyanis 500 Ft alatt nem tudok telefonálni (az ön egyenlege 500 Ft alatt van, blablabla...) , és 50 alatt nem tudok sms-t küldeni (50:18=2,777...).

Azóta rájöttem a következőre:
- Minden Vodától kapott sms 47 ft-omba kerül darabonként. Nagy részükre amúgy nincs szükségem.
- Csak akkor értesít, ha mondjuk hirtelen elfogy 500 pénz a kártyámról. Amúgy csak akkor veszem észre hogy nincs pénz, hogy nem küldi el az SMS-t (akkor is azt írja ki, hogy azért sikertelen, mert a szolgáltató nem támogatja az sms küldést.
- Ha sokat sms-ezel, és nincs külön sms csomagod, a 18 Ft nem 18 Ft (Voda-Voda SMS), és a hívások díja sem annyi mint a brosúrákban.
- A kormányzati Voda nem Voda (csak az első feltöltésig).
- A roaming aktiválása pénzbe kerül (persze erről is külön sms jön, gondolom legalább 96 Ft-ért)
- A térerő nulla a következő helyeken:
aluljáró, felsővezeték alatt, olyan épületben, ahol legalább egy szint van fölöttünk, és nem az ablak mellett állunk, vidék.

Ezzel szemben a T-mobile szuper.

- Az utolsó fillért is lebeszélhetem, letelefonálhatom.
- Ha akarom tudni mennyi zsetonom van még, *102#, és el van intézve.
- A roaming aktiválása nem kerül pénzbe.
- T-mobile-Voda telefon olcsóbb mint a Voda-Voda.
- A liftaknából is ki tudok telefonálni vele (pannonnal is)...

És csak miheztartás végett közlöm, hogy eddigi 2 és fél éves vodás pályafutásom során a pénzem annyi szolgáltatásra ment el, amire az összeg 1/3-a is elég lett volna (számszerűen: 27000 Ft = 9000 Ft).

A pannonnal amúgy nics problémám, bár az üsz egy rakat sz@r, drágább is a többinél, de alapvetően jó, mert nem basszák át az embert úgy, mint a Vodánál.

Vodafone - Most élhetsz igazán...*

*...mert holnapra elfogy a pénzed.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.07. 23:09:35

Glad, egyetlenem... :-D
Hogy van az ha az embernek 2 telója van, egy Pannyony, meg egy Vodka?
Esetleg egy 3. is lehet ami mondjuk már Tré...?

Eszt kell csináni e (törölt) 2008.06.08. 01:37:00

én nem tudom ti mit vártok. ingyen telefont ingyen beszélgetéssel? akkr menjetek el a 3 szolgáltató valamelyikéhez dolgozni. amúgy meg fizessetek baxatok meg na

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.08. 03:35:50

Hát nekem van ingyen telefonom pedig nem telefoncégnél dolgozok... Amúgy meg akár sikeres is lehetnék ettől, de nem vagyok mert csak azért adták hogy éjjel-nappal b@sztathassanak.

Amúgy meg az előttem szóló monnyonle ha egyetért azzal hogy úgy emeljék a tarifákat a köcsögök ahogy akarják. Akkor te holnaptól 10000-ért veszed a kenyér kilóját. És 2Ft egy levegővétel.

Ditke 2008.06.08. 08:11:18

Na nekem eddig semmi bajom nem volt a Pannonnal. Istentelen ideje vagyok pannonos, sose voltam más szolgáltatónál, maradok is. Nekem műkszik a díjcsökkentő, sőt tavaly kaptam 2500 froncsis havi ingyen dumcsit, két évre, a hűségért. Persze én se olvasgatom a hirdetményeket, de a többi szolgáltató se jobb egy fikarcnyit sem.

Tesómék megrögzött szolgáltató váltogatók voltak egy időben. Ők azok, akik a kedvezőnek tűnő ajánlat után mentek egy jó ideig egyiktől a másikig. Előbb ugrasztotta őket a westel (majd t), aztán a voda. Mivel ahol házat vettek a voda nem műkszik, ezért visszajöttek a pannonhoz, az még a pincében is nyomja.

Párom hasonló cipőben megjárta mind a két másik szolgáltatót. T csoporttal perlünk, alapvetően jól megraboltak minket és még nekik áll feljebb.
Most párom vodás, de alig várjuk, hogy lefogyjon a hűségnyilatkozat, hajítja el a fenébe. Az első hónap még OK volt, azóta a telefon kétszer beszart (maga a készülék, amit eladtak neki, pedig nem a legócskább akciós vacak, előfizetéssel együtt vagy 40-et otthagyott érte, nincs egy éves). A térerő folyton leesik, pedig megyeközpontban lakunk. A beszélgetéseink 80 %-a emiatt megszakad! A második hónaptól bepróbálkoztak azzal, hogy a lebeszélhető előfizetői díjat is kiszámlázták, és amikor az asztalra csaptunk, visszakoztak ugyan, de kétszer küldtek egy olyan számlát, amin semmi nincs, csak 60 illetve 30 ezer forint, ami a későbbi számlák alapján sehova nem lőhető be. Mivel nem fizettük be, kikapcsolták a telót, de mert kell a telefon a bizniszhez, kifizettük, de nem felejtettük el nekik.
Mivel az elmúlt hónapokban sokat volt külföldön, a külföldi lefedettségüket is próbáltuk, Európa kb. összes országában. Őszintén mondom a szolgáltatás megintcsak SIRALMAS (folyton megszakad) és k. drága. Szal meg vannak számolva a napjai, de kőkeményen.

hawkeye 2008.06.08. 10:17:40

Glad, te kis ravaszdi, a privát telóm ősidők óta Pannon.

A cégemnek viszont 2 éve vettem 1 tucatnyit, mert az ajánlat első blikkre jónak tűnt.

Még szerencse, hogy csak 1 éves hűségidőt írtam alá, mert kb. 6 hónap után fiókba került az összes.

A gagyi térerőről már írtam, de az Voda, (mit Voda, sokkal inkább voda) specialitás, hogy 15 - 20 ezer ft fölötti használatnál elkezdenek rész-számlát küldeni.
De ne úgy ám!
Szó nélkül kikapcsolják a kimenő szolgáltatást, mintha adósuk lennél.
A kikapcsolás után pár nappal. normál küldeményként megjön a rész-számla, még aznap átutalod, és akkor kegyeskednek 4 - 5 nap múlva visszakapcsolni.
De volt olyan, hogy többszöri telefonálásra, másfél hét múlva.

Sztem Európa legszemetebb mobilszolgáltatója. Legalábbis a magyarországi voda.

fiukapresszobol · http://fiukapresszobol.blog.hu 2008.06.08. 12:04:07

Srácok, egy kicsit rosszul esik, hogy szidjátok a Pannóniát.

1. Most toltuk ki a fészerből, hogy lemossa az eső

2. Nincs egy szikrányi ötletünk sem - az igaz - hogy milyen gyertya megy bele

3. Nincs egy Pannónia T5-ös töltőtök? Kölcsönbe.

Köszi, Ölelünk mindenkit:

Fiúk a presszóból
www.fiukapresszobol.blog.hu

borovi 2008.06.08. 20:12:04

Francnak a mobil telefon...

zoll14 2008.06.08. 22:21:02

Főúr1127
Neked inkább üldözési mániád van.
"Azóta rájöttem a következőre:
- Minden Vodától kapott sms 47 ft-omba kerül darabonként. Nagy részükre amúgy nincs szükségem."
- Minden egyenleglekérdezős sms-ért 43Ft-ot fizetsz. Minden egyéb tájékoztató sms ingyenes.

"- Csak akkor értesít, ha mondjuk hirtelen elfogy 500 pénz a kártyámról. Amúgy csak akkor veszem észre hogy nincs pénz, hogy nem küldi el az SMS-t (akkor is azt írja ki, hogy azért sikertelen, mert a szolgáltató nem támogatja az sms küldést."
- Te nem nagyon tudod, milyen sms-eket kapsz. 300Ft alatt igen, egyébként mindenkinek mindegy, hogy 35Ft-ért vagy 2.786Ft-ért telefonálsz egyszerre.

"- Ha sokat sms-ezel, és nincs külön sms csomagod, a 18 Ft nem 18 Ft (Voda-Voda SMS), és a hívások díja sem annyi mint a brosúrákban."
- Mondom, üldözési mániád van. A Vodafone-os sms árak általában hálózaton belül és kívül ugyanakkorák, és csomagfüggőek, nem pedig attól függnek, hogy milyen lábbal kelsz fel. Inkább nézd meg egyszer, hogy mit csinálsz. Kérj egy forgalmi kimutatást (az úgyis ingyenes), akár utólag, és nézd meg, miket műveltél."

"- A kormányzati Voda nem Voda (csak az első feltöltésig)." - ezt még csak értelmezni sem tudom.

"- A roaming aktiválása pénzbe kerül (persze erről is külön sms jön, gondolom legalább 96 Ft-ért)"
- A roaming aktiválása teljesen ingyenes (mint a havidíjmentes szolgáltatások általában, és ez bizonyára minden szolgáltatónál így van). Csak akkor fizetsz, amikor külföldön telefonálsz, és ott is annyit, amennyit a szintén ingyenesen kapott sms-ből kiolvasol.

"- A térerő nulla a következő helyeken:
aluljáró, felsővezeték alatt, olyan épületben, ahol legalább egy szint van fölöttünk, és nem az ablak mellett állunk, vidék."
- Ezzel és összességében az egész produktumoddal kapcsolatban annyit tudok mondani, hogy valszleg most éppen törölgeted a monitorod, annyira telefröcsögted.

Aki nem tudja használni a mobilját, az ne használja. Aki úgy érzi, átverik, az hagyja ott azt a szolgáltatót (hidd el, a szolgáltatóknak is nehezebb a dolguk az üldözési mániás ügyfelekkel).

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.08. 22:21:07

Ditke. Mi a ráknak kell mindenkinek a legújabb hiperszuper szar aminek olyan szolgáltatásai vannak amiket alig használ valaki? Ezek szoktak a legtöbbet elromlani.

A tiétekben behalt a végfok. Vidd el egy haverodhoz aki látott már forrasztópákát és szedett már szét telefont, fél óra alatt kicseréli.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.06.09. 06:04:03

És most mész a másik kettőhőz?Szerinted azok nem fognak a piachoz igazodni az áraikkal?Mindent emelnek, nem lefelé mennek az árak.A törvény előírja milyen formában kell közzétenni a változást, ezt be is tartják.Naponta jönnek törvénymodosítások is, azt is csak a magyar közlönyből tudod meg, nem küldik ki postán neked...
Én elégedett vagyok a pannonal 10éve, voltak tarifaváltásaim, kártyacseréim és számcserék is, ezzel együtt mindig normálisan orvosolták ha valami gondom volt.A telefonos ügyfélszolgálat negyed óra alatt megoldott egy olyan problémát ami a többinél félnapos szaladgálás meg sorbanállás lett volna.
Lassan újra körülnézek a tarifacsomagok között, időnként muszáj, és választok egy kedvezőbbet :P

BiG_ 2008.06.09. 11:28:31

100!
Századikozni jó! :-)))

A Pannon szarjon adótornyot...

Üdv!

hawkeye 2008.06.09. 15:16:24

Zoll: ebből neked komoly prémium lesz a Voda marketing igazgatójától, aki ezúton is csókoltatok, amiért a jelek szerint bűnös módon megrontotta a Pannon marketingfűhrerét.

ischtwahn 2008.06.09. 17:55:44

Én pont ugyanígy jártam és én is a múlt héten vettem észre, azért, mert az átlagosnál most kétszerese lett a számlám.
1. lépés: Ügyfélszolgálat személyesen: nem tudunk mit csinálni, mert Miskolcon már nincs ügyfélszolgálat, csak eladás, meg tanácsadás, hívjam fel a 1220-at. (fasza!) Földrajzilag a legközelebbi Debrcenben van...eszméletlen!!!
2. lépés: 1220: kiderült, hogy még lehet el is számlázták a dolgot, utánanéznek, de közben osztottam a csajt rendesen.
3. lépés: pénteken felhívott valaki, hogy hallom szolgáltatót szeretne váltani..."Lécci ne má'"
4. lépés: fogyasztóvédelem: sajnos megtehetik
5. lépés: kiderült, hogy nem számláztak félre, csak elsőre a csajnak is magas volt a rendszer
6. lépés: holnap, mert meg akarnak tartani és visszahívnak a kövezkező ajánlattal: vagy havonta 1000HUF fél éven keresztül grátisz, vagy visszamenőleg átszámolják a számlámat a régi percdíjak alapján.
Ja majdnem 5 éve vagyok előfizus.

Robin62 2008.06.10. 00:12:15

Nekem eddig egy kivétellel jók a tapasztalataim. Mindent összevetve a legolcsóbbak az én viszonylatomban, aki keveset,de hosszan beszél és teszem mindezt többnyire hétvégén. Minden írásban feltett kérdésemre postafordultával jött válasz, és a már említett egy kivétellel orvosolták is a hibát. Az az egy kivétel, amikor a húgomnak vettem készülék nélkül sim kártyát és plusz feltöltést, a számlát nem állították ki a nevemre, csak a húgoméra. Nem értettem, hogy a telefon és kártya miért nem lehet a nevén, ketyegjen neki a bónusz, a számlát meg én fizetem, állítsák ki nekem. Az volt a válasz, hogy csak a tulajdonos nevére lehet, vagy a húgomé a telefon és a számla is, vagy az enyém. Most sem értem miért?

Robin62 2008.06.10. 00:22:46

S hogy még álljon néhány érv, bár egy jól szolgáltatónak nincs szüksége dícséretre, ahogy a jó iparosnak sincs. Idén és tavaly is kaptam ajándék perceket, bár kártyás vagyok és voltam. Nem várható, hogy máshoz pártolok, elégedett vagyok. Rendszeresen nézem a tarifacsomagokat, de annál ami nekem van nem találtam számomra kedvezőbbet, más cégnél a közelébe sem jönnek. A mobil internet még a hegyek között is működik, és az én családom marad a cégnél, mert nekünk ez a legjobb!

Ditke 2008.06.10. 06:37:26

ColT, eddig háromszor javították, forrasztópákával. Szerelő. Igaz, nő vagyok, de ahhoz még én is értek, lévén apám ezermester....
A második behalásnál egy nap múlva újra elhunyt a drága, így arról már papírt se adott a szerelő, ne már lejárassa magát. Lassan el kéne temetni, de egyelőre nincs zsé a újabb telóra, hiszen a számlát se bírjuk kitermelni.

Fogalmam sincs, minek kellett ez a vacak a páromnak, nekem a telóhoz elég, hogy lehessen vele telefonálni, smst küldeni, meg legyen rajta ébresztő azt csókolom! A vacak kis Siemensem kb. ezekkel a funkciókkal 9 évig működött kifogástalanul, csak az akkuja nem bírta a végén már (már csak vonalas telóként műkszött), azért adtam oda a gyereknek játszani.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.06.10. 21:34:59

@Ditke: Kérsz egy Siemens A35-öst? Előások neked egyet a halomból és 2000-ért vehetsz a speedshop.hu-ban akksit (vagy átforrasztod a gyárit mezei AAA-akksikra). ;-)

Terveüdekszi 2008.06.10. 21:55:57

Én is ehez a kedves társasághoz tartozok, egy közel ezer főt számláló zárt csoport tagjaként. Egy évvel ezelőtt csatlakoztam, akkor 12 forintos percdíjunk volt (áfával). Bármikor, bárhová. Az előfizuhoz tartozott egy internetes csomag is, valami 900 forintért talán 10 giga adatforgalmat adtak. Azóta jónéhány új tagunk van, eltelt egy év. Nézegetem a számlámat, egyszercsak feltűnik, hogy a 12 forint helyett 18, ill. 24 forint szerepel. :-o Már csak hab a tortán, hogy a 900 forintos csomag megszűnt, helyette automatikusan áttettek egy 4500 forintos csomagba. Szerencsére szó nélkül megszüntették amikor kértem, de azért a jó büdös kurva annnnyukat!

Wesztel 900-am elvből nem lesz, mert ránkszabadították az idióta szignáljukat.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.06.12. 05:43:46

Újabb érv a pannon mellett: a Net100 100megabájtos netcsomagjuk 1990ft egy hónapra, lejárt az akció amiben 990ft volt.Tegnap megrendeltem mondván, még igy is jó lesz.Erre levonták a 990ft-ot és kész :D

mesegomba 2008.07.07. 10:32:21

Hansolo!

Összeadni meg kivonni tudsz? Szerintem egy normális ember kiismeri magát a számlán, ha meg nem, akkor kérdez.
De ahogy érzed, majd a fogyasztó védelem jól elmagyarázza neked mia helyzet, és még te fizeted a kivizsgálási díjat is....
sok sikert.
süti beállítások módosítása