Tékozló Homár

A bírságok felét behazudja a Centrum

2008.07.05. 13:16 | jackyll | 89 komment

Ahelyett, hogy megírta volna teszkókönyvszerűen, a cég egykori főellenőre, O. Tibor a Blikknek lenyilatkozta, hogy a kirótt napi pótdíjazások fele csaláson alapul:

Ha kell, úgy fotózunk, hogy ne látszódjon az érvényes jegy, de gyakran manipulálják a kézi számítógépeket is. Bevett módszer, hogy a dátumokat, az időpontokat egyszerűen átállítgatják a parkolóőrök, így lehet, hogy még érvényes a jegy, de már lejártnak tüntetik fel a képen. A járdán szabálytalanul parkoló autókról is készülnek fotók, noha azokat a közterület-felügyelők büntethetnék, hiszen nem Centrum helyeit foglalják el. Egy jó szögből készült fotón viszont ez nem látszik, olyan, mintha a fizetőzónában állna az autós. Szintén bevett gyakorlat, hogy gyakran direkt elrontják a parkolóautomatákat, ami jó az ellenőrnek és a javító műszerésznek is.

Vajon miért nem vagyunk meglepődve? Ha csak minden ötödik megbírságolt fogná perbe a Centrumot, sem valószínű, hogy ez a "vállalkozás" megéri a jövő évet. Épp ideje, hogy felszámolják.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boo 2008.07.05. 13:32:23

Mindig utáltam az elsőket.

Taurusz 2008.07.05. 13:39:21

Hm, ugye nem gondoljátok komolyan, hogy ezeket be lehet záratni? Ha tényleg elhiszi, hogy ezek után a bezárják a vezetőket, akik tényleg tehetnek az egészről, azt üdvözlöm, és érdeklődöm, hogy mikor érkezett az országba... :(
Szóval lehet, hogy nem a centrum, hanem a murtnec kft fog ezután bírságolni, hasonló módon...

gelsystem 2008.07.05. 14:00:57

apááááááááááááááám......
szombaton post?!?!?!?!
hatodik, vazzzze

sish 2008.07.05. 14:03:28

ideje lenne már megdőlni. lehet, hogy naívság, de én reménykedem.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.07.05. 14:20:27

A bííírka autós minden büntetést elfogad. Ha nem akor, ott, akkor máskor, máshol nem fiztetett...

bikafity 2008.07.05. 15:24:58

Tudok erre egy dakota közmondást:

Ha észreveszed hogy nem előírásszerűen parkolsz,vedd le a rendszámod.

köpőcsésze 2008.07.05. 15:35:14

Soha nem fogjátok velem elhitetni, hogy Mo- on előfordulhat ilyesmi. Vagy akárcsak hasonló is. Demokráciában élünk vagy mi a szösz?!

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.07.05. 15:40:50

Igy lehet az, hogy engem 3 órán belül két házszám előtt (41, majd 31 és az utca szemben egyirányú) is megbírságoltak, noha egy helyben állt az autó. Még szerencse, hogy nem fizettem be egyiket sem ezen felbuzdulva.

SZÉP VOLT TIBI CSOKI

Bicskas 2008.07.05. 15:54:29

el kell kezdeni szép sorban végigmenni az összes piti de magasról támogatott trágyadombon es fölszámolni őket. ma a centrum, holnap a színesfémlerakatok

tcxbalage 2008.07.05. 16:04:10

Baráti kézfogásom Taurusz véleményéhez, minden reménykedő hitehagyottat megnyugtathatok, hogy a külalakon kívül semmi sem fog változni a rendszeren. És az országban sem. A következő pár száz évben. A magyar - én is - sajnos elég birkatürelmű (de méginkább birka) és simán meg lehet nyúzni élve, legfeljebb azért fog háborogni, hogy tompa a kés :(

2008.07.05. 16:05:46

gyere bátran magyarország!
meccsinátuk

Gasztonyi_Ádám 2008.07.05. 16:08:19

ravatalra a Centrumot, aztán jöhet a többi maffia cég

tcxbalage 2008.07.05. 16:09:04

A birkát visszavonom, túl durvának tünik, inkább úgy gondoltam, hogy annyiszor lettünk már átb@szva, hogy elment a kedvünk még a sz@rástól is.

szalmaegér 2008.07.05. 16:11:56

Eszembe jut, hogy a múltkor volt egy poszt, amiben valami okosfiú azon volt felháborodva, hogy a magony szilvi(?) jegy nélkül, rokikártyával parkol.
Akkor mindenki fikázta, mer mé parkol és különben is mé nem fizet és kurvaanyját.
Most mi van?
Akkor most fizessek, vagy ha én is szert teszek egy kártyára, akkor ne?
Vagy mi van?
Ha olvassa ezt az is, aki azon a cikken kardot rántott a tisztesség nevében, mondja meg mit csináljak, mert tanácstalan vagyok.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.07.05. 16:25:05

Köpőcsésze!

Ez inkább "mi a szösz" mint demokrácia. A demokrácia egyik alapismérve ugyanis a törvény előtti egyenlőség, az meg nálunk nincs. Aki gazdag és/vagy valamelyik harsány, a töbséget "nem ember"-ként, alacsonyabb rendű szolgafjként kezelő kisebbség tagja, az a törvények felett áll.

marosy 2008.07.05. 16:38:09

Ez lenne gyurcsányi "nyüves" és "kurva" Új Magyarországa? (idézett szavak az öszödi beszédből valók).

smartdrive 2008.07.05. 16:56:24

mehet utána az Intrum is

málnaszőr 2008.07.05. 16:58:17

hú de meg lesznek büntetve...
a ráckevei strandon lesznek háziőrizetben...

Rwindx 2008.07.05. 17:01:23

Szalmaegér, ha parkolsz fizess, ne csalj, mert átváltozol gennyegérré. Ha parkoltál, fizettél, vagy nem parkoltál és át akarnak baszni, akkor meg állj ki az igazadért. Ilyen egyszerű, szerintem ezt nem lehet nemérteni.

Egyébként meg tépjük le a rohadékok tökét, mindenkiét aki élősködik rajtunk! Elég volt már!

alex4 2008.07.05. 17:25:39

Ugye, ez azt is jelenti, hogy (HA ez a nagyon valószínűnek tűnő állítás a manipulálásokról bebizonyosodik) a T. magyar bíróság nyilvánosan bocsánatot kér amiért kreált ,,bizonyítékok" alapján marasztalt el autósokat, miközben a manipulálási lehetőség (hitelesítettség hiányában) nyílvánvaló volt...

jojóeffekt 2008.07.05. 17:35:17

A Centrum és az Intrum monnyon le!!!
Egy érdekes történet:
2000-ben új helyre költöztem. 2003 nyarán eladtam az autómat. 2007 áprilisában a RÉGI (!!!) lakcímemre érkezett egy közel 700 000 forintos fizetési meghagyás (jóban maradtam a régi szomszédokkal, és felhívtak, hogy érkezett valami vaskos paksaméta a nevemre a bíróságtól), aminek a postai dátuma 4 nappal később volt, mint az ellentmondás határideje. 356 rendbeli nemfizetős parkolásról szólt, de az autó már nem volt az enyém. Na, szépen megfogalmaztam a T. bíróságnak hogy hova menjen és mit csináljon, mire fél év múlva (már a rendes címemre) megérkezett újra a paksaméta, hogy: na, most akkor lehet rendesen ellentmondani!! Újra leírtam, hogy hova menjenek és mit csináljanak az Intrummal együtt. És tegnap jött egy levél, aszittem, nem jól látok, mikor elolvastam: a bíróság a pert megszünteti, a következő indokkal (és most mindenki kapaszkodjön!)

"A fizetési meghagyásos eljárás a kötelezett ellentmondása folytán perré alakult. A bíróság a felperest a Pp. 322. paragrafus 2, bekezdése alapján a per megszüntetésének terhével felhívta, hogy a fizetési meghagyásra lerótt illetéket 8 napon belül a peres eljárás illetékének összegére egészítse ki.
Felperes a felhívást x napon átvette, a felhívásnak nem tett eleget, a bíróság ezért a pert megszünteti."

Vazze, nem azért szünteti be a pert, mert az egésznek nincsen alapja, hanem mert az Intrum nem fizette be az illetéket!!!!!!!!!!!!!
Magyarul, ha a tetves Intrum befizeti, járhattam volna a bíróságra pereskedni.
Hát ez az ország kész cirkusz.

Zsírfeka 2008.07.05. 17:37:34

apááám huszonkilencedik!!!!!
ez mán döfi:D

szalmaegér 2008.07.05. 17:56:29

rwndx
Hát...köszi, de nem lettem meggyőzve.
Ha nem fizetek egy ilyen társaságnak, akkor csalok?
Ha nem csalok, de ők csalnak, miért nekem kell bizonyítani, hogy én nem is?
Mi van ha nem tudom megvédeni magam?
Mi van, ha egyszerűen nem érzem magamban a vágyat, hogy szembe szálljak a Gonosszal.
Inkább a gennyegér.
Lehet fikázni.

Secnir 2008.07.05. 18:00:17

"marosy 2008.07.05. 16:38:09
Ez lenne gyurcsányi "nyüves" és "kurva" Új Magyarországa? "

kedves marosy viki.
mielőtt elkezdesz ész nélkül politizálni, végy kettő apró dolgot figyelembe:
1. a CPKft. még jóval GYF előtt kezdte az áldásos közmegváltó tevékenységét. valamikor akkor, amikor GYF még KISZ titkár volt alsóböszmén
2. a CPKft. vezetése 50% FIDESZ, 50% MSZP közeli. Egyiknek sem érdeke megszüntetni/megszüntettetni a céget, mivel az ebből befolyó fekete pénzekből támogatják a 'köz politikusait'.

amúgy meg keress magadnak egy saját blogot, és ott ugass.

Secnir 2008.07.05. 18:01:57

jojóeffekt:
de nálad legalább kiküldte a bíróság, hogy per van, az esetek maradék 98%-ban még bírósági idézést sem láttak a 'parkolási csalók' :)

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.07.05. 18:04:17

hogy mi kell? Felvonulas. Ha fasisztaknak, antifasisztaknak meg buziknak lehet, akkor egyszer vegre legyen felvonulas (es polgari engedetlenseg) olyan ugyben is, amelynek VAN ertelme.

ezoweb · http://ezoweb.hu 2008.07.05. 18:07:33

ez komoly, még szerencse hogy nincs autóm.

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.07.05. 18:08:08

Egyszeru, probalkoznak es amikor lattak higy bukta, akkor nem dobtak ki tovabbi penzt illetekre.
Apamat azutan is kerestek kedvezmenyes befizetessel, miutan birosag megallapitotta hogy nincs egy fitying tartozas sem.
Persze el lettek kuldve ahogy kell.

paráznabillegető 2008.07.05. 18:16:55

egyszerű a megoldás: távcsöves puska.

Rajmond 2008.07.05. 18:19:43

haaaaaaaaaaaaarmincheteeedik!!!!!!!!!! mindig is sikeres voltam... :)

Machiavelli 2008.07.05. 18:22:41

Azért a kedves kommentelőkön is megáll az ember esze.

Itt ugyanis arról van szó, hogy ebben a gennyes országban érdekelté vannak téve a büntetés kiszabásában azok, akiknek joga van erre. Legyen szó rendőrökről, APEH-ellenőrökről vagy parkoló ellenőrökről. Mivel az ország egyetemlegesen a másik azonnali és szemérmetlen kifosztására van szakosodva a vendéglőstől a pénzügyminiszterig, ezért itt minden előfordulhat. Szépen csúszunk az anarchiába....

Rwindx 2008.07.05. 18:26:49

Szalmaegér: ha nem csalsz akkor a fikázást nem érdemled ki :)
Viszont ha hagyod hogy szopassanak, akkor meg is teszik, újra és újra, majd csatlakoznak mások is, csakis azért mert látják hogy megtehetik. Nem hiszem hogy ezt élveznéd. Hidd el mások is szembeszállnak és és jobbára győznek.

2008.07.05. 18:41:49

mi a f@szom az, hogy _BE_hazudja? ez kész...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.05. 18:51:52

Mchiavelli
ezt en sokkal finomabban megfogalmaztam egy masik postba
le lettem tolva, hogy ne ugassak amerikabol...
aht ez van

bikafity 2008.07.05. 19:06:53

Van egy ország.
Ahol álmomban jártam.
Magyarország!

C._de_Berzsián 2008.07.05. 20:18:47

Machiavelli!

Wáá! Milyen már: a Homáron szerveződik az új rendszerváltás!

:)))

Belial666 2008.07.05. 20:31:19

Én már megnyertem a peremet a kancsó Intrum Fostitia ellen. Még a törvényváltozás előtt. A Centrum és a Fostitia egyike a leggusztustalanabb cégekenek, amik léteznek.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.07.05. 20:43:20

Szájkarate. Nem lesz ebből semmi, mert még ahhoz is barmok/lusták/fáradtak/kiégettek vagyunk, hogy ezek ellen lépjünk valamit. Azok meg röhögnek a markukba. A Kulcsár-perből sem lett semmi, pedig mennyi ideje is megy már? És még rengeteget lehetne sorolni. Csak összefogással mehetünk valamire. Várom az ötleteket, mit lehet csinálni.

neet 2008.07.05. 21:00:49

Az senkinek nem tűnik fel (vagy szelektíven olvasok?), hogy a kilépett, kirúgott ex-centrumos mesél a sötét múltjáról? Első körben magát jelenti fel akkor, nem? Addig jó volt, amíg ő is a mézesbödön mellett volt, aztán már nem? Ha valaki elmegy naív centrumosnak, és az első agymosásos tanfolyamon nem tűnik fel neki, h itt bizony miről van szó, vagy ha feltűnik, de hallgat, az is elmond róla valamit, nem-e?

Viszont mostanában direkt figyelem az ellenőröket. (BKV meg Centrum mindig együtt van fikázva, nem?) Még a 7esen is kedvesek, vagy közömbösek, de sose bunkók. Na? Sikeresség mércével mérve mi ez?
neet

Zaklató_Panda 2008.07.05. 21:11:35

én vagyok az igaz Gasztonyi Ádám.
halál a centrumra

liven 2008.07.05. 21:23:07

Ezért el is olvastam, most megyek jubilálni!
Egyébként meg az ilyen embereknek a sünszart gumi strandpapuccsal kell szétverni a homlokukon.

lifelike 2008.07.05. 21:28:26

van vagy 10 centrumos felszolitasom itthon
ne fizessem be?

Persze 2008.07.05. 21:47:23

Mi lett a régi motoros Tóth Gábor vagy milyen ügyvédi irodával, akikkel anno küldözgették a behajtóleveleket?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2008.07.05. 22:33:39

NO, ez már valami!
Hátha.
Én bízom benne.
De jó lenne...

Engem is átkúrnak. Csak megnyerem a pereket. Sikeres vagyok.

Netuddki. 2008.07.05. 22:36:30

neet 2008.07.05. 21:00:49
Hát ez van. Az ilyen és hasonló alapon szerveződött bűnszövetkezetek ezen szoktak megbukni. Előbb utóbb lesz valaki aki kevesli a neki járó részt, vagy kiesik a pixisből.

monyon le 2008.07.05. 23:16:21

Kellene már végre egy pár tökös autós és kamion sofőr, hogy végleg kirángathassák a földből a fizető automatákat.

És esetleg több és OLCSÓBB mélygarázst kellene üzemeltetni a Fővárosnak, melyből fejlesztheti az M0 ill. ipari homokozóját a 4-es metrót.

Büdös paraszt 2008.07.06. 01:49:27

Aztat nem értem már csak, hogy nekem eccerű parasztgyereknek, mi a lófaszért nem lehet egy olyan cégem, ami koholt vádak alapján büntetést szed, és ebből szépen meggazdagszik. Hát demokrácia ez, basszák alássan? Nem elég, hogy a zetorra hozta a múltkor a mikulás júliusba az áldást, holott nem is álltam ott! Nem is állhattam, hiszen a fődeken kaszáltam a lucernát lefele.

Nade, hogy én miért nem lophatok?! Demokrácia ez így kéremszépen?! Holnap gyövök a kombájnal és kiegyenlítem a főddel párhuzamossá az összes automatát!

neet 2008.07.06. 07:13:43

Kovi,
igen, de amíg ez megtörténik, nyalogatja ő is a bödönt, igaz? Végül is, aki közelebb ül a tűzhöz, az melegszik, értem én, de... nem lehetne kötelezően elküldeni a centrumoskat, inviteleseket egy hétre Ráckevére? ;)

jesszumpepi (törölt) 2008.07.06. 07:21:54

Zsírfeka 2008.07.05. 17:37:34
apááám huszonkilencedik!!!!!
ez mán döfi:D


Gratulálok a 29.helyhez :-)

Mit mondtak anno dacumál a sportversenyeken? A részvétel a fontos.

avensis (törölt) 2008.07.06. 09:11:05

hát igen... ez van, embörök...
A lehúzás már messze meghaladta a pofátlan szintet, politikusaink már nem nagyon tudnak megálljt parancsolni maguknak. Ha belegondolsz, hogy az összes szájbakúrt adó (szja, ÁFA, munkavállalói járulék, TB, apámf@sza) már lassan a fizetésem 68%-át elviszi és még a munkáltató is fizet egy valag pénzt utánam a semmiért... És van látszatja? Aranyáron elvégzett építkezések, felesleges beruházások, méregdrága és pazarló állami apparátus. Bemondásra felvett költségtérítések, reggelig lehetne sorolni... Kellene már egy teljes vérfrissítés a parlamentre és környékére, asszem.

avensis (törölt) 2008.07.06. 09:12:58

belegondolsz -> belegondolok.
Reggel még nehezen megy a magyar, a mondta vége néha meg se közelíti a mondat elejét...:)

-putyin- 2008.07.06. 09:53:31

Annyira szomorú, hogy ebben az országban szinte mindenki lop, aki megteheti. Nincs szinte egy becsületes ember, aki megpróbálna jót cselekedni az országnak, az embereknek. Egyszerűen nem értem, hogy milyen lelke van ezeknek az embereknek. Vajon én vagyok a rossz, ha iszonyatosan bebörtönözném és még a rokonságát is kisemmizném ezeknek a férgeknek, majd közmunka.

Muha 2008.07.06. 10:04:19

Nekem azért furcsa a sztori!
Ha kipakol, akkor az beismerés. Márpedig ez bűncselekmény. És ha tudott róla, akkor részes. No és akkor bizony mondom néktek ebből tárgyalás lesz. Merhogy hivatalból meg kellene indítani a zeljárást. Hát most nagyon kiváncsian figyelem a fejleményeket. Mert minden sztorit elkezd a média, de valahogy egyiket sem fejezi be.

-putyin- 2008.07.06. 10:12:54

Szerintem tulajcserét akarnak, kell valakinek a Centrum....ez még hoz a konyhára.

Okádó Mikádó 2008.07.06. 10:24:11

Tárgyalás lesz vagy sem, Homár továbbra is lesz és ezt biztosan nem fogják megúszni. Ezt a blogot nem lehet.

load error 2008.07.06. 10:53:19

Szép, de ki a felelős.
A Centrum gondolom tagadja, hogy bármi ilyesmire bátorította volna az ellenőröket, kvótarendszer nem volt.
Az ellenőr meg felfelé mutogat, miután kilépett (?).
A Sz@arnak sosincs gazdája.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.07.06. 13:41:56

Majmász Gedeon úgy látszik túlságosan elfoglelt a tegnap délutáni általános felmelegedés kapcsá, tehát kénytelen vagyok én megkérdezni:

Mi az hogy "behazudja"? A kihazudja ellentéte?

Miért erőlteti valaki a magyar nyelvet újságíróként, ha nem az anyja emlőjéből szopta, hanem valami 'más' forásból?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.06. 16:26:33

a behazudja kicsit slenges homarra illo kifejezes, mindenki erti mit is jelent
amugy nem kell mindennek ellentet
gondoljunk pl
megdugom van
kidugom nincs
es ha van mecsoda kulonbseg

jesszumpepi (törölt) 2008.07.06. 17:16:19

Miért erőlteti valaki a magyar nyelvet,meg a korrektorkodást,ha nem tudja,hogy a forrásból szó még mindig hosszú r-rel írandó?
A többi hibáról nem is beszélve...

A Kitalátor feljegyzet nicknevet meg nem véletlen tiltották ki a Homárról.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.07.06. 17:20:56

Hagyma!

Ha nem tudod kidugni, akkor be se, és így meg se ...

A kidugomnak a bedugom az ellentéte. A megdugomnak meg... az ambvivalencia. Mert az nemcsak Kohnnak a disznóhús - ingyen, hanem pl. a nemibeteg szexbomba is. Vagy a barátunk felesége...

Shakespeare itt és ma ezt úgy írná meg, hogy "Megdugni, vagy nem dugni meg?
Ez itt a kérdés"

Ráguglizva a be igekötő és a hazudik ige értelmes összekötését is megtaláltam a sok, fentihez hasonló magyartalan butaság mellett:
-"behazudja magát az ESzüK-be (Egyedülálló Szülők Klubja)."
-"A tetszeni akarás még a mártíromságba is behazudja magát!"
- "Hízeleg, behazudja magát a lelkembe, s örül: átverte a bolondot"
- "egy politikus arra vetemedik, hogy behazudja magát a hatalomba, és ha ezt szóvá teszi valaki, arra még rá is lövet"
- "ha netán behazudja magát újra a vezetésbe"
- "Ludas Matyiként behazudja magát Hollywoodba"
- "úgy jut el, hogy behazudja magát egy házba, mint magánnyomozó"

Tehát létező, értelmes igekötős ige, de a cikk címében szereplő alkalamazása nem szleng, nem a Homárra illik, hanem pongyola nyelvhasználati és nyelvtani hiba. Retorika-professzorom, Nagy János szavait idézve: "A nyelvtani hiba: gondolkodási hiba."

Jackyll egyszerűen csak így akar - ahogy a régebbi szlengben mondták - 'laza', 'menő csávó' színben feltűnni. Csakhogy az ilyen erőltetett lazaság kellemetlen következményekkel járhat: Könnyen úgy járhat ő is, mint Pistike, aki telefosta a nadrágját, mert akkorát akart fingani, mint a nagyapja.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.07.06. 17:40:55

Jesszumpepi!
- Apáidat!
- Tudom, hogy hogy forr, csak isteneddel szólva "elkúrtam", és a kommentáló rendszer fejletlensége nem teszi lehetővé az elírások, félreütések kijavítását, hiába vettem én is észre. Más az elírás, és más az antimagyar fogalmazás.
- Nem tiltották ki (? Kik, az elvtársak?) a "Kitalátor feljegyzetei" 'nicknevet' sehonnan, hülyén is jönne ki, hogy az egyik indexes blogról kitiltanának a másikiat. Pusztán arról van nagyba' szó, hogy elindított valaki egy új internetes magazint, Nemzeti Szavak néven (nemzetiszavak.net), és mivel újabban ott jelennek meg elsősorban az írásaim, ezért a profilban átírtam a honlapom címét.

(Most mennem kell, lazán anyázhattok, ha már kipihentétek a tegnapi megkergetést.)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.07.06. 17:43:41

másikiat = másikat
Túl közel vannak ezek a billentyűk egymáshoz.
(Jesszumpepi kedvéért.)

jesszumpepi (törölt) 2008.07.06. 18:19:59

Kitalátor!
Elgurult a gyógyszered?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.06. 18:32:44

hello jesszum
kene egy olcso zanzibari ut
mit kersz cserebe?

jesszumpepi (törölt) 2008.07.06. 20:47:11

hello,hagyma!

Mit kérek?
Egy aktfotót Palkovicsnéról.A lábán legyen Batz papucs.A háttérben sünök döcögjenek...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.07.06. 21:41:32

Jesszumpepi!
Nem, az nem az enyém volt, amit megtaláltál és bevettél... Hogy az Aeroviva vigyen el!

Amúgy veled semmi bajom nem volt, amíg nem kezdtél kötekedni, nekem eredendően a kenderkreatív magyartalan fogalmazástól, főleg az ilyen nagyot akaró kényszeredett címadástól szokott felmenni a vérnyomásom.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.07. 03:50:36

basszus a yankees megint vesztesre all

2008.07.07. 05:34:24

Most mér mondjátok, hogy itten semmi se változik? Türelmetlenek vagytok. Lássátok be, haladunk. Politikai ellenfeleink fülébe már nem öntünk ólmot, az izzó trón is a múlté, sőt az utóbbi néhány évtizedben a Dunába se lövünk senkit. Kicsit várjatok és elfogy az olaj, és ha a használhatatlan bádogdobozaitokat felviszitek a negyedikre, talán még súlyadót se kell fizetnetek, nemhogy parkolási díjat.

jesszumpepi (törölt) 2008.07.07. 06:52:38

Kitalátor!
Nekem veled semmi bajom nincs.
De a kioktató nagyképűséget nem kedvelem.Főleg,ha a király meztelen.

SylverRat 2008.07.07. 07:59:47

jól látom, hogy ez szombati? mivan, már 7végén is erre az oldalra kell kattintgatnom, nehogy lemaradjak vmiről?

amúgy meg ezt eddig is tudtuk a kentrumról. és ilyennel bepróbálkoznak azért már városokban is.
múltkor épp kint voltam traumán, amikor hozott a mentő két parkolóőrt. ők már megtanulták, hogy nem bírságolgatunk csak úgy kedvünkre... volt velük dolga az orvosnak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.07. 08:44:44

Engem az lepett meg hogy csak a bírságok felét hazudják.

Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2008.07.07. 09:41:53

Drága Kitalátor!
Nem akarlak elkeseríteni, de a behazudja nem helytelen nyelvtanilag. Csak gondold végig.
Szerinted helytelen akkor a bemond, bediktál... stb? Csak azért mer nem "magát" mondja-diktálja be??? :D
Ebben az esetben arról van szó, hogy amikor a parkolóellenőrök "bemondják", leadják a napi bírságmennyiséget, a jelentésbe a felét csak behazudják. De ha nagymagyar agyadba ennyi sem fér már be, hát arról sajnos nem tehetek...

Qui verum amat Christophum

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.07. 12:42:05

Nelvészeim!

Nem-e arról van-e szó-e hogy a magor nyelvben simányosan lehet-e szavakat alkotni-e? Mert elvileg lehet.
Szóval ha eddig nem volt behazudja, akkor most lesz.
És van is értelme...! Főleg ha arra gondolunk hogy hogyan lehet a választók bizalmába kerülni. :(

jesszumpepi (törölt) 2008.07.08. 11:05:23

Szóval ha eddig nem volt behazudja, akkor most lesz.


Nédd,mánn!Itt strukturalista nyelvészek is kommentelnek!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.07.09. 09:01:26

A 'behazudja' a 'bevállalja' mintájára terjed el látványosan, az elmondások szerint általában egy bizonyos, Délvidékről ideszökött pszichiáter elterelést vállaló kliensei köréből.
Így függ össze a kenderkreativitással is, mert a mai sztároknak sztárszer és sztárorvos jár, és bizonyára sztárszart is ürítenek. Hogy 10 év múlva a kutya sem fog rájuk emlékezni, az le van sztárva.

Megmondás következik:

A FIZETETT SZERZŐ JOGAI, KÖTELESSÉGEI, FELELŐSSÉGE ÉS SZABADSÁGA NEM VETHETŐ ÖSSZE A "MÉDIAFOGYASZTÓK" LEHETŐSÉGEIVEL ÉS KORLÁTAIVAL!

Ha egy olvasó ír ilyesmit egy kommentárban, a maximális büntetése a "hülye vagy b+!", de ha megélhetésként követi valaki el, akkor szarjon Zanzibáron tarajos sült!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.07.09. 09:56:55

Helyesbítés: Nem tarajos sült, csak sünt és nem Zanzibárban, hanem a Rakaca-tónál.
süti beállítások módosítása