Nem csalás, nem ámítás, Magyarországon mindent lehet. A Pannon "a szezon legnagyobb köcsöge"-versenybe a számlabefizetési díjjal nevez. Ezt azon kedves ügyfeleinek számolja fel, akik házhoz viszik neki zsebbe a dellát. A Homár érti a tréfát, de nem kedveli. Egy civilizált országban a ki nem nyomtatott számlákat és csekkeket írnák jóvá az ügyfélnek bónuszként, nálunk a husáng a divat. Asdf jelenti a verem aljáról:
A pannon nem várta meg, míg a UPC vissszavonta a 96 Ft-tal lehúzó akcióját, ők is lendületbe léptek (vajon ők is visszavonják majd? :) ). Pont egy hete rakták ki az ÁSZF változásról szóló közleményt (szokásukhoz híven felhasználóbarát pdf-ben - a Homár), hogy ők nem a számlakiállításért kérnek pénzt, hanem a csekkes befizetőktől, vagy az ügyfélszolgálaton az ügyfélszolgálatosokat befizetéssel terhelőktől, akik ott helyben cashben vagy kártyával fizetik be számlájukat (nyilván az egyirányusítás előtt vagy után pár órával lévők esélyesek erre, hisz' a bemutatótermekben történő befizetés azonnal látszik a rendszerben és feloldódik a kimenőtiltás, míg a sárga csekk utazik pár napot, oszt' addig nem lehet hívást indítani). A Pannon nem is éri be 96 Ft-tal, egyből 120-at kérnek...
3. Az ÁSZF Törzsszöveg VI. fejezet 2.1.2. pontja az alábbiakkal módosul:
Az Előfizető díjfizetési kötelezettségének az alábbi módokon tehet eleget:
• postai úton (mely esetben az Előfizetőt egyszeri, számla befizetési díj is terheli, amelynek mértékét az ÁSZF 1/A melléklet III. fejezet 9.4.,valamint az ÁSZF 1./B melléklet III. fejezet 9.2. pontjai tartalmazzák) vagy
• banki átutalással,
• készpénzes fizetéssel vagy bankkártyával a Szolgáltató Értékesítési Pontjain, (mely esetben az Előfizetőt egyszeri, számla befizetési díj is terheli, amelynek mértékét az ÁSZF 1/A melléklet III. fejezet 9.4.,valamint az ÁSZF 1./B melléklet III. fejezet 9.2. pontjai tartalmazzák) illetve
• a Szolgáltató által elfogadott egyéb fizetési móddal (pl. belföldi kibocsátású, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával a PannOnline-on keresztül, bankkártyával banki ATM-automatán keresztül).
Telefonszámla befizetésének díja postai úton történő befizetés esetén/telefonszámla/alkalom 100 Ft (nettó) 120 Ft (bruttó)
Telefonszámla befizetésének díja a Szolgáltató Értékesítési Pontjain történő befizetés esetén /telefonszámla/alkalom 100 Ft (nettó) 120 Ft (bruttó)
Egészségesebb cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.07.23. 07:26:03
SylverRat 2008.07.23. 07:31:51
Csakraman 2008.07.23. 07:34:38
Csakraman 2008.07.23. 07:35:48
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.07.23. 07:36:24
Dr. Kix 2008.07.23. 07:44:07
staropramen 2008.07.23. 07:53:26
jesszumpepi (törölt) 2008.07.23. 08:17:44
Ilyen nehéz a mai másodfokú egyenlet?
zsoci 2008.07.23. 08:18:00
Most ezzel mi a baj ? Mi a francban tennék közzé, morze kódban ?
üdv Zsoci
LacusBP 2008.07.23. 08:21:08
elwood 2008.07.23. 08:24:47
"hogy mi a ... költségük van akkor,ha az előfizető személyesen a pultnál leperkálja apénzt..."
Ezt tudhatnád. Személyzetet kell fenntartani. A zátutaláshoz meg nem.
A személyzetnek meg bele kell bámulni az utálatos ügyfél arcába.
Ezért pénzt kérni viszont nem sikeres cégre vall. A kreatívjaiknak van néhány javaslatom:
- Ajtónyitogatási díj (fotocellás esetén dupla)
- Szőnyegkoptatási díj, magassarkú cipőben felár
- Légkondicionált levegő elhasználása levegővételenként
- Az ügyfél WC használata (amennyiben kitakarítja, jóváírható)
Csakraman 2008.07.23. 08:33:17
inkább nyomás be melózni, attól, hogy tegnap sztahanovista voltál, még mára is maradt :))
paráznabillegető 2008.07.23. 08:37:20
ócsójánosok vagytok!!! :)
pitinár bagázs... :)))
Memme 2008.07.23. 08:41:57
Nem is jarunk se postara, se bankba :-)
takacs 2008.07.23. 08:44:42
keria 2008.07.23. 08:49:59
staropramen 2008.07.23. 08:50:23
a személyzet akkor is ott ül és a körmét reszeli ha senki nem teszi be a lábát hozzájuk, vagy reggel elfelejtették kinyitni az ajtót.
Memme 2008.07.23. 08:50:47
Reisz Manfréd 2008.07.23. 08:51:32
Eggyel több ok, hogy miért nem akarok mobilt.
2008.07.23. 08:54:46
Egyébként most mivan? UPC visszavonta a 96 Ft-ját?
gentry 2008.07.23. 08:55:37
mavettem 2008.07.23. 08:56:57
loggoll 2008.07.23. 08:57:29
De mennyivel elegánsabb lenne, ha a havi díjat emelnék 100 forinttal, majd később az átutalóknak adnának 100 forint kedvezményt a cashesekkel, csekkesekkel szemben. Ugyanannyi pénz jönne be, de mégis más lenne a hangulata.
paráznabillegető 2008.07.23. 08:58:31
a 120 pénzt ki kell fizetni, aztán feldugni a csipkártyát a pénztáros orrába, és PANNON GSM ignored.
ez az ójrópai megoldás, nem pedig a balkáni sírás...
0xFFFF 2008.07.23. 08:58:55
a.) banki átutalás esetén
b.) sárga csekkes tranzakció esetén
c.) készpénzes befizetés esetén
A gyengébbek kedvéért elárulom, hogy az a.) a legolcsóbb, a b.) egy középértéket képvisel itt és a c.) az abszolút ráfizetés.
A leggyengébbek kedvéért pedig:
a.) esetén a számlavezetési díjat fizeti az adott szolgáltató a bankjának, cserében látja, ahogy csöpög befelé a pénze
b.) esetén számlavezetési díjat fizet a bankjának az adott szolgáltató, plusz a PEK (Postai Elszámoló Központ) munkáját is megfizeti, tehát itt már pontosan egy PEK-nyi összeget bukik a befolyó összegből
c.) esetén szintén fizeti a számlavezetési díjat a bankjának az adott szolgáltató, plusz fenntart egy pénztárat annak minden nyűgjével egyetemben és fizeti a készpénzmozgás minden díját, úgy mint őrzésvédelem díjai, személyzet, helyiség(ek) díjai, pénzszállítás díjai, pénzszámolás díjai, és végül a végcélnál a készpénzkezelés díjai.
A sok indignálódó marha - gondolom én - fordított esetben csak a c.) variánst üzemeltetné, mi ?! Sőt ! Kocsit küldene a hátralékos ügyfélért, ebédre hívná meg, majd elengedné a tartozás felét. Hát persze feleim...hát hogyne.
baggins21 2008.07.23. 08:59:17
Az idézet alapján igen, terheli azt is.
Eggyel több ok, hogy miért nem akarok mobilt.
Jézusom nincs mobilod?? Sikeres ember vagy - e?
2008.07.23. 08:59:25
Ajtónyitási és szőnyegkoptatási díj jó ötlet: jövő hónaptól be is vezetik.
Magenta (törölt) 2008.07.23. 09:00:21
Edömér 2008.07.23. 09:00:44
Amúgy pedig elég vicces dolog, hogy ha igénybe veszek egy szolgáltatást, fizetem az előfizetési díjat, akkor még a számlára külön fizessek.
Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2008.07.23. 09:01:41
helianthus 2008.07.23. 09:02:12
Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2008.07.23. 09:02:35
Csak fondorkodjanak tovább, még egy pár ilyen húzás és lemondhatnak az előfizetőik legtöbbjéről.
Egyébként megfigyeltem, ha már sikerült becserkészni a kiscserkészeket, akkor már érdektelenek. Érvényes ez bármely szolgáltatóra és nem csak mobil témában.
Igy jártam az előfizetésemmel a UPC-nél is. Letelt a hűség, azonnal megemelték az áraikat. Nem ám figyelmeztettek, hogy a hűségnyilatkozatom lejárt.
A hűség náluk papíralapon működik. A gyakorlatban büntetésként alkalmazzák, ha tovább vagy hűséges, mint a nyilatkozatod, nesze neked hűség...
Óriáspolip úr 2008.07.23. 09:03:10
Miért akar valaki 30 percet sorban állni egy nyomorult telefonszámlebefizetésért, ha megteheti 3 mp alatt ATM-en, vagy – tekintettel erre a csodás időre – az otthon melegében?
Arról nem beszélve, hogy azokat az embereket is feltartják, akik mondjuk vásárolnának valamit a Pannonnál...
A pdf-el meg mijafasz a baj??
Miben kellene kitenni? Word-ben, hogy mindenki átírja?
2008.07.23. 09:03:18
Kedves 65535 hozzászóló !
Azt felejted el, hogy ezek a költségek EDDIG IS megvoltak. Az a szánalmas amikor annyira szarul megy a pannonnak, hogy ezt hirtelen az ügyfélre hárítja.
Valójában a szőnyeg is kopik az ügyfélszolgálaton és az ajtó zsanérjának zsírozása is pénzbe kerül, tehát ezt is meg kéne fizettetni az betérő ügyféllel részletesen.
Ugye észreveszed mennyire nyomorúságos ez a logika ?
kardinálispinty 2008.07.23. 09:03:20
2. Mi a baj a pdf-el? Általános, mindenkinek van otthon, standard. Akkor gáz, amikor olyan céges adatlapokat is pdf-ben hoznak ki, amikben meg kellene változtatni egy-két paramétert, mert akkor valóban inkorrekt. De egy tájékoztató mégis milyen formátumban lenne számotokra elképzelhető? kőtáblára vésve?
fofoka74 2008.07.23. 09:03:40
Edömér 2008.07.23. 09:03:46
Óriáspolip úr 2008.07.23. 09:06:40
A ""semmittevő" ügyfélszolgálatosok" gyakran a belüket kidolgozzák az olyan "kedves ügyfél"-ért, mint amilyen Te lehetsz. Naponta hallgatják a faszságaikat, ó pardon panaszaikat...
A pénz kérdésről pedig annyit, hogy:
1. bazi keveset keresnek
2. Ha Te ennél is kevesebbet, akkor az a multivég hibája, vagy a Tied??
Ezen azt hiszem gondolkozz el egy kicsit
Memme 2008.07.23. 09:06:57
swed - digitstore.hu 2008.07.23. 09:07:28
A UPC legújabb okossága a külön feltüntetett 96,- Ft-os "Papíralapú számlázási díj"!
2in1 javaslatom:
Papírmasé ügyfélszolgálatosokat mindenkinek!!!
staropramen 2008.07.23. 09:10:30
gyere be az esőről mert láthatóan megártott. Szorozd már össze a vélhetően pár százezer pultnál befizetőt 120 forinttal aztán írj ilyen nagyarcú kommentet.attól tartok, hogy ha ez egyáltalán összefügg akkor inkább azért tart itt az ország mert hagyjuk, hogy a szolgáltatók szórakozzanak velünk.
Az upc is csinált egy hárraarcot a felzúdulás hatására, pedig ott csak 90 ft -ról volt szó.
Ha a plusz pénzből neked vettek volna a pannonnál audit akkor értem a felháborodásod .
kardinálispinty 2008.07.23. 09:10:56
Mifelénk ugyanis elég gáznak számít, ha valaki a cikk címét kompletten átemeli a hivatkozásba. Ilyeneket az apeh csinál, ott vannak olyan címek, hogy www.apeh.hu/gyakorikerdesek/mitkelltennemhanemkaptamcsekketazadobevallásicsomaghoz höhö
Memme 2008.07.23. 09:11:38
Nem is jartam postan meg bankban szamlafizetesi szandekkal evek ota :)
Nemcsak olcsobb, de gyorsabb es kenyelmesebb is nem_papiralapu fizetessel nyomulni.
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.07.23. 09:11:45
A Pannon kicsit szarban van, most fizette ki az újabb koncessziós díjat (20 milliárd), és persze épül az új székház Törökbálinton, ami szintén pár milliárd, valahonnan ki kell gazdálkodni....
dr. Tonyk 2008.07.23. 09:12:40
fofoka74 2008.07.23. 09:13:00
Köszönöm szépen!!! Megpróbálom, mit veszíthetek? Max mégis be kell mennem...
2008.07.23. 09:14:08
A sárga csekknél meg valóban van előállítási díj.
Szóval, persze, hogy az átutalás a legjobb nekik, erre próbálnak terelgetni.
Amit nem értek, és ezt itt is mondta már valaki:
miért nem emeltek az előfizetési díjon, amikor úgyis megtették, aztán hirdettek nagy akciót, hogy aki átutalással fizet, kedvezményt kap....
Egyrészt, támadhatatlan, másrészt, míg eljutott volna az "üzenet" az előfizetőkhöz, egy csomó pénzt beszednek pluszban.
És ezzel a büntető új módszerrel kb. 25%-kal megnő egy időre a telefonos ügyfélszolgálatuk lekezelendő hívásszáma, ami ugyanolyan plusz meló, mint, ha KP-s befizetéseket kezelnének az ügyféllel...
Amúgy én mindent átutalással fizetek ;-)
johannes 2008.07.23. 09:14:20
www.feosz.hu/index.php?module=phatform&PHAT_MAN_OP=view&PHPWS_MAN_ITEMS[]=1&MMN_position=20:20
Vagy www.feosz.hu és ott az online panaszbejelento.
Ha nem tudunk innen tovább lépni: akkor a Nemzeti Hirkozlesi Hatoság www.nhh.hu
Arra vigyazzatok, hogy itt NINCS LEHETOSÉG online bejelentesre, csakis AJNLOTT TERTIVEVENYES levelben lehet panaszt tenni. Neha ez illetekkoteles, errol lehet a honlapon olvasni.
Adohivatallal nem erdemes foglalkozni, kiemelt adozok, az apeh nem fog lepni, mert nem szamladij. AZ UPC eseteben ez volt a támadas eredményes vonala.
satie · http://321.hu/sas 2008.07.23. 09:15:08
(és akkor természetesen holnap a 2 sárgarépa után is kasszadíjat kell fizetnem, hiszen 'Mé' nem a zinternetten választottam?')
Reisz Manfréd 2008.07.23. 09:18:20
Hogy sikeres vagyok-é, azt nem tudom, de qrvára nem hiányzik a berregő-cserregő kis xar a közelemből :)
k.tam 2008.07.23. 09:19:41
Itt nem az emberek a hülyék! Ki nem szarja le, hogy a szolgáltató miért és kinek fizet még! Oldja meg! Ha nekem van 1000 Ft. amit be kell fizetnem, hagy fizessem már be úgy, ahogy számomra a legegyszerűbb. A szolgáltatót sem érdekli a véleményed, amikor az ASZF-et módosítja. Az ugye egyoldalú!
A gyengeelméjűeknek leegyszerűsítem: Nem súlythat plusz költség, ha a számlabefizetési kötelezettségemnek eleget teszek határidőn belül. Mindegy milyen formában!
staropramen 2008.07.23. 09:20:16
azt hiszem megszakad értük a szívem.
.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.07.23. 09:20:44
mindenki.kapja.be/a.Pannon.is
Juzer 2008.07.23. 09:20:58
Sokkal elegánsabb lett volna a többieknek elengedni díjat.
Kiváncsi vagyok mit reagálnak a bankok arra hogy a Bankkártyás fizetés esetén 120fttal többe kerül a cucc, erre harapni szoktak.
Amúgy meg a legjobb a csoportos beszedési megbízás, mert akkor csak leszívják a pénzt a számládról, az átutalásnál hajlamos a magyar ember jól elrontani a közleményt meg más számlájáról utalni és mire kiderítik honnét jött a zseton...
Persze kérdés, hogy a magyar állapotoknak megfelelően mikor mindenki "fele" fizetését zsebbe kapja mennyire jó az hogy mindent követhetően fizetsz ki a számládról :)
2008.07.23. 09:21:32
Persze, szvsz nem kell őket sajnálni, nem fognak koldusbotra jutni akkor sem, ha mondjuk a közfelháborodás visszavonatja a díjat (ezért kellett volna fordítva bevezetni), de egy család is elkezd valahol spórolni, ha emelkednek a kiadásai. Értsd, ha Neked emelkedik mondjuk a lakbér+rezsi, akkor igenis nem engeded meg, hogy mondjuk a nagyitól örökölt lakásban lakó albérlőd háromhavonta fizesse ki a lakbért meg az ottani rezsit (amit Te viszont befizetsz időben, mert nem akarod, hogy kikapcsolják a villanyt): ha nem tud az albérlő havonta fizetni, úgy, hogy ne kelljen hitelezned neki, igenis rávered a plusz költségeidet...
satie · http://321.hu/sas 2008.07.23. 09:22:44
Sötétség Melegágya 2008.07.23. 09:25:56
Ingyen ebéd márpedig nincs.
Zorgo 2008.07.23. 09:26:19
punpa 2008.07.23. 09:26:31
Nevetséges, a Pannon van akkora cég, hogy lenyelhesse az átutalás költségeit. Mindegy, a jövő a wifihálózatok terjedésével úgyis az ingyenes VoIp...
Netuddki. 2008.07.23. 09:33:18
Van még valaki aki azt hiszi, hogy a szőnyegkoptatási díjat nem fizettetik ki az ügyféllel?
Na mitől olyan rohadt magasak a tarifák? Az a helyzet, hogy a szolgáltatást igénybevevők fizetnek mindent. A főnök kocsijától és nyaralójától kezdve a takarító felmosórongyáig mindent. Akinek ez még nem esett volna le, az járjon korrepetálásra kapitalizmusból.
aneurysm 2008.07.23. 09:34:42
DRusza 2008.07.23. 09:36:48
www.gazdasagiradio.hu/cikk/1612/
elbeszélgetnek velük a fogyasztóvédők, aztán szépen visszavonják az ÁFSZ ezen módosítását... Ellenkező esetben tisztességtelen szerződési feltétel miatt egy biztosan elbukott per elébe néznek...
snorbi 2008.07.23. 09:37:14
> "szokásukhoz híven felhasználóbarát pdf-ben - a Homár"
Ezzel meg mi a baj? Ingyenes az olvasó, egyébként is szabvány: www.computerworld.hu/iso-adobe-pdf-szabvany.html
> "az alábbi "link" megnevezése szerintetek professzionális? ... Mifelénk ugyanis elég gáznak számít, ha valaki a cikk címét kompletten átemeli a hivatkozásba."
Mert nem értesz hozzá. Ha jól van megcsinálva, akkor bizonyos internetes keresők esetleg relevánsabbnak fogják érezni az adott oldalt, azaz jobb helyezést lehet elérni a találati listában. Emellett nem rossz, hogy a linkre ránézve látszik, hogy kb. miről szól...
2008.07.23. 09:37:16
Cselo 2008.07.23. 09:40:09
tippmix · http://tippvadasz.try.hu 2008.07.23. 09:40:52
a világ halad előre (nektek is kéne), már nem csere szőrméért meg sóóért adják a szolgáltatást, hanem interneten perkálod a virtuális fizudból... csokolom
Secnir 2008.07.23. 09:41:42
nesze neked terjesztés meg erdőirtás
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2008.07.23. 09:42:09
Most komolyan, képes voltál 120.- HUF miatt problémázni?! Gratulálok, nagyvonalú ember vagy.... Többek között az ilyen sz.rr..ók miatt tart ott ez az ország, ahol tart....
---
dobjál már minden kifizetett csekked után 120 Ft-ot nekem, köszi. "sok kicsi sokra megy" jeligére a kiadóba.
ha meg esetleg véletlenül nem hoznád, akkor tudd, hogy egy csóró kis szarrágó geciláda vagy, és miattad tart itt ez az ország ahol.
staropramen 2008.07.23. 09:42:35
Valszleg azért mert a netbankolást használók száma kisebba pannonos ügyfelek számánál. Az is ember,aki nem netbankol és ő is fizető ügyfél. ennyi
boszorsi 2008.07.23. 09:46:22
Mielőtt bárki bármit mond, én is ügyfélszolgálati területen dolgozom, és tudom, hogy lehet egy bizonyos dolgot sokféleképpen elővezetni. És az egyik módon az ügyfél lekijabálja a hajamat, a másik esetben pedig még köszönetet is mond mindenért. Pedig ugyanannyit fizet mindkettő. Alap pszichológia. Ha megbecsült partnernek érzi magát, akkor hajlandó akár többet is fizetni, de ha kiszolgáltatottnak érzi magát, akkor védekezni fog, nem akar fizetni, és kiabál. És ez csak az általunk gerjesztett közérzetétől függ. Nem a valós fizetnivalótól. Ennyire egyszerű, és nem értem, hogy egy multi hogy engedheti meg magának, hogy ennyire ne értsen a dolgához a kreatívmarketing...
DRusza 2008.07.23. 09:47:18
snorbi 2008.07.23. 09:48:34
Egyébként is, ha ez a legnagyobb kínod, akkor nagyon jó helyzetben vagy. Sokkal nagyobb problémák vannak, amire az emberek nem veszik a fáradtságot, hogy odafigyeljenek.
> "míg a UPC vissszavonta a 96 Ft-tal lehúzó akcióját"
Az OTP-nél is van lehetőség, de ott csökkenti az előfizetési díjat, ha _nem_ kérek papír alapú számlát.
A környezet-tudatosság hol van? Elismerem, van, akinek szüksége van papír alapú számlára (pl. elszámoláshoz), de egy csomó ember csak kibontja, megnézi a végösszeget, majd kukába dobja. Semmi gond, pár tonnával több papírhulladék (persze véletlenül se a szelektív szemétgyűjtőbe)...
kardinálispinty 2008.07.23. 09:48:59
k.tam 2008.07.23. 09:50:06
Egyébként, a Pannon már nem tart fenn ügyfélszolgálati irodákat, kb. 2 éve mindet kiadta vállalkozóknak!
Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2008.07.23. 09:51:19
Azt felejted csak el, hogy a bank is felszámol költséget az utalásoknál, akkor most egyetlen számla kiegyenlítésénél két utalási költség merül fel.
Egyszer Pannon, vagy bármely szolgáltató és egyszer a bankod.
Mindenki azt a következtetést vonja le, hogy nem fog előfizetni. Marad a kártyás buli.
VandorX 2008.07.23. 09:51:21
A végére annyit, hogy pl. egy brókercégnél azért is fizetned kell, hogy küld neked egy havi egyenlegközlőt (amit nem is kértél!) 900 pénz!
NorbArt 2008.07.23. 09:52:06
Afizetős budiban a wc használati díjja, majd plusz költségként a lehúzás díjja, vagy wc papír wcbe dobási díjja?
Gyerekek én meg azt hittem a Pannon a legjobb, igaz szerintem ez rám is vonatkozik, próbáltam rá mindenféle axiomákat kitalálni hogy miért de talán költséghatékonységből én is akkor fizetek általában két havit mikor már az sms-t küldik hogy 48 órán belül kimenő hívás tiltás...
kardinálispinty 2008.07.23. 09:53:05
HÉV-es 2008.07.23. 09:53:16
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy jelezzem, ne küldjenek csekket, mert ezentúl automatánál fizetnék. Azt nem lehet, csekk az továbbra is jön (a környezetvédelem, papírtakarékosság jegyében!), pedig így a kukában végzi!
Ezek semmit nem tudnak normálisan megcsinálni!!!!
boszorsi 2008.07.23. 09:53:57
Gromek, nem minden bank von kezelési költséget az átutalás után. Sőt. A lakossági számlák nagy részénél az átutalás és a kártyás vásárlás ingyenes, a kp felvételért kérnek sok helyen pénzt.
Lesből Támadó Szárítókötél 2008.07.23. 09:56:10
"Azt felejted csak el, hogy a bank is felszámol költséget az utalásoknál, akkor most egyetlen számla kiegyenlítésénél két utalási költség merül fel."
Ezért kell ésszel netbankolásra "optimalizált" számlacsomagot választani, amelynél a tarifák kialakításánál a netbank felé próbálják az ügyfelet terelni, és szinte már-már büntetik a bankfiókos ügyintézésnél.
Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2008.07.23. 09:58:19
APEH-nél hogy magyarázod ki, hogy nincs számlád, mert a szolgáltató úgy döntött, hogy számlát nem ad, csak fizessél annyit, amennyit a mond?
Hogyan reklamálsz, ha nincs a kezedben számla? Fizetsz a számláért, fizetsz az utalásért - két helyre - több lesz a járulékos költség, mint maga a szolgáltatás.
HÉV-es 2008.07.23. 09:58:29
k.tam 2008.07.23. 09:59:38
Ez nem így van! Nem alvállalkozónak adja ki. Én dolgoztam a Pannonnál. A Pannon szinte minden nagyvárosban fenntartott ügyfélszolgálatot, a viszonteladó partnerek mellett. Ezt szüntette meg, az ügyfélszolgálatokat eladta vállalkozóknak, akik ugyanúgy viszonteladók lettek. A Pannon már csak az eladott előfizetések után ad juttatást a viszonteladóknak. Ledobta a terhet a válláról magyarán szólva.
HÉV-es 2008.07.23. 09:59:43
DRusza 2008.07.23. 10:00:48
Szegénykém, nem csak bérből és fizetésből élők vannak ebben az országban, nézz már körül egy picit. Egyébként téves az az információd, hogy a munkavállalónak kötelesssége lenne bankszámlával rendelkeznie. A legtöbb magyar még mindig csak azért van bankszámlája, mert hitelt vett fel egy banktól, egyébként nem jó neki semmire... A yuppie-t meg képletesen értettem, de sajna nem értetted meg.
Zorgo 2008.07.23. 10:02:57
HÉV-es 2008.07.23. 10:03:10
Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2008.07.23. 10:03:35
HÉV
Ühüm, majd aztán rámfogják, hogy magamnak gyártom a számláimat. Adócsalás, miegymás.
Lehetőségek végtelenjei..
Biztosan az APEH is ilyen megértő lesz.
Következő tétel pedig a büntetés, eu is egy elszámolható költség:-)))))
◄ViZion 2008.07.23. 10:04:26
Javasolni tudom a P messze elkerülését...
DRusza 2008.07.23. 10:04:58
Idézd légyszi ezt a törvényt...
ducas 2008.07.23. 10:05:26
gentry 2008.07.23. 10:06:01
Zorgo 2008.07.23. 10:07:50
DRusza 2008.07.23. 10:08:00
Ezt jól megaszontad...
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.07.23. 10:08:01
Ha csak a legkisebb havidíjast nézzük, 33 Huf! Ezen legalább 30 forint haszon van!
Secnir, igazad van, az ingyenes kiadványokat is küldjék neten, akkor jogos a számladíj. És ne legyenek plakátok se!
HÉV-es 2008.07.23. 10:10:24
DRusza 2008.07.23. 10:10:41
Inkább "hótciki" abban az üzletben benne lenni, ahol a másik telefonszámát nézegetik...
Zorgo 2008.07.23. 10:11:19
mzs 2008.07.23. 10:11:31
A telefon egy kb. 40ezer forintos szerkezet volt egyébként.
Kérdeztem, hogy mi a bánatnak kéne munkáltatói igazolás és társai egy mobilhoz, mikor már többmilliós autót is lehet kapni anélkül?! Ráadásul hajlandó vagyok még két éves hűségnyilatozatot aláírni! Hát, ez a szabály...
Na, mivel tapasztalt Homár-olvasó vagyok, gondoltam, ez egy kezdő értékesítő volt, és tuti félretájékoztatott, így hát hazamentem, és felhívtam a Pannon ügyfélszolgáltatát. 2x20 percig csöngettem, mire valaki felvette (nem csúcsidőben, este 8 után), és kedvesen elmondták nekem, hogy tényleg így van, a Credigen Bank (asszem...) kéri a munkáltatóit meg a számlákat, nem ők... Hú, mondom, nem semmi, hogy a Pannon nem engedhet meg magának néhány készüléket részletre.
Aztán megkérdeztem, hogy akkor mi van, ha nem az én nevemen vannak a közüzemi számlák, vagy diák vagyok, akkor nem tudok magamnak egy szaros mobilt megvenni?! Merthogy igen, nekem sok a 40E Ft kiadás egyszerre (tudom, nem vagyok sikeres...). Na, erre nem tudtak igazából mit mondani...
Szóval a párom javaslatára felmásztunk a T-Mobile honlapjára, online megrendeltünk egy készüléket, ráadásul egy bármilyen ősrégi mobilt beszámítottak 10.000-ért, két nap múlva pedig kihozta a futár. Aláírtuk a szerződést, leadtuk a régi vacakot, fizettünk 6.000 azaz hatezer forintot a futárnak, meg még egy évig kb. havi 1600-at. Ennyire egyszerűen is lehet ezt csinálni.
DRusza 2008.07.23. 10:11:50
Perillustris 2008.07.23. 10:11:51
Ez tipikusan az ingyenszatyor esete a hipermarketben: boven be van epitve az arakba, igy az is megfizeti, aki kornyezettudatossagbol vagy barmilyen egyeb okbol nem abba pakol.
Pont emiatt a dij atvallalasa az ugyfeltol is hamis illuzio - jol hangzik, de mindenki tudja, hogy e koltseget nem a nyereseg terhere fogjak elkonyvelni.
HÉV-es 2008.07.23. 10:11:58
Zorgo 2008.07.23. 10:12:52
2003 2008.07.23. 10:14:42
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.07.23. 10:18:27
dugcy 2008.07.23. 10:21:46
gabor5643 2008.07.23. 10:23:21
Nevetséges. Nem kell Pajeroval járni!
Mo-n ha egy multicég bérre fordított összege eléri a teljes bevétel 5%-át akkor elgondolkodnak a bezárásán.
2008 elektronikus befizetés?
2008 3G hol van? A városokban néhol, itt ott amott.Ha lesz 3G akkor befizetek elektronikusan, 2008 van ebresztö szolgaltatok!
Jo lenne ha a Pannonosok csak a mobil internetuket hasznalhassák és fizethessenek be 1kbps-es sebessegel nem 3G-s teruleten. Azt hiszem megoszulnének mellette.
Zorgo 2008.07.23. 10:23:29
helianthus 2008.07.23. 10:25:17
A ""semmittevő" ügyfélszolgálatosok" gyakran a belüket kidolgozzák az olyan "kedves ügyfél"-ért, mint amilyen Te lehetsz. Naponta hallgatják a faszságaikat, ó pardon panaszaikat...}
Hát lebuktam, most már bevallhatom, hogy én vagyok a "kedves ügyfél", aki naponta berohan egy ügyfélszolgálatra, hogy a "kedves ügyintézők segítségét igénybe vegye!" Ezt szinte már hobbiként űzöm, és meg is fogom két ügyfélszolgálat látogatás között alakítani a "KEdves Ügyfelek Klubját". Rossz hírem van a belépési feltétel egy differenciálegyenlet megoldása lesz.
Sajnos meg kell mondanom, hogy nem tudok olyan hozzászólásokat komolyan venni, ahol az ügyfeleket szidják olyan emberek, akiknek az a dolguk (bármilyen keveset is kapjanak érte!), hogy ügyfelekkel foglalkozzanak. Erről egy korábbi poszt kapcsán nyilatkoztam bővebben, ha érdekel milyen faszságokat írtam erről, keress utána.
Ha allergiás vagy az ügyfelekre, keress olyan munkát, ahol nincsenek(pl. szalagmunka gyárban, informatikus, miniszter, stb)
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.07.23. 10:25:32
halihalo 2008.07.23. 10:28:11
Ha nem lehet lejjebvinni az árakat, akkor pl. Angliában miért 7 penny (kb. 21 forint) egy perc külföldi hívás mobilról? Biztos alacsonyabbak a bérek és az infrastruktúra ára ott, Európa egyik legdrágább országában, nem?
little fairy lane 2008.07.23. 10:28:17
ez így tényleg nem elegáns.
HÉV-es 2008.07.23. 10:29:09
Ppix 2008.07.23. 10:29:21
Maximálisan a Pannonnak adok igazat, a következők miatt:
Azt már többen megírták, hogy a készpénzkezelés, de akár a postai csekk is drága fizetési eszköz. Méghozzá HORRIBILIES mértékben drága. 2-5% is lehet a költségük összesen. Több százmilliárd forgalmú cégnek ez rengeteg pénz. Mennyi a Pannon forgalma - valahol 100-200 milliárd között, ha jól emlékszem.
A sok csekk pedig rengeteg papír (kivágott fa), stressz a postán 10 méteres sorban, stb.
Lefordítom magyarra, hogy mit csinál a Pannon. Ráterhel X összeget a manuális fizetési módokra. Egészen addig, amíg a hülye ügyfél észre nem veszi magát és nem tér át valami civilizált fizetési módra. Magyarul oktatja a lakosságot.
Nem tud mást tenni. Ki olvassa el a hírleveleket? Senki. A számlán talán észreveszi a kedves ügyfél, hogy díja vagyon annak, hogy a postán szopatja magát feleslegesen. Talán el is gondolkozik azon, hogy utalhatná is a pénzt...
A cikkíró szerint:
"Egy civilizált országban a ki nem nyomtatott számlákat és csekkeket írnák jóvá az ügyfélnek bónuszként, nálunk a husáng a divat. Asdf jelenti a verem aljáról"
Ez működik. Hanyag "szarokbele" mentalitású országban élünk. Kevesen gyűjtik szelektíven a hulladékot, kevesen fizetnek csoportos beszedéssel, kevesen használnak elektronikus számlát.
Szolgáltató cégnél dolgozom, látjuk.
Egyetlen módon lehet a sok buta bunkóra (igen, a lakosságra gondolok) hatni - a pénztárcáján keresztül.
Amit a cikkíró javasol az _nem_működik_. A pénzbüntivel történő motiválás igen. Lehet felháborodni de ez az út vezet Európába.
Zorgo 2008.07.23. 10:30:09
dugcy 2008.07.23. 10:30:15
HÉV-es 2008.07.23. 10:31:32
DRusza 2008.07.23. 10:31:37
Kár, hogy nem érted, sajnos nem ökológiai okokból csinálja azt a Pannon, amit, hanem a tranzakciós költségeinek csökkentése miatt. A pénztárosok bruttó fizetése simán bejön az intézkedéssel és ezzel ki is lőtték ezt a többletköltséget. Menj el az oltalom.hu-ra, vagy menj el személyesen egy szegényszállóra és ott magyarázd el egy bentlakónak, hogy nagyon csúnya dolog úgy Pannonos úgyfélnek lennie, hogy nem rendelkezik bankszámlával. (Különben meg rohadjon meg, minek az ilyennek telefon?!)
br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.23. 10:32:08
A pannon weboldala kb 3 hónapig nem volt biztonságos. (a Debian ssl sebezhetőség után basztak cserélni, viszont sniffelhette akárki az ügyféljelszókat, adatokat...)
codefromthe70s.org/sslblacklist-badcerts.asp
Kb egy hete cserélték le, szóval aki pannonos és használta a netes ügyfélkaput az utóbbi három hónapban az váltson jelszót.
cbc 2008.07.23. 10:32:19
Próbáljon a tisztelt postíró bemenni egy bankba, és a számlájára befizetni vagy felvenni - aztán nézze meg mennyi ügyintézési díjat nyomnak hozzá.
Anno egy felmérésből kiderült, hogy egyes helyeken nemes egyszerűséggel hétvégi program a mobilszolgáltató meglátogatása és a számlabefizetés. Erre külön staff-et kell tartani, plusz gépek - drága. Ráadásul annyi szép módon lehet már számlát fizetni...én pl. a postát évek óta nagyon-nagyon messze elkerülöm.
Ppix 2008.07.23. 10:32:32
"Én "elektronikusan" fizetek, automatánál, ha már a Pannon lehetővé tette, de akkor is küldenek csekket!! Hol itt a papír megtakarítás?!!"
Honnan a fenéből tudná a Pannon, hogy elektronikusan fogsz fizetni? Szóltál nekik? Akkor persze, hogy küldenek csekket.
Zorgo 2008.07.23. 10:33:19
dugcy 2008.07.23. 10:33:25
HÉV-es 2008.07.23. 10:34:29
Zorgo 2008.07.23. 10:35:41
HÉV-es 2008.07.23. 10:35:47
DRusza 2008.07.23. 10:36:31
"Lehet felháborodni de ez az út vezet Európába." Nem barátom, az az út Amerikába vezet. Tudjuk, hogy a szolgáltatók a pénztárcán keresztül próbálnak hatni a fogyasztókra, ám szerencsére vannak olyan jogszabályok (Ptk, fogyasztóvédelmi törvény, versenytörvény), melyekkel kordában lehet tartani a "bunkó" szolgáltatókat.
HÉV-es 2008.07.23. 10:36:49
muhi 2008.07.23. 10:38:09
MINDEN nyugat-európai országban találtok erre példát, hogy mást ne mondjak, Hollandiában, ha nem az automatából veszed a vonatjegyet, +1 eurót kell fizetned.
Jó reggelt, Magyarország!
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.07.23. 10:38:30
dugcy 2008.07.23. 10:38:43
gabor5643 2008.07.23. 10:39:05
HÉV-es 2008.07.23. 10:39:32
staropramen 2008.07.23. 10:42:00
Az ilyen világmegváltó küldetéstudatos önkéntes népnevelőtől felfordul az ember gyomra.Idomits aranyhalat.
fourgee 2008.07.23. 10:42:09
Azért egy három hónapot adhatnának, szólhatnának előre... Vagy pl. küldhetnének egy olyan SMS-t, hogy "Tisztelt ügyfelünk!". Köszönjük hogy pofátlanul drága roaming szolgáltatásunkat használja. Mivel az elmúlt 6 hónapban csak 2 hétig használta a hálózatunkat, feltételezzük hogy nem Magyarországon tartózkodik. Felhívnánk szíves figyelmét, hogy a magyar szokásokat ismerve (csekken fizetnek be mindent) szeretnénk még jobban meggazdagodni, de mivel Ön egy olyan országban tartózkodik sim kártyája pozíciója alapján, ahol nem nézik hülyének az ügyfeleket, ezért szólunk előre 3 hónappal hogy ezt bevezetjük, hogy legyen ideje ezt elintézni. A számlát továbbra sem küldjük el elektronikusan, PDF mellékletként emailben, mert akkor pontosan láthatná hogy milyen gyanús kiszámlázások vannak, meg akkor ha már úgyis ott ül a gép előtt, véletlenül használná a Pannonline befizetést."
Na jó, ez több SMS, de kb. ez van... :)
A sok pénzes embernek meg azt üzenem, hogy nem a 120 forinttal van baj, hanem a módszerekkel. Azt, hogy birkának lehet nézni az embereket, és vannak akik ezt támogatják. Angol (nem csak brit, hanem 100% angol) ismerőseim olyan 350-400 ezer forintnyi összeg körül keresnek, és még ők is fel lennének háborodva, hogyha a szolgáltatójuk így próbálna meg lehúzni róluk 40p-t. (mindegyik kiakadt hogy hogyan voltam képes kiadni a 200 ezer forintnyi összeget a laptopomért, mert szerintük az nagyon drága. Ugyanennek a gépnek a nagyobb felbontású kijelzős változata a WestEnd egyik bizonyos shopjában 408 ezer forint!!!!!).
Nem a 120 forint a baj, hanem ahogy csinálják... Mert a magyarokkal mindent meg lehet tenni... Birka nép, beeeeeeee....
HÉV-es 2008.07.23. 10:42:40
dugcy 2008.07.23. 10:45:45
HÉV-es 2008.07.23. 10:46:33
HÉV-es 2008.07.23. 10:48:31
HÉV-es 2008.07.23. 10:49:50
Nick-son 2008.07.23. 10:50:37
"Mi a baj a pdf-el? Általános, mindenkinek van otthon, standard."
A pdf persze alap, meg standard. Neked lehet, de van azért pár jópár százezer ember ebben az országban aki azt se tudja mi az a pdf és sokaknak az internet olyan távoli mint a hold.
A hivatkozásba átemelt cím nem gáz, jobb helyeken úgy hívják: SEO barát url.
ar156 2008.07.23. 10:50:49
nem értem azokat akik ezen felháborodnak!
nem gondoltok arra hogy elmentek befizetni a számlát kocsival ami ugye üzemanyaggal megy és nem olcsó, leparkoltok vesztek parkolójegyet, sorban álltok akár a postán akár a pannonba fél órát,(az idő is pénz) + fizettek 120 Ft-ot a befizetésért. Ahelyett hogy otthonról a neten átutalnátok a pénzt (ha már fizettek a netért is akkor ennyi haszna is legyen) kb 10-50Ft-ért---> bankja válogatja, és van egy szabad órátok a családdal és még a környezetünkért is tettetek valamit. Talán nem is keveset. Innen megközelítve nem is annyira durva nem?
dodó 2008.07.23. 10:51:56
diszkrimináció ? ez egyre jobb..
DRusza 2008.07.23. 10:52:57
HÉV-es 2008.07.23. 10:54:23
HÉV-es 2008.07.23. 10:55:58
dugcy 2008.07.23. 10:56:16
Sova doktor 2008.07.23. 10:56:34
br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.23. 10:56:37
"Próbáljon a tisztelt postíró bemenni egy bankba, és a számlájára befizetni vagy felvenni - aztán nézze meg mennyi ügyintézési díjat nyomnak hozzá."
0 Ft-ot ? Rendszeresen csinálom...
Egyébként meg azzal a hozzáállással akarják az embereket nevelni, hogy akkor fizessetek. Ez nem oké. A vizitdíjjal is embereket akartak nevelni, kapják be.
Büntetéssel, egy szolgáltató, akinek profitérdeke van, nem nevelhet mert nem vagyok gyerek, pont.
Aki meg amiatt sír, hogy a szolgáltatónak többe kerül a szolgáltatás különböző ügyfelek között, az nincs tisztában a cost of doing business fogalmával. Ugye van egy cég és annak vannak veszteséges meg nyereséges részlegei. A cél az, hogy ebből egy általába nézve nyereséges cég jöjjön ki.
Egyébként támogatom, hogy akkor mindent centire kiszámoljunk. Ha a költségeket ki lehet számolni centire, akkor két dolgot kell tenni:
1. a valós költségeket számolják fel részletesen, felhasználóra bontva: mennyit kopik a berendezés azért, mert én használom, mennyibe kerül az ügyfélszolgálat, tranzakciós díj per másodperc, stb.
2. A profitot
HÉV-es 2008.07.23. 10:57:19
punpa 2008.07.23. 10:59:06
Haviszámla: 100 ft
Elektronikusan fizetve: 100 ft
Csekken: 105 ft
2.) Megoldás:
Haviszámla: 100 ft
Elektronikusan fizetve: 95 ft
Csekken: 100 ft
Mind a kettő ösztönöz az elektronikus módok használatára. Csak az egyik gusztustalan, a másik meg korrekt...
DRusza 2008.07.23. 11:01:34
Még mindig nem érted az alapproblémát, elsősorban nem azokkal szemben felháborító a Pannon rendelkezése, akik tízezreket fizetnek ki az ADSL-ért, hanem azokkal szemben tisztességtelen az eljárás (a magyar lakosság 70 %-a), akiknek nincsen pl. internetkapcsolata és nem tehetik meg azt 3 perc alatt, amit Te leírsz. Egyébként pedig nagyon szép, amit leírsz, de a Pannon nagy ívben tesz az ügyfelei alternatív költségeire, csak a saját haszna érdekli.
br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.23. 11:02:43
DRusza 2008.07.23. 11:08:10
nem nagyon kapisgálod, mert azt próbáltam itt leírni, hogy csaknem felesleges ökológiai érveket felállítani a netbankos fizetések propagálására, mert egyrészt a Pannon nem ilyen megfontolásból, hozta egyoldalú rendelkezését, másrészt a kormányzatunk sem hajlandó a sarkára állni és azt mondani, hogy tessék kidobni a környezetszennyező automobilokat.
2008.07.23. 11:08:37
zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.23. 11:11:27
Ez az új nyári hóbort?
vastagbor.blog.hu/2008/07/23/mar_a_csekkfeladast_is_kifizettetik_velunk
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.07.23. 11:14:48
jacint.blog.hu/2008/07/06/ugyfel_lerazo_osztaly
HÉV-es 2008.07.23. 11:32:32
HÉV-es 2008.07.23. 11:34:37
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.07.23. 11:36:37
Egyébként eddig azon ment a sírás-rívás, hogy miért nem olcsóbb a kártyás fizetés/átutalás, mint a sárga csekkezés, készpénzezés. Hát most olcsóbb.
Továbbá,címszavakban:
-Ráckeve
-Keszthely
-Sün
-Palkovicsné
-Kilincs
stb.
optipista 2008.07.23. 11:40:48
staropramen 2008.07.23. 11:40:57
gerasz 2008.07.23. 11:42:45
Elküldtem a kommented az Invitelnek és a Telekom 4-nek is. Mostanság a mögöttük álló szakmai és befektetői csoportoknak kedve támadt belépni a magyar piacra (egyelőre csak MVNO formában). Ők valószínűleg nincsenek tudatában az általad említett ténynek, miszerint a -nyugati országoknál magasabb- hazai tarifák tovább nem csökkenthetők. Nyilván a magas kiépítési és fenntartási költségek miatt. Bár a témában nem vagyok otthon, ezt csak a 2004 előtt csatlakozó Uniós polgárok alacsony, a magyarországi bérek ötödét, hatodát kitevő kereseteivel tudom magyarázni.
azize 2008.07.23. 11:44:11
zebu_ba 2008.07.23. 11:49:41
- postai készpénzátutaláson
- a kp. befizetésen
- a POS-terminálon ?
No, ennek a költségnek egy részét most tapinthatóan ráterhelik a tisztelt ügyfélre. Az más kérdés, hogy eddig is ráterhelték, csak be volt építve az alapdíjba, percdíjakba, így nem tűnt fel.
pitipat 2008.07.23. 12:08:48
le kell szögeznem, hogy egyszeri szőke csaj vagyok:)
ez a pannonos "fricska" nagyon elmés, és ravasz. és nem utolsósorban persze roppant hasznos (nekik).
én messziről elkerülöm a pannont és a vodát (megrögzött témobilos vagyok, nem tudom miért - nem nekem esni!!)
a zuram pannonos, és csak kényelmi szempontból nem vált - lusta.
első, igen érdekes találkozásom a pannon-jelenséggel akkor volt, mikor tavasszal (én kezelem a számláinkat) meglepő módon majd' kétszer annyi volt a telefonszámla, mint szokott. nézem jobbról-balról. hopp! a percdíj igancsak megemelkedett. felhívtam az üf-et. kiderült, hogy jah, emeltünk a percdíjakon (asszem valamilyen 1200-nevű csomagot használ). csak úgy, ohne zsenír. se szó, se beszéd. az üf-es kolleganő elmondta, hogy a boltban kifüggesztett papírokon ezt elolvashattuk volna, és talán(?) a weboldalon is.
hm... érdekes, de igaza van. igenis tájékozódni kell. naponta bemenni egy pannon üzletbe (ha nincs netem), vagy neten nézegetni, hogy tudjam mennyi az annyi. vagy naponta hívni az üf-et, hogy van-e valami változás. aztán (én hülye p.csa) megkérdeztem a csajtól (szegény), hogy mi lenne, azaz lett volna, ha a csiribiri színes kis kiadvány és a többnyire üres számla 3. oldala helyett egy 5x5 centis cédulán értesítik a (nem kicsi) számlát fizető ügyfelet, hogy hahó, több lesz a számla, rileksz!
áá, ilyenre nincs apparátus - tájékozódj magyar!
épp' jó kedvemben talált, és írtam/írtunk egy levelet,hogy ez igy tök nem fer. és láss csodát!!!!! jóváírták azt az összeget, ami az emelés és a mi tájékoztatásunk között eltelt időszakban többletként kiszámláztak.
leborulok a nagyságuk előtt!
viszont, ez a 120 froncsi (ez csak vélemény, még mindig nem vagyok/leszek pannonos) olyan piti (és nem pat:)).
ha "rá akarnak szoktatni" az utalásra, akkor bele a közebébe, és csak utalva fizethessen a jóember. oszt jónapot! ha meg mégis csak van/lehet alternatíva, akkor minek érte fizetni. miért nem újrapapírból van a számla (a hajtás pajtás pl. azon számláz), vagy a színes, és annyira nem olcsó papírra nyomtatot tájékoztatófüzet? nem értem.
és ha én szeretek 30 percet sorban állni a postán (na jó, nem szeretek), ahhoz kinek mi köze?
egyébként HÉV-esnek teljesen igaza van!
iMaci 2008.07.23. 12:19:31
Azt vegyétek észre, hogy hiába gyűjtjük szelektíven a hulladékot, ha csak 1 (egy!)-féle szemétlerakó van, ahová az ÖSSZES szemetet gyűjtik! Álnaív, aki azt mondja, hogy minket akar a cég környezettudatossá formálni. Fenét! A profitját akarja növelni azzal, hogy kevesebb ügyfélszolgálatot tart fenn, kevesebb dolgozóval. sőt, a bankokkal konspirálva fejnek meg Titeket, engem, mindenkit. A Pannon és más mobilcégek csak a lehúzásra játszanak!
Emiceha 2008.07.23. 12:48:32
A környező országokban a bioüzemanyagok bevezetése alkalmával az üzemanyagokban lévő bio-eredetű részre adókedvezményt állapítottak meg a kormányok. Idehaza -nem fogjátok kitalálni- a bio-eredetű összetevővel NEM rendelkező üzemanyagokra büntetőadót dobtak, és a régi adótípus vonatkozott automatikusan a bio-tartalmúra.
Bravó, Magyarország. Hajrá!
dzsoo 2008.07.23. 12:53:57
Én Inviteles vagyok. Én is kaptam "kp.átut.megbízás feldlg.díja"
mejelöléssel 93 Ft netto és brutto összeget a tel.számlámhoz.
Nem részletezem, hogy miért sérelmes ez. (nem az összeg kicsinysége miatt...)
Panasszal éltem a GVH-nál, a FEOSZ-nál.
Még nem lehet eredmény.
De: az UPC visszavonta a pluszdíjat.
UI: azon merengek, hogy miért most és egyszerre jutott K. szolgáltatók (UPC, Invitel, Pannon) eszébe ez az új trükk?
Nem volt törvénymódosítás.
Dzsoo
Dzsoo
Laci100000 2008.07.23. 13:00:43
Ha a saját bankszámládra akarsz csekken befizetni, az sincs ingyen.
kavinton 2008.07.23. 13:09:11
A multik iranyitjak az orszagokat, igy magyarorszagot is. Mi emberek csak rabszolgák vagyunk. Dolgozunk es fizetunk nekik, cserebe meg ezt kapjuk es szep szines lufikat. Allamositani a multikat!
HÉV-es 2008.07.23. 13:15:13
crow 2008.07.23. 13:19:30
kicsit utána jártam.. Én is..
Ha utalsz vagy leveszik a számládról nem kérik el a 120ft-ot
-ha utalsz akkor az pénzbe kerül.
-ha leveszik az nem.
Ha a fenti 2 közül választasz akkor is megkapod a számlát, és a nem kért spam-et a borítékba..
-Tehát nem sporol egy fillért sem a PGSM.
Öco.. ez.. teszenk a környezettudatos életért..Ez HAZUGSÁG..!!
Mellesleg sosem kértem reklámot a számla mellé.
lehetne oco papírra nyomni.. az gazdaságos..ÉS ÖCO....
Gusztustalan hogy 10 év előfizetői szerződés mellett ezt meg tudják csinálni. Ja és nem kötelező .. Felmondhatod a szerződést.. végnak vissza.
Nevetséges és sarkított fizetek egy szerződés keretében egy szolgáltatásért..(szerződés kétoldalú)
azt veszem észere hogy a személyes tájékoztatás nincs.. és többet fizetek.
reklamálok és amit jogosnak vélek az jogtalan. Nesze neked fogyasztó védelem!
védd meg magad.. javaslatom egy oldal létrehozása. Aki nem ért vele egyet az irja fel a nevét. Lássák már ök vannak értünk és nem mi értük..Belölünk élnek!
ÉS ne lenne jó buli a népvándorlás..
Bár olyan ez mint maga az ország és mint minden .. megvannak a kiskapuk és arra játszunk!
ENEMY
C10H12O6 2008.07.23. 13:21:29
A magyar telefontarifák kartellgyanúsak.
www.voipcheap.co.uk nézzétek meg az árait, hogy mennyiért lehet magyar mobilra telefonálni, és mennyiért lehet angol, vagy éppen japán telefonra...
Rögtön látható a különbség.
neutrinoo 2008.07.23. 13:23:35
Olyan,hogy ingyen csak akkor van,ha a piaci szereplők rá vannak kényszerülve.
Devil Inside 2008.07.23. 13:27:54
A diszkrimináció emlegetése röhej, ilyen alapon én is diszkriminálva vagyok, hogy nem adnak nekem sehol egy hibrid Lexus-t, csak mert nincs rá pénzem. Az nem diszkrimináció, hogy többet kell fizetned egy költségesebb szolgáltatásért. (DRuszának külön: elmorzsoltam egy könnycseppet, hogy olyan szar országban élünk, ahol a szegényszállásokon a jóembereknek Pannonos előfizetésük van, de bankszámlájuk nincs.)
A "miért nem kedvezményt adnak, miért plusz díjat terhelnek" igénynek pedig max. pszichológiai hatása lenne, de matematikai semmi, itt fentebb punpa által említett példánál a 2. esetben nem 100 lenne a kiinduló összeg, hanem 105 - szimplán beletennék az alapdíjba mindenkinek, aztán aki a kor követelményeinek megfelelően fizet - magának és a cég dolgozóinak időt takarítva meg - annak ezt odaadnák kedvezménynek. (Ha pedig erőteljesebben akarta a cég motiválni az ügyfeleket az utalással fizetésre, akkor teljesen helyes, hogy "büntetést" és nem kedvezményt adnak.)
HÉV-es 2008.07.23. 13:31:52
HÉV-es 2008.07.23. 13:35:04
Devil Inside 2008.07.23. 13:39:37
Az a banki számlacsomagodtól függ, hogy az utalásért mennyit fizetsz, spec. akad szinte mindenhol olyan, - nem is túl drágán -, amelyiknél számlavezetési díj van és az utalások ingyen. A PGSM-nek pedig kevesebbe kerül, ha a számlájára csak úgy beesik a pénzed és az erre szakosodott emberek a számlakivonat alapján ezt feldolgozzák.
C10H1206:
Ez ismét szomorúsággal töltött el. De ez van ebben a fránya piacgazdaságban: az extrák pénzbe kerülnek. Márpedig ma már nem a banki átutalás az extra, hanem a kp és a csekk, aki bármilyen okból - megszokás/félelem/lustaság-ból - ezekhez ragaszkodik, az felárat fizet, mint egy tengerre néző apartmanért.
VandorX 2008.07.23. 13:40:08
Nem hallottam róla, hogy az Invitel vagy a Telekom 4 mobil szolgáltatóként saját hálózattal magyarországi piacra lépne. Lehet az én hibám. Ugyanakkor pontosan tudom, hogy jelenleg is nem egy hibrid (mobil/vezetékes) megoldást kínálnak elsősorban nagyvállalati és ipari szegmensekben a mobil szolgáltatókkal közösen. De az almát a körtével (vezetékest a mobillal) elég nehéz összehasonlítani.
Ez a magyar fizetéshez hasonlítgatott dolog pedig megint csak sántít. De nem Te vagy az első aki ezzel érvel. Pl.: csak azért nem lesz nálunk olcsóbb egy plazma TV mert szegény magyarok az uniós átlag alatt keresnek! Sőt a sok cseszett adó miatt még többet is fizetsz érte mint a jól kereső országok boldog állampolgárai. De ettől Te nem szidod az LG-t és az LG sem fogja azt mondani, hogy szegény Magyarok kedvéért lemondok a maximálisan realizálható hasznom feléről.
De vizsgálhatjuk a vezetékes tarifákat akár voice akár internet tekintetében. Az egyik vezető internet szolgáltató vezére nyilatkozta nem is olyan régen, hogy jelenleg a magyar vezetékes internet árakat nem lehet tovább csökkenteni mert veszteségesek lesznek. Ezért új irányként portfóliójukat szeretnék bővíteni mobil megoldásokkal. De nézzük a T vezetékes voice tarifáját a legolcsóbb havidíj 3290. És akkor még egy percet nem beszéltem. Ráadásul ha mobilt hívok (mert ugye ma már mindenkinek mobilja van és nem ülnek otthon a vezetékes mellett) akkor fizethetek 70 jó magyar forintot percenként. Ezzel szemben mondjuk az itt szidott Pannon legolcsóbbja: 1980 az egész lebeszélhető és 33 forint bárkit hívok (és ez egy mezei lakossági tarifa).
Szóval? Akkor kinek is kellene tarifát csökkenteni?
Tomsojer04 2008.07.23. 13:43:09
Az okos megoldás az lenne ha a szolgáltató X összeget kérne az előfizetésért és aki utal nekik annak jóváírnának 120 Ft. Sajnos a világ marketingesei olyan sötétek mint a Plútó árnyékban lévő oldala, így marad morgás...
homerosz 2008.07.23. 13:43:18
Nyílt levelem nekik;
Tisztelt cím!
A mai napon kézhez kapott levelükben értesítenek, hogy a továbbiakban, az önöknek fizetendő, "sárgacsekkes" készpénzbefizetéseim után 80 Ft-t kívánnak felszámolni a számlám terhére.
Természetesen, ezzel az arcátlan, indokolatlan pótdíjazással nem tudok, nem fogok egyetérteni!
Általam, a Pantel Kft-vel kötött eredeti szerződésemben ilyen díjtétel nem szerepelt, amint ilyen jellegű díjról akkor sem tájékoztattak, amikor cégükhöz, mint jogutódhoz átkerült a Pantel Kft.
Megpróbáltam az önök által hivatkozott "ÁSZF-ben" kideríteni bejelentésük "indokoltságát" és "jogosságát", de a keresett web-lapjuk nem működik.
Így a fentiek alapján, az önök által kezdeményezett egyoldalú szerződésmódosításukat nem áll módomban elfogadni!
Tehát kérem, hogy új számla kiadásával, az eredeti szerződési feltételeknek megfelelő számla elküldésével szíveskedjenek mielőbb megkeresni.
Továbbá kérem az új számlán törülni a "Kp átut feldolgozás díja" sorban szereplő 205 Ft összeget is, mivel számomra ismeretlen és általam nem kért szolgáltatást számítottak fel.
Tájékoztatom önöket, hogy ezt a levelet megpróbálom a nyilvánosság számára elérhetővé tenni, azon célból, hogy mások is lássák, mire is számíthatnak az Invitel Zrt. részéről.
VandorX 2008.07.23. 13:46:06
Azért remélem a csoportos beszedési megbízásról a kedves 56 éves hölgy is hallott már :))
Emiceha 2008.07.23. 13:49:32
Ne érts félre, értem én, hogy ez így logikus a maga nemében, csak kurvára irreális, ahogyan az emberek arcába tolják.
Devil Inside 2008.07.23. 13:53:16
A gond, hogy ez nem teljesen ugyanaz a szolgáltatás. Olyan, mint Olaszországban, ahol ugyanazért a kávéért (jóval) kevesebbet fizetsz, ha a pultnál kéred, mintha a pincér hozza: ha ugráltatod a személyzetet, az többe kerül. A fizetési módok szerint eltérő árak pedig nagyon sok helyen megvannak - Magyarországon is, ugyanis a cégeknek három lehetőségük van:
1. terítik a különböző fizetési módok költségeit minde ügyfélre;
2. áthárítják az megfelelő ügyfelekre az egyes fizetési módok magasabb költségeit;
3. egyszerűen bizonyos módokon nem lehet náluk fizetni. (Pl. szésőséges példával: nem diszkrimináció, hogy a Tescoban nem lehet postai csekken fizetni, egyszerűen abba az üzletmenetbe ez nem fér bele.)
A másik:
A havonta érkező tonnányi csekkel nekem is tele van a tököm - messze könnyebben feldolgoznám ezeket emailben, de nem tudok ezzel mit kezdeni.
misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.23. 13:53:37
Óriáspolip úr 2008.07.23. 13:57:02
Vitatkozzunk!
Ki a hülye?
Akinek az a munkája, hogy adott esetben napi 8 órában hallgassa, hogy az "ügyfelek" elküldik személy szerint őt a k*rva anyjába, mert a szemét cég letiltotta az "ügyfél" kimenő hívását, mert x tízezer forintos tartozása van, vagy az aki csak ezért felhívja az ügyfélszolgálatot? Vagy csak azért, hogy megkérdezze az ügyintézőt, hogy milyen bugyi van rajta... és annyi ilyen "kedves" story-t tudnék neked mesélni!
"meg is fogom két ügyfélszolgálat látogatás között alakítani a "KEdves Ügyfelek Klubját". Rossz hírem van a belépési feltétel egy differenciálegyenlet megoldása lesz." -
Ez remek, akkor bárki tag lehet, aki bármilyen főiskola 2. féléves Matematika tantárgyát elvégezte...gratulálok, gondolom Neked is sikerült! (vagy még csak a vizsgaidőpont van meg?)
"Ha allergiás vagy az ügyfelekre, keress olyan munkát, ahol nincsenek" - Köszi, olyan munkám van elég régóta...
Jemi 2008.07.23. 13:57:46
Nekem múltkor az egyik pannon boltban (pesti úti tesco) nem engedték,hogy kártyával fizessek, amikor ott volt az orrom előtt a termináljuk...Amikor már a sarki abcben is min.3féle kártyát elfogadnak akkor pont a pannon nem engedi meg az ügyfeleinek, hogy kártyával fizessen???
Óriáspolip úr 2008.07.23. 13:59:13
Ex Vodásként csendben megjegyzem:
Hidd el, lesznek még ennél is rejtélyesebb dolgok a Vodás számládon...
Devil Inside 2008.07.23. 13:59:36
"azon merengek, hogy miért most és egyszerre jutott K. szolgáltatók (UPC, Invitel, Pannon) eszébe ez az új trükk?"
Talán a Posta emelte meg a csekkezés díját.
crow 2008.07.23. 14:02:38
Sorry de azért hogy a pannonnnak utaljak ingyen.. kössek szerződés az OTP vel..
Ezt te sem gondolod.. Mellesleg van ebankom.
Miért szeretem azt ha a csekket én adom fel.. mert volt rá példa hogy éppen az otp nem engedte levenni a számláról a pénzt..MEllesleg abban bízom amit én csinálok meg. Én kifizetem kártyával is ha szükséges ott és nem kell papírt töltögetni sem a pénzzel szórakozni!DE ebben az esetben is is fizetem a papír díját!
Devil Inside 2008.07.23. 14:12:22
Nem a papírt fizettetik meg veled, hanem a készpénzforgalom/POS terminál díját + ügyfélszolgálat munkaidejét illetve csekkes befizetésnél a Posta által felszámolt díjat.
Nincs azzal semmi baj, ha ezeken a módokon jobban szeretsz fizetni, de mint írtam, ezek ma már extrának számítanak és így plusz pénzbe kerül(het)nek. (Főleg a csekkes téma tűnik nekem kissé idejétmúltnak + még baromi kényelmetlen is.)
ohmyFgod 2008.07.23. 14:14:42
A fogyasztókat terheli, mert a saját költségét akarja csökkenteni, erről szól az egész. Nem kell a süket rizsa. Az egy dolog, hogy milyen csomagolásban adják elő "a jó ügy érdekében".
Először is egy ilyen buzerátor cég (amúgy én is pannonos vagyok 4 éve, sajna nekem még így is ez éri meg jobban, bár spec. helyzetben vagyok) ne neveljen semmire, elég nagy gennyládák egyébként.
Azzal egyetértek, hogy hajrá elektronikus befizetés, felejtsük el a csekket, védjük a fákat, stb. Tényleg nem kell ennyi papír. Azzal is egyet értek, hogy a pénztárcára kell hatni.
De ne extra díjat számoljanak fel bazdmeg, hanem adjanak kedvezményt alapból annak, aki áttér.
Egyszerűsítve: ne 5000+120 forint legyen a hagyományos befizetés, hanem 5000-120 az elektronikus. Így is lehetne.
fehérfarkas 2008.07.23. 14:30:25
HÉV: és ha nem mész el automatáig? vagy éppen rossz? honnan tudja a szolgáltató"
hát onnan, ahonnan a könyvelőjük is tudja!!!
vagy majd az apehnak is azt mondják, "hát nem tudjuk honnan került rá a pénz a számlánkra, biztos odavarázsolódott magától"
ppix-nek:
gratulálok, a kommunizmusban is 1000x ügyfélbarátabbak voltak még a legkockafeübb hivatalokban is
tudod mit elent az, hogy szolgáltató és szolgáltatás? mert szerintem nem
a szolgáltató nem egyenlő a hatósággal
a szolgáltató a szolgáltatásaiért pénzt kér - de egy tisztesség versenypiacon csak 1x kér pénzt egyanzon szolgáltatásért: 1et fizet 1et kap alapon, míg nálunk mert oligopolium van 2öt fizet 1et kap kezd a divat lenni - és te ezt támogatod, mégegyszer gratulálok
képzeld el ugyanezt a szitut a sarki kisbooltban (vagy akár a tescoban):
fizetnél a pénztárnál, kifizeted a vásárolt cucc árát majd a pénztáros ezek után rászámol neked kezelési költséget
- nem az az első kérdéséd hogy vajon a bolt mégis hogyan, mi alapján árazta be a termékeit, ha a pénztárnál való fizetésért külön kezelési költséget számol fel? vajon hogyan alakította ki a bolt az árait, ha azok a pénztáros bérét nem tartalmazzák?
(ja ha nem éri meg, mert rosszul mérte fel a piacot vagy mert nem ért a bizniszhez akkor be lehet csukni a boltot, majd jön más aki jobban ért a bizniszhez és kereskedelemhez és majd ő megcsinálja - erről szól a piacgazdaság, de a hozzánemértést és dilettantizmust nehogy már valaki megideológizálja, hogy azt tisztességes az ügyfelekkel megfizettetni)
Devil Inside 2008.07.23. 14:30:30
fehérfarkas 2008.07.23. 14:45:34
Komolyan, ez most fájt Asdl-től és főleg a Homártól! A homárfaktor legyen inkább 1-es és ne 5-ös. Ahogy előttem már sokan írták, az ilyen díjakkal az 'elektronikus', értsd: netes ügyintézést ösztönzik. És ezt még meg is tudják indokolni úgy, hogy befogjátok a szátokat: környezettudatosság! Kevesebb papír, üzemanyag, fűtésszámla, meg amit még akartok.
MINDEN nyugat-európai országban találtok erre példát, hogy mást ne mondjak, Hollandiában, ha nem az automatából veszed a vonatjegyet, +1 eurót kell fizetned.
Jó reggelt, Magyarország! "
és ennek meg van a más oldala is? meg van az az infrastruktúra is, hogy így e-commerceben éljek, mint tőlünk északabbra és nyugatabbra (vagy keletebbre, lásd dubai, katar)?
ja, az még nincs! sőt!
a kiskereskedelem pont azért nem akarja bevezetni a kártyás és bankon keresztüli vásárlási lehetőséget, mert az neki a kereskedőnek jelent 3-5% költséget (=banki költség),
kétfajta árat kiírni egy élelmiszer vagy ruhaboltban meg kicsit abszurd lenne
szóval, amig csak nagyon minimális helyen tuduk e-commercezni magyarországon, és azt is a nyugat-európaihoz képest sokkal drágábban (banki költség), addig engem senki ne akarjon az én pénzemből megtanítani az e-commercre
előbb szolgáltassák hozzá a jól működő infrastruktúrát olcsón (vagy legalábbis ne drágábban mint az usában) és akkor majd jogos lesz azt követelni rajtam, hogy e-commercezzek
jelenleg a bankok többsége kishazánkban pár millió forintot eurora (vagy fordítva) 3 nap alatt tud átváltani a saját fiókjában - az aznap átváltásnál olyan horribilis %-ot mondanak, hogy a maffiózok című filmben a sopranos családnak is égne tőle a képe, nálunk meg totál legális,
de hát mit várunk abban az országban, ahol totál legális 435% thm-mel hitelkonstrukciót reklámozni
mezgageza83 2008.07.23. 14:54:49
Gyakorló T-Mobilos előfizetőként tudom, hogy LEHET alacsonyabbak is a percdíjak, nem kell bedőlni a szolgáltatók (T-mobil is!!!) önsajnáló demagóg dumájának.
Miért van az, hogy 33 forint vagy a legkevesebb is 18-19 ft/perc PERC!! alapon, míg ha Céges előfizetésem van egy flottában, akkor már ) 9,6Ft/perc (T-Mobile, és vezetékes!!!), 22,8Ft/perc (más Mobil) MÁSODPERC!!! alapon, és mégis megéri Nekik.
Én tudom,h sok perc, többet tudnak engedni, de akkor is kapja be az összes szolgáltató, miért nem kaphatja ezt meg mindenki?! Messzemenőkig igazságtalanság!!!
Férre ne értsetek, én elfogadom, hogy így működik ez a világ és élek is a lehetőségekkel, de van bennem annyi szociális érzékenység, hogy felháborítsanak ezek az igazságtalanságok.
Vodafone: Anyósjelöletem sikítva menekült vissza a T-Mobilhoz amikor a 8000ft-os számlájából nem tudták levonni a havidíj 2000ft-os összegét. Pedig ez a csomagja is ügyészségi volt.
T-Mobile: Januárban volt számla elmaradásunk, mert elfelejtettük átutalni, júniusban szóltak, hogy ideje lenne, és még volt 2 hét mielőtt KORLÁTOZTÁK volna a kimenő hívásokat, még mindig szó nem volt letiltásról. Nem kellett semmiféle pótdíjat befizetni, és még a hölgy is segítőkész volt. Ezek után komolyan menjek bárhova máshova? Majd bolond leszek! :-)))
Pannon: Jót még nem hallottam róla, szememben a Voda előtt ők az első számú lehúzók. Példa: barátom rátöltötte a -ha jól emlékszem- 1200as kártyát, két nap múlva akart egy emelt SMS-t küldeni, nem volt semmi a kártyáján. És akkor még nem beszéltem a szépen beharangozott Diidzsuzzz csomagjairól, amik kimerítik a szabad rablás fogalmát. Tudom,h a T-Mobilnál is vannak durva csomagok, nem kérek ezért fikázást, köszönöm.
Végezetül: Nyelje már le a szolgáltató a méretes profitjából azt a 120forintot, ösztökélje az elektornikusss ügyintézést, és ne büntessen. Ez egy tipikus magyar jelenség/betegség.
üdv Mindenkinek
monyon le 2008.07.23. 14:56:49
Laci084 2008.07.23. 14:58:24
(Főleg a csekkes téma tűnik nekem kissé idejétmúltnak + még baromi kényelmetlen is.)'
Az a nagy helyzet, hogy a postán fizetésnap utáni napokon órákat várni a rohadt csekkek befizetésére nálunk népszokás. A magyar ember olyan, hogy csípőből ellenez minden változást, ő szereti szívatni magát a régi "bevált" módszerével. Bankszámlája is csak azért van annyi embernek mert a munkáltatók már nem adják borítékban a fizetést (és hányszor hallom ezt visszasírni...) Az ATM-en is csak két menüpontot ismer: az egyenleg-lekérdezést, és a KP felvételt. Utóbbi segítségével a fizetés napján le is veszi az összes pénzt a számláról (nehogy a zotépé lenyúlja), így gyakorlatilag ez az egész havi banki forgalma. A postai befizetéses önszívatáshoz ragaszkodás visszavezethető egy másik legendás magyar tulajdonságra: a panaszkodási kényszerre. Amikor ott állsz a postán sorban olyan jó panaszkodni a többieknek, hogy már megint milyen sok lett a vízdíj/villanyszámla... Aztán persze lehet szidni a postát is amiért olyan sokat kell ott sorban állni.
Szóval ezek után én megértem a szolgáltatókat. Azzal, hogy elengednének 100Ft-ot az átutalásos/beszedéses fizetéskor, a kutyát se lehetne átcsábítani kulturált fizetési módszerekre. Ha viszont pluszban kell fizetni, akkor talán elgondolkodik az istenbarma, hogy neki is kényelmesebb átutalva (akár telefonon, vagy interneten is) fizetni, mint fél napokat a postán tölteni.
2008.07.23. 15:12:39
VandorX 2008.07.23. 15:19:23
Te aztán szociálisan nagyon érzékeny vagy :))
Azért a flottakedvezményt bátran kihasználod. Ez így helyes. Hogy miért nem kaphatja meg mindenki?? Mert akkor mit adnál az 1000 kártyás nagy ügyfélnek? Ez egy kicsit olyan mint a nagyker-kisker ár. Sajnos nem mindenki tud nagyker áron vásárolni, hiszen ha mindenki tudna akkor nem lennének kereskedők.
Ha pedig még nem voltál a másik két szolgáltatónál akkor honnan tudod, hogy náluk milyen a nem publikus flotta csomag? Nagyon el lennél csodálkozva néhány tarifa láttán :)) A számlatartozás türelmi ideje is a flotta miatt hosszabb. Hagyományos ügyfélként már rég lenyomtak volna és még a 8 éves telefonodat is kifizettetik veled :)
Arról nem beszélve, hogy kis hazánkban a legnagyobb lehúzó a T csoport. Kicsit olvass vissza és meglátod, hogy milyen jó árai vannak a mezei lúzereknek, mindezt megspékelve egy kis árukapcsolással pl.: adsl csak vezetékes telefonnal!
Nem akarom egyik szolgáltatót sem támadni vagy védeni, de jó lenne ha átlátnál egy kicsit a flotta kedvezményen túlra is.
Egy példa: a jó magyar állampolgártól ha megkérdezed melyik a jobb: 30 forint másodperc alapon vagy 20 forint perc alapon szerinted melyiket választaná? (költői kérdés volt)
fehérfarkas 2008.07.23. 15:22:41
- postai készpénzátutaláson
- a kp. befizetésen
- a POS-terminálon ?
No, ennek a költségnek egy részét most tapinthatóan ráterhelik a tisztelt ügyfélre. Az más kérdés, hogy eddig is ráterhelték, csak be volt építve az alapdíjba, percdíjakba, így nem tűnt fel."
és most is be van építve, csak mégegyzser felszámolják
ezért tart még mindig itt ez az ország, mindenki csak munka nélkül akar minél több pénzt lehúzuni másokról
helianthus 2008.07.23. 15:28:22
1. Kérdésedre a válasz: Én vagy Te (már ha a mondókára akartál utalni.) 2. Bocsánat, hogy a differenciálegyenletek említésével kihoztalak a sodrodból, ez csak egy homár legend akart lenni, amit ezek szerint nem ismersz, persze ez nem baj.
3. Vitatkozzon az, akinek kedve van, vagy esetleg érdeke fűzödik hozzá.
4. Bár tartok tőle, hogy ezzel sem lopopm be magam a szívedbe, de továbbra sem tudlak komolyan venni.
Légy jó!
helianthus 2008.07.23. 15:30:40
VandorX 2008.07.23. 15:32:29
Ott a pont :)
mezgageza83 2008.07.23. 15:46:53
Mint írtam, anyósjelöltem volt vodás, ergo láttam a díjakat. Van egy barátom akinek Fideszes csomgaja van,pannononos. Legjobb barátom pedig egyik gyógyszergyár vodafonos előfizetéseit ismeri, pénzügyis.
Vannak az enyémnél jobb flották is biztosan, de hogy eddig velem, velünk a T-Mobile mindig korrekt volt ez tény. Értsd: 1997 óta van édesapámnak mobilja, nekem nem ilyen régen.
Igen, hallottam én is,h a T csoport ilyen meg olyan, de miért van az,h mindig az sír akinek a háza ég?
Vezetékesen Invitelesek vagyunk, ez kényszer. Viszont pár éve, mivel jo birkaként rendesen toljuk a szekerüket, felajánlottak egy csókos csomagot, (008, James Bond is megirigyelhetné :-) )így olcsóbb a vezetékes élet is számunkra.
Egyébként tök egyetértek Veled. :))
Nekem akkor is fáj ez az igazságtalanság, ez meg az Én magánügyem! ;-(
Még valami: Invitelt szidták egy utcával arrébb (300m), hogy ilyen meg olyan szemetek, lekapcsolták a netet, többet számláz meg minden. Velem/velünk miért nem? Nem azt mondom,h mániákusan rá akarok bukni a macibrokira, de a nyavajgók egy részének ajánlom,h nézzenek a lelkükbe, tényleg jogos a sérelmük?! Akinek jogos, annak pedig nem inge, kérem ne vegye magára!
Üdv Mindekinek :-)
gerasz 2008.07.23. 15:51:48
"Az egyik vezető internet szolgáltató vezére nyilatkozta nem is olyan régen, hogy jelenleg a magyar vezetékes internet árakat nem lehet tovább csökkenteni mert veszteségesek lesznek."
Biztos, hogy a leghitelesebb forrásból gyűjtögeted az infókat?
"És most ne jöjjünk a külföldi példákkal, mert ott a hálózat kiépítésének költsége vagy a koncessziós díj is más"
Ezt is valami T-mobile-os csóka mondta? Vagy ezt szimplán viccnek szántad?
missparker · http://hogyvolt.blog.hu/tags/a_kam%C3%A9leon 2008.07.23. 16:01:26
A netes számlákkal az a bajom, hogy ahány szolgáltató, annyi számlaszolgáltató. Díjnet, Távszámla stb. Miért jó az nekem, ha megduplázódik a szolgáltatók száma, akikkel kapcsolatban vagyok? Így sem egyszerű egy számlareklamáció, minek nehezíteném az életemet. Csoportos beszedés: a magam részéről utálom, hogy mások mászkálnak a számlámon, és csökkentik annak egyenlegét. Szeretek rendelkezni a saját pénzeimről, erre jó módszer a sárga csekk. Ugyancsak jó, hogy azonnal van befizetési bizonylatom, jól jött már nem egyszer.A sorbanállás: akik itt sírnak, hogy derossz sorban állni, vajon közértben is sírnak ugyanezért?
gerasz 2008.07.23. 16:03:31
Még anno olvastam, h a 900 mhz-es frekvenciasávra, 8 évre kb 10 milliárdot fizettek a szolgáltatók. Ha nyugaton annyival olcsóbb a koncessziós díj, hogy ez a tarifáikban ilyen markánsan megmutatkozik, lehet, hogy én is veszek magamnak egyet.
kencel 2008.07.23. 16:17:37
kocsonya 2008.07.23. 16:18:00
jesszumpepi (törölt) 2008.07.23. 16:22:29
Tavaly volt erről cikk az Indexen.Miszerint külön kezelik a szelektíven gyűjtött hulladékot.
Feldolgozva eladják,a sörösdobozokat például főleg Csehországba,és minden eladott tétel után pénzt vesznek fel a Környezetvédelmi Minisztériumtól.
Az,hogy minden egy szeméttelepre megy,városi legenda?
Vagy nem.
grigorij (törölt) 2008.07.23. 16:24:34
Egyesek azért adnak igazat a cégnek, mert a drága papíralapú befizetésnél előnyösebb az átutalás...
Hát nem tudom, hogy a Pannonnál ez hogy megy de a Vodánál és az UPV-nél ez nem így van!
A Vodánál az átutalást kb. 5 nap után írják jóvá, az UPC-nél 8-10 nap!!!!
És nincs kinél reklamálni, nem lehet a pénzügyesekkel tárgyalni!
Egy mód van, besétálsz a bankodba és plusz pénzért kérsz egy banki igazolást, majd azt átfaxolod....
Európa, GIRO...
kencel 2008.07.23. 16:36:21
nem azert hogy vedjem a pannont mert en sem vagyok pannonos hanem a vodanal van elofizetesem ami a leheto legjobb ceges.A peldadra valaszolva: csak mondom hogy nincs 1200 as kartya viszont van 900.A pannonnal van egy olyan lahatoseg hogy a rendszer pont olyan idszakban frissiti a kartyad adatait hogy a kartyad minuszba is kepes menni.Lattam en mar minusz tobb ezer forintos kartyat is,Ilyekor a kovetkezo feltolteskor levonja a tartozas osszeget ami jo dolgo mert a t mobilnal ugy tudom, legalabbis volt ismerosom aki mondta hogy plusz 10 forint volt a kartyajan de pl nem tudott telefonalni.en inkabb valasztom a pannonosat hatha olyanhelyzetbe kerulok hogy fontos lenne telefonalnom,
A 120 forintot meg azert talaltak ki amit egyel feljebb irtam,Azert hogy tisztes polgar (lasd fentebb:BAROM) ne menjen mar be az uzletbe feltartani a nepet akik csak ott tudjak elintezni telefonvasarlasukat.
ertem?
csak igy tudnak megszabadulni a félnótásoktól,vagy ha igy sem akkor a tisztes polgar megfizeti a 120 forintot amit tegyunk fel az ugyfelszolgalatos fog megkapni aki a pannon uzletben dolgozik vagy aki a postan nyalazza a csekkeket.
Értem?
te bemesz az E-On hoz pl hogy befizesdd a gazszamladat? eszed agaban sincs bemenni.Bemesz a postara es ott fizeted akkor mennyibol tart hozza tuzni meg egy csekket es azt is kiperkalni.
Érteeeeeeem?
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.07.23. 16:39:34
VandorX 2008.07.23. 17:07:23
Nem nagyon értem a válaszodat. Nem mondtam, hogy a T vezére nyilatkozott. Ők nagyon nyugodtak az áraikkal:) Egyébként az Indexen volt a cikk. Ha van kedved keress vissza pár hónapot. Amit leírtam arra meg gondolj majd kb. 2 hónap múlva ;) A forrásom semmivel sem biztosabb mint a Te Inviteles példád.
A másik megjegyzésed sem értem. Miért lenne vicc az, hogy adott esetben nálunk egy bázisállomás vagy egy átjátszó telepítési össz költsége magasabb mint sok nálunk fejlettebb országban? A koncessziós díjat nem tudom, de talán az elfogadható érv, hogy a fejlettebb országok nagyobb népességgel jóval hamarabb kitermelik a szolgáltatónak a beruházási költségeket.
Koncesszió: A 900 után meg kellett venni az 1800-at majd az UMTS-t is igen komoly összegekért.
Esetleg nézz utána, hogy mibe kerül egy bázisállomás telepítés, toronyra vagy tereptárgya, vagy egy átjátszó, illetve a 3G esetében a technológiából adódóan mennyivel több eszközre van szükség adott területen ugyanakkora lefedettség eléréséhez. Stb, stb.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy azt ne felejtsük el, hogy a mobilszolgáltatók nem ülnek a babérjaikon hanem folyamatosan fejlesztenek ami igen komoly pénzbe kerül. És valóban igaz, hogy most már nem jön úgy a bevétel mint korábban, hiszen a mobil penetráció kis hazánkban 103% körül van.
Ezzel szemben a nagy T évekig egy már meglévő infrastruktúrán minimális érzékelhető fejlesztéssel pofátlan árakon szolgáltatott és szolgáltat most is. Hogy lehet az, hogy egy kisebb szolgáltató a t-com területen lényegesen olcsóbban tud szolgáltatni akár internetet akár kábel tv-t?
gabor5643 2008.07.23. 17:17:55
A Pannonnak 3,5 mill. előfizetője van legalábbis azt írták. Ha ebből egy nap mindenki csak 5 percet beszel 30Ft-os percdíjjal az
525 000 000 Huf per nap. Ebbol bármire jut.
1 perc beszelgetes tenyleges költsége? Az az áramköltség amivel az a pár bitsorozat kisugárzása jár.
Amugy meg biztos hogy a pannonos főmuftik a Gundelban evés közben szórakoznak a Ti pénzeteken és röhögnek nagyokat azon ahogy tehetetlenségetekben próbáljátok kitalálni hogy a libamájra vagy a marhasültre költik-e a 120Ft-ot.
gabor5643 2008.07.23. 17:21:57
Az anyagár. Nem sokkal több. A rabszolgák akik csinálják minimálbérért :) :) :) ők annyit csinálnak amennyit mondanak nekik h csináljanak, ha kell reggel 6-tol este 11-ig dolgoznak.
neurotikk! (törölt) 2008.07.23. 18:00:54
Csekk az tuti veszteseg, atmegy egy fuggetlen cegen, az ugyfelszolgalat nem, de a szemelyzet tobbe kerul mint ha a delikvens maga adminisztral mondjuk online rendszerben.
Mondom, kulfoldon ez mar reg okes.
Hogy digitalis szakadek van itthon az emberek kozott? Hogy egyeseknek az automatikus atutalas evidencia, masoknak meg science fiction? Hat, ezt egy uzleti vallalkozas nehezen veszi fel mint felelosseg. Nem charity. A telefonalas (meg) nem alapszolgaltatas, mint az aram, viz es csatornazas. Uzleti alapon megy, ez van.
(mondom ezt ugy, hogy tokom tele van amugy a pannonnal mas okokbol, de ez a lepes nalam igazolhato. Sok mas nem. Pl. marketing koltsegek.... most itt tegyuk hozza, normalis, minosegi es megfizetheto szolgaltatas mellett nincs szukseg ennyi penzt aldozni marketingre. Egy kis lefaragas a marketingkeretbol es mar nem is kell pluszpenzt kerni a befizetesert, ugye? Es akkor felhasznalobarat lennenk. Nade a Pannon tulfizetett marketinges kozepvezetoi nana, hogy ezt nem tamogatnak, szoval kapjuk be a braneruket es cumizzuk amig elofizetok maradunk. Mert a marketingesek nem szolgaltatnak csak lenyulnak, ugyebar, elveznek mig mi szopunk)
jesszumpepi (törölt) 2008.07.23. 18:39:47
Hol élsz,te jóember?Az áram,víz és csatorna ingyen van,vagy olcsó?
Detty) 2008.07.23. 19:58:46
apámnak SMS-ek kiszámlázva.itt jegyezném meg.édesapám NEM is tud SMS-t irni.2 hétig tanitottam arra is,hogy hogy vegye fel a telot ha hivják.anyámnak internetet számláztak..mintha anyám tudná hogy mi is az.ezért fogtam és elhordoztam.a pannonhoz.és 2 éve ott vagyok.havonta 3600 ft simán elég és ugyanannyit használom a telom mint a T-nél.(megjegyzem ott 20 ezer alatt sose usztam meg.)
párom detto igy járt.már ő is pannonos.ő a vodátol jött el.
asdf 2008.07.23. 20:44:26
dzsoo:
"azon merengek, hogy miért most és egyszerre jutott K. szolgáltatók (UPC, Invitel, Pannon) eszébe ez az új trükk?"
Talán a Posta emelte meg a csekkezés díját."
De konyorgom, mibe fajna az alabbi?:
Edesdraga kedves elofizetonk!
A kiralyi posta a csekkek kezelesi koltsegenek valtozatlanul hagyasa mellett folyo ev x. havatol a beszedett osszegeget uj fizetendo tetelkent jelentkezo folyositasi dij elleneben juttatja el tarsasagunkhoz. Az osszeg nagysaga miatt ezt tarsasagunk nem tudja atvallalni ugyfeleinktol, emiatt a szamlacsomagok havidija jelen ev x. honapjatol a kovetkezok szerint modosul:
(felsorolas: n=n+x Ft)
Azon ugyfeleinknek, amelyek szamlajukat nem postautalvannyal egyenlitik ki, a havidijban jelentkezo aremelest szamlajukon banki atutalas/csoportos beszedes kedvezmeny jogcimen havonta jovairjuk.
Nem ertem, hogy ha -a jelek szerint- a posta emelt egy embereset a sarga csekkeken, akkor mi a szart ul az osszes szolgaltato mint nyuszi a fuben?!? Miert nem mutogatnak koveren szedett 20-as betumeretben irtan a Postara, hogy miattuk kovetkezett be az emeles? Mi a pocsert kell itt papiralapu szamlakiallitasi dijjal meg szamlabefizetesi dijjal trukkozni?
Szopatjak itt sajat magukat, ahelyett, hogy kozosen rakennek a postara az egeszet... De ha ennyire hulyek, akkor megerdemlik :P
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.24. 05:30:28
a problemat nem ertem
az a baj
hogy fizessek hogy fizethessek
Marynek elmeseltem, hogy 5 evet vartam az elso zdigulimra es kikerekedett szemekkel nezett ram,
5 evig nem volt kocsid?
nem vazze
crow 2008.07.24. 08:54:19
Az nem egy állandó összeg.
A telefonszámlád a forgalmad szerint változik.. kikerül a kontroll a kezedből.
HA egyszer nem veszik le vagy nem utalod el, vagy többet vesznek le akkor az utánajárás mellett rengeteg problémád van még..
HA egyszer volt már ilyen akkor elgondolkodsz rajta. Mellesleg olyan országban élünk ahol az ember nem a teljes fizetésést kapja a kártyára!
Nem mindenki "fővárosi".ÉS nincs mindenki bejelentve .. föleg rendesen!
Csak az a gond hogy a hozzászólás nem tükrözi az olvasók számát.
a kb 3,4 millió pannonosból kb 1 millió kártyás feltöltös. kb 1,8 millió céges pártos. És a többi maradék ember az egyéni ügyfél aki nem csatlakozott luzerként egy párthoz sem a kedvező percdíjért.. közülük töredéke tud ezekről a lehuzásokról.
sajnálom hogy Ök nem háborodnak fel.
MERT nem tudnak róla..
MEllesleg kényszeríteni nem lehet senkit sem!S ez igy olyan mint egy zsarolás! Vagy úgy fizetsz vagy +ban fizetsz.
Érdekes hogy e miatt nem keresett meg a pannon ügyfélszolgálata de az 5 perc után ingyen.. akcióval igen és küldik az sms-eket az akciókról + a +20 perces lebeszélhető ajándékról..
!!!!!!!!!!!!!!!Az isten szerelmére Tájékoztassanak rendesen és ne huzzanak le azt többre értékelem!!!!!!!!!!!
Tisztelt PANNON-os Ötletemberkék.
Mielőtt ilyen idétlen dolgokkal előállnak csináljanak egy közvéleménykutatást..
"Az okos megoldás az lenne ha a szolgáltató X összeget kérne az előfizetésért és aki utal nekik annak jóváírnának 120 Ft. Sajnos a világ marketingesei olyan sötétek mint a Plútó árnyékban lévő oldala, így marad morgás...
" ez is megoldás. és eez korrekt."
bambapacák 2008.07.24. 11:33:56
napalm 2008.07.24. 12:21:01
A Vodával csak egy gond barátom, üzleti berkekben hótciki ha vodás számod van... "
ezt a nézetet nem osztom uis nekem is hetvennel kezdődik mégsem vodás.
sikeres-e vagyok-e?
kocsonya 2008.07.24. 12:46:29
Hallott már valaki más fizetési módot, ami hasonló a POSTAI csekkhez, de nem postai és általánosan elfogadott? Van-e olyan más, nem ÁLLAMI vállakozásban működő cég, akinek joga van ilyen fizetési mód kialakítására és rendelkezik hasonló országos "lefedettséggel"? Az is csak egy szolgáltás, lehetne ott is versenyhelyzetet kialakítani, de az ÁLLAMBÁCSINAK nem érdeke. Ha a posta árai nem tetszenek, ha a magas adóterhek nem tetszenek, mindig az államot szapuljátok, ami nem vezet sehova, mert az állam szarik az állampolgárokra, akikből "él".
Kedvezményként meg nem tudja a szolgáltató elszámolni a plusz díj kialakítását, mert arra is vannak szabályok, hogy mit lehet, mit nem lehet.
Egyébként csoportos beszedési megbízásra történő váltás az ingyenes a Pannonnál.
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.07.24. 13:47:59
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.07.24. 13:49:17
Lord Protector 2008.07.25. 09:28:02
Szóvá tettem a Pannonnál Én is a 120 Ft-ot. Ma felhívtak, hogy kedvezményt kínálnak. 6 hónapon keresztül havi 80 sms vagy 3 hónapon át lebeszélhető 1000 Ft. Az sms-t választottam, mert nagyon sokat írok.
A 80 sms megéri a 120 ft-ot :)
HÉV-es 2008.07.25. 14:07:49
Már vizsgálják is!!
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.07.28. 20:19:12
Ülj le, egyes.A telefonhivás után van egy halom járulék amit a szolgáltatő fizet, álambácsinak meg ide-oda, van rajta haszon is éhen nem halnak de ez nem papirgalacsin hoyg gyürök még egyet meg nem kerül semmibe :D
,,Hallott már valaki más fizetési módot, ami hasonló a POSTAI csekkhez, de nem postai és általánosan elfogadott? "
Még használtam is.Pl: fogom a postai csekkem és mert tudom hogy a sárga csekkért még a posta fel is számol nekem dijat megnézem hogy milyen számlára megy a dij, megkeresem a hozzá tartozo bankot és bemegyek.Majd befizetem ingyenesen, ugyanugy csekken ;) Bent a bankban :D
Sikeres vagyok-e? :D
Sok kis 100forint az már egy ezres, és amikor számlákat fizet az ember akkor jol jön.Átutalási megbizás?Ilyen fizetésekből?Nem-nem.
Én tök jol elvagyok a pannonal, van hogy néha kiakasztanak, de nagy bajom nincs velük.Persze előfizetőként biztos lenne mindenhol.Nade előre fizető feltöltős kártyával nincs nagy varia :D Meg persze ha lenullázom még akkor is enged egy-két smst szoval nem hagy szarban.
simpatico 2008.08.11. 16:11:45
irány a pannonline, de hoppá: a számlafizetés módjának módosítása újabb 240 forint.
ügyes, hogy finom legyek...
CID 2008.08.26. 14:56:43
CID 2008.08.26. 14:58:31