Tékozló Homár

Vidám canossa-járás a T-pontok között

2008.09.03. 11:30 | ge | 43 komment

Miklós kérdése jó: ha minden adatot számítógépen tárolnak az ügyfélszolgálatok, miért küldözgetik A-ból B-be majd B-ből A-ba, ha az ő hiábjukból hetekig nem tudja használni a szolgáltatást? Válasz híján Mikós inkább szolgáltatót vált.

Látom, hogy sokaknak meggyűlik a baja a T-Mobile szolgáltatásaival. Barátnőmnek és nekem is problémánk volt velük, ami csúnya szakításhoz vezetett. Na nem köztünk, hanem barátnőm és a T-Mobile között. Mindenütt átvágják a fejünket, ígérgetnek, egyedül a Westendes T-Pont üzletvezető volt korrekt, fájdalomdíjként adott nekünk 5000 Ft levásárolható T-Mobile utalványt, csak a T-pontokban beválthatóan. Ha lehetne náluk kalapácsot venni akkor elkölteném. Történet alant az ügyfélszolgálatnak írt levelemben.

 
From: G. M. [mailto: xxxx@xxxxxx.com]
Sent: Thursday, August 28, 2008 12:31 PM
To: 'ugyfelszolgalat@t-mobile.hu'
Subject: Panasz

Tisztelt címzett,

Az önök cége által nyújtott és általunk igénybe vett szolgáltatást lassan egy hónapja nem tudjuk használni az önök hibájából.

Barátnőm, xxxx xxxx,  2008. július 29-én 20 – xxxxxxx-es hordozott T-mobile számát dominós csomagról MIX díjcsomagra változtatta. Az átállással is sok probléma volt, több napig tartott, de utána sem működött sokáig. Másfél hétig tudta használni a telefonját, majd egyszer csak „az ön egyenlege 300 Ft alá csökkent” üzenetet kapott majd minden telefonálás nélkül „0” azaz nulla forintra csökkent.

Ezután elkezdődött a canossa járás a T-Pontok között.

Tudni kell, hogy az előfizetési szerződést a T-Pont Aréna Plázában kötöttük.

Barátnőm egyedül intézte a dolgokat, kártyacserékkel és egyebekkel, mindig és mindenütt azzal az ígérettel, hogy nemsokára kész lesz. Ez átmenetileg (pár órára, egy-két napra) meg is történt, pontosan addig, amíg ismételten el nem romlott.

Múlt héten kedden, 2008 augusztus 19-én, bementünk a Westendben lévő T-Pontba, ahonnan először át akartak minket küldeni az Arénába, hogy ott kötöttük a szerződést – menjünk oda a bajainkkal, majd amikor alapos megfigyelő számára észlelhetően felment bennem a pumpa, hosszú telefonálások után kérték, hogy jöjjünk vissza egy fél óra múlva, addigra megoldják. Visszamentünk, nem oldották meg. Közölték, hogy pár napon belül visszahívnak, de többet már nem kell befáradnunk sehova, legrosszabb esetben futárral küldik ki a kártyát a lakcímünkre.

Felhívtak minket múlt hét csütörtökön, éppen szabadságunkat töltöttük, és közölték, hogy mégis be kell menni az Aréna plázában található T-Pontba, mi mondtuk, hogy ez mivel nem vagyunk Pesten, ezért csak hétfőn fog bekövetkezni. Mivel sem az én, sem a párom munkadeje nem engedi a napközbeni lófrálást hétfő este hatkor látogattuk meg az említett egységet, ahol semmiről sem tudtak és ismételt ígéretet kaptunk egy két napon belüli visszahívnak. Az üzlet vezetője biztosított minket erről. Szavát be nem tartotta.

Mivel sajnos mindkettőnknek eléggé szoros a munkabeosztása, ezért csak pénteken lesz alkalmunk bemenni valamelyik T-mobilba, hogy a szerződést megszüntessük és átmenjünk egy másik szolgáltatóhoz.

Kérdezem, hogy a szerződés megszüntetéséért is az Aréna Plázába kell elmennünk, vagy a Westendben is hajlandóak lesznek elintézni nekünk? Valamint tisztelettel érdeklődöm, hogyha ez a két fiók ugyanahoz a céghez tartozik és mindent számítógépben tárolnak, akkor miért nem lehet gördülékeny kiszolgálás függetlenül attól, hogy hol kötöttem a szerződést?

Várom reagálásukat, és kérem, hogy juttassák tovább levelemet vezetőiknek,
 
G. M.

30 – xxx– xxx1

u.i.: A levél másolatát tervezem elküldeni a Fogyasztóvédelmi Hivatalba és több internetes fórumon is közzétenni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elwood 2008.09.03. 11:35:01

Első lennék ha nem lenne ilyen bonyolult a sztori de sajnos lassan olvasva sem értem.

Az lejött, hogy szivatnak.

Szarazkoro 2008.09.03. 11:36:00

4. Mert en el is olvastam!

DonCiccio 2008.09.03. 11:37:16

Nálam az összes céges előfizetést bukták 2 éve. :-) Kb. havi 1.5 milcsi díjjal hízlaltuk a kasszájukat. Senki fel sem hívott, hogy ugyan kedves ügyfél, miért mondták fel a szerződést.
Xarnak mindenre.

manualis mammografus 2008.09.03. 11:37:16

ugy latom magenta-hetet tartunk :)

elwood 2008.09.03. 11:37:36

Sztem vegyen egy áfonyát, mert az azzal járó szívás simán belefér ebbe a történetbe.

Boo 2008.09.03. 11:39:40

A kártyán levő zsét beszámolták előfizetési díjba, vagy csak simán lenyúlták?

suklemovics 2008.09.03. 11:44:55

OK, elegem van nekem is most már az ifonból, meg témobilból...
Legyen vége!

Szarazkoro 2008.09.03. 12:03:30

Sot! Meg is ertettem! Lehet, h dolcsgabbana baccpacskerben sikeres lettel volna! Igy kisasztal tores mar megvolt, most johetnek a sunok!
Amugy csak 1 edes tortenet:
Foberlonk vett nekunk 1 uj gaztuzhelyt az egyik elektronikai szupermarketben-nev nelkul, mert nem otthon torent az eset-szal valasztas sikerult, ki is fizettuk a szallitasi dijjal es a beszerelesi dijjal egyutt mult heten. Megallapodtunk a kiszallitas idopontjaban, es lediktaltam a cimem ami Flat 29-el kezdodik (!!) h hova szallitsak ugye....Erre felhiv a szallito a beszereles napjan, h nem lehetseges ezt a fajtat lakasokba szerelni, mert nincs a tuzhelyen langszabalyzo (ami biztonsagi eloiras lakasokban)!! Ezt miert nem tudta az elado kozolni velunk meg a fizetes elott? Ugyhogy ma megyek kisasztalt torni es sunt elhelyzni az elado hatso vegebe.....
Szal ez nem csak otthoni pelda...

miNimAL 2008.09.03. 12:14:59

Jegyzőkönyvbe kell vetetni, hogy ezzel a magatartással eláll a szerződéstől a szolgáltató, majd adjék szépen vissza a pénzt!

Emiceha 2008.09.03. 12:26:31

mióta kiemelkedtünk az állatok közül a gondolkodásra képes agyunkkal, azóta csak problémák vannak. Ha csak baszni meg zabálni akarnánk, nem lenne semmi gond se.

Takika 2008.09.03. 12:34:44

Nekem az Arkad altal hivatalosan kiadott ajandekutalvanyt nem fogadtak el az ottani T-Pontban...

Neménvótam 2008.09.03. 12:54:57

1. Nekem is kellene a Fogyasztóvédelmi Hivatal elérhetősége (bár ebben az esetben a Nemzeti Hírközlési Hatóság jobbnak tűnik).
2. A T-Mobil nem is árul gáztűzhelyet.
3. Szifon-e volt az eszköz?

Neménvótam 2008.09.03. 12:56:01

4. Az Arkad altal hivatalosan kiadott ajandekutalvanyt én sem szoktam elfogadni.

GZoli 2008.09.03. 13:01:14

NA majd jól írok egy Vodást is, az kibassza a biztit.

Szarazkoro 2008.09.03. 13:11:03

Nemenvotam:
Hat nem azt irtam, h muszaki bolt he? XD

Neménvótam 2008.09.03. 13:27:55

Nem a bolt a fontos, hanem a szolgáltató :D

maincoon © 2008.09.03. 13:40:35

Igyatok egy halványzöld színű tropical orange ízű bacardi breezert és mikor készen vagytok vele, be fogjátok látni, hogy igazatok van. Ha már minden számítógépen van, akkor miért nem tudják bármelyik pontban elintézni az ügyeteket?? Sötétség 'fejedelme' a T-Mobile.

Tegnap majdnem rendőrt hívtak, hogy kirakjanak egy termékbemutatóról, amire Anyu védelmében estem be a vége előtt 15 perccel. A pasi nem volt hajlandó elárulni a cég nevét, akinek a képviseletében árulta a hiányolhatatlan takaróját és edénykészletét, megkárosítva ezzel a megjelent nyugdíjasokat. Érdekes szóváltások kerekedtek belőle. Megér egy posztot vagy forrongjak magamban?

d.é.é. 2008.09.03. 14:00:23

maincoon 2008.09.03. 13:40:35
Én szívesen olvasnám! Van a családi körben nótórikus visszaeső, aki emiatt csökkenti a családi kasszát... :-( Hátha tanulok.:-)

tc 2008.09.03. 14:26:55

Tapasztalatom szerint T-Mobile ügyintézés terén a T-Pontokat el kell felejteni. Max szerződés kötésre jók, egyébként teljesen impotensek.
Ha azt akarod, hogy el legyen intézve pár perc alatt a problémád, akkor hívd fel a T-Mobile-t telefonon, kérd az illetékes osztályt, és pár perc alatt elintézik neked.
(Egyébként a T-Pontos ügyintézők is azt csinálják, hogy mobilon felhívják a T-Mobile ügyfélszolgálatát, csak ők nem intézik el a dolgot.)

anarch 2008.09.03. 14:39:48

Én azt az egyszerű politikát folytatom a kezdetektől, hogy előfizetéses szerződést mobilszolgáltatóval soha. Így soha nem is volt semmi bajunk egymással...

"Akciós" telefonokat meg csak ebay-ről :), olcsóbban kijössz mint egy hűségszerződéses, szolgáltatókódolt, felmatricázott, sajátszoftveres akármivel.

Csabesz2000 2008.09.03. 14:52:14

off

ennek a kisasztal törésnek hol lehet utánanézni ? kösz

on

Salgo2 2008.09.03. 15:38:59

maincoon

"Megér egy posztot vagy forrongjak magamban?"

Epedve várjuk!

Törölt felhasználó 2008.09.03. 15:41:21

A szemben lévő lepukkant házban lakik egy Ede, de ő alkoholista. Minden este s*ggrészeg, hétfőn rákötötte a bicójára az utánfutót, de megjelentek a rend őrei és nem engedték meg neki, hogy elkerekezzen az éjszakába.

Aki a Rózsaszínnel szerződik, az sikertelen!

Fairy Girl 2008.09.03. 15:57:51

Ezek szerint mégiscsak sikeres, aki nem T-Mobilos? :)))

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2008.09.03. 16:04:49

A t-pontok egy része magáncég, csak "bedolgoznak" a nagy tének. Viszont nem abból élnek, hogy a hülye ügyfelek problémáit megoldogatják, hanem hogy eladnak.

sutttogo (törölt) 2008.09.03. 21:13:53

Általában a T-.... ügyintézésről,ha telefonos ügyfélszolgálaton rendelsz akármit vagy bármit a T-pontra ne menj be mert azt gondolod,hogy úgy "egyszerűbb".Ez egy nagy tévedés.Úgy hárítanak mint a legjobb védő!Nekem azt javasolták,bent e T-PONTON,hogy hívjam fel az ügyfélszolgálatot.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.03. 21:16:59

suttogo: mostanában, ha telefonon kívánok ügyintézni (trékábel miatt), a megfelelő gomb megnyomása után egyszerűen bont a vonal. ezt be is jelentettem a hibabejelentőnél, és meghagytam a mobilszámom, ha kell a qva dekóderük, hívjanak fel. egy hónapja nem jelentekik nem hív senki. hát leszarom.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.03. 21:23:40

folyt: jelentkezik

azt is tollba mondtam, mivel a szolgáltatást lemondtam, ők azt elfogadták, és elváltunk ágytól asztaltól, és felajánlották a leszerelést,amit elfogadtam, és erről írásom is van (amivel gondolom törölhetem a seggem) egy qva fillért pluszban nem fizetek mert tőlük nem jön senki és nem mászik fel a padlásra és viszik el a szarukat(lehet, hogy azt nem is dekódernek hívják, de fingom sincs).
A pasi szerint nem kell aggódni, mert már nem is láthatom az adást! Rácsellózott, mert látnám, ha akarnám, de lásson vendégül EDE, ha rápillantok!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.03. 22:09:25

Csabesz
nem lesz rovid tortenet:)

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2008.09.04. 00:28:50

Naja, Tmobile az szar vaze, gyere Vodához, az se jobb, de nekünk jobb a mrketingünk. :-P

Tron65 2008.09.04. 08:56:58

Nem állnak helyzetük magaslatán, az tény. Akkucsere ügyben kerestem fel a Ferenciek tere melletti helyiségüket. Mivel ott nemvolt, átirányítottak a MOMparkba, mert szerintük az van a legközelebb. Érdeklődésemre, hogy mégis hogy lehet odalegkönnyebben eljutni nézett nagyot az öltönyös úr. Felvetésemre, hogy az Europark némileg megközelíthetőbb (1 db metrózás átszállás nélkül) szó szerint felragyogott.

polgár jenő (törölt) 2008.09.04. 10:29:41

yes!
csőődbemennek...tuti....!

rexter 2008.09.04. 18:47:59

ilyen kurva hosszu level, es fogalmam sincs mi a problema. bazeg en biztos nem vagyok sikeres ember h keveset telefonalgatok, evek ota ugyanaz a szamom, nem cserelgetem az elofizetest hanem feltoltom ha kell. nem is ertem en ezt az egeszet.

aqua80 2008.09.05. 18:42:43

"A t-pontok egy része magáncég, csak "bedolgoznak" a nagy tének."

Ez így ebben a formában nem igaz. A T-Pont üzletek a Telekom saját tulajdonú üzletei. Valóban vannak viszonteladók, de azok nem a T-Pontok.

Egyébként az én családomban van mind a három mobil szolgáltatótól telefon. Mindegyiknek megvan a maga sara...

storage 2008.09.06. 07:50:22

"A t-pontok egy része magáncég, csak "bedolgoznak" a nagy tének."

Ez így ebben a formában nem igaz. A T-Pont üzletek a Telekom saját tulajdonú üzletei. Valóban vannak viszonteladók, de azok nem a T-Pontok.

Téves infó. Tényleg nagy része magáncég (a bolt fölött ki is szokott lenni írva a magáncég neve a nagy - világítós táblán)

A cikk szerintem nem túl sikeres, de a post írója jobban is fog járni mobil nélkül. A levelében annyit emlegeti, hogy semmire sincs ideje, meg hogy nagyon kötött így kötött úgy... akkor meg minek pocsékolná telefonásra.

Kevésbé rabszolga jellegű életet kívánok, akkor talán nem lesz probléma és feszültség abból, ha be kell menni egy üzletbe.

aqua80 2008.09.07. 12:58:33

:) Igen, de amelyik fölé oda van írva a magáncég neve, ott nem látod a T-Pont feliratot, mert azok NEM T-pontok. A T-Mobile, T-Com és T-Online (vagyis most már T-Mobile és T-Home feliratok)nagy valószínűséggel kint világítanak, de a T-Pont felirat nem! (az országban egyébként összesen 92 t-pont van, ezek a saját tulajdonú üzletek, a többi viszonteladó és az a különbség köztük, hogy a viszonteladóknál meglehetősen korlátozott az ügyintézési lehetőség)

Tibee33 2008.10.24. 08:45:34

Nem tudom?mi párommal T-sek vagyunk ugyanugy kerültek pont levonások is de minden követhetö nekunk 3 előfizunk van 2 mobil plusz egy mobilnet mindhárom müködik rendesen a számlákban nincs túlszámlázás s most kaptunk 30 ezerért egy KU990-es telefont csak ugy minden elöfizetés nelkul keszülékváltásra sikeresek vagyunk e?
Tibee

KaHUN 2008.11.20. 19:07:45

megtudhatnám hogy lehet írni cikket a homárnak? ugyanis az "Írj a homárnak" link alatti e-mail sztem nem jó, el se olvassák.