Tékozló Homár

A jófej Tesco behallucinált Legót ad a vásárlónak

2008.09.05. 00:30 | jackyll | 152 komment

Béla minden eddiginél testenkívülibb élménnyel örvendezteti meg a Homárt és kedves olvasókat. Nem terméket cserélt neki a hipermarket, hanem egy meg sem vásárolt játékkal kárpótolta, amiért annak dobozán nem egy, hanem két starwarsos űrjármű szerepelt. A győri Tescón keresztül jön el Mária igazi országa? Ez már olyan, mintha külföldön lennénk.

A 6 éves unokaöcsém rendkívül bátran viselt foghúzást, ezért betértünk egy közeli Tescoba, hogy meglepjük valami aprósággal. Kreatív gyermekként természetesen rábökött a LEGO, a dobozban lévő játékmennyiséghez képest magas árú (3500 Ft-os) termékére. Megvettük neki. Hazafelé nézegette a dobozt és kitalálta, hogy az egyik játékkal ő fog játszani, a másikkal pedig majd én. Otthon azonban kiderült, hogy a (sértetlen) doboz csak az egyik játékot tartalmazza (naná, hogy az, amit magának választott). Az eset rettenetesen felháborított, mivel a csomagoláson nem szerepelt, hogy a kép illusztráció vagy hogy a másik játék (amivel nekem kellett volna játszanom) külön lenne megvásárolható. Lelkes homáristaként (fogyasztóvédőként) azzal a lendülettel visszamentem a Tescoba. Az ügyfélszolgálatos hölgy próblált elküldeni, de nem hagytam magam és felvetettem az estről egy jegyzőkönyvet.

Ma kaptam a Tescotól egy tértivevényes levelet (csatolom), melyben nagyon udvariasan közlik, hogy igazam van és postai úton megkapjuk a reklamált (külön termékszámú) játékot. Nem erre a válaszra számítottam, így az eset végére a Tescoban pozitívan csalódtam (csak így tovább az ügyfélszolgálattal), a LEGO-ról pedig az eddigi pozitív kép negatívra változott (egyenek sündisznót), amiért szándékosan megtévesztik a 6-12 éves gyermekeket (ők a játék korosztálya, a doboz szerint).

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Perillustris 2008.09.05. 00:32:14

Ez teljesen korrekt, "európai" megoldás.

Kotit 2008.09.05. 00:36:26

Hm, meglepö, mint a dobogó is...

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.09.05. 00:36:27

Ilyet sem hallani minden nap a Tesco-tól. Bár biztosan sok múlik az ügyintézőn is, és biztos van valamilyen kerete, amiből ezeket a kárpótlásokat intézheti.

www.jateklinkgyujtemeny.hu

CsakLajosAz 2008.09.05. 00:53:31

Hmm.. el kell menni a madaras tescoba, cora, metro, interspaar és társai se maradhatnak ki.. és szépen mindenhol feltenni ezt a kérdést, vásárlás után.. Lenne egy szép kis táblázatunk.. :)

8-as 2008.09.05. 01:07:34

A posztolo a Teszko fizetett ugynoke lehet

ezvannn 2008.09.05. 01:29:57

Ilyen nincs! Ez photoshop!

sg (törölt) · http://soccergirl-sgblog.blogspot.com 2008.09.05. 01:33:56

ha xxx Béla vezetékneve ki van takarva, Pethő Tamásé miért nincs?

Tora Hosegawa 2008.09.05. 01:38:00

CsakLajosAz: Sajna a táblázatoddal kitörölhetnéd, mert ha kétszer mész be ugyannak a cégnek a boltjába panaszkodni, (pl. Interspúr) akkor még ugyanattól az embertől is kaphatsz két, egymástól teljesen eltérő választ ugyanazon a napon.

8-as: te meg a magyar paranoiások szövetségének fizetett ügynöke lehetsz...

pvclacika: nem lehet photoshop, mert személyesen ismerem a levél aláíróját, tegnap beszélgettünk fél órát.

Következő a szitu: csoportvezetőként dolgozom a Tescóban nemrég óta, 3 éve polcos voltam egy másikban. Ég és föld a külömbség, annyit javult a helyzet.

A felsővezetés egyszerűen rájött, hogy a szar minőségű termékek tengernyi mennyiségével csak lassan fognak monopól helyzetbe kerülni a piacon, nekik ugyanis ez a dolguk.

Kb. fél éve elkezdték nyalni a vevők seggét, mert rájöttek, ez kell az életbenmaradáshoz.

Ennyi...

vauvauvau 2008.09.05. 01:44:13

Pozitív kimenetelű - reklamáció - sopp!

manualis mammografus 2008.09.05. 02:38:43

ertem en, hogy a hosegawa-klan nem osi roman kommuna, de a szo, amit kerestel a kuloNbseg. amugy lego rlz ;]

szbszig 2008.09.05. 03:15:57

Nekem most már csak azt tessék megmondani, hogy a cikkhez mellékelt kép a szóbanforgó példány személyesen, vagy ez is csak illusztráció?... :)

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.09.05. 04:24:56

Annyira ne örüljetek a tesconak.A Lego képviselete mondta rá az áment hogy a panaszosnak biztositják a másik csomagot is.Ez nem a tesco érdeme, aki egyből kente is rá a Legora, hiszen ha a képviselet úgy válaszolt volna hogy ez csak csomagolás, semmit nem kapott volna az író :D

Megdobbent 2008.09.05. 06:36:30

De ez a ketto volt a dobozon szoveg meg olyan kispalyas, hogy telleg szinmagyar.

Nemreg vettem egy notebookot (oh-ah, hagyjuk...), a dobozan egy csodaszep (ah-ah, german viszonylatban) neni mosolyogva tartja. Es bazzeg, hat nem kihagytak direkt belole a nenit?! Aztakurva megyek is, es torom izze-porra az osszes asztalt az uzletben, ahol vettem! De vazze, mit kezdjek a novel, ha megis megkapom? Asszony kirak veleegyutt :I

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.05. 06:50:14

Most az a baj hogy drága a LEGO?
Ember, az már a 80-as években is drága volt...

Amúgy meg a fellépés a tuskóval szemben dícséretes, a tuskó hozzáállása meg még dícséretesebb, igazán lehetne ez náluk a corporate standard... Ööööö, mindjárt felébredek na. :D

Secnir 2008.09.05. 07:51:54

nahátakkor
először is
Respect a Legonak, mert belátták, hogy igaza van a ████ Bélának.
Respect a Teconak, mert a kiküldött Legot nem a csopvez nyúlta le, hanem továbbküldte a ████ Bélának.

torma99 2008.09.05. 07:59:40

Mint nagy legós azt kell, hogy mondjam ez egy tipikusan hamisított post. Ha jól megnézzük két különböző doboz van a képen. A hátsó a 7668-as Rebel Scout Speeder, az előbbi aminek csak a hátulja látszik pedig a 7667-es Imperial Dropship doboza.
Nem értem, hogy egy felnőtt számára hogy nem lehet egyértelmű, hogy a doboz elején lévő nagy képen található termék van benne a dobozban, főleg , hogy most már a készlet darabszámát is legtöbbször ráírják a dobozra. Szóval aki a saját hülyeségével így be tudja bolondítani az unokaöccsét hát annak gratulálok. Az hogy a Tesco meg elküldte a másik játékot, össze lehet tenni a két kezet és megköszönni.
Most lekaptam épp egy star warsos legó dobozát és láss csodát a 6025-ös V-wind fighterról van szó, annak a hátulján is leledzik 2 másik legó készletnek az ajánlója is. Bár sajna a posztoló által kifogásolt készletek nincsenek a birtokomban ,de mivel más dobozokon mindenhol odaírják a hátoldali ajánló képecske mellé a másik készlet számát is (tehát hogy egyértelmű legyen, hogy az nincs benne a dobozban ,egy másik játékról van szó) szerintem itt is ott vannak a számok, bár elég rossz a kép. Az meg, hogy valaki a teszkóban, vagy hasonló helyen vásárol legót, mutatja a sikerességét. Kis felderítéssel korrekt haszonkulccsal dolgozó boltok esetén 30-40%-kal olcsóbban is lehet legóhoz jutni.
És még a legó most is drága kommentekhez hozzászólva. 1990-ben a nagy készletek (szuperautó, repülőtér, legnagyobb várkastély, forma-1-es pálya) kb. a minimálbér 50-60-70%-át tették ki, mára ez az arány kb. 30-40%-ra változott nominálisan. Szóval erőteljesen megfigyelhető egy jelentős áresés a legó játékok tekintetében. Tessék kicsit utánanézni, ha tényleg komolyan akar valaki legózni, mert olcsóbban is meg lehet úszni a dolgokat, a zsemlén elvesztett extraprofitot a többi terméken behozó hipermarketek helyett.
(A ferrari kamion készletemen most nézem rajta van Schumacher, Barrichello, a teljes boxcsapat és egy Iveco Stralis kamion is, most fussak a legóhoz, hogy hogy a fenébe tudtak egy igazi kamiont és f1-es pilótákat ennyi példányba beletenni a dobozba és hogy valaki kilopta az enyémet?)
És teszem hozzá csak mint vásárló állok kapcsolatban a legóval....
De ez akkor is egy rinyál az ügyfél a saját butasága miatt poszt volt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.05. 08:07:39

Khmm, kedves torma99 : Azért a legtöbb ember a minimálbér 30-40%-át nem tudja kifizetni a LEGO-ért. Bocs.
(Amúgy én is nagy LEGO rajongó vagyok :) ) De akkor is drága.

Na persze drága=az amiért fizetni kell. Ha 0Ft akkor az olcsó, ha fizetnek hogy elvidd, az a jó vétel :D

torma99 2008.09.05. 08:10:12

Figy itt a nagy készletekről írtam. A fenti készlet kb 2900-3100 hufos áron is megvásárolható lett volna. A minimálbért azért írtam mert fix dolog és lehet hozzá viszonyítani.

suklemovics 2008.09.05. 08:15:30

Torma99:

Én nem vagyok lego-s, ezer éve nem játszottam vele. A csomagolását sem ismerem. Lehet, nem tudom mi az a 4 szám a dobozon? Lehet, hogy ha nincs oda írva, hogy illusztráció, vagy hogy "vegye meg a sorozat többi darabját is" nem gondolom, hogy nincs benne a dobozban...
Lehet, hogy nem sikeres, aki tescoba megy játékot venni a gyereknek foghúzás után, mert jól bírta, de én is oda mentem volna, HA az esik útba...
Lehet...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.05. 08:18:15

@Torma99 : Azé' már pár ezer Ft-on is elgondolkodnak a szegényebb emberek.
Én szerencsére nem vagyok csóró, de bele tudom képzelni magam a minimálbéres létbe. Máig nem tudom hogy anyám a minimálbérből hogy tartotta fent a családot, valszeg fekete mágia volt a dologban. Ja és se hitel, se adósság.

Vladimir Harkonnen 2008.09.05. 08:18:48

Haladunk szépen amerikánia felé (legalábbis hülyeség terén)! Lassan itt is ki kell írni a termékre, hogy a kerékpár megvásárlása nem elég, biciklizni is meg kell tanulni!
Amerikai pénzben ez a cucc csak 9,99 fabatka lenne:
shop.lego.com/Product/?p=7668

torma99 2008.09.05. 08:20:00

(milyen jó hogy van még fél órám)
suklemovics

Tehát a doboz elején van egy nagy szám, de ha ez nem lenne elég van egy nagy kép, és van egy név is feltüntetve. Csak 1, nem az hogy Rebell Rouge Speeder + IMperial Dropship, csak 1 db név szerepel (+ valami ilyesmi hogy 80 pcs) és a másik oldalon van 1 kis kép. Te mire gondolnál mi van a dobozban, a 24*14 cm-es képen lévő dolog (névvel, számmal) vagy a hátsó kis képen lévő?

423ft 2008.09.05. 08:24:51

Az egyik szomszédomnak, elcsatangolt a kutyája az udvarból, kiment az utcára és nem látta sehol. Hozott ki finom kutyakjaát, majd kiabálta a nevét egyszer csak a kutya megjenelt. A szomszédom a következő szavakat mondta:
- Gyere ide kiskutyám, okos kutya vagy gyere ide szépen, van itt finom kaja.
A kutya nem nagyon akart odamenni, de figyelte a gazdáját, aztán tovább hivogatta szép szvakkal meg dobott oda neki kaját, kutya jóizűen megette az odadobott virslit majd odament a gazdájához. Ezután a gazdája megsimogatta, majd odakisérte a kutyaolhoz. Kikötötte, majd utána jol elverte amiért elszökött.

Most a történetet helyetesitsük be ugy hogy a gazda a TESCO, a kutya mega vásárló.

A tesco próbálja nyalnia vevők seggét, de csak addig amig el nem érik a monpol helyzetüket, amikor már ki leszünk kötve, akkor nagy ivben le leszünk szarva.

Secnir 2008.09.05. 08:28:01

"Stratégia játék, ingyen, magyarul: · www.travian.at.hu 2008.09.05. 08:24:28
████ az milyen név? Ősi román?"

igen, hát nem látod, milyen sötét?

LacusBP 2008.09.05. 08:32:46

torma99-nél a pont mindvégig...

Hasonló szitu volt nálunk a MediaMarkt-ban. TP-LINK hálózati eszközök - hálókártya, modem, stb. - dobozán néhány esetben két termék van egymáson:

www.dipol.com.pl/pict/n2906++++++.jpg

Na a vásárló persze egyből nekiáll verni a tamtamot a vevőszolin, hogy miért nem két darab eszköz van a dobozban és hogy azonnal adjanak neki mégegyet. Aztán felvilágosítjuk, hogy: A kép alatt mindig ott van kétféle típusszám és a dobozon meg van jelölve pöttyel, hogy melyik van benne.

Tudom, ez nem olyan, mint a LEGO-s doboz, de hasonló a szitu.

suklemovics 2008.09.05. 08:34:03

Na most...
Mivel se a starwars-hoz, se legohoz nem értek, a beszélgetés végére biztos vagyok benne, hogy tök hülyének fogsz gondolni... sajna pénzügyekben utazom... Szóval ha van egy nagy szám rajta, akkor gondolom a termék száma... Szerintem ez nem jelenti azt, hogy csak egy van benne, hiszen lehet, hogy így árusítják. Imperial dropship-termék fantázianeve? pl gondolhatnám...
Spec vettem már 3 noteboopkot egyben egy fantázianéven... Előfordulhat
Méret a lényeg, gondolhatjuk...
De a lego az ugyebár összerakhatós mifene... lapraszerelt bútorból (hogy egy elnagyolt példát említsek) kiindulva akár lehetséges is, hogy benne van.
Az is igaz persze, hogy a mai magyarországi állapotokat tekintve-ismerve megkérdezek egy eladó az osztályon, ha van, hogy akkor ebben mindkettő benne van?
Ha ismerném a játékot vagy a filmet eléggé, akkor biztos egyértelmű lenne. De így nem...
Bocs... Majd próbálom ebben képezni magam... :)

movhu 2008.09.05. 08:36:02

Emberek!

Szörnyű dolog történt velem. Egy idegen bolygón ébredtem. Ezt abból tudom, hogy megnyitottam reggel a Homár-t, és ott olyan esetet olvastam, ami a Földön nem történhet meg.

Meeentseeetek meeeeg!

:)

maternelle · http://www.maternelle.hu 2008.09.05. 08:38:17

Kedves Béla!

Ha 6 éves a gyerek, nyilván tejfogat kellett kihúzni. Legközelebb ne tedd, a tejfog jobb, ha magától esik ki. Szakemberek mondják.
És így a Tesco is megúszható lesz legközelebb.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.05. 08:41:31

Álmodom vagy mi?
Nem hiszem el. Szerintem P.Tamás valójában F. Ede. Csak ő tud ilyen őszinte lenni.

torma99 2008.09.05. 08:41:54

suklemovics:
itt még mindig nem oldod fel az egyik bazi nagy kép és a kis kép, +név problematikáját, a legó esetében pedig biztosra tudom, hogy 1955-től (de lehet még korábbról, csak azokról a készletekről nem rendelkezem információval) minden készlet kap külön számot.(Általában 4 jegyűt, régen volt 3 jegyű és van 5 jegyű ami különleges készleteket takar)
Egyébként lehet csomagban venni legót, ami tényleg több készeletet tartalmaz, persze Mo-n ha jól tudom, csak szürkeimportos dolgok vannak ilyenek, ált. 5-6 készletet tartalmaznak, méretük is meghatározó, külön számon futnak.
De szóval nem a számon akarok lovagolni, mert a bazi nagy kép eldönt mindent.

suklemovics 2008.09.05. 08:46:16

Na én spec pont ezért kérdeznék meg egy ott dolgozót valszeg...
Látod itt a külöNbség, mert én semmilyen infóval nem rendelkezem. De jó, hogy a fiamnak max focilabdát, asztaliteniszütőt, vagy kerékpár kiegészítőket veszek... Esetleg szerszámot, hogy tanulja meg szerelni azt a bringát... Majdnem olyan jó, mint a lego... :)

torma99 2008.09.05. 08:46:24

suklemovics:
egyébként nem gondollak hülyének. a sztoritól azért lettem mérges, mert kisgyerek koromban történt velem is egy legós malőr (mely sztem komoly hatással volt gyűjtőszenvedélyemre) A kiskrapekot sajnálom, akit tájékozatlanságból felizgattak és gondolom szegényke milyen szomorú lehetett, mikor kiderült, hogy nem is úgy van ahogy mondták.

suklemovics 2008.09.05. 08:48:31

na igen, ez szomorú...
De legalább megkapta végül azt is...
Te pedig szerintem el fogsz késni...
nem azt írtad, hogy fél órád van? :)

torma99 2008.09.05. 08:48:46

suklemovics: egyébként meg egy teszkós droid sőt még talán osztályvezető (vagy atyaúristen) is mint látszik nem ismeri termékeit még ennyire sem, tehát a kérdezéssel nem biztos, hogy sokra mész. Viszont ha van egy másik kisgyerek a közelben aki nézegeti a legókat, na attól érdemes megkérdezni. (Nekem pc játék vásárlásnál bejött :) )

torma99 2008.09.05. 08:49:57

Bazz de na mentem :))))) 5 perc azt még kibírom :)))) 100 m-t kell megtennem :)

suklemovics 2008.09.05. 08:53:30

Hát vagy vevőszoli, és ő kinyithatja elvileg nem? 100m... 9.8 secundum...
Na igen volt, már, hogy unokaöcsém kérdeztem játékról... Ő persze mindent tudott...
Hiába generation next...

pizsama 2008.09.05. 09:00:50

torma99, te amúgy hány éves is vagy?! :)

Édesapám 2008.09.05. 09:03:39

Tora!

FiMta Ede vagy-e?

birdito 2008.09.05. 09:14:34

1. ████ Wow. Én is tudtam ilyet csinálni!
2. A kárpótlás egyébiránt nem a Tescotól jön, hanem a LEGO Mo-tól. Szerintem. Zrt-e?
3. Mi történt éjszaka? A Star Wars űrhajók elvittek minket egy másik országba? Ilyen nem történik Mo-on. Ez csak fotosopp lehet.

fatesz 2008.09.05. 09:15:48

A TECSÓ-val minket is ért kellemes meglepetés a héten. Párommal szerdán betértünk Pécsett az uránvárosi TESCO-ba, ahol a szokásos havi nagybevásárlást megejtettük. Kedvesem kitalálta, hogy vesz egy sport-cicifixet futáshoz és bement a próbafülkébe, ahol is ottfelejtette a napszemüvegét. Nem egy 70eFt-os SÁNELL, de a tanári fizetéséből kispórolt egy jobb minőségűt. A kocsiban vette észre, hogy nincs meg. ENNYI. Visszarohan, próbafülke, vevőszolgálat. Semmi. Adtak egy telefonszámot, hogy hol lehet érdeklődni. Én borítékoltam, h ennek annyi. És láss csodát, két óra múlva telefonáltunk, MEGVAN. Ezennel megköszönöm annak, aki megtalálta és leadta, valamint a Tesco vevőszolgálatának a segítséget.

Egy az esetek nagy részében (most viszont teljesen) elégedett vásárló.

Detlef · http://www.gazdapiac.com 2008.09.05. 09:32:52

Ez határozottan feldobta a hangulatomat. Végre valami normális dolog is történik kis hazánkban. Kívánom, hogy mindenkivel aki ezt elolvassa, történjen valami hasonló örömteli esemény a mai nap folyamán!

grillcsirke 2008.09.05. 09:38:09

Úgy látom tesco-nál a helyesírás is csak gazdaságosra sikeredett. Önt vagy önt???

elwood 2008.09.05. 09:58:22

Mit ájuldoztok, nem jártatok még tescoban. Ezeknek (osan, cora) _van_ ügyfélszolgálatuk és jobban is működik mint bármilyen magyar garázscég.

Azért szoktuk szidni őket mert szart árulnak, nem azért mert a szart nem veszik vissza.

Megszeppent kisgyerek 2008.09.05. 10:11:07

fatesz, a pécsi teszkóban óvszert kell próbálni, nem cicifixet.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2008.09.05. 10:34:38

"maternelle · 2008.09.05. 08:38:17
Kedves Béla!

Ha 6 éves a gyerek, nyilván tejfogat kellett kihúzni. Legközelebb ne tedd, a tejfog jobb, ha magától esik ki. Szakemberek mondják.
És így a Tesco is megúszható lesz legközelebb "

Csak szólok: nem ezért kell kihúzni.

Hanem azért, mert ha a tejfog hosszabban beragad, akadályozza az új fog kibújását, ami azzal a kockázattal jár, hogy az új fog alternatív útvonalat keres és ferdén bújik majd ki. Aztán majd a gyerek kapja a megjegyzéseket, hogy a szülei nem voltak sikeresek... (A fentiekből az is következik, hogy nem "magától" esik ki, hanem az új fog nyomja ki.)

Szintén szakemberek javasolták, nyilván a másik pártból valók.

GZoli 2008.09.05. 10:50:36

Engem is meglepett, az utóbbi két vásárláskor nem próbáltak átbaszni a tesco-ban. Itt valami lesz...:D

fatesz 2008.09.05. 10:59:53

Megszeppent kisgyerek:
Rohaggyak meg nemértem.

Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.09.05. 11:08:24

bazeg! El kell költöznöm.. itt nincs Tesco... :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.05. 11:22:26

@fatesz : Én egyszer a kulcsom hagytam a pécsi UránTesco-ban. Oda is visszamászva visszaadták. Mondjuk a vevőszolis haver volt, és ismerte a kulcsaimat de akkor is. A szekus aki megtalálta az tuti nem volt haver...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.09.05. 11:34:17

Én meg a pénzemet hagytam egyszer a teszkóban...

Különben meg a teszkó jobb, mint a cora meg a másik, mert kisebb és az asszony sokkal hamarabb végez a bevásárlással + kevesebb halál fölösleges holmit pakol a kosárba.
Mi úgy szoktuk, hogy az asszony megy nagybevásárolni én meg utána kb amikor végez. A kasszánál előreküldöm, hogy pakolásszon a szatyrokba én meg a futószalagra való felrámolás közben szelektálom a cuccost.
Otthon a kipakoláskor aztán érik meglepetések. - Te, nem vettem én egy olyan kis izét? - Én nem tudom, nem láttam.
A mindenkori "kis izéről" persze általában kiderül, hogy nagyon jól megvagyunk nélküle.

vauvauvau 2008.09.05. 11:35:46

Ez pont az a fajta Lego-játék, ami a legveszélyesebb.
A dobozban van egy csekk, rajta 10.000 Ft.
Mondom nem fizetem be.
De ha nem fizeted be, megeszi a doboz a hűtőd tartalmát!
Múlt éjjel a doboz kinyitotta a hűtőszekrényemet és megette a joghurtot, túró rudikat, sőt még almalevet is ivott hozzá.
Nem csoda, hogy a Tesco már ingyen osztogatja!!!
Saját szememmel láttam, hogy a Váci úti Tescoban 2 karton szőlőlevet ivott meg!
Nagyon veszélyes ez a doboz!

Pepin bácsi 2008.09.05. 11:48:05

fatesz, én értem.
Igaza van a Megszeppent kisgyereknek.
A bölcsészlányokkal vigyázz, mert megdobálhatnak tamponnal!

Pepin bácsi 2008.09.05. 11:51:46

fatesz, én értem.
Igaza van a Megszeppent kisgyereknek.
A bölcsészlányokkal vigyázz, mert megdobálhatnak tamponnal!

Secnir 2008.09.05. 13:01:52

Nelson Mandula:
dettó így vagyok vele, csak én nem szelektálok a futószalagon.
elöl az asszony, mögötte tolom a kosarat, ő meg dobálja bele a kosárba a cuccokat.
ami nekem nem tetszik, azt azzal a lendülettel teszem vissza a polcra a háta mögött.

Dr. Fotos 2008.09.05. 13:08:20

Na, mar latom a sok hienat aki ezt a sztorit elolvasva megrohanja a TECSO-t, hogy o is beszerezzen egy ilyen jatekot majd reklamalassal ervenyesitse az egyet fizet kettot kap mokat. :>

Amugy engem nem lep meg a dolog mert mar lattam olyan LEGO sportautos kirakot amihez ha megvettel egy hasonlo de masmilyen LEGO sport autot, akkor a kettobol egy harmadikat tudtal osszerakni. Szoval ez egyfajta termekkapcsolas naluk, csak sz@rul reklamoztak be.

DEGEC 2008.09.05. 13:09:45

aaaaaa ez fotoshop....:-P

ilyen allat nincs...

kerdezem en, hogy az osszes tobbi vasarlonak elkuldtek, vagy csak annak az egynek aki ki merte nyitni a pofajat?

mert 1000 atbaszott vevo, minusz egy ingyen lego meg igy is pozitvban van a merleg nyelve.

mondjuk aki teszko m1 sikeres nem lehet.

4 eve nem teszem be a labam, elvi okok miatt.

Carnivora (törölt) 2008.09.05. 13:13:20

Nem tudom mit csepülik a tesco-t mindig a legjobb bolt

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.05. 13:16:45

@Nelson Mandula, Secnir : Ezek nagyon jó módszerek.
Én már inkább a magam járok Tesco-ba módszert preferálom, mert melóból hazafele útba esik (kevesebb benzin), az asszon egyáltalán nincs ott, így kevesebb ideig tart. Van egy listám, beledobálom a cuccokat a kocsiba, kifizetem, zúzok haza, és otthon vár a finom vacsi, mert a Nő közben hazajött melóból és volt ideje főzni :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.05. 13:17:50

@Carnivora : Jézusom, te hova jártál a Tesco előtt hogy az a legjobb?!

DEGEC 2008.09.05. 13:22:31

ColT 2008.09.05. 13:17:50

nem tudsz a sorok kozt olvasni :-P

bekbórd! 2008.09.05. 13:22:53

Most, hogy megvan mindkét hajó, reklamálj, hogy nem működik, nem jön a lángcsóva a hátuljából!

suklemovics 2008.09.05. 13:23:06

Ósannál volt, hogy akciós ruhaszárító... Tényleg jó áron, egy éve vadássza Asszony ezen az áron... Kimegyünk kva messze, és ott fogad a felirat a polcra kitéve:
Bocsika, rosszul nyomtatták az újságot, kétszer annyiba van, mint az újságban... És mi csak ezért jöttünk. Azóta nem volt náluk...

subbazoo 2008.09.05. 13:31:16

Te Torma99 eszedbe jutott már, hogy nem mindenki star wars fanatikus? és nem mindenki gyűjti a legóóókat?

engem hasonló helyzetben qrvára nem érdekelne, hogy V-wind fighterról vagy Rebel Scout faxomról van szó. gyeröknek az köll, oszt kész.

te otthon vagy a témában, ezért neked egyértelmű, hogy a 7765 és a 7733432 és a 3243432 miket jelentenek a dobozon. de hahó, Föld hívja a kapitányt. Vannak olyanok is abban a másik dimenzióban, amibe néha átlátogatsz Te is, kiesve a lego fantasztikus világából, akik ezt a témát nem ismerik és nem is érdekli őket!.

nem kellene felvágni hogy mindent tudsz a high speed racer-rel kapcsolatban meg mittoménmikkel. Szerencsétlen xxx Bélánk csak a gyerekének akart venni egy játékot (aki 6 éves!!! nem 40 éves gyűjtő, hanem 6 éves, és játszani akart vele. kaphatsz is a szívedhez, mert biztos hogy még a szájába is veszi a legodarabokat és 1-2 darabot el is fog veszíteni. érted JÁTÉK, nem játékSZENVEDÉLY). vágod?

húúúú de felhúztál, Te a szememben sikeres ember nem lehetsz.

voice 2008.09.05. 13:36:46

én vagyok a béla, válaszolok mindenkinek.

cégalapító:
a tesco lelevélből látszik, hogy kifizettetik a lego-val

8-as:
kikérem magamnak a sértést, én a kgb ügynöke vagyok

soccergirl:
azért nincsen kitakarva Pethő Tamás neve, mert jól végzi a munkáját, megkaptuk, amit kértünk

szbszig:
a képet én késztettem. a 7667-es lego-rol van szó. a háttérben lévőt 7668-at kaptam ajándékba.

megdobbent: ha hagyod, hogy a gyártók azt csináljanak, amit akarnak, akkor végül úgy jársz, hogy a notebook-os dobozodban csak egy egér lesz.

colt:
felvilágosítottak, hogy a star wars-os legó azért drágább, mert jogdíjat kell fizetni a filmgyártónak.

tomra99:
vásároltunk már több legót, de azokon az illusztrációs képen szerepelt egy szám, mely alapján beazonosítható volt az extra játék. hát erről a dobozról lefelejtette a lego, vagyis elkúrták. én meg jogosan reklamáltam, mert az elkúrásukkal engem átvertek.

torma 99:
este 10 órakor mutass nekem egy helyet,a hol 2900 Ft-ért meg lehet vásárolni.

423 Ft:
én is meglepődtem a tesco házzáállásán, másra számítottam.

LacusBP:
mielőtt írsz, vedd a fáradtságot, hogy megnézd a dobozt. hiányzik róla a szám, amit említesz, a lego elfelejtette feltenni rá (ez a reklamáció alapja).

maternelle:
nagyon okos vagy, köszönöm! a gyermek tejogának a fele letörött, az ínye pedig gennyes lett a gyulladás következtében. a fogorvos ezért kihúzta neki, mindezt pedig este 10-kor az ügyeleten. a közelben nem volt más játékot is árusító üzlet, csak a tesco.

fatesz 2008.09.05. 13:38:07

Pepin bácsi 2008.09.05. 11:48:05
Örülök neki, hogy te érted;) és ezt le is írtad.

DEGEC 2008.09.05. 13:09:45
Elvi ok? DEMAGÓG.

wattafilling 2008.09.05. 13:49:03

Szerintem.
Pethő Tamás, minőségbiztosítási vezető hamarosan munkanélküli lesz.
Szerintem.

voice 2008.09.05. 13:52:08

degec:
a többi vásárló
- vagy nem vette észre a dolgot,
- vagy elküldték őket,
- vagy sikeresen reklamáltak, csak nem küldték el az estet a homárnak.

mi sem élünk-halunk a tescoért, de időnként betérünk, mert az intersparban (az van közelebb) nem kapható szénsavmentes balfi víz. ugyanakkor a tesco-ban sem tudunk megvenni mindent, mert például a 2 literes pölöskei jaffa szörp csak az intersparban kapható... ki van találva rendesen.

telapo1910 2008.09.05. 13:53:03

Nincs iktatószám a tescos levélen...

voice 2008.09.05. 13:55:47

wattafilling:
szerintem pethő tamás jó munkásember, remélem sokáig megtartja a tesco.
ha ne adj Isten elküldik, akkor felveszem a kgb-hez :)

voice 2008.09.05. 14:02:02

telapo1910:
minket nem zavar, hogy nincsen iktatószám a levélen, a lego-t tegnap megkaptuk postai úton.
mi most annak örülünk, hogy az átverés ellenére érvényesíteni tudtuk a jogainkat.

Waxolo 2008.09.05. 14:04:56

A Dunántúl árnyékában van egész Magyarország. Szégyen! Nem véletlen, hogy ez a győri Tesco-ban történt. Pesten elhajtottak volna.

wattafilling 2008.09.05. 14:09:55

voice:
igazad van! jó munkásember! de nem tipikus, nem illik a kialakult képbe.

voice 2008.09.05. 14:13:15

Waxolo:
engem is elhajtottak volna, ha hagytam volna magamat, de sokat olvasom a Homárt, így az asztalra csaptam és kértem a jegyzőkönyvet.
az alábbi szöveget írtam a jegyzőkönyvbe (nálam van a másodpéldány):
"A termék csomagolásának hátoldalán szerepel egy kép, ami kettő darab űrhajót ábrázol. A dobozban viszont csak 1 db. található. A dobozon nincs utalás arra, hogy a másik űrhajó külön vásárolható meg. A doboz ép és sértetlen volt. A fogyasztóvédelmi törvény értelmében kérem, hogy a csomagolás hátoldalán szereplő (piros színű matricával ellátott űrhajót és a hozzá tartozó figurákat) juttassák el hozzám."

voice 2008.09.05. 14:16:38

wattafilling:
lehet, hogy pont a szaporodó versenytársak (lidl, aldi, stb.) miatt kénytelen a tesco is jobban nyalni a vásárlók popsiját.

GodBadka 2008.09.05. 14:17:59

Hát itt szerintem a LEGO-t kell dicsérni, mivel a hibát ők ismerték el, és gyanítom az ajándék játékot is ők biztosították, csak a Tesco az aki az ügyféllel a kapcsolatot tartja. Lehet, hogy tévedek, de lehet mégsem.

Gyanítom, ha a LEGO azt mondta volna, hogy lópikulát neked, akkor a Tesco is elhajtotta volna a kedves vásárlót a fenébe.

voice 2008.09.05. 14:24:22

godbadka:
akkor a jegyzőkönyvet és a válaszlevelet elküldtem volna e-mail-en a fogyasztóvédelemnek (kb. 2 perces munkával járt volna).
tisztázzuk: a lego nem ajándékot biztosított nekünk, hanem csak azt ami járt. ha ajándékot küldött volna, akkor kellett volna kapnunk valami mást is (nem kaptunk).
dehogy kell dicsérni a legót, a gyermekeket téveszti meg, ez pedig amellett, hogy törvénybe ütköző, még inkorrekt is.

Secnir 2008.09.05. 14:44:30

voice:
voice of █████ Béla?

wasabii (törölt) 2008.09.05. 15:02:47

voice, te simán hülye vagy. A dobozon nem csak a benne lévő dolgok képe lehet, sőt akármi más is lehet rajta, és az nem jelenti egyértelműen hogy az benne is van. A csomagolás tudod, nem a termék képe, más funkciója is van. De te biztos olyan ostoba vagy, hogy még a teszkós barmok sem álltak le vitatkozni veled, inkább megpróbáltak minél gyorsabban megszabadulni tőled.

serpentin (törölt) · http://www.bridzs.hu/ 2008.09.05. 15:08:44

teszkos reklámkampány az egész post

wish73 2008.09.05. 15:11:31

cordless telefonba teszkó sajátmárkás tartóselemet tettem, ami kifolyt, és a telefont is hazavágta. ügyfélszolgálaton: hol az elem blokkja? vajon az ember meddig tárolja az olyan blokkokat, amin nincs tartós fogyasztási cikk? továbbá mekkora valószínűsége van annak, h nem teszkóban vettem, ha sajátmárkás? ezekkel az érvekkel nem vitatkoztak. még bepróbálkozott egy szavatossági idővel, de még vagy 4 év volt a lejáratig. következő kérdése: kérek 2 új elemet?
ja, mondom, és egy telefont ahelyett, amit tönkretett. kis telefonálgatás a színfalak mögé, majd elem ára vissza+egy 5000 ft-os vásárlási utalvány (ezres ráfizetésével egy célnak megfelelő új telefonnal távoztam)
Váci úti tesco

voice 2008.09.05. 15:14:34

wasabii:
a csomagolás egyik feladata a vásárlási döntéshozatalhoz szükséges tájékoztatás. jelen esteben a csomagolás nem bontható meg (le van ragasztva) és nem is átlátszó, így csak a dobozon lévő információra hagyatkozhat az ember, ami jelen esetben hiányos és megtévesztő.

secnir:
yes

La Tangolita 2008.09.05. 15:25:47

Suklemovics:
"Ósannál volt, hogy akciós ruhaszárító... Tényleg jó áron, egy éve vadássza Asszony ezen az áron... Kimegyünk kva messze, és ott fogad a felirat a polcra kitéve:
Bocsika, rosszul nyomtatták az újságot, kétszer annyiba van, mint az újságban... És mi csak ezért jöttünk. Azóta nem volt náluk..."

En azt nem ertem, hogy ha kimentek kva messze, akkor az mar nem akcios ruhaszarito... (Kiveve ha gyalog mentek.) Ez egy jozan esszel dacolo dolog, nem ertem!

kalandrover 2008.09.05. 15:31:52

Vigyázat! Ez csapda.

"faxon elküldtem a LEGO magyarországi képviseletének"

Öhöm. Szóval nem a Tesco, hanem a LEGO mondta a Tuskónak, hogy helló gyorsan korrigálni, aztán, mi majd lebokszoljuk egymással.

The Good Boy 2008.09.05. 15:55:43

fotosopp!
Vagy: Győr már nyugat? Ha ott kérnek az osztrák rendőrök útlevelet a magyaroktól, akkor igen.

avogadro00 2008.09.05. 16:01:23

szerintem szemétség, a reklamálóknak elküldik, akik nem reklamálnak (ez lehet a többség) azokon meg nyernek.
ez megy az akciós péksüteményekkel is, eddig mindig igy jártunk, mintha már rutin lenne, hogy szónélkül visszaadják a különbözetet, ha csak minden 2. ember viszi vissza, már jóljártak.

okostojgli (törölt) 2008.09.05. 16:07:17

Remélem unokaöccs fogproblémája sikeresen rendbejött.

A többi idióta komment meg le van izélve.

Tora Hosegawa 2008.09.05. 16:15:34

Igen. hát őszintén sajnálom afta, de édesanyád klánjával szemben az enyém valóban nem román. (Hálaégnek) :(

Megdobbent: totál neked adok igazat. A Tesco tényleg nem tehet arról, hogy a Lego Kft. milyen képet tesz rá, így a felelősség is a Lego Kft.-jé.

The Good Boy 2008.09.05. 16:20:22

A tecsóról nem tudtam hogy váltott arculatot mostanában, mert a mentalitás nem változott. Szombathelyen a múlt héten történt velem az, hogy a szomszédos bevásárlóközpontban voltam, és amikor kijöttem onnan, akkor rájöttem, hogy kicsit szomjas vagyok, ezért bementem a fenti tecsóba egy két kilós üditőért (amúgy kerülöm eme "üzletet"). Régi emlékeimben derengett valami az itteni hosszú sorokról, de ettől függetlenül azért meglepett, hogy miközben álltunk vagy öten az egyik sorban, a drága ötvenes éveiben járó pénztáros (talán épp klimaxos) hölgyemény elég durván elküldött minket melegebb éghajlatra, hogy mit képzelünk mi, hogy nem nézzük, hogy az ő pénztári lámpája nem világit, azaz oda nem lehet beállni, keressünk másik sort.
Persze tudatos homárfogyasztóként kultúráltan csak megjegyeztem neki, hogy hol és hogyan használja ezt a hangnemet (no azért csak van értelme homár őstagnak lenni). Egyébként annyira meglepett ez a szituáció, hogy még egy füredi pihenést sem tudtam felajánlani a stesszes öreglánynak, pedig EDE biztos értékelte volna ezt a tudatos magatartást.
A legjobb az volt, hogy a többi sorbanálló, elöbb állt lefagyva mint a windows, aztán szó nélkül kerestek egy másik sort, ahol tizedikként újra kezdhették a sorbanállást.
Szombathelyi tecsó vezetők: Ébresztő!!!! Győrben már nyugat van!!!!
(Ede remélem nem kér jogdijat a sok felkiáltójel használata miatt)

Reggie 2008.09.05. 16:23:46

The Good Boy 2008.09.05. 15:55:43

Ausztria sem nyugat, csak hatarvidek. Nyugat nemeto.nal kezdodik.

The Good Boy 2008.09.05. 16:35:46

Reggie 2008.09.05. 16:23:46

Volt egy magyar film, Csinibaba volt a cime. Na abban kérdezgette az egyik szereplő, hogy "helsinkimárnyugat?", mert ő tepsikokakolát akart inni. Erre értettem én a "győr már nyugat", azaz, hogy vágyunk valami másra, mert arról azt mondják milyen jó. Egyébként én közvetlenül az osztrák határ mellett élek, úgyhogy tudom, hogy burgengócia az még nem nyugat a nyugatnak, hanem keletnyugat:)

amora 2008.09.05. 16:43:11

Nem is értem, hogy miért a Tesco ment mennybe, benne van a levélben, hogy jelezték a LEGO-nak a reklamációt, de cselesen azt kihagyták, hogy nem a Tesco jótékonykodott (miért tenné?), hanem a LEGO azonnal kompenzált, természetesen a Tesco-n keresztül, hiszen oda ment a reklamáció.
Ébresztő!:D

kalman51 2008.09.05. 16:51:42

okostojgli:
köszi, rendbejött az ínye, de azért a fogorvosok is megérnének egy misét.
a gyerkőc délben kezdett el visítani a fájdalomtól, ezért felkerestük a területileg illetékes fogorvost, de nem jártunk szerencsével, mert nyaralt. a mi körzetünkben nem jelöltek ki helyettesítő fogorvost, az ajtón az szerepelt, hogy az ügyeletet kell felkeresni, ami csak este 8-tól volt elérhető. átmentünk a másik körzet rendelőjébe, de az ottani fogorvos nem foglalkozott az unokaöcsémmel, mert nem az ő körzetébe tartozott. este kilencre kerültünk sorra az ügyeleten, ahol az amúgy kedves fogorvos - más alternatíva nem lévén - kirántotta a félbetört fogat. az unokaöcsém nagyon jól tűrte és úgy viselkedett, mint egy felnőtt, ezért kapta a legót.
azóta mindenki happy, nem fáj a fogunk és legózunk ezerrel.

voice 2008.09.05. 16:57:49

okostojgli:
a közös munkahelyi gép hátránya, hogy több user is használja :)
kalman51 nick alatt a válaszom

KenSentMe 2008.09.05. 17:13:40

Jó, én nem vagyok a fikázás híve, nagy legós sem vagyok, de azért gyerekkoromban volt pár legóm, és álljon má meg a menet.. ez a "ráfotózzák a dobozra, ezért benne van" dolog ez tényleg rémesen kispolgári.. rosszindulat nélkül jelenthetem ki, hogy ez összemérhető azzal a böszmeséggel, amit pl. a jorgos travel-el kintmaradt magyarok sztorija jelent, akik úgy nyaralnak, hogy mindenhová viszik őket, és úgy nem bírnak hazajönni, hogy még egy másik kontinensre sem utaztak el ..

emberek, abba gondoljatok bele, hogy ha végleg felhagytok a gondolkodással, és minden legósdobozra nagy kék vakbetűkkel lesz ráírva, hogy pontosan mit tartalmaz, négy nyelven, előre is meg hátra is, hátha valaki nem olyan okos, hogy meg bírja fordítani a dobozt, akkor azzal hosszú távon az egész világ rosszabbul jár.. ennél jobb, ha néha kicsit mindenki megszívja a saját hülyesége miatt, és a történtek hatására, a tapasztalatok átszűrését követően utána egy kis >fény< gyúl az agyában .. ami a cikkben nem történt meg, mert most a kiscsávó is egy életre megtanulta, hogy ha hülyék vagyunk, verni kell a nyálunkat.

(Bazz, a gyerekkori legóimban a prospektuson néha három-négy kirakási mód is szerepelt, de sose kérdeztem meg az apukámtól, hogy "miért nincs annyi legó a dobozban, hogy mindet kirakjam".. biztos én nem vagyok sikeres ember, de ez akkor is bemákság. )

Bakkerovics Bakker 2008.09.05. 17:23:47

beszarás.
a legó szüljön sünöt farfekvéssel.

voice 2008.09.05. 17:46:33

VR bagoly:
az unokaöcsém okos gyermek. csoportelső, 27 pontos lett az iskolaérettségi teszten, mert sokat foglalkozunk vele.
megtanítjuk neki, hogy ne legyen olyan lúzer, mint te, "aki megszívod a saját hülyeséged miatt".

Mike36 2008.09.05. 18:11:26

tetves ingyenélő
3500 forintért mégis mit akarsz
egyébként is rajta van a darabszám a doozon
spec erről a dobozról még a hülye is tudja, hogy csak egy féle van benne
és erre vered a nyálad, hogy kiköveteltél magadnak ráadást? Dán LEGO cégnek is fogsz írni?

voice 2008.09.05. 18:19:50

Mike36:
sajnálom, hogy az életedben nem láttál még lego-s dobozt. javaslom menj el valahová és nézz meg egyet közelről.
nekem itt figyel kettő is az asztalomon (7667 és 7768-as számú), egyiken sincsen darabszám feltüntetve...
ez nem jött be.

Mike36 2008.09.05. 18:19:57

sosem a hátsó borító a mérvadó hanem az első
a doboz méretéből meg mindenre lehet következtetni, a benne lévő játék méretére, sőt az árra is

voice 2008.09.05. 18:21:33

Mike36:
valamint tanulj meg olvasni. mint írtam volt, a doboz hátoldalán található az illusztrációs kép...

voice 2008.09.05. 18:24:57

Mike36:
"sosem a hátsó borító a mérvadó hanem az első
a doboz méretéből meg mindenre lehet következtetni, a benne lévő játék méretére, sőt az árra is"

ez sem jött be. a fogyasztóvédelmet nem hatná meg a védekezésed.

még valami?

Mike36 2008.09.05. 18:27:26

torma99
sőt, megépíted, megrendeled
EU-n belül pdig szürke import nincs

Mike36 2008.09.05. 18:29:27

ki védekezik? te totál hülye vagy
minden valamirevaló LEGO vásárló tudja ezt
a hátsó kép illusztráció, legtöbbszőr arra szolgál miket lehet belőle még építeni, szal a kedves vevő hazamegy, és átépíti

a foogyazstóvédelemről meg anynit, hogy rajta van a dobozom az elemszem, szal megbasztad

voice 2008.09.05. 18:35:34

Mike 36:
hol található az elemszám a 7667-es dobozon? én nem látom.

Mike36 2008.09.05. 18:36:20

a 20 éves dobozon tényleg nem látom, elismerem, de a nem túl régi narancssárga kukásautómon bizony rajta van

voice 2008.09.05. 18:44:36

Mike36:
kár vitázni, ezen nincs rajta az építőelemek száma.
különben meg nem basztam rá a dologra, mert megkaptam, amit kértem és ez az egész lényege: nekem lett igazam.

Mike36 2008.09.05. 18:48:02

legyél boldog, Béla, átbasztad a leggo céget
legközelebb majd meggondolják mit tesznek hátulra, nomeg most ízelítőt kaptál Nyugatból
de hogy ez mitől homár post azt nem értem
kit fikázol? vagy saját melldöngetés, hogy te mennyire frankó gyerek vagy?

voice 2008.09.05. 18:48:27

Mike36:
7991 - nekünk is tetszik ez a kukáskocsi, de sajna nincs meg.

voice 2008.09.05. 18:53:15

Mike36:
nem basztam át a lego-t, náluk volt valaki figyelmetlen és lehagyott egy szöveget a dobozról, ami lehetőséget biztosított arra, hogy éljek a jogommal, kérni még egy doboz legót. én pedig éltem a jogommal.
hogy miért került ki a homárra, arról a szerkesztőket kérdezd. gyanítom azért, mert egy egy fogyasztóvédelmi blog, az esetem pedig egy sikeresen zárult fogyasztóvédelmi ügy.

Mike36 2008.09.05. 19:08:55

abszolút nem jóhiszemüen jártál el
elcsesztek valamit, te kihasználtad, dörzsölgeheted a kezedet, de te is én is, és mindeki pontosan tudja, hogy ennyi pénzért nincs két jármű a dobozban, de te kihazsnálta a kiskaput
egyáltalán nem tetszik amit műveltél, de legyél rá büszke
úgyis olyan jól megy a Legonak, érdemes rajtuk élősködni (ha még kicsiben is)

Mike36 2008.09.05. 19:10:36

vagy mostantól azt tanácsolod, hogy mindent követeljünk ami a dobozon van? a hátteret, utat, kiskölyköt, mindent?

Mike36 2008.09.05. 19:11:48

úgyhogy erkölcsileg mélyen elitéllek
és a gyereknek is rossz példát mutattál szerintem
de ez legyen az én bajom

voice 2008.09.05. 19:30:44

Mike36:
"vagy mostantól azt tanácsolod, hogy mindent követeljünk ami a dobozon van? a hátteret, utat, kiskölyköt, mindent?"

azt tanácsolom neked, hogy nézzél kicsit utána a fogyasztóvédelemnek, mert neked is fontos, hogy ne verjenek át.
ha úgy érzed, hogy átverek, akkor első körben keresd meg a forgalmazót a panaszoddal. ha a forgalmazó válaszát nem tartod megfelelőnek, akkor még továbbléphetsz a gyártó, illetve a fogyasztóvédelem (vagy a nyilvánosság) felé.

különösebben nem érdekel, hogy erkölcsileg elítélsz, mert ott áll a forgalmazó válaszlevelében, hogy a PANASZOM JOGOS: ergo átvert a lego.
Nekem ez nem anyagi győzelem, hanem erkölcsi.

Bakkerovics Bakker 2008.09.05. 19:48:52

Mike36, én személy szerint nagyon örülök, hogy az a mentalitás, amivel itt nekimentél a levél beküldőjének, az nem túl gyakori az országban. Valamint annak is örülök, hogy a multi (hogy ez most a lego, vagy a tecso, az tökmindegy) elismerte, hogy a nyomdahiba teljesen félreérthatő információt adott, és az emiatt reklamáló felhasználónak odaadták azt is, ami ezen információk alapján jár. tudodm, azért kell ráírni PONTOSAN, hogy mi van a dobozban, hogy ilyesmi ne forduljon elő. egy aotó katalógusban is a szebb fotók alá odaírják, hogy a kép tartalmaz(hat) feláras extrafelszereléseket is, asztán a kedves vásárló nemis kér alapáron monnyuk könnyűfémfelnit, vagy metálzománcot. ha ezt nem tette meg a lego, akkor vessen magára, és ezesetben az a faszagyerek, aki úgy jár el, mint Voice tette. te meg csak hagyd magad szívatni, ha ez jobban bejön neked, de légyszíves a továbbiakban tartózkodj attól a hihetetlenül otromba, és modortalan hangnemtől, amit itt megengedtél magadnak, te ostoba fasszopó kis csíra.

glad az egyetlen 2008.09.05. 19:52:20

A tesco velem is volt már korrekt.
Némi szerencsétlenkedés miatt a pénztáros 2x húzott le egy terméket a kasszánál: mielött lebányáztuk volna a csipogót illetve utánna, így a két tétel nem is volt egymás melett a blokkon. Én akkor észre se vettem csak otthon.
Sok reményt így nem fűztem a dologhoz, de másnap megpróbáltam. Kb 3 perc múlva már kezembe is volt a pénz. Magam is meglepődtem.
Auchan simán elhajtott volna a véresbe.
Más ismerősőknek is volt hasonló pozitív tapasztalata.

Wreck Garr 2008.09.05. 20:09:33

Hát valamicskét én is konyítok a legóhoz, van a polcomon máig egy komplett berendezett városrészlet a régi időkből (a maiak drágák és szinte csak azt lehet kirakni belőlük ami a dobozon van :( )
Az iménti vitatkozóknak: Azt elhiszem, hogy nem ismerheti mindenki a legó jelzésrendszerét és csomagolási szokásait, ezért is volt ez a félreértés.
De mivel ez a blog is a mai kereskedelemről szól jórészt, tehát gondolom ahhoz mindenki ért(eni szeretne)
A lényeg: a kereskedelemmel minimálisan is tisztában levő akárki komolyan elhitte, hogy a lego/tesco, akárki elad EGY csomagolásban KÉT különbőző szettet??!! Amikor külön is eladhatja drágáért? Jáááj ez naivitás.
Ne az adott terméket ismerjük/ne ismerjük ha helyzet van, de azért a mai világgal tisztában kell lenni. Szerintem.
Éhes vagyok, majd talán még visszanézek.

voice 2008.09.05. 20:16:30

S.N.E.:
köszi.

annyit még hozzáfűznék a dologhoz,
a panaszommal felhívtam a lego figyelmét egy hiányosságra, amit egyszerűen orvosolhat: egy kis matricát (kb. 2 Ft/db.) ragaszt utólag a dobozokra, hogy a kép csak illusztráció, a doboz csak az előlapon látható terméket tartalmazza.

voice 2008.09.05. 20:40:25

HalálosHintalow:
a fogyasztóvédelem mindenkit, naivokat és nem naivokat is egységesen véd.
annyi a lényeg, hogy mindenki számára egyértelműnek kell lenni, mit tartalmaz a csomagolás, mit nem.
ha a gyártó, vagy forgalmazó megtéveszti a vásárlókat és az a fogyasztóvédelem tudomására jut, akkor a gyártó, vagy forgalmazó büntetésre számíthat. előfordulhat, hogy vannak gyártók és forgalmazók, akik belekalkulálják a büntetési tételt a termék árába, mert megtévesztő módon hatékonyabban tudnak értékesíteni.

a lego központban gondolom van jogi osztály, amely előírást készít, milyen szövegeknek kell szerepelniük a csomagoláson, hogy jogilag védve legyenek. gondolom, ha valamilyen szöveg hiányzik a dobozról és kár éri a legót, akkor gyorsan megpróbálják orvosolni a problémát, majd megkeresik a felelőst és számon kérik, vagy tanulságként elkönyvelik és legközelebb odafigyelnek.

jelen esetben nem tudom (és nem is érdekel), hogy miért hiányzik a dobozról az illusztrációs szöveg, de azt tudom, hogy ez a fogyasztóvédelmi szempontból (modern kor ide, vagy oda) erősen aggályos. ami az esetet súlyosbítja az, hogy a termék 6-12 éves gyermekek számára készül, akik a naivitásuk miatt különösen veszélyeztetett közönség.

voice 2008.09.05. 20:58:01

tudom, hogy nem létezhet post románozós, sünszarós, nem sikeres, sóher, hülye a gyermeked és hülye vagy te is hozzászólások nélkül, de számomra az az furcsa, hogy a 126 hozzászólásból senkit sem zavart, hogy a itt bizony gyermekek megtévesztéséről van szó.
az is elgondolkodtató, hogy a lego elvileg augusztus 28. óta tudhat a dologról (27-én este vásároltunk és reklamáltunk), de a 7668-as termék (amiért lehet kapni ingyen egy 7667-est, ha az ember reklamál) a mai napon is változatlan formában kapható volt a győri tescoban...

glad az egyetlen 2008.09.05. 21:02:26

"...126 hozzászólásból senkit sem zavart, hogy a itt bizony gyermekek megtévesztéséről van szó...."

Talán azért mert ez(!) a post arról szól, hogy ezt orvosolták?
(mellesleg a tesco fiygelmeztette az eset után a lego-t?

voice 2008.09.05. 21:03:59

glad:
faxon és telefonon egyeztettek, lásd. tecsó levele

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2008.09.05. 21:08:34

Nyilván azért nem volt benne a másik játék, mert te már elmúltál 12, tehát kívül estél a korosztályon. Rafináltak ezek. Tudják, hogy kik veszik a terméket.

fatesz 2008.09.05. 21:16:29

Pepin bácsi 2008.09.05. 14:32:01

Télleg, baxxa meg még olvastam is. Haha. Kössz az utánnajárást;)

KenSentMe 2008.09.05. 22:19:31

Aki minden kommentre reagál, úgy, hogy az övé a poszt is, az vagy a Jay és Néma Bob, vagy pedig sikeres ember nem lehet.

(Jay és Néma Bobnak is csak a repülőjegyek tartalmas elköltése miatt jár a felmentés.)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.05. 22:20:27

en eccer vettem legot karacsonyra a fiamnak
valami Police station vagy mi vot ramet a 124-i estem meg a 25-i napom mire osszeraktuk
en az eldobhato lego hive vagyok azota
mongyuk a gyerek orult
de karacsonyfa befaragasa utan meg legozni is az durva volt
kovetkezo karacsonyra vettem neki C ^$-et
onnnantol nem vot gond az eletemmel
mer utana 365
465
stb
ma aljamja van de mar maganak veszi

Mike36 2008.09.05. 23:40:05

csakhogy Béla, a Lego nem vert át, azt adta ami a doboz elején van, te éltél vissza azzal, hogy ne irták rá kerek perec, pontosan mi van benne, hány darab, hány négyzetméter, hány gramm, milyen szinű

A Lego világ életében egy korrekt cég volt, minőségi játékkal és jelenleg a túlélésért küzd, és az ilyen semmikellők mint te, ütik bele az újabb szeget a lkoporsójéába, aztán ha majd eljutottunk oda, hogy az 50 éves cég lehúzta a rolót, és semmliyen kis műanyag kocka nem lesz, büszkén elemnodhatod, besegítettél ebbe

szal a LEGO nem vert át, te éltél vissza azzal, hogy jogod van hülyének lenni, és ez bizony minden, de nem korrekt magatartás

Mike36 2008.09.05. 23:41:49

SNE te meg pusztulj meg
csak így simán,

Mike36 2008.09.05. 23:43:13

voice, tudod mit mondok olvasva a további posztjaidat? ne vegyél több legot
mert te egy szemétláda vagy
szivass más céget, ne őket

DEGEC 2008.09.05. 23:43:52

fatesz 2008.09.05. 13:38:07

4 vagy 5 éve volt vmi akciójuk hogy aki 10 ugóért vásárol kap 1000 ftos kupont.
raadásul december, sulinet korszak.
megverekedtem a parkoloban egy kocsiért,az első kocsinkat ellopták, ott hagytuk őrizetlenül vki eltolta és kipakolt belőle pár sorral odébb, uj szekér, majd bent nagy nehezen megpakoltuk, majd annyian voltak hogy nem voltam hajlando kivarni, és akkor volt hogy pénztárt nyitnak ha 2 több vásárló van.otthagytam a szekeret, 3 óra múlva visszamentünk, és csodák csodájára a szekerünk ott volt ahol hagytuk a sor kb fele.
fizetéskor legalább 4 termékre megesküdtem volna hogy nem annyi volt kiirva a polcra mint amennyit blokkolt a ribi, mikor szóvátettem mondta hogy mi koze, kérem vagy nem , ha akarom stornozzza...és karácsony meg mittom én...összegezve az 1000 ftos kuponért legalább 1500 ftal fizettem többet mint ha azt az árat vezsem alapul amit kiirnak a polcra vagy:

pl: a katalogusban láttam a katalogusban ilyen nyeles ablakmosot kocsi szélvédőjéhez.99 ft nagy király gondoltam befektetek egybe, az autós sorom a sor elején nagy ketrecben szarásig volt, (csak ár nem volt kint) én naiv meg összehasonlitottam a képpel, pirps nyél szavacs stimmelt, huppsz be a kosárba, majd a ribi beblokkolt 300 kilot, mondom neki hogy WTF?

vevőszolgálat: ez egy másik termék, az akcijós 99 ftos elfogyott.

hát a jó k..any...at ba...ák meg egyesével, a 300 kilos szarból rendelnek 4 platós ifányit az akciósból meg egyet sem...és minő véletlenpont egyforma csak árban különbözik.

na akkor megfogadtam, hogy én sose megyek többet, és a feleségem se tuskoba.

2 havonta elmegyünk madarasba vagy ilyesmi, de aegy kutya, de néha mosóport meg mittom én miket ott vesszük, de inkább kis boltba járunk mert ott csak azt vesszük meg ami kell, és nem tudnak befolyásolni a marketing szakemberek.

Mike36 2008.09.05. 23:48:50

Béla! Erkölcsi győzelem? Jól gondoltam, az egész poszt arrl szólt, mekkora fasza gyerek vagy te, kivertél a Legoból 3190 forintot, ingyn volt a játék, ejha, legközelebb vegyél 100k-s cuccot, azt is fizettesd ki velük, de mint mondtam, legjobb ha egy ilyen szemét átverő céget örökre elfelejted
És tudod mi még a gusztustalan? hogy nem a gesztust értékeled, hanem azt mondod ez neked jrát, gagyogsz és ragyogsz önnön dicsfényedben. Most meg mondom nem járt neked, de Lego úgy gondolta, ennyit megtehete a vevőért, persze te nem vagy érte, még minimális fokon hálás sem.
A 3190 forintos tételre pedig mind a fogyazstóvédelem, mind a vbírósá nagy ívben szart volna.
Tettek neked egy gesztust cserébe leköpöd őket


Ja és aki jött a gépkocsivásárlással, annak jó pereskedést kívánok, mert ott hasonlót bizony el nem játszik

DEGEC 2008.09.06. 00:03:07

oszt akkor mi van ha én az életem első legójának a megvásárlására készülnék?
engem átverhetnek?

mondjuk ha aszongyák hogy a legó 2900 ft, en annyiért egy egész vérosra gondolnék nem 1 vmire..:-P

Reisz Manfréd 2008.09.06. 02:56:16

Mike36

Arról nem volt tudomásom, hogy a Legó-vásárlás tudománya (mármint, hogy mi a különbség dobozon látható, és a dobozban található cuccok között) az általános műveltséghez hozzátartozik. Pláne, ha semmi nem utal arra, hogy a képen látható két hajónak más-más a termékszáma. Ha pedig nem más, akkor egy terméknek számít(ana normál körülmények között). Hogy Legoék elnézték-e (és akkor ezentúl majd figyelnek), vagy szándékosan csinálták (és akkor szarjanak sünt) az nem eldönthető, de Bélának ők is igazat adtak, innentől kezdve nem értem, hogy mi lehet a problémád.

merdock 2008.09.06. 09:23:25

Gratulálok Bélának, ekkora hülyét én sem csináltam volna magamból!
Érdekes módon ismerőseim közül senki nem gondolt arra, hogy a dobozban kettő játék van. Miért?
Mert a doboz elején egyértelműen rajt van, hogy mi van benne.
Meg kellett volna nézni az elejét, nem?
Legközelebb úgy megy majd be a Tescoba, hogy vesz egy alaplapot és utána meg kéri a dobozon szereplő számítógépet is. Meg a csillagokat!

Karma · http://karma.blog.hu 2008.09.06. 09:39:06

Ne a Tescot dicsérd, hanem a Legot....

a 6 éves unokaöccs 2008.09.06. 10:31:25

üzenem az okoskodó bácsiknak, hogy se fogorvoshoz nem akartam menni, se azt a hülye legót nem akartam. azt meg pláne nem, hogy aztán rám hivatkozva a hülye nagybátyám magának is szerezzen egy ingyenjátékot. és a bácsik inkább dolgozzanak.

Jethro26 2008.09.06. 10:47:34

Mi az hogy "behallucinált"? Szerintem ilyen szó nem létezik. Vagy ezek szerint van "kihallucinált","felhallucinált" esetleg "meghallucinált"?

KenSentMe 2008.09.06. 13:24:15

Egyébként a posztnak annyi haszna volt, hogy megismerhettük ennek a jóembernek az életét.. igazából mostmár, hogy végigment az életviteli szokásain meg a közvetlen családi környezetén, én már csak az anyjára vagyok kíváncsi.

meggy! · http://pcplacc.blog.hu/ 2008.09.06. 13:57:04

Úristen... Már a poszt címéből is rosszat sejtettem, de így elolvasva... húú, kommenteket most lusta vagyok visszaolvasni, úgyhogy inkább írom a véleményem:

Iszonyat nagy LEGO fan voltam, és vagyok is, szinte gyerek koromban, és kamaszkoromban is minden szüli/névnapra/karácsonyra kapott pénzem LEGO-ra költöttem. De még kiskoromban is fel tudtam fogni, hogy ami a doboz elején van az van benne, és ami a hátulján azt meg lehet építeni belőle (általában 1hez még külön leírás is volt (az alapmodellen kívül), főleg a technik fajtáknál, a többit meg csak képről lehetett. De az hogy mind benne lenne, azt sosem gondoltam, pedig volt olyan is, hogy a dobozon egy illusztrációban ábrázolták őket...

foolproof 2008.09.06. 19:32:41

Lego 3500 ft-ert, egy nyomorult kis jarmu, ehhh... vegyel inkabb Matchboxot az Ebayen,,ennyibol mar kijon vagy 5-6 db, made in England, built to last. Meg az onoka is megkaphatja foghuzas utan, plusz meg szep is.

Szelíd hangorkán 2008.09.06. 23:36:55

Mike36: nem vagy te egy kicsit stikkes? Azért ritka, hogy valaki ennyire behergelje magát egy őt nem is érintő ügy miatt. :-) És ez a mocskolódó, személyeskedő hangvétel... Deákné és a vászna esete. Vagy inkább a gerenda és a szálka?

Más. Én ihatatlan kakaóitalt vettem Balatonalmádiban, a CBA-ban. Erős vegyszer íze volt. Írtam a Friesland Hungáriának, válasz jött: továbbították panaszom a gyártó felé. Dehát a csomagoláson az szerepelt, hogy gyártja: Friesland Hungária Kft... Na mindegy. Lehet nekem is a CBA-nál kellett volna kezdeni a relkamésönt.

Condottiere 2008.09.07. 17:58:31

Csak azért mert a Teszkós paraszt vigyorgott megértően az arcodba, attól még a Dánok voltak veled a kelleténél is korrektebbek, de mindegy.

Gondolom ismered klasszikus történetet a verébről, a madárról, és a tehénről?! Mert barátom a te esetedben pontosan ez áll fent.

Tipikus magyar mentalitás, nem tetszik valami elmondja segítenek neki, elismerik, hogy igaza van, de nem állja meg hogy ne anyázzon valakit.

Magyar ugar

Vladimir Harkonnen 2008.09.07. 21:04:07

LEGO fanok, ha megköveztek is, azért a dánokat se kell félteni!
Én is vettem már olyan LEGO-t a kölyöknek, ami őt megtévesztette. 6 évesen már a 2 in 1, 3 in 1 feliratokról már tudta mit jelentenek. Kiválasztott egy dobozt 3 in 1 felirattal, amit már a kocsiban felbontott, és mit ad isten pont három kis zacskó volt benne! Hazáig modogatta, hogy ő majd a vadászgéppel játszik, és az enyém a helikopter! Csak mikor összerakta, és alig maradt alkatrész hitte el nekem, hogy egyszere nem lehet mindhármat összerakni!
Ez áll a dobozon:
kepfeltoltes.hu/080907/DSCF2529_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

T2006 2008.09.07. 22:37:04

A szuszogó sisakot megkaptad? Az is rajta van a dobozon! És homokot kaptál-e?

OftF 2008.09.08. 20:45:26

Épp múlt héten vettem a gyereknek egy szettet, arra rá van írva, hogy a képen látható modelleket egyszerre nem lehet kirakni, csak variációk.
És sóhajtottam egyet, hogy sebaj, majd kirakja egymás után. Erre kirakott egy negyediket csak úgy, mert a másik három unalmas volt. Most mondjátok meg. Kezem-lábam töröm érte, de nem jó neki.
süti beállítások módosítása