B.Cs. nem fizetett időben, hát szerződést bontott vele a T-online. Megteheti, megtette. De vajon megéri egy több éve nagyjából rendszeresen fizető, nem panaszkodó, türelmes ügyfelet elveszteni?
Íme egy levél. A T-online szamla@-ának küldtem ma, elküldöm nektek is, hátha jó lesz egy posztra. Remekül tetten érhető benne a "baszd meg medve a fűnyíródat" effektus, és az a dölyfös hozzáállás is, amivel a magenta multi kezeli az előfizetőt. Nem ejtenek foglyokat, és statárium is van.
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Ma írtam alá, hogy az önök alvállalkozója elvitte tőlem a cégük tulajdonát képező modemet. Ez volt alighanem az utolsó T-online papír, amit életemben aláírtam. Persze egy ekkora cégnek nem túl nagy érvágás, hogy én soha az életben nem kötök már magukkal semmiféle szerződést, de lehet, hogy valakit mégis érdekel majd ennek az oka. Azért olvassa csak végig a levelem, lehet, hogy a mitingeken elő lehet majd venni. Hátha tanul belőle a sok tökfej!
2005 óta vagyok (voltam) az ügyfelük. Minden évben új szerződést kötöttem önökkel. Persze előfizető voltam én már korábban is, csak akkoriban még nem az én nevemen volt az Internet. Mindegy nézzük a dokumentálható adatokat. Szóval hivatalosan 3 éve vagyok (voltam) az ügyfelük. Soha nem panaszkodtam. Akkor sem, amikor az első őszi eső eláztatta a kábeleiket és napokig nem jött át egyetlen bájt sem! Akkor sem, amikor hetekig bújócskáztunk az Internettel, mert hol volt, hol nem volt!
A szegedi ügyfélszolgálatosokkal igazán jó kapcsolatba kerültem, nagyon kedves, segítőkész emberek. Néhányszor előfordult, hogy egy-egy számlát elfelejtettem. Ilyenkor kaptam egy másik számlát, amin mondjuk két hónap volt feltüntetve. befizettem, ment minden a maga útján tovább. Olyan is előfordult, hogy kikapcsoltak, mert nem fizettem időben. Mivel az Internet a munkámhoz alapszükséglet, ilyenkor befáradtam az ügyfélszolgálatukra és kifizettem az elmaradást (2 hónapnál többel soha nem tartoztam), 24 órán belül visszakapcsoltak, és ment minden tovább a maga útján. Addig Internetkávézókban bosszankodhattam, hogy miért hanyagoltam el a számlabefizetést, de másnapra ismét volt kapcsolat. Így volt ez idén szeptemberben is, amikor újra elmentem önökhöz, hogy rendezzem a tartozásom, és ismét legyen Internetem másnapra. Gondoltam, ha már ott vagyok szerződést is hosszabítok önökkel, mert tudtam, hogy a hűségnyilatkozatom is lejár hamarosan, és mivel a sávszélesség igényeim időközben megnőttek, mert videókat kell feltöltenem határidőre, úgy gondoltam, majd a mindig kedves ügyfélszolgálatosokkal találunk egy nekem megfelelő nagyobb csomagot.
Sajnos a bájos hölgy a pult másik oldalán azzal fogadott, hogy szerződést bontottak velem, és erről értesítettek azon az email címen, amit a szerződéskötéskor kaptam, gondolom valami (izé)@t-online.hu, nem tudom, az életben nem használtam semmire. Ezzel az erővel a fiókba is berakhatták volna nyugodtan. A számlákhoz is csatoltak tájékoztatókat, mondta az egyenruhás hölgy, meg gondolom füstjeleket is eregettek. Mindegy. Fogalmam sem volt, hogy mire készülnek.
Tudja amikor a mobilszolgáltatómmal voltak ilyen gondok (hála istennek nem a T-mobil az), akkor felhívtak és közölték, hogy tartozom, és mi lesz, ha nem fizetek időben. Felhívtak. Telefonon. És megbeszéltük, és kifizettem. Azóta is dúl a szerelem.
A T-birodalom viszont, miután 30 percet váratott egy helyiségben ahol egy megveszekedett szék, vagy fotel, vagy bármi, vagy akár egy sámli sincs (tudja ilyen kis székecske, amin a gyerekek ülnek falun a nagyanyjuk konyhájában)... Az eszem megáll.
Szóval miután már unalmamban, és azért, hogy legyen vérkeringés a lábamban 30 percet sétálgattam körbe-körbe sorstársaimmal, várva, hogy az én számom jelenjen meg a kijelzőn, közölték, hogy szerződést bontottak velem, mert két hónappal tartozom, és ez nekem 36 ezer forintomba fog kerülni. Tudja, nem hittem a fülemnek. Azt tanácsolták írjak egy levelet, és könyörögjek, mert 36 ezer sok pénz. Hát írtam egy levelet, éppen azt olvassa (remélem, bár az sem lepne meg, ha egyenesen a lomtárba kerülne). Mondjam el, hogy már majdnem lejárt a hűségnyilatkozatom, hogy milyen régen vagyok az ügyfelük, meg, hogy új szerződést akarok, meg ilyenek, de nem akarom. Nem akarom, hogy megkönyörüljön rajtam, nem akarok új szerződést, és végképp nem a t-online-nal. Még aznap kötöttem egy másik szerződést, egy másik céggel. Tudja az Internet a munkámhoz elengedhetetlen. Így aztán arra kérem inkább, küldje nyugodtan a 36 ezres csekkjét. Postázza csak! Kifizetem. Gomboljon le rólam 36 ezret a semmiért, tessék. Legyen vele boldog, és ha ideje engedi, számolja ki, hogy a következő jónéhány éveben mennyit bukik rajtam a magenta színű cége.
Segítek még így a végére:
Ha még 20 évig lenne önökkel szerződésem a mostani áron, aminek nem lenne akadálya, hiszen türelmes, nem panaszkodó kis ügyfél vagyok, és 20 évet még tuti eléldegélek... Ha még 20 évig lenne önökkel szerződésem, akkor egészen pontosan 1.176.000 Ft ütné a markukat a "szolgáltatásukért" cserébe.
Sajnos azonban ez nem így lesz, mert én sem telefont, sem Internetet, sem kábeltévét nem veszek önöktől többet az életben (az utóbbi még megvan, de hamarosan felbontom a szerződést, hiszen a hűségnyilatkozatom évek óta lejárt már). Abban is egészen biztosak lehetnek, hogy, ha bárki tanácsért fordulna hozzám, hogy melyik szolgáltatval kössön szerződést, óvni fogom a T birodalomtól, és mindent megteszek azért, hogy ne az önök haramiabandáját válassza. Várom a csekket!
B. Cs.
UI: A 9800 forintos elmaradást azonnal rendeztem, így azt már nem kell rámverni.
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 14:31:40
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.09.17. 14:33:58
Gumidomino 2008.09.17. 14:33:59
Gumidomino 2008.09.17. 14:35:16
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 14:36:45
(lemaradt a firstlady, a fene egye meg)
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2008.09.17. 14:38:46
A tőketartozást régesrég kifizettem - igen, részletben, saját kezdeményezéssel (banki utalás rulez), a különböző regisztrációs meg egyéb, a behajtó cég által kreált költségeket meg nem. Egy darabig ellevelezgettem a Sigma Zrt-vel, egy ideje leszálltak rólam.
Csak határozott fellépés kell, és néminemű fizetési szándék jelzése.
Ja, azóta sincs internetem. De ha lenne sem a T Haramiacsoporttól...
Latz von W. 2008.09.17. 14:41:46
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.09.17. 14:41:56
Tényleg türelmes vagy kedves postoló, ha ilyen problémák után még az ügyfelük maradtál. A második probléma pedig a levél nyelvezete és stílusa. Ide tökéletes, de ott nem fogsz elérni semmit (ne legyen igazam). Szerinted hol fogja érdekelni őket, hogy 20 évig még az ügyfelük lettél volna? Sajnálatos ami történt, de lehet megelégelték azt, hogy már nem egyszer késtél a befizetéssel. Mindenesetre további jót, egy másik szolgáltatónál.
staropramen 2008.09.17. 14:43:45
Lassan minden idióta szociológustanonc, sajtkészítő , vizimolnár és fedettpályás majompelenkázó megtanulja, hogy az igénybe vett szolgáltatásért fizetni illik.
Neménvótam 2008.09.17. 14:45:20
Nem fizetted az internet számládat, küldtek e-mailt.
Fizetni kéne a számlákat.
Postafiókot havonta egyszer megnézni, leveleket elolvasni.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.09.17. 14:45:46
gondolom miután már 5× előfordult a nem fizetés, a T-nek tele lett a töke, hogy folyton hívogasson, értesítgessen hogy mi a fasz van már a pénzzel, és az egyszerűbb utat választotta. ennyi.
mindig fizess időben.
zolymcbeal 2008.09.17. 14:45:56
Úgy látom, nem vagy sikeres ember, a net az kell állampolgári jogon mi, fizetni meg büdös? :-)
Megnyugtatlak, ha én lettem volna T-Home, már rég kib@sztam volna a nyakadat...
Almatlan Jozsi 2008.09.17. 14:50:15
elwood 2008.09.17. 14:51:30
staropramen 2008.09.17. 14:53:27
most tudtam meg biztos forrásból, hogy EDE alanyi jogon beiratkozott pszichológia-szociológia-mozigépész szakra, költségtérítésesre napi ojro árfolyamon.
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.09.17. 14:55:30
gelsystem 2008.09.17. 14:56:17
ja: bárlistára felkerültééééé-E????
Mertcsak 2008.09.17. 14:57:29
Akármilyen trágya szolgáltató a T-online,a számlákat be kell fizetni.
Ha rendszeresen késne a fizetésed 1-2 hetet/hónapot,akkor mit tennél?
gelsystem 2008.09.17. 14:58:06
....egy több éve nagyjából rendszeresen fizető, nem panaszkodó, türelmes ügyfelet......
meg is sajnáltalak
tsimike 2008.09.17. 15:02:11
staropramen 2008.09.17. 15:02:27
fukisunni22 2008.09.17. 15:05:43
Én is T-s előfizető vagyok - tudom nem sikeres - és van némi gond azzal a számlázaással is ám. Van, hogy egy hónapon belül két számlát is kapok. Egyiket hó elejei határidővel, másikat hó végivel. Következő hónapban semmit. Én havi fizetésből élek, úgyhogy a hó végei határidejűt fizetéskor következő hónap 8-án szoktam utalni, de addigra már tutira ott a felszólítólevél, fenyegetőleg. 5 banki, 7 naptári nap késedelem miatt. Kikérem magamnak. Miért nem lehet legalább megközelítőleg azonos időben számlázni? Hogy úgymondjam, teljességgel véletlenszerű időben küldik a számlákat, mint valami meglepit. Ha én ezt köteles vagyok tűrni, ők is nézzenek el néhány nap késedelmet. Hangsúlyozom, nem arról van szó, hogy nem fizetek (a postíró is mindig fizetettt) hanem, néhány nappal később fizetek. És én sem és a postíró sem halmozott több hónapos tartozást. A T úgy viselkedik, mintha legalábbis szívességet tenne azzal, hogy szolgáltat. Számítson fel késedelmi kamatot, azt mindenki jól jár!
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 15:06:42
álmodozásaink kulcsszava a "ha" (szociológiailag és pszichológiailag egyaránt)
hol leszel te 20 év múlva? hol lesz 20 év múlva a tréonlájn?
(mi itt leszünk, az biztos, HA lesz még homár)
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.09.17. 15:08:45
Nem fizetted a telefon, akkor telefonon szóltak, nem fizetted az internetet, akkor pedig e-mailben.
Hogy kellett volna? Személyesen?
Ha a munkádhoz tartozik, akkor miért nem fizeted ki előre?
Azt hiszed másnál jobban jársz? Lehet, hogy ők az első tartozásnál kikötik...
RolFic · http://onlinetrendek.blog.hu 2008.09.17. 15:08:54
amúgy nagyon tetszik! :D
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 15:09:52
a tréonlájn honnan tudja, hogy most ugyan nem fizet a kedves ügyfél, de majd később fog??
benne van a nevében: fizetési határidő
Édesapám 2008.09.17. 15:10:34
...
A szegedi ügyfélszolgálatosokkal igazán jó kapcsolatba kerültem"
...
Néhányszor előfordult, hogy egy-egy számlát elfelejtettem.
...
Olyan is előfordult, hogy kikapcsoltak, mert nem fizettem időben.
...
2 hónapnál többel soha nem tartoztam
...
Ez volt alighanem az utolsó T-online papír, amit életemben aláírtam..."
(Szvsz ezzel a T-onlie is így van)
vs.
"De vajon megéri egy több éve nagyjából rendszeresen fizető, nem panaszkodó, türelmes ügyfelet elveszteni?"
Most akkor ki véd kit és ki tékozol????
Unbiased 2008.09.17. 15:12:32
birdito 2008.09.17. 15:13:30
Max késedelmi kamatot verhetnek rád jogosan.
Persze ez mind csak feltételezés. EZ FONTOS!!!
Szűcslaci 2008.09.17. 15:14:16
Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.17. 15:14:32
Gondolom, nem jókedvében nem fizette be a számláit.
Nem kívánom senkinek a hó végi frászt.
Egy kis empátia rátok férne.
birdito 2008.09.17. 15:15:57
Hubika 2008.09.17. 15:16:05
Neménvótam 2008.09.17. 15:18:08
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 15:18:38
na meddig is?
Mertcsak 2008.09.17. 15:19:46
Ő maga írja,hogy elfelejtette befizetni a számlákat! Szó nem volt átmeneti pénzhiányról.
staropramen 2008.09.17. 15:19:58
a felsorolt fogalmak nem teljesen ismeretlenek.Senki nem írta hogy a posztoló jókedvében röhögve nem fizetett.Elismerem néhány dolog rámférne,de köszönöm neked, hogy életemben(nem kevés év) először empátiára szoruló úrifiúnak neveztél.
DE ő is elismerte, hogy rendszeresen tartozott, a cég meg megunta. Ennyi
papugaja 2008.09.17. 15:20:38
fukisunni22 2008.09.17. 15:21:41
Nem fizet: 0 Ft a T számláján.
Nem határidőre fizet: xezer Ft. a T számláján 7 nappal később + a jogos kamat.
Édesapám 2008.09.17. 15:21:43
1/2re érted.
A pénzzavart ismerem/jük, de ha nem tudok fizetni:
a.) nem pattogok és nem írkálok fogyasztóvédelmi(?) fórumokra
b.) elfogadom a döntést, mert hibáztam
c.) nem szidom a szolgáltatót.
d.) A pultosnak előre köszönök :)
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 15:21:51
frocli 2008.09.17. 15:24:18
Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.17. 15:24:22
Dühömben hirtelen reagáltam.
Ha ne adj isten bárkivel előfordul, hogy bármi okból hasonló eleganciával bánnak el vele, emlékezzen vissza erre a történetre.
De ezt nem kívánom senkinek.
Bocsánat.
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 15:24:42
legalábbis az én szolgáltatóimnál, benne van az ászf-ben, amit mindig igyekszem elolvasni, mielőtt aláírom, fehér lapon fekete betűkkel. semmiféle türelmi idő nincs. a felszólító levél alatt már ketyeg a kamatocska.
labi 2008.09.17. 15:26:12
Ezzel a T és én is együtt tudunk élni már jópár éve.
De akinek állandóan az ügyfélszolgálatra kell járni, hogy csinálják vissza az internyettjét az állandó tartozásai miatt, az minden csak nem jó ügyfél.
Ilyen nekem se kéne, mert csak a gond van vele. :)
frocli 2008.09.17. 15:26:30
Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.09.17. 15:27:00
Itt mindenki időre kifizeti a számláit, böcsületesen adózik, bérletet vagy jegyet vásárol - egyetlen bűnük csupán hogy munkaidőben Homároznak. :D
staropramen 2008.09.17. 15:27:49
meg van bocsátva,de kérlek, hogy ezt a jómódú úrifiú dolgot ne vond vissza.
kukatr 2008.09.17. 15:28:33
lehet, hogy benne van a szerződésben, hogy x lekapcsolás után szerződésbontás...
mondjuk én sem olvastam végig.
amúgy a számlázási módszerük miatt szarhatnának pár kiló magentasünt :))
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 15:30:47
üdvözlettel
egy (ma még) jómódú úrilány
Mertcsak 2008.09.17. 15:31:20
mamapicilánya 2008.09.17. 15:24:42
:))
Nekem csak a kocsmahivatalban szok hátralékom lenni. Késedelmi kamatot sem számolnak rá.
Mondjuk lassan 20 éve az ügyfelük vagyok.:)
Almatlan Jozsi 2008.09.17. 15:31:36
Mit gondoltok a Tesco hany napra fizet a beszallitoknak? 60 vagy 90 napra. De bmeg a kis ugyfel nem keshet egy napot sem.
En mar hat honapja nem tudom befizetni a Vodafone-os tartozasomat, mert kulfoldon vagyok, a vodafone pedig rossz cimre kuldi a szamlat, de nem engedik a cimet modositani, mert valami kodra kellene nekem emlekeznem (ami az ugyfel biztonsagat vedi). Az nem tunik fel nekik, hogy igy viszont senki nem fizet? Hiaba konyorogtem nekik emailben tobbszor, hogy en vagyok az, (ceges cimrol kuldtem, multitol, nincs mas ilyen nevu hulye elofizetojuk, leellenorizhetoen) meg az edesamyam leanykori nevet is megadtam volna, de hat ok nem tehetnek engedmenyt mert akkor meg veletlenul kepes lennek fizetni is.
Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.17. 15:33:55
Ezennel kijelentem, hogy staropramen úrifiú!
:-)
Fairy Girl 2008.09.17. 15:34:14
OFF
Én pl. most kettő számlát kaptam valamiért, és nagy levelezésben vagyok, hogy JELEZZEM, hogy nem tudom kifizetni! Szeretném, de nem megy. Remélem értékelik :)
ON
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 15:36:51
édesapám (az igazi) szegény elmúlt hetven, én intézem az ügyeit telefonon. Tudok minden titkos kódot, biszbaszt ami kell, mégsem tudom elsőre, mert neki mindig bele kell szólni közben a telefonba, hogy én ügyintézhetem az ő ügyeit, mert ezt kérik az ügyintézők. Én meg mindig megkérdezem, hogy ha nincs itt édesapám (az igazi), de jön szembe egy férfi, és beleszól a telefonba, hogy ő édesapám (az igazi) és én ügyintézhetek, akkor rendben vagyunk-e, mivelhogy ők nem tudják édesapám (az igazi) hangját leellenőrizni. A válasz: valóban, ez így igaz, de kell nekik egy férfihang.
LiberAll 2008.09.17. 15:40:21
Amúgy múltkor nekem is kétszer küldték ki az adott havi számlát, mert szerintük későn fizettem be, hát nem, szar volt a rendszerük. Most viszont olcsó a netjük :D
Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.17. 15:40:42
Egy rövid példa, miért is van frász hó végén.
Párom fél évet dolgozott az egyik minisztériumunknak.
Fizetés helyett közölték, hogy befagyasztották a kifizetéseket. (Ez jó ötlet, lemész a piacra, telerámolod a kosarad és a pénztárnál elegánsan közlöd, hogy most befagyasztottam a kifizetést)
Egy újságíró barátunk felhívta a minisztériumot, hogy cikket ír a dologról, mert sokan jártak hasonló cioőben. Ezek után fizettek, de csak a páromnak.
Mi van azokkal, akiknek nincs médiaismerősük? Akkor most sikeres e párom?
:)
staropramen 2008.09.17. 15:41:24
Köszönöm bár ez ismerőseim körében valszeg harsány röhögést fog kiváltani.
Mégegyszer kösz.
stichus 2008.09.17. 15:44:05
pepipapa79 2008.09.17. 15:48:06
a tréonlájn honnan tudja, hogy most ugyan nem fizet a kedves ügyfél, de majd később fog??
onnan hogy már 3 éve előfizető,s ha egy kis csúszással is de mindig fizetett.....
Nekem inkább az a furcsa,h miért most mondták fel a szerződést?
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 15:52:05
pepipapa79 2008.09.17. 15:55:20
hát azért szerintem ezek a plusz költségek már eleve benne vannak mindegyikünk havi díjában.....
Almatlan Jozsi 2008.09.17. 15:57:39
Tetszik ez a ferfihang :) Az nincs benne a szabalyzatban, hogy ferfiasan horogni kell, esetleg ha elvaltoztatod a hangodat ferfiasra az nem jo?
Ez mar majdnem olyan mint a telefonbetyarkodas ...
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 16:01:37
de mit lehet tenni? fizetni kell, ha már polgárjogilag elkötelezted magad, és jogkövető, jó házból való úrifiú/úrileány vagy. én ezekből max. a jogkövető vagyok. egyenlőre.
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.17. 16:03:41
Hakka sallala 2008.09.17. 16:10:52
nekem volt egy 6ezer ft-os elmaradásom amit a bank nem tudott levonni (asszem az elsőt), fizettem 6 hónapig rendesen de emiatt az 1 miatt (nem vettem észre na) bontották a szerződést... szivás...mondjuk kibumszliztam, hogy ne kelljen fizetnem.
r
dimitrij 2008.09.17. 16:14:11
Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.17. 16:17:51
Rendszeresen elfelejtem időpontra befizetni a kocsirészletet.
Bár eddig mindet befizettem, csak későn.
Bontják a szerződést? Vagy küldenek előtte valami papírt?
Ha ebből a sztoriból indulok ki, lassan rá kellene szokni az időben fizetésre, különben búcsúzhatok a kocsitól...
:(
dimitrij 2008.09.17. 16:25:06
Waxolo 2008.09.17. 16:25:53
I'm a Ranger! 2008.09.17. 16:32:44
Nekem nagyon régóta T-online előfizetésem van. Már akkor az volt, amikor még axelero-nak hívták. És én a legteljesebb mértékben elégedett vagyok velük! (és sikeresnek is érzem magam) Jön a csekk, befizetem, és van internet nap 24 órájában. (Néha előfordult ebben a pár évben, hogy fél napig nem lehetett csatlakozni, de ilyen technikai hiba minden szolgáltatónál van) Váltottam már díjcsomagot is, kötöttem új hűségnyilatkozatot is, és akkor is hiba nélkül történt az átváltás.. Ugyanez van a telefonnal is. Azóta van, amikor még Matáv volt. Csoportos beszedési megbízással fizetjük ki évek óta, és semmi gondunk vele.. Most akkor bennem van a hiba???
Waxolo 2008.09.17. 16:34:14
Nem Penny hajója 2008.09.17. 16:35:52
Dax 2008.09.17. 16:44:29
Chrom 2008.09.17. 16:50:02
Kedves homár, nem volt ennél jobb leveled erre a fagyos napra? GYÁSZ!!!
beste 2008.09.17. 16:58:32
Fizesd ki a számláidat időben, és abban a pillanatban T. Ügyfél leszel...
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.09.17. 16:59:15
További magyar hang 2008.09.17. 17:11:49
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.17. 17:14:37
hat ilyen xar az elet
dimitrij 2008.09.17. 17:22:54
így van. arról ne mbeszélve, hogy az upc pl. késedelmi pótlékot fizettet, ha a T csoport is így tesz, akkor még jobban is jár az ilyen ügyféllel, hiszen plusz bevétele van ebből. ha meg csekkfizetési pótlékot is felszámol, akkor gennyesre kereshetik magukat. :)
ügyfélszolgálatos 2008.09.17. 17:52:25
Shagrath 2008.09.17. 17:59:02
Ofélia . 2008.09.17. 18:15:13
Nemá, hogy ne tuggya.
Az illetönek esetleg nagybeteg a rokonsága és ezért nem tudott időben fizetni??
Csak segélyt ne kérjen
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.09.17. 18:19:08
jelenleg 8ezret fizetek igaz nem 2MB netért hanem 6Megásért és 2ezret a telcsiért mert hogy ÁDSL...
Szerintetek váltsak?
Semmi panaszom nincs a netre, nem is tudom a segélyvonal számát.. ennyire.
Mondjuk én is ilyen "néha fizetgetős" trehány ügyfél vagyok: a TVNET eddig nem problémázott, ha kihagytam egy hónapot akkor hozzácsaptak 37,45 Ft-ot mint tartozás - megérdemeltem, kifizettem.
Persze egy jó szakember erre kiküldene egy ajánlatot, hogy ha befizetek 11havi díjat egyben és most akkor egyet ajándékba kapok... Nah, így elejét lehetne venni a trehányságnak, oszt' örül is a user, hogy nyer valamit. Grátisz bögrét is adhatnának, multiéknál így szokás...
Szóval segítsetek, őrlődök: jó ez a thóm net+tel+tv? FONTOS!!!!! lenne...
Ha t-home ügynök olvas írhat a kukacomra nyugodtan, el fogom olvasni... még az is érdekelne, hogy lehetőleg ne szakadjon meg a net 1 napnál hosszabb időre.
3 éve simán 2 hónap volt egy szolgáltatóváltás miközben minden létező díjat ki kellett fizetnem nekik, 90 perc telefonbeszélgetés, 2 nyugtató stb. kellemesen csalódnék, ha európai színvonalat találnék, még a homárnak is megírnám, szóval kedves Té birodalom, kápráztass el !
Ofélia . 2008.09.17. 18:20:16
Azt hiszik a kacsatojások, hogy nem lehet utánnanézni.
Viszont az sem megoldás, hogy fél órát kell várni mire emberi hanghoz jutok.
Azt már nrm is ragozom, hogy hozzáértő műszakihoz.
pepipapa79 2008.09.17. 18:20:43
mi a fa..om közöd van hozzá, h mit nézett a neten???????
pepipapa79 2008.09.17. 18:25:54
Akkor meg????
Én fizessem be előre a díjat, de késni ne késsek, mert irgumburgum...
Ofélia . 2008.09.17. 18:26:32
Murphi alaptörvénye.
Bögrét vegyél a skandináv áruházban sokkal szebb lessz és nem átkoz ki a család.
Szarazkoro 2008.09.17. 18:30:51
Nincs mar meg a Sport presszo....En is onnan szarmazom es a Viczianekat is ismerem...Erre mit lepsz??
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.09.17. 19:18:49
detto!
1. számla aug 12ig
2. számla aug 27ig
3. számla szep 13ig
1 hónap alatt 3 havi internetszámla jött! szarjon sünt a nagyT ennél még az is jobb ha átállok mobilnetre, mert 4900ért 1MB az anyukájukat! sajnos a környéken nincs más szolgáltató! :(
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2008.09.17. 19:20:30
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.09.17. 19:21:01
szerintem hogy mikor hívom a üsz-ot az én dolgom! nem tetszik nem kell ott dolgozni! az meg hogy miket tölt a veréb magánügy és személyes adat :o)
MosoMasa 2008.09.17. 19:29:18
Azonfelül szerintem ha nem fizettél, akkor ne csodálkozz.
Layosh 2008.09.17. 19:31:11
Ofélia . 2008.09.17. 19:35:03
ÉLNI ÉS ÉLNI HAGYNI.
Koli 2008.09.17. 19:36:22
Kiscég fizet rendesen, a nagy mindig késik.
Hja értem, a porbafingó ügyfél nem késhet, a nagy meg igen?
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.09.17. 19:51:25
a főnököm soha nem leszel, a gondjaim meg nem tartoznak a főnökömre!
2 a szolgáltatásért fizetek, akkor veszem igénybe, mikor nekem tetszik!
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.09.17. 19:52:52
ne adja Isten, de menjél el egyszer egy ügyeletes patikába éjjel!
élni és élnihagyni dumát mond neked a gyógyszerész, remekül szórakoznék rajta!
nesze neked hasonlat! :o)
Sajtkukac 2008.09.17. 19:58:36
Én is tartozom a téonlájnnak kb 5 ezer pénzzel. Szeretném is befizetni, csak épp internet utalvánnyal.
De mióta a téonlájnból téhóm lett, azóta az internetes befizetés nem működik (se utalványos, se banki átutalásos). Biztos nagyon bonyolult egy relációs adatbázist (újra) felépíteni. (belépés után azt mondja, hogy "Üdvözöljük n/a n/a")
A fizetési határidő tegnap lejárt...
Valyon engem is kizárnak a virtuális világból?
Ofélia . 2008.09.17. 20:12:08
Ja és nem C vitaminért ébresztettem fel.
Viszont ha tényleg komoly a probléma akkor mentőszolgálat.
É2I 2008.09.17. 20:17:35
A véleményen pediglen az, hogy ha én igénybeveszek egy szolgáltatást akkor figyelem azt is, hogy kapok-e számlát róla. Nem várom meg a kikapcsolást, mert csak a szolgáltató, postás, etc b@szik eljuttatni hozzám az ellenértékről szóló számlát, csekket.
Ezek mellett elolvasom az un. ászf-et, kinek mi a joga...Így nem adok magamnak sértődésre való okot.
Nyilván nem dobják ki a késő ügyfelet azonnal, de a notórikust - főleg kis tételben -, senki sem díjazza. Ugyanannyi a kínlódás a havi 10MFt-al mint a 10Ft-al tartózó ügyfélell; egyik sem kíván fizetni. Ugyanakkor más a tét...
El kell fogadni - még ha nekem is sokszor rosszul esik -, a pénz a lényeg. És szokszor le vagy tojva a havi néhágy ezer forintos számláddal; hadd vesszen - max. átadják vmilyen behajtó cégnek -, de az üzleti ügyfelek hosszabb távú megtartása, még rövid távon veszteséggel is jobban megéri.
Ennek alapján, nem lesz krokodilkönny elmorzsolás sem a páncélozott szaruhártyáikon....sajna. De néhány ügyintézőnek szereztél pár felhőtlen percet :P
É2I 2008.09.17. 20:30:55
Annyit hozzá, hogy jó szittya magor szokás szerint úgy indították el a thome szolgáltatás reklámját és annak igénybevételi idejének közlését, hogy az informatikai rendszer még nem volt a topon. Plusz a munkatársaik sem tudtak biztosra semmit.
(Nem védeni akarom őket, de nekem is égett volna a pofám, ha az ügyfél mutatja meg, hogy a neten le van közölve a meglévő szerződőknek, az amit nekik belső infón tiltanak. persze minden váltás nehéz.....Csak azt nem értem miért? Persze ez csak költői kérdés:()
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.17. 20:40:02
2-3 hete voltam az iwiwen egy volt vaci haveral, O azt irta meg megvan
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.17. 21:03:31
Úgy vélem, hogy ha a szolgáltató kiállított egy számlát és az késedelmesen lett kiegyenlítve, akkor a szolgáltató A) hagyja a fenébe, B) késedelmi kamatot dob vagy egy külön számlára vagy a következő havi számlára, és minden megy tovább. Hogy ez alapján szerződést bonthassanak, ebben nem hiszek, bár ki tudja, a szokásos N-száz oldalas szerződések kisbetűs részeiben ilyen is lehet...
A késve - esetenként a befizetési határidő után! - érkezett számlákról már volt szó.
@mamapicilánya: "egyenlőre" helyett "egyelőré"-t akartál írni. ;-)
@ügyfélszolgálatos: "Megnézzük a műszakikkal, hogy merre kavart a neten, és kiderül, hogy pornót nézett..." Király! Gondolom, az adatvédelmi ombudsman is mosolygott, amikor elmagyaráztátok neki, milyen klassz rendszerrel tudjátok megfigyelni a usereitek internet-használatát...
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.17. 21:04:43
Bezmag 2008.09.17. 21:45:40
Ne fizess bárkinek, elöbb utóbb szankciók fognak történni. Ne fizess az ELMÜ-nek, kikapcsolják a 60. napon a villanyt, visszakapcsolás 18000,-. Ne fizess a banknak, elviszi a lakásod, kocsid, 3-4 hónap múlva.
@ügyfélszolgálatos hazudik, sőt, szándékosan rossz képet akar festeni, hogy láthatna bele egy üfsz-es főleg bárki adatforgalmába? Ez viccnek is rossz.
Bezmag 2008.09.17. 21:49:36
HOgy mi a szerződésszegés, azt a szerződés definiálja. Egyébként meg annak számit, de nem súlyosnak, ha valaki másfél hónapig lóg.
A távközlési szolgáltatások esetében az ÁSZF (amit a TRV. és az NHH szabályoz) és az egyéni szerződés számit. Ez pedig úgy szól, a felhalmozott tartozás alapod ad a szerződésbontásra, és ez alapján jogos a kötbér, ha a kedves ügyfél hűségben volt. 4 lépés és 60 nap. Ja és közben következetesen mutatni kell a fizetési nem-hajlandóságot, és nem kérni részletfizetést se telefonon se tpontban. Emlékeztető arra hivatkozva, hogy nem használjuk a mailcimünket nem elolvasni, számla alját és egyenleget nem nézni. Szánalmas.
manualis mammografus 2008.09.18. 00:02:38
amugy a magentaval en is szerzodok, immaron vagy 10 eve lassan es soha nem bontottak szerzodest. mondjuk sikerult egy kulfoldi nyaralas soran osszehozni egy 54ezres szamlat, majd elcsuszni a fizetessel, de meg akkor is nagyon kedvesen hivott fel az ufsz-os holgy, majd egyeztettunk egy 15 napon beluli datumot, amikorra megkapjak a penzuket. hat ennyi. maradok is naluk, foleg most, mert jar nekem olcsoer gizdafon \o/
pzs17 2008.09.18. 01:08:19
Hála a DigiKábelnek kiépítette a hálózatát és megszüntettem mindenféle T előfizetésem.
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.18. 01:17:39
(Talán csak azért, mert egyenszerződéseket ír a cég?)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 03:53:59
itt a masodik honap utan jon egy felszolitas, mint utolso, aztan kikapcs aram, telefon, internet, tv, ami van hatralekba
aztan meg warningra is kerulsz, ami nem orom, mer a rendor is bevisz ha belefutsz egy igazoltatasba
SYNG · http://www.youtube.com/user/syngsyng 2008.09.18. 06:54:17
Ofélia . 2008.09.18. 07:15:15
Aki nem fizet attol elveszik.
Mert ha nem akkor nekem kell valamilyen módon kifizetni.
Nyavajogni éppen lehet de minek nem kell két számmal nagyobb lakás, nem fenntartható kocsi" az utóbbit megvenni egyszerü de ha valakinek kevés a lóvéja fenntartani már nem tudja" mert jön a TECCO párizsi válás idegbaj KÓRHÁZ.
Ofélia . 2008.09.18. 07:21:57
bekbórd! 2008.09.18. 07:52:29
"Már 3 éve nagyon jó ügyfelük vagyok, minden évben aláírom, hogy ha nem fizetek időben, akkor be kell perkálnom a "hűség-engedményt" is, és most, hogy 10-edszerre is megkéstem (mint minden más számlámmal), van pofájuk tényleg behajtani. Felháborító"...
@nális coitus 2008.09.18. 08:00:53
Páneurópai Harci Kos 2008.09.18. 10:21:16
Szarazkoro 2008.09.18. 10:32:02
Melyik? Az ami a Foci teren van?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 10:36:11
Deakvar
Breki77 (törölt) 2008.09.18. 10:36:46
merta-X 2008.09.18. 11:18:00
Mint kiderült, a számlakézbesítési cím rossz volt, kolléganőm, aki a befizetéseket intézi, sosem látta a csekkeket, így 3 hónap után szóltak telefonon, hogy heló van.
Gyors befizettük, és barátok maradtunk:D
manualis mammografus 2008.09.18. 11:21:30
amennyiben annak a kis szolgaltatonak nem elsodleges profilja a lakossagi internetszolgaltatas es a bevetelenek csak toredeket teszi ki, igy nem jelent neki akkora gondot. elsodlegesen a HM nehany reszegysegenek illetve nagy cegeknek szolgaltatnak, lakossagi szolgaltatas csak itt van a lakotelepen. es most bejott ugyan a digikabel, gondolkodtam is rajta, hogy valtok, de 1,5 evig tartott ennek a digikabelnek kiepiteni a dolgokat, ami szerintem eleg siralmas. bele sem merek gondolni, hogy milyen gyorsasaggal mehet a problemamegoldas ;] de mivel sok nem sikeres ember el ebben a fuggoleges faluban, igy megel majd a digi.
The Good Boy 2008.09.18. 12:23:27
Nem értem, hogy lehetnek ennyire trehányak az emberek, hogy mindig csak akkor jut eszébe fizetni, amikor már lekapcsolták a szolgáltatást. Én szolgáltatóként sem szivesen tartanám meg azt, akivel kéthavonta bajom van, még ha 20 évig akarna nálam maradni.
Fizetni kell rendesen, aztán nem függesztik fel/szüntetik meg a szolgáltatást!
Ja, és még abból is látszik, hogy nem vagyok sikeres ember, hogy a trécsoport helyett egy gyakorlatilag egyszemélyes kis netszolgáltatóval van kapcsolatom, akit bármikor elérek, és max másnapra orvosolja a hibát,de általában távolról a saját gépén keresztül is helyreállitja percek alatt a hibát, akár az otthonából is.
avensis (törölt) 2008.09.18. 12:31:25
Piacgazdaság van, a Tré-onlájn is az ügyfeleiből él, azokból, akik még nem hagyták ott.
Azért az egy kicsit luxus, hogy ügyfél késve fizet és kirakják... Majd ha nem fizet x hónap után, akkor jogos, hogy kirakják és a tartozását behajtó céghez küldik...
Az a baj, hogy ezeknek fingjuk sincs, mint is jelent a Vevő kifejezés. Aztán majd ha az ügyfeleinek nagy része lelép, akkor majd sírnak. De hát Mutyiország ez, itt minden másképp van...
Szarazkoro 2008.09.18. 12:36:05
@nális coitus 2008.09.18. 13:15:56
@nális coitus 2008.09.18. 13:28:51
www.magyartelekom.hu/docs/Internet_ASZF_Torzsresz_080601.pdf
10.2 pont az érdekes, főleg a határidőkre és a felmondással kapcsolatos értesítésre vonatkozó részek. Nem kizárt, hogy bele lehet kötni!!!
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.09.18. 14:41:23
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.09.18. 14:46:47
@nális coitus 2008.09.18. 15:02:12
Éljenek azok, akik nem fizetnek határidőre, ez a fasza dolog. Végülis minek??? A mocskos multi várhat a lóvéra, mert neki van sok, neked meg kevés.Majd ha lesz, akkor fizetsz. Tipikus faszagyerek vagy, már csak egy golyó hiányzik a fejedből!
dimitrij 2008.09.18. 16:01:02
előre? mert akkor te nagyon sikeres lehetsz. :)
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.18. 17:40:27
Indijoe 2008.09.18. 18:01:24
Itt a probléma. Én mindig a t-online-os címre kapok tőlük levelet, mivel EZT ISMERIK! Szerinted honnan kellene tudni a T-online-nak, hogy te milyen emailcímeket használsz még???
Azt pedig nem hiszem, hogy nem kaptál papíralapú felszólítást.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 18:25:57
E.GY-vel eltem 2 evet az ujhegyin
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 18:27:07
az mas helyzet ha nem soat szamit nekik, mindenjesetre aze' 8 honap az sok
szerintem
Picujka 2008.09.18. 18:34:06
Szarazkoro 2008.09.18. 19:25:50
Kuldtem uzit.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 20:32:37
Nedudgi - Dörrög Zultán 2008.09.18. 23:11:49
manualis mammografus 2008.09.18. 23:59:42
ja, hogy ez nem volt egyertelmu? :)) amugy nem, ennyire nem vagyok sikeres :/ meg sose biztos, hogy mi lesz 8 honap mulva. elore nem fizetunk, ha nem muszaj :)
hagyma,
teny, hogy sok. nem is allitottam az ellenkezojet. a hangsuly azon volt, hogy nem vertek a palavert miatta, pedig jogos lett volna
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.19. 03:25:36
en vertem volna es akkr hamarabb kifizeted
nahat
kismandala 2008.09.19. 05:44:51
Bezmag 2008.09.19. 11:48:37
bianconeri 2008.09.19. 16:35:34
pöcs....
Vonaljegy 2008.09.19. 17:12:13
Aztán a sztori is elég érdekes. Egyfelől sosem panaszkodott, másfelől meg már összehaverkodott az ügyfélszolgáltossal. Akkor minek ment be oda? Ja, hogy befizetni a pénzt. Hát az ügyfélszolgálati költségek szempontjából ez ugyanúgy pénzbe kerül. Úgyhogy azért mégse annyira jó ügyfél. Sokat késik a fizetéssel és állandóan költségeket gerjeszt az örökös ügyfélszolgálati megjelenésével.
Természetesen egy ügyfélszolgálatnak az a dolga, hogy kiszolgálja az összes ügyfelet, de nehogy már azt gondolja magáról a kedves posztíró, hogy ő annyira baromi jó ügyfél.
Jihadgirl 2008.09.19. 18:46:30
Ez a melóm, naponta több száz ilyen filléreskedő gyík levelét olvasom, akiknek sír a szája holott basztak fizetni.Ha nincs lóvéd ne akarj netet(se mást) Ezért tart itt az ország,sok az ingyenélő.
fukisunni22 2008.09.22. 09:13:10
Jihadgirl, gyorsan keress másik melót!!
Ha nem bírod a "gyík" ügyfeleket, tán nem kéne velük foglalkoznod!
Arra miért nem reagál senki - amit már többen leírtunk - hogy a T-online egy hónapban két-három számlát is küld, amit neked haladéktalanul ki kell egyenlítened?! Arra miért nem küldtök fikázó megjegyzéseket, hogy a T-online fogalomtárában valószínű ismeretlen szó a rendszeresség?! A szerződéskötéskor tudomásom szerint havidíjban állapodtunk meg, nem kétheti, nem háromheti, vagy random módszerrel kiküldött számlákon felszámított díjban. Én, filléreskedő(??), lóvétlan(sic!), síró szájú, gyík ügyfél, ezt nem teszem szóvá, de cserébe elvárom(!), hogy ne fenyegessenek szolgáltatás-korlátozással, ha nem okt. 29-én, hanem mondjuk nov. 8-án utalom át azt a rohadt havidíjat!!
CID 2008.09.22. 12:45:15
cworm (törölt) 2008.09.22. 15:32:32
Fairy Girl 2008.09.22. 22:31:41
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.09.23. 16:36:36
Szerintem ebben az országban 10emberből 9 álmából felkeltve megmondja hogy melyik számlát fizette be és melyiket kell és mikorra.Mert csekkelünk, tologatjuk a határidőig hogy együnk, tisztelet a felsőbb rétegnek.Itt alul így csináljuk.
Akinek meg a munkájához kell az miért nem átutalási megbízással fizet?mindig megkapná a szolgáltató időben ő meg tologathatja a homepornot felfelé ha ez a munkája...
Az ilyen ,,köcsög szolgáltató megszivatlak,felmondalak,lesavazlak" hozzáállások miatt megy körben a hivatalokban az ilyen email, hogy unatkozó dolgozók ezen röhögjenek.
Parasite 2008.09.25. 00:39:42
yesser · http://antifa.blog.hu 2008.09.26. 12:14:09
Az pedig hogy Te utánanézel annak hogy egy ügyfél mere jár a neten - remélem tudod - hogy büncselemény. Én ezzel nem nagyon hencegnék...
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.09.26. 20:15:42
Azt simán meg lehet nézni hogy ki és milyen oldalakon jár de csak egy nyomozás során adhatnak ki ilyen adatokat.Úgyhogy lehet hencegni vele, én is tudom hogy melyik milliomosnak kb. mennyi van a számláján, semmit nem jelent.Nem hozza a népszabadság első oldalon.Még az ügyfélszolgálatos is tudja, na akkor mivan?Semmi barátom.
Az is megtörtént hogy egy fószer sétált az utcán és belecsapott a villám amit túlélt majd a korházba szállítás közben karambolozott a mentő és meghalt az ipse.És?Azért mert egyszer valakivel megtörtént még nem fog mindenkivel.
Arra találták ki a rendszert hogy aki hülye vagy kényelmes annak nem kell számlákkal szaroznia hanem levonják és kész, pontosabban átutalásra kerül.
Én bemegyek és az ügyfélszolgálaton fizetem be, viszem a kártyámat és lehuzzák a pénzt, ennyi.Nincs rossz szám meg ilyenek, be vagyok programozva hogy hó elején arrajárok és beugrok lehuzatni a kártyát aztán csokolom.Nincs plusz költség, még számlát sem kapok havonta, az is emailben jön ingyen :D