Tékozló Homár

Re: Sajnálja az extra salátát a McDonald's?

2008.09.18. 14:00 | ge | 207 komment

Megérkezett a McDonald's válasza arra, hogy most akkor lehet salátát kérni a halasba vagy sem? Kiderült az, amitől mind féltünk: nem! Egyrészt mert az eredeti recept szerint nincs benne és az úgy már nem lenne ugyanaz, másrészt és főleg azért nem, mert attól lassulna a kiszolgálás, ez meg ugye gyorsétterem!

Köszönjük, hogy észrevételét jelezte felénk!  Az Ön esete felhívta a figyelmünket arra, hogy az éttermeinkben dolgozó kollégák számára újra meg kell erősítenünk a grill rendelésekre, vagyis az egyedi készítésű szendvicsekre vonatkozó szabályokat, melyek a következők:

1. A termékek receptúrája adott, ezeken változtatni nem lehet, mert az már más termék lenne
2. A termékek összetevőiből, pl.szószból és salátából akkor rendelhető extra mennyiség, ha az adott összetevőt a termék egyébként is tartalmazza
3. Bizonyos összetevőkből, pl. a zsemléből, vagy a húsból nem kérhető extra, mert az már nem egy, hanem két termék lenne
 
A szabálytól való eltérés volt, tehát munkatársunk hibázott, amikor Önnek első alkalommal kiadta a Filet-o-Fish terméket extra salátával. Ebben a termékben ugyanis a recept szerint nem szerepel a saláta.
 
A második alkalommal kapott tájékoztatás pontos volt, amennyiben a hangnemet munkatársunk nem jól választotta meg, azért utólag is szíves elnézését kérjük.
 
Étteremhálózatunk a vendégeink minél jobb kiszolgálására törekszik, és ezért lehetőséget biztosít az egyedi igények figyelembevételére, amíg ez nem veszélyezteti az egyértelmű, beazonosítható termékkínálat létét, illetve ezen keresztül egy másik fontos cél megvalósulását: a kiszolgálás gyorsaságát. Egyedi "tervezésű" szendvicseket ugyanis csak a gyorskiszolgáló éttermi rendszer feladásával tudnánk kínálni, ez pedig nem lehet célunk, ameddig vendégeink a gyorsaságot is elvárják tőlünk.
 
Az észrevétele nyomán az üzemeltetési  osztály munkatársai megteszik a szükséges lépéseket, hogy hasonló következetlenség, és abból adódó félreértés ne fordulhasson elő, és a jövőben ne hozhasson kellemetlen helyzetbe se vendéget, se munkatársat egyik éttermünkben sem.
 
Szíves megértését előre is köszönjük,  és reméljük, hogy bizalmával a jövőben is megtiszteli éttermeinket.
 
Üdvözlettel,
H.P.

 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

háténvagyokaz 2008.09.18. 14:02:59

harmadikra is azt gondolom, hogy szegény alkalmazott repülni fog... sajnos könnyen beazonosítható a panaszlevél alapján...

Hubika 2008.09.18. 14:03:34

másodikra is érdekes :)

egggyüttműködő partner 2008.09.18. 14:12:37

"A szabálytól való eltérés volt, tehát munkatársunk hibázott, amikor Önnek első alkalommal kiadta a Filet-o-Fish terméket extra salátával."

értsd: munkatársunk értett a vendég nyelvén, ezért ki is rúgjuk őt a ghezibe

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.09.18. 14:13:23

Hadd fordítsam le:

Aki adott olyat, amilyet kértél, az ki lesz kúrva.
Aki másnap nem adott, és tahó módon viselkedett, az meg kap egy simogatást a buksijára magától Ronald McDonaldtól.

gelsystem 2008.09.18. 14:15:16

remélem, most erre recskázol napokig, hogy sikerült egy embert munkanélkülivé tenned............teszemét!!!!..:)

theface 2008.09.18. 14:28:37

szerintem a meki részéről az a rizsa szöveg, hogy az egyedi tervezésű szendvicsek miatt már nem gyorsétterem lenne, enyhé szólva egy nagy rizsa
meddig is tart bele rakni azt a kis salátát abba a szendvicsbe? ha 10sec-nél tovább, akkor valamit nagyon rosszul csinálnak.

Itt a tipikus, én vagyok a multi te úgy ugrálsz ahogy én fütyülök téma bontakozik ki előttem.

Érdekes módon, pizzériákban is van olyan hogy egyedi pizza, azt raknak rá amit kérsz, és ugyan úgy kihozzák 30 perc alatt.

MosoMasa 2008.09.18. 14:29:24

Kuss, eszed, nem eszed - ez van. Ha salátát karsz zabálni akkor eriggy a piacra vagy a mezőre.
Kiszolgáló munkatársunkat kirúgtuk.
Na ennyi jött le.

Bugreport 2008.09.18. 14:29:54

Na ez télleg ge*iség volt tőled cimbora...

maripán 2008.09.18. 14:38:37

....aki mekiben eszik sikeres ember nem lehet....

havajj 2008.09.18. 14:38:52

theface:
ez nem így megy, általában előre elkészül pár szendvicsféleség főleg csúcsidőben, hogy azonnal lehessen hajítani az ablakon.
ezzel szemben a lassúság télleg hülye kifogás!
pontosan mennyivel is több idő extra salátát rakni egy olyan szendvicsbe amibe gyárilag nincs, mint egy olyanba amibe gyárilag van?
H.P. marketingből 1-es, leülhetsz.

Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.18. 14:39:23

Mi az hogy gyorsétterem???
Sok kínaiban hamarabb jutsz kajához mint egy mekiben...

Sajnálom az alkalmazottat, valszeg eszébe sem jutott, hogy segítőkészsége miatt teszik lapátra.

Csak semmi önálló cselekedet-gondolat!
Mint a szocializmusban.

havajj 2008.09.18. 14:40:59

és ha én mindig salátával kérem a halas szutykom, akkor mitől nem lesz másoknak beazonosítható?
baromság az egész

EÖ (törölt) 2008.09.18. 14:43:19

ez korrekt levél
akinek nem tetszik menjen másik gyorsétterembe

Pikka 2008.09.18. 14:47:36

Kövezzetek meg, de valahol igazat adok a Mekisbácsinak, legalábbis ami a kiszolgálás gyorsaságát érinti. Nem kéne a mekit pizzériához hasonlítani, épp azért, mert a pizzériában 30perc alatt dobják össze a pizzát (olyat, amilyet te kérsz), a mekiben pedig 2perc alatt eléd dobják a dögburgert (+sorbanállás, de az más tészta).
Gondoljatok csak bele: valaki odamegy a pulthoz és közli, hogy a halburgerébe salátát kér. Ekkor a pultossrác nem csak hátraordít, h halburi és elveszi a pultról, hanem elmagyarázza, hogy na akkor ebbe rakjatok salit, meg ezt, meg azt. Aztán meg külön elveszi, nehogy más, salátanélküli halrendelőhöz kerüljön a speckó szendvics. Ez igenis időbe telik.
Persze más tészta, ha este megy be emberünk (ha jól emlékszem az ominózus eset hajnalban történt), hiszen akkor nincs sor. Ám ugye kivételezni nem lehet, hogy este van saláta, napközben nincs... Aki spéci cuccokat akar, az menjen étterembe, de ne GYORSétterembe, ahol előre szabott ételeket kaphat, cserébe nem kell fél órát várnia...

"pontosan mennyivel is több idő extra salátát rakni egy olyan szendvicsbe amibe gyárilag nincs, mint egy olyanba amibe gyárilag van?" ez mondjuk igaz...bár szerintem ritka dolog, hogy vki extra salit kérjen a szendvicsbe, viszont ha mindenfélét lehetne variálni, akkor én lehet hogy azonnal rohannék enni egy csirkés-baconos-sajtos-salátás-csípősszószos-magoszsömlés szendvicsért a szomszéd mekibe, aztán meg puzzlezzék össze, mit is kértem:D

Ettől függetlenül kirúgni nem kéne azt a szerencsétlen eladót, hanem esetleg nagyobb hangsúlyt fektetni a "szabályzatok ismertetésére" és akkor máskor nem fordul ilyesmi elő.

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.09.18. 14:48:47

A macI-ben baromi lassú a kiszolgálás!
Ha még a salátán is szaroznak, akkor roló le!

dwdHU 2008.09.18. 14:49:38

en azt nem ertem hogy az mitol gyorsetterem, hogy belepsz, felorat allsz a sorban, utana felorat amig elkeszitik amit kersz (persze mindekozben mindenki mas melletted kapja a sajatjat) ...

Rollergraph - Hungarian people shaper 2008.09.18. 14:50:16

Ráckevén biztos adnak plusz salit.
Bisztos

gelsystem 2008.09.18. 14:53:45

pontosan erről van szó Pikka-kartács!!!
útyhoty kischHaver, ha legközelebb gyorsétterembe mész, akkor azt kapod ami van......
ha nekiállsz variálni, ne csodálkozz, ha a mögötted álló kiállít a sorból, főleg, ha homárfan -egy jólirányzott baCCCCC-papucsos aláemeléssel

EÖ (törölt) 2008.09.18. 14:58:17

havajj

az a baj, hogy beletenni tényleg 0,0056 másodperc egy plusz salátát
DE és ez FONTOS!!
Meg kell jelölni, hogy ne más kapja meg, mert akkor az egyből megy a homárra vagy a pápához, hogy ővele kibasztak
én simán elhiszem hogy macerás külön kívánságokat teljesíteni
no persze ha senki sincs és pang a forgalom, akkor meg lehetne csinálni
és ha egyvalakinek beleteszel egy plusz salátát, a következő kér bele kettőt, a következőnek torma kell bele, a negyediknek pulykahús, az ötödiknek libamáj
tudod, ma egy tornapapucs holnap a világ!!!
és végezetül egy példa, hátha valaki pont szociológia szakdolihoz keres anyagot:
Egyszer a cégtől mentünk Svédországba hatan. Valaki júniusban akart menni, mert május nem jó neki, akinek a május volt jó, annak nem volt jó a július eleje. A harmadiknak semmikor se volt jó. A kollégám már a haját tépte. Mondtam, szarul csinálod, bízd rám.
Lefoglaltam a repjegyet és megírtam nekik, ekkor megyünk, akinek jó, az jön, akinek nem az marad. Érdekes módon mindenkinek hirtelen jó lett az időpont.
A lényeg tehát, hogy a meki nem kívánságműsor.

Szűcslaci 2008.09.18. 14:58:41

Évek óta egyforma minőségben áruljuk a sz@rt. A sz@r közé rakhatunk sz@rt, ha a sz@r eredetileg is sz@ros volt. De kettőt nem, mert az már két sz@r lenne.

The Good Boy 2008.09.18. 15:00:52

Nem látom a levél végén, "a panaszosnak felajánlunk egy ingyen mcreggelit extra adag szűz salátával" cimű mondatot. Vagy legalább 100 smart pontot.

Gea 2008.09.18. 15:01:49

Ha mindenki látta volna, és felfogta volna a "szuperszájzmí" (Super Size Me) című filmet, akkor ez a levelezés nem létezne... Undorító, gusztustalan, hánydékok, akik kemikáliákkal hatnak az ember érzékszerveire, tele telített zsírral, meg cukorral...

Ja és ajánlom mindenkinek A leves hazudik c. könyvet (sorry a szerző nem jut eszembe)!!!

Üdv:
Gea

havajj 2008.09.18. 15:04:14

OK Egyéves, de ha az amúgy is bennelévő sz@rból (kopirájt Szűcslaci) kérek duplát, azt is meg kell jelölni.
Attól meg hogy adnának más extrákat is, még nem kérnének többen bele.
(hiszen adnak is, legalább is nekem mindig. csak ezek szerint a vezetőség nem tud erről)

Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.18. 15:04:22

Szerintem a megoldás az időpontban rejlik, hisz amikor először kérte az extrát akkor éjjel fél 1 volt, gondolom nem tolongtak annyian, a második eset ha jól láttam este fél 11 körül, amikor még jóval több vendég lehetett.

Igaza lehet a mekinek is (na nem, ami a gyorsaságot illeti( de ha annyit mondott volna az alkalmazott, hogy "bocsi, tegnap volt idő megcsinálni, ma viszont tömegek állnak mögötted és nagy szarba kerülhetek, ha megcsinálom" nincs ez az egész ügy.

Almatlan Jozsi 2008.09.18. 15:04:52

Ahogy mondtam, vegul kirugjak azt aki az extra salatat adta.

havajj 2008.09.18. 15:05:34

szeretem a telített zsírt, a cukrot meg pláne

staropramen 2008.09.18. 15:07:15

szabál az szabál a kutyaúristenit ennek az ostoba világnak!
Ha nem jár bele akkor mindenkinek kuss, aki meg adott bele az indulhat szépen haza.
Majd a Hagyma megmondja, hogy is van ez odaát.
Mindenesetre ráckevén még a húsleveshaz is kaphatsz salátát,sőt a plusz salihoz adnak koviubit is

havajj 2008.09.18. 15:07:34

Zenészke is egyes.
Helyes használat: {[()]}
:)

Majmász Gedeon 2008.09.18. 15:09:48

Orosz cimboráim a mekit nemes egyszerűséggel fuckdonalds-nak hívják. Tele is voltak a szuveníresek olyan feliratú pólókkal, hogy: eat fast, die young.

Almatlan Jozsi 2008.09.18. 15:11:49

De asszem ezt masok mar megirtak elottem, ugyhogy 4000. lehetek-e?

Megvagy hadnagy 2008.09.18. 15:16:55

K:Elozo munkahely?
V:McDonald's
K:A munkaviszony vegenek oka?
V:Megsertettem a grill rendelésekre, vagyis az egyedi készítésű szendvicsekre vonatkozó szabályokat.
K:???
V:Salatat tettem a szenyoba

Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.18. 15:17:38

Szerintem a megoldás az időpontban rejlik, hisz amikor először kérte az extrát akkor éjjel fél 1 volt, gondolom nem tolongtak annyian, a második eset ha jól láttam este fél 11 körül, amikor még jóval több vendég lehetett.

Igaza lehet a mekinek is - na nem, ami a gyorsaságot illeti - de ha annyit mondott volna az alkalmazott, hogy "bocsi, tegnap volt idő megcsinálni, ma viszont tömegek állnak mögötted és nagy szarba kerülhetek, ha megcsinálom" nincs ez az egész ügy.

Így jó, hawai?
:-)

EÖ (törölt) 2008.09.18. 15:18:13

havajj 2008.09.18. 15:04:14

ha én mekis lennék és hozzám bejönnél az extra igényeddel, akkor a következő két eset valamelyike történne:

A, nagy forgalom van: Addig ütnélek egy baccpapuccsal amíg úgy nem üvöltenél, hogy betelefonálnának a Ráckevei strandról, hogy mi van már.

B, nincs nagy forgalom: Szevasz havajj, ezer éve nem láttalak, akarod hogy tegyek még egy szelet bacont a vegetáriáninus szendvicsedbe?

Secnir 2008.09.18. 15:20:14

"Szíves megértését előre is köszönjük, és reméljük, hogy bizalmával a jövőben is megtiszteli éttermeinket.

Üdvözlettel,
H.P."

a H.P. az gondolom nem hewlett-packard, hanem...

Sz.Lacc · http://fusslaci.blog.hu/ 2008.09.18. 15:20:15

Itt azért a Mekinek adok igazat... Nem kívánság műsor az, edd azt ami van, ha nem tetszik, lehet tiplizni máshova.

EÖ (törölt) 2008.09.18. 15:21:14

Majmász Gedeon!!!!

helyesen: fuckdonalds-nek és nem pedig fuckdonalds-nak...

Azért majmászt heJesirásban McFogni többet ér mint száz elsőzés.

EÖ (törölt) 2008.09.18. 15:23:26

havajj,

jelöljük meg akkor tehát a B választ?
Biztos?
:)

Koholmány 2008.09.18. 15:23:49

Ez mind mind szöveg az illetékestől.. Méghogy lassitaná kiszolgálást :)
Én 3,5 évig dolgoztam fiatalkoromban Mekiben és az extra dresszing ( az összetevők hozzáadása)1 mozdulat, vagyis a legrosszabb esetben is 5 másodperc. Mondom mégegyszer, 5!!! másodperc.
De ez mind azért van, mert mivel a szendvicseket előre elkészitik általában, tehát nem pont firssen kapod. Viszont a csúszában nem lehet 5 percnél tovább és ki kéne dobni. Amit persze nem tesznek meg, mert akkor nyomná a napi selejt mennyiséget, de ha te ezt meg azt kérsz bele, te ujat kapsz, nem rohadtat a csusziból... Mikor dolgoztam, volt hogy 50!!! perces sajtburgert kellett kiadni, meg volt hogy a kukából!!! szedette ki a menedzser, hogy adjuk el!!! Anyátokat! Ha meg pofáztál, másnap már nem dolgoztál...
Én ha Mekiben eszem, akkor mindig kihagyatok belőle valamit, igy tuti frisset kapok.
A Burger Kingben meg bármit kérhetsz a szendvicsbe és jóval olcsóbb áron is kapot meg...

Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.18. 15:26:06

Szerintem is jobb a Burger King..
Egyszerűen jobb az íze...

EÖ (törölt) 2008.09.18. 15:27:33

a piaci lacipecsenyés a legjobb
no meg a lángosos
no meg a kis faszenes BOGRÁCSOS ételek
(bázmeg most esett le a littledickNS jelentése :)) )

Gukker 2008.09.18. 15:28:38

Én arra lennék kiváncsi, hogy vevő honnan tudhatja meg pl., hogy egy adag sült krumpli hágy gramm, miből mennyinek kell egy szendvicsben lennie, vagy mekkora egy adag fagyi? Magyarul ha a pultos hozzám vág egy nagy sült krumplit, ami félig sincs, akkor honnan tudhatom meg, hogy csak az adható minimumot kaptam, vagy át akartak vágni? Ez le van náluk írva valahol? El lehet kérni? Esetleg a neten fönt van valahol?

Secnir 2008.09.18. 15:30:51

"Pikka 2008.09.18. 14:47:36
[...]
Persze más tészta, ha este megy be emberünk (ha jól emlékszem az ominózus eset hajnalban történt), "

...olyan kettő óra huszonnégy perckor, amikor viszajöttem vécéről, és már nyugodt voltam és boldog...

frocli 2008.09.18. 15:33:52

1/ A projekt szerint oda nem való salátalevél betuszkolása logisztikailag kivitelezhetetlen.

2/ Az ember nem azért van a tápláléklánc csúcsán, hogy zőccségeket egyen.

Koholmány 2008.09.18. 15:36:20

Gukker,
ha reklamálni szeretnél, hogy monjuk szted kevés a krumpli, kérheted a kasszástól, hogy szóljon a manager-nek és mérje le elötted a mérlegen. Van erre egy preciz kis grammos mérleg.
A cink az, ha éppen több van benne, te meg ott égsz :S
Elvileg vannak szúrópróba szerű ellenőrzések, küldenek próbavásárlókat a központból, de ez kb olyan mintha Gyurcsányra küldenéd az APEH-et :)
Mindenki tudja kik azok, mikor jönnek...

Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.18. 15:36:25

Van egy barátom és lisztérzékeny a lánya.
Figyelmeztették, ne egyen mekiben sült krumplit.
Csodálkoztam, miért...
Tudjátok a megoldást?

Rollergraph - Hungarian people shaper 2008.09.18. 15:38:01

Ő mert liszt maradvány van az olajban melyben a húst és a kumpit sütik

Gukker 2008.09.18. 15:39:10

"Gukker,
ha reklamálni szeretnél, hogy monjuk szted kevés a krumpli, kérheted a kasszástól, hogy szóljon a manager-nek és mérje le elötted a mérlegen. Van erre egy preciz kis grammos mérleg."

Ezt értem, de mondjuk a manager leméri előttem azt monja, 128g, szerinte jó lesz, honnan tudjam, hogy a 128g tényleg jó?

Koholmány 2008.09.18. 15:41:15

Megnézed a kijelzőt.... :)

EÖ (törölt) 2008.09.18. 15:41:25

szpetike2 2008.09.18. 15:36:20

Hát nem egészen!!!

"Mert ha több van benne, akkor az jogtalan hízlalás tényállása, ha ez többször előfordul, akkor folytatólagosan - bűnszövetkezetben elkövetett jogtalan hízlalás és ennek szankciója: 3 év kötél."

Forrás: Ráckevei Önképző Jogászegylet, Gasztonyi Ádám tagozatának 2007. évi almachja

Darth Revan 2008.09.18. 15:42:22

Szanalmasak.

Minumum egy ingyen halas szendvizset felajanlhatott volna.

En ketszer irtam a Burger Kingnek.
1) nem volt a honlapjukon nyitvatartas (csak az ettermek cime) -> eleg hamar valaszoltak, kuldtek mindenfele kupont is melle
2) valamelyik szendvizsukrol azt irtak a honlapon, hogy van benne paradicsom, pedig nem -> javitottak ezt is, egy halom kupont kuldtek :)

Nem utolsosorban pedig olyan szendvicset csinalnak,amilyet kersz :)

Sokorai_Atala 2008.09.18. 15:42:57

H.P. levele szerintem korrekt és gyors volt. DE:
Tisztelt H. P.
A közösség kéri, hogy cége szabályait megsértő, ámde a vendéglátás, a kultúrált kiszolgálás és pozitív emberi hozzáállás szabályait maximálisan tiszteletben tartó munkatárstól ne váljanak meg.
Reméljük Ön az érem mindkét oldalát remekül látja.
Üdvözlettel.
S.A.

Koholmány 2008.09.18. 15:43:01

amugy meg van a tábla, amin minden ki van irva, mi hány grammos. De ha megkérdezed, akkor is emgmondják, elvileg tudni kell midnenkinek a mennyiségeknek.
Pl amikor ott dolgoztam, kivülről fujtuk a sütési hőmérséklettől kezdve a sajtburgerben lévő mustár grammját

helianthus 2008.09.18. 15:43:21

Gukker, nekem hiszel? Na, akkor én azt mondom, hogy jó, és kész. :)
Amúgy elvileg az árlistán is rajta van, hogy kicsi krumpli x dkg, nem? Akkor nem onnan tudjuk?

helianthus 2008.09.18. 15:46:05

A Villa Mediciben már eleve mérlegen hozzák ki a kaját. Ha baccpacskerban mész, akkor meg kapsz extra feltétet is, 60 ft-ért.

staropramen 2008.09.18. 15:47:42

Egyéves
kifelejtetted az erős felindulást mint enyhítő körülményt
Forrás:lajosforrás
Moldova Gy. szerint létezik HIFELO is ( hirtelen felindulásból elkövetett lopás )

maincoon © 2008.09.18. 15:49:54

3x átolvastam, de sehol nem találok rá utalást, hogy ki fogják rúgni a salátás dolgozójukat...

Lehet, hogy naiv vagyok? Még soha nem dolgoztam multinál. Tuti kirúgják??

EÖ (törölt) 2008.09.18. 15:50:43

Gukker

célszerű ilyen esetekben elkérni a mérleg hitelesítési bizonyítványát, melyet az Országos Mérésügyi Hivatal (OMH) állít ki
utána célszerű megnézni, hogy az OMH jogszerűen működik-e, azaz megfelel- e a 234/2001 (XI. 12.) Korm. rendeletnek a Mérésügyről
Ha ez megvan, akkor az Alkotmánybírósággal meg kell nézetni a fenti jogszabályt, azaz normakontrollt kell kérni, külön ki kell térni az EU-s jogharmonizációra is.
Ezután felül kell vizsgáltatni az Alkotmánybíróság legitimitását, ezt az Országgyűlés Alkotmányozási Bizottsága végzi el, oda kell figyelni, hogy megfelelő határidőn belül kell összehívni és meg kell vizsgálni, hogy a Bitottság jogszerűen működik-e. Tehát az Országygűlés SZMSZ-ét kell független jogászbizottsággal megnézetni, célszerű ezt Hágában intézni, persze alaposan küröl kell járni, hogy jogosult-e a Hágai Jogászegylet e vonatkozásban eljárni...

helianthus 2008.09.18. 15:51:22

MAincoon: Az észrevétele nyomán az üzemeltetési osztály munkatársai megteszik a szükséges lépéseket, hogy hasonló következetlenség, és abból adódó félreértés ne fordulhasson elő, és a jövőben ne hozhasson kellemetlen helyzetbe se vendéget, se munkatársat egyik éttermünkben sem.
Hát ebben van a fenyegetés. Multit látni és meghalni!

Koholmány 2008.09.18. 15:52:24

maincoon,
az a baj, hogy a blokk alapján simán elővehetik a kasszást. Bár akkor a managert is, meg az oktatóját is aki nem világosította fel rendesen a standard-ekről.

EÖ (törölt) 2008.09.18. 15:53:49

staropramen 2008.09.18. 15:47:42

ja, ha erős felindulásból tette, akkor az enyhítő körülmény, azaz a 3 év kötélből mindjárt csak 2,5 év kötél lesz.
Nem mindegy!

Sőt, Moldova szerint, mikor a gyárból egy kávéfőző papírjával kiloptak egy mozdonyt, a portás havi 400 forintért nem lehet még műszaki szakértő is!

staropramen 2008.09.18. 15:58:18

Egyéves
igen de csak a Gumikutya és Gumimacska Műveknél

lopicigaspar 2008.09.18. 15:59:06

Zenészke mi van már a liszttel?

EÖ (törölt) 2008.09.18. 16:04:45

Staropramen

asszem pont ott :)

vagy a doki a Lakinger Bélán, aki maszek alapon rendel a hajón, akinek nem tetszik keres mást.
- De a nyílt tengeren?
- Kérem, én orvos vagyok, nem térképész.

Mennyire igaz még most is, amit a szocializmusról megírt. SaLYnos!

EÖ (törölt) 2008.09.18. 16:07:38

na és persze az 5 vagonnyi kenőszappan és szilvalekvár, ami csak együtt eladó, mert véletlenül összekeveredett!

Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.18. 16:08:01

Nincs megfejtés a lisztre, vagy csak én vagyok vaksi?

A megfejtés egyszerű és nem átverés kivételesen:
Sütés előtt megszórják liszttel a krumplit.
Én kipróbáltam, tényleg ropogósabb lesz tőle...

Na megyek kajálni...
:)

Rollergraph - Hungarian people shaper 2008.09.18. 16:10:20

vazz aszittem hogy az olajból kerül rá

EÖ (törölt) 2008.09.18. 16:10:29

aszonta egyszer egy professzor (még a lipóton laktam vele egy szobában, a harmadik meg a Napóleon volt), hogy egyszer vizsgáltak egy szerszámot, ami a krumplit nyomta formára pépből, merthogy nem összevágják, hanem préselik
ez igaz-e vaLYon?

EÖ (törölt) 2008.09.18. 16:12:42

zenészke!

ez fordítva is működik, próbáld ki bátran!
ha sütni akarsz lisztet, előtte szórd meg krumplival. Nemcsak ropogósabb lesz, de tartalmasabb is.

EÖ (törölt) 2008.09.18. 16:14:18

és hogy miért nem látni kóbor kutyát a mekik körül? :)

Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.18. 16:14:33

Megpróbáltam bejutni a meki menűinfó oldalára, de nem sikerült:

mcdonaldsmenu.info/home.jsp?loc=hu&lang=hu

Biztos blokkolta a CIA...

Koholmány 2008.09.18. 16:15:04

Egyéves Önkéntes,
a mekis buri pépből van, sőt a marha hús meg nagyrészt szójából. Asszem 20% körül van a hús, de a pontos adatra nem emlékszem.

Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.18. 16:16:50

Nekem is mondta a háziorvos, hogy ha hússzegényen akarok étkezni, vegyek párizsit, mert gyakorlatilag szójából van.
Ez ezek szerint a mekire is igaz.
Akkor jó a következtetés:
Egészséges étkezés: McDonalds?

EÖ (törölt) 2008.09.18. 16:16:59

a mekiből azt is kinézem, hogy a kecsöp is paradicsompéppől van

EÖ (törölt) 2008.09.18. 16:18:12

zenészke!

igaz, csak ne szójás szendvicset kérjél, mert azt meg hússal hamisítják!!

Koholmány 2008.09.18. 16:19:08

Hát nem a legegészségesebb. Egy royal szendvics 60% ban telitett zsirsavat tartalmaz...

moli 2008.09.18. 16:19:29

ez keves: munkatarsat hivatalosan figyelmeztettuk (masodikra kirugas) es privatban megkeressuk karpotlas celjabol (fishofilet szendvics kuponok)

EÖ (törölt) 2008.09.18. 16:20:33

akit kirugnak a mekiből az hová megy dolgozni??

Koholmány 2008.09.18. 16:24:42

Egyéves Önkéntes,
egyik régi mekis munkatársammal nemrég összefutottam. Nincs érettségije de volt már, mekis, burger kinges, kfc-s, fornetti-s, sőt még Quick-es dolgozó is volt :)

moli 2008.09.18. 16:31:43

ja, hogy ez a meki, nem pedig a burger! mert a burgerben kerhetsz sajtot vagy bacont a whopperedbe....

felhivnam a meki figyelmet, hogy nem veletlen van a szendvics-csomagolasra felrajzolva a sali/sajt/bacon/stb -amiket be lehet ikszelni- hanem cellal.

Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.09.18. 16:33:52

Ajánlom mindenkinek:
Louis de Funes: Szárnyát vagy a combját?

Szűcslaci 2008.09.18. 16:37:03

Zenészke - és akik kíváncsiak:

Történetesen személyesem ismerem azt a szlovák embert ( A.K.), aki kidolgozta az általuk kínált "sültkrumpli" gyártási eljárását. Porból, vízből, adalékanyagokból, formanyomó automatával, ahogy a tésztákat is csinálják. Ezt a találmányát előadó körutakon ismertette és reklámozta az USA-ban, mikor is a McDonalds valakije felfigyelt rá és nem túl nagy összegért megvásárolta az összes jogokkal együtt.
Ezért ne egyék lisztérzékenyek, guárgumiérzékenyek, pácsóérzékenyek, nátrium-benzoát és egyéb étzékenyek, illetve aok, akik burgonyát szeretnének enni. Ha valaki ezt nem hiszi el, akkor némi anyagi juttatás fejében kiadom az illető úriember elérhetőségét.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.09.18. 16:37:38

ez a levél egy vicc :o)

kedves H(ülye) P(icsa) látogasson el mondjuk egy keddi nap éjszakáján (csak azért, hogy ne a pörgős hétvégét vegyük alapul) és mondjuk hajali 3kor kérjen a csepeli mekiben egy mezei bigit és egy halasszendvicset és egy kis nuggetset! ha 15 percen belül megkapja, akkor a számláját állom!!!

egyik termék elkészítésének az ideje se haladja meg a 8 percet (még akkor se ha nincs csúzdában!)

és nem ez az egyetlen meki, ahol az éjszakai drive-ba betérve két különböző szendvicset kérve 20 perc, nem beszélve ha vannak az ember előtt!

nesze neked 2 percen belül kiszolgáljuk reklám, ami többször fordult már elő mind a drive, mind az éttermi részben! persze 2 percet lehet mérni az étteremben főleg, ha üres!

ez kb olyan mint a postánál, hogy be lehet fizetni a csekket max 15 percen belül! 3 hete sikerült is 5 perc alatt feladnom, csakhogy a 8 ablakból a szokásos 1-2ből 6-7 ment! lemegy a mérés és vissza áll minden a tűrhetetlen helyzetre!

és még ragozhatnám :o)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.09.18. 16:40:45

Zenészke · www.hasznoshirek.hu 2008.09.18. 16:16:50
Egészséges étkezés: McDonalds?"
úgyvan! főleg ha legalább 1km-re elkerülöd!! :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 16:52:27

hat mar nem azert de a mekinek van egy mehuje, vagyis hat tobb de ugye global egy, ezen neha modositanak bovienek stb.
es azt aruljak
a halas az halas salata nelkul oszt annyi
en havonta egyszer ha megallok egy mekinel es tudom melyik milyen rendelem es kesz
el nem tudom kepzelni hogy a kocsibol meg kulon insgtrukcikat adjak a mekisnek
iett szemben van a BBC az egy etterem, ott leulok kikerek eg picsor sort es magamnak allithatom ossze a hamburgert, mer az meg etterem, jo a soruk is
kerheted kiskrumplival, nagykrumplival ha dupla hust akarsz akkor bigmek, hameg dupla halast akkor kettot kersz, salatat vigyel magaddal

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 16:57:28

kecsap mustar utantoltes ingyen van meg majonexz is lehet de azert Travolta kirohog lo' hamburger whit majonesse
aze' az egyaltalan nem ritka a mekin kivul se hogy nem valtoztatnak a recepten
ez a meki en se vagyok oda erte neha megallok mert arra van idom
Mary tegnap antott csirket sutott igy most eppen vajaskenyeret eszek
legszivcesebben lefotoznam:)
hehe
de jot akart, kettot gyorsan mar kidobtam, mintha megettem volna es majd megdicserem ha hazajott es mekerem haggya ram meg KFC-re ezt a dolgot

Szűcslaci 2008.09.18. 17:14:55

hagyma: a KFC jobb, pláne 11:00 AM és 01:00PM között, mikor büfé van 10$-ért, plusz az üdítő rogyásig és van minden, főtt rizs, főtt krumpli, sült krumpli, tészta, csirkecomb-mell-szárny meg még fasírtszerű valami is, meg saláták. Gondolom, próbáltad már.

The Good Boy 2008.09.18. 17:15:08

Ha már kajánál vagyunk, kicsit OFFolnék:

Majdnem tudatos vásárlóként időnként megnézem az összetételét annak amit veszek.Vagyis régebben megnéztem, azt hittem van értelme...
Szóval: Miért van ráirva szinte minden termékre, hogy "nyomokban mogyorót és mandulát tartalmazhat..."
Gyakorlatilag sarkosan fogalmazva a sajttól az étolajig mindenen rajta van ez (na jó túloztam talán a sajton nem:)
Tán csak nem azért, hogy a mogyoró allergiások nehogy allergiáljanak mindentől?
Egyébként ha nagyritkán ráfanyalodok a gyors kajára, akkor inkább megyek 100 km-t, egy Burger királyhoz esetleg az öreg Kentackyhoz, mint a bohócosba. (na jó megint túloztam, 5 km.-t sem mennék egyik miatt sem).
Mondjuk sokkal egészségesebb kosztot a Pidzahát* és haverjai meg a kinaiak sem árulnak. Szerintem.
*bármely más hasonló behelyettesithető!
Egyébként még ennyi idő után is szórakoztató az elsőgenerációs bevándorló történetei Hagyma bá'előadásában...:)

Szűcslaci 2008.09.18. 17:16:26

és bármi jobb mint a Taco Bell

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 17:23:32

a KFC kifejezetten jo szerintem, foleg a Mary csirkejehez kepest/hogy tudott 4 db cmbot igy elqrni, meg kicsit nem voltam itthon?/
ja a pizzat meg mindig nem magyarazta meg senki miert egezsegtelen?
rendes teszta, kobasz, vagy spenot vagy szalami, sajt paradics?
mellik rossz?
csupa vitamin es szenhidat ezt ettek a fijjug mexikoban

Szűcslaci 2008.09.18. 17:27:59

Zenészke: Nem tudok e-mailt küldeni neked, mert: The mail system

: host server11.citromail.hu[91.83.45.11] said: 511
sorry, no mailbox here by that name (#5.1.1 ) (in reply to RCPT TO command)

Szűcslaci 2008.09.18. 17:33:12

Azért Junkfood-ban az amerikaiak viszik el a pálmát..sok igénytelen étterem, hamburgerrel meg sültkrumplival, a kövér bennszülöttek meg zabálják kétpofára, mindennap. Tényleg a KFC volt viszonylag a legjobb - nem számítva mondjuk New Orleans néhány frankó éttermét, egy-két floridai, magyar gyökerű éttermet, meg mikor magam főztem. Juharszirupos pancakest nem akarok enni, meg étteremben darálékot sem.

Szűcslaci 2008.09.18. 17:34:24

Zenészke: küldtem...

Freddye Jenkins 2008.09.18. 17:34:30

A levélíró szarjon sünt ! de meg is szülheti ! Kívánom neki hogy Őt is tegyék lapátra !

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 17:39:09

Szucslaci
aze' egy Outback, vagy egy applebeens, rock kv, meg a nem lancok kozott is van pancakest en se szeretem, de van ott scrambbled is meg bacon, meg kobasz reggelire
nem tudom en eleinte nem ettem sok amerikai kajat mostanaban mar sokat megeszek
vitathatatlanul jok csirkeben es marhaban, bar pl. nalunk a hotelben a kubai Bertha isteni bablevest tud

Szűcslaci 2008.09.18. 17:54:45

Hagyma:
Mert hozzászoktál...a gumbo tényleg jó volt, meg egy-két mexikói cucc is, Santa Fe vagy El Paso környékén, de az autópályás kajáldák.......húú, azok retkek, meg a vasúti kocsira hajazó piros műbőrüléses dohányzójú éttermek...pesze én általában a tízdolcsis éttermeket látogattam ( 10 $ a büfé, vagy 12-20 $ a la carte + büfé) Vegasban puccos helyen ettünk finom steak-et, De pl. Clovis- ban, meg Tampa-ban a steak is darált hús volt.....Te merre vagy?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 18:05:37

hat azokat a helyeket nem nagyon latogatom, csak az osidokben, nem mintha gazdag lennek de pl a mi 4 gyemantos hotel;unkben asszm 16 a
deli buffet es kivalo, a reggeli tan 12
Kentucky, de 2 evig nyomtam Tampan is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 18:13:50

ja hat van daralt steak is sok helyen aze olcso
T-Bone a ott van, na az sehol se daralt ahol van, olcso helyen persze nem tartanak mert nincs ra igeny
na en se eszek minden este T-Bonet, mert ha elmegyunk egy ilyen helyre mint mondjuk Long Horn az Maryvel egyutt meg TIP-el szaz folott van

gonosz gombóc (törölt) 2008.09.18. 18:16:40

Nem érdekel az extra saláta, de az igen, hogy a fogyasztó megtévesztése, hogy egészen másképp néznek ki a szendvicsek a szépséges színes fotókon, mint amit eléd nyomnak. Éljen Michael Douglas az Összeomlásban! Hol a fogyasztóvédelem?

Szűcslaci 2008.09.18. 18:22:54

Persze, te jobban ismered a helyeket, én csak kalandból elrepültem L.A.-ba, ott béreltem egy autót és cikk-cakk-ban elautókáztam Miami-ba - összesen 8000 Miles.......2 hónap és sok látnivaló, főleg az amerikai muzsikok. Az ország gyönyörű, óriási, de pl. Kínában jobban szeretek lenni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 18:32:42

hat latod en 11 eve keszulok arra hogy vegigmotorozzak a 66-oson de meg nem tehettem meg
jovore meg hazamegyunk
talan 2 ev mulva
es lehet inkabb mar kocsival
faly a derekam:)
ps. en itt szeretek elni, mondjk nem pont Kentuckyban, janarban megyunk vissza carolinaba
ott nagyon jo bureger kingek vannak

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.18. 18:38:16

nálunk is van 66-os út, talán Baranyában?

motort tudok intézni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 18:43:36

akko' kuggye man egy Harleyt mer az itt se ocso
ez kicsit hoszabb lehet ugy gondolom, armint a 66-os
de asszem Maryvel mar inkabb a kocsit valsztjuk
nagy a segge,nem annyira, de megis:)
huzom is vele

Szűcslaci 2008.09.18. 18:43:44

Ne hagyd ki, de a jó része a Historic 66-nak elég lepukkant. Akárcsak mint mikor Vegasban elhagyod a casinokat, meg a szállodákat a Grand Canyon felé, utána jönnek a düledező bódék, retkes utcák.

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2008.09.18. 18:43:54

Első gondolatom volt a H.P. rövidítést föloldani.=)

Picujka 2008.09.18. 18:46:38

a 66-os Kaposvár és Pécs között van :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.18. 18:48:52

harleyról szó nem volt kedves hagyma
van: babetta és simson

Szűcslaci 2008.09.18. 18:48:55

Persze, csak ott pl. egy V rod 18.000 USD, itt meg 8 millió Ft.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 18:54:45

mamapicijanya
akkor jovore babettaval megyunk b.furedre
hogy is volt a z a regi mondas
anyammal elek, babettaval jarok es macskam van
ez valami film volt ha jol remlik

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.18. 18:56:40

tudom, hogy lepuykkant, de 10 eves korom ota tervbe vettem, meki csak van arra is
aztan delen vissza carolinaba
de eloszor balatonfured jovore
mosmeg mingya Ryder Cup zabaltatas

havajj 2008.09.18. 18:57:52

hagyma
... és ne is legyek kemény?
a vége

Charlie_Firpo 2008.09.18. 20:46:40

most olvastam el az előzményeket is. ki ez a nyomoronc aki két levél salátáért + 60-ért veri a tamtamot a McDögleszben? nincs még iwiw adatlap? :)

Fashionistas 2008.09.18. 21:47:02

Akárhogy variáljátok a szendvicseket az sz@r marad.... a mekiben!

neet 2008.09.18. 21:57:00

Gyors kérdés, ami off is, de good boy már feszegette: ez a mogyoró érzékenység. Hogy nyomokban. Könyörgöm: milyen ántsz-es tisztaságot meg pontosságot várhatok el egy KAJÁT gyártó sorról, ha pl ugyanaz a gyártósor csomagolja a libazsírt és a mogyit is, és a 2 között nem ellenőrzik, takarítják le a futószalagot, vagy hogy van ez? Pistike arra sétál, felkap a földről egy lepottyant moyorót és hoppsz, bedobja egy arra csorgó üvegbe, ami lehet, h lekvár vagy egyéb? És akkor nyomokban mogyit is tartalmaz? Vagy csak a felelősség átadásról van megint szó? Valaki magyarázza már el, hogy tartalmazhat nyomokban vmi myogyorót, aminek köze nincs a mogyoróhoz!!!
neet

silent76 2008.09.18. 21:57:39

off:
Egyéves önkéntes: helyesen fuckdonaldsnak. Egybe írjuk, mivel az utolsó betűjegyet (s) is kiejtjük, valamit -nak a toldalék, mert magyarul a McDonald's szót "mekdonáldsz"-nak ejtjük, tehát a fuckdonalds szót is a mély hangrenű á-val mondjuk, a toldalék is ehhez igazodik. Kötőjel akkor kell, ha az utolsó betűt az idegen szóban nem ejtjük ki. Vö: New Yorkban, ill. Marseille-ben.
On

silent76 2008.09.18. 22:28:31

neet: csak elővigyázatosságból írják rá, hogyha valaki allaergiás rohamot kap, ne tudják a céget beperelni, mert régebben ezzel amerikában sokan visszaéltek. Ott már azt is ráírják a chipses zacsira, hogy fogyasztás előtt ki kell bontani, meg a vasalóra, hogy vigyázz, mert túl forró... Ostoba népség az amerikai, csak náluk van mogyoró, megy toll érzékeny ember...

manualis mammografus 2008.09.18. 23:38:46

angol szot akkor mondanad magyarul, ha ugy ejtened ki, ahogy leirod. a 'mekdonaldsz' pedig tajszolasos angol. szerintem.

The Good Boy 2008.09.19. 00:12:17

silent! de itt olyan termékekről van szó, ami soha nem láthat(na) mogyorót, meg mandulát! Olyan dolgokra van ráirva, ami még csak mogyoróhoz hasonló terméket (meg izvilágot) sem tartalmaz, akkor miért kapna valaki mogyoró allergiás rohamot. Szerintem meg feltalálták a spanyolviaszt és valamilyen adalékként kerül bele lassan mindenbe.

Eastbay1 2008.09.19. 01:38:50

Akkor most mi van? Külföldön lehet bármit kérni bele, csak Magyarisztánban nem? Országonként eltérő a frencsájzszerződés vagy mi a rák (hal)?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.19. 03:04:03

mekdanolds ha mar ott tartunk
az amerika nep nem ostoba jogrenszeruk szokatlanm bar pl a csipszre nincs rairva, a vasalot nem tudom,nekem nincs, en nem vasalok de mindenki tudja hogy forro, de ha valaha egy furfangos ugyved valami bironal elert valami karteritest akkor bizony a precedens jog alapjan mas is megkapna ha nem irnak ra
de amugy ezeknek a baromsagoknak 90 szazleka urban legend
itt se lehet bele barmit kerni futoszalagon gyartjak de a kecsap meg a z utantoltes ingyen van
a mustar is
a majonez is ha francia vagy

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.19. 03:12:17

ja amugy en sem tudom mert gondoljak okan, hogy azert ki lett rugva mert adott egy extra salit
valoszinu szolnak neki, hogy maskor ne
legalabbis itt az tortenne, de en meg a mekiben olyat nem lattam, hogy valakinek kulonfele kivansagai lettek volna
4-es menu
vagy 4 csizburger nagykrumpli
lecet
ha elviszed beleobaljak a zacskoba kecsapot, ha nem te nyomod ha akarod
amugy van olyan gyorsettermi lanc is ahol te mondod mibol kersz bele a szendodba es mennyit
na ez nem a meki

EÖ (törölt) 2008.09.19. 07:44:09

silent76 2008.09.18. 21:57:39

aha, hogyne

és aki helyesen mekdoneldsz-nek ejti, az hogyan írja?
akkor hol a mély hangrendű á???

Szűcslaci 2008.09.19. 07:48:01

1. A Mc Donalds nem a'la carte étterem.
2. Hagyma, de nálatok sok helyen a cola is ingyen utántölthető - legalábbis én sok helyen találkoztam ezzel a szép szokással.
3. a mogyoróvaj adalék-alapanyag, sok mindenbe teszik, főleg, ha fogytán a guárgumi.

EÖ (törölt) 2008.09.19. 07:48:23

az mondjuk jogos kérdés, hogy egy marhahúsba hogyan kerül nyomokban mogyoró?

Mondjuk én már láttam ilyen feliratot nutellán is (vagy valami hasonló márkán). Na az milyen?

Szűcslaci 2008.09.19. 07:49:45

Helyesen ejtve: Mekdóóónáldsz.
1éÖ: A Nutella mogyoróból van, néha kerülhet bele nyomokban mogyoró is.

EÖ (törölt) 2008.09.19. 07:50:40

Szűcslaci!

A guargumi botrány esetén előtérbe került, hogy a guargumi TÍZszeresére sűríti be azt, amihez hozzáadják.
No most akkor képzeletben vegyük ki a joghurtból a guargumit, akkor mi marad? Víz? (az is erősen felhígitva! :) )

Szűcslaci 2008.09.19. 07:50:48

Esteleg Mekdauuuunáldsz.

EÖ (törölt) 2008.09.19. 07:51:49

hát azt vágom, de beb..szna ha csak nyomokban lenne a nutellában mogyoró...

Szűcslaci 2008.09.19. 07:52:18

Ki eszik joghurtot? Ha lenne tehenem, csinálhatnék aludttejet. A meszes vízből nem lehet - joghurtot se.

EÖ (törölt) 2008.09.19. 07:52:56

ez is szép nyelvi elem: mekdönci! :)


nálunk a kölkök zabálják a joghurt!

Szűcslaci 2008.09.19. 07:53:34

Azért nincs sok mogyoró a nutellában, mert kellett másba, oda már nem maradt. Ahhoz kitaláltak más anyagokat, meg anyaghelyettesítő, az anyagnál olcsóbb anyagokat.:)

EÖ (törölt) 2008.09.19. 07:54:16

tegnap vettem instant vizet, akciós volt.
beleteszed egy pohárba és öntesz hozzá vizet és már kész is. Fogyasztható hidegen és melegen.

Szűcslaci 2008.09.19. 07:55:53

Vegyél napenergiával működő ruhaszárító egységcsomagot is! Rengeteget lehet vele spórolni.....

EÖ (törölt) 2008.09.19. 07:56:16

lassan oda jutunk, hogy a párizsit szarvasgombával hamisítják

Szűcslaci 2008.09.19. 07:57:13

Néhány tíz évvel ezelőtt a Mester utca kőrúti vége felé volt egy hamburgeres bódé, ott csirkemájat és lecsót is tettek bele. Ma hol van ilyen?

Starlark 2008.09.19. 08:01:40

De faszari a magyar meki... úgylátszik már nem, csak a dolgozóival.

Londonban melóztam mekiben az au-pairkedés mellett, ott még paradicsom karikát is tettünk bele, ha úgy kérték, ketchup helyett.

Egy alkalommal volt balhé mikor az egyik managernél lehetett majonézt adni /ott nem volt előre csomagolt belőle/ a másiknál már nem.

EÖ (törölt) 2008.09.19. 08:01:47

ruhaszárító kötelet?

a piacon nekem a hölgy szokott csirkemájas pepperónis zsömlét hegeszteni ha megkérem

Starlark 2008.09.19. 08:06:19

Jah a idő tényező a legbénább kifogás.

Kérjetek krumplit só nélkül... vagy az is csak nyugaton létezik?

É2I 2008.09.19. 09:11:13

@Egyéves Önkéntes
"tegnap vettem instant vizet, akciós volt.
beleteszed egy pohárba és öntesz hozzá vizet és már kész is. Fogyasztható hidegen és melegen."

Ez qrv a jó lett :D

/on
A mekis HP meg igazi manegér. A válaszba belekötni nem lehet, de a sorok közt ott van, amit már páran fel is olvastak. Na ezért (sem) járok 'gyors' (haha) étterembe. Éljen a rántott hús!

Fentebb (talán Zenészke) írta, hogy vmilyen doki azt modta, hogy a párizsiben sok a szója. Nos el van tévedve; toll, bőr, ilyen-olyan adalék + víz, oszt' kalap.
Akahom mohndani Phárizshi, mongyjő.

2008.09.19. 09:29:07

szátötvenöt !

Dax 2008.09.19. 09:33:01

nincs új a nap alatt?

misko 2008.09.19. 09:34:19

Tehát akkó:
-nem adunk extra salit, mert akkor nem leszünk gyorsak.
-ha eredetileg van benne,akkor mégis adunk .

Akkor nem számít, vagy most mi van?

anka01 2008.09.19. 09:42:25

Most + 60 Ft-nyi salátáért kirúgattad az a szegény csávót / csajt, aki előző este a kedvedbe szeretett volna járni (ezzel megszegve a MC szabályait)azzal, hogy tett a halad mellé salit?

Egyébként nem is gyorsak, szerintem! Viszonylag sokszor étkezem a fent említett gyorsétteremben, az 1 perces kiszolgálás nem működik...(pedig valahol még az órát is elindítják)

Dax 2008.09.19. 09:49:00

hülyék ezek, nálunk itt a gyrosonál azt rak bele a srác amít kérek, pénzt se számol fel az extráért, jobb is a kaja, tudom miből van és ráadásul ismerős csínálja és nem is drága ja és éjel nappali... a menük a mekibe negyedennyiből kijönnének ha nem lenne ekkora forgalma

manualis mammografus 2008.09.19. 09:53:38

te szallitod a gyros-osnak a kutyakat, ezert tudod mibol van? :)) amugy inkabb megeszek 1-2 gyros-t, barmibol is legyen, minthogy bemenjek egy ilyen bullshit etterembe. masfelol meg laktatobb.

Dax 2008.09.19. 09:56:24

sztem ha az ember éjjel nappal gyrost zabál nem fog elhízni, láttam ahogy a haver bontotta ki azt a nagy hús izét amit sütögetnek a nejlonból, ha jól emlékszem csömörön gyártják és pulykából (ügye a pulykásat) talán még a tápérték is rávolt írva, mondjuk lehetne tőlem kutyából is ha finom

Ofélia . 2008.09.19. 10:05:45

A selyempincsi az igazán finom.

Dax 2008.09.19. 10:07:07

rágos sztem, a legjobb amit ettem eddíg a kuvasz volt, de lehet hogy csak a hazaszeretet mondatja velem

Balance Of Power 2008.09.19. 10:08:53

1. Kihagyni ugye barmit lehet, de az ugyanugy lassithatja a kiszolgalast. Tegyuk fel peldaul, hogy a sorban MINDENKI valami nelkul keri a szendvicset.

2. Az egeszseges eletmod jegyeben tok jo PR-akcio lehetne, ha a Meki meghirdetne, hogy ezutan MINDEN szendvicsben van salata (aki nem szereti, nem ker bele, amit ugyebar lehet).

Ofélia . 2008.09.19. 10:12:06

Dx Hát izlése válogatja de a jászberényi hentes környékén a német juhászok tünedeznek.

Viszont a kolbásza kiválló.

Na mikor jönnek a dühös állatvédők????.

EÖ (törölt) 2008.09.19. 10:16:07

ofélia

jaja, az út mellett némelyik már tatárbifsztek állagú :)

NYAMM!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.19. 10:34:36

mongyuk itt minden nirmalis helyen egy kolat neg ise teat fizecc ha kersz, aztan a tobbi megy ra ingyen, de 2 kolanal tobbet meg eletemben nem kertek
na megyek megetetem Faldot
qrwa golf
hajnali fel 5

Jemi 2008.09.19. 10:49:52

Namár hogy semmi extra meki kupont nem kapott a levéliró..

EÖ (törölt) 2008.09.19. 10:57:04

Burger Kinges kupont kapott, "menjél oda kisköcsög ha miénk nem ízlik" felkiáltással. :)

staropramen 2008.09.19. 11:01:54

Még mindig ezt az idióta posztot nyomatják? Öreg barátom Pósalaki bácsi azt üzeni, hogy UGORGYUNK!

É2I 2008.09.19. 11:22:31

Senkit sem szivatnak ebben a vacak ibőben? Vagy csak a homár vesztette el a tollát? Akarom mondani ollóját....

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.19. 12:11:22

enenmegaziren 2008.09.19. 11:22:31

én rajta vagyok a tömlőn, dolgozom. milyen furcsa....

moli 2008.09.19. 12:16:30

meg mindig nem ertem, hogy akkor a burgerkingben hogy lehet belerakatni extra kivansagokat, pedig az is gyorsetterem. raadasul jobb is.

wtchp 2008.09.19. 12:21:42

De mióta tölt be H.P.,azaz Harry Potter vezető pozíciót a mekiben? :)

É2I 2008.09.19. 12:29:46

Harry Potter, hát úgy hogy ő varázsolja az ilyen válaszleveleket. Lásd fent.

É2I 2008.09.19. 12:31:44

@ mamapicilánya

:D Ezt ám félre is lehet érteni. Na persze én nem értem félre :D

Jah én is dolgozok; terhelem a homár motort....

Édesapám 2008.09.19. 12:39:03

monnyuk ki, hogy kínai sírt/temetést se nagyon láttatok Mo-n...
Oszt az édes-savanyú McMondod miből van?

EÖ (törölt) 2008.09.19. 12:39:40

sztrovacsekek

majd egyszer csak a homár időzítője lejár és felnyom ide egy postot
tudom, mert már írtam nekik és kitették
az egyik legjobb poszt volt :)

Mylady 2008.09.19. 21:15:38

1 perces kiszolgálás? Meg óra?
Én jártam úgy egyszer, hogy a csávó a pult mögött mikor látta, hogy közeledik az 1 perc vége, ráhajigált ezt-azt a tálcára, elémhajította (szó szerint), majd széles vigyorral lecsapta az órát o:58-nál és közölte: "kiszolgáltatlak 1 perc alatt"
Na ja. A tálcán nem olyan szendvics volt, amit kértem, nem akkora krumpli, a desszertet meg lehagyta.
Azt már időn túl, kényelmes tempóban cserélte.
Annyira pofátlan volt, hogy csak legyintettem.

Dax 2008.09.19. 21:26:19

az ő béréből vonják le azért volt tróger, ez a mekitől prosztoság

tuby smith · http://tuba-honlap.blog.hu/ 2008.09.19. 21:44:54

Re az előző postból: By én

Én meg ha véletlenül hambira éhezek, akkor a *** előtti pavilonban kérek.
Ott választhatok kecsöpös (és/vagy) mustáros, hagymás (és/vagy) salátás duplahúsos (vagy) vegetáriánus tetszőleges kombinációt
(na jó dupladúsos és vega egyszerre nem meg :-)
A zsemle akkora mint négy mekishambi, és úgy meg van pakolva az áráért, hogy csak na.
És utánna nem úgy érzem, mintha hungarocell csomagolóanyagott uzsonnáztam volna.

mircibanán 2008.09.20. 01:59:01

Én mindig megkapom a McFarm szendvicsemet paradicsom, vagy a sajtburgert, uborka nélkül; ráragasztanak egy piros, kör alakú matricát, ezzel a szöveggel, hogy Speciális rendelés, köszönjük. Ez sem az eredeti recept, de soha, senki nem mondta, hogy megállj barátom, nem úgy van az. Viszont hallottam, hogy igenis lehet bele extra akármit kérni, plusz 60 Forintért; az más kérdés, hogy ha nem kérsz bele x összetevőt, akkor azt nem vonják le az árából...

reparon 2008.09.20. 09:26:51

hagyma
... és ne is legyek kemény?
a vége


UVEGTIGRIS!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.20. 11:31:13

jaja sajnos nem lattam egyben a filmet csak reszleteket es az idezet is ugy maradt meg bennem hogy a neten olvastam

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.20. 17:13:39

ja es meg azt akartam mondani, eletemben nem ettem halhoz salatat se extrat se semmilyet
ilyen hulyeseget

Mylady 2008.09.21. 10:10:05

BK, 5. kerület, turisták által fokozotan látogatott rész.
Vajon miért olyan lányt tesznek a pénztárba (az egyetlen működőbe), aki angolul összesen annyit tud, hogy "Oké", meg "Jessz".
Távol-keleti turista csaj rábök az étlapra és kérdezi, van-e angol. Pénztáros vállat rángat. Turista fotók alapján kiválaszt egy menüt, mondja a számát, pénztáros idegesen vihog. Turista mutogst. Pénztáros kérdez: "Kóla? Fanta? Szprájt?" Turista mutogat a gépre, a balszélsőt kinézi, kérdez: "Whati is it?" Pénztáros: "Jessz" és üti be a kasszába. Turista:
"No, no, what is it? What is it?" Pénztáros a száját rángatja.
Na, itt éreztem úgy, hogy ezt már nem fogja tudni turista elmutogatni. Közbeszóltam: "Ginger ale". Turista rábólint, jó lesz. Nekem megköszöni, hálásan mosolyog.
Pénztáros nem kösözni meg, csak csúnyán néz.

Most komolyan: 2oo8, Budapest. Tényleg léteznek olyan fiatalok (kb 2o volt a csaj), akik egy what is it-et nem képesek megérteni? És tényleg nem figyel arra a BK (vagy akármelyik üzlet), hogy angolul legalább minimálisan értő és beszélő emberkéket tegyen a pulthoz? Legalább a turisták között? Én nagyon kiakadtam.

Ezzel szemben a váci utcai c ans a-ban az ötvenes eladónő simán el tudta mondani a turistának angolul, hogy mennyit fizet (pedig kiírta a gép is), meg hogy pin kód, meg zöld gomb, sőt, még a nagy forróságra is tudott megjegyzéseket tenni.
Pedig rajta is érződött, hogy nagyjából ennyit tud. De legalább próbálkozott. Szerintem ez lenne a minimum.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.21. 11:12:22

itt meg nem tudnak magyarul egy szot se felhaborito:)
az 50 eves se, pedig mi a marsrol jottunk, nem beszelve arrol a tekeros izerol
es koszonom honfitarsaimnak hogy tegnap fokozott kedvet csinaltak Marynek a jovore esedekes budapesti latogatasunkhoz:)
hehe
mindig is akart ilt=yen katasztrofaturizmust

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.21. 11:14:45

10 mp-t kaptunk a CNN-en
2 honapja gyozkodom, hogy nem kell felni kelet-kozep europatol
meg mekdonadsz is van:)
mosma' megnygugodott

Dax 2008.09.21. 13:43:15

áh mindenhol vandálkodnak néha, csak speciel van ahol értelme is van

Ofélia . 2008.09.21. 14:41:04

Mylady miért nem méssz pénztárosnak a mekibe????.

Oszt nézd a borítékodat.

Valamit valamiért.

Ofélia . 2008.09.21. 14:45:13

Hagyma Látod milyen igazságtalan??.

Az a sok szaros amerikai az úristennek sem fog megtanulni magyarol.

ÓHHH minő elvetemültek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.21. 16:42:35

aze Mary halad
tudja hogy
egeszsegedre
igen/ anemet nem tanitottam meg/
nagyon szeretlek bazme.g
nem tudom van-e meg valami fontos amit meg kerll hogy tanitsak neki?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.21. 16:46:09

persze Dax csak egy amerikai aki sose volt sehol es lat par ilyet, akkor nincs sok kedve az amugyis ismeretlenbe menni
amugy is megkerdezte miert?
es nem tudtam neki megmondani, hogy tegnap miert is?
na mind1 ez nem az a topik
aze majd mutatok neki magyar mekdonaldszot, le fog eni az alla mongyuk ami anyugatinal van ha meg megvan
itt a meki az bodega, enyhe tulzassal

Ofélia . 2008.09.21. 17:26:42

Hagyma: egyet feltétlen meg kell tanulnia.

Masszírozni a hátadat. Isteni.

Dax 2008.09.21. 19:37:36

mondjuk igaz, nem az a lényeg hogy igazuk van vagy nem, de akkor olyan idegen érzés, mintha a balkánon lennék közbe állítola central europe azon felül meg eu. ma voltam kint a kossuth téren egyszerüen nem tudom beleélni magam hogy a birka magyarok ilyet csínálnak, lázadozzanak jóvan néha kell, de furcsa akkor is ha én látnám a tvbe hogy egy másik országban ez törénik én is azt hinném hogy a közbiztonság a fegyverrelmegvédheted magad szintjén van, a nyugatinál meg még mindíg meg van a meki, de ha már ott vagytok utána vidd el az oktogonon a bk be, igaz nem olyan nagy szám de talán a western feeling miatt amerikás

Dax 2008.09.21. 19:40:29

huh így vissza olvasva kicsit látszik hogy beforralt boroztam de sebaj :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.21. 19:55:42

ertheto
elviszem majd oda is, meg furedre
neki ez kicsit olyan mintha keszulnel mondjuk mittudomenhova es latnal ilyeneket, jo messzire persze
aki otthon van az maskeppen eli meg, ami itt van amerikaban az megszokott kornyezet tudja mire szamithat, de ha jo mssze van akkor az ijeszto
hat nem tudom ertheto-e
szoval nem volt boldog, meg en sem

na de telleg haggyuk mer ez mekis top

neet 2008.09.21. 20:55:03

Hagyma, Dax,
sztem aki ilyenkor a Kossuth téren veri magát, annak se gyereke, se párja, se munkája, aki-ami miatt menne haza, vagy csak pihenni, ergo hulladék nép. Bocsi, ha vkit ez fájdalmasan érint, ez a józan-paraszt véleményem. A múltkor, amikor napokig ott balhéztak a Téren, mikor mentek dolgozni vagy suliba vagy a családjukhoz?
Tegnap abban a kaka időben csak a rendőröket sajnáltam, akiknek valszín lett volna jobb dolguk is...
neet

neet 2008.09.21. 20:57:06

Mekiben egyszer volt valami spenótos zsemleféle, yummy yummy in my tommy! :D
neet

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.21. 21:25:04

@Dax: Franciaországban is történt ilyesmi a közelmúltban, pedig az igazán EU! A feszültség valahogy csak kijön, ha már sikerült eljutni a szakadási pontig, mert szép szóval nem lehetett elintézni a konfliktusokat. Nem baj, lesz ez még durvább is...

Dax 2008.09.21. 21:37:35

csak jussunk eröl a kettőre, haldjon az ország és ne lopják el a fél világot felölünk...

váj mí 2008.09.22. 00:15:11

Hát gyerekek, ti tudjátok, elvégre ti vagytok az őshonos állampolgárok, de ez már röhej, ami ebben az országban zajlik...
Megkezdi őszi szesszióját a parlament? Nosza rajta, menjünk tüntetni a kossuth térre!!! Bakker ilyen nincs, hogy párszáz vagy akár pár ezer fős horda/csőcselék/paraszt-surmó entitás megbénítson egy 2 milliós fővárost, ami európainak álmodja magát.
Hát csak álmodja, mert a Balkánt nem súrolja... alulról sem.
Ja, és hogy kötődjek is a témához... jó pár bukaresti mekiben és burgerkingben van refill, és korlátlan ketchup-mustár kombó. Hogy ott miért meri megjátszani ez a multi? Hát valszeg, mert Balkán ... vagymi ;)

Mylady 2008.09.22. 19:44:29

Ofélia,
ööö... félek, hogy az nagy visszalépés lenne (anyagilag).
Nem tudom, hányszorosát keresem az órabérüknek, csak azt, hogy nagyon sokszorosát. (Bár azt a lécet nem nehéz megugrani.)

Nem azt várom el, hogy perfekt legyen angolból az illető, DE
a what is it? kb. az első órán elhangzik. Létezik, hogy egy max húszéves csaj egyetlen angolórán sem vett még részt?
Könyörgöm, ha húszéves, akkor 1988-ban született. 1995-ben ment általános iskolába. Akkoriban már az oviban is az angolt nyomatták!
Én akkor kerültem főiskolára, ahova középfokú nyelvtudás nélkül fel sem vettek senkit. És angolt sokkal többen tanultak, mint az összes többi nyelvet együttvéve. Oroszt meg szinte senki. Pedig én az a korosztály vagyok, aki még kötelezően tanulta az oroszt. De nem, az emberek elsöprő többsége simán megtanulta középszinten az angolt vagy a németet azalatt a néhány év alatt.

A BK meg talál olyan fiatalt 2oo8-ban, aki egyetlen szót sem ért angolul? És még be is teszi egy 5. kerületi pénztárba???
Na ne vicceljünk már!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.22. 22:42:59

hat Mylady meg ha igazad is van, valoban nehez lesz talalniuk egyet is aki alapfoku angol legalabb es meg akar is ott dolgozni
bar en nem tudm mennyit kerenek
itt is szarul keresnek pedig perfekt angolok
7 dollar, 7,50 megallitja

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.22. 23:03:59

OK korrektül válaszoltak, hogy ménemlehet, meg satöbbi.

OK hogy a gyorsétterem jellegüket féltik, de.

GYORS a meki? Szerintem nem. Ebbe már beleférne az extra sali is. Főleg hogy egy csomót várok arra amíg a kiszolgáló kering a kajáimmal mire összevadássza.

JÓ a meki? NEM. Kurva drága és fos a kaja. Inkább értelmes dolgokat árulnának.

HA már olyan FONTOS a forgalom, akkor inkább csináljanak meg ilyen apróságokat, és akkor is többen fognak oda járni, ill. szívesebben.
süti beállítások módosítása