Tékozló Homár

1800-szorosára emelték a cigarettagyárak büntetését

2008.10.15. 12:39 | szily | komment

Most jól megkapta a puhapöcsű Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, örvendetesen megalázta őket a Fővárosi Bíróság, illetve a Füstirtók Egyesülete, ami Félix Péter egykori HVG-s újságíró civil akciócsoportja. A sztori lényege, hogy a Füstirtók lelepleztek egy nagyszabású, és persze abszolúte illegális reklámkampányt, amit a British American Tobacco dohánygyár folytatott olyan áruházakban, mint a Kaiser's a SPAR, az Interspar és a Tesco. Hiába voltak világos bizonyítékok, hiába derült ki magának a dohánygyárnak egy brosúrájából is, hogy hatszázharmincnégy helyszínen, ezerhatszáz-harminc alkalommal sértettek törvényt, az ez esetben dohánygyárvédőnek tűnő NFH úgy tekintette, hogy egy darab helyszínen történt egy darab illegális reklámozás, és ezért összesen 200 ezer forint bírságot rótt ki.

 

A Füstirtók nem hagyták anyiban, pereltek és nyertek. Most az lett a vége, hogy a körmösben részesített NFK kénytelen volt az eredeti 1800-szorosára emelni a büntetés összegét, ami így 360 millió forint lett. Ebből 300-at fizethet a BAT, 30-at a Spar, a szervező HPS Kft. pedig szintén 30-at. Az akció maga annyi volt, hogy a pénztárak közelében átlátszó Pall Mall-pultokat állítottak fel, ahol azok, akik a boltban ilyen cigit vásároltak, különböző ajándékokat kaptak: bögrét, öngyújtót, ilyesmit. Az akció két szlogenje a "Ne maradj ki semmi jóból" és az "Egyik jó dolog után jön a másik" voltak.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

frocli 2008.10.15. 12:43:22

én sem szoktam dobogós lenni

Yoss 2008.10.15. 12:46:32

Vagynem.
Egyébként mi ezzel a reklámmal a baj?
A Füstírtók meg szarjanak sünt, de jó sokat. Undorító ez az álságos dolog a dohányzással. Ha nem akarják, hogy dohányozzanak az emberek, akkor tiltsák be. Ha meg legális, akkor ne alázzák a dohányosokat. Meg lehet azt oldani, hogy ne kelljen másoknak is szívni a füstöt, de aki akar, azt ne hozzák méltatlan helyzetbe.

Dr. Kix 2008.10.15. 12:47:16

Elsőre füstíróknak olvastam. Mondom, miaf@sz...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.15. 12:50:08

Hát igen, ezt így kéne csinálni minden büntivel... Csak mondjuk nem kellene hozzá perelni.

@Yoss:
Amúgy a Füstirtók miért lenne képmutató? Az állam az, mert ő engedi a dohányzást, és még jól kaszál is belőle.

2008.10.15. 12:50:25

Yoss: nem a dohanyosokat alaztak, hanem a dohanyt arulo ceget, amiert fosott a torvenyre... Olvasni tudsz-e?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.15. 12:51:13

A legjobb mégis az amikor dohánygyár száll be dohányzásellenes kampányokba...

elwood 2008.10.15. 12:51:21

Hát egy egész bögréért, meg öngyújtóért ... szerintem ezrek szoktak rá a dohányzásra.

A Füstírók meg a múlt héten sztem még a Négy Mancsnál dolgoztak.

Jövő héten a tepertőt tiltják be.

ddd.dino 2008.10.15. 12:55:14

És ennek kérem mi a fax köze van a homárhoz?

AlexWolf 2008.10.15. 12:55:23

Neeee... a tepertőőőt neeeee..

frocli 2008.10.15. 12:56:32

Egyébként megnéztem az ajánlott oldalt, és a bírságösszegek nem teljesen stimmelnek.
Ebből a cikkből nem igazán derült ki, hogy a bibi hol is volt, mi az az illegális promóció, ha a hostess csajnak a pólóján mellközépnél az van írva, hogy "ne maradj ki semmi jóból" én nem is nagyon akarok...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.10.15. 13:01:06

Akkor mégegyszer elmondom, úgy látom, többen nem figyeltek az osztályban. Nem a DOHÁNYZÁS ténye a probléma, hanem a TÖRVÉNYSÉRTÉS. Ééérted? Ha a zertéelklubot elsőtétíti az ORTT, mert animálpornót adott esti mese helyett, az nem azért van, mert nem tetszett nekik az "Annácska és a csődörök", hanem mert törvényt ( vagy szabályt, vagy mittudoménmit) sért. Ércsük?

dooky 2008.10.15. 13:06:55

Volt az Annacska es a Csodorok? Mikor? Basszameg, lemaradtam?:))

elwood 2008.10.15. 13:08:11

Jóvanna.
A British American Tobacco elnökét lökjék a padlóla. Dulván.

elwood 2008.10.15. 13:09:22

Pedig a Petike és kancák-nak úgy lett vége, hogy nem hittem, hogy lesz második rész.

Zakó Zoltán · http://celebtestor.blog.hu/ 2008.10.15. 13:24:12

De van már harmadik része is. Hajdú Péter és kancája címmel

É2I 2008.10.15. 13:25:56

A dohányzást a törvény bünteti!
A jövedéki adóját, ÁFÁját szereti.

Ez van na és ez FONTOS!

É2I 2008.10.15. 13:27:29

Tudom, hogy a reklámozást tiltja, mielőtt a padlóla löktök, dulván.

csigafrédi 2008.10.15. 13:29:21

és ezek a pénzek mire 'fordítódnak', mert nem a 119-es posta csomagkiadójának fizetnek belőle túlórapénzt, azt már tudjuk..

Yoss 2008.10.15. 13:34:19

TaZ:
Te vagy a tipikus példája a funkcionális analfabétának. Egy percig nem állított, hogy itt alázták a dohányosokat, hanem hogy általában ezt teszik és NEM! nem is a Füstirtókra gondoltam, hanem az államra, aki több adó szed a dohányosok után, mint amennyit az egész magyar építőipar fizet be. Nem tom, hogy állna a pénzügyminiszter, meg sok segélyezett szája, ha máról holnapra eltűnne az a rengeteg lé, ami a dohányiparból jön be.
Na ez az álságos dolog. Az alázással meg a mindenhonnan kitiltásra, méltatlan körülmények közé szorításra gondoltam. Mostmár világos? Vagy még magyarázzam? Írást érteni tudsz-e? Nem elég csak kibetűzni, tudod?!

Magam_a_Mondomét! 2008.10.15. 13:34:23

Akkor a cigarettagyárak most SZÍVNAK, ugye ?

frocli 2008.10.15. 13:35:34

A nikotin, a szénmonoxid, a kátrány, a benzol, a nitrozamin, a formaldehid és a hidrogén-cianid monnyon le!

nem várt fordulat 2008.10.15. 13:36:38

Zakó Zoltán:

az nem az, kevered, az egy egész másik film: Hajdú Péter és a kan szája

Bit Rot 2008.10.15. 13:36:55

"Az emberek többsége támogatná a Robin Hood adót"

Na, tessék emberek, itt a Robin Hood adó :-)

tibro · http://www.tibro1977.hu 2008.10.15. 13:39:49

"Az emberek többsége támogatná a Robin Hood adót"

ez akkor most egy utópisztikus kommunizmus? legyen mindenki egyenlő, (csak én legyek kicsivel egyenlőbb mindenkinál)

ez asszem nem jött még be sok helyen...

Yoss 2008.10.15. 13:40:06

A Robin Hood adót végső soron az emberek fizetnék meg, ez nyilvánvaló. Nem gondolhatja senki komolyan, hogy egy nyereségre éhes részvényesektől függő cég majd jótékonyan lemond a hasznáról, vagy annak egy részéről, mert a mi államunk ezt szeretné. Az ilyen dolgokat mindig a végfelhasználó fizeti ki.

csigafrédi 2008.10.15. 13:40:53

John42 2008.10.15. 13:36:55
okéoké & nekem így most akkor mennyivel lesz jobb? ..tudom, örüljek az ingyenszódának és qssoljak

Cili 2008.10.15. 13:42:26

"Jóvanna.
A British American Tobacco elnökét lökjék a padlóla. Dulván. "

Nem Blitis Amelican Tobacco? :-))

elwood 2008.10.15. 13:42:31

Hogy jött ide Robin Hood, amiatt sötétítették el az RTL-t ?

frocli 2008.10.15. 13:48:29

Feltételezésem szerint a Robin Hood-adó párhuzam azért lehet, mert John42 olvasata arról szól, hogy a jóságos rabló NFH kiveszi a csúnya gazgag BAT zsebéből a pénzt és elosztja a szegények között (állami szerveken keresztül).
Gondolom én, bár nem értek egyet vele, sem ezzel, sem az adófajtával...

frocli 2008.10.15. 13:49:48

Mit csinált Robin Hood Kelemen Annával, meg Hajdú Péterrel, hogy elsötétítették az RTL-t?!

csigafrédi 2008.10.15. 13:52:15

frocli 2008.10.15. 13:49:48
pici kis csomagkiadókat a 119-es postára

helianthus 2008.10.15. 13:57:51

Ne legyetek mál maladiak, Annácska mál nem divat, most a másik szőke nőci a divat, aki kiment Kolumbiába a seggét liszálni na.
Aztán valamelyik lészben mál majdnem a padlóla lökték dulván!

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2008.10.15. 13:59:02

Yoss 2008.10.15. 13:34:19
"Nem tom, hogy állna a pénzügyminiszter, meg sok segélyezett szája, ha máról holnapra eltűnne az a rengeteg lé, ami a dohányiparból jön be."

Átmenetileg szarul. Pár év múlva meg nagyon jól, mert a bevételt többszörösen meghaladó egészségügyi kiadásokat spórolnánk meg, illetve a betegségek miatti termeléskiesés is csökkenne.

helianthus 2008.10.15. 14:00:57

Vizibusz 2008.10.15. 13:01:06
Ha a zertéelklubot elsőtétíti az ORTT, mert animálpornót adott esti mese helyett, az nem azért van, mert nem tetszett nekik az "Annácska és a csődörök", hanem mert törvényt ( vagy szabályt, vagy mittudoménmit) sért.


Hát az OLTT azélt egy elég nagy álszent falok lehet, ha ilyet csinál! Ha teccik neki akkor ne tilcsa be, vagy mi.
Hát ezt most hogy? Ott is Ede dolgozik, vagy a pszt! egyház képviselője a Batz papucsos?

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.10.15. 14:01:12

Hehe, lecsaptak megint, és kinek jó ez? Az államnak! Ki az állam? Mi vagyunk!
Megyek, rá is gyújtok, gyarapodjon a kassza, most úgy is szükség van minden pénzre....bár a kenderesek 60 milliárdját nem fogadták el...;(

elwood 2008.10.15. 14:04:36

Ez, az üssétek a dohányosokat. Aztán jöhet a tepertő.

Szép új világ: mindenki zöldmoszatot eszik müzlivel, és nyolcvan évig él. (Bár hogy minek ... ?)

Yoss 2008.10.15. 14:09:37

bm613:
Ne viccelj már, ezt te sem gondolhatod komolyan. Ez egy akkora csúsztatás, hogy még az is meglepődött rajta, aki először kiejtette a száján. Azon alapszik, hogy a dohányosok összes betegségét a dohányzás javár írják és feltételezik, hogy a dohányzás megszünése esetén ez mind nem lenne. Szvsz ma európában a légszennyezés több légzőszervi megbetegedésért felelős, mint a dohányzás. A rengeteg rákért meg a kinyomott sok vegyianyag, amit minden kajánkba beletömnek. Persze nem állítom, hogy a dohányzás javára nem írható betegség, de ha betiltanák esetleg, akkor sem lenne szignifikánsabban keveseb eü költség.

lodenkabat 2008.10.15. 14:12:28

Én csak ennyit írtam a füstösök oldalára:
"A füstírtók sz@rjanak sünt! Ha ők így, én is: elmegyek füstírtóírtónak!"

Yoss 2008.10.15. 14:13:28

Mégvalami, mutasson már valaki statisztikát arról hogy nyugat eu-ban (azért ott már sokkal kevesebben dohányoznak) mennyivel csökkent az egy főre eső eü költség, illetve arról is, hogy mennyi ugyanez a költség a mo-i val összevetve. Könnyen lehet, hogy ott nagyságrenddel több a költség mint nálunk (összeadva az állam által és az egyén által fizetett költségeket!, különben elég érdekes eredmény jönne ki)

É2I 2008.10.15. 14:16:53

@elwood
"és nyolcvan évig él. (Bár hogy minek ... ?)"

Hogy felvedd a már nem léteztő nyugdijjad. És dulván ki tudj esni a toloszékből a padlóla.

jawbone 2008.10.15. 14:19:33

te Yoss papa, akkor szted nem is karos a dohanyzas ugye?
vagy ugy karos hogy nem keletkezik belole semmilyen betegseg amit aztan gyogyitani kellene?
vagy mirol nyomod itt most?


Ne viccelj már, ezt te sem gondolhatod komolyan:))

elwood 2008.10.15. 14:19:41

A rövidebb ideig élők kieső nyugdíját beszámoltátok a bevételi oldalon ?

csigafrédi 2008.10.15. 14:20:10

"Hogy felvedd a már nem léteztő nyugdijjad. És dulván ki tudj esni a toloszékből a padlóla.
"
muhhaaaaaaaa ;))

2008.10.15. 14:21:26

elwood, mert ki kell fizetni a 0%-os Suzuki arat, mi masert elnenk 80 evig?

2008.10.15. 14:23:16

Amugy ha nem lennenek a dohanygyarak, akkor magaban kene szivni a fuvet, es nagyon be lenne tepve mindenki. Az eleg komoly GDP kiesest okozna, ugyhogy igazabol a dohany meg hasznos is.

É2I 2008.10.15. 14:29:21

@ elwood
"A rövidebb ideig élők kieső nyugdíját beszámoltátok a bevételi oldalon ?"

Ilyet nem számolnak, azt titlja EDE, dulván!

elwood 2008.10.15. 14:29:54

TaZ, az merdzsó volt.

Az a user biztos nem is dohányzott, csak a mankóját támasztotta az ingyenszódás fröccsöző ajtajába.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.10.15. 14:30:48

Az a vicces, hogy a betiltás (kocsmában nem gyújthatsz rá) érdekes fordulatot hozott az előszeretettel citált íreknél: többen dohányoznak most, mint négy éve! (nem vicc)
cigi.blog.hu/2008/07/16/ir_adatok

Impega 2008.10.15. 14:31:59

A dohanyosok hamarabb hallnak meg igy kevesebbe kerulnek a TB-nek es az allamhaztartasnak, mint az egeszseges sokaig elok.

É2I 2008.10.15. 14:32:22

@ csigafrédi

Hát nyolcvan évesen én is ennyi a betűt fogok írni, mivel úgy fognak remegni az ujjaim....Már, ha addig nem kapalnak el :D

garnéla mák 2008.10.15. 14:35:49

sokan azt hiszik, azzal, hogy a dohányzást betiltanánk, már egészséges emberek rohangálnának az utcán és juhé, nem lenne oly sok az egészségügyi kiadás... hát van 1 kiábrándító hírem: az államnak sokkal több problémát okoz az alkohol. több munkaóra esik ki általa, mint a dohányzás révén és nem elhanyagolható az egészségkárosító hatása sem. tehát a megoldás: tiltsuk be a dohányzást, az alkoholt, sőt, még az édességet és a zsírt is (jaj, az autókat nehogy korlátozzuk, mert akkor nem dübörögne a gazdaság) és mindenki boldogan fog élni, sokáig egészségesen. (bár hogy minek...)

É2I 2008.10.15. 14:36:10

...0 forintél meldzsót kihoznék havi harmicélt, dulván. Hosszú távú munka kilátásba jeligéle a kiadóba.....

csigafrédi 2008.10.15. 14:37:51

kaminer 2008.10.15. 14:35:49
a szex maradhat? pelsze csakis a padlón & dulván

hex.kelly 2008.10.15. 14:39:07

A régóta dohányzó anyukám nekem is hozott egy "Egyik jó dolog után jön a másik" feliratú bögrét. WOW! Nem kezdtem el dohányozni tőle, viszont ha kicsit rossz a kedvem, előveszem, és iszom belőle egy jó forró teát. Most, hogy tudom, mennyibe került ez a bögre a BAT-nak, a Spar-nak, meg a szervezőnek, megígérem, hogy nagyon fogok vigyázni rá :-)

Pelydzs 2008.10.15. 14:41:41

Előre is bocsánat, de nem szoktam ilyen stílusban írogatni:

"A Füstírtók meg szarjanak sünt, de jó sokat."
Inkább szarjál sünt te kis k*cs*g!
Az összes kib*ott dohányost kitelepíteném egy hermetikusan lezárt helyre, aztán szívjátok!

"Undorító ez az álságos dolog a dohányzással. Ha nem akarják, hogy dohányozzanak az emberek, akkor tiltsák be. Ha meg legális, akkor ne alázzák a dohányosokat."
Ha betiltanák, akkor az olyan kis k*cs*gök, mint te úgyis beszereznék feketén (ld.: USA alkoholtilalom) és olyan maffiát generálnának, hogy csak na!

"Meg lehet azt oldani, hogy ne kelljen másoknak is szívni a füstöt, de aki akar, azt ne hozzák méltatlan helyzetbe."
A f*szt lehet megoldani! Meg lehetne, ha nem lennének olyan kis k*cs*gök, mint te, akinek még a seggéből is cigi lóg. Próbáld meg megakadályozni, vagy szabályozni, hogy a hátsó udvarra nyíló lakásod ablakán át ne jöjjön be a füst, amikor a "kedves" szomszéd a lakásában bagózik. Hozzáteszem, hogy ezzel a saját gyerekét is mérgezi passzívan, jobban, mint önmagát.

Ha egyszer is feküdtél volna kórházban egy olyan részlegen (fej- és nyaksebészet), ahol a betegek 90%-a a dohányzás miatt van ott, és sír-rí, hogy mi történt vele, meg hogy mennyire fáj.
Leszarom! Nem kellett volna évtizedekig szívni azt a kib*ott cigit, és akkor nem patkolnál el. Ennyi!
(Ja, és mindez úgy, hogy a saját bajodnak semmi köze sincs a dohányzáshoz, csak nem vagy eléggé mázlista genetikailag!)

Nem kell betiltani!!!
Csak:
- jövedéki adót megtriplázni,
- minden dohányos tripla TB-t fizet, hogy megtérítse a jövőben felmerülő többletköltségeket,
- közterületen (utcán is!), közintézményben, bármilyen középületben (étterem, hivatalok, munkahelyek, stb.) 100%-ban betiltani, és kibaszottul keményen büntetni (pl.: az átlagbér összegében, ha nem fizet kötelező közmunka!).

elwood 2008.10.15. 14:46:29

huhh ... szerintem szívj el egy cigit, és írd le újra nyugodtabban

báró Leopold 2008.10.15. 14:47:08

A Füstírtóknak nem Rob Reiner az elnöke? :-)

Pelydzs: zseniális ötlet, hogy a dohányosok tripla tb-t fizessenek. Gondolom ha vki egy buliban rágyújt az menjen ezt másnap bejelenteni az OEP-nél

É2I 2008.10.15. 14:49:58

@Pelydzs

Dulván fogalmaztál, de egyetértek. Én nem löklek a padlóla :D

Pelydzs 2008.10.15. 14:50:51

"Zseniális ötlet, hogy a dohányosok tripla tb-t fizessenek. Gondolom ha vki egy buliban rágyújt az menjen ezt másnap bejelenteni az OEP-nél."

Nem kell bejelenteni!
Elég, egy ténylegesen kötelező éves tüdőszűrés, a csekket meg később majd elküldik...

Pelydzs 2008.10.15. 14:51:54

"szerintem szívj el egy cigit, és írd le újra nyugodtabban"

Szív a halál! Meghagyom neked...

jesszumpepi (törölt) 2008.10.15. 14:52:09

Passzív dohányos vagyok.

Nap mint nap.

Akkor is,ha csak az utcán megyek,és még be sem léptem egyetlenegy vendéglátóipari egységbe sem :-(

Pelydzs 2008.10.15. 14:53:41

"Passzív dohányos vagyok.

Nap mint nap.

Akkor is,ha csak az utcán megyek,és még be sem léptem egyetlenegy vendéglátóipari egységbe sem :-("

Csk két példa:
- Tokió,
- New York.

TILOS dohányozni az utcán!

garnéla mák 2008.10.15. 14:56:00

csigafrédi 2008.10.15. 14:37:51 basszus, tényleg, hát a sürgősségi osztályon hány összegubancolt tesrészt, hány fájós hátat/térdet kezeltek már a hálószobai balesetek okán! a szex is monnyon le!

Pelydzs 2008.10.15. 14:57:05

Ja! És ne jöjjön senki azzal, hogy hány fényévre vannak tőlünk!
USA jelenleg nagyobb szarban van, mint mi...

W Joe 2008.10.15. 14:58:19

A büntetéseknek csak akkor van értelme, ha elég nagy ahhoz, hogy visszatartóereje legyen. Szóval jogos.

Impega 2008.10.15. 14:59:21

Peldas buntetest nekik!

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.10.15. 14:59:27

Pelydzs - inkább tekerj egy dzsót, attól megnyugszol.
A helyén kellene kezelni a dolgokat, te meg elvakultan hadakozol. Értelme nem sok.
Amiket leírtál, az mind-mind demagóg szöveg - mondom ezt úgy, hogy 3,5 évet dolgoztam a gégeklinikán, láttam pár esetet.

É2I 2008.10.15. 15:00:36

Hoppá, én bálmit összegubancolok a szex éldekében. Az nehogy má' lemondjon és ez FONTOS!!!!!

garnéla mák 2008.10.15. 15:01:19

Pelydzs 2008.10.15. 14:41:41
"Nem kell betiltani!!!
Csak:
...- közterületen (utcán is!), közintézményben, bármilyen középületben (étterem, hivatalok, munkahelyek, stb.) 100%-ban betiltani, és kibaszottul keményen büntetni (pl.: az átlagbér összegében, ha nem fizet kötelező közmunka!)."
:)

Yoss 2008.10.15. 15:01:53

Pelydzs, te nagyon hülye! Egyet nem tudsz, ti. NEM DOHÁNYZOM!
Gyíkagyú barom.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.10.15. 15:02:04

Pelydzs, a dohányzás büdös, káros, stb

a folyamatos köcsögözés meg köcsögség


a k*cs*gözés meg ... arra már nem is találok szavakat:))

csigafrédi 2008.10.15. 15:04:00

én dohányzom, és ettől nem vagyok sikeres tudom (útálom is magam & bujkálok a bagómmal & cigi után kézmosás & tikitaki), de azért ha kitelepítenétek, lécci valami olyan helyre, ahol tüzet tudok rakni a borátsch alá, amiből Pelydzs-nek persze nem tudnék adni, mert ő nem jönne oda, viaszont tüzet sem rakhatna, mer' az is füstöl...
a közterületen való köhögést is betiltanám amúgy, meg hapcizni se érjen... passzívan meg az összes autót & motort is kitelepíteném, csak riksa & kerékpér..naa jó görkorival & deszkával még lehessen

staropramen 2008.10.15. 15:07:01

Az ember képes néha tudatosan saját érdekei ellen dolgozni.Ez van a dohányosoknál is de azért már nehogy néhány elvakult statáriumot hirdessen. Felnőtt ember felméri a kockázatot és dönt.Senki nem tehet jót a másikkal, ha az nem akarja.Pláne ha olyan modorban teszi mint Pelydzs.Tipikus -átsegítem a vak nénit az úton akkor is ha nem akarja- módon.
Én 1983 október 10 én egyik pillanatról a másikra eldobtam a cigit , de nem bántanám azt aki nem teszi.

garnéla mák 2008.10.15. 15:07:06

aki egy mondatban több felkiálltójelet használ, sikeres ember nem lehet. a becézgetés bedig egyenesen a felebaráti szeretetről tanúskodik:)

Impega 2008.10.15. 15:07:20

Az a legborzasztobb, amikor a korhazban a kijelolt dohanyzohely a bejarati ajto mellett van es hideg vagy eso eseten a nagyon betegek az ajtoba cigiznek es a huzat beviszi a dohanyfustot a betegszobakba. Na ez az igazi..ez tobbszor tapasztalt jelenseg.

csigafrédi 2008.10.15. 15:07:28

ja és fingani ér? persze csakis passzívan, vagy a fingósokat is deportálnád Pelydzs?

Yoss 2008.10.15. 15:08:02

Azért óvatosan az ilyen hozzászólásokkal. Ma a dohányosokat basztatják, holnap mást. Mindenkit meg lehet fogni valahol. Persze a többség minden szabályt betart, minden nap 3x fogat mos, naponta sportol, nem fogyaszt káros hatású élelmiszereket, alkoholt, vagy egyéb élvezeti cikket meg pláne nem, tehát ők fizessenek normál TB-t (amit úgyis ellop az állam) de a többiek fizessenek nem 3x hanem 5x nagyobb TB-t! Király! Aki sportol még többet, mert az veszélyes üzem!
Sok remek ötlet vár még valóra váltásra!
Biztos, hogy a dohányzás minden problémák okozója???

garnéla mák 2008.10.15. 15:08:20

enenmegaziren 2008.10.15. 15:00:36
akkor revidiálom a nézeteimet:
a dulva szex a padlón monnyon le!
így már jó?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.10.15. 15:09:30

apróság, de a dohányfüst és a dohányfüst szaga nem ugyanaz

staropramen 2008.10.15. 15:09:36

Valahogy nem kedvelem a " civil akciócsoportokat"

csigafrédi 2008.10.15. 15:13:27

kaminer 2008.10.15. 15:08:20
sok ez így egyszerre. választanmi kéne, hogy mit lehessen, padlón, vagy dulván...

garnéla mák 2008.10.15. 15:14:20

Yoss 2008.10.15. 15:08:02
itt sajnos nem az a kérdés, hogy dohányzás, vagy sem, néhány kedves pajtásunk nem szeretne közösködni. Nincsen a társadalom felé semmilyen felelősségvállalása, csak és kizárólag azokat az embereket tűri meg maga körül, aki pontosan ugyanúgy gondolkodik, mint ő. aki mást gondol, az dögöljön meg, k*sk*cs*g.

elwood 2008.10.15. 15:15:24

mondom én jön a tepertő ...

garnéla mák 2008.10.15. 15:16:45

csigafrédi 2008.10.15. 15:13:27
azabaj, ha a padlón csinálod, valakinek a háta fájdul meg és akkor azt az államnak kéne kifizetni.
ha meg dulván csinálod... hát akkor is drága. de nagyon.

Páneurópai Harci Kos 2008.10.15. 15:17:19

"em kell betiltani!!!
Csak:
- jövedéki adót megtriplázni,
- minden dohányos tripla TB-t fizet, hogy megtérítse a jövőben felmerülő többletköltségeket,
- közterületen (utcán is!), közintézményben, bármilyen középületben (étterem, hivatalok, munkahelyek, stb.) 100%-ban betiltani, és kibaszottul keményen büntetni (pl.: az átlagbér összegében, ha nem fizet kötelező közmunka!)"

Egyetértek, (trágár jelzők mellőzésével)
Ha valaki meg akar dögleni (cígit szív, azt tegye otthon, a 4 fal között)

Csm001 2008.10.15. 15:17:39

Kicsit eltértünk a témától...
Egyrészt kapja be a dohánylobbi, az senkiben nem vetődik fel, miért nem büntetett első körben a NFH?
(vagyis inkább mennyiért nem)
Másrészt most újabb cigiket kell eladni, hogy be tudják fizetni a 300 milát.

staropramen 2008.10.15. 15:21:01

Lelőni nem akarjátok?Az mindent megoldana

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 15:21:27

itt csak az segitene ha mindenki rajonne mekkora baromsag cigizni
mer a joint ad meg valami oromet az alkohol is van hatassal
de a dohany.....
mindenki barom aki cigizik, foleg aki meg is magyarazza
en allat 15 evig szivtam kb mire megjott az eszem

staropramen 2008.10.15. 15:22:18

Lelőni nem akarjátok?Az mindent megoldana

Pelydzs 2008.10.15. 15:25:47

"Lelőni nem akarjátok?Az mindent megoldana."

De!

elwood 2008.10.15. 15:26:49

hagyma
"en allat 15 evig szivtam kb mire megjott az eszem"

látod milyen jó, hogy nem hagytad abba

Pelydzs 2008.10.15. 15:27:27

"Az a legborzasztobb, amikor a korhazban a kijelolt dohanyzohely a bejarati ajto mellett van es hideg vagy eso eseten a nagyon betegek az ajtoba cigiznek es a huzat beviszi a dohanyfustot a betegszobakba. Na ez az igazi..ez tobbszor tapasztalt jelenseg."

Főként, ha ezt egy olyan osztályon teszik, ahova pont azért kerültek, mert dohányoztak...

staropramen 2008.10.15. 15:29:32

Na jól van öreg nyugodj meg szépen és ne lövöldözzél csak úgy össze-vissza.Az ma már ráckevén is csak néhanapján fordul elő.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.15. 15:30:01

1. káros amit megzabálsz, minden tele van ismeretlen eredetű műanyaggal (most ez alatt egy gyüjtő fogalmat érts)
2. a mobiltelefonok is károsak
3. az autók is
4. ami körül vesz minket világ

egy átlag európai csecsemő vérében már 26 féle méreganyag kimutatható....

ez a világ nem csak a cigi körül forog...csak aztat csesztetik mer abban van lóvé....kiváncsi vok mikor jön a többi téma....

a. az emberiség a nyugati orvoslással az evolúció ellen küzd : miért kell gyereket csinálni két olyan embernek akinek természetes körülmények között nem lehet gyereke? miért kell a természet ellen küzdeni
b. eddig csak a cigiről derült, ki hogy káros...a többit is gyanítják csak még megy róla a kuss...majd jön szépen minden sorban...a világ egy lejtőn szalad lefelé...mondjuk úgy 30 év múlva ráébredünk de akkor már késő lesz, mert kb 1900 évekig kellene vissza menni és változtatni mindenen!

Pelydzs 2008.10.15. 15:30:13

"Amiket leírtál, az mind-mind demagóg szöveg"
Szerintem nem demagóg, hanem inkább utópisztikus. Sajnos... :-(

"- mondom ezt úgy, hogy 3,5 évet dolgoztam a gégeklinikán, láttam pár esetet."
Maxi respect, ha ez igaz!
Kemény meló lehetett.

El Paso-i macho 2008.10.15. 15:30:26

Mér kell a cigigyárakat büntetni???
A náci magyarokat kéne imkább jol széjjelverni a pofájukat.
A dohángyárak meg segithetnék a romákat mer munkát aszt nem kapnak a náciktol.

elwood 2008.10.15. 15:33:24

kimindenki megfordul itt ..

Secnir 2008.10.15. 15:34:16

szerintem be kell tiltani mindent, ami káros a légszennyezésre:
-cigaretta (szivar stb)
-dízelótók
-benyzines ótók
-tejfölös bableves keverve lucskos káposztával
-szénerőművek
-wi-fi
-mobiltelefon
-repülőgépek
-atomerőművek
-Tiszai Vegyi Kombinát

nate (törölt) 2008.10.15. 15:36:05

Én is dohányzom (lehet dobni a követ-JEHOVA!). A csikk miatt írok.
Miért kell a csikket elpöckölni szerte
a nagyvilágba?! Példa: kedvenc horgászhelyemen kiraktam egy üres konzerves dobozt, hogy abba lehet szórni.
Viszont járnak oda mások is lógatni, dohányosok is. Mindenhová dobják a dekket, csak a dobozba nem (na jó van aki, de a többség nem). Lekopogom, a dobozt még senki nem rugta föl, vagy úsztatta meg, de akkoris tele van szórva a környéke. Csak egy ultraleheletnyit kellene a célzóérzéken módosítani és
bingó!(persze ha a szándék sincs meg...)
Mi olyan kurva nehéz ebben? Vagy a sok tuskónak megnyugtatóbb, szivetmelengetőbb a látvány, ha mindenütt elszórt csikket lát???!!!

elwood 2008.10.15. 15:36:56

mindennek a civilizáció az oka, kérem kapcsojja ki

Secnir 2008.10.15. 15:37:05

persze ebből a felsorolásból, hogy az állam fenn tudjon maradni, kivételesen tovább üzemelhet:
-dízelótók
-benyzines ótók
-szénerőművek
-wi-fi
-mobiltelefon
-repülőgépek
-atomerőművek
-Tiszai Vegyi Kombinát

ebből ered, hogy a levegőeget igazából a tejfölös bableves keveredve a lucskos káposztával okozza (nem mellesleg brit tudósok kimutatták, hogy a bél belső falára is óriási nyomás nehezedik olykor-olykor), tehát be kő títani!

csigafrédi 2008.10.15. 15:37:58

a baboskáposzta tényleg metál...
meg a galambokat is tiltsuk be!
... vagy csak a galambszart?

Pelydzs 2008.10.15. 15:39:40

"Mi olyan kurva nehéz ebben? Vagy a sok tuskónak megnyugtatóbb, szivetmelengetőbb a látvány, ha mindenütt elszórt csikket lát???!!!"

Úgy látszik igen, de ez Magyarország.
A hozzállással van a probléma.

Egy másik példa:
Lépd át az államhatárt nyugati vagy déli (Horvátország, nem Szerbia) irányba! (Én folyamatosan teszem a munkám miatt!)
Képzeld el, hogy át tudsz menni az úton gyalogosként aktív életveszély nélkül! Azonnal! Anélkül, hogy lassítanod kéne!

Szerintetek miért van?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.15. 15:39:59

Secnir 2008.10.15. 15:34:16

akkor a korházakat is zárjuk be...nem kell tb-t fizetni...úgyis csak a természetes kiválasztódás ellen küzdenek! persze jön a duma, hogy az ember nem játszhat istent nem döntheti el, hogy kinek nem szabad élni, de azt mégis eldöntjük, hogy ki élhessen...akkor mégis istent játszunk!?

staropramen 2008.10.15. 15:45:39

Azt hiszem már megint belefutottunk egy viselkedéskutató tanoncba aki rajtunk gyakorol.Horvátországban még senkit nem ütöttek el a zebrán. Na.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.10.15. 15:47:40

Pelydzs - igaz. Gégeklinikán voltam, és láttam olyan gégerákot, ahol a zeneakadémia egyik professzora - aki életében nem dohányzott, füstös helyen nem járt, vigyázott a hangszalagjaira - kapott lyukat a nyakára, és kezdhetett új életet. Persze, ez kivétel, de előfordul.
A dohánylobbi meg tényleg erős kishazánkban, nem kicsit. Viszont ezt az erőt lehetne akár hasznos dologra is fordítani: pl. írjanak ki pályázatot elnyerhető pénzre a kocsmáknak légtisztítóra, hogy rendesen lehessen tisztítani a levegőt. Megvannak rá az eszközök, csak baromi drágák. Pont a BAT volt, aki a Parlament dohányzóját felújította, csak úgy...

csigafrédi 2008.10.15. 15:50:42

Pelydzs 2008.10.15. 15:39:40
mert negatív vagy, szerintem azért.
ukrajnába nem nagyon jársz mi?
sétálj ki, nézd meg & észreveszed, hogy mennyit fejlődtünk mind tisztaság, mind mentalitás terén..lehet még javítani, de ehhez idő kell. ez a rezervátumos megoldásod pedig a gyerekesen egyszerű & önző látásmódodat jellemzi.

elwood 2008.10.15. 15:51:07

"Képzeld el, hogy át tudsz menni az úton gyalogosként aktív életveszély nélkül! "

én egyszer átmentem itthon, tiszta életveszély, ... rá is kellet gyújtanom az ijedelemre ...

Pelydzs 2008.10.15. 15:51:42

"Azt hiszem már megint belefutottunk egy viselkedéskutató tanoncba aki rajtunk gyakorol."

Nem vagyok pszichomókus, és nem gyakorlok semmit.
Csak szabadon véleményt nyilvánítok, amit Magyarországon lassan már csak névtelenül lehet...

Pelydzs 2008.10.15. 15:53:38

"...gyerekesen egyszerű & önző látásmódodat jellemzi."

Köszi!
Visszamenjek óvodába? :-)

Ez nem egyszerű, hanem drasztikus, vagy inkább tenni akaró látásmód.
De ugye itthon lassan már ezt is büntetik, ld.: előző kommentem.

staropramen 2008.10.15. 15:54:36

Ez egy szabad ország akkor és ott nyilváníthatsz véleményt ahol akarsz de ha ezzel másokat megsértesz vagy uram bocsá megalázol akkor ne lepődj meg azon amit kapsz.
Arra meg, hogy nem szándékosan hergeled a jónépet, bizony nemvennék fel nagyobb összegű hitelt.

Yoss 2008.10.15. 15:55:44

Pelydzs:
Nem barátom, nem csak név nélkül lehet. Oly módon, ahogy itt kezdtél, valóban célszerűbb név nélkül, mert különben fennáll a veszélye, hogy leütnek. Azt gondolom, hogy itt pont te voltál aki mások véleményét bunkó módon leszarta és önző módon nyilvánított véleményt.

nate (törölt) 2008.10.15. 15:56:09

Pelydzs "Szerintetek miért van?"
Talán mert sok a törtető, önző, mindent
és mindenkit leszaró emberke?

Pelydzs 2008.10.15. 15:57:01

Ehhh...
Abbahagyom, mert nem éri meg.

"Magyarnak lenni kollektív neurózis"
Arthur Koestler: Egy halott Budapesten

KÁJZERSZÓZE 2008.10.15. 15:57:27

Pelydzs = EDE?

kiccsit sokknak tűnt a felkiáltólyel. sújos balyod lehet k*sk*cs*g.

elgurult a gyóccered? attól hoty valaki bagózik etyből k*sk*cs*g lessz?

fükketlenül attól hoty igazad-e van, ety tahó bunkó vaty.

Aki akar cigizzen. A többség, akiket én ismerek, ott és úgy cigizik, ahol és ahogy nem zavar mást. Nem szemetel vele. Akkor mi a baj?

csigafrédi 2008.10.15. 15:58:00

Pelydzs 2008.10.15. 15:53:38
drasztikusan szeparálnál mindenkit, aki nem felel meg a saját követelményrendszerednek --> egyedül maradnál a végén --> egyszerűbb, ha magadat szeparálod el.

2008.10.15. 15:58:35

Engem nem hergel Pelydzs, jol mulatok. Valamivel el kell cseszni a munkaidot ;)

Secnir 2008.10.15. 16:00:36

dédipapa is sokat dohányzott, isten nyugosztalja. napi 2 szivar, fél doboz cigi (halála napjáig), meg egy fél üveg vörösbor. bele is halt 96 éves korában. dédimama ugye passzív dohányosként megkapta ugyanezt, ő is 96 éves koráig húzta.
ez a fránya bagó, mondtam is, ez fogja a sírba vinni a papát.
oszt a szíve vitte el. nem bírta a gyűrődést...

elwood 2008.10.15. 16:05:22

"Magyarnak lenni kollektív neurózis"

tipikus magyar mentalitásra hivatkozni tipikus magyar mentalitás

nate (törölt) 2008.10.15. 16:05:53

TAZ
Dohányzol-é?
Hamán nemdogzó, rágyujtottá-é?
Kávét ittál-é?

lodenkabat 2008.10.15. 16:06:15

Pelydzs téged aztán jól megdugtak kisköcsög, szedd ki azt a hörcsögöt a seggedből, mert már nem mozog, semmi öröm benne. Sajnos láttam már ilyen embert, az a bajod, hogy nem dugtál még dohánygyárban.

rickenbacker 2008.10.15. 16:30:05

adalék a Füstirtók Egyesület tevékenységéhez

"Az emlékmű sérti a magyar zsidóságot, mivel a dögkeselyű a nyilaskeresztes és irredenta mozgalmak jelképe" – mondta Félix Péter múlt heti egyszemélyes tüntetésének indokolására. Félix magát "egy megalázott magyar zsidó"-ként jelölte meg demonstrációja után. Korábban újságíróként volt ismert, majd magányos utcai harcosként a Füstirtók Egyesülete nevében a cigaretta jövedéki adójának emeléséért szállt síkra. A turul szobrának megszentségtelenítéséhez sem akadt társa. Egyedül kapaszkodott fel a magyar eredetmondák mitologikus madarát ábrázoló szobor szárnyaira, hogy szürke nejlonjával letakarja.

Pelydzs 2008.10.15. 16:34:28

"Az emlékmű sérti a magyar zsidóságot, mivel a dögkeselyű a nyilaskeresztes és irredenta mozgalmak jelképe"

Milyen dögkeselyű? Talán sólyom!
hu.wikipedia.org/wiki/Turul

2008.10.15. 16:42:40

Kavet most ittam, nem dohanyzom, csak neha, este 1-2 szal, ha ugy alakul, melo kozben nem. De dolgozom en kemenyen, nyertem epp 160 jatekdolcsit pokerben...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.10.15. 16:42:45

Kérdezhetek?
Mindenki jön ezzel az autózós témával. Az autó arra való, hogy A-ból B-be jussunk, juttassunk dolgokat. Tehát funkciója van.
----------------------
A dohányzás mire való?
----------------------

(Aki azzal jön, hogy ez megnyugtatja, az önámító, ugyanúgy rászokhatott volna a hajbatúrásra is.)

Köszönöm az _értelmes_ válaszadást! (Kétlem)

Pelydzs 2008.10.15. 16:46:50

"De dolgozom en kemenyen, nyertem epp 160 jatekdolcsit pokerben..."

Mázlista!
Ha én is tudnék munka közben pókerezni (rohadt tűzfal!), akkor már nem dolgoznék, de amíg nincs megfelelő bankroll, addig...

havajj 2008.10.15. 16:50:55

A blogolás mire való?

Almatlan Jozsi 2008.10.15. 16:57:05

Ez egy jo kis megoszto tema. Sajnos viszont nem tul vicces.

Ennel mar csak akkor lehetne jobban megosztani a jonepet, ha feltennenek egy posztot a biciglistak serelmeirol esetleg egy spar dolgozo beregisztralhatna ide, es elkezdhetne aradozni arrol, hogy mennyire szereti a munkajat...

Amugy dohanyzas ellenes vagyok, es nincs ellenemre ha dragitjak, de a forintot, meg a tozsdet ki fogja helyrebillenteni, azt mondja meg valaki!

Yoss 2008.10.15. 17:00:54

Chicken, próbáld ki néhány évig és rájössz.
Azért ne gondold, hogy a csomó dohányos csak kínozni akarja magát. Nyilván van jó oldala, különben nem csinálnák.
Egyébként tényleg van előnyös hatása is, pl a fogakra. A dohányosoknak (már ha mosnak is fogat) kevésbé szuvasodik a foga. Gondolom a baktériumok sem szeretik a nikotint.

Yoss 2008.10.15. 17:03:23

Még valami. Nem vagyok hívő, de azért mindenkinek megfontolásra ajánlanám a "Ne ítélj, hogy ne ítéltessél" tanácsot a bibliából. Ne gondolja senki, hogy csakis övé a végső igazság és mindenki más kapja be. A legtöbb dolognak nagyon sok vetülete van, nem biztos hogy mielőtt elítélünk valamit/valakit minden szempontból körbejártuk azt.

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2008.10.15. 17:03:38

A tököm tele van azzal, hogy mindig a dohányzás miatt megy a hőzöngés, amikor a dohányzás sokkal, de sokkal kevesebb ember életét teszi tönkre, mint az alkohol. Dohányozni tudsz úgy, hogy ne károsíts mást, de inni sosem!!!! Utálom az alkoholistákat és sokkal többen vannak, mint dohányosok!! Na, most én is fel voltam háborodva :)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.15. 17:04:10

chicken,

semmire, csak sajnos már annyira ráépült egy gazdasági rész, hogy már nem lehet észrevétlenül kivonni...az állam elesne jókora adótól, gyárak bezárnának, munkanélküliek lennének, stb stb...

2008.10.15. 17:16:28

Pyldzs: Governor of Poker, letoltheto flash cucc, es nagyon jo :)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.10.15. 17:19:54

Yoss 2008.10.15. 17:00:54
Tényleg? Nem is tudtam erről a szúvasodási előnyről. Viszont sárgák lesznek a fogak miatta. Dönteni kell.

Tarika/Chikashikimeka 2008.10.15. 17:03:38
Én is rühellem a piásokat :D Nem is bírom ki őket józanul ;)

havajj 2008.10.15. 17:23:59

és kiaf@szt érdekel, hogy te mit kértél? :DDD

Pelydzs 2008.10.15. 17:36:38

"Governor of Poker, letoltheto flash cucc, es nagyon jo :)"
Hehe!
Csak hiszed!

Annál jobb a mi kis tűfalunk!
Még ezeket sem engedi!

Különben ilyen még a bwin, meg Best Poker is!
De ez mind-mind JAVA-s flash, és a szervert már lehet éri el.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 18:30:27

elwod
de abbahagytam hala egnek
amugy itt korhaz kornyeken se lehet cigizni
iskola kornyeken se mittudomen hany meteres korzetben
par etteremben es barban meg lehet de remelem mar nem sokaig, perse ott is szeparaltan
a mi hotelunban peldaul sehol, aki cigis kimegy az uccara
lehet nekem esni de mivel cigiztm igy magamat is minositem
itt amerikaban kb a cigisek 90 szazaleka az "alulkepzett" kategoriaba sorolhato
ez mindennapi tapasztalat
mindenki mas sorolja magat a maradek 10-be itt a homaron, de amrikaban telleg igy van

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.10.15. 18:37:16

Azért büntettek mert ajándékot adtak a cigi mellé?Az alkoholgyárakat mikor fogják büntetni mikor a pia mellé poharat ad ezzel is ösztönöz hogy igyak....HUKK... :D
hagyma te vagy alul képezve.A maradék 10% meg a gettokban kreketnyom oszt? :D Az alvadt gecit nem érdekli mi van kukutyinbántyoban.Én már ovodában rászoktatnám a tikafejüeket a füstre :D
Legalább nem lenne garázdasági válság vagy mi.

Briguszka 2008.10.15. 18:39:20

Én kórházban dolgozom, kijelölt dohányzóhelyen dohányozhatnak csak az ott dolgozók.
A betegek meg rágyújtanak akárhol (még a kórteremben is a bunkóbbja), szétszórják a csikket és kávéspoharat, a szemetet. Ha rászólnak meg fel van háborodva.
Nem a dohányosokkal van a probléma, hanem azokkal akik semmibe veszik embertársaikat és azzal bizonyítják az igazukat hogy trágár hangnemben osztják az észt. ( ld:Pelydzs)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 18:40:19

ja ezek meg olyan olcso kifogasok, hogy a nagyapam szaz evig elt es napi 3 doboz kossuthot szivott, meg szetitta az agyat, bezeg a szomszed meghalt 40 evesen, pedig sose ra se gyujtott
onigazolas
gyerekes
mindenki tudja hogy karos az egeszsegre
persze az alkohol is
a hajbaturas mondjuk nem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 18:42:06

flexsnake
szeretnel te olyan alulkepzett lenni mint en
hehe
nem fog osszejonni
gyujtsa ra
meg jot is tesz

Briguszka 2008.10.15. 18:44:00

Helló Hagyma , már nagyon hiányoztál nekem. Menjünk és gyújtsunk rá

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 18:47:49

brigusz Te is nekem
de felejtsd el a cigit please
iszunk inkabb valamit meg eszunk,
isteni csulkosbabot csinaltam hetvegen
mongyuk ma' elfogyott
Mary csaladja is azt ette meg a magayra vonulat is
nagyon tudok fozni
is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 18:49:31

persze ha jointrol van szo annak nem vagyok ellensege:)
annak van ertelme

Briguszka 2008.10.15. 18:51:24

Akkor neked egy sör és nekem egy cigi az jó lesz. Tegnap este bőrös császárt főztem , aztán rá egy kis fokhagyma pirospaprika , só. Isteni reggeli lett belőle friss kenyérrel, a kolléganőkkel fogyasztottuk el, nem álltak ellen.

Briguszka 2008.10.15. 18:53:17

Azt követően ittam egy kávét és elszívtam 2 !! szál cigarettát a kijelölt dohányzóhelyen és a csikket is a kukába dobtam, akkor most vonuljak lágerbe??

havajj 2008.10.15. 18:54:23

a hajtúrás is káros lehet
láttam egyszer a tvbe, hogy egy csaj kényszeresen csavargatta a haját meg húzkodta
de nem ezért ment kórjázba, hanem mert a gyomrával volt valami zizi
kiderült, kiszedtek belőle egy tízcentis hajgombojagot
ette a hüje
és állítólag észre se vette, nem arra figyelt mit csinál a szabad kezével munka közben
ő lepődött meg a legjobban

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 18:55:00

annak en se allnek ellent pillanatig se
komolyan mondom brigusz, sok ev dohanyzas utan ugy utalom a fustot, hogy avilagbol is kimennek ha valaki ragyujt
ez nem flanc a fene tudja miert van
hu de ehes lettem, oszt csak maradek pizza van a ahutttobe

Briguszka 2008.10.15. 18:57:19

Nálam van más is , ha gondolod küldök fénypostán

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 18:58:45

brigusz ne vonujj lagerbe
ha neked jo, szijjad
humoros, kedves csinos magyar allampolgar vagy a torveny nem tiltja...
en is szivtam
tegnap Meryvel megneztuk a Sose halunk meget
angol felirattal
teccett neki
de tenyleg
valami olyat akarnek meg neki amiben sok latszodik pestbol, mer segedfogalma sincs magyarorszagrol

Briguszka 2008.10.15. 18:59:41

Egyébként ezt már többfelé megfigyeltem, hogy akik abbahagyták a dohányzást, azok sokkal ellenségesebbek a dohányzókkal szemben, mint akik soha nem gyújtottak rá. ( lehet hogy egy kis irígység is motíválja őket?)
Én 9 évig nem szívtam egy szálat se, de soha nem molesztáltam a cigizőket.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 19:00:21

kudd el az egesz hutttot, tuti nem marad benne semmi
a cigigyarak meg monnyanak le

havajj 2008.10.15. 19:00:50

volt valami eddimörfi film amit pesten forgattak

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 19:02:20

en se molesztalom, es ellenseges se vagyok, nem az en bajom ha szijja, de valoban zavar a fust
es Maryvel kettonknek 1 diplomank van

havajj 2008.10.15. 19:02:32

én cigizem megint, de szerintem is be kéne tiltani inkább, nem pedig szétadóztatni
csakhát akkor össze is esne a költségvetés, annyi lenne a hiány

havajj 2008.10.15. 19:04:05

az volt a címe, hogy "I, spy", vagy ilyesmi

Briguszka 2008.10.15. 19:05:44

Nekem meg diplomám sincs (csak a technikum) , cigizek is( bár csak másfél hónapja), szeretek jókat enni, nem járok a Villa medicibe, nincsen D&G papucsom , csoda-e ha nem lettem sikeres? :)
Ja és még csak EDE sincs a családunkban.

Kisangyal 2008.10.15. 19:07:56

Dohányzok,
Kávézok,
Hizok.

Nem akarok 100 éves, beteges öregasszony lenni...

Briguszka 2008.10.15. 19:09:02

Helló Angel! De örülök neked is!

Kisangyal 2008.10.15. 19:09:33

Briguszka de nehogy rászokjál azé... :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 19:11:19

we newer die
aze volt benne nehany erdekes forditas
hehe

Briguszka 2008.10.15. 19:11:55

nem mernék rászokni, mit szólna az anyukám :D

Kisangyal 2008.10.15. 19:12:10

Én is örülök Neked itt is! :)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 19:15:56

en is olyan 80-ig tervezem de nem tudorakban akarok meghalni hanem golfozas kozben floridaban

Kisangyal 2008.10.15. 19:17:53

Ja és a dohányosokat diszkriminálják!
Menjünk mi is az ombucmanohoz!
Mér csak a rétinégereket védik meg mindig?

Briguszka 2008.10.15. 19:18:34

én meg mint Petőfi mondá : ágyban, párnák közt ( valami hasznos cselekvés közben :) )

Kisangyal 2008.10.15. 19:20:44

Szerintem CsaK ne fájjon...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 19:24:44

brigusz
golfpalyan is lehet dugni
telleg dugott mar valaki golfpalyan?

Kisangyal 2008.10.15. 19:25:14

Mér Hagyma Te igen? :DDD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 19:25:52

angel
a dohanyzas karos az egessegre
ott van a dobozon is
nahat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 19:27:10

en meg nem is golfoztam, csak a fijjam
najo olyan minigolfot mar jaccottam
de mostanaban megjott a kedvem hozza, aztan ha Mary is benne van...
me' ne?:)

Briguszka 2008.10.15. 19:27:35

Még soha nem voltam golfpályán :)

Kisangyal 2008.10.15. 19:30:47

Uff ágyban párnák közt... de álmos vagyok!

Asszem egy kicsinkét lefexem.

Kisangyal 2008.10.15. 19:33:50

Nem csak korán keltem :S

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 19:37:12

gepet csereltem es nem tudok felmenni a CSK-ra
mer eddig a kedvencek kozott volt oszta annyi, de most barmit utok, nem tudom mi a cime lehet
ma mindent kiprobltam

havajj 2008.10.15. 19:42:15

hát hagyma
a klub neve.blog.hu

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 19:53:13

itt csesztem el a blog.hut kihagytam

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 19:59:05

meg megnezem a napkelteben ami erdekel
TGM
stb:)

Rák Attantam 2008.10.15. 20:01:11

Mi ez itt? CsK találkozó?

Briguszka 2008.10.15. 20:07:46

Helló Rák, iggen nagy szükség lenne rád a klubban

Rák Attantam 2008.10.15. 20:10:07

Szoktam ott előfordulni. Hozzá is szóltam 1x2x, de érdemi fül-bot mozdítást sem tapasztaltam, úgyhogy most figyelőbe vagyok.
De ha kell, felhúzom a nadrágomra a piros alsónadrágomat és repülök! Tádáááá! illetve Ssssssshhhhh...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.15. 20:12:55

Rak
mi mindenhol ott vagyunk
es ha fulunk botjat se mozditjuk olvasun teged isez a z elet

Mary reggelre ment en delutanra
es nem cigizunk

jesszumpepi (törölt) 2008.10.15. 20:24:12

Mi ez itt?

A szomszédos Csirke-Csülök Vendéglő tulajdonosi körének álcázott találkozója.

A titkos információkat békaemberek fogják átadni :-)

Színes Géza 2008.10.15. 20:28:02

Szar Fletó mire vár? Mikor vezeti be, hogy a rohadt bagósok kitakarodjanak füstölni az éttermekből?

É2I 2008.10.15. 20:38:36

Jé, Hagyma én is 15 év után világosodtam meg :)
De hat évig arról álmodtam, hogy megint rágyújtottam. A fax kívánja újra.

Azóta nagyon nem tolerálom, hogy nem tolerálnak a bagózók.

A szomszédom gyógypedagógus. Egy beszélgetésünk során kiderült, hogy inkább ő is együtt dohányzik a kiskorú lányaival, mert megtiltani nem jó, mivel a tiltás ellenhatást vált ki. WTF? Azt sem tiltoltotta meg, hogy az akkor 14 és 16 éves lányainál ott horpasszanak (aka koptassák a Puncius Pilátust)a lovagjaik. (Mondjuk a lovagok részéről utóbbit díjjaztam volna én is ;)
Úgyhogy azóta öten bagóznak húszpercenként az udvaron, ahonnan egyenesen a folyósómra áramlik a tüdejük füstje. Mondhatni nagyon élvezem.
(Mondjuk bosszúból volt már, hogy áthívtam havert, megittunk 1L jegyigyümit meg 5L sört /kopf és tökcsövön hallgattuk a Guns&Roses-t vagy három órán át. Sajna nincs annyi páleszem + serem, hogy mindig tudjam viszonozni. ) Tudom, szarjak sünt, de legalább ledobtam őket egy időle dulván a padlóla. Vagy magam? Arra már nem emléxem.....

É2I 2008.10.15. 20:50:11

Nem nem 200 ezerért én vok a 200, de nem 360 milliomodik ....

Rák Attantam 2008.10.15. 20:56:23

Egyet mondok: ventillátor, erősssssssss

Secnir 2008.10.15. 21:07:49

"chicken · homar.blog.hu/2005/04/10/vegyi_tamadas_husvetra 2008.10.15. 16:42:45
Kérdezhetek? [...]
----------------------
A dohányzás mire való?
----------------------
[...]
Köszönöm az _értelmes_ válaszadást! (Kétlem)"

khm.
talán a szükséges nikotinbevétel miatt.
nikotin ugyanúgy található a krumpliban, paradicsomban stb., csak koncentráltabb formában. mindemellett gyorsabban felszívódik a szervezetben, és gyorsabban fejti ki hatását (és nem a rászokás a hatása). Az agyban marha gyorsan kiválasztja az acetilkolint, ami az agyban az ingerek továbbításáért felelős anyag. nem mellesleg emeli az adrenalinszintet is. ezért van az, hogy a dohányosok könnyebben 'ugranak' ha piszkálják őket, mert a cigivel stimulálják az adrenalinszintjüket; ha sokat bagózik, és magasan tartja, egy kis basztatás elég neki a forrpont eléréséhez.
ami rákot okozhat, az a forró gázok belégézsekor keletkezhet a torokban és a tüdőben; szervezete válogatja. aki letüdőzi, effektíve hideg levegővel keveri, tovább élhet. a szivarosok és pipások ugye ezt nem teszik meg, ezért a torokrák esélye is nagyobb náluk. a pipásoknál nincs szűrő, ezért ott a tüdő kátrányosodása is esélyesebb.
én dohányzom.
szűrővel.
stresszesebb napokon egy doboz, amúgy napi 4-5 szál.

és csapd hozzá a kávéban lévő koffein nevű alkaloidot, amit keverek vele :)
megtalálható még a kólában, redbullban, csokoládéban stb. szintén okozhat függőséget.

egyéb kérdés?

Secnir 2008.10.15. 21:14:40

bocs, amit kihagytam:
"ami rákot okozhat, az a forró gázok belégézsekor keletkezhet a torokban és a tüdőben;"
mindez sejtszinten, ugyanis a sejtek rosszul vielik a hirtelen hőingadozást, ezért káros burjánzások jelenhetnek meg rajta. ugyanezt bármi más is kiválthatja, nem kell hozzá a cigifüst.
elég, ha valaki pl. kazánkovács, vagy fűtő.
nagyfater forró, folyékony ólommal dolgozott kb 5 évig. rá is ment a bal tüdeje. sose dohányzott.

Secnir 2008.10.15. 21:16:22

csak a gőzét lélegezte be, mindez az 50-es években volt. után 4-5 évvel kezdték el szigorítani a biztonsági intézkedéseket, mint maszk stb.
ugyan neki akkor már tökmindegy volt, mert leszázalékolták.

É2I 2008.10.15. 21:20:25

@Secnir

Mondjuk én nem értem; anno mikor még bagóztam, próbáltam a szivart, pipát (nem volt rossz), de soha nem tudtam NEM letüdőzni. Nem okozott semmilyen élvezetet az, hogy csak a pofámban forgattam a füstöt.
Remélem nem tüdőrák lesz a vége(m), na persze st(h)roke ;)

É2I 2008.10.15. 21:26:02

Ólom gőz? Vazzd, annál már csak a higanygőz tutibb :(
Az azbezt még ilyen kis aranyos, nem gőz, de tüdőnek gáz :(

Secnir 2008.10.15. 21:26:18

hát, szivart, pipát letüdőzni az kemény.
próbáltam, de mindig kemény oxigénhiány volt a vége :)

Secnir 2008.10.15. 21:27:59

azbezt?
:)
azodabazt!
azbeszted?

É2I 2008.10.15. 21:33:22

Mondom én, hogy kemény dohányos voltam ;) Nekem nem okozott gondot, bár nem szívtan bele akkorkát, mint egy cigibe. Azt első próbálkozásoknál tapasztaltam, hogy akár az orromon hányom ki egy fullos slukk következményét ....;) Uh óvatossá lettem, azóta meg ANTIvá :)

É2I 2008.10.15. 21:35:29

Mondom én, hogy kemény dohányos voltam ;) Nekem nem okozott gondot, bár nem szívtan bele akkorkát, mint egy cigibe. Azt első próbálkozásoknál tapasztaltam, hogy akár az orromon hányom ki egy fullos slukk következményét ....;) Uh óvatossá lettem, azóta meg ANTIvá :)

É2I 2008.10.15. 21:40:27

Jójó, na ki/lemaradt. Mentségemre legyen mondva, hogy néhány poszttal korábban Rékuc visszamerészkedett, de nem írt mondatkezdő nagybetűket, meg iLYesmi és nem szóltam meg. Pedig lett volna kedvem ;)
Szarjak sünt? Ha lehetne inkább tengeri csillagot, légyszi, légyszi. (Az az én ötletem volt, má' azé ;)

É2I 2008.10.15. 21:50:33

/off
Homár, nézed ezt a Comedy Cent...t?
Hát szerintem meglenne a mindennapi betevőd a reklámok alapján.
Mondjuk kellene egy új kategória....
/on

É2I 2008.10.15. 22:11:33

Hol van a csillagom ?
Na jó, nem várom meg a 0:00:15'h-i következő posztot.
Hála az égnek nem vagyok éljszakás :) Így dulván levetem magam az ágyla....

Fashionistas 2008.10.15. 23:39:46

Hogyan éljük túl a világválságot mint vállakozók!

izoom.blog.hu/2008/10/15/vallalkozas_3

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.16. 07:31:26

Igen komoly posztválság van a Homáron.
Csányi eladta a homár részvényeit vagy mi?

staropramen 2008.10.16. 08:00:04

Nelson
Valóban az Elnök úr túladott a Homár részvényein, helyettük Ibolyka és Schmukk papírokat vett jóárasítva

É2I 2008.10.16. 08:11:07

Lehet hogy megfogadta a tanácsom és le sem tud jönni a CC-ről....Mondjuk annyira ne jó.

fatesz 2008.10.16. 08:28:11

Ezt a fasságot. Na megyek rágyújtok.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.10.16. 10:25:19

A dohányzás internacionális élvezet. Elvére Ti itt szívjátok, a multináci gyártulajdonosok meg Amerikában élvezik.
Az NFH egyébként évtizedek óta a dohánylobbi prókátoraként működik, erről nemcsak a Füstirtók, hanem az ODE (gyengébbek kedvéért Országos Dohányfüstmentes Egyesület) vezetése is sokat tudna mesélni. A kilógó lóláb a "fogyasztóvédőknél" úgy tűnik, szériafelszerelés. Nem is maguktól bénák/korruptak állítólag, hanem a minisztériumukból szoktak bizonyos nemzetközi konferenciák, pláza-beruházások kapcsán szólni nekik, hogy pihi!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.16. 10:48:32

staropramen,

biztos forrásból tudom, hogy Ibolya eladta a schmuckjait miközben Schmuck ibolyát árul a kispesti virágpiacon.
(Egy nem mellesleg informatikus ismerősöm hekker haverja mesélte.)

helianthus 2008.10.16. 11:15:40

Pelydzs: Az összes kib*ott dohányost kitelepíteném egy hermetikusan lezárt helyre, aztán szívjátok!

Hát szóval nem vagyok...úgyhogy én is szoktam szívni a munkahelyen, BKV-járatokon, stb-n kívül is. Azt szeretném kérni, ha ezért kitelepítetek, akkor ne Szib...Balira telepítsetek, mert ott sok a hó...tenger, és átázik a cigim aztán nem tudom meggyújtani.
Köszönöm!

staropramen 2008.10.16. 11:30:24

Nelson
sztem elég kockázatos a jelenlegi helyzetben ibolyába fektetni a megtakarítást.A kispesti piac nagyon érzékeny pontja a világgazdaságnak. Ráckevén biztonságosabb lenne.
Helianthus
ne foglalkozz ezzel a küldetéstudatos fickóval, csak azért kommentelt, hogy idegesítse a jónépet.Én ugyan nem dohányzom de a kitelepítésbe beszállnék.Inkább Tahiti, mint Bali.
Nincs cunami és nem is robbantgatnak annyit.

helianthus 2008.10.16. 11:36:55

én is küldetéstudatos akarok lenni, a küldetéstudatot hol árulják és euróban mennyi kilója? vagy csak 115 grammonként lehet venni?

staropramen 2008.10.16. 11:42:31

Küldetéstudat legjobb áron legjobb minőségben a ráckevei strand parkolójában kapható.Alanyi jogon lehet venni, napi ejro árfolyamon.Nagy vevőknek kedvezmény. Ugyanott megbízható széklábak, esténként ugyanis az úri közönség arrafelé verexik.
A parlament körül is árulnak zugárusok ilyesmit de az használt erősen megkopott, úriember olyat nem hord.

helianthus 2008.10.16. 12:42:39

ÉS ki van írva, hogy Akciós küldetéstudat! Vigyázat hamisítják!!!!!!

princessophia 2008.10.16. 20:37:19

Megint egy cigis poszt.
Megint vita.
Dohányzom. Károsítom magamat és a környezetemet.Emiatt néhány hozzászóló szerint el kellene takarodnom.

DE: dolgozom és hasznos munkát végzek.
Sokat adózom a jövedelmemből.
Szültem egy szuper gyereket,aki a világ legtisztább lelkű embere.
Huszonegyszeres véradó vagyok és csontvelő donor./ez utóbbihoz nem kell meghalni, élő emberből veszik ki és adják oda annak, aki beteg/
Viszont dohányzom.Sajnos.
Lőjetek le.

Amúgy, aki olyanokat ír hogy kitoloncolni, elszigetelni stb. kellene a dohányosokat, azoknak üzenem /hogy finom legyek és nőies/
hogy kapja be.

enenmegaziren: tiéd a csillag.

Sziasztok.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.10.16. 22:30:25

Ja. Minden hétre kéne egy biciklis vs. autós vagy dohányos vs. nemdohányos post - illetve bármi, amiről erre lehet asszociálni -, és mindjárt megvan a látogatottság... (sóhaj)

helianthus 2008.10.17. 09:15:52

Jé, Princess én is pont 21-szeres vagyok, bár abból volt egy plazmaferezisem, az kettőnek számítana, de nem számítják annak. Nem mintha ez számítana! :) Csontvelőt még nem donorkodtam. Na kedves kitelepítők, Ti adtatok már vért???

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.10.17. 19:05:34

hagyma, szeretnéd te tövig bekapni a magyarfaszt csak ugye azért vagy itt mert sír a szád vissza.kintről osztod az észt mert kint egy senkiházi bevándorló vagy itthon meg egy diszidált senki.Na akkor nemtudom melyikünknek szarabb te hazátlan nagypofáju majom :D
Ez egyébként bók volt mert egyáltalán hozzád szóltam :p

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.18. 04:11:51

szep volt flex kulturalt hozzaszolas, mindig kedveltem amuvelt embereket
de elkeseritelek nem vagyok senkihazi bevandorlo heteken belul amerikai allampolgar leszek a felesegem imad a csaladja szeret
a szam nem sir
otthon meg magyar vagyok mert az a szulohazam
hazatlan sem vagyok, sot enekm ketto van
es kettonknek 1 diplomank Maryvel
en nem tudom kinek szarabb en tokeletesen jol vagyok, koszonom kerdesedet
errol a bokrol akar le is szokhatsz, ez ilyen egyszeru

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.18. 04:14:52

princessophia
en ztan biztos nem rekesztenem ki oket, mivel magam is szittam, a menyem meg lancdohanyos
a tendencia mindenesetre affele mutat, hogy egyre kevesebben szivjak
most a Horvatok hoztak uj torvenyt
ja es ami FONTOS!!!
en tenyleg nem tulsagosan szeretem a fustot, de felolem mindenki azt csinal amit akar
a laksomba nem gyujt ra senki az tuti, de ha kimegy az erkelyre miert ne?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.18. 04:17:48

ja zt elfelejtettem hogy ferfi vagyok es hetero, abszolut, igy se magyarnak se masnak nem igazan kivanom bekapni se tovig se kicsit
ezaltal nem is fogom
emellett a homosexualis dohanyosok sem zavarnak, ha nem nalam partiznak es dohanyoznak
arra meg az esely konvertal a minusz gyok kettohoz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.18. 04:20:55

hacsak meg nem akarsz latogatni a baratoddal
de akkor szolj idoben kiveszek nektek egy szobat van it egy egesz jo panzio a sarkon olcsoert
a repulojegyet nem allom, ez FONTOS!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.18. 04:38:08

ez a diszidalt meg most tunt fel
2008 van ,ember
disszidalni
90 elott lehetett, utana nem
sot hazazavartak
de a felesegm amerikai es elnezesdet kerjuk itt akarunk elni
hihhetetlen
es irok amerikai web sitere is , de kedvelem az indexet
2008 van
ebreszto!!!!!!!!!!
sot van egy magyar baratnom afrikabol, mar ilyen NET-es
a vilag megmozdult nem eszt osztunk mozgunk mi is
mert megis forog a Fold
na ennyit rolad

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.18. 04:42:49

en minden evben adtam vert 80- es 90 kozott
egyszer a haseregben is mikor surgossegel kellet mert az egyik tiszt kislanya magara rantotta a
forro vizet
nem volt kerdes rohantunk
ja es igaz ben dohanyzom de ten lehet tobb sort iszok mint az atlag, ba r sose vagyok rezeg
Maryrol ezt nem mernem igy kijelenteni:)

Dócziné a ládából 2008.10.18. 10:22:23

.....azért mert a dohányosok tettenérhetők, látványosan - jó, némelyik zúgba - műveli ezt a borzalmat - az iszákos meg "csak" a családját teszi sírba. Tényleg az alkoholistákkal miért toleránsabbak az amberek? Taj részeg emberek órákat adnak az egyetemen, autót vezetnek, stb. Ennek ellenére nem hajkurásszák őket naponta, nem hoznak rendeleteket, hogy a kocsmákban holnaptól az alkoholistákat nem szolgálják ki:)))
Viszon azzal, hogy az éttermekben tilos a dohányzás mélye egyetértek!

A kultúrember úgy is dohányzik, aki nem annak tilos!:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.18. 18:08:30

hat amerikaban nem hiszem hogy torelansabb a torveny
tulajdonkeppen csak " kocsmaban" es otthon ihatsz
a kocsmakban meg van cigizo resz
amugy ha otthon agyonveri az asszonyt az alkesz az szar ugy de nem az en dolgom, ha pofamba fujja a fustot mikor bekesen sorozok az az enyem

bugsy 2008.10.21. 00:37:24

hagyma 2008.10.18. 18:08:30
Nem leszel hiteles a dohányzásellenes kampányolásban, ha ebédre becsócsálsz negyedkiló abáltszalonnát, majd csoffadtra piálod magad. Ártalmatlanabb sem vagy ilyenkor sem a környezetedre, sem pedig az államkasszára.
Persze mindenkinek szíve-joga választani, hogy melyik a jobb: ha ráfújja a dohányos a füstöt, vagy a piás hányja rá a csülökpörkölttel kevert kannásbort a metrón.
A megoldás hívószava mindkét esetben ez: KULTÚRA.
Ennek a szónak semmi köze a cigihez vagy a páleszhoz... :-/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.21. 20:34:49

sose hanyok
3 doboz sortol nehez berugni
kannasbort itt nem nagyon arulnak de ha igen en nem vagyok a vasarlokozonsege
de felreertes ne essek en nem megyek olyan heylre ahol cigiznek igy nem fordul elo az altalam felvillantott esely
ma a BBC-ben ettunk hamgurgert Maryvel a nem dohanyzo szakaszban es ittunk 1-1 pohar sort
csulokporkolt szoba se jott
a koromporkoltet szeretem, meg a pacalt csak maceras

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.21. 20:37:39

de mivel holnap es ma offos vagyok fozok paprikaskrumplit
de nem gyujtunk ra utana
viszont asszem elotte izunk egy laza bladimerit, utana egy sort
ettol meg nem fogok athanyni a szomszedba
hu basszus regi szep idok milyeneket hanytam 17 evesen
süti beállítások módosítása