Tékozló Homár

Így jár, aki palacsintázóból pizzát rendel

2008.11.14. 15:10 | ge | 188 komment

Miklós és kollégái szeretik a kalandot, az új, izgalmas dolgokat, ezért a megszokott ételszállítójuk helyett egy palacsintázóból rendelték ebédjüket. A képeket elnézve nem véletlenül vártak 2 óra 40 percet, el nem tudjuk képzelni mitől bír így kinézni egy pizza. Mondjuk palacsintázóból pizzát rendelni eleve halott ötletnek tűni (bár nekik pont a palacsinta se megy túl jól).  Hajtás után további képek az amporf pizzáról, lötyögő olaj a dobozban és egy értelmezhetetlen töltelék. Update: a Palacsinet válasza.

Tisztelt Homár!

Gondoltuk új utakat próbálunk ki ebéd ügyben, így keveredtünk a Palacsinet nevezetű Helyre. Rendeltünk, vártunk 2 órát és 40 percet, majd megkaptuk a képen látható „ételeket”.

Üdv,

Miklós

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s.o.v.i.e.t 2008.11.15. 12:04:33

dupla dobozban és gumipókozva rendeld! az ördög nem alszik!

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.11.15. 12:13:11

s.o.v.i.e.t!

Inkább elmegyek érte magam...

Lacaca 2008.11.15. 12:13:22

Ennyi bohócot! Én a vagyok a tulaj, a szakács, a futár, időnként a vevő is. Még valamire rájöttetek? Ez megfejtésekhez eddigiekhez gratu!
Törzsvendég vagyok vazzeg! Onnan szoktunk indulni motoros túrákra, motoros szezonon kívül meg minden csütörtök este ott találkozunk 8-an 10-en és eszünk, iszunk, beszélgetünk, mert perverzek vagyunk, de 3 éve megszakítás nélkül mégis működik. Sőt! Annyira törzsvendég vagyok, hogy a Laca kedvence nevű palacsinta épp az én szokásos rendelésem miatt lett így elnevezve.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.15. 12:19:25

na Kiddy
rendelje egy Laca kedvencet!!!!
aztan megbeszeljuk milyen vot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.15. 12:20:36

en rendelnek de ide nem hozzak ki attol tartok
en fasirtot csinalk holnap Marynek
meg magamnak

s.o.v.i.e.t 2008.11.15. 12:25:33

Lacaca 2008.11.15. 12:13:22

Gondolj bele. Neked Ok a hely, mert ismered. aki meg itt hall róla először, az 2 oldalt lát. A post írója vs. Lacaca. És joggal gondol arra, hogy az adott esetben remek hely néha-néha botlik egyet vagy a nem törzsvendég nem vendég szemléletet használja.
És azért azt is nézd, hogy a "nem értitek hülye gyerekek, hogy frankó a hely" hangzatú mondataiddal nem mented a Palacsinetet?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.15. 12:30:09

bar hetfotol nem kell vizum...

s.o.v.i.e.t 2008.11.15. 13:15:57

lehalt a posztgenerátor! indítsa már valaki újra, mert éhen halok. kockás kabátos pizzát akarok enni nejlon díszítéssel. extra élő szeletelt pontyokkal. a telefont nem veszik fel, a t-onlájn meg még nem jött ide kábelt fektetni, mert elakadtak egy csokiszökőkútban a járdán

RPD 2008.11.15. 13:27:14

Köfönöm a receptet Kiddy! Aktívan fogom ezentúl böngészni a blogodat:D Asszem megéri.

Az esetben amúgy meg az a probléma (és kishazánkban ámblokk) hogy volt pofájuk ezt így ebben a formában elíndítani/odaadni. A késés meg röhej és a kedves vevő is, ha én kaját rendelek és nem jön meg az ígért időpont után fél órával, akkor lábon megyek kajálni, illetve ha beérkezik visszaküldöm, mert ez azért nem az Mpostás eset, akkor szeretek enni amikor éhes vok. Tudatos fogyasztóként (értsd: consumer) megtehetem és meg is teszem és jól alszom utána.
De azért azt is hozzátenném, h ingyenkajás engesztelés után nekem nem lenne pofám homárkodni a kajáldára...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.15. 13:35:18

Khmm, Tacsko, tényleg, az éttermekben is 30 perc vagy mennyi alatt ki kell hozniuk a zabát...
Mondjuk pizzafutáros esetben az ember előre rendel, mert ~1 óra amíg odaér, de 2 óra 40 perc...

@kiddy : Tuttti az oldalad, eddig miért nem reklámoztad...!!!! :)

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.11.15. 13:39:12

Tacskó (rövidítek, bocsi) és Colt!

Köszi! =)

Hogy miért nem reklámozom? Hát, nem akarok Zep32433245242 sorsára jutni... =D

RPD 2008.11.15. 13:44:23

Azért van különbség. Te fel is tudsz mutatni vmit:D

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.11.15. 13:45:01

Ja.
De ha valami nem tetszik, írhatsz és megbeszéljük!
Nem lesz hosszú a mondandóm!

Nyihhihihihihi... =D

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.11.15. 13:50:50

bakerstreet.freeblog.hu/archives/2008/09/22/Atveres/

Ezt egyszer már reklámoztam, de nemigen írt senki, hogy megnézte volna.
homar.blog.hu/2008/10/14/a_valsag_elso_jele_osszement_a_joghurt
Erre a posztra reagáltam, de én hamarabb írtam a bejegyzést.

s.o.v.i.e.t 2008.11.15. 13:56:44

Kiddy!

Tényleg nagyon rendben van az oldal.
Tócsnit és a kenyeret olvasva elérzékenyültem. a töltött gombafejekért meg jogdíjat kérek, mert azt én szeretem a legjobban!! vagy azért nem jár??

s.o.v.i.e.t 2008.11.15. 14:03:30

bio, vagy nem bio termék?
a bio termék az, amit éjszaka vegykezelnek.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.11.15. 14:22:49

bakerstreet.freeblog.hu/archives/2008/11/15/Atveresek_-_ujra/

Friss bejegyzés, már nagyon bökte a csőröm.
Vigyázzatok.

s.o.v.i.e.t!

A gombafej meg tényleg nem lett igazán finom, de szerintem azért, hogy szereted, nem jár jogdíj... =D
Miért érzekenyültél el egyébként?
(A bio, ha kint terem, szintén savas esőben ázik, és káros uv-sugarak érlelik. Ismerős mondta, és nem butaság.)

BeveraVera · http://www.szestv.blogspot.com/ 2008.11.15. 14:46:53

Jesszus...! Ezt EDE csinálta, az fix! Feltéttel, alátéttel, oldaltéttel, és ajándék középtéttel! Az étterme mondata: Ha éhez vagy, megeszed, mer' FONTOS!!!
MegeszED-E?

RPD 2008.11.15. 14:57:43

Én úgy tudtam, h a bio és nem bio közt az a különbség, h az egyik drága és csak a kiemelt élelmiszerüzletekben lehet kapni (meg manapság a madaras tecsó és a tecsó is kiteszi mindenhova a "BIO" jelzést), a nem biot meg megkapom a kökin meg a délibe "száááááázasééééé"!
Fúúúúú én most rokfortos csirkemellet gyártottam, csak az a baj h nem fogok belőle enni:( vendégeknek van.

Ofélia . 2008.11.15. 15:03:31

Mi a fene bajotok ezzel a kajarémmel?.

A szomszéd utcában van egy pizzás én látom a motorjaikat, szállító dodobzaikat, ruhájukat, hozzáállásukat mikor bepakolják a koszos dobozba.

A büdös életbe nem rendelek kaja házhozzszállítást a látvány alapján.

Még az is lehet,hogy a normálisat megette és a maradékokbol rittyentett a postolónak vacsorát.

Amúgy photosoppolni ijet még profinak is macerás.

Ofélia . 2008.11.15. 15:08:27

kopottfenyü: A tescóban még mindig verebek lakmároznak a halaspultnál?.

Meg kell tanítani őket a halpucolás rejtelmeire.

Ofélia . 2008.11.15. 15:19:32

A bio termék az amiben több a kunkac.

A kunkac nem repulő állat tehát bennemarad.

A biotermék ára egyenesen arányos a vevők hiszékenységével és a kereskedő pofátlanságával.

Mindkettő közelít a végtelen felé.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.15. 15:38:39

Egyik nagyanyám (megvan még mind a 2 szerencsére) kertje az a biokert.
Rohadtul nincs vele foglalkozva, max. a nagyobb gazok kihúzgálva.
Olyan életerős paradicsom + egyéb dolgok teremnek ott hogy ihaj... :D

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.11.15. 15:57:31

A mi kertünk is bio.
Nem is termett semmi. Ami termett, annak is a felét megették a kukacok. Vagy a gyökerét a mibőlleszacserebogarak.

s.o.v.i.e.t 2008.11.15. 16:07:33

nekem van kék színű bio pólóm. azt írták rá, hogy bio pamutból van. nyilván a kék szpamut ültetvényen kizárólag kapáltak és locsoltak...

pl.: a bio alma az a megtört külsejű nem bió almát jelenti.

a rossz rossz az nem jó

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.15. 16:23:18

@soviet : Ja, Teszkó nyelven tényleg :D
Meg a rohadt paprikát, kicsi, félig rohadt krumplikat meg ilyesmiket.

havajj 2008.11.15. 16:27:49

Akkor én vettem egy bioTV-t is a teszkóba, ha ez azt jelenti hogy sz@r.

havajj 2008.11.15. 16:29:34

A biomosógépemet az EW-ben veszem, az is egy nagy biobolt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.15. 16:42:38

@havajj : Nem, a biomosógép az az asszony...

RPD 2008.11.15. 16:52:54

Amúgy lassan elkezdhetnék azokat a termékeket is előállítani amik kiemelt emberi figyelemben részesültek (taposás, rugdosás, gyenge előemésztés), illetve azokat az élőlényeket is ki lehetne végre tenyészteni a tecsóba (már úgy is rengeteg új és mutáns faj él ott a kajáktól) ami megpucolja a halat, segít a vevőnek, stb. Nem ilyen bio és egyéb undormányt forgalmazni. Mondjuk lehet h halálraröhögném magam, amikor a 2 fejű veréb megpucolná a halat, de ez más kérdés...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.15. 16:57:58

naja nalunk es Mary mos
mar megerte elvennem

s.o.v.i.e.t 2008.11.15. 17:13:38

"segít a vevőnek" ????? mármint hogy a vevő nem tudja, hogy mit, milyet, mennyit akar venni? majd a zeladó megmonnya??
aztán meg jön ide postolni?

inkább csak bökjön egyet az ujjával az eladó és majd megoldom magamnak a mell alatt hasítottat is, meg a 0,005 decis joghurtot is. ha meg felkergetem a létrára a plázalibát, akkor kimérten riszáljon mert összegyűröm a panaszkönyvet záróra után :)

RPD 2008.11.15. 17:22:57

Segítség alatt: leveszi a 4 méter magas polc, hátsó részéből a kedves és mélyen tisztelt vásárló számára, az általa korábban kiválasztott terméket. Bár most h említed kéne olyan is ami felmarketingeli a terméket helyben.

s.o.v.i.e.t 2008.11.15. 17:36:08

na az hiányozna még, hogy leugrok egy kenyérért, aztán kettőt forduljon az IFA, mert megmarketingelték az agyamat..

Ofélia . 2008.11.15. 17:59:10

Amúgy minden vegyszerrel vigyázni kell.
Tanácsolom Pl. a biozoknit.

Felsőbb parancsra ekopog a mosogáp felé és kimenőt kér a víztöl majd esdekelve visszakopog hozzád.

Megsajnálod nem mosod ki majd reggel felveszed.

Jóleső érzéssel konstatálod, hogy megint tettél valamit az emberiség érdekében.

2008.11.15. 23:22:50

Most igy ehesen azon filozom, hogy az a pizza nem is nez ki olyan szarul. Elvegre odalenn sokkal rosszabbul fog nezni, a vegen meg szar lesz belole, ugyhogy ha az ize jo volt, akkor nem ertem a felhaborodast :))

chrisebdeli 2008.11.16. 01:50:20

innovatív...a világ első főzött pizzája

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.16. 06:29:24

@TaZ : Van olyan mondás is hogy "Ez már szar volt amikor megetted?!" (Amikor az illető után olyan szag marad ami nem írható le evilági jelzőkkel...)

sensimilla 2008.11.16. 12:10:09

Az van, hogy sajnos csak tegnap este néztem meg a homárt. Azért sajnos, mert a tegnpi ebédem innen rendeltem. Több minta fele még megvan, de nem lenne korrekt dolog egy egynapos megszáradt pizzát fotózni, ezért nem is teszem, de tényleg nagyon rossz volt, nem véletlenül nem ettem meg, úgy szétcsapta a másnapos gyomromat, hogy azóta most ettem először. Pedig jó étvággyal rendelkezem úgy általában. A palcsinta - heni kedvence: epres, vaníliás, mandulás - csak úgy félbehajtva(nem összetekerve, vagy négybe hajtva, ahogy azt ugye szokás) a cucc beleömölve a dobozba. Az íze azért rendben volt. A futár nem tudott visszaadni, le kellett vele mennem a boltba felváltani. Ugye ha lett volna kedvem bárhová is lemenni, akkor nem rendeltem volna házhoz kaját (elismerem, ez is az én hibám, nem jeleztem, hogy tizessel fizetek,dehát urambocsá' én is csak akkor jöttem rá, hogy semmi apróm nincs). De leglább kaptam ajándékba egy bubis vizet. Kár, hogy a menteset szeretem. Oké nem tudhatták. Pedig egy mentesnek tényleg örültem volna.

sensimilla 2008.11.16. 12:23:11

Ráadásul vendéglátós vér csörgedezik az ereimben, ezért voltam akkora balek, hogy még jattot is adtam.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.16. 13:15:22

Na akkor ha még 2-3 ilyen beírás lesz akkor majd jöhetnek a fotosoppot kiáltók...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.16. 13:20:40

olyan fotosoppot kialtottam/rosszat soha nem akartam/
hogy Mary is felbredt volna ha nem ment volna el dolgozni hala egnek

Ofélia . 2008.11.16. 15:10:04

CoIT: Erre szoktam volt mondani a kolesz klotyójában: Már megint rothasztott mokaszintalpakat ebédeltél?:

Ofélia . 2008.11.16. 15:12:26

Néhány emberkét tulvilági jelzőkkel sem lehetett körülírni

Ofélia . 2008.11.16. 15:34:07

Ezek után csak leírom:

Annó dacumál pécsen a bányaipari szakközép kollégiumában nyertünk elhelyezést mint vegyészek.

Néha volt szekrényellenőrzés( imbuszman nem )

Kinyitották az egyik szekrényt és a látvány lenyűgöző volt.

Komplett teljesen zöld penészes kétkilós vekni mellett három pár kopogós zokni mint tálca.

Az asztalon ikonok sorrendjében penészes kabát, fekete trikó(nem alapszin valamikor fehér volt), madzagon lógó tornacipő a szagot CoIT leírta. és korona gyanánt egy liter kellően pufi zacskós tej( úgy robbanás előtt két percel.).

Mikor a nevelőtanár a szóhozjutás után megkérdezte, hogy ez mi a válasz az volt, hogy régen látta a mamáját.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.16. 16:04:52

@ofélia : Na akkor az se most volt :D 8 évet voltam kollégista, na hát ilyen érdekes dolgokat lehet találni.
Ketchupos üveg tetejéig nőtt penész...

Ja.
Bioszosok megérkeznek a szobájukba 1 hét után, kinyitják a hűtőt.
-Hé, megpenészedett a ***főzelékem!
-Mi, neked annyira? Az enyémen alig lett egy kis zöld :(

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.11.16. 17:11:36

Húú, de fejbe b*sznám az üzletvezetőt ezzel :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.11.16. 17:18:41

Hát ezt a sztorit most megrökönyödve olvastam, mert ugye páran már emlegették, hogy itt volt péntek este az autózz!blog találkozója. Ettünk-ittunk mindenfélét és semmire nem volt panasz, körbe voltunk ugrálva, az elvileg éjfélig nyitva tartás helyett hajnalban sem zavartak el minket (én kérdeztem meg 1-2 körül, hogy tulajdonképpen biztos nem zavarunk-e). Sőt, amikor oszoltunk, akkor még grátisz rétest is kapott mindenki. Úgyhogy két verziót tudok elképzelni.

1. A futár valamiért berágott a vevőre és így bosszlta meg.

2. A kedves vevő egy aljas kis pöcs és a lassú kiszállítás miatt (amiért amúgy normális hangnemben jogos a reklamáció, de mint tudjuk ezt a főnök igyekezett a legkorrektebb módon kompenzálni, amiért jól el lett cserébe küldve a k. anyjába) így állt kicsinyes bosszút. Azt végképp nem értem, hogy a feltét hogyan került a dobozban a pizza alá.

Valamiért nekem gyanús, hogy itt a második változatról van szó és így akarta lejáratni a helyet. És ez sokkal undorítóbb még a széttrancsírozott pizzánál és palacsintánál is. Emberünk gyakorlatilag lefotózta a saját lelki világát.

Ofélia . 2008.11.16. 17:36:46

CoIT: A bioszosok csak az óra anyagát próbálták tárgyiasítani.

Előző héten a penészgomba szaporítása volt a tananyag.

Akinek kevésbé sétált a főzeléke négyest kapott.

Azóta vendéglátós vállalkozók minimálbérért tönkretett alkalmazottakkal.

A merci persze megvan.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.16. 18:52:45

Én is ott voltam a találkozón és érdekes módon, nekem tökéletes volt minden, amit endeltem, sőt, amit a kocsiban vittem haza, az is jól nézett ki és jó ízű volt másfél óra múlva is.

Csicskafaszú öltönyös bohócsegéd a banknál meg anyuci picsájával szórakozzon... Balfasz is, hülye is, rosszindulatú és még ráadásul sikertelen is... Szerintem lúzer, szerintem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.16. 18:55:28

meg hany neven regel be a palacsinet fonoke?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.11.16. 19:12:09

hagyma: A palacsinet főnöke valószínűleg már hosszú hónapokkal ezelőtt tudta, hogy előbb-utóbb felkerül a homárra, ezért falból azóta naponta pártíz-száz kommentet lenyom a jól bejáratott nickneveivel. Szerintem is ez lehet. ;P

Ofélia . 2008.11.16. 19:45:40

A palacsintanet főnökét előbb utóbb valagba rúgják(legalább is remélem)

Meg azt is remélem, hogy fedél nélkülit fog árulni.

Don Blasius 2008.11.16. 20:24:07

Én is ott voltam péntek este, és jó kis bolognai szószos kolbászos pizzát ettem és remek volt. Meg a többiek kajája is jól nézett ki.

Nem, én sem a Palacsinet főnöke vagyok a 44. nicken beregelve.:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.16. 20:29:23

en is ott voltam
isteni pizza volt aztan elmentunk motorozni
kockas kabatban
bar mell alatt serult volt
ja en voltam a futar
ha mar ugyis motorozunk gondoltam kiviszem de Mary megdezsmalta utkozben

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.16. 20:32:28

szeduletes mennyit zabal
ma fasirtot kell csinalnom
raszokott a magyar kajara, de asszem pizzaban marad az itteninel
a fokhagymas piritosomnak akkra sikere volt hogy egyfolytaban azt csinaltam 2 oran keresztul
de ha komolyra vesszuk en elhiszem jo hely, de azt is elhiszem hogy valaki nem kezdi elosszebaxni a kajajat csak hogy homarpost legyen belole
a legjobb helyeken is lehetnek tevedesek

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.16. 21:34:39


hagyma 2008.11.16. 18:55:28

Feltételezem, hogy nem jöttél még rá az indapass működésére, mert akkor nem ilyen fogalmatlan válaszokat adnál. Ha rákattintasz a névre, kijönnek az adatok, hogy mióta vagyok regisztrálva, hová kommenteltem, mennyit és mit. Meg a publikációk, stb. Elég gyenge bepróbálkozás, viszont erős mellélövés. Gratulálok. Ilyen emberekre van szükség itthon... :P

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.16. 21:45:54

7152 hozzászólás után nem ezt a reakciót vártam...

Lacaca 2008.11.16. 21:58:18

Kukori! Hagyd a francba! Kipucolta a seggét a hülyék országába és most visszaugat, mert ő a fasza gyerek. Kint takarítja a szart, itt meg jártatja a pofáját.

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2008.11.16. 21:58:25

"Ja, újfajta palacsinta?
Tejfölös-szalámis-pizzaszószos?
Akkor nem szóltam, bocs... :D"

Nem olvastam végig az összes kommentet, de erre annyit, hogy pl egerben remek "mexikóis", meg magyaros-pörköltes, satöbbi palacsintát lehet rendelni/enni.

eszméletlen jókat. es azt is dobozban hozzák, de még egyszer nem nézett ki ugy, mint akit mar megettek és kihánytak.

még a díszítő petrezselyemlevél sem hajlott meg a szállításban ;)

Xezs 2008.11.16. 21:59:17

Mondjuk az is érdekes hogy motorosok palacsintázóba járnak. Én eddig úgy tudtam hogy a kocsmában múlatják idejüket :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.16. 22:01:01

Hát, most rájöhettél, hogy rosszul tudod ;)

Lacaca 2008.11.16. 22:07:46

Biztos nehéz elképzelni, de vannak olyan motorosok, akik nem isznak amikor vezetnek, ebből eredően nincs értelme kocsmába menni. Viszont ha találnak egy törzshelyet, akkor miért ne gyülekezhetnének ott, amíg összeáll a csapat a motorozáshoz. Ha meg szezonban bevált, miért nem lehetne szezonon kívül épp ott találkozniuk? Tudod van olyan, hogy motoros baráti társaság. Ezért vagyunk ott szezonon kívül minden csütörtök este.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.16. 22:17:46

vannak emberek akik ceszik a humor/omat vannak akik nem
qrwara nem erdekel
ami eebben a dozobzban le van fenykepezve az egy fospunpa
ha a postolo a szomszed pizzerias es direkt csinalta hat igy jartumk

Lacaca
repulovel jottem a hulyek orszagaba a zsenik orszagabol
hat igy jartam

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.16. 22:19:12

de most el kell kezdenem a fasirtot Marynek
petrezselymes krumplival
es nyert a csapatom
este dugunk is
az elet szep

Lacaca 2008.11.16. 22:22:30

Hehe, a repülővel tévedtem, a hülyék országát eltaláltam, és a szartakarítás se lett megcáfolva.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.16. 22:29:58

Lacaca elarulok egytitko
de csak neked
11 eve 100 dollaral a zsebemben jottem ki angoltudas nelkul
es igen 2 honapig egy aruhazban takaritottam
a klotyot is
mosmeg jo allasom jo penzem szep felesegem van es ha meghivtok ebbe a palicsinta izebe, augusztusban megyun k haza Maryvel
eddig EDE-hez van meghivasom, oda megyunk mamapicivel
nekem otthon csak 250-es MZ-m volt mert akkor csak azt lehetett

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.16. 22:31:30

sokkal nagyobb gond ez a qrwa fasirt
mer meg sose csinaltam
na megnezem mit irt a mutter hogy csinaljam

RPD 2008.11.16. 22:33:18

Na jó, ennyi... Holnap palacsintát fogok enni. Nagyon megkívántam. Túrósat. jajaj éhes vok megint:(

Szal tegye föl a kezét az, aki a főnök alt. regjének érzi magát. Akkor mindenki tudni fogja az igazat. Már előre látom. Amolyan "Luke, az apád vagyok" Dárkvéderes reveláció lesz amikor megtudjuk.

porter 2008.11.16. 23:04:55

Lacaca,

Igen, photoshop, ing-s luzerek, mikell meg? Biztosan k*vara unatkoznak es kepeket krealnak, majd bekuldik a homarnak. CSAK ÚGY. Menj aludni lacaca, es zabald az igenytelen pizzadat, amit 2ora 40perces kesessel hoznak ki 5ezerert.
szendvics.

titkosgyilkos 2008.11.16. 23:56:37

Lehet a post fotosop, lehet nem fotosop.
Abból, hogy adott helyen általában milyen a kaja/kiszolgálás, még nem következik, hogy mindig ugyanolyan (ez csak a megdonálcnál van, mindig megbízhatóan ugyanolyan sz.r :))
Pl. a pécsi d*****e-nél a helyben kapható pizzaszelet nagyon faintos, ezen felbuzdulva rendeltem tőlük házhoz is. Kétszer is, mert az elsőt nem akartam elhinni, biztos hiba történt a mátrixban vagy ilyesmi. Mindkétszer zsírban-olajban tocsogós, gány foscht kaptam, a kért "prémium" pizza helyett.
Szerencsére pizzéria itt is akad, mint égen a csillag, van köztük frankó, megbízható hely is.

Lacaca 2008.11.17. 00:35:15

Tekintettel arra, hogy tudom, hogy a hely felajánlotta azonnal, és nem a poszt megszületése után, hogy kárpótolja, ennek ellenére köcsögösködött, úgy gondolom, hogy igenis unatkozik. Egy a sok kis pöcsből, akik felhúznak magukra egy öltönyt, mert attól bankárnak érzik magukat és kurvára büszkék erre. Mindenkit kényük-kedvük szerint fikázhatnak, ha úgy tartja kedvük. Lehet, hogy hibázott a szállító, lehet, hogy műbalhé az egész, de akkor sem értem az értelmét az egésznek.
Ha mindig szar lett volna a kajájuk, akkor már hallott volna róla sok ember, ha egyszer hibáztak, akkor akár még az is lehet, hogy jó a hely, csak volt egy gyenge láncszem a gépezetben. Ha mindezek után felajánlott kárpótlásul egy vacsorát, akkor talán nincs értelme ezért a homárra küldeni, hiszen annak sem lesz komolyabb eredménye, mint nyomást gyakorolni a tulajra, valamiféle kártérítést szerezni. Ez a homár nélkül is fel lett ajánlva, de ugye ha megjelenik a helyszínen a panaszos vendég, akkor azt arccal kel vállalni. Az ilyen nagypofájú kis pöcsöknek az nem fekszik, mert ők csak a net névtelenségében osztják az észt, arc nélkül. Nem fogadja el a kártérítést, inkább ír a homárnak.
Gyakran eszek ott pizzát és palacsintát, még akkor is, ha egy másik önjelölt pöcs igénytelennek tartja. Ugyan akkor nem tudok alvás közben zabálni. Egyébként rendszeresen szoktam kaját rendelni, és ha a maximum vállalási idő leteltével felhívom a szállítót, hogy mi van a kajámmal. A Palacsinet a netpincér szerint 45-55 percre vállal. 2 óra 40 perc kellett a teljesítéshez,ez 105 perc késés, de neked ezt nem kell értened. Mi a retkes faszt csinált ennyi ideig? Életszerűtlen.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.17. 01:28:19

"Miklós és kollégái szeretik a kalandot, az új, izgalmas dolgokat, ezért a megszokott ételszállítójuk helyett egy palacsintázóból rendelték ebédjüket."

Wáó! Ha ilyen izgalmas életem lehetne, ó, mit adnék érte (lófaszt), ezek a fordulatok és remek kollégák, hmmm...

Azt hiszem, az "izgamas" életüket próbáták meg fedobni kicsit. Inkább vállaltak volna _MUNKÁT_, kisebb szégyen és erősebb ország lehetnénk. Nem a névtelen pöcsorrú rágalmazók országa. Miklós, Miklós, ejh, nem vagy te Toldi vére...

Laca, hagyjad az ilyen ostoba alakokat (tudod, ne süllyedj le a szintjükre, mert ott legyőznek a rutinjukkal...). Mi tudjuk, tapasztalati úton szerzett bizonyítékokkal alátámasztva, hogy baromság az egész, ők meg hadd nethuszárkodjanak a klaviatúra mögül, arctalanul, sikertelenül, mindenféle tapasztalat hiányában. Sose legyen jobb dolog az életetekben :P

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.17. 06:17:30

@Lacaca : Áruld mád el hol vagy öltönyös managger wazze.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.17. 06:45:32

ColT
ezek ugy vedik a torzshelyuket mint anyatigris
szep is az
mindenki ostoba aki oltonyben netel es megreklamalja ha valami szar
amugy en ha kell leirom nevemet cimemet, hogy ne legyek arctalan
hehe

Lacaca 2008.11.17. 06:46:49

Nem vagyok öltönyös manager. Ha jól értettem a kérdést...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.17. 06:46:53

es erettsegin volt rajtam oltony utoljara

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.17. 07:09:16

augusztus 19-en hazasodtunk Maryvel
farmerben
ahogy itt hijjak jeansban

forrórágógumi 2008.11.17. 10:39:56

hát ez undorító... én is úgy nyúlnék hozzá mint a képen az ürge... mint a szarosronyhoz

2008.11.17. 12:08:09

Múltkor spannom rendelt kaját palcsiéktól. Hát akkor sem kapkodták a lábukat, jó 1,5 óra alatt ért ki a kaja, ha nem több. A kajás pofa azt mondta, hogy nem találta a házat... Igazából egy kis utcában lakunk, amiben lakhatásra alkalmas társasház 8-10 lehet, a többi meg építési terület.
Na mindegy is. A késésért kapott a spannom egy kis kedvezményt. A pizza normálisan nézett ki (állítólag finom is volt) és az egyik palcsijuk nagyon-nagyon finom volt, csak nem tudtuk beazonosítani, hogy mi a fantázianeve.

siorac75 2008.11.17. 13:36:19

Helló!
Én rendeltem a kaját a Palacsinetből. Eloszlatnám a ködöt, lásson mindenki tisztán. Nem bankárok vagyunk, sem brókerek, hanem alkalmazottak egy bankban, keményen dolgozunk (ld. még pénzügyi válság), és délben mi is megéhezünk. Nagyon későn ért ide a kaja, persze elnézést kértek, kaptunk kárpótlásul 1 darab rétest 4-en(nem fotóztuk le, de nem is ette meg senki). Az a kolléga, aki a pizzát kapta persze kiborult, és abban a pillanatban került homárkézbe a dolog, nem a levelezés után.

Vicces, hogy azok mondják, hogy névtelenül és arctalanul pocskondiázunk, akik egy nickkel mutatkoznak az oldalon, a mi nevünk pedig hogy-hogy nem kikerült az oldalra.. Vajon ki tette fel???

Elég visszataszító képet festett valamelyik motoros blogoló a bankban dolgozókról... hmmm... feltételezem, hogy nem annak a motoros bandának a tagja, akik a nyugatinál szoktak gyülekezni és egyikük a múltkor azzal szórakozott, hogy egy hajléktalan nő szemébe villantgatott egy erős vakuval.
Nahát, mikből lehet előítéleteket gyártani, nemdebár??

Boba Fett 2008.11.17. 13:47:50

Kukori!

Szánalmas vagy! Név nélkül alázni embereket nem sok jót feltételez rólad.

Kolba Miklós
te vállalod a neved, vagy gyáva vagy?

NEC 2008.11.17. 13:48:01

Sracok

erdekelt vagyok az esetben, enyem let von ama pizza.... szoval vartunk vagy 2.5 orat 1 pizzara es nehany palacsintara... ez neha igen nehez mikozben ehes vagy es melletted mar mindenki joizuen evett ( s nevet a kinodon ) ...

masreszt ami kijott az borzaszto volt, nem volt atsulve a teszta ( szakszoval uveges ? ) de ezt a reszt mar nem tudtam PHOTOSHOP-pal megoldani tul keves volt az ido... :(

a pizzadobozt kinyitva a jobb also sarokban gyult ossze a feltet jo resze ( buli volt vagy csak jo hangulat a doboz ama felen ? )

a pizza aljan akkor leltuk fel az extra alatetet mikor eldontottuk, hogy megprobaljuk megorokiteni az olasz pizzak gyalazatat...

a baj az etteremmel , hogy megprobalta a futarra kenni a kesest, majd 2.5 ora mulva kaptam egy nyers pizzat ami meg meleg volt... szoval nem all ossze a kep..

nem akarom tovabb nyujtani a storyt, orulok hogy a vevonek igaza van es orulok, hogy kompenzalni akarnak, de nem elek vele, koszonom.

NEC

Lacaca 2008.11.17. 14:38:29

"Nahát, mikből lehet előítéleteket gyártani, nemdebár?? "

Ja! Tényleg faszok lehetnek.

siorac75 2008.11.17. 14:40:53

Neked van vakud Lacaca?

RolFic · http://onlinetrendek.blog.hu 2008.11.17. 16:11:09

És miért vették át???
kb hozzájuk dobtam volna, váratnak 2óra 40percet, és ilyen xart hoznak ki...
naggggyon durva

Lacaca 2008.11.17. 17:22:39

Van vakum, de a mérete miatt nem igazán alkalmas arra, hogy zsebre vágjam motorozáshoz. Meg ráadásul mostanában szerintem hideg van a motorozáshoz, ezért nem teszem. Egyébként meg nem járok a nyugatihoz, bár régebben jártam, de az inkább években mérhető, de a vakum már évek óta meg van és nem változott a mérete.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.17. 22:04:35

Boba Fett 2008.11.17. 13:47:50

Nos, kedves kalandor barátom, el kell keserítselek.

1. Én nem hitelekből élek, így nem sokat tudsz kezdeni a nevemmel. De a hozzászólás végén elárulom, mert se rejtegetnivalóm, se félnivalóm nincs sem tőled, sem senki mástól. A véleményem az enyém és vállalom, el nem veheti senki tőlem. Viszont meggyőzhető vagyok, ha valaki észérvekkel és bizonyítékokkal támaszt alá valamit.

2. Ha valódi munkát végeznél, tartanálak is valamire (itt un-block értem a "te" névmást, nem célzottan rád gondolok). Tudod, a valódi munka az, ami építő jellegű és nem az, hogy fiktív pénzmozgások papírjaival szarakodunk és az államcsődből is jól jövünk ki. Az sem, hogy tőzsdére dobjuk emberek nyugdíját (amiért megdolgoztak, valódi munkával, 40, vagy több éven át), ha tetszik, ha nem alapon (ismerős, ugye?). Persze, ha bukta van, részedről (vagy a cég részéről) egy "bocsi", jó esetben, de következménye gyakorlatilag nincs. A fajtátok nevelte ki a Kóka-féle bagázst, ez is zavar. A "felfelé nyalni, lefelé taposni" elv közös jellemző az ún. bróker, trader és egyéb fantázianeveken futó vigéc tevékenységeket végző állampolgárok közt. A mások pénzén való élősködés, ami zavar ezekben a hangzatos "foglalkozásokban".

Ha ennyire érdekel ezek után is a kilétem (amit kétlek), keress meg: kadargy@freemail.hu

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.17. 22:15:03

Mél ment a közösségi portálon.

siorac75 2008.11.18. 09:03:11

Ok, én azt hiszem, a Palacsinet témát lezárhatjuk, hibáztak, de elhangzottak olyan vélemények, hogy nyilván ez számít inkább kivételesnek. Pont.

Kukori! Az 1. pontban azt írtad, meggyőzhető vagy észérvekkel. Hadd próbáljam meg. A 2. pontban leírtak inkább emlékeztetnek szélsőjobb politikusok demagóg megnyilvánulásaira, mint hozzáértő véleményre.

"Fiktív pénzmozgások papírjai" ezt nem értem mi, és nyilván te sem. Itt igen is "valódi munka" folyik. Persze megfoghatóbb, ha valaki lisztből, vízből, kis élesztőből kenyeret csinál. De ha nem lennének traderek, pl. exportőr vállalatok nem tudnának mit kezdeni a valutáikkal, az importőrök hol vennének eurót, dollárt a forintjaikért, hjajj hol lennének a jó kis mocik, vagy bármi? Mert tudod a gazdaság globalizálódott, te is tőzsdézhetsz Amerikában ha akarsz, de csak úgy, ha az általad lenézett emberek dolgoznak.

A tőzsdei árak gyorsan változnak, ez sok emberben gerjeszti a vágyat, hogy gyorsan sok pénzhez jusson, nos ezek nem a traderek, hanem azok, akik a maguk vagy mások vagyonát kockáztatják a tőzsdéken, gyors haszon reményében. Ezt te is megteheted, nem kell ehhez tradernek lenni, mi nem ezért vagyunk itt, ez egy óriási félreértés.

Államcsőd nincs, de ha van, akkor abból nem lehet jól kijönni, esetleg olcsóbban megúszni, ha például nem veszel fel ész nélkül hitelt mindenre ami mozdítható. A NEVEDDEL pedig senki nem tud és nem is akar mit kezdeni, örülj, hogy nincs hiteled.

Persze, lehet, hogy nincs igazam, és mindez nem kell, és visszatérhetünk a transzferábilis rubelelszámolásra, és akkor minden igazságos lesz megint! Te azt szeretnéd?

Boba Fett 2008.11.18. 09:15:17

Kukori!

Annyit tennék még hozzá, hogy nehéz valakivel olyan munkáról beszélni, amiről halvány fogalma sincsen. De ez nam is baj. Ta csinálod amit csinálsz, nyilván valami a miénknél sokkal épitőbb jellegűt, mi meg csináljuk ezt. Neked is, nekünk is jó. Ennyi.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.18. 15:27:53

siorac75 2008.11.18. 09:03:11
Boba Fett 2008.11.18. 09:15:17

Ebben igazatok van, hogy valóban nem sokat tudok tapasztalati úton felmutatni a munkátokról. Egyszer dolgoztam autószalonban, a hitelkihelyezést azért értem még :) Bár az nem sok jelen esetben, ezt is tudom. (igaz, abbahagytam azt a munkát, mert nem volt pofám embereket tuti adósságba taszítani 5-8 évekre, a lelkiismeretem megakadályozta a gátlástalan értékesítést. Csak olyannak ajánlottam autót, akinek minimum a 20-25% kp. megvolt induláshoz - mert miből tartaná fenn, ha még ennyit se tud összeszedni? A nullásokkal való tapasztalat kiábrándító volt, de ez már másik történet lenne.)

Nekem alapvető problémám a jelenlegi pénzpiaccal és működésével van. A dollár arany és ezüst fedezet nélküliségével (ezt hívom fiktív pénznek innentől), a tőzsde (nem árutőzsde!) létjogosultságával (pénzt csinálni a semmiből, adatokból, úgy, hogy valós pénzmozgást nem érzékelsz, csak biteket) és az erre épülő túl népes "iparágakkal", akik aha termelú munkát végeznének, a társadalmak szvsz magasabb fejlettségi és életszínvonalon állnának. Ez a mentalitás, ami az egészet létrehozta (a bankokkal kezdve) jellemző egy népcsoportra és ez most nem újfasiszta demagógia, hanem tény kérdése sajnos. Akik köztött pedig igen tehetséges művészek, orvosok vannak amúgy. Csak sajnos ők a kisebbség a kisebbségben... :(

siorac75 2008.11.18. 16:46:55

1. Egy gazdaság pénzigénye független az aranykészletétől.
2. A hitelezésre épülő gazdaság magasabb fejlettségi szintet eredményez, mintha olyan világban élnénk, ahol mindenki kapálgat. (gondolom te ezt nevezed termelő munkának.. még mindig nem értem, bocs.)
3. A pénzrendszer tényleg nem tökéletes, ez most bebizonyosodott, de ennek összetettebb okai vannak annál, mint amit te felvázoltál. ezt nem áll módomban itt leírni.
4. Az általad említett mentalitás az egész emberiségre jellemző, független népcsoporttól, bőrszíntől és nemi hovatartozástól. Szerintem többet olvass és kevesebbet írj.

Részemről én befejeztem, mégegyszer bocsi a Palacsinettől ....

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.18. 19:50:26

Oké, én sem fejtegetem tovább az összeesküvés-elmélet gyanús meglátásaimat a pénzpiaccal, mert már túlzottan OFF témában járunk így is.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.11.18. 21:28:09

A pénzrendszer alapvető rothadtságát megismerni vágyóknak ajánlom figyelmébe "A pénz mint adósság" című ismeretterjesztő filmet. Fenn van a Youtube-on is, első rész: www.youtube.com/watch?v=1JE-IPKzUtY

IPorthosI 2008.11.19. 03:10:20

Hasonlóképp jártam én is az említett hellyel. Bankban dolgozom én is, ez lenne az ok? Mondjuk nekem nem került alulra a feltét, viszont a pizzásdoboz belső oldalát késsel sem tudtam lehámozni a pizza tetejéről... Így kicsit papírízű volt a pizza (ami mellesleg finom ízű lett volna eltekintve a 2 deci olajtól amiben úszott :) ) Fénykép nem készült,
OFF
Homárra kétszer küldtem eddig levelet, egyet akkor, amikor a voda le akart húzni 100k pénzzel jogtalanul(ez a történet számomra jól végződött, Hírközlési hatóságnál feljelentés, voda meghunyászkodott), a műsik alkalommal Kedves Fibernet szeretett volna lehúzni komplett 1 éves internetdíjjal, ez az ügy máig nem rendeződött...

sütyürűűű 2008.11.19. 22:06:59

Tök egyszerűen kell megoldani a dolgot ilyen esetben: Felhivni az üzletvezetőt és elmondani a panaszt, utána pedig figyelni a reakciót. De külső szemmel tekintve ez tök jó reklám a palacsintanet-nek. Mert manapság az emberek harapják a botrányokat. Ha pesten járok tuti benézek oda
süti beállítások módosítása