A naív ügyfél tavaly decemberben megkívánta a T-Home tripla szolgáltatását, így lemondta addigi előfizetését és jelezte szándékát a megfelelő módon. Pár napon belül ígérték a szerződés kiküldését, ám végül erre csak 3 héttel később került sor, több órányi idegtépő ügyfélszolgálatos ügyintézés után.
Megtetszett a T-Home tripla (IPTv+adsl telefon+internet) csomagja. Persze ahhoz, hogy hozzá juthassunk a magenta szolgáltató eme csomagjához, előtte le kellett mondani a korábbi szolgáltatónál a 4 Mb/sec-es internetet, mert a 2 Mb/sec-es új szolgáltatásra és szolgáltatóra való átállás enélkül lehetetlennek bizonyult (ez külön történet, majd máskor). Úgyhogy, december 18-án este, a családi internetes csúcsidőben egyszercsak megszakadt a szolgáltatás, innen értesültünk arról, hogy az Invitel "elengedett" bennünket.
Sebaj, 21-én imponálóan elegáns módon, telefonon keresztül szerződtünk (mégis csak van haladás!!), s ezzel egy ígéret birtokába jutottunk: néhány napon belül lesz írásos szerződésünk is, és legkésőbb 30 napon belül élvezhetjük a reklámok szerinti csomagot. A felszerelő külső vállalkozó lesz, aki majd előzetesen jelentkezik, s megbeszéljük, mikor alkalmas a szerelés.
A szerződés csomagja azonban csak nem akart megérkezni, gondoltam a karácsonyi bejgli és töltött káposzta okozta kábulatnak köszönhető mindez. Az új évben így érdeklődni kezdtem, mint később kiderült, csak azért, hogy újabb elfoglaltságot találjak magamnak a családom és a munkám mellett. Hiszen a T. Ügyfélszolgálat (ahol a T. nem a "tisztelt" megszólítás rövidítése) szerint nekem annyi szabadidőm van, hogy naponta néhány órát szívesen áldozok arra, hogy kapcsolatot próbáljak létesíteni velük. Azt tapasztaltam, hogy az Ügyfélszolgálatot szinte áthatolhatatlan akadályok választják el az érdeklődő, sürgető ügyfelektől, talán valami önvédelmi reflexből kifolyólag.A Mammut I. T-pontjánál egy óránál rövidebb idő alatt sosem sikerült a pulthoz jutnom. Az 1412-es ügyfélszolgálati szám hívásakor a vokális kapcsolat létrehozására a legjobb időm 20 perc volt, de az átlag 30-45 percre kell búcsút intenem egyéb elfoglaltságaimnak egy-egy próbálkozás idejére, sőt nem volt ritke az egy óra körüli várakozás sem. Mai nap
(január 22), gondoltam, kicselezem a rendszert és az angol menü révén szerzek előnyt - 65 perc után adtam fel (volt egyáltalán valaki a túloldalon?).
A tévézés és az internet vágya kétségkívül összehozott bennünket, de nem egészen úgy, ahogy a téli estéken a meleg szobában a T-Home szolgáltatásokat élvező család esetében figyelhető meg. A családtagok inkább felváltva hallgatják a türelmet kérő hangot és a zenét, míg végre sorra kerülünk az egyébként türelmes és szakszerű ügyfélszolgálatosok valamelyikénél.A szerződést három héttel dec. 21 után megkaptuk, majd visszajuttattuk. Most már csak a szerelőkre várunk. Akik nem jelentkeznek. Sürgetésük csak a T-com ügyfélszolgálaton keresztül lehetséges, munkaidőben. Már, ha sikerül(ne) beszélni valamelyik ügyfélszolgálatossal. S itt az ördögi kör bezárult. Kinn tombol a világválság, tévé / internet nincs, a fogyasztásom fokozására ösztökélő ingerek a szokásosnál kisebb mennyiségben érnek el (ami talán nem is baj). De szívesebben dönteném el én, hogy mennyi és milyen információt engedek magunkhoz.
460 757 337 MT azonosítójú ügyfél
maincoon © 2009.01.26. 13:31:59
Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.26. 13:33:20
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 13:33:30
É2I 2009.01.26. 13:35:38
elwood 2009.01.26. 13:36:51
ChPh 2009.01.26. 13:37:16
Ismerőssel megcsinálták azt, hogy közölték no adsl, mert nincs is a környéken és előreláthatólag nem is lesz pár éven belül (bp. xx ker)
aztán amennyire fanatikus volt, talált egy t-s kontaktot 2 hét alatt lett adsl-je
pfff
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.01.26. 13:37:59
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.26. 13:39:54
de mérlegelni kell mi a jobb egy hónap duplaszámla, vagy egy hónap seképsehang.
Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.26. 13:40:28
Majmász Gedeon 2009.01.26. 13:41:05
Andreana 2009.01.26. 13:41:17
É2I 2009.01.26. 13:41:37
A callcenterükön keresztül meg esélytelen gyorsan és jól elintézni valamit is. (Tapasztalat;)
De nem lehetsz ideges ember, ha ennyi időket ki tudsz várni a telefon mögött.
a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.01.26. 13:42:03
muhaha! talán verbálisra gondoltál-e? tutibőőőcsééész!
Pikka 2009.01.26. 13:43:15
Telefon már neccesebb volt, mert a Tsek közölték, hogy 20éve amikor megváltozozz az utcánk neve a házszámot nem tudták átírni, Illetve a számlázási címen igen. No mindegy, pár óra sorbanállás után sikerült elintézni, hogy azt a fránya 1es házszámot, így 15év után visszaírják 2re... Majd szólt a Digi, hogy így sem adják a Tsek a számot...na mindegy, legalább nem zaklatnak a családtagok. Vajon a DMesek mennyi idő alatt találják meg az új számot?
blamm 2009.01.26. 13:46:46
Nem kellett volna lemondani a 4mbites csomagod, a t-comnál is van olyan - csak nem reklámozzák - szimplán csak arra kellett volna váltanod, majd ha drága/sok neked ez, akkor szankciómentesen válthatsz kisebb csomagra is.
Amúgy a reakcióidő tényleg magas mostanában, elég nagy a teher az ügyfélkapcsolaton (t-home márka bevezetés és sat tv miatt). Reméljük az elkövetkezendő pár hónapban behozzák magukat, és ismét helyreáll a "rend".
Az angol menüvel nem jutsz előrrébb, azt is ugyan azon emberek kezelik, mint a többi hívást. Sőt még kevesebb, mivel nem mindegyikük beszél angolul.
É2I 2009.01.26. 13:47:51
Elvileg öt perc lehet a max várakozási idő (ha jól emlékszem). Azon túl GVH-s tétel.
Nem ártana már egy ilyen jellegű ejnye-bejnye a T-ársaságnak.
LiberAll 2009.01.26. 13:47:56
Amúgy nem értem, hogy mit szarakodtak a családban volt már pár T-s szerződés, meg minden, eddig maximálisan elégedett vagyok velük, mondjuk lehet, hogy azért, mert fiberfoson edződtem :)
Amúgy ajánlom a Prohardver T-home-os topikját ott van elégé sok T-s emberke, akik segíthetnek neked...
prohardver.hu/tema/t-online_internet_t-home_tv_hdtv_barmi_gondod_van_gyere_es_megoldjuk/hsz_1-200.html
prohardver.hu/tema/t-home_iptv/hsz_1-200.html
ebben a két topikban írd le a problémádat, megoldják :D
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 13:50:23
É2I 2009.01.26. 13:51:21
elwood 2009.01.26. 13:56:00
RaveAcE 2009.01.26. 13:58:22
Én Nov.8 óta nem tudom felmondani a netet (dsl szünetmentes szolgáltatóváltás). Közben már az Zinvitel szolgáltat a vonalon. Meg aztán a t-offline úgyis beszívja a markolót.
blamm 2009.01.26. 13:59:57
pengusz 2009.01.26. 14:00:26
Hát komolyan egy vicc volt :D
Igaz hamar fogadták, kb. 5 perc volt, de a szerződésben szereplő összes kódot/számot elkérték, majd közölték, hogy kapcsolják a kollégát...
Ő megint végigkérdezte a kódokat, számokat, sőt újabbakat kérdezett, majd kapcsolta a technikai kollégát, aki ugyanezeket végigkérdezte :D
Szóval kb. 20 perc alatt végül is pont került az ügy végére, de ebből 18 perc volt a kódok/ügyfélszámok bediktálgatása :D
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.01.26. 14:01:02
Secnir 2009.01.26. 14:07:07
baszod, te nem olvasol homárt?
Fénygalogos 2009.01.26. 14:11:24
1. Miköze EDÉNEK a John Fitgerald Kennedy meggyilkolásához?
2. EDE járt e a Holdon?
3. Miköze EDÉNEK szeptember 11hez
4. Vajon EDE villájában találkozott egymással Paris Hilton és Gyurcsány Ferenc?
5. Mért állnak fekete kocsik a házam elött?
Rajmond 2009.01.26. 14:23:54
és akkor is EDE
s_marky 2009.01.26. 14:33:15
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.01.26. 14:38:14
Arra gondoltam, hogy behuzatok velük egy másik meztelen ADSL mert a mostani a TVnetnél van amivel ugyan semmi bajom, de kellene 7900Ft / 6Mbit helyett valami olcsóbb (kisebb?) mert csak 7eFT/hónapot tud a cég cafeteriába fizetni. Nem, nem tudom a fennmaradót én, mert a csekket viszik el.. érdekes banda, na mindegy.
Szóval a meglévő lejárt TVNet helyére lesz ilyen t-izém amint a szerelő megjelenik felakasztatom vele a falra a netet, ha aktiválva van és faszán működik akkor mondom csak le a másikat. Sajnos nem engedhetek meg 1 napnál hosszabb leállást.
Esetleg javaslom a posztolónak indítson el egy szálat új bekötésére 1 hónap próbahónap van majd jól nem kéri amikor már kettő lesz.
elwood 2009.01.26. 14:51:23
AlulírottFentemlített 2009.01.26. 14:52:16
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 14:55:04
2. ez blabla
3. Imre hagyjad!
Pikka 2009.01.26. 14:55:23
Amúgy a Ts hibabejelentőkkel soha nem volt vonalam, pláne akkor lettek szimpik, amikor hajnali fél2kor, buliból hazatámolyogva megoldották a problémám (mielőtt bárki megkérdi, nem az alkohol volt a baj, úgy szúrtak el vmit)
helianthus 2009.01.26. 15:02:47
A következő poszt arról fog szólni, hogy már januárra kijött a számla pedig csak farsangkor lett bekötve a cucc buso (busó??? Majmász segíts!) maszkos szerelők által, akik közben megették az összes fánkokat is.
jusztlacika 2009.01.26. 15:03:40
mi ez az
IMRE HAGYJAD??? :D
Jedlik 2009.01.26. 15:03:58
staropramen 2009.01.26. 15:04:14
1. sok
2.igen
3.kevés
4. igen
5. 1-4
helianthus 2009.01.26. 15:14:04
Olvasgasd egészséggel!
És hagyjad!!!
gelsystem 2009.01.26. 15:18:06
jusztlacika 2009.01.26. 15:20:22
ahhoz a poszthoz hozzás se szóltam, vagyis, nem is ismerhettem... hogy lehet ez??? :D Pedig minden este bemagolom az összes postot a hozzászólásokkal együtt. EZ FONTOS!!!
lodenkabat 2009.01.26. 15:32:33
csipesz. 2009.01.26. 15:35:08
Ofélia . 2009.01.26. 15:44:34
zachery 2009.01.26. 15:47:30
A lemondás nem fejeződik be azzal, hogy az előfizető nem tud belépni a korábbi szolgáltatójához, mivel azután még fizikailag is lekötik a vonalát a dslamról, így maga a dsl szolgáltatás is megszüntetésre kerül. És majd ezután lehet megrendelni az új szolgáltatótól a kívánt dsl szolgáltatást, viszont ez idő, éppen ennek elkerülésére hozták be a szünetmentes szolgáltatóváltást. Csak meg kellett volna nézni a lehetőségeket...
Ofélia . 2009.01.26. 15:48:03
Mikor a másik már műkszik akkor mondok le:))
Már ha nem sajnálok esetleg egy hónapi díjbukást mert az benne van a paakliba:
Van még élő emberszabásu aki elhiszi azt amit reklámoznak??:)))
zachery 2009.01.26. 15:50:19
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 15:54:41
homar.blog.hu/2008/11/17/setalokkal_ordibalt_a_turkalos
aardwark 2009.01.26. 15:55:12
és akkor most elolvasom
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 15:56:17
így jártam, minek kell előbb kommentelni, mint olvasni :-P
TraceR 2009.01.26. 16:05:18
"Elkészült a Magyar Televízió új, 35 ezer négyzetméteres gyártóbázisa, amit a televízió idén nyártól havi egymillió euróért bérel majd 18 évig. Eztán eldönthetik, hogy megveszi, kiköltözik, vagy további húsz évre kibérli a _FINTA_ Stúdió által tervezett monstrumot."
ON
Hmm... :D
daat 2009.01.26. 16:08:17
Az azonosítókat meg azért kérik el 3x, mert a telefonos rendszerük annyira szar, hogy képtelen átadni egyik embertől a másiknak az adatokat! Ez persze nem jó az ügyfélnek, de nem jó a üsz-nek sem, mert megy az idő,ami nekik fizuveszteség, na meg ideges a telefonáló. A főnökök meg szarják le a dolgot magasan. Érdemes vezetői visszahívást kérni,és ráömleszteni a dühöd a tisztelt főnökre. :)
jusztlacika 2009.01.26. 16:18:12
YouTube™ kompatibilis videokamera
Videóit egyszerűen töltheti fel a YouTube™-ra
a készülékhez mellékelt szoftver segítségével.
ez tetszik, hasonlít az euronicsoshoz, mikor netről letőltött filmeket is lejátszik :D
jusztlacika 2009.01.26. 16:21:32
lassan, de inkább hagyjad Imre, nem FONTOS!!!
este tessék nézni a tévét!!! AZ FONTOSABB!!!
Ofélia . 2009.01.26. 16:26:33
aardwark 2009.01.26. 16:27:32
én a volt cégemnél amikor a netes szerződéseket (csomagváltás, stb...) cseréltem a telefonos ügyfélszolgálattal töltött időm naponta volt 2-3 óra, ha jól emlékezem a rekord 3 óra 47 perc volt...
jahh és azt is elértem, hogy a maga a kis isten (főosztály vezető) hívott vissza
vajon sikeres vagyok-voltam-e?
Ofélia . 2009.01.26. 16:29:41
Ne szereld fel a budira mert a pucsítás azonnal feltöltődik:))
Ja és az a böhöm szürke doboz se kell ami takarításkor mindig útban van:))
Ofélia . 2009.01.26. 16:32:54
Budi sör tolsztoj összes volt a telefon közelében(fél méter)??.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 16:35:00
LEhet hogy akkor működne minden.
Bár szerintem őket csak az érdekli hogy szép felfelé ívelő grafikonokat kapjanak a növekedésről, aztán leszarják az egészet.
aardwark 2009.01.26. 16:35:30
EDE- az Edvárd német rövidüléséből önállósult
EDVÁRD- germán eredetű; jelentése: a birtokát megőrző.
tehát mint jól látható és levezethető az illető, akinek nem írjuk le a nevét, maximálisan hozta a nevében predesztinált (uhh wazze -csak így álfiatalosan- de szép szó...; csak nem bőcséééész lettem hirtelen) sorsát...
és én kérek elnézést az offért
lehet büntit kapok emiatt?
most itt állok megtorpanva, tanácstalanul ácsorogva az összetört üvegasztal mellet, miközben kékszalaggal megpróbálom begyújtani a kisfaszenest a bográtsch alatt pontban 14.00-kor természetesen batz papucsban és mango kabátban (csak jelzem egyiken sincs címke mert lekapartam)
aardwark 2009.01.26. 16:37:12
Ofélia . 2009.01.26. 16:44:26
Akkor döglött ki alólam a nagybank számítástechnikai osztálya mikor ilyeneket kezdtünk el gyártani kilóra:)))
A hozzánemértő de magukat valakinek hisző szarjankók menekülési útvonala!!.
Már kezdjük látni, hogy hova:)))
Ez most nem a mi országunkra vonatkozik egyedül hanem mindegyikre!!.
aardwark 2009.01.26. 16:45:04
jahh és a budi ajtó természetesen nyitva van pedig kijött egy megviselt arcú lány... D&G szandálban, ez nem tudom, hogy fontosch lehet-e még?
aardwark 2009.01.26. 16:46:48
hunluigi 2009.01.26. 16:51:23
Ja igen én a web-en indítottam a rendelést, mert úgy kényelmes, gyors, egyszerű, és költséghatékony. Na eddig ebből egy sem jött be, viszont van ügyfél várakoztatás, felesleges T-Pontra való besétálás (persze a külsős web rendelés felvevő cég a hibás), ígérgetés végeláthatatlanul, csak egy nincs... kábel meg a szerződött szolgáltatás! GRATULÁLOK!
A 70063844 MT azonosítójú ügyfél...
Ofélia . 2009.01.26. 17:00:40
Oszt lehet menni háztűznézőbe:))
Ofélia . 2009.01.26. 17:05:27
UPC az ügyfélszolgálatot nem lehet felhívni a szerelő baszik kijönni a sebesség AKÁR-sem közelíti meg az igéreteket.
Invitel Lásd mint fent
T-Com Lásd mint fent
Pannon Lásd mint fent
Kábelnet Lásd mint fent
Kit hagytam ki??:)))
hunluigi 2009.01.26. 17:08:44
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 17:10:23
Gyártanom még nem kell szerencsére.
Előbb követnék el harakirit minthogy az Excellel keressem a kenyerem.
Hardvert szerelek éjjel nappal ha lehet, amíg hagyják addig nincs gond :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 17:18:49
Ezérttartitt... stb, stb.
És LOL :D
aardwark 2009.01.26. 17:19:48
vtec 2009.01.26. 18:26:04
Kicsit el van havazva mostanában valóban az ügyfélszolgálat, de még így is versenyképes a konkurens cégekével - szerintem...
povodom 2009.01.26. 18:32:24
Szóval egy rakás szemét a szolgáltatás. Nem tudom melyik lenne jobb, de ez biztos nem!
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.26. 18:44:33
hát vazze telefonos ügyfélkódot követelnek a telefonos ügyintézésnél, miután jól beazonosítottak. de mielőtt jól beazonosítottak, hát nyomtam a gombokat mint süket a csengőt a qva menürendszerükben. ez tizenöt percembe tellett és néhány ősz hajszálamba.
mondom embernek a telefonvégen, nem akarok ügyfélazonosítót,tele van számokkal a fejem, mindenféle puncikód a bankkártyákhoz, páncélokhoz, adószám, tébészám, telefonszámok és egyebek.
azt nem lehet.
mondom: anyám nevét is tudja már, meg mikor hol születtem,meg hogy 42-es lábam van, ott az ügyfélkódom is, meg minden. mire jó ez.
értelmes választ nem kaptam.
mondom legyen 123456. nem lehet vazze.
jó, velem lehet alkudni. 654321. ezt sem lehet.
aszonta ember, legyen a születési dátumom a valami nélkül. jó.
DE MA MÁR NEM EMLÉKSZEM, HOGY MI NÉLKÜL!!!
Nem is tudok ügyintézni két hónapja.
minnyá lejár a hűségem. még nem tudom hogy, de akkor is lemondom.
Secnir 2009.01.26. 18:54:08
lehet, hogy lemaradtam valamikor; mikor kért meg minket T. Omár erre?
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 18:56:28
aardwark 2009.01.26. 19:01:44
szép estét:))
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 19:10:04
délioldal 2009.01.26. 19:36:18
FéeVerte 2009.01.26. 19:45:50
Mikor lesz a karácsonyi ajándékfotó-pályázat eredményhirdetése?
Vagy az is kamu, mint a kutyanévadás volt?
Pajtás 2009.01.26. 19:53:27
gendibal 2009.01.26. 19:54:20
digifon-0.ft.havidíj.
hétfő T- vezetékes lemond.
chello 1.5mb-3500 ft lemond.
no comment....
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 19:57:03
Ez gyanús.
Majd ha 2 hónap múlva kapod a csekket 32689474689573485934ft -ról :/
avatartalan 2009.01.26. 20:00:10
Digiéknél ÜGYFÉL-nek érzed magad
jó érzés
e-papi 2009.01.26. 20:25:04
baszod, ha ez számítana, már rég egy barlangban lakna remeteként! Se net, se mobil, se autó, se lakás.
Vagy van még olyan szolgáltató, kereskedő, akiről nem jelent meg elmarasztaló post a Homáron? :o)
Dervenkál Egon 2009.01.26. 20:37:07
Én kértem, de azt mondták nálam nem lehet.
Igaz, hogy én 10 Mb-es netet kértem mellé.
Válasz:" a közeljövőben az ön lakóhelyén nem kívánunk hálózatot fejleszteni."
Mylady 2009.01.26. 21:10:49
"Előbb követnék el harakirit minthogy az Excellel keressem a kenyerem."
Én Excellel keresem a kenyerem. Jó móka.
Viszont a PowerPointtól hülyét kapok minden alkalommal.
Mylady 2009.01.26. 21:12:01
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.01.26. 21:30:06
Tényleg nagyon jó a dolog. Már most nagyobb sávszélességben nyomom, miközben kurva olcsón beszélek telefonon, és nézem a Viasat Historyt. És ez nem a reklám helye, de meglepő, hogy egy nap alatt minden elintéződött. :)
Itt is emberek vannak, mint a Cocánál :P
Secnir 2009.01.26. 21:32:30
én a négy házzal odébb lakó hölgy szolgáltatását kívánnám meg, de nagyon :)
@e-papi:
nah, azért ki lehet fogni!
Takszöv, invitel saját területen, tej a TSs-ből, saját sütésű kenyér, fával tüzelni stb.
opció van, csak nem Pest közepébe kell születni...
Secnir 2009.01.26. 21:34:28
na, tudok még bakizni 3 sör után...
Mylady 2009.01.26. 21:53:31
Nem 3 sör, hanem 3 kör. Az 15 kili a szigeten.
Fairy Girl 2009.01.26. 22:18:23
Már hiányzott egy jó kis T-s poszt.
Eddig is itt voltam, csak hallgattam.
Most is :)
Nálam megy az IPTV már jó ideje (csak hogy a témába is vágjon).
pdjames 2009.01.26. 22:50:23
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.27. 00:29:20
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.27. 00:31:33
merta-X 2009.01.27. 07:26:22
A UPC-vel volt múltkor egy ügyem, telephelyi hardver újratelepítésnél kértem telefonos segítséget internet beüzemeléshez, helpdeskes az volt rögtön, csak totál nem volt képben szegénykém. De én megoldottam végül kis kínlódás árán.
Másik telephelyen T-com, ott van kontakt, hát kb., mint fent is írta valaki. Bemegyek az ügyfélszolira, ember elmagyarázza, hogy a kívánt szolgáltatás ezen a helyen (VIII. ker) nem elérhető. Kontakt elintézta 4 nap alatt a kívánt szolgáltatást. A nyóckerbe.
2009.01.27. 08:22:27
helianthus 2009.01.27. 08:57:11
Igen megelőztelek, és ez elégedettséggel tölt el. :D
milyen_Péter? 2009.01.27. 09:00:32
milyen_Péter? 2009.01.27. 09:02:21
effective 2009.01.27. 09:06:33
pefki 2009.01.27. 09:07:51
effective 2009.01.27. 09:07:57
Zekkk 2009.01.27. 09:14:33
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.27. 09:39:27
VandorX 2009.01.27. 10:10:11
VandorX 2009.01.27. 10:20:11
Gyula_80 2009.01.27. 14:38:28
Én már megtanultam, hogy a T-akármit legjobb személyesen intézni, de nem ilyen frekventált helyeken, mint a Mammut, hanem pl. mint a Lurdy, Budagyöngye, vagy Eurocenter, ahol általában nem szoktak sokan lenni.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.01.27. 14:53:51
Kössz a posztot, de azt sejtetem, hogyha a hurkám TVnetes akkor nem elég lemondanom a TVnetet és rögtön rajta csücsül a T társaság.
Ezért csinálom úgy hogy a házhoz teljesen új vezetékpárat huzatok ki. Amint aktív a meztelen ADSL azon nyomban mondom le a tvnetet hurkástól, mindenestől
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.27. 15:44:28
a kertész tömlővel 2009.01.27. 21:24:13
Le szerettük volna mondani nagymamám telefon előfizetését( ami hűségnyilatkozatos) ugyanis egészségi állapota sajnos novemberben hirtelen nagyon rosszra fordult, konkrétan teljesen lebénult és képtelen beszédre mozgásra.ezt orvosi papírokkal is igazoltuk volna ha engedték volna,,de ők csak egy szüneteltetést ajánlottak fel mert hogy a hűségnyilatkozatos lemondás ilyen esetben is pénzbe kerülne nekünk. Azaz most addig kell fizetnünk a t-online-nak telefon előfizetést a nagymama lakására amíg a Isten nem szólítja magához a nagymamámat.
Köszönjük szépen t-online.
2009.01.27. 23:57:15
Van a házunkban egy lift és ebbe kellene vészmentési ügyelet, ami végülis egy telefonvonalat jelent. A szerződés meg is lett kötve a T-commal, de az előző képviselő elkomolytalankodta a dolgot és leginkább sosem működött.
Új képviselő agonizált rajta, hogy a vonalat vigyük át más, kedvezőbb árú szolgáltatókhoz, de ezt állítólag valami jogszabály nem engedi, meg amúgy sem lehet hozzáférni a T modemjéhez, csak ha kijön a liftes is és biztosítja a hozzáférést. Mind a T, mind a liftes nem tudja megmondani, mikor ér ide, csak időintervallumot és annak valószínűsége, hogy mind a ketten ugyanabban a pillanatban lesznek a kívánt helyen, elég csekély. Új képviselő beletörődött, hogy marad a vonalunk a T-nél, néhányszori nekifutásra sorrakerült a T ügyfélszolgálaton (a dolgát nehezítette, hogy nem tudta az ügyfélszámot, cím alapján meg nem tudják beazonosítani az előfizetőt ugyebár). Azt hiszem, végül új szerződést kötött, de az igen magasan kvalifikált T alkalmazott nem bírta felfogni, hogy az előfizető egy Társasház lenne, mert a liftbe kell a vonal. Miután nagy nehezen megértette, akkor a képviselő megadta az én lakásszámom, mint kézbesítési címet, erre mindenáron úgy akarta felvenni az adatokat, hogy a lakásom a szolgáltatás helye. Szerencsére sikerült megértetni vele, hogy nem ez a helyzet, különben a lichthofon rúgtam volna le páros lábbal a T-s szerelőt, ha megjelenik a perverzitásaival.
szabfer 2009.01.28. 17:32:25
Ebből következően, türelmesen végigvártuk azt a kb 1.5-2 hónapot, amig az első megrendelési kisérlettől kezdve a rendszer aktuális beüzemeléséig eltelt.
Úgy volt, az első operátor kompletten elszúrta az egészet, de ez csak akkor derült ki, amikor kb 30 nap elteltével kijött a szerződés, amit átlapozva konstatáltam, hogy nem azokról a szolgáltatásokról szól amit kértem.
Ekkor telefonáltam, és a második ügyintéző közölte:
1. Szerződést csak akkor küldenek, amikor már megy a szolgáltatás (érdekes, megjegyzem még azóta se jött), tehát nem előre kötjük hanem utólag
2. 2 nappal az első telefonhivás után a technikaiak már rég visszaobták az egészet "nem létező termék" cimkével, csak hát ugye ezzel az ügyintézők nem foglalkoznak, csak ha az ügyfél becsörög hogy mi van...
Szóval, az első paksaméta ment a kukába, az új ügyintézővel újrakezdtük az egészet. Röpke 4 hét alatt végigpörgött a második szakasz, jöttek szombaton bekötni és azóta van.
Jó pont: MINDENT telefonon intéztünk (kb 2-2.5 összidő várakzással együtt), és a kiesésmentes váltás tényleg kiesésmentes volt.
Bezmag 2009.01.28. 23:16:57
Okos vagy! üjjelőre! (a'la Hofi)
facsipesz 2009.01.31. 08:48:34
2. Bakker, azt hittem, egyedül vagyok: 68 percet vártam multkor arra, hogy ÚJ ELŐFIZETÉST rendelhessek náluk telefonon. Mire felvették, persze el is ment a kedvem ettől a bandától, ezt bebukták.
Persze a netem náluk van, előre parázom, mert csomagváltást kell eszközölnöm jövő héten.....
Customer support == zéró. OTP, Matáv, MÁV, Posta, Centrum kft. - ezeket beönteni betonba, és irány a Mariana-árok..
facsipesz 2009.01.31. 08:53:54
A németeknél nyilván már rég szabad lennél, de ez egy ilyen ország, így kell szeretni.
C00ler 2009.02.06. 08:45:27