Roy a Homár összetett, és emberi szemmel eléggé gusztustaslanul kinéző szájszervéből vette ki a szót, ugyanis otthon már félretettem az Auchan kapitális hülyeségét, posztolási célzattal. A szerencsétlen áruházlánc az akciós újságjaival általában egyszerűen csalni szokott, most viszont mindannyiunk nagy-nagy örömére majmot csinált magából. A füzet címlapját megpillantva nyilvánvaló volt, hogy az Auchan minden idők legmerészebb marketingfogásával egyszerre fogja megszerezni magának az összes magyar nyugdíjast, örökre. Már láttam magam előtt, amint az akciós tusfürdők és a leértékelt fülpálcikahalom között egy unott, de udvarias alkalmazott eltávolítja egy törzsvásárló patkóbelét, majd megvizsgálja a szemműtétre várakozó bácsikát. Az akciós árjegyzék ugyanis "grátisz operációt" kínált, jól kiemelve. Méghozzá sokfélét, hiszen a 8., 9., 10. és 11. oldalon is ezeket mutatják be. Hogy, hogy nem, odalapozva mégsem beleket és egyéb zsigereket, esetleg ingyen kiegyenesített szemtengelyeket lehetett látni, hanem unalmas árucikkeket. Az "opération gratuite" francia kifejezés ugyanis csak a zoknicímkefordító automaták szerint "grátisz operáció", magyarul "egyet fizet, kettőt kap, pontosabban "X-et fizet, X+n-t kap" a jelentése. Roy levele hajtás után.
Az Auchan aktuális akciós újságjának címlapján (február 6-12-ig) grátisz operációt hirdet, melyek részleteit a 8-11. oldalon lehet megtekinteni. Mielőtt valaki azt gondolná, hogy a hipermarket hálózat beszállt az egészségügyi szolgáltatások piacára és ingyen vagy diszkont áron kínál különféle műtéteket, tudjon róla, hogy valaki nagyon okos marketinges az "opération gratuite" francia kifezejezést fordította le szóról szóra, ami eredeti környezetben valóban olyasmit jelent, hogy bizonyos terméket ingyen kap, de így, magyarul olvasva elég nevetséges.
A címlap megtekinthető itt.
Kellemes ingyenes műtéteket:)
Roy
Az utolsó 100 komment: