Úgy tűnik, legszentebb ereklyéink sincsenek biztonságban. Kezdődött azzal, hogy a budapesti utcai zavargások idején egy életre beleszerettem a Romantikus Erőszak "100 százalék magyar" című számába, ami az amúgy tök unalmas nemzeti rock mesterműve, a Romantikus Erőszak pedig a műfaj Green Day-e lehetne, ha akarna. Mit mondjak, szinte szíven szúrva éreztem magam, amikor rájöttem, hogy a Szám Aminél Magyarabb Nem Lehet Semmi, az egy amerikai álomegyüttes, a bostoni Dropkick Murphys "Skinhead on the MBTA"-jének egy az egyes koppintása.
Most újabb döfés ért, ezúttal sör- és nemzettudatfronton. Alig szoktam meg úgy-ahogy a Soproni sör alanti, borzongatóan populista reklámfilmjét, jött E. kijózanító levele.
Eszerint a szpot egy kanadai sör, a Molson kampányának lopása. És tényleg, tessék megnézni az eredetit.
A képet az árnyalja, hogy a White Rabbit ügynökség, amelynek itt látható egy részlet a krédójából,
lényegében önlopást követett el, mivel a Molson és a Soproni márkának ugyanaz a tulajdonosa. De ez akkor is fáj, mint Icu bácsinak, turánista nagy-nagybátyámnak és horthysta századosnak az orosz hadifogság.
Az utolsó 100 komment: