Tékozló Homár

Torkonakadt Csütörök - Szigorú pincérek az Öreghalászban

2009.02.27. 09:20 | ge | 229 komment

A tegnapi Torkos Csütörök után volt, aki  nem bírta kivárni az emésztést sem, JGy is azon melegében billentyűzetet ragadott, és írt az Öreghalász Étterem vezetőségének. A féláras akcióról nem tudva egy hónappal ezelőtt foglalt asztalt törzshelyén, de a pincérek bánásmódja miatt most másik évforduló-ünneplős hely után néz.

tisztelt étteremvezető!
én leszek az első, aki az önök biztatására visszajelez a torkos csütörtökön nyújtott szolgáltatásukról.
kedvesemmel megismerkedésünk napján önöknél vacsoráztunk, azóta többször ellátogattunk az étterembe, és hagyomány, hogy az évfordulónkat mindig ott ünnepeljük. sajnos ez éppen a mai napon volt esedékes. a torkos csütörtökhöz kapcsolódó akciójukról nem tudtunk, arról az asztalfoglaláskor sem tájékoztattak, arról pedig egy szót sem szóltak, hogy limitálják az étteremben eltölthető időt, mégpedig 100 percben.

ezzel a korlátozással megérkezésünkkor szembesültünk, de úgy gondoltuk, ez az idő bőven elegendő lesz a vacsorára. az étteremben sokan voltak, de közel sem volt tele, sok üres asztalt láttunk. a mellettünk lévő asztalhoz nem érkezett meg az asztaltársaság, aki azt lefoglalta, ezért az étteremvezető (legalábbis annak látszó) úr elhelyezett ott egy frissen érkezett hat fős társaságot, akik korábban nem foglaltak asztalt, úgymond beestek az étterembe. miért írom ezt le? mert később jelentősége lesz a történet megértése szempontjából.

az étteremvezető úr többször érdeklődött utóbb említett asztaltársaságnál, hogy minden rendben van-e- tőlünk ezt senki nem kérdezte meg, de akkor ez még nem zavart egyikünket sem. a gondok akkor kezdődtek, mikor a főétel elfogyasztása után a pincérnek, aki elvitte az üres tányérjainkat, szóltunk, hogy szeretnénk desszertet rendelni. 20 óra 10 perckor hozott is két étlapot, hogy választani tudjunk, majd azonnal távozott. ezután 25 percig senki felénk sem nézett, bár szemmel láthatólag nem volt sürgés-forgás az étteremben, a mellettünk ülő asztaltársaság rendben megkapta, amit kért, rövid időn belül. próbáltam többször jelezni egy-egy arra haladó pincérnek, hogy szeretnénk rendelni, de sajnos felénk sem néztek. mivel az önök által szabott idő 20 óra 40 perckor járt le, 20 óra 35 perckor szó szerint rákiáltottam a mellettünk lévő társaságot kiszolgáló hölgyre, és elmondtam neki a problémánkat, jelezve, hogy az időnk hamarosan lejár.

ahelyett, hogy felajánlotta volna, hogy maradjunk még a desszert elfogyasztására (ami szerintem a helyes hozzáállás lett volna, hiszen látta, hogy elégedetlenek vagyunk, ráadásul jó néhány üres asztal is volt a teremben, a mi asztalunk következő vendége pedig kilenckor érkezett volna az asztalon elhelyezett kártya szerint), flegmán annyit kérdezett: akkor sztornó, hozzam a számlát?; a válaszunk természetesen döbbent igen volt. a pincér egy percen belül megjelent a számlával. borravalót természetesen nem adtunk, amelyet a kolléga elégedetlen, hosszas pénzcsörgetéssel és sóhajjal vett tudomásul.

szeretném elmondani, milyen mélységesen csalódtam önökben. az, hogy önök vállalnak egy kezdeményezést (jelen esetben a torkos csütörtököt), nem tartozik rám. ezen a napon is a megszokott szolgáltatást kell nyújtaniuk, különösen úgy, hogy - ahogyan azt fent is kiemeltem - nem volt jellemző a telítettség, a fejvesztett szaladgálás, a pincérek nevetgélve, ráérősen sétálgattak az asztalok között. egy hónappal a dátum előtt foglaltuk az asztalt, és alig vártuk ezt az estét, melyet önöknek sikerült teljes mértékben tönkretenniük. megígérhetem, hogy soha többé nem megyünk az étterembe, és senkinek nem fogjuk ajánlani sem.

üdvözlettel: egy régi, hűséges vendég, aki többé nem óhajt önöknél étkezni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

É2I 2009.02.27. 09:21:29

Dobogó! Egyébként van ilyen máshol is.

Taurusz 2009.02.27. 09:22:20

Tanulság: legközelebb nem foglalsz...

staropramen 2009.02.27. 09:24:45

Az ötödik én magam vagyok

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.27. 09:24:56

Átkozott indapass beléptető rendszer :(

Egyébként tegnap próbáltam volna az Öreghalászba asztalt foglalni, de azt mondták, hogy nem, nincs egy darab sem, és később sem lesz, ne is próbálkozzak. Lehet, hogy nekem is csak be kellett volna esnem?

Azt hiszem mégis jobban jártam, hogy maradtam a seggemen.

dr. Aullah 2009.02.27. 09:25:11

Na végre, torkos csütörtök.

APA, KEZDŐDIK!

mqqq 2009.02.27. 09:25:25

Az élet óriási gondjai. A torkos csütörtökkel már minden tele van (a kis faszom is), így aki nem tud róla, az megérdemli, hogy beleessen a csapdába. Normális ember ezen a napon otthon zabál.

Gajdos Attila · http://www.iqi.hu 2009.02.27. 09:26:00

Béna, béna, béna. És érthetetlen is.

Én direkt nem járok torkos csütörtökön étterembe :)

É2I 2009.02.27. 09:26:58

Eddig úgy tudtam, hogy mondatzáró pont után nagybetű következik. Így nem hiteles reklamáció.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.27. 09:30:15

hurrááááááááá :) várjuk a többi balek beszámolóját is!

postolónak pedig jó volna felnőtt fejjel tisztában lenni az 'ami' és 'amely' helyes alkalmazásával...

viszont vigasztalásul annyit tudok mondani: vannak éttermek, ahol akción kívül is ilyen bunkók az emberrel.

Secnir 2009.02.27. 09:32:19

torkos csütörtök := torkosborz?

Impega 2009.02.27. 09:33:43

Itt nincs ilyen csutortok. Nem is baj. Az en vacsim fincsibb volt :).

Ugyan a szamlat lepreseltek-e?

lsd73 2009.02.27. 09:34:26

Még nem ér a posztert bántani!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.27. 09:34:40

szomorú.

úgy vettem észre az évek alatt hogy a vendéglátóhelyek egy részének nyűg ez a torkos csütörtök. olyankor a pincrek bebunkulnak, a vezetésnek is plusz munkája van mert külön étlap kell, és egyéb szankciókat kell kiatlálni (100 perces kajálási limit), miegymás.

kérdem én, ha ez nekik nyűg, akkor mi a faszért vesznek részt egy ilyen akcióba? ja hogy csak az ilyenkor betévedő vendégek pénze meg kéne, mi?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 09:34:57

a mozijegyet-e tettek-e el-e emlékbe-e?

BurgerQueen 2009.02.27. 09:36:49

É2I: Moholy-Nagy és társai az 1920-as években kezdeményezték a kizárólagos kisbetű-használatot, szóval 1. a jogosan felháborodott levélíró moholysta (csúnya új magyar szó) vagy 2. kit érdekel? így is érthető a panasz!

szemig jimmy 2009.02.27. 09:36:59

nézzük a jó oldalát:
féláron ettek, nem?
@mqqq: nagyon vártad már hogy legyen egy post ahol elmondhatod?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 09:37:03

amúgy én megértem a felháborodásukat! az ilyen vendéglős menjen tönkre!

Tipikusbalek 2009.02.27. 09:37:04

Zárjon be az Öreghalász. A vezető monnyon le. A magyar pincérállomány, elnézést a kivételeknek, de katasztrófa. Pedig még vendéglátós iskolánk is van. Ott egy mondatot kéne 4 évig tanítani nekik: a vendéget nem szabad megbántani. Ennyi! Mert étterembe szerintem, (nem kifőzdéről van szó) azért megy az ember, mert a finom étel mellé jó hangulatot is szeretne. Legtöbb helyen ez a hangulat benne is van az árban, de vaskosan. Ennek ellenére a genyó pincér elbaltázza az egészet. Akkor meg miért fizetsz ki az étel előállítási költségén és a tisztes 30% hasznon felül még 300% pénzt. Csakis a hangulatért, ha ezt megtagadják tőled akkor megloptak bammeg. Kifizetted és nem kaptál cserébe semmit.

Gasztonyi_Ádám 2009.02.27. 09:37:25

yeee torkos csütörtök!!!!

csőgörény 2009.02.27. 09:41:56

@Hurrá Torpedó: a "bebunkul" a nap szava, fejet hajtok:))

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 09:41:56

vazze ők nem zabálni mentek oda, sőt még nem is tudtak erről, hogy ilyen van!
a baj az, hogy sok hülye ember, aki máshol nem talál munkát elmegy pincérnek (mert ilyen is van) aztán ez az eredménye! brifkós csörgetős, flegma kis buzi felszolgálók akik elvárják a jattot a lófaszért is!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.27. 09:45:07

@eltérő:

először leírtam, aztán átolvasás után kitöröltem hogy ez így nem lesz jó, mert ugyan érvényes módon képeztem de ilyen szó nincs. aztán meg úgy voltam vele hogy de mégis ez kell. elvégre a homáron vagyunk. az új, nem szokványos kifejezések szülőblogjában. így maradt.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.27. 09:46:33

@a paraszt a fatelepről:

hát ha nekem rántott lófaszt hoznának sajtmártással, az biztos hogy kiborulna a bili...

Tipikusbalek 2009.02.27. 09:47:24

Ja nekem is simán elfogadta múltkor a jattot a kis genyó pincér, aztán megnéztem a számlát kiderült, hogy már a számlában is benne volt a kötelező jatt. Dehogy voltam ideges, ááá!

Impega 2009.02.27. 09:48:51

@Hurrá Torpedó: Koszonjuk! Mostmar akkor a szo eredeterol mindent tudunk :D.
Szotarba bele!

csőgörény 2009.02.27. 09:49:13

Egyébként ehhez nem kell torkoscsütörtöknek lenni, a sikeres üzlet titka: jól válasszon az ember alkalmazottat. Vagy álljon oda a tálca végére.

lsd73 2009.02.27. 09:49:44

Legközelebb torkon kell csapni a pincércsajt.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.27. 09:49:45

én úgy adok jattot mindíg hogy 500-zal oszthatóra kerekítek. pl 3210 a számla akkor kap 3500-at. igaz kajajegyben. mivel abból nem adhat vissza, azt csinál a felesleggel amit akar :D

Vombatus Ursinus 2009.02.27. 09:50:22

Bunkók voltak, ez tény.

Át kellett volna ülnöd, a másik asztalhoz, hátha akkor jobban ment volna a felszolgálás...:-D

Ezért tart itt ez az ország! (még nem volt ugye?)

csőgörény 2009.02.27. 09:51:59

Vajon milyen lehet a rántott lófasz? Kisadagot biztos nem lehet rendelni belőle..Inkább nem akarom tudni

Pepe83 (törölt) 2009.02.27. 09:52:20

@Hurrá Torpedó:
....és ha 3490 ft. a számla???:)))

maincoon © 2009.02.27. 09:52:58

én otthon ettem tegnap este
várakozás nélkül, kényelmesen, szabadidőruhában
forró, frissen készített ételeket, MEGFELELŐ méretben/mennyiségben
fizetni csak az alapanyagokért a tescoban kellett, borravaló nélkül
nem volt ideges és elfoglalt pincér

igaz: előtte meg kellett főzni
utána el kellett mosogatni
elpakolni az edényeket

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 09:53:01

nálunk a kocsmában ilyen nincs! igaz ott mindig torkos csürötök van, egész évben! kaja nincs, csak zsírosdeszka, meg ivás! de ha 2órán keresztül melegedsz egy fröccsmellett, akkor sem zavarnak el!

staropramen 2009.02.27. 09:53:20

Tudomásom szerint egy vendéglősnek sem nyomtak lefűrészelt csövű vadászpuskát a fejéhez, hogy induljon a torkos csütörtök derbyn.
Ha vállalta akkor kuty. kötelessége tisztességgel kiszolgálni a vendéget.
Ha nem ezt teszi akkor csak egy kókler és áruljon lángost a balatonon nyáron.Természetesen csak miután análisan világra segített egynémely sünt

É2I 2009.02.27. 09:54:02

@BurgerQueen:
Moholyista, így már ki is mondható :)(egyébként ezt nem tudtam, köszi az infót). Amúgy meg csak azért jegyeztem meg, ha valaki "hivatalos" panaszt ír, legalább tegye azt helyesen. Akkor nem értékteleníti el kapásból.

Így, egy blogon engem sem érdekel.

Impega 2009.02.27. 09:54:29

@a paraszt a fatelepről: Ejfel utan a zsirosdeszka a legjobb kaja a kocsmaban

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 09:55:23

ott rontotta el, hogy nem kért senkit az igazgatóságból személyes elbeszélgetésre!

csőgörény 2009.02.27. 09:56:21

nálunk a kocsmában ott van Zsiga, akinek a szakmája minősített fröccs-öntő

mbond 2009.02.27. 09:58:58

A baj az volt, hogy 20:35-kor akartál desszertezni és nem 14 órakor. Ez FONTOS!

Üvegasztalt legalább összetörtétek?

lsd73 2009.02.27. 09:59:52

Az üzletvezetővel kellett volna lezsírozni,és fizetés nélkül távozni.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.27. 10:03:47

@Pepe83: ha 3490 a számla akkor az szopás. mármint rá nézve :D

staropramen 2009.02.27. 10:05:43

sztrovacsekek!
kíváncsi lennék, mi történt volna a 100 perc lejárta után , függőben lévő rendelésnél?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.27. 10:07:01

öreghalász és a panasztenger

az én párom 8 évig volt csálinger, fizetőpincér, termfőnök és ki tudja még mi egy étteremben.

és ott, abban az étteremben a vendég segge akkurátusan ki volt nyalva szép fényesre, még akkor is, ha egy büdös tirpák bunkó volt, mert abból éltünk, amit a kedves vendég adott.

én nem értem, hogy ma ez miért ilyen bonyolult?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 10:07:38

@staropramen: valszeg becsomagolták volna nekik a kaját! mert ők ilyen rendesek!

vape 2009.02.27. 10:08:10

@BurgerQueen:
OK, akkor nem kellenek az írásjelek sem. És írhatna "hogy" helyett "h"-t, meg ilyesmi, mint az sms-ben. Így is érthető lenne a szöveg. Valamilyen formában... Hajrá minimalizmus! Vagy inkább igénytelenség?

Az étteremről meg már mások elmondták a véleményüket helyettem is korábban.

maincoon © 2009.02.27. 10:09:24

tavaly a torkos csütörtök után egy szegedi ismerősömnek és családjának 1 hétig ment a hasa. gondolom ilyenkor sok mindent el lehet adni, ami régóta várakozik a fagyasztóban. tisztelet a kivételnek.

tartsunk inkább ma mozgós pénteket. ki jön kosarazni? 14:00-kor pontban...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.27. 10:11:12

sőt, amikor T.macika mekiben nyárimunkázott, sokszor kellett rászólni, hogy ne vigyorogjon és udvariaskodjon, nem az étteremben van, hanem otthon, viselkedjen normálisan!!!

aki nem bír a munkakörének megfelelően viselkedni, miért dolgozik ott??

.lll. 2009.02.27. 10:11:46

este kilenckor nem egézséges dolog desszertet enni

EÖ (törölt) 2009.02.27. 10:16:12

ott b.sztad el, hogy nem gmail-on foglaltad le a helyet.
Ja, és vica versa.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 10:16:49

még a mekiben is vigyorognak a bőőőőcsééészek, s ők még borravalót sem várnak el, pedig az aztán strapás meló! akkor egy ilyen helyen miért vannak ilyen nyüves pincérek????

2009.02.27. 10:17:10

Torkos csutortok, magyar modra. Mar meg sem lepodom...

elwood 2009.02.27. 10:17:48

Sztem az időlimit érthető. Ez egy rendezvénynap, szeretnének rajta résztvenni sokan. (Mer ócsó, de ez más tészta.)

Ha van időlimit, sokkal többen ehetnek egy jót mintha beül egy társaság, és egész este capuccinoznak. Egy nap bírjátok ki, akit zavar, menjen teljes árú napon.


A többi panasz arról szólt, hogy lassú volt a pincér, meg bunkó így nem fért bele a desszert. Erre megfelelő válasz volt a borravaló elmaradása és a többet be nem teszem a lábam ide.

Ha ez az összes torkos csüt. szívás akkor elégedett vagyok az országgal.

EÖ (törölt) 2009.02.27. 10:17:52

@staropramen:

a vendégeket kiviszik ilyen görgős cuccal, vagy békával

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 10:21:02

@elwood: nem csak tcs-n ilyenek! ezek ilyenek máskor is! csak ilyenkor több a vendég és emiatt több a panasz is! a tcs arra való, hogy a sok ingyenélő zabáló ilyenkor féáron megegye azt jóízüen, amit a vendéglátós még a kutyájának sem adott volna oda! és mindenki boldog!

EÖ (törölt) 2009.02.27. 10:22:48

@Hurrá Torpedó:

azért a neved melleti youtube-os link az nagyon odabasz ám. :)

movhu 2009.02.27. 10:25:02

Aki torkos csütörtökön megy étterembe, sikeres ember nem lehet...

EÖ (törölt) 2009.02.27. 10:31:39

Újabb érdekes magyar folklórt javaslok:

- szita-szita pénteken féláron lesz a kenyér a Divexben
- szerelem csütörtökön G Roby ad ingyen puszit minden kedves Fibernet felhasználónak, akik kis mancsukat könyörögve nyújtogatják a Bifiduszos tálka felé
- dob szerdán Tomcat vajsavas tojás logót éget mindenki orcájába akinek legalább 54000 forint fantomtartozása van az Intrum zéerténél
- fekete pénteken Pákó kihoz féláron egy esklásszét a Porsche Hungáriától

szemig jimmy 2009.02.27. 10:33:52

@elwood: a seregben is volt időlimit.
Mikor a első baka leült enni akkor indult.
Aki utolsónak kapta a kaját az le se ült, megette a kiadó és a beadó hely között menet közben :)

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.02.27. 10:36:06

A shift billentyü beesett a hűtő mögé...hehe

Amúgy sok nyugati országban hazánkkal ellentétben nincs végzettséghez kötve a felszolgálás, valamiért mégis kevesebb a lenéző, taplón viselkedő, beszólogatós pincér...

@rwen 2009.02.27. 10:36:39

Hol él a kedves panaszos? Egy atombunkerban elszeparálva a külvilágtól, ahonnan évente egyszer, az évfordulón jön fel? Hogy nem lehet tudni a torkos csütörtökről, amikor mindenhonnan az folyik? Nem komunikál emberekkel, nincs újság, tv, rádió? Rohadtul nem érdekel engem sem, de elkerülhetetlen, hogy halljak és tudjak róla!

coco 2009.02.27. 10:38:02

@nickk2: és ha tudott volna róla, az mennyiben változtat a lényegen? ha t.cs., ha nem, akkor is megfelelő kiszolgálást kellett volna kapjon.

jokkmokk 2009.02.27. 10:38:23


Magyarországon bármi előfordulhat egy étteremben. Mikor fog már tudatosulni, hogy a múltbéli jó tapasztalat nem megbízható alap a jövőre nézve?


Ki hisz még az ilyen akciókban?

Impega 2009.02.27. 10:40:13

@jokkmokk: Na azert talan nem kellene altalanositani. BIztos volt ahol nagyon szepen es jol zajlott le. Csak azok nem irnak, mert lezabaltak teljesen :D

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.02.27. 10:42:01

@Hurrá Torpedó: Az Old School-os The Dan Band verziót ismered? Nekem az a feldolgozás az egyik kedvencem, de ez is állat!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.27. 10:42:31

most úgy átsuhant az agyamon (van?), hogy azt úgy, de úgy olvasnám, amikor a szolgáltató/éttermes/mozis/boltos stb. beírna egy posztot a homárnak, hogy milyen bunkó/marha/igénytelen/türelmetlen stb. az ügyfél/vásárló stb.

nem csak az ezredik poszt után jönne ide, vagy megy azinternetrendőrségre, hanem ő kezdené

szerintem az tök jó lenne

megtudnánk, hogy igazából mit gondolnak rólunk

vagy ez hülyeség?

elwood 2009.02.27. 10:43:37

@A mosóporos: "a seregben is volt időlimit"

én is védtem a hazát, bár az időlimitet kicsit hosszúnak találtam. De mikor egy hónapig adtam hadtápot 10 kilót híztam. (Torkos június)

EÖ (törölt) 2009.02.27. 10:45:13

@Gringо:
Ausztriában például ahol enni szokok (még a világválság előtt), ott a családi üzemeltetésű vendéglőben vagy a nagymama szolgál fel, vagy a kislány
de ha tízszer jön, akkor tízszer mosolyog és udvarias, és 1 euró borravalónak is úgy örül, hogy ihaj.

na ezért tart ott az az ország.

IndaMuncher 2009.02.27. 10:46:29

@a paraszt a fatelepről: Ez teljesen igaz, szívesebben is járok oda, leszarom mi egészséges meg mi nem.

Amúgy meg ha a posztoló nem hibázott akkora nagyot, amibe bele lehet kötni, akkor elővesszük a helyesírását?

Pffff, ezé' is itt tart ez az ország...

szemig jimmy 2009.02.27. 10:47:49

@elwood: :D azok a régi szép idők...
@maincoon ♀: csinálunk egy csapatot? Homár FC ??

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 10:48:45

ez OK
de ha Tamas nem volt szaunaban en depreszios leszek
mar igy is vannak erre utalo jelek

coco 2009.02.27. 10:49:16

@F.house: egyetértek... főleg, hogy a helyesírásával szerintem semmi gond nincs, azon kívül, hogy nem szeret nagy betűket használni :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 10:51:06

ha a pincert Hamingwaynek hivtak, meg tudunk bocsajtani
1 napig melozott a qrwa nagy cettel oszt meg desszert is
hat nem!!!!!!!!!!

EÖ (törölt) 2009.02.27. 10:51:24

egyrészt a posztoló hülye
másrészt minek ment oda
harmadrészt a Duna Engelhartszellnél nincs jelezve, lejjebb árad
negyedrészt azért tart itt ez az ország
ötödrészt utálom, hogy a sok hülye, ahelyett, hogy termelné a GDP-t, inkább itt öncélúan elsőzik, és nem is a témához szól hozzá, csak jópofizik, komolyan mondom, lehetne belőletek írni egy szociológiai tanulmányt, meg is írnám, csak nem vagyok bőcsészmérnök, meg egyébként is az ősi román szokás
hatodrészt mi az a Zrt.?

coco 2009.02.27. 10:51:31

@Rékuc: a blogodat olvasván nem ártana, ha te is elmélyülnél a helyesírás rejtelmeiben...

Impega 2009.02.27. 10:53:44

@hagyma: Szep lett Mary? Oh vagyis , ugyan olyan szep maradt a fodrasz utan?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 10:56:36

@Rékuc: kicsiszivem otthon söprögges a "hejesírásoddal" ránéztem a blogodra, nem egy nagy durranás! én még csiszolnék rajta!

Tsabi 2009.02.27. 10:57:45

@Egyéves Önkéntes: ma sincs jelezve? Na ezert tart itt..

a leirtak alapjan, ha az oreghalasz tenyleg figyel a renomera, akkor meghivja a posztolot egy csulokporkoltre, utana somloi galus mindehhez egy baratsagos pincer, a szamlat a fonok allja. Bilibe log a kezem? :)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 10:57:49

@Egyéves Önkéntes: mé a posztoló a hülye? azért, mert valaki elmegy étterembe az miért hülye? a sok nyüves vendéglátós a hülye!

Kazimír 2009.02.27. 10:57:57

kérdem én: Mi van, ha valaki 100 percen túl is ott marad?
Jön 2 tagbaszakadt kidobóember, elveszik a pénzét és kihajítják?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 10:59:10

@Rékuc: pl szég igénytelen színeket használsz! giccses bammeg!

mthrfckr 2009.02.27. 11:00:13

spoon fél áron épphogy hozta a színvonalat, de a peppers kibaszottul jó!

lodenkabat 2009.02.27. 11:00:53

Vajon tudják-e a vendéglősök, számukra arról szól a torkoscsütörtök, hogy k.rvára ki kell nyalni a vendég seggét abból az okból kifolyólag, mert előfordulhat a kötsög vendég máskor is, ha meg van elégedve. Ha ezen a napon odatesznek, 1 évben egyszer nem lesz akkora hasznuk, de ez soxorosan meg fog térülni. Én köcsög vendégként gondolkozom, szeretek is vendéglőbe járni, szerncsére elég jók a tapasztalataim. Nemrég egy jó kis helyen a tulaj éppen csak nem csókolta meg a lábamat, annyira igyekezett, a pincér a tiszta széket leporolta előttem, jó volt minden. Na ott van is vendég, helyfoglalás ajánlatos. Ők már felnőttek a feladathoz.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.27. 11:01:33

@Egyéves Önkéntes: ráadásul dunaföldvárnál leállították a hajóforgalmat

@Kazimír: nem elképzelhetetlen, maximalizálni kell a profitot ezen a napon, a 101. percben már ott kell ülni a következő paciensnek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 11:02:15

@Impega:
Mary slipingel az agyban
11-re megy
en meg felebredtem pedig offos vagyok
az a qrwa biologiai ora
na megnzem a napkeltet
utana reggeli
Mary nem tul szep. viszont csodalatos no, megha fozni nem is tud annyira
ez fontos!!!!!!!!!!!

coco 2009.02.27. 11:03:10

@Tsabi: Neked lenne kedved ezek után elmenni? én nem tudom... a rossz szájíz szerintem nem múlik el. persze, mást nem nagyon tud tenni az étterem, hogy kiküszöbölje a csorbát, de akkor sem tudom, hogy elmennék-e.

maincoon © 2009.02.27. 11:03:13

@A mosóporos: én benne vagyok :D
aztán holnap majd bedobunk egy mozgós péntekes posztot :)

EÖ (törölt) 2009.02.27. 11:05:45

@a paraszt a fatelepről:

a posztoló mindig hülye!

Lásd:

2006. évi XXXVIII. (IX.19.) törvény a Tékozló Homáron alkalmazott hozzászólások minőségéről és mennyiségéről egységes szerkezetben a végrejtaási rendelettel

4.§.(3)D. passzusát

szemig jimmy 2009.02.27. 11:06:40

@maincoon ♀: én ma izomlázzal ülök itt, a földszintre is lifttel megyek. Szaunás pántek nem lehetne?
Tennapelőtt foci volt :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 11:06:45

paraszt mingya jn kiosztani de............
a'merikaban ez elkepzelhetetlen
valamellik nap fijam meghivott ebedelni
korbe voltunk ugralva
hogy valaki visszaszoljon?
hogy storno
akarmilyen bunko is vagyok, mert sokak szrint az pedig nemis
na az a pincer 3 perc mulva kereshet uj melot
nem en rugatom ki
egyszeruen itt igy mukodik
vendeglatos bolcsesz vagyok
tudom
lattam ezt-azt

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 11:07:20

@Egyéves Önkéntes: jah, ezt nem tudtam, hogy törvényileg szabályzott, hogy a posztoló automatikusan hülye! eddig csak az automatikus posztmotorrol tudtam, ami a kulcsszavak ellenében új bejegyzést generál!

Loree 2009.02.27. 11:08:59

csak tudnám hogy miért kell mindent kisbetűvel írni vesszőket is elég ritkán használva azt csodálom hogy egy-két pont és kérdőjel bekerült valahogy a leveledbe a hosszadalmas körmondataid közé

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 11:09:21

@hagyma: ozst ki a fene! annak örülök, hogy ámerikában már rájöttek erre! ámerika másban hülye :) de a + dolgok előtt meghajlok! tényleg most olvastam mekkora hülyék, azthiszik a tv-boxokon keresztül kémedik utánnuk a government, muhaha

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 11:09:58

@a paraszt a fatelepről:
hat a gazdasagi vilagvalsag betette a labat
de aszonta a fonok marcius mar bizi lesz
mer ez egy biznisz hotel oszt mindenki sporol
otthon zabalnak
tavaly 70 orakat meloztam hetente iden eddig jo ha 20-30
de sorre meg internetre futja
szaunara nem

EÖ (törölt) 2009.02.27. 11:10:42

@mamapicilánya/mpl:

akkor ott hajóvonták találkozása tilos.

@a paraszt a fatelepről:

a tetejébe rékuc egy hisztis picsa, a FIKABLOGON bazmeg nem máshol, nem a JÓMODOR blogon vagy az IQ300 blogon azért kirúgott, mert azt írtam egy összekócolódott-a-barbi-babám-szemöldöke jellegű beírásáa, hogy irigylem a problémáit.
ennyit, semmi többet, semmi bántót
na erre varrjál gombot.

ezen azóta nem tudom túltenni magam
otthagytam a családom
masszívan iszok
verem a beosztottjaimat
a pszichiáteremet is feldaraboltam

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 11:10:55

@hagyma: betette a lábát? onnan jött barátom! a lába már rég bent volt! az a baj, hogy ebbe sem ámerika döglik bele, hanem a világ másik fele!

Gumidomino 2009.02.27. 11:11:15

Majmász
úgy látom, nehéz szívvel lemondott a homárról.
hát ezért tart itt ez az ország.

Tsabi 2009.02.27. 11:11:19

@coco : mas lehetosege az etteremnek javitani nincs, en szemelyesen meg amugy sem vagyok haragtarto, mindenkinek lehet szar napja alapon. Persze ha a javitas is pont olyan pocsek szinvonalon mukodik, akkor igy jartak..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 11:13:03

@a paraszt a fatelepről:
1-et higgyel el
mas amit olvasol es mas a valosag
de haggyuk nem akarok megint
szoval ize..........
Mary is horkol
frissen csavart vagy facsart dzsuszt iszok
ja es megyek napkeltezni valojaban
csapviz szoba se jhet ne tudd meg tiszta homok az egesz

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 11:13:12

@Tsabi: de ezeknek a vendéglősöknek mindig szar napja van! csak mindig más vendég látja őket!

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 11:13:13

@Tsabi: de ezeknek a vendéglősöknek mindig szar napja van! csak mindig más vendég látja őket!

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 11:14:28

@hagyma: én elhiszem! sőt szívesen beszélgetnék róla értelmesen is! hidd el tudok lennni olyan is :) mert tényleg érdekel annak ellenére, hogy ebben a kis burokban ahol én élek nagyon sok rosszat nem hozott, mert eddig is rossz volt!

Kazimír 2009.02.27. 11:14:35

@lodenkabat:

Abban sem vagyok biztos, hogy a vendéglőknek ez a nap olyan nagyon ráfizetéses lenne, hiszen a szokásos napi forgalom sokszorosát produkálják.
Ráadásul a vendégek is többet fogyasztanak, hiszen:
"- Irén, egyed a libamájat gyorsabban, mert még visszavan 3 főétel, amit végig kell ennünk! Máskor úgyse hívlak meg ilyenre, mert drága.."

EÖ (törölt) 2009.02.27. 11:14:42

@a paraszt a fatelepről:

pedig így van, a törvényt pedig mi itten tiszteljük
kivéve a Helyesírásról szóló 2001. évi MMVC. (I.23.) törvényt egységes szerkezetben a Majmász Gedeon Állami kitüntetés odaítélésének részletes szabályozásáról szóló Minisztertanácsi rendelettel, mert azt leszarjuk

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 11:14:51

@a paraszt a fatelepről:
senki sem mondta jozsi neninek hogy vegyen plazma tv-t az unokanak karacsonyra vagy svajci frankban adosodjon el

hiszti 2009.02.27. 11:15:22

Én nem tudtam asztalt foglalni, mert nem tudtam mikor érkeznek pontosan a vendégeim.(Messziről jöttek)
Jól fölfújtam a képemet és rittyentettem kolbászos lencselevest, desszertnek pedig 2 hátsó csülköt krumplival hagymával sütöttem.
Nem voltam ideges (csak éhes) ,megcsókolták a lábamnyomát, és megittak mindent ami folyt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 11:16:27

@hiszti:
ha szaunazni is voltatok megemelem a baseballsapkam

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 11:17:07

@hagyma: jah hát a hülye hitelesek azok szívjanak is csak! igaz közvetve nem mondta nekik senki, de a tudatos népbutításnak ez lett az eredménye!

Banxa - Changes 2009.02.27. 11:17:10

@hagyma: Nálatok ilyenkor rendesen hajnal van még nem?

Tsabi 2009.02.27. 11:18:00

@a paraszt a fatelepről: na ezt lehet letesztelni, hogy (ha az etterem felajanlja) visszamesz, es magad eldontod, hogy a pincer alapbol volt bunko, mert most is az, vagy tenyleg szar napja volt. Ha az etterem leszarja, akkor en se mennek vissza, felreerteseket elkerulendo. Gondolom nem ez az egy hely van, ahol enni adnak..

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 11:19:31

@Tsabi: velem ha 1x bunkók, engem már akkor nem látnak többet ezek a nyüvesek! ne legyen bunkó soha a vendéggel! ők nem tehetnek a szar napjáról!

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 11:19:49

@Tsabi: velem ha 1x bunkók, engem már akkor nem látnak többet ezek a nyüvesek! ne legyen bunkó soha a vendéggel! ők nem tehetnek a szar napjáról!

lodenkabat 2009.02.27. 11:22:09

@Gumidomino: Szombathely - Gól
kb. 1 éve új tulaj, ő erre született

lodenkabat 2009.02.27. 11:22:40

@Gumidomino: Szombathely - Gól
kb. 1 éve új tulaj, ő erre született

elwood 2009.02.27. 11:23:15

@a paraszt a fatelepről: "a tudatos népbutításnak ez lett az eredménye!"

ez mikor is történt ?

hiszti 2009.02.27. 11:23:31

@hagyma: No sauna.De amit ittak a fiúk az is izzasztó volt.
Felkelt már a nap?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 11:24:09

@Banxa:
5 ora 22
eszek valamit
meghallgatom Csabai Laszlonet nyiregyhaza plgarmesteret es megyek vissza horkolni

Boo 2009.02.27. 11:25:03

"...limitálják az étteremben eltölthető időt, mégpedig 100 percben."

Azért az érdekelne, hogy a 100. perc után mi történik. Hívja az inkalosokat, és kidobat fizetés nélkül?

EÖ (törölt) 2009.02.27. 11:25:23

mindent kétszer kell beírni?

mindent kétszer kell beírni?

elwood 2009.02.27. 11:25:29

@a paraszt a fatelepről: "a tudatos népbutításnak ez lett az eredménye!"

ez mikor is volt ?

hiszti 2009.02.27. 11:26:06

@hagyma: No sauna. Amit ittak a fiúk, az is elég izzasztó volt.
Felkelt már a nap?

elwood 2009.02.27. 11:26:29

ja értem a blogmotor butult el

hiszti 2009.02.27. 11:27:47

@hiszti: mindent kétszer kell leírnom?mindent kétszer kell?

Candy Anderson 2009.02.27. 11:28:29

@Rékuc: neeem...torkos csütörtök= torkos sün-e?

elwood 2009.02.27. 11:28:50

@Boo: "100. perc után mi történik. Hívja az inkalosokat, és kidobat fizetés nélkül? "

Moziban mit szoktál csinálni amikor vége a filmnek ? Kimész mint más, vagy én nem megyek innen egy tapodtat sem felkiáltással maradsz.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 11:29:30

@elwood: folyamatosan! pl ha magyarországot nézed akkor kezdték, az oktatás szinvonalának sűllyesztésével, persze az a néptömeg mire beérik, az még nem most lesz! amerikában ez már korábban indult! aztán a tv, a reklámok stb stb!

Megszeppent kisgyerek 2009.02.27. 11:31:15

ennyi mára? tavaly ilyenkor már belefulladtunk a sok beszopatott balek posztjába, idén meg csak és kizárólag a halász volt genya?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 11:32:33

@elwood: @hagyma: de javaslom találjunk egy másig blogot, vagy írjunk egy posztot ami erről szól, hogy nem itt offoljunk!

lodenkabat 2009.02.27. 11:33:04

@Egyéves Önkéntes: bocsi "internal server error" volt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 11:35:07

ez arrol szolt hofy torkos csutortokon nem kaptak sutit
ez bunkosag
ennyi
ha akarod irok egy posztot amerikarol, de tuti nem akarod

elwood 2009.02.27. 11:35:31

@a paraszt a fatelepről: nyiss egy blogot az összeesküvéselméletek.hu -n, aztán olvasgasd. más úgysem fogja érteni, hiszen a tudatos népbutítás mindenkit elbutított, kivéve valamilyen okból téged ...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.27. 11:35:54

@elwood: kövezz meg, de én étteremben is szeretek "emészteni", nem rögtön felugrani, hogy akkó gyerünk haza.

mi a barátnőimmel lassan tíz éve ugyanoda járunk, havi egyszer jövünk meg oda, és nem esszük végig az étlapot, de kettőtől este nyolcig vagy későbbig ott heverünk, kávézunk, iszunk, aztán zabálunk és kezdjük előlről, amíg bírjuk. szép is lenne, ha megtöröltem a szám és húzzák ki alólam a széket.

egyszer egy új lány volt a pincér, és a desszerttel együtt hozta a számlát ötkor. kérdeztük, hogy ilyen korán bezárnak? mondta, nem, de régóta ülünk ott, és biztos most már megyünk, hiszen megettük a deszertet.

kérdeztük, hogy rajta kívül ki gondolja még így ezt a dolgot. mondta senki, ő csak nem akarja, hogy a számlára várni kelljen. akkor jó, mert mi még nem megyünk sehova. és ebben maradtunk.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.27. 11:37:38

BBBBBB     OOOO    GGGG     RRRRR      ÁÁ      CCCC    SSSSSS
BB     BB  OO  OO  GG   G     RR   RR   ÁÁÁÁ    CC  CC  SS
BB     BB  OO  OO  GG          RR   RR  ÁÁ  ÁÁ   CC       SS
BBBBBB    OO  OO  GG  GGG  RRRRR   ÁÁÁÁÁÁ  CC       SSSSSS
BB     BB  OO  OO  GG   GG   RR R     ÁÁ    ÁÁ  CC              SS
BB     BB  OO  OO  GG   GG   RR  R    ÁÁ    ÁÁ  CC  CC         SS 
BBBBBb     OOOO    GGGG     RR   R   ÁÁ    ÁÁ  CCCC   SSSSSS

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 11:38:08

@elwood: jó akkor nem értjük egymást! szerintem elég körülnézni!

EÖ (törölt) 2009.02.27. 11:38:41

@lodenkabat:
ne hülyéskedj már, tudom, hogy nem kétszer küldted, a blogmotor volt szar.
lehet a fibernet-re kötötték a gmail helyett

maincoon © 2009.02.27. 11:39:09

@A mosóporos: szauna ne legyen ma, mert nem venném a lelkemre ha Krisztián és Tamás nem tudna miattunk szaunázni. nekem most nincs izomlázam, mert elmaradt a szerdai. hétfőn megyek legközelebb. úgy várom. de addig jöhet egy kis foci, tudod, kutyaharapást szőrével, tessék rámozogni az izomlázra.

Gumidomino 2009.02.27. 11:40:01

@lodenkabat:
köszönöm. reméltem hogy Budapest de ha arra járok ellenőrzöm. :)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 11:40:30

@elwood: figyi nem azt mondom, hogy mindenkit, de már épp elég ahhoz, hogy könnyedén manipulálhatóak legyenek!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.27. 11:40:50

baszki ma hallottam hogy a cégünk üzleti kapcsolatban áll a harkányi gyógyfürdővel....

júj most nem tudom mi lesz

Kazimír 2009.02.27. 11:40:52

@mamapicilánya/mpl:

"Rágni már odakint is lehet" - felszólítással :)

Ofélia . 2009.02.27. 11:41:32

Juhééé már vártuk a postot a torkos csütörtökröl hát megérkezett:))

Maincoonal értek egyet nálunk is házikoszt volt mivel ha étterembe megyünk azt nem ilyenkor tesszük(egyszer egy hónapban) mivel a tömeg miatt "ÓCÓ ÓCÓ ÓCÓ" az egész a tömegétkeztetéshez hasonlít( na menj már a picsába én is drágát akarok zabálni) dulván.

Ha valaki mint én nem mindennap járok étterembe akkor nem fogok felöltözni egy agyrémért inkább mackóban eszem a marhapörit:))

Amúgy régen mikor az embereket elnyomták a sárga földig szombaton még a belváros legdrágább helyén de a kispesti halászban sem lehetett asztalt találni:)))

elwood 2009.02.27. 11:41:33

@mamapicilánya/mpl: "kövezz meg, de én étteremben is szeretek "emészteni", nem rögtön felugrani, hogy akkó gyerünk haza"

Én csak azt mondtam, hogy hagyjuk meg a torkos csütörtököt a konzumidiótáknak, ha meg bevállaljuk, akkor számoljunk a tömeggel, időlimittel, fáradtabb pincérekkel

az év 354 napján megteheted hogy ott dumcsizol, és jól teszed

neet 2009.02.27. 11:43:17

A tegezős, kés-sárga, svéd bútorboltban 100 HUFért adnak 10 húsgolyót, járt arra valaki? Sorra is került? Tényleg ennyi volt, körettel, tokkal, vonóval? Én épp lebeszéltem a férjem, hogy kipróbáljuk, mert elvitelre nem adnak, miért is?

Ofélia . 2009.02.27. 11:46:36

@mamapicilánya/mpl: Te csak ne emésszé!!

Micsoda kispolgári csökevényes dolog??

Étkezés után tessék az asztalt letakarítani az edényeket a konyhába visszavinni elmosogatni és mindezérz sok jattot adni a férfinépnek:))

Ja hogy otthon ua kényelmesebb???

elwood 2009.02.27. 11:46:44

@Gumidomino: látom a lényeg fogott meg. :-) 364

coco 2009.02.27. 11:48:35

@neet: én rendeszeres ikea-vásárló vagyok, és nagyon szeretek ott enni is, mert jól főznek, és nem drága. a húsgolyós akciónak az a lényege, hogy egy adag mellé egy másikat ingyen adnak, nem 100 forintért. nincs nagyobb tömeg emiatt, mint máskor. szerintem azért nem lehet elvinni, mert jó magyar szokás szerint mindenki akarna hazavinni 300 adagot, azt meg nem bírja az étterem kapacitása.

Impega 2009.02.27. 11:49:52

@ofélia: Nalunk is hazikoszt volt. Bar nincs torkocs csutortok.

Ofélia . 2009.02.27. 11:50:56

@coco : Nagy igazság!!!

A jónép fordult volna fejenként 10 szer:)))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.27. 11:51:01

@elwood: egy év csak háromszázötven valahány nap??? eddig át voltam vágva!!!
értelek szivem, hogy ez a nap nem arról szól, de a gyorsan végrehajtott étkezés nem egészséges.

@ofélia: hát ha valamitől agylobot kapok, az az, hogy anyósom drága lélek rögtön felpattan, tányérkivisz, szalvétakivisz, pohárkivisz, aztán amikor mindenki befejezte, tüntetőleg nekiáll mosogatni, még karácsonykor is. én így nem tudom jól érezni magam. a mosatlan megvár, vagy nem????? még mosogatógépem sincs, tehát kell valaki, aki egyszer elmosogat. és én imádok valaki lenni, de könyörgöm, ne azonnal ott helyben rögtön.

pamutmacska 2009.02.27. 11:51:46

Nekünk is voltak érdekességek, csak nem írtam meg, mert minek, úgyse jelenne meg.
No, és aztán ott a sok okos, hogy "minek akkó étterembe menni, mikó féláron van?!"
A szivatós éttermek, akiket állítólag a Magyar Turizmus Zrt. kizárt az akcióból, ettől függetlenül tele voltak feltételezéseim szerint. Akción kívül, önszorgalomból. :)
- La Guna Étterem (Csepel)
- Alexander Étterem (18. ker.)
- László Tanya Étterem (18. ker.)
- Új Tündérkert Étterem (18. ker.)
Utóbbi kettő volt a legbicskanyitogatóbb. Már oda sem mentünk, a foglalás után kiderültek turpisságok. Így sikeresnek érzem magam. :)
Igaz, nem torkoskodtunk csütörtökön, lett itthoni rakottkarfiol teljes áron. :D

coco 2009.02.27. 11:54:05

@ofélia: :)) ami ingyen van, abból kell, lehetőleg minél több. hogy szükségünk van-e rá? az kit érdekel? :))

katee 2009.02.27. 11:54:46

Ez az Öreghalász az újpesti Öreghalász, Régen olyan jó hely volt, mi is a családommal (amikor még gyerek voltam) sokszor ettünk ott. Kár, hogy a cikk alapján már nem sorolhatom a jó helyek közé.

Pittykapitany 2009.02.27. 11:54:49

Ehes vagyok! Megyek torkoskodok valamit igy pentek delben. :)

neet 2009.02.27. 11:55:49

@coco : nem értem a gondolatmenetet. "egy adag mellé egy másikat ingyen adnak, nem 100 forintért" mi van?
Amúgy egész lakáska ikeából van berendezve, én is bírom őket, sok a pici bútor, aminél nagyobb hozzánk be se férne, tetszik a stílus is, szeretünk szerelgetni is, és a combó menüre még a végén marad is pénzünk. :)
De ez akkoris átbszás, ami a honlapon forog: 100 Ft-ért az egész cucc, ezt írja, és nem azt, hogy egy után a második nem tudom, mert mint írtam, nem értettem, mit írtál.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.27. 11:56:42

egyébként a torkos jut eszembe, mintha Kovi már csinált volna pár videót témáról! ott is csak a szopás volt, ezek után még min csodálkozunk?

pamutmacska 2009.02.27. 11:57:36

Nekem nem ízlik a húsgolyós izé. :(
De attól még nem rossz az Ikea étterme szerintem.

Ofélia . 2009.02.27. 11:58:32

@mamapicilánya/mpl: Akkor olyan mint náncsi néni és feltünően zörög az edényekkel:))

Mond neki,hogy ha gumikesztyűben mosoget akkor nem ázik fel a keze és és békésen elheveredve a kanapén kezdj el tv-t nézni:)))

neet 2009.02.27. 11:59:06

@mamapicilánya/mpl: én vagyok az anyósod, lúk! Én se bírom, ha ott szikkad a mosatlan. A desszertet már úgy szeretem élvezni, h utána akár el is alhatok, minden csittifitti és ragyog a konyha. Hüje vagyok-e?

Ofélia . 2009.02.27. 12:00:37

@katee: Nem csak a cikk alapján!!

Iszonyuan elszaladt a ló(velük is):((((

coco 2009.02.27. 12:01:33

@neet: most megnéztem, ezt az akciót még nem láttam, az előző akcióban egy adag húsgolyó mellé adtak ingyen egy másik ugyanolyat (tehát egyet fizet, kettőt kap akció volt). ez február végéig tartott (hétköznapra vonatkozott csak, ami azt jelenti, hogy ma van ennek az utolsó napja). ez tehát akkor egy új akció, amit én még nem ismertem! :) egyébként szerintem biztosan ennyi, mindennel együtt, mert az ikea szokta tartani az ígéreteit :)

Impega 2009.02.27. 12:02:15

@neet: Mi az a csittifitti? Az nem Csilli-villi? (Csillog-villog)

neet 2009.02.27. 12:02:26

@coco : na azér. ikea foreva

neet 2009.02.27. 12:04:13

@Impega: a csillivilli gagyi, azt a szőkék használják, túl nőcis. A csittifitti vagányabb, és én is azt hazsnálom. ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 12:04:46

azt meg ki kell nyilvanitanom, ha amerikai feleeggel rendelkeztek akkor minden nap etterembe mentek, vagy foztok magatokra
nem csak torkos csutortokon
buuuuuuuuuuuut
mar elfelejtettem mit akartam meg

Ofélia . 2009.02.27. 12:06:12

@neet: Hááát énilyet nem mondanék mert franciás volt a neveltetésem:)))

De a vendéget nem szoktam azzal zaklatni, hogy zörgök a konyhában(kivétel a sörnyitás)

1970-ben a házibulik idején megtettem mivel egyedül nem voltam hajlandó rendbetenni a kéglit egy 30 fős társaság után:))))

IGEN VOLT ÉS SAJÁT:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 12:07:21

@mamapicilánya/mpl:
anyamnaj is volt ilyen idoszaka
asznta este orommel reggel korommel
de leszokott rola
Mari beteszi a mosogayogepbe , mer megmontam neki
az OK hogy en fozok de Te mosogatsz akkor
erre beteszi a gepbe
sose de sose.......

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 12:08:50

@ofélia:
szerintem 3 szazalekos es forintalapu kamatra vetted

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.27. 12:09:03

@neet: nem vagy hülye, csak izgága:))

vazz, tele a belem, és úgy megyek az ebéd utáni szuszókálásra

aztán felkelek, és újult erővel csiszitálom a zsíros tepsit

próbáld ki egyszer, jó lesz

neet 2009.02.27. 12:09:19

@ofélia: persze, ha vendég van, az más tészta. De a szűk család nem izgul fel sztem, ha kimegyek mosogatni. Amúgy is kicsi a hely, ha kv kell meg kistányérok meg újabb villák, előtte úgyis el kell mosogatni.
(Még jó, h mióta gyerek van, a kutya se jár erre...)

Impega 2009.02.27. 12:09:48

@neet: Hat nem. A csittifitta az bena. CSILLI-VILLI FOREVER!!!!!

neet 2009.02.27. 12:10:58

@mamapicilánya/mpl: jó, egyszer kipróba, bár nem tudom, hogy fog menni, nem tudok úgy elaludni, hogy tudom, hogy még kötelezettségeim vannak... De akkor te meg egyszer próbáld ki ezt: teli hassal elmosogat, utána szuny, és mikor felébred, jéé, nincs semmi dolog az edényekkel, lehet újra enni. :D

neet 2009.02.27. 12:11:59

@Impega: a csittifitta tényleg béna. ;)

Impega 2009.02.27. 12:12:06

@mamapicilánya/mpl: Mi ebredes utan ujrakezdjuk a kajalast. Imadok anyueknal lenni. csak ott lehet ilyet :D

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.27. 12:12:18

@hagyma: az angol feleségek is ilyenek, a párom nagybátyja angol nőtt vett el 57-ben, hét gyerekük lett, mindenhol ezer unokával. Anna azóta nem főzött. de bingózni, meg a lovin fogadni online azt qva jól tud.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.27. 12:14:44

@Impega: nem vagyunk mi testvérek? anyáménknál mi is ezt csináljuk.

van egy tezsvírem(itt girhesmacska, de ritkán ír, csak röhög a homáron), de ő sem tud róla, hogy lenne egy harmadik. meg kéne kérdezni anyámat....

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.27. 12:19:57

nincs több poszt?

ezt kaptuk csak péntekre? ez nem igazságos.

írok a homárnak

szemig jimmy 2009.02.27. 12:20:17

off:
Legújabb hír!!!: májustól 50%-al jobban élünk!!!
Most fázunk és éhezünk, májustól csak éhezünk.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.27. 12:21:31

megyek fogyasztani

a szenvedéseimről később beszámolok

lö pá

Banxa - Changes 2009.02.27. 12:24:07

@Boo: Nemtom mit lovagolunk ezen a 100 percen, simán belefér a kajálás, ha nem bunker a pincér.
A pincér dolga lenyelni ha bunkó a vendég, mosollyal az arcán fényesre nyalt seggeket hagyni maga után.
Nem teljesen illik ide, de: Aki k@rvának állt, tartsa a ...

@hagyma: Akkor jól tippeltem, pont ma kell hivnom az amcsikat.

2009.02.27. 12:50:38

** kimoderált beszólás **

olcso.hu · http://www.olcso.hu/ 2009.02.27. 12:55:11

Én nem vagyok híve a torkos csütörtöknek.Nagy hűhó semmiért, amerikai hülyeség...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 13:23:14

@olcso.hu:
hat en itt elek 11 eve de sose hallottam torkos csutortokrol
bizonyos napokon, mondjuk Hetfon 3-5-ig van happy ours es akkor olcsobb a sor
penteken a loversenyen
de semmi torkos

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.02.27. 13:29:08

"Drágám, menjünk lassabban az asztalhoz, hogy tudd hívni a pincért?"
"Nem szükséges szívem, már hívtam és jön."

Fellépés kérdése...

fokaorr 2009.02.27. 13:54:59

oreghalasz kiszolgalas eleg tre a poszt szerint akkor:)

Nade, tenyleg szamolgatni a perceket es csak sirni ha nem tortenik semmi? Ember, legkozelebb menj a pulthoz es intezd el a dolgokat. De leirni, hogy feloraig hiaba integettel a pincernek, az is eleg gaz:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.27. 13:58:49

@fokaorr:
bebaszna ha a pulthoz kene mennem
mar az jtoban fogadnak/a gagyi helyen is/
az asxztalhoz kiserenek
leules utan 2 perc es jon valaki
altalaban szolnom kell neki haggyon meg kis idot a kajavalszatashz de a sort hozhatja

fokaorr 2009.02.27. 14:06:23

@hagyma:
ez igy lenne rendjen ahogy leirtad
en azt mondom, hogy ha nem igy van, akkor tegyen valamit
mert lassuk be az gaz, hogy uldogel felorat hatha tortenik valami, utana meg sir :)

coco 2009.02.27. 14:18:23

@fokaorr: én sem mennék oda a pulthoz. felháborító, ha egy étteremben a vendégnek kell rohangálnia a pincér után. gondolom a posztoló abban reménykedett, hogy még megeheti a desszertjét annak ellenére, hogy várnia kellett.

Ofélia . 2009.02.27. 14:38:59

@neet: A szűk család a legrosszabb vendég:))))

péntek 2009.02.27. 14:42:48

Idén nem voltam, de üzenem a tisztelt vendéglátósoknak, hogy a tavalyi botrány óta, amikor egy bizonyos, általam addig kedvelt helyen új étlapot varázsoltak erre a napra, átvágni próbálva a vacsorázni kívánókat, nem tettem be többé a lábam oda, pedig nem velem történt meg. És most szépen végigolvasom az összes észrevételt, hogy se torkos, se éhes napokon be ne tévedjek egyik olyan helyre se, ahol rossz az étel, vagy nincs, vagy a pincérek otrombák. Remélem, sokan így tesznek, mert én szinte 2-3 helyre járok csak amiatt, hogy folyton csalódás ér az új helyeken. De ha többen javasolnak új és jó helyeket, arra is oda fogok figyelni.

Ofélia . 2009.02.27. 14:43:53

@coco : Nem érte meg amúgy vannak trükkök:))

Bemész a konyhába azon a lengőajtón és az első tányért megregadod:))persze a legszebbet.( ugye ezt akarta nekem hozni 20 perce???

A hatás frenetikus egyszer próbáljátok ki:))))

fokaorr 2009.02.27. 14:44:04

@coco :
tokeletesen egyetertunk

de ha ilyen helyzetbe kerulsz szerintem nem az a megoldas hogy addig ulsz ott (mondjuk 1ora mulva esetleg elvesztened a turelmedet?) amig valaki hajlando odamenni az asztalhoz

88wx335dsf 2009.02.27. 14:46:41

Szokásos mélytorkos csütörtök.

Ofélia . 2009.02.27. 14:51:06

@péntek: Hatalmas a problem!!!

A vendéglátósok a szarbol próbálnak éttermet varázsolni de a szar mindig büdös marad

Könyörgöm hol van itt ma vendéglátós????

Ezek azt hiszik ha az asszony (ha fiatal)
kitartott csöcsökkel a büdös szarráfokhagymázott húst el tudja adni a hülye pesti bunkónak(tisztelet a kivételnek sajnos sikerül)

Ofélia . 2009.02.27. 14:54:18

@fokaorr: nem kell egy órát ülni!!

Elindulsz a korsóddal a sörcsap felé és KÍVÜLRÖL elkezdesz magadnak csapolni

Hidd el reagálni fognak:)))))

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.27. 15:42:29

Mi az, hogy "csütörök" egymás után kéccer is?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.27. 15:47:52

"próbáltam többször jelezni egy-egy arra haladó pincérnek, hogy szeretnénk rendelni, de sajnos felénk sem néztek."

Milyen csaj érez késztetést arra, hogy egy ilyen nyúlbélával töltse az idejét?

"flegmán annyit kérdezett: akkor sztornó, hozzam a számlát?; a válaszunk természetesen döbbent igen volt."

Már bocs, de ennek pont az ellenkezője lenne természetes.

LÚZER

coco 2009.02.27. 15:50:21

@megélhetési sünöző / Egy hónapos a szlengportál!: én egy ilyen "portál" szerkesztőjeként nem lúzereznék a helyedben. szerintem még csiszolj a stílusodon.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.02.27. 17:58:37

@pamutmacska:
Mi van a 18. keri Alexanderrel? Jó kis hely az. Nem olcsó, de az adagok/kaja jó.

posztra:
Nem értek egyet:
Nem tudjátok, hogy torkos csüti van - sebaj, örülhettek a kedvezménynek

időlimit - valamit, valamiért. Nem hiszem hogy gond, munkahelyről is néha kijárunk és belefér a 30 percbe. Akkor a 100-ba is bele kellene

étteremvezető úr nem érdeklődött többször - ez opcionális, ha egynél több szerintem még irritáló is.

pincér nem figyel - miért nem szólsz, mész oda hozzá legvégső esetben? Persze ilyenkor bukik a borravaló, de jobb, mint 50 percet ülni

ahelyett, hogy felajánlotta volna, hogy maradjunk még a desszert elfogyasztására .. flegmán annyit kérdezett: akkor sztornó, hozzam a számlát a válaszunk természetesen döbbent igen volt
- Hiba. Ha akarsz desszertet enni, mondd. Azt írtad volt üres hely az étteremben, aki az asztalotokhoz jön majd leült volna oda.

Itt siránkozol, mikor te voltál a töketlen, ráadásul, hogy örültetek volna
, hogy nem 10ezerbe csak 5ezerbe volt a vacsi elbatztátok az estét. És most írogatsz...
El kellett volna utána menni moziba, vagy az asszonynak venni virágot, vagy 2 sarokkal feljebb abban a wellness izében egy masszázsra befizetni vagy ha emósok vagytok ott van közel a Duna egy jó kis páros öngyilkossághoz.

ilyenlegyen 2009.02.27. 18:54:46

Asszem, itt az ideje, hogy végre elváljék az ocsú...

Tessenek írni és s(z)avazni:

ilyenlegyen.hu/

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.27. 18:57:22

@ilyenlegyen: Mihály, Mihály, tedd a neved mellé az ajánlót, és beszélgess velünk inkább

lelkecske 2009.02.27. 20:51:25

Hát, igazság szerint én tegnap a fent említett étteremben jót ettem, a pincér is udvarias volt, és ugyan mi is vártunk 15 percet a desszert előtt, hogy felénk nézzen, de mivel jól nevelt emberként nem üvöltöttük le a haját, így utána minket is kedvesen kiszolgált, az a negyed óra meg kellemesen telt a borunk kortyolgatása közben. Szóval szerintem elég gáz, hogy 25 "üresben" eltöltött perc a csajoddal ilyen fölösleges számodra. Kérted volna meg inkább a kezét, 25 perc pont elég rá. :) Ki mint vet, úgy arat... ugye.

Boo 2009.02.28. 18:24:28

@elwood: nem b..+, de nagyon szar a hasonlatod.
@Banxa: nem lovagolok, de pont az nyomora, hogy nem fért bele a 100 percbe.

Taxomükke (UK) 2009.02.28. 19:40:14

Na én majd akkor megyek torkoscsütörtökölni, ha Valentin napra esik, és az AAA Autó büféjében is megtartják, és a Barátok köztöt is lehet közben nézni...

pamutmacska 2009.02.28. 20:39:33

@sambalabammbumbumm: szűkített volt az étlapjuk. S ezt nem tehették volna meg eme akció keretein belül.
Ettől még egyébként lehet jó hely, csak most nem voltak korrektek. Más gond nincs. :)

ciluvagyok 2009.02.28. 21:11:14

Figyi állítólag még egy jó csajra sem szabad 10 percnél többet várni, akkor vagy a pincérnő volt bazira szexi hogy elnéztétek neki az 50 percet, vagy simán szerettek szopni.
Érdekes velem sosem történt ilyen. 10 perc után rá kell kérdezni, hogy "így fog folytatódni az egész este? mert ha igen, inkább átmegyünk a szemközti étterembe". vagy csak szó nélkül felállni. És eleve lúzer aki ilyen "1-hónappal-előtte-lefoglalom-a-helyet" éttermekbe jár (tudom a postíró nem ilyen). miért? ezeken a helyeken még szopni is jobb? ááá, nem is erőltetem magam

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.01. 19:25:01

@ciluvagyok:
hat az 7szentseg hogy maximum 1 napra elore foglalok de az se gyakori
helyfuggo
bar ertem ez kuloneges helyzet mert felaron lehet enni
es miert ne?

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2009.03.03. 21:07:41

Lehetne pl. évenet 1 "TORKOS/VÉRES KANNIBÁL CSÜTÖRTÖK AMIKORIS UNOTT PINCÉREKET ZABÁLUNK FÉLÁRON...
süti beállítások módosítása