Így kell ezt. Polly pénteken írta meg panaszoktól hemzsegő levelét a Planet Sushi marketing vezetőjének, aki azon melegében mindent kérdésre válaszolt, majd kárpótlásul Torkos Hétfőt ajánlott az elégedetlen vendégeknek.
Kedves Polly,
Köszönöm levelét, nagyon tanulságos.
Jól látja sajnos - nem sikerült akkora érdeklődésre felkészülnünk, amekkorát a Torkos Csütörtök jelentett. Hiába számoltunk lényegesen nagyobb forgalommal, azt az igényt, ami jelentkezett éttereminkben semmilyen kalkuláció nem jelezte előre.
Sajnálom, hogy negatív élmény érte Önt és barátait, kollégáimmal mind azon dolgozunk nap, mint nap, hogy barátságos hangulatú helyen magas színvonalú szolgáltatást adjunk.
Válaszolok a nekem címzett kérdéseire:
1. Ha előre látják a foglalásból, hogy hány szájat kell megetetniük, hogy fordulhat elő hogy elfogy a rizs, ami mint tudjuk a sushi alapfeltétele? Miért nem rendeltek be többet?A hiba oka a rugalmasságunk, ugyanis az olasz étteremrészben helyet foglaló vendégeinknek is felszolgálunk sushi fogásokat, ami ezen az estén azt okozta, hogy a felültervezettnél is jobban fogyott a rizs. Hiába főztük utána a hiányzó mennyiséget, azt kihűlésig nem lehet felhasználni.
2. Miért nem vettek fel több pincért aznap estére? Nem az történt, hogy egyszer csak, véletelenül betalált egy 80 fős turistacsoport. Ezt már hónapok óta tudták.Egyetlen estére nem lehetséges felvenni több pincért. Egy felszolgáló képzése 2-3 hét, mire tudja, hogy mi a dolga, milyen ételek vannak az étlapon, segíteni tud a tételekben, stb. Erre az estére egyébként kétszerannyi pincér is kevés lett volna, mert a konyha és a mosogató nem lesz nagyobb attól, hogy több ember dolgozik benne.
3. A szervezés egy nagy káosz volt, és ezen senki nem is próbált javítani. Nem érteztem egyik pincéren sem hogy ez zavarná őket és hogy ezt bárki is igyekezné orvosolni.Elismerem, a káosz látható volt. Több tapasztalt (30 éve vendéglátós) kolléga is dolgozott azon az estén, de ők sem tudtak azon a hihetetlen embertömegen úrrá lenni. Mi nem tapasztaltuk a "ráérős" felszolgálókat, de jelzése alapján visszanézzük a kamerák felvételét és elemezni fogjuk amit Ön mond, köszönöm a jelzést.
4. Meggazdagodni nem a ma estén kellett volna (amikor amúgyis 1/2 áron van minden), ezt egy befekteteésnek kéne felfogni, ami a későbbiekben, ha elégedetten távozik a vendég, többszörösen megtérül. Úgy látszik ez nem számít.Nem terveztünk ezen az estén meggazdagodni. Egyetértek Önnel: ha Ön elégedetten távozik, az az igazi eredmény.
Már nem tudom a tegnap esti élményeit meg nem történtté tenni.
Szeretnénk Önt és barátait azonban kárpótolni - március 2-án, hétfőn a Torkos Csütörtök legjobban fogyó tételeit tartalmazó menüvel Torkos Hétfőt tartunk, melyek ugyanúgy féláron kaphatók.
A konyhán garantáltan minden fogás megtalálható lesz, felszolgálóink pedig kedvesen és segítőkészen fogják kiszolgálni Önöket.
Kérem, jelezzen vissza, hogy számíthatunk-e megjelenésére a "kárpótló" Torkos Hétfő napon.
Az utolsó 100 komment: