Vannak még igazi, régivilágbeli Naiv Ügyfelek, akik a legelkoptatottabb, klasszikusnak számító átverésen is képesek úriember módjára felháborodni. Olyan alapigazságokon, mint hogy a magyar korlátlan mobilnet hazugság. Ismerjék meg Benedeket, akinek nem mondták meg, mit töltött le, csak letiltották. Most fel akar mondani, kötbér nélkül a Pannonnál, muhaha!
Levelemmel azért fordulok Önökhöz, hogy az Önökkel 2009.12.21.-én kötött előfizetői szerződésemet felmondjam.
Indoklás:
Az Önök által "KORLÁTLAN" jelzővel aposztrofált internetszolgáltatás (Pannon Internet Éjjel-Nappal) sajnos nem felel meg a valóságnak. Szándékosan használtam nagy betűket, hiszen Önök ezzel a jelzővel reklámozzák szolgáltatásukat, és szándékosan használtam idézőjelet is, mivel az Önök szolgáltatása NEM korlátlan.
Nem korlátlan, mivel Önök a szolgáltatást saját kényükre-kedvükre korlátozzák. Ugyan csak a sebességét, de ez pont elég arra, hogy a "KORLÁTLAN" jelző értelmét vesztse (hogy világos legyen: ha valami korlátlan, az térben, időben, mennyiségben, sebességben, és a világmindenség minden értelmezhető mennyiségi- és mértékegységében korlátlan, ha ezek közül csak egy is csorbul, a "KORLÁTLAN" jelző sajnos már nem állja meg a helyét)
Úgy látszik, Önök elfelejtettek utánanézni a fogalom jelentésének, vagy megpróbálták azt saját céljuknak megfelelően értelmezni, mindegy, a végeredményben ez nem számít. Sajnos Önök olyan "szolgáltatást" nyújtanak, ami használhatatlan, és a fent említett definíciónak csak részben felel meg. Önök becsaptak, engem, és még néhány (remélhetőleg kevés) ÜGYFELET (tudják, azokat az embereket, akik Önöknél előfizetők, és akiknek a pénzéből Önök fizetést, prémiumot, meg egyéb hasznos juttatásokat osztanak, profitot termelnek, és a valóságnak nem megfelelő reklámokat készítenek, és kürtölnek világgá, minden lehetséges fórumon).
Nem úri passzióból választottam mobilnetet: munkám során nem egy irodában, kényelmes székben ülve dolgozom, hanem sokat utazom, és képzeljék, nemcsak vicces e-maileket, hanem FÁJLOKAT töltök le és küldök. Mivel nem tudom előre, mennyit fogok küldeni/fogyadni, sőt, azt sem tudom előre meghatározni, mindezt honnan fogom megtenni, ezért választottam KORLÁTLAN MOBIL internet előfizetést. Úgy látszik, rossz szolgáltatónál (bár a sportszerűség kedvéért megjegyzem, hogy telefonelőfizetésemmel, és a hozzá járó szolgáltatásokkal soha semmilyen problémám nem volt, ezért is döntöttem Önök mellett, mikor KORLÁTLAN MOBIL internetre fizettem elő).
Külön kifogásolom az eljárást, ahogy a szolgáltatást korlátozzák (jó kis paradoxon: korlátlan, de korlátozzuk), nehogy már az ÜGYFÉLnek (definíciót lásd feljebb) tudomására hozzuk, hogy amit épp csinál, az - Önök szerint! - nem fér bele a "KORLÁTLAN" szolgáltatásba. Nincs értesítés, nincs felvilágosítás (az Ügyfélszolgálat munkatársa nem tudott a korlátozásról, mikor felhívtam), egyszerűen csak letiltás van, az ÜGYFÉL az ÜGYFÉL marad, azt csinálunk amit akarunk, mert mi vagyunk a szolgáltató (tudom, én pici porszem vagyok, de ha az általam nyújtott szolgáltatást ilyen minőségben teljesíteném, hamar felkopna az állam). Az Önökkel kötött szerződésben (2. pont, használattal kapcsolatos kiegészítések) kikötik, hogy idézem: "Olyan fájlcserélő, fájlmegosztó, egyéb nagy mennyiségű adat továbbítására szolgáló alkalmazás használata során, amely révén az adatcsere közvetlenül a felhasználók között, a szervertől függetlenül zajlik, a Szolgáltató jogosult az adott forgalom idején(!!!) a sávszélességet csökkenteni". Mivel én ilyet nem használok (informatikus mérnökként tisztában vagyok ezen alkalmazások veszélyeivel), így nem értem, milyen indok alapján korlátoznak? Vagy ha már korlátoznak, akkor kérek egy kimutatást, hogy Uram, Ön ekkor és ekkor, erről és erről az oldalról/szerverről, ennyi és ennyi adatot töltött le/fel, ez pedig nem fér bele a köztünk köttetett szerződésbe (bár ha van ilyen listájuk, az jogi szempontból azt hiszem erősen kifogásolható).
Mindezeket figyelembe véve a szerződést felmondom, és mivel Önök nem tartották be a szerződésben foglaltakat (2. pont, Havidíjban foglalt adatforgalom: KORLÁTLAN forgalmi keret), ezért a hűség lejárta előtti felmondással járó kötbért nem vagyok hajlandó megfizetni. A modemet természetesen visszaszolgáltatom.
Előfizetői számom (mobilnet): 20 52 xx xxx, jelszavamat az adatvédelemre hivatkozva nem írom le, ha szükségük van rá, hívjanak a 20 yyy yy yy-es számon.
Levelemet továbbítottam a Gazdasági Versenyhivatalnak, a Nemzeti Fogyaszóvédelmi Hatóságnak, valamint a Tékozló Homár internetes fogyasztóvédelmi oldalnak, és természetesen válaszukat is publikálni fogom a fent említett fórumokon.
Üdvözlettel:
Körtvélyesi Benedek
Az utolsó 100 komment: