Tékozló Homár

Helyezzen el PR-cikket a Kuruc.infón!

2009.03.23. 15:07 | szily | 162 komment

A Homár, mint a véleményszabadság és a szabadpiac szélsőséges híve, csak ünnepelni tud, amikor azt látja, hogy amikor a rajongók nem látják őket, már a magyar net kajmánozós-zsidófaló szelete is pont olyan jólfésült kapitalista, mint azok, akik ezt be is merik vallani. Alant olvasható egy levél, amiben a Kuruc egy rakás online piaci szereplőt keresett meg a napokban. A PR-cikk íratási lehetőség rabul ejtet bennünket, azt hiszem, teljesen át fogjuk alakítani az idei médiablitz terveit. Az üzletbe nem viszünk politikát szlogen egyenesen telitalálat, kíváncsian várjuk, a nemzetközi karvalytőke mennyire mozdul rá a kecsegtető jobbos ajánlatra. Levél alant.


From:  <xxx@kuruc.info>
Date: March 22
To: zzz
Subject: hirdetési ajánlat

Tisztelt ZZZ!

Engedje meg, hogy tájékoztassam verhetetlen hirdetési ajánlatunkról - nálunk ugyanis a piaci ár töredékéért hirdethet.

A Kuruc.info látogatottságáról: napi 140 ezer látogatás, 80 ezer abszolút egyedi látogató, kb. 700 ezer oldalletöltés naponta.
Ezzel jócskán felülmúljuk például a Népszabadság Online, Magyar Nemzet, Hírtv, Hírszerző internetes oldalait is, így büszkén kijelenthetjük, hogy ma már a Kuruc.info a legolvasottabb jobboldali hírportál. Befolyásunk egyre nő, nem számítunk tabunak: exkluzív információinkat egyre gyakrabban veszik át más hírportálok, hírügynökségek, mi vagyunk az illusztráció a híradóban stb.
Látogatottságunkról bővebben, grafikonokkal: http://kuruc.info/r/6/37381/

Tavaszi akciónk keretében most fix bannerhelyeket kínálunk havi 80-150 ezer forintig. Egy hónap alatt 21 milliószor jelenik meg a reklám, hetente pedig 270 ezren látják. A banneres megjelenésen túl pr-cikket is lehozunk, melyet több ezren fognak elolvasni. Nem vicc: máshol ez milliókba kerülne. Nem véletlenül: ugyanis az internetes hirdetés a leghatékonyabb, hiszen itt az érdeklõdõ egy kattintással máris a hirdetõ honlapján találja magát, és akár meg is rendelheti az adott terméket. Árainkról itt talál bővebb információt (összehasonlítás a piaci árakkal):  http://kuruc.info/r/6/13593/

Hirdetőink piaci alapon hirdetnek nálunk, semmi közük a Kuruc.infón megjelenő tartalomhoz. A Kuruc.info nyelvezete, stílusa, "botrányai" része stílusunknak, stratégiánknak, melynek köszönhetően látogatottságunk rohamosan nő. Mivel az utóbbi időben egyre több politikához nem köthető céggel is meg tudtam állapodni, bízom benne, hogy Önökkel is sikeresen együtt tudunk majd működni! Fizetés bankszámlára vagy paypalon keresztül történik.

Csak Önön múlik!

Az üzletbe nem viszünk politikát!

Várom válaszát, üdvözlettel:  XY - Kuruc.info

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harlequin 2009.03.23. 15:11:30

Mazsihisz, hirdethet? :D

Harlequin 2009.03.23. 15:12:36

Ja, és mennyit lehet alkudni?:DD

Secnir 2009.03.23. 15:15:02

Tisztelt x.y.

Szeretném a Klezmer Band-et reklámzoni havi 80 ezer forintért egy banneren, a következő aláírással:
" a kurucinfo is ezt hallgatja '
köszönöm

UI: van-e speciális ajánlatuk a XXII. nyári zsidófesztivál hirdetésére?

TH 2009.03.23. 15:16:14

Ez aranyos! :)
"A Kuruc.info nyelvezete, stílusa, "botrányai" része stílusunknak, stratégiánknak, melynek köszönhetően látogatottságunk rohamosan nő."
Hozzátehetnék még, hogy "de nem gondoljuk ám azt komolyan!" ;)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.03.23. 15:16:20

ez de hülye egy poszt! semmi értelme!

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.03.23. 15:18:08

Valamiből pénz kell nekik is - bár volt annak idején abból is balhé, hogy kiraktak bannert, nem hivatalosan, amitől az adott cég egy külön oldalon határolódott el.
Kíváncsi vagyok a folytatásra!
Homárt a Kurucra!

kamushamus 2009.03.23. 15:19:15

Szerintem egy picit belebonyolódott a számokba,
"napi 140 ezer látogatás,hetente 270 ezren látják"
tehát a napi 140 ezer látogatás egyenlő kb 40 ezerrel?
Fura.

RaveAcE 2009.03.23. 15:20:43

Akkor ezután le lehet kurucinfózni a hirdetőket?
Vagy ez ugyanolyan védett kisebbség lesz, mint a cigányok, a zsidók, meg a melegek?

betépett felhasználó 2009.03.23. 15:21:54

Helyezzen el PR-cikket a Kuruc.infón!
NEEEM! NEEEEMMMMM!!! SOHAA!!

TH 2009.03.23. 15:22:19

@zsebeibezse: a látogatás != egyedi látogató.

☺ágica (törölt) 2009.03.23. 15:22:24

Mi az, hogy "Egy hónap alatt 21 milliószor jelenik meg a reklám"? És az "abszolút egyedi látogató"? Ezt most komolyan kérdezem

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.03.23. 15:24:15

Kuruc-on PR cikk, hiába no, minden média bokát fog.

Egyébként írnának PR cikket az afro hajfonásról? Esetleg a Bálint Zsidó Házról?

staropramen 2009.03.23. 15:24:49

Sztrovacsekek!
Ők is csak a piacból élnek, kell a pénz.A pénznek meg nincs szaga. A multkor nemtommárhol nemzeti érzelmű házasságközvetítő irodáról olvastam.

Dolce Vita 2009.03.23. 15:29:38

ilyen PR cikkekkel van tele az index is. a tobbi meg sajnos nem informativ :) hulyek orszaga vagyunk.

jesszumpepi (törölt) 2009.03.23. 15:29:39

Mi van ma?


Posztlavina?


Jesszum,egyébként szomsz.csirk-csül.társtul.

Énbagoly 2009.03.23. 15:32:44

@jesszumpepi:
Jaja.
Hétvégére meg megint egy vértelen poszt jut csak...

Rosszindulatú Vászka 2009.03.23. 15:36:02

Ezen most felröhögtem. Nagyon fles :)))

Texaszi Láncfűrészes 2009.03.23. 15:37:37

A számok jók!

Egyébként szám. tech. prg.

Ofélia . 2009.03.23. 15:38:21

@staropramen: A pénznek sábeszdeknie sincs?:))

Már tudom, hogy hol fogom hirdetni a maceszgombócot és a kóser szilvát valamint a leninösszest:))

jesszumpepi (törölt) 2009.03.23. 15:42:26

Ejnyemánn,no!

Feltéve,de meg nem engedve:

Ha a II.világháború alatt a reklám - a maihoz képest - nem járt volna gyerekcipőben,akkor a lágerekbe induló vonatokon a marhavagonok oldalán reklámszövegeket is lehetett volna helyezni.

Jó pénzért.

Például:"Mielőtt a közeledő tavaszi idényre tennis-rakettet vásárol,tekintse meg újdonságainkat!SAIL elsőrangu minőségü verseny lawn-tennis rakettek.Kertész Tódornál,Budapest,Kristóf-tér"

Hogy milyen lehetőségek maradtak kihasználatlanul!

jesszumpepi (törölt) 2009.03.23. 15:43:29

Mielőtt valaki elkezdene majmászkodni = a helyesíráson rugózni,korabeli hirdetést kerestem ki.

☺ágica (törölt) 2009.03.23. 15:45:23

@jesszumpepi: vizuális típus vagyok, elképzeltem. Elég durva lett volna:)

jesszumpepi (törölt) 2009.03.23. 15:45:55

Szia,Vászka!

Rég olvastalak ezen a blogon.Utoljára,amikor elkóborolt cicádat 5 rendőr kísérte haza :-)

Ofélia . 2009.03.23. 15:47:25

Te magasságos horogkereszt::))

Lelki szemeim előtt látom a szélsójobb nagyjait amikor egy reklámspotban csegevarás trikóban hirdetik a best of kommunism címü cd-t vörös zászlót lengetve:DD

2009.03.23. 15:47:36

a radikáljobb=kommunista?
miért ne reklámozhatnának?
mi van veletek?
mindenkinek joga van pénzt keresni


pont egy zsidónak kell ezt megmondani nektek..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.23. 15:48:18

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

en loptam kettot a mult het vegen a zsidoeskuvorol

milliomost nezunk
mary aszitte Vienna egy orszag
de azert imadom

2009.03.23. 15:49:36

ez egyébként miért szélsöjobb nektek?
az olasz fasizmus, na az volt szélsőjobb
keveritek a szezont a fazonnal, látszik hogy magyarország milyen súlyos szélsőbalos elnyomás alatt volt..
ezt csak baloldalról lehet nevezni szélsöjobbnak.. nagyon szélsöbalrol..
az antiszemitizmus meg a világ másik felén a baloldal sajátja, a palesztinbarátsággal egyetemben

namind1

2009.03.23. 15:50:46

@hagyma:
tipikus gój, "loptam"

yooccoo 2009.03.23. 15:51:41

@zsebeibezse: a hirdetést látják 270ezren hetente, nem az oldalt
nem ugyanaz a kettő
legalább olvasd el rendesen, mielőtt hülyeséget beszélsz :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.23. 15:53:04

@trogerzsido:
jovan
szoltam kene ketto emleknek
es adtak
Mary is orult neki
tegnapelott felvettuk es abban mentunk vasarolni
jo vot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.23. 15:54:45

a ken az sulfur
egyebSt ismertek egyeb kent?

/ez jo volt?/
...

Rosszindulatú Vászka 2009.03.23. 15:58:04

Jesszumpepi 2009.03.23. 15:45:55

Az már jó régen volt :)

2009.03.23. 15:58:13

@zsebeibezse: Drága, a látogatás és a látogató az nem ugyanaz. Értedi?

Calogero 2009.03.23. 16:00:03

Én is nézegettem már a hirdetési ajánlatukat, van benne valami olyan rész, hogy "más cégek elleni lejárató kampányokat is vállalunk, ha az egyezik céljainkkal" - azért ez elég komoly, azóta is ezen röhögünk

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.03.23. 16:00:16

Sztem azért ez sántít...pl amikor vmi balhé van az utcákon,akkor nagyon sokan nézik a kuruc.infot-t...(újságírók is)
De ha ezt a látogatottságot fent akarják tartani,akkor még több balhét kell kreálniuk...gondolom..

Illumination 2009.03.23. 16:03:44

Ez már megint miért post? Valamiből fenn kell tartani az oldalt, nemde? Komolyan ez a posztis vetekszik bazmeg a mekissel.

Pepe83 (törölt) 2009.03.23. 16:05:27

"A Kuruc.info nyelvezete, stílusa, "botrányai" része stílusunknak, stratégiánknak, melynek köszönhetően látogatottságunk rohamosan nő."

Ez most egy vallomás?
Az egész portált azért hozták létre, hogy pénzt keressenek. Eddig építették a brand-et és most pénzt csinálnak belőle?

A számok szerintem is stimmelnek, de az emberek többsége nagy valószínűséggel röhögni jár fel a kurucra.

jesszumpepi (törölt) 2009.03.23. 16:05:53

A korabeli hirdetésben utólag fedeztem fel a SAIL szót.

Abszolút Homárra való.

MP 2009.03.23. 16:07:27

Ki lepődik meg ezen? Nézzétek meg a sok "ősmagyar" cuccot amiket árulnak. Jóval az önköltségi ár felett. Vagy elég csak a matricákra vagy zászlókra gondolni.

Leadfoot 2009.03.23. 16:08:04

Hajjaj, mennyi mindent lehetne így hirdetn... Che Guevara pólók, Tilos rádió, jegyek a Hegedűs a háztetőn-re, stb-stb.

De most tényleg: van olyan komoly cég, ami azzal égeti magát, hogy egy ilyen oldalon reklámoz?

szernyeteglejos (törölt) 2009.03.23. 16:08:49

Hát igen...az üzletben nincs politika.
Bayerzsé is azzal nyomul, h a cége szlovákiában van béjelentve. Énmeg rohattkomcsi létemre, idehaza adózok.:)

jesszumpepi (törölt) 2009.03.23. 16:10:59

"A Kuruc.info nyelvezete, stílusa, "botrányai" része stílusunknak"


Ez most ÖNKRITIKA.

A kommunistáknál kötelező volt.


A szélsőségek nincsenek is olyan messze egymástól?

jesszumpepi (törölt) 2009.03.23. 16:15:39

A ráckevei strandon hallottam egy fülest.

(Egyébként platós IFÁ-ról osztották az ingyen térdortézist.)

Az a cég,amelyik hirdetést helyez el a kuruc.infón, befizetheti a dolgozóit akciós zanzibári utazásra az Aerovivánál.Repülőjegyek csak odafelé.

Sade Bárki (törölt) 2009.03.23. 16:25:41

@Pepe83: de most komolyan, ez az önvallomás a legdurvább arculcsapása azoknak az olvasóknak, akik komolyan veszik a kuruc cikkeit..:)
része a stratégiánknak..:)

és akkor most a kuruc infónak vannak szélzesei meg tartanak bádzset mítingeket is?

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.03.23. 16:31:51

Mi van szilly? Hirdeted az anyacéged önreklámját? :DDD

TH 2009.03.23. 16:32:20

@Pepe83: Jól érzed. Nem gondolták ám ők azt komolyan, de így lehetett felépíteni az imázst. :)

rexter 2009.03.23. 16:32:55

mi ez a poszt? nem értem.

Pepe83 (törölt) 2009.03.23. 16:38:07

@Sade Bárki:

Szerintem évekkel ezelőtt pár ember összeült egy kávé mellett, és arról beszélgettek, hogy pénzt kéne csinálni.
Gondolták, hogy egy netes portál jó bevételi forrás lehet.
A gond az volt, hogy rengeteg portál indult és ment tönkre az utóbbi időben, így valami különleges ötlet kellett.
Az egyikük kitalálta, hogy írjanak mocskolódó cikkeket. Ahhoz nem kell tudni írni, csak néhány jelzőt kell ide-oda beilleszteni a szövegekbe:)))))))))

Capra 2009.03.23. 16:38:21

"Jelenlegi (átlagos) látogatottságunk röviden: napi kb. 130-140 ezer látogatás, 80 ezer abszolút egyedi látogató valamint 700.000 oldalletöltés naponta. Heti szinten pedig 270 ezren keresik fel híroldalunkat. (Az abszolút csúcs 2009. február 9-én volt: ezen a napon 336 ezerszer látogattak hozzánk, közel 200 ezer abszolút egyedi látogatónk és kétmillió oldalletöltésünk volt. És akadt még jónéhány ehhez közelítő, kiemelkedő nap.)"


Forras kuruc.info

Capra 2009.03.23. 16:40:21

@Pepe83: Ez pl. mocskolodo?? Ez arrol szol amirol kussoltak a bolsevik tanaraink a szocializmusban. Tanacskoztarsasag. kuruc.info/r/7/37378/

Capra 2009.03.23. 16:40:57

@Pepe83: Ez pl. mocskolodo?? Ez arrol szol amirol kussoltak a bolsevik tanaraink a szocializmusban. Tanacskoztarsasag. kuruc.info/r/7/37378/

Pepe83 (törölt) 2009.03.23. 16:48:18

@Capra:

Nyugi, ez a blog most nem erről szól...
Jézusom:))))

Capra 2009.03.23. 16:50:32

@Pepe83: Ez pl. mocskolodo?? Ez arrol szol amirol kussoltak a bolsevik tanaraink a szocializmusban. Tanacskoztarsasag. kuruc.info/r/7/37378/

TH 2009.03.23. 16:51:12

@Capra: Pepével értek egyet, ne kezdjük most el elemezni a kurucinfót! :)

Capra 2009.03.23. 16:52:53

sorry, nem ment el, csak parszor after resend :)

hawkeye 2009.03.23. 17:00:27

Na most irigylitek a kuruncinfót, hogy nézettségben lehagyott benneteket...?! :)

A sok klikkelőnek nagy szerver kell, h ne fagyjon. Az meg pénzbe kerül.

Tisztességesebb lenne, ha elintéznétek, hogy ők is kapjanak Soros apanázst...! :)))

Zigi 2009.03.23. 17:03:26

@Pepe83: És így lett Magyarország legnagyobb hírportálja az Index.:)

2009.03.23. 17:14:04

Én sem vágom ezt a hujjogást itt.
A zsidók, cigányok illetve e két kivételezett népcsoport seggnyalói nyilván nem fognak ott hirdetni.
Lehet továbblépni azzal az apró, de annál fájóbb tüskével, hogy bizony a kurucnak nagy a látogatottsága.

balapety 2009.03.23. 17:21:14

Na jó,de ha hirdetni akarok,akkor Árpád vezérig visszamenőleg bizonyítanom kell hogy nincs se zsidó,se cigány a felmenőim közt?Mert ha nem kell és esetleg kiderül hogy hogy az őseim Izráelből jöttek,akkor ezt a blamát hogy magyarázza ki a kuruc?

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2009.03.23. 17:24:29

Ezek az árak mondjuk jók. Lehet hirdetnék is náluk, ha megkeresnének. Milyen e-mail címről jött a levél?
kuruc.info/r/6/13593/

indapasssucks 2009.03.23. 17:24:58

LOL

Na akkor ki itt a karvalytőke? :))
Persze aki ott hirdet, az magára vessen, ha az eladási mutatói olyanok lesznek, amilyenek :D

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2009.03.23. 17:27:17

"Jelenlegi látogatottságunk röviden: napi kb. 140 ezer látogatás, 80 ezer abszolút egyedi látogató valamint 700.000 oldalletöltés naponta. Heti szinten pedig 270 ezren keresik fel a Kuruc.infót."

Itt valaki írta, hogy "belezavarodtak a számokba". Nos, nem. Aki ismeri a google analytics-et, amivel a kuruc a saját statját számolja, az tudja, hogy lehet heti intervallumra kérni az egyedi látogatók számát.
Azaz napi 80.000 egyedi, akik abban a 24 órában felléptek, de azok közül mondjuk 40.000 minden nap visszajár, akkor 40.000 meg kétnaponta, akkor a heti tejlesen egyedi látogatószámba ezek nem fognak 7-szer, vagy 3-szor beleszámítani, csak 1-szer.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2009.03.23. 17:30:15

Érdekes. Elképzelem, amint Lenin vonat rablás helyett részvényeket vásárol :)
Csak nekem bizarr, hogy a legvéresszájúbb anti-kapitalisták üzleti partnert keresnek?

indapasssucks 2009.03.23. 17:32:12

Pepe83, van egy olyan, hogy pornolize, azt mondod, hogy a kurucnak meg van egy techniológiája a 'kurucalize', ami csak átveszi a magyar net cikkeit és kurucalizálja öket? :)

MAGYAR SZABADALOM! yuh-héy!

yanchi345 2009.03.23. 17:36:44

@indapasssucks: Miért, aki nem "olyan", az nem fogja látni a hirdetést a kurucon. Aki meg igazi hazaffy, az menjen csak el a zsidó étterembe, hálából, amiért az pénzeli a ku...rucokat.

TH 2009.03.23. 17:37:48

@imperial: Kinek fájt itt a látogatottság? olvastál bármi ilyet itt?
Magam részéről csak ezt tartom benne igen humorosnak: "A Kuruc.info nyelvezete, stílusa, "botrányai" része stílusunknak, stratégiánknak...Az üzletbe nem viszünk politikát!". :)

mókus 2009.03.23. 17:45:24

@jesszumpepi: van-e bogrács zanzibárban?

peti papagáj 2009.03.23. 17:49:28

Peresz felvásárolta őket, zsuruc.info

É2I 2009.03.23. 17:53:04

Már csak arra leszek kíváncsi; lesz-e apech ellenőrzés a hírdetők közt, avagy sem? ;)
Ja meg arra, lesz-e jobboldali érzületen kívűli (rá)vállalkozó, már mint aki hiszi, komolyan gondolja, meri? ;D
És még arra; mi a f.szt keres ez itt?

peti papagáj 2009.03.23. 18:04:17

áááá, ki vannak akadva a trianon márkájú edényekre, mintha nem lenne mindekinek otthon egy étkészlet belőle

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.03.23. 18:18:56

"reklámesemes átadott mobilszám listára, feladó akár ismeretlen is lehet"

hm

engem ez jobban felcsigázott, ha már ez egy fogyvéd blog, szóval a turulblog.hu-n ezt olvasom

"Termékeink megvásárlásával kizárólag olyan kárpát-medencei családi vállalkozásokat támogat, amelyek 100%-ban magyar tulajdonban vannak és 100%-ban magyar embereket foglalkoztatnak"

zavarba jöttem, hogy vagyok-e 100%-ban magyar? és ha nem, vásárolhatok-e?

megkérdezem édesapámat, az igazit

a párom biztos nem, ő erősen német származású, bár itt született, itt él, és majd egyszer itt hal is. tehát a mi vállalkozásunk ide biztosan nem kerülhet be.

identitászavarom lesz, ha nem vigyázok

Új Nick 2009.03.23. 18:19:55

van az az új Oscar-díjas film... a Milk. na arról szeretnék egy PR cikket olvasni. :)

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.03.23. 18:23:46

Homáron is volt azért PR cikk, nem is egy...:)

Legutolsó a légi katasztrófák könyv volt, ami le lett szólva, utána való héttől meg ugyan ennek a könyvnek a bannere futott a blogon, hónapokig:)

Csetmenszky 2009.03.23. 18:30:02

És a hirdetésekből befolyt lóvé automatikusan megy a tulajoknak: A Nemzetbiztonsági Hivatalnak és a Moszadnak...

AvgDvl 2009.03.23. 18:30:26

csekély felárért csatoljuk konkurrense iwiw adatlapját is a fényképeivel.

lecso10 (törölt) 2009.03.23. 18:42:04

Hülyeség az egész poszt, pláne az állítólagos hirdetési ajánlat. Gondolom a kurucz.info szerkesztői meg tudták volna oldani,h az az egy darab z betű még odaférjen a kuruc mögé az emailcímben...
Páran bedőltek neki azért. :D

ampierre 2009.03.23. 19:02:50

@☺ágica: abszolút egyedi látogatő = erre máshol csak 'egyedi látogató'-ként hivatkoznak.. Ennyi különböző számítógépről érkeznek az oldalra.. Az összes oldalletöltésbe meg az is beleszámít, ha valaki mondjuk frissíti az oldalt, vagy egy nap többször is felnéz..

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.23. 19:02:52

@lecso10: Te milyen z betűről beszélsz???
Nézzél már egy kicsit utána, hogy hogyan írják azt a honlapot!!

Joe84 2009.03.23. 19:13:47

Miért baj, ha a kuruc is hirdetőket keres? Nekik nem lehet, csak azért mert radikálisok?
Ők talán szarják a pénzt, amiből fenntartják az oldalt?

kinot 2009.03.23. 19:30:52

nem az a baj, hogy hirdetőket keres, hanem az a cinkos összekacsintó stílus, amiben fogalmaz.
"A Kuruc.info nyelvezete, stílusa, "botrányai" része stílusunknak, stratégiánknak"
"Az üzletbe nem viszünk politikát!"
ortó nagy zsidók ezek, én mondom...

tirexnet 2009.03.23. 19:49:07

Mivel nekem "személyes" tapasztalatom A Kuruc.infóval, ezért leírom. Vmikor tavaly megláttam, hogy egy olyan nemzeti(nek tűnő) vállalkozás bannere van kint náluk, akiről én tudok egysmást. Konkrét céget nem írok.

A cég tulaja magánemberként ugyanis a buzi, panziót nyitott melegeknek stb. Szóval igazi "köcsög". Én nem vagyok az, de a környékünkön lakik, és jönnek a hírek. Ezt ők nem tudhatták, ezért megírtam a Kurucnak, akik visszaírtak, hogy nehezen hiszik, de megpróbálnak utánajárni. Később ismét írtak nekem, hogy vki más is említette ezt nekik, és megbizonyosodtak arról, hogy az illető valóban egy köcsög. A hirdetésért szépen fizettek állításuk szerint, ám mégis leszedték a reklámot és elnézést kértek. Ismétlem: a reklám tényleg nemzeti vonatkozásokat mutatott, pusztán a cég tulajával volt probléma.

Nem hiszem, hogy pl az Index vagy bárki más ilyet csinálna. Szal ők következetesek. Majd akkor lehet panaszkodni, ha Gyurcsány könyvét, netán a MAZSIHISZ-t reklámozzák, hogy adjuk oda a 1%-ot nekik...

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.03.23. 19:50:05

Vajon adóznak a bevételből? :D

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.03.23. 19:58:44

"Az üzletbe nem viszünk politikát!" Nagyon helyes.
Én meg már úgy vagyok vele, hogy az életembe se viszek.

Szibarita 2009.03.23. 20:02:56

Kiraly, ahogy az egyszeru jobberek ugy beszelnek a kuruc.info-rol, mintha egy abszolut jogszeru vallalkozas lenne, nem pedig egy folytatolagos buncselekmeny.

Nem veletlenul irjak a cikkeikben, hogy "velt foszerkesztonk", meg kulonfele haborus bunosoket alairasnak.

Megjegyzem, a foszerkeszto a legszerencsetlenebb fasz, akit van szerencsem ismerni, meg pecsrol. Szerintem az meg nem volt novel.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.03.23. 20:04:26

@tirexnet: Azt nem értem, miért szóltál nekik, hogy egy buzi hirdet náluk? Te ettől jobban aludtál, vagy mi?

Isten ments, hogy a buzikat védjem, de számon kéred, hogy miért szedték le a reklámot. Engem az érdekelne, miért szóltál bele egy üzletbe, amihez nincs közöd?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.23. 20:14:22

@BKV figyelő: Nézd meg az adatlapján, hogy tirexnetnek hány hozzászólása volt eddig, és vonj le belőle következtetéseket:)

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.03.23. 20:17:23

@Jani haverja: Én meg vártam a válaszra. Ezek szerint hiába...:)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.23. 20:24:59

@BKV figyelő: Néha nem rossz dolog, ha az embernek jó a memóriája, pl. fel tudja ismerni, hogy ki nem törzskommentelő itt:))

Pada0ne 2009.03.23. 20:32:34

Udv mindenkinek!

Jo ideje olvasgatom ezt a blogot sokszor akartam reggelni, es egy-egy hsz-re reagalni, most 'hala' tirexnetnek meg is tettem.
Kommentjere valaszolva: Ezzel (legalabbis szamomra) tovabb alacsonyitottad a kurucot. Hogy jonnek ahhoz, hogy egy ilyen miatt szerzodestbontanak? Legyen akarmi (zsido,cigany,buzi) az uzlet az uzlet. Fizettek a hirdetesert ezert volt kint.

Pada0ne 2009.03.23. 20:34:13

Ja es bocs, hogy az elso 'megszolalasom' off lett.

tirexnet 2009.03.23. 20:36:02

BKV figyelő:

Azért, mert a Kuruc.info olvasója vagyok. És igenis úgy gondolom, hogy aki a buzimozgalom egyik élharcosa, az ne tetszelegjen nemzeti színekben, és ne hirdessen a Kurucon.

"de számon kéred, hogy miért szedték le a reklámot. " Miért beszélsz össze-vissza? Annak örülök, hogy leszedték, mert számomra így maradtak hitelesek.

Ebből azt szűröm le - a cikk sugallatával ellentétben - hogy ők nem raknának ki semmi pénzért sem MAZSIHISZ sem SZDSZ sem Fletó-könyv reklámot. Szerintem nagyon helyesen, annak nem ott a helye.

Most viszont megyek dolgozni, csak ezért regisztráltam, hogy elmondjam.

üdv

Pepe83 (törölt) 2009.03.23. 20:39:54

@tirexnet:

"aki a buzimozgalom egyik élharcosa, az ne tetszelegjen nemzeti színekben,"

Kérlek ezt fejtsd ki bővebben, mert nem értem.
Aki meleg az nem magyar?

Pada0ne 2009.03.23. 20:42:59

@Pepe83: Ezekszerint nem elegge magyar.

Sátán meg a Jocó 2009.03.23. 20:43:12

Hahaha, kuruc.infoék egyszer már lebuktak az Alexá-s számokkal.

Szánalmas, ahogy még hazudni sem tudnak rendesen :)

www.hirszerzo.hu/cikkprint.37852

Pada0ne 2009.03.23. 20:50:52

@Sátán meg a Jocó: De szerintem ezt is siman kimagyaraztak egy kis zsidozassal es akkor mar az olvasoikat is kiengeszteltek.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.03.23. 20:54:47

@tirexnet:

Te beszélsz össze-vissza. Azt mondtad, hogy egy nemzeti reklám volt kint, te mégis levetetted, mert számodra így hitelesek. Az üzletnek mi köze a magánélethez? Ha egy buzibárt hirdettek volna, és te ez ellen lázadsz, akkor azt én meg is értem.

De nekem mi közöm ahhoz, hogy a hirdetőm most zsidó, cigány, vagy meleg? Semmi. Ügyfél. Fizeti a pénzt, és kész. A magánéletéhez ugyan úgy nincs közöm, mint neked.

Az Index is tesz ki minden féle reklámot. Kampány idején fut itt a Szadesz meg a Fidesz reklámja is keményen. Ezek fizetett hirdetések. Az Indexet csak az érdekli, hogy a hirdetés az olvasói számára ne legyenek sértőek. Ha az ügyfél fizet, akkor a többi le van szarva.

Te azt írtad, hogy a beállítottságával nem volt összeegyeztethető a hirdetés. Így nem értelek, miért szóltál bele, és a kurucot sem értem, miért vette le.

Nem akarlak bántani, de szerintem te egy kicsit irigy voltál rá. Már a második üzlete ment sikeresen. (Bár, meg a magyaros bolt), neked meg a kuruc olvasásán kívül nem jött össze eddig semmi, ezért te felnyomtad.

"aki a buzimozgalom egyik élharcosa, az ne tetszelegjen nemzeti színekben,"

Kitérhetnénk arra, hogy szerintem meg a rendőröket macskakővel dobáló, himnusz alatt ordibáló ember ne tetszelegjen nemzeti színekben. De ez már nem ennek a blognak a témája.

Circus 2009.03.23. 20:57:57

Bazz én is rákattintottam... dehamár ott voltam:

A cikk közepe táján meg van nevezve Rákosi (Rosenfeld) Mátyás, míg valahol kicsit lejjebb ugyanő képpel már kiolvashatatlan, de biztosan nem Rosenfeld középső névvel szerepel.

Innentől viszont egyértelműen Homárt érdemel az olvasók félretájékoztatása, vagy a felületes történelmi áttekintés miatt.

Könyörgöm, elemezzük ki!

Xezs 2009.03.23. 21:14:12

@lecso10: te minek szólsz hozzá olyanhoz amihez nem értesz?

Többiek: Nincs ebben a dologban semmi különös (feltéve hogy igaz) a kurucinfo is csak egy a sok weblap közül (jó, nem szokványos, az tény), ezeken pedig lehet hirdetni orrba-szájba.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.23. 21:39:14

@Xezs: Neked is hasonlót javaslok, mint nemrég BKV figyelőnek: Nézd már meg ennek a lecso10-nek az adatlapján, hogy mennyit szólt eddig hozzá a Homárhoz, és vonj le belőle következtetéseket!:))

Pada0ne 2009.03.23. 21:43:28

En is most reggeltem ettol mar kissebseg vagyok? :) Valakinek lehet erdemi velemenye egyetlen hsz-el is.

Pada0ne 2009.03.23. 21:45:08

Ja amugy en reg elott hatalmas lexikalis homar tudast halmoztam fel (ede,elektronika,sunszaras stb....)
Na megyek haza. Estet mindenkinek.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.23. 21:49:22

@Pada0ne: Nem baj az, hogy Te nemrég regeltél, csak azt tartom érdekesnek, hogy hirtelen olyanok is regeltek, akik rögtön nagyon elkezdték védeni a kurucinfót.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.23. 22:01:18

Legyen egy kis félig-meddig ON is:
A posztról az a vicc jutott az eszembe, amikor a skótnak meghal a felesége és fel akar adni egy újsághirdetést. Ki is tölti a hirdetőlapot ezzel a szöveggel: "Feleségem meghalt." (Név, cím)
A postáskisasszony mondja neki, hogy a hirdetésnél az alapár öt szó, plusz a név, cím, tehát nyugodtan bővítheti még három szóval a mondanivalóját. Mire a skót ezt írja: "Feleségem meghalt, ugyanitt varrógép eladó"

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.03.23. 22:29:46

én EGYÉBKÉNT nem is értem ez mit keres itt a homáron!

egyébként vill.szer.

extrém először tölts 2009.03.23. 22:30:38

Kedves kommentelők,

kérem ne higyjék el, hogy a kuruc szélsőjobbos. Nem az. Fentebb írta trógerzsidó nevű kommentelő, hogy az antiszemitizmus konkrétan balos találmány, személyesen Marx kezdte nyomni "karvalytőke" emlegetésével. Továbbá a nemzetiszocializmus, mint a neve is mutatja: szocializmus. Tehát szó sincs itt jobboldalról. A kuruc és a jobbik nevű párt a baloldal titkos fegyverei. Azért pénzelik őket, hogy lehessen rájuk mutogatni, mint szélsőségesekre, akikkel a Fidesz bizonyosan egyetért. Úgy kellenek ezek ma a baloldalnak, mint egy falat kenyér. Nélkülük hogyan lehetne náciveszélyt kiáltani?

Circus 2009.03.23. 22:33:13

Szily! Légy szíves töröld ezt a sz@rt (=post) mert ez már kezd nem méltó lenni a Homárhoz.
köszi :)

félig nigger 2009.03.23. 22:37:55

Te/ti, de akkor mi a francot kezdünk azzal az örökzölddel, hogy sokmillió légy nem tévedhet?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.23. 23:09:26

en is utalnam h a atmennenk politikaba zsidozasba
stb
egyebSt.. bocseszpincer

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.23. 23:11:41

@hagyma: Egyetértek!!!!
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!

Shagrath 2009.03.24. 07:10:18

@Pada0ne: Ha olyan helyzetben van, hogy megteheti hogy válogathat a hírdetői között akkor miért ne?!

zapkorte (törölt) 2009.03.24. 09:17:18

Bruhaha, végülis Hitler sem vetette meg a zsidók pénzét. :)

lótumfaktum 2009.03.24. 09:47:38

@zapkorte: Sőt nélkülük nehezen finanszírozta volna aviavalia turst.
érdemes lenne össze számolni,hogy a gazdag zsidók mennyivel finanszírozták,igaz részben menekülésük miatt.
A csepeli weismanfréd gyárat 1 milió birodalmi márkáért MEGVETTE németország. azért lett a háború után orosz tulajdon jóvátététel címén.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2009.03.24. 10:30:14

Szent Árpádsávos Kerecsen! Hát már az újnyilas-magyarnemzethű-hídfoglaló-kossuthteretösszeszaró-nemzetiérzelműek is eladták magukat a gonosz pánszláv-judeobolsevik-holokausztreklámozó-posztbolsevik-szabadkőműves-globalista-magyarellenes kapitalista piacnak???

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2009.03.24. 10:30:40

Szent Árpádsávos Kerecsen! Hát már az újnyilas-magyarnemzethű-hídfoglaló-kossuthteretösszeszaró-nemzetiérzelműek is eladták magukat a gonosz pánszláv-judeobolsevik-holokausztreklámozó-posztbolsevik-szabadkőműves-globalista-magyarellenes kapitalista piacnak???

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.24. 13:36:13

Árpádsávos, Turulmadaras kosher szilvapálinkát lehet hirdetni itt?

HaKohen 2009.03.24. 15:32:13

@lótumfaktum:

A weiss manfréd huba a Kettős mérce bloggere, de szvsz nem orosz tulajdon.

@Birca:

Maga megbolondult, megbolondult, hogy mindent kétszer mond, kétszer mond? (Copyright by Karinthy)

@Jani haverja:

Nem, csak dávidcsillagos, nyereg alatt puhított Gorbacsov vodkát.

HaKohen 2009.03.24. 15:34:44

Ja, és most tévedtem először ide Tudózsidó jóvoltából. Ezért nem tudom: a post írójának keresztneve Katalin?

HaKohen 2009.03.24. 15:36:09

És még egy tájékozatlanságom: a Tékozló Homár az olyan, mint az Igazi Trebitsch?

lótumfaktum 2009.03.24. 18:54:38

@HaKohen: A CSWM jelet még azátkosban a genszter váltás előtt is használták a családnak még fizettek is a név használatért!/nyugati piacon csak azzal a névvel tudtak meg maradni/. ithon a paraszt-proli butításra jó volt a a CSVF csepeli vas és fémművek.
lehet ,hogy leszármazott?

HaKohen 2009.03.24. 20:46:07

@lótumfaktum:

Nem, csak Csepelen jártam gimnáziumba (a Jedlikbe), és még dolgoztam is a gyárban egy nyáron.

Akkor éppen - átmenetileg - Rákosi Mátyás Műveknek hívták. Vagyis a sorrend: WM, RM, CsM (legalábbis úgy tudom, hogy ezt a rövid formájú rövidítést használták a közbeszédben évtizedeken át).

Az RM azért is érdekes, mert bármíly furcsa is, de élő személyekről akkor sem neveztek el utcákat vagy gyárakat (Néhány külföldi potentát, pl. Sztálin, Duclos, Gheorgiu-Dej stb. - van-e még, aki e neveket ösmeri? - kivétel volt.)

lótumfaktum 2009.03.24. 21:43:58

@HaKohen: a lényeg Dimitrov elvtárs,barát,pajtás.
eln. nem rád én manfréd hubára gondoltam!

HaKohen 2009.03.24. 22:02:07

@lótumfaktum:

Ja, bocs, félreértettem.

Weisz Manfréd őskeresztény árja volt árpádsávokkal a homlokán, asztán amikor betért a zsidó (cijonista, judeoplutokrata) vallásba, akkor Mohamed emlékére kapta a Huba utónevet.

Nemde?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.03.24. 22:04:18

Olcsó bannerlehetőség a homárszlengen! Napi 20-30 látogató, de kiemelkedő napokon ez 80-ra is felugorhat! :-D

Circus 2009.03.24. 23:00:06

@megélhetési sünöző - szarjon sünt az eső!!!!!!:

az a hely nem is működik!!!!!!
vagy már odébbment onnan, ahol volt?
múltkor rákerestem az oldalán

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.24. 23:14:59

@megélhetési sünöző - szarjon sünt az eső!!!!!!: Most el is fogott a lelkiismeretfurdalás, úgyhogy rá is kattintottam az oldaladra:)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.24. 23:23:16

@Circus: Működik, kattints a Süni neve melletti linkre!!!
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!!
@megélhetési sünöző - szarjon sünt az eső!!!!!!: Erről jut eszembe, konkrét árak?:))

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.25. 00:05:19

@dajalap: Akkor ezek szerint olcsó húsnak (hirdetésnek) híg a leve...

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2009.03.25. 06:45:42

jo ez a "reklam" eskuszom ha lenne kis felesleges penzem, felrakatnek oda egy jokis bannert a hecc kedveert tenleg poen lenne klazmert bandat hirdetni ott vagy koser elelmiszert ;)

lótumfaktum 2009.03.25. 07:43:31

@HaKohen: Én erre válaszoltam!!!
"A weiss manfréd huba a Kettős mérce bloggere"
így nem ,nem értem az uts.levelet!

kard73 2009.03.25. 08:57:58

@anarchoid:
Látom a gondolkodás nem az erősséged.
A klezmer zené meg a kóser étel a zsidóké, semmi keresni valója egy Magyar oldalon, mindegy hogy a Kuruc vagy más.
Az emlegetett Hegedűs a háztetőn, meg egy elismerten erős zsidó propaganda mű(?), New Yorkban és Televivban a helye.

Majd ha a mazsihisz volt ávósai meg munkásőrei Kárpátiát meg Wass Albertet reklámoznak a híres toleranciájukkal, utána lehet visítozni.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.25. 13:02:20

@kard73: Tudod az a baj ezzel a felvetéseddel, hogy ha a Mazsihisz honlapját üzemeltetők küldenének ilyen emaileket válogatás nélkül cégeknek, akkor előfordulhatna az, hogy pl. az árpádsávos zászlókat gyártó cég keresi meg öket, reklámfelület bérlése céljából. A Mazsihisz honlapja azonban ilyen emailt nem küldözgetett, a kuruc.info viszont igen, és ezzel eléggé le is járatta magát.

kard73 2009.03.25. 15:06:47

@Jani haverja:
A mai helyzetben ezek oda-vissza csak provokációk lennének.

Leadfoot 2009.03.25. 15:07:16

@kard73: Hű, neked van bajod rendesen.

Egyébként pedig a zsidóság és a magyarság nem zárja ki egymást. Szóval a mondat kb. így hangzana helyesen: "A klezmer zene meg a kóser étel a zsidóké, semmi keresni valója egy antiszemita oldalon, mindegy hogy a Kuruc vagy más."

A "magyar" szót (mint jelzőt) pedig kisbetűvel írják.

____ 2009.03.26. 09:44:55

@Leadfoot: kiveve azokat akik nem magyarok :D

vauvauvau 2009.03.26. 12:42:14

Mi a szarért kell beszarni a kuructól? 4-5 idióta csinálja azt az oldalt.

Gunter 2009.03.26. 13:27:54

Hát én mindig is röhögni jártam csak a kurucinfóra. Annyi faszságot tudnak összehordani demagóg stílusban és csak ritkán némi részigazsággal, hogy azon lehet csak igazán röhögni. De a múltkor azért én is rákattintottam a lapon egy Lonsdale bannerre...
Ha csak röhögnek is rajtuk a látogatók x százaléka, attól még ők is a potenciális reklámközönségbe tartoznak.

akyyy 2009.03.26. 18:28:42

"Tékozló Homár mikro fog írni a CIGÁNYOKRÓL?

sIMÁN LEHETNE KINT AZ OLASZLISZKAI TÁMADÁS IS MIÉRT NINCS KINT"

Ez milyen igaz:(

2009.03.26. 23:00:57

A jó kuruc anyátokat !

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.27. 12:22:21

@akyyy: Valószínűleg azért nem ír(t) a Homár Olaszliszkáról, mert egy fogyasztóvédelmi blog, és semmi köze nincs az ott történteknek a fogyasztóvédelemhez.

zalatgal 2009.03.27. 17:56:27

Nem értem mi a baja a posztolónak, a homáron is van reklám...

____ 2009.03.27. 21:29:03

aki homar nem nacul :D

akyyy 2009.03.28. 12:14:41

@Jani haverja: és a cigányokról?
bolti lopás, etc? és hogy ezt hagyják?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.28. 22:04:48

@akyyy: A bolti lopás sem a fogyasztóvédelemhez tartozik.
@zalatgal: A posztolónak az a baja, hogy - ahogy előttem már sokan írták - a kuruc.info elítéli a kapitalizmust, a Homár nem. Ezért aztán a Homáron persze, hogy van reklám, de a fenti poszt leveléből az szűrődik ki, hogy "mi nem is vagyunk ám olyanok, csak azért írkálunk ilyeneket, ilyen hangnemben, mert így tudunk látogatottságot növelni".
süti beállítások módosítása