Tékozló Homár

150000 forintért indított fantomhívásokat a peches ügyfél mobilja

2009.03.31. 01:16 | szily | komment

Csaba szegény tényleg nagyon rákúrt. Elromlott a mobilja billentyűzete és fantomhívásokat produkált, mire egy T-mobile üzletben megcsináltatta. Azaz azt hitte, hogy megcsinálták, mert azt mondták neki, de nemsokára majdnem 150 ezres számlát kapott extrém adatforgalom miatt. A sztori itt két ágra szakad:

szopóág 1: Csaba méltányosságból kérte az összeg elengedését, mert, érvelése szerint, a T-csoporttól vett készülékét a T szakembere javította, majd állította azt, hogy most már jó lesz. Ezek után a készülék megkergülve hívásokat indított. A cég reakciója fura, mert egyfelől elfogadták az érvélést, másfelől nem nullára, hanem 64 ezer forintra csökkentették a kötelezettséget.

szopóág 2: Csaba a Versenyhivataltól kérdezi, hogy oké-e olyan djcsomagot érvényben tartani, amelyikben 10 Mbyte adatforgalomért 150 ezer forintot kell fizetni. Friss nethasználó olvasóink kedvéért mondom, hogy a 10 megabyte az egész kevés forgalom.

Levél alant, a kérdés pedig az, felmondja-e a végén Csaba négy különböző T-s előfizetését:


MAGYAR TELEKOM részére
Lakossági hívásvizsgálási- és reklamációs csoport
------------------------------------------------

Kedves xxx!
Tisztelt T-Mobile!

'Száml_xxx/2009' Iktatószámú, számlareklamációval kapcsolatos válaszlevelüket megkaptam,  melyből kiderült, hogy 3 alkalommal szóban (1 személyes, 2 telefon) előadott panaszom lényege sajnos nem jutottak el Önökhöz. Ezt tehát most írásban is megismétlem, többek között azért is, hogy az Index.hu Tékozló Homár blogja, a Nemzeti Hírközlési Hatóság, a GVH, a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség is első kézből kapjon pontos és teljes képet ezen ügyről.

2009 január elején az egyik bevásárlóközpont T-Mobile üzletében fizettem be számlámat, a várakozás közben a szervizsarkot is meglátogattam, ahol megmutattam - az egyébként Önöktől vásárolt - Nokia E61 típusú telefonkészülékemet és elmondtam, billentyűi érintkezői valószínűleg megsérültek, mivel gyakran indít el hívásokat magától (kivétel nélkül az előzőleg már hívott számot) illetve volt már arra is példa, hogy az asztalon hagyva 20-30 különböző számot "írt" be magának de fogadott már nyitott böngésző képe is a koépernyőn...

Munkatársuk egyből elkérte a készüléket, szétszerelte, majd kitisztította a billentyűzetet egy spray-el. Érezhetően jobban viselkedett az összeszerelés után, nyugodtan indultam vele haza. Pár nappal később a fenti hibák újra jelentkeztek, így inkább egy másik, a közelmúltban vásárolt telefont  kezdtem el használni a régit pedig naponta pár alkalommal bekapcsoltam, hogy megnézzem kaptam-e SMS-t vagy van-e üzenetem.

Egy ilyen alkalommal kaptam meg Adatforgalmi Értesítőjüket SMS formájában, amely után telefonon arról tájékoztattak, hogy közel 150 000 Ft-os tartozásom van Önök felé. Jelenleg 4 darab T-Mobile telefon előfizetője vagyok (ebből épp a vita tárgyát képező előfizetés lassan 13 éves), rendelkezem web'n'walk USB stick-kel és otthonomban is a T csoport internetszolgáltatását használom. Számlatörténetemet megnézve Önöknek is világos lehet: nem ezen összeg megúszásával akarom megalapozni családom jövőjét - még ilyen ínséges gazdasági környezetben sem. Gondolom ezért is csökkentették követelésüket
méltányossági alapon 64 000 Ft-ra - amit ezúton is köszönök, ámde ezután sem tartom jogosnak a következők miatt:

1. Válaszlevelükben részletesen kifejtik, hogy ha adott SIM kártyáról indítok hívást annak költségéhez más SIM kártya hívásának díja nem kerülhet. Ezt nem is vitatom, de mint írtam és mint elmondtam már három alkalommal az adatforgalom egy olyan hibás készüléknek köszönhető, amelyet Önöktől vásároltam és amelyet az Önök szervize megvizsgált, megjavított majd az Önök munkatársa nyomott a kezembe azzal a felkiáltással, hogy most már jó lesz.

2. Inkább a GVH felé lehet releváns ámde ideillő információ a következő: a fenti 150 000 Ft nagyjából 10MB (!) adatforgalomnak felel meg. A 21 század elején mennyiben érzik versenyképesnek egy olyan előfizetői konstrukció létét, amely a 7 megabites mobil internet keretei között ilyen  árat képes produkálni néhány másodperc alatt. Szélsőséges esetben azt is jelenti, hogy pár másodperc alatt százezres nagyságrendű összeget kell előfizetőiknek Önök felé befizetni. Jelzem: erre nem figyelmeztetik Ügyfeleiket sehol. Abban az időben, amikor a fenti csomag még életképes volt - nem pedig "életveszélyes" - a telefonok még kizárólag WAP-on és rendkívül ki sávszélességen kommunikáltak.

Kedves XXX, tisztelt T-Mobile!

Száml_xxx/2009 Iktatószámú, számlareklamációval kapcsolatos válaszlevelüket a mai napon (2009.03.30) kaptam meg, benne egy csekkel amelynek befizetési határideje 2009.03.24. Amennyiben úgy érzik, a fentiek ismeretében, hogy követelésük még mindig jogos én ezen összeget nagyon szívesen befizetem, majd a már említett 4 darab telefon előfizetést, web'n'walk USB stick és T-Home szolgáltatásuktól ezen befizetéssel párhuzamosan megválok és így tehetünk pontot 13 éves Kapcsolatunk végére(sic). Hazánk GSM szolgáltatóinak helyzetét ismerve a Vodafone és a PannonGSM között pénzfeldobással fogok választani.

Tisztelt Nemzeti Hírközlési Hatóság, GVH és  Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség!

Amennyiben úgy ítélik meg, hogy fogyasztói sérelem ért, kérem szíves intézkedésüket.

Gyors válaszukat előre is köszönöm:

Üdvözlettel:

Csaba

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sasfióka 2009.03.31. 01:29:07

Ennyi pénzért beszélni...
Még fantomból is!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 01:29:07

olvasom
majdnem kesz az asztal is

Sasfióka 2009.03.31. 01:30:11

Ehhez most célfotó kell, hogy igazságot tudjunk tenni! És nem is elsőztem!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 01:30:56

na ilyen holtverseny se volt meg asszem

de olvasom meg Csabat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 01:34:45

vettunk egy vagyis 2 telefont Woodstockal, mer a regiek szarok
namost az enyem a vadi uj egy nap alatt lemerul
hasznalat nelkul is
holnap visszamegyunk
majd beszamolok mi tortent
lehet suttyomban ez is hivogat szamokat

nothing.at.all (törölt) 2009.03.31. 01:42:36

Csaba politikus-e?
Nagyon jók a retorikai képességei.
A végéről már szinte hiányoltam a Tisztelt Elnök Asszony! Tisztelt Ház!-t.

aardwark 2009.03.31. 02:03:31

ilyenkor vajh mér nem t-home reklám megy a post alatt???????
csak kérdem....
kérem kapcsojjjjjjjjanak ki
mer a vízbőlvonomkiazokszigént

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.31. 02:22:37

Brutális így kilencedikként. Ilyet én még nem tapasztaltam, pedig a PDA-mon van mobilnet, néha használom is, de az alapdíjnál soha nem fizettem többet.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.31. 02:31:11

Sieres ember - ha drága telefont vesz - akkor PDA-t vesz, nem Nokiát. Annak az érintőképernyője nem ragad be.
Egyébként tizedik, tehát sikeres.
Bocs, kedves posztoló:))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 02:40:38

@aardwark:
nem iveg de aki ezt a asztalt kitalalta az egy huje
a tv allvanyt osszedobtam, de ez az asztal
jo Ok bolcsesz vagyok buuuuuuuut
34 fel csavar es szeg stb.
meg egy ajto hianyzzik, mer olyen kisszekreny vant lent
meg a kejboard tarto
3 oraja csinalom
ehhez kepest hogy valakinek beragad a telefonja...
el kell dobni, menni masik tarsasaghoz lecet
mamapic kedveert that's all

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.03.31. 03:08:56

Nem lehet, hogy vírusos a gépe, és az hívogat szivatásból mindenféle számokat?

Megdobbent 2009.03.31. 03:35:57

Nokia. tv2. kiszeltunde. Nalam ezek szinonimak a szarra. Az utolso elfogadhatoan es tartosan mukodo nokia model a 3510i volt, azota minden mechanikaval es tudassal jartak a kezeim kozt: egytol-egyik szar volt mind. Flipes osszekarcolja es kicsinalja magat. Nagyokos bellentyuzete rendre ilyeneket csinal. Kozepesen okos billentyuzete egyszeruen 1 ev utan nem mukodik... szarnak ezek mar a minosegre. Samsung ugyanaz :) Najo, nem mondom, nekem mi van, mert olyan also-kozep, hogy le a kalappal. Eleve ugy adta el nekem a p****n, hogy tuti 1 heten belul visszahozom, mert bekrepal. Aham, tobb, mint 3 eve kifogastalan. Es flipes, es fekete, es nem nokia :)

Megdobbent 2009.03.31. 03:38:36

Hagyma: wtf is Woodstock? Csak nem Snoopy haverja a joarcmadar? :) Lemaradtam es nem olvasok chat-et :P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 04:16:08

@Megdobbent:
en nem hogy nem olvasok
nem is muvelem
de mar jhetne haza
lemegyunk a mekibe
teljesen olcso egyszeru telefotn vettunk
lgvx5500
isten mentsen hogy meg a telefonomon is tudjak netezni

Megdobbent 2009.03.31. 04:34:12

@hagyma: veh, en meg wapozni is ruhelltem, netrol szo sem lehet! De most akkor hol van Mary, az ordogbe is? Siman megzavartal Woodstock-kal, aki meg mindig rejtelyes :>

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 04:44:16

Mary=woodstock
varom hogy hivjon mert ehes vagyok es csirkes szendvicset akarok
remelem nem ragad be a telefonja

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.03.31. 05:03:27

@Megdobbent: Hazánkban, azért van még a szarnak több szinonimája :)

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.03.31. 07:09:07

Csak gazdasági erőfölénnyel rendelkező, azzal visszaélő és/vagy kimondott vagy kimondatlan kartell megállapodást folytató szólgáltatók tehetik meg ezt a nevetséges 10 kbyte alapú forgalomszámlázást a mai internetes keretek közt...

(btw. nekem 6230i van, 2 éves múlt és semmi baja, ellenpéldákat nem sorolok)

Ofélia . 2009.03.31. 07:12:46

Szép és értelemben gazdag jó reggelt minden homárosnak.

Szerény véleménem szerint a telefont talán telefonálásra kellene használni másra amúgy is alkalmatlan pl fényképezés, videózás, internetezés stb mivel ezek a funkciói tipustol függetlenül csak szart és idegességet generálnak:))))(bocs a zenehallgatást kihagytam)

Viszont már nem egyszer hallottam valami vírusokrol amik hajlamosak hívásokat generálni leginkább az emeltdíjas számokra(valamiböl a hekkernek is élnie kell:)) )

Na most ha ez kiderül akkor az ügyfél van a szopott farok macerás oldalán:))))

Most tényleg kiváncsi lennék a szolgáltató válaszára de csak a végjátéknál!!!!

☺ágica (törölt) 2009.03.31. 07:41:14

Jó reggelt!

A billentyűzár ilyenkor nem ér semmit? Bocs a kérdésért, de tényleg nem tudom.

Ofélia . 2009.03.31. 07:44:53

@☺ágica: Nem találta:))))

A kérdés sztem jogos!!!

Ofélia . 2009.03.31. 07:47:11

@horex: Nagyrakás, kisrakás, kikikaka,stb.

Layosh 2009.03.31. 07:47:58

Nehogy már pénzfeldobással dönts! egyértelműen pannon és hidd el nem fogod megbánni (remélhetőleg). Jobb, mint a T. Rugalmasak, nekem eddig semmi okom nincs panaszra, minden ügyem korrektül intézték, ráadásul úgy, hogy én vagyok az "Ügyfél".

Ofélia . 2009.03.31. 07:57:05

" biztosra akart menni. MIután a vállról indítható harckocsi-elhárító rakétával elhibázta az asszonyt, gépfegyverrel "sorozta" meg, ám felesége anyja a golyózáport is ép bőrrel úszta meg."

Biztos az anyós vette a telefont:)))

nemlennékmagyar 2009.03.31. 08:03:56

hasonló sztori barátomnak vodafonnál, 5 percenként netre csatlakozott a telefon úgy, hogy wap előfizetés sem volt. 160.000-ig húzta a számlát másfél hónap alatt.NFH, NHHH segítséggel végül kb 20 ezret kellett csak befizetni. A legroszabb a szervíz hozzáállása volt, tagadtak mindent, pedig előtte náluk is volt a telefon, és ott is töltögetett.

Secnir 2009.03.31. 08:04:21

nekem egy sony-ericsson W800i-m van.

múlt héten csütörtökön lefagyott.
kéthetente jár ki a T-mobile-os szervizes kolléga hozzánk a cég nokiáit szervizelni (mindig ott ül vagy 3 órát). megkérdeztem, hogy mi van vele? egyszer 2007 augusztusában is lefagyott. ez akkor rendszeres lesz? meg miért bír csak 6 napot az akksija, amikor a gyári újak 7 napot bírnak? normális ez egy három és fél éves telefonnál? csinálja meg de azonnal!
kiröhögött...

Impega 2009.03.31. 08:14:31

@Secnir: Nekem is , ja Jo Reggelt! Suta a Nap. ilyen telefonom van. Az enyem neha leall mikor becsukom. Egyszer ketszer lefagyott.
Elotte Nokiam volt. 5 evutan egyszer elfelejtett felebreszteni es lekestem egy turat. Ezutan erosen csapodott a haloszoba szonyegebe. Azt hiszem ehhez poszthoz ennyit tudtam hozzaszolni.

☺ágica (törölt) 2009.03.31. 08:21:37

Úgy látom, én szerencsés vagyok. Az LG-m legnagyobb baja, hogy egy idő után pár percet siet az órája. Pedig már 5-6 éves. Olyat meg még nem is hallottam, hogy a telefon önálló életre kel...

☺ágica (törölt) 2009.03.31. 08:24:53

54ezerre kellett volna csökkenteni:)

É2I 2009.03.31. 08:27:07

@☺ágica:
Ez ellen semmit sem ér a billentyűzár.
Nálam egy Siemens M valahanyas játszotta ugyan ezt.
Visszavittem. Ok megjavíttatják. Csekély harminc nap múlva kész. Nézem a javítási lapot: kiporolták. WTF?
Na akkor bekapcsoltam, a jelenség ugyanaz.
Na akkor vissza, de két hét és, ha addig megjavítva nem lesz itt, cserét kérek.
Időben megjött és azóta jó.
De hálistennek nem csinált ekkorka számlát. (Asszem szét is vertem volna.) Mondjuk nem előfizetéses. Abban pont ilyen horrorsztorik miatt nem bízok.

Impega 2009.03.31. 08:29:02

@Secnir: Akkor nekem milyen telefonom van???
Megneztem..300i. Akkor bocs mán! :)

É2I 2009.03.31. 08:30:41

Egyébként Csaba gratulálok! Így kell megíni egy panaszt. Tiszta, szellős, lényegretörő és _érthető_.

☺ágica (törölt) 2009.03.31. 08:31:23

@É2I: köszi, most már ezt is tudom:) Viszont akkor még egy hülye kérdés. A flipes telefonoknál is előfordulhat?

májgeriberi 2009.03.31. 08:55:53

Anyósoméknál volt a telefonszámla egyszer horribilis, aztán kiderült, hogy a hülye gyereke szextelefonokat hívogatott.
Volt is balhé. :D

Impega 2009.03.31. 09:00:35

@májgeriberi: Tan csak nem az a gyerek hivogatott szex telefonokat, amelyik elvett Teged :D?

májgeriberi 2009.03.31. 09:05:49

@Impega: már vártam! Az öccse :D

Ofélia . 2009.03.31. 09:07:22

@májgeriberi: Magyarázzuk a bizonyítványt?? :D

F(r)osch & tsa. 2009.03.31. 09:07:47

én csak annyit szeretnék mondani, hogy KIBASZOTT ELEKTRONIKA VAN BENNE!!!!!!!!!!!!

Impega 2009.03.31. 09:14:21

@májgeriberi: Presze persze. @májgeriberi hitvese szextelefonokat hivogat ! :D

É2I 2009.03.31. 09:16:16

@☺ágica: F(r)osch & tsa. megelőzött :D
Magyarán bármelyikkel előfordulhat.
De használj feltöltőkártyás telefont, akkor nem szabadulhat el a számla ;).
Vagy olyan egyszerűbbet, amelyik csak telefonálásra alkalmas. Netezni meg nem.

májgeriberi 2009.03.31. 09:19:55

@Impega: nem Ő volt.., elmondanám!:) Engem (Mrs.Sherlock) kértek meg, hogy nyomozzam ki! és én kiderítettem, mondjuk nem volt nehéz :) Jót röhögtem!

vtec 2009.03.31. 09:22:35

hmm, nekem meg 619 ezer ft lett a mobilnet számlám, ill. lett volna, ha nem lenne korlátlan opcióm :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.03.31. 09:24:37

előfizetést soha...
Ha mégis nem T...
ha T és előfizetés akkor netet soha...

Sok sikert egy alacsonyabb összeg eléréséhez. Nem tudom technikailag mibe kerül 10MB, de kétlem, hogy egy ezresnél többe. Ha a 20szorosát fizettetik ki bizonyára jól jártok mindketten - te veszel egy 3210-est a sim kártyának, hogy SMS-t tudj olvasni meg telefonálni a wap meg net meg ilyenek közelébe tuti nem mész többet

Amúgy szerintem a nokia 3210, 6210 igen jó készülék. Több mint 3 éve volt/van és még az akku is gyári, 1 hét kapacitással. Párom évente cserél Motorola, sagem, ericson, sonyericron, már sokféle volt.

☺ágica (törölt) 2009.03.31. 09:30:01

@F(r)osch & tsa.: @É2I: :D Kártyás telefon. Netezni elvileg lehet vele, de még nem próbáltam, nem arra kell. Meg szerintem nem is arra való.

É2I 2009.03.31. 09:30:22

@sambalabammbumbumm:
Van egy 3210 eladó, ha kell :D

Énbagoly 2009.03.31. 09:31:24

Mire ideérek eljutunk az elszabadult mobiltelefontól, a szexhívásokig. :-)
Különben én a vírusra szavazok. Mondjuk sosem netezek telefonról.

ikri 2009.03.31. 09:42:15

Ezt velem is eljátszották, s hogy-hogy nem, éppen a T-Mobil.

Rákérdeztem ötször a készülék (internet) beállítására, azt mondták nem kell vele csinálni semmit, előre alapértelmezettként helyesen van beállítva. Nem mellesleg a készülék (samsung D500) magyar nyelvű felhasználói kis könyve is nagyjából ezekkel a szavakkal kezdődött... aztán a fél (!!!) hónap végén 67 ezres telószámla, főleg az internet forgalom miatt... hát az anyátokat! Be kellett mennem vele a Mamutba (ahol a szerződést kötöttük), mert máshol --ki tudja miért?-- "nem fértek hozzá" ilyen információkhoz. Teccik érteni? Egy T-mobil üzletben. Persze, mindenhol felajánlották, mint régi ügyfélnek (számlás platina) ...
Végül, a harmadik-negyedik reklamáció után "méltányosságból" csak 34 ezret kellett fizetnem.

Rohadjanak meg!
(azt azért hozzá kell tennem, az ügyintéző csaj a Mamutban végig korrekten viselkedett)

ikri 2009.03.31. 09:46:51

@ikri: mármint a részletfizetést ajánlották fel nekem, mint régi ügyfelüknek. Ez kimaradt a mondókámból :)

vape 2009.03.31. 09:47:29

Figyelitek a prioritást?
"Index.hu Tékozló Homár blogja, a Nemzeti Hírközlési Hatóság, a GVH, a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség"
Az a baj, hogy a problémamegoldás hatékonyság tekintetében valóban ez a jó sorrend mostanában.

És hogy kötözködhessek is: Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség nem létezik, utódja a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.

Mylady 2009.03.31. 09:47:48

@É2I: "Vagy olyan egyszerűbbet, amelyik csak telefonálásra alkalmas."

Én mindig olyan telefont keresek. És nincs. Kb 2 évente cserélem őket, mert olcsóbb új telefont venni, mint akksit. (más gondom nem szokott lenni velük)

A mostani samsung, szétcsúsztatható, nagyképernyős, van benne fényképező, rádió, zenelejátszó, wap, meg a franc tudja még, hogy mi. Én telefonálásra használom.
Ja, 3.600 volt tavaly nyáron.
Nem volt egyszerűbb készülék.

zebu_ba 2009.03.31. 09:49:03

Sajna a prepaid sem jó megoldás. Én a pannon praktikum kártyámmal kipróbáltam, 2 perc erejéig, hogy van-e Pannon HSDPA lefedettség egy adott helyen, érdemes-e venni P mobilnetet (a másik 2 nem ment). Sajnos működött. A praktikum egyenlegem egészen MÍNUSZ 14 EZER forintra (!) csökkent. Ennyibe volt a próba. Ezek után vegyek Pannon mobilnetet??? ;-)

Ivanhoe 2009.03.31. 09:51:55

Rokonom ugyanígy járt Pannonnal. Még jó, hogy feltöltő kártyás az övé, így csak 2000 ft-ot húztak le neki, azt mondták Pannonnál, hogy adatforgalma volt a mobilon (70 évesen valsz naphosszat netezik rajta), azóta se tudjuk mi történt.

greggrant 2009.03.31. 10:02:50

Feldobtad már a pénzt? Melyik nyert? Döntsd el minél hamarabb, ebből jól nem jöhetsz ki :-o

Nguyen 2009.03.31. 10:11:50

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: "Szerény véleménem szerint a telefont talán telefonálásra kellene használni másra amúgy is alkalmatlan pl fényképezés, videózás, internetezés stb"
Szerény véleményem szerint a mobilkészülékek túlmutatnak a klasszikus "telefon" fogalmán. Arra meg tényleg kíváncsi vagyok, hogy ha egy készülék alkalmas a telefonáláson kívül internetezésre, rádióhallgatásra, stb, akkor ezen funkciók ellátására mi a bánatér' hordjak magamnál még egy készüléket? Elvből? Sok sikert hozzá!
A sztorihoz: Magyarországon ma egy szolgáltató szinte akármit megtehet az ügyféllel. A szervízek munkája is kritikán aluli, de az is, ahogy képesek sokszor vétlen ügyfeleket lehúzni.

KopaszMercis 2009.03.31. 10:12:07

A T legnagyobb tre a vilagon

Homar itt egy sztori ezt rakd ki.. rovid de velos:

Neten fizetem a szamlaimat elfelejtettem.. tudom en vagyok a hulye sikertelen osi roman sunt szulo fasz hagyjk mert teljesen irrelavans a sztori szempontjabol.
Telefon letilt, en eszrevesz, azonnal fel a Zinternetre befizetem a szamlat. Bejelentkez a webshopba, szamlak kiegyenlitese interneten keresztul "Onnek ezt a szolgaltatast a szamlaegyenlegenek kiegyenliteseig letiltottuk" hibauzenet.

Vagod? Ha ki kell egyenlitsd az egyenleg mert lejart, akkor az egyenleg kiegyenlito funkciodat letiltjak.

Es valaki ult egy szekben valamikor, es vegig gondolta: "hm... ha valaki nem fizette be a szamlajat, akkor ne fizethesse mar be a szamlajat" majd fel vett gondolom nem 2 forintnyi fejlesztoi dijat/fizetest stb.

Elso kezbol szeretnek gratulalni.

eami 2009.03.31. 10:12:55

akár fej lesz akár írás, szerintem mindenképp jobban jársz :D

KopaszMercis 2009.03.31. 10:15:41

@KopaszMercis:
hihetetlen, de addig nem egyenlitheted ki a szamlad, amig ki nem egyenlited a szamlad.

bazd meg

2009.03.31. 10:18:47

Nálunk a vízszámla volt egyszer nagyon magas...kiderült hogy szivárgás van... az is valami hekker lehetett :)
Azóta a pannontól veszem a vizet mert ott mínuszba is lehet menni.

2009.03.31. 10:20:09

@KopaszMercis: Te magaddal beszélgetsz ? skizofrén-e vagy ? :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.03.31. 10:24:58

sajnos nekem az jutott eszembe az összeg nagyságát nézve, hogy emelt díjas telefonszámokat hívott a telefon

vagyis Csabi emelt díjason hallgatta a lihegést, csetelést, jósnőt tetszés szerint, elégedetten lerakta, a qwa telefonja még nem akarta abbahagyni, és újrahívta

Csabi, ha ez vígasztal, tezsvírem vodafonos telefonja (céges, muhaha) egyfolytában szöveg nélküli sms-eket küld mindenkinek, aki benne van a telefonban. van olyan nap, hogy tizet kapok tőle gyors egymásutánban.
ő szólt a cégnél, hogy mi van, kiderült mások is vannak így ezzel.
megoldás egyelőre sehol.

Tungus 2009.03.31. 10:37:46

A részletes számlán látszik, hogy kizárólag netes adatforgalomról van szó.

Csaba

É2I 2009.03.31. 10:38:41

@KopaszMercis:
El kell keserítselek. A sztrorid már volt a homáron.

@eami:

Inkább fej vagy gyomor lesz általában.
Egykutya mind.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.03.31. 10:42:59

nagyon örülök, hogy ez a téma végre előkerült, ez gyurcsányék hazaárulása után közvetlenül a második legpofátlanabb napi szintű átverés ebben az országban.

É2I 2009.03.31. 10:45:50

@Bukowszky:
Súlyos évek óta csinálja az összes szolgátató. Érdemben mégsem történt soha semmi. :(
Legfeljebb királyi módon lefelezték a zsét és ezzel istenné avatták magukat:O

consigliere 2009.03.31. 10:46:47

a 6230i-m csinált ilyet vagy 5 napig az első telefonkönyvben lévő számot hívta vagy sms.t küldött nem emlékszem,de ha bekapcsoltam fél perc alatt 50-et lebonyolított.
aztán szépen kidobtam, céges volt a számlát nem, is láttam..

nevem 2009.03.31. 10:52:03

Melyik az a netcsomag, ahol 10MB 150kFt? A Net Startnál, ami tudtommal a legmagasabb forgalmi díjú, 10 MB 10kFt.

kitiara 2009.03.31. 10:53:25

Azt meg tudná valaki mondani,hogy a Pannonnál miért kerül 7200Ft-ba a kimenő hívás letiltásának feloldatása?(ejj,de szépen sikerült mondat)

lazlo85 2009.03.31. 10:57:34

zebu_ba: prepaid és minuszba ment?

létezik ien mer én meég nem halottam róla..
pre nem azé pre mer ha 0 az egyenleged akkor nem tuc telozni, net,sms?

skywalker79 2009.03.31. 10:57:45

Mondjuk az ilyet én nem tudom igazánm sajnálni, mert aki szerződik a T-*** cégek közül bármelyikkel is vagy pl. az OTP-vel az csak magára vessen.

2009.03.31. 10:58:31

@kitiara 2009.03.31. 10:53:25
Mert a kimenő hívás tiltás egy büntetés a számla nem fizetés miatt.
Ennek feloldásával fizeted ki a büntetést.

kitiara 2009.03.31. 11:01:33

@Kulics: Igen,azt tudom,hogy bünti, de egy kicsit túlzásnak tartom.

májgeriberi 2009.03.31. 11:16:26

ezt a "méltányosságból elfelezzük az összeget" ez nekem gyanús! Olyan könnyedén megteszik.
lehet direkt csinált a T-mobil magas számlát, úgy, hogyha lefelezteted akkor is bőven át vagy basszarintva.(?!)
De ha nem akkor megyek máris reklamálni én is!

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.03.31. 11:18:51

@skywalker79: ugyan már, egyik sem különb. legfeljebb apró, végső soron jelentéktelen részletekben. és azért előnye is van egy nagy szolgáltatónak. (pl. bankautomata minden sarkon, stb) persze én is utálom őket, proli tetü mind, de tapasztalatom szerint egyik másik sem jobb

☺ágica (törölt) 2009.03.31. 11:22:01

@Bukowszky: jól mondod. Mindnek megvan a maga módszere, hogy lehúzza a kisembert

BigPi 2009.03.31. 11:32:23

@☺ágica: Pedig létezik ez a jelenség.
Szerencsémre ilyennel, csak normális telefonnál találkoztam ott, pedig ha nem veszi fel a másik fél, akkor nincs számla.
Bár a barátságoknak nem tesz jót, hogy a telefon tízpercenként megcsörget valakit.

Az is lehet, hogy néhány szellem akar beszélgetni az evilágiakkal.:)) Akkor pedig az egyházakat kell hibáztatni.

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2009.04.02. 00:42:03

"Hazánk GSM szolgáltatóinak helyzetét ismerve a Vodafone és a PannonGSM között pénzfeldobással fogok választani."

Ebben benne volt a beletörődő fásultság...

vagy öt percig röhögtem. de ahogy hofi mondta: "Má' mindegy, röhögjünk"

Motorola 2009.04.02. 01:21:36

A T csoport igen megy le a lejtőn ügyfélkezelés tekintetében. Korábban panaszom nem volt rájuk, de mostanában... Szerintem lassan elérik a voda szintjét. Egy 19 éves vezetékes előfizetésemet mondtam fel a 8 megásnak írott(annyit soha sem ment) adsl-el együtt. Két darab 14 éves T-mobile előfizetést hordozok át a napokban a pannonhoz.

Attee 2009.04.03. 21:10:43

Szerintem itt és most hagyjuk abba az "én telefonom a legjobb, a Nokia, az LG, a SE, a Sagem, a Samsung, stb. (a nem kívánt törlendő) szar" típusú megjegyzéseket. Kinek mi vált be. Nekem a Nokia, volt más telóm is, mindig visszatértem.Soha semmi gondom Nokiával nem volt (más típusokkal ellentétben), de másnál biztos máshogy volt. Nem szabad általánosítani, és hibás következtetéseket levonni.

emmke 2009.09.04. 15:50:01

wííííííí ez nem rossz :)
süti beállítások módosítása