Gábor internetszolgáltatót akar váltani. Egymás közt mondom, örülhet, ha nem szúrják ki a kocsija kerekét, nem keresik meg egyenként a rokonait és nem mutogatják szocialista megyei elnökök képét a kutyájának, amíg vonyítani bír. Gábor direkte jól járt, mert csak annyi történt, hogy önkényesen módosították az adatait, majd emiatt rossz helyre küldték a számláját, majd ezt letagadták, de a tartozás miatt nem válthatott szolgáltatót. Jólesően mindennapos horror alant:
A következő történetet szeretném megosztani veled:
Édesanyám 2004-ben szerződést kötött az akkori Freestartnál, boldog Internet felhasználók lettünk. Közben ugye felvásárolták a Freestartot. Lettünk előbb Eurowebesek, majd Invitelesek. Azaz, mintegy 5 éve van ADSL szolgáltatásunk. Fontos megjegyzés: közben bátyám is Freestartos lett: Ő a pesti címére kérte a szolgáltatást, de pécsi (édesanyám címe) levelezési címmel.Eltelt ugye jó pár év, megnőtt az Internetes csomagunk mérete, de az ára csak nem akart csökkeni. Nem baj, váltsunk szolgáltatót! Mondtam Én és itt kezdődött az Inviteles ügyintézési bénázás.
Kiválasztottuk a leendő szolgáltatót, szóltunk az Invitelnek is, innentől minden magától megy. (Mindezt még februárban!)Szerződésünket új szolgáltatótól kézhez is kaptuk, március 9.-ei dátumozással. Innentől számítva 11 nap múlva már az olcsóbb szolgáltató él.Azonban a mai nap az új (leendő) szolgáltatótól kaptunk egy SMS-t, hogy meghiúsult az átállás, mivel tartozásunk van az Invitel felé.
Felhívtuk az Invitelt, hogy ez hogyan lehetséges. Kiderül, hogy a márciusi számlával bizony tartozunk. Az ügyfeles közölte, hogy Ők kiküldték a pesti címre a csekket, azzal maradtunk el. Ezen persze meglepődtem, hisz nem stimmelt a cím. Invitel szerint már pedig nekünk 2004 óta a pesti címre küldik a csekket. Felvetettem a hölgynek, ha ez igaz, akkor keresse benne a logikát, már 5 éve havonta az ország másik végéből felutaznék a csekkért?
Miközben a vonal másik felén a hölgy próbálta védeni a cég (vélt) igazát, rájöttem a probléma okára: Bátyám, az év elején kérte az Invitelnél a hozzá tartozó (ergo saját pesti) vonal levelezési címének módosítását a pécsi címről a pesti címére. (tetszik érteni: 2 különböző vonal,2 különböző körzet szám és 2 különböző ügyfél azonosító, de 1 azonos levelezési cím - volt) Invitelnél valaki nagyon ügyes volt, ugyanis nem figyelte a különbözőséget, csak az azonosságot. Átírásra került az édesanyámhoz tartozó vonal levelési címe is.
Ezt a malőrt felvázoltam az ügyfelesnek, mire a válasz, bocsi, de ez van. Hivalatos levélben kérjem a visszaíratást és fizessem be a csekket. Panasszal fordulhatok az Invitel panaszkezelési csoportjához, levélben vagy faxon (érted, távközlési vállalat e-mail cím nélkül).
A hölgy közli, utaljam a pénzt neten, majd szóljak a másik szolgáltatónak, mehet az átállítás. Nem lesz gond, a következő számlázás 10.-e után lesz. Kérdem, hogy mi van akkor ha ismét kicsúszunk az időből? (hisz max 11 nap az átállás, azaz legkésöbb 12.-ére lesz meg) Akkor be kell fizetnem az áprilisi hónapot is, de nem baj, majd a panaszom kivizsgálása után (ha jogos) visszafizetik.
Összegezve:
* váltani akarunk, mert drága az Invitel(vagyis Invitelnek már 1 forintot sem akarunk fizetni)
* valami ügyes módosítja az adatainkat az Invitelnél (engedély, meghatalmazás, kérvény nélkül!)
* szerződés köttetik az új szolgáltatóval március 9.-ei dátummal, azaz 20.-ától már nem vagyunk (lennénk) Inviteles ügyfelek
* lassúság miatt még Invitelesek vagyunk, Invitel kiszámláz a rossz címre
* új szolgáltató visszadobja a hordozási kérelmünket, mert tartozunk Invitelnek
* kérdőre vonom Invitelt, hogy ez mégis hogy?
* kérem az adatok visszaírását, amit nem lehet, csak levélben hiába Ők hibáztak
* az átállás időtartama és a dátum miatt ismét meg fog hiúsulni az átállás
* ezért ismét az Invitelnek fogunk fizetni (akinek már nem akarunk!)
* és így megy tovább az ördögi kör!
Szerinted?
Engedély nélkül módosítanak más ügyfélhez tartozó adatokat, majd emiatt az adott ügyfelet károsítják -hisz március közepétől már a másik, olcsóbb szolgáltatónak kellene fizetni- a szolgáltatóváltás megakadályozásával!
Panasz persze menni fog, amit jó esetben 1 hónapon belül kivizsgálnak.
Addig persze fizessünk a drága Invitelnek, mert adminisztrációs bénázás bukik a váltás!
Üdv,
Gábor
Proper 2009.04.01. 01:37:38
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.01. 01:46:24
a fiammal egy nagy-nagy hazban laktunk egyutt/30 emelet 120 apartemant/ es mikor elkoltozott az enyemet kapcsltak ki, mar a tv-t, az internetet rejtelyes modon nem
Woodstocknak kellett par ora telefonalas mire minden tisztazodott
de tisztazodott
azt viszont nem ertem, az uj szolgaltato honnan tudja hogy tartozol a reginek, megha igaz is, es foleg miert edekli?
gfs22 2009.04.01. 01:51:09
gfs22 2009.04.01. 01:54:43
És sünt sz@r@tni velük!!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.01. 02:33:40
megflelo erdeklodes eseten oklvellel
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.01. 02:49:27
jutanyosan
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.01. 02:57:14
de ez maganugy
ne fizessetek
az a legtutibb modja a kikapcsolasnak
na megyek Woodstock ele
nem szeretnem ha sotetben walkingolna egyedul
igaz csak 300 meter
de mindig ugy van hogy a baj elotti pillanatig nincs baj
na ezt megelozom
pedig 50 eves lesz nem 14
ez a vilag
Megdobbent 2009.04.01. 04:12:05
Btw invitel... hozza kepest a tv2 egy harmatos viragszal. meg ugye upc. megugye takarodnanak a magyar piacrol de rabasztak. Igyaztan foggal-korommel a kocsog felhszanlokat. Gyarmat. Lofasz.
aardwark 2009.04.01. 04:37:51
invitel meg az összes net szolgáltató bekaphatja itt mo-n (itt a legdrágább az6 eu kontinensen)
kérem kapcsojjanak ki
amúgy meg nagyon szép hajnalt és majdan reggelt minden kedves homáros kommentelőnek (nem sorolok névsort, mert ha kihagynék vkit akkor mehetnék füredre tudjátok kihez és ott üvegasztalos-bogratschos-emlékkörnyzetes esetbe bonyolódnék-na ettől félek)
É2I 2009.04.01. 07:19:02
Ofélia . 2009.04.01. 07:25:02
Komoly idegrendszert a módosító embertársaimnak pláne ha ez ilyen bonyolult(anyám testvérem többrendbeli lakcímekkel).
A szolgáltatók(BÁRMELYIK) azért érdemelnek egy süncsaládot így kora reggel viszont miért van bennem némi fenntartás a post írójával szemben??.
Ofélia . 2009.04.01. 07:26:33
Ofélia . 2009.04.01. 07:30:43
É2I 2009.04.01. 07:51:43
Alul képzett, alul informált, túl szabályzott ügyintézők. A lehető legkisebb számú ügyintéző, kevés vonal, stb.
Az ügyek hátravágva, ahol már az infó tizede sincs meg. Azt jobb esetben levélben újra kérik, stb.
Szóval, az a bizonyos káosz.
És még annyit akartam kérdezni, lesz-e bolondoknapi poszt?
☺ágica (törölt) 2009.04.01. 08:08:47
Hangsúlyozom, reggel van még, de szerintem itt a bibi. Nem védeni akarom az ügyintézőt, de valamilyen szinten nem csodálom, hogy elnézett valamit.
Ofélia . 2009.04.01. 08:15:22
És most akkor ők lesznek a jövő nemzedéke?????
Na az ügyintézés ezért olyan amilyen:)))
Bamba Barack 2009.04.01. 08:16:41
Ágica, az hogy egy levelezési cím azonos még belehetne azonosítani egy előfizetést ,nem?Főleg ,hogy az összes többi azonostíó nem egyezik.
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.04.01. 08:19:08
Invitel suxx, de ezt minden homáros tudja
Ofélia . 2009.04.01. 08:19:23
Én itt valami sumákságot érzek a vizeletemen:))
Impega 2009.04.01. 08:19:30
☺ágica (törölt) 2009.04.01. 08:26:05
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.01. 08:26:24
már két éve akarom, hogy yo legyen nekem, mert a vezetékes telót is dobni kívánjuk, gyorsan porosodik.
de mobilnetem valamiért nem lesz, ezt már most tudom
☺ágica (törölt) 2009.04.01. 08:29:28
lótumfaktum 2009.04.01. 08:34:14
na ,csak nem nagy döngetés vót oszt bé kapott egy legyet Kedves?
Ofélia . 2009.04.01. 08:34:35
É2I 2009.04.01. 08:35:49
Írtam én, csak fÍnoman. Illetve azt, hogy akkora a fluktoáció meg részmunkaidős munkakölcsönzés ilyen munkahelyeken, amit nem engednék meg.
Ezeken a munkahelyeken kellene a legképzettebb embereket alkalmazni és vigyázni rájuk, mint a hímes toLYásra.
A valóságot ismerjük.
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.04.01. 08:36:44
(érted, felküldték a pesti címre, de a testvére leszarta)
És hurrá megyek majd vérd adni!!!!
☺ágica (törölt) 2009.04.01. 08:41:14
pengusz 2009.04.01. 08:41:36
Ofélia . 2009.04.01. 08:45:01
@mamapicilánya/mpl: De miért nem???.
A mobilnet tökéletes mikor ott a hegyi túra közben tudod ellenőrizni a bankszámládat, az emiljeidet, a gyerek osztályzatát,dolgozhatsz, megnézheted a fejed felett a felhők nedvességtartalmát, homározhatsz, szobát rendelhetsz EDÉTÖL(nekünk is), és még sok FONTOS dologra alkalmas:(((
Mobilon meg pláne:DDD
Amúgy a villogáson kivül tényleg mire jó ez?????
Harlequin 2009.04.01. 08:50:16
Impega 2009.04.01. 08:52:51
Holdvilágképű Patkány 2009.04.01. 08:56:34
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.01. 09:00:06
hát amikor túrázom kedvesem, a telefonomban nem igen van térerő, és a mobilnetemet dughatom oda, ahova maincoon szokta a pendriveját. minden lukba. hehehe.
É2I 2009.04.01. 09:01:35
10e-ért 8Mega? Hát.
És a mérnöki képzettséggel erős kétségeim vannak. Persze attól még jó szakemberek lehetnek.
Ofélia . 2009.04.01. 09:05:09
@maincoon: Nem lett kontakthibás??:))
Hogy ezért mit kapunk.....
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.04.01. 09:05:51
Nem azért, hogy idegeskedjél :)
Ofélia . 2009.04.01. 09:07:37
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.01. 09:10:46
maincoon lett kontakthibás, fáj a feje másfél hete, írta a blogjában, és menni akar cétére :(
tonyo71 2009.04.01. 09:12:20
☺ágica (törölt) 2009.04.01. 09:15:49
Impega 2009.04.01. 09:16:01
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.01. 09:19:40
Impega 2009.04.01. 09:20:33
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.01. 09:21:32
ha meg autózol, vehetsz mobilon parkolójegyet
Ofélia . 2009.04.01. 09:26:41
Ami FONTOCH.
Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.04.01. 09:32:36
bl4ze 2009.04.01. 09:39:53
anyuka fizesse a netet neki de szolni nem kell ha masik (fura) csekk erkezik... intelligens csalad !
Impega 2009.04.01. 09:42:37
gergelyk3 · http://www.virtualize.hu 2009.04.01. 09:42:38
Modtmar kivancsian varom a fejlemenyeket. :o
www.virtualize.hu
Rainbow_ 2009.04.01. 09:45:36
Babapiskóta (törölt) · http://www.alberletmesek.blog.hu 2009.04.01. 09:45:56
Olman · http://szofejto.blog.hu/ 2009.04.01. 09:47:12
Mutassanak papírokat arról, hogy ez kiterjedt a te címedre és a többi rokonodéra, akiknek változtatták az adatait. Ellenkező esetben Fogyasztóvédelmi Felügyelőség. De iziben!
Más részről meg ha lakik ott valaki, miért nem tudott szólni a csekkekről?
Ofélia . 2009.04.01. 09:47:29
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.04.01. 09:48:30
3 éve 4Mbs/256 kbps volt havi 10 (!!!) ropi. Most 8Mbs/512 kbps az havi 9.
Én nem távoli vidéken vagyok, hanem Bp. agglomerációban...
BOB 2009.04.01. 09:51:49
Impega 2009.04.01. 09:55:26
maincoon.blog.hu
☺ágica (törölt) 2009.04.01. 09:56:13
Idet 2009.04.01. 10:01:48
Most intéztem (telefonon) az összevont számlát, simán ment.
Nem lehet az, hogy a tisztelt ügyfelek időnként teljesen zavarosan adják elő a kívánságaikat, összevissza beszélnek, nem tudják pontosan, mit is akarnak igazán, (előtte nem árt végiggondolni) és aztán ordítozva, gorombán szólnak vissza a kezelőnek, aki nyilván nem gondolatolvasó. Velem eddig segítőkészek és udvariasak voltak. Szoktam köszönni, meg bemutatkozni, meg emberi hangon beszélni.
Bocs, de annyi béna ügyintézést volt már alaklmam látni, ahol tényleg nem az ügyintéző volt a hunyó, hogy ez is idekívánkozott.
Tudom, tudom, több az ellenpélda, de mégis!
InterFace 2009.04.01. 10:18:13
InterFace 2009.04.01. 10:21:47
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.04.01. 10:29:39
A mikrós nethez képest egy álom. Ott volt olyan, hogy 2 hónapig (!) nem volt upload sávszél. Akkor küldet el őket a hűségnyilatkozattal a halál faszára.
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.04.01. 10:30:57
Pont így jártam én is. Talán egy kis Fogyasztóvédelem nem ártana nekik. A később csatlakozott user ugyanazt vagy jobb szolgáltatást kap olcsóbban, mint én? Hogyisvanez....?
InterFace 2009.04.01. 10:33:34
InterFace 2009.04.01. 10:34:35
InterFace 2009.04.01. 10:35:49
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.04.01. 10:35:50
BOB 2009.04.01. 10:37:33
InterFace 2009.04.01. 10:38:25
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.04.01. 10:42:55
walaki@maffia.hu 2009.04.01. 10:48:26
www.nhh.hu
egy_ember 2009.04.01. 10:50:51
ismerek pár inviteles ügyfélszolgálatost, de egyik sem az a síkhülye plázacica típus. És mivel amúgy sincsenek túlfizetve, ide nem is kívánkoznak ilyenek.
tételesen:
*váltani akarnak szolgáltatót: ok, szabad döntés, éppen az invitel volt, aki kijárta a piacon, hogy ezt egyszerűen és gyorsan meg lehessen csinálni.
*valami ügyes módosította az adatokat - de az ügyfél kérésére. elnézték, van ilyen (nekem az OTP, a T-Com is elnézi, Voda is elnézte és Pannon is, lehet köpködni mindenkire, aki él és mozog, és nem tökéletes) ezért van a panaszkezelés.
*szerződés köttetik március 9-el - csakhogy számlatartozás esetén nem köttetik szerződés, mert az új szolgáltatók nem szokták átvállalni az esetleges számlatartozást. Ez nem invitel specifikus dolgo, hanem így működik a világ, különben lennének - ahogy vannak - olyan ügyfelek, akik mindenhol kifizetetlen számlákat hagynának maguk mögött, hogy pereskedjen az a hülye szolgáltató. sorry, ez még csak nem is távközlés, hanem a világ ilyen, az eladó biztonságra hajt, amíg nem fizetsz a boltban, nem mehetsz ki az áruval.
*rövidítve a következő párat: igen, az invitel hibája, hogy elszúrta a számlázási címet. nem, az ügyfélnek is észre kell venni, hogy hirtelen nincs itt egy számla. Nem, ilyenkor nem örülni kell, hogy a szolgáltató (minden egyes szolgáltatóra igaz...) elfelejtette, és megúsztuk a befizetést, hanem fel kell hívni az ingyenes ügyfélszolgálatot, hogy nem kaptunk számlát, mit cseszett el a cég.
*a korábbi címváltozás bejelentés rosszul sikerült, valszeg éppen azért kell írásban, hogy senki ne jelenthessen be telefonon bárki más nevében mindenféle változást, mert annak ilyen következményei lehetnek. függetlenül attól, hogy ki hibázott. Kérdés: Amúgy nem lehet, hogy a korábbi címbejelentésnél a panaszos testvére hibázott? Hibát mindig mások követnek el, akik utána szarjanak sünt, mert szemét banda? Tesónak nem tűnt fel egy kósza számla
*Végezetül: nincs ördögi kör. az invitel jóvá fogja írni a számlát, ha igaza van a panaszosnak, és el fogja engedni, ahogy mindenki mást elenged, akinek már nincs tartozása (és mindegy, hogy milyen okból).
és egy javaslat, ami szintén nem invitel specifikus: változást érdemes írásban bejelenteni, vagy ha mégis telefonon, akkor kérni, hogy az ügyfélszolgálatos olvassa vissza elejétől végéig. mert könnyű hibázni
egy_ember 2009.04.01. 10:53:59
Unbiased 2009.04.01. 11:01:37
Huszárvégjáték (törölt) 2009.04.01. 11:03:14
egy_ember 2009.04.01. 11:06:34
Hol érhető el? Nálunk nem, pedig egyből váltanék. Ahol nem FTTx-szel nyomulnak, ott mennyi az internet?
Kihúzol 50 cm mélyen pár optikai szálat egy lakótelephez, aztán adod 2,5-ért. Tényleg jó ár, és nagyon ügyfélbarát a díjazás is (hosszútávú megtérülés, miegymás, üzleti modellbe ne menjünk bele). Az ügyfél - lakossági- pedig ennyi pénzért még azt is elnézni, ha kábelszakadás miatt 1-2 napig kiesik minden, ha az ügyfélszolgálat alig található meg, nehézkes, és nem szokásuk elengedni. Ennyiért szinte mindent elnéznék és is (ahogy a tányéros Diginél el is nézem...), szóval ez tényleg killer price.
De ugyanezt nem lehet 130 ezer ügyfélre, több száz településen. Lehetne olcsóbb, lehetne jobb, több fejlesztéssel, de hogy miért nem ilyen, arról is kérdezzétek az NHH-t is, mennyire éri meg fejleszteni egy olyan piacon, ahol a fejlesztéseidet is ugyanazon az áron kell továbbadnod a 0 tőkéjű szolgáltatóknak, mint a fejlesztés nélküli gyengébbet, ergo beruházol pár száz milliót, netán ha komolyan gondolod, 1-2 milliárdot, de nem te aratod le a gyümölcsét.
majd ha a Digi is optikát húz a ritkán lakott (társasházas, családi házas) övezetekbe is, akkor lesz összehasonlítható. De akkor a fajlagos költségek is sokkal nagyobbak lesznek, merthogy minden ettől - no meg a szabályozási kötelezettségtől függ.
uff beszéltem, megint megyek vissza dolgozni
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.01. 11:10:01
arra nem köteleztek határozatban, hogy operáltasd át magad?
egy_ember 2009.04.01. 11:10:14
ez adatáramlás, tájékoztatási kötelezettség, stb. a kartellről érdemes elolvasni pár dolgot, mielőtt emlegetjük, különben hülyének tűnhetünk, pedig egyszerűen csak lusták voltunk rászánni 2 percet, hogy utánanézzünk...
InterFace 2009.04.01. 11:10:33
egy_ember 2009.04.01. 11:11:17
ez a nap vicce, ilyen nincs :-)))))))
InterFace 2009.04.01. 11:11:53
☺ágica (törölt) 2009.04.01. 11:13:57
Che Pel (törölt) 2009.04.01. 11:25:33
Martian (törölt) 2009.04.01. 11:27:20
:))
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.04.01. 11:38:33
az meg sosem derült ki, miért tartott majdnem 3 hónapig, amíg végre sikerült internetszolgáltatót váltanom (méregdrága gts datanetről tvnetworkre vagy mire, a nevüket sem tudom, nem is érdekel, de elegem lett a gts datanet mihaszna, bunkó űgyfélszolgáltosaiból)
Idet 2009.04.01. 11:40:54
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.04.01. 11:41:19
volt már olyan szolgáltató (a T annak idején), amelyik úriember módon, maximálisan korrekten bánt velem, amikor átvittem a számom a vodafonehoz. és láss csodát, két évvel később most ismét az ügyfelük vagyok!
Kutyuu 2009.04.01. 11:43:24
Idet 2009.04.01. 11:46:10
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.04.01. 11:48:32
Idet 2009.04.01. 11:58:05
Az ilyenektől van tele a hócipőm, te is nyilván rátehénkedsz a postán a pultra, belemászol a postás arcába, és magas C-n kéred ki magadnak az összes frusztrációdat, amiről nem a nyomorult alkalmazott tehet, és halálosan felidegesíted az összes többit, aki a sorára vár, és most majd egy reszkető kezű, gyomorideges szerencsétlennel kell majd szembenéznie, mert nincs elég baja. Holott egy kissé kevésbé mizantróp hozzáálás és némi önismeret...
InterFace 2009.04.01. 11:58:06
nem politizálok,csak alátámasztom,hogy nem minden HR-esnek van köze az alkalmazottakhoz:D:D
Idet 2009.04.01. 12:01:43
zoku 2009.04.01. 12:08:27
epeficam 2009.04.01. 12:18:31
Nahát! Skandalum!
Kutyuu 2009.04.01. 12:24:34
Arra vannak a üfszolgák főnökei.
InterFace 2009.04.01. 12:25:02
InterFace 2009.04.01. 12:26:37
mirage8 2009.04.01. 12:43:12
En tegnap kertem vissza megszuntetes utani tulfizetest a T-Onlinetol. 43 percig tartott a telefonhivas. MEg szerencse, hogy ok fizetik.
Kivancsi vagyok, hogy mikor erkezik a penz vissza.
itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.04.01. 12:46:41
moli 2009.04.01. 13:52:48
nekem meltanyosan kene.
MELTANYOSSAG FONTOS!!!!
BaT2 2009.04.01. 14:38:38
Szűcslaci 2009.04.01. 15:05:51
Nagyobb méret miért lenne olcsóbb?
Nem biztos, hogy magadat személyes névmás használata esetén nagy betűvel kellene írni.
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.04.01. 17:12:57
Miért nem mondja fel a bankszámláját és
megy át a Vodkafonhoz, ahol SMS-ben lehet ellenőrizni-tájékoztétó jelleggel-a fogyasztást
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.04.01. 17:28:35
Ki nem szarja le?
Az ugyintéző akkor is hajlongjon derékszögben, ha az ablakhoz lépek.
Sőt, nyissa ki a pult-kisajtót, hivjon be, ultessen le fonott bambuszfotelba, érdeklődjön a családomrol, kináljon teával.
Nálam itt kezdődik az ugyintéző/ugyfélszolgálatos.
Dezür 2009.04.02. 11:51:33