Tékozló Homár

Nem érti se Violetta, se Blanka, se Emese - Ismétléses humor a Pannonnál

2009.04.06. 10:16 | szily | 58 komment

Az érintett Naiv ügyfelet kivéve mindenkinek a legszórakoztatóbb, amikor egy hivatal vagy cég annyira ostoba, hogy egyszerűen nem hajlandó megérteni, amit kérdeznek tőle, hiába teszik azt, lassan, szótagolva, amúgy orbánviktorosan hangsúlyozva. Kz például lassan vinnyog a tehetetlenségtől, mégis képtelen megértetni a Pannon ügyfélszolgálatával, hogy mit akar. Pedig ezt még a Homár is rögtön felfogta, a barázdálatlan, medúzafingnyi agyával. Szóval annyi van, hogy kz csoportos beszedéssel fizet számlát, mégis ki kellett perkálnia egy olyan (önmagában jelentéktelen) tételt, amit, állítólag, csak a csekkeseknek kell fizetniük. Szegény nyomorult pusztán annyit szeretne megtudni, miért szerepel ez a tétel a számlán. De az istennek nem mondják meg neki, hanem a jelszavát követelik levélben. Eltekintve attól a ténytől, hogy milyen megoldás jelszót küldetni emailben, sem Violetta sem Blanka, sem Emese nem volt képes felfogni, hogy kz nem akarja megadni a jelszavát, és nem is érzékeny számlainformációt vár, amihez ilyesmi kéne, hanem általános magyarázatot kérne egy darab mondatban arról, hogy mi mér van egy számlán. Ismétléses humorfolyam alant.

 

 

(Annyi az oda-vissza levél a threadben, hogy az elkülöníthetőség végett beszíneztem a maileket, a Naiv Ügyfél a sárga, a Pannon a kék.)


Tisztelt Ügyfélszolgálat,

úgy látom, elbeszélünk egymás mellett (mindig mással, már két hete), ezért röviden összefoglalom a helyzetet és az egyszerű kérdésemet (nem is a pénz miatt, szakmailag szeretném érteni, hogy mi történik, ezért a CC-ben lévő hivatalok, hátha ők is felvilágosíthatnak, hogy értsem):

 1. csoportos beszedéssel fizetem a havi számlát, ahogy ez az Önök számláján is látható (ld. csatolt kép + ebben a hónapban sikeresen le is vonták a folyószámlámról az összeget --> működik a csoportos beszedés)

 2. a csoportos beszedés ellenére szerepel számlaszintű szolgáltatás díja a számlán, amire azt mondták, hogy ezt a csekken fizetőknek számolják fel.

kérdésem: miért a 2. ha 1.? ilyen egyszerű számlázási kérdésre nem adnak választ, amíg _az én érdekemben és védelmemben_ nem adom meg nyílt szövegben a PIN-t a Mobil internet SIM-kártyához!? milyen biztonság az, ahol számlaértelmezéshez forgalmi adatokhoz kell hozzáférni a válaszhoz?

a PIN nincs meg (ekkor mi lesz?), de ha már a havi számlát ki tudják küldeni, akkor tegyék meg, hogy a kérdésre is válaszolnak, üsse kő, papíron (és ráér a köv. havi számlához mellékelni, amin remélhetőleg már nem szerepel a csekken fizetőkre kirótt díj)!

köszönettel, a CC-ben szereplők válaszait előre is,

kz, ügyfelük 1996 óta...

Pannon Internet Ügyfélszolgálat írta:

    Tisztelt K. Zoltán Úr!
     Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy e-mailben adatvédelmi okokból kizárólag GSM számához tartozó kártyaszintű jelszavának megadását követően lehetünk segítségére.
     Tájékoztatjuk továbbá, amennyiben korábbi számláját postai csekken vagy személyesen kirendeltségünkön fizette be, úgy az ebből adódó költség egy későbbi számlájában fog jelentkezni.
     Várjuk visszajelzését.
     Tisztelettel,
     K. Violetta
    Pannon
    Internet Ügyfélszolgálat



     -----Original Message-----
    From: zoli[xxx@caesar.elte.hu]
    Sent: 3/30/2009 5:45:22 PM
    Subject: Re: csekkbefiz vs csop. besz.
     >
    Kedves Blanka,
     a jelszót elfelejtettem, a rendszer így is működik, mert elmentette a beállítást, amit telepítéskor megadtam --> nincs rá szükségem.
     most mi legyen?
     továbbra sem értem, hogy miért kell jelszó annak a kérdésnek az eldöntéséhez, hogy ha a számlájukon az szerepel, hogy ,,átutalással fizetek'', akkor miért szerepel a 100 HUF+tréfa összeg is, ami a csekkes befizetők ,,büntije''.
     ha esetleg beviszem egy Pannon üzletbe a számlát, akkor minden hókuszpók nélkül pusztán a számlára sasolva meg lehet válaszolni ezt az ellentmondást? akár el is küldhetem szkennelve.
     hab a tortán, hogy az általam nyílt levélben megadott PIN/jelszó az én védelmemet szolgálja :-(
     üdvözlettel, a Pannon biztonsági vezetőjének is ;-)
     kz


     Idézet (Pannon Internet Ügyfélszolgálat
    <PannonGSMInternetUegyfelszolgalat@pannon.hu>):
      > Tisztelt Uram!
     >
     > Tájékoztatjuk, hogy adminisztrációs rendszerünkben a 20/xxx-xxxx GSM
     > számú előfizetéséhez jelszó tartozik, mely az ügyfél azonosítására, az
     > Ön adatainak védelmére szolgál.
     >
     > Kérjük, hogy válaszlevelében írja meg részünkre a GSM számhoz tartozó
     > jelszavát, miután készséggel tájékoztatni tudjuk Önt.
     >
     > Várjuk visszajelzését.
     >
     > Tisztelettel,
     >
     > Cs. Blanka
     > Pannon
     > Internet Ügyfélszolgálat

 
     > -----Original Message-----
     > From: zoli[xxx@caesar.elte.hu]
     > Sent: 3/27/2009 7:47:24 PM
     > Subject: Re: csekkbefiz vs csop. besz.
     >>
     > Kedves Emese,
     >
     > elnézést, de nem forgalmi adatokra vagyok kíváncsi, vagy beállítási
     > adatokra, egyszerű számlázási kérdésem volt, hogy ha átutalással megy
     > a kiegyenlítés, akkor miért van rajta a 100+tréfa összeg, ami a
     > csekkes befizetések miatt volt eddig?
     >
     > köszönettel,


     > Pannon Internet Ügyfélszolgálat írta:
     >> Tisztelt Uram!
     >>
     >> Kérjük, hogy érdemi válaszunk megírása érdekében, küldje el címünkre
     >> az összes vonatkozó GSM számát, valamint  jelszavait.
     >>
     >> Várjuk visszajelzését.
     >>
     >> Tisztelettel,
     >>
     >> D. Emese
     >> Pannon
     >> Internet Ügyfélszolgálat
   


     >> -----Original Message-----
     >> From: zoli[xxx@caesar.elte.hu]
     >> Sent: 3/26/2009 9:53:48 PM
     >> Subject: csekkbefiz vs csop. besz.
     >>  >
     >> Tisztelt Pannon,
     >>
     >> a csoportos beszedés ellenére szerepel a számlaszintű szolgáltatás
     >> 100+tréfa összegű díja, amire azt írták, hogy a csekkbefizetés miatt
     >> kerül felszámításra.
     >>
     >> tévedés történt, vagy én értettem félre valamit?
     >>
     >> köszönettel, kz

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.04.06. 10:21:35

Ember ha olyan hülye vagy hogy nem tudod a saját jelszavaidat akkor ne csodálkozz hogy nem adnak ki semmit.
Jelszóval gondolom simán menne a dolog.

Esetleg mi lenne ha telefonos üfsz-on próbálnád (akár csak a jelszót megkérdezni), netalán személyesen? Ott csak elhinnék hogy te vagy, és nem rugóznának a jelszón.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.04.06. 10:23:58

Különben is, Emese az nem a Budapest Banknál van?
Itt a bibi, öszekeverted a cégeket muhahahahaha :D

Gabir 2009.04.06. 10:25:43

Zoltánt...
.
.
...birod?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.06. 10:26:27

én a trécsoportnál nem tudok telefonon ügyintézni, fogalmam sincs, mi a telefonos azonosítóm.

akartam másikat, de a módosításhoz tudnom kellene a korábbit.

akartam nagyon egyszerűt, de azt sem lehet.

akartam, hogy ne legyen, de azt sem lehet.

így élő emberrel képtelen vagyok kommunikálni a trénél.

RaveAcE 2009.04.06. 10:27:29

Szerintem most váltottál csop. beszedésre és még az előző havi csekkezés díját szedték most me.
Violetta is megírta.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.04.06. 10:31:37

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: Valahogy jellemző a Trére.

Olyat próbáltál hogy a "megrendelés" menüponton át ;) Bár gondolom igen.

Esetleg bemenni hozzájuk? Bár gondolom ha fontos lett volna, már rájuk borult volna az asztal.

Gabir 2009.04.06. 10:31:38

Hiányolom liven-t.
A Pocsay féle termék- és szolgáltatásgarmadájával.Gondolom ott minden flottul működik.És kivánhatna kellemes húsvéti ünnepeket a család :D.Akár 2010re is.

zsoci 2009.04.06. 10:32:09

A jelsz nem azonos a PIN-el !! Azt nem kéri a használathoz a kártya. A 100ft pedig a MÚLT havi befiztésed után lett kiszámlázva.
Serintem nem a Pannon a hülye, hanem...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.06. 10:32:53

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:
elnézést a siketektől és nagyothallóktól ezért a bejegyzésemért

É2I 2009.04.06. 10:34:15

"beszíneztem a maileket, a Naiv Ügyfél a sárga, a Pannon a kék."

Ennyire hüLYék lennénk?
Lehet.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.06. 10:35:45

@ColT: én már mindent próbáltam. szerintem előbb fakasztok vizet a sivatagban, mint ezt ott elintézzem.
abban bízom, hogy személyesen, amikor majd lemondom a kibaxott vonalas telefont és tévét, ezt nem kérik. mert ha igen, akkor bajban leszek. de csak nem kell ügyintővel szemben állva telefonon felhívni őket beazonosítás végett.
bár ki tudja, nem lepne meg ez sem.

Agyalap 2009.04.06. 10:36:05

Kérem, hogy jelszavát 8 napon belül adja meg, és tegye közzé legalább A5-ös méretben, 5 nagypéldányszámú országos napilapban.

Gabir 2009.04.06. 10:38:18

Egyébként is:
legtöbb helyen az ügyfél csak addig ügyfél, amíg fizet.
Ha baja van, vagy neki kell visszafizetni, akkor már közellenség a szolgáltató részéről.
Sajnos.

É2I 2009.04.06. 10:39:46

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:
"így élő emberrel képtelen vagyok kommunikálni a trénél."

Hiddel jobban jársz, mintha kikapsz egy ottani zombit.
:DDD

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.04.06. 10:42:20

Kedves posztoló!

Az nem lehet, hogy ugyan nem túl sikeresként csoportos beszedésid van de PAPÍR alapú számlát kapsz?

Amúgy a Zügyfélszolgálat tényleg kicsit sarkosan működik, mentségükre szolgáljon, hogy azaz ügyfél aki csak emailcímével tudja azonosítani magát az spam...
Ezért kerülsz más-már emberhez.

Nálunk a Zügyfél ki van oktatva, hogy valahol a levélben el kell helyeznie a Zügyfélszámát valahogy így:
#azon#-ellenőrző számjegy-régió-üzletág
ami egy 8-1-3-1 karakterű azonosító, ha a rendszer megtalálja valahol akkor mindig az a hölgy fog vele foglalkozni akivel már kapcsolatban volt. Ha telefonon hívja vagy faxol, akkor is.
Ha szabin van akkor meg a helyettese.

Ha a Zügyfél nem írja bele, vagy nem képes 8 számjegyet beütni akkor meg megy a gyűjtőbe a levél, picit hosszabb megvárakozással és próbálják ott beazonosítani vagy rendelés alapján, vagy más infó amit megad pl. név...

Amúgy Emesétől valami ilyesmire levélre vártam:
"Kedves Előfizetőnk!

Kérdésére válaszolva az említett díj a számla vezetésének és kipostázásának a díja

vagy:

Elnézést kérünk, vélhetően ez egy tévesen kiszámlázott tétel lesz, kérjük hívja telefonközpontunkat ahol a beazonosítást követően az 1-2-3-4 menüpontban a Számlázási osztályunk azonnal megoldja a problémát.

Nagy Mell inda
ügyfélnyaggatási csoport

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.04.06. 10:42:25

@É2I: Tagadhatatlanul könnyebb volt olvasni.

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: VAgy ha le akarod mondani akkor simán csak nem fizetsz. Ha keresnek hogy behajtsák a díjakat, akkor pedig jelszót kérsz...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.04.06. 10:45:12

Amúgy az elfelejtett-de elmentett jelszavak helyreállítására rengeteg mód van barátod a googli, de elég ha firefoxot használsz az is...

É2I 2009.04.06. 10:49:37

@ColT:
Nem az olvashatóság a probléma.
M undjuk nekem szokott segíteni a szöveg is.
Ilyenek, hogy: "Tisztelt Uram!" meg "Tisztelt Ügyfélszolgálat,".

De hogy ne találjam ki, melyik szín mit takar...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.04.06. 10:53:00

@É2I: NA jó csak néha sikerül úgy bevágni a szöveget a Homárnak / postolónak hogy igazodjon el rajta aki tud... Mondjuk ebben legalább az e-mail fejlécek nem voltak benne.

2009.04.06. 10:53:49

Szerencsétlen ügyfél, aki ennyire suta. Nem érti meg, hogy azonosítania kell magát ?
Én informatikus bölcsészként simán bárki nevében tudok emailt küldeni bárhová, ergo, egy email nem azonosít ügyfelet.
Semmilyen cég üszi-je ilyesmit nem fogadhat el , pont az ügyfelek érdekében.
Ennyire suta hogy lehetsz már ?

Layosh 2009.04.06. 11:02:48

Kérem, adja meg az üknagyanja 2. unakatesvére apjának a TAJ és ADÓ számát! Addig nem csinálok semmit, csak félrebeszélek!

Fairy Girl 2009.04.06. 11:06:14

Ez a tipikus droid dolog :)

Harlequin 2009.04.06. 11:15:17

Egyébként meg emailben nem adjuk ki a jelszavainkat!

blogsámán 2009.04.06. 12:19:59

Már megírták, de ha többen írjuk, talán elhiszi a post írója.

1. A PIN nem azonos a jelszóval. A jelszót pedig azért kérik, hogy más ne kérhessen semmit a te nevedben.
2. Szerintem is nem rég válthattál csoportos beszedésre, és még az utolsó postai befizetés díját terhelték rád. Ezt onnan gondolom, mert nekem van a Pannonnál csoportos és postai befizetéses előfizetésem is. Utóbbinál azt vettem észre, hogy a befizetés díját mindig utólag számítják fel azon számla után, ami ténylegesen postán került befizetésre. Gondolom ez azért van így, mert egyébként simán kifizethetnéd átutalással is az adott havi számlát (a sárga csekken szerepel a bankszámlaszám, és a szükséges azonosító adatok), és akkor tényleg jogtalan lenne ezután díjat szedni. Tehát amikor egy számlát kiállítanak, azon csak olyan tétel szerepelhet 100+ÁFA összegben, ami már ténylegesen egy korábbi postai kiegyenlítéshez kapcsolódik, előre nem számlázhatnak ilyesmit, mert nem tudhatják, hogy tényleg postai úton fogod azt kifizetni (persze lehetne jóváíró számlázni is, de ne menjünk bele). Kicsit olyan, mint a késedelmi kamat. Az is csak utólag jelenik meg a számlán, mert amíg a késedelmes számla tényleges kiegyenlítése nem történt meg, addig nem tudhatják, hogy pontosan mennyi lesz a kamat összege. Itt meg amíg nem fizeted ki a sárga csekket, addig nem tudhatják, hogy valóban postai úton fizetsz, vagy átutalással.

blogsámán 2009.04.06. 12:25:12

@sambalabammbumbumm:
Nem a papír alapú számlát kell kifizetni (ezt egyébként vissza is vonatták az ezt alkalmazó cégekkel pl. UPC ha jól emlékszem), hanem a postai sárga csekkes befizetést bűntetik, mert ennek is van költsége, és ezt az átutalással ellentétben a tranzakció kedvezményezettjének kell fizetnie. Ezt a díjat terhelik át ily módon a fogyasztóra.

vape 2009.04.06. 12:32:59

Ahhoz képest, hogy a poszt beküldője egy hivatalos levélben sem képes alkalmazni a magyar helyesírás szabályait (pl. nagybetűvel mondatot kezdeni, megszólítás után felkiáltójel, stb.), valamint a nyomorult ügyfélszámát és/vagy telefonszámát sem adja meg, a Pannon még egész lelkiismeretesen foglalkozik vele.
A "100 HUF+tréfa" szóvicc meg inkább szánalmas, mint menő.

májgeriberi 2009.04.06. 12:33:57

csoportos beszedés? egy szart!
Az én számlámhoz ne nyúljon senki!

Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.04.06. 12:36:25

Aki a postolót basztatja, épp olyan hülye mint a Pannon. Fogjátok fel, hogy
1. ez nem egy olyan kérdés, ami egyedi azonosítást kíván, csak egy egyszerű információkérés
2. e-mailben, sms-ben stb. természetesen NEM adunk meg jelszót, aki viszont megteszi, ne csodálkozzon, ha visszaélnek vele. (az otp-s telefonáláskor sem véletlenül van, hogy nem a kártyaszámot és a hozzátartozó pin kódot vagy a 3 jegyű biztonsági kódot kérik, hanem név, lakcím, anyja neve, stb...
3. nyilván nem most váltott csoportos beszedési megbízásra...
4. az nem a papíralapú számla díja, hanem a postai/üfsz.-i befizetés díja...

még valaki, aki nem fogta fel???

esef 2009.04.06. 12:36:35

Én sem értem ezt a Pannont. Nekem 3 előfizetésem fut náluk egy ügyfélszámon. Az első kettő csoportos beszedéssel megy, a harmadikhoz csekket küldenek. Persze két számla jön, ugyanazon a napon...
Holott amikor a 3. előfizetést kötöttük, direkt kértük, hogy legyen hozzácsapva a csoportos beszedéshez. (Igazából az ügyfélszám miatt alapból oda kellene tartoznia...) Amúgy ezt a 3. előfizetést 2 hétig nem sikerült aktiválniuk, csak a számlázási napon, hogy a csoporthívások díját még kiszámlázhassák a teljes hónapra...
Hüjje norvégok! (az eredetik)

Zep 2009.04.06. 13:13:56

ide bizony jár a faszkorbács

DaM 2009.04.06. 13:22:21

Na nem azért, de Zoli - véletlenül nem kevered a vidám levelezgetés közepette a PIN kódodat és az ügyfélszolgálati kódodat?! :) Mondjuk nem Pannonos vagyok, de itt van egyszer PIN a kártyához, illetőleg van ügyfélszolgálati kód, amit akkor használunk, ha valami miatt buzerálni kell az "accountomat", pl. szolgáltatás rendelés/lemondás/mégpárdolog.

Bár utóbbi is adatvédelmileg aggályos, node ha ennyire érdekel (jogosan!) a védelem, akkor inkább telefonálj be, saját hálójukon biztonságban vagy. (Minek hallgassák le a jelszavadat, amikor simán kinyerik az adatbázisukból is ugyebár).

Még egy jópofi indoklás, dear Zoli: ha te megváltoztatod a PIN kódodat, akkor szerinted azt műholdfelvétel alapján lelesik? Vagy szerinted az eredeti PIN-t kéne megadnod? :D

Secnir 2009.04.06. 13:27:58

nem értem
ha naiv ügyfél nem tudja a passwordjét, miért nem szét valami warezoldalon?

2009.04.06. 15:23:15

Meg kell küldeni a PIN kódott e-mailben.
Mátyás király módra: ****
Ezzel kezdjen valamit a cég.

epeficam 2009.04.06. 17:52:58

Ettől_a_szines háttértől kifolyt_a_szemem.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.04.06. 18:00:15

Könnyu volt nekem, amikor olcsóbb csomagra akartam váltani a T-Homenál
A barátomé volt a net.
Mint képviseló a telefonos reszlegnél be vagyok jegyezve "biztonságosan"
Jelszót kérik, mondom nem tudom, DE BE VAGYOK JEGYEZVE.
Az nem számit ez egy másik részleg
Akkor tovább nem fizetem, kössék ki
Jelszó nélkul azt se.
Ne is számlázzanak tovább, nem fizetem.
Rögtön lehetett olcsóbb csomagra váltani :)

ge-za (törölt) 2009.04.06. 19:47:53

ELSŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Végre sikerült :D

simpatico 2009.04.06. 20:30:18

és ez megvolt?

antagon.blog.hu/2008/02/15/fenyegesd_a_sajtot_a_pannon_vegre_bevallalja_mi_a_pr

a posztolót mindjárt kezelésbe veszik a pr osztály dolgozói :)

ge-za (törölt) 2009.04.06. 21:17:53

@Christophofil:
ohhh
tán csak nem a post író személyesen?:)

Hanga_ 2009.04.06. 22:02:45

Szerintem:

Ha valaki csoportossal fizet nem lehet 120 Ft.

Tehát:

A, hiba van a gépezetben
B, drága posztoló ferdít és még csak most állt át mondjuk csoportosra.

Hogy férnek hozzá az adataihoz hogy megnézzék hogy A vagy B eset áll fenn?
Egyik ügyintéző sem tudja látnoki képességeit elővéve kitalálni hogy mi van.


Jahh és ha emberünknek azt mondom hogy " szálj fel a 7 buszra a keleti felé" , akkor bemegy venni egy kiló kenyeret a boltba????????

Szerintem kedves posztolónk vagy nagyon gyökér, vagy provokálni akarta a népet :-)

(Az utóbbi mostanában úgy is divat.)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.06. 22:10:38

úristen baszki, ezek fogyatékosok

besokalltam

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.06. 22:14:41

@Christophofil: "Aki a postolót basztatja, épp olyan hülye mint a Pannon. Fogjátok fel, hogy
1. ez nem egy olyan kérdés, ami egyedi azonosítást kíván, csak egy egyszerű információkérés"

EZ ALÉNYEG TISZTELT KÖTEKEDŐK!
A pannon meg szarjon egy láda sünt!
Amúgy meg pannonos vagyok, b.sszameg!

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.04.06. 22:34:05

kz, ezt nem bírom nézni. Gyere át a szomszéd irodába, aztán adok neked valami szoftvert, hogy a jelszavadat visszafejtse... ;-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.06. 22:51:58

egyebSt nekem mindenhol ugyanaz a pin kodom meg a jelszavam 12 eve
gondoltam az oregkorra
ez emilem is csak 1 van

Miron 2009.04.07. 08:12:07

Szerintem nincs igazad.
A Pannon számláján minden tételnél szerepel, hogy melyik időszakra vonatkozik.
Biztos, hogy az összeg az csoportos megbízás előtti időszakra érvényes.

VonBraun 2009.04.07. 09:34:21

Én egy ugyanilyen levelezést be tudnék idézni ide. A P. válasza után elment az egész abba az irányba, hogy milyen primitív, amellett mindenféle biztonságot nélkülöző megoldás az, hogy e-mail-ben küldjem el a jelszavamat, amihez ha bárki illetéktelen hozzájut, össze-vissza tud barmolni az online rendszerben az én káromra. Az úr válasza az volt, hogy beidézett egy általuk kreált szabályt, hogy ez így működik náluk. 12 éve vagyok P. előfizető, eddig ez nem így működött náluk. Én is beidéztem egy általam kreált szabályt, hogy jelszót adok, ha eljönnek érte 10:00 és 10:15 között személyesen. Erre született egy újabb válasz, hogy ok, értik, de küldjem el a jelszót e-mailben, mert csak akkor tudnak információt adni - mellesleg egy olyan dologról, aminek a teljesítését saját maguk szerint 48 órán belül vállalják, és már a 72.-en is túl voltunk, mindenféle teljesítés nélkül.
Végül "okosabb enged" alapon megszüntettem a levelezést az "ügyfél"szolgálattal, és láss csodát, másnap reggelre megjelent a levelezés tárgya a szolgáltatásaim között jelszó nélkül is.
Egyébként érdekes dolgok vannak itt: ha felhívod a 1741-et, a rendszer elkéri a jelszavadat. Be kell mondani [akinek még betűkarakteres jelszava van, mint nekem pl], vagy be kell ütni a telefonon. Aztán a meglepi: nem a rendszer vizsgálja az egyezőséget, hanem te magad: ha a jelszó helyes, nyomj 1-es gombot, ha nem, akkor 2-est. Egy alkalommal kipróbáltam a jelszavamnál a "ketteslétra" bemondást, majd 1-es gombot nyomtam. A rendszer beléptetett, onnantól ugyanúgy tudtam tenni-venni, megrendelni-lemondani, mintha a valóságos jelszavamat adtam volna meg. Szóval, ha valaki rosszindulatú, és ki akar szúrni bárkivel, nyugodtan megteheti, mert a 1741 rendszere bármit elfogad jelszónak, amit a felhasználó úgy gondol, hogy jó.
És akkor az "ügyfél"szolgálat meg e-mailben kéri, mert anélkül semmit nem csinálnak. Hát, kérem...

Balance Of Power 2009.04.07. 11:11:08

@sambalabammbumbumm: Micsoda? Azert kerul mas emberhez, mert nem szerepel a levelben azonosito? En az ELMU-vel igen sokat leveleztem, minden azonosito szerepelt, sot, a subject volt a vevokodom stb. Megis mindig mas valaszolt, akinek nyilvanvaloan fingja nem volt az elozo dologrol. Olyan is volt, hogy azonnal visszairtam egy eppen megkapott levelre es utana az elozore valaszolt valaki mas. Pedig a tema vegig ugyanaz volt.
Mivel kozos emailcim van (task-ID, nyilvan sokaknak ismeros), egyszeruen meg kellene szervezni, hogy ha egyvalaki elkezdett levelezni egy konkret ugyfellel, akkor vigye is vegig a dolgot. Ez jarhat nehezsegekkel, de ha a csoportvezeto nem aluszik, akkor azert megoldhato.

mesegomba 2009.04.07. 14:28:27

:D Ez tényleg már lúzerségek lúzersége.
Hogy lehet így fogalmazni, egy olyan levélben, amiben ő kér információt, meg úgy egyáltalán??? Nem a haverjának írta ezt az emailt. Mikor terelgetett ez a gyökér libát együtt a pannonnal, hogy csak így smileyzik a mondatok közepébe?
Ha valaki hülye, azon nem lehet segíteni, ő adta meg a jelszavát szocprobléma, ha elfelejtette. Szedjen kavingtont.
Szánalmas....

2009.04.07. 14:29:41

@Christophofil 2009.04.06. 12:36:25

Te egy személyben eldöntötted, hogy egy tétel a delikvens számláján az nem olyasmi amihez azonosítás szükséges ?

Ordas nagy tévedésben vagy !

Cesare 2009.04.07. 23:47:17

A postoló valószínüleg komoly gondokkal küzd szellemi téren.

1) PIN nem egyenlő a kártyszintű jelszóval!
Nemcsak hogy máshogy írják de mást is jelent.
2 Az üf szolgálatos nem adhat kitalált magyarázatot a problémára és a "szerintem ez és ez a baj" sem fér bele.(az állását tenné kockára)És akkor már megint ott vagyunk, hogy valahogy hozzá kell férni az üf. számláihoz,adataihoz, hogy PONTOSAN meg tudja mondani az ügyintéző hogy miért is szerepel az említett tétel a számlán. Ha csak úgy levelezgetnél egy elvi kérdésről akkor írd azt. És kapsz egy egyenlevelet az ÁSZF-ből hogy kb mik lehetnek a lehetőségek. Aztán válasz kedvedre valót. Mert bármilyen hihetetlen vannak erre szabályok. Amik kötik az ügyintéző kezét.
3) Te konkrét infót kértél.
4) Ha pl. a bankkártyádhoz tartozó kódodat nem tudod beütni az automatánál akkor az biza nem ad pénzt se infót, sőt ha 3x elrontod akkor el is veszi a kártyádat. És igen felesleges meggyőzni arról hogy adja vissza. De valóban próbálkozni azt lehet. (úgy megnéznék egy ilyet, biztos van a bankoknak egy komoly Best of ATM-jük szigorúan csak a fejeseknek szilveszterkor!)
5)Ha e-mailben kérsz infót akkor valahogy azonosítani kell téged. Többen is írták, lehet nem véletlenül, hogy az e-mail nem biztonságos. Valóban így van. De Te! döntöttél úgy, hogy ezt a formáját választod a komunikációnak. Valamit valamiért. Fel is hívhattad volna őket. Nem tetted. A hülyeséghez jogod van. Szóval a pannonon számonkérni miért kér e-mailben jelszót kissé aggályos. Ahogy a nagy ovisok mondják : Te kezdted! Aki ku*vának megy ne csodálkozzon ha b**ák.

Szóval kedves posztíró. Gondold újra. Mert szerintem Violetta, Blanka és Emese is értette hogy mit szeretnél csak te vagy csökent értelmi képeséggű és nem mellesleg tahó.

Cesare 2009.04.07. 23:57:27

De hogy biztosan értsd, az előző lehet hogy hosszú volt:

1) E-mailben kértél konkrét számládhoz köthető infót (mi az a 100 HUF + áfa a te számládon)
2) Az ilyen infó kiadását a pannon azonosításhoz köti (azért mert az e-mail nem biztonságos és bárki küldhette)
3) Ehhez kártyszintű jelszót kér. Ami nem azonos a PIN kódoddal.
4) Ezt az, amit te nem tudsz. Sőt azt sem tudod mi a kettő közötti különbség.
5) Ezen te felháborodsz, és nyilvánosan megsértesz embereket azzal a felkiáltással, hogy ők a hülyék.

BRAVÓ

Mária 2009.04.08. 11:54:29

@Cesare:

Így van.

A kártyaszintű jelszó egy hat elemből álló karaktersor.

A PIN kód meg egy négy elemből álló karaktersor.

Remélem, a Kedvesügyfél soha nem kerül olyan helyzetbe, hogy a Pannon a PUK kódját követelje rajta :)

subidu 2009.04.08. 11:57:35

Én csak azt nem értem, hogy egyesek miért keresik állandóan a kákán is a csomót? a mai világban 100 ft nem pénz. ha kérik akkor kérik. én is fizetek a UPC-nek a UPC-nek, mert elszámolást küldenek. Nekm pl. az utánnajárás többe kerülni. magyarul le..szarom.

Agyalap 2009.04.08. 14:54:29

@subidu: Ez a hozzáállás nem nyerő. Magyarisztánban élünk, itt a szolgáltató nem abból él, hogy szolgáltatást nyújt - elégedett ügyfél sokáig igénybeveszi - mindenki elégedett. Inkább fizess elő és majd átverjük a fejed ha nem veszed észre. Legfeljebb nem vásárolsz tőlünk többet, de addig lehúzunk rendesen.
Hát figyelj oda a 100 Ft-odra is, mert ez milliós bevétel a jófej nagy cégeknek.
süti beállítások módosítása