Egyelőre óvatosan kezeljük, vagyis nem vesszük készpénznek, amit Attila leírt a Gastroyalról, hiszen végül is kidobták a cégtől egy beszélgetés végén, ami abból a szempontból nem csoda, hogy felvételi beszélgetés volt, ő meg alaposan beszólt a reménybeli munkaadónak. Szóval elfogult lehet Attila, de ezzel együtt érdekes, amit leír az ismert ebédeltető cég felvételi módszereiről. Főleg érdekes lesz, ha mások is meg tudják erősíteni, hogy aki futár akar lenni, annak több mint negyedmillió forint kauciót kell letennie. Futárok, jelentkezzetek és meséljetek! Fordulatos sztori alant.
NO CIGÁNY, NO TB, NO NYUGDÍJ, NO HAJ
Futárnak jelentkeztem a Gastroyal-hoz.
Miután elküldtem az önéletrajzomat, elég hamar visszahívtak és egy ugyancsak közeli időpontban már mehettem is az állásinterjúra. Mivel a saját autó feltétel volt, ezért előző este elmentem lemosatni az autómat, mivel úgy gondoltam, az ápoltság nem csak a jelentkezőkre vonatkozik. 11 órára szólt az időpont, előtte körülbelül tíz perccel meg is jelentem a Csepel Művek területén található telephelyükön. Bementem az épületbe, ahol a lépcsőfordulóban egy barátságtalan munkatársuk fogadott és egy adatlapot nyomott a kezembe, amit nem értettem, mivel adataimat már elküldtem e-mailben. A fénymásolt lapon ilyen kérdések voltak: Milyen területen szeretne dolgozni? Kap-e rendszeresen segélyt? stb. Miközben írtam, mellettem a munkatárs emelt hangon oktatta ki a másik jelentkezőt.
- Maga a konyhára akar jelentkezni? De Béla, maga töltse ki a lapot, ne a rokona. Az nem jó, ha ön nem tud írni! – ekkor egy kicsit elbizonytalanodtam, úristen, ide akarok jönni valóban dolgozni? – majd felém fordult:
- Na, mi az, gondot okoz kitölteni? – kérdezte.
- Én ezen már túl vagyok - én már elküldtem az adataimat, futárnak jelentkeztem.
- Ja, mért nem ezzel kezdted, a folyosó végén vannak a többiek! - válaszolta. Elindultam arrafelé, de már a csapat is felém indult, ugyanis 11 óra lett. Párbeszédünket meghallotta egy jól öltözött, kultúráltan kinéző cigány srác is, aki bizakodva felém fordult:
- Van gépkocsivezető-felvétel? Merre? Azt szeretném én is csinálni!- csillogtak a szemei.
- Akkor jó helyen jársz, épp most kezdődik a felvételi tájékoztatás - mondtam neki. Ekkor mellém ért a szállítási vezető, aki kinyitott egy ajtót és kérte, lépjünk be. A cigány srác előtt azonban megállt.
- Főnök úr, gépkocsivezetőnek szeretnék jelentkezni.
A szállítási vezető azonban így szólt:
- Éppen elegen vagyunk már így is! – majd mielőtt még kérdezett volna a srác valamit, becsukta orra előtt az ajtót. Kínomban mosolyogtam egyet, mert mielőtt beléptünk, az ajtó felett ott lifegett a cég szlogenje: „Merjünk nagyot alkotni!” Helyet foglaltunk, a terem közepén egy letakart biliárd asztal állt. A farmernadrágot viselő szállítási vezető is leült szétrakott lábakkal, majd pökhendi stílusban elkezdte:
- A konkurenciát leverjük, legyőzzük, én már 17 éve itt vagyok, hosszú hajat nem tűrjük, konzervatív cég vagyunk. Na akkor térjünk a lényegre, a munkaidőre! … Na és akkor a bér: 11% a jutalék, 17 Ft a kilométertérítés. És a feketeleves: Kb. 270.000 Ft kauciót kérünk mindenkitől, ügye, mert hát pénzzel dolgozunk.
Az első három hónapban 150.000 a fizetés, 50.000-et azonban levonunk, így a harmadik hónap végén már csak kb.120.000-et kell befizetni. Az eddigiek után egy kérdésem volt az úrhoz, ugyan miért kell ezt, nem hiszem, hogy annyian kísértésbe esnének, ha meg egy-egy emberrel ez történik, miért a becsületes többséget kell büntetni, illetve fizetnek-e erre az összegre kamatot. Az úr kezei kissé remegni kezdtek.
- Hogy ilyen provokatív kérdést feltenni! Nem fizetünk. Ha valaki sikkaszt, mi nem fogunk évekig pereskedni! Ez jobb.
Vajon a pénzszállítóktól is 5 millió kauciót kérnek? Majd folytatta:
- Ez nem bejelentett főállás, és a TB – és nyugdíjjárulékot sem fizetjük. Természetesen aki akarja ezt, majd befizeti- magának- tette hozzá cinikusan. Mellettem egy fiatal lány buzgón jegyzetelt, majd felnézett és megkérdezte:
- És a szabadság?
- Van, mindenki annyi szabadságra megy, amennyire akar, de fizetést arra az időre nem kap!
Nem bírtam türtőztetni magamat:
- Hogy lehet ez?
-Nálunk ez a szokás.
-Ez nem szokás kérdése, minden munkavállalónak JÁR a fizetett szabadság és a munkaadó KÖTELESSÉGE a TB és NYUGDÍJJÁRULÉKOT az alkalmazottai után fizetnie!- vágtam közbe. Az úr már nagyon remegett:
- Jó, maradjál nyugodtan - szólt hozzám - de hogy te már nem leszel felvéve, az biztos. Majd gyors névsorolvasást tartott és mindenkit beosztott az első napjára - kivéve engem. A többiek felálltak, köszöntek, majd elhagyták a termet.Ketten maradtunk. Kínjában a telefonját nyomkodta, kerülte a tekintetemet, majd felállt és kezeivel kapálódzva értésemre adta, hogy távozzak. Én azonban közöltem vele, hogy főnökhöz méltatlan az a diszkriminatív stílus amit az elején mindannyiunk előtt eljátszott. Majd tudva, ennek az állásnak lőttek, már nem fogtam magam vissza:
- A társadalom is ilyen és különben is - alkalmazunk cigányokat!
- Hogyne! - mondtam - a konyhában ahol senki sem látja, de a megrendelőkkel csak árják tarthatják a kapcsolatot. Önnek, mint munkaadónak felelőssége van – nem csinálhatja ezt, vagy ha már rasszista, akkor ne az új jelentkezők előtt csinálja. 5-6 ilyen szituáció után már a cigányokat is megértem, hogyha utálják a fehéreket, munkát se találnak, egyes szórakozóhelyekre sem jutnak be, és ha ezek után agresszívé válnak, akkor meg egy jó indok, hogy mért nem alkalmazzuk őket. Illetve azt sem értettem, miért provokáló kérdés, hogy fizetett-e a szabadság és lesz-e TB-m?
Az úr nyelvét dugdosta, majd tovább remegett. Mikor már a folyosón voltam, megkérdeztem, tudnék-e a főnökével beszélni, mire készségesen úgy válaszolt:
- NEM!
- Jó, akkor majd az Interneten keresztül megkeresem a főnökét.
Próbáltam a helyszínen illetékest keresni, de nem jártam sikerrel. Talán jobban járt volna a Gastroyal, ha szóba álltak volna velem. Most azonban így járt.
Üdv. Attila
Willie 2009.05.05. 01:51:34
macskacitrom 2009.05.05. 02:25:10
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.05. 02:26:58
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.05.05. 02:44:16
Don Bolesz 2009.05.05. 02:58:24
vauvauvau 2009.05.05. 03:00:19
Múlik az idő, az emberölő.
Táptalaj 2009.05.05. 03:08:40
Megdobbent 2009.05.05. 03:13:07
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.05.05. 03:20:04
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.05. 03:25:57
De azért ez meredek :D
Uff. Amúgy jót söröztem :) Haverom összeröffenést szervezett, + egy új csajt.
Aztán hárman mentünk el, a csaj, haver, meg én :D
tök jót dumáltam akiccsajjal, srác szóhoz sem jutott :) Aztán hazakísértem (sajnos monogám vagyok, basszameg, bár úgysem jött volna össze), utána még ittunk egy jót a srácokkal :)
Szóval most jóóóóóó s 12. vagyok, ááá.
Kotnyeles 2009.05.05. 04:29:52
Eszt kell csináni e (törölt) 2009.05.05. 06:41:19
Secnir 2009.05.05. 07:27:03
Ez nem bejelentett főállás
-hanem?
a TB – és nyugdíjjárulékot sem fizetjük
-hanem?
270.000 Ft kauciót kérünk mindenkitől
-miért is?
mindenki annyi szabadságra megy, amennyire akar, de fizetést arra az időre nem kap
-munka törvénykönyve? hm?
első blikkre egy olyan ötvenmillás bírság. ha esetleg egy apeh ellenőr álruhában (mert ez kedvenc szórakozásuk) elmegy felvételire és dolgozik ott egy napot, tuti a cégbezárás:
"Majd gyors névsorolvasást tartott és mindenkit beosztott az első napjára"
hát az első nap az arról szól, hogy a munkaügy felveszi őt, lejelenti az APEH, stb. felé, orvosi vizsgálatok (mivel élelmiszerrel dolgoznak, ezért pisi-kaka check vérvétellel tüdőszűréssel, náthásan nem mehet kaja közelébe), és a második napon kezdhet dolgozni, ha már van EÜ kiskönyv. különben cumi.
Bubu80 2009.05.05. 07:39:54
aardwark 2009.05.05. 07:45:06
kélem alássan én tsak tölp seletnék lenni, és lökhjetek a pahdlóla de dulván
Layosh 2009.05.05. 07:51:46
jooagi 2009.05.05. 07:56:06
Ez nagyon-nagyon sok cégnél így van!!
KerGiz 2009.05.05. 08:05:46
Két éve, pici babám születése után volt néhány hét, amikor igénybe vettem a szolgáltatásaikat. Nem tudtak körülbelüli időt se mondani, hogy mikor jön a kaja (reggel 8- délután 2 között), sokszor késett, jópárszor koszos (földes?) volt a kajás doboz. Mígnem egyszer - korábban kellett volna abbahagynom - ételmérgezést kaptam a minden bizonnyal rosszul hűtött - "lerobbant a kocsi, azért késtünk" - spagettijüktől...
Másnap a neten lemondtam a rendelést. Az ügyintézőjük felhívott, hogy miért mondtam le: szerintem sejtette, hogy az a szállítmány gyanús volt... És még a kihordó csajjal is összefutottam 2-3 nap múlva, az is nagyon tapogatózott, hogy minden rendben van-e...
Sajnos nem tartottam meg a maradékot, megért volna egy kis bevizsgálást, reklamációt... De egy pár hónapos babával az ember nem ilyenen gondolkodik... Remélem, valaki egyszer utánuk néz. Köszönöm a topicindítónak, hogy leírta ezeket...
zapkorte (törölt) 2009.05.05. 08:13:17
Meg azért tegyük azt is hozzá, hogy ha 780 Ft-ért házhozszállítják a kétfogásost, abba nem nagyon fér bele a munkáltatói járulék... vagy minimálbér, de annyiért meg ki a fene megy el Pesten?
A negyed milliót azért kicsit sokallom, nem hiszem, hogy ekkora értékű kaja lenne egy nap egy futárnál... De egy 50-60e-t én is fenntartanék a helyékben, hiszen ha se szerződés, se semmi, akkor bármikor bárki dobbanthat a nála lévő pénzzel, és esélyük nincs, hogy viszontlássák.
Nem akarom a Gastroyalt védeni. Undorító, amit itt leírtak róluk. De máshogy aligha tudnának talpon maradni. Ez nem (csak) a "tajparaszt" hibája, hanem a rendszeré (is). Az ember még viszonylag korrekt volt a maga nemében, hogy mindent korrektül elmondott előre, sok munkaadó csak szép sutyiban "elfelejti" bejelenteni a munkásait, és az illető csak akkor veszi észre, amikor vakbél- vagy mandulaműtét után kiviszik neki a számlát a kórházban, vagy amikor elmenne nyugdíjba, és rájön, hogy nem tud, mert hiányzik 5-6 év szolgálati viszonya a 38-ból, amit ugyan ledolgozott, de nincs nyoma a könyvekben.
kicsimancs 2009.05.05. 08:22:48
ZON 2009.05.05. 08:23:56
Nanemá 2009.05.05. 08:27:26
vagodeszka 2009.05.05. 08:36:49
b[ALien] (törölt) 2009.05.05. 08:36:54
Tsabi 2009.05.05. 08:37:11
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.05. 08:39:28
É2I 2009.05.05. 08:39:55
Na, akkor ezt a levélét küld el Apehnek, és akár az ÁNTSZnek.
Viszont nem értem az ilyen felvételiztetőket. Egyiknek sem remeg a segge, hogy a felvételizők közt ott lehet egy beépített ember is?
Egyre inkább az látszik, kellene is.
Tudom a nagyfőnök nem bukna meg, hiszen az ő tudta nélkül, és különben is iso9001, meg fentartható fejlődés, meg tisztességes piaci viselkedés, meg...
Editor Bob 2009.05.05. 08:47:26
Smacika 2009.05.05. 08:51:45
Mert ő is pénzzel gályázik.
Elmehet a g.royal a halál véreres, retkes kukijára.Neámmá, hogy dolgozni akar a paraszt, de fizessen be előtte 4 havi minimálbért.Azér akar dolgozni mert nix lóvé.Ez olyan mint a melóhelyek 98%-a, kell 3 év tapasztalat, hogy dolgozhass, de sehol nem tudod megszerezni a tapasztalatot, mert nem vesznek fel tapasztalat nélkül.
G.royalt disznósajttal megdobálni, és ne csak a danont bojkottálják az emberek, hanem ezeket a trógereket is.
Lesz helyette más cég aki a pénzemért esetleg ad normális szolgáltatást.
☺ágica (törölt) 2009.05.05. 08:52:05
Hát, ez így elég meredek. Azért én kíváncsi lennék egy válaszra...
aardwark 2009.05.05. 08:53:21
Smacika 2009.05.05. 08:56:11
Ha nem lesz akkor vagy nagyon oké minden a cégnél, vagy nagyon nem.
Én úgy vagyok vele, ha nem vagyok saras akkor nem magyarázkodok.
Ezt viszont egy ilyen érdekeltségű cég nem teheti meg.
A kedves posztoló meg a cigó srác kizárásánál elkezdhette volna a telefonjával felvenni az egész interjút.
Az volna a piros hetes.
aardwark 2009.05.05. 08:57:06
☺ágica (törölt) 2009.05.05. 08:58:19
Cseber Lajos 2009.05.05. 09:01:08
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.05. 09:02:03
@☺ágica:
Tik má megin' turbékoltok? :)
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.05.05. 09:06:41
betépett felhasználó 2009.05.05. 09:07:02
aardwark 2009.05.05. 09:08:40
most már lehet off???????
anarcho78 2009.05.05. 09:09:21
Meklén és Tamara 2009.05.05. 09:13:39
betépett felhasználó 2009.05.05. 09:16:32
"Kedves Megrendelőink!
Cégünk célja, hogy sokéves tapasztalatával álljon az Önök rendelkezésére ... bla bla.... A frissen elkészített ételeinket 3-4 C fokra hűtjük, így megakadályozzuk a baktériumok, mikroorganizmusok szaporodását."
"Az ételek a felmelegítés helyén fogyasztandók, a felmelegített étel nem szállítható."
de a legjobb ez:
"A GASTROYAL
…..immár 16 éve folyamatosan fejlődő, növekvő vállalkozás, nagyon határozott célkitűzéssel. Menedzsmentjében, vezetésében olyan emberek gyűltek össze, akik tudták, hogy a legjobbak, a legnagyobbak lesznek. Legfőbb feladatuknak tekintik, hogy a GASTROYAL mint márkanév fogalommá váljon.
Ezért rengeteget tanultak, tapasztaltak, és minden munkafázist a saját bőrükön ismertek meg. Jelentős vendéglátói, dietetikai ismeretek, üzletvezetői, tulajdonosi tapasztalatok vezettek idáig. Ez az a cég, ahol dolgozni, csak szívvel,lélekkel lehet.
Ez a mentalitás persze kemény követelményekkel jár magukra és a munkatársaikra nézve egyaránt. Ez a töretlen hit és akarat mintázza, hogy a GASTROYAL olyan emberekből áll, akik Magyarországon egy egyedülálló céget építettek fel, mert mertek nagyot álmodni, és ezt az álmot megvalósították.
Jó étvágyat kíván Önnek ételeihez a Gastroyal!"
Ez a mentalitás persze kemény követelményekkel jár magukra és a munkatársaikra nézve egyaránt
Ez a mentalitás persze kemény követelményekkel jár magukra és a munkatársaikra nézve egyaránt
Ez a mentalitás persze kemény követelményekkel jár magukra és a munkatársaikra nézve egyaránt
Ez a mentalitás persze kemény követelményekkel jár magukra és a munkatársaikra nézve egyaránt
Ez a mentalitás persze kemény követelményekkel jár magukra és a munkatársaikra nézve egyaránt
....
ki ilyen f@szsaggal reklamozza magat, tuti fekete korommel kavarja a turot...
en nem ennek toluk ingyen sem!
aardwark 2009.05.05. 09:20:25
turb
turb
????
nagy munkanélküli (törölt) 2009.05.05. 09:21:14
☺ágica (törölt) 2009.05.05. 09:25:06
@aardwark: :)))
Megbocsatasblog · http://www.megbocsatas.blog.hu 2009.05.05. 09:32:25
leslie nilsen (törölt) 2009.05.05. 09:35:16
mennyél vmi állami céghez, HE Z NEM JÓ..
ja ode kell diploma is?
Ainult Mina 2009.05.05. 09:35:57
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.05. 09:38:13
@nagy munkanélküli: A roma szó egyszerűen embert jelent, tehát aki nem roma, az nem is ember?! Valóban súlyos diszkrimináció, hogy miniszterek, rendőrfőkapitányok lassan minden (alighanem szintén cigányok, mégpedig "kamatospénzesek" által)legyilkolt cigány temetésén megjelennek, a cigányok magyar, ruszin, sváb áldozatainak a temetésén meg nem... "Mindenki egyenlő", nemdebár?
aardwark 2009.05.05. 09:38:54
jahh, és turb
:)
helianthus 2009.05.05. 09:40:18
☺ágica (törölt) 2009.05.05. 09:43:13
janikahhh (törölt) 2009.05.05. 09:43:19
dom.ir/0tipli
Begérke 2009.05.05. 09:43:45
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.05.05. 09:44:37
meg mehet az APEH
Minc 2009.05.05. 09:47:41
2009.05.05. 09:49:59
nyomtatványon az aláírása helyén ez állt: POSTÁZVA. :D Manapság tényleg azt csinál mindenki, amit akar.
É2I 2009.05.05. 09:50:29
Lalikiraly 2009.05.05. 09:51:31
2009.05.05. 09:54:10
Mizu 2009.05.05. 09:54:48
A nép fia 2009.05.05. 09:54:58
relaxisland.blog.hu
2009.05.05. 09:55:59
kifli 2009.05.05. 09:56:05
hulyeinformatikus 2009.05.05. 09:56:50
Ezt aláírom, én is rendeltem már több cégtől, csak e-mail-ben történő visszaigazolást kaptam, számlát soha, egyik cégtől sem.
Még az első rendelésnél sem, nagyon gyanús nekem, hogy ezt be merik vállalni hátszél nélkül..
hulyeinformatikus 2009.05.05. 09:58:03
Akkor működhetne, ha több cég számlázz a kiszállítónak.
borsszóró 2009.05.05. 09:58:04
Fashionistas 2009.05.05. 09:58:28
Ott a Theo Papa pl. Napi több millát csinálnak az ehetetlen zsíros konyhájukkal.
Shagrath 2009.05.05. 09:59:00
Mondjuk azéert a xar kajáért ez elég sok. Nyílván akkor ne fizessenek adót, igaz? A Porsche Panamera meg 30 milla. Sok érte. Ne fizessék ki a munkásokat inkább, meg költöztessék dél-amerikai nyomornegyedbe őket, csak legyen inkább 24 milla. Mondjuk ez azért nem így megy.
"De egy 50-60e-t én is fenntartanék a helyékben, hiszen ha se szerződés, se semmi, akkor bármikor bárki dobbanthat a nála lévő pénzzel, és esélyük nincs, hogy viszontlássák."
Kit érdekel? Ja és kinek az érdeke, hogy ne legyen szerződés? A munkáltatóé. Csak a dolgozó szív. És ha már szív szívassuk meg még vagy 60 ezerrel. Legyen jól kiszolgáltatva. És arra mi a garancia hogy a munkáltató nem lóg meg a pnzzel? A munkavállaló is követelhet ilyen jogon vagy 3-4 kiló kauciót.
punpa 2009.05.05. 10:01:33
Most vagy a kaja ingyenes és minőségi, vagy pedig a házhozszállítás, de akkor viszont a kaja lehet akár szar is.
phaidros 2009.05.05. 10:02:15
É2I 2009.05.05. 10:02:50
ohrana 2009.05.05. 10:04:31
Amúgy az APEH meg ANTSZ meg a nőtanács szart sem ér, mert nyilván a zsebükben vannak. Ezek úgy kezdik, hogy megkeresik azt a két-három illetékest, akikkel aztán leboltolják a dolgot. Havi pár százezer nekik olcsóbb, mint a tb, nyugdíj, meg minden szabályt betartani. Magyarországon a Hivatalok sosem a nagy svindlerek büntetik, hanem a kis lúzereket.
Ezek ellen esélytelen minden feljelentés - ha egy felvételt közzétenne a tévé erről, akkor, talán akkor, azt válaszolnák, hogy kirúgták a felelőst, de persze az sem lenne igaz.
o
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.05.05. 10:04:56
aha. értem. akkor én most törlöm a telefonszámukat a telefonomból."
én leszarom, eddig sem rendeltem, eddig is rendkívül ellenszenves cég volt.
alig várom, hogy elköltözzem végleg ebből a mocskos szarbazüllött országból. én ezt a mérhetetlen mocskos bunkóságot nem bírom elviselni.
É2I 2009.05.05. 10:05:29
Na a homár lenyelte a hozzászólásom.
Mégegyszer nem pötyögöm be, hosszú volt.
mokas_gizi 2009.05.05. 10:06:39
Ami a Csepel Művek területén van hely az maga a pokol az ott dolgozónak legalábbis ahol a kaját készítik elő...
De átlagfizetéshez képest nem adnak rosszul
borigabi 2009.05.05. 10:07:46
(Persze lehet moralizálni, hogy ez most milyen, de ettől ez nem fog megváltozni. Lehet más a politika, mi? Itt??? :P)
atomic bomberman 2009.05.05. 10:07:53
a cigány srác miatt meg remélem szólt az esélyegyenlőségi mittoménminek. legalább valaki birságolja már meg picit ezt a csürhét.
elwood 2009.05.05. 10:09:08
a szabit kiírják de nem vehetik ki.
ha szóvá teszi kirúgják.
én már öreg vagyok tiplizni, de egyre nő a nyomás
Feketecsuklya 2009.05.05. 10:12:04
Volt boxoló a tulaj, és aki látna egyszer ott egy belsőkörös egyeztetést, utána a Keresztapa 1-3-at betenné a gyerekeknek reggel mese helyett...
Igazi köcsög bűnöző brigád.
2009.05.05. 10:12:11
tutis 2009.05.05. 10:14:19
Előbb a Food Expresstől rendeltem, ott két hónap után kijelentette a szállító, hogy nem éri meg neki erre jönni. (de úgy hírdették magukat, hogy az egész ország területére, azóta nem tudom)
Jött a Gast. Soha semmi gondom velük, akik itt "most már nem is rendelek tőlük" akkor kitől fog?! Jah kérem, Budapesten könnyűűű!
A kaja ide 95 %-ban 8-9 óra között érkezik. Hideg a tálca, tehát útközben is hűtik. Két szállítóm volt eddig, mindkettő tisztességes ember. Ha el kell mennem reggel, kiteszek egy hűtőtáskát az ajtóm elé ő bejön a kapun kulccsal, beleteszi, ha éppen fizetés van kiveszi a hűtőtáskából és kész. Haza jövök, megeszem.
A minőség nekem megfelel, soha nem fogyasztotam égi mannát. Hogy a konyhájukon mit raknak a kajámban? És a piacon/csarnokokban meg akárhol mit tesznek bele?! Gané országban élünk, soha sehol sem tudjuk mit eszünk/veszünk. Számlát én sem kapok, nem is kell. Az ebédem kell minden nap. Az meg jön. A pénzzel eddig gond nem volt. A neten rendelek, visszaigazoláskor ott az összeg, azt fizetem.
Nem vagyok Gastroyalos beépített, hogy szépítsem a dógokat, csak egy elégedett ügyfelük aki azért szóltam hozzá ehhez a posthoz mert csupa negatívumokat lehetett olvasni. És egyik vélemény rántotta maga után a másikat. (össze téptem a kupont.....jaaajjjj!):-(((( Máshol mit eszel mit gondolsz?!
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.05. 10:14:32
kitalator.blog.hu/2009/04/07/barna_kola
"azta" 2009.05.05. 10:15:02
"Ez a kapitalizmus. :-("
nem. ez bűnözés.
@kicsimancs:
"Sorrendben a panaszt továbbítani: Gastroy., OMMF, APEH, ÁNTSZ "
esetleg Pimasz úr :DDDDD
2009.05.05. 10:17:14
napola- (törölt) 2009.05.05. 10:17:26
Ciki, nem ciki ilyet leírni, de teljesen meg voltam velük elégedve. Minden nap szinte percre pontosan ugyanabban az időben hozta a futár a kaját, a minőség is megfelelő volt. A futár sráccal azt is meg lehetett beszélni, ha váratlanul másnap otthon kellett maradnom, hogy ne a mhelyemre vigye ki az ebédet.
A kiválasztásról nyilván fogalmam sincs, hogy hogyan zajlik. Azt tudom mondani, hogy ez a srác - és aki helyettesítette - nagyon korrekt és udvarias volt, ami nekem nem azt jelzi, hogy e téren akkora gond lett volna. (Ja, és a főszállítóm hosszú, de ápolt hajat viselt.)
Hetente egyszer kellett fizetni a jövő heti rendelést, s a srác másnap mindig hozta a számlát róla. Ez veszprémi tapasztalat volt.
A posztíró memóriájának külön gratulálok, hogy ilyen szöveghűen fel tudta idézni ezt a hosszas diskurzust, én erre biztosan képtelen lennék...:D.
hulyeinformatikus 2009.05.05. 10:17:57
Persze, a mi autónk lehajtott ülésű hátuljába majd beraknak egy frigót. :D
Hát nem.
-hattori- 2009.05.05. 10:18:49
Az egyetlen gondom, hogy száraz a rizsük :))
A futár sráccal nem beszélgettem a munkájáról, de udvarias és pontos.
Ettől még lehet, hogy a dolgozó felvétel ott úgy zajlik ahogy a posztoló megírta... kíváncsi vagyok az esetleges válaszra, de ettől még nekem ők az ebédmegoldás. (Ja, és amit még utálok, hogy túl sok műanyagszeméttel jár - böki a környezetvédő csőrömet)
2009.05.05. 10:18:50
A nyugdíjasok meg azért sírnak, hogy kevés anyugdíj, mert 800e embert tart el
9milliót...
csapdani 2009.05.05. 10:20:25
heroica 2009.05.05. 10:20:28
Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.05.05. 10:21:02
Igen, amúgy a maradék 1% informatikai területen dolgozóknál ez van. Van még kérdés? Van olyan hülye ebben az országban, aki itt marad diploma/kurrens szakma megszerzése után? Jah, a bölcsészek biztos.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.05. 10:21:04
garizim 2009.05.05. 10:21:08
Egyébként a Don Pepe, és a Pizza Hut mindig ad nyugtát. Persze lehet, hogy csak nekem:)
2009.05.05. 10:21:10
redriot77 2009.05.05. 10:22:00
Ezek a tetvek sehol semmilyen ellenállásba nem ütköznek, há' jóhogy ezt csinálják.
Bukovszky: "alig várom, hogy elköltözzem végleg ebből a mocskos szarbazüllött országból. én ezt a mérhetetlen mocskos bunkóságot nem bírom elviselni."
Jól teszed, ha elmész. Én is egyre inkább úgy érzem, hogy ebbe a pöcegödörbe felelőtlenség családot alapítani. A tévében nemrég megemlékeztek az oroszok kivonulásáról: felesleges. Az oroszok kivonultak, de a tősgyökeres magyar bunkóság a mérhetetlen kapzsiság, a kisstílűség ide van betonozva. Aki nem hiszi olvassa el/nézze meg a Rokonokat. 80 éve ugyanaz van itt, 80 év múlva is ez lesz.
Harlequin 2009.05.05. 10:22:04
Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.05.05. 10:22:38
kerületi28 2009.05.05. 10:22:58
amúgy szép kis poszt:)
lifelike 2009.05.05. 10:24:21
valamelyik konkurens ceg irhatta, lejaratasbol
biztos a lacibacsis teletal, az kavar mindenhol, de szar a kaja itt is ott is
490ft-os menu kiszallitva, meg ilyenek... LOL
kar hogy nincs egy ceg se aki minoseget adna dragabban, mind arra megy hogy szart olcson
ügyfélszolgálatos 2009.05.05. 10:25:17
-hattori- 2009.05.05. 10:26:20
Egyébként próbáltál már egy hasfájós 4 hónapossal és egy örökmozgó kétévessel autóba ülni, aztán egy boltban agyvérzés és üvegkárok nélkül bevásárolni, azt hazacipelni, majd mecsboxokon keresztülugrálva-mesét olvasva-szoptatva-orrtörölve-pelenkacserélve főzni? Én igen, nagy móka, de kihagyható ;)
2009.05.05. 10:27:22
2009.05.05. 10:28:28
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.05.05. 10:28:55
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.05.05. 10:30:27
Az akciós kuponok - amit egyik postoló írt - se úgy működnek ahogy azt gondolná az ember. A 10% kedvezmény a következő rendelésből lesz csak levonva, tehát a kupon használatakor a teljes árat kell kifizetni, és a kedvezmény a következő rendeléskor lesz elszámolva. Ez főleg azért szükséges, mivel a futárnak a kupon nélküli árat kell befizetnie és a kupon elszámolása a csak a következő héten történik. Tehát vagy meghitelezi egy hétre a kupon által adott kedvezményt (pár tízezres tétel, mi az neki?) vagy ezt a módot válassza.
Szerintem ami a GastRoyalnál meg az nagyongáz lehet. Elférne ott egy APEH ANTSZ vizsgálat.
Ja és aki aztm ondja, h másképp nem lehet.. De lehet. Mert ők azza llettek piacvezetők, hogy lenyomták az árakat. És látható ,hogy azzal nyomták le, hogy nem fizetnek TB, Adó, Nyugdíj, MV járulék, Szabadság.. Szóval lényegében az én és a többi adófizető zsebéből nyúlják le a lét.
Na ezért tartunk itt...
-hattori- 2009.05.05. 10:31:56
É2I 2009.05.05. 10:32:44
fingerbangs 2009.05.05. 10:33:57
az szép lehet
jóétvágyat!
fokaorr 2009.05.05. 10:34:21
muhaha
eset:
irodahazba nem hozza fel az etelt az elsore, hanem leteszi a portan... ha szova teszed, felhozza es leteszi az iroda ajtaja ELE a kuszobre!
(ahelyett hogy pl a konyhaba, vagy az ott talalhato hutobe betenne ha meg nincs az irodaban senki)
biztos vannak kivetelek, de kollegam a fentiek miatt valt meg toluk
É2I 2009.05.05. 10:34:38
-hattori- 2009.05.05. 10:34:44
É2I 2009.05.05. 10:36:02
Mi öcsém lenyúlt három évi járadékait fizetettük be visszamenőleg egy ilyen "céggel". Levonni levonták, csak tovább elfelejtették küldeni.
Ott hibáztak, hogy öcsém mindig elkérte a fizetési papírt és el is rakta.
newdawn 2009.05.05. 10:36:03
☺ágica (törölt) 2009.05.05. 10:36:07
zozi432 2009.05.05. 10:37:15
É2I 2009.05.05. 10:39:22
De válasz nélkül bemegy.
Homár motor-é, vagy mi?
2009.05.05. 10:40:13
SpeckoHU 2009.05.05. 10:41:02
Felháborító, hogy mik létezhetnek ma Magyarországon.
Csülök 2009.05.05. 10:41:13
Némi gyanús lejárató szándékkal.
Szerintem.
2009.05.05. 10:41:54
fingerbangs 2009.05.05. 10:42:25
mirol beszelunk????
ez az orszag tonkrement
koltozzetek el!!!
-hattori- 2009.05.05. 10:42:45
Szóval azt írtam, hogy nyilván nem lehetetlen, de utálok napokig ugyanazt enni, ami már nem friss, és még az időm is csak megy. Így tkp. én szabadidőt is veszek magamnak az ételhordással. Sőt, ha lenne vasalószolgálatuk, azt is megkeresném néha ;)
ellenbogen 2009.05.05. 10:45:50
ez nem a kapitalizmus, Amerikában ilyet sosem lehetne megcsinálni. Ez a mutyizó Magyarország.
2009.05.05. 10:45:56
BigTwix 2009.05.05. 10:47:19
www.vasalokiraly.hu/
:)
"azta" 2009.05.05. 10:48:38
Hozzászólás.
Némi gyanús önmosdató szándékkal.
Szerintem.
szusi úr 2009.05.05. 10:49:30
viszont az, h szerencsétlen roma sráccal hogy elbántak, felháborító. sajnos nem egyedi azonban. különösen, h egy kutatás szerint ez a norma.
www.publicus.hu/blog/ciganyellenesseg_norma
nem tudom, h itt mit lehetne tenni...
Starlark 2009.05.05. 10:49:51
saját kocsit meg átfestik? Mert ide egy piros céges matricás, tetőlámpás kocsi hozta mindig.
-hattori- 2009.05.05. 10:50:05
mivel ennyit offoltam, vállalom, hogy holnap megkérdem a futársrácot, hogy is van ez a munkadolog :O
Ленина · http://szanalmas.hu 2009.05.05. 10:50:55
Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.05. 10:51:44
Az megvan, hogy: "Fakanalam van, túróm nincs." ?
Amúgy hátpersze, hogy nincs se TB se fizetett szabi, se semmi, mivelhogy be sincsenek jelentve, hátugye akkor nem is dolgoznak ottan, akkor meg ugye hogyan adjanak szabit valakinek, ha eccer az nem is létezik?
Ezért szoktam én jókora borravalót adni a kajafutárnak.
Nem a gasztrojal.
szelephézag 2009.05.05. 10:53:11
1. Kauciót semmiképpen nem lehet kérni, ha az alapja mindössze egy GYANÚ, hogy majd ellophat az alkalmazott x pénzt. Ha mégis történik ilyen, akkor rendőrségi feljelentés tárgya a dolog, még csak nem is ismeretlen a tettes. Ahhoz viszont korrekt szerződés kell, hogy nyomon követhető legyen, nem pedig simlis ügyletek.
2. Csipkebokor vessző
3. Aki arra buzdít, hogy "inkább tanútá vóna", az nézzen körül olyan posztokon, ahol pont arról folyik a szó, hogy a tanulás sem emel ki feltétlen ebből a magyar posványból, amit a csalók hugyoznak erre az országra.
Koky_ 2009.05.05. 10:56:19
Starlark 2009.05.05. 10:57:38
Ha jött az ellenőr /mert jött/ akkor a takarító nő a főnök rokona, és éjszakára és ünnepnapra is a tulaj jön be... LOL.
Télen dolgoztam ott 2 hónapot és a recepciós fülkében nem, volt fűtés, szigetelés se sok...
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.05. 10:57:48
a poszthoz
én rendelek tőlük kisebb-nagyobb rendszerességgel, a helyi menza ugyanis egy okádék és qva drága.
teljesen meg vagyok elégedve. ember jön, atomórát lehet hozzá igazítani, kedves, udvarias. a kaja hideg. a kaja ehető (pedig válogatós vagyok). számla rögtön. az árak normálisak.
de ettől még minden lehetséges.
janikahhh (törölt) 2009.05.05. 10:58:40
dom.ir/0tipli
Meklén és Tamara 2009.05.05. 11:01:22
Halgattassék meg a másik fél is, de én már egy zsák sünt látatlanba kiutalok a Gastroyalnak.
UTakeMe 2009.05.05. 11:02:45
Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.05.05. 11:03:07
Viszont a legdurvább a konyha volt, kész katasztrófa. A szakácsok szívták a cigit, miközben főztek és akkor is ott lógott a kezükben, amikor adagolták a kaját a dobozokba. Kesztyűt sosem használtak, a nagyobb darab húsokhoz pl kézzel nyúltak. A mellékhelyiség abszolút lepukkant, talán nem is használták (kézmosás??)
A kiszállítás szintén saját autóval ment. Aki élelmiszeriparban vagy vendéglátásban jártas, tudja, hogy ez miden elvvel és szabállyal ellentétes, hisz kezdve a tárolótér tökéletes tisztaságától az étel hőmérsékletére mindenre van előírás. Itt megjegyezném, hogy a sokkolva hűtött étel maximum 5 fokra melegedhet, a meleg étel maximum 60 fokra hűlhet le az általános szabályok szerint. Ez ellen pedig nem véd meg a hungarocell "tálca" amibe az ételdobozokat pakolják. Ráadásul meleg ételt 3 órán belül el kell fogyasztani, különben elszaporodhatnak benne a kórokozók.
Nos e cég esetében a kiszállítás melegen történt (gondolom költségkímélés okán ez is, nem kellett hűtőkocsikba és sokkolóba fektetni a pénzt) 8-9 órakor kezdődött és nem ritkán délután 1-2 óráig tartott többek közt a pocsék logisztikának köszönhetően. Akárhogy is nézzük, ez messze túl van a 3 órán, én csodálkoztam is, hogy még nem fordult fel senki...
Ja és volt olyan kolléga, akinek olyan retkes volt belül az autója, hogy csak ámultam. De a cég nagy ívben lesz@rta. Számlát csak az kapott, aki kitartóan baszogatta őket és gyakran előfordult az is, hogy elszámolták az adagokat így mást kapott a megrendelő, mint amit beikszelt, de erre is csak egy vállvonás volt a reakció. Ez van.
Én pár nap után otthagytam őket a picsába.
Mellesleg alapos ÁNTSZ, APEH stb vizsgálatokkal szerintem az ilyen cégek 90%-át azonnal be lehetne záratni.
UTakeMe 2009.05.05. 11:04:11
Tightend 2009.05.05. 11:04:33
2. Sajnos a multikon kívül kevesen tudnak normálisan foglalkoztatni, adót fizetni, szabit, stb.-t hogy ne halljanak éhen közben. Ez igen sok cégnél van így, nem csak a kajásoknál
3. A kauciót azért kell letenni, mert különben az első heti lóvét ellopnák egy csomóan (2-3 kg azért kísértés), főleg úgy, hogy akkor még nincsenek is bejelentve, stb., így még perelni is necces volna
4. Cigányt soha sehol nem látsz ahol ügyfelekkel kell foglalkozni. Nem azért elsősorban mert a cégnél rasszisták, hanem azért mert az ügyfelek rasszisták. Senki sem engedheti meg magának hogy azért veszítsen akár egyetlen ügyfelet, mert NEKEM CIGÁNY NE HOZZON KAJÁT!!! Gondolj bele...
5. Bunkónak lenni nem kötelező, de azon kívül akinek nem tetszik a rendszer nem kell ott dolgoznia és pont.
Kicsit nézzél körül Attila, gondolom most keresed az első melóhelyedet. Majd meglátod milyen az élet...
Tightend 2009.05.05. 11:06:35
Nekem az a furcsa, hogy ezt a sztorit sokan nem hiszik el. Azok az emberek mégis melyik országban élnek???
Mocsári Ciki 2009.05.05. 11:10:33
ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.05.05. 11:13:17
azt is elhiszem, hogy nagyon nem egyedi az eset.
csakhát akkor:
itt a sztori tálalva. meg ott vannak a butikosok, moteltulajok, kocsmárosok, akikről ugyebár "mindenki tud". apeh, gazdasági rendőrség, stb? hm? miért nem mozdul?
Csülök 2009.05.05. 11:15:49
Önmosdató? Jé!
Megélhetési rasszista 2009.05.05. 11:24:51
Amúgy a számlázós játék sem tűnik nekem működőképesnek, mivel itt vannak időkorlátok (pl. 6kor fel kell venni minden kaját, 13kor leadni az aznapi pénzt, ki a főnököd, stb.), amik mind-mind a munkaviszony jellemzői és nem a vállalkozóié. Tehát "álcázott" munkaviszony lenne a szerződés mögött és az APEH ezt nem szereti.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.05.05. 11:28:06
Bravúros logika, ám a céget nem menti fel.
moli 2009.05.05. 11:29:17
É2I 2009.05.05. 11:30:05
A 4. pontodat cáfolom.
Én voltam olyan kajáldában, ahol cigány volt a pincér.
És még borravalót is adtam neki, mivel emberi és kultúrált módon viselkedett, szolgált fel.
Ennyi kell hozzá, és csak ez tudja megváltoztatni a közvélekedést.
Nem az utcán pillangókést forgató, mindenkibe belekötő féle.
ellenbogen 2009.05.05. 11:30:08
na ja, az ügyfelek rasszisták. de akkor hogyan követelhetik azt ezek a rasszista ügyfelek, hogy dolgozzon a cigány, ne segélyen éljen, ha senki nem alkalmazza?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.05. 11:33:27
annyit pontositanek
amerikaban amerikaiakkal sose lehetne megcsinalni
erre itt van 30 millio feketemunkas mindenfelol, foleg mexicobol
gabcigirl 2009.05.05. 11:36:18
Ilyen helyről rendelni amúgy is gáz dolog, próbáltam: kb. személyenként 200 forintból kihozható cuccosokat adnak 4-5-800 forintokért, igencsak megkérdőjelezhető kivitelben.Sokkal jobb megtanulni főzni - finom, jóval olcsóbb és legalább tudom, hogy mit eszek. Ilyen helyről pláne nem kérnék semmit sem: az Egészségkonyha nevű céggel mondjuk, nem volt annyira rossz tapasztalatom...
ellenbogen 2009.05.05. 11:38:05
szelephézag 2009.05.05. 11:42:30
A mi kis magyar valóságunk semmi másra nem épül, mint hogy "ha nekem jó, akkor valakinek tuti rossz" - és itt egészségről van szó.
Mind be kell záratni. És ekkor összeomlik a teljes magyar gazdaság, mert minden erre épül. Viszont itt az ideje szembenézni ezekkel a tényekkel, ahelyett, hogy elnézően járunk el, miközben a saját egészségünket tesszük kockára.
Azzal lehetne pl. kezdeni, hogy bojkott az ilyen cégeknek. Egészen addig, amíg a viszonyaik nem átláthatóak és nem vonhatók felelősségre. Ha tönkremegy, tönkremegy.
ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.05.05. 11:49:31
akkormeg...?
espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 11:54:33
Meklén és Tamara 2009.05.05. 11:55:20
espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.05. 12:00:40
Megélhetési rasszista 2009.05.05. 12:02:07
tutis 2009.05.05. 12:05:58
Ha te ezt 200 ft-ból kihoznád, én neked.....nem gondolod, hogy más is próbálta? Vegyünk egy átlagot: 500 ft-os ebéd. Jó, hozd ki 300-350-ből. Mit is teszel ezért?! Meg veszed a hozzávalót, ami már megint csak olyan, hogy azt sem tudod, mit veszel. (ne részletezzem már, hogy a kertész (szomszédom) agyon permetezi a paradicsomát, hogy szép piros és hívogató legyen)
Vagy megtisztítva, vagy meg kell pucolnod, tehát 08-kor elkezded az egész ángáriát. Min. délig a kályhánál töltöd az időd, ezt se részletezzük, bár van ugye nyári 35 fok is....Majd egyedül, vagy a család nekilát enni, az kb 10 perc. Utána halmokban állnak a mosatlanok.....tudod mit? főzzél te, nem irígyellek....van helyette sokkal jobb hasznosabb elfoglaltság. És akkor még nem beszéltünk a húsok vásárlásáról....általában a jó ismerősöknek ad a hentes a javából. Ha neked nincs olyan, kapsz egy....na jó.
kernelpanic 2009.05.05. 12:07:19
ahol én vagyok sincs kolbászból a kerítés, de ez elképzelhetetlen, ilyen itt nincs, és szerintem máshol sem az Elbától nyugatra..
Andie 2009.05.05. 12:08:29
Na az egy élmény, nem a körhinta bazze.
peca1000 2009.05.05. 12:08:31
Én is voltam náluk állásinterjún, nagyjából ugyanezt mondták, de ott csak a nyugdíjjárulékot nem fizettek volna, mert mire abba a korba kerülök, lehet, hogy már nem is kapnék nyugdíjat.
A kaució is kb. 150 EFt, amit megértek, és papírt is adtak volna róla, hisz mi van akkor, ha lelépek a kajáért kapott pénzzel?
Ja és nem kellett volna előre fizetni, hanem a bérből vonták volna le, de nem egyszerre.
A fizu nem lett volna rossz, nettó 150 eFt, + benzintérítés egy x összegig.
Ha nem kellett volna nagyon korán kezdeni (hajnali f5), akkor elvállaltam volna.
Sok olyan cég van, aki hivatalosan, munkaszerződéssel felvesz, de nem jelent be, vagy ha igen nem fizet utánad járulékot. Vodafone-nál voltam így, kiderül, hogy pont a nyugdíjjárulékot nem fizették.
szelephézag 2009.05.05. 12:10:58
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.05. 12:12:55
tutis 2009.05.05. 12:13:43
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.05. 12:14:08
Mérgező Hulladék 2009.05.05. 12:14:18
Ha a kaució célja az, hogy a heti pénz ellopásától védje a céget, akkor mi védi meg őket attól, hogy valaki már az első héten lenyúlja azt?
(A dolog logikájára vagyok kíváncsi. Úgy tűnik, sok hozzászóló úgy gondolja, hogy a 270ezret az első napon be kell fizetni, a szöveg szerint viszont nem)
mangorlo 2009.05.05. 12:24:02
Cseber Lajos 2009.05.05. 12:24:39
"Én is voltam náluk állásinterjún, nagyjából ugyanezt mondták, de ott csak a nyugdíjjárulékot nem fizettek volna, mert mire abba a korba kerülök, lehet, hogy már nem is kapnék nyugdíjat."
Gratulálok, hogy ilyen megértő vagy. Az nyilván fel sem merült benned, hogy ha senki után nem fizetnek nyugdíjjárulékot, akkor tényleg nem lesz nyugdíj.
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.05. 12:26:12
viszont dolgozom látástól mikulásig, és valahogy nincs ingerenciám minden nap este 6 után beállni a konyhába, hogy aznapra, vagy másnapra főzzek a családnak, max hetente kétszer, ha előre tudjuk, hogy aznap nincs rendelt kaja, vagy menza.
hétvégén sem jut eszembe tízfélét főzni, hogy betegyem a fagyasztóba, és utána onnan mikrózzon a gyerek vagy az uram.
ezt csak
- unatkozó otthonülők,
- elkényeztetett, válogatós családdal/férjjel megáldott családanyák
- mazochisták
csinálják.
szerintem.
anyám 1960 tól minden nap főzött apám miatt, amíg nyugdíjba nem ment az apukám, mert ő elvárta, hogy minden nap legyen meleg vacsora.
utálta is kurvára ezt az egészet szegény anyám, de inkább nem szólt.
ettől (is)lett boldog a házasságuk.
nálunk mindenki eszik valahol rendes ételt (menza, kifőzde stb.)napközben hétvégén majd zabálják a főztömet. vacsorára mindenki eszik amit talál, vagy ami van a hűtőben.
és ha ezzel a családom ridegtartásban van, akkor ott van. nekünk így jó.
szelephézag 2009.05.05. 12:26:55
De ez a gyakorlat alapvetően arra nevel, hogy mindenki, aki munkát vállal, potenciális tolvaj...
Ne magukból induljanak már ki...
Tarika · http://isitchristmas.com/ 2009.05.05. 12:32:09
lámalány 2009.05.05. 12:33:07
A számláról csak annyit, hogy én is bepipultam, hogy sosem adnak és felhívtam őket. Az ügyfélszolgálatos csodálkozva kérdezte, hogy melyik hétről kérem a számlát. Mondtam, hogy MINDEGYIKRŐL. Azóta rendesen küldik!
Nem értem, az emberek miért nem kérnek számlát. A gázszerelő számla nélkül olcsóbb, de ezek még csak az sem.
Mérgező Hulladék 2009.05.05. 12:40:52
saq 2009.05.05. 12:41:12
röfögjetek!
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.05. 12:44:50
TuskóHopkins 2009.05.05. 12:46:00
Be voltunk jelentve, a bringát "megvették", így el lehetett számolni az amortizációt (kaptunk havonta pár ezer forintot szervízre).
Nem kellett fizetni kauciót, pedig volt olyan meló, hogy harminc darab húszezrest kellett vinnem.
Szerintem egy kajaszállító cég is simán meg tudná csinálni azt, hogy bejelenti a dolgozóit. Hosszútávon biztos jobb reklám lenne, mint kis balázs.
szelephézag 2009.05.05. 12:46:27
És akkor csatlakozom: valóban, egy normális cég olyan rendszert dolgoz ki, hogy védje a saját érdekeit is, miközben a másikét nem csorbítja.
Ahhoz persze nem eleve csaló módon kell hozzáállni... sokan ennél tovább nem jutnak. Ezért is tartunk itt.
szelephézag 2009.05.05. 12:47:59
És ha már itt tartunk, tudnék olyan rendszert javasolni, hogy ez ne legyen probléma. Csak előbb fizessék ki a kauciót az ötletemért...
É2I 2009.05.05. 12:55:07
Mér a disznyók is onnan rendelnek?
Nem is selytettem ;P
jokkmokk 2009.05.05. 12:58:03
számla?
általában netről rendelek pizzát és mindig bejelölöm, hogy kérek ÁFA-s számlát. Volt mikor nem tettem, akkos kaptam egy sajtpapírt.
Nem a számlára vna szükségem, hanem arra, hogy befizessék utána az ÁFA-t.
sikeres vagyok-e?
jesszumpepi (törölt) 2009.05.05. 12:58:36
Ne törődj a provokátorral!
Évek óta ezt csinálja.
Írt már ennél durvábbakat is.
Nem kell neki válaszolni.
Timsó 2009.05.05. 12:58:37
Az én párom is ott dolgozik műszakvezetőként. Amit a posztoló leírt mind igaz. Van kaució, de no szabadság, táppénz, étkezésijegy-papíron átvetetik velük, de nem kapnak. Ja és tele van kokeróval.
Megélhetési rasszista 2009.05.05. 12:59:15
suo tempore 2009.05.05. 13:02:28
és azt eszem, ami nekem jó, tudom mi van benne (az alapanyag meg az, amit kapni lehet), adagonként kb 350-400 ft-ból megvan, hússal
és nem is kell minden nap főzni, mert 2 napig simán meg tudom enni ugyanazt, mert finom
és nincs minden nap egy szemétbe kerülő műanyag tálca
szóval tőlem aztán azt csinálnak, amit akarnak
jesszumpepi (törölt) 2009.05.05. 13:11:31
Mi az a kokeró?
temes69 2009.05.05. 13:11:57
Timsó 2009.05.05. 13:13:42
Pilgram (törölt) 2009.05.05. 13:22:23
janikahhh (törölt) 2009.05.05. 13:23:17
dom.ir/0tipli
nimand 2009.05.05. 13:38:23
Pilgram (törölt) 2009.05.05. 13:50:13
PanelProli 2009.05.05. 13:50:16
De azt nem értem, hogy miért kifogásolják sokan a számla hiányát. Nem állami szinten nem értem, hanem a kisember szintjén nem értem. Az állam ugye hízik a számla miatt, de te otthon nem a számlát eszed meg, hanem az ebédet.
Hol lehet elszámolni melegétkezésről kapott számlát? Vállalkozásoknak a repi keret terhére igen, de egy síma magánember mit csinál egy ilyen számlával?
Netuddki. 2009.05.05. 13:50:50
DepecheAndi 2009.05.05. 13:56:06
Mérgező Hulladék 2009.05.05. 14:06:56
hulyemagyar 2009.05.05. 14:09:13
@vauvauvau: Hát igen, lassan már itt is Balkán lesz, nagyon azon az úton haladunk. :( "
Nem mondod, hogy nem vetted észre!? Ez már a Balkán.
zapkorte (törölt) 2009.05.05. 14:14:32
staropramen 2009.05.05. 14:15:23
Sztrovacsek, te hiszel az álruhás ellenőr mesében?Ilyen erővel a Hófehérkében is hihetnél.
A dörzsöltebb vállalkozóknak megvan a jól fizetett emberük az ilyen felügyelőségeken+ ANTSZ, aki egy-két nappal a "váratlan" látogatás előtt szól, hogy vigyázz , jövünk.Addigra minden ragyog, a dolgozók legálisak,a jelenléti ív mintaszerű sőt ha "találomra" vkit megkérdeznek , olyan szép szöveg megy, hogy elsírja magát az ellenőr.
Ha valaki bejelentést tesz , másnap már tudja a tulaj, és szépívű repülés a jutalom.
Mikor kis ideig kutas voltam, először csak az tünt fel, hogy nehány ember tankolását a főnök fizeti, vagy csak beütteti. A többiek mondták el, hogy ők a beépített haverok a munkaügyi ellenőröknél.Ezután már azon sem csodálkoztam, hogy az ANTSZ széles ívben kerüli a kutat, pedig egy kezdő is bezárathatta volna legalább egy alapos fertőtlenítésre.
Balance Of Power 2009.05.05. 14:15:55
De az igazi kedvenceim az egyedulallo lanyok, akik rendelik napi 800-ert, de sirnak, hogy draga. Hat bazzeg, fozzel. Egy embernek nem lehet fozni. Akkor meg fizess.
robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2009.05.05. 14:17:07
zapkorte (törölt) 2009.05.05. 14:17:44
zapkorte (törölt) 2009.05.05. 14:22:35
Bacu 2009.05.05. 14:24:11
anyucika kajaházhozszállítótól rendelek, és nem igazán volt vele még gondom.
A futársrác már jó ideje ugyanaz... mindig meg lehet vele dumálni a dolgokat.
A kaja az normál! Van ami kifejezetten finom, van ami elmegy... Viszont az itteni drága menzánál még így is olcsóbb és jobb...
Ha majd megadóztatják a kajajegyet is, akkor rá fogok szokni a főzöcskézésre... de addig is inkább rendelgetek.
nimand 2009.05.05. 14:27:10
Állítólag volt egy sofőr, aki úgy oldotta meg a lelépést, hogy a kaució biztosan a kezébe legyen, hogy az egyik bevétellel lelépett. Gondolom sejtette, hogy másként úgy se jutna a pénzéhez. ( Persze erre most lehet, mondani, hogy biztos az ehez hasonló esetek miatt van naluk ez a rendszer, de szerintem akkor is egy faszopó banda )
Balance Of Power 2009.05.05. 14:27:45
☺ágica (törölt) 2009.05.05. 14:29:34
lovacska30 2009.05.05. 14:33:56
A szamla meg igaz, soha nemkaptam meg en sem egyiktöl sem aki ebedet szallit, de ha pizzatrendelek akkor mindig kapok..
A Gast Royalt meg nem probaltam en egy masik cegtöl szoktam rendelni, ez dragabb mint ök a kajaval nem volt bajom de nem hiszem h ilyet el lehet fogadni h ö azert nem fizet semmit mert igy tud olcsobban szallitani.. en meg ezert kapjam csak mega fizetesem felet??? Na alljon meg a menet. Igen is mindenki fizessen adot-persze most bele is logott a kezem a bilibe.
Ja es mar csak egy vmi.. nemcsak allami cegeknel lehet bejelntett fizetest tb-t nyugdijjarulekot, berletet, fizetett szabadsagot meg egyeb juttatast kapni. Legalabb is tapasztalatim szerint nem, pedig nem kis cegnel dolgozom több mint 1000 embert foglalkoztat..
OmegA404 (törölt) 2009.05.05. 14:34:14
VikuNya 2009.05.05. 14:49:20
A kauciót nem feltétlenül tartom gáznak, de a stílust igen. Lehet a cégnek nagyon rossz tapasztalata, egy-egy futár simán le tudja többszáz ezerrel húzni a céget egy jobb körzetben hétfőn. (Egyetlen 10-12 fős irodában simán összejöhet 40-50 ezres heti rendelés).
TB és szabi kérdés: megbízási szerződést kötnek? Mert akkor tényleg csak megbízási díjat kell fizetniük, és tényleg csak arra az időre, amikor a delikvens dolgozik. Mivel ez nem 8 órás állás, nem lep meg, hogy így szerződnek.
A felvételiztető viszont seggfej, valószínűleg nem érti, mit beszél. Nagyon sokat árthat a cégnek, mindenképpen jelezni kéne a vezetésnek.
VikuNya 2009.05.05. 14:54:09
GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2009.05.05. 15:04:17
robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2009.05.05. 15:15:10
robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2009.05.05. 15:20:53
Balance Of Power 2009.05.05. 15:25:20
guy 2009.05.05. 15:30:35
Nick-son 2009.05.05. 15:34:18
Ha arra van a kaució, hogy a megbízhatatlanok ne lépjenek le az első heti kajapénzzel, akkor mi értelme van, hogy a bérből vonják le 50ezer forintonként, amit a dolgozó majd talán egy hónap után kap első alkalommal?
Egyébként akik megértik az ilyen céget azok meg is érdemlik a sorsukat.
Elhitetik az emberekkel (talán még maguk is elhiszik?), hogy ez manapság így normális. Pedig kurvára nem az.
Ha meg éhes vagyok mondjuk nekem akár indián is hozhatja a kaját, de még eszkimó is, nem igazán érdekel...
robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2009.05.05. 15:35:37
Neocon 2009.05.05. 15:43:17
neked ugatok 2009.05.05. 15:44:37
itt mindenki be van jelntve, adózik és nincs zsebbe pénz, meg mutyizás.. kevés ilyen hely van, igyekszem megbecsülni
és én is, meg a főnökeim is nyugodtak lehetnek, kérdés meddig bírja ezt a cég
egggyüttműködő partner 2009.05.05. 15:48:49
Nagyjából: papírcsákót hajtogatok belőle, oszt leengedem a Dunán.
Viszont ha én közteherviselek, akkor más is közteherviseljen már, jól. Ha bevételük töredékéből, de akkor is. Cukrászda, pék, pizzás, fagyis, fodrász, zöldséges: tök mindegy, leszaharom. Kérem a számlát, slussz.
robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2009.05.05. 15:49:43
tetramobil 2009.05.05. 16:36:14
Én dolgoztam a Gastroyal-nál vezető állásban. Tudnék mesélni. Az itt leírtak szinte mind igaz de nem sok.
Itt egy link ezt nézzétek meg www.alagastroyal.hu/
aztán nézzétek meg az apeh adót nem fizető cégek jegyzékét.
www.apeh.hu/adoslista/vegrehajtas_alattiak/vegrehejtas_alattiak_lekerd
írjátok be a keresőbe a gastroyal nevet és a clavell nevet, az is a gastroyal
na csao
muerte80 2009.05.05. 16:41:36
Valamint azert meg ne sajnaljam mar a ciganyokat en sem vennek szivesen kajat ott ahol cigany hozza ki.
belső ellenség 2009.05.05. 17:09:16
Salesman 2009.05.05. 17:14:46
csakis hogy náluk kamatozzon, és ha próba idő alatt elmennek akkor azt talán benyelik? Biztosan nagy a fluktuáció ;)
mik1024 2009.05.05. 17:33:51
hatja 2009.05.05. 17:40:21
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.05. 17:44:41
hát aki van olyan hülye hogy hozzád megy, az meg is érdemli, hogy főzzön
:-((((
inkább végezz el egy osztó tanfolyamot negyvenezeré...
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.05. 17:59:41
én se rendelnék, ha cigány lenne a szállító...sorry! az én pénzemből ne vegyenek merciket, két gyilkolásos erőszakolás között
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.05. 18:26:16
Egyedülálló lány vagyok. Nem főzök. Fizetek. Eszek azt, amit akarok. Ha bejövök a konyhából, akkor nem azért, mert hosszú a lánc. Faszkorbácsot minden hímsoviniszta pöcsnek. Főzzön ő, ha főtt kaját akar.
Fú, de felkúrtam magam ezen a poszton.
csakezértregisztrált 2009.05.05. 18:57:22
jesszumpepi (törölt) 2009.05.05. 18:57:46
Láttam,bizony.
De most vált számomra nyilvánvalóvá,hogy még több is dolgozik,csak olyan helyen,ahol nem nagyon
látjuk őket.
A dolgozó roma látványa jó dolog.
Én még pincérként nem találkoztam vele,de szívesen megnézném,hogyan végzi a munkáját.
Pizzafutárként még nem találkoztam romával.Ha tiszta,és nem csal a visszajáróval,nincs baj.Egyéb esetben roma ellen,és sápadtarcú ellen is panaszt tennék a cégnél.
jesszumpepi (törölt) 2009.05.05. 18:59:10
Frucsasz 2009.05.05. 19:58:31
Én fiatal egyedülálló lány vagyok, aki napi 9-10 órát dolgozik, emelett egy esti és egy hétvégi suliba jár. Miért? Azért, hogy legyen diplomája, és elhúzhasson ebből az előitéletekkel telt szar országból. csak nincs hova, mert a többi ország sem jobb... Ó, és miért nem nappalin jártam főiskolára? Mert sajnos nem engedhettem meg magamnak, hogy a szüleim nyalják ki a seggemet azalatt a 4 év alatt, amíg tanulok. Nem ítélem el azokat sem, akiknek ez megadatott, de nekem nem. Így én eljöttem vidékről Pestre, hogy jobb munkám lehessen, fizetem az albérletet, a rezsit, az életet. Dolgozom, tanulok. Szerencsés vagyok, bírom erővel meló mellett a két sulit. És szerencsés vagyok, mert nem csak bejelentett állásom van, de egyelőre még plusz juttatások is. Úgy mint melegétkezési jegy. Választhatok: vagy levásárlom a CBA-ban, és még 2 évig (diplomáig) párizsit eszek, vagy elköltöm egy hét alatt a burgerben/mekiben, vagy megoldom belőle egész hónapra az ebédemet valamelyik ételszállítónál. Én utóbbit választottam. Nem szeretek főzni. Nem is nagyon tudok, csak alap dolgokat, amiket bárki. De nekem sajnos este fél 10kor, mikor hazaérek, macerás belefogni a főzőcskézésbe úgy, hogy még tanulnom is kell, és másnap korán kelés van. Hétvégén is suliban vagyok, a vasárnap az egyetlen szabad napom, akkor többnyire alszom vagy házidolgozatot írok. Emelett gyűlölöm a nő a tűzhely mellett-sztereotípiát. Aki szeret főzni, főzzön. De aki nem szeret, annak hadd ne kelljen már! Vessetek meg, de én bizony a kajarendelő röfögő disznók táborát szaporítom. Anno a G. Royaltól egy hétig rendeltem, nekem nem jött be. Amúgy az akkori royalos futár is beszélt a kaucióról, de ő vállalkozóként csinálta. Pár céget kipróbáltam, de hamar meg lehetett unni, minden ugyanolyan ízű volt. Aztán szerencsére megtaláltam azt az egy céget, ami az én ízlésemnek megfelelően főz, már közel egy éve rendelek tőlük, és a sajtos tésztát kivéve mindent tökéletesen készítenek el. A kifőzdék: semmivel nem olcsóbbak. Én rendelve heti 2500-3000 forintból kijövök (ált. két fogás), kifőzdében ez több volt. A barátnőm dolgozott több kifőzdében is, azok alapján, amit elmesélt, semmivel nem jobb, higiénikusabb ott sem. El lehet gondolkodni, miért olyan olcsó? Mert bizony ott is megy a szavatosságon túli felhasználás, az ÁNTSZ megkenése. Ott sincs bejelentve senki, egészségügyi könyv nuku, és betegen is bevonszolják magukat 13-14 órás melóra, különben nincs pénz, nem tudnak megélni. Hogy ott valódi a kaja? Hát persze...De hogy a forrás semmivel sem ellenőrizhetőbb, mint egy ételszállító cégé, az biztos.
A romákról: kedves hülyék! Az előre lezárt, lehegesztett kajának semmi bántódása nem esik attól, hogy egy cigány ér hozzá. A cigányság nem pestis, nem fogod elkapni. Tele vagyunk rossz tapasztalattal, keserűséggel, indulatokkal. Ezt megértem, engem nem egyszer kergettek már meg cigányok. Ugyanakkor miért olyan hihetetlen, hogy van, aki dolgozni is akar közülük? Egy barátom apja útépítésnél, csatornázásnál dolgozott mint művezető vagy mi. Ő előszeretettel vett fel környékbeli cigányokat. Ugyanis ők annyira hálásak voltak, hogy végre valaki nem a bőrük színét nézi, hogy minden tőlük telhetőt megtettek, iparkodtak megtartani a beléjük vetett bizalmat. Sok cigánygyűlölő nem is tudja, hogy napi szinten azokon az utakon jár, amit ők építettek. Igen, sokszor nekem is elegem van abból a fajtából, aki azt hiszi, övé az ország szőrőstül-bőrőstül. Azoktól, akik azt hiszik, nekik mindent szabad. Akik az aluljárókban tarhálnak, akik beszólnak egy magányos lánynak, csak hogy lássák a félelmét, akik oda vissza tudják három-négy nyelven a BTK-t. A legjobban azt a fajtát utálom, aki a villamoson bömbölteti a csúcsmobiljából a mulatós zenét. De ugyanakkor azt is látom, hogy van egy csomó közölük, aki megpróbál becsületesen boldogulni. És nem tud, mert mi nem hagyjuk.
Elegem van ebből a korlátolt, begyöpösödött gondolkodásmódból, amit sokan tanúsítanak. Hogy az asszony főzzön. Hogy aki nő létére nem szeret főzni, az nem ember. Hogy a cigány nem ember. Ha összeszednénk az elmúlt év homáros kommentjeit, és ezek alapján a csökött értékítéletek alapján csinálnánk egy kritériumlistát arról, hogy ki számít embernek, vagy hogy mi a normális meg az elfogadott, végeredményül azt kapnánk, hogy ez a világ 6 milliárd sünDISZNÓ világa.
Secnir 2009.05.05. 20:00:27
akkor mesélj, ne kímélj minket :D
ezt kérte herr szily is...
Secnir 2009.05.05. 20:02:12
akkor most igyál egy unikumot és nyugodj meg...
Frucsasz 2009.05.05. 20:02:24
Frucsasz 2009.05.05. 20:03:30
Frucsasz 2009.05.05. 20:06:02
Salesman 2009.05.05. 20:09:35
Ne elmehetsz. Mi drága bazz? kb500 is van kaja érted kaja amibe a szállítás is benne van. Már most is olyan olcsó hogy csalni kell a bérrel te meg drágállod. Biztosan kis csóri lehetsz.. Öcsém, szerintem te keresel inkább keveset
Nick-son 2009.05.05. 20:31:40
Azon is érdemes lenne elgondolkozni, hogy az a FEHÉR milyen ember, aki rágyújtja egy roma családra a házat és még a gyereket is lelövi amikor menekülni próbál.
Ilyenkor azt szégyellem, hogy én olyan kibaszottul FEHÉR vagyok.
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.05.05. 20:53:29
Ha kérek, azért kérek, hogy az adókat fizessék be az államnak. Az azért nem megy hogy soha semmit az államnak nem fizetünk, de elvárunk
Aztán meg jön a sirás, hogy szarban vagyunk és itt a Bajnai.
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.05.05. 21:11:14
:)
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.05.05. 21:14:55
És ha cigányzenészekkel szerenádot adnék, bedugnád a füled is?
:)
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.05.05. 21:18:07
Talán olvasnod kéne, nem csak "fehérezni"
Hallottál az utóbbi kiskunlacházai "gyermekcsinyröl"?
Píter 2009.05.05. 22:02:13
A poszthoz: ezek után tuti nem rendelek a Gastroyaltól, ha ilyen helyzet uralkodik a kiszállításnál, akkor képzelem milyen állapotok uralkodhatnak a cég többi területén... Persze tv-reklámokra, 'önelégültRTLbalázs' több millás szerződtetésére van pénze a cégnek...
sziklala (törölt) 2009.05.05. 22:14:47
Mert baj h cigany?
Mert nem fizet tb-t nyj-t, szabit a gasztrojal?
Es Apekk mert nem huzza le a redonyt nekik???
Probalna egy ceg itt, albionban igy mukodni: iranyba lenne izibe a munkajogi birosag meg a sokezer fontos karterites.
Arrrgggghhhhh
mutáns csiga 2009.05.06. 00:05:26
cégtől de régebben rendeltem a Food Expressztől, Gastroyaltól, utóbb a Cityfoodtól.Ami igaz az igaz, valaki írta fentebb, hogy ezeknek elég egyenízük van.Valóban mert a krumplipürét porból csinálják a főzelék
meg olyan a sok rántástól mint a beton.
Én sokáig csak frissensülteket tudtam
rendelni, mert a főzelékek ehetetlenek voltak számomra.Nem beszélve, hogy ezek a cégek is szépen lassan emelik az áraikat, annak idején egyheti főmenü leves nélkül 2000-2500 ból kijött, most
viszont a 3000-3500 at súrolja.
Ezek a cégek még a húson is spórolnak.
Legutóbb a pörkölt szaftos lében úszkáló
pár húsdarab volt.Pofátlanságnak tartom, hogy a munkára jelentkezőket
rögtön lehúzzák a kaucióval,mintha azt feltételeznék, hogy aki oda akar menni
dolgozni az lop.Egyébként szerintem
minden helyen az embert meg kell hogy illesse az évi rendes szabadság, és a
TB és nyugdijjárulék fizetése.
Sajnos az is a céget jellemzi, hogy
szerencsétlen roma srácot mondvacsinált indokokkal rögtön eltávolították.
Egy időben a Gastroyalt nagyon hirdették Sebestyén Balázskával, de
úgy látszik, hogy nem mehet annyira a cégnek, mert ezeket a béna reklámokat levették a műsorról.
agymester_b 2009.05.06. 02:37:17
agymester_b 2009.05.06. 02:49:25
☺ágica (törölt) 2009.05.06. 07:18:11
Balance Of Power 2009.05.06. 09:12:47
@Frucsasz: Te is feleslegesen huztad fel magad.
Balance Of Power 2009.05.06. 09:18:05
@Frucsasz: Szerintem inkabb reggelizz rendesen, mert a mostani reggelid eleg hamar szetbassza a gyomrod. Foleg, hogy ebedre sem nagyon eszel normal kajat.
Balance Of Power 2009.05.06. 09:20:17
DaveSlim 2009.05.06. 09:42:34
Viszont jól lehet keresni vele, mert a heti bevétel 10%át kapják a futárok és a legtöbben hetente 700e Ft-ot hoznak a cégnek, tehát heti 70e Ft a futár fizetése. Azért az eléggé a "nem rossz" kategória...
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.05.06. 10:24:38
Mármint a nők... :D
Egyébként miből derül ki, hogy nem egyedülállóak?
Az 50 kilóból, a Kaiser's-ből, vagy a "baszott nagy" szatyrokból?
És mit segít a Tesco a Kaiser's-ben vásárlókon?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.06. 10:36:43
@-hattori-: @jesszumpepi: Visszavonom, etesd gyanús személyek által lepukkant körülmények között készült, arra alkalmatlan járművel szállított szarral a családodat, csak nehogy elfáradj!
Mouth Hero 2009.05.06. 10:36:53
Mocsári Ciki 2009.05.06. 10:39:13
Ezen még az antropológusok is dolgoznak.
Balance Of Power 2009.05.06. 11:05:42
A Tesco-t meg azert mondtam, mert ha a baratja/ferje sokaig/mashogy dolgozik, oda este 10kor es reggel 6kor is el lehet menni, hogy ne a csaj cipeljen. Ugy ertem, akkor intezze a faszi a dolgot.
@Mouth Hero: Nem vagom az osszefuggest, de az allitas nem igaz :))
egérke75 2009.05.06. 12:08:23
a futárokat meg ne sajnáljuk mert hozzánk Budaörsre uj Octaviával, Renaultal,Toyotával járnak vagy az céges??mondjuk a sajátja azt mesélik a futárok részletre veszik akkor már nem is szegény ahol szegények laknak az nem ilyen ...........
Frucsasz 2009.05.06. 12:10:37
Frucsasz 2009.05.06. 12:12:40
házisárkány 2009.05.06. 12:18:56
Én pedig szeretek főzni, amikor egyedül voltam, akkor is szinte mindig gyártottam magamnak valamit, egész egyszerűen azért, mert élvezem a kajakészítés minden mozzanatát. Kezdve onnan, hogy átnézek 5-6 szakácskönyvet ihletadónak, majd ami nincs otthon, azért elcsattogok beszerezni, otthon mindent szépen előkészítek, megpucolok, feldarabolok, kiklopfolok, bepácolok, aztán sütök-főzök-párolok, amikor kész, jó étvággyal befalom, végül elmosogatok. Na persze az ilyen macerásabb kajákat a hétvégékre tartogatom, hétköznapokon viszont lehet sokféle tésztételt készíteni, változatosak és gyorsan kész vannak, tavasztól jöhetnek a vegyes zöldségsaláták, és enm érzem szentségtörésnek azt sem, ha mirelit félkésztermékeket kapok elő a fagyasztóból. de ismétlem: számomra ez nem teher, hanem alkotás, élvezetes foglalatosság. Ha nyűgnek érezném, biztosan nem csinálnám. Hála istennek nem kötelező, aki nem szeret főzni, rendelhet kaját.
Frucsasz 2009.05.06. 12:21:41
Frucsasz 2009.05.06. 12:25:03
Salesman 2009.05.06. 13:05:24
Igen akkor az 70 már csak 35 ami nagyon szar, ha akar valaki egészégügyi ellátást meg magánnyugdíjat.
vauvauvau 2009.05.06. 13:26:44
-A Tb 37000 Ft
-Benzin 15000 Ft kb, mert nem mindig elég a cég által adott összeg
-Kocsi szervizelése
-Köt. bizt., casco
---------------
=
asdfg123 2009.05.06. 13:45:58
Egyébként dolgozik, 2 gyereket nevel és nagyon kedves, rendes nő, mi bajom lenne vele?
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.06. 15:58:47
@agymester_b:
majd ha lesz kölök,befizetitek a menzára szépen, beadjátok a napközibe, ha felsőtagozatos lesz, kaja után már hazajön.
de a fél óra alatt megvan a kaja tipikus férfigondolkodás.
még a tésztának is kell 10-15 perc, és legalább kettő, amíg ráreszeled a sajtot, tehát talán.
főzelék friss zöldségből esélytelen.
perkelt? fél óra alatt a hús nem fő meg.
rántott hús? szeleteléssel, klopfolással, panírozással, sütéssel max. az első két darab, köret még sehol.
leves? porból. na ez van meg fél óra alatt.
a férjemnek nem tudok elég melegszendvicset sütni fél óra alatt:))
szaporodjatok, sokasodjatok, és rögtön megtanultok még praktikusabban élni:))
Balance Of Power 2009.05.06. 16:37:39
Fozelek nyilvan gyakran van mirelit cuccbol, ebbol mindig van otthon nagyobb mennyiseg (spenot, borso, tok, bab, zoldbab, brokkoli, karfiol stb.). A hust meg nyilvan elore ki kell venni reggel a fagyasztobol meg ilyenek, de nyilvan a rantott hus szoba sem jon.
Es mondom: en is egyre gyakrabban allok neki. Rakott krumpli, milanoi, lecso... es tervezem a repertoar boviteset. Nem fel, de egy ora alatt tuti megvan mind.
"a férjemnek nem tudok elég melegszendvicset sütni fél óra alatt:))"
Errol beszelek! Susse meg maganak bazze :)) Nincs eleg dolgod amugyis? Nagy kedvencem volt az a tortenet, amikor kimentunk melo utan sorozni, egy kolleganonk sokaig dolgozott (nem kellett volna, de o ilyen kis streber volt), majd azert nem csatlakozott hozzank este (pedig igerte), merthogy a baratja meg nem vacsorazott. Legszivesebben azt mondtam volna, hogy akkor haljon ehen az illeto.
hisense 2009.05.06. 17:38:41
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.06. 17:50:50
tehát belép a napi robot után elnyűve, és ott várja a gőzölgő melegszendvics. ezt azért kell így csinálni, hogy legyen ereje estefelé közreműködni a vasalásban:)))))
egyébként azt gondolom, hogy délben egyen mindenki rendes meleg ételt, és otthon este forduljon kívánságaival a hűtőszekrényhez. hideg vacsorát szívesen tálalok.
élettani szempontból én ezt tartom normálisnak.
mivel ez a dolgozónál - legalábbis a mi családunkban - munkahelyi (nálam műemléki is) környezetben eszel egy-két fogás meleg ételt.
elmeséljem, hogy a gyerek iskolájában milyen a menza?
- mindenkinek van egy virtuális "számlája" a neten
- az iskolában terminálok, illetve az otthoni számítógép
- feltöltöd pénzzel terminálnál az egyenleged, neten, illetve a terminálon addig rendelsz belőle, amíg van pénzed
- ebédlőbe bemész, lehúzzák a diákigazolványt, és a plazma (!!!) tévén kijön, hogy T.Macika ezt meg ezt rendelt,
- a konyhások fehér kesztyűben, sapában és köpenyben (!!!!) szervíroznak tálcára
- a választék hatalmas, és többnyire egészséges.
hála az égnek, T.Macikának nincs kifogása a menza ellen. Ha mégis, az én kajajegyem felét megkapja minden hónapban, és ha nem rendel, akkor a megszámlálhatatlan kifőzdék egyikében kajál.
most akkor miért is főzzek?
hatos 2009.05.06. 18:41:52
Ez az igazi GASTROYAL SZÍV!!!
De gondolom, a szappantartós eset Neked sem a legkellemesebb emléked...
Ja, és a TB-t tőlünk vonják. Illetve 13:00-ig van ebédszállítás. Az azért gáz, hogy délben már otthon vagy. Hogyan fejleszted a területedet?
De ezektől függetlenül-nézzetek hülyének- szeretek itt dolgozni!
belső ellenség 2009.05.06. 22:04:18
Ezeket én összefoglalóan csak úgy hívnám "Norbi bosszúja", ugyanis mindegyik fantasztikus ötlet Henrik (Norbi rokona, a Gastroyal marketing igazgatója) agyából pattant ki. Henrik igazán jó a szakmában, föl is veszi érte a komoly fizetést, jó kapcsolatai révén nem lennék meglepve, ha az összehozott üzet után a másik oldalon is tartaná a markát, és hát nem utolsó sorban a kíméletlen költekezés következtében a csőd szélére került Gastroyalon bosszút állhat a családi sérelmeken (Norbit pár éve kirugták a Gastroyaltól, azután Norbi ételfutár cégét legyőzte a piacon a Gastroyal).
Azért Attila lehet, hogy még hálát ad a sorsnak, hogy így járt.
ebédkirály 2009.05.06. 23:14:49
Mocsári Ciki 2009.05.06. 23:35:42
zapkorte (törölt) 2009.05.07. 08:15:00
Neked meg megéri ennek utánanézni, mert ha nincs rendben a tb-d, és jön egy vakbélgyulladás vagy bármi, kegyetlenül kiszámlázzák! És nem mentség, hogy te azt hitted, fizetik.
Balance Of Power 2009.05.07. 09:13:49
@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: Hideg vacsora vs. melegszendvics. Ez kicsit ellentmondasos.
"elmeséljem, hogy a gyerek iskolájában milyen a menza?" - Ja bocs, nem tudtam, hogy ti vagytok a Jetson csalad ;)))
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.07. 09:31:37
a menza tényleg ilyen. én dobtam egy hátast, amikor kihirdették. a szülők rögtön azt kérdezték, hogy mennyibe kerül nekünk ez a rendszer. amikor mondták, hogy semmibe, csak a kaja árába, senki nem akarta elhinni. és nem piaci árak vannak, hanem iskolai étkeztetési árak.
üdv
jetsonné
de hát ez van: haladni kell a korral, süssön váncza sütőporral, ahogy mondották volt régebben.
Balance Of Power 2009.05.07. 11:07:21
Az iskolai modszer is zsenialis. Vege annak az idoszaknak, hogy a gyerek eleri az ebedpenzt, aztan nem fizeti be, hanem elveri. A mi idonkben mindenki ezt csinalta (csak en nem, mert hulye voltam :)
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.07. 11:08:39
Balance Of Power 2009.05.07. 11:21:51
hisense 2009.05.07. 18:48:02
hatos 2009.05.07. 19:53:34
Milyen jó is az internet névtelensége! :)
tök-filkó 2009.05.07. 23:00:45
Jegkoko 2009.05.08. 23:15:35
imittto 2009.05.10. 14:33:31
ismerlek 2009.05.10. 18:30:33
Belső ellenség, Te legalább tisztán látsz.
ismerlek 2009.05.10. 18:48:04
hatos 2009.05.11. 19:07:35
Én kimaradtam...:(
Belső ellenség férfi vagy nő? Milyen pozícióban van? És Hisense? Mit jelent, hogy közel van a húsos fazékhoz? Esetleg vezető?
Gézu** 2009.05.11. 20:59:34
ismerlek 2009.05.11. 21:00:50
Az nem fontos, hogy a "belső ellenség" férfi vagy nő. (maradjon meg a névtelensége) Tisztán lát, ez a lényeg. Egyébként Te sem maradtál ki, de ne szomorkodj :-))) Ugyanazt az igát húzod. Nyugi: jó szállítókra mindig szüksége volt a cégnek, morogni meg úgyis mindegyikőtök morog. Igazából mindig a "vezetők" szívnak. Amíg csak szállító vagy viszonylag egyszerűbb az életed. Ha véletlenül kiemelnének, akkor azonnal menekülj, mert nem előrelépés, hanem totál szívás onnantól az életed. Csináld amit mondanak, mert manapság nagyon nehéz munkát találni. Másik ételszállító céghez elmenni nem érdemes, mert a közhiedelemmel ellentétben a tálalólistáknak semmi értéke nincs. Sokan megpróbálták átvinni egyik cégtől a másikhoz az ügyfeleiket, de az ügyfelek okosak ám, és attól rendelnek akivel minden szempontból meg vannak elégedve. Aki jobb ajánlattal, finomabb termékkel áll ki, azé a piac, és ez így van jól. Lehet trükközni, de úgyis előbb-utóbb kiderül. Egy konyhán, ugyanazzal a gárdával egyféle "egyen kaját" lehet csinálni, erre meg úgyis rájönnek az ügyfelek, mindegy mibe csomagolod. Az emberek akkor váltsanak, ha tudnak valami másik állást, nem kell a nagy semmibe beleugrani. Nagy kár, hogy ilyen flegma, közönséges stílus uralkodik a cégnél, mert ma már nem nagy dicsőség "Gastroyal-osnak" lenni. Egyre több ilyen és ehhez hasonló tapasztalatokat terjesztenek város szerte a cégről, ami szégyen.
ismerlek 2009.05.11. 21:07:20
Gézu** 2009.05.11. 21:15:47
ismerlek 2009.05.12. 06:38:25
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.12. 08:52:32
"Emberember meg tudsz verni
De egy bugyit nem tudsz venni
Egyet vettél azt is lilát
Megálj ember nem kapsz pi
Ros lett a paradicsom nem sárga
Hátranéztem hát az anyám pi
Ros bort ittam az este
Angyalom, ragyogóm szeretem a bort!"
Gézu** 2009.05.12. 11:41:46
ismerlek 2009.05.12. 12:43:18
hatesz 2009.05.13. 14:25:13
Hasonlo pelda a mosäs. Huha be kell pakolni a gepbe, meg kipakolni, meg kiteregetni, összesen max 5 perc!
Es mielött elkezdene valaki kötekedni, joideje egyedül elek, ha nem üzleti uton vagyok, akkor reggel fel 8kor lepek le otthonrol, reggelizem otthon rendesen, ebedre viszek szendvicset, vagy esetleg kiugrok kajälni, este meg 7 utän erek haza, es van jopär olyan trükkös sajät receptem, ami max 20 perc alatt elkeszithetö, meleg es finom es egeszseges. Nem kell leülni hazaereskor a tv ele oszt annyi... Vagy megoldäs kisteve a konyhäba (pl hiradot en ält. este nezek). Nem olyan megterhetö äm az a fränya fözes, anyäm sem rendelt anno kajät... Sajna a mai nök többsege (tapasztalat) NEM TUD FÖZNI!
Amugy meg a legtöbben a kajarendelök közül irodäban dolgoznak, nekik szerintem jobb bösegersen megreggelizni, ebedre kevesebbet (mert jön utäna a "kaja-koma", du. egy kis gyümölcs, este pedig egy keves meleg etel.
Vagy ha rämhallhattok, akkor azt csinältok amit akartok:)
Salesman 2009.05.13. 20:40:29
Az általad említett kajakóma kizárólag abban az esetben jön el ha az elfogyasztott étel cukrot tartalmaz. A fehérliszt tartalma is növelheti az érzést. Próbáld ki ezek nélkül és meglepődsz.
joco35 2009.05.16. 09:48:00
fordmanus 2009.05.28. 21:55:25
@belső ellenség: i +
ismerlek 2009.06.06. 11:16:02
tomas25 2009.10.20. 19:28:32
tomas25 2009.10.20. 19:51:04
tomas25 2009.10.20. 19:59:17
tomas25 2009.10.20. 20:11:30
tomas25 2009.10.20. 20:19:46
tomas25 2009.10.20. 20:21:50
solan 2009.10.27. 10:54:36
solan 2009.10.27. 11:01:50
tomas25 2009.10.28. 18:43:02
tomas25 2009.10.28. 18:46:36
Auchan Vevőszolga 2010.02.20. 01:51:09
JAh szerencsére ez nálunk is igy van!
akartam váltani.. Mehettem volna maszekba 12 órába zöldségesnek..Sem fizetett ünnep sem szabadág... 70.000 és 4 órára nejelent..
talán...Akkor inkább a francia...
hopihecske01 2010.04.01. 15:46:18
hopihecske01 2010.04.01. 15:58:05
husosfazek 2010.08.24. 22:44:04
Rózsi a rozsomák 2010.11.29. 20:19:41
HLaci 2010.12.28. 16:55:57
én sem reklamálok, ha egy cigány nem alkalmaz engemet, mert gádzsó vagyok, úgyhogy pofa sutba, oszt kuss legyen.
Gedeon77 2011.03.26. 18:21:11
Kocsiban ülsz..stb, De mondom a ez van más szállítócégnél is, undorító geci patkány hely.Ismerősöm által. Én pedig a biztonsági-őr geciségről tudnék regélni, lehet indítok egy ilyen blogot én is és leírom mi megy ma az országban őrzés-védelem alatt.a KURVA ANNYJUKAT!!!!
mogyiscsalamádé 2011.04.19. 20:45:33
mogyiscsalamádé 2011.04.19. 20:47:27
bodolaiék 2011.06.17. 20:31:14
Gazdaság.hu | 2011. június 14. kedd,
Nem fizette be az offshore tulajdonosi háttérrel rendelkező Gastroyal étel-házhozszállító mögött álló, milliárdos forgalmú cég a fogyasztók megtévesztése miatt a Gazdasági Versenyhivatal által több mint egy éve kiszabott 20 millió forintos bírságot. A Gastroyal Food Kft.-t átnevezték, nemrégiben elrendelte a bíróság a felszámolását. Az ételfutár szolgáltatót viszont már egy új társaság működteti, ami nem újdonság a márka több mint tizenöt éves történetében. Egy másik korábbi cég, az egykori Gastroyal Holding Kft. szerepel a 100 millió forintot meghaladó adótartozást felhalmozók szégyenlistáján is.
A Gastroyal Food Vendéglátóipari Kft. tavaly áprilisban kapott először 10 millió forintos büntetést a Gazdasági és Versenyhivataltól (GVH), mert a cég előzetes vizsgálatok és felmérések nélkül azt állította fogyókúrás étrendjéről, hogy a fogyasztók meghatározott mértékben csökkenthetik vele testsúlyukat, például 90 nap alatt 15-20 kilogrammot fogyhatnak.
A Gastroyal Food ezután 2010. május elsejével Larabay Food Vendéglátóipari Kft.-re változtatta a nevét, miközben egy másik eljárást még folytatott ellene a GVH megtévesztő akciós gyakorlata miatt, amiért végül tavaly júniusban újabb 10 millió forintos bírságot kapott.
Ekkorra azonban a Gastroyal ételek forgalmazója már nem a Larabay Food Kft. volt, hanem még a fogyókúrás ügy versenytanácsi tárgyalását követően, 2010. áprilisában alapított új cég, a Pesti Ebéd Vendéglátás Kft. A bírság megfizetése egyik ügyben sem történt meg a mai napig – tájékoztatta a Gazdaság.hu Hírügynökséget a GVH. Arra a kérdésre, hogy a Gastroyal márka mögött álló újabb cég a korábbi ügyei miatt számíthat -e további vizsgálatra, csupán annyit válaszolt a hivatal, hogy feltételezett jogsértés esetén panasz, vagy bejelentés, illetve saját észlelés alapján indít vizsgálatot.
A Gastroyal Food Kft.-t az Opten céginformációs szolgáltató adatai szerint 2009. januárjában alapította egy magánszemély, Pápai Norbertné 500 ezer forint alaptőkével, majd márciusban a cég többségi tulajdona egy Seychelle-szigeteki vállalkozáshoz került. Az alakulás évében a Gastroyal Food Kft. több mint 2,4 milliárd forintos árbevétel mellett 154 millió forintos veszteséget produkált a leadott beszámoló adatai szerint. A Csepel Művek területén telephellyel rendelkező vállalkozásnak az Opten adatai szerint összesen 7 alkalmazottja volt.
A Pesti Ebéd Vendéglátás Kft.-t már egy másik magánszemély, Bereczki Attila Mihály alapította, aki ma is kizárólagos tulajdonosa és ügyvezetője a cégnek. Hogy az új vállalkozás milyen eredménnyel zárta a tavalyi évet, azt beszámoló híján egyelőre nem tudni, csak annyit, hogy papíron az új cégnek is 7 munkavállalója van. A Gazdaság.hu próbálta elérni a tulajdonost, hogy nyilatkozzon az ügyben, de a cikk megjelenéséig nem reagált a megkeresésre.
A Gastroyal már több mint 15 éve van a piacon, ezalatt számos vállalkozás állt mögötte az Opten céginformációs szolgáltató adatai szerint. A Gastroyal Food Kft. előtt vélhetően a Gastroyal Holding Kft. volt a márka forgalmazója 2007. januárja és 2009. májusa között. Utóbbi társaságot egy Seychelle-szigeteki szigeti offshore cég, a Tyran Enterprise Corp., és egy magánszemély, Bakonyi-Kiss Attila alapította. A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának nyilvántartása szerint Bakonyi nevén szerepel a Gastroyal több mint 40 védjegye, többek között a márka logója is. A többségi tulajdon mindvégig a Tyran Enterprise kezében maradt, de Bakonyit két magánszemély, Liptai Vera és Hoványi Balázs is váltotta tulajdonosi és ügyvezetői pozíciójában. A Gastroyal Holdingot 2009 májusában átnevezték Tyran Holdingra és végelszámolást indítottak, ami sikertelenül zárult, így októberben felszámolási eljárás indult a cég ellen, amely 2009. novembere óta folyamatosan szerepel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal 100 millió forintot meghaladó adótartozása miatt.
Az indulás évében a Gastroyal Holding 671 milliós árbevétel mellett 107 millió forint veszteséget produkált, 2008-ban 267 milliós forgalom mellett 260 milliós veszteséget. A vállalkozás árbevétele a felszámolás évében 17,4 millió forintra apadt, és 10,8 millió forintos nyereséget sikerült elérnie.
Bakonyi-Kiss Attila a kizárólagos tulajdonosa és ügyvezetője a Gastroyal Invest Kft-nek, amelyet 2008. novemberében alapított. A félmillió forintos jegyzett tőkéjű, vagyonkezeléssel foglalkozó társaság forgalma elenyésző a tavaly 76 millió forintos árbevétel mellett mintegy 24,8 millió forint nyereséget ért el. Tavaly októberben Bakonyi alapított egy újabb céget, a Modern-Food Kft-t, amelynek fő profilja az élelmiszer nagykereskedelem.
Az Opten céginformációs szolgáltató adatai szerint az első Gastroyal cég vélhetően az ÁLA GASTROYAL Vendéglátóipari Bt. volt, amit még 1997-ben alapítottak, és bel-, és kültagjai mindvégig magánszemélyek voltak (köztük egy ideig Bakonyi-Kiss Attila is). A társaságot 2002-ben végelszámolták, az elérhető beszámolók szerint a cég végig veszteségesen működött.
A következő forgalmazó cég feltételezhetően a 2003-ban alapított, a beadott beszámolók tanulsága szerint szintén egész pályafutása alatt veszteséges Gastroyal Union Kft. volt a sorban, melynek tulajdonosai között szerepelt Hoványi Balázs és Liptai Vera is, akik a korábbi bt.-ben kültagként működtek közre, és a már fentebb említett, soron következő forgalmazó cégben, a Gastroyal Holding Kft.-ben is tagok voltak.
bodolaiék 2011.06.17. 20:41:18
7 azaz hét munkavállaló :D
bodolaiék 2011.06.17. 20:49:56
összeállnak a dolgok.
bodolaiék 2011.06.17. 20:31:14