Miért van az, hogy amikor egy bankautomata beszippant egy kártyát, nem automatikusan a tulajdonos nevére postázzák (címe ugye van a rendszerben), hanem megeszik? Az MKB egy nyilván egyszerűen pótolható külföldi kártya láttán reflexből darabolt volna, de egy teljesen kamu fax segítségével sikerült meggyőzni őket, inkább adják vissza:
Múlt szerdán beszipanotta egy atm a külföldi bankkártyám és a köcsögök nem akartak visszaadni mert hogy az nem is az enyém! Bár a nevem rajta van. És hogy a bank küldjön nekik faxot arról, hogy az az enyém. Bank persze nem küld faxot, a 21. században átálltak az emailre, ami persze nem jó nekik. Hát küldtem nekik egy faxot skyperól a bank nevében és tegnap átvettem a kártyám :)
Mr. (MKB BANK)
This letter is to confirm that Mr. XY is a XZY account holder and posses a YZX card issued by Master Card with the number:
DOB:
Address:
We understand that Mr. XY entered by mistake several times his PIN code and had his card stuck into one of your ATM machines. Please accept this letter as a confirmation of identity for our member to recall the card.
Should you have any questions, please email support@
Kind regards and thank you for your cooperation,
Westend-fiók amúgy :) és központi ügyfélszolgálat. Persze órákat beszéltem velük telefonon. Meghogy higyem el, milyen profi hamisítványok vannak. És náluk policy, hogy nem adnak vissza kártyát. Ez volt a fiókban. Aztan sikerült elérnem, hogy ne zúzzák be azonnal és várják meg az értesítést a banktól.
Az utolsó 100 komment: