Az "elegáns" kategória ismert versenyzője a UPC: ha le akarnánk mondani a szolgáltatásukat, online nem lehet, telefonon meg reménytelen. F.-nek a végén mégis sikerült, de erre mondták a Práter utcában, hogy "falmelléki".
Lemondanék egy UPC-szolgáltatást. Weben nem lehet, mert sokadszorra sem fogadja el az ügyfélszámomat az online rendszerük. A telefonos ügyfélszolgálaton néhány hierarchiaszintet mélyedve végre megvan a lemondás menüpont. Így kezdi: "Tájékoztatjuk, hogy a lemondással foglalkozó kollegáinkra az átlagosnál hosszabban kell várnia. A szolgáltatást csak ebben a menüpontban mondhatja le." Kicsit zenél majd bemondja: "Elõre látható várakozási idõ több, mint 10 perc."
Itt leraktam.
(Pár nap múlva ugyanez a kör, már csak több, mint két perceket mond 15 percen át az asztalon kihangosított telefonon, majd sikeresen lemondtam.)
f
Minc 2009.05.05. 09:55:12
eszteranyu 2009.05.05. 10:01:04
maripán 2009.05.05. 10:02:44
betépett felhasználó 2009.05.05. 10:04:04
s akkor?...beszoltal h. rad ne szamitsunk?
b[ALien] (törölt) 2009.05.05. 10:09:55
Rövid
Sikeres
Tudom már! Azért, hogy savazzuk a UPC-t!
De szerintem akkor is a poster a hülye:)
elwood 2009.05.05. 10:13:09
pisilsz, kávé, szendvics, üdítő bekészítve, aztán lehet tárcsázni
havajj 2009.05.05. 10:13:20
Rejtélyes 2009.05.05. 10:14:13
É2I 2009.05.05. 10:14:25
Nem, már nem kell velük foglalkoznom.
De azt nem tudom, miért nem bírságolja meg jó keményen a felettes szerv az ilyen "ügyfélszolgáltatást".
Bár, ha belegondolok, mégis csak tudom. ;(
kismandala 2009.05.05. 10:33:37
kismandala 2009.05.05. 10:36:15
GZoli 2009.05.05. 10:48:07
danixxl99 2009.05.05. 10:50:30
2009.05.05. 11:24:25
Igaz, hogy az "szerződéskötés" vagy valamelyik hasonló menüponton keresztül.
De megcsináltam!
Fairy Girl 2009.05.05. 11:34:12
Nem annak kéne lennie, hogy ezek után SEM SIKERÜLT meg hogy ezért tart itt...? :)
Smacika 2009.05.05. 12:08:25
gyilkoshód 2009.05.05. 12:29:26
A júpíszí MONNYONLE !
Ebben az esetben ugye senkire nem kell várni, nincs telefonköltség sem. És még sorolhatnám. De pont annyi értelme lenne, mint ennek a zsenge posztnak.
neked ugatok 2009.05.05. 14:35:23
így is kell
én emailben is kértem már dolgokat a upctől meg a vodafonetól, a végére pedig hozzátettem, hogy ezen a levélen kívül nem fogok a témával foglalkozni, és ha nem reagálnak rá, elfogadottnak tekintem a megfogalmazottakat
minden esetben ők hívtak fel, és soron kívül elintézték amit akartam, azonnal :)
Smacika 2009.05.05. 14:52:02
pingpong 2009.05.05. 15:43:40
neked ugatok 2009.05.05. 15:55:24
hát eddig bevált :)
egyszer a upc pár ezressel kevesebbet akart számlázni mert rossz tarifa volt bejelölve, az ügyintéző melléklikkelt
írtam nekik egy levelet, hogy jelzem a hibát, és hozzátettem, hogy semmi mást nem vagyok hajlandó ezek után tenni, és ha továbbra is mellészámláznak, annak ellenére, hogy szóltam, utólagos felszólamlásokat nem tudok figyelembe venni - bevált, másnap felhívtak :)@pingpong:
pedig meggyőződésem, hogy ugyanazok intézik, csak direkt kisebb prioritással raknak várakozóra
én pl csak akkor megyek postára, ha van ajánlott levelem, ott ugyanis lehet csekket is befizetni, és fél óra helyett 2 perc alatt sorra kerülök - ezeknél az automata menüknél is vannak olyan menüpontok, ahol szinte azonnal sorra kerül az ember, és ha nem jó helyen jársz, átkapcsolnak a megfelelő emberhez, ott meg általában hamar felveszik, mert már várakozó ügyfél vagy, akit nem raknak be még egyszer a sor végére...
aztán lehet, hogy csak annyi időt töltök el a trükközéssel, hogy eltelik az a fél óra, amit várnom kellett volna - de legalább addig se unatkoztam :D
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.05. 18:32:33
Frucsasz 2009.05.05. 18:56:56
Nekem egészen alternatív módon sikerült felmondanom anno a UPC-t: augusztus végén elköltöztem, persze az új címre kértem a számlákat, de a régi címemen beköttetve hagytam a szolgáltatást (mivel az új lakásba átvinni nem lehetett, de hűség kötött, a régi lakás tulajával ez lett megbeszélve, hátha majd az új lakó igényt tart rá stb.). Kaptam is rendületlenül a csekkeket egészen decemberig, és fizettem, mint a katonatiszt. Aztán december 23-án kaptam egy levelet, hogy fel lett mondva a szolgáltatás nemfizetés miatt, adjam le a modemet vagy mit és fizessek 120 ezer forintot. Ezen pislogtam egyet, hogy ezt így, ilyet, lehet? Persze telefont ragadtam, hogy hát azért mégse kéne... Mi az, hogy nem fizetés, tudtommmal minden be van fizetve, de ha nem lenne , akkor nem kellene ajánlott levélben figyelmeztetni? De, nekem május óta tartozásom van és ők természetesen küldtek ajánlott levelet még szeptemberben. Kérdem, hova? Hát a régi címemre. Ó, mondom, remek, az nem baj, hogy még augusztus elején szóltam előre a címváltozásról? Nagyon érdekes, hogy a normál számla megtalált az új címemen már augusztus végén. Az is érdekes, hogy a szolgáltatást kikapcsolták állítólag augusztus 8-án (én még 21-én egészen biztosan használtam a régi lakásban, erre emlékszem), de még decemberben is kaptam és fizettem a normál számlákat, mire eszükbe jutott, hogy a felmondást elküldjék? Hát erre csak hápogni tudott az ügyintéző hölgy. Hogy hát, ez valóban az ő mulasztásuk, és hogy utánanéz, ő sem érti, stb. De mivel már rég ki van kapcsolva a szolgáltatás, ezért hát... Végül is, ha igazolom, hogy befizettem anno azt a számlát (amit egészen biztosan befizettem), akkor visszakapcsolták volna, de addigra úgy belefáradtam és megundorodtam tőlük, hogy nem láttam értelmét. Főleg mivel az új lakásba nem tudták volna bekötni. Így leadtam a modemet, és kész. Persze a hűségidő lejárta előtt felmondott szerződés miatt fizethetek, de inkább ez, mint hogy még egyszer az ügyfelük legyek.
DaveSlim 2009.05.06. 08:42:51
Egyébként pedig 2 külön csapat kezeli a megrendeléseket és lemondásokat. Ezt onnan tudom, hogy voltam "náluk" állásinterjún (vagyis nekik kb. nincs is munkavállalójuk, mert közvetítőcégen keresztül csinálják).
bahu 2009.05.06. 16:03:08
2. ott kapsz egy telszámot, amire küldesz egy sms-t, ingyér
3. 5 perc mulva felhivnak hogy mit akarsz
4. lemondod
piece of cake
sankaqkkk 2009.05.08. 12:26:59
Tehát se a telefonos, se a levelezős ügyintézéssel nem vagyunk beljebb. A XXI század szégyenei.
Tom$ 2009.05.08. 17:11:32