Tékozló Homár

Sportszerűen könnyű lemondani egy UPC-s szolgáltatást

2009.05.05. 09:54 | szily | komment

Az "elegáns" kategória ismert versenyzője a UPC: ha le akarnánk mondani a szolgáltatásukat, online nem lehet, telefonon meg reménytelen. F.-nek a végén mégis sikerült, de erre mondták a Práter utcában, hogy "falmelléki".


Lemondanék egy UPC-szolgáltatást. Weben nem lehet, mert sokadszorra sem fogadja el az ügyfélszámomat az online rendszerük. A telefonos ügyfélszolgálaton néhány hierarchiaszintet mélyedve végre megvan a lemondás menüpont. Így kezdi: "Tájékoztatjuk, hogy a lemondással foglalkozó kollegáinkra az átlagosnál hosszabban kell várnia. A szolgáltatást csak ebben a menüpontban mondhatja le." Kicsit zenél majd bemondja: "Elõre látható várakozási idõ több, mint 10 perc."

Itt leraktam.

(Pár nap múlva ugyanez a kör, már csak több, mint két perceket mond 15 percen át az asztalon kihangosított telefonon, majd sikeresen lemondtam.)

f

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszteranyu 2009.05.05. 10:01:04

Nem kell befizetni, majd kikapcsolják...

maripán 2009.05.05. 10:02:44

Én is szeretném lemondani, de még nem gyűjtöttem elég lelki erőt ehhez a menethez....

betépett felhasználó 2009.05.05. 10:04:04

"majd sikeresen lemondtam."

s akkor?...beszoltal h. rad ne szamitsunk?

b[ALien] (törölt) 2009.05.05. 10:09:55

Ez most itt miez
Rövid
Sikeres
Tudom már! Azért, hogy savazzuk a UPC-t!
De szerintem akkor is a poster a hülye:)

elwood 2009.05.05. 10:13:09

igen, UPC-t céges telefonról kell lemondani,

pisilsz, kávé, szendvics, üdítő bekészítve, aztán lehet tárcsázni

havajj 2009.05.05. 10:13:20

Ez poszt? Én meg vettem tegnap 2 kiflit. ÉS????

Rejtélyes 2009.05.05. 10:14:13

Nekem pár perc alatt sikerült, csak trükközni kell: a külföldről telefonálóknak fentartott +36 1-es telefonszámot kell hívni, 1 perc alatt már ügyintézővel beszélsz, gyakorlatilag nincs várakozási idő :D

É2I 2009.05.05. 10:14:25

15 perc? Annó az OTP-nél 30-45 percig tartott a "várható kétperces várakozás".
Nem, már nem kell velük foglalkoznom.

De azt nem tudom, miért nem bírságolja meg jó keményen a felettes szerv az ilyen "ügyfélszolgáltatást".
Bár, ha belegondolok, mégis csak tudom. ;(

kismandala 2009.05.05. 10:33:37

annyian akarják lemondani h égnek a vonalak na... nekik is csak egy szájuk van.. több megértést :) nálunk a családban van vodás flottás (a szerencsétlen barma) multkor 34 percet vártam ügyintézőre.. a KIEMELT ÜGYFÉLSZOLGÁLATON!!! elgondolkoztató.. micsinál a vodánál egy mezei kátyás?

kismandala 2009.05.05. 10:36:15

annyian akarják lemondani h égnek a vonalak na... nekik is csak egy szájuk van.. több megértést :) nálunk a családban van vodás flottás (a szerencsétlen barma) multkor 34 percet vártam ügyintézőre.. a KIEMELT ÜGYFÉLSZOLGÁLATON!!! elgondolkoztató.. micsinál a vodánál egy mezei kátyás?

GZoli 2009.05.05. 10:48:07

@kismandala: Pont mint a többi: szopik.

danixxl99 2009.05.05. 10:50:30

Én is próbálkoztam a telefonos lemondással 5x. Miközben várakoztam összedobtam egy levelet nekik, és elballagtam vele a postára, tértivevénnyel átvették.

2009.05.05. 11:24:25

Nekem sikerült lemondani!
Igaz, hogy az "szerződéskötés" vagy valamelyik hasonló menüponton keresztül.
De megcsináltam!

Fairy Girl 2009.05.05. 11:34:12

Ez poszt? :)
Nem annak kéne lennie, hogy ezek után SEM SIKERÜLT meg hogy ezért tart itt...? :)

Smacika 2009.05.05. 12:08:25

Nocsak, mégis élnek emberek is a júpíszí ügyfélszlolgálaton?

gyilkoshód 2009.05.05. 12:29:26

Megfordítom a dolgot. Úgy egyszerűbb.
A júpíszí MONNYONLE !
Ebben az esetben ugye senkire nem kell várni, nincs telefonköltség sem. És még sorolhatnám. De pont annyi értelme lenne, mint ennek a zsenge posztnak.

neked ugatok 2009.05.05. 14:35:23

@danixxl99:
így is kell
én emailben is kértem már dolgokat a upctől meg a vodafonetól, a végére pedig hozzátettem, hogy ezen a levélen kívül nem fogok a témával foglalkozni, és ha nem reagálnak rá, elfogadottnak tekintem a megfogalmazottakat
minden esetben ők hívtak fel, és soron kívül elintézték amit akartam, azonnal :)

Smacika 2009.05.05. 14:52:02

@neked ugatok: Jó megoldásnak tűnik, ha te is olyan leveleket küldesz amilyet ők szoktak, hogy pl. ha nem válaszolsz az nem számít mert akkor elfogadottnak tekinted az ott leírtakat.

pingpong 2009.05.05. 15:43:40

a lemondós menüpontoknál minden szolgáltatónál sokkal többet kell várni, mintha mondjuk bármi mást akarnál intézni. ha vásárolnál, akko bezzeg azonnal meghallgatnak :)

neked ugatok 2009.05.05. 15:55:24

@Smacika - Klint Ísztvúd bekaphatja:
hát eddig bevált :)
egyszer a upc pár ezressel kevesebbet akart számlázni mert rossz tarifa volt bejelölve, az ügyintéző melléklikkelt
írtam nekik egy levelet, hogy jelzem a hibát, és hozzátettem, hogy semmi mást nem vagyok hajlandó ezek után tenni, és ha továbbra is mellészámláznak, annak ellenére, hogy szóltam, utólagos felszólamlásokat nem tudok figyelembe venni - bevált, másnap felhívtak :)@pingpong:
pedig meggyőződésem, hogy ugyanazok intézik, csak direkt kisebb prioritással raknak várakozóra
én pl csak akkor megyek postára, ha van ajánlott levelem, ott ugyanis lehet csekket is befizetni, és fél óra helyett 2 perc alatt sorra kerülök - ezeknél az automata menüknél is vannak olyan menüpontok, ahol szinte azonnal sorra kerül az ember, és ha nem jó helyen jársz, átkapcsolnak a megfelelő emberhez, ott meg általában hamar felveszik, mert már várakozó ügyfél vagy, akit nem raknak be még egyszer a sor végére...
aztán lehet, hogy csak annyi időt töltök el a trükközéssel, hogy eltelik az a fél óra, amit várnom kellett volna - de legalább addig se unatkoztam :D

Frucsasz 2009.05.05. 18:56:56

Hát, első lecke: soha nem választunk olyan menüpontot, hogy lemondás, felmondás, megszüntetés. Nem szeressék, na. Helyette a két aranyszabály: ha lehet, nullást nyomunk. Mindig. Ha nem lehet, mondjuk mert nem választható opció, akkor szerződéskötés, szerződésmódosítás, vagy bármi, amiből azt hihetik, nekik lesz jó, ha felveszik.

Nekem egészen alternatív módon sikerült felmondanom anno a UPC-t: augusztus végén elköltöztem, persze az új címre kértem a számlákat, de a régi címemen beköttetve hagytam a szolgáltatást (mivel az új lakásba átvinni nem lehetett, de hűség kötött, a régi lakás tulajával ez lett megbeszélve, hátha majd az új lakó igényt tart rá stb.). Kaptam is rendületlenül a csekkeket egészen decemberig, és fizettem, mint a katonatiszt. Aztán december 23-án kaptam egy levelet, hogy fel lett mondva a szolgáltatás nemfizetés miatt, adjam le a modemet vagy mit és fizessek 120 ezer forintot. Ezen pislogtam egyet, hogy ezt így, ilyet, lehet? Persze telefont ragadtam, hogy hát azért mégse kéne... Mi az, hogy nem fizetés, tudtommmal minden be van fizetve, de ha nem lenne , akkor nem kellene ajánlott levélben figyelmeztetni? De, nekem május óta tartozásom van és ők természetesen küldtek ajánlott levelet még szeptemberben. Kérdem, hova? Hát a régi címemre. Ó, mondom, remek, az nem baj, hogy még augusztus elején szóltam előre a címváltozásról? Nagyon érdekes, hogy a normál számla megtalált az új címemen már augusztus végén. Az is érdekes, hogy a szolgáltatást kikapcsolták állítólag augusztus 8-án (én még 21-én egészen biztosan használtam a régi lakásban, erre emlékszem), de még decemberben is kaptam és fizettem a normál számlákat, mire eszükbe jutott, hogy a felmondást elküldjék? Hát erre csak hápogni tudott az ügyintéző hölgy. Hogy hát, ez valóban az ő mulasztásuk, és hogy utánanéz, ő sem érti, stb. De mivel már rég ki van kapcsolva a szolgáltatás, ezért hát... Végül is, ha igazolom, hogy befizettem anno azt a számlát (amit egészen biztosan befizettem), akkor visszakapcsolták volna, de addigra úgy belefáradtam és megundorodtam tőlük, hogy nem láttam értelmét. Főleg mivel az új lakásba nem tudták volna bekötni. Így leadtam a modemet, és kész. Persze a hűségidő lejárta előtt felmondott szerződés miatt fizethetek, de inkább ez, mint hogy még egyszer az ügyfelük legyek.

DaveSlim 2009.05.06. 08:42:51

Nekem is volt hűségidőm júliusig. De az akciójuk alapján, ha valaki nagyobb csomagra tér át, megszűnik a hűségnyilatkozat :) Áttértem nagyobb csomagokra... vártam 3 napot és aztán lemondtam - telefonon :) Én olyan 10 percet vártam. Úgyis sorra kerülsz, szóval sajnos ki kell várni. Vagy személyesen, esetleg levélben.
Egyébként pedig 2 külön csapat kezeli a megrendeléseket és lemondásokat. Ezt onnan tudom, hogy voltam "náluk" állásinterjún (vagyis nekik kb. nincs is munkavállalójuk, mert közvetítőcégen keresztül csinálják).

bahu 2009.05.06. 16:03:08

1. upc saját profil létrehozás
2. ott kapsz egy telszámot, amire küldesz egy sms-t, ingyér
3. 5 perc mulva felhivnak hogy mit akarsz
4. lemondod

piece of cake

sankaqkkk 2009.05.08. 12:26:59

Mi 4 héttel a Chello hűségnyilatkozat lejárta előtt írtunk levelet a szerződés hosszabbításáról, azt gondoltuk minden rendben. Aztán megjött a számla, 10eFt helyett valami 25eFt havidíj. Felhívtuk őket, hogy is van ez, mi korábban 4 héttel kértük a hosszabbítást. A válasz: Ja nekik 1,5 hónap a levelek feldolgozása.
Tehát se a telefonos, se a levelezős ügyintézéssel nem vagyunk beljebb. A XXI század szégyenei.

Tom$ 2009.05.08. 17:11:32

Mi majd most akarunk lemondani 2szolgáltatást az 5-ből. A upc oldalán van egy üzenet küldési lehetőség. Szépen megírjuk, hogy mit akarunk, majd elküldjük este 7-8óra környékén. Ilyenkor már lazaság van bent, így hamarabb olvashatják el. Ha mégsem kapcsolják le hó végéig a 2cuccot, lehet panaszt tenni :D Nekünk 1x már bevált :) Tavaly ilyen tájban írtunk nekik emailt, hogy a telefon nem kéne. Mivel ingyenes havidíj volt 1évig, így nem láttuk a számlán, csak a modem jelezte a tel vonalat. Az 1év free májusban lejárt. Számlán továbbra sem volt jele, csak a modemen. Majd hónapokkal később, jött a számla. Ott már szerepelt a telefon alapdíja. Oké. Újra email. Másnap visszahívtak. Elmondtuk a panaszt. kb 10percig győzködtek, hogy ne mondjam le. :D Hát nem jött be nekik. Amikor már megértette a hölgy, hogy nekünk NEM kell, 5percen át elnézést kért, hogy nem kapcsolták le, mivel megtalálta az előző levelet, mint feldolgozott eset. Kövi számlán pedig szépen levonták. Ennyi :) Azóta újra van telefon, mivel társasházi akciónk van, amiben van tel vonal is.
süti beállítások módosítása