Tékozló Homár

A pórázról akarták lelopni a kutyát a Mammutban

2009.05.29. 12:40 | szily | komment


Az előző hétvégén kutyás napok voltak a Mammutban, vagyis be szabadott vinni az állatokat. Nekem jelenésem lett volna a Mammut 2 emeleti kisállatboltjában, mert elkészült Puma kutya nyakbavaló bilétája. Csak a hét elején tudtam végül bemenni, ekkor mesélte el a egyik My Pet-es csaj, hogy a kutyás hétvége közben egy vásárló a Mammut 2. közepén beszélgetett egy barátjával, a kutyája - valami egészen kisméretű és értékes öleb - meg a póráz végén várakozott. Ezt a pillanatot választott a bátor tolvaj, hogy lekapcsolja a zsákmányt a pórázról, de a gazda pont odanézett, így megmentette a kis haverját.

Ha valakinek van kutyás-plázás igaz története, írja meg a Homárnak!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

parapali 2009.05.29. 13:04:50

Mylady!Kézcsók külön!:-)
Tájékoztatlak hogy nem kell nagyon messzire utazni ahhoz hogy a boltokba ebekkel is belehessen menni!Bécsország és környékén ezt megteheted!
-igaz ott a kutya sokkal tisztább mint itt egyesek-
nekem is van kutyám kicsi(nem fér a zsebembe) és ha foglalkozol vele akkor nem nyalogatja és rágcsálja össze a boltba azt amit TE megszeretnél venni!:-)
akinek meg olyan lipót a kutyája hogy pórázról a gazda mellől eltudják lopni az..........:-) ide mindenki gondoljon valamit!!MYLADY nem személyeskedés volt remélem érezhető voltam!egy tisztelőd!

maincoon © 2009.05.29. 13:08:39

az enyémet próbálta volna ellopni... :DDDD

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.05.29. 13:09:59

Magyar szokás az, hogy nem lehet a kutyákat bevinni a plázákba, de nem csak oda, hanem sehova sem. Belgiumban/Hollandiában pl. még az éttermekbe is beviheted a kutyádat. Értelmesen nevelt kutya nem rágcsál meg nyalogat össze semmit sem...

AlulírottFentemlített 2009.05.29. 13:11:51

A kutyafáját!

Ez már a hétvégi post?

jesszumpepi (törölt) 2009.05.29. 13:12:12

EKS! = El a kezekkel a sünöktől!

Az Argentin Polinéziai Sünfelszabadító Szövetség támogatásával

-Gyöngyibaba- 2009.05.29. 13:12:39

Az volt már hogy szily te nagyon hülye?
Hát milyen poszt ez?
Nah ezt majd jól kioffolják.
De le van szarva a felismerhetetlenségig!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.29. 13:12:45

A kutyát nem akartam ellopni, csak épp előtte láttam a Free Willy c filmet és úgy éreztem cselekednem kell.
Különben is tagja vagyok az Örmény Kutyafelszabadítási Front Öngyilkos Elitalakulatának.

betépett felhasználó 2009.05.29. 13:12:53

En a poraz mindket veget magamnal tartom.
Mar 3 tolvajt is fogtam igy.

effective 2009.05.29. 13:15:11

Jeff Dunham-nek van néhány kritériuma arra vonatkozólag, hogy mi kutya, és mi nem!
Nos, ami pattog miközben ugat, az nem kutya!
Amit könnyedén át tud nyesni a hátsó kerítésén(én nem tenném), az nem kutya!
És bármi, ami halálra rémül egy lassan a föld felé hulló falevéltől, az nem kutya!

A zsebkutyák szerintem nem kutyák!

ENNYI
Ez FONTOSCH

-Gyöngyibaba- 2009.05.29. 13:16:15

@effective: És majdnem lett mégegy bábúja:))))

Secnir 2009.05.29. 13:16:54

hát nemtom
nekem volt egy kutyám (sajna költözés miatt el kellett ajándékozni, de jó helyre került, kertes házba), azt nem kapcsolták volna le a nyakörvről.
jobban valószínűsítem, hogy az ordításra visszafordulva azt látom, hogy kutyus üldögél, a szájában meg kezdődik egy ember csuklótól fölfelé.
de a mai plázacicáknak már plázakutya kell ugyebár...
...rákoknak meg sün. fene se érti ezt a világot :)

effective 2009.05.29. 13:17:28

Chihuahua on a stick!
Verhetetlen!

-Gyöngyibaba- 2009.05.29. 13:19:04

Silence!!!! I kill you!!

EÖ (törölt) 2009.05.29. 13:19:44

@maincoon: mid van? krokodil-pitbull keverék?

@jesszumpepi: látom ez az Argentin Polinézia kiverte nálad a biztosítékot! :)

Amúgy meg nem-e a 4 mancs akarta túszul ejteni a posztban szereplő kutyulit, mert a gazdája libamájjal eteti?

effective 2009.05.29. 13:20:01

-I am a terrorist.
-What kind of terrorist?
-A terrifying terrorist!

potrzebie 2009.05.29. 13:21:55

@winyetta: oszt mi a f@szt keres egy kutya az étteremben? mert szerintem az ég világon semmit.
jóhogy nem india elefántot akarsz magad mellé ültetni...
sok idióta kutyabuzi...

én is szeretem a kutyát, az udvarban, de nem az étteremben

Mylady 2009.05.29. 13:24:14

@parapali: értem én és tudom is, hogy máshol hogy van
és én is szeretem a kutyákat, leginkább a sajátomat (most sajnos nincs, mert lakótelepen lakom, de nagyon szeretnék egyet)
azt viszont nagyon nem szeretem, ha más kutyák jönnek oda, ugatnak meg, vicsorognak rám - szerintem ez érthető


a gond ott van, hogy nálunk ez sem működik
itt neveletlenek a kutyák, koszosak és büdösek (tisztelet a kivételnek)

és én nem akarok pl olyan ruhát venni, amit előtte összenyálazott, -szőrözött egy vadidegen kutya

és akkor még nem beszéltem azokról, akik pl allergiásak a kutya szőrére
az olyanok ne menjenek boltba/étterembe?

Joco74 2009.05.29. 13:25:28

@effective:

Jaffafaaaa Dunhaaaaaaam dotcooooom

effective 2009.05.29. 13:25:32

@potrzebie: Igaz, aki a kutyájával együtt szeretne étkezni, az rendeljen kaját, aztán otthon úgy eszik, ahogy akar, ha a kutya mellett fekve akar enni, hajrá, de szerintem kutya nem való étterembe, macska se. Én például nagyon-nagyon allergiás vagyok a macskaszőrre! Úgy elég nehéz kajálni, hogy nem, látsz a könnyeidtől, és a tüsszögéstől pedig a kanalat se tudod a szádhoz emelni!!!

Mylady 2009.05.29. 13:25:59

@potrzebie: kínában az étteremben is szeretik a kutyát :)))

effective 2009.05.29. 13:26:32

Am I pissing you offfafaaa???

Mylady 2009.05.29. 13:29:36

egyébként meg: amíg az állattartási kultúra nálunk olyan, amilyen, addig ne akarjon senki sehova kutyát vinni

nézzétek meg a várost: tele van kutyasz@rral
a város parkjaiban nem lehet leülni a fűre, mert tele van kutyasz@rral (meg a padokra sem, mert bűzlik a környék)
a játszóterek, a homokozók tele vannak kutyasz@rral
egy csomó ember kihordja a kutyáját a különböző parkokba/ligetekbe sz@rni és fel nem szedné
kimegyek egy parkba futni és kerülgetnem kell a kutyasz@rt

EÖ (törölt) 2009.05.29. 13:29:37

@Mylady: ezt akartam írni, de nem mertem!!! :))))
egyszer a titkárnőnk (aki akkora kutyabuzi, hogy képes nem enni, hogy a kutyusa lazacot ehessen, és ez nem vicc) egy ilyen miatt egy hétig nem szólt hozzám. micsoda nyugis hét volt!


a kutyát meg macskát meg vigyék a 'csába, de ne a vendéglőbe.

maincoon © 2009.05.29. 13:31:41

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): nem tudom milyen fajtájú: kívülről úgy néz ki mint egy kutya, belülről meg mint egy nyúl.
de ellopni biztos nem lehetne a póráz végéről végtagcsonkolás nélkül...
(tegnap alig bírtam kiszedni a szájából a kismacskát)

Mylady 2009.05.29. 13:33:25

jaj, nem akartam ám ennyire kiemelni a kutyasz@r szót...

Mylady 2009.05.29. 13:34:44

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): GYÁVA NYÚL!!! :)))

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.29. 13:41:56

Az előbb elsőztem egyet a forbiddenes posztban. :)

EÖ (törölt) 2009.05.29. 13:43:05

@Mylady: NEM IS IGAZ!!! Megmondás!!! :))

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.29. 13:43:56

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas):
nekem muszáj magammal vinni a közgazdász macskámat, ha étterembe megyek, mert csak ő tudja kiszámolni, hogy mennyivel vertek át! Ez így tolerálható, nem?

EÖ (törölt) 2009.05.29. 13:47:02

@Nelson Mandula: persze, dolgozni mehet, de szórakozni nem!
az én macskám sajnos köztisztviselő, az egeret is csak akkor fogja meg, ha pasziánsz megy a monitoron

@maincoon: csak azért kérdem, mert szűkítem a kört, hogy kihez tudnék bemászni

Harlequin 2009.05.29. 13:54:08

Hogy élvezhetik a kutyák a plazakat...

maincoon © 2009.05.29. 13:55:12

@Mylady: nem baj, hogy ennyire ki van emelve a szó. az utcán/játszótéren/parkokban is látható ennyire, de sajna nem leírva

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas):
1. az attól függ milyen célból, mert ezt ugye nem írtad...
2. majd ha meg lesz az összesítés, tájékoztatsz bennünket a végeredményről?

☺ágica (törölt) 2009.05.29. 13:56:16

@maincoon: a mieinkkel is ez van:) Még a kapucsengőt sem meri megnyomni senki:))) Viszont nem zaklatnak az ilyen-olyan házalók...

EÖ (törölt) 2009.05.29. 14:03:01

@☺ágica: ki van írva a kapura, hogy "nem veszünk semmit, és ezt a kutya is tudja!"


@maincoon: 1. hát persze hogy nem, réka kimoderálna érte
2. csak a nyertest értesítem :)))

b[ALien] (törölt) 2009.05.29. 14:03:34

az én kutyámnak még a közelébe se mertek menni
pedig ha tudták volna milyen jámbor egy jószág volt:)

b[ALien] (törölt) 2009.05.29. 14:04:51

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): (Sün-díjas): úgy láttam újraregelt, képek nélkül:)

EÖ (törölt) 2009.05.29. 14:07:30

@b[ALien] a kopasz baba: én higgadt ember vagyok, de feláll tőle a szőr a hátamon...
bocs a spamért!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.29. 14:09:12

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): Természetesen szórakozni nem étterembe jár egyik állatom sem. Hogy képzeled? A macska inkább az alternatív klubokat kedveli, a kutya viszont él-hal a retro diszkókért.

A mi környékünkön különben most fedeztem fel egy nőt, aki összeszedi a kutyája után a piszkot. Velem együtt ez már két ember, úgyhogy kitartás kartársak, 100-150 év múlva megoldódik a kérdés!
Különben azt is kilestem, hogy a zöld kutya-kukákból valakik rendszeresen ellopkodják a zacskókat. Csak tudnám mihez kezdenek velük...

maincoon © 2009.05.29. 14:10:13

@☺ágica: házalók - most eszembe, hogy olyan régen voltak felénk... akkor lehet, hogy a kutya az oka??? :D

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): hááá' milyen eljárás ez? minden rendes helyen értesítik a résztvevőket és nem csak a nyerteseket... felháborító!
réka??? ugyammmá, ......?

maincoon © 2009.05.29. 14:12:55

@Nelson Mandula: képzeld, a múltkor én is felfedeztem 2 személyt, szedték a kutyapiszkot és a csontmaradványokat. már kezdtem örülni, de aztán észrevettem, hogy otthon ülök a hintaágyban és a családom a saját udvarunkon szedegetik...
hiú ábránd volt, hogy az utcán mások is megteszik ezt a kutyájuk után...

kutymorgo 2009.05.29. 14:14:05

nekem úgy tűnik, nem valami állatbarát a társaság..... azért eléggé sok olyan jellegű vendéglátó egység van, ahová egyértelmű, szívesen bevinném a kutyámat, meg persze olyan is, ahová eszembe sem jutna. pl. Margit sz-i séta után be tudok vele ülni a Hold udvarba, de egy puccos vagy pl egy füstös helyre nem vinném be. azért szerintem lehet különbséget tenni. aki pedig nem szedi fel a kutyakakát, az sztem is igénytelen.

EÖ (törölt) 2009.05.29. 14:15:22

@maincoon: az élet nem rózsalugas! :)

@Nelson Mandula: nekünk a teknősünk kocogni jár a helyi wellnesklubba, az indiai elefántunk pedig most kapott olvasójegyet, él hal a könyvekért
ha pedig elfárad a szeme a sok olvasástól akkor betér egy porcelánboltba és körülnéz

a mi környékünkön van egy faszi, aki összeszedi a kutyasz@rt (jaj bocs, nem akartam így kiemelni) egy zacsiba, utána megpörgeti és bedobja valamelyik ház udvarára
különös folklór azt meg kell hagyni...

gelsystem 2009.05.29. 14:16:09

lókupec után szabadon:
a lovak után már a kutyákatis lopják?

kutymorgo 2009.05.29. 14:16:15

meg egyébként ha igazán szereted a kis állatkádat, akkor mindenhová magaddal vinnéd. olyan ez, mint a gyerekeddel: mindentől megvéded, mindenhová magaddal cipeled, stb. és most senki ne higgye, hogy valami perverz módon szeretem a kutyámat. Szeretem, mert ő is imád engem, és én lennék a legboldogabb, ha eljöhetne velem néha vásárolni, vagy bárhová.

☺ágica (törölt) 2009.05.29. 14:16:33

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): a felénk járó, illetve már nem járó házalók ellen holmi feliratok nem védenek:) De az orosz megszállás óta minden rendben:)

@maincoon: lehet:)

EÖ (törölt) 2009.05.29. 14:17:00

@maincoon: csontmaradványok???
akkor mégsem mászok be hozzátok!!!

EÖ (törölt) 2009.05.29. 14:20:20

@monsterdog: vidd el szoliba, imádni fogja
az enyém szörfözik, snowbordozik és nyaranta megmerüli velem a Blue Hole-t!

@☺ágica: российского вторжения?

Mylady 2009.05.29. 14:23:57

@monsterdog: és vajon a kutyád is örülne neki, ha mennie kellene veled vásárolni?
sok nő a pasiját sem tudja rávenni egy cipővásárlásra....

Mylady 2009.05.29. 14:25:03

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): szerintem te kötözködsz...

EÖ (törölt) 2009.05.29. 14:28:27

@☺ágica: sajnos nem értem mit válaszoltál, mentségemre legyen mondva, hogy azt se értem, amit én írtam :))

milyen orosz megszállás?

@Mylady: nem-nem, véletlen volt :),
bocsi a spamért

☺ágica (törölt) 2009.05.29. 14:33:23

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): szólj a titkosügynök ismerősödnek, hogy csekkolja le azt amit a múltkor, csak egy kicsit tüzetesebben:)

kutymorgo 2009.05.29. 14:36:05

@Mylady: nem naphosszat tartó plázázásra gondoltam, ha Te erre gondoltál. hidd el, imád leszaladni velem a boltba, szerencsére olyan helyen lakom, ahová bevihetem, meg ha épp vele utazom valahova, nem tudok megállni sehol, ha épp eszembe jutna mondjuk megvenni az esti vacsit, mert a kocsiban kint nem hagyom. egyrészt simán elvihetik a kocsiból, másrészt nem hagyom ott és kész.

kutymorgo 2009.05.29. 14:38:38

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): ok, már viszem is. hehe, naggggyon vicces.

EÖ (törölt) 2009.05.29. 14:40:20

@☺ágica: már nem él, csak a csontjai kerültek elő maincoon-ék kertjéből :))

mindent átnéztem és még mindig nem értem...

Widár 2009.05.29. 14:49:37

OFF
@monsterdog: milyen kutyád van?
ON

maincoon © 2009.05.29. 14:49:38

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): nnna, látod, ez az amiről beszélek. egy kis félreértés miatt - mert hogy nem emberi csontokról írtam ;) - értesítve is lettem, hogy nem én leszek a kiválasztott

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.29. 15:03:15

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): Hagyjad Imre! Nem kell mindent megérteni. Én sem értem, de engem mondjuk nem is zavar. A posztokat sem szoktam érteni, de ez még sosem zavart a kommentelésben.
És én kérek elnézést, amiért az előbb kiemelted a kutyasz@rt. (Egyben bocs, hogy én is.)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.29. 15:09:31

Van egy ilyen forbidden című poszt, ami csak bizonyos alkalmakkor jelenik meg, ha a homárra kattintok és szeretném tudni, hogy az akkor már a vaníliás karikás-e.

EÖ (törölt) 2009.05.29. 15:11:14

@☺ágica: áh, de hülye vagyok....
pedig néztem ám (csak nem ezeket)

@Nelson Mandula: elnézem, hogy kiemelted a kutyasz@rt, bárkivel előfordul
ja, és mióta cél, hogy érteni kelljen a posztokat??
köztisztviselő vagyok nem hülye!

EÖ (törölt) 2009.05.29. 15:13:21

@Nelson Mandula: ezt nem kellet volna ideírnod, az Örmény Vaníliás Karika Mecset Mártírjai hozták létra titkos céllal, aki tudomást szerez róla, kiemelik innen, mint a kutyasz@rt!!!

én egyébként nem tudok róla!

EÖ (törölt) 2009.05.29. 15:20:26

In memoriam Nelson Mandula!
Emléke örökkééééééééééééééééééééééééééééééé............

Frucsasz 2009.05.29. 15:26:21

Szily!

Folytatod még valaha Puma kutya blogját? Epedve várom nap mint nap.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.29. 15:47:38

Tacskónál kisebb már nem kutya... Én hagytam volna, hadd vigyék :D

Egyébként most nem értem! Puma vagy kutya! Vagy kutyapuma? Pumakutya? Millió kérdés egy ilyen egyszerű postban!

EÖ (törölt) 2009.05.29. 15:57:16

@Nelson Mandula: a mi kutyánk most a Del Medico Imre mopszjának udvarol, hétvégén megyünk is hozzájuk tarokkozni
mindig vesztek, pedig a felesége mondja neki: Imre! hagyd!

Arilian 2009.05.29. 17:32:30

HiszEDE, hogy lesz még olyan kaliberű írás mint akkoriban?:)

Mégis, honnan tudta, hogy nem megsimogatni akarta hanem ellopni?
Teljesen életszerűtlen...

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2009.05.29. 19:50:26

Mi van Kiflivel? tudjátok, nagy siker számomra kifli, mert én adtam neki nevet. (Legalábbis először én pötyögtem be a péksüti nevét). Azután valahogy sünsz@r (bocsánat a kiemelésért) sem lett a beígért tárgynyereményből. :( De legalább nem tiltottak ki.

EÖ (törölt) 2009.05.29. 20:22:39

@Fée Verte: ékezeteset nem emel ki úgy mint a kutyasz@rt (elnézést a kiemelésért)

Mylady 2009.05.29. 21:14:44

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): én a kutyaszarra is azt hittem, nem emeli ki - azért tettem bele azt a nyamvadt kukacot, hogy ne legyen ott minden sorban, hogy kutyaszar
erre pirossal, aláhúzva....
eh, mindegy
látom, új szállóigét sikerült alkotnom :)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2009.05.29. 22:13:20

Ezentúl büszkén emlegetem a sünsz@rt, nem lesz piros. Okom is van rá. nézegettem a Nemzeti Vágta oldalát, ígay lazán kicsúszva az időből csak megkíséreltem lelátójegyet venni.
http://vagta.hu/menu/31/lelatojegyek
A linkre kattintva a Ticket Express oldalára jutottam, ahol nem tudtam olyan keresőszót (nemzeti vágta, vágta, ülőhely, helyjegy, lelátójegy, tribün...) kiötölni amire akár egyetlen találatot is adott volna. :(

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2009.05.29. 22:18:18

Legyen neki könnyű a (mittudoménholvan). Szegény.

kiskár 2009.05.29. 22:31:51

bírom ezeket a nutella vezérlésű ebeket...

Aztán meg elviszi őket a sas!

kugel2 2009.05.30. 05:41:44

En a "be szabadott vinni az allatokat" szofordulatnal megakadtam. Vagy csak szerintem helytelen? Igazasag szerint az is serti a fulemet, ha az asszony azt mondja, "nem szabadna".

Mylady 2009.05.30. 11:50:43

@kugel2: persze, hogy sérti
hiszen az "nem-e szabadna-e" lenne helyesen...

2009.05.30. 15:22:50

Egy haveromnak volt az a szokása, hogy a kutyasétáltatás közben intézte a bevásárlást, és az ötvenkilós sarplaninai-ját mindig kikötötte a biciklitárolóhoz. Nem lopták el soha, pedig ő is értékes, többszörös győztes kutyus volt.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.05.30. 15:54:11

@tff: Az én volt sarplaninacomat sem akarták ellopni, meg a volt kaukázusimat sem. Sőt még a haverom Közép-ázsiai juhászát sem. (Na jó, az nem is olyan szép kutya:))

RedWing 2009.05.30. 16:39:31

BKV járaton (villamos) volt már olyan, hogy éppen utaztam kutyusommal (Rottweiler - természetesen szájkosár és póráz is volt!), mikor felszállt egy nyugger az ölebével (tudjátok, 15 cm, 2 kg). Az enyém rá se nézett, de a kis vakaréknak erős öngyilkos hajlamai lehettek, mert folyamatosan ugatott. Mondtam is neki, hogy 1 kocsiban csak 1 kutya szállítható, erre még neki állt feljebb, hogy akkor én szálljak át egy másik kocsiba, ő a picikéjével nem fog, egyébként is az én "vadállatom" provokálja!?!?!? :/ Másik alkalommal parkban sétáltunk, mikor a plázacica a járda közepére szaratta a csivaváját. Mikor elindult rászóltam, hogy vagy felszedjük, vagy lekerül a póráz és a szájkosár az enyémről, ami az ő drágaságának igen csak fájdalmas lenne. Természetesen még ő volt felháborodva.
A posztírónak pedig üzenem, hogy ha a kedvenc háziállata hagyja magát ellopatni, akkor az nem kutya!!! A kutyaelleneseknek pedig azt szeretném mondani, hogy amennyiben a kutyus megfelelően van nevelve és tisztán tartva, akkor engedélyezni kellene bizonyos helyekre való bejutásukat (itt most nem a Gundelre és társaira gondolok). A rendőr és vakvezető kutyákat is bárhova be lehet vinni.

EÖ (törölt) 2009.05.30. 16:56:32

@Mylady: amióta az új szállóigéd van, megfigyeltem, hogy 17%-kal többet homározok
nem volt hiába

bolhaplaza.hu 2009.05.30. 18:53:14

@winyetta: Érdekes lehet amikor megrázza magát és a kutyaszőr száll bele a kajába mindenfelé.Biztos jóízűt esznek ott a vendégek,bár én megfigyeltem már hogy a kutyások a legkisebb mértékben sem finnyásak,simán lesmárolják a kutyájukat naponta többször.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.05.31. 14:46:38

Kolléganőm kutyáját is a lába mellől lopták el. (IX. kerületben, néven nem nevezhető kisebbséghez tatozó leánygyermek kapta hóna alá és rohant el vele.) Azóta sincs meg a kiskutya, égen-földön kerestettük. Egyébként tökéletesen jól nevelt aprójószág volt, csak éppen rá volt nevelve, hogy gyereket nem harapunk meg.. ez lett a veszte. Hülyeség, hogy a kisebb termetű kutyák "nem kutyák" - ugyanannyit tudnak, mint a nagyok. Aláztam én már porig "biztonsági őrnek látszó" gazda mellett acsargó rotit, egy halkan elsuttogott "lábhoz" paranccsal. Kutyaiskola és gazda intelligencia kérdése az egész. Amúgy nekem is parám van attól, hogy valaki ellopja a kutyámat - egyébként ő is befeszít, ha idegen akarja elsétáltatni.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.05.31. 14:51:51

Kerthelyiségben igenis HELYE VAN a kutyának. Étterembe, - a benti részre - nem gondolom, hogy be kéne vinni. (Bár megvallom, a törzshelyeimen mindig beengednek a kutyával együtt is, de ez más kérdés) A jobb helyeken még vizet is hoznak a kutyának. Ezért a kedvenc helyem nyáridőben a Tranzit. Ott a gyerek őrjöng az alvégen, a kutya alszik a lábamnál - és boldog az élet. Akinek ez nem tetszik, egyszerűen nem jön oda.

petyo 2009.05.31. 17:11:44

Én nagyon remélem, hogy az ilyen kutyás napokra csak a kutyások fognak járni, aztán a boltosok majd elgondolkodnak milyen fasza jó ötlet ez.
Teljesen felháborít, hogy kutyákkal kelljen megosztanom a helyem egy boltban. Parasztok.

jesszumpepi (törölt) 2009.05.31. 17:14:17

@petyo:

Szóval a "parasztok" az az aláírás.

Értjük.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2009.05.31. 20:47:33

Petyo: nem kell. Azt az egy napot a plázán kívül KELL eltöltened.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.05.31. 21:17:31

A boltosok örülnek a kutyásoknak. Sokkal kevésbé vagyunk ugyanis frusztráltak, mert van kutyánk. Sokkal több a pénzünk, mert megengedhetjük magunknak, hogy kutyát tartsunk. Sokkal tovább élünk, mert kutyát sétáltatunk, tehát a sok pénzünket tovább költjük. Sokkal kevésbé vagyunk tisztaságmániásak, és sokkal egészségesebben élünk. Ennek fényében a boltosok sok, nyugodt, faxnimentes, gazdag vevőt kapnak. És köszönik boldogok ezzel ... KUTYÁSOKÉ A VILÁG!

anarch 2009.06.01. 10:51:36

Nem értem, minek kutyát lopni? Menhelyről ingyen el lehet vinni, adnak hozzá oltási igazolványt meg minden papírmunkát megcsinálnak.

Mylady 2009.06.01. 13:16:29

@Utcamacska: én azért erősen kétlem, hogy van összefüggés a gazdagság és a kutyatartás illetve az egészség és a kutyatartás között

Ha valaki allergiás a kutyaszőrre, akkor egyúttal szegény is (hiszen nem tart kutyát)?
Ha valaki (mint én) sokadik emeleten lakik egy lakótelepen és nem olyan szívtelen/hülye (mint egyesek), hogy egész napra a 4fal közé zárjon egy állatot, az garantáltan egészségtelenül él (hiszen nem tart kutyát)?

Nekem nincs kutyám. Ellenben hetente 2-3x futok (alkalmanként 10-12 km-t), a többi napon gyalogolok minimum 5-6 km-t. 2-3 megálló kedvéért nem szállok járműre, lift helyett lépcsőn járok.
Rengeteg zöldséget, gyümölcsöt eszem, kerülöm az egészségtelen ételeket. Nem dohányzom, alkoholt nagyon ritkán és mértékkel iszom. Kábítószert nem láttam még közelről. Komoly betegségem még nem volt, kórházban max látogatóban voltam.
De nyilván szegény és beteg vagyok és minden egyes kutyatulajdonos sokkal egészségesebb és gazdagabb nálam...
De jó nekik!

juhaszcs 2009.06.01. 16:58:41

Csak szólok hogy a képen nem is kutya van,hanem egy tarajos gőte,amely allahoz imátkozik.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.06.01. 19:53:11

A kutyák százszor többet érnek, mint sok úgynevezett ember. Még a ganéjuk is. És most nagyon, de nagyon finoman ls nőiesen fogalmaztam.

scubadiver 2009.06.03. 16:01:49

A kutyát nem a plázákban kell sétáltatni, hanem a mezőn meg az erdőben!És egyébként sem kell ilyen szar helyekre járni, mint pláza!

Manyecska 2011.07.25. 12:18:18

@EÖ (törölt): :)))) ..azt hittem csak én dobálom kedvenc szomszédom postaládájába..

Egyéves Önkéntes 2011.07.25. 14:10:45

@Manyecska: két évet vártam a válaszodra, de megérte :)

Manyecska 2013.05.02. 11:52:19

@Egyéves Önkéntes: itt vagyok, letelt a két év majdnem!:DDD

Manyecska 2013.05.02. 11:55:03

@scubadiver: ha még lennének erdők-mezők a plázák helyett:)!
süti beállítások módosítása