Pikáns! Ádám azzal kereste meg a Homárt, hogy kábelszolgáltatója műsorlopással vádolja, mert a kábelszekrényben az ő végződésénél a szűrő drágább díjcsomagot engedélyez, mint amire előfizetett. Ádám állítja, ő nem buherált, hanem hónapokkal korábban díjcsomagot váltott (lefelé), csak a cég szerelői elfelejtették átállítani a szűrőjét. Ádám azt fájlalta főleg, hogy semmi személyesen őrá utaló bizonyítékra nem hivatkozott a ViDaNet, amikor nyíltan meggyanúsította. Most megjött a cég válasza, amiben egyrészt visszautasítják, hogy bármivel is vádolták volna Ádámot, majd megvádolják azzal, hogy nemcsak jogosulatlanul vételezte a műsort, de pénzért másoknak is felajánlotta a bütykölést. És végre kiderül a forrás is: egy kedves szomszéd névvel-címmel feljelentette a lakótársait. levél alant:
Az elmúlt napokban társaságunkkal kapcsolatban megjelent írásokra az alábbiakat szeretnénk reagálni.
Elöljáróban fontosnak tartjuk megjegyezni, hogy nem tisztünk érzelmekkel vitatkozni, az alábbiakban tényeket rögzítettünk és adjuk közre azzal a céllal, hogy segítsük a tisztánlátást.
A ViDaNet Zrt. előfizetője, N.Á azzal a kéréssel keresett meg bennünket, hogy díjcsomagját D+I kategóriájúra szeretné módosítani. Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy a korábbi 49 analóg csatorna helyett kevesebb, 6 analóg csatornát tud nézni – természetesen alacsonyabb díjért. A szerződést módosítottuk, munkatársaink az átkötést 2009. április 3-án elvégezték.
Két és fél hónappal később, 2009. június 16-án ugyanabból az épületből, ahol N.Á is lakik, a ViDaNet Zrt. azonosítható névvel, címmel ellátott előfizetői bejelentést kapott, amely felhívta a figyelmünket arra, miszerint többen is az előfizetésüknél magasabb csomagot néznek, mivel illegálisan átkötötték magukat és ennek végrehajtására másoknak is készek fizetség ellenében.
A levél nyomán munkatársaink a helyszínen ellenőrizték a bekötéseket és megállapították, hogy három előfizetői kapcsolás valóban rendellenes. Mindegyik esetben a jelszűrőket nem az adott előfizető szerződésének megfelelő szolgáltatási szintbe (hanem magasabba) kapcsolva találtuk.
A ViDaNet Zrt. ezen előfizetők mindegyikének figyelmét, köztük N.Á-ét is felhívta arra, hogy az adott állapotot jogosulatlan vételezésnek hívják, és ennek következménye lehet a díjkülönbözetek megtérítésre irányuló szolgáltatói igény érvényesítése, sőt, szabálysértési eljárás megindítása is. A ViDaNet Zrt. a levélben kérte az előfizetők együttműködését a jövőbeni hasonló esetek elkerülésére.
Sem a közzétett levél, sem bármely más levelezés, irat nem tartalmaz arra való utalást, hogy bármely előfizetőt a ViDaNet Zrt. lopással, vagy más bűncselekmény elkövetésével vádolt volna meg. A jogosulatlan vételezés nem a szolgáltató vagy az előfizető véleményének, értékelésének kérdése, hanem műszakilag dokumentálható ténykérdés.
Szeretnénk hangsúlyozni, hogy a ViDaNet Zrt-nek és előfizetőinek közös érdeke, hogy ügyfeleink a megfelelő minőségben megkapják azt a szolgáltatást, amire előfizettek és azt a szolgáltatást kapják, amire előfizettek. Sőt. Többről van szó, mint, hogy lopni nem szép dolog. A kábeltelevíziós szolgáltatókat egy sor szerződéses (pl. a műsorszolgáltatókkal kötött) és jogszabályi kötelezettség kötelezi arra, hogy a továbbított műsorjeleket csak az arra jogosult előfizetői végberendezésekhez továbbítsa. Ennek bármely megsértése esetén a ViDaNet Zrt-t jogi felelősség terheli. Tehát nem lehetőségünk, hanem, kötelességünk, hogy az ilyen esetek ellen határozottan fellépjünk és - ismétlődés esetén - kötelesek vagyunk a vételi helyet a szolgáltatásból kikapcsolni.
Vagyis őszinte nagyrabecsüléssel javasoljuk, hogy mindazok, akik a szolgáltató nyomatékos leveleit kifogásolják, véleményüket a fentiekre (is) tekintettel alakítsák ki
Végezetül fontosnak tartjuk megjegyezni, hogy a ViDaNet Zrt. a hatályos magyar jogszabályok alapján és keretei között működő szolgáltató cég, amelynek elemi érdeke ügyfelei elégedettségének, ezáltal hosszú távú elkötelezettségének megőrzése. Nem elriasztani, hanem kiszolgálni szeretjük ügyfeleinket. Ezért hajtottunk végre milliárdos nagyságrendű fejlesztéseket, fordítunk különös gondot kínálatunk folyamatos korszerűsítésére. Ebben a munkában minden visszajelzést, javaslatot szívesen veszünk!
Köszönettel: A ViDaNet Zrt. vezetősége
Az utolsó 100 komment: