Szabolcs megtalálta a legtirpákabb ügyfélszolgálatost, akiről eddig hallottunk. Az Indesit garanciális hibabejelentését végző hölgy nem hogy nem volt segítőkész, de többször is lekúrta a telefont, vagy egyszerűen fel sem vette. Szerencsére nem ő az egyetlen, aki ezzel a területtel foglalkozik, így Szabolcsnak is sikerült a 7. hívásra bejelentenie a hibát.
Vettünk fél éve egy Indesit WITP 102 típusú mosógépet, a piros boltban (ahol nem vagyunk hülyék). Tegnap este kb. fél adag ruha mosása közben leégett a dobot forgató motor és a szivattyú eszeveszett zúgását hallottuk meg. Persze utána már éreztük az égés szagát is. Gép leáramtalanít, ruha kiszed, víz leenged a szűrőnél, stb. Aztán lefeküdtünk aludni, mivel gondoltam éjfél körül nem zaklatom az ügyfélszolgálatot, ráérek ma.
Nemrég felhívtam őket.
1. hívás: telefon kicsöng, 1-es menüpont kiválaszt (garanciális hibabejelentés), telefont felveszik és azzal a lendülettel leteszik.
2. hívás: mondom van ilyen, biztos mellé nyomott az ügyfélszolgálatos... újratárcsáz, 1-es menüpont, telefont felveszik (ha lehet köszönni alpári hangnemben, hát akkor már a hölgy bejelentkezése is az volt... mindegy, túlléptem rajta). Felsorolta, hogy milyen dokumentumokra van szükség a hiba bejelentéséhez: számla, garanciajegy, idegennyelvű tájékoztatófüzet(!) és a készülék típusa. Mivel munkahelyen vagyok, ezért megköszöntem a segítségét, mondtam, hogy az adatokkal visszahívom őket nemsokára. Hazatelefonáltam, otthonról minden adatot megkaptam, a tájékoztatófüzetet minden oldalával, szkennelve.
3. hívás: telefon kicsöng, 1-es menüpont, iménti (alpári) hölgy felveszi. Ismét felsorolja, mikre van szükség a hiba bejelentéséhez. (ugyanazokat, mint előbb írtam) Mondom oké, minden itt van előttem, akkor akár fel is vehetné a bejelentést. Kb. 10 percébe telt, mire berögzítette hol lakom, mi a telszámom, stb. Aztán mondja, hogy az idegennyelvű tájékoztatófüzeten keressek egy matricát, amin rajta a S/N. Mondom neki, hogy előttem a füzet, de nincs rajta ilyen matrica. Erre mondja, de lenni kell. Mondom neki, biztosan nincs. Kattogás... erre mondja, hogy akkor szét kellene pattintani a gép elejét, mert nem is a füzeten van a matrica, hanem a szűrő mellé ragasztva és az kell neki. Erre még én kértem elnézést és jeleztem, hogy erről nem volt szó korábban. Mondtam, hogy mivel melóhelyen vagyok, ha tartja egy fél percig, másik telefonon megkérdezem a S/N -t. Erre iszonyat alpári bunkó módon közölte, hogy a matrica márazonnali beolvasása nélkül nincs hibabejelentés és leb@szta a telefont, mielőtt egy mukkot szólhattam volna...
4. hívás: ugyanarról a mobilról hívom, számom elküldve, telefon kicsöng, 1 menüpont kiválaszt, a túloldalon telefont felveszik és szó nélkül lerakják.
5. hívás: felhívtam a melóhelyi vezetékesről, 1-es menüpont, az előbbi alpári nőszemély (erőltetett) kedvességgel bejelentkezik, mikor megszólaltam, hogy Jó na... (itt megismerte a hangom), leb@szta a telefont... mondanom sem kell, itt már valahol Schumacher rajt előtti pulzusszámához közel járt a szívritmusom, a vérnyomásom meg kb. a mindenkori csúcssebességét közelítette.
6. hívás: hívom mobilról, kikapcsolt számról, 1-es menüpont, kicsörög, felveszi-leteszi szó nélkül.
7. hívás: ismét mobil, kikapcsolt szám, 1-es menüpont, kicsörög, felveszi valaki (akiről azt hittem, az iménti "úrhölgy") és elkezdtem ordítani, mint a sakál (tintát nem tűrő szóvirágokkal cifrázva), hogy kapcsolja a főnökét... köpni-nyelni nem tudott, csak annyit mondott, ha panaszt szeretnék tenni, ad egy email címet... itt még mindig azt gondoltam, hogy a tirpát címzetes úrnővel beszélek és tovább mondtam a magamét, amikor megcsillantotta az értelem reménysugarát a vonalban lévő hölgy: "hibát szeretne bejelenteni? " - kérdezte. Kicsit rácsodálkozva, némileg megindulva a lehiggadás rögös ösvényén mondtam - bár még remegő hanggal -, hogy "igen". Ő, mintha mi sem lenne természetesebb, felvette a hibabejelentést. Közben ecsetelte, hogy többen dolgoznak ott és hogy vele először beszélek (ami közben leesett, de az előző alkalmakkor mindig a "másik" vette fel, ezért nem volt evidens számomra). Türelmesen tartotta a kagylót, míg a S/N is meglett és végül ráklikkelve az okéra, rögzítette a bejelentést.Utóbbi hölgytől - időközben (fehér) emberhez méltóbb vérmérsékletem visszanyerve - bocsánatot kértem a hangnemért, megköszöntem a segítségét és mondtam neki, hogy a "kedves" - ide mást gondoltam közben - kolléganőjével közölje, hogy ha ő nincs (mármint utóbbi néni), akkor nagy botrányt csináltam volna és kb. lehet, hogy ma dolgozott volna ott utoljára (a tirpák néni). Nem azért, mert akkora nagy arcom van vagy én vagyok a jóisten és elintézem, hanem mert egy európai(??) cég magyarországi központi ügyfélszolgálatán az ilyen viselkedés egy ügyféllel szemben egyszerűen nem megengedett. Legalábbis nem lenne szabad, hogy az legyen. Kb. Tadzsikisztánban éreztem magam, vagy fene sem tudja... de azt mondom, a nyugati világ vállalati kultúrája megkívánja az ügyfélközpontúságot. A legfontosabb, amit mi is szem előtt tartunk a melóhelyen: ha az ügyfél hülye, akkor is neki van igaza, mert ő fizet.
A mai nap tanulsága: soha többé indesit termék! (két okból: fél év után nekem ne égjen le egy mosógép motorja, meg legyen egy normális ügyfélszolgálatuk, ha mégis... előző gép Whirlpool volt, 9 évig bírta... annyi idő után is csak az lett a baja, hogy csapágyas lett a dob tengelye, ezért vettünk egy másikat... inkább a régit kellett volna megjavíttatni)
Üdv: Szabolcs
staropramen 2009.06.26. 07:50:16
miért pont Tadzsikisztán?
Dr. Kix 2009.06.26. 07:51:47
Dr Gregory House 2009.06.26. 07:55:10
EÖ (törölt) 2009.06.26. 07:58:54
Impega 2009.06.26. 07:59:56
Dr. Kix 2009.06.26. 08:00:41
Impega 2009.06.26. 08:02:33
havajj 2009.06.26. 08:02:57
a világ ura vagy szabolcs. csak keményen.
Dr. Kix 2009.06.26. 08:05:24
Impega 2009.06.26. 08:06:06
staropramen 2009.06.26. 08:07:46
Azt sem tudjuk Szabolcsnak hány kisgyereke van, pedig ez fontos a mosógép hiba és az ügyfélszolgálat megítélésében.
Egyéves Önkéntes 2009.06.26. 07:58:54
Egyszer bejelentettem egy szendvicssütő meghibásodást csecsenföldön.10 perc múlva lőni kezdték a házat. Ez már magasszínvonalú konfliktuskezelés, nem a lagymatag üzbég stílus.
katácska! · https://www.facebook.com/kata365 2009.06.26. 08:08:48
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.06.26. 08:16:11
pizsama 2009.06.26. 08:20:01
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.06.26. 08:23:53
És semmi baja... (+ van egy programkapcsoló dobozunk hozzá, mert az néha elromlik, szóval biztos ami biztos)
Ja, nem agglegénymosógép volt, folyamatosan 3-4 tagú családokat szolgált szegény...
Ügyfelesnek SÜN!
Yogi 2009.06.26. 08:37:27
gatsy 2009.06.26. 08:42:55
Aki csapágyas tengely miatt vesz új gépet, az szenvedjen...
és tényleg, honnét tudod, hogy milyen a tadzsik ügyfélszolgálat?
Tudja már valaki, hogy ki volt a hülye? :D
Virus 2009.06.26. 08:45:17
potha 2009.06.26. 08:47:17
kell valakinek ? eladó :D
Bamba Barack 2009.06.26. 08:47:58
Mindenesetre azt nem értem,hogy ha vki ennyire utálja az embereket az minek megy olyan munkahelyre dolgozni,ahol velük kell társalogni?
Frucsasz 2009.06.26. 08:48:20
Az ilyet kirúgatni. Semmi keresnivalója nincs ügyfélSZOLGÁLATon. Se emberek között.
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.26. 08:51:06
hát basszameg pattintsa le a szerelő
jó hogy nincs a mosógépbe motorszám, és nem azt kellett beolvasni
vagy van?
petre 2009.06.26. 08:52:02
Jó a cikk de márkákat nem kell lehúzni, az én esetemben pont fordítva volt az indesit és whirlpool esete. Emberek rakják össze úgyhogy az emberek hibája. :-)
gftamas 2009.06.26. 08:53:51
Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.06.26. 08:56:10
ez komoly!!!!
potha 2009.06.26. 08:56:13
ZON 2009.06.26. 08:58:29
Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.06.26. 08:59:49
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.26. 09:00:56
b[ALien] (törölt) 2009.06.26. 09:00:59
Vszeg nem csak téged szivatott meg
EÖ (törölt) 2009.06.26. 09:02:08
(egyáltalán van Szudánban kémény? )
b[ALien] (törölt) 2009.06.26. 09:02:25
Lebontva férj, feleseég, üfsz-os
EÖ (törölt) 2009.06.26. 09:04:06
É2I 2009.06.26. 09:04:29
A mienk 9 éves, de a lekopó festék a tetején stimt. ;)
@az igazi mpl (kurtaszoknyában, mint Gogolák et.nő):
Van. :)
ági anyu 2009.06.26. 09:09:32
Nem ajánlom senkinek!
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.26. 09:11:02
Zakeus 2009.06.26. 09:11:47
csak hogy tudjátok mi az a tirpák
staropramen 2009.06.26. 09:18:18
Sztrovacsek! Abban az egy faluban volt, a tankos kéménytisztítás előtt.A fiúk nagy bakot lőttek, mert ha nincs kémény, nem kell a kéményseprő.Mindenkit kirúgtak, de a társaságot átvette a helyi Indesit vevőszolgálat.Azóta arrafelé megszünt a reklamáció, az aszzonyok újra a patakban mosnak.Száraz évszakban a mosás szünetel.
staropramen 2009.06.26. 09:19:56
Sztrovacsek!
Mi tudjuk ki a tirpák, (nem mi a tirpák) a posztolónak címezd a reklamációdat
EnZsolt 2009.06.26. 09:23:47
A nyugati világ kultúrája sok mindent megkíván. Például azt is, hogy nem írunk le ilyet: "időközben (fehér) emberhez méltóbb vérmérsékletem visszanyerve". Szóval mindenképpen jár neked egy mutáns sün, amiért ekkora herezacskó vagy.
Vagy ennyire nyilvánvaló, hogy egy mesztic, néger, vietnámi tovább verte volna az asztalt?
Ügyfélszolgálatos leányzónak meg üzenem, hogy ne jöjjön meg a következő menstruációja és egy tarajos sült hozzon a világra.
EÖ (törölt) 2009.06.26. 09:23:50
amúgy ha te válaszolsz nekem, akkor nem sárgítja ki, míg ha más akkor igen
miért van ez?
és miért nem tudom a profilomban az országot és várost átírni?
és a lyuk az tárgy vagy fogalom?
csupa kínzó kérdés...
/tno+DA= 2009.06.26. 09:27:44
A beszélgetés rögzítve, a többi telefonlecsapkodás is vélhetően rögzítve a hívások meg regisztrálva.
Fogyasztóvédelemnél egy feljhelentés és egyből ráharapnak. Ettől persze már sem jobb sem rosszabb nem lesz a mrá amúgy is megoldott hibabejelentés, de legalább mások akik indesitet vesznek és netán rossz szériát fognak ki (mert nem feltétlenül az összes indesit fos, lehet egy hibás szérria is), azoknak ne kelljen egy ilyen munkáját kelletlenül végző szipirtyóval háborúzni.
Én nem front office dolgozom, de ügyféllel én is kapcsoaltba kerülök, és néha legszívesebben már ütném az illetőt, de akkoris mosolyogva előzékenyen kezelem.
staropramen 2009.06.26. 09:33:15
Minden kedves homározónak meglepetés e költemény.
Csecse-becse.
Indesited hogyha leállt
hétszer jelentsd be a hibát
egyszer-lecsapják a kagylót
kérszer- megmondják a frankót
harmadikra- matricát kér
negyedikre szó oda sem ér
ötödikre felismernek, törzsügyfélként elkergetnek
a hatodik-ahogy eddig rég
a hetedikre minden szép
refrén.a la Halmos-Sebő
Bocsi de érzem a hét végét.
Meklén és Tamara 2009.06.26. 09:33:33
É2I 2009.06.26. 09:33:47
Lombról szó se volt, az általában nincs rajta. Hacsak nem vágják a lombok közé.
;P
doktorúr 2009.06.26. 09:35:16
májgeriberi 2009.06.26. 09:35:26
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.26. 09:35:34
Jóreggelt!
Meklén és Tamara 2009.06.26. 09:35:47
kissebség= kisebbség
AlulírottFentemlített 2009.06.26. 09:38:13
Egyébként számtech.prog
májgeriberi 2009.06.26. 09:38:52
staropramen 2009.06.26. 09:40:33
éreztem, Sztrovacsek, hogy az irígy kritikusok le fogják húzni a versemet.
staropramen 2009.06.26. 09:41:53
Ha nem jön ki a sárga folt, javaslom az Indesit automatát.
májgeriberi 2009.06.26. 09:41:59
Dr. Kix 2009.06.26. 09:43:28
Rigris 2009.06.26. 09:45:19
Én se veszek többé Indesit cuccot, az biztos...
EÖ (törölt) 2009.06.26. 09:46:04
és így már a versed is jobban tetszik.
Exchange_student (törölt) 2009.06.26. 09:48:36
ügyfélszolisnak ijedt sün családot,majd utána hozzáb@szni egy háromlábú kisbográcsot is...
EÖ (törölt) 2009.06.26. 09:48:39
AlulírottFentemlített 2009.06.26. 09:48:42
Vásároljon mosómedvét!
Illetékbélyeges elvtárs 2009.06.26. 09:48:54
De az also szomszedodat az ejfeli mosasaiddal zaklathatod? Egyebkent itt a megoldas: az ugyfelszolgalatos holgy a szomszedod, igy allt bosszut. Megerdemelt-ed-e?
ALEB 2009.06.26. 09:49:10
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.26. 09:50:49
májgeriberi 2009.06.26. 09:52:58
EnZsolt 2009.06.26. 09:56:49
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.26. 10:06:13
Szabolcs szintén feljegyezve.
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.26. 10:08:20
igazságod van!
EnZsolt 2009.06.26. 10:11:19
Grg76 2009.06.26. 10:15:44
somask8 · http://www.linuxempire.hu/ 2009.06.26. 10:16:47
Élőszőr belső elektronikát cseréltek, de amint elment a szerelő, a próbamosás (gyors) átment végtelenbe, így visszaszól, hogy nem okés. 1 hét múlva már kijelző csere (????) és lőn boldogság a cserélt alkatrészekkel (1 év gari) is a lejárat előtti 1 hónappal adta meg magát, de korrektűl kicseréltek rajta mindent ("agy" kijelző). AMi furcsa volt, hogy az "agy"-on az egyik IC igencsak "kokszos" állapotban leledzett mindkét esetben.
Rá kell jönömm, hogy a noname (Candy alias Indesit) cuccok olcsóbbak és 1 helyett 2-3 év gari van rá.
Indesit a hűtőgépünk is és a belső világítása kicsit kontakthibás már az elejétől fogva, de ha megnyomod a tetejét (2 m magas hűtő) akkor világít jól.
QAQ 2009.06.26. 10:18:43
(avval h leteszik a telefont az azt jelenti nyugodj le amolyan Tadzsikisztanosan)
AlulírottFentemlített 2009.06.26. 10:19:05
Hétvégi-e?
akos147 2009.06.26. 10:19:11
staropramen 2009.06.26. 10:23:59
Most hallottam, hogy Tadzsikisztán a hadüzenetet fontolgatja a poszt miatt.A nagylövetünket felszólították, hogy hagyja el az országot, szerencsére ott nincs követségünk.A magyar -tadzsik határon tevés csapatokat vontak össze, és mozgósították a tartalékos ügyfélszolgálatosokat.Óvatosan a kommentekkel!
betépett felhasználó 2009.06.26. 10:24:53
ime a kivonat:
telefont felvesz, es hangosan beleorditja kovetkezoket:
()*&)#(*&%R)#$)*(@^)@
a kurva kib@szott retkes edesanyjat maganak, hogy rohadjon le a szukreszakalu kecsekehatankurt agyveleje, hogy azt a félegyházi, kaporszakállú rézangyalát, hogy a kurvák vére folyjon patakokban!
A macskabajszát neki,hogy a Terry Black fogadja örökbe!
Azt a nádvágó, kaporszakállas, oltáron bicikliző mindenségit,hogy a birsalmakombájn akadjon a torkán!
Azt a félegyházi, kaporszakállú rézangyalát, hogy a fekete holló mondaná szemének, hogy csecsebogyó!
hogy micsoda? azt kerdezte, hogy "hibát szeretne bejelenteni? "
bejelenteset tehetek?
ÖÖööööööööö...
akkor en most egy vadparaszt voltam vegig? itt uvoltoztem ossze vissza faragatlan modon, ahelyett, hogy illedelmesen koszontem volna es vegighallgatom ont?
ÖÖööööööööö... igaza van. elnezest,
szabolcs vagyok, az indesites vadparaszt
konkluzio:
indesit never!
--------------------------------
hogy miert nem, azt en sem ertettem...
QAQ 2009.06.26. 10:28:07
Indesitet azert nem mert Tadzsikisztanba gyartjak ....erted :)
anarch 2009.06.26. 11:05:05
májgeriberi 2009.06.26. 11:15:51
Nanemá 2009.06.26. 11:22:40
Hány ilyen poszt kell még az Indezitről (volt már néhány) hogy ez a "márka" végre kitakarodjon az országból?
staropramen 2009.06.26. 11:34:25
Higgadjál le Sztrovacsek!
Ha elolvasod a kommenteket láthatod, hogy a vélemények erősen megoszlanak.Itt egyébként sem a márkát ekézte a posztoló, hanem a vevőszolgálatnál egy embert.
pizsama 2009.06.26. 11:36:41
Nem elfelejtenek, hanem alkalmazkodnak. Magyarán nem szabad gyártani olyat, ami több évig jó, mer' akkor nem vesznek az emberek újat! Még azt is el tudom képzelni, hogy a gyártók egymás közt megbeszélik, kinek mikor megbízható/selejtes egy-egy szériája, s így mindig épp máshoz pártolnak a vevők, de 5 év alatt körbeérnek!
Nanemá 2009.06.26. 11:41:05
Az, hogy akad, akinek (még) működik az Indezit fosógépe, és itt el is büszkélkedik vele, még nem garancia semmire. Egyébként, ha visszaolvasol a Homáron, akkor láthatod, hogy van elég baj az Indezit termékekkel, aminek gyakran egyenes folyamodványa a konfliktus a bunkó ügyfélszolgálattal.
homar.blog.hu/.../re_problemas_ugyfel_vagy_ne_vasarolj_tolunk_mondta_az_indesit -
És vajon melyik márkához is köthető az "ajtóletépős" szállóige?
Stefan_Schneider 2009.06.26. 12:09:32
polakvenger 2009.06.26. 12:24:15
Nickon (törölt) 2009.06.26. 12:30:42
Mr Y · http://blog.hu 2009.06.26. 12:39:55
i hate the police (törölt) 2009.06.26. 12:46:58
Palkovics Ede 2009.06.26. 12:48:20
Ok okozati összefüggés: az ügyfélszolgálatos csak tükröt tartott, mert a posztot olvasva az írója is minősíthetetlen.
hatesz 2009.06.26. 12:56:45
"Szabolcs megtalálta a legtirpákabb ügyfélszolgálatost"
A tirpák szó jelentésével az író tisztában van?
ja nem számoltam össze, hogy posztíró hányszor nyomta az egyes menüpontot, talán a második hívas után mást kellett volna, ott talán nem Orkné az ügyeletes. Vadász, vadász...
jesszumpepi (törölt) 2009.06.26. 13:00:47
Még fizetnie sem kell érte :-)
Nickon (törölt) 2009.06.26. 13:04:47
i hate the police (törölt) 2009.06.26. 13:05:22
betépett felhasználó 2009.06.26. 13:10:19
Az idegbeteg ügyfél szolgálatos mintapéldánya
Köszönöm
-----------
izgatottan várom az Indesit zéerté hivatalos magyarázkodását, hisz köztudott, hogy náluk nincs is "garanciális javítás bejelentéséhez, kérjük nyomja megy az 1-es gombot" menüpont. Csupán annyi található, hogy "Dusanbe-i (Душанбе) kapcsoláshoz, nyomja meg a 3-as gombot, ha Hudzsand-i , vagy Iszfara-i kapcsolást kér, nyomja a 4-es, vagy 5-ös gombot, ha meg Imomali Sharipovich Rakhmonov tadzsikisztán elnökével szeretne beszélni, nyomja meg a 13-as gombot."
OUTdesit rulez!
entropic · http://e-konyv.blog.hu 2009.06.26. 13:38:35
jokkmokk 2009.06.26. 14:20:19
vegyél Electroluxot, megbízható márka, nekem bevált.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.06.26. 14:42:50
Mr Y · http://blog.hu 2009.06.26. 15:20:04
"Váltson szolgáltatót, hátha másutt nem talál alpári hangnemet, s varázscsapásra átváltozik az Internet Prokotoll, s David Copperfield pedig térdre borul a jelenség előtt..."
Silihost Kft - 2009.
Hát én váltok :)
GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2009.06.26. 15:53:01
Az indesit monnnyon le!!! egy rakás szemét!
EÖ (törölt) 2009.06.26. 16:10:54
Tadzsik és az ügyfelek
(Donászy Madga verse)
Volt egy tadzsik, Sztrovacsek,
sose látott ügyfeletet.
Nem is tudta Sztrovacsek
milyenek a zügyfelek.
Egyszer aztán Sztrovacsek
lát egy csomó ügyfelet.
Csudálkozik Strovacsek,
"Ilyenek a zügyfelek?"
Én vagyok a Sztrovacsek,
Mi vagyunk a zügyfelek.
Számlálgatja Sztrovacsek,
Hány félék a zügyfelek.
Meg is számol Sztrovacsek
három féle ügyfelet:
Őszet, feketét, barnát,
Meg ne fogd a zügyfél farkát!
Nem tudta ezt Sztrovacsek,
S felrúgták a zügyfelek!
És most elhatárolódom önmagamtól.
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.26. 16:12:15
májgeriberi 2009.06.26. 16:15:13
EÖ (törölt) 2009.06.26. 16:19:49
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.26. 16:22:23
EÖ (törölt) 2009.06.26. 16:33:12
staropramen 2009.06.26. 16:51:01
Magam is láttam ezt a zongorát.Szentpéterváron az Ermitázs borostyántermében van kiállítva, időnként az Alexandrov együttes játszik rajta Borogyin blockfőteszonátákat.Bérletem van.
Matschkássy Lukrécia 2009.06.26. 17:20:34
Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.06.26. 17:33:34
Matschkássy Lukrécia 2009.06.26. 17:44:07
Kiváncsifáncsikiselefánt 2009.06.26. 17:55:48
Matschkássy Lukrécia 2009.06.26. 17:55:56
Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.06.26. 18:01:11
májgeriberi 2009.06.26. 18:07:18
mindjárt sajnálom szegényt..
Kiváncsifáncsikiselefánt 2009.06.26. 18:16:27
Akivel ordibált azt igenis lehet sajnálni.
A másik tényleg nem oda való.
Nem tudom mennyi tapasztalatod van, de nagyon stresszes, ha csak úgy elkezdenek veled ordibálni a munkahelyeden.
májgeriberi 2009.06.26. 18:33:51
Matschkássy Lukrécia 2009.06.26. 18:33:57
1. A telefont nem biztos, hogy Szabolcsra csaptak, sot ketlem! Sokszor szetkapcsolnak ezek a "modern" telefonkozpontok, ismeretlen okoknal fogva.
2. Kb 99%, hogy nem volt goromba a telefonos csaj, ugyanis minden rogzitve van + szorol-szora leirva adatokkal egyutt a beszelgetes. Hatarozottsag nem egyenlo a bunkosaggal.
3. "Kb. 10 percébe telt, mire berögzítette hol lakom, mi a telszámom, stb." - ezek az adatok mennek a marketingosztalyra piackutatas celjabol, es az adatbazis egy cegnel altalaban oriasi.
Kiváncsifáncsikiselefánt 2009.06.26. 18:36:53
Nem azt mondtam, hogy a munkatársaid ordibálnak veled, hanem mondjuk az ügyfél mint itt is. Azt, hogy beszéled meg.
májgeriberi 2009.06.26. 18:44:02
Kiváncsifáncsikiselefánt 2009.06.26. 18:47:14
:)
Mindegy, én csak annyit akartam kihozni belőle, hogy mind a két fél hibás lehet:)
Átlagarcú 2009.06.27. 07:52:58
...még a tűzszerésznek is? Vagy az idegsebésznek?
Egy ügyfélszolgálatosnak az a dolga, hogy az ügyfél rossz napját rendbetegye.
Ezért tréningekre jár, módszereket tanul, helyzeteket gyakorol.
Egy cég, aki a takarítónőt ülteti a telefonhoz(csak, hogy legyen ott valaki) az magáról állít ki bizonyítványt.
Cégeink már ismerik a fejlettebb országokban működő cégek felépítését, csak még nincs meg hozzá az alkalmazott.
Erre mondják, hogy: "amolyan Magyaros", meg hogy "ezért tart itt ez az ország"
ez már a hétvégi? ...no nem baj:)))
six76 2009.06.27. 09:20:09
misterx 2009.06.27. 12:16:24
Azért az olasz műszaki cikkeket általánosságban leszólni, legalább is tájékozatlanságra vall.
Nem akarok hétköznapi/háztartási példákat hozni, annyit javasolok csak, nézd gyakrabban a Forma1 -et. Tudod, szaladgál ott két piros autó...
Matschkássy Lukrécia 2009.06.27. 15:50:39
Átlagarcú 2009.06.27. 16:04:52
Matschkássy Lukrécia 2009.06.27. 16:07:39
Nehogy azt hidd, hogy kapnak "pszihologiai" treninget. Mezei emberek, es altalaban van sok-sok turelmuk. Sajnalom oket tiszta szivembol. Olyan nagyszajuva, es bunkova teszi a reklamalot az erzes, hogy most o a "reklamalo" hogy az ihaj. Tegnap akarja a megoldast a problemajara, es aranyozva!
Hozzam termekinformacioert jonnek be, sokszor meghallgatom oket, es elmondjak, hogy epp ki kuldte oket el a ...ba, es hanyan akarnak a ceg vezetojevel szemelyesen targyalni az ugyfeles "viselkedesetvel" kapcsolatban, NEM a problemajukat az adott termmekkel. Immunisnak idiotakkal csak ideig-oraig lehet. Ha teged felhivnak, es ugy kezelnek mint egy darab rongyot te hogy turtozteted magad? Legtobbje nem szol vissza, csak a hanglejtesevel erezteti, hogy vegyel vissza egy kicsit emberallat.
Matschkássy Lukrécia 2009.06.27. 16:10:59
Átlagarcú 2009.06.27. 16:22:30
Pénzért? Ahogy óhajtja a kedves ügyfél.
Ez a munka, ezt kell elvégezni akkor is, ha nem az ügyfélnek van igaza. Az ügyfélszolgálat a cégnek egy "helyőrsége" és mindenekfölött a cég érdekét kell szem előtt tartani. A cég érdeke pedig az elégedett ügyfél.
Emberek százezrei élnek ennél alantasabb munkából, nekem elhiheted.
Ránk férne egy kis nézetazonosítás:))))
Matschkássy Lukrécia 2009.06.27. 16:47:53
"Pénzért? Ahogy óhajtja a kedves ügyfél." azert vannak dolgok legalabbis nalam, penzert nem megy, akarmennyire is szellemes a polom. :)
Umbrella Corp. 2009.06.28. 19:02:21
Navarone 2009.07.03. 14:27:50