Tékozló Homár

Kanapékrimi Ürömön, villogó rendőrautóval

2009.07.01. 13:40 | szily | 216 komment

Spontán kialakult egyenruhás sorozatunk következő részében a festői Ürömre kalauzoljuk az olvasót, ahol Gáborra szörnyű gyanú árnyéka vetült: lehet, hogy cserbenhagyott egy kanapét Óbudán? A vérvádat a kanapéban talált zöldkártyára alapozták. Az alanti krimiből kiderül, hogy mivel is foglalkoznak a Poirot-ösztönnel megáldott vagy megvert közterület-felügyelők.


Szóval múlt hét pénteken  rendőrautó vijjog a házunk előtt, én nem voltam otthon, csak a csajom, aki a gyermekeim anyja. Szegény kiment, és átvett a rendőrtől egy idézést, amelyben az Ürömi Polgármesteri hivatal tanúkénti meghallgatásomat rendelte el, köztisztasági szabálysértés ügyében. (Azért merem megnevezni a helységet, mert Ürömnek később még jelentősége lesz.) A csajom nem volt rest, rákérdezett, hogy, hogy rendőr hozza ki, mire a közeg  csak annyit mondott, ne is kérdezze, ő ezt az egészet munkaidő után teszi, és különben is. Az idézés tök szabályos volt, a szokásos formulákkal, a végén nem megjelenés esetére elővezetéssel fenyegetés, ilyesmi.

Hétfőn gondoltam, rákérdezek telefonon a szabálysértési osztályon, mi ez az egész, és egyáltalán, most a rendőr rendőr-e Ürömön vagy postás. Az előadó nagy nehezen elmondta, hogy azért rendőrrel kézbesíttette, mert már számos alkalommal nem vettem át az önkormányzattól érkező levelet, ezt pedig már állítólag hatodszor küldte ki. Oké, lehet, de legközelebb akkor vasutassal kell kihozatnia, hogy a rendőr, postás, vasutas szentháromságnál maradjunk.

Ami ezután következett, attól elakadt a szavam. Rákérdeztem ugyanis a konkrét ügyre, mégis, miről van szó, miért kell pár nap múlva bemennem, szeretném tudni. Szegény, némileg szabadkozva elmondta: a III. kerület Közterület Felügyeletének munkatársai találtak egy kanapét kidobva,  egyik mélyedésében egy zöld kártyával, egy olyan autó rendszámával, ami valaha az enyém volt!

Ezért köztisztasági szabálysértés ügyben eljárást indítottak, aminek része az én tanúkénti meghallgatásom. Még egyszer kértem, hogy ezt ismételje el, de a sztori másodszorra is ugyanúgy hangzott. Szóval a közeterületesek találtak egy kanapét kikúrva, benne valahogy egy két éve eladott autóm zöldkátyájával, és ahelyett, hogy felnyesték volna egy teherautóra, nyomozni kezdtek. Leveleket küldtek és szerintem egymást kérdezgették reggelente munkakezdéskor: Te, a kanapés ügy, hogy áll, hol tartunk vele?

Mindenesetre a megjelölt időpontban elmentem a tanú meghallgatásra, gondoltam, akkor már repüljön magasan a sztori, csináljuk végig rendesen. Lehet, hogy hibáztam, és már érkezésemkor összefoglaltam a hölgynek, mit is gondolok az ügyről, mire ő elmondta a saját álláspontját, miszerint itt van egy ügy, amelynek végére kell járni.

Én mondjuk  egészen másképp gondolnám egy szemétnek látszó tárgy megtalálásának és eltávolításának menetét. Kérdésemre, hogy látszik-e rajtam, hogy azt a fajta sportot űzöm, hogy az éj leple alatt kanapékat cipelek Óbudára, ahol aztán ott hagyom őket az utcán, azt felelte, azt soha nem lehet tudni. Üröm nincs messze Óbudától. Elnémultam, és csak néztem kifele a fejemből.

Jegyzőkönyvbe mondtam mindenestre, hogy a kanapét nem ismerem, semmi közöm hozzá, minthogy ez a valóság, négy éve lakom Ürömön, és egyébként nem észleltem egy kanapém eltűnését sem. Fogalmam sincs, hogy került oda a zöldkártyám, az autó többször is volt kölcsön adva, egyébként pedig két éve eladtam, zöldkártyástul, mindenestül, ki tudja mi történhetett az irataival.

A jegyzőkönyvbe szánt szavaimat innentől nem volt hajlandó gépelni, mondván, nem tartozik szorosan az ügyhöz, de neked, kedves Homár szívesen elmondom, hátha akad közterületes, aki olvassa.

Tehát a jegyzőkönyv cenzúrázott része nagyjából így hangzott volna:

A kérdéses autó két éve már nincs a tulajdonomban  egyébként  zöld kártyája kígyóbőrbe volt kötve, és nagyon  szerettem a hátsó ülésén éjfélkor, meztelenül, usankában Kafka Jozef K.-ról  szóló regényét olvasgatni.

Ha a szóban forgó kanapé az enyém lett volna, akkor  előrelátó módon annyi kenyérmorzsát, kekszdarabot, és popcorn-morzsalékot hagyok benne, hogy abból még Bús Balázs és a III. kerület Közterület Felügyelet munkatársai is jól belakmározhatnak, akárcsak Beavis és Butthead, abban a részben, amikor semmi kaját nem találtak otthon. Adófizető állampolgárként adóforintjaim befizetése után nyugodtan hajtom álomra fejem, a pénzem jó helyre került, a hivatalnokok jól sáfárkodnak vele, karnyújtásnyi távolságra hozzák Kafka és Ionesco birodalmát.

Aztán paraszt módon előhozakodtam a nyilvánossággal, mondán ez egy nagyon vicces sztori, mire szegény szabálysértési osztályvezető annyira megijedt és zavarba jött, hogy egyik iratról, még a tanúvallomásról sem adott másolatot.

Hát ennyi lett volna, kíváncsi vagyok a folytatásra.

Gábor

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.07.01. 13:41:16

Hosszú ezért nem olvastam, de első :)

Abdab 2009.07.01. 13:41:59

Én sem olvastam még, de majd most!

maincoon © 2009.07.01. 13:42:58

sőt én sem, de máris kezdem! :)

Abdab 2009.07.01. 13:43:53

Elolvastam. Már a kanapéhoz is zöldkártya kell? Mi lesz így ebből a világból?

Abdab 2009.07.01. 13:45:51

Egyébként a posztíró üdítően kellemes figurának tűnik az átlag naivügyfélhez képest.

i hate the police (törölt) 2009.07.01. 13:49:56

Nehéz eldönteni, hogy az ember sírjon-e vagy nevessen.Itt is biztos nyilatkozni fog majd egy ,,szóvivő,,oszt okosabb leszek:))))

ZON 2009.07.01. 13:51:00

@Abdab: A kanapé kímélése érdekében csak ellenőrzött, limitált gázkibocsátás engedélyezett.

maincoon © 2009.07.01. 13:51:31

kanapékrimi :DDDDDDD
beszédes szó....

Themuezzin · https://sites.google.com/site/mybookspages/ 2009.07.01. 13:51:43

Nem is tudom, az-e jobb, ha gondolkoznak ezek a kozteresek, vagy ha megmaradnak sotetnek... vajon honnan johetett az otlet? vagy egyszeruen csak kellett a bevetel?

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.07.01. 13:51:49

Johogy nem a kanape (hatoldalon talalhato cimkejuk alapjan) gyarto kft-t a citaltak be es kezdtek faggatni, hogy mikor lattak utoljara a sezlonyt.

AlulírottFentemlített 2009.07.01. 13:53:04

Még szerencse, hogy nem agárdi polgárőrők találták meg a kanapét.

homár molla 2009.07.01. 13:58:49

hát én kurvára együtt tudok élni azzal, hogy tanúként kihallgatnak egy ártatlan, ám az üggyel látszólag kapcsolatba hozható akárkit, aki elmondja, hogy fingja sincs az egészről, ha cserébe 10ből egyszer elkapják azt a faszszopót, aki kikúr az utca közepére egy kanapét, mer megunta. mennyi időd ment rá, 20 perc? na bumm. lehet hogy most lyukra futottak, de a homár azt is megírná, ha a közterületesek találnának egy elhagyott kanapét, benne egy iratot névvel-címmel, aztán azt mondanák, hogy nem tudjuk ki hagyhatta itt. szóval ezesetben hajrá közterületesek és zsaruk, ha megvan a kanapékibaszó, verjétek szarrá és zárjátok börtönbe.

thinker_ 2009.07.01. 14:00:36

aki "csajomnak" hívja a gyermekei édesanyját, az mindenre képes.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.01. 14:01:09

"a csajom, aki a gyermekeim anyja" - na ezért a részért bármilyen büntetést megérdemel, akár volt zöldkártyája a kanapéhoz, akár nem.

KáposztaMedve 2009.07.01. 14:04:22

Kint van az indexen is, pedig nem akartam elolvasni. Na hajrá!

gyrgyvrs 2009.07.01. 14:07:11

A szabálysértésekrõl szóló 1999. évi LXIX. törvény 47. §(4) alapján "Az eljárás alá vont személy az ügy iratait az eljárás bármely szakaszában megtekintheti, azokról másolatot kérhet, illetve készíthet. Az államtitkot vagy szolgálati titkot tartalmazó másolatot a hatóság épületébõl nem viheti ki."
Fú, lehet, hogy most valami államtitkot tudtunk meg. Aki hozzászólt az jobb ha bezúzza a számítógépét és elköltözik, mert hamarosan kopogtatnak az öltönyös emberek.

CBF 2009.07.01. 14:07:59

Tetszett a stílus. :)

Rák Attantam 2009.07.01. 14:09:08

Ez is egy Gábor? Mi van már? Minden Gábor bűnöző lesz lassan?
Az egyik egy ál-lopott kocsiban leszoríttatja magát az útról, a másik kanapékat gyilkol... Hová jutunk így?

Gáborok! Hol a határ?

NGA 2009.07.01. 14:16:43

Én mint Gábor, mai napon be is jelentettem a kanapénkat zöldkártyára, hála istennek a jövő hétre lesz neki. Akkor megnyugodhatok. Addig ideges leszek, hogy éjjel jönnek, és egy ellenőrzéskor nem fogom tudni felmutatni a kanapé zöldkártyáját :-)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.01. 14:17:49

szolgálati közlemény

az agárdi Matrix bútordiszkontban most ingyen zöldkártyát adnak a Pötyi kanapéhoz.

É2I 2009.07.01. 14:17:58

@thinker_: @Nelson Mandula:
/off
Mivan? Ha nem a felesége, akkor a csaja, élettársa, cirókamarókája, sünöcskéje, egyéb. Attól még a gyerekeinek lehet az anyja.
/on

Amúgy tetszik a stílusa, folytatást várjuk.

Azt azért el tudom képzelni, ahogy a közterületes szétkapja a sezlonyt, mint foxi a lábtörlőt, oknyomozás céljából. Hátha talál benne egy kóbor zöldkártyát...

Rák Attantam 2009.07.01. 14:19:37

@Nelson Mandula: :DDDDD

A színválasztást megkönnyítendő az érdeklődők kapnak egy piros és egy kék tablettát...

NGA 2009.07.01. 14:20:04

Most gondolkodok csak. Ez igy nem stimmel. Nem lehet, hogy meg fogják birságolni tilosban való parkolásért? Zoldkártyája volt a kanapénak, tehát nem kidobva volt, hanem tilos helyen parkolt :-)

johevi 2009.07.01. 14:20:58

Holnap éjjel odaszarok a Koszterület-felügyelet bejárata elé és beleteszem ellenségem névjegyét...

Banán Joe 2009.07.01. 14:22:17

azért az is elég gáz, hogyha kap egy hivatalos levelet a polg. hivtól derogál neki átvenni 6x!!!, aztán megmegvan sértődve, hogy rendőrrel kézbesítik neki az idézést. legkőzelebb remélebb vasban állíttanak elő...

PR32 (törölt) 2009.07.01. 14:22:48

béka kell alá, azzal el lehet vinni. vagymi. krokodil, az!

johevi 2009.07.01. 14:23:45

"Kanapé, Kanapé, csipkés kanapé,
Még az éjjel elhagyom majd én"

Szembesítés nem volt? Simán megvádolhatnak megrontással is, kiderül hogy volt a kanapéval közös-ülésed... :-)))

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 14:24:09

"A kérdéses autó két éve már nincs a tulajdonomban egyébként zöld kártyája kígyóbőrbe volt kötve, és nagyon szerettem a hátsó ülésén éjfélkor, meztelenül, usankában Kafka Jozef K.-ról szóló regényét olvasgatni."

Ez ojan gyönyörűséges, mint a nemi eltévejedések a panoptikumban :)

milyen_Péter? 2009.07.01. 14:26:03

Úgy látom a Gáborokra rájár a rúd. Vajon összevont akció volt Pötyi bá'-val és a Közteresekkel, netán az agárdi rendőrök is elugrottak Ürömre szétnézni?

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2009.07.01. 14:27:49

Műszaki vizsgája érvényes volt a kanapénak? Volt parkolási jegye, rokkantigazolványa?

Themuezzin · https://sites.google.com/site/mybookspages/ 2009.07.01. 14:28:30

@i hate the police: hat, abban az ertelemben, ahogy a teremtes koronajatol elvarhato lenne, nyilvanvaloan nem, de bizonyos sajnalatos osszefuggeseket eszrevesznek... ahogy mondjuk az eticsigak is. es most semmilyen csigat illetve csigabaratot nem akartam megbantani.

fokaorr 2009.07.01. 14:29:25

Dirk Gently orulhetne hogy megis epsegben van a kanapeja :)

B@nális Coitus 2009.07.01. 14:29:36

én ennek a trógernek a stílusából arra következtetek, hogy ő volt, csak most tagad, mivel a utolérték a sánta kutyát! menjen az ilyen féreg a ki...szott k..va anyj.a!!!

Smacika 2009.07.01. 14:30:16

Lehet, hogy a ládaderbire-vagy mi a szösz az-készültek a kanapéval.
Tudjátok, mikor a citadellától kell legurulni mindenféle agyament járművel.
Csak a gyakorolni máshol kell, mert azért a citadellánál defaultban nem lehet mindenféle hencseren közlekedni.

É2I 2009.07.01. 14:32:06

@Banán Joe:
Ja, mer munkaidőben kiviszi LótiFuti, oszt' nem talál otthon senkit, de cédulát már nem tud bedobni, mer azt nem hozott, ötször senem, meg különben is.
Egyébként a jegyző kérésére elő is állíthatják, ezt jól tippelted.

bogec 2009.07.01. 14:33:32

Nem is tudtam, hogy nálunk is van NCIS...

johevi 2009.07.01. 14:35:14

Autót el lehet adni egyáltalán ZK nélkül?

jesszumpepi (törölt) 2009.07.01. 14:36:05

Ott rontottad el,hogy a zöldkártya kígyó- és nem kecskebőrbe volt kötve :-)

jesszumpepi (törölt) 2009.07.01. 14:37:25

A rendőrautó villogott vagy vijjogott?

Kérlek,válaszoljatok!

Különben elrontjátok az emésztésemet...

átlátó 2009.07.01. 14:38:37

Akár magamra is ismerhettem volna ügyintézésed menetét tekintve. :) Mert "a bürokrácia a tehetségtelenség fokmérője". A körülményes bürokráciával szoktam az idegeikre menni. Körmondatok, hogy a végére ne tudja, mi volt az eleje. :)

É2I 2009.07.01. 14:39:13

Viszont azt meg tudja mondani a posztoló, hogy kinek adta el az autót.
Ezen a nyomon elindulva Pablic Place Poirot ki is fogja deríteni, hogy a megtalált sezlony színhelyével szemben lakó volt a tettes.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.01. 14:40:28

@Nelson Mandula:

Ha olvasnál Kismama Magazint,tudhatnád,hogy Szilytől ered az elnevezés.

Szily nevét előbb ismertem a Kismamából,mint a Homárról.

Frucsasz 2009.07.01. 14:41:43

A kanapé/szemetelés témában nem tudok mit mondani, kissé vérlázító, de nagyon megnyugtatóan otthonos érzetem támadt tőle.

De.

A képzeletbeli bicska kinyílt a zsebemben, sőt, már-már manifesztálódott is attól, hogy: "a csajom, aki a gyermekeim anyja". Lókukót a csöpp kis szádba, a gyermekeid anyját tiszteld már annyira, hogy nem a csajod/ribancod/lotyód, hanem a kedvesed/párod/élettársad/barátnőd vagy valami egyéb szót használj rá.

Egyébiránt meg grrr, balláb, fejfájás, nyüssz és a többi, de kezd alakulni, ahogy múlik a munkaidő, és közeleg az esti mozi.

Tungus 2009.07.01. 14:43:00

Gábor!

itt egy elefánt a kertemben! Tiéd-e?

Virus 2009.07.01. 14:44:25

nem értem mi a baj, a felügyelet végzi a dolgát. jó is lenne, ha csak úgy bárhol ott lehetne hagyni kanapét, szemetet, bármit. erre van a lomtalanítás. ha megtalálják a kanapét, akkor keresik a vétkest, és mivel van némi nyom, kihallgatják az illetőt, akinek a neve fölmerül. ha nem ő dobda ki a kanapét, akkor szimplán pech, hogy ott volt az a zöldkártya, és ezért idézhető volt, de semmivel nem vádolták, nem bántották, nem értem, mi a baja. ennyit ki lehet bírni.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.01. 14:45:32

@jesszumpepi:
elnézést. a fürge ujjakba nem szokott írni, ezért nem tudhattam.

Virus 2009.07.01. 14:48:06

mi a baj?! a felügyelet végzi a dolgát. a kanapét valaki kidobta, ejnye-bejnye, az ilyesmit lomtalanításkor kell, nem csak úgy, ha eszünkbe jut. a bűnöst meg kell büntetni, a felügyeletet meg azért tartjuk az adóforintjainkból, hogy felderítsék az ilyen ügyeket. az meg aztán miért olyan nagy vétek, hogy ha találnak egy nevet a zöldkártyán, akkor azon a nyomon elindulnak?! szerintem a Derrick is így kezdte volna.

Virus 2009.07.01. 14:49:46

bocsi, harmadszor nem mondom el ugyanazt, úgy látszik, mégsem tűnt el...

látóideg 2009.07.01. 14:54:25

Arra b...ott rá a kedves levélíró, hogy zöld kártyája volt valaha... ERGO: a megsemmisítenivaló, szemét, bűnöző, emberiségellenes, rasszistafaszista, stb stb stb... autósokhoz tartozik/tartozott!!!

Húúúúú húúúúú! NNagggyon meg kell büntetni ám az ilyet kéremszépen, jobb ha már most 12szer főbelövi magát, mert az hatóság nem lessz áám irgalmas!

Természetesen nem mindig ilyen szigorú az hatóság, néha kegyesnek is kell lenni ám! Valahogy így: www.youtube.com/watch?v=lhAfppgw8Js&feature=related

A kegyességi átlag így helyreáll

kéjenc 2009.07.01. 14:54:29

tudja már valaki,hogy ki a hülye?rajtam kívül persze

É2I 2009.07.01. 14:56:06

@Frucsasz:
/off
Szerintem mozi helyett aludj egyet, mert akinek a csaj szó ribancot, lotyót jelent, az tényleg beteg vagy fáradt. ;P

Nekem a párom szóra potyognak ki a szemeim, mégse hangoztatom. Bár a pocaklakó is hasonló eredményeket tud elérni. :)
/on

staropramen 2009.07.01. 14:57:16

Sztrovacsekek!
Kezdjük az elején: az inkriminált kanapé benzin vagy dízelüzemű volt-e, rendelkezett -e érvényes forgalmi engedéllyel, és szerepelt e a matrix police akademy adatbázisában?Amíg ezekre nem kapunk választ, nem tudok érdemben hozzászólni.Az mindenesetre nagy öröm az ürömben számomra, hogy Óbudán és Ürömben már semmi egyéb probléma nincs, mint ez az ismeretlen identitású zöld sezlony.

pizsama 2009.07.01. 15:00:47

Mondjuk azért baromi jó, hogy az embernek nincs hova dobnia az ilyen cuccokat. Miért nem biztosítanak lehetőséget erre? Ti pl. hova dobjátok a rozzant kerti széket, a villanykörtét, az alkáli elemet, vagy a működésképtelen számítógép alkatrészeket?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.01. 15:01:23

ez jó:))

jól is van megírva. egy ponton hibádzik.

bazdmeg ne csajom-ozd már le a gyermeked anyját.

én sem vagyok házas az urammal húsz és fél éve, mégis azt mondja, ha szóba kerül, hogy a feleségem, párom (bocs, hagyma), vagy a nevemet.

a leány mit mond? te vagy a kanja. vagy a faszija?

ezt leszámítva tényleg nem car. kíváncsi vagyok milyen határozatot kapsz.

ápdételj. de ne úgy mint norbi!!!

Frucsasz 2009.07.01. 15:02:11

@É2I: nem, nyilván nem egyenértékű a csajom a lotyómmal. De vannak fokozatok. Akkor vagy valaki csaja(jó, tudom, te senkinek nem vagy a csaja), ha összejártok moziba, meg dugni (bocsánat a nyersességért). Akkor vagy valaki csaja, ha pár napja-hete-hónapja ismered/vagytok együtt. Akkor vagy valaki csaja, ha az egész komolytalan, kezdeti, laza, vagy képlékeny. De ha már komolyabb a dolog (és a minimum 2db gyerkőc ezt mutatja), akkor nem a csaja. A párom valóban olyan bulvárkoptatott szó, régen szép volt, mára sablonos, de még mindig jobb szó a gyermekeim anyjára, mint a csajom.

Még szerencse, hogy az én gyermekeim anyja én leszek...

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 15:04:30

És a fotellal mi lett? Meghogy dugtak-e rajta a csajával, az sem derül ki a posztból.

szekrenysor81 2009.07.01. 15:04:56

Ügyvéd, és beperelni a III. kerületi önkormányzatot.
1. Nem cenzúrázhatnak egy jegyzőkönyvet.
2. Autóeladás, igen is hozzátartozik az ügyhöz.

További kérdéseim lennének:
Amikor egész Budapest környéke lassan úgy néz ki,mint egy szemétdomb, akkor hol vannak ezek a közterületesek???

Sajnos mindig rá kell ébrednem, hogy Agyarország..És mindig eszembe jut egy Ákos dalszöveg részlete:
"És aki elvágja a torkodat, az lesz a hírekben az áldozat."
És milyen igaza van.
Egy ügyvéd barátom világosított fel: Nem jogállamban élünk!
És igen megteheti egy Önkormányzat pártpolitikán kívűl, sajnos számomra ez szomorú.

Frucsasz 2009.07.01. 15:06:14

@pizsama: évente kétszer van lomtalanítás. Elviszik, ingyér. Kivéve az alkáli elemet-villanykörtét, amit egyrészt nem használok, másrészt, amíg használtam, ilyen célra kijelölt helyre dobtam. Számítógép alkatrészt még sosem dobtam ki. Kivéve egyszer egy nyomtatót. De végül azt sem, mert egy kuporgató hajlamú egyén (tudjátok, olyan, aki minden szutykot eltesz, jó lesz még valamire alapon) elkunyizta. Nekiadtam, jószívvel.

Update: villanykörtét használok, de még sosem égett ki...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.01. 15:07:50

@pizsama:

pizsi, megvárjuk a lomtalanítást, addig kerülgetjük. (élelmesebben felteszik vaterára, ott a szarra is van vevő)

a körtét meg az elemet gyűjtik ott, ahol vásárolunk.

számítógép alkaltrészem kidobandó még nincs, de biztos van hova.

tőlünk nem messze (szomszéd kerület) van hulladékudvar.

hát így valahogy.

egyébként nem tudom máshogy hogy van, de a lomtalanítás az annyira gáz, és ami körülötte megy, borzalom. mondjuk szépen eltakarítanak utána a szemetesek. még locsolnak is:)))

staropramen 2009.07.01. 15:10:08

@az igazi mpl (kurtaszoknyában, mint Gogolák et.nő): @Frucsasz:
Gyermekeitek anyjai!Sztrovacsekek!
Nemár ilyen nomenklatúrás izével eltereljétek a figyelmet erről a hosszú idő útán első röhögnivaló történetről.Nem a megnevezés a fő csapásirány!
Két bürokratikus szervezet rámozdul a kanapéra,és drága pénzen nyomozni kezd, pedig lehet, hogy csak a helyi kurvák ismeretlen jótevője adományozott a lányoknak egy zöld hencsert, a közterületesek meg nem tudtak erről a jótékony aktusról.

mzs 2009.07.01. 15:12:04

:)
ez nagyon jópofa, ilyet még sose hallottam..
:)

pizsama 2009.07.01. 15:12:10

Hulladékudvar? Az mi? Hogyhogy sose hallottam még erről. Na, rákeresek. Köszi a tippet.

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 15:13:43

Apósom kirakta a régi megúnt frigóját a ház elé, akinek köll vigye, de nem, ott púposkodott napokig. Osztán beidegelt és kirakott rá egy cetlit, hogy eladó 10.000 Ft. Fél óra múlva hûlt heje senem volt. Bizony.

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 15:17:46

Ja bocs, a csajom nemzôje a picsábamá, aztat akartam írni. Vagyishogy a csajom annyának kannya. Vagyishogy a csajom hugának a nagyannyának a sarja. Vagyishogy annak a kiscsajnak a nôvérinek az apja aki a csajom. De bonyolult basszameg.

JDG 2009.07.01. 15:18:50

"a csajom, aki a gyermekeim anyja", avagy a ribancom akit felcsináltam. Gratulálok a stílushoz. Gyermekeid anyja ennél egy kicsit több tiszteletet érdemelne szerintem. Ezért szolidaritásból tolj ki egy 3 és fél kilós borotvált sünt a végbeledből.

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 15:23:50

Meg még az a ribanc akit párszor levarrtam :)

Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2009.07.01. 15:25:47

@NGA: no no, lehet, hogy a zöldkártya már nem is volt érvényes. A büntetés jogos lesz akkor hiszen többszörösen is szennyezi a környezetet.

Azért az tényleg érdekes lesz, amikor a kanapékra is kötelező lesz a zöldkártya, avagy kivetik a környezetvédelmi termékdíjat hiszen ki tudja, hogy egy 10 éves kanapé milyen eszeveszett mértékben szennyezheti a környezetet.

Gondolom a globális felmelegedésnek is a kanapék az okai. Le a kanapékkal...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.01. 15:28:27

@staropramen: mi leszünk a harmadik bürokratikus szervezet az ügyben, és beavatkozunk:

a homárista feminista anyák szervezete a HOFASZ

majd kézbesíttetek neked idézést szabadnapos falusirambóval, oszt magyarázkodhatsz!

te sztrovacsek, te!

Lajtoskocsi 2009.07.01. 15:32:01

Mit vagy úgy oda egy sz@ar kanapé miatt?
Ezért max. 4-5 évet kaphatsz.
Én fél évig jártam a köcsög szegedi bíróságra, mert a 25 évvel ezelőtti volt általános iskolás osztálytársam csinált valamit, pedig 25 évig nem is láttam.

Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2009.07.01. 15:37:28

@Gromek: egy buznyákot sem akarnak elkölteni a kanapé elszállítására és megsemmisítésére. Vagy, ha igen, akkor kell egy balek, akinek a nyakába sózhatják, majd döngetik a mellüket, hogy milyen ügyesen megoldották a dolgot.

Ha viszont összeszámoljuk az ügy "felgöngyölítésében" eltöltött munkaórák, dolgozók és felmerült költségek együttes összegét, akkor kiderül, hogy jóval magasabb összeg jön ki, mintha egy közterületes bezúzó autó elvinné az égetőbe. Pont.

Akkor talán maradna idejük olyan fontosabb dolgokra is, hogy felgöngyölítsék az illegális szemétlerakókat, vagy söpörhetnének a saját házuk tájékán is, mert Budapestnél koszosabb várost Európában ritkán látni.

Lupus in Fabula 2009.07.01. 15:41:36

@Nelson Mandula: és mindenki más....

a csajom definició szerint: vagány szexi baba, életem szerelme.

ezekután, mi baj van azzal, hogy életem szerelmét veszem feleségül, és még gyereket is csinálok neki?

valamit nem értek.

vagy ezt hívják irigységnek?

milyen_Péter? 2009.07.01. 15:44:54

Látom magam előtt a bizonyos reggelt:
Sétálnak a közteresek, beszélgetnek. Egyszercsak felkiált az egyik:
- Te Béci, az egy kanapé b+!
- Öcsém, tényleg az! Hogy a búbánatba került ide? Nézzük csak meg közelebbről! Azért előtte igyunk meg egy kávét.
- Te vagy a főnök!
Kávé után:
- Te Béci, ezt k*rvára itthagyta valami köcsög. Persze ezt is nekünk kell intézni, ha elkapom a tökét...
- Van benne valami kártya. Elkapjuk a kis köcsögöt! Nekem is van ilyen, most bugáztam meg a Ládára, ment simán. Hívd már fel a Józsit, az tudja mit kell ilyenkor csinálni.
- Már előre örülök, hogy elkaptuk a nyomorultat! Most nem menekülsz! Hahaha!
- Most már ebédelni kéne, sok volt az izgalom mára!
- Menjünk Bécikém, ejj de szép nap a mai!

A többi már történelem.

stab 2009.07.01. 15:51:45

nem értem, tulajdonképpen mi a probléma ?
milyen választ vártál arra a kérdésedre, hogy úgy nézel-e ki mint egy notorius éjszakai fekete fuvaros ?

i hate the police (törölt) 2009.07.01. 15:51:46

@Themuezzin: viszont mostantól hordhatnak gumibotot, persze szigorúan csak önvédelemre:)

betépett felhasználó 2009.07.01. 15:53:32

egy fenet kanape az
a hosunk anno eladta a 8meteres chrysler imperial 1965-os verdajat, az azota szetrohadt es megmaradt a bohomszeles ulopad belole. azt nezek kanapenek.
tudom, ilyen chryslerem van nekem is de mar motortalan, igy csak autospornofilmekhez kolcsonzom ki.

labi 2009.07.01. 16:02:11

Hatszor nem vette át a zajánlott levelet amit a hatóságos küldözget... "igen lehet" mondja... Csak én vagyok az akit amúgy érdekelne, hogy milyen leveleket küldözget nekem a rendőrség/bíróság/stb? :)

Ha elsőre átveszi, akkor jól elküldi az adásvételi szerződést oszt hali, nem jön a rendőr a gyarekeianyjacsajához.

Amúgy meg örvendetes dolognak tartom, hogy nyomoznak szemétútszélérebaxás ügyben. Posztoló részéről a dolog egyszerűen elintézhető azzal hogy az autót már régen eladta. Nem értem a hosszú hömbörgést.

Az "úgy nézek én ki mint aki..." rész meg vicces. Hogy kell kinézni annak aki...? :)

miva? 2009.07.01. 16:03:31

Volt annak a kanapénak kereke?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.01. 16:03:40

@Lupus in Fabula: igen! honnan jöttél rá? valóban rettentően irigykedek azokra a faszikra, akik a nyilvánosság előtt csajomnak nevezik életük szerelmét. (cafl definiciós lista szerint) Ezért sem nézem a mónika sót. Mit irigykedjek fölöslegesen?

bátor Sir Robin 2009.07.01. 16:09:20

a stílusából ítélve a posztoló tényleg úgy nézhet ki, mint egy sitthordó fekete fuvaros.

Piraeus 2009.07.01. 16:14:02

Kedves Gábor! Itt csak egy ügyet próbálnak felderíteni. Valaki szabálysértést követett el. És te kapcsolatba hozható vagy az üggyel. Némi kooperáció csak elvárható tőled nem?

Gondolkozz!
Nem volt abban a kocsiban egy zöld kanapé?
Amikor eladtad és aláírtad az adásvételt valahol egy lakásban, vagy a piacon, akkor csak ültél valamin? Mi volt az? Milyen színű volt?

Persze az is lehet, hogy kiszórtad a felesleges papirokat Óbudán a kocsiból hazafelé menet. Rá egy zöld kanapéra, ami ott hevert a közlekedési lámpa mellett ahogy álltál a pirosnál. Most már megmondhatod. Akkor az szemetelés lesz, és 5.000 .

májgeriberi 2009.07.01. 16:19:00

még egy gábor meg még egy rendőrös sztori

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 16:21:33

Nekem még sosenem vot csajom. De érdekelne mijen lehet is az.

sarkanymese 2009.07.01. 16:21:38

hűha...

ad1.
felesége vagyok évek óta a PASIMnak, aki engem a CSAJÁNAK hív.

ugyanúgy imádjuk egymást, mint az első nap, mikor találkoztunk.

akkor is a csajának fog hívni, ha lesz 3 gyerekünk.
és én imádom - többek között ezért is...

most akkor én emiatt kurva vagyok vajon...?

ad2.
10 pontos a Jozef K.-s utalás :)))
kár, hogy nem vették jegyzőkönyvbe :)))

ad3.
az "eljárás alá vont személynek" tényleg kötelező kérésre az iratokról másolatot adni, a tanúnak - jelen esetben Gábort csak tanúként hallgatták ki ugye - nem jár automatikusan másolat, max kérésre max a saját vallomásáról készült jegyzőkönyvről.

ad4.
a jelen sztoritól függetlenül GYŰLÖLÖM a szemetelést, és rendszeresen takarítom én az utcánkat azok helyett, akiknek a munkája lenne...
Mikor legutoljára feltakarítottunk 15 zsák szemetet az utcából egy barátnőmmel 4-szer (!!!!) ment el mellettünk kis talicskát tolva olyan ember, akinek ez lenne a munkája, de még csak annyit se mondtak, hogy "kösz", semmit, sőt az egyik eldobott egy csikket...

Kobe 2009.07.01. 16:21:54

@É2I:

Azért kedves Gábornak igen érdekes kultúrkörhöz kell tartoznia - vagy végletekig infantilisnek kell lennie ahhoz, hogy "csajomnak" nevezze. A "párom"-tól nekem is égnek áll a szőr a seggemen, ellenben ettől a csajomozástól is hányingerem támadt...no, felnőtt, többgyermekes embernek már legyen egy olyan minimális stílusérzéke, hogy minimum élettársat ír. Már előttem megfogalmazták, aki ennyire nem törődik egy emberrel, az még kevesebbet törődik azzal, hova bassza ki a sezlonyt :)

májgeriberi 2009.07.01. 16:22:41

ehhez azért van eszük.. LOL
hívjuk kalambót

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.01. 16:25:03

Sezlony. Nem hallottam ezt a szót vagy 20 éve... Sezlony!

labi 2009.07.01. 16:26:52

@sarkanymese:
No, hát mindenki megtalálja a hozzávaló párt. :)
Aztán lehet romantikusan, zöld kanapén ülve mounika sót nézni. :)

moli 2009.07.01. 16:32:56

"""a csajom, aki a gyermekeim anyja."""

vegre egy ember, aki nem gügyög, es nem vegzodik ott az elete, hogy bassz a nojenek egy "poronty"ot.

sarkanymese 2009.07.01. 16:33:14

@labi: ha hiszed, ha nem, nincs tévém.

"párom" sincs.
csak PASIM, aki életem szerelme.

pfuj, mi...?

én meg azt gondolom, hogy ha Gábor csaja szereti, hogy a csajának hívja, akkor Titeket mit izgat...?
valszeg Gábor csaja attól kapna hideglelést, ha Gábor "párom"ozná.

bízzátok már ezt rájuk banyek...

mi se szólunk bele, ha Ti páromozzátok, vagy drágámozzátok, vagy szivemezitek egymást, de ha minket ettől kiráz a hideg, hadd ne használjuk már.

FULL MAGÁNÜGY.

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 16:39:20

Amíg lószar van, veréb is akad :P

jesszumpepi (törölt) 2009.07.01. 16:42:18

@Nelson Mandula:

A Fürge Ujjakat meg én nem ismerem.

Az valami pornóújság?

JDG 2009.07.01. 16:43:23

@sarkanymese: Zsák a foltját. Csak ha lesz gyereketek, légyszíves ne erre tanítsátok!

@Lupus in Fabula: Nálam a "csajom" definíció szerint inkább az, akit ezen a héten/hónapban dugok. Egy bizonyos idő után ajánlott a "barátnőm" kifejezés, majd (főleg közös gyerek után) egyéb fent olvasható javaslatok (párom/élettársam/stb).

És ezt nem irígységnek hívják, nekem is van egy gyönyörű lányom, inkább keress egy másik i-betűs szót.

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 16:45:38

Egyezzünk ki diplomatikusan a "partnerem" szóban. Vagy arhaikusan inkább a kicsi cemedémet szeretnétek?

köpőcsésze 2009.07.01. 16:46:31

Nem tudom, mi a felháborodás tárgya. Igenis nézzenek utána, ki kúrta ki azt a kanapét és ha megvan, dugjanak egy komplett sünfamíliát a picsájába, növekvő sorrendben. Ha ez néhány ember kihallgatásával jár, ám legyen.
Sok fasznyelegető az erdő közepére meg a Duna-partra hordja a szemetét, mert nem tudja kivárni az éves lomtalanítást. És az ilyeneknek szavazati joguk van.

sarkanymese 2009.07.01. 16:47:50

@JDG: remélem nem mi fogjuk eldönteni a gyerekeink helyett, hogy hívják majd a szerelmüket...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.01. 16:48:15

@Rosszindulatú Vászka:
besenyő pista bácsi egy lerágott csontot lengetve oldalbordát mondana

É2I 2009.07.01. 16:49:40

@Frucsasz: @Kobe:

Lásd @Lupus in Fabula és @sarkanymese által leírtakat.

Amúgy az "élettársam" szinonima számomra nagyon a kék fényt idézi és nem pozitív értelemben.

májgeriberi 2009.07.01. 16:50:24

azzal hogy valaki, hogy hívja a társát azzal kicsit jellemzi is a másikhoz való viszonyát

tök rendben van az összes

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 16:53:37

Vagy még lehetne, az a nôstény aki megengette, hogy a szülôcsatornájába élvezzek és világra is szarta hímporom gyümölcsit.

májgeriberi 2009.07.01. 16:55:18

úristen Vászka ennél már az asszonyállat is jobb

JDG 2009.07.01. 16:56:11

@sarkanymese: Négyszemközt, úgy hívják egymást ahogy akarják. Csak annyit akartam mondani, hogy nem árt úgy nevelni, hogy ha nyilvánosan megszólal, ne röhögjék körbe, de ez már tényleg nem az én dolgom.

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 16:56:28

@májgeriberi: hát az elejit Vonnegut mestertôl loptam és otthon nem merném, de nemám :)

É2I 2009.07.01. 16:57:52

@sarkanymese:
Kb ja! Az eddig senkinek sem ötlött fel, hogy a "csajom" lehet egy olyan egymás közti kifejezés, mint pl. a cicám, bogaram, kutyulim... Soroljam még?
Gondolom ez után már nem kell magyaráznom.
Akinek még igen; irány vissza az iskolapad. :)

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 16:58:50

Nekem mindég röhögnöm köll az egymásot állatneveken szólító duporaszoktól meer vizuálisan túlfejlett a rosszindulatom.

É2I 2009.07.01. 17:01:22

@májgeriberi:

"Teperj le, Te Asszonyállat!!!!!!!!"

:))))))))))))))))))))))))))))))))))

sarkanymese 2009.07.01. 17:01:59

@JDG:
Magunkon kívül 4 olyan párt ismerek, akik csajom-pasim -ozzák egymást.
Átlag 2-4 gyerekünk van, együtt vannak 6-16 éve, és a mai napig olyanok egymással, mint a 4 hetes szerelmesek.

Tiszta gáz.

sarkanymese 2009.07.01. 17:03:54

@sarkanymese: bocs, gyerekük, nem gyereküNk, nekünk MÉG nincs.

É2I 2009.07.01. 17:06:22

@É2I:

"Óóóóóóóó!!!!!!!
Szeressss, Szeress, Kis Ganaljtúró Bogaram!!!!!!!!!"

Frucsasz 2009.07.01. 17:08:07

@sarkanymese: igen, full magánügy, hogy otthon ki mit mond, mit szeret. De ez nem egy magánblog, a levél nem a "csajának" íródott. Amikor megírta a levelet, egy közösséghez írta. És nekem, mint olvasónak így már jogom van felháborodni, mert az én fülemet ez sérti. Számomra ez ledegradáló, a tisztelet hiányának a jele. Ami nem az én bajom, de mégis zavar. És ennek kommentben hangot adok, mert nekem meg ehhez van jogom. :)
Hogy te mit engedsz meg, vagy épp szeretsz, szintén magánügy. Van, aki azt szereti, ha ütik, vagy megalázzák. Van ,aki azt szereti, ha azt mondják rá: az asszony. Ízlések és pofonok, nme muszáj akarnod vagy élvezned a tiszteletet. Az is lehet, hogy nálatok ennek ellenére megvan a tisztelet, de a legtöbb férfiban (bocs, pasiban), aki a gyermekei anyját csajomnak titulálja, nem lobog akkora tengermély tisztelet a nő iránt. Általánosítok? Lehet. Miért? Mert megtehetem. Ha valami úgy néz ki, mint egy kacsa, és úgy hápog, mint egy kacsa, akkor az 99,99%, hogy egy kacsa. Nem fogok rögtön a maradék 0,01%-ra gondolni. Nem fogom azt hinni, hogy de egyébként ő a megnevezés ellenére akkora rajongással elegy tisztelettel veszi körül gyermekei anyját.

@É2I: az élettársat én sem szeretem, egéybként is inkább jogi kategória, mintsem megnevezés. De még ez is jobb, mint a csajom... :)Valójában, elég sok minden jobb lett volna...

Megmondom, mi lesz most:
1. én elmegyek moziba, NEM az arénába. 2. közben megjelenik majd Gábor (?) csaja, aki kikéri magának az egész vitát, mert ő bizony imádja, ha Gábor (?) őt a csajának hívja. És jól megsünöz.
3. a kanapé zöldkártyája mindeközben homályba vész.

májgeriberi 2009.07.01. 17:09:07

@É2I: a zöld kanapén, csak figyelj a zöldkártyára nehogy megvágja a fencsid édibédi

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 17:09:54

Én is szeretnék eccer ennyire egyedi és laza lenni. Bár nem igazán tudom mijen állatnak szólíccsam a Nejem, ezen még törpölnöm kell. Csak emlôs lehet, vagy más is?

Vajon Ô minek nevezne? Papucsállatkának, esetleg bélféregnek vagy svábbogárnak?

JDG 2009.07.01. 17:11:44

@sarkanymese: No ez az, én meg egyet sem ismerek, de ha nekik ez jó, ám legyen. Lehet, hogy bennem van a baj, de ha a "hosszú kapcsolat, család, gyerek" mellé tesszük a "csajom-pasim" megszólítást, akaratlanul is a "bmw-kigyúrtkopasz-szőkeribi" kombináció ugrik elő az agyam egyik sötét bugyrából.

májgeriberi 2009.07.01. 17:13:45

@JDG: nekem a "csajom-pasim" az olyan dugós :)

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 17:15:53

Télelg, lehet, hogy az ivarkodást is dugásnak hívják :)

sarkanymese 2009.07.01. 17:16:59

@Frucsasz: miért kellene Gábornak hirtelen "élettársamnak" hívnia a csaját egy Homárnak írt levélben, ha az év 365 napjában a csajának hívja, és a csajának ez ellen nincs kifogása...?

továbbra is azt gondolom, hogy az égvilágon SENKI külső ember beleszólásának nincs ebben SEMMI jelentősége, HA MINDKÉT FÉL ÍGY SZERETI.

Neked jogod van tiltakozni,
nekem meg jogom van állítani, hogy én pl. szeretem, hogy a férjem így hív.

biztos vannak olyan faszik, akik ezt degradálóan mondják, de szerinted azt nem lehet uaolyan degradálóan mondani, hogy "drágám", vagy "feleségem", vagy "élettársam"...?

emlékezzetek csak Jockey Ewingra :D

dehogynem.

Lupus in Fabula 2009.07.01. 17:17:42

@JDG: nekem a "párom" "élettársam" "kedvesem" "drágám" és társaitól megy el az életkedvem.

Az én definícióm szerint (és a barátaim szerint is) aki így hívja a másikat ott már nagy gáz van.... Engem attól ráz ki a hideg amikor meghallom hogy "drágám! gyere ide egy percre"

erről mindig az Amerikai szépség című film jut eszembe, nameg az, hogy nem akarok arra a sorsra jutni, hogy 30 év múlva hidegen drágámozzuk egymást.

no fucking way!

egyetértek sárkánymesével, és én is féltucat olyan párt ismerek, akik csajomoznak/pasimoznak, boldogok, házasok, és úgy néznek egymásra, mintha most fülig szerelmes huszonévesek lennének.

ez van, megszokás kérdése.... kinek a pap, kinek a papír!

májgeriberi 2009.07.01. 17:18:16

na meg egyébkéntmeg mi ez a hülyeség?

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 17:20:28

Gyere csak ide kicxsiszivem.... ez mijen príma horrorfilmkezdés :)

sarkanymese 2009.07.01. 17:25:35

@JDG:

1. KÉRDÉS: és ha a "hosszú kapcsolat - család - gyerek" mellé a FELESÉG vagy az ÉLETTÁRS szót teszed, arról mi jut az eszedbe?

2. KÉRDÉS: és vajon a többi pasinak mi jut róla az eszébe?

csak azért kérdezem, mert ha már a sztereotípiákra utalsz, akkor fordítva is gondolom látod őket.

JDG 2009.07.01. 17:28:53

@Lupus in Fabula: Otthon, barátok közt, mindenki úgy hívja a MÁSIKAT, ahogy jól esik, de ez nálam olyan, mint a melegfelvonulás. Komolyan semmi bajom velük, csináljanak otthon azt, ami jól esik, nem ítélem el őket ezért, de mi a f*szér' parádézik 800 b*zi a k***szott utcán? :)

Ennyi erővel én is újra tudnám definiálni, mondjuk a "baromarcú" szót, ami nekem egy előkelő hölgyet jelent, mégsem ordítom minden előkelő hölgy arcába a villamoson. :)

Deuce Bigalow 2009.07.01. 17:30:31

nem kanapé, hanem szereposztó dívány volt az, az vala a baj vele! Gábor azon válogatta a csajokat magának az ürömi sikátorban, és hát ott maradt a kígyóbőrős corpus delikti (miután a kígyót már elrakta), persze a gyermekei anyjának ezt nem lehetett elmondani, így inkább kénytelen végigjárni ezt a herce-húrcát. nagy zsivány az összes Gábor, ismerünk már titeket, az elmúlt napokból, mind egyformák vagytok, a gebaszt másra kenni, ahhoz értetek! ;)

amúgy meg: nekem is megakadt a szemem a "csajomon", de könyörgöm, nem b@szogassunk már valakit azért, mert otthon, haverok közt ezt használják, de ezt leszámítva jó a levél, már-már kafkai!

Rosszindulatú Vászka 2009.07.01. 17:35:32

Esetleg még lehet volt mennyaszonyom is. Az is laza.

JDG 2009.07.01. 17:41:09

@májgeriberi: nekem meg olyan... (meg)húzós. :)

@sarkanymese:

1. család, boldogság, pihe-puha felhő
2. ööö... dugás? börtön? pokol? erről őket kéne megkérdezni

Mondom, lehet, hogy bennem van a hiba, de szerintem nincs azzal semmi baj, ha egy kívülálló rólunk a "család" szóra asszociál a "dugás" helyett, márpedig ha ez a két választás van, a "csajom-pasim"-ra inkább az utóbbi felé billen a mérleg.

sarkanymese 2009.07.01. 17:42:58

@JDG: már látom is lelki szemeim előtt a szanaszét drogozott, meztelenül vonagló csajomozós párokat a bömbölő kamionokon és a "csajom"-ozás ellen tüntetők zászlóinak tömegeit az Andrássy úton.

milyen szép lenne...

JDG 2009.07.01. 17:47:19

@sarkanymese: Hmm... érdekes... a melegfelvonulás szóra egyből a drogra, a meztelenségre és a bömbölő zenére asszociáltál. Akarsz róla beszélni? :)

sarkanymese 2009.07.01. 17:49:48

@JDG: szerintem viccesebb lenne azt megvizsgálni, hogy Te hogy asszociáltál a csajomról a melegekre... ;)

JDG 2009.07.01. 17:55:37

@sarkanymese: Ez tényleg érdekes lenne... Ááááááááááááááááá! :)

Lupus in Fabula 2009.07.01. 17:58:22

tegye fel a kezét minden FÉRFI, aki a FELESÉG szóra beasszociál akár EGYETLEN kifejezésre is a következő listából: (kronológikus sorrendben írom)


félelem, elvárt, kényszer, "már nem lesz ennél jobb", kompromisszum, megunt, hideg, elhízott, hárpia, hiszti, vérszívó


tegye fel a kezét, aki a következő fogalmakkal szeretne együtt élni:

vidámság, vagány, szerelem, fiatalos, szerelem, szex, boldogság


ez nem tisztelet kérdése, hanem választás :)


choose life!

Lupus in Fabula 2009.07.01. 18:02:57

@JDG: tehát ha elég sok idő telt el, már FELESÉGNEK / DRÁGÁMNAK / PÁROMNAK hívod a lehasznált csajodat, és többet nem dugsz vele, mert az milyen tiszteletlen?

így már minden világos, én is értem!

úgy tűnik en ezért hívom a feleségemet CSAJOMNAK, mert még mindig vele dugok!

és amint megunom, kiérdemli a DRÁGÁM megnevezést, és új csajt kell keressek?

ha jól értem, így működik ez mindenkinél :P

sarkanymese 2009.07.01. 18:06:47

@Lupus in Fabula:
Lupus, Te is sztereotipizálsz, ami sztem egyik irányban sem jó.

remélem jó sok olyan pasi van, akiknek a feleség szóról nem csak szar dolgok jutnak eszébe.

továbbra is azt mondom, hogy az a lényeg, ők ketten hogy érzik, nevezzék egymást akárminek is.

Kis Hableány 2009.07.01. 18:22:33

Ez a sztori nudli ahhoz képest amit majd én írok nemsokára a Homárnak.

JDG 2009.07.01. 18:24:22

@Lupus in Fabula: Ennek a kézfeltartós játéknak akkor lenne értelme, ha az alsó szavakat is feltennéd a fenti listába is, hátha esetleg valakinek nem kell "fiatalos" szavakat az agyába erőszakolni ahhoz, hogy jól érezze magát a párjával.

A második kommentedet nem tudom hogyan sikerült összehozni, de én úgy értelmezem, hogy te CSAJODNAK hívod a lehasznált feleségedet, mert ha FELESÉGEDNEK hívnád, már bottal sem lennél képes piszkálni.

Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nincsenek ilyen problémáim, nem kell azért nyílvánosan is csajomnak hívnom, hogy fiatalnak, vidámnak érezzem magam, és képzeld, otthon és barátok közt én sem feleségemnek/drágámnak hívom, de ez csak ránk tartozik, akik nem ismernek, azoknak jó a "párom" is, ezzel nem lesz kisebb a micsodám, nem leszek boldogtalanabb és nem fogok kevesebbszer szexelni sem.

Önjáró Talajgyalu 2009.07.01. 18:30:06

Köztereseknek sürgősen kiutalnék egy süncsaládot. Jövőre parkolóövezet lesz a házunk környéke, következésképpen jóelőre végigjárták és elkezdték a nem azokon a helyeken álló autókat amik majd parkolóhelyek lesznek, végigbüntetni.

Pl. megbüntették a szomszédot, mert nem az úttesten, hanem a járda túloldalán, a saját rohadt alagsorban lévő garázsa előtti(!) 20%-os lejtőn mert parkolni, mondván az közterület, és nincs tábla, hogy ott lehet parkolni...

sarkanymese 2009.07.01. 18:32:47

mi ennek az egész commentáradatnak a tanulsága?

a feleségüket még évek után is vidám, boldog és szexi nőnek látó, és méltóságuk megőrzéséért lovagként harcoló érett férfiak és a feleségüket csajuknak hívó, ám őket ennek ellenére mégsem lenéző, és velük szintén boldogan szexelő pasik commentelnek ezen a blogon.

CSAJOK, IDE!!!!!
DE TÉNYLEG!
van remény.
:)

Kis Hableány 2009.07.01. 18:33:04

@Lupus in Fabula:
Más szemszögből mindezt.
Tegye fel a kezét az aki a következő fogalmakkal szeretne együtt élni:
-Megszokott illatok
-Tiszta ruha
-Jó ételek
-Megértő és szerető lélek
-Rosszban is kitartó társ
-Kedveskedés figyelem
-Biztonságos szex
-Megbízhatóság

Vagy a következővel:
-Megbízhatatlanság mert egy 20 évvel fiatalabb még találhat jobb pasit mint te.
-Mindig megfelelési kényszer felé mert 20 évvel fiatalabb és nehogy elépjen mással.
-Állandó küzdelem a ráncokkal és a kilókkal hogy kellőképp a nőhöz fiatalodva nézzél ki.
-Állandó megaláztatás mert túl fiatal hozzád és ezt érezteti.
-Szexuális kényszer mert heti 10x akarja,neked pedig csak heti 1x áll már fel az is csak akkor ha cerkát dugsz a pöcsödbe.
-Állandó zajos koncertek és diszkók,mikor te már inkább pihenél korodból adódóan.
-Mindenféle nemibaj mert a nő túl fiatal és annyira kacér hogy esetleg más is megszerzi néha néha.
-Folyamatos kisebbségi komplexus mellette,mert túl jó nő.
-Állandó féltékenység érzése mert sokkal fiatalabb és sok a fiatal jó pasi.
-Állandó félelem hogy csak a pénzedért kellesz neki.
-Állandó bizalmatlanság.
-Nulla téma mert túl nagy a korkülönbség és őt csak a divat és a körömlakok érdeklik,míg téged a politika és a horgászat.
-Folyton kirándulni és túrázni akar mikor te már nem bírsz hegyremászni.
-Állandó rettegés hogy mi lesz ha lelép mert elmúlik az apakomplexusa.
-

JDG 2009.07.01. 18:36:44

@sarkanymese: Sőt, az egész blog átalakul, elégedett fogyasztók örömmel teli levelei ömlenek a postaládákba, akik mind arról áradoznak, hogy milyen gördülékenyen intézte az udvarias ügyintéző a panaszaikat (amik persze nem is lesznek). Utópia, utópia. :)

sarkanymese 2009.07.01. 18:39:42

@Kis Hableány: mondott volna Lupus olyat, hogy milyen klassz a nagy korkülönbség...?

Mi köze ennek ahhoz, hogy hogyan hívod azt, akivel élsz, legyen bárhány éves is?

Abban egyetértek Veled, hogy a feleség szóhoz ugyanúgy társulhatnak kifejezetten pozitív érzések is (és reméljük ez a többség), de amit utána írsz ellenpéldának, az nem "névadás" hanem korfüggő probléma szerintem.

JDG 2009.07.01. 18:41:39

@Kis Hableány: No, azért a ruhámat akkor is kimosnám, ha egyedül lennék vagy ő nem mosná, és főzni is tudok. :)

sh00ter 2009.07.01. 18:58:03

rendszámra körözést kiadni Pötyi bá vagy a haverok majd levadásszák

Okádó Mikádó 2009.07.01. 19:03:49

Az volt már, hogy ilyen békán vagy minek hívják lehet a kanapét elszállítani?

Átlagarcú 2009.07.01. 19:20:51

Most mi van ezzel a nyoszolyával? Rendszám alapján lett azonosítva? Aztakurva!!!
Nem csodálkoznék, ha lenne fotó is, amin 180-nal megy belterületen.

EÖ (törölt) 2009.07.01. 19:54:07

most jövök Bács-Moson-Szolnok megyéből, ahol busafejmintás sezlonyt adnak féláron a Polgárőr Akadémia kistermében, ha valakit érdekel, gyöngykaviccsal töltött, ha a gyerek ráesik, nem üti meg magát

és útközben láttam egy nyíltszíni kecskefejést is

kalandos egy nap volt a mai

Tim "ezermester" Taylor 2009.07.01. 20:01:25

Ha jól értelmezem, a közteresek találtak közterületen egy kanapét, ami engedély nélküli hulladéklerakásnak számít. Mivel találtak benne személyes adatokat tartalmazó iratot, kötelezően feljelentést kellett tenniük. Nem tehettek mást. Innentől kezdve már a hivatal szabálysértési hatóságáé az ügy, a köztereseknek semmi dolga nincs az ügyben a továbbiakban.
Semmi kivetnivalót nem találok abban, hogy a hivatal valamilyen módon szankcionálni próbálja az illegális hulladéklerakást. Senki sem örülne, ha a háza elé leraknának egy ilyet. Az már más kérdés, hogy a hulladékgazdálkodási törvény szerint az önkormányzat feladata a gazdátlan hulladék elszállítása és ártalmatlanítása.
A városok környékén lévő szeméthalmokban található személyes adatokat tartalmazó iratok alapján is szabálysértési eljárást lehet (kell) kezdeményezni. Bár az ilyen eljárások ritkán vezetnek eredményre. Azonban belátható, hogy az ország minden pontjára nem jut közteres, hogy állandó őrséget álljanak, megakadályozandó a szemétlerakást. A kedves állampolgárok pedig szemétlerakóvá teszik lassan az egész országot.

File-ba szorult fél reg 2009.07.01. 20:20:58

@gitárnyűvő: miért? lejárt a kanapé zöldkártyája?

Tiffauges 2009.07.01. 20:41:13

Ha a zöld kanapénak zöld kártyája van, akkor teszem azt a sárgához is jár sárga lap?

Tiffauges 2009.07.01. 20:44:15

@Nelson Mandula: Használd gyakrabban a "Lelépett, mint k*rva a sezlonyról" fordulatot! :D

File-ba szorult fél reg 2009.07.01. 20:44:53

@Tiffauges: igen, és ha van 2 sárga, akkor piros, és ki lehet állítani a múzeumban.

File-ba szorult fél reg 2009.07.01. 20:47:17

@Tiffauges: esetleg uj szólás a kib@szlak, mint sezlonyt a zöldkártyával. :D

Tiffauges 2009.07.01. 20:57:43

@File-ba szorult fél reg: méltó párja lenne az "összetörlek, mint Attila az üvegasztalt"-nak

Tiffauges 2009.07.01. 20:59:22

@File-ba szorult fél reg: no és a kék sezlonyra kék szalagot teszünk természetesen :D

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.01. 20:59:25

Két adalék azoknak, akik kifeküdtek a csajozástól:
1. A "csajom" szöveg a Szily sajátja, a posztoló részéről kedves összekacsintás, az "egy brancsból valók vagyunk" verbalizálása!
2. Imádom, ha a zuram csajomnak hív 15 év után!!! Ja, a gyereke anyja is vagyok, de ezt nem mondjuk hozzá! A "páromtól" mennék a falnak!

Megint a sok álszent fapina és fatökű!
Menjetek a cukiba a "párotokkal"!

EÖ (törölt) 2009.07.01. 21:01:22

@szemtanú - alibit nem igazol!: szívlapát díjas még:

életem párja
babaprojekt
pocaklakó

Tiffauges 2009.07.01. 21:05:29

@Egyéves Önkéntes: háromcsaládos ember - én ettől megyek falnak

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.01. 21:14:02

@Egyéves Önkéntes:

A leghányósabb a pocaklakó!
Amikor terhes voltam, majd' megőrültem, hogy mindenki így beszélt körülöttem!!!

Aztán, mikor megszültem a lányom, elkezdtek "anyuká"-nak hívni (orvos, védőnő, hivatalnok stb.)
Többször kikértem magamnak: "Maradjunk az asszonyom megszólításnál, ha kérhetem!"
Na, ez hatott, mint kemotox! Utálat és tisztelet övezte utam:)

EÖ (törölt) 2009.07.01. 21:14:46

@Tiffauges: régen volt a Kreténben egy "Igen? Na majd jól bemosok egyet!-rovat.
abban valaki mondott valami durvát, utána pofán verték.
Abban voltak:
- Öregem, én úgy játszok a nőkön, mint a hangszeren.
vagy
- József Attila híd volt Arany és Petőfi költészetében. (vagy valami hasonló)
vagy
-Mi már egy szebb, jobb világban fogunk felnőni!

majd elő is keresem már őket a padlásról.

Tiffauges 2009.07.01. 21:24:59

@Egyéves Önkéntes: Tényleg volt ilyen, az rémlik, hogy egyszer egy tengerimalacnak is bemostak egyet, bár már nem tudom mit mondott...

É2I 2009.07.01. 21:28:41

@szemtanú - alibit nem igazol!:
Ahh, bár nem vagyok anyuka (Irén kikéri magának), de küldök neked egy virtuális puszit. Persze szigorúan web2-t.
Az említett megnevezés nálam is kiváltja a cölibátust (még, ha nem is így írják ;).

EÖ (törölt) 2009.07.01. 21:29:50

@szemtanú - alibit nem igazol!: engem is az irritál a leginkább

@Tiffauges: volt tengerimalacos is, de én sem emlékszem miért kaptak az arcukba :D

Tiffauges 2009.07.01. 21:40:29

@Egyéves Önkéntes: Most ilyen klasszikusokra kéne pofozni, pölö: "kommunikáció szakra járok és a médiában szeretnék elhelyezkedni" *SLAP!*

EÖ (törölt) 2009.07.01. 21:42:44

a modoroson olvastam:

a devizahitelesek keserű kenyerét esszük! *SLAPSLAPSLAP!* :D

EÖ (törölt) 2009.07.01. 21:53:29

Jó estét! Hajdú Péter vagyok! *SLAP!*

Tiffauges 2009.07.01. 21:54:13

@Egyéves Önkéntes: csak így képregényesen :D
Legjobban akkor tudnék slappolni, mikor a főnököm szemét forgatva mondja: "Úúúgy úútálom már, hogy mindig nekem van igazam"

Tiffauges 2009.07.01. 21:55:57

@Egyéves Önkéntes:
- Jó estét! Máté Krisztina vagyok. Még nem tudjuk hány áldozata van a... *SLAP!*
- Egy.

EÖ (törölt) 2009.07.01. 22:01:32

@Tiffauges: kiskezé *SLAP! tcsókolom

nem akarok windisgréc lenni *SLAP!*

nem halászlé, hanem hallé *SLAP!*

Stahl Judit: ebben a mártásban a vaj beszélget a mézzel *SLAPSLAPSLAPSLAP*!

ej, de jól szórakozom!

Tiffauges 2009.07.01. 22:04:33

@Egyéves Önkéntes:
Stahl Judit: Beletesszük a tölteléket a réte*SLAP!*ba...

EÖ (törölt) 2009.07.01. 22:05:43

@Tiffauges: váó, cifrázza kegyed *SLAP*!
:D

Tiffauges 2009.07.01. 22:11:31

@Egyéves Önkéntes: én kérek elnézést *SLAP!* a zindulat tudatszükitttő hatássa alatt állottam :D
mondjuk kissé eltértünk az ürömi sezlony témájától *SLAP!*

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.01. 22:16:27

jol elmentetek a sezlonytol a megszolitasokig
Marynek is van vagy 34 neve
volt mar hogy lekurvaztam, de az igazi a Woodstock
az egy madar
namost a lenyeg, azert eleg durva, meg ha O dobta volna ki azt a szart, hogy ezert eloallitani akarjak, kenyszerkezbesiteni stb.

kozterulet felugyelok mint sherlock holmes

muhhaha

nekem is van zold kartyam de nema kocsihoz adtak es nem a sezlonyon tartom

amugy itt barmikor barmit kitehetsz a haz ele, apartmannal a szemetes melle es elviszi
mer' ez a dolguk

Rajmond 2009.07.01. 22:23:05

Jó a sztori de kivételesen a kommentek a legjobbak!
Rég szórakoztam ilyen jól .. :)

Rajmond 2009.07.01. 22:26:19

Én úgy szólítom a csajomat hogy tündérkém. Nyálas -e vagyok?

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.01. 22:29:20

@Rajmond:
Csak ha nem tündérke, egyébiránt korrekt!

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.01. 22:35:10

Én azért meghallgatnám a kanapé verzióját is, mert így, a tények ismerete nélkül, nem mondanék véleményt. Minden oldalról meg kell vizsgálni az ügyet.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.01. 22:39:06

Egyébként ez a csajomozás azért nyomoronc enyhén, mert érződik belőle, hogy a hapi nem meri felvállalni a gyengéd érzelmeit, ezt a csajom-szöveget meg kellőképpen férfiasnak érzi, ezzel nem röhögik ki a haverjai. Ez ilyen Tankcsapda-Deák Bill szindróma. Én rühelleném, ha a PÁROM a csajának hívna, ennél bunkóferisebb már csak a zasszony. Szóval ez a csajomozás kompenzálás, nehogy véletlenül nyilvánosan utaljunk rá, hogy esetleg szeretjük azt, aki velünk van. A csaj egyébként soha nem volt pozitív csengésű szó. Én is használom, de (nem tudatosan) csak a kevésbé szimpatikus egyedekre.

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.01. 22:41:35

Ja, és hogy "on" is legyek.
Két éve nekem is volt afférom a rend őreivel.
igazoltatáskor kiderült, hogy lejárt a kocsim műszakija. Oké, jogos, elb..sztam, lekaparták a matricát.
Kaptam egy idézést, hogy ekkor és ekkor jelenjek meg. Mivel akkor ép nyaralni indultunk, betelefonáltam, hogy lehetne-e pár nappal később. az ügyintéző is nyaralt, de a kollégája azt mondta, oké, beírta a naptárába az új időpontot. meg is jelentem, mondom, hogy mijáratban. Erre a százados, vagy mi, nagy látványosan előhúz egypár A/4-es lapot és összetépi azzal, hogy " akkor erre már nem is lesz szükség". Kérdem én: "Mire is nem?"
Válasz: "Hát az elővezetési parancsra."
Kissé lefagytam. Első kérdés: "Kíván-e tanúvallomást tenni? Amennyiben nem, akkor a rendelkezésre álló információk alapján hozom meg a határozatot!"
Na azért eddigre már magamhoz tértem és megkérdeztem: " Ha én nem feltétlenül kellek hozzá, akkor miért is akart elővezettetni egy lejárt műszaki ügyében?"
"Mert így szoktuk."

A többi sima rutin, nem szívóztam tovább, kifizettem 25 e ft-ot, levizsgáztattam a kocsit, nem gondolkodom azon, hogy engem, mint veszélyes bűnözőt mennyi pénzből akartak volna előállítani az utca legnagyobb szórakoztatására....

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.01. 22:42:19

Viszont halállistámon: pocaklakó, manócska, anyuka - apuka (különösen, ha házaspár tagjai hívják így egymást - broáf),HUSIKA, mucika, nyuszika, mókuska, kerekecskegombocska.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.01. 22:43:49

Bocs, most már negyedszer....
@Frucsasz, teljesen egyetértek veled.

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.01. 22:50:52

@morrisal_:
Hja édesem, majd 40 felé a te szíved is megdobban, ha a pasid a már nem oly feszes seggedre csap (persze az enyém olyan, akár a kőszikla:)) és azt mondja: a csajom! Még sok-sok év kapcsolat után is:)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.01. 22:54:06

@szemtanú - alibit nem igazol!:
az ilyen 'imádom, ha a paskerom a csajának hív' típusú nőjellegű emberek szoktak vagányságból fingóversenyt rendezni a boroshordóban.
mert az nagyon emancipált.

akkor most vagány leszek, minden álszentség nélkül (biztos tetszeni fog): menjél te a halál faszára sípnak.

ja, egy kimondottan busabajszos-gumicsizmás kifejezés: az URAM. pörköltszag-lyukacsos trikó-magyar bajnoki-rogyadozó panel fíling. guszta.

nem értem, a párom kifejezéssel mi a probléma. szerintem semmi érzelgős nincs benne.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.01. 22:58:27

@Lupus in Fabula: félelem, elvárt, kényszer, "már nem lesz ennél jobb", kompromisszum, megunt, hideg, elhízott, hárpia, hiszti, vérszívó ----- tehát ezeket a kifejezéseket hozod összefüggésbe azzal, ha valaki párjának hívja a párját. kicsit messzemenő, nem gondolod? eszembe sincs megházasodni, gyereket szülni, holott hat éve van PASIM/MANUSOM/PACÁKOM/FICKÓM (remélem, elég forradalmi voltam - böff). szóval szarok az elvárásokra a párom egy szabadúszó színész, baszunk a nyolctól-négyig melókra, satöbbi. Ettől még hívhatom a páromnak, ugyehogy?! Ne baszogassatok a színészes izével, nem diplomaszámolgatás volt, csak érzékeltetni akartam, hogy nem olyan helyről jövök, ahol fingás után is kezet mosnak.

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.01. 23:06:49

@morrisal_:
Na szerencsére erre nem is kell mit mondanom, magadért beszéltél:)

Hülyepicsa! Kimutatkoztam!

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.01. 23:11:39

@morrisal_:
"eszembe sincs megházasodni, gyereket szülni, holott hat éve van PASIM/MANUSOM/PACÁKOM/FICKÓM (remélem, elég forradalmi voltam - böff). szóval szarok az elvárásokra a párom egy szabadúszó színész, baszunk a nyolctól-négyig melókra, satöbbi."

EGY IGAZI COSMO-LÁNY!
VAN 10 TIPPED A JÓ SZEXRE IS?
EPEDVE VÁROM!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.02. 00:00:34

@szemtanú - alibit nem igazol!:

vagy 2 eve engem is megalliitott hogy lejart a rendszamom
tenyleg elfelejtettem
mondom akkor most mi lesz
aszongya, holnap hosszabitassam meg
viszlat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.02. 00:09:20

sweethart, bitch,honey, my life, woodstock, my wife,
ducki, my bird, big ass/ ez az indian neve/ Mary T. Maggy, Theresa stb.

hat igy kapasbol, de van tobb is
a csaj is elmegy fiuk kozott, hog a csajom, de otthon sose hivtam senki csajnak, mert azt nem lehet ragozni
csaj, gyere mar ide vagy hogy?

a paromrol mar szoltam nehanyszor

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.02. 00:12:19

ha nem teszik valami
pl rosszul vezet akkor a lanykori neven hivom:
Miss Weikel please......

mar ha elmentunk erre az iranyba a sezlonytol

EÖ (törölt) 2009.07.02. 08:05:21

@Tiffauges: eltértünk, nem baj

no még egy: Én a makarenkói nevelés híve vagyok! *SLAP!*

@hagyma: gondolom odavan az indian neveert? :DD

Frucsasz 2009.07.02. 08:55:19

@Rajmond: hm. Lehet, hogy te vagy a pasim? :D Engem is tündérkémnek szólítanak, és idegesít (még a csajomnál is jobban). Ha te vagy az, hagyd abba! Most! :)

Frucsasz 2009.07.02. 09:00:33

@szemtanú - alibit nem igazol!:
Nekem nem kell, hogy a párom a csajának hívjon ahhoz, hogy fiatalnak érezzem magam. Nem attól leszel fiatal/menő/modern, hogy valaki a csajának hív.
Az, hogy megadják a tiszteletet, ami nőként megillet, még nem öregít. Az, hogy te nem tartassz erre a tiszteletre igényt, még nem fiatalít.

nyomika 2009.07.02. 09:16:07

Ez a kanapés sztori nagyon ütős! :-))))
Még mindig röhögök rajta, pedig már a kommanteken is átrágtam magam.
A "párom" dumával ki lehet kergetni a világból. Már csak azért is, mert mindenki egyedi, senki nem lehet a párod, max. ha ikrek vagytok, de még akkor is van különbség. Ki a fene találta ki ezt a szar kifejezést? Undorító!
Legyen inkább: barátnőm, menyasszonyom, feleségem, de élettársam semmiképpen sem! Vagy barátom, vőlegényem, férjem. Mi a baj ezekkel?
Megyek a párommal moziba. No ettől hányok! Van neve is az illetőnek, szólítsuk akkor azon, ha róla beszélünk egy harmadik személlyel. Otthon pedig úgy hívod ahogy csak akarod, ahhoz senkinek semmi köze.
Bizonyos társaságban és szövegkörnyezetben a csajom és pasim is elmegy, de csak módjával.

hatesz 2009.07.02. 09:50:47

@nyomika: minek irod le azt amit gondolok, he?:)
párom... pfuj
kicsim... KICSI???? :))))

Okádó Mikádó 2009.07.02. 10:58:33

Nálam az lenne slap, ha bárki a csajomnak hívna. Van akinek tetszik, én kifejezetten kérném, hogy ne tegyék ezt.

piszkosfred 2009.07.02. 12:36:16

@sarkanymese: teljesen igazad van, hihetetlen, hogy ebben az orszagban meg ebbe is belekot mindenki. szanalmas. en orulok, hogy ugyanugy hivjak egymast az emberek, es nem ugyanazt szeretik. attol viszont fel tud fordulni a gyomrom, hogy ebbe masok bele akarnak szolni.

tobbiek. orulok, hogy ezen akadtok fenn, kivanom az legyen a legnagyobb gondotok az eletben, hogy hogy szolitja egymast egy par. semmi gondot nem latok ebben annak ellenere, hogy en sem igy fogom hivni a felesegem (ha lesz :)). beszukult egy nepseg vagyunk (tisztelet a keves kivetelnek)

JDG 2009.07.02. 13:02:16

@piszkosfred: Az összes hozzád hasonló hozzászóló félreértelmezi a "felháborodás" tárgyát. Pont leszarom, hogy hogyan szólítják egymást otthon, haveri társaságban, stb. De azért nem árt, ha a nyilvánosság előtt kicsit több tiszteletet mutat gyermekei anyja felé, hogy ne nézék taplónak. És ettől senki nem lesz öregebb, senki sem lesz impotens, vagy kevésbbé boldog, viszont legalább intelligens emberi lény benyomását kelti. Ennyi.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.07.02. 14:18:50

Értelmeset nem tudok hozzátenni, örülj neki, hogy a helyszínelők nem valami DNS minta alapján azonosítottak :)

Mondjuk ez engem (akinek a nevén nincs vagy 12 éve kocsi) büszkeséggel tölte el, megvillantanám az izmaimat és mondanám, hogy adja írásba, hogy ezekkel cipeltem a kanapét 20...30 km keresztül, hegynek fel ! :)

Az meg van mi a nagy kanapé TÖBBESSZÁMA?

Nagy kan a pék ! :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.07.02. 14:42:10

@thinker_: Rendes cigány rányinak hívja, mer a csajnak még nincs gyereke.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.07.02. 20:23:11

@szemtanú - alibit nem igazol!:
jót röhögnél, ha ismernél... cosmo-lány, basszus. ezen nagyot röhögtem. ez az internet varázsa. ilyet még sosem mondtak nekem. (by the way nem azt mondtam, hogy nem dolgozom, hanem azt, hogy ki nem állhatom a formalizmust. ezzel ellenpontozva azt, hogy a páromozásnak semmi köze a merevkedéshez.)
a hülye picsát magadra értetted? vagyhogy? én mondtam volna ilyet itt valakire? nem emlékszem. de nem vagyunk egyformák. (azérse teszem hozzá, hogy hál'istennek.)

Megdobbent 2009.07.02. 22:11:41

Biztos raj csaj lehet, ha orul, ha a gecitirpak faszija nyilvanosan csajozza. A purgye meg orulhet, hogy nem kurtak ki a kanapeval egyutt, es nem nyestek fel egy teherautora, elvegre bazdmeg obuda, es kulonben is csipszmorzsak.

Lupus in Fabula 2009.07.03. 18:07:51

@JDG: "Az összes hozzád hasonló hozzászóló félreértelmezi a "felháborodás" tárgyát. Pont leszarom, hogy hogyan szólítják egymást otthon, haveri társaságban, stb. De azért nem árt, ha a nyilvánosság előtt kicsit több tiszteletet mutat gyermekei anyja felé, hogy ne nézék taplónak. És ettől senki nem lesz öregebb, senki sem lesz impotens, vagy kevésbbé boldog, viszont legalább intelligens emberi lény benyomását kelti. Ennyi."

Hát ha előttem ledráhámozza a feleségét, nyilvánosan, kurvára meg lesz róla a véleményem. :P

Mások vagzunk, ennyi.

csőgörény 2009.07.07. 10:32:58

Csak megjegyezném így utólag zárójelben meg kisbetűkkel, hogy a kanapé NEM sezlony.

ciluvagyok 2009.07.07. 16:36:12

Figyi, ha én a férjemet nem Györgynek hívom, hanem Gyurinak (vagy urambocsá' Gyurkának) akkor szar alak vagyok?
süti beállítások módosítása