Tékozló Homár

Át akarta verni a UPC ügyfélszolgálatosa a kultúrtahó indexest

2009.07.08. 00:06 | szily | 111 komment

"Kultúrtahó vagyok", vallja be egy ponton János, amiért csak jobban szeretjük. Na meg azért is, mert egy emeleten dolgozunk, de most nem ez a fontos, hanem az, hogy az UPC ügyfélszolgálatosa kollégánkat finoman, de határozottan megpróbálta átverni. János azonban még a magyar költségvetésben és adótörvényekben is eligazodik, így átlátott a szitán. Tanulságos történet itt lent:

Két éves hűségnyilatkozattal láncoltam magam, mint egy hűbérúrhoz, a UPC-hez 2007-ben. Kábeltévé, analóg, most éppen Kábeltv Silver nevű csomag. Akkor az volt a legdrágább csomag, 55 csatornám volt, és még lehetett volna HBO-m is, ha kérem, nem kértem. Két év alatt az 55-ből 47 csatorna lett, de menetközben a Travelből ép ember által nem nézett Deko Tv lett, megkaptuk a Story Tv-t, a Reflektor Tv-t. Az elmúlt hónapokban elvesztettem az Európát, majd a napokban a Mezzót. A UPC szerencséjére kultúrtahó vagyok, ezek nem ráztak meg. Viszont július 1-jétől megszűnt az egyetlen csatorna, ami még a UPC-hez kötött (a hűségnyilatkozaton kívül): levették a kisgyerekes – hathetes és kétéves gyerkőt nevelő – szülők tízperces, visszaalvás, kávézást vagy a napi dolgok megbeszélését lehetővé tevő Bebe tévéjét.


Felhívtam őket, és mondták, hogy igen, nem az én készülékemben van a hiba, a Bebe kikerült az analóg csatornakiosztásból. Ez a silver csomag most havi 5780 forintba kerül, miközben az új ügyfeleknek 4200 forintért ajánlják. Felajánlották viszont az UPC-sek, hogy van egy, a mostaninál olcsóbb csomagjuk a számomra: átmehetek az október 1-jéig tartó akcióban digitálisra, ami 76 csatorna, és csak 3200 forint a mostani 5780-nal szemben. Már-már lelkes lettem, de még jó, hogy megnéztem a honlapot: az október 1-jig tartó akcióban való váltás nem azt jelenti, hogy ha addig beszállok, akkor 3200 forintot kell fizetnem, hanem azt, hogy addig 3200 forint a csomag, de utána már 6200 forint – ennyit a mostaninál olcsóbbról.
Jah, a házban már szinte mindenki átállt a Digi tévére. 63 csatornám van 2900 forintért – mondta a szomszéd mosolyogva. Fejbe tudtam volna csapni egy digitális boxszal.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...::: :::... 2009.07.08. 00:10:51

hát, ez elég nullasztori.

MR.G. 2009.07.08. 00:19:16

Zone Europe megszűnt okoska, Magyarországon sem a Digi sem más nem láthetja...
A csatornakiosztás nem egy dologtól függ, hanem attól is, hogy mire van igénye az embereknek, sajnos Móanikát és Jósssi Bhartáot is sokan nézik.
Menj át a digitális csomiba, oztán panaszkoggyá majd októberben. Biztos lesz valami okosság a számodra.

eldiablomismo 2009.07.08. 00:21:10

Nekem is emiatt lett digim (na nem a Bebe miatt). Több, jobb, olcsóbb. Júpíszí meg bekaphassa :P

grunk 2009.07.08. 00:22:49

lehetséges hogy nem akarták átverni jánost, azaz nem hazudott neki a droid, csak nem bontotta ki a valóság minden szirmát...(vagy ő maga sem tudta pontosan hogy mit ajánl, van ilyen)

grunk 2009.07.08. 00:24:58

A szomszédot fejbeverés helyett inkább kérdezd meg, hogy milyen csomagja van és hol kell megkötni.
(és van e a csomagban Bebe)

Flashka 2009.07.08. 00:33:52

Viszont azt is vedd figyelembe, hogy NEM minden a csatornák száma. Pont a digitális esetben lehetne utánanézni, hogy 1-1 szolgáltató, 1-1 csatornáját mekkora sávszélességgel adja. Ebben a DigiTV a legalacsonyabb. Tehát ugyanakkora sávszélességen a DigiTV tud több csatornát adni, ám ezeket roszabb minőségben, mint a(z) UPC!

eternity · http://eternity.blogter.hu 2009.07.08. 00:38:00

A tévé nálam évek óta nem pálya, kikapcsoltattam az egész hóbelevancot. Az én agyamat majd mosom magam, köszi.
De a net, az kényes pont.
A UPC pedig POFÁTLANUL drága, és szarik a régi kuncsaftokra. Tehát lépni akarok.

Szóval, tud valaki valamit arról, hogy mennyire megbízható a Digi?
Azt hallottam, náluk nincs garantált sebesség (illetve hogy az valami röhejesen alacsony az UPC garantálásához képest).
Aztán az is érdekelne, mennyi náluk a kiesés, leállás, technikai zűr és effélék. Sok rosszat hallok pesti UPC-sektől, de én egy budai lakótelepen élek, ahol tkp szinte soha nincs gáz (jó, mondjuk évente 1-2-szer 1-2 óra) a nettel.
Szóval, digisek!
Mennyire vagytok elégedettek?

grunk 2009.07.08. 00:42:11

Tévézni én sem tévézem már sok sok éve, de ha gyerekek vannak az más...Most mehetne a sablonduma jánosnak, hogy ne tévézzenek a gyerekek, mert az káros. De egy babisitter aki játszik velük nem jönne ki havi ötezerhétszáznyolvanér'. Szóval megértem.

Kenderice 2009.07.08. 00:46:40

Nálunk a kábeltévé sokkal jobb ár/érték aránnyal bír.
Havi 3000 és kemény 26 csatorna.
Digi sosem lesz itt... :(

grunk 2009.07.08. 01:09:13

Nekem meg nem tölti be a homár azt az oldalt amire kattintok. A netem szar e, vagy szabotázs e? Írjak e erről postot e?

kishuje 2009.07.08. 01:18:12

a digi a volt emktv, hdsnet...

a mai napig vitám van velük, mert a 39% net kiesés szerintük rendben van, majd behazudta a főinpektor, hogy nem tudnak olyan kimutatást készíteni, ami arról szól, mennyi ideig voltam net nélkül...

gondold meg!

Petrochelli · http://www.jatekstart.com 2009.07.08. 01:28:15

Csak halkan jegyezném meg, hogy az új UPC szupersztráda: UPC Fiber Power 18.000 Ft-nál kezdődik.
A DigiTV-nél 2.500 Ft-tól indul ugyanez!!.
Nagyok a különbségek és egyre jobb minőségű a Digi Tv. Sajnos nálunk még nincs, de amint lehet váltok. A UPC reklámokra rengeteg pénzt költ, de a weboldalán nem lehet eligazodni, árak kiegészítő infok pdf-ben.
Inkább a szolgáltatásra és a régi ügyfelek megtartására költené a rengeteg marketing keretét...
Kőkorszaki a weboldala, szintúgy az árai irreálisan magasak.
Ezért szeretem az internetet, mert aki elolvassa pl. ezt a posztot és van lehetősége szabadul a UPC-től (bár lenne itt is DigiTv :( mármint "LAN Internet")

Gabbesz 2009.07.08. 01:42:28

Mondjuk nem csak kultúrtahó vagy, hanem ostoba is.
Egyrészt a silver sosem volt a legdrágább, legócsóbb se, hanem az volt a közepibe neki. Mert volt olcsóbb bronz, meg drágább gold.
Ráadásul emlékeim szerint Szőke Kapitány 2007-ben ügyködött és én az ő hatására váltottam upc-ra/re (ahogy teccik). Velem pedig nem írattak alá két évet.
Ahhoz meg külön gratulálok hogy gyermekeidből is kultúrtahót nevelsz a tévé segítségével! Hajrá, sok sikert!

Freelife 2009.07.08. 02:08:55

Nem baj. A mamutok is kipusztultak annak rendje és módja szerint amikor megjelentek a náluk mozgékonyabb és eszesebb vetélytársak...

Illumination 2009.07.08. 03:06:47

Most komolyan azért írtál posztot, mert +420 Ft-ért lenne + 29 csatornád?
De gecik!

grunk 2009.07.08. 03:29:45

@Gabbesz: na erről beszéltem fentebb. Gyereked vane? (ha igen, te neveled e?) Van e ennyi szabadidőde? És türelmED-E? Meló után is e? Asszony háztartásbeli e,és őt eltartode? Bébisintért tartasz e? Pízbe az mennyi e? Mé' baszogatod azt akinek nincs erre pénze e, vagy más nevelési elvei vannak e?

Igazság van benne amúgy,de nem kéne minden frázist elsütni minden alkalommal. A helyes arány is FONTOS, meg a mese Tartalma és minősége is FONTOS.

Vannak helyes gerekcsatornák amik gyerektartalmakat sugároznak, van olyan is ami reklám nélküli. (Azt hiszem a Minimax.) Nem úgy mint az én időmben, amikor a kereskedelmi csatornás rajzfilmnézést mindig a legjobb részkor szakították meg, és olyan klafa játékokat reklámoztak mindig, ami nekem sosem lehetett.

Én emlékszem hogy tök jó volt szombat és vasárnap a korai ébredés (korán ágybaparancsolás miatt) után 10-ig vagy fél 11-ig pizsiben rajzfilmeket nézni, amíg anya és apa is kipihente a munkanapokat és ezért nem ordibálós feszült ebédelés lett a vége, a délutánokon meg elmentünk vagy uszodába vagy füvészkertbe.

Szóval a rajzfilmes reggeldélelőttöket tökre élveztük tesómmal, mert EKKOR és csakis ekkor nem izélgetett minket senki, sem leckét írni nem küldtek el, sem segíteni nem hívtak.

Persze felolvasott meséket kaptunk iccakára, meg volt nyóc pócnyi meseknyvünk, amit később magunk is olvasgattunk, meg nem engedték megnézni 8 évesen a Terminátort. Szerintem nem lettünk retardált, degenerált, lelki nyomorék emberek (sőt, egyikünk sem lett bőcsész) a tesómmal a rajzfilmnézéstől.

Nils Holgerson, Walt Disney széria részeiben hétvégente délután Gumimacik, Donáldkacsa, amúgy meg batman és pókember, képregényben pedig Superman + Góliát.

Sőt, cartoon networkon is szocializálódtam, bár akkor még Flúgos futamot nyomattak meg Scoobi Doot, meg Josy & the pusy cats-t. Nem pedig Ren és Sztimpit meg Dexter laboratóriumát meg egyéb gusztustalanságokat és villódzó szarokat. (melyik az amelyikben egy ronda tehén is van? meg egy undorító csirkeszerű izé?)

Szóval nem volt a rajzfilmben fika, kuki testnedvek, szexes utalás, káromkodás, és egyéb. Igaz később átszoktunk a cartoon networkról a német Sat1-re, mert azt értettük is kicsit.

Hátbocs, de ez így kijött, egy délelőtti cartoon network nézegetés mostanában(vagy milyen csatorna van má' helyette manapság?) megérne egy misét, akarom mondani postot.

Andr1s 2009.07.08. 05:28:51

Jól látom hogy az upc direct-en kisérleti jelleggel megy a MAGYAR eurosport 2?

ge-za (törölt) 2009.07.08. 05:29:55

rettenetes,hogy ebbe a mai világba mik történnek...pfff....és pont a Bebe esett áldozatul...
szédület ez a poszt

uni1002 2009.07.08. 06:04:01

Van 42db analóg csatornánk 2500 forintért.
3db tévét, és 2db számitógépes tv kártyát lát el 2db 200forintos antenna elosztó, és 10 méter koax kábel a lakáson belül, tökéletes képminőségben.
Ha váltanék digitális verzióra, 5db settopboxot kellene kerülgetni a lakásban, kb. +50W össz.fogyasztással a 230V-os hálózatból.
Vagy 1db settopbox, de akkor mindenkinek a Maónikát kellene nézni, ami a nagyszobában megy.
Akkor mi az előnye a digitális központi antennának??

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.08. 06:10:35

nekem is levettek a Bebe tv-t
fel is pofoztam Maryt
kv-zas helyett

sonance · http://www.sonance.hu 2009.07.08. 06:26:23

Sem kábeltévém, sem analóg antennám, Digi tányérom, set-topboxom nincs. TV készüléket elajándékoztam, hasonlóképp az egyik postolóhoz: mosom az agyam én magam, köszönöm, nem kell előemésztett sz@rság meg Máónika. A Discovery - Nat Geo picit hiányzik, de azt nézem ajutúbon. Várom már a napot, amikor a TV-undor világméretű fertőzést okoz :)

kicscsávók 2009.07.08. 06:33:51

Aztat nem elfelejteni, hogy a diginet pl. a XIII kerületben összesen 10 utca 5-5 házában érhető el. Így könnyű 50Mb sávszélt adni, garantált 4/2 mellett. Nézd meg az ADSL ajánlatokat, az UPC kenterbe vágja mind árban, mind pedig sávszélben mindegyiket. Nekem már több mint 3 éve chellóm van, 2 újjamon meg tudom számolni, hogy hányszor nem volt net.
A tv más lapra tartozik, az van ugyan digitális, tök jól jön rajta Maónika, meg a Józsi Barát is. Mást nem nézek :)

Manci néni, a szomszéd 2009.07.08. 06:50:03

@eternity: Nálam minden upc volt és most minden digi. Az upc 38 csatornája közül 20-ban függőleges csíkok rohangásztak míg a diginek mind az 58 csatornája kifogástalan. A netem 30/20 mbites, a sávszélesség mindig megvan, egyszer elvágtak valami "gerincvezetéket" és két órát nem volt net, ezen kívül folyamatos. A telefon meg 0 ft előfizetés, 250 perc ingyen helyi hívás és 30 ft-os mobil percdíjjal van. Azóta mobilt is a digiről hívok, olcsóbb. A nethez még annyit, ha több felé akarod osztani, akkor ahhoz már normális router is kell, ami bírja a sávszélességet.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2009.07.08. 07:05:04

Antenna Digital. Van 94 csatornám+ 5 HD 10000 ért. Sikeres-e vagyok? Mellesleg a digi olyan szinten van tömörítve, hogy a embertelen. Attól olyan szar a képminőség. Egy transzponderre zsúfolnak fel egy rakás csatit:((

Don Bolesz 2009.07.08. 07:06:23

az én diginetem 20/10-es de a mérések szerint 41/34 álltalában. 20 alá még sose ment. egyszer volt csak kiesés kb egy órára. szerintem fasza. mindezt 2500 huf-ért

szóló szölö 2009.07.08. 07:07:12

Kedveseim,látszik,hogy fogalmatok sincs mihez szóltok hozzá.Nem nagy baj,ha van kb 10-15 perce egy édesanyának,pl amíg megiszik egy kv-t és közben kisgyermeke nyugodtan nézi azt a nyomorult megvetendő tv-t .Bebe az egyetlen amiben nincs semmi erőszak nyugodt és lassú a zene Még tanulhatnak belőle a kicsik pl formákat -háromszőg négyszőg stb Arányokat ,-kisebb,nagyobb stb

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2009.07.08. 07:11:36

bolesz:
A digi a tv-t is így kezdte. Jó volt a minőség. Aztán ahogy jöttek az újabb előfizetők, érdekes módon úgy romlott a minőség. Nehogy a nettel is ez legyen, hogy X hónap múlva már csak az előírt minimum környékén fog menni...

Don Bolesz 2009.07.08. 07:15:56

@Judge: hát igen ami késik az nem siet :)

e-apeh · http://href.hu/x/73ug 2009.07.08. 07:29:05

@Judge: 2 éve vagyok digis, eddig semmi gond vele.
ezért a pénzért meg különben is :D

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2009.07.08. 07:36:56

@e-apeh: 1 hónapig volt Digi TV a lakásban. Utána kivágtam az egészet. Nem elég, hogy a kép szar, elég sűrűn az adás is elment.

Zalzan Kavol 2009.07.08. 07:50:03

@eternity: www.digikabel.hu/Internet.html

garantált 4/2. Sajnos nálam otthon a router a szűk keresztmetszet, direktben 20/15-tel jön a 20/10-es csomag, a router visszafogja olyan 19/5-re. Eddig mindig jött maxon.

Szarházi köcsög UPC meg most a társasházakban már 15/1-et is ad, csak azt nem tudom, hogyan, amikor már eddig is gyenge volt az infrastruktúrájuk. Gondlom most még jobban lassítják a becsületes letöltőket.
Szóval dobdki, mihelyst tudod.

Csatlakozom az előttem szóló szóló zka67-hez. Telefon kurvaolcsó, igaz néha van némi gond a vonal minőségével, de ez legyen a legnagyobb baj, legalább a család nem csinál olyan nagy számlát :) TV-hez viszont nem tudok hozzászólni, évekkel ezelőtt lemondtam.

ceka · http://blog.hu 2009.07.08. 08:03:27

Gyerekek, Fiúk, Lányok és Mindenki (akinek kutyája van, a kutyák is) !!!
Nekem, hasonló ügyem van a díszes "FIBERNET" -el. Úgy látszik ezek azonos helyen "tanulták a SZAKMÁT".
De, aki tudja, hova lehet menni PANASZRA és ott segítenek is, SEGÍTSEN már nekünk, a "csőbe húzottaknak", a címet is megadva.

Don Bolesz 2009.07.08. 08:05:59

@ceka: A legkisebb királyfihoz az üveghegyen túlra. csak az a baj, hogy nagyon nehezen adnak vizumot. :(

TomNemtom 2009.07.08. 08:22:46

Az jó ha mindenki átáll az olcsó digire, DE: azt ne akard nézni 600X400-nál nagyobb felbontásban. Após lcd-n nézi állandóan a meccseket, én meg nem értettem miért húz csíkot a labda meg az emberek és miért pixeles minden amiben mozgás van (pedig mégcsak nem is full HD). Aztán utánaolvastam: Annyira alacsony sávszélességen adja, hogy a régi csöves tévéken király, de egy kicsit nagyobb felbontáson már élvezhetetlen minden olyan sokmozgásos adás, ahol nem nyugdíjasok kártyáznak...

Sátán meg a Jocó 2009.07.08. 08:25:16

Nem is tudom, hogy hogy maradt fenn az emberiség Bebe TV nélkül, mely, mint megtudtuk, elengedhetetlen kulcs ahhoz, hogy az ember megigyon egy kávét.

Én sem tudom már, miféle mágikus módon oldottuk meg ezt az asszonnyal két gyerek mellett... :)

A Digi szép és jó. 50/25-ös netem van, teljesen jól megy. Azoknak pedig, akik okoskodnak, hogy csak addig könnyű ilyat szolgáltatni, amíg mindenkinek nem lesz ilyen, elárulom, hogy az emberek nem éjjel-nappal töltenek. Nekem remek sávszélem van ennyi pénzért, szakadás meg néha mindenhol előfordul, de nem zavaró.

ceka · http://blog.hu 2009.07.08. 08:26:25

@bolesz: ...bolesz ! Te kaptál vízumot ???...talán "le tudtál picsi-pacsizni" valakit ???
Akkor legalább annak írd meg a címét...

Sátán meg a Jocó 2009.07.08. 08:28:18

TomNemTom: én fanatikus házimozizó vagyok, ha elfogadsz egy tanácsot: LCD, plusz a beleépített mágikus képjavító áramkörök NEM a szar analóg kábeltévére vannak kitalálva. Ha szar feedet kapnak, akkor abból esetleg még szarabb lesz.
Egy jó tévé jó feedre van kitalálva, ez van.
Ha nem hiszed, tegyél be egy filmed xvid/dvdrip/720p/1080p és voilá.
Szal ezért legkevésbé a kábelszolgáltató felelős.

Javaslom, játssz a tévé beállításaival.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.08. 08:30:43

remélem miután fejbecsapta, átment a digihez

én most mentem trékálbelhez, nagyon elégedett vagyok a második szettopboxxal, ami csak fél óránként fagy le és kiírja, hogy nem vagyok előfizető, pedig de, bekapcsolás után nem jön fel a program, nem tudom milyen filmet nem nézek.

jött a szerelő, azt mondta vegyük ki a foglalatot a falból (????), amibe megy a koax vagy mi, mert az gyengíti a jelet, ő a kábelt és a fali zsinórt közvetlenül fogja összekötni, és úgy jó lesz.

kihajintottam a picsába.

gftamas 2009.07.08. 08:36:22

Azt az egy apróságot se felejtsük el, hogy a digitális TV esetében annyi dekódert kell bérelni havonta, ahány TV-n egyszerre akarja nézni az adást az ember a lakésban, míg az analóg esetében 3 TV-n is nézhettem teljesen jogszerűen egyszerre az adást. Egy 5 tagú családnak 1 TV nem biztos, hogy elég. Viszont a cikkben is hivatkozott árak csak 1 db set top box-ra vonatkoznak, vagyis az ár még ennél is magasabb. Ilyen nyalánkságokról nem is beszélve, hogy a digitális TV dekóderen nem választhatom meg a csatornák sorrendjét, az csak olyan lehet, ami be van rajta állítva. A teletex dekódere mega szar, sokszor lefagy, stb... A legjobb az, amikor az ember a távollétében fel akar venni egy még drágábban bérelhető kütyüvel valami műsort, ám hazaérve azt tapasztalja, hogy sajnos a felvétel előtt 1 órával a csoda kütyü lefagyott, így ugrott a felvétel. Ez az egyész digitális átállás csakis a pénzről szól. Fizessen az ember, többet, még többet, egyre többet ugyanazért.

Don Bolesz 2009.07.08. 08:40:18

@ceka: nekem még nem kellet de nem is vagyok a fibernet hatókörében.
de a cím: jones de la babszem négyszögletűkerekerdő odvasbükfa srt. 2012. hivatkozzál rám

betépett felhasználó 2009.07.08. 08:43:29

a UPC a legjobb, nem hazudik, azt nyujtja amit iger.
Logoja egy kaposzta, szolgaltatasa egy kapszota.
Imadom a UPCt.

ja, meg nem volt, ezet gyorsan leirom:
Mi a bus a UPC? miert hasznalja mindenki a roviditest, ha sehol nem irja, hogy ez a junajtedpaneuropeankommunikacionsz, akkor marineni, jozsibacsi honna tudja, hogy mi az jupiszi???

Maradtunk volna a visegradi bandaban es most gond nelkul nezhetnek a panV4komunikaciosz szolgaltatast.
ugye jol mondom panye rumburák?

uni1002 2009.07.08. 08:54:40

@gftamas: Pontosan. Van 3 szobád, abban 3 tévéd, két számítógéped TV kártyákkal, az elvileg öt settopbox. Analóg rendszerben 2db 200 forintos elosztó, ami nem is fogyaszt áramot. A képminőség meg ugyanolyan, az épületig optikai kábelen, digitálisan jön az adás, és egy alközpont csinál analógot a lakások számára.

Frucsasz 2009.07.08. 09:13:39

@grunk: én is így nőtem fel. Igaz ,és pókember helyett Bobo magazint olvastam, de a Góliátot is imádtam :D Egy műfaj.
Anno még a Cartoon Networkon volt Tom és Jerry (most is van, csak ritkábban).
Az undorító tehenes a boci és pipi címre hallgat. Egéybként CN-t én sem nézetnék ma már a gyerekemmel. Régen nem votl vele baj ,sőt, angolul is lehetett tanulni vele, de ma már szerintem kifejezetten beteg és káros, amit ott adnak.
A minimax a másik oldal. Ott, amennyire én látom, tanító jellegű mesék mennek, van mondanivalójuk, és nem betegesek. A baj az ,hogy az meg csak egy bizonyos igen fiatal korosztálynak szól, 4-5 év felettieket már nemigen tudnak lekötni.
Egyébként nekem ugyan most nincs tévém (se gyerekem), de ha lesz, nem látom okát, miért ne tévézhetne a gyerek. Csak meg kell szűrni, mit nézhet (emlékszem, én 10 évesen nem nézhettem meg az Arachnofobiát. Iszonyú durcás lettem, de bármit csináltam, nem engedték a szüleim).

Don Bolesz 2009.07.08. 09:20:21

@Frucsasz: be-be én megnézhettem volna !csak nem érdekelt. valahogy most sem érdekelnek az eféle filmek. de szerintem bennem van a hiba.

Miigeii 2009.07.08. 09:33:02

Mi nem választhatunk. Nálunk csak UPC van.

Csimasz 2009.07.08. 09:44:11

Nekem eltunt a BBC-is. Nalatok meg megvan?
cs

Gyula_80 2009.07.08. 09:46:04

Nekem ezekkel kapcsolatban csak az nem tetszik, hogy a hűségnyilatkozat csak egy oldalról kötelez a szerződés betartására. oké, aláírtál két évre, de ha a másoidik évben nem azokat a csatornákat kapod, amikre szerződtél, akkor miért nem lehet szankció nélkül felmondani a szerződést? És ebben a tekintetben a felhasználót marhára nem érdekli, hogy miért nincs az a csatorna, a lényeg az, hogy nincs.

2009.07.08. 09:46:52

Mi sem választhatunk, nálunk meg csak Magenta van.

De nincs baj vele. TV-vel és az internettel sem. Elégedettnek mondhatom magam és az ügyfélszolgálatot meg sosem zaklatom, minek?

Ugyse tesznek semmit. Bejutni hozzájuk is képtelenség.

Ahol szüleim laknak, ott van upc, van magenta, van minden kisebb szolgáltató az internetre is.

Internet - ameddig egy kisebb szolgáltató nyomta - addig szuper volt. Kértem a szüleimet ne nyomassák a upc, egy rakás szar. Csak áttértek arra (TV már azon volt, most már az internet is). Azóta egyfolytában szentségelnek.
Tesómnak sincs jó tapasztalata velük.

upc a leggányabb távközlési cég magyarországon.
A legutolsó utáni szaros nyerészkedő banda, ahol kb 1 hónapot bírnak ki az újonckák (betanított főiskolás biodroidok) ugyanis akiről a felvételin kiderül hogy gondolkodik azt nem veszik fel.
Akiről meg később kiderül, hogy merészel gondolkodni azt meg kirugják.
Fejétől bűzlik a hal.

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.07.08. 09:49:20

Nálunk Digi van. Bár nekem mindegy. Nem nagyon nézek tv-t.

DaveSlim 2009.07.08. 09:52:14

Digit Mindenkinek!
Nekem is 2900 Ft a tv és semmi baj nem volt még vele.
A netem hivatalosan 50Mbit/25. Ehhez képest 55/50 a valóságban....
Eddig egyszer volt gond a nettel, de egy hálókártya letiltás, kábelkihúzás meg is oldotta. Esetleg nagy terhelésnél (50 Mbit-el szedek le és közben 40 Mbit-el töltök fel - merthogy full duplex!) egy pillanatra megszakad, de be van állítva nekem, hogy azonnal csatlakozzon újra. Szóval kb. 1mp-ig nincs net. Ez még belefér.

toi 2009.07.08. 09:52:33

ezek a "nem nézek tv-t", "kidobtam a tv-t", "agymosás a tv" jellegű kommentek a comment:com-ra valók. ott szokás megváltani a világot tv-s kultúra ügyében:) sixx legnagyobb örömére:)))

Lunefée 2009.07.08. 09:55:42

Nekem az csapta le a biztosítékot az UPC-nál, hogy szép lassan leszedték az olasz,francia és spanyol adókat, amik nekem pont fontosak.
És persze az hogy ugyanannyi pénzért a diginél (az említett külföldi adókon kívül) még + 17 csatornát kapunk!
A döntés egyértelmű lett!

halihalo 2009.07.08. 10:01:20

@grunk: A Minimax is reklámos, de még így is a jobb gyerekadók között van, a Bebe viszont kifejezetten káros a gyerekekre.

halihalo 2009.07.08. 10:03:27

@nanemá': "2 újjamon"
:))))))))))

halihalo 2009.07.08. 10:04:52

@zka67: "30 ft-os mobil percdíjjal van. Azóta mobilt is a digiről hívok, olcsóbb."
Válts mobilszolgáltatót Az nagyon drága akkor....

epresfánk (törölt) 2009.07.08. 10:12:26

Nekem UPC-nél szívfájdalmam, hogy analógból nálunk kivették a Travel TV-t, amit szerettem :( Persze, ha drágább digitálisra előfizetnék, akkor lehetne.

Az a baj, hogy hiába van tengernyi csatorna, darabszámra nem nézek sokat. szeretem a spektrumot, natgeot, discoveryt, időnként AXN-t nézek, meg CNN-t szoktam. Magyar ker TV-ket ritkán.

Nekem az jönne be a legjobban, ha hagynák, hogy összeválogassak magamnak 6-8 csatornát és az nekem untig elég lenne. Hiába rengeteg csatorna, ha kivették azt az adót, amit szeretek.

ziza133 2009.07.08. 10:12:53

Kivettek a travelt...nincs ejjeli pornozas, mi? :DD

epresfánk (törölt) 2009.07.08. 10:15:26

@vzoli13: miért éjjel helyette pornó ment? Le vagyok maradva ;)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.07.08. 10:16:11

Ha valaki upc-ről szeretne könyvet írni, van csomó felvett beszélgetésem, ahogy hülyítenek, kamuznak. A kiásott matáv vagy mittomén milyen árokba hétvégén lerakták a kábelüket és azóta ők vannak csak a házban. Majdnem a házat perelték be miattuk... Nekem speciel rábeszéltek a még be sem kötött telefonomra! Akkor volt egy vonalas és egy mobil hívás a számlámon, amikor a modem még a táskámban volt, hazafelé jövet tőlük! Részletes számlát fél év alatt sikerült kicsikarni belőlük.
Bebe jó volt, arra a legjobb bealudni. Jó zene, nem lövöldöznek, nem fujjognak egymásra a hülyék.
Annyi lett jobb tegnap óta, hogy most van éjjel cartoon :-) Tudok Menyust nézni a ZS kategóriás akciók helyett.
No meg ugye az nem igazi kínálat, amikor egy csomó csatorna úgy van a csomagban, hogy egy helyen, felváltva...
Ennyi erővel azt is lehetne, hogy félóránként váltanak és az a full csomag :-/

ziza133 2009.07.08. 10:17:26

@epresfánk: nekem ugy remlik
Dehat vannak itt nalunk sokkal akkuratusabb "kultúrtahó"-k, ok majd megmondjak :)

bgp 2009.07.08. 10:19:06

@kishuje: Valóban igy van (volt), de most "éppen" jó (kb. 2 éve tart ez az éppen).
A UPC-ről nem hallottam még jót.

Metál -e a bimetál? 2009.07.08. 10:19:36

én azt szeretem a legjobban amikor valaki azt mondja hogy nincs tv-je de tud minden műsorról, vagy hogy csak és kizárólag natgeo-t és discovery-t néz. emberek! ezek a legalja műsorok. olyan szinten tálalják a dolgokat hogy egy 8éves is elunja magát...

Shinjuku 2009.07.08. 10:22:16

Lehet hogy kozben mar ezt irtak, de egy gyors javaslat... Amikor lejart a husegnyilatkozatod, hivd szepen fel oket (ugyis fel kell oket hivnod) hogy meg szeretned szuntetni a szolgaltatast es felmondani a szerzodest... Amikor megkerdezik hogy miert, mondd csak azt nyugodtan hogy mas szolgaltato jobb ajanlatot ad es sokkal kedvezobb aron igy aztan nincs rajuk szukseged... Akkor meg fogjak kerdezni hogy a masik szolgaltato mit es mennyiert ajanlott... Ha jol kevered a kartyat felajanljak ugyanazon az aron neked is... Merthogy miutan kiepitettek a rendszert, maga az uzemeltetes szinte semmibe sem kerul nekik per felhasznalo... Nekem sikerult sokkal alacsonyabb arak kialkudnom veluk meg az akciosnal is... :)

epresfánk (törölt) 2009.07.08. 10:22:54

@Metál -e a bimetál?: Márpedig én szeretem mind a natgeót, mind a discoveryt (meg még pár adót). Ha neked nem tetszik, ne nézd!

De ugye az neked nem fáj, hogy én szívesen nézem? ;)

zanzibear 2009.07.08. 10:37:48

A BBC World-öt is kivették.
Gyakorlatilag folyik az Analóg Silver kiszárítása.
A lényeg, hogy olyan lassan csinálják, hogy mindenhol legyen idejük átmenni az ügyfeleknek a Digihez, ahova elért.
Bár komoly alternatíva lesz lassan a tányéros digi is, mert ha mindenképpen dobozos tv-ről van szó, akkor az ember ugye csak szétnéz a piacon...

Metál -e a bimetál? 2009.07.08. 10:38:36

@epresfánk: félreértettél, nem azzal van a gond hogy nézed :) csak amikor valaki kijelenti hogy a tv szar, és ő csak is azt néz. na az sznobság. ráadásul nem menő...
egyébként upc-n a pornóadóért külön kell fizetni, de gyors a net szóval letöltöm.

easydc71 2009.07.08. 10:40:28

Nálam a BBC Prime levétele, és a 2 éves hűség lejárta utáni havidíjdupplázódás verte le az ékszíjat. Az UPC kapja be, elavult fos.
Most ingyenezek Nokia DBOX-szal :D
Végülis nem lopom az adást, csak dekódolom a lesugárzott jeleket.

hawkeye 2009.07.08. 10:44:00

@MR.G.:

"A csatornakiosztás nem egy dologtól függ, hanem attól is, hogy mire van igénye az embereknek,.."

Nagyuram, látszik, hogy még hírből sem ismered a kábeltévéket...

Ennek pont az ellenkezője igaz. A csatornakiosztást az ún. "szolgáltató*" üzleti és egyéb érdekei szabják meg...

*: a Lajtán túlról származó elnevezés, nálunk valójában szolgáltatásdiktáló...

epresfánk (törölt) 2009.07.08. 10:44:52

@zanzibear: BBC-t kivették? Komolyan? Úgy rémlik pár hete még volt. Igaz, én a CNN-t preferáltam. Remélem, ezek után nem törlik el azt is tollvonással...Akkor már alig lenne pár adó a csomagban ami az érdelődésem felkelti.

zanzibear 2009.07.08. 10:48:35

@epresfánk:
Pár hete még volt valóban.
Az ügyfélszolgálat "műszaki okokra" hivatkozik, amikor belekérdeztem, hogy vajon az-e a műszaki ok,hogy az analógok sávészlességéből etetik a digitális szolgáltatásukat, akkor nem válaszolt.
Persze arra sem, hogy ha a szolgáltatás tartalma kevesebb, akkor miért nem jelenik meg az árban? Főleg, hogy sorozatban vettek ki a csomagból csatornákat, ötöt vagy hatot is fel lehetne sorolni. A sportcsatornákra meg szerinte azért van szükség, mert a felmérések szerint arra van érdeklődés.
(Nyilván nem az történik, hogy a drágább csatornákat veszik ki először.)

kulup 2009.07.08. 10:56:11

Már megint keveritek a digit. Van a tányéros, sávszéllel spórolós, megszakadós, na ez tényleg nem olyan jó, árához képest viszont OK. A másik a normál kábeles, 60+ csatornás, ezzel semmi gond, stabil, jó kép. Viszont Bebe ezen sincs :-)

Azon meg ne csodálkozzatok, ha a 8 méteres plazmán szarul néz ki az SD adás. Ha volt pénz TV-re, akkor legyen HD adásokra is, vagy tessék tölteni a filmeket HD-ban ! :-)

klute 2009.07.08. 10:58:22

Nem értem sem a Upc előfízetőket, sem
a T online hűségüeket.
Én mind a kettőt kihagytam hálisten.
Hello HD a szolgáltatóm.
Lcd-n tűéles kép. Kicsit drágább meg kevesebb csatorna. Számomra tőkéletes.
Inkább ezeknek a kis szolgáltatóknak néznének sokan utána. Ország 90 %
nem is hallott róla szerintem.

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.07.08. 11:03:02

előfízetőket
hűségüeket
tőkéletes

mondanom sem kell, hogy NA ezért tart itt ez az ország.

Kis Hableány 2009.07.08. 11:09:30

Én is a digisekre szavazok.Nekem volt digim és nem volt vele semmi baj ha nem fújt a szél nagyon.Mi is váltunk mert az upc már pofátlanul kurvadrága lett.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.07.08. 11:09:53

@kulup:
Nekem is volt DIGITV-m, még költözés után. Be kell állítani az antennát rendesen, és meg kell venni hozzá a normális fejet. Akkor nem lesz gond. nekem még látott 2 másik műholdat is, így lett 400 csatim.

nyu 2009.07.08. 11:10:59

Gratula a UPC-nek.

Neznem a weblapjukon az uj csatornakiosztast, erre frankon elszurtak a PDF-et, korben 5 centi margo, betumeret meg olvashatatlanul kicsi.
Regen 100% nagyitasnal el lehetett olvasni, most 150%-nal meg osszefolynak a betuk.

Egyebkent tavasszal engem is be akartak szervezni a digitalis Gold csomagra, csak azt nem tudom, honnan tudtak a mobilszamomat, nem szoktam megadni.

Alig birtam levakarni az ertekesitot.

Pofazott, hogy ugyanannyiert kapnam a Gold csomagot, mint most az analog Silvert, aztan nem akarta megerteni, hogy 2 TV+1 tunerkartyanal 3 STB kell, amiert 2x750 penzt szamolnanak fel havonta az elofizetesi dijon felul, ugy meg mar havi 7.5k lenne a dij, pedig a mostani ~6-ot is sokallom.

Na meg ahogy olvastam, nem 10W a UPC altal hasznalt STB-k fogyasztasa, hanem 25W, standbyban is!!! (be van dugva, de nincs bekapcsolva)

Probaltam szetnezni az analog kabelTV piacon, Digi nem szolgaltat az I. keruletben, Fibernet kozpont ugyan itt van a sarkon, de ok sem, T sincs.

Allitolag a UPC megkente az elozo kozoskepviselonket, igy szerzodesuk van arrol, hogy csak ok huzhatnak be kabelt a hazba :(((

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.07.08. 11:11:09

A diginél van olyan csapat, aki a szélcsatornákat elemzi? Van ennek köze az F1 két részre szakadásához?

◄ViZion 2009.07.08. 11:12:11

Nekem is Digi van -már amikor nézem...
AXN van, AXN-Sci-fi nincs, de kibírom...

kulup 2009.07.08. 11:13:55

Hiába kenték meg a közös képviselőt. Hívjatok össze lakógyűlést és szavazzátok meg, hogy más szolgáltató is bejöhet. A közös tiltakozni fog de sz@rjátok le.

Kis Hableány 2009.07.08. 11:15:28

Nálunk van most a házban upc,tcom és digi.Úgyhogy itt igazi piacverseny van.)

Ratarak 2009.07.08. 11:15:44

Pont ez az átbaszás lényege, hogy nincs ugyan hűségidő, viszont van "AKCIÓ".
És az 8hónapos akció lejárta után mindenképp még többet fizetsz majd.
mindehhez még menet közben megszüntetnek csomagokat, így ha ugyanazt a kínálatot akarod, akkor kénytelen vagy előbb utóbb felfelé módosítani.
Ráadásul csak akkor elérhető az "AKCIÓ" ha új belépő vagy vagy ha felfelé módosítasz.
A fogyasztóvédők kiváncsi lennék mit szólnak ehhez.

kulup 2009.07.08. 11:16:26

@Kis Hableány: Lehet, hogy egy helyen lakunk ?

zanzibear 2009.07.08. 11:17:03

@kulup:
Az a röhej, hogy a HelloHD alapcsomagban (UPC analóg silver áránál kisebb havi díjért!) viszont van Bebe, ott vannak benne az FTA csatornák, meg még 8 HD, plusz a "kötelezők".
Igaz, hogy összességében nem 48 vagy 64 csatorna, viszont amiken az ember amúgy is csak átlapoz, azok meg minek?

nyu 2009.07.08. 11:20:06

Ahogy nezem a digitalisnal is igyekeznek szivatni a nepet:

www.upc.hu/digitalis-kabeltv/tobb-tv-keszulek

Aljan: "További mediabox igénylése esetén, ha Ön eredetileg rendelt csomagban található mediabox-nál magasabb havidíjú mediabox-ot kér, úgy egy magasabb programcsomagra tér át, extra mediabox-ként pedig az alacsonyabb havidíjú mediabox-ot számlázzuk. Pl. ha Ön digital gold szolgáltatás mellé szeretne egy extra médiabox dvr-t, akkor úgy Önnek a digital gold dvr csomagot és egy extra médiabox sd-t biztosítunk"

Ugyes.

Megsporolnak 250Ft-t az ugyfelnek a keszulek berleti dijan, viszont egy ezressel tobbet huznak le rola elofizetesi dij cimszoval:

Gold csomag+extra DVR STB: 6200+1000
Gold DVR csomag+extra SD STB: 7200+750

Aki plazmara valt, es utolag ker HD STB-t, azt meg jobban fejik:

Gold+HD STB: 6200+1500
Gold HD+SD STB: 7700+750

tétova teve tova 2009.07.08. 11:21:23

A gond a upc (kisebb betűvel nem tudom írni) hozzáállásával és stílusával van.
Egyrészt vidáman szedegetnek ki csatornákat (Travel, Mezzo, BBC stb., ja, a Zone Europa csak nálunk nincs, pl. lengyeleknél van ...) előzetes(!!) tájékoztatás nelkül, és adnak kevesebbet ugyanazért a pénzért. Fene nézte ÁSZF, biztos megtehetik.
Másrészt próbálják behülyíteni embereket korrekt(!!) tájékoztatás nélkül ezúttal a digitális váltásba, jelzem a szomszéd nyugdíjast (85 év) meg is szédítették (nem kell többet fizetni, nem kell többet fizetni mantrával) - csak 2550 Ft-tal lett drágább. Neki ez sok!
Én is már csak egy darabig maradok nem sikeres, aztán húzok el tőlük ...

Kis Hableány 2009.07.08. 11:22:32

Lassan már vehetünk egy saját műholdat azon a pénzen amit kifizetgetünk tv-re.)

zanzibear 2009.07.08. 11:23:21

@nyu:
Most már az van kint a plakáton, hogy "az ellenkező híresztelésekkel ellentétben lehet a társasházban más szolgáltató akkor is, ha UPC társasházi kedvezményt vesznek igénybe".
Szánalmasak.

Kis Hableány 2009.07.08. 11:23:51

Augusztus 1-el nekünk is lejár a hűségünk a upc-vel,aztán majd megnézem a többi alternatívát ami adva van.Vagy lelopom azt a kurva tv adást valahogy!

nyu 2009.07.08. 11:24:20

Juheee, analog szolgaltatas arara a -3 csatornaval egyidejuleg felszamoltak az AFA emelest is, igy 5780 -> 6020 :(

nyu 2009.07.08. 11:29:38

@zanzibear: Errol a tarsashazi kedvezmenyrol meg nem hallottam, teljes arat fizetek, miota 2000 korul megvettek a korabbi I. keruleti szolgaltatot. :(

Frucsasz 2009.07.08. 12:07:22

@epresfánk: bizony. Én akkor jöttem rá, mikor egyszer este fél 11-kor kezdődött egy jó kis műsor, a csajszi Galapagosra ment, úszkált a tengerben, mutogatta a teknősöket, stb. Aztán egyszer csak az egyik képkockán még egy teknőssel úszkált, a következőn meg egy másik nő kamatyolt egy edzőgépen egy szerelőruhás pasival. Kissé zavarba jöttem, mígnem kiderült, hogy bizony a travel este 11-től hustler tv.

zanzibear 2009.07.08. 12:20:50

@nyu:
A társasházi kedvezmény nevű lény ott tenyészik, ahol várható a Digi kábeles szolgáltatásának megjelenése, és ott némi árkedvezményért (meg egyedi chello változatokért) hűséget kérnek cserébe.

moli 2009.07.08. 13:42:43

@János: digin sincs "bebeteve" (vagymiafasz)

moli 2009.07.08. 13:44:10

@eternity: nagyon-nagyon. soha, egyszer se volt leallas augusztus ota, 11-zel mindig jott, megallas nelkul. warez mehet (nagyon durvan mehet.)

moli 2009.07.08. 13:46:27

@Judge: """A digi a tv-t is így kezdte. Jó volt a minőség. Aztán ahogy jöttek az újabb előfizetők, érdekes módon úgy romlott a minőség. Nehogy a nettel is ez legyen"""

NINCS HUSEGSZERZODES.

eternity · http://eternity.blogter.hu 2009.07.08. 14:26:25

Mindenkinek köszönöm az értékes információkat.
Asszem, most jött el a pillanat, hogy az upc-t rúgom ki a pokolba, és keblemre ölelem a Digit. :)
(Csak a chello-s címért kár, de hát bánja kánya, mindig kell áldozatot hozni.)

FAQlyás Menyét 2009.07.08. 14:52:30

Műholdról szabadon fogható bármiféle előfizetés nélkül pl. a Travel Chennel, hírcsatornák (mint BBC World, BBC News, Al-Jazeera, Russia Today, Euronews, France 24), olasz, angol, francia, spanyol, német, angol, és egyéb nyelvű csatornák. Magyar sajnos csak m2, a kettő Duna-csatorna, és még a BpTv - ha az tévének nevezhető egyáltalán. Aki délre jó kilátással fel tud szerelni egy parabolaantennát (lehetőleg multifókuszosat), miért fizetne havidíjat?
Ha csak azért nem, mert, mert ahhoz is alapvetően egy beltéri egység van, több tévéhez vezetni bonyolultabb - ez a hátránya, meg a kódolt adások hiánya.

NGA 2009.07.08. 15:08:19

UPC. Nekem már 10 éve ez van, eddig semmi bajom nem volt velük. Analog a rendszer nálam, mivel a DVD felvevővel csak igy lehet beprogramozni amit fel akarok venni, mivel van, hogy néha egy nap 4-5 csatornáról is veszek fel. pár napja felhivtak, hogy akaork-e ilyen családiházast. 30 megabiteset kaptam 3600 Ft-ért. És megy is annyival.

Ez a saját tapasztalatom. Ja és a Filmmuzeum meg csak UPC-n megy. Igy nem is kérdéses melyiknél maradok.

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2009.07.08. 19:04:35

Pécsett a UPC szánalmas csatornakiosztással bír:

www.upc.hu/pdf/pecs_090701.pdf

Igen, itt NINCS silver!

Az MMX-en és a Pannon-on ritkán megy adás, többnyire csak képújság megy...

Manci néni, a szomszéd 2009.07.08. 20:36:20

@halihalo: "Válts mobilszolgáltatót Az nagyon drága akkor..."

Dehogy váltok, mellesleg pannon praktikumom van. Amennyit én telefonálok... Az egész havi telefonszámlánk nincs ezer ft, digivel meg pannonnal meg t-vel együtt (t- is kártyás).

abdaizs 2009.07.08. 23:30:35

Nem kell TV-zni, nézzetek DivX-et.
Gyereknek letölthető a mese, felnőtt meg nézi a filmet - reklám nélkül és hülyítés nélkül - csak az Internet áráért. :)

kaboca36 2009.07.09. 11:22:46

nem reklámként mondom de 6000-böl nekem van 20MB internet 72 digitális csatorna és telefon.. (DIGI.COM) nézzetek már körbe hogy mi a kinálat mielöött vesztek valamit.

grunk 2009.07.09. 18:36:50

@halihalo: hát a Bebe-t nem ismerem. Lehet igazad van. Csak azért írtam amit írtam, mert sztem a tévézés úgy alapból nem biztos, hogy káros egy gyereknek, fontos a mennyiség meg a minőség. :)

Manyizga (törölt) 2009.07.10. 14:18:05

Mifelénk meg csak FiberNet van. Vagy tányéros DigiTV. Vagy T-Home-os IP-TV. Más nincs. Éljen a "verseny".

moli 2009.07.10. 14:43:30

@Manyizga: nalam meg nincs tiszta levego, kis jarmuforgalom, szeles jardak, zold, nyugalom.

ez van.
süti beállítások módosítása